Jesse Klaver is gekleed in pak en das om zo Nederland te veranderen…….. OEI! Zet je fiets op slot!

‘Jesse Klaver is gekleed in pak en das’, aldus kondigde de neoliberale hufter Kockelman zijn gast in Standpunt NL aan…….. Kockelman liet duidelijk blijken, dat hij de aankleding van Klaver en dat ‘op z’n eerste vakantiedag’, wel kon waarderen. Ach ja, daar herkent men tenslotte ‘de serieuze politicus’ aan, aan diens kleding…….. Kleding die als het zwarte dievenpak met masker van weleer, tegenwoordig aangemerkt kan worden als kleding gedragen door de grootste misdadigers……..

De politiek draait nu eenmaal om schone schijn en om daarmee zoveel mogelijk macht te verwerven, is zo ongeveer alles toegestaan, zoals het totale verraad aan de ideologieën van de partijen waaruit ‘GroenLinks’ is opgebouwd……

Klaver liet heel parmant weten, dat hij de pest heeft aan populisten, ‘dat zijn mensen die alle problemen op één groep terugbrengen…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Klaver bedoelde hier alle problemen in een land toeschrijven aan één groep…. Dat is echter niet waar, ook aan meerdere minderheden zaken toeschrijven is populistisch!!

Trouwens dat is nog maar één van de kanten, die populisme kenmerkt. Oók het inspelen op gevoelens bij de kiezer is populistisch en dat geldt niet alleen voor angst- en/of haatzaaien tegen een minderheid…. Wat dat betreft kan je elke politieke partij wel populistisch noemen, aangezien er geen partij bestaat die de denkbeelden van haar achterban negeert tot het uiterste, al is dat wat betreft de PvdA, ‘iets moeilijker’ te bewijzen…….. De ‘uitzondering’ bevestigt de regel…….

“Wij gaan Nederland veranderen”, zei deze parmantige drollenpoetser een jaar geleden toen hij tot voorzitter van ‘GroenLinks’ was verkozen……. ha! ha! ha! ha! Ja, blijft leuk zo’n uitspraak, komend uit de mond van een vertegenwoordiger van een kleuterpartij, die desnoods ‘alle’ overgebeleven idealen door de plee spoelt, als het de partijleiding zo uitkomt……

Er zijn wat de banken betreft twee mogelijkheden, zo zei Klaver, doelend op de Italiaanse banken, die dreigen om te donderen. Waarbij hij uitsprak, dat het steunen van banken niet meer zou moeten kunnen met belastinggeld. Daar komen ze (veiligheidsgordel vast!): ‘ofwel de aandeelhouders draaien op voor de verliezen en als dat niet kan, komen we uiteindelijk bij de staat uit’, aldus Klaver……. ha! ha! ha! ha! ha! Oh, dus Klaver vindt het voor 50% wel verdedigbaar, dat banken met belastinggeld worden gesteund…….

Alsof er niet nog een derde mogelijkheid is: de banken failliet laten gaan, het kapitaal van de grote onderlaag is verzekerd tot een ton, dat is overigens € 50.000,– teveel, nog een cadeau van PvdA grofgraaier Bos aan o.a. z’n collega’s PvdA politici….. Oké, ook dan betaalt de belastingplichtige, maar wel slechts een fractie van het bedrag dat nodig is om een middelmatige bank te redden!!

Overigens om over grote banken maar helemaal te zwijgen. Daarover gesproken: de grote Nederlandse banken, ook uw ABN Amro, zijn alweer een paar jaar bezig met stevige uitbreiding in het buitenland….. Ja, dat is er over van de belofte, dat banken nooit meer zou worden toegestaan, om ‘too big to fail’ te worden….

Ook over het belastingontduiken en -ontwijken deed Klaver uiterst ‘dapper’. Jaarlijks gaat er 4.000 miljard door Nederland en daar blijft maar een fractie van over, namelijk 3 miljard, aldus Klaver…… Deze vertegenwoordiger van een eerder linkse partij, spreekt maar niet over het bedrag, dat de Nederlandse fiscus jaarlijks misloopt, door misdadige ontwijking door welgestelden en bedrijven: een slordige 50 miljard per jaar!!!

Uiteraard weet Klaver dit, maar ja, intussen bevinden zich aardig wat GL vriendjes zich in hoge posities bij bedrijven, die vanwege misdadig kromme regel- en wetgeving, aan de paal genageld zouden moeten worden, natuurlijk inclusief hen totaal leegschudden!!

Wat het ‘standpunt’ in Standpunt NL was? Ik heb geen idee…… ha! ha! ha! ha! ha! En ik moet zeggen, dat ik niet eens de zin heb, dit na te zoeken.

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Louis Bontes liegt dat het gedrukt staat, of alweer haatzaaien tegen Marokkanen……….

