‘You Don’t Know Jack’, een schitterende film over euthanasie

Afgelopen vrijdag zond de VPRO de film met bovenstaande titel uit, een film uit 2011 over patholoog-anatoom Jack Kevorkian, die zich later in zijn loopbaan inzette voor terminale patiënten en deze hielp met hun wens, op een eigen gekozen tijdstip te sterven en niet te wachten tot ze bijvoorbeeld stikken door luchtgebrek. Toen e.e.a. bekend werd in de Verenigde Staten van de grote hypocrieten, gaf dit daar een ongelofelijk harde schok in 1990.

Waarom wordt deze film uit 2011 niet vaker uitgezonden (evenzo niet in België of Groot-Brittannië, of bij de commerciëlen), bang kijkers te verliezen? en/of willen de dames/heren ondernemers niet hun reclames onder, voor of na films met deze strekking? Want het is gelukkig één grote aanklacht tegen de hypocrisie in de VS en andere landen, waar hulp bij zelfdoding wordt gezien als moord, terwijl men in die landen, als het zo uitkomt, jonge mensen naar een gewisse dood sturen, als het weer eens ‘nodig’ is oorlog te voeren. Opvallend dat ook in dat soort landen, de meeste grote fanatici tegen euthanasie, wel voor de doodstraf zijn……

Natuurlijk een dikke rol voor fundi-christenen, die de dr. lange tijd terroriseerden met hun achterlijke protest. Dezelfde christenen, die nu steeds vaker hardop in de VS roepen, dat mensen die de evolutie theorie aanhangen, eigenlijk fascisten zijn, die hun zienswijzen de rest van de goegemeente door de strot willen drukken. Waarom roepen (schreeuwen is eigenlijk een beter woord in deze) ze dat? Omdat de ‘evolutionisten’ zich boos maken over het feit, dat deze fundi-christenen hun belachelijke scheppingsverhaal op alle scholen onderwezen willen hebben, of het misdadig hersenspoelen van hun eigen kinderen, een zware vorm van kindermishandeling, niet al totaal onacceptabel is…. Nee, als je je verlaat op de wetenschap, ben je een antichrist…. ha! ha! ha! ha! Ja, het is om te lachen, al is het nog zo bedroevend, dat deze gekken in de 21ste eeuw nog zo veel macht hebben, met hun verzonnen god. Daar zegt Kevorkian ook nog wat over (Kevorkian die schitterend gespeeld wordt door een stokoude Al Pacino), als die fundamentalisten hem vragen of hij niet in god gelooft, zegt hij: “daar geloof ik in en zijn naam is Johan Sebastian Bach, hij bestaat wel (zijn nagelaten werk), in tegenstelling tot jullie bedachte god!”…. ha! ha! ha! ha! ha!

Als je (in de VS) buiten bewustzijn bent en de zaak is hopeloos, mag de stekker uit je leven getrokken worden, maar als je in dezelfde fysieke staat verkeerd, maar wel bij bewustzijn bent en je wilt zelf een einde aan je leven maken, mag niemand je daar bij helpen, dit is één van de argumenten, die Kevorkian gebruikte in de vele rechtszittingen, die tegen hem werden gevoerd….

Kevorkian zocht telkens weer de rechtszaal, om op die manier het recht op een humane dood af te kunnen dwingen, uiteindelijk werd hij in 1999, toen hij 72 was, tot een lange gevangenisstraf veroordeeld van 10 tot 25 jaar, hij heeft daar toen bijna 8 jaar van uitgezeten, hij werd voorwaardelijk vrijgelaten……. Kevorkian overleed op 3 juni 2011.

Een mooie, maar in en intrieste film, zeker het zien waard!

*De VPRO zond de film uit vanaf 23.40 u. Tot 1.50 u…… Niet echt een tijdstip, waarop de grootste gemene deler van ons volk tv kijkt…..

                

                       Jack Kevorkian

Religieuzen mogen anti-homo zijn en voetbal is geen sport voor homo’s

Vorige week schreef ik al over alle ‘vip’s’ die ineens uit de discriminatie kast komen, nadat de enorme, tot leven gekomen kattendrol* van der Gijp in Voetbal International (de naam van dat programma alleen al… ha! ha! ha!) stelde dat homo’s niet kunnen voetballen en beter in de kapsalon kunnen gaan werken. Deze ‘vip’s’ zijn het roerend eens met deze suffe hufter en kraaien ‘m in koor na, zo ook Marianne Zwagerman en Joost Niemöller, vorige week woensdag in het Media Forum van de NCRV, op Radio1 na 12.30 u.

