Hoera, soja is giftig……..

Bij de EO op Radio1 (na 14.30 u.) aandacht voor het nieuws dat deze week de media bereikte, dat soja gevaarlijk kan zijn. Alleen ging het om een onderzoek bij een specifiek soort ratten, die als gevolg van een sojadieet, onvruchtbaar werden. Deze ratten, ‘gunn-ratten’ genoemd, leiden aan Glucuronosyltransferase, zij zijn slecht in het afbreken van ongewenste stoffen, deze ziekte heet bij mensen Crigler-Najjar. Er is nog geen direct bewijs, dat mensen onvruchtbaar worden door het gebruik van sojaproducten, maar het komt de vlees-propagandisten van de EO wel heel goed uit. Een gast erkent dat wel (dat er nog geen direct bewijs voor is), maar wijst op één voorbeeld van een man, die 3 liter sojamelk per dag dronk en daardoor borsten ontwikkelde…. Wat zou die man ontwikkelen, als hij dagelijks 3 liter melk zou drinken, of 3 kilo vlees zou eten? Dat vleeseten slecht is voor je nieren, is wel bewezen, bovendien ontwikkelen vleeseters een stuk makkelijker maag, of darmkanker. Om over de verdere gevolgen voor de gezondheid door de doodindustrie, die men mooi de ‘vleessector’ noemt, nog maar te zwijgen……

Daarnaast gebruiken koeien in ons land ook grote porties soja, hoe verhoudt zich dit tot lactose intolerantie en Crigler-Najjar?

Sterker nog, hoe reageren mensen die lijden aan Crigler-Najjar op lactose?

Rutte: intens verdrietig…..

Hé Rutte, weet je wat, naast de dood van Friso, ook intens verdrietig is? De naar schatting meer dan 1 miljoen burgers, die in het puissant rijke Nederland, onder de armoedegrens leven, om over de meer dan 320.000 kinderen, die daar deel van uitmaken, nog maar te zwijgen!

Dat is niet het gevolg van het overtreden van verbodsborden, dus eigen schuld, maar aan het meer dan waardeloze klotebeleid van jouw en je kutkabinet!

Een nieuw begin met Kan

Met de bovenstaande kop zou je misschien denken aan Wim Kan, maar volgens de enorme klootzak Wielaert moet je bij Rinnooy Kan zijn, die heeft daar het e.e.a. over gezegd in zijn oratie, nu hij weer hoogleraar is, nadat hij een geweldige spoor van succes naliet in het bedrijfsleven, zo stond hij aan de wieg van de huidige crisis, met zijn topfunctie bij ING tot 2006. Wielaert liet dit ‘nieuwe begin’ gistermorgen wel 3 keer vallen, in de uitzending van Lijn 1. Niet dat de kwal daar serieus op terug kwam, maar daar hoef je bij Wielaert niet van op te kijken. De idioot denkt werkelijk dat zijn manier van spreken (als een mislukte sinterklaasdichter uit de 60er jaren) heel interessant wordt gevonden en de zak maakt door zijn pogingen allerlei clichés in zijn zinnen te gebruiken, de ene fout na de andere. Wielaert had het over het ‘elan van de sixties’, waarmee hij de studentenopstanden bedoelde….. ha! ha! ha! ha! ha! Voorts zei hij jaloers te zijn op Rinnooy Kan, die in 68 studeerde, alsof de rechtse lul Wielaert daar ook maar voor één vierkante millimeter op z’n plaats was geweest, men had hem weggehoond, ha! ha! ha! ha! ‘Voor de bühne praten’, rolde het uit z’n domme kop, toen hij bedoelde ‘voor eigen parochie preken’…. ha! ha! ha!

Jezus wat een ouwehoer en nogmaals de zak wordt betaald met belastinggeld…..

Gelukkig heeft Rinnooy Kan tegenwoordig wat minder gebrek aan zelfreflectie en kan hij heel goed een gesprek opgang houden…… De regelmatige lezer weet hoe ik over Rinnooy Kan denk, dat blijkt ook nog eens uit het begin van dit bericht, maar jezus, in dit geval hoor ik duizend keer liever zijn stem en verhaal, dan het domme, gemaakte gelul van de rasouwehoer Wielaert, godverdomme!

