Arco Timmermans (‘hoogleraar’): “Ngo’s en actiegroepen hebben de TTIP discussie gekaapt…… ha! ha! ha! ha! ha!

Ja mensen er valt genoeg te lachen, als je naar ‘nieuws & actualiteiten’ zenders luistert. Zoals vanmorgen op BNR na 10.00 u. Aan het woord ‘hoogleraar’ Timmermans (Universiteit Leiden in Den Haag). Deze drollenpoetser verdedigde het vrijhandelsverdrag TTIP, o.a. door te zeggen, dat ngo’s en actiegroepen de TTIP discussie hebben gekaapt…… ha! ha! ha! ha! ha!

Volgens lobbyist Timmermans komen regeringen door TTIP dichter tot elkaar en kunnen constructies zoals die van Apple in Ierland voorkomen worden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Daar is wat betreft verdragen als TTIP van de VS met andere werelddelen totaal niets te merken, integendeel: de grote bedrijven krijgen juist veel meer macht (dan ze nu al hebben)!! Het bewijs is wel de overheid van de VS, die de EU heeft gedreigd niets te doen tegen de schandalige belastingontduiking (want dat is het in feite en daarmee een grote misdaad!) van Apple in Ierland, met een belasting van 1%!!!

De ‘TTIP discussie’ gekaapt?? We mogen niet eens weten wat er achter gesloten deuren besproken wordt, grote bedrijven mogen voor meer dan 90% van de tijd aanzitten bij de onderhandelingen, terwijl ngo’s amper 5% van diezelfde tijd mogen aanzitten!! Logisch dat ngo’s en actiegroepen de media proberen te zoeken met diverse acties, zoals protestdemonstraties en petities.

Opvallend ook, dat voorstanders minder de openbaarheid zoeken, daar de argumenten voor TTIP zo makkelijk als grote onzin zijn af te wijzen. Timmermans gaf daar vanmorgen zelf weer een mooi voorbeeld van, zoals u hierboven kon lezen……

Nogmaals: Timmermans is hoogleraar…….. Ongelofelijk!!

Zie wat betreft de ‘Apple constructie’: ‘Tim Cook: Apple doet altijd goed…… ha! ha! ha! ha! Ja, zoals de arbeiders uitbuiten!!

Zie ook: ‘Cora van Nieuwenhuizen (VVD) vindt het normaal dat bedrijven misdadig weinig belasting betalen………

       en: ‘Dijsselbloem hekelt Apple voor belastingontduiking……… tssssss

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft, zie ook de berichten onder de labels: CETA, TPP en (‘lobbyprofessor’) Arco Timmermans.

Tim Cook: Apple doet altijd goed…… ha! ha! ha! ha! Ja, zoals de arbeiders uitbuiten!!

Hoorde gistermiddag op BBC World Service (radio ± 14.24 u. CET) Tim Cook, de oppergraaier van Apple. Deze hufter reageerde op de uitsprak van de ‘EU rechter’, dat Apple een bedrag van 13 miljard (exclusief rente) moet betalen aan Ierland, voor oneigenlijke politieke steun (middels belastingontwijking, lees: gelegaliseerde belastingontduiking, ofwel gelegaliseerde misdaad).

Cook was flink pissig, althans dat bleek wel uit de verontwaardiging waarmee hij e.e.a. ontkende, het is immers heel normaal, dat je als puissant rijk bedrijf 1% belasting betaalt……..

Volgens Cook doet Apple alleen ‘t goede…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, zoals Chinese arbeiders uitbuiten en dat tegen arbeidsvoorwaarden die de plichten van slaven benadert……. Deze meneer Cook kreeg in februari 2014 maar liefst 43% loonsverhoging, op een salaris, dat op z’n zacht gezegd ‘iets hoger’ ligt, dan dat van andere grofgraaiers in het bedrijfsleven……..

Het VS ministerie van BuZa heeft zich ondertussen ook met de zaak bemoeit en waarschuwt de EU deze zaak te laten vallen…… Tja, men beseft in de EU nog steeds niet, dat de feitelijke machthebbers in de EU de VS en het grote bedrijfsleven zijn…….

