Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

William Engdahl heeft zijn laatste artikel gewijd aan COVID-19 en dan met name aan de mRNA vaccins (van Pfizer-BioNTech, Moderna, AstraZeneca en Johnson & Johnson’s Janssen). In dit artikel stelt hij dat overheidsgegevens in Europa en de VS aangeven dat deze mRNA vaccins verantwoordelijk zijn voor een groot aantal doden en ernstige bijwerkingen en dat de gevaccineerden eigenlijk niets anders zijn dan proefdieren voor een vaccin dat de genenstructuur kan veranderen……. 

Terwijl de reguliere media de alarmerende cijfers negeren over doden na vaccinatie, ook die van ontelbaar veel jonge gezonde mensen, wordt het vaccin gepropageerd door Washnington, Brussel (de EU), de Wereldgezondheidsorganisatie en het wat Engdahl noemt het Vaccine Cartel met de compassie van de maffia: “Een aanbod dat je niet kan weigeren”.

Vervolgens noemt Engdahl de EMA (het Europees Geneesmiddelenbureau, een EU orgaan), een orgaan dat de leiding heeft over de evaluatie en supervisie van medische producten, waarbij de EMA gebruikmaakt van de rapporten die EudraVigilance vergaart over bijwerkingen inclusief die van vaccins. Eudra Vigilance heeft een rapport gepubliceerd over mRNA vaccins dat amper of niet werd genoemd in de reguliere (massa-) media…. In dat rapport wordt o.a. gemeld dat er tot 8 mei 2021 ‘maar liefst 10.570 mensen zijn overleden na vaccinatie met zo’n vaccin, daarnaast zijn er 405.259 mensen die letsel hebben opgelopen na zo’n vaccinatie met één van de mRNA vaccins……..  

Foto bij een artikel van FIERCE Pharma met de titel: ‘COVID-19 tracker: Pfizer, Moderna vaccines sharply cut hospitalizations in older adults, CDC data show‘ >> Ja kunst de meeste zwakke ouderen zijn intussen al lang en breed overleden……..

Een meer gericht onderzoek geeft aan dat het Pfizer-BioNTech mRNA vaccin de meeste doden heeft veroorzaakt: 5.368 en 170.528 ernstige bijwerkingen, waarmee dit vaccin verantwoordelijk is voor bijna de helft van het aantal ernstige bijwerkingen die door deze vier vaccins worden veroorzaakt…… Het Moderna mRNA vaccin ‘is goed’ voor 2.865 doden en 22.985 ernstige bijwerkingen…. Daarmee zijn deze twee vaccins verantwoordelijk voor 8.233 doden van het totaal aantal van 10.570 geregistreerde doden, dat is 78% van de van alle doden door de vier vaccins die in de EU worden gebruikt…….. (op 31 mei jl. was 44% van de EU burgers gevaccineerd, terwijl de EU ongeveer 446 miljoen burgers telt)

Voor het Pfizer-BioNTech vaccin zijn de ernstigste bijwerkingen die ook tot de dood hebben geleid: bloed- en lymfestelselaandoeningen, hartaandoeningen, musculoskeletale en bindweefselaandoeningen, ademhalingsproblemen, borstkas- en mediastinumaandoeningen en vasculaire aandoeningen…. Voor het Moderna mRNA vaccin zijn dat: bloed- en lymfestelselaandoeningen, hartaandoeningen, musculoskeletale en bindweefselaandoeningen en aandoeningen die het centrale zenuwstelsel aantasten……..

Bij het voorgaande moet niet vergeten worden dat de EMA meldt dat het hier om de ernstigste bijwerkingen voor mRNA vaccins gaat, waarbij de EMA stelt dat om verschillende redenen slechts een klein percentage, slechts 1% tot 10%, van het aantal doden na vaccinatie met het mRNA is gerapporteerd. Officieel zijn er vanaf januari dit jaar meer dan 10.000 mensen overleden na het ontvangen van het Coronavaccin…… Een schrikbarend cijfer, zelfs als het werkelijk aantal doden veel hoger ligt…… Een voorbeeld zijn de oudere mensen die overleden na vaccinatie, maar waarvan men zegt dat dezen aan onderliggende klachten leden en die men daarom niet meerekende als dood ten gevolge van vaccinatie….. Moet je nagaan omgekeerd rekent men ouderen wel mee als Coronadoden als ze overleden en daarvoor een paar symptomen vertoonden die bij het Coronavirus passen, zoals mensen die een zware griep hebben opgelopen en daaraan zijn overleden >> men heeft die mensen verder niet gecontroleerd op het virus middels de enige echte goede test: via bloedonderzoek….. Het is toch bijzonder vreemd dat er zowel vorig jaar als dit jaar amper griepdoden worden gemeld, waar deze doden zoals gewoonlijk onder de ouderen en anderszins zwakke mensen vallen…..*

Zelfs de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) in de VS (te vergelijken met het RIVM), een centrum dat zowel politiek als corrupt (in contacten met de grote farmacueten) te boek staat, noemen 193.000 bijwerkingen als het gaat om mRNA vaccins, inbegrepen 4.057 doden, 2.475 blijvende handicaps en 25.603 bezoeken aan de eerste hulpposten van ziekenhuizen en 11.572 ziekenhuisopnames na vaccinatie en dat voor de periode van 14 december 2020 tot 14 mei 2021…… Het gaat hier om de vaccins van Pfizer, Moderna en Johnson & Johnson Janssen……  Van de gerapporteerde doden werd 38% ziek binnen 48 uur na vaccinatie….. Het officieel binnen slechts vijf maanden gemelde aantal doden na vaccinatie met een mRNA vaccin in de VS is groter dan alle bij elkaar opgetelde vaccin-gerelateerde doden in de laatste 20 jaar….. Ondanks dat worden deze alarmerende cijfers verzwegen door de reguliere media (wereldwijd) en de VS overheid……

Ongeveer 96% van de fatale gevolgen na vaccinatie werden veroorzaakt door het Pfizer en Moderna mRNA vaccin, beiden gepromoot door de Gates Foudantion en het National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) dat wordt geleid door dr. Fauci (beter: dr. Fraudski)……. Sterker nog: het instituut dat wordt geleid door dr. Fauci, heeft meegewerkt aan het ontwikkelen van het Moderna mRNA vaccin en gaf zowel Pfizer als Moderna zes miljard dollar voor het SARS-CoV-2 mRNA vaccin……. Fauci en zijn NIAID zijn middels een schimmige wet geoorloofd om financieel te profiteren van hun patent inkomsten….. Het NIAID heeft de spike-eiwitten ontwikkeld voor het ontwikkelen van het SARS-CoV-2 mRNA vaccin, hoewel gefinancierd door de belastingbetaler heeft het NIAID dit in licentie aan Moderna en Pfizer gegeven……  Over ongeoorloofde belangenverstrengeling gesproken…… (dit is ronduit een ernstige misdaad, waarmee Fauci nogmaals door de mand valt als een zware misdadiger!!) 

Op 28 juni 2021 toegevoegd: zie ook de reactie van Anoniem onder dit bericht!!

Lees het artikel van Engdahl, waarin hij er nog eens op wijst dat de vaccins met een ongelofelijke snelheid zijn gefabriceerd en met eenzelfde snelheid werd vrijgegeven voor gebruik zonder dat men de werkelijke veiligheid kende van deze vaccins…… Sterker nog en al zo vaak op deze plek besproken: de makers hebben van de verschillende overheden, waar het door hen gefabriceerde vaccin wordt verspreid, geëist dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen zowel op de korte, de middellange als de lange termijn…… (veronderstel dat een fabrikant je zo een auto zou willen verkopen….)….. Engdahl gaat ook in op wat de gevolgen kunnen zijn van deze vaccinaties. Maar vorm je eigen mening en geeft het door, de tijd van het grote belazeren moet maar eens afgelopen zijn….:

Alarming Casualty Rates for mRNA Vaccines Warrant Action

By F. William Engdahl
                                                                                   
                                                18 May, 2021

gaat van

As
official government data is emerging in Europe and the USA on the
alarming numbers of deaths and permanent paralysis as well as other
severe side effects from the experimental mRNA vaccines, it is becoming
clear that we are being asked to be human guinea pigs in an experiment
that could alter the human gene structure and far worse. While
mainstream media ignores alarming data including death of countless
healthy young victims, the politics of the corona vaccine is being
advanced by Washington and Brussels along with WHO and the Vaccine
Cartel with all the compassion of a mafia “offer you can’t refuse.”

The alarming EMA Report

On
May 8 the European Medicines Agency (EMA) an agency of the European
Union (EU) in charge of the evaluation and supervision of medical
products, using the data base EudraVigilance which collects reports of
suspected side effects of medicines including vaccines, published a
report that
barely warranted mention in major mainstream media. Through May 8, 2021
they had recorded 10,570 deaths and 405,259 injuries following
injections of four experimental COVID-19 shots: COVID-19 mRNA VACCINE of
MODERNA (CX-024414); COVID-19 mRNA VACCINE of PFIZER-BIONTECH; COVID-19
VACCINE of ASTRAZENECA (CHADOX1 NCOV-19); and Johnson & Johnson’s
Janssen COVID-19 VACCINE  (AD26.COV2.S). [i]

A
detailed analysis of each vaccine gives the following: The
Pfizer-BioNTech mRNA gene-edited vaccine resulted in the largest
fatalities– 5,368 deaths and 170,528 injuries or nearly 50% of the
total for all four. The Moderna mRNA vaccine was second with 2,865
deaths and 22,985 injuries.
That is to say, the only two gene manipulated mRNA experimental
vaccines, Pfizer-BioNTech and Moderna,  accounted for 8,233 deaths of
the total registered deaths of 10,570. That’s 78% of all deaths from the
four vaccines currently in use in the EU.

And
among the serious side effects or injuries recorded by the EMA, for the
two mRNA vaccines which we  focus on in this article, for the Pfizer
“experimental” vaccine, most reported injuries included  blood and
lymphatic system disorders including deaths; cardiac disorders
including deaths;  musculoskeletal and connective tissue disorders;
respiratory, thoracic and mediastinal disorders, and vascular disorders.
For the Moderna mRNA vaccine, most serious injuries or causes of death
included blood and lymphatic system disorders; cardiac disorders;
musculoskeletal and connective tissue disorders; disorders of the
central nervous system. [ii]

Note
that these are only the most serious injuries related to those two
genetically manipulated mRNA vaccines. The EMA also notes that it is
believed that only a small percent of actual vaccine deaths or serious
side effects, perhaps only 1% to 10%, are reported for various reasons.
Officially more than 10,000 persons have died after receiving the
coronavirus vaccines since January, 2021 in the EU. That is a horrifying
number of vaccine-related deaths, even if the true numbers are far
greater.

CDC as well

Even
the US Centers for Disease Control (CDC) a notoriously political and
corrupt agency with for-profit ties to vaccine makers, in its official
Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS), shows a total of 193,000
“adverse events” including  4,057 deaths, 2,475 permanent
disabilities, 25,603 emergency room visits, and 11,572 hospitalizations
following COVID-19 injections between December 14, 2020 and May 14,
2021. That included the two mRNA vaccines, Pfizer and Moderna, and the
far less prevalent  J&J Janssen vaccine. Of the reported deaths, 38%
occurred in people who became ill within 48 hours of being vaccinated.
The official US vaccine-related death toll is greater in just 5 months
than all the vaccine-related deaths from the past 20 years combined.
Yet the major media worldwide and the US Government virtually bury the
alarming facts. [iii] 

Some
96% of the fatal results were from the Pfizer and Moderna vaccines, the
two variants funded and promoted by the Gates Foundation and Tony
Fauci’s NIAID with the experimental mRNA genetic technology. Moreover,
Dr. Tony Fauci, the US Biden Administration vaccine czar and his NIAID
Vaccine Research Center co-designed the Moderna mRNA vaccine and gave
Moderna and Pfizer each $6 billion to produce it. That’s also a blatant
conflict of interest as Fauci and his NIAID are allowed to financially
benefit from their patent earnings in the vaccine under a curious US
law.[iv]
The NIAID developed the coronavirus spike proteins for the development
of SARS-CoV-2 mRNA vaccines using taxpayer money. They licensed it to
Moderna and Pfizer.

“never seen in nature…”

In
a tragic sense, the experience with reactions to the two unprecedented
mRNA experimental vaccines since rollout in unprecedented speed “warp
speed” as the US Government called it, is only now beginning to be seen,
in real trials of human guinea pigs. Few realize that the two mRNA
vaccines use genetic manipulations that never before have been used in
humans. And under the cover of urgency, US and EU health authorities
waived normal animal trials and did not even approve  the safety, but
gave an “emergency use authorization.” Moreover, the vaccine makers were
made 100% exempt from damage litigation.

The
general public was reassured of the vaccine safety when Pfizer and
Moderna published reports of 94% and 95% “efficacy” of these vaccines.
NIAID’s Fauci was quick to call it “extraordinary” in November 2020, and
Warp Speed was off and running, as was the stock price of Pfizer and
Moderna.

Peter Doshi, Associate Editor of the British Medical Journal
(BMJ)  pointed to a huge flaw in the 90+% reports for efficacy of Moderna and
Pfizer vaccines. He noted that the percentages are relative, in relation
to the select small healthy young test group, and not absolute as in
real
life. In real life we want to know how effective the vaccine is among
the large general population. Doshi points to the fact that Pfizer
excluded over 3400 “suspected COVID-19 cases” that were not included in
the interim analysis. Moreover individuals “in both Moderna and Pfizer
trials were deemed to be SARS-CoV-1- (the 2003 Asian SARS virus)
positive at baseline, despite prior infection being grounds for
exclusion,” Doshi notes. Both companies refused to release their raw
data. Pfizer in-house
scientists did their tests. In short 95% is what Pfizer or Moderna
claim. We are told, “Trust us.” A more realistic estimate of the true
efficacy of the two vaccines for the general public, using data supplied
by the vaccine makers to the FDA, shows the Moderna vaccine at the time
of interim analysis demonstrated an absolute risk reduction of 1.1%,
while the Pfizer vaccine absolute risk reduction was 0.7%. [v] That is very very poor.

