Koenders wil EU veiligheidsraad, EU leger, EU CIA en EU FBI……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het is de pedante mislukte sierkwast Koenders weer eens in de bol geslagen. Deze vol-idioot mocht een college geven in Leiden (ha! ha! ha! Welke jan joker laat deze dwaas les geven aan studenten???) en daar pleitte Koenders voor een Verengde Staten van de EU………. ha! ha! ha! ha! ha!

Omdat de VN Veiligheidsraad in de VS zit, een orgaan waar Nederland eens in de zoveel jaar voor spek en bonen aan mee mag doen, wil leeghoofd Koenders ook een veiligheidsraad in de EU…… ha! ha! ha! ha! ha! (uiteraard met een vaste plek voor Koenders!)

Oetlul Koenders had zelfs na de Brexit nog niet begrepen, dat het grootste deel van Nederland en een heel groot deel van de rest van de EU bevolking, de EU kotszat zijn. Als een regent uit de 18de eeuw denkt de valse praalhans, een politieke Europese Unie door de strot van de EU burgers te kunnen drukken……. Alsof Nederland verreweg het grootste EU land is en de rest van de wereld in Koenders een groot staatsman zien……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een gek!!

Het is te hopen dat de zaken ten goede zullen keren en de generaties na ons eindelijk waarheidsgetrouwe geschiedenis in het onderwijs opgediend krijgen. Gegarandeerd dat Koenders dan als een grote dwaas zal worden geportretteerd, een over het paard getilde boerenhufter, met een ego van enorme proporties, gevuld met methaangas!!

U begrijpt natuurlijk wel wat de belangrijkste reden voor Koenders was, om met dit pleidooi te komen? Juist, hij hoopt op een hoge functie in de EU, nadat hij in maart volgend jaar met de verkiezingen wordt afgeserveerd!!

Het is overigens de hoogste tijd, dat men in het buitenland eens gaat onderzoeken, welke flapdrollen aan de Nederlandse universiteiten les mogen geven! Op zeker dat de Nederlandse universiteiten zullen wegzakken uit de eerste 150 beste universiteiten op onze planeet. Om nog een paar van deze leeghoofden te noemen: CDA plorken Balkenende en de Hoop Scheffer……. ha! ha! ha! ha! ha! Echt waar mensen, deze leeghoofden geven les aan een universiteit!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

VS houdt meer dan 40.000 ‘illegalen’ zonder identiteitspapieren gevangen……..

Vanmorgen weer eens een bericht, waar ik bij het lezen ervan, subiet uit m’n stoel donderde: in de VS worden meer dan 40.000 immigranten zonder papieren vastgehouden……. Zo’n bericht verwacht je wellicht na een jaar Trump als president, echter niet onder het Obama bewind….. Ook al was en is de slang Obama niet te vertrouwen op wat voor gebied dan ook….. Neem de Nobelprijs voor de Vrede, die hij toegekend kreeg, terwijl deze oorlogsmisdadiger als eerste VS president 8 jaar lang in (illegale) oorlogen was verwikkeld……

Sinds Obama aan het bewind is heeft hij meer dan 2,8 miljoen ‘illegale’ immigranten laten deporteren….. Velen van deze immigranten zijn op de vlucht voor ofwel natuurgeweld, dan wel politiek geweld in eigen land, geweld dat voor het overgrote deel werd veroorzaakt door bemoeienis van de VS…… Zo’n gewelddadige uh ‘geweldige man’ verdient minstens nog een Nobelprijs, ja toch??!!!

Hier het artikel van Bloomberg, gevonden op Information Clearing House:

Record
Numbers of Undocumented Immigrants Being Detained in U.S.

By
Lauren Etter,

November
10, 2016 — 9:25 PM CET

A record number of
immigrants are being held by the U.S. government in detention
facilities as migrants arrive in high numbers.

About 41,000 are
currently being held in immigration detention facilities, up from a
“typical” number of between 31,000 and 34,000, Jeh Johnson,
secretary of the Department of Homeland Security, said in a news
release Thursday. The government is acquiring additional space for
those apprehended at the border so they can be held until they are
returned to their home countries, he said.

Those who attempt
to enter our country without authorization should know that,
consistent with our laws and our values, we must and we will send you
back,” said the secretary in a news release.