De oude VVD stoephoer Kroes moest zich ook nog even met de zaak bemoeien, zij had een grote bek over de manier waarop Apple wordt gepakt……. ha! ha! ha! ha! ha! Daarmee gaf ze te overvloede nog eens aan, altijd een lobbyist van het grote bedrijfsleven te zijn geweest, ook toen zij EU commissaris was!! U denk wellicht, dat Kroes altijd de consument, de EU burger heeft gediend, maar dat is nonsens, dat bleek wel uit de termijnen waarop telecomaanbieders hun tarieven moesten aanpassen, nadat Kroes concludeerde dat e.e.a. niet ‘helemaal’ klopte.

Kroes deed niet veel anders, dan de telecom wereldmarkt volgen. M.a.w. ze kon niet anders dan de onbeschofte tarieven aanpakken, daar elke imbeciel kon zien, dat daar geen steek van klopte…. Alsnog mochten deze aanbieders dan nog tijden doorgaan met het bestelen van klanten; logisch toch?? Waarom heeft zij nooit iets gedaan tegen de smerige telecomcontracten met een ‘gratis telefoon?’ Deze werden met het abonnement dubbel en dwars terugverdiend, een schande van formaat, waar men nu eindelijk iets tegen doet….. Vergeet niet dat jongeren vanaf 16 jaar mochten tekenen voor zo’n oplichters abonnement……..

En Cook? Zeg maar voluit ‘Tim Crook!!’ Hij verdient een dikke gevangenisstraf!! Wat een schoft en wat een oplichter!!

Zie ook: ‘Arco Timmermans (‘hoogleraar’): “Ngo’s en actiegroepen hebben de TTIP discussie gekaapt…… ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Cora van Nieuwenhuizen (VVD) vindt het normaal dat bedrijven misdadig weinig belasting betalen………

       en: ‘Dijsselbloem hekelt Apple voor belastingontduiking……… tssssss

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dat geldt niet voor het label ‘Cook’.

TTIP onderhandelingen gaan door zoals gepland, aldus Europese Commissie……

De voorzitter van de Duitse SPD, tevens minister en vice-kanselier, de volvette Sigmar Gabriel, liet afgelopen zondag weten, dat de onderhandelingen over het vrijhandelsverdrag tussen de EU en de VS, TTIP, zijn mislukt. Zo bezien wenst Duitsland zich (gelukkig) niet te onderwerpen aan de eisen van de VS en het zich daarmee onderwerpen aan de willekeur van het bedrijfsleven.

Daarop liet de Europese Commissie geheel autocratisch weten, dat de onderhandelingen over TTIP gewoon doorgaan en dat men volgens plan aan het eind van het jaar klaar zal zijn (om het verdrag te tekenen, al werd dit er ‘natuurlijk’ niet bijgezegd…..)….. Vandaag liet de VS delegatie, die onderhandelt over TTIP hetzelfde weten, ook zij zien geen bomen op de weg……

Over vandaag gesproken: de Franse regering liet bij monde van staatssecretaris Fekl weten, geen gat meer te zien in TTIP, daar de VS niet wenst toe te geven aan de EU eisen. President Hollande, die vanmorgen de verzamelde ambassadeurs in Frankrijk toesprak, liet weten, dat TTIP op zeker niet voor het eind van het jaar zal worden getekend……

Dat laatste was de vurige wens van slang Obama, die dit vrijhandelsverdrag nog tijdens zijn presidentschap rond wilde krijgen…. Hare oorlogsmisdadigheid Clinton en fascist Trump lieten beiden al weten, geen heil in TTIP te zien. Al moet je daar wat betreft oplichter Clinton grote vraagtekens bij zetten, het is maar de vraag is of ze dit ook nog zegt, mocht ze tot president van de VS worden verkozen…….

Datzelfde geldt voor PvdA kwaadaardigheid en leeghoofdhufter Ploumen. Deze volksverlakker was eerder een groot voorstander van TTIP en volgens haar waren de TTIP tegenstanders niet realistisch, alle bezwaren wimpelde ze weg als onzin.