Peter
Hotez, dean of the National School of Tropical Medicine at Baylor
College of Medicine in Houston says, “Ideally, you want an antiviral
vaccine to do two things . . . first, reduce the likelihood you will get
severely ill and go to the hospital, and two, prevent infection and
therefore interrupt disease transmission.” As Doshi notes, none of the
trials were “designed to detect a reduction in any serious outcome such
as hospital admissions, use of intensive care, or deaths. Nor are the
vaccines being studied to determine whether they can interrupt
transmission of the virus.” Moderna’s chief medical officer even
admitted that, “Our trial will not demonstrate prevention of
transmission.”  [vi]

Possible effects of mRNA vaccines

In a major new study just published in the International Journal of Vaccine Theory, Practice and Research,
Dr. Stephanie Seneff, Senior Scientist at the MIT Computer Science and
Artificial Intelligence Laboratory, and Dr. Greg Nigh, Naturopathic
oncology
specialist, analyze in detail the possible pathways in which the
experimental mRNA vaccines of Pfizer and Moderna could be causing such
adverse effects in the vaccinated. First they point out that both the
Pfizer and Moderna gene-edited vaccines are highly unstable: “Both are
delivered through muscle injection, and both require deep-freeze storage
to keep the RNA from breaking down. This is because, unlike
double-stranded DNA which is very stable, single-strand RNA products are
apt to be damaged
or rendered powerless at warm temperatures and must be kept extremely
cold to retain their potential efficacy.”[vii] Pfizer recommends minus 70’ Celsius. 

The
authors further point out that to keep the mRNA from breaking down
before it could produce protein, both vaccine makers substitute
methyl-pseudouridine to stabilize RNA against degradation, allowing it
to survive long enough to produce adequate amounts of protein antigen.
The problem
they point out is that, “This form of mRNA delivered in the vaccine is
never seen in nature, and therefore has the potential for unknown
consequences… manipulation of the code of life could lead to completely
unanticipated negative effects, potentially long term or even permanent.
[viii]

PEG Adjuvants and Anaphylactic Shock

For
various reasons to avoid using aluminum adjuvants to boost the antibody
response, both mRNA vaccines use polyethylene glycol, or PEG, as
adjuvant. This has consequences. The authors point out, “…both mRNA
vaccines currently deployed against COVID-19 utilize lipid-based
nanoparticles as
delivery vehicles. The mRNA cargo is placed inside a shell composed of
synthetic lipids and cholesterol, along with PEG to stabilize the mRNA
molecule against degradation.” [ix]

PEG
has been shown to produce anaphylactic shock or severe allergenic
reactions. In studies of prior non-mRNA vaccines, anaphylactic shock
reactions occurred in 2 cases per million vaccinations. With the mRNA
vaccines initial monitoring revealed that, “anaphylaxis occurred at a
rate of 247
per million vaccinations. This is more than 21 times as many as were
initially reported by the CDC. The second injection exposure is likely
to cause even larger numbers of anaphylactic reactions.” One study
noted, “PEG is a high-risk ’hidden’ allergen, usually unsuspected, and
can cause frequent allergic reactions due to inadvertent re-exposure.” [x] Among such reactions are included life-threatening cardiovascular collapse.

This is far from all the undeclared risks of the experimental mRNA coronavirus vaccines.

Antibody-Dependent Enhancement 

Antibody-Dependent
Enhancement  (ADE) is an immunological phenomenon. Seneff and Nigh note
that, “ADE is a special case of what can happen when low,
non-neutralizing levels of… antibodies against a virus are present at
the time of infection. These antibodies might be present due to…
prior vaccination against the virus…” The authors suggest that in the
case of both Pfizer and Moderna mRNA vaccines, “non-neutralizing
antibodies form immune complexes with viral antigens to provoke
excessive secretion of pro-inflammatory cytokines, and, in the extreme
case, a cytokine storm causing widespread local tissue damage.” [xi]

To
be clear, normally cytokines are part of the body’s immune response to
infection. But their sudden release in large quantities, a cytokine
storm, can cause multisystem organ failure and death. Our innate immune
system undergoes an uncontrolled and excessive release of
pro-inflammatory
signaling molecules called cytokines.

The
authors add that pre-existing “antibodies, induced by prior
vaccination, contribute to severe pulmonary damage by SARS-CoV in
macaques…” Another cited study shows that the much more diverse range of
prior exposures to coronaviruses such as seasonal flu experienced by
the elderly might
predispose them to ADE upon exposure to SARS-CoV-2.” [xii] This is a possible explanation for
the high incidence of post-mRNA vaccination deaths among elderly. 

The
vaccine makers have a clever way of denial as to the toxicity of their
mRNA vaccines. As Seneff and Nigh state, “it is not possible to
distinguish an ADE manifestation of disease from a true, non-ADE viral
infection.” But they make the telling point, “In this light it is
important to
recognize that, when diseases and deaths occur shortly after vaccination
with an mRNA vaccine, it can never be definitively determined, even
with a full investigation, that the vaccine reaction was not a proximal cause. “ [xiii]

The
authors make numerous other alarming points including emergence of
auto-immune diseases such as Celiac disease, a disease of the digestive
system that damages the small intestine and interferes with the
absorption of nutrients from food. Also Guillain-Barré syndrome (GBS)
that causes
progressive muscle weakness and paralysis. Additionally, Immune
thrombocytopenia (ITP) in which a person has unusually low levels of
platelets — the cells that help blood to clot– could occur following
vaccination “through the migration of immune cells carrying a cargo of
mRNA nanoparticles via the lymph system into the spleen… ITP appears
initially as petechiae or purpura on the skin, and/or bleeding from
mucosal surfaces. It has a high risk of fatality through hemorrhaging
and stroke.” [xiv]

These
examples are indicative of the fact that we are literally exposing the
human race via untested experimental gene edited mRNA vaccines to
incalculable dangers which in the end may exceed by far any potential
risk of damage from something which has been called SARS-Cov-2.  Far
from the much-touted miracle substance proclaimed by WHO, Gates, Fauci
and others, the Pfizer, Moderna and other possible mRNA vaccines clearly
hold potentially tragic and even catastrophic unforeseen consequences.
Little wonder some critics believe it is a disguised vehicle for human
eugenics.

Endnotes:

[i]
Brian Shilhavy, 10,570 DEAD 405,259 Injuries: European Database of
Adverse Drug Reactions for COVID-19 “Vaccines”, May 15, 2021, Health
Impact News,
https://vaccineimpact.com/2021/10570-dead-405259-injuries-european-database-of-adverse-drug-reactions-for-covid-19-vaccines/

[ii] Ibid. 

[iii] Brian Shilhavy, The CDC is Suppressing Data on Deaths and Injuries following COVID Bioweapon Shots, May 16, 2021, https://vaccineimpact.com/2021/the-cdc-is-suppressing-data-on-deaths-and-injuries-following-covid-bioweapon-shots-how-many-are-actually-dying-from-covid-shots/

[iv] Janice Hopkins Tanne, Royalty payments to staff researchers cause new NIH troubles, BMJ. 2005 Jan 22;

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC545012/

[v]
Stephanie Senff, PhD and Greg Nigh, DN, Worse Than the Disease?
Reviewing Some Possible Unintended Consequences of the mRNA Vaccines
Against COVID-19, International Journal of Vaccine Theory, Practice and
Research, May 10, 20021.

[vi] Peter Doshi, Will covid-19 vaccines save lives? Current trials aren’t designed to tell us,

BMJ 2020; 371 doi: https://doi.org/10.1136/bmj.m4037, (Published 21 October 2020).

[vii] Stephanie Senff, op. Cit.

[viii] Ibid., p. 394

[ix] Ibid., p. 399.

[x] Ibid., p. 400.

[xi] Ibid.

[xii] Ibid., p. 401.

[xiii] Ibid., p. 402.

[xiv] Ibid., p. 406.

=========================

* Zelf heb ik voor het eerst in een paar decennia een zware griep opgelopen, deze griep heeft meer dan 2 maanden geduurd en als gevolg daarvan heb ik een ontsteking in het hart, waarvoor ik nog een paar maanden moet revalideren….. In die 2 maanden ben ik 3 keer getest op Corona en dat was 3 keer negatief, waarbij de laatste, die via bloedonderzoek wat mij betreft echt meetelt. De PCR test is niet eens geschikt voor medische testen, zoals de uitvinder voor zijn dood waarschuwde…… Zie: ‘Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

————————————————-

Zie  ook: ‘Coronavaccinaties van Pfizer hebben geleid tot hartproblemen bij mannen onder de 30, waarvan er een paar zelfs overleden…..

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (ik bedoel maar…. ha! ha! ha! ha!)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19‘ 

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
(het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden…..)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19

Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

Coronavirus: opmerking bij vaccins‘ (weggecensureerd, zie het bericht voor verdere info)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Remdesivir: een amper werkend medicijn voor 1,6 miljard dollar: per patiënt $ 3,200.–, echte kosten $ 10.– per persoon……‘ (ook Fauci was aanvankelijk voor behandeling met dit middel…..)

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen

VS geeft 1 miljard dollar voor vaccin tegen COVID-19 aan Britse farmaceut‘ (een bericht van 25 mei 2020!!!!)

GSK
koopt belang in Duitse ontwikkelaar Coronavaccin CureVac, terwijl
minister de Jonge waarschijnlijk alweer een bok heeft geschoten
‘ (en zie de links in dat bericht) 

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Artsen
en andere medici krijgen steeds meer weerstand voor kritiek op
vaccinatieprogramma’s: ‘leve de lobby’ voor de farmaceutische industrie

COVID-19:
wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus,
vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Een
vaccin tegen COVID-19 voor iedere VS burger zou onhaalbaar zijn en het
vaccineren van de hele wereldbevolking zou minstens 3 jaar tijd in
beslag nemen

Coronavirus: farmaceuten zijn nu al doende de prijs voor een vaccin op te drijven‘ (bericht van maart dit jaar)

Coronavirus: Roche laat zien waar farmaceuten voor staan: inhumaniteit, zelfzucht en bakken geld verdienen

Janssen (farmaceut) werkt aan een toekomst ‘waarin ziektes tot het verleden behoren…..’ ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Judy Mikovits, biochemicus in microbiologie, gevangengezet op aanwijzing van de farmaceuten‘ (!!!!) (een bericht uit 2019 dat over het griepvirus gaat en waarvan je de haren te berge zullen rijzen…..)

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik 

UFO rapport van DNI: welkom voer voor Koude Oorlog beleidsmakers

Zoals al werd verwacht door velen en zeker door Caitlin Johnstone, is het UFO rapport van de Directeur van de Nationale Veiligheidsdiensten* (Director of National Intelligence >> DNI) geen bevestiging van wat het grote aantal UFO ‘gelovigen’ zeker denkt te weten: dat zich af en aan UFO’s in onze atmosfeer ophouden. Nee, integendeel, het rapport is juist voer voor de figuren die de Koude Oorlog 2.0 ‘in volle glorie’ willen optuigen…….

Ga maar na: in het rapport wordt niet gesteld dat de ‘ontmoetingen’ van luchtmachtpiloten met UFO’s duiden op buitenaards leven, maar dat dit heel goed de nieuwste technieken kunnen zijn van Rusland of China……. Totaal belachelijk daar men alleen de getuigenissen van piloten meeneemt die deze ‘ontmoetingen’ de afgelopen 21 jaar deden, terwijl dezelfde getuigenissen al van na de Tweede Wereldoorlog dateren……..

Met het voorgaande kan je zeggen dat men expres die ‘ontmoetingen’ alleen voor deze eeuw heeft genomen om zo de Russen of Chinezen te kunnen aanwijzen als degenen die deze ‘UFO technologie’ hebben gefabriceerd…… Terwijl deze ‘ontmoetingen’ al plaats vonden vanaf eind 40er jaren van de vorige eeuw…. Veronderstel dat Rusland of China al lang over deze ‘buitenaardse technologie’ zouden hebben beschikt,waarom zou men deze dan niet al lang hebben ingezet tegen de VS??!!!! 

Vergeet niet dat de VS al vanaf president George W. Bush en zijn opvolgers Obama, Trump en nu Biden bezig is om Rusland meer en meer te demoniseren……. Waarvoor men het liefst de hulp aanwijst die Rusland gaf aan de in feite zelfstandige enclaves in Georgië** (die men in het westen valselijk een inval van Rusland in Georgië noemt) en de ‘annexatie’ van De Krim, deze 2 zaken ziet men als bewijs van ongebreidelde Russische agressie…… De opstand in Oekraïne werd door de VS georganiseerd en geregisseerd, inclusief het inhuren van de scherpschutters die op het Maidanplein demonstranten en politieagenten doodschoten….. De VS trok voor de hele operatie en de voorbereiding maar liefst 4 miljard dollar uit…… 

Uiteraard verwachtte de VS (onder Obama) en de NAVO dat Rusland De Krim zou annexeren, daar haar belangrijkste ijsvrije marinehavens zich op De Krim bevonden (en bevinden)…… Echter daarvoor had men Rusland in het geheel niet nodig, daar de bewoners van De Krim met een grote meerderheid, inclusief de oorspronkelijke bewoners, in een door internationale waarnemers als eerlijk en goed verlopen beoordeeld referendum kozen voor aansluiting bij Rusland, dit daar zij tegen de coup waren waarbij de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj werd afgezet…. De bewoners van De Krim wilden eenvoudigweg niet leven onder een neonazi junta die werd geleid door de corrupte fascist Porosjenko……. 

Hetzelfde geldt voor de Donbass regio in het oosten van Oekraïne, ook die bewoners daar wensten niet te leven onder de neonazi-junta die in feite werd geparachuteerd door de VS, echter zij besloten niet tot aansluiting bij Rusland, maar verklaarden zich onafhankelijk….. Schandelijk genoeg zegt men nu ook dat Rusland dat gebied zou zijn binnengevallen, te zot voor woorden, immers als het Russische leger zich in Oost-Oekraïne zou bevinden, hadden deze de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger al lang en breed het gebied uitgeschopt……. Trouwens waarom zouden de 3 nu onafhankelijke staatjes in Oost-Oekraïne toestaan dat het Russische leger hun gebied zou binnenvallen, terwijl zij zich onafhankelijk verklaarden??!!! Daarnaast: als dit al waar zou zijn, waarom zou de NAVO dan een paar maanden geleden (zo hypocriet) hebben gedemonstreerd tegen de Russische troepensamentrekking voor de grens met Oost-Oekraïne??

Het voorgaande wat betreft De Krim haalde een dikke vette streep door de verwachting van de VS en haar andere NAVO-lidstaten (dat de Rusland De Krim zou binnenvallen), echter men hield en houdt sinds die tijd staande dat Rusland De Krim heeft geannexeerd en dat met grote steun van de westerse reguliere media, die elke onafhankelijkheid jaren geleden al zijn kwijtgeraakt doordat spuugrijke figuren die media hebben overgenomen*** en daarbij wensen dat hun belangen worden gediend en die gaan gelijk op met de belangen van het grote aantal neoliberaal geregeerde westerse landen….. Belangen als het lobbyen voor wapenfabrikanten, door oorlogsvoering van westerse landen in bijvoorbeeld het Midden-Oosten en dit als noodzakelijk te verkopen door die media waarvan de eigenaren grootaandeelhouders zijn van deze wapenfabrikanten, immers hoe meer oorlog hoe meer winst…… (hetzelfde geldt voor de aandelen van oliemaatschappijen, farmaceuten en die van de financiële wereld >> lees de financiële maffia) Bovendien: is het niet vreemd dat er in de reguliere westerse media amper of geen kritiek wordt geleverd op de massamoord op verdachten die de VS middels drones begaat, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht…….