Vanmiddag stemde ik per ongeluk af op Radio1, per ongeluk daar ik het wezenloze geouwehoer over sport op NPO Radio1 Sportzomer niet wens aan te horen. Toevallig was er een ‘discussie’ gaande tussen angst- en haatzaaier Bontes (ex-PVV, nu groep-Bontes/van Klaveren) en PvdA sufferd Marcouch. Waar Bontes een pleidooi hield voor etnisch profileren en Marcouch daar uiteraard tegen was.

Volgens Bontes is het etnisch profileren geen discriminerende handeling, terwijl iedereen met meer dan 5 hersencellen begrijpt, dat het keer op keer mensen staande houden (vaak dezelfde personen meermaals) vanwege hun huidskleur, niets anders is dan discrimineren, immers hiermee worden minderheden vervolgd!!

Bontes had zelfs het gore lef te zeggen, dat het staande houden van Typhoon een vorm van bijkomende schade is……. ha! ha! ha! ha! ha! Marcouch was niet voorbereid en wist niet eens te vertellen, dat Typhoon wekelijks minstens twee keer staande wordt gehouden……. Bontes durfde zelfs te beweren, dat Typhoon het niet erg vond, dat hij staande werd gehouden in Zwolle……

Etnisch profileren is geen discriminatie en het is ook een logische handeling, aldus Bontes, die het zelfs effectief durfde te noemen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Vandaar dat het oplossingspercentage van misdaden door de politie rond de 20% ligt!! Waarbij de politie ook nog eens aangeeft, dat een groot deel van de opgeloste zaken, te danken is aan klikkend publiek……. Gelukkig stelde Marcouch nog wel, dat etnisch profileren niet effectief is, doordat leeghoofd Veenhoven presenteerde werd zowel aan Bontes als Marcouch niet gevraagd, waar ze e.e.a. op baseren…….

Bontes ging nog een stap verder en stelde dat 60% van de Marokkaanse jongeren misdadig is…….. Terwijl een feit is, dat 60% van de gevangenen van allochtone komaf, dan wel ‘allochtoon’ is (waar uiteraard niet vergeten moet worden, dat een fiks aantal van deze mensen vastzit daar ze ‘illegaal’ zouden zijn..)…….

Bij elkaar zijn er zo’n 27.000 ‘allochtone’ (of van allochtone komaf) gevangenen in Nederland, in totaal zijn er rond de 43.500 gevangen in Nederland,10,7% daarvan is van Marokkaanse komaf, ofwel zo’n 4.655 mensen van Marokkaanse komaf. Dat zijn Marokkanen uit meerdere leeftijdsgroepen. Dit aantal is minder dan 1,5% van het aantal Marokkanen in Nederland, dat zijn er rond de 380.000……… Je maakt mij niet wijs, dat 4.655 Marokkanen (gesteld dat dit allen jongeren zouden zijn) 60% van het totaal aantal Marokkaanse jongeren in ons land zou uitmaken…… ha! ha! ha! ha! ha! Volgens het CBS waren er in 2012: 173.000 Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 0 tot 25 jaar…….. Heb niet veel vertrouwen in het CBS, maar neem aan dat het optellen van het aantal jongeren nog wel overgelaten kan worden aan dit cijfergoochelinstituut.

Ach, Bontes herhaalt dit soort percentages een keer of honderd en uiteindelijk gelooft een groot deel dom gehouden witte Nederlanders deze leugens…… Zeker daar de andere partijen maar amper tegengas geven op dit soort grove leugens, daar gaf Marcouch, NB zelf van Marokkaanse komaf, vanmiddag weer ‘een mooi voorbeeld’ van…….

Nog even over het percentage van 60% allochtone gevangenen, die komen uit verschillende landen, dus Turks, Marokkaans, Surinaams, Antilliaans en ga nog maar even door. Dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn, is een normaal verschijnsel (zolang we in een onrechtvaardige maatschappij leven). Neem de achterstandswijken: voordat er sprake was van Turken of Marokkanen, waren de witte bewoners van die wijken, levend in sociale achterstand, oververtegenwoordigd in de gevangenissen, zoals de ‘allochtonen’ van nu in achterstand leven en oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers (die ‘allochtonen’ wonen nu overigens in de wijken, waar de witte Nederlanders van weleer te vinden waren……..)….. Zo moest de politie destijds minstens twee keer per jaar grootschalig ingrijpen in de Haagse Schilderswijk, waar dit tegenwoordig toch echt een uitzondering is!

Zie ook: ‘Etnisch profileren in Den Haag nog steeds ter discussie…..

       en: ‘Typhoon voor de zoveelste keer staande gehouden, ofwel etnisch profileren in Zwolle!! Van der Steur vraagt om hulp…. ha! ha! ha!

       en: ‘Bas van Werven (AVROTROS) en Carlo Brantsen hebben dikke pret over Typhoon en z’n advocaat………

      en: ‘Asscher voor etnisch profileren………M.a.w: ook angst- en haatzaaien is normaal!