Nearly half of those
in the detention facilities are migrants seeking asylum, said Bob
Libal, executive director of Grassroots Leadership, an advocacy
organization based in Austin, Texas, that opposes private prisons.
Typically, asylum seekers are released pending their court date, but
a growing number are being held instead in a handful of jail-like
facilities, mainly in Texas, Libal said.

The election of Donald
Trump on Tuesday has put immigration into the spotlight as he made
the topic a keystone of his campaign. The Republican has promised to
build a wall and deport the more than 11 million undocumented
immigrants in the U.S. Immigrants and advocacy groups are on edge
about what their future could bring under a Trump administration.
Trump’s victory sent stocks in private prison
companies soaring Wednesday.

Near record numbers of
migrants are flowing into the U.S., many to escape violence in
Central America, and others seeking refuge from natural disasters in
Haiti. In October, border officials captured just over 46,000 people
who were trying to sneak in between official ports of entry, up 16
percent over the previous month, the secretary said.

Apprehensions by U.S.
Customs and Border Protection in the year ended Sept. 30 totaled
almost 409,000, up 23 percent over fiscal 2015.

While immigration
groups are nervous about what a Trump presidency might hold,
President Barack Obama has been particularly tough on immigrants,
formally removing more than any previous president and locking up
growing numbers of immigrants and asylum seekers.

This administration
has a lot of explaining to do, if it wants its immigration legacy to
be a positive one,” Libal said.

==========

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden


Hier de link naar het originele artikel op Bloomberg, waar u ook een video kunt zien
over dit onderwerp.

Kees Boonman: er zijn altijd mogelijkheden Trump af te zetten met een akkefietje…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘Politiek deskundige’ Boonman was gistermorgen te horen in het Mediaforum op Radio1. ‘Uiteraard’ was Trump hoofdonderwerp. Ook Boonman vindt Trump een ramp voor de VS, maar zo stelde hij: “Er is altijd de mogelijkheid Trump af te zetten met een akkefietje…..”

Het was ‘politiek deskundige en commentator’ Boonman nog niet opgevallen, dat de partij van Trump, de republikeinse, de meerderheid heeft in het Congres, dus zowel in de Senaat als in het Huis van Afgevaardigden….

Als Boonman werkelijk denkt, dat de republikeinse partij haar president zal afzetten, een president die werd gekozen door het ontevreden deel van de VS bevolking, is hij nog dommer dan eerder gedacht en helaas, gezien zijn woorden, kan je niet anders concluderen!!

Op de vraag in datzelfde Mediaforum van presentator Plag, of het niet eens tijd wordt voor ander nieuws dan Trump, antwoordde Willem Feenstra van de Volkskrant, dat hij dit ook hoopt…… ha! ha! ha! ha! ha! De Volkskrant van gisteren stond bomvol Trump………. Trouwens een nogal vreemde vraag van Plag, daar Radio1 afgelopen dinsdag en woensdag eigenlijk niets anders te melden had, dan oeverloos geouwehoer over Trump en dat gisteren NB het eerste (en langste) onderwerp in het Mediaforum over Trump ging…….

Boonman wou nog even opgemerkt hebben, dat Jinek belangrijk werk had verricht in de VS (in aanloop van- en tijdens de verkiezingen)……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als er nu één verslaggever echt helemaal overbodig was afgereisd naar de VS, was het Jinek wel, wat een oeverloze ouwehoer!!!

Zie ook: ‘Radio1 ‘verslaggeving van de VS verkiezingen’, een peperdure grap………

        en: ‘Clinton afgeserveerd……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Willem Post (Clingendael): verkiezingen in de VS >> als er één wint, verliest de ander……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Willem Post ‘Amerika deskundige’* van Clingendael zat vanmorgen in de Kots Nieuwsshow (Radio1), om samen met nog een paar andere zwetskonten, een halfuur lang oeverloos te ouwehoeren over de verkiezingen in de VS. Dit als weekeind afsluiting op het suf gelul over die verkiezingen, van het legertje aan Radio1 verslaggevers in de VS, dat dagelijks peperduur de ether vervuilt.

Eén van de eerste woorden uit de mond van Post, was de opmerking, dat waar er één de presidentsverkiezing wint, de ander verliest…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! U heeft het goed gelezen, een echte deskundige, die Post!!