Uiteraard is de ‘UFO openbaring’ van de DNI een nieuw vat olie op het al wakkerende vuur van de Koude Oorlog 2.0 en daarmee een ‘mooie gelegenheid’ om meer geld voor defensie te eisen en dat op een moment dat de VS, de grootste terreurstaat ter wereld, voor 2021 al een budget voor illegale oorlogsvoering (‘defensie’) heeft van 735 miljard dollar….. Tja door angst te zaaien kan je geld loskrijgen bij de regering…… (neem ook de Coronacrisis, die in de VS heeft gezorgd voor een fikse toename van het aantal miljardairs…..)

Het volgende artikel is van Caitlin Johnstone:

UFO Report Provides No New Information But Plenty Of Fodder For Cold Warrior Policymakers

 

by Caitlin Johnstone

The Office of the Director of National Intelligence has released its hotly anticipated UFO report,
which at nine pages in length with no new information is about as
spectacular a letdown for UFO enthusiasts as you could possibly get. It
does however contain multiple lines which will likely be useful for cold
warrior policymakers going forward, just as we forecast earlier.

In summary:

  • The ODNI says there do appear to be unidentified objects in US airspace behaving in ways the government can’t yet explain.
  • No direct mention is made of the possibility that these objects could be extraterrestrial in origin.
  • Direct mention is made of the possibility that UFOs could be highly advanced Russian or Chinese technology.
  • UFOs “pose a hazard to safety of flight” and could be a national security threat.

Those last two points are the only ones which US policymakers of any significance are going to pay attention to.

“UAP
[Unidentified Aerial Phenomena] clearly pose a safety of flight issue
and may pose a challenge to U.S. national security,” the report says.
“Safety concerns primarily center on aviators contending with an
increasingly cluttered air domain. UAP would also represent a national
security challenge if they are foreign adversary collection platforms or
provide evidence a potential adversary has developed either a
breakthrough or disruptive technology.”

“UAP
pose a hazard to safety of flight and could pose a broader danger if
some instances represent sophisticated collection against U.S. military
activities by a foreign government or demonstrate a breakthrough
aerospace technology by a potential adversary,” the report adds.

“Some UAP may be technologies deployed by China, Russia, another nation, or a non-governmental entity,” it also says.


Kellie Meyer



@KellieMeyerNews

UAP REPORT: RUBIO FULL STATEMENT: Rubio is the Senate Select Committee on Intelligence Vice Chairman Marco Rubio (R-FL) https://twitter.com/KellieMeyerNews/status/1408519483610873856 

View image on Twitter


Kellie Meyer



@KellieMeyerNews

NEW: @marcorubio statement on UAP REPORT:

Calls the report “an important first step.”

Adds “the Defense Department and Intelligence Community have a lot of work to do before we can actually understand whether these aerial threats present a serious national security concern.”

279 likes

156 people are talking about this

While
the authors of the report also say they “currently lack data to
indicate any UAP are part of a foreign collection program or indicative
of a major technological advancement by a potential adversary,” the fact
that Russia or China magically leapfrogging US technology by centuries seventy years ago has
been validated as a possibility by the report is a gift to cold
warriors eager to ramp up aggressions and inflame a high-budget arms
race against those nations.

One of those cold warriors is Senator Marco Rubio, one of the handful of individuals behind this strange new UFO narrative’s entry into mainstream attention. Rubio released the following statement shortly before the report was published:

“For
years, the men and women we trust to defend our country reported
encounters with unidentified aircraft that had superior capabilities,
and for years their concerns were often ignored and ridiculed. This
report is an important first step in cataloging these incidents, but it
is just a first step. The Defense Department and Intelligence Community
have a lot of work to do before we can actually understand whether these
aerial threats present a serious national security concern.”

As I’ve been saying repeatedly,
the odds of this new UFO narrative entering mainstream consciousness
courtesy of the Pentagon, military/intelligence operatives, and corrupt
warmongering politicians at the same moment the US begins implementing a
new cold war against Russia and China is far too convenient for mere
coincidence to be a likely explanation. We can expect to see the hawkish
agendas of warmongers like Marco Rubio further advanced by this new UFO
narrative going forward.

_________________________

Sorry for no audio on this one; we’re out of town today.

The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2 

Caitlin Johnstone | June 26, 2021 at 12:11 am | Tags: china, cold war, Marco Rubio, report, Russia, uap, UFO
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2CR

Comment    See all comments

======================================

*   DNI: de directeur van alle veiligheidsdiensten in de VS en dat zijn er meer dan 25, waarvan de bekendsten: de CIA en de NSA.

**  Hier wat professor Stephen Cohen zei over de ‘Russische oorlog tegen Georgië’:

STEPHEN
COHEN: I’m not aware that Russia attacked Georgia. The European
Commission, if you’re talking about the 2008 war, the European
Commission, investigating what happened, found that Georgia, which was
backed by the United States, fighting with an American-built army under
the control of the, shall we say, slightly unpredictable Georgian
president then, Saakashvili,
 that
he began the war by firing on Russian enclaves. And the Kremlin, which
by the way was not occupied by Putin, but by Michael McFaul and Obama’s
best friend and reset partner then-president Dmitry Medvedev, did what
any Kremlin leader, what any leader in any country would have had to do:
it reacted. It sent troops across the border through the tunnel, and
drove the Georgian forces out of what essentially were kind of Russian
protectorate areas of Georgia…..

*** Onlangs nam miljonair Chris Oomen persangentschap  ANP over, volgens hem als wapen tegen ‘fake news’ (nepnieuws), waarmee hij in feite de vrijheid van meningsuiting geweld aandoet…… Zie: ‘Miljonair Oomen koopt ANP ‘om nepnieuws (fake news) te kunnen bestrijden….’‘ (en zie de links in dat bericht!!)

—————————————————-

Zie ook: ‘UFO gelovigen werden eerder afgebrand door de media, nu worden UFO ontkenners meer en meer het mikpunt van spot

UFO openbaringen VS ministerie ‘van defensie’ de manier om nog meer oorlogsbudget te verkrijgen‘ (met het eerste artikel van Caitlin Johnstone)

Pentagon geeft toe onderzoek naar UFO’s te doen

Terzijde, zie ook: ‘Wetenschappers denken werkelijk dat je door een zwart gat kan reizen naar een ander universum

Verdere bronnen o.a. Radio1 en BBC World Service.

Beste bezoeker, dit was het helaas voor vandaag, morgen wellicht meer berichten. Ik wens je (althans als het enigszins mogelijk is) een mooie dag.

Graven bij rooms-katholieke Canadese ‘kostschool’ bevatten de overblijfselen van 751 kinderen

Nadat vorige maand een massagraf bij een rooms-katholieke staatskostschool de overblijfselen werden gevonden van 215 kinderen behorend tot de oorspronkelijke bevolking, meldde Radio1 gisteravond in het programma ‘Met het Oog op Morgen’ dat er bij een andere ook rooms-katholieke kostschool, de Kamloops residential school in Saskatchewan, de overblijfselen van 751 kinderen zijn gevonden, dat is het aantal overblijfselen die men met speciale apparatuur (grondradar) kon tellen…… Het gaat hier niet om een massagraf maar om afzonderlijke graven.

Schande dat niet de Canadese overheid deze onderzoeken doet, maar een team met leden van de oorspronkelijke bevolking (‘indianen’)….. Des te wranger daar de Canadese premier Trudeau na de eerste vondst de rooms-katholieke kerk wilde aanklagen voor de vreselijke omgang met kinderen in die ‘kostschool’, terwijl de Canadese overheid evenveel verantwoordelijkheid draagt…… Met hulp van de plaatselijke autoriteiten werden kinderen letterlijk uit handen van hun ouders gerukt om daarna in door de Canadese overheid gebouwde scholen te worden gemarteld (tot de dood toe) door psychopathische rooms-katholieke en protestantse schoften…….

Opmerkelijk dat er gisteren en vandaag amper over de vondst werd gesproken op de landelijke radio nieuwszenders van Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië (inclusief Schotland), me dunkt dat de vondst van 751 kinderen toch minstens één dag lang tot de hoofdonderwerpen zou moeten behoren, maar blijkbaar vindt men dat de rooms-katholieke kerk al genoeg is gedemoniseerd voor het vreselijke kindermisbruik, dat overigens ook op die kostscholen in Canada tot de dagelijkse praktijk behoorde, aldus een deskundige op Radio1…….

Dat was dan ook de enige uitzondering (althans voor zover bij mij bekend) wat betreft de aandacht voor deze zaak en hiervoor al even aangehaald: in het Radio1 programma ‘Met het Oog op Morgen’ was Serv Wiemers te horen, hij is deskundige op
gebied van de oorspronkelijke volkeren van Noord-Amerika en schreef daar
al eens een boek over met de titel ‘Veerkracht’

Volgens Wiemers, die sprak met overlevenden van deze ‘kostscholen’ werden de kinderen niet alleen seksueel misbruikt, maar ook mishandeld, slecht gevoed, vastgehouden in slechte omstandigheden, zodat ook besmettelijke ziekten slachtoffers konden maken…… 

Het was de bedoeling van de beheerders van de scholen en de Canadese overheid om deze kinderen te ontdoen van hun achtergrond, ofwel ze gedwongen te assimileren met de witte bevolking, om dat te bereiken werden kinderen ernstig mishandeld als ze de taal van hun ouders durfden te spreken…… Men had voor deze assimilatie ook een gezegde: “Kill the indian, safe the man…..” Het eerste deel van dat gezegde werd wel erg nauw gevolgd door de religieuze ‘herders’ van die scholen…….

De wantoestanden op die Canadese scholen duurden voort tot in de 70er jaren van de vorige eeuw…… Men heeft volgens Wiemers later uitgerekend dat het voor een kind gevaarlijker was om naar zo’n school te gaan, dan voor een Canadese militair die tijdens WOII naar Europa ging om te vechten tegen nazi-Duitsland…….

Kortom in Canada was sprake van een ‘beschavingsoffensief’ zoals we dat
gewend zijn van de witte kolonisten uit Europa….. Een offensief dat in
feite nog steeds plaatsvindt als je ziet hoe de VS (met haar andere
NAVO-lidstaten) oorlog voert over een flink deel van de wereld, illegale
oorlogen in landen waar het westen niets, maar dan ook helemaal niets
te zoeken heeft en waar men zogenaamd democratie en vrijheid brengt,
terwijl men in werkelijkheid grote aantallen mensen vermoord >>
zowel mannen, vrouwen, ouderen als kinderen……… En ja ook Nederland heeft zich in deze oorlogen bewezen als oorlogsmisdadiger…..

Dan nog het volgende: in Canada verdwijnen jaarlijks grote aantallen meisjes en vrouwen van de oorspronkelijke bevolking, een zaak waar de Canadese autoriteiten amper wat aan doen, ook al beloofde men meermaals beterschap (ook door opperploert Trudeau)….. De meisjes en vrouwen worden ontvoerd en verkracht om daarna te worden vermoord, bijvoorbeeld door werkers in de olie-industrie…….

Ten onrechte dacht men hier vroeger dat de Canadezen beter omgingen met de oorspronkelijke bewoners dan de VS, een heel foute gedachtegang zoals ook nu weer blijkt…….. Datzelfde geldt overigens ook voor de genocide op deze oorspronkelijke volkeren >> de grootste genocide ooit werd uitgevoerd in de 3 Amerika’s….

Zie ook: ‘Coronavirusmaatregelen ‘heilzaam voor kindermisbruik’ en ander zwaar geweld achter de voordeur

Paus Franciscus doet hypocriete oproep kindermisbruik niet langer onder de mijter te houden

Kindermisbruikers beschermd door overheden‘ En zie de links in dat bericht over o.a.Jeffrey Epstein, die een organisatie van kindermisbruikers had opgezet voor bekende figuren, waaronder vooraanstaande psychopathisch politici en ondernemers….. Dan durft men de verhalen over politici en ondernemers die gezamenlijk kinderen verkrachten een complottheorie te noemen……

In 47 VS staten
kunnen ouders hun kinderen uithuwelijken aan een kindermisbruiker om
onderzoek naar verkrachting van hun kind door zo’n figuur te voorkomen
‘ (de VS: ‘het land van de ongekende mogelijkheden…..’)

Vaticaan maant bisschoppen niet te snel te reageren op beschuldigingen van kindermisbruik door rk geestelijken…..

Paus Benedictus XVI: kindermisbruik gevolg van seksuele revolutie……‘ (blijkbaar begon deze revolutie in de meer dan zieke geest van deze paus al in de 19de eeuw……)

Kindermisbruik: rk oproep in The Guardian, het biechtgeheim ook voor kinderverkrachters te eerbiedigen………..

Miskraam: Maria Teresa Rivera vrij na bijna 5 jaar gevangenschap……. Viva El Salvador & paus Franciscus………

Vaticaan in VN hoorzitting kindermisbruik: de rk kerk heeft een traditie in het afwijzen van kindermisbruik…………‘ (de brutaliteit!!)

—————————————–

En terzijde een bericht uit 2015: ‘Rutte 2 zorgt ervoor
dat dagelijks zo’n 20.000 Nederlandse kinderen ondervoed, vuil en met
kapotte kleding naar school moeten……..
‘ Een bericht uit 2015, ofwel het aantal van 20.000 kinderen moet intussen al flink zijn opgelopen, waarbij de landelijke en lokale overheden zich in feite schuldig maken aan kindermishandeling, immers zij hebben de voorwaarden geschapen waardoor dit mogelijk is in ons puissant rijke land……..

Voor meer berichten over kindermisbruik rk kerk, kindermisbruik en/of kindermishandeling, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht. (voor meer berichten over Jeffrey Epstein, de ruimte voor labels is beperkt, vul zijn naam in op het zoekvlak rechtsbovenaan deze pagina, daarna kan je kiezen voor sorteren op datum, waardoor je het laatste (nieuwe) bericht als eerste ziet)

Washington sluit websites van nieuwsorganisaties in het Midden-Oosten: machtsmisbruik en illegale censuur op grote schaal

De VS gaat steeds harder tekeer tegen websites van nieuwsorganisaties in o.a. het Midden-Oosten, zo heeft de VS de Iraanse Press TV internetsite gesloten, alsook het nieuwsplatform al-Masirah TV van de Houthi’s in Jemen…… Het laatste is wellicht het ergste, immers de VS helpt de Saoedische terreurcoalitie met het uitvoeren van een genocide op de sjiitische bevolking van Jemen, de bevolking die de Houthi’s probeert te beschermen tegen het moorddadige buitenlandse geweld…….