Klik voor meer angst- en haatzaaierij plus andere berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Zijlstra en Wilders flikken ‘t weer: 60% Nederlanders fascisme 2.0 klaar…………….

Gisteren maakte Maurice de Hond bekend, dat 60% van de Nederlanders achter het etnisch profileren staat……. Met dank aan politici als VVD Untersturmbannführer, Halbe Zijlstra en de Amsterdamse VVD wethouder Dilan Yesilgöz, die racisme en discriminatie ontkende in Buitenhof…. Om over PVV haatprofeet Wilders en zijn leugen-haatzaaierij maar te zwijgen….

Yesilgöz was in Buitenhof in discussie met emeritus hoogleraar Gloria Wekker. Wekker betoogt dat racisme is ingesleten in de Nederlandse cultuur, wat overigens logisch is, gezien de koloniale geschiedenis, aldus Wekker. Daar valt wat mij betreft niets tegen in te brengen, al denkt hare kwaadaardigheid Yesilgöz, met haar verongelijkte kop daar heel anders over…….

Het gesprek begon overigens ‘leuk’, nadat Wekker al snel een voorbeeld noemde uit de 80er jaren, toen ze deelnam aan een congres. Ze wilde daar één van de gasten een hand geven, daarop gaf deze haar zijn jas, alsof ze van de garderobe was…… Het ouwe wijf Witteman, die presenteerde begon daar om te lachen. Wekker moest hem uitleggen, dat dit alles behalve leuk is, levend in een land waar discriminatie en racisme dagelijkse koek is……. Witteman verdedigde zich met te zeggen, dat hij moest lachen, het absurde van de gebeurtenis……..

Yesilgöz zei het boek van Wekker, ‘White Innocense’, gelezen te hebben en ‘de verbanden en aannames’ in het boek niet te erkennen. Wat ze even later liet volgen met de opmerking, dat Nederland in de kern niet racistisch is, dit betoogt Wekker volkomen terecht in haar boek, sterker daarvoor hoef je dat boek niet te lezen. Yesilgöz stelde dat Nederland geen racistisch land is en niet systematisch racistisch is, terwijl de praktijk laat zien, dat dit wel zo is, neem alleen al het afwijzen van sollicitanten met bijvoorbeeld een Noord-Afrikaanse, of een Antilliaanse achtergrond……..

Wat die voorbeelden betreft: in het boek van Wekker wordt een groot aantal voorbeelden genoemd, waar Yesilgöz met haar optreden in feite over zegt, dat het onzin is…….. Sterker nog: deze VVD kwaadaardigheid stelt dat dit het verwoorden van vooroordelen is…….. Ja, ja, die VVD’ers, NB lid van in feite een misdaadclub, durven wel, allemachtig!!

Volgens Yesilgöz is het bewijs, dat de politie bepaalde groepen niet op achterstand zet, dat de politie, na het incident met Typhoon zou hebben toegeven fout te zijn geweest. Dat Typhoon sindsdien uit en te na heeft laten weten, dat hij keer op keer wordt staande gehouden op dezelfde gronden, gekleurd in een dure auto zitten, is bij de trut het ene oor ingegaan en heeft het andere oor net zo snel verlaten…….. Dat de politie vanwege een groot aantal getuigen niet veel anders kon, dan toegeven, interesseert de trut al helemaal niet……. Tot slot wist Yesilgöz te vertellen, dat dit soort zaken voldoende wordt onderwezen in de politieopleiding….. ha! ha! ha! ha! ha! Vandaar dat van der Steur Typhoon vroeg mee te werken aan een video voor die opleiding!!!

Overigens uiterst vreemd, dat Witteman de woorden van Zijlstra, dat etnisch profileren de normaalste zaak van de wereld is, niet ter sprake bracht…… Sterker nog (alweer): waarom vroeg hij niet aan Yesilgöz of zij dit ook normaal vindt…… Ach ja, VARA, propagandazender van de PvdA en de PvdA zit in het kabinet met de VVD van Zijlstra.

Hoe kunnen politici als Zijlstra met droge ogen beweren, dat het goed is om etnisch te profileren…??? Zo van: daar hebben die kut-Marokkanen en die misdadige zwarten zelf om gevraagd, alsof die hele minderheid fout is en niet slechts een klein percentage.

Als we naar de kosten kijken, is één ding zeker: Voetbaldwazen maken veel meer schade en kosten de samenleving aanmerkelijk meer, dan alle minderheden bij elkaar!!! Als vreemdelingen een sport hadden als voetbal, die onder de rest van Nederland niet populair zou zijn en voor, tijdens en na wedstrijden zou precies zoveel ellende passeren als bij voetbal, was die sport op zeker allang verboden geweest….

