Westerse propaganda doorgeprikt: de Keriya Aitica moskee in de provincie Xinjiang is niet vernietigd maar gerenoveerd en uitgebreid

Een
jaar geleden verschenen er in de westerse reguliere media berichten als zou
China de moskeeën in de provincie Xinjiang vernietigen, alles
opgeklopt door (wellicht expres) verkeerde interpretaties van Google
Maps beelden. Eén en ander begon met het bericht dat een oude moskee in Keriya Aitica zou zijn vernietigd. Een analyse van beelden heeft intussen aangetoond dat
het gaat om de renovatie van deze moskee……

Ach
ja, het schijnt tegenwoordig de taak van de reguliere media te zijn
om haat en angst te zaaien tegen resp. voor landen als China en Rusland, waar deze media doodstil blijven over de enorme oorlogsmisdaden van de VS dat een
geschiedenis heeft van het opzetten van opstanden, economische
sancties (misdaden tegen de menselijkheid), geheime militaire acties
o.l.v. de CIA en uiteindelijk als er geen andere mogelijkheid is een
illegale militaire inval en dat alles in landen die de VS niet
welgevallig zijn…..

Bewijzen
aangaande deze VS terreur te over, echter de reguliere westerse media
doen net of de neus bloedt en verdedigen de vreselijke terreur die de
VS op zoveel volkeren heeft doen neerdalen en grootschalige terreur
die het nog steeds uitoefent op meerdere volkeren……

In het volgende artikel wordt het doorprikken de anti-Chinese propaganda betreffende de Keriya Aitica moskee wat meer uitgebreid besproken, inclusief satellietfoto’s. Het artikel werd geschreven door Sun Feiyang en werd eerder gepubliceerd op Geopolitics ALERT:

Western
Media Bias: The Case of the Keriya Aitica Mosque

By:
Sun Feiyang
On:
July 7, 2020

China Archives | GEOPOLITICS ALERT

Chicago (MD
One year ago there was a rash of articles in the media with the same
claim — that China had been on a massive, targeted
campaign
to destroy mosques in Xinjiang. The evidence? Google
Earth satellite images, supplemented with the active imaginations of
some dilettante ‘experts’ on Twitter.

Many
of these claims were later walked back to “partial demolition”.
In the case of Keriya Aitika Mosque, Shawn
Zhang
clarified weeks later that this “mosque” was actually a
recently built gatehouse that had been removed, and that the
800-year-old mosque itself was intact (and much larger than the image
he showed). Of course, the mosque-demolition narrative had already
taken on a life of its own as major news outlets began to pick up on
the story, many of which disregarded Shawn’s own admission that he
was mistaken.

After these images
were used as positive evidence to denounce the PRC for religious
repression, they and the story of the Keriya Aitika Mosque largely
faded from public view. 

The media moved on to new sensational claims
about Xinjiang, shifting gears every few weeks in search of something
that would stick. Given the lack of follow-up, I thought I would
revisit the Keriya Aitika Mosque situation myself to provide an
update. Readers are encouraged to follow along on Google Earth —
the coordinates for the mosque are 
36°51’08.75″
N, 81°40’18.08″E.
Below
is one of the images of Keriya Aitika from May 2017, before the
northern gatehouse was removed. You may notice that there’s not
much surrounding the mosque itself — the land on the south and east
sides is basically empty.

Fast
forward to April 2019, when we started to see these claims being
made. The northern gatehouse has been removed and there appears to be
just an empty spot where it once stood. This is the image generally
used as “proof”.

April 2019 Google
Earth imageUnderstandably the above image looks incriminating — are
they in the process of demolishing all of it? Why does it look so
barren in front of the mosque? But lost in the focus on the northern
gatehouse is everything else going on -the new construction of
buildings to the south and east as well as the expansion of roads
around the mosque.

When we come back to
Keriya Aitika Mosque in March 2020 though, everything has taken
shape. The area to the north is a circular plaza with steps leading
to the prayer hall. The southern gatehouse overlooks a new plaza and
has been connected to a wall that extends around the mosque. The
buildings to the east have sets of minarets, which certain
media outlets even claimed were banned in Xinjiang.
 There’s
even a parking lot to the west of the mosque for worshipers commuting
from further away.

March 2020 Google
Earth image

Were
the above image put side by side with the May 2017 image, it’s
unlikely that anyone would draw the conclusion that the Keriya Aitika
Mosque was being targeted for demolition. The use of satellite
imagery is massively misleading — renovation and construction can
easily look like destruction. It’s no surprise that this narrative
disappeared soon after — it would not support their story for
people to go on Google Earth today and see for themselves.

 

I
encourage readers to apply a level of skepticism to claims the
Western media makes about Xinjiang. The speed at which narratives are
built and then discarded, as well as their type, point to something
that remains persistent: not earnest reporting of the facts, but a
political purpose. Going back to claims made a year ago leads us to
conclusions radically different, even opposite, from the original
reporting, as we can see with the case of the Keriya Aitika Mosque.

This post was
originally written by Sun
Feiyang
and was posted to Medium.
It appears here with permission.

Image:
Image: Flickr – Malcolm
Brown

Sun
Feiyang

Related:
Breaking Down the BBC’s Visit to Hotan, Xinjiang
Met aandacht voor de ‘concentratiekampen’ ter heropvoeding van Oeigoeren, bezie na het lezen van dat artikel het gevangeniswezen in de VS, volgepropt met minderheden, mensen die niet zelden voor een kleinigheid zelfs levenslang hebben gekregen (in 26 staten geldt: 3 strikes out, ofwel 3 keer een winkeldiefstal en je krijgt levenslang)…… Het gaat meestal om gevangenissen in handen van een beursgenoteerd bedrijf dat belang heeft bij zoveel mogelijk gevangenisstraffen…… Let wel die minderheden, zoals zwart gekleurde burgers zitten in verhouding veel vaker gevangen dan witte burgers…. Als een zwarte wordt gepakt met cocaïne, volgt onherroepelijk gevangenisstraf, terwijl een witte met dezelfde drug meestal wegkomt met een boete……. Ach het is als met de zogenaamde expansie van China, terwijl de VS bij wijze van spreken de ene illegale oorlog na de andere start en daarmee alleen deze eeuw al ruim meer dan 2,5 miljoen mensen vermoordde; voor het laatste hebben de westerse media amper negatieve aandacht, nee sterker nog men verdedigt zelfs de leugens waarmee de VS haar illegale oorlogen probeert te legitimeren….. Dan te bedenken dat de reguliere westerse media de vuilbek vol hebben over fake news (nepnieuws)……

Michigan neemt wet aan waarmee het vrijwillig ‘microchipping’ van personen wordt toegestaan

Tja wat
kan daar op tegen zijn, denk je als je deze kop leest, immers het
‘microchipping’ gebeurt op vrijwillige basis. Als het om Nederland zou gaan zou
dit misschien opgaan, immers geen vakbond zou akkoord gaan met een
bedrijf dat als voorwaarde tot indienstneming van nieuwe medewerkers eist
dat deze zich een microchip laten inbrengen, als er al een bedrijf
zou zijn dat dit zou eisen…… (hoewel als je ziet dat de
FNV het pensioenakkoord heeft goedgekeurd*, een schande vanjewelste, behoef je
nergens meer van op te kijken…..)