Volgens de VS doet men dit op basis van regels die gebaseerd zijn op internationale regels, echter het is wel duidelijk dat de vork iets anders in de steel steekt, vandaar ook de kop op het artikel van Caitlin Johnstone: ‘Rules-Based International Order’ Means Washington-Based International Order, waarmee ze stelt dat het voorgaande in werkelijkheid betekent: op Washington gebaseerde internationale regels…. (ofwel: door Washington opgestelde internationale regels) Niets tegen in te brengen als je ziet dat de VS het gore lef heeft om landen eenzijdig sancties op te leggen, die oh schande maar al te vaak worden gesteund door de EU, alsof de EU bevolking daarom vraagt……. Daarmee worden de EU burgers in feite medeplichtig aan massamoord, zie Venezuela waar VS sancties (die worden gesteund door Canada, Groot-Brittannië en de EU….) al aan meer dan 50.000 mensen het leven hebben gekost…… (correctie op 13 juli 2021: het aantal Venezolaanse doden was op het moment van publicatie al meer dan 100.000, mijn excuus) Dat is overigens een cijfer van vorig jaar, ofwel het werkelijke aantal doden moet nu vele malen hoger liggen….. Dan nog het volgende: de VS heeft zelfs een Venezolaans tegoed van 5 miljard dollar
voor de aankoop van medicijnen en medische apparatuur achterover
gedrukt >> dat noemt men ‘westerse beschaving….’

Nederland is medeplichtig aan die doden, moet je nagaan: onder die sancties vallen ook medicijnen en medische apparaten en hoewel Washington dat ontkent zijn de bewijzen van het tegendeel overweldigend >> voordat de sancties tegen Venezuela werden verscherpt gingen veel Antillianen voor medische ziekenhuishulp naar Venezuela, waar ze gratis werden geholpen……… (daar de door Nederland opgetuigde gezondheidszorg zwaar tekort schoot en nog steeds tekort schiet, terwijl de Antillianen nu kunnen vergeten naar Venezuela te gaan voor hulp, mede met dank aan ChristenUnie opperschoft Blokhuis >> echt héééél christelijk….) We moeten ons als Nederlanders weer collectief schamen voor onze waardeloze flut regering, die middels de EU de sancties tegen Venezuela steunt, Rutte 3 dat al zo ontzettend veel fout heeft gedaan en van blunder naar blunder strompelt……

Het ministerie van justitie in de VS maakte afgelopen dinsdag bekend dat het 36 aan Iran gelinkte websites van tv stations op zwart heeft gezet met de meer dan belachelijke verantwoording dat deze stations bezig waren met desinformatieve activiteiten, of dat deze stations ronduit van gewelddadige organisaties waren….. (als we dat hier ook zouden doen, moesten we alle tv series en films uit de VS boycotten en alle VS zenders (zowel radio als tv) op het internet op zwart zetten, geen land of organisatie dat/die zoveel terreur uitoefent als de VS en dat wereldwijd….. Zoals gewoonlijk heeft de VS e.e.a. gedaan zonder enig bewijs te leveren en dan heeft de VS het gore lef te stellen dat deze stations een overtreding begingen tegen de VS sancties….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Terwijl die sancties godbetert illegaal zijn!! Als er één land is op onze planeet dat door de hele wereld zou moeten worden gesanctioneerd is het wel de VS, de grootste terreurentiteit ter wereld, een terreurstaat die alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen moorden (!!!) op haar rekening heeft gezet…… 

Caitlin stelt terecht dat de VS dat e.e.a. durft te zeggen verantwoordelijk is voor de isolatiefolter waarin Julian Assange nu al meer dan 2 jaar wordt vastgehouden, dezelfde VS die de wapens aan de fascistische apartheidsstaat Israël leverde, waarmee vorige maand de kantoren/studio’s in de Gazastrook werden vernietigd van 20 Palestijnse nieuwsmedia en dat van Associated Press (AP)….. (de Biden administratie heeft dat zelfs niet veroordeeld….) De dominantie van de VS wordt mede mogelijk gemaakt door de ‘journalistieke’ vernietigende propaganda die de reguliere westerse media brengen, media in het bezit van plutocraten en dat in samenwerking met de sociopathische overheidsagentschappen, aldus Caitlin (agentschappen: vooral bestaande uit de geheime diensten zoals je begrijpt)……. 

En dan durft dezelfde VS te stellen dat het de persvrijheid beschermd, een bescherming die is gebaseerd op internationale regels…..* Als het niet zo in en in triest was zou je je daadwerkelijk doodlachen, jezus wat een leugen!!!

‘Rules-Based International Order’ Means Washington-Based International Order


by Caitlin Johnstone


Listen to a reading of this article:

The US government has shut down multiple news media websites
based in the Middle East, including Iran’s state-owned Press TV, and
al-Masirah TV which is owned by the Houthi group Ansarullah in Yemen.
The Department of Justice said on Tuesday
it had seized 36 Iranian-linked websites, claiming without evidence
that they were associated with “either disinformation activities or
violent organizations” and were shut down for a violation of US
sanctions.

This would be the same US government that is imprisoning Julian Assange for exposing US war crimes, the same US government which paid for the weapons used to destroy more than 20 Palestinian media outlets
in Gaza last month, the same US government whose unipolar domination of
the planet is made possible by the journalism-destroying propaganda of
the media-owning plutocratic class in alliance with sociopathic government agencies.

This would also be the same US government which constantly pays lip service to the need to protect the freedom of the press, as part of the “rules-based international order” it purports to uphold in the world.

— Caitlin Johnstone ⏳ (@caitoz) June 23, 2021

He tweeted this the month before the US government shut down dozens of Middle East-based news media websites and weeks before US-sponsored military explosives were used to destroy over 20 Palestinian media outlets in Gaza, all while Julian Assange wastes away in Belmarsh Prison.

Secretary Antony Blinken

@SecBlinken

United States government official

On World Press Freedom Day, the United States continues to advocate for press freedom, the safety of journalists worldwide, and access to information on and offline. A free and independent press ensures the public has access to information. Knowledge is power.

2:32 PM · Jun 23, 2021

471

14

Copy link to Tweet

 

The Biden administration has been bleating “rules-based order” so frequently and with such obvious meaninglessness that even The New York Times voiced some criticism
of the way that vapid, idiotic phrase is being used instead of the
well-defined term “international law”. As Medea Benjamin and Nicolas JS
Davies wrote for Salon last month:

For
Blinken, the concept of a “rules-based order” seems to serve mainly as a
cudgel with which to attack China and Russia. At a May 7 UN Security
Council meeting, Russian Foreign Minister Sergey Lavrov suggested that
instead of accepting the already existing rules of international law,
the United States and its allies are trying to come up with “other rules
developed in closed, non-inclusive formats, and then imposed on
everyone else.”

Today,
far from being a leader of the international rules-based system, the
United States is an outlier. It has failed to sign or ratify about 50 important
and widely accepted multilateral treaties on everything from children’s
rights to arms control. Its unilateral sanctions against Cuba, Iran,
Venezuela and other countries are themselves violations of
international law, and the new Biden administration has shamefully
failed to lift these illegal sanctions, ignoring UN Secretary-General
António Guterres’ request to suspend such unilateral coercive measures during the pandemic.

Indeed,
US government officials babble endlessly about “rules”, and the “rules”
are literally always tools used for the benefit of the US government,
and the US government literally always flouts those “rules”
exponentially worse than any other government on earth.

Dave DeCamp

@DecampDave

“rules-based order”

Antiwar.com

@Antiwarcom

US Sells Off 2 Million Barrels of Stolen Iranian Oil
The US seized a tanker off the UAE, made it dock in Houston, and sold its cargo for $110 million
by Dave DeCamp
@DecampDave#Iran#UAE#oilnews.antiwar.com/2021/05/31/us-

Image

2:05 AM · Jun 1, 2021

611 likes

15

Copy link to Tweet

What
the phrase “rules-based order” actually means is Washington-based
order. It means a world order imposed by the US government and its
lackey states on pain of devastation and death, which exists solely to
keep the US at the head of a unipolar empire. It means do as I say, not
as I do. It means rules for thee but not for me. It means we decide what
happens based on what suits our interests.

If
you peel away all the narrative spin and outward politeness, the US
empire just looks like any other tyrannical force that has ever existed
throughout human history, except it kills a lot more people than most of
the others. In the old days the thugs with the most effective killing
force would dominate everyone else using terror, wearing frightening
battle costumes adorned with the body parts of their enemies. Nowadays
they still dominate everyone else using terror, except they do it while
wearing suits, and while waxing self-righteously about the “rules-based
international order”. And they are much better at killing.

There
is no other government on earth that is less qualified to impose any
“order” upon the world. This is the only government on earth which has killed millions of people and displaced tens of millions
just since the turn of this century, the only government on earth that
is circling the planet with hundreds of military bases and working to
destroy any nation which disobeys its dictates. Yemen alone
completely delegitimizes any claim the US may have had to be the arbiter
of “order” in the world, to say nothing of Iraq, Vietnam, Libya and all
the other innumerable atrocities that this monstrous regime has
inflicted upon our species.

The sooner humanity can extract the parasite that is the US empire from its skin, the better off the whole world will be.

____________________________

The
best way to get around the internet censors and make sure you see the
stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. My work is 
entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. 
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | June 23, 2021 at 1:56 pm | Tags: imperialism, Iran, media, Politics, press tv, rules-based order
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2CE

Comment    See all comments

===================================

* Zie:  ‘Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet‘ (waarvan Assange wel het grootste voorbeeld is!!)

————————————

Zie ook: ‘CIA operaties van stiekem naar openheid in handelen: het is hier wat betreft de AIVD nog erger‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Miljonair Oomen koopt ANP ‘om nepnieuws (fake news) te kunnen bestrijden….’

Instagram moet
stoppen met censuur op berichten over huisuitzettingen in een wijk van
Oost-Jeruzalem waar Palestijnen al vele generaties wonen

Akerboom (chef AIVD) waarschuwt voor Corona-extremisme op straat en de sociale media, ofwel graag meer bevoegdheden, geld en censuur

Twitter komt met een nieuwe vorm van censuur: ‘Birdwatch’, naar voorbeeld van Wikipedia

Trumpisme
en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire
maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk
hebben gemaakt

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat
‘ 

Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen

De VS is rijp voor fascistisch bestuur, wat zeg ik…….

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (met aandacht voor het feit dat Joe Biden in feite de eerste Patriot Act heeft geschreven…..)

Rellen op Capitol Hill: burgeroorlog in VS dichterbij dan de laatste 155 jaar en de roep om censuur klinkt harder dan ooit

Joe Biden heeft het Coronasteunpakket voor de arme bevolking gesaboteerd‘ 

2020 het jaar dat de vrijheidsboom in brand werd gestoken

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit…
.’

‘Coronavirus en schending mensenrechten

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten‘ (en zie de links in dat bericht)

LIMC
(leger) nu pas door minister van Defensie Bijleveld op non actief
gesteld, na ernstige inbreuk op privacy en schending mensenrechten

——————————————————-

Zie wat betreft Julian Assange: ‘Julian Assange en het instorten van de rechtsorde door de onterechte vervolging van deze gelauwerde journalist

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en opperschoft Navalny)

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (intussen, 24 juni 2021 al ruim meer dan 2 jaar…..)

Internationale Dag van de Persvrijheid: ARD hekelt geheel hypocriet Turkije zonder ook maar één woord te besteden aan Julian Assange‘ (en zie de links in dat bericht)

Dag van Persvrijheid: Assange wordt zoveel mogelijk uitermate hypocriet gemeden door de pers‘ 

CNN met nog smeriger lastercampagne tegen Julian Assange

Julian Assange: Speciaal VN rapporteur martelen heeft grote twijfels bij onafhankelijkheid rechter

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschap‘ (en nog hadden de reguliere media een grote bek over Rusland, media die niet anders hebben gedaan dan collega Assange besmeuren…..)

VN rapport: Assange is gedemoniseerd en psychisch gemarteld

Media wakker geschrokken en ontwaken in Assange nachtmerrie

Julian Assange weer vervolgd wegens ‘verkrachting’, waarvoor het Zweedse OM eerder geen bewijs kon vinden……

Russiagate: VS en buitenlandse geheime diensten hebben de VS presidentsverkiezingen in 2016 gemanipuleerd

Brekend nieuws: EU neemt internet censuurwet aan……

Jan
Kuitenbrouwer (‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks
heeft beelden van de moord op 2 journalisten gemanipuleerd

Laatste bewerking op 13 juli 2021.

Hypocriete demonisering van Ilhan Omar, lid VS Huis van Afgevaardigden: ze zou de VS hebben vergeleken met Hamas

CounterPunch kwam gisteren met een artikel over de demonisering van Ilhan Omar, lid van het VS Huis van Afgevaardigden. Ilhan Omar stelde dat alle misdaden tegen de menselijkheid gelijk moeten worden behandeld wat betreft verantwoordelijkheid en gerechtigheid. (het is daarvoor inderdaad de hoogste tijd, wat zeg ik: we zijn wat dat betreft al zwaar overtijd….*) Daarbij stelde ze dat we ondenkbare wreedheden hebben gezien die zijn gepleegd door de VS, Hamas, Israël, Afghanistan en de Taliban……

Dit schoot zowel een groot deel van de Democraten (de partij van Omar) als de Republikeinen in het verkeerde keelgat en er barstte een storm van verontwaardiging los over haar woorden. Heel smerig stelde men dat Omar de VS vergelijkt met Hamas….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hamas mocht willen dat het zoveel terreur kon uitoefenen als de VS, dan was het snel afgelopen met de staat Israël!! Ofwel de verontwaardiging is niet alleen hypocriet, maar ook ongelofelijk dom, immers vanaf het moment dat de VS de atoombom onnodig losliet op respectievelijk Hiroshima en Nagasaki heeft deze terreurstaat meer dan 25 miljoen mensen vermoord: -in illegale oorlogen, -door het organiseren van opstanden in derde landen, -door het organiseren van staatsgrepen in landen die niet gehoorzaam aan de hand van de VS liepen, zoals Guatemala, Indonesië, Chili, Honduras, Oekraïne en ga nog maar even door, -het vermoorden van verdachten middels drones, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht en -het opleggen van illegale sancties (illegaal: niet gesteund door de VN) aan ongehoorzame landen, die bijvoorbeeld in Venezuela aan 50.000 mensen het leven heeft gekost….. Vergeleken met het voorgaande is Hamas een padvindersclub……

‘Maar goed’, in de VS tilt men zwaar aan de uitlatingen van Omar, echter op volkomen valse gronden, immers Omar vergeleek met haar uitspraak de VS niet met Hamas, maar noemde landen en organisaties die zich schuldig maken aan misdaden tegen de menselijkheid (jammer trouwens dat Omar Saoedi-Arabië niet noemde, het land dat NB met hulp van de VS een genocide uitvoert op de sjiieten in Jemen….) Voorts moet je dan ook nog kijken naar waarom organisaties als de Taliban en Hamas geweld uitoefenen >> het is immers de taak van elke soevereine natie om zich te verzetten tegen bezetting van haar land tegen buitenlandse indringers en daar is wat betreft Afghanistan en Palestina wel degelijk sprake van….. Anders gezegd of beter gevraagd: was het verzet in Nederland tegen de nazi-Duitse bezetter tijdens WOII terreur of gelegitimeerd verzet?? Dit voorbeeld is des te belangrijker als het gaat om de zogenaamde Politionele Acties van Nederland in Indonesië (een ordinaire koloniale oorlog), uiteraard was Nederland voor de gewone Indonesiërs een bezetter en dan durft men nog steeds te spreken over door Indonesiërs gepleegde oorlogsmisdaden tegen Nederlandse militairen en burgers, terwijl deze mensen als Nederlanders tijdens WOII de bezetter hebben aangevallen……..