Flapdrol Niemöller moest daar nog even aan toevoegen, dat religieuzen anti-homo mogen zijn, zoals de paus die tegen homo’s was en eigenlijk nog is. Dat de vorige paus daarmee de haat tegen homo’s verder aanwakkerde en nog meer vogelvrij verklaarde, dan dat ze al waren in katholieke landen als de Filipijnen en dat soort landen in Zuid- en Midden-Amerika en Afrika, ach, religieus, dus wat maakt ‘t uit, zelfs al daardoor homo’s worden vermoord…….. Nog een ‘mooi’ voorbeeld: de religieuze fanatici van de islam, die lusten homo’s ook rauw en dat mogen ze van Niemöller!!!

Joost Niemöller wordt neergezet als links verslaggever van de Dagelijkse Standaard, de lul die beweert, dat gekleurde mensen nu eenmaal meer bij misdaad betrokken zijn…… Daar vergat deze ‘journalist’ van de koude grond even, dat bewoners van achterstandswijken, altijd meer betrokken zijn bij misdaad en dat misdaad op hoger niveau veel moeilijker te vervolgen is door politie en andere diensten, zoals de belastingdienst in geval van de jaarlijkse belastingontduiking ter waarde van 20 miljard, misdaden op ‘hoger niveau’ worden nu eenmaal beter (professioneler) verborgen…. Maar je bent dus links, als je dit soort onzin prietpraat, van fascistisch Wilders gehalte, laat horen of zien…..

*Met excuus aan de kattengemeenschap.

Timmermans, de illegale uitbreiding van nederzettingen en de ‘vredesbesprekingen’ tussen Israël en Palestina

Gisteren liet Israël weten, om als steun in de rug voor de ‘vredesbesprekingen’, 1.200 extra illegale huizen te gaan bouwen, in Oost-Jeruzalem en de Westelijke Jordaanoever, op bezet grondgebied van Palestina. Benieuwd wat PvdA onbenul Timmermans daar van vindt, ik wed, dat hij zal zeggen, hier geen commentaar op te leveren, om de ‘vredesbesprekingen’ tussen de Israëliërs en de Palestijnen niet te frustreren, zoals hij daar op 19 juni jl. ook al mee weg dacht kunnen komen………

Je stelt, dat mensenrechten de leidraad zijn van je buitenlandbeleid en in de praktijk heb je daar schijt aan, zoals Timmermans zich ook héééééél kritisch uitliet over de Olympische Winterspelen in Sotsji……

Tsja, de PvdA, dan weet je ‘t wel: leugens en bedrog….

Economische groei

Afgelopen donderdagavond in Nieuwsuur de nieuwe economische goochelcijfers van de OESO. De NOS op tilt van vreugde en men werd er helemaal lollig van, dat is nog ‘s wat anders dan gesomber! Ja, de cijfers zijn allemaal beter dan verwacht, helaas vielen de cijfers in het niet bij de negatieve cijfers. Je zou bovendien denken, dat men het met deze juichende manier van berichtgeving, had over de periode van een half jaar, maar het ging over de maand juli, een paar weken dus….

Ach, je laat wat ‘interessante’ beelden zien van zware industrie, een paar grafieken en andere zèèèèèèèr interessante beelden en hup, het volk is weer in een diepe slaap weggezonken, helaas voor de machthebbers en hun slippendragers van de media, een slaap die intussen bol staat van de nachtmerries….