Na de volgende opmerking schoot ik in een lachstuip van meer dan een half uur: volgens Post hebben de presidenten Clinton, Bush en Obama hun beleid meer ingezet op het binnenland, dan op het buitenland……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Oh, vandaar de illegale bemoeienis met een fiks aantal buitenlanden, om nog maar te zwijgen over alle illegale oorlogen, die deze presidenten zijn begonnen!! Obama is NB zijn hele ambtstermijn in oorlog geweest, iets dat we niet eerder hebben gezien in de VS geschiedenis………

Sterker nog: de laatste twee presidenten, hebben na voorwerk van de voorafgaande presidenten, de VS uitgebouwd tot de grootste terreurentiteit op aarde!!

Overigens was één van de andere zwetskonten Maarten Kolsloot, een redacteur van de Tros Nieuwsshow, die onlangs een boek schreef over ‘Amerika’ (lees: de VS). Een ‘mooie reclame’ voor zijn boek en dat in zijn eigen programma……… Om verder te verbergen, dat Kolsloot een directe link heeft met de Nieuwsshow, was hij via een telefoon te horen…… ha! ha! ha ha! ha! ha!

Oh ja, u begrijpt dat ik na de laatste hierboven gemelde uitlating van Post, tussen het lachen door nog een paar flarden van het gelul meekreeg, niet de moeite van het vermelden waard.

* ‘Amerika’, hiermee wordt bedoeld een deel van Noord-Amerika, dat zelf al een stuk kleiner is dan Zuid-Amerika…….

Zie ook: ‘VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds WOII……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels die u onder dit bericht aantreft, dit geldt niet voor het label ‘Kolsloot’.

Radio1 ‘verslaggeving van de VS verkiezingen’, een peperdure grap………

Radio1 heeft nu al voor de tweede week, ik schat zo’n zes verslaggevers in de VS, verslaggevers die de luisteraar voorzien van ‘verkiezingsnieuws’, dat een stuk minder van ‘kwaliteit’ is, dan we bijvoorbeeld ‘Van Gewest tot Gewest’ gewend waren…… Verslagen die vol zitten met dezelfde bla bla bagger, vooral veel ‘uiterst belangrijke gesprekken’ met VS burgers en wat ze denken van Clinton en Trump……..

Gisteren weer ‘een mooi’ dieptepunt: Jinek zit ook voor Radio1 in de VS en zij vertelde dat ze mails krijgt van de democraten, zelfs van Michelle Obama, met een (stemadvies en) smeekbede geld over te maken……. Lullig genoeg is het niet nodig om daarvoor in de VS te zitten. Volgers van Daily Kos en degenen die al eens een petitie ondertekenden gericht aan Obama, ontvangen die zogenaamde noodkreten al maanden, ook van Obama zelf………

Wat betreft onafhankelijke verslaggeving, ook daar is zoals we gewend zijn van de publieke zendgemachtigden, geen sprake van. Hillary Clinton is een geweldig mens en Donald Trump een monster…….. Heb zelf weinig goeds te melden over Trump, al is hij nooit een illegale oorlog begonnen, iets waar Clinton zich al tweemaal aan bezondigde…… Clinton is een gevaarlijke oorlogsmisdadiger, dat heeft ze als minister van BuZA uit en te na bewezen, bovendien heeft ze al te kennen gegeven, als president een eerste aanval met kernraketten niet uit de weg te gaan….. Om over het ononderbroken liegen van Clinton maar te zwijgen………

Uiteraard zijn er ook extra verslaggevers van de publieke Nederlandse tv zendgemachtigden in de VS, met hetzelfde doel en hetzelfde oeverloze gezeik…… Al jaren zeurt men over de verspilling van geld en dat er beter moet worden samengewerkt door de diverse zendgemachtigden, iets dat ten koste is gegaan, van het restje kwaliteit dat de publieke omroepen nog bezitten….. Blijkbaar geldt e.e.a. alleen voor de programmering………

Benieuwd hoeveel deze VS ‘verkiezingsgrap’ de belastingbetaler kost………

Zie ook: ‘Clinton afgeserveerd……..

       en: ‘Kees Boonman: er zijn altijd mogelijkheden Trump af te zetten met een akkefietje…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Ploumen blij met CETA, blij met het enorme oor dat de EU bevolking werd aangenaaid………. Een analyse van CETA en TTIP

Hare dingdong leeghoofdigheid en PvdA hufter Ploumen, liet gisteren weten dat ze blij was, dat de Belgen uiteindelijk toch CETA hebben getekend. Getekend na ongelofelijke druk van de andere EU landen en Canada.