Nu landen als Duitsland en Frankrijk grote bezwaren hebben met TTIP, is oplichter Ploumen plotsklaps in mening gedraaid en stelt ze dat de VS concessies moet doen, uiteraard heeft dit ook met de komende Kamerverkiezingen te maken…….. Die concessies zouden voor de VS delegatie geen probleem zijn, zo verklaarde Ploumen eerder…… Wat een smerige leugenaar!!

Het overgrote deel van de EU is tegen dit verdrag, waarmee bedrijven macht krijgen over ‘soevereine staten’, dat is voor de Europese Commissie geen reden, om dit verdrag niet ‘gewoon’ door te drukken…….. Gelukkig dat Duitsland en Frankrijk nu beiden tegen zijn!!

Mensen, gezien de houding van de Europese Commissie zeg ik het nog maar eens: Nexit nu!! Voor het te laat is!!

Zie ook: ‘Ploumen: de clausule in TTIP over aparte, geheime rechtspraak is dood en begraven……. Een leugen van formaat!!

       en: ‘TTIP en antidemocratisch handelen in Brussel……



       en: ‘Ploumen is blij met protest tegen TTIP……… AUW!!!!

       en: ‘TTIP en de witgewassen diesel Volkswagen……….

       en: ‘Cora van Nieuwenhuizen (VVD: EU) ik heb trots gezegd, dat ik voor TTIP heb gestemd…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en:  ‘Ploumen belooft de belangen van de bevolking te waarborgen, terwijl TTIP vooral wordt gestuurd door de lobby van de financiële sector en de grote farmaceuten…….

      en: ‘TTIP ‘schakelt’ straks publieke diensten uit………….

      en: ‘TPP is Disastrous

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Frekl en Gabriel.

Vrijheid en veiligheid: “Wie vrijheid opoffert voor veiligheid, is beiden niet waard” (!!)

Bovenstaande wijsheid kwam ik gisteravond tegen in de waardeloze film ‘Beyond the Mask’.

Eén van de ‘Founding Fathers’ van de VS, Benjamin Franklin, uitte deze wijsheid, waar geen speld tussen te krijgen is! Al zou je kunnen stellen, dat veiligheid altijd relatief is, immers wat voor de één veiligheid is, kan voor de ander een vorm van terreur zijn.

Zocht op Google naar meer wijsheden van deze figuur en dat zijn er niet weinig, al is voor het grootste deel van die uitspraken het woord ‘wijsheid’ niet van toepassing. Veel gejat werk, zoals ‘bijbel-wijsheden’ (ha! ha! ha!), die hij dusdanig veranderde, dat de gewone sterveling dit niet doorzag (en velen nog steeds niet doorzien..)…

Rechters VS laten zich (ongestraft) voor $ 10,000 fêteren door aangeklaagde bedrijven

Kreeg gisteren een bericht van Watchdog.net in m’n e-berichtenbus, met het verzoek een petitie te tekenen (die je overigens als niet VS burger niet kan tekenen).

Watchdog heeft uit onderzoek geconstateerd, dat rechters die zaken tegen bedrijven voorzitten, zich laten fêteren door deze bedrijven, voor vakantiereizen. Reizen van $ 10,000!!!

Aan dat ‘land’ leveren wij mensen uit!! Vergeet daarbij niet dat het gevangeniswezen in de VS voor het grootste deel is geprivatiseerd en op zodanige manier, dat er in de VS sprake is van een ‘gevangenisindustrie……..’

Uiteraard heeft deze ‘industrie’ er belang bij dat zoveel mogelijk verdachten een onvoorwaardelijke gevangenisstraf krijgen……. Tel daar een berg corrupte rechters bij op, plus het belachelijke ‘plea bargain’* en u begrijpt dat er van een eerlijke rechtsgang geen sprake kan zijn in de VS!!!!

Dit nog buiten het feit, dat veel staten in de VS nog steeds de barbaarse gelegaliseerde moord, middels de doodstraf gebruiken……

Moet u nagaan: dan spreek ik niet eens over het opsluiten van onschuldigen voor vele jaren op Guantanamo Bay….. Alleen daarvoor zou de VS voor het Internationaal Strafhof gedaagd moeten worden, maar ja, daar meet men met 10 maten…….