In de VS
is dit een heel ander verhaal en een bedrijf dat op grond van deze
wet van haar werknemers eist dat ze zich laten ‘chippen’, zal uiteindelijk geen
strobreed in de weg worden gelegd…… Er wordt weliswaar gesteld dat werknemers niet gedwongen kunnen worden, maar reken maar dat dit binnen de kortste keren zal gebeuren, zeker als er op het sollicitatieformulier wordt gevraagd of je bezwaar hebt tegen zo’n chip. Als je dat wel hebt zal je verder niet worden uitgenodigd, ofwel het overgrote deel van de sollicitanten zal hier in feite onder druk mee akkoord gaan (zeker daar het nu moeilijk is een baan te vinden in de inhumane ijskoude neoliberale VS…)….

Het meest lullige is wel dat men stelt met deze microchip de privacy beter te kunnen waarborgen….. ha! ha! ha! ha! ha! Belachelijk en totaal ongeloofwaardig!! Verder wordt gesteld dat e.e.a. zal leiden tot een grotere efficiency en betere arbeidsproductiviteit >> precies dat is de bedoeling en niet het waarborgen van de privacy, immers met zo’n chip worden juist meerdere burgerrechten geschonden…….

Uit
walgelijke dierproeven blijkt dan ook nog eens dat deze microchips
kanker veroorzaken….

Het
monster Gates is voorstander van het chippen van de hele
wereldbevolking, tel dit op bij zijn pleidooi om mensen die in de nabije
toekomst gevaccineerd zijn tegen COVID-19, een vaccinatiepaspoort
moeten hebben, om nog deel te kunnen nemen aan de dagelijkse gang van
zaken en je snapt dat we ons uit alle macht moeten verzetten tegen
het chippen van mensen……..

Het
chippen van mensen zou verboden moeten worden, dit is de weg naar een
maatschappij waarmee vergeleken het boek 1984 van George Orwell nog
kinderspel is…..

Het volgende artikel over deze zaak
komt van Zero Hedge, dat het overnam van
GreatGameIndia.com:

Michigan
Passes Controversial Bill To Microchip Humans Voluntarily “To
Protect Their Privacy”

by
Tyler Durden

Sat,
07/04/2020 – 21:40

Via
GreatGameIndia.com,

The Michigan House of
Representatives has passed a controversial bill
to microchip humans
 voluntarily in the state under the guise
of protecting their privacy.

The Microchip Protection Act would allow Michigan employers to use
microchipping of their workers with their consent. However, research
has shown that RFID transponders causes cancer.

Michigan Passes Controversial Bill To Microchip Workers Voluntarily To Protect Their Privacy

The plan to microchip humans is
sponsored by Rep. Bronna Kahle under the guise of protecting the
privacy of workers. The stated objective of the bill is that it will
protect the privacy rights of Michigan workers and promote further
growth for job providers as it relates to microchipping – a
cutting-edge technology on the rise that increases workplace
efficiency.

With the way
technology has increased over the years and as it continues to grow,
it’s
important
Michigan job providers balance the interests of the company with
their employees’ expectations of privacy.

Microchipping has
been brought up in many conversations as companies across the country
are exploring cost-effective ways to increase workplace efficiency.
While these miniature devices are on the rise, so are the calls of
workers to have their privacy protected.”

– Rep. Bronna Kahle,
the Republican who sponsored the bill, said in a press
statement.

Radio-frequency identification
tags, commonly referred to as microchips, are beginning to seep into
the marketplace as new technological devices to help streamline
everyday business practices.
The
chips, roughly the size of a grain of rice, are implanted into the
hands of employees and act as a replacement for I.D. badges,
timecards, usernames and passwords

for security clearance, and even credit cards.

Despite this type
of technology not quite making its way into our state yet, I wouldn’t
be surprised if it becomes a standard business practice statewide
within the next few years,” Kahle said.

We should
absolutely take every step possible to get ahead of these devices.”

Under Kahle’s plan, Michigan
employers would be able utilize microchipping, but could not mandate
employees to have such devices implanted. Kahle said the measure
strikes a good balance between protecting workers’ rights and
providing businesses with flexibility to increase efficiency and
further grow.

However, research has shown that
RFID transponders causes cancer. Research has suggested 
90
percent
 of Americans are uncomfortable with microchipping
mostly due to studies that suggested a link between RFID transponders
and cancer
in lab animals.

In May, the plan to chip humans
globally through a digital ID was exposed in the Italian Parliament.
Sara Cunial, the Member of Parliament for Rome denounced Bill Gates
as a “vaccine criminal” and urged the Italian President to hand
him over to the International Criminal Court for crimes against
humanity. She also exposed
Bill Gates’ agenda in India
 and Africa, along with the
plans to chip the human race through the digital identification
program ID202
0.

================================

* Het pensioenakkoord waarmee pensioenfondsen nog veel meer gespaarde gelden mogen vergokken op de beurs, de reden dat al een gigantische hoop geld is verdwenen, geld gespaard door werknemers……. Wat dit voor werkgevers betekend heb ik nog niet kunnen vinden echter ik meen te hebben begrepen dat dezen minder hoeven bij te dragen aan de pensioenen voor werknemers. Als je daarover informatie hebt meldt dit dan ajb, of onder dit bericht, dan wel via mijn mail: trippleu@gmail.com

Voor meer berichten over privacy, burgerrechten, microchips, pensioenakkoord, pensioen, hervorming pensioenen, het FNV en/of het Coronavirus, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Black Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

Een 23
jarige man liep naar huis toen hij door de politie werd vermoord
omdat hij zwart was….. E.e.a. gebeurde na een telefoontje van een ‘verontruste
burger’ (hoogstwaarschijnlijk wit) die de politie waarschuwde voor
een verdachte man. Niet dat deze man met een mes rondliep of
duidelijk een vuurwapen bij zich had, nee de man luisterde naar
muziek, terwijl zijn gezicht niet zichtbaar was….. ‘Uiterst verontrustend zoals je begrijpt….’

McClain
stond bekend als een zachtaardige man, die hield van muziek en die
bijvoorbeeld tussen de middag viool speelde voor katten in een asiel. (‘ook al bijzonder verontrustend….’)

Elijah
McClain leed aan een vorm van anemie waardoor hij continu kou leed en
zich met meerdere lagen kleedde, waarbij hij een gezichtsmasker droeg. De
gearriveerde politie nam niet eens de moeite om te horen wie hij was
en waarom hij er zo uitzag, McClain kon zelfs zijn koptelefoon niet
afzetten toen men hem in een wurggreep nam….. 

