Coronavirus: militaire laboratoria werken aan biologische wapens als virussen >> waarom heeft niemand daar commentaar op?

Hoe is het in ‘godsnaam’ mogelijk dat er sinds de COVID-19 uitbraak niemand in de reguliere westerse media en politiek (ook internationaal) geen schande heeft gesproken over het feit dat militaire laboratoria zoals die in de VS, Israël en Egypte werken aan biologische wapens als besmettelijke ziekten……… 

Hoe is het mogelijk dat de reguliere media amper of niet hebben bericht over het ontsnappen van een virus uit Fort Detrick in juli 2019, waarna de militaire basis waar dit laboratorium staat met de grootste spoed werd gesloten……. Een paar maanden later vonden de militaire wereldspelen plaats in het (oh ‘toeval’) Chinese Wuhan en weer een paar maanden later, in november 2019 werd voor het eerst het huidige Coronavirus gevonden niet in China maar in Frankrijk!! (al wist men dat destijds nog niet, in het voorjaar van 2020 werden eerdere stalen bloed nog eens opnieuw beoordeeld en toen vond men het intussen al bekende Coronavirus in die stalen uit november 2019……..)

Hoe is het mogelijk dat men in een aantal van de reguliere westerse mediaorganen wel het bericht brachten dat de VS Centers for Disease Control and Prevention (CDC) in april vorig jaar de basis Fort Detrick weer vrijgaf voor verder onderzoek naar biologische wapens, maar totaal geen kritiek gaven op het onderzoek naar besmettelijke ziekten als virussen…??!!! Dat men in Fort Detrick stelde dat men alleen onderzoek doet naar virussen om daarmee de bevolking te helpen is uiteraard van een lachwekkendheid waar je het bloedheet van krijgt…… 

Fort Detrick

Nee, als je deze zaken aanhaalt wordt je uitgemaakt voor complotdenker en geen hond die wil begrijpen dat mensen daadwerkelijk onderzoek doen naar besmettelijke ziekten om die in te zetten tegen een ander land en daarmee niet alleen tegen het leger van zo’n land maar tegen de hele bevolking!!!  

Dit soort onderzoek is zo schandalig en inhumaan dat je werkelijk niet begrijpt dat de politiek en de media daar hun mond over houden en niet eisen dat dit soort laboratoria onmiddellijk worden gesloten, zeker als je ziet wat de hysterie over het Coronavirus heeft teweeggebracht en wat de politiek en media daar over hebben gezegd en nog zeggen!! Elk weldenkend zou zich tegen dergelijk schandalig en inhumaan onderzoek moeten uitspreken!!

Gezien het voorgaande kan je dan ook concluderen dat het de politiek en de media totaal niet interesseert dat we te maken kunnen krijgen met een echte dodelijke pandemie, want dat is COVID-19 niet!!! Zie ook het verdedigen in de media van alle mensenrechtenschendende maatregelen tegen het Coronavirus, waarom is daar geen letter aan kritiek te vinden op het uitkleden van burgerrechten en verdedigt men alleen het meer dan achterlijke gevoerde beleid dat ook nog eens allesbehalve consequent is??? Neem de meer dan belachelijke avondklok: de media doen hun best elkaar af te troeven met het voorstander zijn van deze totaal nutteloze maatregel (dat nutteloos zijn toont het stijgende aantal besmettingen wel aan sinds die ‘klok’ werd ingevoerd!!)…… 

Dan te bedenken dat de Coronatesten totaal ontoereikend zijn en meer dan 50% vals positieve resultaten geven en let wel: dan spreek ik over de zo door de politiek en media als geweldig gepropageerde PCR test, waarvan de maker voor zijn dood heeft aangegeven deze niet te gebruiken voor besmettelijke ziekten……. Nu wil CDA minister de Jonge dat men thuis ook kan beschikken over zelftests en dat men middels testen kan aantonen niet besmet te zijn om diverse zaken te kunnen bezoeken, zoals popfestivals……. Deze zelftests zijn nog slechter dan de PCR test dat geeft zelfs de Jonge toe (al ziet deze wanpresterende hufter de PCR test als geweldig, ondanks dat hij weet dat o.a. de CDC in de VS deze test al heeft afgebrand……)….. ‘Je zou bijna denken dat de Jonge lobbyt voor de farmaceuten die deze tests fabriceren……’

Zie ook: ‘Coronavirus: Zweden minder oversterfte zonder enige aantasting van burger- en mensenrechten……..‘(!!!!)

Coronavirus: China door het slijk halen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alles wijst erop dat dit virus uit een militair laboratorium van de VS komt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

———————————————————

Wat betreft Coronatesten e.d. zie: ‘Rutte (VVD premier) met correcties en kleine aanpassingen, ondertussen is het kabinet bezig aan een nieuwe Coronawet‘ (o.a. met aandacht voor de tijdelijke wet testbewijzen COVID-19)

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos

——————————————————-

Wat betreft vaccins en vaccinaties zie: ‘Hugo de Jonge (CDA minister volksgezondheid) belooft dat iedereen per 1 juli zal zijn gevaccineerd‘ (ongelofelijk dat deze blundersukkel ook nog maar 1 belofte durft te doen….)

Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’‘ (en zogenaamd niet vanwege het Coronavaccin dat ze voor hun dood kregen…..)

Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?
(en van landen waar het door deze fabrikant geproduceerde vaccin wordt
verspreid en waar deze fabrikant eist niet vervolgd te kunnen worden
voor ernstige bijwerkingen; dit geldt voor alle in het westen
geproduceerde vaccins……)

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting
(op 20 januari 2021 werden er in de VS meer dan 10 gevallen gemeld van
aangezichtsverlamming na vaccinatie, terwijl het aantal doden na
vaccinatie onder de pet wordt gehouden, laat staan dat men zal toegeven
dat gevaccineerden anderen hebben besmet; voorts zijn er al een aantal
oude mensen overleden, nadat deze een vaccin kregen toegediend…..)

Coronavirus: China door het slijk halen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!)
(dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
het: eerst het westen en de rest moet maar zien……)

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!
(het zijn er uiteindelijk toch 2 geworden, maar met de toevoeging dat
men hoogstwaarschijnlijk jaarlijks opnieuw 1 of 2 injecties ‘nodig
heeft…’)

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’

Coronavirus: opmerking bij vaccins
(deze post werd door Google gecensureerd, alle afbeeldingen, waarvan minstens één
met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht…..

Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd: censuur in Nederland, niet tijdens WOII maar anno 2020!!!)

Verlenging lockdown omdat de huidige lockdown niet werkt…… ‘ (zie ook de waarschuwing voor het vaccineren van ouderen in dat bericht)

———————————————————– 

Meer berichten over de avondklok en andere schendingen van mensenrechten: Avondklok: petitie voor afschaffing van deze totaal zinloze schending van mensenrechten‘ (teken ajb mensen!)

Avondklok moet per direct worden opgeheven aldus rechter…. ha! ha! ha! ha! ha!

Coronavirus
lockdown, avondklok en andere burgerrechten inperkende maatregelen,
terwijl je met vakantie kan gaan en de tv reclames toont voor
verkoudheidsmedicijnen……

Anti-Coronamaatregelen ‘activisten’ worden vergeleken met neonazi’s

Rellen naar aanleiding van de avondklok gevolg van falend regeringsbeleid

Rutte
(demissionair VVD premier) vraagt OMT om advies over avondklok, een
advies dat hij al minstens 2 keer eerder ongevraagd kreeg en (nog) meer
Coronablunders
‘ 

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ 

Zeg nee tegen de Corona spoedwet!

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

The Science of Fear: How The Elitists Use it to Control Us & How to Break Free

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht)

——————————————————

 Voorts zie: Rutte (VVD premier): de overheid moet burgers beschermen en dat is faliekant misgegaan: oh is dat zo meneer Rutte

Achterstand in Onderwijs door Coronacrisis niet meer in te lopen aldus CU minister Slob‘ 

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie

Grote
farmaceuten hebben geen belang bij genezing van patiënten en het
goedkoop ter beschikking stellen van medicijnen aan arme landen

Elbit Systems (wapenfabrikant) voorziet landen van drones waarmee mensenrechten en rechten van vluchtelingen op grote schaal worden geschonden

Elbit
is Israëls grootste wapenfabrikant en is wereldwijd leider op gebied
van drones en militaire observatie technologie, waarmee dit bedrijf
een belangrijke rol speelt in racistische grensbewaking (het voorkomen dat
vluchtelingen grenzen oversteken), gedwongen verplaatsingen en andere oorlogsmisdaden en mensenrechtenschendingen……

De
Boycot, Desinvesteringen en Sancties (BDS) beweging voor vrijheid, gelijkheid en gerechtigheid verzet zich
tegen deze smerige fabrikant en als gevolg van eerdere successen,
winnen meerdere campagnes aan invloed om Elbit te stoppen.

Vervolgens
komt BDS met voorbeelden zoals een campagne tegen Elbit in de EU:
Elbits Hermes 900 drones spelen een belangrijke rol in het observeren
en tegenhouden van vluchtelingen die de Middellandse Zee
of de Egeïsche Zee oversteken….. Terwijl de EU zich aan internationale verdragen als het VN Vluchtelingenverdrag zou
moeten houden i.p.v. de Middellandse Zee (inclusief de Egeïsche Zee) te veranderen in een
massagraf…. (en zoals al zo vaak op deze plek verzucht: vluchtelingen die bijna zonder uitzondering op de vlucht zijn geslagen vanwege westerse grootschalige terreur in hun thuisland…..)

Canada
is met Elbit bezig nieuwe wapens te ontwikkelen, waarbij de regering
Trudeau laat zien lak te hebben internationaal recht, mensenrechtenschendingen en misdaden tegen de menselijkheid (vergeet niet dat Israël nieuwe wapens en
wapensystemen uitprobeert op het al zo vervolgde en praktisch weerloze Palestijnse
volk…)….. BDS heeft in haar petitie een fout gemaakt als het om
Canada gaat, daar men spreekt over de regering Andrews van Victoria,
terwijl deze (deel-) regering zich in Australië bevindt (heb dit gecorrigeerd in het artikel), zie ook de
volgende alinea:

Het
voorgaande geldt ook voor Australië, waar de regering Andrews van
Victoria zich schuldig maakt aan meewerken met
mensenrechtenschendingen en schending van internationaal recht…… Overigens vanwege dit uitproberen van nieuwe wapens op de weerloze
Palestijnen zou ik willen toevoegen dat zowel Canada als Australië
zich ook schuldig maken aan misdaden tegen de menselijkheid……

In
de VS is een aantal mensenrechtenorganisaties tegen het uitbreiden
van Trumps racistische grensbewaking met digitale technologie van
Elbit Systems (de versterkte grensbewaking is niet teruggedraaid door Biden…….) Het bedrijf heeft meerdere contracten met de VS
overheid om de grensbewakingstechnologie aan te passen……. Nog
‘een leuk detail’: Elbit Systems heeft voorafgaand aan de VS
verkiezingen vorig jaar zowel de Republikeinse als de Democratische Partij gesteund met een bedrag van $ 112,000.00 om zo door te kunnen
gaan met de militarisering van de VS-Mexicaanse grens…….
(overigens bewijst het doneren van geld aan politici door grote bedrijven in de
VS ten overvloede dat we hier niet met democratische verkiezingen te maken
hebben en dan is dit nog maar het spreekwoordelijke puntje van de
enorme ijsberg aan geschonken bedragen…….. (die naar ik dacht ook nog steeds van de te betalen belasting mogen worden afgetrokken…..)

Intussen
proberen zionisten in Israël en daarbuiten de acties tegen Elbit
Systems weg te zetten als antisemitisme……. Daarnaast wil men
zelfs het gebruik van het woord ‘zionist’ wegzetten als
antisemitisme….. Te zot voor woorden!!!

Striking
back against Elbit Systems

BDS
Movement <info@bdsmovement.net> 

Israel’s
largest weapons company, Elbit Systems, is a world leader in drone
and military surveillance technologies, playing a major role in
racist walls, border surveillance, forced displacement and other war
crimes.
 

The
global BDS movement for freedom, justice and equality is responding.
In addition to major victories throughout the years, several new
campaigns to stop Elbit are gaining ground:

EU
Elbit’s
Hermes 900 drones are being used to implement deadly anti-migration
policies via aerial surveillance of refugees in the Mediterranean.
The EU is betraying its legal and ethical obligation to save asylum
seekers’ lives, instead of turning the Mediterranean into a cemetery.

Sign a petition telling the EU: Don’t finance Israel’s military industry, respect refugee rights!

Canada

BDS
Australia is opposing the government’s recent announcement of a
partnership with Elbit to research and develop new weapons
technologies. In partnering with Elbit, Trudeau’s government is
showing its contempt for international law and human rights
conventions.

You can help them reach their goal of sending 4,000 emails to Canadian leaders. 

Australia

BDS
Australia is opposing the Victorian government’s recent
announcement of a partnership with Elbit to research and develop new
weapons technologies. In partnering with Elbit, the Andrews
government is showing its contempt for international law and human
rights conventions.

US

A
broad coalition of human rights groups is opposing a proposal to
digitally expand the US/Mexico border, calling it a “continuation
of the Trump administration’s racist border policies”. Elbit
holds several contracts to supply the U.S. with border surveillance
technology. A new report shows that Elbit also contributed $112,000
to both Democrats and Republicans during the 2020 election,
continuing the bipartisan approach in favor of border militarization.