CETA is goed voor de werkgelegenheid, aldus Ploumen…….. ha! ha! ha! ha! ha! De praktijk van dit soort verdragen laat zien, dat ze niet in het belang van de werkgelegenheid zijn, sterker voor een aantal landen (zoals in NAFTA, een verdrag tussen de VS, Canada en Mexico) betekent dit zelfs een achteruitgang in werkgelegenheid. Diezelfde praktijk laat zien, dat m.n. de multinationals de grote profiteurs zijn van dit soort verdragen!! Nog eens: diezelfde praktijk laat zien, dat deze verdragen niets of amper iets bijdragen aan de economie……..

Zo kon de VS met NAFTA een ongelofelijk aantal Mexicaanse boeren brodeloos maken, boeren die hun bedrijf moesten overdragen aan de bank, daar ze failliet zijn gegaan, met zwaar gesubsidieerde producten uit de VS!! Arbeiders uit de VS waren de klos, daar hun banen verplaatst werden naar Mexico, daar het arbeidsloon daar (nog) een stuk lager ligt, dan in de VS

CETA goed voor de werkgelegenheid? CETA is goed voor de grote bedrijven en de werkgelegenheid in Canada en de VS!! De grote bedrijven uit de VS hebben voor het overgrote deel kantoren en/of fabrieken in Canada en kunnen daarmee hun regels alsnog opdringen aan de EU, zolang TTIP niet getekend wordt…….

En Ploumen? Die heeft ten overvloede nog eens bewezen, dat ze een slechte leugenaar is en uitstekende lobby diensten verleent aan het bedrijfsleven. Zoals ze dit ook met haar beleid op ‘ontwikkelingshulp’ heeft getoond: Nederlandse bedrijven geld geven, om in ontwikkelingslanden bedrijven op te zetten en zo ‘de bevolking te helpen…..’ Uit onderzoek bleek, dat dit beleid een grote mislukking is, waarmee de bedrijven een mooie ‘cent’ aan belastinggeld hebben opgestreken…… Goede ontwikkelingsprojecten werden door Ploumen de nek omgedraaid, t.b.v. haar waardeloze afbraakbeleid………

Het volgende artikel, met duidelijk uitleg, komt van Curiales en is geschreven door Bart Bohemen. Gepubliceerd op 27 augustus 2015:

Hoe
vrijhandelsverdragen leiden tot een machtsovername

De
vrije markt is onlosmakelijk verbonden met de moderne wereldeconomie.
In de westerse wereld wordt de vrije markt als vanzelfsprekend
beschouwd. Het is een belangrijke peiler van intergouvernementele
samenwerkingsverbanden zoals de Europese Unie (EU) en de
Wereldhandelsorganisatie. Aan vrije handel worden allerlei voordelen
toegekend, denk hierbij aan lage prijzen, het stimuleren van
innovatie en de creatie van banen. Ondanks alle voordelen kunnen
nieuwe vrijhandelsverdragen, zoals CETA en TTIP, op forse tegenstand
rekenen. Het wordt dus tijd om de effecten en nadelen van
vrijhandelsverdragen onder de loep te nemen.

Verdwenen
werkgelegenheid 

Op
het eerste gezicht klinkt de term ‘vrijhandel’ onschuldig. Toch
hebben vrijhandelsverdragen een grote invloed op de economie. De
verdragen zorgen ervoor dat handelsbelemmeringen komen te vervallen.
Dit heeft als gevolg dat soevereine staten niet langer
protectionistische maatregelen kunnen invoeren om de eigen bedrijven
in bescherming te nemen. Logischerwijs wordt de invloed van
multinationale corporaties hierdoor vergroot.

Vrije
handel is sterk vervlochten met processen als 
offshoring.
Dit betekent dat er één of meer bedrijfsactiviteiten worden
uitbesteed aan het buitenland. De voornaamste reden hiervoor is
natuurlijk kostenbesparing. Offshoring is een bepalend kenmerk voor
de westerse economieën van de 21e eeuw.

Het
uitbesteden van werk aan het buitenland heeft er toe geleid dat er
talloze banen verloren zijn gegaan. Aanvankelijk waren het vooral
mensen uit de lagere sociaaleconomische klassen werkzaam in de
productiesector die hier de dupe van werden. Tegenwoordig verdwijnen
er veel banen uit de IT-sector naar landen als India. In het jaar
2016 zullen er in Europa en Noord-Amerika maar liefst 54% van de
banen uit de IT-sector verdwenen zijn. Ook andere sectoren uit de
zakelijke dienstverlening worden 
hard
getroffen
,
het betreft Financiën en Accounting (42%), Inkoop (36%) en Human
Resources (33%).