Ton Elias, een zwetende volksverlakker over de verbreding van de A27, door natuurgebied Amelisweerd

Afgelopen donderdagavond bij Knekel en Flink een discussie met VVD volksverlakker Ton Elias, over de verbreding van de A27 door Amelisweerd. Deze schoft durfde te beweren, dat er in de 2de Kamer rapporten liggen, waaruit de noodzaak van de verbreding van de weg door natuurgebied Amelisweerd, klip en klaar staat aangegeven. Wat de onmetelijke dikzak er niet bij vertelde, is dat die onderzoeken en daaropvolgende rapporten zijn gemaakt in opdracht van de asfaltlobby, onderdeel van de bouwmaffia, trouwens een lobbyclub waar de VVD politici heel belangrijke leden zijn. Zoals bekend worden dit soort onderzoeken tegenwoordig gemaakt, met het doel van de opdrachtgever als richtlijn, m.a.w. u vraagt wij draaien, of wiens brood men eet, diens woord men spreekt…. De echte deskundige rapporten, waaruit blijkt, dat de intensiviteit van het autoverkeer jaar op jaar afneemt, schuift de klootzak al zwetend van de hand. Dit nare baasje durfde te zeggen, dat deze weg een flessenhals is, het is juist andersom, als deze weg verbreed wordt, zullen de aan- en afvoerwegen een flessenhals worden, waarbij deze weg een grote chaotische file zal worden. Onontkomelijk gevolg daarvan: verbreding van de aan- en afvoerwegen… Maar ja, je speelt je ‘vrinden’ in de bouwmaffia opdrachten toe, of niet….

Zo te zien duurt het niet lang meer, voor we van Elias af zijn, de vent wordt jaarlijks dikker, je houdt het niet voor mogelijk en hij zat te zweten als een instabiele, zwetende staaf dynamiet… Dus pas op, als u deze egoïstische, luchtvervuilende, natuurvernietigende, asociale kwal in uw buurt ziet, hij staat op ontploffen!!

Louise Fresco de ‘duurzame’ hoogleraar, over doemdenken en smerige innovaties

Gisteren in de herhaling bij BNR Duurzaam (dat tegenwoordig wordt gepresenteerd door een man, waarom mag Joost weten, de vrouw die het eerder deed, was een stuk beter, misschien omdat ze te lastige vragen stelde?) Louise Fresco, die zich druk maakt over doemdenkers, die zitten de innovatie maar in de weg, zoals genetische manipulatie. Ja, als je daar kritisch op bent, ben je echt een doemdenker, alsof er niets is mis gegaan met genetische manipulatie… Neem boeren, op wiens akkers door natuurlijke ‘vervuiling’ van naastgelegen akkers, genetisch gemanipuleerde planten op hun grond hebben kregen, als Monsanto dat constateert, zijn deze boeren de lul en moeten Monsanto betalen, of de vele boeren in India die zaden betrokken van Monsanto, maar misoogsten kregen met de genetisch gemanipuleerde zaden van Monsanto, het jaar daarop moeten ze vanwege hun financiële schuld, bij dat schoftenbedrijf, nogmaals zaden kopen, die ze niet zelf mogen vermeerderen. Het aantal boeren, dat op deze manier failliet ging is niet meer te tellen, evenals het aantal suïcides dat deze boeren begingen…… Ja als je dat vertelt, ben je een doemdenker. Fresco haalde het voorbeeld van de auto aan, als die heden ten dage zou worden geïntroduceerd, zou dat niet zo makkelijk gaan, het zou een moordwapen genoemd worden… Hé trut, dat doen heel veel mensen alsnog! Volgens haar waren er in de ontwikkeling van de auto zoveel ongelukken, alsof er nu niemand meer omkomt in een auto, of door een auto. Om over de invaliden als gevolg van autorijden nog maar te zwijgen, of de 18.000 vroegtijdige doden jaarlijks als gevolg van de uitlaatgassen van auto’s en het grote aantal kinderen, dat direct daaraan gelieerd, luchtwegklachten oploopt (en die kunnen zeer ernstig zijn!).

Een eerder, uitgebreider bericht over deze schunnige trut, die godbetert hoogleraar is, plaatste ik op 6 april 2013, dit bericht plaats ik, daar velen mijn commentaar op Fresco gemist zullen hebben en om te voorkomen, dat men de ‘wijsheden’ van Fresco als voldongen feiten ziet.

Israël neemt de komende vredesbesprekingen uiterst serieus……ha! ha! ha! ha!

BBC World Service meldt, dat Israël, 3 dagen voordat de ‘vredesbesprekingen’ met de Palestijnen worden hervat, toestemming heeft gegeven, voor het illegaal bouwen van huizen in Oost-Jeruzalem en de Westelijke Jordaanoever. Het zou gaan om 800 huizen in Oost Jeruzalem en 400 op de West Bank. Het is duidelijk, voor de zoveelste keer laat Israël zien, totaal geen belang te hechten aan vrede met de Palestijnen….