Na 15 minuten, waarin
McClain zich probeerde te bevrijden uit die wurggreep, gaf men een
te hulp geroepen verpleegkundige opdracht hem een dosis ketamine te geven die zelfs
een 2 keer zo grote persoon als McClain zou hebben geveld.

McCain
werd afgevoerd naar het ziekenhuis, op weg daarnaartoe kreeg hij 2 keer
een hartaanval…….. Na 3 dagen was McClain hersendood……..

‘Geheel toevallig’
stonden de 3 ‘body camera’s’ van de aanwezige agenten uit tijdens het
gebeuren, waarbij één van de agenten de
waarschuwing kreeg diens bodycam uit te zetten…….

Kortom
weer een zwarte man vermoord vanwege diens kleur. Dit gebeuren vond
plaats eind augustus vorig jaar en nog steeds zijn de 3 agenten gewoon
werkzaam voor het corps van Aurora, in de staat Colorado…….

Lees en
teken de petitie ajb, het moet eindelijk afgelopen zijn met politie
agressie tegen gekleurde medemensen (óók in ons land), we leven gvd niet in de 17de
eeuw!!!

Police killed him while he was walking home

This
introverted 23-year-old was just walking home when he was murdered
for being Black. Charge these killer cops, now!

Miranda
B., Care2 Action Alerts <actionalerts@care2.com>

(zoals je ziet: ‘een uiterst gevaarlijke man….’)

“I’m an
introvert. I’m just different. That’s all. I’m so sorry. I have no
gun. I don’t do that stuff… You all are phenomenal. You are
beautiful. And I love you. Try to forgive me. I am a mood Gemini. I’m
sorry. I’m so sorry. Ow, that really hurt. You all are very strong.”

Those are the final words
of young Elijah McClain
,
a Black massage therapist who loved to play the violin for lonely
shelter cats to calm them down. After going out to buy his brother an
iced tea, he was walking home and listening to music when someone
called the police to report “suspicious behavior” because
they couldn’t see his face. Elijah had anemia, so he often felt cold
and wore many layers and a mask to stay warm.
When
three police officers arrived, they didn’t even wait for him to take
his headphones out of his ears before they pounced, locking him in a
chokehold.

As he sobbed and repeatedly
vomited, authorities injected the 23-year-old with twice the amount
of ketamine needed to subdue someone as small as him.
He
suffered two heart attacks, and by the time he arrived at a nearby
hospital, he was brain dead.
Police clearly don’t want
us to know about this
.
They claim that all three of their body cameras mysterious fell off,
but audio recorded at the scene captured one officer telling another,
“move your [body] camera, dude.”
To
this day, not one of these cops have been fired or charged with
murder.
All three are
still out patrolling the streets of Aurora, Colorado, even though
they have blood on their hands.
Sign
the petition to demand justice for Elijah!

According to the Sentinel Colorado, “McClain struggled with officers for nearly 15 minutes — repeatedly sobbing and vomiting — before he was sedated with 500 milligrams of ketamine and loaded into an ambulance. He survived two heart attacks en route to a nearby hospital, but he was pronounced brain dead three days later and died Aug. 30.”

Thank you for all that you do,

 Miranda
B.
The Care2 Petitions Team

P.S.
Police from killed him just for wearing a mask while Black, even as
he forgave and praised them.
Demand
that these sadistic murderers finally face real justice now!

==============================

Zie ook:

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘ 

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man‘ (nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durft men in de VS onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet centraal geleide organisatie Black Lives Matter, als een terreurorganisatie neer te zetten…..) 

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme‘ 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt‘ 

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat
‘ 

Anti Antifa: 110% uiterst gewelddadige fascisten

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger 

Het label BLM, direct onder dit bericht, staat voor Black Lives Matter.

Beste bezoeker, dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er als het even mogelijk is een mooie (vreedzame) dag van.

Commerzbank: aandeelhouders laten ten overvloede ware gezicht zien en eisen het ontslag van 7.000 medewerkers

De
Beurs.nl bracht vanmorgen het nieuws dat er een
massaontslag dreigt bij de Duitse Commerzbank, tevens zouden
400 bankfilialen hun deuren moeten sluiten……

Grootaandeelhouder
Cerberus Capital Management L.P.* (CCM) stelt dat de leiding van de
bank een wanbeleid voert….. Het zal je dan ook niet verbazen
dat de kritiek van deze aandeelhouder handelt over de kosten en de
rentabiliteit, ofwel men verwijt de bank dat de aandelen te weinig
opleveren….. Anders gezegd: CCM eist meer dividend en daarvoor moet
de bank ‘maar liefst’ 7.000 mensen ontslaan…..

www.koreaninvestors.com/wp-content/uploads/2017...

Martin
Zielke, de topgraaier van Commerzbank (en natuurlijk zelf grootaandeelhouder), gaat een grootscheepse reorganisatie doorvoeren,
i.p.v. te kiezen voor zijn personeel dat om het zacht te zeggen ‘iets
minder verdient’ dan zijn enorme maandinkomen….. Gelukkig is er
onenigheid binnen de directie en twijfelt men of de plannen van
Zielke haalbaar zijn, vandaar dat ook wordt overwogen minder
ingrijpende maatregelen te nemen…..

CEO Martin Zielke explains strategy „Commerzbank 4.0“ - YouTube

(Martin Zielke, de topgraaier van Commerzbank)

Amper 4
jaar geleden werden al meer dan 3.500 medewerkers ontslagen, al was
dit veel minder dan het toen beoogde ontslag van 7.300 medewerkers
blijft ook dat aantal ontslagen enorm groot…..

Laten we
hopen voor de medewerkers dat het zo loopt als 4 jaar geleden, met
het verschil dat men nu totaal geen mensen ontslaat…..

CCM
toont volkomen ten overvloede nog eens aan dat het
aandelenkapitalisme wereldwijd de dood in de pot is voor een enorm
aantal banen, banen vervuld door mensen die mochten ze werkloos worden, er geen
sociaal opvangnet bestaat zoals dat bestaat voor arbeiders in westerse landen, uiteraard
met uitzondering van de VS waar men schijt heeft aan de sterk
groeiende werkloosheid en waar mensen in geval van werkloosheid binnen de kortste keren
afhankelijk zijn van voedselbonnen, iets waarop de Trump
administratie ook nog eens fiks gaat bezuinigen……. (‘De VS, het land van de ongekende mogelijkheden’, zoals in de meeste gevallen: in uiterst negatieve zin……)

Kortom
de hoogste tijd dat men zich wereldwijd gaat verzetten tegen het
aandelenkapitalisme, ingebed door het ijskoude, inhumane
neoliberalisme, dat zovelen in diepe ellende heeft gestort: weg met
de ‘rat-race’ naar steeds meer economische groei, ruil dit in voor het streven naar
geluk voor iedere wereldburger, daarmee zouden we eindelijk echt actie kunnen ondernemen tegen de luchtvervuiling (Nederland behoort tot de EU landen met de slechtste luchtkwaliteit) en kunnen we maatregelen nemen om de klimaatverandering nog enigszins af te remmen, immers ook dat zou bijdragen aan menselijk geluk, waar de gevolgen van de klimaatverandering tot nu toe al dood en vernietiging heeft gezaaid en zaait
: tienduizenden doden en een enorme kapitaalvernietiging….. (afgelopen dagen aanhoudende onweersstormen in China waarbij velen omkwamen >> in Nederlandse en andere westerse media zo goed als niets over te vinden…..)