De
EU heeft een belangrijke rol gespeeld in het reduceren van
handelsbarrières binnen Europa. Hierdoor zijn veel Nederlandse banen
naar andere EU-lidstaten verdwenen. Veel bedrijven kiezen er
momenteel voor een deel van de bedrijfsactiviteiten uit te besteden
aan landen in Oost-Europa. Aldaar is de beroepsbevolking relatief
hoog opgeleid, maar liggen de lonen aanzienlijk lager dan in
Nederland. Calvé, een merk dat wordt beschouwd als 
typisch
Nederlands
,
wordt tegenwoordig geproduceerd in landen als Spanje en Tsjechië.
Wederom is het de Nederlandse werknemer die wordt benadeeld.

In
de Verenigde Staten speelt zich een soortgelijk scenario af. Dit
kunnen we afleiden aan de 
vrijhandelsverdragen die
de VS in het verleden hebben ondertekend. In 1993 beloofde voormalig
president Bill Clinton dat het 
North
American Free Trade Agreement
 (NAFTA)
200.000 banen op zou leveren. In plaats daarvan gingen er 680.000
banen verloren. Bovendien liep het tekort op de handelsbalans flink
op.

Daar
bleef het niet bij. In 1999 ondertekende Clinton het 
Permanent
Normal Trade Relations
-verdrag
(PNTR) met China. Dit verdrag zou de Chinese markt openen voor
Amerikaanse goederen en diensten. Toch verloren de VS 2.7 miljoen
banen. In 2011 sloten de VS een vrijhandelsverdrag met Zuid-Korea,
wat 280.000 banen moest opleveren. In plaats daarvan verdwenen er
60.000 banen.

Net
zoals in Europa hebben vrijhandelsverdragen in de VS tot banenverlies
geleid. Het zijn vooral de midden- en lagere klassen die het hardst
getroffen worden. Het is daarom niet verwonderlijk dat zowel in de VS
evenals Europa de middenklasse langzaam slinkt.

CETA
en TTIP

Het Comprehensive
Economic and Trade Agreement
 (CETA)
is een vrijhandelsverdrag tussen Canada en de Europese Unie. In
september 2014 werd het verdrag ondertekend en zal naar verwachting
in 2016 geïmplementeerd worden. Naast vrije handel omvat het verdrag
tevens afspraken omtrent investeringen, intellectueel eigendom en
arbitrage. Momenteel wacht het verdrag nog op goedkeuring door het
Europees Parlement evenals de nationale parlementen van de lidstaten.

Het
is erg opvallend hoe weinig media-aandacht CETA heeft gekregen, dat
terwijl het verdrag feitelijk al ondertekend is. 
Corporate
Europe
,
een organisatie die de activiteiten van lobbygroepen aan de kaak
stelt, deed 
uitvoerig
onderzoek
 naar
de inhoud van het verdrag. Dit bracht een aantal onheilspellende
resultaten aan het licht:


CETA
geeft investeerders de mogelijkheid nationale overheden aan te klagen
voor misgelopen winsten.


Buitenlandse
investeerders zullen zo veel macht verwerven dat zij de beleidsruimte
van Europese overheden kunnen inperken.


CETA
geeft Canadese (en indirect ook Amerikaanse) bedrijven ongelooflijk
veel invloed op de Europese mijnbouw, olie- en gassector.

Het Transatlantic Trade
and Investment Partnership
 (TTIP)
is een voorgesteld vrijhandelsverdrag tussen de EU en de VS. De
onderhandelingen vinden voornamelijk achter gesloten deuren plaats.
Dit is ook niet vreemd. Uit de 
woorden van
eurocommissaris Frans Timmermans kunnen we namelijk opmaken dat
bemoeienis van de Europese burger ongewenst is, aangezien het thema
te ‘ingewikkeld’ zou zijn.

Zelfs
voor Europarlementariërs zijn de details van het verdrag 
omgeven
door geheimzinnigheid
.
Volgens Julien Assange, oprichter van de omstreden website 
WikiLeaks,
moeten Europarlementariërs een afspraak maken met de Amerikaanse
ambassade om het verdrag aldaar te kunnen lezen. De afspraken kunnen
slechts twee keer per week voor twee uur worden gemaakt. Voordat men
het verdrag mag bestuderen, moeten alle elektronische apparaten,
pennen en papier worden ingeleverd. Vervolgens mag men het verdrag
onder toezicht van twee medewerkers van de ambassade lezen. Volgens
Europarlementariër Anne- Marie Mineur (SP) is het bekendmaken van de
details van het verdrag 
strafbaar.