Hoe durft van der Steur nog te zeggen, dat de VS een rechtssysteem heeft dat voldoet aan de Nederlandse eisen…..???? De hoogste tijd voor een referendum, waarin wordt geëist van van der Steur, Dijkhoff en de rest van het waanzinnige klotekabinet Rutte 2, geen mensen meer aan deze barbaarse terroristische politiestaat uit te leveren!!

Wie neemt ‘t voortouw??

* ‘Plea bargain’: je kan in de VS in veel gevallen beter schikken met het OM, dus erkennen dat je gedaan hebt, waarvoor je wordt vervolgd, ook al heb je het niet gedaan, daar je anders in 99% van de gevallen, een nog hogere straf krijgt……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Hillary Clinton is letterlijk knettergek!!

Ja, ja mensen en als het ‘meezit’ mag deze psychopathische schoft met haar bebloede poten aan de atoomtrekker zitten……..

Pas op dat u geen lachstuip oploopt, dat heeft mij gisteren een half uur platgelegd……

De video vond ik op het blog van Stan van Houcke:

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Militarisering van de politie in de VS en elders……

De volgende fotoserie vond ik vorige week woensdag op het blog van Stan van Houcke. De serie geeft ‘mooi’ aan, waar we in Nederland naar toegaan: de militarisering van de politie. Uiteraard zal het daar niet bij blijven en kleden ‘we’ hiermee net als in de VS, een volwaardige politiestaat aan, een staat die in feite in de VS al werkelijkheid is……

Vandaar ook, dat we hier een Nationale Politie moesten hebben, terwijl de trend nu juist decentraliseren was en is, vanwege betere efficiëntie*, heb je voor een ‘goedwerkende’ politiestaat, landelijk politiegezag nodig…..

Het leger traint intussen meer en meer in onze dagelijkse burgermaatschappij, de laatste jaren zijn er al vier grote militaire oefeningen in het Nederlandse burgergebied gehouden, dit was zogenaamd in voorbereiding op buitenlandse missies……. Alsof de situatie in bijvoorbeeld Mali ook maar voor één millimeter gelijk is aan die in Lutjebroek….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De laatste foto draait om de inzet van ‘politie-militairen’ bij Schiphol, dit n.a.v. ‘de aanhoudende terreurdreiging….’

* Decentralisatie zou efficiëntie verbeteren, vreemd genoeg werd hetzelfde gezegd voor de centralisatie van de politie….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het zoveelste bewijs op welke grove manier we keer op keer belazerd worden door de overheid en dan m.n. door het waardeloze kabinet Rutte 2……..

Beste bezoeker, ik weet niet hoe het met u gesteld is na het zien van deze foto’s, zelf vind ik ze behoorlijk verontrustend………

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Hiroshima, één van de grootste oorlogsmisdaden ooit, 71 jaar later redenen te over voor herdenking!

Vandaag is het 71 jaar gelden, dat de VS alleen als ‘experiment’, voor het eerst gebruik maakte van een atoombom op de Japanse stad Hiroshima……. Dit ‘experiment’ werd een paar dagen later nog eens herhaald op de stad Nagasaki……

Afbeeldingsresultaat voor hiroshima

Volgens de VS was de atoombom nodig, om verder bloedvergieten (van VS soldaten) te voorkomen, dit was een grove leugen, daar Japan op het punt stond een wapenstilstand te tekenen, onder VS voorwaarden…… Zoals gezegd: de bom moest en zou getest worden, de rest is pikzwarte geschiedenis…..

Het Pentagon stelde een paar maanden geleden onomwonden, dat de VS zich in de toekomst het recht voorbehoud, als eerste kernraketten in te zetten, dus ze niet meer alleen ter afschrikking achter de hand te houden……

De nieuwe premier van Groot-Brittannië, hare inhumane kwaadaardigheid May, stelde onlangs, dat ook zij vindt, dat kernwapens als aanvalswapens gebruikt moeten kunnen worden….. Deze opperploert voegde daar aan toe, dat 100.000 burgerslachtoffers een aanvaardbare massamoord is….. Even ter vergelijking: bij het ontploffen van de atoombom op Hiroshima vielen vrijwel onmiddellijk 78.000 vermoorde burgerslachtoffers…….