Nadat Typhoon ten onrechte voor de tigste keer werd aangehouden en dit het nieuws haalde, was niet alleen de ophef onder anti-racisten groot, maar juist ook bij het grote slapende deel van Nederland…. Het deel dat zich door de reguliere media dag en dag uit laat voorliegen, tegen wie politici als Zijlstra, Wilders en zijn schunnig stel discipelen menen de grootst mogelijke vuile leugens te mogen spuien, waar nu het goedkeuren van het uiermate racistische en discriminerende etnisch profileren aan toegevoegd kan worden…..

Uiteraard is etnisch profileren een heel smerige vorm van discriminatie en is zonder meer racistisch te noemen, het kan zelfs als fascistisch worden weggezet…….. Nog een paar jaar en politici als Zijlstra komen met het pleidooi, dat voor de duidelijkheid alle moslims een groene halve maan op de mouwen moeten naaien…….. Immers het vergemakkelijkt het werk van de politie en zo weet je dat je uit de buurt van deze mensen moet blijven, daar ze ‘waarschijnlijk’ wel een mes, pistool of zelfs een bomvest bij zich dragen, dan wel aanhebben……..

In feite zaait Zijlstra, naast het pleidooi voor fascistisch politie optreden, met zijn uitlating daarover, haat tegen een minderheid en mag wat mij betreft alleen al voor deze 2 zaken uitgemaakt worden voor fascist!! Hou maar op met lijsten waaraan iemand moet voldoen voor deze fascist genoemd kan worden!! Je bent niets anders dan een ordinaire fascist, als je een minderheid op een dergelijke manier wil vervolgen en dat middels haatzaaien tegen- en angstzaaien voor die minderheid……

Na de eerste ophef over de staande houdingen van Typhoon, waren het vooral de reguliere media, opiniemakers en politici die met pleidooien kwamen voor het etnisch profileren……… Meestal voorzichtig geformuleerd, maar men wenste de politie te steunen, die op veel plaatsen in ons land deze fascistische manier van werken hanteert……….

Niet vreemd dus, dat 60% van de Nederlanders, die of te lui zijn, om zelf een zaak te bekijken, ofwel simpel niet de intelligentie hebben, om de leugens in de media door te prikken, desgevraagd stellen, dat ze etnisch profileren normaal vinden…….. Voor de Tweede Wereldoorlog in Duitsland en tijdens die oorlog in Nederland, hadden veel mensen het wel met de joden te doen, waarbij ‘iets te vaak’ werd opgemerkt, dat die joden het er ook wel naar gemaakt hadden………. Zelfs na die oorlog bleef antisemitisme aanwezig in Nederland. Overigens niet alleen de joden, maar ook de zigeuners en de homo’s werden na de oorlog door veel witte Nederlanders nog steeds verguist, terwijl die 2 andere miderheden toch ook door de nazi’s op grote schaal werden vermoord in de vernietigingskampen……..

Oh, u vindt de vergelijking met nazi-Duitsland smakeloos? Dacht u dat er ook maar één Duitser was geweest, die u had geloofd, als u deze in 1925 had verteld, dat het land een goede 15 jaar later op grote schaal joden, Roma, Sinti en homo’s zou vermoorden in doodskampen???

Intussen pleiten er dus politici voor het etnisch profileren door de politie, in feite niets anders dan het vervolgen van een minderheden, terwijl er gelukkig nog agenten zijn, die hier zelf faliekant tegen zijn!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: G. Wekker en D Yesilgöz.

Georgische neonazi’s bestormen veganistisch restaurant……….

Langzaam maar zeker veranderen Oost-Europese (veelal EU) landen in fascistische staten, zoals dit voor WOII ook het geval was. De reguliere media berichten hier liever niet over, daar het niet in de anti-Russische propaganda past, waarbij die Oost-Europese landen telkens weer als het slachtoffer worden neergezet. Slachtoffers van gefantaseerde Russische agressie, die hun zelfstandigheid zou bedreigen…..

Vannacht in het BBC World Service nieuws van 2.00 u. het bericht, dat ‘rechtse extremisten’ (lees neonazi’s) een veganistisch restaurant in de Georgische hoofdstad Tbilisi bestormden……. Men gooide vlees en worsten naar de bezoekers, voorts werden de medewerkers aangevallen……..