‘Massaontslag
dreigt bij Commerzbank, 400 bankfilialen dicht’

Gepubliceerd op 29 juni
2020 08:32

www.timberland-malta.com/wp-content/uploads/201...

BERLIJN (AFN) – Bij het Duitse
Commerzbank verdwijnen mogelijk 7000 banen. Daarbij zouden de deuren
van zo’n 400 bankfilialen voorgoed op slot kunnen gaan. Dat meldden
ingewijden aan persbureau Bloomberg.

Grootaandeelhouder Cerberus Capital
Management verwijt de leiding van de bank een mislukt beleid te
voeren. De kritiek heeft onder meer betrekking op de kosten en de
rentabiliteit. Reden voor topman Martin Zielke een grootscheepse
reorganisatie door te voeren. Binnen de directie van Commerzbank
rijst de twijfel of dergelijke ingrepen wel haalbaar zijn. Ook minder
ingrijpende beslissingen zouden om die reden overwogen worden.

Zielke en financieel directeur
Bettina Orlopp zullen de plannen woensdag voorleggen aan de raad van
commissarissen van de bank. Commerzbank weigert zelf commentaar te
geven en zegt dat er meerder opties op tafel liggen en er nog geen
beslissing is genomen. De bank is van plan bij de cijferpublicatie
over het tweede kwartaal van dit jaar meer details over de kosten
bekend te maken. In februari werd al wel gemeld dat wordt gewerkt aan
een plan de kosten omlaag te krijgen.

Vier jaar eerder kwam de bank ook
al met een kostenbesparingsplan. Toen werd van de beoogde
banenreductie van 7300 nog niet eens de helft gerealiseerd. De
kredietverstrekker heeft momenteel 40.000 mensen in dienst.

===========================

* L.P. staat hier niet voor langspeelplaat, maar voor Limited Partnership.

In 47 VS staten kunnen ouders hun kinderen uithuwelijken aan een kindermisbruiker om onderzoek naar verkrachting van hun kind door zo’n figuur te voorkomen

De VS
het land van de ongekende mogelijkheden en zoals al vaak op deze plek gesteld: in negatieve zin…. Donderde vanmorgen bijna van m’n stoel toen ik een petitie
van het Care2 team onder ogen kreeg: ouders kunnen hun kinderen
uithuwelijken aan kindermisbruikers om onderzoek naar verkrachting
van hun kind door zo’n ploert te voorkomen…….

Uiteraard zal zo’n kinderverkrachter de ouders een fikse som geld doen toekomen…. Het is zelfs zo gestoord dat wanneer zo’n kind huilt tijdens de ceremonie, de ambtenaar die het huwelijk voltrekt niets kan doen, immers e.e.a. is gelegitimeerd…… 

Te ziek
voor woorden, zeker als je bedenkt dat per afgelopen mei deze
walgelijke praktijk niet mee wordt toegestaan in zegge en schrijve 3 staten, dit betekend dat deze
meer dan walgelijke praktijk in 47 staten van de VS gewoon gelegitimeerd blijft…..
En dan heeft men daar een grote bek over dergelijke praktijken in bijvoorbeeld islamitische landen….. Wat een land en wat een stel ongelofelijke hypocrieten!

Lees
hier de begeleidende tekst van de petitie die wij niet kunnen tekenen
en geeft het door, de hoogste tijd dat de VS definitief van haar voetstuk sodemietert, vooral in de
westerse publieke opinie:

In
47 U.S. states, parents can marry off their children to protect
abusers from statutory rape investigations. We must protect these
children!

Kelsey
B., Care2 Action Alerts <actionalerts@care2.com>

https://www.thepetitionsite.com/nl/takeaction/518/431/378/?z00m

We have a strange reason to
celebrate in the U.S. right now. As of May 2020, three states in the
U.S. have officially banned caregivers from marrying off their
children. That’s right. Three. This year, Pennsylvania joined
Delaware and New Jersey by finally passing legislation to totally ban
child marriage.
That
means 47 states have some catching up to do, and every day they don’t
act, children are suffering.

As the nonprofit Unchained At Last
states on their website, “state laws do not call for anyone to
ask the children whether they are being pressured into marriage. Even
when a girl sobs openly while her parents sign the application and
force her into marriage, the clerk has no authority to intervene.”

Even worse, once children
are legally yoked to much-older men — aka pedophiles — laws
against statutory rape no longer apply.

In some cases, parents and community members have even forced
elementary-aged children into these marriages to cover up rape cases
and make sure investigations into child sexual abuse disappear. The
wellbeing of young children in our communities must always come
first.
Every
single U.S. state must pass laws to ban child marriage, with no
loopholes or exceptions, now. Sign the petition if you care about
protecting children!

Thank you,

Kelsey
B.
The Care2 Petitions Team 

https://www.thepetitionsite.com/nl/takeaction/518/431/378/?z00m 

P.S.
Children are being married off to cover up for child sexual abuse,
and it’s legal in 47 states.
Sign
now to protect the children.

Gevangengenomen vluchtelingen worden vergiftigd in de VS

Vluchtelingen
uit Latijns-Amerika, die volgens het VN Vluchtelingenverdrag in de VS illegaal
worden vastgehouden door ICE, hebben i.v.m. het Coronavirus 24 uur per dag te maken met inademing en neerslag op de huid van het ontsmettingsmiddel HDQ Neutral, wat een
groot aantal klachten oplevert……

In
plaats van regels te bevorderen tot afstand bewaren, als andere zaken die de
verspreiding van het virus moeten tegengaan, dus mondmaskers
(‘-kapjes’), testen op dit virus, goede medische zorg en juiste sanitaire zorg
(handen wassen enz.), worden de ruimten waar deze mensen illegaal gevangen worden gehouden tot wel 50 keer per dag met het genoemde
ontsmettingsmiddel besproeid, zelfs op plekken waar ze eten, slapen en baden……..’

Petition · STOP the use of HDQ Neutral in ICE Detentions! · Change.org

Klachten
waarover de illegaal gevangen gehouden vluchtelingen spreken zijn:
bloed ophoesten, pijn in het hoofd en lichaam, een geïrriteerde huid
inclusief uitslag en brandende ogen….. Precies de bijwerkingen die
worden aangegeven op het gebruikte middel HDQ Neutral, daarop wordt
zelfs gesteld het middel niet binnenshuis te gebruiken, anders dan in
extreem goed geventileerde ruimten, er wordt zelfs geadviseerd om
beschermende kleding, inclusief veiligheidsbril en handschoenen te
gebruiken….. Zaken die niet in acht
worden genomen door ICE, waar personeel zoals gezegd de ‘belangrijke plekken’ tot wel 50 keer per
dag ‘besproeien…….’ Zie het PDF dat bij deze rotzooi hoort (een PDF dat is te vergroten) en let speciaal op de manier waarop deze troep wel en niet moet worden gebruikt.