 

Human rights campaigns are scoring wins in efforts to #StopElbit – let’s keep up the momentum!

In
solidarity,

The
Palestinian BDS National Committee (BNC) 

The
nonviolent BDS movement for freedom, justice and equality is
supported by the absolute majority in Palestinian society. BDS
rejects all forms of racism and racial discrimination.

=======================================

Zie ook: ‘EU stop met het gebruik van Israëlische drones tegen migranten‘ (een artikel van Grenzeloos)’

Joodse vrouw wil Israëlische militairen laten berechten door het Internationaal Strafhof (ICC)‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Tien bedrijven die Israël helpen bij de massamoord op de Palestijnen‘ (op weerloze Palestijnse mensen)

Israël test nieuwe smerige technologie op demonstrerende Palestijnen

Nederland
voorzitter VN Veiligheidsraad, maar heeft tegelijkertijd geen
commentaar op Israëlische moorden op ongewapende demonstranten………

Gazastrook 2018 – Sharpeville 1960 >> terreur tegen vreedzame demonstranten

Schieten op ongewapende vreedzame demonstranten volgens Israël uit zelfverdediging……..‘)

Israëlische
terreur: niet alleen het schieten op ongewapende demonstranten, maar
ook de vele andere standrechtelijke executies, ofwel moorden op bekende
Palestijnen

Israël gebruikt nieuw chemisch wapen tegen Palestijnse demonstranten in de Gazastrook
(Wel aandacht voor ‘Syrische gifgasaanval’ in Douma, maar als Israël
daadwerkelijk dit wapen inzet, blijft het doodstil….Israël, samen met
Egypte, de twee landen die nog steeds chemische wapens ontwikkelen,
produceren, opslaan en…. exporteren!! Wellicht leveren deze landen ook
aan de terreurgroepen, ofwel de ‘gematigde rebellen’ in Syrië, die met
instemming van het westen over voorraden gifgas beschikken…… Zowel
Israël als Egypte staan achter de psychopathische terreurgroepen in
Syrië, groepen die, zoals gezegd in het westen ‘gematigde rebellen’
worden genoemd…..)

Palestijnen en groot deel wereld rouwen om tweede door Israëliërs vermoorde journalist……….

VS ambassade Jeruzalem gedompeld in Palestijnenbloed……..

Verhoging minimumloon in de VS weggestemd met hulp van 8 Democratische senatoren, zonder uitzondering miljonair…….

Donderde
weer eens van m’n stoel toen ik afgelopen zaterdag het
hierna opgenomen artikel van Common Dreams (CD) las. Ik wist al wel
dat de verhoging van het minimumloon in de VS was gestrand in de
senaat, een loon dat nu ligt op een beschamende $7.25 per uur, een
bedrag waarvan je onmogelijk kan rondkomen in de VS….. Althans als
je gezond wilt eten en een nog enigszins fatsoenlijk (maar goedkoop)
huis wilt bewonen….. De VS waar een groot deel van de bevolking zelfs geen recht heeft op
vergoedingen op het gebied van medische zorg (er overlijden dagelijks fikse
aantallen mensen in de VS die gered hadden kunnen worden met
bijvoorbeeld een kankertherapie, echter dat is voor velen niet te betalen, zeker als je
daar een minimumloon hebt [en niet vanwege je beroep bent verzekerd], wat overigens ook geldt voor grote groepen
die meer dan het minimumloon verdienen…..)

Uit het
CD artikel blijkt ook nog eens dat de Republikeinen die allen tegen
waren, stemmen tekort kwamen maar uit ‘onverwachte hoek’ steun kregen
van 8 Democratische collega’s en die 8 zijn zonder uitzondering
miljonair…..

Waar
haalt dit geteisem het gore lef vandaan? Wat een onmens moet je zijn
om alleen al tegen verhoging van het minimumloon te zijn, laat staan
als je zelf miljonair bent!!! Ze zouden dat geteisem alles moeten
afnemen, inclusief huis (of huizen) en ze verplicht 10 jaar op straat
moeten laten leven, op dezelfde manier zoals ze dit anderen
toewensen, dus zo min mogelijk hulp……… Wellicht dat ze dan
begrijpen wat het betekent om een arm mens te zijn…….

Gelukkig zijn er ook miljonairs in de VS die zicht tegen dit onrecht verzetten, zij hebben zich georganiseerd in Patriotic Millionaires en hebben ook in deze zaak verontwaardigd van zich laten horen.

Begrijp
werkelijk niet waarom er niet al lang een enorme opstand is
uitgebroken in het land van ‘the Amercan Dream’ (beter: ‘American
nightmare’, want dat is het voor een enorm groot deel van het
volk…)…. De VS een land dat meer dan 700 miljard per jaar uitgeeft
aan oorlogsvoering en intussen meer dan 60 miljoen burgers heeft die
wat hun eten betreft afhankelijk zijn van voedselbonnen…… De situatie in de VS is intussen zo verslechterd dat meer dan 14 miljoen kinderen honger lijden…… (je begrijpt dat het totale aaantal mensen dat hongerlijdt vele malen groter is….)

Je zou
bijna oproepen dat geteisem neer te schieten, maar je mag nu eenmaal
niet oproepen tot geweld op het internet ‘en dat is maar goed ook…..’

Tot slot: vergeet niet dat het minimumloon ook in Nederland veel te laag is en zoals in de VS kan je ook hier niet rondkomen van zo’n salaris!!

Published
on Friday, March 05, 2021 by Common
Dreams

‘Shameful’:
Millionaire Senators Vote Against Popular Minimum Wage Raise That
Would Lift Millions Out of Poverty

By Kenny
Stancil, staff writer

“It
is despicable and unacceptable that there is not unanimous support
among Democrats in Congress for a $15 minimum wage,” said Rep.
Jamaal Bowman.

Sen. Chris Coons (D-Del.), worth
more than $10 million, was one of eight Democrats to vote against
including a federal minimum wage increase in the Senate’s coronavirus
relief package. (Photo: Demetrius Freeman/The Washington Post/AFP via
Getty Images)

After eight members of the
Democratic caucus joined all 50 Republicans in the U.S. Senate on
Friday to kill
an amendment
reattaching a $15 minimum wage provision to the
Senate’s coronavirus relief package, progressives pointed out that
nearly every single one of the lawmakers who voted against the raise
for low-paid workers nationwide is a millionaire.

“Today’s vote on Senator
Sanders’ $15 minimum wage amendment is incredibly sad,” Morris
Pearl, chair of the Patriotic Millionaires and author of the
forthcoming book
Tax the
Rich
, said
in a statement.

“$15 per hour is the bare
minimum anyone in this country needs to survive,” Pearl
continued, “and it is baffling that any member of the U.S.
Senate, much less a number of Democrats, could look at the crisis
this country is enduring and decide that tens of millions of
low-income workers, including millions of frontline workers who put
their lives on the line every day in the midst of a global pandemic,
should not get a raise.”

Nina Turner, co-chair of Bernie
Sanders’ 2020 presidential campaign and current candidate running for
election to the U.S. House in Ohio’s 11th district, responded to the
vote by tweeting:
“every single one of the senators who voted against raising the
minimum wage is a millionaire.”

Journalist Ken Klippenstein shared
the net worth, according
to
the most recent financial disclosures compiled by the Center
for Responsive Politics, of the eight Democrats who voted
against Sanders’ (I-Vt.) $15 minimum wage amendment.

Ken Klippenstein

@kenklippenstein

Net worth of the 8 Democrats who just voted down $15 minimum wage: 

Chris Coons: $10.13 million 

Angus King: $9.49 million 

Joe Manchin: $7.62 million 

Tom Carper: $5.73 million 

Jeanne Shaheen: $3.82 million 

Jon Tester: $3.67 million 

Maggie Hassan: $3.47 million 

Krysten Sinema: N/A

7:37 PM · Mar 5, 2021

59.6K 22.1K

While
her present net worth may trail that of other lawmakers, Sen. Kyrsten
Sinema (D-Ariz.), was especially enthusiastic about denying a raise
to millions of poorly paid U.S. workers. With her $174,000 annual
salary
, Sinema is well on her way to joining her wealthier
colleagues in the millionaire ranks.

 

RootsAction   @Roots_Action

Senator Sinema a little too happy for poverty wages to remain

7:33 PM · Mar 5, 2021

47.6K 12.2K

(voor de video in dit bericht, zie het origineel)

 

Medea Benjamin    @medeabenjamin

The 8 Senators who just voted against the $15/hr minimum wage voted to keep 1 million people in poverty and voted AGAINST the wishes of 2/3 of Americans who want working people to get a living wage. #fightfor15

7:09 PM · Mar 5, 2021

680   265

 

In his statement, Pearl said that
“the Senate failed the American people today.
 

 

“Every single Republican
Senator who voted against $15 today failed their constituents,”
he continued. “The Democrats who voted against $15 today not
only failed their constituents, the decision they made—to put some
ancient Senate tradition ahead of the priorities that they ran on and
that they stand for—was wrong economically, morally, and
politically.”
 

 

Pearl was referring to the fact
that Senate Democrats removed the $15 minimum wage provision
from their version of the Covid-19 relief bill after the White
House made clear that Vice President Kamala Harris would
not be willing
 to exercise her authority to override a
widely condemned advisory
opinion
 of the Senate parliamentarian—an unelected
official with zero constitutional authority—that deemed the
proposed pay hike a violation of budget reconciliation rules.
 

 

Sanders’ attempt to use the
amendment process to add a federal minimum wage increase to the
coronavirus relief legislation came in the wake of that decision.

Mondaire Jones    @MondaireJones

Shameful. The American people deserve a $15 minimum wage, and they deserve Senators who actually fight for them.

Luke Broadwater   @lukebroadwater

After so much angst over the Senate parliamentarian’s decision, there were just 42 Dem votes for the $15 minimum wage in the Senate.

Dem votes against including the $15 min wage in the $1.9T stimulus bill:

Manchin, Sinema, Coons, Carper, Tester, Shaheen, Hassan, King

6:57 PM · Mar 5, 2021

1K  236

“It is despicable and
unacceptable,” said
Rep. Jamaal Bowman (D-N.Y.), “that there is not unanimous
support among Democrats in Congress for a $15 minimum wage.”

“There is no excuse,”
Pearl added. “Senator Kyrsten Sinema, Senator Jon Tester,
Senator Joe Manchin, Senator Chris Coons, Senator Jeanne Shaheen,
Senator Tom Carper, Senator Maggie Hassan, and Senator Angus King
failed both their people and their party. Neither those voting next
year nor those reading the history of the next generation will
appreciate those senators who could have changed the course of
history—but chose not to.”

Undeterred, Sanders
said
Friday that “if any senator believes this is the last
time they will cast a vote on whether or not to give a raise to 32
million Americans, they are sorely mistaken. We’re going to keep
bringing it up, and we’re going to get it done because it is what the
American people demand and need.”

Joining Sanders was Rep. Pramila
Jayapal (D-Wash.), who tweeted
that she “will never stop fighting to make the minimum wage a
living wage.”

“It’s long overdue that we
give 32 million workers a raise and lift a million people out of
poverty,” Jayapal added.

Our work
is licensed under a Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0
License. Feel free to republish and share widely.

=================================

* Zie o.a.: ‘Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

Zie ook: ‘Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (de Coronacrisis heeft ervoor gezorgd dat het aantal mensen dat hongerlijdt in de VS fiks is gegroeid, waarbij niet vergeten moet worden dat mensen die honger lijden een slechte weerstand hebben tegen besmettelijke ziekten als het Coronavirus, niet voor niets dat er zoveel dodelijke slachtoffers zijn gevallen in de VS en in een ander westers land: Groot-Brittannië, waar al voor de Coronacrisis dagelijks 4 miljoen kinderen met honger naar school moesten, dat aantal is intussen ook flink gegroeid [de ouders van die kinderen zijn aangewezen op liefdadigheid van particuliere organisaties…..]…….)

Kinderen in kwetsbare situaties lopen een grote kans zieke volwassenen te worden

Joe Biden heeft het Coronasteunpakket voor de arme bevolking gesaboteerd

The American Dream’: miljoenen mensen hebben niet voldoende te eten en dat tijdens de Coronacrisis‘ 

Trump
administratie wil voedselhulp sterk terugbrengen, na de welgestelden
een belastingcadeau te hebben gegeven van 1,5 biljoen dollar

688.000 arme VS burgers raken voedselbonnen kwijt door bezuiniging inhumane Trump administratie……‘ 

I grew up on food stamps. I’ll never forget the sneering looks‘ (vergeet nooit dat dakloosheid en armoede traumatiserend zijn voor kinderen…..)

Trump met een niet eerder vertoond hoog oorlogsbudget wil 3 miljoen burgers voedselbonnen afnemen

‘Amerika het land van de onbegrensde mogelijkheden….’ Arme patiënt uit ziekenhuis gezet!‘ 

Arizona: vanaf nu levenslang recht op niet meer dan 12 maanden bijstand……..

’90 jarige ‘activist’ in het land van hoop en glorie gearresteerd voor het uitdelen van voedsel aan daklozen…….

Willem Post en Hans Veldman met open deuren boek ‘De spiegel van Amerika…….’