Uiteraard was de politie veel te laat aanwezig………

Volgens het fascistentuig is veganisme een uitwas van westerse decadentie……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar halen ze de onzin vandaan??!! Een ‘mooi’ voorbeeld van vervolging van minderheden, daar lustten ze in het verleden wel pap van in veel Oost-Europese landen, de argumenten daarvoor waren toentertijd al net zo lam……

Mensen, dit is nog maar één voorbeeld van de enorme onverdraagzaamheid in die landen, ook homo’s zijn hun leven daar niet veilig, dezelfde landen waarover onze politici maar niet op kunnen houden te zeggen, dat men daar zo vredelievend en westers gezind is…………

Nog meer reden, om als de donder met het mislukte peperdure EU project te stoppen, de invloed van onfrisse ultrarechtse Oost-Europese politici op het EU beleid is al veel te groot…….

Zie ook: ‘Bas Eickhout is voor veel meer macht aan de EU……. AUW!!!!

       en: ‘Savino (Forza Italia) wil veganistische ouders voor het gerecht slepen……….

       en: ‘‘Veganistisch opvoeden’ in Italië onder vuur van rechts…… Een petitie!

       en: ‘Veganisten haters: waar anders dan in de VS, het land van ‘hoop en glorie??!!!’‘ 

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Fortuyn Prijs voor Leon de Winter, ofwel fascisten prijs voor fascist….. De Winter is natuurlijk apetrots…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Machiel de Graaf (PVV): niet welgevallige PVV opmerkingen zijn niet door PVV’ers gedaan……. ha! ha! ha! ha! ha!

Het hufterige PVV keffertje de Graaf liet zich gistermiddag op BNR (nieuws van 17.00 u.) uit over de ophef, die ontstond rond racistische uitlatingen van PVV’ers op de sociale media. ‘PVV Aanhangers’, is een groep die racistische uitlatingen deed over Sylvana Simons. De Graaf ‘verklaarde’ geheel hopeloos en met veel gehakketak, dat het ondoenlijk is voor de PVV om alle uitlatingen op de sociale media gedaan, na te trekken (en afstand van zogenaamde PVV uitlatingen te doen..)…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dat lijkt me in het geheel niet moeilijk, immers de PVV is geen partij maar een beweging, daardoor kan iedereen die het in z’n kop krijgt, zich uitgeven voor PVV’er!! Uiteraard zijn er de landelijke en lokale politici van de PVV die via Facebook pagina van de groep ‘PVV Aanhangers’, anoniem, of onder een valse naam uitlatingen doen, uiteraard voor opmerkingen die niet in de Kamer of media gemaakt kunnen worden, zoals in het geval van Simons………

Sterker nog, zoals gezegd: de Graaf stelde dat het ondoenlijk is om alle uitlatingen gedaan op het internet na te trekken en zodoende is het onmogelijk om afstand te nemen van alle uitlatingen, gedaan onder PVV vlag. Terwijl het hier om een groep gaat die zich ‘PVV Aanhangers’ noemt…… Hoe moeilijk is het om openlijk in de media te stellen, dat de PVV afstand neemt van die groep en haar uitlatingen verfoeid??? Daar de PVV dit niet doet, kan je niet anders concluderen, dan dat er wel degelijk PVV’ers zijn, die uitlatingen doen via de Facebook pagina van die groep!! Die ‘PVV’ers’ moeten wel politici zijn, daar dit de enige echte PVV’ers zijn. Dat is één van de redenen dat de PVV geen afstand wenst te nemen van de groep ‘PVV Aanhangers’.

Daarnaast doet de Graaf in deze net of PVV politici nooit een onvertogen woord in de mond nemen, of keihard liegen als ze weer eens angst- en/of haatzaaien….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Uiteraard is de verklaring van de Graaf niets anders dan een poging niet voor racisten uitgemaakt te worden. Binnen de PVV heeft men daar schijt aan, dat blijkt wel uit alle uitlatingen door PVV politici in het verleden gedaan…….. Daarnaast: met afstand nemen van ‘PVV Aanhangers’, zou de PVV haar eigen ‘haat- en angstglazen’ ingooien en een groot deel van de PVV kiezers van zich vervreemden……..

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

CDA draai inzake Turkije……

‘Humoristisch maar toch leuk’, van Haersma Buma, die ten tijde van de door de VS opgepookte onlusten en daaropvolgende NAVO bombardementen in/op Libië, gedurende een praatshow opmerkte dat het Turkse model, wel iets voor het toekomstige Libië zou zijn………

Intussen is van Aersma Buma en zijn CDA geheel en al omgeslagen, men begint daar al te kotsen als het woord Turkije valt en houten CDA dildo van Aersma Buma kan Erdogan wel vreten…….

De uitlating van van Aersma Buma was toentertijd al te schunnig voor woorden, daar Erdogan zich toen al ontpopte als een fascistische dictator, de pers aan banden legde en mensenrechten op grote schaal schond…….. Vergeet daarnaast niet, dat Turkije al veel eerder de Koerden in Noord-Irak bombardeerde…. Tja, die stonden toen nog algemeen bekend als terroristen en niet als vrijheidsstrijders, die het zonder meer zijn….. Als het Turkse leger weer eens tekeerging tegen de burgers in Koerdisch gebied (in Turkije) en daar het ene bloedbad na het andere aanrichtte, bleef het bij het CDA en in de meeste EU landen doodstil……..

