Ganzen afschieten buiten het zicht van dagjesmensen…..

Gistermorgen bij BNR na 9.00 u., de voorzitter van de Nederlandse Melkveehouders Vakbond. Hij hield een pleidooi voor het afschieten van ganzen in de winter, dat is ethisch beter verantwoord, daar deze dieren in de zomer hun jongen grootbrengen en het is natuurlijk heel vervelend als dagjesmensen geconfronteerd worden met het (zinloos) doodschieten van ganzen, Zinloos? Ja, het is allang bekend, dat als je kunstmatig het aantal ganzen laag houdt met afschot of vergassing, de leeggekomen plek ‘binnen de kortste keren’ wordt ingenomen door andere ganzen, sommige wetenschappers spreken zelfs van opportunistische aanwas, ganzen die eigenlijk tegen beter weten in, toch proberen een plek te vinden. Voor dat laatste zijn nog geen bewijzen gevonden, al meldde de voorzitter van de melkveehouders vanmorgen wel, dat het aantal ganzen jaarlijks stijgt…….

Eigenlijk is deze man meer voor vergassing van ganzen, dat is humaner……, in de ruitijd kunnen ganzen niet vliegen, je kan ze dan makkelijk vangen en vergassen, aldus deze bijzonder humane boerenvertegenwoordiger…..

Er is maar één diervriendelijke oplossing voor dit probleem, het leefgebied van de ganzen dermate verstoren, dat ze vanzelf hun heil elders zoeken, daar zijn intussen voldoende manieren voor. ‘Nadeel’ ‘echte mannen’ kunnen dan niet meer pief paf poef doen en het kost een extra stuiver. Meer dan een miljard ongecontroleerd, zinloos aan boeren geven, voor niet uitgevoerd natuurbeheer, is geen punt, maar geld uitgeven om ganzen te verjagen……

Muzikaal recept tegen dierenmishandeling en de invloed van de Telegraaf

Een nieuw, hersendoorblazend geneeskrachtig recept van blogdokter P. Pisser. Recepten in een oneindige serie sessies, voor de mens die geluk zoekt en twijfelt aan zichzelf, door wat deze rond zich ziet gebeuren, in deze liefdeloze, egoïstische, op winst beluste wereld, die voor het merendeel van de mensheid ellende, ontevredenheid en geestelijke neergang teweeg brengt. Volg de sessies van de dr. en zie hoe de wereld een heel andere plek kan zijn, dan dat je je ooit voor kon stellen, een wereld waar de ene mens rekening houdt met de ander en waar elke zucht naar macht in de kiem gesmoord wordt. Voor diegenen, die deze staat al hebben bereikt, is dit een welkome aanvulling op hun dagelijks leven, genieten dus!

Vandaag is de dr. in stemmig zwart gekleed, omgeven door nevels, wat overigens niets zegt over zijn stemming, die is opperbest.

Opwarmer: het compilatie album ‘Lyric’, elektronische muziek rond dit woord, of begrip, zoals u wilt. 36 nummers, die een mooi geheel vormen, al is er niet echt sprake van tekst, de muziek suggereert dat wel, over het algemeen wat duistere muziek, met een psychedelische ondertoon, prachtig! Duister? Daar wist Ian Curtis wel weg mee, hier het album ‘Closer’ van hem en zijn band Joy Division. (ter nagedachtenis aan Gerard). Nog steeds zonde, dat hij zo vroeg in zijn leven, een eind aan dat leven maakte, maar ja gedane zaken, nemen geen keer en niets zo gênant als een spreuk aan de wand! We kunnen tot het einde der tijden gelukkig genieten van deze, zeker voor die tijd zeer bijzondere muziek, want klassiek is het zeker en heel mooi!! Door met Wire en hun album ‘Coatings’, ook deze band had zijn wortels in de punk muziek, al tilden de leden van de band, hun muziek al snel op een veel hoger plan, waarmee ook deze muziek een ‘blijvertje’ is geworden, waanzinnig mooie, hoekige composities, soms ingetogen, dan weer als een geoliede snelle machine, maar altijd schitterend!!  Hoofdgerecht: Cakewalk met ‘Wired’, een Noorse band, met ongekend knappe, hypnotiserende jams, a la Amon Düül II in hun beste dagen, groots, enig minpuntje, een veel te kort album! Hypnotiserend? Aqualite met ‘Waterworld’, schitterende goa trance van absoluut topniveau, genieten mensen. Tot slot het album ’45:33 Remixes’ van dit LCD Soundsystem werk, met namen als Runaway, Prince Language, Theo Parrish, Trus’me, Riley Reinholt e.a., het origineel was al waanzinnig, deze remixes doe er nog een schep bovenop, geweldig!!!