Trump:
VS heeft een geweldige prestatie geleverd met de hulp aan Puerto Rico
na orkaan Maria………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

(en zie de links in dat bericht, o.a. meer over de schade die deze
orkaan aanrichtte, maar ook over orkaan Irma die Sint Maarten eerder
trof) 

Vakbond ICE agenten sloot een akkoord dat deportaties van vluchtelingen vergemakkelijkt

Doorbraak
komt vandaag met een artikel waarin wordt
bericht over de vakbond voor agenten van de VS immigratiedienst
>> Immigration and Customs Enforcement (ICE), een organisatie die ervoor zorgt dat
door hen vastgezette vluchtelingen zo snel mogelijk worden
gedeporteerd…… Deze vakbond steunt dit smerige beleid, terwijl je zou denken dat dit het tegenovergestelde is van
wat een vakbond zou moeten doen, echter deze vakbond steunt precies wat haar
leden het liefst doen: zoveel mogelijk vluchtelingen uitzetten, zoals
zelfs het deporteren van 22 kinderen naar Haïti, waar het voor
kinderen zonder ouders zonder meer een gevaarlijk leven is, wat zeg
ik: het leven is daar voor het overgrote deel van de bevolking
gevaarlijk…..

Werkgever ICE heeft ermee ingestemd dat er geen enkele
beleidsverandering kan worden doorgevoerd zonder toestemming van de
vakbond……. Deze verandering van beleid werd getekend door een
politieke topfiguur van ICE die op het punt stond te vertrekken aan
de vooravond van de inauguratie van Biden (veel topambtenaren worden,
nadat een andere president aantreedt, vervangen door figuren die
tot de politieke partij van de nieuwe president behoren)

De
schrijver van het hieronder opgenomen artikel van Solidariteit.nl (door mij overgenomen van Doorbraak),
Alexandra Bradbury, stelt terecht dat e.e.a. een valstrik is om het
door Trump ingevoerde anti-immigratiebeleid te verankeren, daar Biden
in zijn campagne beloofde dit beleid te zullen veranderen; voor wat
diens beloften waard zijn…. Biden heeft gelukkig wel gepoogd iets
te veranderen door een moratorium in te stellen op die deportaties,
echter deze werd door een rechter tijdelijk geblokkeerd…… ICE nam
deze kans waar en heeft zoveel mogelijk mensen uitgezet, zoals de
hiervoor aangehaalde 22 kinderen uit Haïti en bijvoorbeeld ook een
gevluchte burger uit Kameroen, die op zeker zou zijn gemarteld als
hij was uitgezet naar dat land, echter dat zou zijn voorkomen gezien
wat Bradbury daarover zegt. Sinds Biden in het Witte Huis zit zijn er
26.248 vluchtelingen gedeporteerd…… Hierbij moet ik wel een
aantekening maken: ook onder Obama, werd en enorm aantal mensen
gedeporteerd en de concentratiekampen voor vluchtelingen die aan
Trump worden toegeschreven werden ingericht door de Obama
administratie en ook toen werden kinderen van vluchtelingen afgenomen
en elders ondergebracht…. En wie maakte deel uit van die
administratie? Juist: Joe Biden als vicepresident!!! Bradbury haalt
dat later in haar artikel ook aan met het voorbeeld dat in 2016
plaatsvond: in een stadje werd door ICE 10% van de bevolking opgepakt…..

Bradbury
stelt kwaad te worden als vakbondsverworvenheden worden ingezet om
racistisch geweld aan te jagen en hervormingen te dwarsbomen, waarna
ze uitlegt dat je een vakbond gerust mag bekritiseren als deze zich
beschuldigt aan dergelijke zaken. Wat mij betreft een nutteloze
verdediging daar bijvoorbeeld de Nederlandse vakbonden al ‘iets te
vaak’ hebben laten zien bijvoorbeeld niet de belangen van de leden te
behartigen, neem de pensioenhervorming waarmee de vakbonden akkoord
gingen…….. Bradbury stelt dat het verschil in vakbonden is te
verklaren uit politiek oogpunt, waarbij ze het verschil aanhaalt wat de
bevolking ziet tussen vakbonden van politie en grensbewakingsdiensten en vakbonden voor onderwijs en (openbare)
vervoersdiensten. In Nederland gaat het m.i. nog wel een stuk verder,
niet alleen wat betreft het akkoord gaan met de pensioenhervorming,
die bepaald niet in het belang is van de leden, maar dit gaat voor
vele vlakken op, zoals het verminderen van de bonus op het al zeer karige salaris voor supermarktmedewerkers in avond- en weekeinddiensten…..

Zoals al
zo vaak op deze plek gesteld: het is zonder keer een schande dat
vakbondsleden overstappen naar de politiek, waarmee ze in feite
aangeven al tijdens hun vakbondsleven te hebben gelobbyd voor die
politieke partij….. Dit zou in feite verboden moeten worden, daar
het de dood in de pot is voor het bestaan van vakbonden, immers
waarom zou je de bonden nog geloven als de top van die bonden op enig
moment overstapt naar de politiek……. Hetzelfde geldt overigens voor vakbondsleiders die overstappen naar werkgeversfuncties of zelfs naar werkgeversorganisaties……. Hare PvdA hufterigheid Klijnsma heeft de FNV ‘hervormd’ waardoor die vakbond nog meer een aanhangsel van de PvdA werd en daarmee in feite de belangen van de leden geweld heeft aangedaan; hoe kon de FNV akkoord gaan met een een politicus die de bond moest hervormen…???

Ondanks
mijn kritiek kan ik niet anders dan me achter de rest van Bradbury’s
artikel scharen, waarbij ze onder meer het grote aantal Coronadoden
aanhaalt, doden die vooral vallen onder de arme immigranten die de
smerige en slecht betaalde banen vervullen….. In de VS was het lang
zo dat je lid moest zijn van een vakbond als je een nieuwe baan
aanvaarde, deze plicht is een aantal staten afgeschaft waardoor de
bonden zo goed als niets kunnen doen voor de werknemers in vooral de
slecht betaalde banen, waarmee de armoede wordt gestimuleerd en
waarbij tevens de situatie voor illegale immigranten uitzichtloos
wordt gehouden…..

Hetzelfde
zie je in Nederland met de arbeiders uit Oost-Europese landen, hoewel
deze mensen legaal in Nederland mogen werken, is er amper aandacht
voor de slechte situatie waarin deze mensen zich bevinden, hoe hard
de politiek ook roept dat het afgelopen moet zijn met de uitbuiting
van die mensen, verandert er geen bliksem. Als deze mensen misstanden
willen aankaarten bij hun baas worden ze simpelweg ontslagen en als
ze nog geen 5 jaar in Nederland zijn, kunnen ze nergens recht op doen
gelden…. De politiek is verantwoordelijk voor deze schunnige gang
van zaken en houdt daarmee de uitbuiting van deze mensen in stand,
hoe hard ze ook (uiterst hypocriet) roepen dat het afgelopen moet
zijn met de uitbuiting van die mensen……. Echter ook de vakbonden
zijn verantwoordelijk immers zij hadden al veel langer moeten
aandringen op directe verandering van de rechtspositie van deze
buitenlandse arbeiders, terwijl de vakbonden in de praktijk zo goed
als niets doen voor die arbeiders en akkoord zijn gegaan met de
periode van 5 jaar waarin deze arbeiders geen rechten kunnen doen
gelden op WW en andere zaken die voor elke andere arbeider de normaalste
zaak van de wereld zijn…..

Vakbond
agenten Amerikaanse migratiepolitie sluit bijzonder akkoord

‘Vakbond’
die aanzet tot deportatie: tegenstander vakbeweging

Alexandra Bradbury *)

Wat gaat er door je heen, als ik
je vertel dat een werkgever ermee heeft ingestemd dat hij geen enkele
beleidsverandering in gang kan zetten zonder vooraf bevestigde
toestemming
van de vakbond? Je zou misschien zeggen: Zo! Dat
is nog eens arbeidersmacht!
Maar wacht nog maar even met juichen
tot je hoort wie deze werkgever is. Het gaat namelijk om de
Immigration and Customs Enforcement (ICE), de federale, Amerikaanse
politiedienst die immigranten vastzet en deporteert.

Deze overeenkomst werd ondertekend
door een afzwaaiende politicus aan de vooravond van de inauguratie
van Joe Biden. Het was een valstrik in een poging om Trumps
anti-immigratiebeleid beter te verankeren. Je kan je eigenlijk ook
geen andere situatie voorstellen, waarbij een werkgever zo gretig
dergelijke voorwaarden zou accepteren. Veel werknemers bij publieke
diensten hebben immers niet eens het wettelijke recht om collectief
over hun lonen te onderhandelen.

Politiek verschil

De agenten van de ICE staan erom
bekend dat ze sterke voorstanders zijn van deportatie, nog meer dan
hun nieuwe baas Tae D. Johnson. Recentelijk werd Joe Bidens
moratorium [verklaring van uitstel] op deportaties tijdelijk
geblokkeerd door een rechter. De ICE liet er toen geen gras over
groeien en zond snel 22 kinderen terug naar Haïti en probeerde nog
een asielzoeker terug te sturen naar een zekere marteling in
Kameroen. Sinds Biden in het Witte Huis zit, zijn er 26.248 mensen
gedeporteerd.

In de
avond van 17 februari werd gedemonstreerd bij het hoofdkantoor
van
Immigration
and Customs Enforcement (ICE)
.
De dienst heeft sinds Bidens aantreden 26.248 mensen
gedeporteerd. Foto: United
We Dream

Ik word er kwaad van als
vakbondsverworvenheden worden ingezet om racistisch geweld aan te
jagen en hervorming te dwarsbomen. Maar kunnen we deze ‘vakbond’ wel
bekritiseren zonder in anti-vakbondspraat te verzanden? Jazeker wel.

Dit is geen hellend vlak. Het is juist een kans helder uiteen te
zetten wat een vakbeweging niet is. We hoeven ons niet
schuchter te gedragen vanwege het feit dat we een andere houding
aannemen tegenover bonden van politie- en grensbewakingsdiensten dan
tegenover onderwijs- of vervoersbonden. Er is een fundamenteel
verschil. En dat verschil is politiek.

Dodelijke terreur

Arbeiders die macht opbouwen op hun
eigen werkplek, om op te komen voor hun eigen belangen, zijn een
cruciale bouwsteen van de arbeiders- en vakbeweging. Maar het is in
het geheel geen beweging als het daar ophoudt. Het doet er namelijk
toe of we die macht opbouwen voor het gemeenschappelijke belang of om
samen te spannen in de onderdrukking van andere arbeiders. 

Immigratiebeleid is in de kern arbeidsbeleid. De deportaties, de
invallen en de permanente ellende vormen een samenspel dat ervoor
zorgt dat een groep arbeiders marginaal genoeg blijft om slechte
lonen en slechte arbeidsomstandigheden te willen accepteren. Er wordt
wel gezegd dat immigranten het werk doen dat Amerikanen niet doen
en dat wordt dan soms zelfs sympathiek bedoeld. Maar dan klinkt het
wel alsof immigranten op de één of andere manier fundamenteel
anders zijn dan niet-immigranten. Misschien dat ze sterker zijn,
harder werken of dat ze juist minder trots en minder
veiligheidsbewust zijn. Dat is echter niet waar. Immigranten en
niet-immigranten zijn dezelfde soort mensen, maar onder verschillende
omstandigheden.

In één dag in 2016 verwijderde de
ICE met zijn invallen tien procent van de inwoners van het stadje
Merton in Mississippi. Het ging om 680 werknemers in
pluimveebedrijven. Sommigen werden opgepakt vlak nadat ze hun
kinderen hadden afgezet voor hun eerste schooldag. Zo’n klimaat van
terreur is de wijze waarop de industrie steeds routineus wegkomt met
werkelijk verschrikkelijke gevaren, zoals het chemisch lek afgelopen
januari waarbij zes medewerkers van een pluimveebedrijf in Georgia
omkwamen. En momenteel zijn de pluimveebedrijven broeinesten van
Covid.

Kies een kant

Een recent onderzoek van de
Universiteit van Californië in San Francisco, belichtte de corona
doden in de staat per beroep en per bedrijfstak. Opmerkelijk genoeg
deed de hoogste sterfte zich niet voor onder werknemers in de
gezondheidszorg. De vijf meest dodelijke banen waren souschef,
magazijnmedewerker, boerenarbeider, bakker en arbeider in de bouw.
Laat dat nu precies het soort banen zijn dat in Californië veelal
door immigranten wordt gedaan. 

Hetzelfde geldt voor de
gevangenisopsluiting, armoede ín de grote stad of op het platteland
en de zogenaamde right-to-work staten waar vakbondslidmaatschap niet
verplicht mag worden om een baan te krijgen. Als een bepaalde groep
in een wanhopige situatie wordt gehouden, ondermijnt dat de positie
en de belangen van iedereen. Onze economie drijft op deze vorm van
uitbuiting. We moeten dat hervormen. Dat is de rol van de
vakbeweging. Een vakbond die daarentegen deze situatie steunt, treedt
op als onze tegenstander.

Dus, als politie-agenten hun
‘vakbonden’ inzetten om racisme te beschermen en de agenten van de
immigratiediensten de hunne gebruiken om deportaties aan te jagen,
dan komen ze op voor de belangen van de werkgevers. En dan zijn het
niet mijn kameraden.