Hypocrisie? Zo oud als de mensheid, al maken de ‘moderne machthebbers’ er veel meer werk van!!

Het volgende artikel werd geschreven door Paul Street, hij gaat dieper in op de smerige hypocritische storm die Ilhan Omar over zich heen heeft gekregen:

No Comparison: Thoughtcrime Reflections on the Latest Imperial Smackdown of the Nation’s Best Congressperson

Photograph Source: Fibonacci Blue – CC BY 2.0

United States political culture is an Orwellian nightmare. Two plus
two equals five in the propaganda spectacle that passes for “democratic”
news and debate here.

Take the latest bipartisan establishment disciplining of Rep. Ilhan
Omar (D-MN), the U.S. House’s most courageous and eloquent member, for
saying this: “We must have the same level of accountability and justice
for all victims of crimes against humanity. We have seen unthinkable
atrocities committed by the U.S., Hamas, Israel, Afghanistan, and the
Taliban.”

Omar dared, in the words of The New York Times, “to compare Israel and the United States to Hamas and the Taliban.”

But did she? Look at these two sentences: “There’s nothing quite as
exciting for baseball fans as a no-hitter. We have this season seen no-hitters thrown by
pitchers with the Chicago White Sox, the San Diego Padres, the Detroit
Tigers, the New York Yankees, the Baltimore Orioles, and the Cincinnati
Reds.”

Does this statement compare the White Sox with the Red Sox, the
Padres, the Tigers, the Yankees, the Orioles, and the Reds? No, it makes
an assertion about baseball no-hitters and then includes six teams in a
list of Major League Baseball franchises with a pitcher who threw a
no-hitter this year. For all anyone knows from these 41 words, each one
of these teams is wildly different from the others.

Thoughtcrime 1: Serious Comparison

But, okay, let’s compare. Since Omar’s critics charge comparison, let’s take comparison seriously.
One reason not to make “false equivalencies” between the Taliban (or
Hamas) and the United States is that the former has never been remotely
in the latter’s ballpark when it comes to committing crimes against
humanity. Between direct U.S. slaughter and the U.S. sponsorship,
funding, and equipping of mass slaughter by its client regimes,
prominently including the racist apartheid state of Israel (recipient of
$146 billion in U.S. military and economic funding in FY 2020, helping
make Israel what the Carnegie Endowment for International Peace calls “the largest cumulative recipient
of U.S. assistance since World War II”), Washington has murdered tens
of millions of world citizens since August of 1945, when it criminally
and unnecessarily atom-bombed two major Japanese cities. For an
introduction to this criminal record, which is hiding in plain sight for
those willing to look, Google up the following: “No Gun Ri,” “My Lai,”
“many My Lais,” “Operation Tiger Force,” “Abu Ghraib,” “Nissour Square,”
“Fallujah,” “Guantanamo,” “extraordinary rendition,” the “Highway of
Death,” and “Bola Boluk.” Better yet, read my February 2018 Truthdig essay
“The World Will Not Mourn the Decline of U.S. Hegemony” for a
soul-numbing account of this unmatched record of mass-murderous terror
inflicted both directly (as in Korea during the early 1950s, in
Southeast Asia between 1962 and 1975, in Iraq in 1991 and
2003-2011/2017) and indirectly (as in Indonesia, Latin America,
Palestine, Yemen and in countless nations and regions around the world).

Here are some selections from that essay…

It is difficult, sometimes, to wrap one’s mind around the extent of
the savagery Uncle Sam has unleashed on the world during the last and
the present century. In the early 1950s, for example, the Harry Truman
administration responded to an early challenge to U.S. power in Northern
Korea with a practically genocidal three-year bombing campaign that was
described in soul-numbing terms by the Washington Post years ago:

“The bombing was long, leisurely and merciless, even by the
assessment of America’s own leaders. ‘Over a period of three years or
so, we killed off—what—20 percent of the population,’ Air Force Gen.
Curtis LeMay, head of the Strategic Air Command during the Korean War,
told the Office of Air Force History in 1984. Dean Rusk, a supporter of
the war and later Secretary of State, said the United States bombed
‘everything that moved in North Korea, every brick standing on top of
another.’ After running low on urban targets, U.S. bombers destroyed
hydroelectric and irrigation dams in the later stages of the war,
flooding farmland and destroying crops … The U.S. dropped 635,000 tons
of explosives on North Korea, including 32,557 tons of napalm, an
incendiary liquid that can clear forested areas and cause devastating
burns to human skin.”

This ferocious bombardment, which killed 2 million or more civilians,
began five years after Truman arch-criminally and unnecessarily ordered the atom-bombing of
hundreds of thousands of civilians in Hiroshima and Nagasaki to warn
the Soviet Union to stay out of Japan and Western Europe.

The savagery of U.S. foreign policy in the post-WWII era did not
always require direct U.S. military intervention. Take Indonesia and
Chile, for two examples from the “Golden Age” height of the “American
Century.” In Indonesia, the U.S.-backed dictator Suharto killed millions
of his subjects, targeting communist sympathizers, ethnic Chinese, and
alleged leftists. A senior CIA operations officer in the 1960s later
described Suharto’s 1965-66 U.S.-assisted coup as “the model operation”
for the U.S.-backed coup that eliminated the democratically elected
president of Chile, Salvador Allende, seven years later. “The CIA forged
a document purporting to reveal a leftist plot to murder Chilean
military leaders,” the officer wrote, “[just like] what happened in
Indonesia in 1965.” As John Pilger noted 13 years ago,
“the U.S. embassy in Jakarta supplied Suharto with a ‘zap list’ of
Indonesian Communist party members and crossed off the names when they
were killed or captured. … The deal was that Indonesia under Suharto
would offer up what Richard Nixon had called ‘the richest hoard of
natural resources, the greatest prize in south-east Asia.’” According to
the prolific and brilliant New Left historian Gabriel Kolko, “No single
American action in the period after 1945,” wrote the historian Gabriel
Kolko, “was as bloodthirsty as its role in Indonesia.”

Two years and three months after the U.S-sponsored 1973 Chilean coup, Suharto received a green light from
the Henry Kissinger and Gerald Ford White House to invade the small
island nation of East Timor. With Washington’s approval and backing,
Indonesia carried out genocidal massacres and mass rapes and killed at least 100,000 of the island’s residents.

“To Henry Kissinger,” the human rights attorney Stanley L. Cohen noted five years ago, “the world, particularly Indochina, was very much a small chess game. Civilians were mere pawns ripe for sacrifice through hi-tech weaponry, including biological and chemical warfare, to enforce his worldview at any cost. Millions lost their lives to his cerebral game board” (emphasis added).

Among the countless episodes of mass-murderous U.S. savagery in the
oil-rich Middle East over the last generation, few can match the
barbarous and sadistic cruelty of the “Highway of Death,” where the
“global policeman’s” forces massacred tens of thousands of surrendered
Iraqi troops retreating from Kuwait on Feb. 26 and 27, 1991. Journalist Joyce Chediac testified that:

“U.S. planes trapped the long convoys by disabling vehicles in the front, and at the rear, and then pounded
the resulting traffic jams for hours. ‘It was like shooting fish in a
barrel,’ said one U.S. pilot. On the sixty miles of coastal highway,
Iraqi military units sit in gruesome repose, scorched skeletons of
vehicles and men alike, black and awful under the sun … for 60 miles
every vehicle was strafed or bombed, every windshield is shattered,
every tank is burned, every truck is riddled with shell fragments. No
survivors are known or likely. … ‘Even in Vietnam I didn’t see anything
like this. It’s pathetic,’ said Major Bob Nugent, an Army intelligence
officer. … U.S. pilots took whatever bombs happened to be close to the
flight deck, from cluster bombs to 500-pound bombs. … U.S. forces
continued to drop bombs on the convoys until all humans were killed. So
many jets swarmed over the inland road that it created an aerial traffic
jam, and combat air controllers feared midair collisions. … The victims
were not offering resistance. … [I]t was simply a one-sided massacre of
tens of thousands of people who had no ability to fight back or
defend.”

The victims’ crime was having been conscripted into an army
controlled by a formerly U.S.-backed dictator perceived as a threat to
U.S. control of Middle Eastern oil. President George H.W. Bush welcomed
the so-called Persian Gulf War as an opportunity to demonstrate
America’s unrivaled power and new freedom of action in the post-Cold War
world, where the Soviet Union could no longer deter Washington. Bush heralded the “war” (really
a one-sided imperial assault) as marking the end of the “Vietnam
Syndrome,” the reigning political culture’s curious term for U.S.
citizens’ reluctance to commit U.S. troops to murderous imperial mayhem.
As Noam Chomsky observed in
1992, reflecting on U.S. efforts to maximize suffering in Vietnam by
blocking economic and humanitarian assistance to the nation it had
devastated: “No degree of cruelty is too great for Washington sadists.”

I could go on and on and on some more with terrible tales of
unimaginable horror and mass death inflicted abroad by the U.S.-American
war machine during my lifetime in Southeast Asia (the U.S. killed 3 to 5
million in Vietnam, Cambodia, and Laos between 1962 and 1975), Iraq
(the “world’s leading democracy” killed at least 1 million Iraqis in the
last eight years of this century’s opening decade) and elsewhere.

Since Afghanistan’s Taliban is part of the Omar drama, it seems
germane to mention a forgotten 2009 crime against Afghan humanity that
then U.S. president Barack Obama tried to blame on the Taliban.

Within less than half a year of his inauguration, Obama’s
depressingly long list of atrocities in the Muslim world would include
the bombing of the Afghan village of Bola Boluk.
Ninety-three of the dead villagers torn apart by U.S. explosives in
Bola Boluk were children. “In a phone call played on a loudspeaker on
Wednesday to outraged members of the Afghan Parliament,” the New York Times
reported, “the governor of Farah Province … said that as many as 130
civilians had been killed.” According to one Afghan legislator and
eyewitness, “the villagers bought two tractor-trailers full of pieces of
human bodies to his office to prove the casualties that had occurred.
Everyone at the governor’s cried, watching that shocking scene.”

The Obama administration refused to issue an apology or to
acknowledge the “global policeman’s” responsibility. It initially blamed
the carnage on – get this – “Taliban grenades.” (See Carlotta Gall and
Taimoor Shah, “Civilian Deaths Imperil Support for Afghan War,” New York
Times, May 6, 2009.)

(By telling and sickening contrast, Obama had just offered a full
apology and fired a White House official because that official had
scared New Yorkers with an ill-advised Air Force One photo-shoot flyover
of Manhattan that reminded people of 9/11. The disparity was
extraordinary: Frightening New Yorkers led to a full presidential
apology and the discharge of a White House staffer. Killing more than
100 Afghan civilians did not require any apology but was falsely blamed
on the Taliban.)

Reflecting on such atrocities the following December, an Afghan villager was moved to comment as
follows: “Peace prize? He’s a killer. … Obama has only brought war to
our country.” The man spoke from the village of Armal, where a crowd of
100 gathered around the bodies of 12 people, one family from a single
home. The 12 were killed, witnesses reported, by U.S. Special Forces
during a late-night raid.

(Obama was only warming up his “killer” powers. He would join with
France and other NATO powers in the imperial decimation of Libya,
helping kill more than 25,000 civilians and unleashing mass carnage in
North Africa. The U.S.-led assault on Libya was a disaster for black
Africans and sparked the biggest refugee crisis since World War II.)

The Taliban, which owes much of its origin to U.S. Cold War
sponsorship of Islamo-terrorist forces on the former Soviet Union’s
southern border, is a despicable terrorist outfit, God knows. There have
long been fully credible reports of its vicious atrocities, including
mass murder, torture, rape, and assassination. Still, it can’t hold a
candle to Superpower (or even to Uncle Sam’s leading client state Israel[1]) when it comes to crippling and killing human beings.

Seat of world history’s most extensive empire, the U.S. has at least 800 military bases spread
across more than 80 foreign countries and “troops or other military
personnel in about 160 foreign countries and territories.” The U.S.
accounts for more than 40 percent of the planet’s military spending and
has more than 5,500 strategic nuclear weapons, enough to blow the world up 5
to 50 times over. Last year it increased its “defense” (military
empire) spending, which was already three times higher than China’s,
and nine times higher than Russia’s.

Comparing the Taliban and Hamas to such a massive military Empire is
indeed truly absurd. Their crimes pale before those of world history’s
most lethal Superpower. There’s no comparison.

Thoughtcrime 2: The U.S. is Not a Democracy

Now for a second U.S.-American thoughtcrime.
As I suspect Rep. Omar knows very well (her political survival requires
pretending not to), the United States is not a “democratic country.”
It’s a capitalist plutocracy, a de facto bourgeois class dictatorship
wherein majority progressive public policy opinion is close to
irrelevant in comparison (there’s that word again) to the vastly
superior power of concentrated wealth. If you are interested in how and
why this is so, order and read my 2014 book They Rule: The 1% v. Democracy
– a detailed analysis of how the U.S. ruling class rules (I argue that
the commonly cited problem of plutocratic campaign finance is just one
tip of a giant, democracy-freezing capitalist-imperialist iceberg) and
why it matters. In the meantime, stop and think about all the programs
and measures most U.S.-Americans support – Single Payer national health
coverage as a human right, serious voter rights protections, serious
progressive taxation, the restoration of union organizing rights, real
gun control, a serious response to the climate catastrophe (which is
merely the biggest issue of our or any time), and more (the list goes
on) – that have zero chance of being implemented because of the
corporate, financial, and imperial/military-industrial kill switch that
is firmly attached to the U.S. system of supposedly democratic
governance and mass consent-manufacture.
U.S.-Americans don’t even directly elect the nation’s powerful chief
executive (try explaining the preposterous undemocratic Electoral
College system to someone from another country). The extremely powerful
upper chamber of the U.S. Congress (the Senate) so vastly and absurdly overrepresents
the nation’s most rural, white, and reactionary regions that it is now
mathematically possible to put together a Trump-Republifascist Senate
majority on the basis of states representing 17.6% of the nation’s
population. (If liberal and diverse California had the same
population-to-U.S. Senator ratio as super-white and right-wing Wyoming,
it would have 136 U.S. Senators.) The Senate joins with the indirectly
elected president to appoint absurdly powerful Supreme Court justices
for life and now regularly cancels popular bills that manage to get past
the badly gerrymandered lower chamber.