De VS,
het land van de ongekende mogelijkheden en zoals gewoonlijk in
(uiterst) negatieve zin…..

Het
Care2 team is een petitie tegen deze wantoestanden begonnen, een
petitie die ook wij kunnen tekenen, daarom: lees en teken de petitie ajb en geeft het door!!

ICE
detainees are getting sick from being subjected to noxious gasses
24/7

Kelsey
B., Care2 Action Alerts <actionalerts@care2.com>

People in an ICE detention center
in California are being subjected to a toxic cleaner non-stop and
it’s making them very sick.
They
have reported coughing up blood, head and body aches, burns on their
skin and in their eyes, and more.

The center claims to be protecting them from COVID, but instead of
offering social distancing, PPE, healthcare and proper sanitation,
they are just indiscriminately spraying a toxic cleaning spray where
people eat, sleep and bath without proper ventilation or protection,
thus making them more vulnerable to the virus.

Sign
the petition today if you want the ICE Adelanto Detention Center to
immediately stop the use of HDQ Neutral, which is suffocating and
poisoning those who are imprisoned and cannot escape!

They are using the disinfectant —
HDQ Neutral — in what seems to be deliberate excess. 

The
disinfectant’s safety warnings include “harmful if inhaled,”
“causes severe burns and serious eye damage,” and the
instructions say to only use it outdoors or in extremely
well-ventilated areas. It’s so poisonous that the label says to use
heavy protective gear like gloves and goggles when using it. Instead,
employees are spraying this poison everywhere as many as 50 times a
day.
Sign
the petition to immediately stop the use of this toxic chemical!

Thank you,

Kelsey
B.
The Care2 Petitions Team

P.S.
This ICE detention center is violating human rights by spraying a
toxic chemicals and poisoning the people there!
Sign
the petition to end the practice now.

======================================

Voor meer berichten over/met ICE, vluchtelingen, vluchtelingenbeleid, vluchtelingenverdrag en/of het Cornavirus, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Vodafone wil voor Groot-Brittannië G5-netwerk Huawei, een netwerk waarmee niet kan worden gespioneerd

Vodafone
heeft de Britse overheid laten weten dat het geen belemmeringen op
moet leggen aan Huawei, niet alleen voor het G5-netwerk, maar ook
voor bestaand netwerk, waarop de regering Johnson ook beperkingen heeft gelegd als het gaat om reparaties (terwijl daar logischerwijs juist Huawei apparatuur voor nodig is, ofwel hoe ongelofelijk dom kan je zijn als regeringsleider: geen probleem voor de onbehouwen psychopathische sufferd Johnson).

De
regering Johnson heeft het volk beloofd het G5-netwerk snel te zullen
uitrollen, echter om dat te kunnen doen kan het beter juist wel met
Huawei in zee gaan, niet alleen vanwege de kosten (veel goedkoper bij
Huawei), maar ook vanwege de bestaande kennis bij Huawei over dit
netwerk, waar dit bij andere leveranciers bij wijze van spreken nog in de kinderschoenen
staat…. 

           Uitleg over G5, de video still is van een Huawei G5 mast

Bovendien
hebben wetenschappers allang gehakt gemaakt van het spionage verhaal
door gebruikmaking van dit netwerk, spioneren via dit netwerk, zoals
de VS beweert (en haar hielenlikkers als Nederland herhalen), is niet mogelijk, voor spionage moet je simpelweg
servers hacken, waarna je je middels verdere ‘hacks’ toegang kan verschaffen tot individuele computers of smartphones en dat kan China (en andere landen als de VS*) prima zonder gebruikmaking van het G5-netwerk van Huawei, men hoeft daarvoor zelfs het land niet te
verlaten en je hebt er al helemaal geen apparatuur van Huawei voor nodig!!

                                    

Uiteraard
zet e.e.a. de regering in Londen onder druk, immers Johnson heeft de
Brexit verdedigd met de stelling dat Groot-Brittannië (GB) zal worden
geholpen door de VS met een vrijhandelsverdrag en juist de Trump
administratie, die zo’n verdrag met GB beloofde als het de Brexit door zou zetten, heeft GB gewaarschuwd niet in zee te gaan met Huawei
voor het G5-netwerk (zoals je waarschijnlijk wel begrijpt ten voordele van VS telecom leveranciers)…..
‘De VS heeft GB gewaarschuwd?’ Zeg maar gewoon: ‘de Trump administratie chanteert GB!!’ (en uiteraard andere westerse regeringen als Nederland)

Het
volgende bericht komt van DeBeurs.nl:

Vodafone
breekt lans voor Huawei om 5G

Gepubliceerd op 10 juni
2020 08:38

Huawei Logo | Evolutie Geschiedenis en Betekenis

LONDEN (AFN/RTR) – Wil het Verenigd
Koninkrijk een leidende rol spelen met 5G-technologie voor supersnel
mobiel internet dan ligt een belangrijke rol weggelegd voor het
Chinese Huawei. Dat zegt telecomaanbieder Vodafone, die waarschuwde
voor het verwijderen van de Chinese techgigant uit de
telecominfrastructuur van het land.

Volgens Vodafone zullen mobiele
operators op kosten worden gejaagd voor het vervangen van bestaand
materiaal. Scott Petty, de belangrijkste technologiemanager van
Vodafone UK, meent dat de Britse overheid juist inspanningen moet
leveren om 5G-dekking uit te breiden door te investeren in het
volgende stadium van deze technologie in plaats van zich te willen
ontdoen van het Huawei-materiaal.

Hij benadrukte verder dat de
telecombedrijven niet gebonden zijn aan één leverancier. Maar het
is volgens hem goed om de omvang van de kwestie in te zien.

Gesprekken

Het Verenigd Koninkrijk voert
momenteel gesprekken over de levering van 5G-netwerkapparatuur met
het Japanse NEC en het Zuid-Koreaanse Samsung Electronics als
onderdeel van een poging om Huawei-alternatieven te ontwikkelen. In
januari kreeg het Chinese bedrijf een stempel “hoog risico”
van de Britten en mocht het geen onderdelen meer leveren voor
cruciale delen van netwerken. Ook mag Huawei voor niet meer dan 35
procent betrokken zijn bij netwerkinitiatieven.

Huawei wordt door de Verenigde
Staten onder meer beschuldigd van spionagepraktijken. Dat land vindt
het “waanzin” om het gebruik van de technologie van Huawei
mogelijk te maken.

