Boycott N.C.: LGBT haat in Noord-Carolina, een cartoon

De volgende prent vond ik gisteren op Daily Kos:

Cartoon:
Boycott N.C.!!

By
keefknight
 

Tuesday
Apr 12, 2016
 · 11:51
PM

Zie ook: ‘Bruce Springsteen zegt concert in Noord-Carolina af: vanwege wet over LGBT toiletgebruik….

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Bruce Springsteen zegt concert in Noord-Carolina af: vanwege wet over LGBT toiletgebruik….

Afgelopen zaterdag in het BBC World Service nieuws van 2.00 u. (CET) het bericht, dat Bruce Springsteen een concert in Noord-Carolina heeft afgezegd, daar men in die staat een wet heeft aangenomen, waarin LGBT* mensen wordt gedicteerd welke toilet ze wel of niet mogen gebruiken.

Deze wet is in de Noord-Carolina aangenomen, daar in de stad Charlotte een wet werd aangenomen, die deze mensen zelf de vrijheid gaf om te kiezen voor het toilet dat bij hun identiteit past……. Het is niet verboden in Noord-Carolina om mensen te discrimineren vanwege hun seksuele geaardheid…….. Met de nieuwe wet worden steden gedwongen mensen vanwege hun geaardheid te discrimineren, dit geld voor alle openbare toiletten, zelfs deels in de horeca…….

Op een paar VS universiteiten wordt zelfs gepromoot te klikken, als je weet, dat een transgender een ‘fout’ toilet bezoekt………

2016 mensen, is het niet om te janken??!!!

Beste lezer, ik ben geen liefhebber van de muziek** die Springsteen maakt, als je zijn eerste twee albums hebt gehoord, weet je hoe de muziek in elkaar steekt. Maakt niet uit, alle lof voor Springsteen!!



*  LGBT, de 4 beginletters van de Engels woorden Lesbian, Gay, Bisexual  en Transgender.

** Voor ‘Azijnpisser muziek’, klik op het label ‘recept’,dat u onder dit bericht aantreft, na een paar gewone berichten vindt u > 400 muzikale recepten, met links naar YouTube (die naar ik hoop nog werken).

Zie ook: ‘Boycott N.C.: LGBT haat in Noord-Carolina, een cartoon

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Noord-Carolina en LGBT.

Achterhuis van Anne Frank als decor voor een spel, héééél educatief en héééél plat geldgraaien………

Nederland was tijdens de Tweede Wereldoorlog het beste in Europa wat betreft het afvoeren van (joodse) landgenoten naar de doodskampen van de nazi’s. Waar Nederlanders ook goed in zijn, is het geld verdienen over de rug van slachtoffers. Zelfs over de rug van de joodse slachtoffers, die destijds zoals gezegd, in grote getale werden afgevoerd en vermoord. Zo hebben we o.a. een toneelstuk ‘Anne’ (inclusief champagne en hapjes) van het hufter-schrijverspaar Durlacher en de Winter…………*

Afgelopen week kreeg een nieuw initiatief landelijke bekendheid: ‘Escaperoom Achterhuis’ van ene Thijs Verberne uit Valkenswaard. Het betreft hier een spel dat wordt gespeeld in een bunker uit WOII, waarin het decor van het Achterhuis is nagebouwd. Het is de bedoeling dat de spelers uit handen van de ‘Duitsers’ weten te blijven en zich een weg naar de vrijheid spelen……..

Helaas was het voor Anne Frank en haar familie geen spel, de onderduik in het Achterhuis, noch de afvoering naar de doodskampen van de nazi’s. Verberne schijnt 19 te zijn, maar hij is zo leep als een kruidenier. Volgens hem is het spel juist heel verantwoord en educatief…… Er schijnen zelfs schoolklassen aan mee te doen….. De docenten van die klassen verdienen een ferme schop onder de vieze reet, hup de straat op!!!

Alsof kinderen (in het voortgezet onderwijs) niet beseffen wat de angst is om opgepakt te worden om niets anders, dan het behoren tot een minderheid en de daaropvolgende massamoord……..