Tot de volgende sessie, veel plezier!

Brap!

Hongerstakers in ‘detentiecentrum’ Schiphol, worden geïsoleerd!!!

Werkelijk ongelofelijk, hongerstakende asielzoekers worden in ‘detentiecentrum’* Schiphol in de isoleercel gezet. In 2010 ontstond er grote opschudding in de 2de Kamer, toen eenzelfde handelswijze bekend werd gemaakt. De verantwoordelijke Amsterdamse VVD boerenlul en mensenrechtenschender Teeven, beloofde toen, dat dit niet weer zou gebeuren….. Ach ja, de beloften van Teeven zijn net zo veel waard, als zijn beleid: niets!

*Een detentiecentrum is een ordinaire gevangenis, die zo wordt genoemd, omdat de meeste gevangenen daar, geen andere ‘misdaad’ hebben begaan, dan geboren te worden op deze kleine aarde, maar buiten de grenzen van ons hypocriete landje, dat volgens velen te vol is, maar niet zo vol, dat we een half miljard dieren jaarlijks groot en dood martelen…….

Telegraaf bepaalt voor een flink deel het debat in Nederland

‘De CPB-cijfers rechtvaardigen de zware bezuinigingen’, was de stelling in Standpunt NL gistermiddag. In de tekst op de site stond o.a. te lezen, dat het CPB heeft berekend dat onze buurlanden Duitsland en Frankrijk (??) een groei van de economie laten zien, moeten wij het eerst doen met een begrotingstekort van 3,9%. Hoezo ‘eerst doen’, schijnt er achter de NCRV wolk een NCRV zon? Deze zin werd verder, vreemd genoeg, niet uitgelegd.

Suflul van den Berg had financieel ‘journalist’ Martin Visser van de Telegraaf in de studio. Natuurlijk staat deze pal achter de stelling, echte deskundigen ‘weten’, dat je eerst de economie kapot moet bezuinigen, voordat je weer zwarte cijfers te zien krijgt……. Al is deze flapdrol het aan het eind van dit programma wel eens met een inbeller, die met een praktijkvoorbeeld aangaf, hoe fout het beleid van Rutte 2 is…… ha! ha! ha! ha!

Het is overduidelijk, dat Rutte 2 ons alleen maar dieper in de stront werkt, dus voor zover de inhoud van dit programma.

Wat opvalt is dat Telegraaf medewerkers, naast het commerciële radiostation van de Telegraafgroep BNR, steeds vaker in de publieke media te horen zijn en dan heb ik het niet over WNL en PowNed, die ook duidelijk Telegraaf zendgemachtigden zijn, maar ook bij zendgemachtigden als de VPRO, de NOS, de VARA*, de NCRV en anderen (de Tros noem ik niet eens, dat is duidelijk een buitenechtelijk Telegrof kind). Wat is dit? Alsof er verder geen deskundigen zijn, of is men bang de Telegraaf tegen de haren in te strijken? Dat men daar bij de overheid bang voor is, werd meer dan duidelijk, toen de zendgemachtigden van de Telegraaf niet hoefden te verdwijnen, toen bleek dat zij te weinig leden hadden en hen een paar jaar respijt werd gegeven, een ronduit schandalige zaak!

Goed beschouwd bepaald de Telegraaf voor een groot deel het debat in Nederland.

Het zal de dames/heren in Hilversum waarschijnlijk ontschoten zijn, maar een goed debat in de media bereik je niet met het napraten van- en slijmen bij de neoliberale, egoïstische hufters van de Telegrof!!!

*Zo is Telegraaf parlementair commentator Paul Jansen, regelmatig te gast bij Pauw&Witteman…..