*) Eerder – 18
februari 2021 – verschenen bij Labor Notes. Oorspronkelijke titel: A
‘Union’ That Pushes to Deport People Is the Labor Movement’s Opponent

– Alexandra Bradbury is redacteur en codirecteur van Labor Notes.
Vertaling: Herre de Vries.

=====================================

Zie ook: 

Particuliere gevangeniswezen VS buit vluchtelingen uit >> dwangarbeid onontkoombaar

Vluchtelingen in VS moeten verplicht in therapie, waarna hun woorden worden misbruikt t.b.v. deportatie‘ 

Razzia’s in de VS: de jacht op ‘illegale vluchtelingen’ is geopend

ICE runt concentratiekampen in de VS voor vluchtelingen en kinderen‘ 

ELIZABETHWARREN CONDEMNS ICE’S “CRUEL AND UNNECESSARY” USE OF SOLITARYCONFINEMENT, DEMANDS ANSWERS

AHOMELAND SECURITY WHISTLEBLOWER GOES PUBLIC ABOUT ICE ABUSE OFSOLITARY CONFINEMENT

Thousands
of Immigrants Suffer in Solitary Confinement in ICE Detention

7 Year Olds Dying In Third Reich ‘Detention’, and Waiting on Capitalist Hill

Humanitaire hulp aan vluchtelingen in woestijn: gevangenisstraf tot 20 jaar

Vrijwilligers die vluchtelingen in de woestijn van de VS proberen te redden worden gevangengezet……

De VS geeft miljarden uit om verkiezingen elders te beïnvloeden en daar blijft het niet bij…….

Obama steekt zichzelf volkomen onterecht een grote veer in de vieze bips

VS gebruikt chemische wapens tegen ongewapende vluchtelingen waaronder kinderen‘ (zie ook de links in dat bericht)

—————————————————–

Hier nog een paar links naar berichten over het CNV en de FNV: ‘Poldermodel nogmaals volkomen onterecht gepropageerd op WDR‘ (en zie de links in dat bericht)

Pensioenakkoord: er is ons wederom een oor aangenaaid en het zoveelste bewijs dat er een grote bezem door de FNV moet worden gehaald‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Jongerius (PvdA EU) heeft extra baan bij Post NL……..‘ (Jongerius was voorheen voorzitter van de FNV en werkt nu o.a. voor arbeiders en zzp’ers uitbuiter Post NL…..) (zie ook de links in dat bericht naar meer artikelen over Post NL)

Klijnsma heeft uw pensioenspaarpot gestolen en weggegeven aan de EU!!

Doekle Terpstra: bouwkosten moeten omhoog, ‘de marges zijn te klein’‘ (Terpstra, eertijds vakbondsvoorzitter van CNV, is nu voorzitter van een werkgeversorganisatie >> hoe schunnig wil je het hebben…..???)

Maurice Limmen (opperhoofd CNV) en de CAO voor ambtenaren, echt een ‘vakbondsman’ waar de werknemer van nu iets aan heeft, die Limmen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Ton Heerts probeert in de neoliberale pas te lopen…..‘ (Heerts was eerder voorzitter van de FNV)

Thuiszorg gehalveerd, CNV blij

FNV nieuwe stijl

De ‘nieuwe’ vakbond‘ (FNV)

Navalny gebombardeerd tot oppositieleider, of hoe men Rusland geheel hypocriet blijft demoniseren

Op WDR 5 afgelopen donderdag in het programma Tagesgespräch aandacht voor de demonstraties in Rusland, waarbij men in de reguliere westerse media sprak over meerdere tienduizenden demonstranten. Ach ja als er demonstraties zijn in een in het westen onwelgevallig land, schroeft men al snel het aantal demonstranten op, terwijl een grote demonstratie zoals die afgelopen augustus tegen de Coronamaatregelen in Berlijn men het aantal op enkele tienduizenden tot honderdduizend hield terwijl er naar schatting 3 miljoen mensen op de been waren……

Tagesgespräch is een inbelprogramma dat op werkdagen na 12.00 u. wordt uitgezonden (uiteraard na het nieuws). Miriam Kosmehl, ‘Rusland deskundige’ was in de studio om vragen of opmerkingen van luisteraars te beantwoorden en zoals verwacht, ook deze deskundige is een fel tegenstander van de Russische regering en in het bijzonder van Putin……. 

Met veel bombarie maakte Kosmehl anti-Russische propaganda, alsof de tsaar weer had laten schieten op demonstranten, zo bracht ze haar onversneden haatzaaierij….. Volgens Kosmehl moeten de westerse landen de sancties aanscherpen tegen Rusland en moet Duitsland stoppen met de aanleg van de Nord Stream 2 (NS2) gaspijpleiding….. 

Mevrouw Kosmehl had duidelijk niet gerekend op kritische luisteraars, die normaal amper inbellen als men Rusland weer eens de jas uitveegt. Volkomen terecht dan ook lieten een paar luisteraars weten dat men wel erg kieskeurig is als het gaat om kritiek leveren op Rusland en gaf men voorbeelden van demonstraties waar de politie veel harder optreedt tegen demonstranten, zoals in de VS…… Natuurlijk werd ook nog even gewezen op het feit dat Navalny werd veroordeeld voor fraude en corruptie (terwijl men hem in het westen prijst als corruptiebestrijder….. ha! ha! ha! ha!) en dat hij zich 2 maal per maand moest melden bij de Russische politie vanwege het deel van zijn straf die hem voorwaardelijk werd opgelegd….. (Navalny gaf als excuus dat hij in coma lag en zich niet kon melden, terwijl hij eind september 2020 alweer op de been was…..) 

Volgens Kosmehl moet men niet vergeten dat de demonstranten in de VS geweld gebruikten en daar zou in Rusland geen sprake van zijn geweest…… Dat er in het westen geen aandacht is voor het geweld door de demonstranten gebruikt, wil niet zeggen dat ze geen geweld gebruikten, wat wel degelijk het geval is……. Bovendien als men in andere landen een demonstratie houdt, die werd verboden door de autoriteiten vanwege het Coronavirus, waarbij men zich niet houdt aan dat verbod en men ook na sommering door te politie weg te gaan dat niet doet, er ook geweld wordt gebruikt, bijvoorbeeld met een waterkanon (‘waterwerper…’) en traangas, een chemisch wapen…. Kosmehl sprak over de Black Lives Matter (BLM) protesten in de VS, echter die vonden plaats voorafgaand aan de Coronacrisis, bovendien waren de meeste van die protesten wel vreedzaam, wat Kosmehl ontkende…… Tja als je Rusland demoniseert moet je het ook goed doen, zelfs als je daarvoor moet liegen, ja toch Kosmehl…??

Het meest smerige is wel dat Kosmehl durfde te stellen dat er wel kritiek is op de agenten in de VS (die gekleurden vermoorden), ja en alsof dat helpt: de meeste van die agenten worden vrijgesproken en kunnen hun baan weer hervatten >> mij is niet bekend dat de politie in Rusland het heeft gemunt op gekleurden (dan wel Joden of arabieren) en deze mensen bij aanhouding keer op keer vermoordt, zonder enige aanleiding…… 

Welke regeringsleider in het westen heeft ooit opgeroepen om sancties in te stellen tegen de VS vanwege het verregaande geweld tegen demonstranten of dissidenten??? En dan als zo vaak gesteld op deze plek: wat is het verschil met de gevangenschap in isolatie (letterlijk geestelijke en lichamelijke marteling) van onderzoeksjournalist Julian Assange en Navalny?? Was en is Julian Assange ook een fascist, heeft Assange ook gefraudeerd? Nee, dat heeft hij niet, wel heeft Assange zijn werk voor de volle 100% goed uitgevoerd en oorlogsmisdaden van de VS geopenbaard, de VS >> NB een vereniging van staten die met hulp van andere NAVO-partners alleen deze eeuw al 5 miljoen mensen heeft vermoord in landen waar het niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken heeft!! De Russische buitenlandpolitiek is in niets te vergelijken met de grootschalige en barbaarse VS/NAVO terreur!!!

Bijzonder lullig is wel dat men Navalny in een groot deel van het westen ziet als de leider van de oppositie….. ha! ha! ha! Vreemd dan dat Navalny maar goed is voor een paar procent van de stemmen….. 

Opvallend dat Kosmehl en enkele inbellers wel spraken over de vergiftiging van Navalny, echter zonder ook maar één keer het woord ‘novitsjok’ te gebruiken, logisch wel, daar novitsjok zonder meer dodelijk is, zelfs in de kleinste hoeveelheden!!

In het VPRO programma OVT op Radio1 afgelopen zondag Hubert Smeets, de ‘gesel van Putin’ (ha! ha!), die met z’n fantastische verhaaltjes maar één taak heeft: Rusland en dan m.n. Putin demoniseren…. Het viel me alles mee dat Smeets nog toegaf dat Navalny eerder uit z’n vorige partij werd gezet (volgens Smeets is Navalny daar ‘uit geknald’, daarmee wat mij betreft maskerend dat hij uit de partij werd getrapt vanwege zijn fascistisch nationalistische ideeën!! Ja leuke figuur hè die Navalny!!  

Volgens Smeets die nog een paar keer daarna stelde dat Navalny een nationalist is, zijn de ideeën van deze fascistische misdadiger van 10 jaar geleden, m.a.w. Navalny is nu geen fascist meer…… Alle jezussen op een houtvlot, wat een meer dan belachelijke kwezel die Smeets, om nog eens een cliché aan te halen: een vos verliest misschien zijn haren, maar niet zijn streken!! (zoals je waarschijnlijk wel begrijpt is Navalny de vos in deze)

Smeets stelde verder dat Putin een ‘soort Russisch’ spreekt dat is te vergelijken met de taal die Geen Stijl gebruikt, terwijl hij net daarvoor stelde slecht Russisch te spreken….. Een andere gast in de studio, Sana Valiulina, van oorsprong Russisch, stelde het niet eens te zijn met Smeets…… ha! ha! ha! ha! ha! (Valiulina was in de studio voor haar column in OVT)

Verder zei Smeets dat Navalny zelf de luchtvaartmaatschappij had uitgekozen om mee terug te keren naar Moskou (de naam van de maatschappij zou vrijheid betekenen, terwijl hij zoals gezegd slecht Russisch spreekt en de naam hoogstwaarschijnlijk op meerdere manieren kan worden uitgelegd….). Alsof Smeets een kort lijntje heeft met Navalny, terwijl het zeker is dat Navalny nooit heeft gehoord van fantast Hubert Smeets…… 

Uiteraard sprak Smeets met geen woord over de fraude en andere onfrisse zaken* waaraan Navalny zich beschuldigde; tja dat past niet in zijn demonisering van Putin, immers Navalny moet en zal de heldhaftige figuur zijn die Putin durft aan te pakken en zo’n figuur ga je natuurlijk niet zwart maken (zie ook het voorgaande wat betreft het fascistische gehalte van Navalny….)….. Over helden gesproken, Smeets vond het nodig om uitvoerig uit te leggen dat de Russen altijd behoefte hebben aan helden, alsof dat elders niet zo is…… Wat een dwaas!! We zijn nog maar net bekomen van de ophef over de zogenaamde Nederlandse zeehelden, voor het overgrote deel psychopathische moordenaars, verkrachters, martelbeulen, slavenhandelaren, pyromanen en dieven, figuren die een paar eeuwen lang als helden werden vereerd…… (belachelijk overigens dat Den Haag nog steeds het ‘Zeeheldenkwartier’ heeft….)

Presentator en katholiekenlikker Palm haalde nog aan dat de Russische tv de terugkeer van Putin had vergeleken met de terugkeer van Lenin in 1917. Dat klopt niet volgens Smeets hoewel hij de vergelijking wel mooi en functioneel vond (???!!??? wat is dit voor gelul?) Waarschijnlijk doelde Smeets op het feit dat Navalny openlijk terugkeerde naar Rusland en Lenin dat in feite in het geheim deed (met een geblindeerde trein), zoals ook Smeets even later in herinnering bracht. Echter dat Navalny mijlenver afstaat van iemand als Lenin is wat mij betreft overduidelijk…… Overigens geeft de opmerking van Palm nog eens aan, dat het gelul is dat de media in Rusland geen kritiek durven te leveren op de overheid, immers voor de meeste Russen is Lenin een held en hem als zodanig vergelijken met Navalny is een gotspe, alleen al gezien het feit dat Lenin geen fascist noch misdadiger was zoals Navalny……..

Smeets moest nog kwijt dat Putin de laatste weken een stuk minder populair is geworden, die wijsheid haalde hij uit peilingen, alsof die ook maar iets over de waarheid zeggen…… Het viel me alweer mee dat de conclusie was dat Navalny maar goed is voor 5% van de stemmen, al klopt dat niet: hij zou goed zijn voor 2 of 3% van de stemmen…….. En al zou het 5% zijn, niet iets waar Putin het voor in de broek doet >> bij de inleiding van het programma zei presentator Laura Stek dat Navalny de nachtmerrie zou zijn van Putin….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De column van Valiulina was niet anders dan een keiharde aanklacht tegen de Russische repressie (tegen de demonstranten) waar ze o.a. sprak over politiegeweld tegen een vage kennis (letterlijk haar woorden….). Verder vergeleek ze Rusland met de Sovjet-Unie in de laatste jaren van het bestaan. Valiulina noemde met name dissident Malik die in 1980 overleed, kan de naam niet vinden, en de column wordt niet in geschreven vorm weergegeven door de VPRO, en ach waarom zou je dat als ‘progressieve omroep’ doen, immers aan ‘die paar doven’ in Nederland hebben ze schijt bij die omroep, zoals OVT lak heeft aan de ongelijkheid tussen man en vrouw (en dat annno 2021…)…. 