De hoogste tijd, dat men op de Nederlandse scholen gaat onderwijzen, over dit onderdeel van WOII, de genocide op joden, Roma en Sinti, plus de massamoord op homo’s en politieke tegenstanders. Maar wel met aandacht voor wat daaraan voorafging: racisme, discriminatie, haat- en angstzaaien en tot slot vervolging van minderheden!! Zaken die we nu weer zien, niet alleen in Nederland, maar in heel Europa!!

Terecht is er grote ophef ontstaan over dit belachelijke spel en het is te hopen, dat de gemeente Valkenswaard (of de gemeente waar het onder valt) de vergunning intrekt……

Te zot voor woorden!!

* Zie: ‘Anne Frank, of het grote geld verdienen over de rug van een nazi-slachtoffer………..

Zie ook: ‘Anne’ het toneelstuk…….

       en: ‘Dagboek Anne Frank: of geld verdienen over de rug van een vermoorde meid……

       en: ‘Anne Frank Stichting schiet er mijlenver naast wat betreft discriminatie……

       en: ‘Anne Frank opnieuw uitgenomen, nu door Ilja Pfeijffer

       en: ‘Anne Frank, stek van haar boom wordt geplant op Ground Zero, New York……..

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt, dit geldt niet voor het label ‘Verberne’.

Dick Schoof: dreigingsniveau substantieel en Wilders roept niet op tot geweld…… ha! ha! ha! ha! ha!

Grofgraaier en superfantast Dick Schoof, de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (ha! ha! ha!), liet gisteren weten dat het dreigingsniveau nog steeds substantieel is, zoals gewoonlijk heeft hij geen weet van terroristische plannen……… ha! ha! ha! ha! Nee, Schoof weet dat, omdat hij dit van de geheime diensten heeft gehoord en die gegevens zijn ultra-betrouwbaar zo liet de kakzever weten…….. ha! ha! ha! ha! ha! Inderdaad ‘hééééél betrouwbaar’, zoals we al een aantal keren hebben gezien, bij de arrestatie van moslim-terroristen, die dat bij nader inzien niet bleken te zijn.

Bovendien: desnoods leveren de AIVD en/of de MIVD zelf wapens als granaten aan jongeren, die ze hebben weten op te hitsen, eindelijk eens actie te ondernemen, zodat deze geheime diensten het volk kunnen laten zien, dat hun werk de allerhoogste prioriteit heeft………. Moet u nagaan: geheime diensten waarop zelfs democratische controle verboden is!!

Schoof is bewonderaar van Wilders, de valswitte haatprofeet, deze houdt hem tenslotte ook aan het werk en Schoof stelde dat extremisten misbruik maken van Wilders’ ‘#kom in verzet…….’  Wilders doelt daarmee op geweldloos verzet, aldus de blufkont van terrorismebestrijding….. Tot een paar keer toe herhaalde hij, dat Wilders tegen geweld is, het zat ‘m blijkbaar hoog, dat de woorden van zo’n ‘goed bedoelende en uitermate betrouwbare’ vent als Wilders, zo worden ‘misbruikt….’

Alsof Wilders niet weet, dat zijn oproep om in verzet te komen, bij een fiks deel van zijn achterban als een oproep tot geweld wordt gezien, die figuren zijn immers bepaald geen hippies….. Sterker nog: de eerste keren dat er geweld werd gebruikt tegen vluchtelingen, door aanhangers van Wilders, dateren al weer snel van meer dan een half jaar geleden. De fascist zei toen meteen dat hij zich daarvan distantieerde, maar liet vervolgens wel de ‘hashtag kom in verzet’ staan……..

Het mooiste komt nog mensen: zonder dat iemand achter de microfoon aan Schoof, het voorgaande, dus het niet weghalen van de hashtag aan hem voorlegde, stelde Schoof dat Wilders die hashtag vooral moet laten staan, we hebben immers vrijheid van meningsuiting…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat voorrecht is dan wel zeer eenzijdig voor de haat- en angstpraat van Wilders, een moslim moet vooral niet hetzelfde proberen te doen!!! Wat verdient de incompetente zakkenwasser Schoof eigenlijk??!!! Allemachtig!!