Ratten onthoofden om bijna doodervaringen te onderzieken, uh ik bedoel onderzoeken. Onderwerp bij de omroep van Vroege Vogels……

Uw Azijnpissert donderde gisteren weer eens van zijn spreekwoordelijk gestoelte, godverdomme, ik schakelde in, toen een of andere tyfustrut vol trots zat te vertellen, hoe ze ratten onthoofd, in een onderzoek naar bijna doodervaringen. Je zou ze godverdomme…… Het presentatieschaap* zat ook nog heel geanimeerd te praten, met deze takkekut, ongelofelijk!

Benieuwd of dit a.s. zondag wordt gemeld in Vroege Vogels, onderdeel van de PvdA propagandamachine de VARA…… De vraag stellen is ‘m beantwoorden, vergeet het maar!!!

Wat een ziek onderzoek, naar een verschijnsel, dat geheel op hallucinaties berust, jezus, en dan vindt dit soort tuig het nog vreemd ook, dat ze worden lastiggevallen door dierenbelangenbehartigers………

*Deze trut vervangt Felix Meurders, die omdat hij zo’n giga salaris verdient, ook nog eens een paar maanden vakantie geniet per jaar, logisch, hoe moet hij anders z’n geld opmaken?! Meer over dit soort lange vakanties op kosten van de belastingbetaler.

Complete media hysterie rond Johan Friso

Afgelopen dinsdag in het Radio1 nieuws van 13.00 u. Een verslaggever die was afgereisd naar het Oostenrijkse Lech, om daar onzinnig verslag te doen, over de gevoelens van de bewoners van die plaats, met betrekking tot het overlijden van J.F. Uiteraard veel zinloos opendeuren gelul, maar het ergste was nog wel, dat men de aankondiging van de burgemeester in het geheel liet horen, die burgemeester hield zijn gehoor voor, dat op heilige maria dankdag, of zoiets achterlijks, men speciaal zou bidden voor de overledene, niet dat het grootste deel van de Nederlanders ook maar een snars begrijpt van de Duitse taal, maar zo kan je het bericht lekker lang rekken, tenslotte staat ‘meer dan de helft van de Nederlanders’ achter het koningshuis (overigens net nog even gekeken, tot nu toe hebben 18.098 mensen het condoleance register getekend). Jezus christus, dit soort berichtgeving op Radio1, is gewoon onvervalste sensatie rond de dood van een bekende Nederlander, walgelijk!!!

Armoede door de ogen van welgestelden, verwoord door Wielaert en een ‘armoede professor’

Gisteren in Lijn 1, met de neoliberale flapdrol Wielaert, armoede in Nederland als onderwerp. Deze enorme klootzak moest natuurlijk weer, op z’n meer dan achterlijke manier, het programma ellenlang aankondigen. Zo durfde hij te zeggen, dat hij in de 80er jaren arm was en een hele dikke schuld in de kroeg had. Als je echt arm bent, laat je het wel uit je hoofd om naar de kroeg te gaan, klootzak! Wielaert vertelde dat hij was gesjeesd voor z’n studie en toen hij daarna in de bijstand zat, hij zo ‘creatief’ was foto’s te nemen van een Stones concert, waarvan hij de foto’s op straat verkocht, de lul verdiende dus zwart bij….. Het zal niet om veel geld zijn gegaan, dus wat zou ik me druk maken, echter deze hufter laat maar al te vaak blijken, dat hij de pest heeft aan luie ‘uitkeringstrekkers’, nog meer als ze maandelijks een tientje zwart bijverdienen.

Een gast, Godfried Engbersen, hoogleraar sociologie aan de Erasmus Universiteit, aangeduid door Wielaert als ‘armoede professor’, durfde te stellen dat er in Nederland 1,2 miljoen mensen op het door de overheid gestelde minimum leven, alsof dat betekent, dat die mensen niet in armoede leven….. Deze socioloog schatte dat er 3 à 400.000 mensen langdurig in armoede leven. Even de echte cijfers van januari dit jaar: 1,3 miljoen mensen, die onder de armoedegrens leven, waaronder 320.000 kinderen, die zelfs te weinig te eten krijgen…. Zoals iedereen weet, is dat aantal alleen maar gegroeid, zie bijvoorbeeld de nieuwe cijfers die het CBS en CPB gisteren publiceerden. Deze socioloog loog er vrolijk op los, hij had een onderzoek laten doen, waarbij de onderzoekers in de wijken, waar men onderzocht, gingen wonen, waarschijnlijk doelde hij op een paar studenten, die toevallig in onderzochte wijken woonden, maar het klinkt goed hè…..? Hier moest Wielaert alweer op inbreken: “dit programma is ook een onderzoek………”, jezus wat een gek!