Hieronder
vindt u een beknopt overzicht van de drijfveren en inhoud van het
verdrag:


TTIP
is sterk beïnvloed door geopolitieke redenen. Het is ontworpen zodat
de VS hun controle over de wereldeconomie in handen kunnen houden. De
BRICS-landen (Brazilië, Rusland, India, China en Zuid-Afrika) worden
niet betrokken bij het verdrag.


Buitenlandse
corporaties hoeven niet langer hun rechtszaken in conventionele
rechtbanken af te handelen. Er zal een
speciale 
handelsrechtbank ingericht
worden waar bedrijven overheden direct kunnen aanklagen. Hiermee
komen de corporaties boven de huidige wet te staan.


Genetisch
gemanipuleerd voedsel uit de VS zal toegang krijgen tot de Europese
markt. Dit brengt gezondheidsrisico’s met zich mee.


TTIP
omvat een grootschalige privatisering van overheidstaken, zoals de
gezondheidszorg, watervoorziening, onderwijs en het openbaar vervoer.
Het verdrag verzekert dat deze sectoren nooit (!) meer in handen
kunnen komen van de overheid.


Vele
Europese banen zullen verdwijnen naar de VS. Dit is
al 
toegegeven door
de EU.

Conclusie

Vrijhandelsverdragen
hebben desastreuze gevolgen gehad voor de midden en lage
inkomensgroepen. Daarnaast beginnen vrijhandelsverdragen steeds meer
te lijken op een stapsgewijze machtsovername door grote corporaties.
De verdragen betreffen al lang niet meer alleen vrije handel.
Multinationale ondernemingen willen dat overheden zogenaamde
“misgelopen winsten” gaan vergoeden, wat er op neer komt dat de
burger hier voor op draait. Daarnaast omvatten vrijhandelsverdragen
zoals TTIP wetswijzigingen waardoor grote bedrijven speciale
privileges krijgen. Tot slot moeten we beseffen dat dergelijke
vrijhandelsverdragen nooit tot stand kunnen komen zonder goedkeuring
van onze (nationale) parlementen. Uiteindelijk zijn het onze
politici die deze verdragen ondertekenen en daarmee de macht
overdragen aan de globale elite.

Hoe is ‘t allemaal mogelijk mensen??!!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden. Het label ISDS staat voor de (geheime) ‘rechtbank’ van multinationals tegen nationale overheden……

Geert Mak: ‘de mensen moeten niet denken, laat de grote kladderatsch maar komen……’

Hoorde vrijdagmiddag op Radio1, dat Geert Mak in een interview met Twan Huys (voor het die avond geplande ‘College Tour’), heeft gezegd, dat als je familie of geliefden in de VS hebt zitten, je hen op het hart moet drukken niet op Trump te stemmen. ”Als zo’n man met z’n vingers aan de atoomknop gaat zitten, zijn we niet jarig”, aldus Mak. ‘De mensen moeten niet denken laat de grote kladderatsch maar komen…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (overigens, als ik me niet vergis moet dit de grote kladderadatsch zijn, ‘maar goed….’)

De kans op die ‘grote kladderadatsch’ in Europa is met Clinton een stuk groter, hare kwaadaardigheid heeft al aangegeven niet te zullen aarzelen, Rusland aan te vallen met kernwapens, mocht daar reden toe zijn……. Reden voor militair ingrijpen door de VS kan volgens Clinton o.a. zijn: het hacken van VS overheidscomputers…….. Daar hebben zij en de rest van de Democratische partijtop, Rusland alvast van beschuldigd…….. Moet u nagaan: als er één land is dat volkomen lak heeft aan de soevereiniteit van andere landen, ook als het gaat om computerinbraak, is het de terreurentiteit VS wel……….

Uiteraard zijn de kiezers in de VS zich doodgeschrokken van de uitspraken, die Mak heeft gedaan…… Obama schijnt van schrik in z’n broek te hebben gescheten….. Volgens zeggen, heeft Trump voor het eerst van z’n leven gehuild, na de woorden van Mak…… Het is dan ook niet niks, als een broodschrijver uit Bartlehiem je de wacht aanzegt: dit zal het verschil maken in de VS, wat ik je brom!!!