With all due respect, it is transparently false and even absurd to
call the U.S. a “democratic country.” It would take an actual American
revolution for it to become any such thing.

Note

1. “Beginning with its mass expulsion, rape and murder [of Arabs] at the onset of the [1948] Nakba (the Catastrophe),” Stanley L. Cohen wrote five years ago,
“Israel has devoted itself to 68 [now 73] years of non-stop genocide
coming up for air only periodically to retool or to change the nature of
its weaponry of choice. What started out with the expulsion, at
gunpoint, of more than 700,000 Palestinians from their ancestral
homeland set in motion a refugee stampede that has grown to more than
seven million displaced and stateless people, providing the world more
than a disturbing glimpse of what was to come decades later in Syria.”
The weapons are largely provided and paid for by the United States. The
is the nuclear-armed judeo-fascist settler and apartheid state opposed
by Hamas, whose crimes pale before those of its enemy and that enemy’s
sponsor, the United States.

Paul Street’s new book is The Hollow Resistance: Obama, Trump, and Politics of Appeasement.

================================

* Neem ook het Internationaal Strafhof, belachelijk te zien dat daar vooral mensen worden bericht die niet lekker liggen in de politiek van de VS en andere westerse landen, terwijl de vreselijke oorlogsmisdaden van de VS en haar NAVO-lidstaten onbestraft blijven, ze worden zelfs amper onderzocht…….. We mogen al blij zijn dat dit hof een aantal van de vreselijke misdaden van Israël tegen het verdrukte Palestijnse volk onderzoekt, al vraag ik me af of dit ooit tot een zaak zal leiden……..

Zie ook: ‘Chris Cuomo (CNN presentator) en Andrew Cuomo (gouverneur) maken zich schuldig aan corruptie en machtsmisbruik

Fox News veroordeelt eigen presentator voor belachelijke uitlatingen aangaande Ilhan Omar‘ 

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen

Huis van Afgevaardigden VS stemt massaal voor beperking vrijheid van meningsuiting: BDS in de ban en vrijbaan voor Israëls gewelddadig beleid tegen Palestijnen

Ilhan Omar: Obama zette kinderen in een kooi en kwam weg met moord

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

Congreslid Ilhan Omar fileert het monster Elliot Abrams, de speciale gezant van de VS voor Venezuela

AIPAC, een pro-Israël lobbygroep, koopt leden van het VS congres om met 4 miljoen dollar per jaar

Voor meer berichten over Ilhan Omar, Indonesië, Afghanistan, de Taliban, Israël, Hamas, Irak, Libië, Chili, Hiroshima en/of Jemen, klik op het betreffende label direct onder dit bericht.

CIA operaties van stiekem naar openheid in handelen: het is hier wat betreft de AIVD nog erger

Caitlin Johnstone publiceerde gisteren een artikel waarin ze aangeeft dat de CIA in tegenstelling tot eerder handelen, openlijk vertelt wat het aan (illegale) acties uitvoert. Zoals de CIA een paar jaar geleden bekend maakte dat het al jaren bezig is om acties op poten te zetten in Iran en daar uiteraard wapens levert aan gewelddadige oppositiegroepen en deze traint, al werd dat er nog net niet bij verteld, is dat standaard als de CIA de boel destabiliseert….. 

Caitlin begint haar artikel door eerst te wijzen op een relatie die ze had met een sociopaat (een psychopaat die goed is in het manipuleren van mensen*) die haar zelfs verkrachtte en naarmate de relatie langer duurde dit openlijk toegaf aan zijn vrienden, waarbij hij aangaf dat zij het wel goed vond……

Hoe langer die vreselijke situatie voortduurde, hoe meer Caitlin zich onderworpen voelde aan deze ploert die openlijk liep op te scheppen over wat hij voor elkaar had gekregen en dit als een soort van kunst propageerde……  

Caitlin vergelijkt dit met het handelen van de CIA: in vroeger jaren infiltreerde de CIA in mediaorganen, maar tegenwoordig heeft de CIA een scala aan oud-medewerkers die worden aangesteld bij deze organen en daar openlijk de mening van het publiek manipuleren met het enorme aantal leugens dat de CIA in de loop van de jaren bij elkaar heeft bedacht…….

Het is hier gelukkig nog niet zover, althans dat dacht ik in eerste instantie, echter even de grijze massa aan het werk zetten en ik kan niet naders dan zeggen dat het hier nog erger is dan in de VS…… Zo worden bijvoorbeeld op de nationale radio zenders (Radio1 en 2 plus BNR) AIVD en MIVD woordvoerders met grote regelmaat uitgenodigd, die in de meeste gevallen met leugens, valse angstzaaierij en demonisering het luisterpubliek manipuleren……** En nee, de AIVD en MIVD behoeven hier niet eens te infiltreren in de media, met grote graagte worden ze uitgenodigd en de reguliere media slikken hun woorden als zoete koek, om deze vervolgens uit te venten op hun zenders als zijnde de waarheid, zonder ook maar de vraag te stellen of wat ze uitventen wel klopt met de waarheid…… Sterker nog: er wordt zelfs geen kritische vraag gesteld als zo’n flapdrol fantast in de studio zit….. Nee, het zijn de AIVD en MIVD dus moet het wel waar zijn, ook al kunnen woordvoerders in heel veel zaken niet bewijzen wat er wordt gezegd, waarvoor men de dooddoener gebruikt als zou men met bewijsvoering mensenlevens in gevaar brengen…..

Het kan nog veel gekker in dit land: de commissie stiekem van de Tweede Kamer, waar zaken die het daglicht niet kunnen verdragen aan een aantal vertegenwoordigers van de politieke partijen worden geopenbaard…… Deze vertegenwoordigers hebben beloofd dat ze niets zullen openbaren van wat ze hebben gehoord en mochten ze dat toch doen lopen ze de kans strafrechtelijk te worden vervolgd…… Het gaat daar bijvoorbeeld om geheime militaire operaties waarbij men mensen vermoordt……. Het voorgaande in een zogenaamde democratie anno 2021, wat eens te meer aangeeft dat we niet kunnen spreken van een werkelijke democratie, immers daar moet het volk alles kunnen controleren van wat de overheden wel en niet doen en dat is hier ten enenmale onmogelijk…… 

Zo bezien is de situatie hier nog een stuk slechter dan die in de VS, zoals hieronder beschreven door Caitlin, waarin ze terecht een Twitterbericht aanhaalt van Ben Norton, die op zijn beurt een zo’n bericht van Eliot Higgins aanhaalt waarin deze erop wijst dat het zo door de politiek en reguliere media (en daarmee door het grootste deel van het publiek) zo geprezen Bellingcat***, een lobbyorganisatie is voor de NAVO (en de wapenindustrie) die erop gericht is vijanden van het westen te demoniseren >> Bellingcat een organisatie die wordt betaald door Washington…… (hiermee wordt nogmaals aangetoond dat de reguliere westerse media in feite niets meer van doen hebben met onafhankelijkheid…..)

So Much Of What The CIA Used To Do Covertly It Now Does Overtly

by Caitlin Johnstone


Listen to a reading of this article:

In
the later years of an abusive relationship I was in, my abuser had
become so confident in how mentally caged he had me that he’d start
overtly telling me what he is and what he was doing. He flat-out told me
he was a sociopath and a manipulator, trusting that I was so submitted
to his will by that point that I’d gaslight myself into reframing those
statements in a sympathetic light. Toward the end one time he told me “I
am going to rape you,” and then he did, and then he talked about it to
some friends trusting that I’d run perception management on it for him.

The
better he got at psychologically twisting me up in knots and the more
submitted I became, the more open he’d be about it. He seemed to enjoy
doing this, taking a kind of exhibitionistic delight in showing off his
accomplishments at crushing me as a person, both to others and to me.
Like it was his art, and he wanted it to have an audience to appreciate
it.

I was reminded of this while watching a recent Fox News appearance by Glenn Greenwald where he made an observation we’ve discussed here previously
about the way the CIA used to have to infiltrate the media, but now
just openly has US intelligence veterans in mainstream media punditry
positions managing public perception.

“If
you go and Google, and I hope your viewers do, Operation Mockingbird,
what you will find is that during the Cold War these agencies used to
plot how to clandestinely manipulate the news media to disseminate
propaganda to the American population,” Greenwald said.
“They used to try to do it secretly. They don’t even do it secretly
anymore. They don’t need Operation Mockingbird. They literally put John
Brennan who works for NBC and James Clapper who works for CNN and tons
of FBI agents right on the payroll of these news organizations. They now
shape the news openly to manipulate and to deceive the American
population.”

In 1977 Carl Bernstein published an article titled “The CIA and the Media” reporting that the CIA had covertly infiltrated America’s most influential news outlets and had over 400 reporters who it considered assets in a program known as Operation Mockingbird.
It was a major scandal, and rightly so. The news media are meant to
report truthfully about what happens in the world, not manipulate public
perception to suit the agendas of spooks and warmongers.

Nowadays
the CIA collaboration happens right out in the open, and the public is
too brainwashed and gaslit to even recognize this as scandalous.
Immensely influential outlets like The New York Times uncritically pass on CIA disinfo which is then spun as fact by cable news pundits. The sole owner of The Washington Post is a CIA contractor,
and WaPo has never once disclosed this conflict of interest when
reporting on US intelligence agencies per standard journalistic
protocol. Mass media outlets now openly employ intelligence agency veterans like John
Brennan, James Clapper, Chuck Rosenberg, Michael Hayden, Frank
Figliuzzi, Fran Townsend, Stephen Hall, Samantha Vinograd, Andrew
McCabe, Josh Campbell, Asha Rangappa, Phil Mudd, James Gagliano, Jeremy
Bash, Susan Hennessey, Ned Price and Rick Francona, as are known CIA assets like NBC’s Ken Dilanian, as are CIA interns like Anderson Cooper and CIA applicants like Tucker Carlson.

They’re just rubbing it in our faces now. Like they’re showing off.

 


Ben Norton



@BenjaminNorton

Bellingcat got funding from the US gov-funded NED. It acts like an unofficial NATO propagandist, obsessively focusing on Western enemies.

161 people are talking about this

And
that’s just the media. We also see this flaunting behavior exhibited in
the US government-funded National Endowment for Democracy (NED), a
propaganda operation geared at sabotaging foreign governments not
aligned with the US which according to its own founding officials was
set up to do overtly what the CIA used to do covertly. The late author
and commentator William Blum makes this clear:

[I]n
1983, the National Endowment for Democracy was set up to “support
democratic institutions throughout the world through private,
nongovernmental efforts”. Notice the “nongovernmental” – part of the
image, part of the myth. In actuality, virtually every penny of its
funding comes from the federal government, as is clearly indicated in
the financial statement in each issue of its annual report. NED likes to
refer to itself as an NGO (Non-governmental organization) because this
helps to maintain a certain credibility abroad that an official US
government agency might not have. But NGO is the wrong category. NED is a
GO.

“We
should not have to do this kind of work covertly,” said Carl Gershman
in 1986, while he was president of the Endowment. “It would be terrible
for democratic groups around the world to be seen as subsidized by the
C.I.A. We saw that in the 60’s, and that’s why it has been discontinued.
We have not had the capability of doing this, and that’s why the
endowment was created.”

And
Allen Weinstein, who helped draft the legislation establishing NED,
declared in 1991: “A lot of what we do today was done covertly 25 years
ago by the CIA.”

In effect, the CIA has been laundering money through NED.

We
see NED’s fingerprints all over pretty much any situation where the
western power alliance needs to manage public perception about a
CIA-targeted government, from Russia to Hong Kong to Xinjiang to the imperial propaganda operation known as Bellingcat.


Caitlin Johnstone 


@caitoz

“The U.S. had financed some of the protester groups through the CIA aligned National Endowment for Democracy and the Open Technology Fund. If the U.S. wants to continue instigating unrest in Hong Kong it must now move those programs to the CIA and distribute the money secretly.” https://twitter.com/MoonofA/status/1278392633602310148 


Moon of Alabama


@MoonofA

New on MoA:
New Law Liberates Hong Kong From U.S. Interferencehttps://www.moonofalabama.org/2020/07/new-law-liberates-hong-kong-from-us-interference.html 

View image on Twitter


72 likes

56 people are talking about this

 


NEDemocracy



@NEDemocracy

To further & human dignity for all people in China, the National Endowment for Democracy has funded Uyghur groups since 2004. https://www.ned.org/uyghur-human-rights-policy-act-builds-on-work-of-ned-grantees/ 

 View image on Twitter


585 likes

1,087 people are talking about this

Hell, intelligence insiders are just openly running for office now. In an article titled “The CIA Democrats in the 2020 elections“,
World Socialist Website documented the many veterans of the US
intelligence cartel who ran in elections across America in 2018 and
2020:

“In
the course of the 2018 elections, a large group of former
military-intelligence operatives entered capitalist politics as
candidates seeking the Democratic Party nomination in 50 congressional
seats—nearly half the seats where the Democrats were targeting
Republican incumbents or open seats created by Republican
retirements. Some 30 of these candidates won primary contests and became
the Democratic candidates in the November 2018 election, and 11 of them
won the general election, more than one quarter of the 40 previously
Republican-held seats captured by the Democrats as they took control of
the House of Representatives. In 2020, the intervention of the CIA
Democrats continues on what is arguably an equally significant scale.”

So
they’re just getting more and more brazen the more confident they feel
about how propaganda-addled and submissive the population has become.
They’re laying more and more of their cards on the table. Soon the CIA
will just be openly selling narcotics door to door like Girl Scout
cookies.

Or maybe not. I said my ex got more and more overt about his abuses in the later years of our relationship because those were
the later years. I did eventually expand my own consciousness of my own
inner workings enough to clear the fears and unexamined beliefs I had
that he was using as hooks to manipulate me.  Maybe, as humanity’s
consciousness continues to expand, the same will happen for the people and their abusive relationship with the CIA.