Kurpershoek in de Warmerdam hoek gezet

Kurpershoek, godbetert de invaller van Kockelman, kondigde gistermorgen voor 9.30 u. op Radio1 het programma GMN, na 9.30 u. aan, met als één van de onderwerpen, de ‘eerste’ film van Alex van Warmerdam’….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat kon dus niet meer stuk…. Tijdens het gesprek ging hij totaal onvoorbereid plat op z’n bek, dat verwoordde Kurpershoek, met de woorden: ‘ik heb gisteravond de film (‘Borgman’) gezien, maar ik vind het moeilijk de film samen te vatten’, dus had Kurpershoek die samenvatting van het internet geplukt. Alleen had van Warmerdam daar al meteen commentaar op. Kurpershoek ging verder, zo had hij het over ‘visuele grappen’, die volgens van Warmerdam geen grappen zijn, maar een wezenlijk onderdeel van de film……..

Mensen naluisteren, maar pas op, dat je er niet in blijft!!!

Nogmaals, het is te hopen, dat Kockelman snel terug is.

Muzikaal recept voor meer loon aan de ‘gewone werknemer’, tegen oplichters en tegen religieuze fundamentalisten (al zijn dat ook oplichters)

Een nieuw uiterst uitgebalanceerd geneeskrachtig recept van blogdokter en blogdruïde Pietje Pisser, in de serie sessies voor de nadenkende mens en voor diegenen, die ongelukkig zijn met hun leven. Voor de laatsten: volg deze sessies en je zal zien dat je na een aantal sessies de wereld met heel andere ogen beziet. Een wereld waarin je beter begrijpt, wat jou ongelukkig maakte en je laat zien, dat je niet akkoord hoeft te gaan, met een ongelukkig leven, sterker nog, met deze sessies zul je je weldra een stuk beter voelen. Maar je moet je er wel bewust van zijn, dat je je niet meer laat vernederen, door niemand en dat het opkomen voor jezelf, je een ongekende kracht zal geven! Voorts reis je virtueel over de wereld met de recepten van de dokter.

Vrolijk toeterend op zijn fietspijporgel, fietste de dr. mijn straatje in, met de gebruikelijke rookwolken rond zijn hoofd, om het volgende recept af te leveren:

Als eerste een opname gemaakt op 12 mei 1972 in Carré van Louis Andriessen en orkest de Volharding met ‘De Volharding’. Waanzinnig mooi, ‘minimal jazz’ van topniveau, jammer genoeg zitten er door praktisch de hele opname heen, een stel idioten te fluiten op hun vingers, zonde, maar de muziek blijft ondanks dat nog steeds prachtig!!! Vervolgens van 11 jaar eerder Jimmy Smith en het album: ‘Plays Fats Waller’, lijkt niet zo goed aan te sluiten, maar na een paar minuten verdwijnt dat gevoel als één sneeuwvlok voor de zon (ha! ha! ha!), wat overblijft is een waanzinnig mooi album, maar dat is geen verrassing als het om Smith gaat, groots!!!!  Het derde ingrediënt: Rabenschlag met ‘Songs With A View’, geweldig album, al eerder gebruikt, maar het is dan ook ongelofelijk geneeskrachtig. Jazzrock, symfonische rock, dan weer ronduit klassiek, in een woord wonderschoon!!! De dr. is duidelijk op de jazz tour, het volgende album ‘Unchain Your Mind’ (mooiere titel is bijna niet te bedenken voor een recept van de dr.), van Heavy Shift, net als het vorige album al eerder gebruikt, maar ook dit album is van een schoonheid, die veel te boven gaat, jazz/funkrock van absolute topkwaliteit, genieten piepels! Tijd voor iets geheel anders: ‘The Great Escape’, een van de vele albums van de geniale Damon Albarn, dit keer met zijn band Blur, mooi? Natuurlijk, al gaat het nog heel wat verder dan zomaar mooi!! De dr. heeft nu The The op het programma staan, oftewel Matt Johnson, net zo’n energieke, geniale artiest als Albarn, het album ’45 RPM 1982-2002′, een compilatie van singles uit die periode, pwlachtiek!!! We besluiten deze dag zusters en broeders, met het fenomenaal mooie album ‘Hotel’ van Moby, jezus wat een talent is deze man, gróóhóhóóóóóóóts!

Tot de volgende sessie, en vooral veel plezier in de tussentijd!!