Hier de tekst op de WDR 5 site voor het programma Tagesgespräch:

WDR
5 Tagesgespräch 
 

Wie
blicken Sie auf Russland?

In Russland gehen Demonstrierende auf die Straßen, mehr als 1100
werden dabei festgenommen. Sie wollen das Urteil gegen Alexej Nawalny
nicht hinnehmen. Wie sehen Sie die Lage in Russland? Diskutieren Sie
mit im WDR5 Tagesgespräch!

Es war ein Prozess, der weltweit für Aufregung sorgt:
Kreml-Kritiker Alexej Nawalny hält noch im Gerichtssaal eine
flammende Rede gegen Präsident Wladimir Putin. Am Ende wird er zu
dreieinhalb Jahren Haft in einem Straflager verurteilt. Das Gericht
begründet die Entscheidung damit, dass Nawalny gegen
Bewährungsauflagen verstoßen habe – dabei habe er im Koma
gelegen, so die Reaktion Nawalnys.

Nach dem Prozess gehen wieder tausende Russinnen und Russen auf
die Straßen, viele werden dabei festgenommen. Kanzlerin Angela
Merkel kritisiert die Strafe und fordert die Freilassung Nawalnys.
Der amerikanische Außenminister Antony Blinken
bekräftigt das. Deutschland droht außerdem mit Sanktionen, während
zur gleichen Zeit die umstrittene Gas-Pipeline Nord Stream
2 gebaut wird. Bisher will die Regierung den Bau nicht abbrechen,
obwohl Kritik von der Opposition und aus anderen Ländern kommt. Ein
weiterer Aspekt: der russische Impfstoff Sputnik V könnte
hierzulande bei der Bekämpfung der Pandemie helfen, Deutschland
könnte den also gut gebrauchen. Kommt es zu einem Deal?

Wie blicken Sie derzeit auf Russland? Sehen Sie Putins Macht in
Gefahr? Sollte Deutschland sich stärker einmischen? Oder sollten wir
unsere wirtschaftlichen Projekte nicht gefährden? Brauchen wir
Russland vielleicht noch als Impfstofflieferanten? Wie denken Sie
über Nawalny?

Rufen Sie uns während der Sendung an (WDR 5 Hotline 0800
5678 555).

Gast: Miriam Kosmehl, Osteuropa-Expertin (Bertelsmann Stiftung)

Redaktion: Ulrich Horstmann und Heiko Hillebrand

 ==========================================

* Smeets sprak met geen woord over de fraude en andere onfrisse zaken
waaraan Navalny zich beschuldigde; tja dat past niet in zijn
demonisering van Putin, immers Navalny moet en zal de heldhaftige figuur
zijn die Putin durft aan te pakken en zo’n figuur ga je natuurlijk niet
zwart maken (zie ook het voorgaande wat betreft het fascistische
gehalte van Navalny….)…..

Zie ook: ‘Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!‘ (zie ook de links in dat bericht naar meer artikelen over Julian Assange, zoals deze: Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid‘)

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Russia
Did Not Receive Results of Navalny’s Toxicological Study From
Germany, Prosecution S
‘ 

WikiLeaks
is Reaching Out for Help to Secure Trump’s Pardon for Assange

Duitsland in de ban van de 2 keer (!) met dodelijk novitsjok vergiftigde Navalny, NS2 en dreigementen uit VS‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Navalny, anders dan de laatst hieronder getoonde link)

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Hubert Smeets (NRC, RoR) schiet alweer een enorme Russische nepnieuws bok!‘ (zie de links in dat bericht naar artikelen over de oorlog in Syrië) (een deel van de foto’s is als in zoveel berichten op dit blog verwijderd, ofwel gecensureerd….)

MH17 proces op Radio1‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het neerhalen van MH17)

Voor meer berichten over de Nord Stream 2 pijpleiding, klik op het label ‘NS2’, direct onder dit bericht.

Grote farmaceuten hebben geen belang bij genezing van patiënten en het goedkoop ter beschikking stellen van medicijnen aan arme landen

In 10
jaar tijd is het aantal grote farmaceutische bedrijven in de VS
gedaald van 60 naar 10, volgens woordvoerder zou dit goed zijn voor
efficiëntie en kostenbesparingen, echter de praktijk laat zien dat
het vooral de aandeelhouders en de top van die bedrijven dient, waar
deze farmaceuten nog steeds proberen andere farmaceuten over te nemen
in de jacht naar meer geld, concurrentie uit te bannen en het
vergaren van macht (de gigantisch dure lobby bij de zittende
administraties in de VS en die bij andere [westerse] regeringen zijn er niet voor niets, maar voor
het veranderen van beleid ten gunste van hun branche, een lobby die echter ten
koste gaat van de gewone bevolking*)

Brett
Wilkins van Common Dreams heeft een artikel over deze zaak
geschreven waarin hij o.a. de grote farmaceuten aanklaagt voor:

  • het
    maar heel weinig investeren in innovaties, waar deze innovaties
    meestal worden gedaan in kleine bedrijven die voortkomen uit door de
    belastingbetaler gefinancierd academische onderzoek, waarna de grote
    farmaceuten deze bedrijfjes opkopen, nadat ze er bijna zeker van zijn dat
    een nieuw medicijn kan leiden tot een groot kassucces……

  • het
    niet produceren van levensreddende medicijnen, waarvoor amper of
    geen geneesmiddel is, in plaats daarvan zoeken de grote farmaceuten wegen om
    medicijnen waar het patent van afloopt, door een minimale
    verandering van dat medicijn, zo’n patent weer voor vele jaren nieuw leven in te blazen……. Je snapt dat dit
    uiteraard ten koste gaat van de bevolkingen in arme landen daar men
    deze medicijnen niet na durft te maken, uit angst voor VS
    sancties…… (waarvoor de VS dan een nog iets grotere valse stok
    zoekt om de regering of het bewuste bedrijf mee te slaan….)

  • Overnames
    in de farmaceutische industrie hebben een negatief effect op
    innovatie en daarmee de al veel te kleine nog bestaande
    competitie geheel vernielend…….

Farmaceuten
in de VS stellen vaak dat het verlagen van medicijnprijzen voor
receptmedicijnen innovatie zou voorkomen, echter terwijl de prijzen
in de VS (en elders in het westen) torenhoog zijn gegroeid wordt er
maar weinig aan innovatie gedaan, het meeste geld gaat naar de
aandeelhouders en naar de overname pot voor andere (kleine)
farmaceuten, waarmee zoals gezegd competitie wordt uitgeschakeld (en
uiteraard gaat er een bats geld naar de al zwaar overbetaalde top van die farmaceuten…..)…….

Je behoeft na het voorgaande (en het artikel van Wilkins hieronder) dan ook geen Einstein te zijn om te concluderen dat de grote farmaceuten geen belang hebben bij genezing >> vergeet daarom nooit dat ziekte voor deze bedrijven het verdienmodel is!!

Lees het
artikel van Wilkins dat ik overnam van Information Clearing
House
en zegt het voort!! Ook wij worden jaar op jaar getild
door de farmaceutische maffia en de verzekeringsmaatschappijen die
ook al een ordinair groot stuk van de ‘zorgtaart’ opvreten en die samen met de kabinetten Rutte 1, 2 en 3 mede
verantwoordelijk zijn voor de enorme afname aan IC bedden in ons
land: van 2.200 naar 1.100 IC bedden in een paar jaar tijd……. (een schande van enorme proporties!!!)

How Big Pharma
Pursues ‘Killer Profits’ at the Expense of Americans’ Health
By
Brett Wilkins, staff writer

A
new report from Rep. Katie Porter (D-Calif.) reveals how Big Pharma
uses mergers and acquisitions to increase profits at the expense of
Americans’ healthcare. (Photo: Tom Williams/CQ-Roll Call, Inc.) 

February 02, 2021
Information
Clearing House

–  Rep. Katie Porter on Friday published a damning report
revealing the devastating effects of Big Pharma mergers and
acquisitions on U.S. healthcare, and recommending steps Congress
should take to enact “comprehensive, urgent reform” of an
integral part of a broken healthcare system. 

The report, entitled
Killer
Profits: How Big Pharma Takeovers Destroy Innovation and Harm
Patients
,
begins by noting that “in just 10 years, the number of large,
international pharmaceutical companies decreased six-fold, from 60 to
only 10.”

While pharmaceutical
executives often attempt to portray such consolidation as a means to
increase operational efficiency, the report states that “digging
a level deeper ‘exposes a troubling industry-wide trend of billions
of dollars of corporate resources going toward acquiring other
pharmaceutical corporations with patent-protected blockbuster drugs
instead of putting those resources toward’ discovery of new drugs.”

Merger and acquisition
(M&A) deals are often executed to “boost stock prices,”
to “stop competitors,” and to “acquire an innovative
blockbuster drug with an enormous prospective revenue stream.” 

“Instead of
spending on innovation, Big Pharma is hoarding its money for salaries
and dividends,” the report says, “all while swallowing
smaller companies, thus making the marketplace far less
competitive.” 

Rep. Katie Porter  @RepKatiePorter

Today, our office released a bombshell report exposing the devastating effects of Big Pharma’s mergers and acquisitions. Featuring exclusive interviews with former Immunex, and later Amgen employees, our report shows how consolidation curbs innovation at the expense of patients.

8:35 PM · Jan 29, 2021

14.2K 3.7K

Jan 29, 2021

Replying to @RepKatiePorter

For years, Big Pharma has gobbled up small biotech firms that might otherwise force them to compete. As soon as these companies are acquired, innovation stops. The culture of creativity is killed. The small firm’s vision is lost, and the big firm’s profits become priority.

Rep. Katie Porter    @RepKatiePorter

Our report is clear: Consolidation destroys scientific cultures that once celebrated creativity and transforms them into places that cater to the whims of shortsighted shareholders.

But our investigation also shows how we can chart a new path forward porter.house.gov/uploadedfiles/

8:35 PM · Jan 29, 2021

4K   868

Pharmaceutical
companies often claim that lowering the prices of prescription drugs
in the United States would devastate innovation. Yet, as prices have
skyrocketed over the last few decades, these same companies’
investment in research and development have failed to match this same
pace. Instead, they’ve dedicated more and more of their funds to
enrich shareholders or to purchase other companies to eliminate
competition.

“In 2018, the
year that [former President] Donald Trump’s tax giveaway to the
wealthy went into effect, 12 of the biggest pharmaceutical companies
spent more money on stock buybacks than on research and development,”
the report notes.

Some key findings from
the report:

  • Big
    pharmaceutical companies are not responsible for most major
    breakthroughs in new drugs. Rather, innovation is driven in small
    firms, which are often spun off of taxpayer-funded academic
    research. These small labs are then purchased by giant firms after
    they’ve assumed the risk needed to develop a blockbuster drug;

  • Instead
    of producing lifesaving drugs for diseases with few or no cures,
    large pharmaceutical companies often focus on small, incremental
    changes to existing drugs in order to kill off generic threats to
    their government-granted monopoly patents; and

  • Mergers in the
    pharmaceutical industry have had an overall negative effect on
    innovation, taking what little competition existed in the industry
    and completely destroying it.

“Competition is
central to capitalism,” Porter said in
a press release introducing the report. “As our report shows,
Big Pharma has little incentive to invest in new, critically needed
drugs. Instead, pharmaceutical giants are free to devote their
resources to acquiring smaller companies that might otherwise force
them to compete.”

“Lives are on the
line; it’s clear the federal government needs to reform how it
evaluates healthcare mergers and patent abuses,” Porter added. 

To that end, Porter’s
report recommends the following actions:

“It’s time we
reevaluate the standards for approving these mergers,” the
report concludes. “It’s time we pass legislation to lower drug
prices. And it’s time we rethink the structure of leadership at big
pharmaceutical companies. Together, these strategies can help us
bring more innovative, and critically needed, cures and treatments to
market.”

Source
–  

Click for
Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

=============================================

*
Hoe kunnen regeringen akkoord gaan met medicijnen die vele tonnen
kosten voor zelfs maar één jaar aan behandeling….. Rutte 2 en 3
en dan m.n. de minister van Volksgezondheid in Rutte 2: Schippers
(VVD) en de minister van Medische Zorg en Sport in Rutte 3 Bruins
(VVD) en diens opvolger van Ark (VVD) doen alsof ze het wiel hebben
uitgevonden, Schippers durfde te stellen dat ze de medicijnprijs
sterk heeft weten te verlagen, een pertinente leugen!! Bruins en van
Ark hebben overlegd met de farmaceuten over peperdure medicijnen
zoals die voor spierziekte SMA die per patiënt zelfs € 50.000,–
per jaar kosten!! Nu is afgesproken met van Ark dat de farmaceuten deze peperdure
medicijnen gratis ter beschikking stellen en als de medicijnen
inderdaad succes hebben deze alsnog worden betaald…… Je kan er
dan ook donder op zeggen dat van Ark t.z.t. Een dik betaalde baan bij
een grote farmaceut zal krijgen als haar politieke carrière ten
einde is gekomen……. Hoe kan je in godsnaam akkoord gaan met
dergelijke prijzen, ronduit misdadig en dan te bedenken dat politici
als van Ark die farmaceuten ook nog beschermen door te zeggen dat de
ontwikkeling van een medicijn nu eenmaal heel duur is, terwijl men
weert dat deze farmaceuten 30 keer meer uitgeven aan marketing en dat
deze marketing nu eenmaal wordt meegenomen in de gefantaseerde
kostprijs…….

