McCarthy werd aangevallen door ‘christen’ omdat hij homo is……….

Aangezien vluchtelingen en dan m.n. moslims nu alles in de schoenen geschoven krijgen van wat er maar mis kan gaan, hier een bericht hoe fijn christenen met anderen om kunnen gaan (en dan gaat het eens niet over het brutaal vermoorden van artsen, of bombardementen van de VS op bruiloften en ziekenhuizen)……

Gisteren op Force Change het bericht, dat Ryan McCarthy in Chicago werd belaagd door een christen. McCarthy zat in de trein, toen deze ‘christen’ man hem in het gezicht begon te slaan en hem van z’n stoel duwde, met de opmerking, dat homo’s geen recht hebben om naast hem te zitten……..

Dit is trouwens ‘maar één’ van de vele duizenden gevallen van geweld tegen homo mannen en vrouwen, die zich jaarlijks voltrekken in de VS………

Het land van de ‘ongekende mogelijkheden’, van ‘hoop en glorie’, de VS anno 2016………

Voor meer berichten gerelateerd aan het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt, dit geldt niet voor het label ‘McCarthy’.

PS: de naam van de dader zou Per McCarthy zijn, ik neem aan dat dit een ‘kleine vergissing’ is….

EVO, TLN en Fenedex klagen over grenscontroles, waar chauffeurs geen last van hebben…… ha! ha! ha! ha!

De vertegenwoordigers van de vrachtvervoerder Transport en Logistiek Nederland (TLN), EVO en Fenedex, klagen over de grenscontroles, die zijn ingesteld n.a.v. de ‘vluchtelingenstroom…….’ Het zou transportbedrijven nu al kapitalen kosten, aldus een vertegenwoordiger van EVO, gistermidddag op Radio1 (na 15.30 u.).

Tijdens het gesprek, hoorde je een verslaggever, die aan vrachtwagenchauffeurs vroeg, of zij al last hadden van die grenscontroles (immers zij passeren de bewuste grenzen). Het antwoord van al de bevraagde chauffeurs was negatief, al had één van de chauffeurs van een collega wel eens iets gehoord over een lange wachttijd voor een grensovergang…..

Het is duidelijk: de verladersorganisaties willen subsidie van de overheid, om verlies in tijd te compenseren…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Uiterst vervelend om de ingepompte vooroordelen tegen vluchtelingen, terug te horen uit de mond van de vrachtwagenchauffeurs. Volgens deze voorgelogen mensen, is 60% van de vluchtelingen economische vluchteling, een intussen bewezen leugen uit de mond van Timmermans*. Uiteraard volgde ook het verhaal, dat de ‘vluchtelingenstroom’ vol zit met terroristen, gelul van dronken aardbeien als haatprofeet Wilders, maar waar meer en meer politici van ‘reguliere’ partijen zich ook aan beschuldigen, terwijl dit verhaal is gebaseerd op aannames……….

En het dan nog vreemd vinden, dat de met haat en angst gehersenspoelde aanhang van Wilders geweld gebruikt tegen vluchtelingen, of tegen politici die zich inzetten voor vluchtelingen……..

Triest…..

* ‘Zie: ‘Timmermans met valse aantijgingen tegen vluchtelingen, normaal toch: haatzaaien tegen een kleine minderheid???

Klik voor meer berichten, voortkomend uit het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Wilders moet waarschijnlijk terechtstaan in Oostenrijk!

De Venlose valswitte haatprofeet Wilders gaat hoogstwaarschijnlijk vervolgd worden in Oostenrijk voor zijn uitspraken, die hij daar maart vorig jaar deed* tijdens een congres van de FPÖ. Een woordvoerder van moslimorganisatie IMÖ, die een aanklacht indiende bij het Oostenrijkse OM, wees op zijn opruiende teksten tegen de moslimminderheid in Oostenrijk en de EU in het groot. Bovendien stelde deze woordvoerder terecht, dat Wilders oproept tot strijd. Volgens de woordvoerder doet Wilders in feite hetzelfde, als de nazi’s in de 20er en 30er jaren van de vorige eeuw: haat- en angstzaaien, respectievelijk voor en tegen een minderheid…… Het OM in Oostenrijk is medio vorig jaar, naar aanleiding van de aanklacht, een strafrechtelijk onderzoek begonnen tegen Wilders n.a.v. diens uitspraken.

Inderdaad, op deze plek heb ik al meermaals betoogd, dat Wilders met zijn angst- en haatzaaien, respectievelijk voor en tegen minderheden, hetzelfde doet, als de nazi’s in voornoemde periode……..