Kortom de CDA wrevel tegen Turkije is uiterst hypocriet en afhankelijk van hoe de wind waait. Je ziet overigens hetzelfde binnen de EU: de EVP, de EU fractie, waar ook het CDA deel van uitmaakt, zit vol fascistische partijen uit Oost-Europa, aanvankelijk was er nogal wat commentaar, ook van het CDA, bijvoorbeeld op Orbán en zijn fascistische Fidesz…… Tot een paar keer toe stelden prominente CDA’ers, als EU parlementariër de Lange en onderdeur Omtzigt, dat de EVP een onderzoek zou instellen, naar de handel en wandel van Orbán, onder wiens bewind de pers volkomen aan banden werd gelegd en er op grote schaal mensenrechten werden (en worden) geschonden…….. Daarna bleef het vervolgens doodstil in de EVP, wat betreft Orbán en Fidesz……. Zo’n jaar geleden begonnen van Aersma Buma, de Lange en CDA onderknuppel Omtzigt, Orbán op te hemelen vanwege zijn fascistoïde aanpak van vluchtelingen……..

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Met dank aan Koos van der Elst.

Rutte: de Dodenherdenking met uiterst hypocriete politici………

Mensen, wat een ongelofelijke hypocriet zootje: de politici die gisteren schijnheilig meededen aan de Dodenherdenking, maar intussen weigeren vluchtelingen op te nemen, dan wel alleen bereid zijn een uitermate beperkt aantal vluchtelingen op te nemen. Ook voor WOII werden joden, Roma, Sinti, homo’s en politieke vluchtelingen voor het grootste deel geweigerd in Nederland en de aanwezige vluchtelingen werden met evenveel achterdocht bekeken, als men tegenwoordig de vluchtelingen beziet……. Koningin Wilhelmina verordonneerde zelfs, dat er in een straal van 50 kilometer rond haar Paleis ‘t Loo, geen vluchtelingenopvang mocht worden ingericht………

Politici die hypocriet deelnemen aan de Dodenherdenking, terwijl ze hebben bewezen voor illegale oorlogen te zijn, zoals die tegen Irak, Libië en Syrië, waarbij die tegen Irak aan meer dan 1,5 miljoen mensen het leven heeft gekost……. Illegale oorlogen, die de vluchtelingenstromen richting EU op gang hebben gebracht……

Ongetwijfeld was de meest hypocriete politicus, die deelnam aan de Dodenherdenking, de valswitte Venlose haatprofeet Wilders, die net als Hitler in de 20er en 30er jaren van de vorige eeuw, haatzaaide tegen- en angstzaaide voor minderheidsgroepen……..

Nummer twee moet Rutte zijn geweest, hij liet gisteren weten, dat door herdenking, je het verleden levend houdt……. Ja en intussen blind zijn voor de ellende van velen en zelfs durven te zeggen, dat het leuk is om in huisjes te kunnen kijken in een vluchtelingenkamp, zoals de hufter gisteren in Libanon heeft gedaan……*

Verder wist de zwaar wanpresterende grijnzende VVD premier Rutte het volgende te melden:  “Een leven in vrede, zonder angst voor geweld en vervolging. De toekomst met vertrouwen tegemoet kunnen zien. En precies dat maakt herdenken zo waardevol. Want door de doden te eren en de geschiedenis levend te houden, omarmen wij de vrijheid en wapenen wij onszelf om pal te staan voor alles wat goed is in het hier en nu……” Wapenen tegen vluchtelingen en intussen zorgen dat vluchtelingenstromen op gang blijven komen, met de geestelijke en fysieke steun voor het zwaar terroristische VS buitenlandbeleid…….

“Pal te staan voor alles wat goed is in het hier en nu…….” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het goedpraten van mensenrechtenschendingen en het schenden van het VN Vluchtelingenverdrag, middels de inhumane Turkije-deal, of het bezuinigen op het redden van vluchtelingen uit de Middellandse Zee……

Rutte’s kabinet heeft zoveel geleerd van het verleden, dat het met veel plezier handelsbetrekkingen onderhoudt met fascistisch geregeerde, of anderszins dictatoriaal geregeerde landen, waar totaal geen vrijheid is, de mensenrechten op grote schaal worden geschonden, kortom landen waar de willekeur groot is….. Neem Saoedi-Arabië, Egypte (en een aantal andere ‘arabische landen’), Turkije en China.