Afbeeldingsresultaat voor hiroshima

Mensen, het is de hoogste tijd, dat we massaal de straat opgaan en eisen dat alle kernwapens Nederland, Europa en de wereld uit moeten. Zeker als je ziet met welke gevaarlijke spelletjes de VS en de NAVO bezig zijn aan de grenzen van China en Rusland…….. De VS plaatst zelfs raketten aan de grens met Rusland, zogenaamd als verdediging tegen raketten uit Iran, maar het is duidelijk dat het hier raketten betreft, die in een mum van tijd, van een kernlading kunnen worden voorzien……

De VS doet hetzelfde in Zuid-Korea, zogenaamd een raketschild tegen de veredelde vuurpijlen van Noord-Korea….. U snapt het al, deze (kern-) raketten zullen op China gericht staan…..

Zie ook:

In de VS berichtte men in 1945, dat Hiroshima ‘a military base’ was…….

De werkelijke reden voor de VS atoomaanvallen op Hiroshima en Nagasaki…. Niet om de oorlog met Japan ten einde te brengen…….

Hiroshima en Nagasaki, aanvallen zijn niet te verdedigen enorme oorlogsmisdaden >> The Indefensible Hiroshima Revisionism That Haunts America To This Day

Atoomaanvallen op Hiroshima en Nagasaki, één van de grootste oorlogsmisdaden uit de menselijke geschiedenis

Overlevenden atoomaanval op Hiroshima vragen om een verbod op kernwapens

Hashima en de Japanse ontkenning van wreedheden tijdens WOII

en zie voor verdere VS-terreur na WOII:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………

Noord-Korea verkeerd begrepen: het land wordt bedreigd door de VS, dat alleen deze eeuw al minstens 4 illegale oorlogen begon……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Kolencentrales sluiten, een lam pleidooi van Borren (Greenpeace)…….

Alle Nederlandse kolencentrales moeten direct worden gesloten, een stelling in dergelijke bewoordingen, verdedigde grofgraaier Sylvia Borren, directeur van Greenpeace, gistermorgen in Standpunt NL.

Tenenkrommend te horen, dat Borren veel feiten niet paraat had, dan wel niet wist…….. Bijvoorbeeld over de extra kosten door het sluiten van de kolencentrales*, kwam ze niet met het meer dan logische argument, dat de financiële schade door de voortschrijdende klimaatverandering, allang niet meer in geld is uit te drukken……

Daarbij zorgt luchtvervuiling door auto’s alleen in Nederland jaarlijks al voor 18.000 vroegtijdige doden. 18.000 mensen die voortijdig overlijden, na een meestal akelig (en duur) ziekbed….. Daar moet nog een groot aantal kinderen bij opgeteld worden, dat jaarlijks long- en/of luchtwegklachten oploopt, door diezelfde uitstoot…… Voeg daar de luchtkwaliteit in Nederland aan toe, een luchtkwaliteit die tot de slechtste van de EU lidstaten behoort en u snapt dat de uitstoot van kolencentrales daar fiks aan bijdraagt…….

Verder dacht Borren dat er gascentrales in de mottenbalen liggen……. Met andere woorden: er staan er en paar uit, terwijl nagenoeg alle gascentrales zijn uitgeschakeld…….. Ook het uitzetten van een gascentrale behoorde niet tot de kennis van Borren, althans, ze stelde dat die iets makkelijker uit te zetten zijn, dan kolencentrales. Waar dit moet zijn: gascentrales kunnen eenvoudig uitgeschakeld worden, mits de normale productie van stroom door die centrale wordt opgevangen door of duurzame energie, een kolencentrale, dan wel een kerncentrale…….

Borren voerde nog wel aan, dat de nieuwe kolencentrales de komende jaren 4 miljard subsidie krijgen, waarmee de bio-bijstook moet worden bekostigd……. Niets over het feit, dat die bio-bijstook (‘biomassa’) allesbehalve schone energieopwekking levert…… Mevrouw Borren wist voorts niet te vertellen dat Nederland grote stukken bos gaat aankopen in de VS, om daar houtpellets van te maken, die als bio-bijstook in kolencentrales moet worden gebruikt………..