Ondanks dat Wilders zich niet verantwoordelijk voelt voor de fascisten die vluchtelingen in AZC’s aanvallen, of die politici aanvallen, vanwege hun ‘pro-vluchteling houding’, is dat geweld één op één uitgelokt met zijn eigen giftige haat- en angstzaaierij, waarbij hij vorig jaar ook al opriep tot verzet van de bevolking tegen de komst van AZC’s……… Zie wat dat betreft o.a.: ‘Wilders doet alweer huilie huilie, de woordkogel komt van de ‘linkse’ PvdA…… ha! ha! ha! ha! ha!

* Voor de giftige toespraak van Wilders, zie de video hierboven. De autocratische psychopaat Wilders, durfde daar onze tijd te vergelijken met het beleg van Wenen door het Ottomaanse rijk in 1683……. Met andere woorden: we moeten de moslims in Europa bestrijden en dat zei hij letterlijk, nadat hij vaststelde dat de islam noch Wenen, noch Nederland, noch de EU zal verslaan, ‘wij zullen de islam verslaan………’ Volgens Wilders vreet de islam onze cultuur en tradities op…… Uiteraard moest Wilders weer huilie huilie doen, over zijn leven en de voortdurende bescherming die hij nodig heeft……

Klik voor meer berichten, volgend uit het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Wilders doet alweer huilie huilie, de woordkogel komt van de ‘linkse’ PvdA…… ha! ha! ha! ha! ha!

Gisteren een hoop heisa over de nep-socialist en PvdA ellendebreier Spekman, die Wilders de wacht aanzegde vanwege diens waarschuwing, dat zijn aanhang in verzet (‘revolte’ ha! ha! ha!) zal komen, als de PVV de grootste (ja wat? het is een fascistische beweging) wordt bij de volgende verkiezingen. Spekman noemde het dreigement* onverantwoord en ik moet zeggen, daar heeft Spekman een punt. Jammer dat hij dit niet al veel eerder heeft gezegd, toen Wilders zijn aanhang opriep zich te verzetten tegen de komst van vluchtelingen. Daarmee zette Wilders zijn achterban aan tot geweld, dat er vervolgens ook kwam tegen de komst van vluchtelingen en dan m.n. tegen de AZC’s…….

Wilders was des duivels, vreemd genoeg eigenlijk, daar hij zelf niet anders doet dan andere politici uitmaken voor alles wat ‘mooi’ en lelijk is. Om nog maar te zwijgen van het haatzaaien tegen en angstzaaien voor vluchtelingen en andere minderheden, zoals in het verleden ook tegen Marokkanen. Wilders had het gore lef Spekman’s uitlatingen te vergelijken met het ‘demoniseren’ van Fortuyn. Hij durfde te zeggen, dat als er een kogel komt (voor hem), iedereen weet dat deze van links kwam, een kogel met daarop de vermelding ‘PvdA……’ ha! ha! ha! ha! ha!

Hé Wilders wat betreft jouw haatzaaien en angstzaaien, respectievelijk tegen en voor vluchtelingen, dit heeft al flink ‘zin’ gehad: getraumatiseerde vluchtelingen, inclusief hun kinderen werden al belaagd door jouw aanhang. Dat afdoen, als dat jij daar niets mee te maken hebt, is een smerige doortrapte leugen!! Jouw haat- en angstzaaien vergelijk ik met hetzelfde dat Hitler deed vanaf de twintiger jaren van de vorige eeuw aangaande minderheden als: joden, Roma, Sinti, homo’s en politiek linkse mensen…. Wilders, jij bent een levensgevaarlijke psychopaat!!!

Dan nog het ‘linkse gehalte’ van de PvdA: de PvdA is allang verworden tot een neoliberale partij en neoliberalisme heeft niets, maar dan ook helemaal niets met links te maken.

Excuus beste lezer, nog een toevoeging na plaatsing (5 minuten later): Wilders zaait met zijn uitlating haat tegen Spekman en de PvdA, in tegenstelling tot de PvdA aanhang, gebruikt de aanhang van Wilders wel geweld……..

* Niemand noemt het praatje van Wilders een dreigement, maar dat is het in feite wel!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Timmermans met valse aantijgingen tegen vluchtelingen, normaal toch: haatzaaien tegen een kleine minderheid???