Verder wil ik nog wijzen op de nazificering van de EU: een aantal Oost-Europese landen heeft het fascisme omarmd, neem Hongarije en Polen. Oekraïne is nog geen deel van de EU, ook daar regeert het fascisme, daar hoor je Rutte, of een ander lid van kabinet Rutte 2 niet over…..

Nee, die Rutte heeft de Dodenherdenking ‘helemaal begrepen………..’

Trouwens waarom zouden we de toekomst met vertrouwen tegemoet zien? Daar is totaal geen reden voor! Onze vrijheden en privacy worden steeds verder ingeperkt!! Als Hitler morgen Nederland zou binnenvallen, zou hij zijn geluk niet op kunnen, de weg voor zijn terreurbewind zou al geheel geplaveid zijn……..

De rechten die arbeiders tegen de willekeur van werkgevers hebben bevochten, worden hen nu afgepakt, door neoliberale hufters als Rutte en zijn waardeloze kabinet…… De vrijheid om als ‘zelfstandige’ te worden uitgebuit…..

Dan is er nog de propaganda oorlog tegen Rusland: met veel leugens, door o.a. diezelfde politici, wordt de weg vrijgemaakt voor WOIII met het intimideren van Rusland langs haar grenzen…

Mensen ik kan nog wel een aantal minuten doorgaan, maar de strekking lijkt me wel duidelijk: een groot deel van de dodenherdenking is door het handelen van vooral politici verworden tot een smerige, hypocriete poppenkast!!

Moet u nagaan, dan spreek ik niet eens over de razzia’s die de politie al jaren keer op keer loslaat op woonwagencentra……. Daar wordt haat mee gekweekt tegen deze mensen, die tijdens WOII middels razzia’s met behulp van de Nederlandse politie, werden afgevoerd en massaal werden vermoord door de nazi’s……. Als de politie anno 2016 een razzia loslaat op een willekeurige wijk in Nederland, komt men in verhouding evenveel misdaad tegen, dan men in die woonwagencentra aantreft………. Overigens zijn ook voor die razzia’s in de huidige tijd, dezelfde politici mede verantwoordelijk!

* Zie: ‘Ploumen en Rutte naar Libanon, maar niet om vluchtelingen op te halen, dat spreekt voor zich……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Armeense genocide 24 april 1915

Vanmorgen werd er op Radio1 met geen woord gerept over de Armeense genocide, niet in de reguliere programmering, dan wel in de NOS nieuwsberichten……… Zelfs in het geschiedenisprogramma OVT werd er met geen woord over deze barbaarse genocide gesproken…….. Blijkbaar vindt men het belangrijker de reli-fascistische staat Turkije niet nog meer voor de schenen te schoppen, alsof de daders de slachtoffers zijn……..

Extra wrang, daar men vandaag in OVT weer ‘een stelling’ had, overigens een heel domme: ‘Turkije is weer een gevaar voor Europa’. Wel werd er in dit onderdeel over de arrestatie van Ebru Umar gesproken, daarover later meer. Eén van de gasten: Elsbeth Etty…….

Hier een herhaling van de tekst, die ik vorig jaar plaatste over de Turkse genocide op de Armeniërs, de tekst is nog even  actueel:

      

 De hoofden van onthoofde Armeniërs geplaatst op palen.

Vandaag, 24 april, is de dag waarop jaarlijks de Armeense genocide wordt herdacht. Het feit, dat Turkse troepen van het toenmalig Ottomaanse rijk, een groot deel van de Armeniërs gedwongen, zonder de daarvoor noodzakelijke benodigdheden (zelfs zonder voedsel en water), op een lange tocht de Syrische woestijn instuurden. Deze mensen werden begeleid door het Turkse leger, die zich tijdens deze barbaarse helletocht ook nog eens te buiten ging aan standrechtelijke executies en verkrachtingen. Uiteraard wist de Turkse dictatuur van die dagen, wat dit zou betekenen voor deze ruim meer dan 1 miljoen Armeniërs, een zo goed als zekere dood……. Tot op de dag van vandaag weigert Turkije deze genocide te erkennen, laat staan daar excuses en spijt voor aan te bieden. Sterker nog Erdogan bedreigde onlangs paus Franciscus Bergoglio, daar deze de aandacht had gevestigd, op de schandalige massamoord. Ook de EU kreeg van deze autocratische psychopaat te horen, dat het moest ophouden, de dood van een aantal Armeniërs, genocide te noemen…. Terwijl een aantal landen waaronder Nederland, weigeren te spreken over de Armeense genocide, maar spreekt van ‘de Armeense kwestie….’ Om je dood te schamen!!!

  

Een gedeporteerde Armeense moeder met haar dode kind in de woestijn nabij Aleppo, in het toenmalige Ottomaanse rijk (tegenwoordig Syrië).