Een inbeller, ene Kees, meldde, dat hij geen recht heeft op een bijstandsuitkering, dat hij zich helemaal scheel solliciteert, dat hij een zolder vol folders met hulpaanbod heeft, maar dat buiten de voedselbank, niemand hem en zijn gezin daadwerkelijk helpt. Aangezien hij ouder is dan 47 jaar, verwacht hij (terecht) geen werk.te krijgen, waarop een andere inbeller, die aan de lijn mocht blijven (meestal drukt W. inbellers meteen weg, zeker als ze zijn mening niet delen), reageerde, dat je zelfs als je 57 bent makkelijk aan werk kan komen. Deze man, een zakenman die aan lager wal raakte, had iets met ‘drugs en drank’ gehad volgens Wielaert, drank is in dit geval een harddrug, enorme zak! Voorts was het duidelijk dat deze ex-zakenman ver buiten de werkelijkheid leeft. Terug naar Kees, die zei terecht, dat het een schande is, dat in een rijk land als Nederland voedselbanken nodig zijn. Wielaert ziet dat iets anders: “als je in Nederland wakker wordt, ben je rijk…..”, aldus de achterlijk zwatelende plork. Om daar aan toe te voegen, dat je niet van de honger dood hoeft te gaan in Nederland, er zijn immers voedselbanken, alsof dat godverdomme een verdienste is!!!!

De armoedeprofessor durfde nog te stellen, nadat Kees wel snel werd weggedrukt, dat deze maar wat moeite moest doen, zodat hij een bijstandsuitkering kan ontvangen….. de lul luisterde dus duidelijk niet naar het verhaal van Kees!

De ‘deskundige’ stelt, dat het meeste zwarte werk in Nederland wordt gedaan, door mensen met een baan, waar Wielaert meteen weer een bruine losse flodder op los liet, door te zeggen, dat die creatief zijn en ze laten hun handen wapperen, m.a.w. bijstandsgerechtigden zijn lui en niet creatief……..

Hé bestuur en directie van de NTR, jullie zijn een onafhankelijke zendgemachtigde, wanneer schoppen jullie deze neoliberale lul eindelijk de straat op?

Timmermans ernstig bezorgd ‘over de situatie’ Egypte

PvdA kleuter en happende vissenbek, de (godbetert) minister van Buitenlandse Zaken Timmermans, liet gisteren weten, dat hij bezorgd is over de situatie in Egypte, na de vreselijke slachting die daar plaats vond….

bij zijn aantreden zei deze volksverlakker, dat de mensenrechten een leidraad zouden zijn in zijn buitenlandbeleid…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Hé enorme poeppannenkoek, er zijn daar een paar honderd demonstranten vermoord, dan ben je niet bezorgd, als je de mensenrechten hoog hebt zitten, dan trek je keihard aan de bel, klootzak!!!!!!

Verhagen de nieuwe capo van Bouwend Nederland over investeren in de overspannen bouwmarkt en de faillissementen in die sector

Gistermorgen in GMN (Radio1 vanaf ongeveer 10.07 u.) de nieuwe capo di tutti capi van Bouwend Nederland, CDA untersturmbannführer Verhagen. Liefelijk werd hij ondervraagd door onbenul Kurpershoek, godbetert de vervanger van Kockelman. Weinig nieuws, ja er moet door de overheid, met belastinggeld, geïnvesteerd worden in de bouw en het is waanzinnig goed, dat de pensioenfondsen de gespaarde gelden van werknemers, in een totaal overspannen woningmarkt steken, alsof deze fondsen nog niet genoeg spaargelden hebben vergokt op de beurs en in Zuid-Europa…… Verhagen wilde wel kwijt, dat hij als minister Bouwend Nederland nauwgezet volgde……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, en slaafs ook!