De valse PvdA hufter Timmermans vloog weer eens met 360 km/u. uit de bocht, toen hij vorige week durfde te zeggen, dat minstens 60% van de vluchtelingen in feite ‘economische vluchtelingen’ zijn…… Dat  was en is aantoonbaar onjuist, maar intussen is het wel gezegd door deze minderwaardige ploert!! (en dat blijft bij velen in het hoofd ‘hangen…’). Vergeet daarnaast niet dat intussen meer dan 4 miljoen Syriërs hun land zijn ontvlucht……..

Daar komt nog bij dat grofgraaier Timmermans met de ambtsberichten van Buitenlandse Zaken, toen hij daar de hoofdhufter was, uitermate gevaarlijke landen als Irak, naast grote gebieden en landen in Afrika waar het allesbehalve veilig is, gewoon als veilig bestempelde……. Precies zoals eerder met ambtsberichten Iran veilig werd verklaard voor homo’s………. Als je in oorlogsgebied voor het Nederlandse leger hebt gewerkt, loopt je leven gevaar, terwijl Buitenlandse Zaken dat simpelweg ontkent…… Als laatste ‘wapenfeit’ kan je daar de Afghaanse tolken noemen, die geen vrijgeleide kregen naar Nederland, terwijl deze tolken vanwege hun hulp aan ons leger, grote kans hebben vermoord te worden, juist vanwege hun hulp aan ons leger….. En tja, als je bijvoorbeeld vluchtelingen uit Kosovo of Afghanistan afdoet als economische vluchtelingen, houdt je steeds minder ‘echte vluchtelingen’ over…… Terwijl in die ‘landen’ je leven niet veilig is, als je bijvoorbeeld van Servische komaf, respectievelijk anti-Taliban bent…….

Met dit soort uitlatingen zaait Timmermans haat tegen een kleine minderheid, in een klimaat, dat zacht gezegd al niet echt overloopt van sympathie voor de vluchtelingen. Sterker nog: rechtse radicalen in Nederland en daarbuiten (immers Timmermans heeft een belangrijke functie binnen de EU), hebben al een flink aantal keren door oorlog getraumatiseerde vluchtelingen, inclusief hun kinderen aangevallen………

Je snapt niet, dat er nog maar één persoon is, die Timmermans nog serieus neemt, of anders gezegd: dat er nog iemand is die niet zou vinden, dat deze opgepoetste drol als de donder elke bestuurlijke functie uitgedonderd dient te worden!!

Ongelofelijk wat een enorme schoft, deze valse klootzak Timmermans!!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels die u onder dit bericht terugvindt.

Azmani spreekt schande over vele incidenten in AZC’s

De Telegraaf meldde vandaag met veel tamtam, dat er vorig jaar in AZC’s zo’n 4,5 duizend incidenten (waaronder ‘loos alarm gevallen’) plaatsvonden, waaronder 55 zedenmisdrijven, dit op een totaal van 47.000 vluchtelingen. Dat was voor VVD knuppellul Azmani reden om de media te zoeken en daar eens even lekker tegen tekeer gaan…. Volgens deze vreemdelingenhater (die NB trots is op z’n Turkse afkomst…) is het schrikbarend dat mensen die voor geweld zijn gevlucht zich schuldig maken aan geweldpleging………

Alsof er in de gewone maatschappij nooit incidenten zijn, waarvoor politie-inzet wordt gevraagd. Zeker in de eerste beste achterstandswijk, zie je de politie dagelijks meermalen opdraven voor diverse incidenten. Als mensen in uitzichtloze situaties zitten, zoals velen in achterstandswijken, is het nu eenmaal zo, dat men een korter lontje heeft, dan in meer welgestelde wijken.

Het gaat in AZC’s dan ook nog eens om getraumatiseerde mensen, die veel te lang in een tijdelijke behuizing zitten. Dat daar de vlam eerder in de pan slaat dan elders in de maatschappij, is niet meer dan logisch…… De eersten die daar verantwoordelijk voor zijn, zijn onze politieke bestuurders, die met grote voortvarendheid grote hoeveelheden, uitstekende, goedkope sociale huurwoningen hebben gesloopt en daar veel te weinig en veel te duur voor terug hebben gebouwd. Dit alles om woningnood te creëren, waardoor de huizenbubbel kon ontstaan en waar intussen m.n. de huurders het grote slachtoffer zijn, zij betalen kapitalen voor huizen, die niet eens € 150,00 in de maand zouden mogen kosten. Oh wacht even, ook de vluchtelingen, die een status hebben, moeten daardoor onaanvaardbaar lang in behuizing wonen, die voor maximaal een jaar was bedoeld (voor statushouders)…….