Werknemers in Nederland leveren het meest in

Vanmorgen maakte een adviesbureau van de Britse regering bekend, dat Nederlandse werknemers, samen met hun collega’s uit Portugal en Griekenland, sinds medio 2010, het meest hebben ingeleverd op hun uurloon. Bij BNR vanmorgen, CNV voorzitter Smit, die meteen een grote bek opzette en zei, dat hij deze cijfers zeker mee zal nemen bij CAO onderhandelingen…… Hé klootzak, daar heb jij zelf bijgezeten, waarom heb jij niet eerder aan de bel getrokken, jezus wat een vakbond en wat een bestuurder!

Nogmaals een teken dat vakbonden zijn verworden tot tandeloze tijgers, waar PvdA rollatorslet Klijnsma de FNV ook nog eens kreupel heeft gemaakt……

Grontmij directeur Michiel Jaski doet vandaag net of z’n neus bloedt en durfde het wel aan, een ‘noodkreet’ uit te doen gaan: “Onze concurrentie positie is ernstig in het geding”, “we moeten meer over de grenzen durven kijken”, “hoge kosten kleven echt aan Nederland” en: “we zijn duur, dat zal er echt af moeten, wil je met de stroom mee gaan…..”

Dit stuk schoftentuig verdient € 658.000,– per jaar…………. Dit bij een bedrijf, dat door wanbestuur een paar jaar geleden aan de rand van de afgrond stond, dat kwam niet door de inkomsten van de ‘gewone werknemers’ van Grontmij, ook al zullen dit er niet veel zijn…….

Ja, laten we de werknemers flink wat loon afpakken, dat zal onze economie goed doen en het consumentenvertrouwen doen toenemen……..

Johan Friso overleden, de hysterie compleet, de NOS heeft op Radio1 meteen een hele necrologie klaar staan, jezus christus! Wees blij dat deze zinloze strijd eindelijk afgelopen is, op naar BBC WS!

Record aantal faillissementen in juli

In juli gingen er 779 bedrijven failliet,, aldus het CBS. Het CBS spreekt van een record, maar dat is volgens mij iets te kort door de bocht, als je nagaat, dat er in de eerste helft van dit jaar bijna 5.000 bedrijven failliet gingen, dat is ruim 800 per maand…

Het CBS spreekt van een ‘lichtpuntje’ als het gaat om het aantal bedrijven in de bouw, dat failliet ging, daar is al vier maanden op rij, een daling van het aantal faillissementen te zien….. Een ‘lichtpuntje’ als er wat minder bedrijven failliet gaan, je zou ook kunnen zeggen, dat er minder bouwbedrijven zijn, die failliet kunnen gaan. Het CBS rekent in haar cijfers niet de eenmansbedrijven, dus ZZP’ers, mee. Voorts hoor je het CBS niet over leden van de bouwmaffia, die zich failliet laten verklaren, om zo hun vaste personeel te kunnen ontslaan en een dag later een nieuw bedrijf te beginnen met flexibele loonslaven…….

Maar niet te veel gezeurd, het is wel weer een mooie prestatie van Rutte 2 en het waanzinnige afbraakbeleid, dat dit waardeloze kabinet voert. Een beleid, waarmee de economie kapot bezuinigd wordt, met het argument, dat we anders te veel rente moeten betalen, door verhoging van het begrotingstekort. De sufkonten vergeten echter, dat je met steeds meer faillissementen, steeds meer geld verliest, niet alleen omdat bij faillissementen een aanzienlijk deel van niet inbare schulden, voor rekening van de belastingbetaler komen, maar met minder bedrijven en mensen die aan het werk zijn, komen er daadwerkelijk veel minder belastinginkomsten binnen…….

Kortom alweer een waanzinnig record op naam van de VVD en de PvdA!!!!!

Oral-B opzetborstels oplichting

Via Groupon en Marktplaats, krijgt u regelmatig het aanbod voor ‘gratis’ Oral-B opzetborstels, 8 stuks tegen verzendkosten van € 4,95. Trap daar niet in, de meeste van deze borstels, gaan niet langer dan 1 week mee, ze vallen soms zelfs uit elkaar. Met één originele borstel, of die van Kruitvat, doet u gemiddeld 3 maanden…….

Spam: ‘geld lenen geld zonder bankgeld lene’, letterlijke tekst, ‘inclusief’ vergeten ‘n’, met een verwijzing naar de site: geld lenen zonder BKR……, dat dit godverdomme mag! Wie ‘ziet hier op toe’, vanuit de overheid?