_____________________________

The
best way to get around the internet censors and make sure you see the
stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. My work is 
entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. 
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2 

Caitlin Johnstone | June 22, 2021 at 12:06 pm | Tags: cia, media, national endowment for democracy, NED, operation mockingbird, propaganda
| Categories: Article
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2CB

Comment    See all comments

=====================================

*   Een sociopaat is simpel gezegd in feite een (gewelddadige) psychopaat die goed is in het manipuleren van anderen. Volgens DSM-IV is er maar een beperkt aantal mensen die aan deze stoornis lijdt, dit is om het zachtjes te zeggen niet waar >> een groot aantal mensen lijdt aan deze stoornis, zie het merendeel: -van de (grote) ondernemers, -van de ‘boeren’ (beter: dierenbeulen) in de intensieve veehouderij, -van de super welgestelden en -van de politici…….. Figuren die alles in het werk stellen om ergens zoveel mogelijk geld uit te peuren, dan wel meer macht te verwerven, zonder dat ze er ook maar één seconde om malen wat dit betekent voor anderen, voor dieren dan wel voor het voortbestaan van de wereld en daarmee van de mensheid in haar geheel (terwijl ze veelal zelf kinderen en kleinkinderen hebben….)…..

**  Ik neem aan dat het in de praatprogramma’s op tv niet anders is, maar dat soort programma’s volg ik al jaren niet meer >> slecht voor m’n bloeddruk (en wat betreft mijn reacties op e.e.a.: uitermate slecht voor de tv).

*** Bellingcat hier ook door media en politiek geprezen vanwege het verrichten van onzin-onderzoekswerk tbv rampvlucht MH17……. Als ik me niet vergis wordt dit onderzoek zelfs gebruikt in de rechtszaak tegen de zogenaamde daders……

———————————————

Zie ook: ‘Akerboom (chef AIVD) waarschuwt voor Corona-extremisme op straat en de sociale media, ofwel graag meer bevoegdheden, geld en censuur

Voltallige top van de
Strijdkrachten dient per direct ontslagen te worden, ze hebben zich
niet met angst- en haatzaaierij tot het volk te richten
‘ (hetzelfde wat de AIVD en MIVD doen) (en zie de links in dat bericht) 

Psst.nl, oplichters uit het leger die het volk proberen op te jutten meer geld voor Defensie te eisen‘ (!!!!)

AIVD en MIVD zouden per direct moeten worden aangeklaagd wegens onbetrouwbaarheid en misdadig angstzaaien!!

Plasterk verantwoordelijk: AIVD en MIVD worden slecht gecontroleerd, zo blijkt uit onderzoek……. Van Raak heeft medelijden met de minister…. OEI!!

Recourt over afluisterschandaal: “We moeten niet met de waan van de dag meegaan”

CIA en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

Commissie Stiekem lekkage, wat een gezeur, terwijl de democratie geweld wordt aangedaan……

Ondemocratisch instituut Commissie Stiekem wordt nog ontoegankelijker……

Zijlstra
laat klokkenluider vervolgen, ziedaar ‘de geweldige zorg’ van uw
regering, voor mensen die misdadig gedrag aan de kaak willen
stellen…….

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz……… 

Bellingcat wordt betaald door de VS overheid ha! ha! ha! ha!‘ (het zo door politiek en media geprezen zogenaamd onafhankelijke lobbyorgaan voor de NAVO en haatzaai platform tegen o.a. Rusland)

‘VS ‘ministerie van propaganda’ had supervisie over meer dan 800 films en minstens duizend tv series……..

Iran: moderne oorlogspropaganda ingezet door VS tegen ‘ongehoorzaam land…

VS
en GB brengen propaganda die moet verdoezelen wat er echt gebeurt in
Syrië…….. Door VS gebombardeerde ‘gifgasfabriek’ niet bestaand….

Russiagate, of: hoe de media u belazeren met verhalen over Russische bemoeienis met de VS presidentsverkiezingen……..

Russische ‘hacks’ door deskundigen nogmaals als fake news doorgeprikt >> Intel Vets Challenge ‘Russia Hack’ Evidence 

CIA deed zich voor als het Russische Kaspersky Lab, aldus Wikileaks Vault 8…..‘ (zie ook de andere links onder dat bericht)

CIA
chef Pompeo waarschuwt voor complot van WikiLeaks om de VS op alle
mogelijke manieren neer te halen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….



Massamedia VS vergeven van CIA ‘veteranen’, alsof die media nog niet genoeg ‘fake news’ ofwel leugens brengen……..

EK Voetbal: Rutte vindt protest tegen homovervolging in Hongarije ongepast

Gistermorgen in Standpunt NL de stelling: ‘Oranje moet in Hongarije een statement maken tegen de anti-homowet’. Een wet waarmee Victor Orbán, de fascistische opperschoft van Hongarije, het grote homofobe neonazi deel van de bevolking in feite groen licht heeft gegeven om homo’s aan te vallen, ofwel te vervolgen…..

Ongelofelijk dat er nog gediscussieerd moet worden of je wel dan niet protest mag aantekenen tegen deze in feite homovervolging (en daarmee van alle LGTB mensen) in combinatie met het EK Voetbal…… Schande ook dat de UEFA het verlichten van het voetbalstadion in München heeft verboden……..

VVD aartsleugenaar en oplichter Rutte had het gore lef te zeggen dat hij de anti-homowet “Verschrikkelijk en onacceptabel” vindt, maar tegelijkertijd durft te zeggen dat we politiek en sport gescheiden moeten houden, zodat atleten hun werk kunnen doen…… Daarmee vergeet Rutte dat het homo zijn, geen ziekte maar een gewone genetische aanleg, een punt dat ook in de sport maar moeilijk wordt geaccepteerd….. Alsof het een politieke keuze is om homo te zijn, jezus wat een gek!! Al jaren doet de poltiek niets tegen Orbán en zijn Fidesz partij, of tegen andere fascistische uitwassen binnen de EU, zoals die in Polen…. 

Jarenlang een zogenaamd verontwaardigde grote bek opzetten tegen deze fascistische uitwassen in EU-lidstaten en voor de rest de mensen laten stikken die het slachtoffer zijn van die fascistische politiek: homo’s en andere LGBT mensen, maar ook vluchtelingen, Roma en Sinti….. (en wat dacht je van vrouwen die het onmogelijk wordt gemaakt te kiezen voor een abortus….) Wat betreft vluchtelingen: Orbán laat de grensbewaking in de gebieden aan de Hongaarse kant van de grens met scherp geladen automatische geweren en honden jagen op vluchtelingen >> daar heb ik Rutte zelfs niet over gehoord…… Hetzelfde geldt voor het CDA dat een band heeft met de fascisten van Fidesz, zij zitten samen in EVP fractie van het EU parlement……  Eén verschil met Rutte: topfiguren van het CDA hebben in het recente verleden zelfs de anti-vluchtelingenpolitiek van Orbán geprezen, zoals CDA hufters Esther de Lange, van Aersma Buma en Omtzigt…..*

Vandaag wordt de wedstrijd Duitsland Hongarije gespeeld en tegen de wens van de stad München mag het stadion van de stad niet worden verllcht in regenboogkleuren, een verbod dat de UEFA heeft uitgevaardigd, daar de UEFA ‘een politiek en religieus neutrale organisatie is’. Te belachelijk voor woorden: het gaat hier om de geaardheid van mensen, wat de politiek of religie ver overstijgt, ook al zou je tegen homo’s zijn, kan je onmogelijk met wetenschappelijke onderbouwing aantonen dat homoseksualiteit en die van andere LGBT mensen een ziekte is, of gevolg is van hersenspoeling…… Juist de politiek van bepaalde landen en religies ontkennen die wetenschap met hun weerstand tegen LGBT mensen…… Ofwel juist de sport is het medium om deze meer dan belachelijke mening te ontkrachten!! Daarnaast is de anti-homowet in Hongarije een enorme schending van mensenrechten!!

Niet voor niets ook dat Orbán vlak voor het EK deze anti-homowet erdoor heeft gedrukt, alsof dat geen politieke stellingname is in het kader van het EK Voetbalt!!

Alle protesten tegen anti-democratische handelingen in Hongarije hebben niets geholpen, juist de sport die men tegenwoordig zo belangrijk vindt, is zoals gezegd de uitgelezen plek om te protesteren tegen homovervolging…… 

Rutte is waarschijnlijk als de dood dat men sport straks zal gebruiken tegen alle smerige politieke en misdadige handeltjes waar hij al zo lang bij betrokken is >> het devies is niet alleen al heel lang: geef het volk brood en spelen (dan zal het volk te overheersen blijven…..) Benieuwd ook wat Rutte dan vindt van de enkele protestuiting door
voetballers tijdens wedstrijden tegen het Hongaarse elftal: is dat ook
ongeoorloofd Rutte, grote mafketel???

Nederland doet mee aan de protesten: met een speciale armband  voor de aanvoerder…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! En nee, geen band in de regenboogkleuren maar met de tekst: ‘OneLove’, alsof dat is te lezen vanaf de tribunes….. Stelletje lafbekken!! Laat de voetballers spelen in een shirt met de regenboogkleuren!! (zijn we meteen af van de afschuwelijke kleur oranje!)

Eén paar overeenkomsten met de periode voorafgaand aan de Tweede Wereldoorlog: de Hongaarse jacht op gevluchte Joden, op homo’s, op Roma en Sinti, ook destijds waren de fascisten aan de macht in Hongarije…. (de jacht op gevluchte Joden is ingewisseld voor die op islamitische vluchtelingen….) 

De woorden van Rutte volgend kan je zeggen dat hij zelfs met terugwerkende kracht en de kennis over wat er daarna is gebeurd, deelname zou goedkeuren aan de Olympische Spelen van 1936 in Berlijn, ook al gebruikten de nazi’s deze spelen om de wereld te laten zien hoe geweldig nazi-Duitsland ‘wel niet was……’

Hier de tekst die gisteren was te zien op de site van Standpunt NL:

“Verschrikkelijk en onacceptabel”, zo
noemde gisteren demissionair premier Rutte de anti-homo wet die
Hongarije recentelijk heeft aangenomen. Maar tegelijkertijd vond hij
niet dat het Nederlands elftal tijdens de achtste finale, aanstaande
zondag in Boedapest, daar iets mee moet. Hij vindt protesteren een taak
voor de politiek.
(ja dat hebben we gezien Rutte, geien toen Orbán journlisten vervolgde en opsloot, media verbood, de rechtspraak naar zijn hand zette en gan nog maar evcen door…….)

De
aanvoerder van Duitsland, keeper Manuel Neuer, deed dat vorige week wél
toen hij tegen Hongarije met een regenboogband speelde. De UEFA
onderzocht het geval – de bond wil geen vermenging van sport en politiek
– en keurde het goed. Maar lijkt het plan om het stadion morgen tijdens
de wedstrijd van Duitsland in München in regenboogkleuren te
verlichten, af te keuren.



Zou Oranje ook van zich moeten laten horen zondag? Moet onze
aanvoerder Georginio Wijnaldum ook met een regenboogband spelen? Of
moeten de voetballers zich verre houden van politiek en zich nu alleen
maar op hun prestaties concentreren?

—————————————

De uitslag van de Standpunt NL stelling (gistermiddag): 53% eens en 47% oneens……. En de mensen die tegen het standpunt
stemden zijn voor de overgrote meerderheid witte Nederlanders, die het
dus als Rutte geen punt vinden dat homo’s (en alle andere LGBT
mensen) worden vervolgd in Hongarije…….. Sterker nog: een groot deel van deze mensen is (nog steeds) homofoob……

Je kan er de klok op gelijkzetten: Rutte en Willem Alexander (uw koning…. ha! ha! ha!) zullen a.s. zondag op de tribune zitten in het (Hongaarse) Puskás stadion, waarmee ze Orbán ten overvloede nog een veer in de vieze fascistische reet zullen steken……. Ondanks dat Rutte de anti-homowet als ‘verschrikkelijk en onacceptabel’ heeft neergezet…… (voorts behoef je er niet van op te kijken als deze 2 Orbán voorafgaand aan de wedstrijd de hand zullen schudden, oh nee dom van mij dat mag natuurlijk niet: de ellebogen tegen elkaar zullen wrijven; je zou hopen dat ze daar zichtbaar seksueel opgewonden van raken……)

=====================================

* Zie: ‘Omtzigt (CDA) wil wel een ‘christelijke’ marine blokkade op de Middellandse Zee……….‘ en nog een erg christelijke CDA’er: 

Jeroen Leenaers neemt Italië de maat, wat betreft de vluchtelingen…..

————————————

Zie ook (veel CDA berichten, niet voor niets ook dat deze partij als de VVD door de mand is gevallen als een corrupte, misdadige bende): ‘EU neemt uiterst hypocriet sancties tegen Wit-Rusland

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

Poolse vrouw gearresteerd voor afbeelding van ‘maagd’ Maria met een aureool in LGTB regenboogkleuren‘ (ja ja, nog een EU-lidstaat dat op het anti-homo niveau van 1910 draait……)

Transgenders in Groot-Brittannië slachtoffer van haatzaaien door media, rechtse partijen en zelfs vips als Rowling‘ (zoals je ziet is haat tegen LGBT niet alleen voorbehouden aan Hongarije en Polen [de fascistische PiS partij], in de VS worden ze zelfs regelmatig vermoord…….)

József Szájer, homohater en vriend van Hongaarse premier Orbán gepakt met drugs tijdens homo seksfeest …… ha! ha! ha! ha!

Hugo de Jonge (disfunctionerend CDA minister) met 10 km/u. uit de bocht: het CDA staat in het midden tussen Democraten en Republikeinen‘ (en zit op schoot bij  de Hongaarse fascist Orbán!!)

Esther de Lange (CDA EU) over EVP invloed op fascist Orbán, die nu de meerderheid heeft in Hongaars parlement…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hongaarse verkiezingen: Orbán zal winnen en het resterende beetje democratie zal daarna verder worden afgebroken……..‘ 

Orbán houdt, behalve van Haersma Buma, het hele EVP congres in de ban, zelfs Boonman is in halleluja stemming…….

Van Haersma Buma: Orbán (premier Hongarije) begrijpt de vluchtelingen tijdgeest goed…… AUW!!

Van Haersma Buma weet het zeker: zelfs jezus zou de meeste vluchtelingen terugschoppen!!!

De Hoop Scheffer, een psychopathische oorlogshitser, bewonderaar van Orbán en dictatuur………‘  

Esther de Lange en haar Hongaarse collega Orbán, ach er is niet zoveel mis in Hongarije!

Hongaarse ruzie met EU, een ongrondwettelijke grondwet en het CDA

Miljonair Oomen koopt ANP ‘om nepnieuws (fake news) te kunnen bestrijden….’

Gisteren kwam ik op Linkedin een bericht tegen van Patrick Coopmans, die (althans voor mij) het nieuws bracht dat miljonair Chris Oomen het ANP heeft opgekocht. 