Lastige kwestie

De kwestie Huawei is een lastige
voor de Britse premier Boris Johnson. Als hij de kant kiest van de VS
en Huawei verbiedt, zou dat de technologische vooruitgang van het
Verenigd Koninkrijk kunnen remmen. Hij beloofde zijn kiezers eerder
een snelle uitrol van 5G.

Een keuze voor Huawei zorgt
mogelijk dat de banden met de VS vertroebelen. Dan gaat het onder
meer om de samenwerking op het gebied van inlichtingendiensten.
Verder zal het de handelsverhoudingen met de trouwe bondgenoot geen
goed doen.

De banden tussen Groot-Brittannië
en China zijn onlangs wat meer onder druk komen te staan door de
aanpak van de coronavirusuitbraak door Peking en de situatie in
Hongkong. In de voormalige Britse kolonie heeft China beslist om een
nieuwe veiligheidswet op te leggen.

=============================

* Het is juist de VS dat spioneert door o.a. regeringen te hacken, zelfs bevriende naties als Duitsland, waar de smartphone van premier Merkel werd gehackt, zonder voor al te veel ophef te hebben gezorgd…… Terwijl de laatste beschuldiging van de Duitse geheime dienst aan het adres van de Russische geheime dienst over spionage, voor grote woede heeft gezorgd, die dienst zou hetzelfde zou hebben gedaan als de VS, waar de ‘bewijzen’ voor Russische spionage op z’n zachtst gezegd nogal zwak zijn…….

Zie ook:

Trumps kruistocht tegen Huawei waar GB in de G5 val van de VS is getrapt‘ 

VS waarschuwt Groot-Brittannië het G5 netwerk niet aan te laten leggen door Huawei, maar door VS firma’s

Geheime diensten in westen geven toe dat spioneren via het G5 netwerk praktisch onmogelijk is…….. 

‘Intel processors al 10 jaar zo lek als een mandje, Intel niet een bedrijf uit Rusland of China, maar uit….. de VS!

5G netwerk: VS en NAVO lezen EU de les in Praag

WaPo waarschuwt voor Russische digitale controle over de hersenen van VS burgers

Grapperhaus (CDA minister) zou waarschuwing AIVD over G5 netwerk naast zich neer hebben gelegd: Kees Verhoeven (D66) pissig

GroenLinks wil niet dat Nederland het G5 netwerk van Huawei koopt, een soap met hilarisch domme uitlatingen

Bram van Ojik, de Trump van ‘GroenLinks’, wenst geen zaken te doen met Huawei…… OEI!!!‘ 

En terzijde:

Hongkongs vrijheid in gevaar, ofwel de vrijheid om te moorden en vernielen….‘ 

Hongkong: Chinese veiligheidswet leidt tot hypocriet westers protest in media en politiek‘ 

Protesten Hongkong krijgen veel media aandacht, terwijl protesten in landen die westers gezind zijn vaak worden genegeerd…..‘ 

Voor meer berichten over/met Huawei, het G5 netwerk, spionage en/of de Brexit, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Hoe is het mogelijk dat ‘beschaafde westerse landen’ vriendschappelijke banden blijven onderhouden met landen die minderheden ongebreideld en bloedig vervolgen, terwijl men wel een grote bek heeft over China? 

Neem de VS waar voor de zoveelste en intussen niet meer te tellen keer een gekleurde man werd vermoord door de politie en waar deze gekleurden meer dan 30% minder verdienen dan witten die hetzelfde werk verrichten….. De VS waar de gekleurden zelfs het stemmen zoveel mogelijk wordt belemmerd……* (om nog maar te zwijgen over alle illegale oorlogen die de VS is begonnen, of de organisatie van [bloedige] staatsgrepen elders en de standrechtelijke executies middels drones….)

Of neem Israël dat voor en na haar illegale stichting in 1948 enorme aantallen Palestijnen heeft vermoord en hen het leven onmogelijk heeft gemaakt en maakt, een land dat zelfs een natiestaat wet aannam die de apartheid heeft ‘gelegitimeerd’, waarvan deze Palestijnen al sinds die stichting het slachtoffer zijn……. (een beleid dat is gericht op een etnische zuivering van de ‘Palestijnse gebieden…’)

Wat dacht je van Saoedi-Arabië, waar de reli-fascistische dictatuur niet alleen in eigen land de sjiieten uitmoordt, maar dit ook in buurland Jemen doet, waar S-A zelfs de dader is van een genocide in uitvoering, een genocide die wordt gesteund door westerse landen als de VS, Groot-Brittannië, Frankrijk, Nederland en nog een aantal EU lidstaten……. Toen de voormalige dictator (‘koning’) Abdoellah bin Abdoel Aziz al-Saoed overleed, vertrokken Willem Alexander en PvdA hufter Koenders ‘spoorslags’ naar deze dictatuur om de begrafenis bij te kunnen wonen, als was Abdoellah geen smerige moordenaar maar een mensenrechtenheld……..

Dan heb je nog de Filipijnen, waar  fascist Duterte iedereen laat vermoorden die met drugs te maken heeft en dat in enorme aantallen (drugsgebruikers, behalve dan de gebruikers van de harddrug alcohol, die verreweg de meeste doden eist….)…… Hetzelfde land overigens waar moslims worden vervolgd……

Nog zo één: Brazilië, waar fascist Bolsonaro de laatste barrières heeft geslecht, die de oorspronkelijke bewoners nog enigszins beschermden, bewoners die al meer dan 4 eeuwen het slachtoffer zijn van genocide…… Waarbij deze opperploert ook nog eens toestemming gaf om het Amazonewoud af te branden, alsof de klimaatverandering ‘al niet’ op andere manieren sterk wordt aangejaagd……..

Ook in Birma (‘Myanmar’) vervolging van moslims, waarbij men in feite een genocide op de Rohingya uitvoerde (en die als ik me niet vergis nog steeds gaande is…..)

Willem Alexander en Maxima gingen op bezoek bij de fascistische premier Modi in India, waar moslims zwaar worden gediscrimineerd en waar duizenden van hen vastzitten, daar ze niet kunnen bewijzen dat ze al vele generaties in India wonen, ook al weten de lokale overheden dat dit de waarheid is…. Voorts zouden leden van het koningshuis niet op bezoek moeten gaan in een land waar meer dan 166 miljoen mensen (dalits) worden gediscrimineerd daar ze buiten het kasten-stelsel vallen….. Een bezoek van een westers koningshuis aan zo’n land zal de bewoners de idee geven dat men in het westen achter deze vormen van discriminatie staat…..