Trouwens over die AZC’s gesproken, zoals al vaker op deze plaats opgemerkt: het is ronduit een schandaal dat er de laatste jaren zoveel asielzoekerscentra zijn gesloten. Centra die na evenveel strijd, als heden ten dage, werden gebouwd, een letterlijke en figuurlijke vernietiging van kapitaal*. Dat is een parlementaire enquête waard!!!

Ach ja, de Telegraaf, wegens verregaande collaboratie tijdens WOII, kreeg die haat- en angstzaaikrant na die oorlog een verschijningsverbod. Dat verbod wist de fascist prins ‘Market Garden’ Bernhard na een paar jaar van de baan te krijgen. Voor en tijdens WOII zaaide de Telegraaf haat tegen en angst voor minderheden als joden, Roma, Sinti en linkse groepen (hoe de Telegrof houding t.o.v. homo’s was, weet ik niet, maar dat laat zich raden…)…….

Nogmaals: vluchtelingen dienen bij binnenkomst in dit land, in eigen taal de regel- en wetgeving, o.a. over omgang met vrouwen, kinderen, homo’s overhandigd te krijgen. Waar men de consequentie van overtreding kan vermelden: geen verblijfsstatus. Onze overheid zou voorts veel meer moeten doen voor de getraumatiseerde vluchtelingen, de medische zorg in AZC’s is allerbelabberdst……

* ‘Figuurlijke vernietiging van kapitaal’ in deze: de acceptatie van de komst van een ‘vluchtelingen AZC’ bij bewoners van omliggende plaatsen en hun hulp aan die vluchtelingen. Niet zelden kwamen deze oorspronkelijke bewoners (terecht) in verweer, toen men besloot deze AZC’s te sluiten….

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, onder dit bericht.

Verbon (Tilburg ‘University’): ‘fascisme staat voor gaskamers en Hitler………’ AUW!!!

Harrie Verbon is godbetert hoogleraar aan de universiteit van Tilburg (de voormalige KUT), in die hoedanigheid deed hij vorige week opmerkelijke uitspraken over vluchtelingen, ze zouden eenvoudigweg veel te kostbaar zijn voor het puissant rijke Nederland…….* Verbon vindt waarschijnlijk dat vluchtelingen in ‘steenrijke landen’ als Libanon, Jordanië en Turkije thuishoren. Met deze meer dan belachelijke uitlatingen, schaarde Verbon zich in het leger van angst- en haatzaaiers voor/tegen vluchtelingen, die nog altijd een heel kleine minderheid in Nederland zijn. Dit soort gedrag, het angst- en haatzaaien voor/tegen minderheden is de manier waarop de nazi’s van Hitler angst en haatzaaiden voor/tegen de joden, Roma, Sinti en homo’s in de 20er en 30er jaren van de vorige eeuw.

Daarover gesproken, toevallig kwam ik gisteren een artikel tegen over Verbon, die op zijn eigen blog, die een eindscriptie van een student de grond in schreef (en diens promotor). De student zou wetenschappelijk hebben bewezen, dat de PVV van Wilders een fascistische beweging is. Dat de PVV een fascistische beweging is, staat wat mij betreft als een paal boven water en de regelmatige lezer, zal intussen wel een stuk of 20 argumenten daarvoor zijn tegengekomen op dit blog, waarvan een heel prominente inderdaad is, dat de PVV en haar valswitte haatprofeet Wilders haatzaaien voor en angstzaaien tegen minderheden……….

Verbon moest dat bericht van zijn blog halen, op order van het bestuur van de Tilburgse universiteit. Verbon deed dat wel, maar stelde daarbij, dat hij dit onder protest deed. Nu komt het ‘mooiste’: Verbon stelde als verweer dat je bij fascisme denkt aan de gaskamers en Hitler……… Ik zal niet lachen, beste lezer, maar jezus wat een achterlijke uitspraak, hoe durft deze flapdrol die zichzelf durft aan te prijzen als ‘Full (blown) Professor’, zo’n belachelijke opmerking te maken???!!! Als hoogleraar had hij moeten weten, dat Franco en Mussolini beiden geen gaskamers hadden, datzelfde geld voor de lange rij fascistische dictators, die Midden- en Zuid-Amerika terroriseerden!!!

             

Hitler en Mussolini tijdens een ‘gezellig uitje…….’