Kurpershoek noemde het dalende aantal faillissementen in de bouw (niet die van ZZP’ers), daar reageerde Verhagen nogal negatief op, volgens Kurpershoek, die blij is dat het aantal faillissementen niet stijgt. Dat Verhagen daar niet positief over is, nam hij Verhagen kwalijk, hij zou positief moeten reageren, dat het aantal niet stijgt….. ha! ha! ha! ha! Verhagen kan daar moeilijk positief op reageren, aangezien elk faillissement er één te veel is en het een drama is voor de belanghebbenden, bovendien vertegenwoordigt hij ook de ‘failliet’gaande aannemers. Daar kan je weinig tegen in brengen, ware het niet, dat zowel Kurpershoek, als Verhagen met geen woord repten over de ‘kunstmatige’ faillissementen, faillissementen bedoelt om van het vaste personeel af te komen, waarna deze ondernemers een dag later een nieuw bedrijf starten, dat ze bevolken met flex-loonslaven……

Muzikaal recept voor een herstel van de democratie in Egypte en tegen leugens in en van de media

Een nieuw recept, uit de reeks sessies van blogdokter P. Pisser, sessies gericht op het opschonen van je brein, opschonen van alle foute informatie en propaganda, die daar in de loop van je leven in is gepropt, teneinde een zo volgzaam mogelijke burger te creëren, een burger die geen vragen stelt, bij belachelijk, onmenselijk en heel vaak volkomen onrechtvaardig beleid. Niet alleen wordt je met deze geneeskrachtige recepten een kritische mens, maar het zal je bovenal een veel gelukkiger mens maken.

Voorgerecht: een dikke misser van de dr. hij heeft blindelings een paar albums aangeschaft, uit een serie waarvan hij al een aantal afleveringen had, alleen waren dat over het algemeen originele nummers, elektronisch uitgevoerd. De laatste albums zijn bewerkingen van muziekstukken, van klassieke componisten, die weinig toevoegen aan het origineel. Al is de muziek bepaald niet slecht. Het meest wrange van de aankoop die de dr. deed, is op het eerste album ‘Unearthly Delights’, een bewerking van een Wagner compositie staat en als de dr. en ikzelf ergens de pest aan hebben, is het aan deze pre-nazi. Al is zijn muziek nog zo mooi, tijdens het afspelen, blijft dat feit door je hoofd spoken…. Verder een bewerking van een Tschaikwsky en Smetana compositie. Waarschijnlijk om de wrange smaak weg te spoelen, is het volgende onderdeel van Guarto Espacio, Spaanse jazzrock van topkwaliteit, alleen jammer dat de heren op twee nummers meenden ‘zang’ in te moeten voegen, jammer. Maar alles bij elkaar is het een album met waanzinnig virtuoze muzikanten, hoor de bassist Omar Hernandez, groots! Derde ingrediënt: Coevorduh met ‘Wesley Against Society’, of de dr. hiermee wil aantonen, dat hij alles aansluitend kan programmeren, weet ik niet, maar het contrast is gigantisch…. Ach maakt ‘t uit, het is on-Nederlands waanzinnig goed werk!!!  Over on-Nederlands goed gesproken: het album ‘All Creeping Things Stopped Creeping’ van Aux Raus, dronken jezus uit de bocht, ongelofelijk mohooooooi en wat een energie, brap!!! Het volgende album is weer een grote tegenstelling tot het voorgaande (of zie ik het verkeerd?), ‘Scent Of Soil’, Noorweegse jazzfolkrock en echt heel mooi, van 4 personen, het is niet duidelijk of de naam van de groep dezelfde is als die van het album, die namen? Zoek maar op! Nog zo één, althans wat dat Noors betreft: Huntsville met het album: ‘For Flowers, Cars and Merry Wars’, uiterst kundige, lang uitgesponnen nummers, met af en toe hard gitaarwerk, ambient van een ongekende schoonheid, psychedelisch, hypnotiserende muziek, prachtig! Tot slot vandaag het album ‘Atomnika’ van Kinder Atom, grootse elektronica met hypnotiserende werking,  eerder gebruikt, maar het is nu eenmaal een geweldig album, uiterst geneeskrachtige shit!

Tot de volgende sessie, veel plezier verder!

Brap!