Hetzelfde geldt in feite voor Indonesië, waar Papoea’s en hindoes worden gediscrimineerd op een manier die thuishoort in de ‘eerste beste’ fascistische dictatuur……. (elke vorm van discriminatie is in feite fascistisch……)

Ik zal de vraag die ik in het begin stelde maar beantwoorden: de ‘beschaafde westerse landen’ steunen deze landen waar mensen zo onnoemelijk lijden (en in het buurland zoals in geval van Saoedi-Arabië) simpelweg doordat er veel geld is te verdienen…… Dat noemt men beschaving ten tijde van het inhumane en ijskoude neoliberalisme dat zo wordt aanbeden door westerse politici en bedrijven……Het is dan ook een gotspe als men handelsmissies optuigt voor landen waar de mensenrechten niets waard zijn en waar minderheden worden vervolgd, zeker als men daarbij stelt ‘binnenskamers’ te zullen spreken over schending van mensenrechten, of zelfs misdaden tegen de menselijkheid, de gebruikelijke riedel die we horen als er weer zo’n missie op pad gaat, maar die nooit is te controleren…. 

Nogmaals: vriendschappelijke en handelsrelaties moeten worden gekapt als men in het bewuste land mensenrechten schendt en misdaden tegen de menselijkheid begaat. 

Vergeet daarnaast niet dat ook in de EU en zelfs in ons land mensen- en kinderrechten op fikse schaal worden geschonden…… (maar ja, je hebt altijd baas boven baas…) 

Zie ook:

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden‘  

* De psychopathische fascist Trump zei onlangs nog dat wanneer iedere VS burger die mag stemmen en dat zou doen, de Republikeinen nooit meer aan het bewind komen….
(alsof de Democraten zo heel anders zouden zijn dan de Republikeinen
>> neem presidentskandidaat Joe Biden, die zelf toegaf een zware misdaad te hebben
begaan tegen Oekraïne en die al een oorlogsmisdadiger is vanwege zijn ministerschap op
BuZa onder oplichter Obama…)

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!

Het
Care2 team is een petitie gestart gericht aan de VN, waarin o.a.
wordt gesteld dat het politiegeweld in de VS tegen demonstranten
illegaal is volgens
internationale wetgeving, geweld
zoals die werd en wordt gebruikt tijdens de demonstraties tegen de politiemoord op George Floyd en andere gekleurde mensen…… Care2 roept de VN op dit geweld te veroordelen…..

Nogmaals
wordt ook door Care2 gesteld dat de politie met geweld begon tegen
vreedzame demonstranten, iets dat fascisten als zakkenwasser Bres en een figuur als Baudet niet eens willen horen, nee de zwarten roepen het over
zichzelf af, aldus dit geteisem dat elke humaniteit ontbeert…….*

Het was hier in feite nog erger: de Haagse agenten die verantwoordelijk zijn voor de moord op Henriquez werden niet bij naam genoemd en waren zelfs onherkenbaar aanwezig in de rechtbank…. De straf voor het in feite wurgen van Henriquez: 1 agent kreeg 6 maanden voorwaardelijk en een ontzegging zijn beroep uit te oefenen voor de periode van 1 jaar….. In de VS had dit zonder meer tot grote rellen geleid……

Terecht merkt Care2 op dat politiegeweld tegen (gekleurde) mensen die vreedzaam demonstreren, een schending is van de mensenrechten (waar de moord op Floyd en andere gekleurden m.i. zelfs valt onder misdaden tegen de menselijkheid……)

Lees en
teken de petitie ajb (zo gebeurd, de petitietekst vind je onder
het schrijven van Lauren W.) en geeft het door!

U.S.
Police Brutality Is Illegal Under International Laws. Demand the U.N.
Take Action to Condemn These Murders!

When people in the United States
took to the streets this weekend to peacefully protest the murder of
Geroge Floyd — an unarmed Black man who was murdered by officers in
broad daylight — police initiated violence at many, if not all,
gatherings across the country that eventually turned into full blown
riots.
Police forces,
outfitted in combat-level riot gear, wielding military-grade weapons
and riding around in tanks, waged war against the very people they
are sworn to protect.

There are countless videos of the abuse

police ramming and even running over crowds with their cars, shooting
and injuring journalists with rubber bullets, beating peaceful
protestors with batons, and using teargas — a chemical weapon that
impairs respiratory functioning in the midst of a pandemic — on
trapped crowds.

Sign Now 

International human rights laws
protect the right to protest, and the right to be safe from excessive
and unnecessary force by police. These are laws that the majority of
nations around the entire world have agreed upon — including the
United States. There is only one way to understand this:
government
leaders in the United States are breaking international law when they
allow law “enforcement” officers to beat, taze, tear gas,
shoot, and brutalize protesters, members of the Black community, and
even journalists.
Sign
the petition to demand that the United Nations decry racist police
violence as a violation of human rights!

Thank you,

Lauren
W.
The Care2 Petitions Team

P.S. The
United States police are waging war on those who they are sworn to
serve and protect.
Please
sign the petition today.

——————————————————–

Hier de
tekst bij de petitie:

It
shouldn’t take a global body of lawmakers to tell us that killing
unarmed civilians is WRONG. But apparently that is what we need here
in the United States.

International human rights laws protect
the right to protest, and the right to be safe from excessive and
unnecessary force by police. These are laws that the majority of
nations around the entire world have agreed upon — including the
United States. There is only one way to understand this: government
leaders in the United States are breaking international law

when they allow law “enforcement” officers to beat, taze,
tear gas, shoot, and brutalize protesters, members of the Black
community, and even multiple journalists.

Sign the
petition to demand that the United Nations decry racist police
violence as a violation of human rights!

In fact,
rather than respecting and safeguarding civilians’ rights, the U.S.
has gone the opposite direction. Our leaders have militarized local
police forces, outfitting them in combat-level riot gear, providing
military-grade weapons, and giving them literal tanks. This level of
escalation has given those who’ve sworn to “serve and protect”
the misguided notion that they’re a paramilitary unit of their own,
and encouraged the idea that they’re at war — with the
people.

And when the people took to the streets at
the end of May 2020 to peacefully protest the murder of George Floyd
— an unarmed Black man who was murdered by officers in broad
daylight — police initiated the violence at many, if not all,
protests across the country that eventually turned into full blown
riots. There are countless videos documenting police brutality during
demonstrations in cities across the nation, including police ramming
and even running over crowds
with their cars, shooting and
injuring journalists with rubber bullets, beating peaceful protestors
with batons, and using teargas — a chemical weapon that impairs
respiratory functioning in the midst of a pandemic — on peaceful
protestors.

Major human rights organizations from Amnesty
International
to the
NAACP
are condemning these state-sponsored slayings of unarmed
Black folks and ruthlessness towards protesters and urging the United
Nations to recognize these racist atrocities as inherently
unjust.

Support our First Amendment rights! Call on
the United Nations to intervene and call this what it is: a violation
of international human rights!

=======================================

* In het verlengde van e.e.a.: alsof fascisten Bres en Baudet zelf gekleurd zijn en weten wat het betekent om vanwege je kleur minstens 30% minder te verdienen dan je witte collega’s, of om dagelijks
etnisch te worden geprofileerd, of zelfs om zonder reden te worden
neergeschoten door de politie, om over verwurging door agenten nog maar
te zwijgen, zoals George Floyd en in ons land Mitch Henriquez werden
vermoord (middels de ‘nekklem’, die hier niet eens werd verboden na de
moord op Henriquez, in New York is het de politie wel verboden de
nekklem te gebruiken…..)