Wilders hoeft dit niet als een aantasting van zijn vrijheid van meningsuiting te zien, zeker als hij weet, dat een bepaald deel van NB zijn eigen achterban de fout ingaat, zou hij zelf kunnen beslissen deze woorden niet meer te gebruiken. Aangezien hij dit niet doet en dondersgoed weet wat daar de gevolgen van zijn, kan je dan ook niet anders concluderen, dat Wilders het wel best vindt, dat een deel van zijn aanhangers geweld gebruikt…… Geweld door aanhangers, zoals we dit eerder zagen in landen waar fascisten de politiek opzochten, zoals in het Duitsland en Italië tijdens de 20er jaren van de vorige eeuw.

Is het de taak van Schoof om de angst- en haatzaaierij van Wilders uit de wind te houden? Wat is dit godverdomme!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Hillary Clinton mede verantwoordelijk voor moord op Berta Cáceres………..

De Hondurese mensenrechten- en milieuactivist Berta Cáceres werd vorige week woensdagnacht in haar huis vermoord….. Dat de de Hondurese overheid en grote landeigenaren betrokken zijn bij die moord, is geen geheim in Honduras….. Nu blijkt ook Hillary Clinton mede verantwoordelijk te zijn voor de moord!

In 2009 werd de democratisch gekozen regering van Manuel Zelaya in Honduras, middels een coup afgezet. Slang Obama durfde te zeggen, dat de coup niet legaal was……. ha! ha! ha! ha! Niet één coup is legaal, hufter!! Hillary Clinton deed er wat betreft deze coup vooral het zwijgen toe, in haar functie als minister van BuZa in de VS, maar zorgde wel voor financiële hulp aan de coupplegers…… Coupplegers die net doen of men een democratisch gekozen regering heeft in Honduras, figuren die zelfs durven te ontkennen dat er een staatsgreep heeft plaatsgevonden………. Kortom geen sancties vanwege de coup, maar wel financiële hulp aan de daders……

Na de coup was het geweld tegen mensen als Cáceres en minderheden als de oorspronkelijke bewoners van dit land, niet van de lucht…….. Cáceres was niet het eerste dodelijke slachtoffer en ze zal zeker het laatste niet zijn, zeker als je ziet hoe stil het in de internationale politiek is rond Honduras…… Overigens zou je je moeten afvragen, of de CIA geen hand heeft gehad in de coup, het zou me totaal niet verbazen……

Hier het e.e.a. op video, overgenomen van Brasscheck TV:

Zie ook:

Trump van zins Endangered Species Act de nek om te draaien: bedreigde diersoorten vogelvrij……..‘ (zie ook de links in dat bericht, links anders dan de hier getoonde)

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

Berta Cáceres voorvechter gelijke rechten en milieuactivist vermoord in Honduras

Hondurese activiste ontvoerd en vermoord (alweer…), met instemming van de VS………

Clinton en Kaine: een giftige en explosieve mix….

Door VS gesteunde bewind in Honduras heeft de staat van beleg afgekondigd……..

VS heeft Hondurese speciale eenheden getraind die protesten tegen een waterkrachtcentrale gewelddadig hebben neergeslagen……

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Fascistisering EU: Slowaakse fascisten boeken fikse winst in verkiezingen……….

De regerende ‘sociaal democratische’ partij Smer van Robert Fico, behoudt de meerderheid in het Slowaakse parlement, wel is de partij gisteren bij de verkiezingen in Slowakije gezakt naar 28,4% van de stemmen. Het anti-vreemdeling sentiment heeft het goed gedaan tijdens de verkiezingen……..

De extreem rechtse, fascistische ‘Volkspartij’ Ons Slowakije (LSNS), kreeg 8,1% van de stemmen (bij het voor het eerst meedoen) in deze verkiezingen…….. LSNS verzet zich niet alleen tegen vluchtelingen, maar o.a. ook tegen de kleine minderheid van Roma en Sinti….. Fascistisch is trouwens een stempel, dat je op meerdere Slowaakse partijen kan drukken, inclusief de Smer van vreemdelingenhater Fico!!

Zie ook o.a.: ‘Bulgarije, Griekenland, Oekraïne, Hongarije, ofwel de neonazi’s rukken op, vluchtelingen steeds vaker het slachtoffer

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt, dit geldt niet voor de labels: Fico, LSNS en Smer.