Zie ook: ‘De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

Heb aan de labels direct onder dit bericht ook ‘vaccins en Coronavirus’ toegevoegd, daar het voorgaande ook deels van toepassing is op het maken van Coronavaccins, door het klikken op die labels krijg je berichten te zien waarop deze labels van toepassing zijn. 

AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

Wat een heisa over de uitlevering van AstraZeneca vaccins, het kan je niet ontgaan zijn dat de media er al een paar dagen bol van staan. 

Niemand hoor je over het feit dat Trump al vorig jaar zomer bekend maakte voor 1 miljard dollar aan vaccins te hebben besteld bij deze AstraZeneca. Daarbij pochte hij dat de eerste gefabriceerde hoeveelheid voor de VS was (waarschijnlijk overdreven daar de Britse regering bijna zeker ook toen al beslag heeft gelegd op een fikse hoeveelheid vaccins).

Voorts liet Trump toen weten dat hij de productie van vaccins door deze farmaceut voor de eerste 3 maanden van productie had ‘veiliggesteld’ voor de VS…… Ook hier zal Trump overdreven hebben, echter al het gezeik over de productie te hebben aangehoord, kan het bijna niet anders dan dat Trump wel degelijk een contract zal hebben getekend voor een enorme voorraad vaccins met voorwaarden als eerste leveringen aan de VS……. (waar AstraZeneca uiteraard ‘niet graag mee te koop loopt’)

Wellicht hebben we daarom toch met de laatste stuiptrekking van Trump te maken, die in deze wel tijdig heeft gehandeld, althans als je gelooft in de veiligheid van de Coronavaccins en het niet schunnig vindt dat het westen een groot beslag heeft gelegd op deze vaccins ten koste van de bevolkingen van arme landen, die toch al de kans lopen ernstig ziek te worden van het virus, daar hun algehele gezondheid zwaar te wensen overlaat en daarom logischerwijs veel vattelijker zijn voor besmettelijke ziekten……. 

Trump was aanzienlijk eerder met zijn bestelling bij AstraZeneca en zoals je begrijpt al zeker als het om blunderkoning en CDA minister de Jonge gaat…….

Overigens vreemd dat bijna iedereen, ook de reguliere westerse media, zijn vergeten dat AstraZeneca problemen had bij de ontwikkeling van het vaccin en daarom al sterk achterliep op concurrenten…….. Hetzelfde was het geval met het vaccin van Pfizer, waar deze farmaceut al in een vroeg stadium bekend maakte niet het beloofde aantal vaccins te kunnen produceren en dat daarom uitlevering langer zou duren …….

Dan nog het volgende: hoorde vanmorgen een IC arts die stelde dat Nederland volkomen fout bezig is met vaccineren (dat ‘logies’ ook alweer veel problemen kent, maar ja wat wil je met een disfunctionerende flapdrol als de Jonge, die meer bezig is met zijn uiterlijk dan met de taak het virus te lijf te gaan…..) Volgens de arts zouden oude mensen van 85 plus juist niet als eerste moeten worden gevaccineerd, daar ze toch al aan het eind van hun leven zijn en men deze mensen liever niet op de IC heeft, nee juist mensen van 50 tot 70 jaar zouden als eersten gevaccineerd moeten worden daar de IC’s vol liggen met deze leeftijdsgroep en daar de meeste levensjaren zijn te winnen…… Wel lullig dat deze arts een voorbeeld aanhaalde van een ondernemer van 55 jaar die op de IC terechtkomt en het leven van deze man extra belangrijk is vanwege zijn ondernemerschap en het werk geven aan meerdere arbeiders…… Ofwel straks gaat men ook nog eens op dat criterium inenten…… Maar nogmaals: het voorgaande als je gelooft in de veiligheid van het vaccin……

Zie wat betreft de vaccins: Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ 

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

 ‘Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten‘ (!!!!)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!)

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting
(nu: 20 januari 2021 worden er in de VS meer dan 10 gevallen gemeld van
aangezichtsverlamming na vaccinatie, terwijl het aantal doden na
vaccinatie onder de pet wordt gehouden, laat staan dat men zal toegeven
dat gevaccineerden anderen hebben besmet……)

Coronavirus: China door het slijk halen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!)

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’

Coronavirus: opmerking bij vaccins
(deze post werd door Google gecensureerd, alle afbeeldingen, waarvan minstens één
met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht…..

Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd: censuur in Nederland, niet tijdens WOII maar anno 2020!!!)

—————————————————-

Wat
betreft de aantasting van burgerrechten en zelfs mensenrechten (al gaan
die 2 op een paar vlakken samen op) door de Coronamaatregelen, waartoe
ook de link hier direct boven moet worden gerekend, vanwege censuur,
zie:
Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen‘ (ook weer met aandacht voor het virus)

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens‘ (de demonstratie waar Kennedy sprak)

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in
dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het
aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!
)

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens

 ‘Coronavirus en schending mensenrechten

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat zo’n pas intussen heeft ontwikkeld.….. >> nog niet ten tijde van dat bericht)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (wat intussen voor de tweede keer is gebeurd, hier een link naar de belangrijkste maatregelen)

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten
 
Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ (die app werd na groot verzet niet verplicht, maar wat in het vat zit verzuurt niet, om nog eens een cliché aan te halen….)

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

—————————————————–

Voor het testen op COVID-19 zie: ‘Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

—————————————————-

Zie voorts: ‘Rutte (VVD premier) stelt dat verklaringen geven voor de avondklok-rellen hetzelfde is als begrip tonen voor de daders‘ en zie wat dat betreft ook: Rellen naar aanleiding van de avondklok gevolg van falend regeringsbeleid‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
VVD premier Rutte en CDA minister de Jonge blunderen maar door, waar de
NOS probeert de geloofwaardigheid van die 2 op te pompen

Coronavirus: lord Sumption gedemoniseerd daar hij kritiek leverde op de lockdown en gedeeltelijke weerlegging van de kritiek op beweringen van Baudet

 Corona-spinsels: het nieuwste van het nieuwste: met een mondmasker op telefoneren vanuit je huis……. ha! ha! ha! ha!

Rutte
(demissionair VVD premier) vraagt OMT om advies over avondklok, een
advies dat hij al minstens 2 keer eerder ongevraagd kreeg en (nog) meer
Coronablunders

Kinderopvangtoeslagschandaal: Asscher stapt op en Rutte 3 gooit de handdoek in de ring‘ (ook met aandacht voor het virus)

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn

Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts‘ 

Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘(!!!!)
(Dezelfde Fauci die eerder in Nieuwsuur stelde niet te begrijpen
dat er geen uitgebreide mondmaskerplicht bestaat in Nederland, terwijl
de VS in verhouding veel meer besmettingen en Coronadoden heeft dan
Nederland, bovendien kan men nu
bewijzen dat mondmaskers dragen niet helpt besmettingen te voorkomen
[door berichten geplaatst op 16 en 17 oktober 2020, waarin wordt
aangegeven dat ondanks de mondmaskerplicht het aantal besmettingen
opliep in zowel Duitsland als België]……)

Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen‘ 

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers‘ 

Coronavirus beslommeringen: nu nog de verplichting dat je latex handschoenen moet dragen in de openbare binnenruimten‘ (‘Corona-humor’)

Ondanks
gehoorzaamheid van het volk aan Coronamaatregelen, inclusief het
gebruik van een mondmasker, loopt het aantal besmettingen sterk op in
Duitsland
‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ (en zie de links in dat bericht naar oudere artikelen over het virus) 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ (!!!!)

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Henk R., de uitlevering aan de VS en de arrestatie op Schiphol

Het zoveelste staaltje smerig handelen van het Openbaar Ministerie (OM) leidde er toe dat Henk R. ofwel Henk Rommy in Spanje werd opgepakt voor het voornemen om 1 miljoen XTC pillen te smokkelen naar de VS. Rommy werd door de Drug Enforcement Administration (DEA) uitgelokt, NB met medewerking van een ‘vriend’ van hem en met medeweten van het Nederlandse OM!!!! 

Rommy werd in 2003 in Spanje opgepakt en daarna uitgeleverd aan de VS, waar hij in 2006 vanwege zijn voornemen (beter: het voornemen van de DEA) een gevangenisstraf kreeg opgelegd van 20 jaar…… Hij is nu dus na bijna 17 jaar (!!!) vrijgelaten zonder dat het OM noemenswaardige actie ondernam bij de autoriteiten in de VS om zijn straf verminderd te krijgen….. 

Niet alleen dat, het OM had al bezwaar moeten aantekenen tegen de Spaanse uitlevering van Rommy aan de VS, immers uitlokking door een overheidsorgaan als de zwaar corrupte DEA, of onze eigen politie is in Nederland verboden….. Daarnaast is de veroordeling tot 20 jaar totaal buiten proporties en hiertegen had zelfs CDA sukkel Balkenende, destijds premier van Nederland, moeten protesteren……. Maar ja Rommy is zwart en dan loopt ook de Nederlandse politiek niet hard te hoop tegen zwaar onrecht………

Daarbij moet niet vergeten worden dat gekleurde mensen in de VS geen eerlijk proces krijgen, als je de rechtsgang daar al niet helemaal moet afwijzen met meer dan schunnige zaken als ‘plea bargain’, die niets meer met een eerlijke rechtsgang hebben te maken: ook als je een misdaad niet hebt begaan kan je beter wel bekennen daar je anders een heel grote kans loopt een nog veel hogere straf te krijgen opgelegd door de ‘rechter…….’ Dan nog: hoe kan je mensen uitleveren aan een land waar de doodstraf nog steeds wordt voltrokken???? (en Nederland levert regelmatig mensen uit aan de VS, immers als ‘de goede oude VS’, de grootste terreurstaat ter wereld, wat vraagt dan doe je dat onmiddellijk als onbenullig VS bipslikkend landje….)

Schandelijk genoeg is Rommy na aankomen op Schiphol meteen gearresteerd, in opdracht van het OM dat illegaal heeft gehandeld door niets te doen terwijl men ten eerste wist dat Rommy er jaren geleden werd ingeluisd door de DEA (waarop het OM ook al geen actie ondernam, integendeel zoals we weten….)…. De DEA is een dienst die bekend staat om zware corruptie en zelfs het invoeren van grote hoeveelheden drugs in de VS, drugs die zelfs gewoon konden worden verspreid onder cocaïne gebruikers en heroïne verslaafden…… (en het zou gek moeten zijn gegaan als de DEA dit niet nog steeds doet……) Ten tweede is het OM uitstekend bekend met het ‘rechtssysteem’ en de kromme rechtspraak in de VS zoals hiervoor beschreven…..

Henk Rommy 

Volkomen terecht zegt Mark Teurlings de advocaat van Henk Rommy, dat het een schande is dat Rommy is opgepakt, niet in de laatste plaats daar de gezondheid van deze intussen 69 jarige man behoorlijke schade heeft opgelopen in de diverse gevangenissen waarin hij in de VS werd vastgehouden…… Bovendien gaat het weer gevangen zetten van Rommy om een zaak van lang geleden waarvoor hij 14 maanden moet uitzitten, me dunkt hij heeft onterecht een veelvoud van die 14 maanden vastgezeten in Spanje en de VS en dat NB door toedoen van het OM!!!

Voorts is het OM van zins om Rommy te koppelen aan een moord in de 90er jaren van de vorige eeuw, waarvoor de daders al vastzitten of hebben gezeten……. 

‘Je zou bijna denken dat het OM speciaal de pik heeft op Rommy……’

Walgelijk hoe men met dit bericht omging op Radio1 en BNR, de sensatiezoekers van die zenders spraken over de bijnaam die Rommy eertijds had ‘de zwarte cobra’, die dan ook in elk gesprek een paar keer werd genoemd….. Alles uiteraard zonder één letter aan kritiek op het OM of de meer dan belachelijke straf die hij kreeg opgelegd in de VS…….. Nee ‘Henk R. zou een wiet en hasj baron zijn…… ha! ha! ha! ha! ha! ‘Zéééééér interessant en sensationeel’, maar bijzonder walgelijk!!

En dan te bedenken dat in Nederland dagelijks meer dan 12 mensen sterven aan de gevolgen van langdurig alcoholgebruik, ofwel de dood van alcoholisten, die niet zelden ook nog mensenlevens op hun geweten hebben doordat ze bijvoorbeeld bezopen achter het stuur zijn gekropen…… (om over alle andere ellende veroorzaakt door alcohol nog maar te zwijgen……) Daarvoor worden de makers en leveranciers van alcohol niet vervolgd………

Zie ook: ‘Wikileaks en de DEA‘ 

Gevangenissen VS buiten gevangenen uit: de verrotte kers op de al ‘doodzieke justitiële taart’ in dat land

Voor meer berichten over uitlevering (en dan door Nederland), klik op het betreffende label direct onder dit bericht.