Zie ook:

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!!

Trump poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger’

Trump administratie misbruikt COVID-19 om milieuregels voor grote bedrijven zo te versoepelen dat zelfs radioactief afval mag worden begraven in de achtertuin

De Trump
administratie misbruikt COVID-19 om milieuregels voor grote bedrijven
zo te versoepelen dat zelfs radioactief afval bij wijze van spreken mag worden begraven ‘in de achtertuin van burgers’, waar het grote gevaar bestaat dat grondwater en groentegewassen worden besmet met radioactieve straling…….

Dat de
Trump administratie de laatste maand bezig is geweest de milieuregels
onverantwoord te versoepelen vanwege de Coronacrisis was bepaald geen
geheim, echter dat dit zover gaat dat zoals gezegd zelfs radioactief afval bij
wijze van spreken zelfs in de achtertuin van huizen mag worden begraven,
is een teken van totaal onverantwoorde beleidsvoering die maar zelden wordt gezien…….
‘Zelden’ doch wel te vergelijken met de opslag van radioactief afval
van Urenco Duitsland en Nederland in Siberië, waar dit zwaar giftige
afval, zonder enige bescherming in de buitenlucht wordt
opgeslagen…….

Je behoeft bepaald niet de hersencapaciteit van Einstein te bezitten om te bedenken dat dit nucleaire afval niet ten koste gaat van de gezondheid van welgestelden, maar dat dit in gebieden gebeurt waar de grote arme onderlaag woont en dan het liefst het gekleurde deel van die bevolkingsgroep, een groep die al zwaar wordt getroffen door het Coronavirus daar de gezondheid van die groep al te wensen overlaat, juist door de armoede waarin men moet leven……..

Het
Care2 Team is een petitie begonnen waarmee men een verbod eist op dit
onverantwoorde wegwerken van radioactief afval dat voor lang tijd
uitermate gevaarlijk blijft, waarbij je in dit geval moet denken aan
perioden van 10.000 tot 100.000 jaar, waarin dit afval gevaarlijk blijft voor de volksgezondheid….. Hier een paar aandoeningen
die radioactieve besmetting kan veroorzaken, zoals: goede
lichaamscellen die worden vernietigd, of de straling doet het DNA
muteren in deze cellen zodat ze veranderen in kwaadaardige kankercellen, voorts worden door deze straling grote aantallen baby’s geboren met lichamelijke afwijkingen…..

Overigens
zorgt de versoepeling van de regels voor uitstoot en afvoer van milieuschadelijke stoffen ervoor dat het
immuunsysteem verzwakt en mensen bevattelijker worden voor zaken als
het Coronavirus (en ook hier weer wordt de arme gekleurde onderlaag het meest getroffen….)…. Daarbij moet nog worden aangetekend dat de
maatregelen die tegen het Cornonavirus zijn genomen en die velen aan
huis hebben gekluisterd, de weerstand juist doen afbreken…….. Daarbovenop bevinden de wijken waar deze arme mensen wonen zich vaak letterlijk in de buurt van grote industrieën…… Vandaar ook dat deze mensen
veelal zo zijn verzwakt dat ze meer bevattelijk zijn voor virussen als
COVID-19……..

Ook wij
kunnen de petitie tekenen, logisch daar vervuiling niet ophoudt bij
de grens van een land en de klimaatverandering zal uiteindelijk
iedereen op onze aarde treffen, waar lage landen als Nederland het hardst zullen worden getroffen……. Daarom wil ik je oproepen deze petitie ajb te tekenen (zo gebeurd) en geeft het
door!

They
Want to Bury Radioactive Waste in the Same Ground Where We Grow Our
Food and Get Our Water!

Sign Now

The
COVID-19 pandemic has seen no end of U.S. rightwing politicians using
the crisis as a veil behind which to push their own nefarious
agendas. The Environmental Protection Agency (EPA), for example, has
been
silently rolling
back precious regulations from the Obama Administration that
protected our environment

from automobile emissions, mercury pollution from power plants, and
fine particle air pollution —
the
presence of which has been linked to higher coronavirus death rates.

Now, like something out of a horror film, the Nuclear Regulatory
Commission (NRC), a limb of the federal government, is pushing a rule
change that would allow

radioactive waste to be buried in our backyards.
This
is unethical, dangerous, and will have ramifications for centuries.
Please sign the petition and demand that the NRC abandon this rule
change
immediately!

The
effects of radioactive waste on the human body are heartbreaking.
Exposure to very high levels of radiation can literally burn
the skin and respiratory tract, causing excruciating pain and nausea.

Lower levels of radiation kills healthy cells or mutates their DNA,
turning them into aggressive cancer cells, and also has a high
correlation to birth defects in babies. Unsurprisingly, lower income
communities of color are much more likely to live near nuclear waste
sites or plants, and are therefore much more likely to suffer the
consequences of the industry’s carelessness.

Nuclear waste is
dangerous not only because of the negative health effects it can
cause, but also because of how long it stays radioactive. Some of the
most potent waste must be properly contained for one
million years
to
guarantee enough radioactive decay. Of course, this is one end of the
extreme.
Most nuclear
waste sites work on a timeline of anywhere between 10,000 and 100,000
years.
No matter the
scenario, this harmful waste is not going anywhere anytime soon. So
how could our leaders even consider placing it beneath our feet? In
the ground where we plant our crops, where animals dig their homes,
where plants grow their live-giving roots?

The rule change in
question would allow “very low-level waste” to be dumped in
landfills and buried underground. But the NRC doesn’t even define how
radioactive “very low-level waste” is, strongly suggesting
that they will interpret the rule to their convenience and economic
gain — nuclear waste disposal of this nature is, of course, much
cheaper than the methods that keep us safe.“If
you dump radioactive waste in places that aren’t designed to deal
with it, it comes back to haunt you. It’s in the air you breathe, the
food that you eat, the water you drink.”

This warning from Dan Hirsch, president of a non-profit that aims to
keep in check the nuclear industry, says it all. This rule comes with
the price of human life and environmental loss that we can’t
afford.
Sign the
petition and tell the NRC to stop cutting corners and costs, and
continue to dispose of nuclear waste in a way that will keep us and
our planet safe and healthy.

==============================

Zie ook:

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag‘  

 

Duits kernafval via Amsterdam naar Siberië‘ 

Duits kernafval via Amsterdam naar Siberië deel 2 

‘Ongeluk’ in Canadese Pickering kerncentrale blijkt geen ongeluk te zijn‘ (en zie de berichten onder de links in dat bericht, vooral over de situatie in Duitsland met smeerpijpbedrijf RWE)

Jodiumtabletten voor omwonenden kerncentrales………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (en zie de berichten onder de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde) 

Zie wat betreft het Coronavirus:

RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (en zie de berichten onder de links in dat artikel)