Daarbij heeft Coopmans een artikel uit de Volkskrant overgenomen waarin Oomen uitlegt dat hij het ANP heeft gekocht vanwege zorgen over nepnieuws (fake news)…… Kijk en daarbij gaan bij mij de haren rechtovereind staan, immers wat is nepnieuws en wie bepaalt dat?? Neem de berichtgeving in de reguliere westerse (massa-) media over de illegale oorlogen van de VS tegen Afghanistan, Irak, Libië en Syrië, die berichtgeving stond bomvol met de leugens van de geheime diensten uit de VS en een paar andere westerse landen……. Ondanks dat later bekend werd dat deze media zonder enig eigen onderzoek die leugens hadden overgenomen en de berichtgeving inderdaad bestond uit leugens, hebben die media hun eerdere berichtgeving daarna nooit gerectificeerd, ofwel men ziet dat nog steeds niet als nepnieuws (fake news)…….

Chris Oomen   foto: © Frank Jansen (bij AD bericht: ‘Wie is Chris Oomen? Een dwarse Hagenees die multimiljonair werd‘)

Het voorgaande terwijl ook de reguliere media de vuilbek vol hebben van fake news op de sociale media en journalisten van die media zelfs censuur eisen op de alternatieve media, waarbij men belachelijke kul berichten als voorbeeld neemt, maar het niet aandurft om de alternatieve media aan te vallen voor hun berichtgeving, niet zo gek als je bedenkt dat de zichzelf serieus nemende alternatieve media, journalisten hebben die wel onafhankelijk berichten en onderzoek doen voordat ze iets publiceren en toch willen de reguliere media juist de alternatieve media de mond snoeren met censuur, het gaat ze in het geheel niet om overduidelijke kul op de sociale media (terwijl men dat wel als voorbeeld neemt), nee de serieuze alternatieve media zijn een bedreiging voor de reguliere media, daar steeds meer gebruikers afhaken en hun heil zoeken bij de alternatieve media………(door de Coronacrisis is dit enigszins afgenomen, maar reken maar dat men de reguliere media straks weer meer en meer laat vallen….)

Het meest lullige is wel dat Oomen nogmaals bevestigt wat al jaren bekend is: de reguliere westerse media zijn in handen van spuugrijke oligarchen en die bepalen wat er wel en niet mag worden gepubliceerd, uiteraard hebben deze stinkend rijke figuren belang bij een neoliberale regering, belang bij hoge beurskoersen van wapenfabrikanten (in de breedste zin van het woord, dus ook fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig), belang bij idem hoge oliekoersen en bijvoorbeeld hoge koersen van farmaceuten (door de Coronacrisis is het aantal miljardairs in de VS met een fiks percentage gestegen….)  en zakenbanken, daar ze grootaandeelhouders zijn van deze bedrijven/instellingen…….

Voorts is het te gek voor woorden dat een leek als Oomen durft te zeggen dat mensen die zich niet laten inenten met een Coronavaccin, zo ongeveer de toegang tot de maatschappij ontzegd moet worden…… Terwijl de makers van die vaccins zelf geen vertrouwen hebben in hun product en daarom van regeringen eisen dat ze niet aansprakelijk mogen worden gesteld voor (ernstige) bijwerkingen van die vaccins op de korte, de middellange en lange termijn…… Denk niet dat Oomen een auto zou kopen waarvan de maker eist dat je zo’n verklaring moet tekenen, waarbij je tekent voor het niet aansprakelijk stellen van die maker voor technische gebreken die tot ernstige ongelukken kunnen leiden, voordat je deze mag gebruiken…… Maar dezelfde Oomen eist wel dat mensen zich onder diezelfde voorwaarden laten vaccineren…… (en dat is nog maar één van de vele kritiekpunten op de vaccins, daarnaast is er een fiks aantal deskundigen die met zware kritiek kwamen op de Coronavaccins, deskundigen waaronder microbiologen, virologen en artsen…..)……

Ben het niet snel met de rechtse hufter en klimaatontkenner Marianne Zwagerman eens, maar zij stelde vanmorgen in haar column op BNR dat Oomen tegen de vrije meningsuiting is en gezien het voorgaande kan ik haar niet anders dan gelijk geven…… 

Zie ook de reactie van Anoniem onder dit bericht, waarin een link over de overname zucht van Mediahuis, dat o.a. de Telegrof en de NRC heeft overgenomen en ook de noordelijke Nederlandse kranten wil overnemen…… Anoniem heeft helemaal gelijk: straks zijn alle kranten in handen van dit Mediahuis……

Hier het schrijven van Coopmans op Linkedin:



• 3de+


Leiderschap, Team & Talent ontwikkelaar | Veteraan🇳🇱 | Podcast Host | Sixstarleadership.com 👉 Overstijg je resultaten!


1 dag geleden


Het kan gewoon in 2021. Iemand die zo te lezen
vrij uitgesproken is, 900 Miljoen op de bank, koopt het ANP, zodat alles
wat afwijkt van zijn beeld niet meer in het nieuws komt, want dat is
Nep nieuws. Zo doet hij wat terug voor de maatschappij.
Stel hij heeft gelijk, dan is dit nog steeds geen goede ontwikkeling. 🙈

Chris Oomen (vermogen: 900 miljoen) kocht het ANP uit angst voor nepnieuws. ‘Dat is een groot gevaar’ https://lnkd.in/dP9bVbb

 Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

 ======================================

 Zie wat betreft nepnieuws (fake news) o.a.: ‘VACCIN TEGEN NEPNIEUWS (‘FAKE NEWS’), dr. van der Linden heeft ´t voor elkaar! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (een bericht van januari 2017) (en zie de links in dat bericht!!)

Ollongren gesteund door Thomas Boesgaard (AD), ‘Rusland verpakt het nepnieuws gekoppeld aan echt nieuws…..’ Oei!!!‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Voor nog veel meer berichten over nepnieuws (fake news), censuur, Coronavirus, vaccins en/of vaccinatie, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

BP’s ‘gang naar duurzaamheid’: gaswinning in West-Afrika

Vorig jaar kondigde BP aan in 2050 CO2 neutraal te zullen werken en een nieuw hoofdstuk te zullen openen in biodiversiteit.

Aan beide beloften voldoet BP niet met het voornemen om op de grens van Senegal en Mauritanië te zullen boren naar aardgas, precies naast het grootst bekende zoetwaterrif ter wereld……. De kust daar zit vol met biodiversiteit, met natuurparken en is één de belangrijkste visgronden ter wereld en is daarmee belangrijk voor de lokale economie……

Tegelijkertijd heeft BP geen plannen voor duurzame energie in hetzelfde gebied, ofwel zoals Shell doet BP het voorkomen als zou het bedrijf groen bezig zijn (‘greenwashing’) en gaat intussen gewoon door met haar wereld vernietigende werk… Vergeet hierbij niet dat bij gaswinning grote hoeveelheden methaangas vrijkomen, een 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2…..

Het volgende bericht komt van Unearthed, een onderdeel van Greenpeace:

BP’s big new gas plans in West Africa

Unearthed unearthed@act.greenpeace.org.uk

I’m emailing this morning because we’ve just published a new investigation, about BP’s plans in West Africa. 

Last year, BP launched two environmental strategies – the first committed to net zero by 2050 and the second promised “to open a new chapter” in the company’s approach to biodiversity. 

But on the border of Senegal and Mauritania, BP has started building a new gas project right next to the world’s largest known cold-water reef. The coast here is packed with biodiversity, with national parks a-plenty and is one of the world’s most important fishing regions – a plank of the local economy. 


You can read the story here. 

This project is just the beginning of BP’s plans for the region. If they go ahead in full, the gas created could use up 0.3-1% of the world’s carbon budget to keep warming within a 1.5C rise. Meanwhile, the company has no renewables investments in sub-Saharan Africa.

Scientists, climate campaigners and local fishing communities are worried. 

Thanks for reading, 

Emma

====================================

Zie ook: ‘Menno Snel (D66) ABP bestuurslid neemt baan aan als lobbyist voor de oliemaatschappijen

Joe Biden heeft alweer een verkiezingsbelofte gebroken: toch olieboringen in Alaska

Uitstoot methaangas op hoogste punt sinds men begon met metingen in 1983‘ Methaangas is een 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2 en komt o.a. in
grote hoeveelheden vrij bij bosbranden in bijvoorbeeld het
Amazonegebied en bij het steeds sneller ontdooien van de
permafrost…..

Intensieve veeteelt verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer‘ Daarnaast is de Nederlandse intensieve veehouderij, met 600 miljoen
dieren, verantwoordelijk voor een enorme uitstoot aan methaangas….)
(en zie de links in dat bericht!)

Sluipmoordenaar: verbranding van fossiele brandstoffen hebben in 2018 wereldwijd de dood veroorzaakt van 8.7 miljoen mensen‘ (en zie de links in dat bericht!)

Groenlandse ijsmassa smelt weg >> zeespiegelstijging tot 7 meter verwacht……‘ (!!!!) De video in dat bericht is ‘weggecensureerd’, ‘logisch’ de mensheid
mag alleen bang gemaakt worden met het Coronavirus en niet voor het veel
grotere gevaar voor de mensheid: de klimaatverandering……

Klimaatakkoord een schaamlap, waarmee de burgers worden uitgekleed en de grote vervuilers weer worden ontzien…..

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven

Klimaatakkoord Parijs
5 jaar: vervolgens een 5 jaar lang verdere stijging van de hoeveelheid
CO2 in de atmosfeer, plus de ‘deskundige mening’ van Remco de Boer

Grote oliemaatschappijen krijgen al decennialang overheidssubsidie, belastingvoordeel en profiteren daarnaast van mazen in de wet‘ zie wat dat betreft ook:

Nederland sponsort fossiele industrie met 8,3 miljard euro per jaar‘ (artikel van AD) 

EU
met mooie woorden over een ‘Green New Deal’ terwijl de ECB
oliemaatschappijen steunt met een bedrag van 7 miljard euro………

Oliemaatschappijen moeten verantwoording nemen voor vervuiling in het Amazonegebied en stoppen met oliewinning
(zelfs de grote vervuiling die ze veroorzaken, weigeren
oliemaatschappijen op te ruimen….) (en zie de links in dat bericht!!)

Oliemaatschappijen in Australië maken misbruik van de Coronacrisis om hun smerige wereldvernietigende agenda door te drukken‘ (en klik op de links in dat bericht voor meer steenkool- en oliesmeerpijperij in Australië) 

Coronavirus: G20 landen hebben al meer dan 160 miljard dollar subsidie weggeven aan oliemaatschappijen

BP fakkelt grote hoeveelheid gas af in Gelsenkirchen: ‘technische storing’

Biden en Trump zijn voor het blijven winnen van schalie-olie en gas met een ‘mooie rol’ voor Shell

Democraten VS laten ten overvloede zien dat ze geen probleem hebben met de klimaatverandering en de sociale ongelijkheid

Shell
positief over LNG markt: hoe is het mogelijk? ha! ha! ha! ha! ha! ha!
ha!

Shell neemt Kosmos Energy over, ‘specialist in diepzeeboringen’, of: hoe Shell ook de diepzee verder ‘duurzaam’ wil vervuilen

Shell,
Exxon, Total, Dupont, Dow en anderen lobbyen bij Trump om afval
plastic te exporteren naar Afrika
‘ en zie wat dat betreft ook:

Shell, ExxonMobil en andere oliemaatschappijen gaan 180 miljard dollar investeren in plasticproductie………
Een bericht uit 2017, ofwel 2 jaar na het klimaatakkoord van Parijs,
waar de oliemaatschappijen voor 95% van de tijd mochten aanzitten bij de besprekingen en
beloofden zich aan dit meer dan waardeloze akkoord te zullen
houden…… Ter vergelijking: natuur- en milieuorganisaties als Greenpeace mochten
amper 5% van de tijd deelnemen aan deze klimaattop……. 

Kleine
bedrijven en consumenten betalen de vergroening, waar de grote
vervuilers miljarden aan subsidie krijgen

Willem
Alexander opent expositie: Museum Boerhaave moet eindelijk de
sponsoring door Shell stoppen!!

Shell
krijgt plek op top 30 lijst van Royal Bank Canada (RBC)

Shell
gaf advies klimaatresolutie te verwerpen

(
!!!!)

Filipijnen geen orkaanseizoen, maar het jaarrond tropische cyclonen‘ (zie ook de links in dat bericht, anders dan de hier getoonde, zoals een aantal over grootvervuiler Australië)

BP stelt in milieuplan dat een olieramp op zee goed is voor de lokale economie……….‘ De brutaliteit! Gisteren (21 juni 2021) was er nog een documentaire op WDR5 waarin werd ingegaan op de gevolgen voor de kustgebieden die werden getroffen door de BP ramp met olieplatform Deepwater Horizen, de hare rijzen je te berge als je hoort wat de gevolgen zijn voor mensen die leven in die kustgebieden en het zeeleven in het getroffen gebied…..

Oliemaatschappijen kunnen volgens rechter niet aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen van de klimaatverandering……‘ Rechterlijke kromspraak uit de VS, een bericht uit 2018.

BP heeft groot lek met boorspoeling (o.a. olie bevattend) op Atlantische Oceaan…… 

ExxonMobil vervolgd voor ‘misleiding…’ Nou zeg maar het op grote schaal bedonderen van de kluit!!

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….‘ (!!!!) Een bericht waar klimaatsceptici niets over wensen te horen, klimaatsceptici als Marianne Zwagerman, zie wat deze figuur betreft ook:

Marianne Zwagerman hekelt klimaatverandering…….

Exxon lobbyist (politicus) dagvaardt milieugroepen voor kennis bij Exxon over klimaatverandering…….

Shell
wist al in 1991 dat het gebruik van fossiele brandstoffen de
klimaatverandering veroorzaakt……….. De topschuldigen moeten worden
berecht!!

Bas Heijne weet, geenszins ‘onbehagelijk’, niet wat te denken van de klimaatverandering……. OEI!!!

Aandelen olie in de lift als reactie op afschieten Iran-deal door Trump……

————————————–

En voor de leut : ‘Remco de Boer
(‘energiedeskundige’): komend jaar gaat de focus van Rutte 3 naar het
voorkomen van broeikasgasuitstoot…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
‘ Een bericht van januari 2018, we hebben intussen gezien dat deze voorspelling niet is uitgekomen integendeel (wat de Boer overigens had kunnen weten gezien de valse klimaatdoelen van Rutte 1, 2 en 3……) Neem de overgang van huizen voor 2030 van gas naar elektrisch, onderdeel van de ‘energietransitie’ >> grote nieuwbouwprojecten en renovatie projecten worden nog steeds gedaan met nieuwe gasgestookte CV’s….. (al kan je altijd nog beter gas verstoken dan gebruikmaken van fout opgewekte elektrische energie) Om over de intensieve veehouderij nog maar te zwijgen, deze doodsindustrie is er met haar enorme methaangasuitstoot verantwoordelijk voor dat Nederland een onevenredig grote aanjager is van de klimaatverandering……