Dus bos kappen voor houtpellets, waarbij e.e.a moet worden verscheept (extra zware luchtvervuiling!!) naar Nederland, om het daar te verbranden……. Jéééééézus!! Benieuwd welke corrupte politici voor dat contract t.z.t. beloond gaan worden, uiteraard wel een paar jaar na de politieke loopbaan, anders zou u aan corruptie kunnen denken……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Eén ding is zeker: als alle kosten voor het stoken van kolen worden meegerekend, zou de kostprijs een keer of 20 hoger zijn!!!

Mensen, die mevrouw Borren vangt meer dan een ton per jaar, maar zich goed voorbereiden op een radio-optreden is er niet bij……… Ongelofelijk!

* De VS en Australië dumpen beiden hun steenkool tegen afbraakprijzen op de wereldmarkt, vandaar ook dat de meeste gascentrales zijn uitgeschakeld………

Zie ook: ‘Peter Smink (opperhoofd Nuon), voor ‘duurzame’ kolencentrales is een regime nodig…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Anouk IJfs (Nuon): sluiting van kolencentrale is niet aan ons…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘NOS: CO2 uitstoot gestegen en een nieuwe kolencentrale op de Maasvlakte, die hadden we nu net nodig..!!!

        en: ‘Leard Forest: grootste kolenmijn ooit dreigt gerealiseerd te worden in dit vele duizenden jaren oude Australisch bos……… 

       en: ‘Het Groot Barrièrerif, dreigt te worden gesloopt voor een grote kolenhaven……..

       en: ‘Redt het Groot Barrièrerif, zet uw handtekening a.u.b.!

       en: ‘Australië slaat alarm over koraalriffen…….. AUW!!!

       en: ‘Australië heeft VN gedwongen een passage uit een klimaatrapportage te verwijderen………..

       en: ‘Australië exporteert dagelijks één miljoen ton steenkool, dit i.h.k.v. de klimaatverandering en de afgelopen klimaattop……..

      en: ‘John Kerry tekent klimaatakkoord, terwijl de VS twee kolencentrales in Bangladesh dreigt te financieren………

      en: VS wil grootste kolenexport terminal aanleggen…. Weet u nog Obama en de klimaattop in Parijs…?‘ 

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt, dit geldt niet voor het label ‘Borren’.

Mijn excuus voor de belabberde vormgeving.

Obama: goed mogelijk dat Rusland achter het lekken van anti-Sanders mails zit…… ha! ha! ha! ha! ha!

BNR bracht vanmiddag in het nieuws van 13.00 u. een bericht over Obama: hij zou bij NBC hebben gezegd, het goed mogelijk te vinden, dat Rusland achter het lekken van partij mail-berichten zit…. U weet wel, de mails waaruit bleek dat de top van de Democratische Partij alles heeft gedaan om Sanders zo veel mogelijk dwars te zitten, ten gunste van massamoordenaar Hillary Clinton……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

In plaats van zich druk te maken over het zwaar ondemocratische gehalte van de partijtop (NB van de Democratische Partij!!) en dit misdadig gedrag te veroordelen, probeert de valse slang Obama de aandacht daarvan af te leiden, door te spreken over de schuld van het lekken en deze in de schoenen van een ander te schuiven……..

Als het inderdaad zo zou zijn, dat Rusland dit heeft gedaan (zeer onwaarschijnlijk), zou Obama Rusland moeten bedanken!! Immers wie wil er lid zijn van een partij, dan wel stemmen op een partij, waar het woord ‘democratisch’ leidend is, terwijl het democratisch gehalte van deze partij zwaar geweld is aangedaan en dat ook nog eens in aanloop van ‘democratische verkiezingen??!!!’

Ongelofelijk!!

Zie ook: ‘Clinton en team proberen aandacht internet schandaal af te leiden >> Rusland heeft ‘gehackt………’

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Excuus voor verkeerde ‘labeling’, hersteld op 1 augustus 2016.