Wat een domme, megalomane idioot, jezus christus!!

Zie ook: ‘Obama dreigt Putin met nucleaire oorlog, ofwel WOIII, dat was wel een Nobelprijs waard!!

Klik voor meer ‘moois’ met Mak, of een ander onderwerp n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

VS ‘democratie’ aan het werk, een onthutsende en uitermate humoristische video!

Vandaag ontving ik een video van Brasscheck TV, waarin de ‘democratie’ (en dan met name de voorverkiezingen van de democratische partij) in de VS, op de hak wordt genomen.

‘A crack in the armor – A reason for hope?’ Een onthutsende video, maar met een hele berg lol!

Inderdaad mensen, als we willen dat we eindelijk een democratie krijgen, waar we recht op hebben (de hoogste tijd, het is goddomme 2016!), een democratie die er voor iedereen is en niet alleen voor de top, zullen we ons moeten organiseren en de straat nemen op de staat! De staat op de straat! Met de huidige politieke partijen en hun grofgraaiers, zelfs met de SP die je niet van grofgraaien kan betichten, zullen we dat nooit bereiken…..

Oh ja: DNC staat voor ‘Democratic’ National Committee.

Zie ook: ‘WikiLeaks: Seth Rich Leaked Clinton Emails, Not Russia

       en: ‘Murray, ex-ambassadeur van GB: de Russen hebben de VS verkiezingen niet gemanipuleerd

      en: ‘Obama gaf toe dat de DNC e-mails expres door de DNC werden gelekt naar Wikileaks….!!!!

      en: ‘Campagne Clinton, smeriger dan gedacht…………‘ (met daarin daarin opgenomen de volgende artikelen: ‘Donna Brazile Bombshell: ‘Proof’ Hillary ‘Rigged’ Primary Against Bernie‘ en ‘Democrats in Denial After Donna Brazile Says Primary Was Rigged for Hillary‘)

      en: VS ‘democratie’ aan het werk, een onthutsende en uitermate humoristische video!

      en: ‘Democraten VS kochten informatie over Trump >> Forgetting the ‘Dirty Dossier’ on Trump

      en: ‘Hillary Clinton moet op de hoogte zijn geweest van aankoop Steele dossier over Trump……..

      en: ‘Flashback: Clinton Allies Met With Ukrainian Govt Officials to Dig up Dirt on Trump During 2016 Election

      en: ‘FBI Director Comey Leaked Trump Memos Containing Classified Information

      en: ‘Publicly Available Evidence Doesn’t Support Russian Gov Hacking of 2016 Election

      en: ‘Russia Is Trolling the Shit out of Hillary Clinton and the Mainstream Media

      en: ‘‘Russische manipulaties uitgevoerd’ door later vermoord staflid Clintons campagneteam Seth Rich……… AIVD en MIVD moeten hiervan weten!!

       en: ‘CIA chef Pompeo waarschuwt voor complot van WikiLeaks om de VS op alle mogelijke manieren neer te halen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

      en: ‘Russische ‘hacks’ door deskundigen nogmaals als fake news doorgeprikt >> Intel Vets Challenge ‘Russia Hack’ Evidence

      en: ‘Rusland krijgt alweer de schuld van hacken, nu van oplichters Symantec en Facebook……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Russiagate, of: hoe de media u belazeren met verhalen over Russische bemoeienis met de VS presidentsverkiezingen……..

      en: ‘Rusland zou onafhankelijkheid Californië willen uitlokken met reclame voor borsjt…….

      en: ‘Clinton te kakken gezet: Donna Brazile (Democratische Partij VS) draagt haar boek op aan Seth Rich, het vermoorde lid van DNC die belastende documenten lekte

John Hinckley, aanslagpleger op Ronald Reagan, eindelijk vrij……..

Werkelijk weer ongelofelijk mensen, het gelul over Hinckley, die een (‘jammer genoeg’) mislukte aanslag pleegde op oud VS president R. Reagan, is afgelopen zaterdag na (een godvergeten) 35 jaar eindelijk vrij gekomen.

Man die aanslag pleegde op Reagan komt vrij

Veel leken gelul over Hinckley, maar niemand die het had over de ‘beveiliging’ van (godbetert) president sociopaat en c-acteur Reagan……. Dat een duidelijk in de war zijnde jonge man zo dicht bij ‘de president’ kon komen, was een teken van totale incompetentie! Dit voor de beveiliging van een president, die wat betreft deze functie (van VS president) in het verleden meermaals met een moordaanslag te maken had en waar een dergelijke aanslag al tot ver voor het schieten, voorkomen had moeten worden…….