Twitter komt met een nieuwe vorm van censuur: ‘Birdwatch’, naar voorbeeld van Wikipedia

Gisteren
werd bekendgemaakt dat Twitter een nieuwe vorm van censuur zal
introduceren, dit sociaal media platform voert als Facebook en
YouTube al geruime tijd censuur uit ook in ons land…… Voor de
nieuwe manier waarop Twitter censuur zal uitoefenen heeft het naar
Wikipedia gekeken, waar men berichten bekijkt en controleert op
‘misinformatie’ en ‘misleidende’ informatie verwijdert. Eén en ander
op basis van een door de gemeenschap van gebruikers gecontroleerde
inhoud en dat (nogmaals) vergeleken met de manier waarop Wikipedia
bijdragen op inhoud controleert. Bij Twitter noemt men deze vorm van
censuur ‘Birdwatch….’

Bij
Wikipedia heeft e.e.a geleid tot een manier van behandeling van
informatie die wordt gegeven over een onderwerp zoals oorlog en vrede, deze wordt weergegeven zoals die door de westerse
machthebbers graag wordt gezien, ofwel daar wordt juist misinformatie
en nepnieuws (fake news) gebruikt als leidend in artikelen die op zoekopdrachten worden
weergegeven…… Anders gezegd: Wikipedia is op heel veel vlakken al
lang niet meer te vertrouwen, zoals je ook regelmatig op dit blog
hebt kunnen lezen.

Het
is te zot voor woorden dat in feite platforms bedoeld voor het delen
van informatie door gebruikers zich beschuldigen aan censuur en dat
op een manier zoals die wordt gebruikt in dictaturen, ofwel de
propaganda van zo’n dictatuur is leidend en dat betekent in het
westen dat de neoliberale ideologie leidend is in artikelen over de
huidige maatschappij en alles wat daarbij komt zoals het al eerder
aangehaalde voorbeeld van oorlog en vrede….. Alsof je de eerste
beste slechte journalist van de Telegraaf censuur laat uitvoeren…..
Het is zoals al zo vaak gezegd geen taak van sociale media platforms
om censuur uit te oefenen op wat gebruikers te zeggen hebben, zij
dienen alleen als doorgeefluik!!

Na Donald Trump roepen nu zelfs de zogenaamde linkse krachten in de Democratische Partij (en een aantal buiten die partij) in de VS om censuur op de sociale media, zonder dat ze beseffen dat ze zelf de gevolgen van die censuur over zich heen zullen krijgen, door blokkering van de accounts die ze op die sociale media gebruiken…….. Kritiek geuit op de sociale media t.a.v. een volgende illegale oorlog van de VS? Grote kans dat dit binnen afzienbare tijd zal worden ‘weggecensureerd’ op de sociale media……. Terwijl er op de sociale media volop propaganda wordt gemaakt voor het voeren van oorlogen….. (over het weren van geweld op die media gesproken…..)

Als
het zo doorgaat is er van het internet zoals wij dit kennen straks niet veel
meer over en zal je voor alternatieve nieuwsgaring naar het dark web
moeten…… (iets wat de reguliere westerse media en politici het liefst zo snel mogelijk voor elkaar willen krijgen, men schreeuwt erom bij wijze van spreken….) Voorts kan er niet genoeg op worden gehamerd dat censuur alleen thuishoort in een dictatuur als een politiestaat, wat de VS in feite al is….

Overigens een schandaal dat Twitter het woord birdwatch gebruikt, een jaarlijks werkerend gebeuren waarbij burgers het aantal vogels tellen in hun tuin of op hun balkon en niet bedoeld om burgers te laten klikken over wat hen niet welgevallig is….. (en reken maar dat de zogenaamde journalisten van de reguliere westerse media vooraan staan om zaken aan te geven, terwijl ze zichzelf keer op keer beschuldigen aan het brengen van nepnieuws, neem alleen al de berichtgeving van deze ‘journalisten’ over de illegale oorlogen die de VS deze eeuw is begonnen…….)

CaitlinJohnstone heeft een artikel geschreven over deze zaak, waarin
ze wat dieper ingaat op de stof en waarschuwt voor de desastreuze
gevolgen van censuur en waarbij ze volkomen terecht stelt dat degenen die de informatie controleren en
beheersen, in feite de wereld beheersen (of: wie het nieuws beheerst, beheerst de wereld……):

Twitter
Rolls Out New Wikipedia-Like Program To Narrative Manage Tweets

by Caitlin
Johnstone

Twitter
has
announced

that it will be employing “a new community-driven approach to
help address misleading information” called Birdwatch which news
media are comparing to the model of content moderation used by
Wikipedia.

“Twitter
unveiled a feature Monday meant to bolster its efforts to combat
misinformation and disinformation by tapping users in a fashion
similar to Wikipedia to flag potentially misleading tweets,”
reports
NBC
.
“The new system allows users to discuss and provide context to
tweets they believe are misleading or false. The project, titled
Birdwatch, is a standalone section of Twitter that will at first only
be available to a small set of users, largely on a first-come,
first-served basis.”


Forbes Tech



@ForbesTech

Twitter launches Birdwatch, a Wikipedia-style approach to fight misinformation http://on.forbes.com/6015HbRH1  by @rachsandl


Twitter Launches Birdwatch, A Wikipedia-Style Approach To Fight Misinformation On Birdwatch, users will see crowdsourced notes from volunteers attached to tweets.

forbes.com 

50 

23 people are talking about this

“We
know there are a number of challenges toward building a
community-driven system like this — from making it resistant to
manipulation attempts to ensuring it isn’t dominated by a simple
majority or biased based on its distribution of contributors,”
Twitter’s
official
statement

says. “We’ll be focused on these things throughout the pilot.”

Such
claims provide little reassurance for anyone who’s familiar with the
establishment narrative control operations which take place on
Wikipedia in exactly that way.
The
Grayzone
‘s
Ben Norton did
a
great two-part report
 last
year on the way concerted, aggressive efforts by a small group of
shady-looking Wikipedia editors has succeeded in dominating the
site’s articles which relate to western imperialist agendas and the
reporters who support and oppose those agendas, including getting
outlets like
WikiLeaks
and
The
Grayzone

banned from use as sources despite their having no history of false
reports.

“The
internet encyclopedia has become a deeply undemocratic platform,
dominated by Western state-backed actors and corporate public
relations flacks, easily manipulated by powerful forces,” wrote
Norton. “And it is run by figures who often represent these same
elite interests, or align with their regime-change politics.”

Wikipedia
is a scam. It’s a propaganda vehicle for intelligence agencies,
govts, corporations, and PR flacks

This
extremely shady “user” Philip Cross edits all day every
day, 7 am to 11 pm, posting nonstop pro-war propaganda — including
almost every edit on
@MaxBlumenthal‘s
page
pic.twitter.com/9ZOof5GxwC

Ben
Norton (@BenjaminNorton)
February
12, 2020

Since
2018 alternative media voices like
The
Canary

and
Media
Lens

have been reporting on the frenetic editing behavior of a Wikipedia
account by the name of “Philip Cross” which works
an
inhuman number of hours

without ever taking a day off, largely targeting the accounts of
those who criticize the western empire and voice skepticism of its
dominant narratives.

This
kind of aggressive narrative management campaign is why when you look
at any Wikipedia article about an internationally disputed issue on
the world stage, say for example the article about the alleged
chemical
weapons attack in Douma, Syria
,
you’ll see the word “Bellingcat” no fewer than 20 times as
of this writing and a heavy bias toward the western narrative that
the Syrian government was responsible for the attack, but won’t find
information about the gaping plot holes in the story like the ones
documented in
this
excellent article

by
The
Nation
‘s
Aaron Maté, nor will you see any links back to this article.

So
it’s already established that this sort of “community-driven
approach” to information control can easily be exploited by
well-funded groups which have a vested interest in doing so. The fact
that Twitter has already been
functioning
as a propaganda arm

of the US government with regard to its willingness to deplatform
accounts from imperialism-targeted nations like Iran, Venezuela,
Russia and China means we can only expect this bias to go one way
with regard to imperialist narrative management.

Today
we’re introducing
@Birdwatch,
a community-driven approach to addressing misleading information. And
we want your help. (1/3)
pic.twitter.com/aYJILZ7iKB

Twitter
Support (@TwitterSupport)
January
25, 2021

The
fact that this “Birdwatch” program will most likely be used
to determine the dominant narrative on disputed events like potential
false flags and what’s happening in nations like China and Syria
means it’s obnoxious that
Twitter’s
post promoting it
 features
an imaginary account saying “Whales are not real! They’re robots
funded by the government to watch us!!” As though that sort of
indisputable falsehood is the sort of post this program will actually
be targeting rather than people expressing doubts about things like
Russian hackers and the White Helmets.

Twitter
chose to use “whales aren’t real” as its example of the
“misinformation” its new program will be “fighting”
not because it is cute and funny, but because using any of the actual
narratives it will wind up manipulating would have set off people’s
alarm bells. Imagine the reaction if they’d chosen something like
Covid vaccinations for example, even though this could very well end
up being one of the issues Birdwatch winds up exercising narrative
control over.

Whoever
controls the narrative controls the world. That’s all you’re ever
seeing in all the efforts to manage information via censorship,
algorithm changes, “fact” checking, Russian propaganda
panic, etc. Humans are story-driven animals, so if you control the
stories you control the humans.

The
US-centralized oligarchic empire will be doing a lot of evil things
in the near future, and it will be necessary to control the narrative
about those things. That’s all we’re really looking at here.

_______________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying 
my
new book Poems For Rebels
 (you
can also 
download
a PDF for five bucks
)
or my old book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| January 26, 2021 at 4:11 am | Tags:
birdwatch,
censorship,
narrative,
news,
propaganda,
social
media
,
Twitter,
Wikipedia
| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2sl

======================================

Zie ook: ‘Trumpisme en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk hebben gemaakt

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat
‘ 

Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen

De VS is rijp voor fascistisch bestuur, wat zeg ik…….

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (met aandacht voor het feit dat Joe Biden in feite de eerste Patriot Act heeft geschreven…..)

Rellen op Capitol Hill: burgeroorlog in VS dichterbij dan de laatste 155 jaar en de roep om censuur klinkt harder dan ooit

Joe Biden heeft het Coronasteunpakket voor de arme bevolking gesaboteerd‘ 

2020 het jaar dat de vrijheidsboom in brand werd gestoken

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit…
.’

‘Coronavirus en schending mensenrechten

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten‘ (en zie de links in dat bericht)

LIMC
(leger) nu pas door minister van Defensie Bijleveld op non actief
gesteld, na ernstige inbreuk op privacy en schending mensenrechten
‘ 

LIMC (landmacht) gaat haar boek wel heel ver te buiten, misdadig en mensenrechtenschendend ver!!

‘Operatie
Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel
verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland
‘ (en uiteraard het in de hand houden van ‘subversieve krachten’ in Nederland)

RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (!!!!)

Censuur in Nederland rukt op: de weg naar een nieuwe fascistische wereldorde

Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek
(op de echte journalistiek wel te verstaan, helaas is die bijna geheel
uitgerangeerd in de reguliere westerse media) >> (en zie de links
in dat bericht, naar meer artikelen over Assange)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ 

Zeg nee tegen de Corona spoedwet!‘ (een bericht met daaraan verbonden ‘een petitie tegen die ‘nood-spoedwet’.

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

The Science of Fear: How The Elitists Use it to Control Us & How to Break Free

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………‘ (een bericht uit 2018….)

Twitter
weert waarheid: Paul Craig Roberts in de ban, Roberts >> de grote
criticus van de illegale oorlogen die de VS voert

Facebooks zuivering van de alternatieve (nieuws) media staat nog in de kinderschoenen

The US military’s vision for state censorship

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Facebook censureert de waarheid over Columbus en de verovering van de Amerika’s…….

Facebook censuur gestuurd door het westers militair-industrieel complex en de NAVO in het bijzonder……….

Why the Coordinated Alternative Media Purge Should Terrify Everyone‘ (Tyler Durden op Zero Hedge)

First They Came for Alex Jones — We Told You We Were Next — We Were‘ (Matt Agorist op The Free Thought Project)

CNN, de grote brenger van ‘fake news!!!’

Facebook en Twitter verwijderen nu volledige accounts………

Facebook (en Twitter) onderdrukt meningsvorming door het verwijderen van (echt) onafhankelijke media

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……

Facebook en Twitter verwijderen de eerlijke journalistiek en oprechte opinie >> censuur…..

Facebook verlaat ‘tranding news’ voor ‘brekend nieuws’ van 80 reguliere mediaorganen, ofwel nog meer ‘fake news…..’

Facebook komt met nieuwsshows van betrouwbare media als CNN en Fox News…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Censuur op het internet met vliegende start in de VS, ‘het land van het vrije woord….’

Facebook en NAVO werken samen in censuur op niet welgevallig nieuws……

Facebook helpt Saoedi-Arabië: doodstraf door onthoofding van vrouw die het waagde kritiek te uiten…..

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………

ThinkProgress eiste censuur van Facebook en werd inderdaad gecensureerd…. ha! ha! ha! ha!

VS staatscensuur op Facebook (ook in de EU)

Facebook stelt perstituee van New York Times aan als censuur-agent…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het echte Facebook schandaal: manipulatie van de gebruikers en gratis diensten voor eertijds presidentskandidaat Obama…….

Mark
Zuckerberg, Facebook doneerde aan de politici die hem in de VS aan de
tand voelden >> in het EU parlement maakte hij gebruik van
megalomane EU politici…..

Facebook wil samen met door Saoedi-Arabië gesubsidieerde denktank censureren…. ha! ha! ha! ha! ha!