Koenders alweer stil: in Thailand worden hele gezinnen gevangengezet, die voor geweld zijn gevlucht………

In Thailand worden vluchtelingen gevangengezet, daar het als een misdaad wordt gezien, als je zonder toestemming het land in vlucht…… BBC World Service (radio) meldde zojuist voor 13.00 u. (CET), dat Pakistaanse christenen, die voor moslim geweld hun land hebben ontvlucht, voor lange tijd gevangen worden gezet, hele gezinnen zitten daar in de gevangenis……….

De VN vangt keer op keer bot bij de psychopathische Thaise regering, met hun pleidooi een eind aan deze praktijk te  maken, die haaks staat op het VN Vluchtelingenverdrag…….. De VN zou in dit soort gevallen de gevangenen binnen 6 maanden horen, helaas de afdeling die dit moet doen zwaar onderbemenst en zit nu al op een periode van 4 jaar…….

Onze wanpresterende minister van Buitenlandse Zaken, PvdA de versleten jaknikkende sierkwast Koenders en zijn partijcollega, hare hufterigheid Ploumen van Handel en Ontwikkelingssamenwerking (wat een giftige combinatie!!), zijn zoals gewoonlijk in dit soort zaken (tenzij het Rusland of Noord-Korea betreft) alweer doodstil. Ach ja, ook voor deze neoliberale PvdA volksverlakkers gaan economische belangen nu eenmaal ver voor op mensenrechtenschendingen en zoals in dit geval zelfs het schenden van het vluchtelingenverdrag………

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Bernard Hammelburg: “In een democratie laten burgers zich niet bang maken, of intimideren……..” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Allemachtig wat een flapdrol!!

De woorden van Hammelburg volgend, kan je stellen dat er nergens op onze aarde een werkende democratie bestaat!!

Bron: de wezenloze column van Hammelburg op BNR, afgelopen woensdag.

Wilders blijft zich verzetten tegen moslims, anders heeft de islam het over 10 jaar voor het zeggen……. ha! ha! ha! ha! ha!

De Venlose valswitte haatprofeet Wilders gaf gisteren commentaar op het bestaan van 10 jaar PVV ellende. De fascist stelde de komende 10 jaar verder te gaan met zijn strijd tegen de islam, daar de islam het anders over 10 jaar voor het zeggen heeft in Nederland…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het is duidelijk: de enorme fascistische leugenaar Wilders kan niet tellen, anders zou hij zo’n domme opmerking niet maken!! Hoe kan een minderheid van 1 miljoen mensen met een islam opvoeding, over 10, of zelfs 50 jaar het hier voor het zeggen hebben???!!!! Bovendien is zo’n 40% van deze mensen niet belijdend moslim, ze doen geen bliksem meer aan hun geloof, zoals veel oorspronkelijke Nederlanders de kerk de rug hebben toegekeerd…….

Oh nee, ik ben dom, Wilders weet dit dondersgoed, maar met zijn angstzaaien voor moslims houdt hij de verblinde schapen in zijn fascistische PVV kudde…….

Klik voor meer berichten aangaande het voorgaande (…) op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Bontes weg bij PVV, daar Wilders teveel macht had……. ha! ha! ha! ha! ha!

De enorme volksverlakker en houwdegen Bontes, was gistermiddag te gast op Radio1 (± 13.17 u.). Hier liet deze flapdrol weten, dat hij uit de fascistische PVV stapte, vanwege de macht die Wilders in de ‘partij’ (lees: beweging) aan zichzelf hield. Niets mee mis, zult u denken…..

Inderdaad niets mee mis, totdat Bontes zelf vertelde, dat hij de functie van Wilders in de haatzaai-beweging PVV moest waarnemen, toen de valswitte Venlose haatprofeet aanschoof bij de onderhandelingen voor een nieuw kabinet in 2010. Wilders droeg dus zijn macht over aan Bontes, waar deze over vertelde, dat hij die macht wel eerlijk uitoefende……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Uiteraard heeft Bontes zich toen gehouden aan de regels van Wilders, daar zei hij over, dat hij niet anders kon, daar hij gebonden was aan de opdrachten van Wilders……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Maar wel eerlijk hè!!

Zoals dat gaat bij fascistische bewegingen en bepaalde instituties: Befehl ist Befehl!!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.