Daarover gesproken: een paar dagen geleden, stelde ik, dat de Nederlandse regering in 2005 op initiatief van ‘Christen’Unie voorman Slob, deze genocide heeft erkend*. Een heel dikke fout, die ik een paar keer op de radio voorbij hoorde komen en in oude artikelen terugvond op het internet. Het bevreemde mij al wel, ‘maar goed’, soms mis je bepaalde zaken (maar zo’n belangrijke zaak????). Slob heeft zich daar wel voor ingezet, maar helaas, zoals gezegd, Nederland spreekt over ‘de Armeense kwestie…’ Vandaag is er in Armenië niemand van het waardeloze, uiterst inhumane kabinet Rutte 2 aanwezig, bij de herdenking van die genocide……. Volgens hare VVD kwaadaardigheid Schippers, moeten de Armeniërs en de Turken er zelf maar uitkomen….. Kijk als er nu morgen een dictator overlijdt, waar Nederland goede handelsbetrekkingen mee onderhoud, dus vanwege de poen, zal er spoorslags een delegatie van het kabinet, inclusief het nationale waterhoofd Willem Alexander afreizen, om medeleven te betuigen bij het overlijden van zo’n klootzak, ook al stond deze tot de liezen in het bloed…… Neem het overlijden van de Saoedische koning dictator, in januari jl. Of nog gekker: mocht het nodig zijn, dat Rutte vandaag naar Turkije moet afreizen voor een megadeal, dan zal deze ongelofelijke hufter, daar desnoods een paar uur later aanwezig zijn…….

Schippers erkent nog net, dat het wel verschrikkelijk is wat er in 1915 en 1916 is gebeurd….. Ja dat kan je wel stellen, als je ziet, dat de Turken in die twee jaar zo’n 1,5 miljoen mensen, op beestachtige manier hebben vermoord………..

Trouwens opvallend, hoe ‘goed’ de jaknikkende PvdA hufter Koenders, afgelopen week, vragen wist te ontwijken, wat betreft deze genocide………

Mensen gedenk de genocide en sta stil wat angst- en haatzaaien tegen minderheden teweeg kan brengen. Zoiets mag nooit meer gebeuren, vandaar ook dat haatzaaiers als Wilders en zijn fascistische achterban, sterk in de gaten dienen te worden gehouden. Immers de werkwijze van Wilders wijkt niet veel af, van de manier waarop Hitler en zijn nazi’s groot zijn geworden: blinde haat zaaien tegen minderheden en hen afschilderen als onbetrouwbare, gevaarlijke onmensen; toen waren dat de joden, de Roma en Sinti, de homo’s en de communisten…….

  

Armeniërs worden opgehangen door Turkse bewakers. 

 *    Zie: ‘Schippers: het kabinet wenst geen afvaardiging te sturen, naar de herdenking van de Armeense genocide…….

Zie ook: ‘Turk die Armeense genocide ontkent, is volgens Europees Hof ten onrechte veroordeeld………

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden. 

Laatste aanpassing tekst 24 april 2016, twee domme fouten met jaartallen (2015 en 2016 i.p.v. 1915 en 1916).

Oostenrijks nieuwe vluchtelingenbeleid: politie gemachtigd tot snelrecht….. Houzee!

De Oostenrijkse regering is van plan het asielrecht sterk te beperken d.m.v. een nieuwe fascisten wet, deze wet wil men versneld doorvoeren. Met deze nieuwe wet kan de Oostenrijkse regering naar believen de noodtoestand uitroepen en kan geen vluchteling nog asiel aanvragen in Oostenrijk. De politie mag met deze nieuwe wet vanaf juli a.s. snelrecht toepassen op vluchtelingen, desnoods langs de snelweg…….. Let wel, met de agenten als snelrechter………… Over schending van het VN vluchtelingenverdrag gesproken……… Mensenrechtenschending opgenomen in wetgeving van een EU lid……..

Logisch allemaal, immers Oostenrijk had ook voor en tijdens WOII geen last van joodse vluchtelingen, die het land in wilden, dan maak je anno 2016 rare sprongen, nietwaar?!! Oh nee, van Oostenrijk was na 13 maart 1938 geen sprake meer, daar het land zich vrijwillig aansloot bij nazi-Duitsland, ofwel Hitlers Derde Rijk……..

Ach ja, Oostenrijk is nooit helemaal los gekomen van het naziverleden en de fascistische sentimenten leefden en leven gewoon door, ze bloeien zelfs anno 2016…..

Mensen, de EU begint meer en meer op een ‘volwassen’ fascistische staat te lijken, weg met de EU en om met Finkers te spreken: “Snel een beetje!”

In de EU is het weer eens opvallend stil over deze fascistoïde wetgeving bij één van de leden……….

Klik voor meer berichten n.a.v. het hiervoor gestelde, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.