Media Too Busy Defending John McCain to Report the News That Actually Affects You‘ Onder andere aandacht voor PRISM.

Westerse massa misleiding in aanloop naar WOIII……

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’

Eis een nee tegen censuur op het internet!‘ 

Facebook e.a. hebben lak aan AVG (GDPR), misbruik persoonsgegevens gaat gewoon door…….

Jeremy Corbyn wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’

Facebook: verrijking van oliemaatschappijen en andere grote bedrijven, plus wereldwijde corruptie…….

Rusland krijgt alweer de schuld van hacken, nu van oplichters Symantec en Facebook……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Facebook Purges Independent Media for “Political Disinformation”

Facebook Blocks Links to Free Speech Competitor ‘Minds’

Joe Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale politiestaat

Joe
Biden die vorige maand nog de poging van Donald Trump saboteerde om elke
volwassen ingezetenen in de VS $ 2,000.- te geven als compensatie
voor de Corona ellende*, heeft in aanloop van de van de
senaatsverkiezing in Georgia beloofd dat wanneer de Democraten
deze verkiezing zouden winnen, iedere volwassen VS burger $ 2,000.-
zou krijgen. Maarrrr i.p.v. zich aan zijn woord te houden, blijkt dat
hij niet verder gaat dan een bedrag van $ 1,400.- per volwassen
ingezetene…… Tja de wel in december door de Democraten goedgekeurde $ 600.-
in december wordt van de beloofde $ 2,000.- afgetrokken, waardoor er
nu inderdaad $ 1,400.- overblijft om weg te geven…..

Let
wel: via advertenties voorafgaand aan de verkiezingen in Georgia stond duidelijk een cheque afgebeeld met daarop het bedrag van $
2,000.-……. In feite heeft Biden het volk dus 2 keer een oor
aangenaaid, terwijl zelfs een bedrag van $ 2,600.- (de in december
afgegeven belofte van $ 600.- plus de nu door Biden beloofde $ 2,000.-)
een schandalig laag bedrag zou zijn voor het overgrote deel van de VS
burgers, die financieel zo hard zijn getroffen door de Coronacrisis!!! In het hieronder opgenomen artikel van Caitlin Johnstone, stelt zij
dat het rijkste land ter wereld makkelijk veel meer kan betalen en
gezien wat er al aan de bedrijven is uitbetaald zou je het daarmee
eens kunnen zijn, echter de VS zit tot over de oren in de schuld, dus
van die rijkdom blijft maar weinig over >> de geldpersen in de
VS draaien overuren en dat 365 dagen per jaar, waarmee de dollar in
feite een veel te hoge koers heeft, voor elk ander land met zoveel schuld zou de nationale munt zwaar worden afgewaardeerd……

Dan
het tweede punt dat Caitlin aandraagt en dat is de reactie op de rel
op Capitol Hill en in het Capitol zelf. Er is een nieuwe wet in de
maak die je Patriot Act II zou kunnen noemen en met die wet (waarvoor
niet alleen politici en media in de VS pleiten, maar ook alle andere
westerse politici en media..) zullen de burgerrechten nog verder worden uitgekleed… Zoals eerder opgemerkt op deze
plek zal deze wet ook links, inclusief o.a. de natuur beschermende
groeperingen, milieuactivisten en mensenrechtenorganisaties (zoals Black Lives Matter >> BLM) treffen
die niet in het gareel van de opvolgende VS regeringen liepen en
lopen, maar die zich terecht verzetten tegen foute wet- en regelgeving, waarmee mensenrechten worden geschonden, oorlogsmisdaden worden begaan en ons aller thuis de aarde en alles daarop naar de kloten worden geholpen…… (waar een aantal van die organisaties al te maken hebben met censuur en beperkende maatregelen…..) Ofwel het recht op vrije meningsuiting en andere
burgerrechten als het recht op privacy (waar al bijna niets van over
is) zullen een harde klap krijgen, anders gezegd daar zal zo goed als niets of helemaal niets van
overblijven…….. Kortom dan zullen we belanden in een (fascistische) politiestaat…….

Lees
het artikel van Caitlin Johnstone en zegt het voort, ook hier klinkt
de roep steeds harder om censuur in te voeren op de sociale media en
de rest van het internet, alsook het pleidooi voor het afbreken van burgerrechten, alles in
het kader van (valse) veiligheid… In Duitsland spreken politici de
laatste dagen over het inruilen van burgerrechten voor veiligheid,
waar deze politici (en een fiks deel van de reguliere media) vergeten
dat nog geen honderd jaar geleden de nazi’s met dezelfde pleidooien
kwamen…….. (al had men toen uiteraard nog niet de beschikking
over het internet)

Consent-Manufacturing
For Patriot Act II Continues

by Caitlin
Johnstone

It’s
been obvious for a long time that the best way to stop the rise of
right-wing extremism in America that everyone’s so worried about
today is not to pass a bunch of authoritarian laws, but to reverse
the policies of soul-crushing neoliberalism and domestic austerity
which led to Donald Trump. Instead of doing this, the next president
is already pushing a Patriot Act sequel and reducing the stimulus
checks he’d promised the public before he’s even been sworn in.

President-elect
Biden
promised
unambiguously

that if voters gave the Democratic Party control of the Senate by
electing Raphael Warnock and Jon Ossoff in Georgia earlier this
month, checks of $2,000 would “go out the door immediately”.
Warnock blatantly campaigned on the promise of $2000 checks if
elected, literally
using
pictures of checks

with “$2000” written on them to do so. This was not an
unclear promise by any stretch of the imagination, yet when Biden
unveiled
the “American Rescue Plan” on Thursday
,
the number 1400 was written where the number 2000 should have been.


Caitlin Johnstone 


@caitoz

Boss: Here’s your check.
Employee: This is $1400. You said $2000 for the job.
Boss: Yeah but that’s minus the $600 I paid you for the last job. You’re welcome.

3,068


777 people are talking about this

The
argument 
being
pushed out

at the moment is that when Democrats were blatantly promising
stimulus checks of $2000 what they really meant was that Americans
would receive $1400 on top of the $600 checks they’d received
earlier, and everyone should have just known this somehow (perhaps
via some sort of psychic precognition or sorcery). Which of course
makes as much sense as someone hiring you to do a job for a given
amount of money and then paying you the amount promised minus the
amount you’d made at your last job.

It’s
just so emblematic of US austerity policies, which are so normalized
they don’t even use that word. Keep people stretched so thin that
even a paltry $2000 after months and months of nothing can be spun as
an excessively exorbitant indulgence which must be scaled back to
keep it reasonable. In reality a grand total of $2600 in the richest
nation on earth after all this time would still be a huge slap in the
face, but generations of media spin have gone into keeping Americans
from attaining that level of rightful entitlement.

So
as of this writing the internet is full of angry Americans actually
typing the words “$1400 is not $2000”, which is totally
bananas. People should not have to say that the number 1400 is not
the same as the number 2000. It feels like if my Twitter feed was
full of people saying “Cars are not birds”, or “Pogs
are not iPhones”, or “Mimes are not salad”. People
should not have to make such self-evident clarifications.

But
they apparently
do
need to make such clarifications, because scumbags like Adam Schiff
are looking them right in the eye,
sharing
information

that says “$1,400 checks” on it, and telling them that it
says “$2000 relief checks”.

2
+ 2 = 5.

Image

So
again, it’s pretty clear that America isn’t going to attempt to
reverse the conditions which created Trump and all the extremist
factions that everyone’s been freaking out about since the Capitol
riot. Obama led to Trump, and the strategy going forward is to just
keep tightening the neoliberal screws like both Obama and Trump did
throughout their entire administrations. And, of course, to advance
new “domestic terrorism” laws.

As
we
discussed
previously
,
Biden has often boasted of being the original author of the Patriot
Act years before it was rapidly rolled out amid the fear and blind
obsequiousness of the aftermath of 9/11. Now in the aftermath of the
Capitol riot we are seeing a push to roll out new authoritarian laws
around terrorism, this time taking aim at “domestic terror”,
which were also in preparation prior to the event used to manufacture
support for them.

In
a new article for
Washington
Monthly

titled “
It’s
Time for a Domestic Terrorism Law
“,
Bill Scher argues against left-wing critics of the coming laws like
Glenn
Greenwald

and
Jacobin‘s
Luke Savage

saying such “knee-jerk reactions” against potential
authoritarian abuses fail to address the growing problem. He opens
with the acknowledgement that “Joe Biden’s transition team was
already working on a domestic terrorism law before the
insurrection,” and then he just keeps on writing as though
that’s not weird or suspicious in any way.

Scher
lists among the growing threat of domestic terror not just white
supremacists and right-wing extremists but “extremist left-wing
domestic terrorism” as well. He approvingly cites Adam Schiff’s
Confronting The Threat of Terrorism Act, which “creates a
definition of domestic terrorism broadly encompassing plots that
carry a ‘substantial risk of serious bodily injury’ along with an
‘intent to intimidate or coerce a civilian population’ or ‘influence
the policy of a government by intimidation or coercion.'” The
ACLU has
unequivocally
denounced Schiff’s bill
,
saying it “would unnecessarily expand law enforcement
authorities to target and discriminate against the very communities
Congress is seeking to protect.”


Dave DeCamp


@DecampDave

This is sketchy. Anonymous FBI officials basically tell NBC the violence at the Capitol could have been stopped if it wasn’t for free speech and the first amendment. They’re priming us for domestic terrorist laws.https://www.nbcnews.com/news/us-news/part-due-free-speech-worries-fbi-never-issued-intel-bulletin-n1253951 

Worried about free speech, FBI never sent bulletin on Capitol threats The
lack of an intel bulletin left agencies like the Capitol Police without
the full picture of what the FBI had learned about what extremists were
saying.
    nbcnews.com

151 

87 people are talking about this

Known
CIA
asset Ken Dilanian

has also been trotted out to make the case that Americans have too
many rights for their own good, co-authoring an NBC article titled
Worried
about free speech, FBI never issued intelligence bulletin about
possible Capitol violence
“.

“FBI
intelligence analysts gathered information about possible violence
involving the U.S. Capitol on Jan. 6., but the FBI never
distributed a formal intelligence bulletin, in part because of
concerns that doing so might have run afoul of free speech
protections, a current and two former senior FBI officials familiar
with the matter told NBC News,” the article warns, making sure
to inform readers that “experts say the lack of a domestic
terrorism statute constrains the FBI from treating far-right and
far-left groups the same as Americans who are radicalized to violence
by Al Qaeda or ISIS ideology.”

We
can expect to see more such articles going forward.

The
only way to sincerely believe more Patriot Act-like laws will benefit
Americans is to believe that the US will only have wise and
beneficent leaders going forward, and the only way to sincerely
believe the US will only have wise and beneficent leaders going
forward is to be completely shit-eating stupid. The trajectory has
already been chosen, and that trajectory is the one that has already
given rise to Trump. Continuing along that same trajectory can only
give rise to something far uglier, and that something far uglier will
have whatever new authoritarian powers are added by Joe Biden.

They’re
not actually worried about “domestic terror”, they’re
worried about any movement which threatens to topple the status quo.
They want to make sure they can adequately spy, infiltrate, agitate
and incarcerate into impotence any movement which provides a threat
to America’s rulers and the system which funnels them wealth and
power at the expense of everyone else. The movements which most
threaten this are not rightists, who are generally more or less
aligned with the interests of the oligarchic empire, but the left.

This
is who they’ll end up targeting going forward, and whatever Biden and
Company wind up rolling out to fight “domestic terrorism”
will help them do so.

_____________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying 
my
new book Poems For Rebels
 (you
can also 
download
a PDF for five bucks
)
or my old book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| January 15, 2021 at 4:09 am | Tags:
Adam
Schiff
,
domestic
terrorism
,
Ken
Dilanian
,
patriot
act
,
stimulus
checks
,
surveillance
| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2rh

==================================

* Zie: ‘Joe Biden heeft het Coronasteunpakket voor de arme bevolking gesaboteerd

Zie ook: ‘De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (met aandacht voor het feit dat Joe Biden in feite de eerste Patriot Act heeft geschreven…..)

Rellen op Capitol Hill: burgeroorlog in VS dichterbij dan de laatste 155 jaar en de roep om censuur klinkt harder dan ooit

2020 het jaar dat de vrijheidsboom in brand werd gestoken

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit…
.’

‘Coronavirus en schending mensenrechten

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten‘ (en zie de links in dat bericht)

LIMC
(leger) nu pas door minister van Defensie Bijleveld op non actief
gesteld, na ernstige inbreuk op privacy en schending mensenrechten
‘ 

LIMC (landmacht) gaat haar boek wel heel ver te buiten, misdadig en mensenrechtenschendend ver!!

‘Operatie
Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel
verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland
‘ (en uiteraard het in de hand houden van ‘subversieve krachten’ in Nederland)

RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (!!!!)

Censuur in Nederland rukt op: de weg naar een nieuwe fascistische wereldorde

Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek
(op de echte journalistiek wel te verstaan, helaas is die bijna geheel
uitgerangeerd in de reguliere westerse media) >> (en zie de links
in dat bericht, naar meer artikelen over Assange)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ 

Zeg nee tegen de Corona spoedwet!‘ (een bericht met daaraan verbonden ‘een petitie tegen die ‘nood-spoedwet’.

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

The Science of Fear: How The Elitists Use it to Control Us & How to Break Free

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’