De rechter, een uitermate belangrijke vertegenwoordiger van het VS rechtssysteem, verklaarde Hinckley niet schuldig, daar de man duidelijk totaal in de war was, hij hoopte met zijn daad een vrouwelijke acteur te kunnen imponeren…….

Triest dat deze man 35 jaar vast heeft moeten zitten, als hij een willekeurige andere burger had belaagd, was hij na 5 jaar alweer vrijgelaten………. Hinckley is nu 61 jaar.

Op BBC World Service gaf men tot een paar uur na het eerste bericht de naam niet weer, dus men sprak van de man die een aanslag op R. Reagan had gepleegd….. Waarschijnlijk om goed te lullen, dat de VS Hinckley zo godvergeten lang vast durfde te houden……. Immers het gaat hier om een (‘serieuze’) aanslag op een president!

Het zoveelste bewijs dat het in de VS bar en boos is gesteld met de bescherming van de mensenrechten……….

Zelfs na zijn vrijlating (want dat is het, dat blijkt onder meer uit het volgende:) moet Hinckley de eerste 5 jaar minstens een baan van minstens 4 dagen in de week hebben en moet hij zich twee keer per maand bij een psychiater melden…….. Het ‘mooiste’ komt nog: Hinckley mag onder geen beding met de pers praten……… Stinkt dat, of stinkt dat??!!!

De VS, wat ‘een land…….’

Zie ook: ‘Rechters VS laten zich (ongestraft) voor $ 10,000 fêteren door aangeklaagde bedrijven

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘Hinckley’.

Medisch marijuana gebruiker en onderzoeker met grof geweld gearresteerd door SWAT team……….

Brasscheck TV bracht gisteren een video, waarin een interview met een neurowetenschapper, tevens medisch marijuana gebruiker

Zij werd samen met haar man gearresteerd en dat op gewelddadige wijze door een SWAT team (in feite gemilitariseerde politie), dit voor het bezit en verkopen van drugs…….. Niet dat deze mensen ‘drugs’ verkochten, maar de politie van LA vindt medische marijuana een onzin verhaal…….

Afbeeldingsresultaat voor swat team

Het interview biedt ook een kijk op de hypocrisie aangaande de omgang met drugs, die ook hier volop aanwezig is, zoals het verbod op ‘paddo’s’. De neurowetenschapper deed o.a. onderzoek naar deze softdrug*, waarvan zij stelt (en ze is de enige niet), dat het gebruik veel minder schadelijk is dan het gebruik van bijvoorbeeld koffie…….

Daarover gesproken: alcohol is nog vele malen schadelijker. Dagelijks zijn er in Nederland 12 doden te betreuren door overmatig gebruik van de harddrug alcohol. Daar hoor je geen mens over, maar oh wee, als er een dode valt door bijvoorbeeld xtc gebruik……

Luister en huiver hoe de politie en de rechterlijke macht omgaan met mensen in de Verenigde Politiestaten van Amerika, het is een video van 18 minuten, maar vanwege het verhaal en de kennis over (soft-) drugs van deze vrouw, in een zucht voorbij zijn:

Zoals al zo vaak opgemerkt op deze plek: hoe is het mogelijk dat Nederland nog steeds mensen uitwijst naar deze volkomen rechteloze Verenigde Politiestaten van Amerika??? Niet alleen vanwege dit voorbeeld, maar ook vanwege de achterlijke doodstraf, die in veel staten nog van kracht is…….. Of wat dacht u van de belachelijke jury rechtspraak en het vermaledijde plea bargain?? Dat laatste staat voor het verklaren dat je schuldig bent (ook al is dit niet zo), daar je anders voor 99% de kans loopt op een veel hogere straf……….



* Waar de neurowetenschapper stelt, dat Prozac schadelijker is, dan het gebruik van paddo’s en dat deze softdrug helpt tegen een aantal aandoeningen, hetzelfde geldt overigens voor marijuana (of cannabis, of wiet). Volgens de vrouw is de farmaceutische industrie bezig een aantal van deze middelen na te maken, maar dan zonder de stoffen die het gebruik van deze middelen zo fijn maken, iets dat ze volkomen (terecht) belachelijk vindt……

Zie ook: ‘Jay Z: The War on Drugs is an Epic Fail……..

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.