Studenten van de Tilburg University (zoals je de universiteit daar tegenwoordig moet noemen), eis dat Verbon een ferme trap onder de fascistische bips krijgt, recht de straat op, uiteraard zonder ontslagvergoeding en op staande voet, vanwege zwaar disfunctioneren, dus geen uitkering voor deze lamlul!!

* Zie: ‘Verbon, hoogleraar in Tilburg, zaait angst voor vluchtelingen………

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

‘Asielzoekers’ met een voorwaardelijke straf worden uitgezet……….

Zojuist op het Radio1 nieuws van 14.30 u., het bericht dat in het vervolg ‘asielzoekers’ (lees vluchtelingen), die een voorwaardelijke straf krijgen uitgezet worden……… Nog even en ook ‘asielzoekers’ die verdachte zijn in een zaak, worden uitgezet, waarna men verkeersboetes zal gebruiken en daarna onvermijdelijk: uiterlijke kenmerken zal gebruiken als argument voor uitzetting, zoals doorlopende wenkbrauwen, of ogen die te dicht bij elkaar staan……..

Ook met deze maatregel, zaait het waardeloze kabinet Rutte 2 angst en haat tegen vluchtelingen…….

Waar slaat ‘t godverdomme op!!

Afshin Ellian: ‘nog even en we hebben de sharia hier………’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afshin Ellian was op 11 december jl. te gast in Oba Live, het programma van de ‘Humanistische Omroep’, Human. Hier stelde de islam knuppellul dat we een paar jaar geleden 30.000 salafisten in ons land hadden en dat dit er intussen al 40.000 zijn, dus als het zo doorgaat krijgen we hier de sharia…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Deze ‘rechtsgeleerde’ begrijpt blijkbaar niet, dat hij met zijn uitspraak angst en tegelijkertijd haatzaait tegen een wel bijzonder kleine minderheid. Waar direct bij aangetekend moet worden, dat voor de ‘gemiddelde Nederlander’ een moslim een moslim is, wat je er verder ook aan toevoegt…….. Trouwens presentator Holman kwam weer met wat cijfers, die hij opgeduikeld had, waaruit bleek dat een groot deel van moslims in Nederland achter de invoering van de sharia staat…. Ik zou de onderzoekers die dit onderzoek uitvoerden dan ook willen toevoegen, dat ze bij het volgende onderzoek een flink fanatieke imam moeten meenemen, dan krijgen ze 100% voorstanders….. Dit terwijl de helft van de moslims in ons land niet eens naar de moskee gaat………

Human presentator Holman gaf aan, dat hij ‘menslievend’ is en daarom een oplossing voor de salafisten wil……. Het viel me godverdomme mee, dat hij niet sprak over ‘de oplossing van het salafisten probleem…..’ Overigens waren zowel Holman als de ook aanwezige Max Pam het eens met Ellian, dat we hier binnenkort de sharia wetgeving hebben, ‘als het zo doorgaat……..’

Ellian kwam met nog een paar zeer ‘opzienbarende onthullingen’, zo stelde de islamofoob dat de islam altijd politiek is……. Het was of Holman en Pam beiden klaarkwamen, van zoveel ‘klare taal…’ Alsof de westerse politiek niet doordrenkt is van het christelijke geloof, neem Oost-Europa, of de VS, in dat laatste land is het al moeilijk om als ongelovige tot senator verkozen te worden, laat staan als het om het presidentschap gaat……. Trouwens zelfs in Nederland houdt het waardeloze, asociale, inhumane, neoliberale kabinet Rutte 2 rekening met de (fundamentele) christelijke gelovigen, als ze weer eens een inhumane maatregel, of wet willen doorvoeren en het komt zo uit…… Daarover gesproken: in Nederland hebben we landelijk maar liefst 3 partijen, die op religie zijn gebaseerd, waarvan je er 2 ronduit fundamentalistisch kan noemen, de ‘Christen’Unie en de SGP……..

Holman zei tot slot, dat hij het een genot vond om met Ellian te spreken en dat hij het een eer vond, dat hij in de ‘studio’ was…… Uiteraard is Holman blij, als zijn islamofobie en het angst- en haatzaaien dat hij doet, weer eens wordt bevestigd, door zo’n ‘genie….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Oh, helemaal vergeten: 40.000 is een 0,25 procent van de bevolking, als je uitgaat van 16 miljoen inwoners in Nederland……… Bovendien is het grootste deel van de salafisten geen ‘jihadstrijder!!!’

Gelukkig verdwijnt Oba Live van de radio, ongelofelijk dat ik dit moet zeggen………..

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt. Dit geldt niet voor het label Ellian.