Benieuwd hoe dit nieuws de komende dagen gebracht zal worden in het westen, immers de gangbare berichtgeving neemt het altijd op voor de Israëliërs, die schijt hebben aan de Palestijnen……

Omtzigt maakt zich druk om geheime diensten…… ha! ha! ha! ha!

CDA flapdrol de luxe, Omtzigt, maakte zich afgelopen donderdag in GMN (na 9.30 u.) druk over geheime diensten, niet zozeer het afluisteren en computervredebreuk plegen bij particulieren, maar ‘het grote gevaar’, dat bedrijfsspionage heet… Hij wil een onderzoek achter gesloten deuren, daar mogen best cijfers over naar buiten gebracht worden, maar de feiten achter gesloten deuren, een onderzoek welk AIVD ‘onderzoek’ naar bedrijfsspionage is en welk ‘onderzoek’ naar terrorisme is. Maar Omtzigt wil wel weten welke gegevens van welke burgers met andere geheime diensten worden uitgewisseld, m.a.w. het interesseert hem niet, dat burgers in de gaten gehouden worden, en of die gegevens met andere geheime diensten worden uit ‘gekwartet’, als hij maar weet, over het hoe en wat en natuurlijk mogen de onderwerpen, de onderzochte personen, het zelf niet weten, dat spreekt voor zich, jezus christus!! Natuurlijk niets over het afluisteren/kijken van parlementsleden, door de AIVD, niet van Omtzigt, noch van Kurpershoek, de presentator…….

Nu komt presentator en rechtse minkukel Kurpershoek aan het woord, hij vond, dat Snowden ‘anti-democratische geheimen’ lekte…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waarom? Nou omdat Snowden niet gekozen was (tot president, of parlementslid….) ha! ha! ha! ha! ha! Alsof het niet in het belang van de democratie is, dat klokkenluiders melding maken van misdadige overheidspraktijken. Het wordt de hoogste tijd dat Kockelman terug komt, jezus dat ik dat moet verzuchten, hoe is ‘t in godsnaam mogelijk?!! Kurpershoek vindt zichzelf ook onderzoeksjournalist en daarom zei hij, dat hij niet gelooft, dat de geheime diensten anders zoeken in e-mails, dan naar woorden als ‘bommen en granaten’….. ha! ha! ha! ha! ha! Hé Kuifje Kurpershoek, domme lul, wordt eindelijk eens wakker!

Wat een stel klootzakken en dat gaat nog ten koste van belastinggeld ook!!!!!!

Jutta Chorus, luis in de koninklijke pels?

Gistermiddag in Argos, dat is overgegaan tot ‘zomerprogrammering’ en weer begon met de reeks over onderzoeksjournalisten, genaamd ‘Luis in de pels’, de NRC ‘journaliste Jutta Chorus. Zij vertelde over haar kinderliefde voor Beatrix, wat zij in haar werkzame leven afrondde met een ‘dieptejournalistiek’ boek over deze grootgraaier. Volgens van Weezel, die haar ‘interviewde’ (ha! ha! ha! ha!), bepaald geen slijmpartij, niet dat het later in het gesprek duidelijk werd waarom niet. Net als je dacht, nu komt er waarschijnlijk wat kritiek los, kapt van Weezel het onderwerp af. Later in het gesprek komt het stel nog even op Trix terug, en steekt deze grootgraaier een aantal veren in de vieze reet, zo zou ze onder andere zo begaan zijn met het milieu….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja grootaandeelhouder van Shell, een bedrijf dat in de praktijk heeft laten zien, ontzettend begaan te zijn met het milieu….. Jezus christus!!! Ook gevoel voor protocol schijnt hééééél positief te zijn…… ha! ha! ha! ha!

Het boek was zo kritisch, dat ze besloot ook een kopie aan Beatrix te zenden………..

Chorus stelt dat zij een onderzoeksjournalist is, die alleen wil verslaan, zonder ergens een ‘waardeoordeel’ aan te verbinden, wat doet ze dan in een serie, die de naam ‘Luis in de pels’ meekrijgt??? Ze is daar zo mee in haar nopjes, dat ze nu wel een waardeoordeel geeft over journalisten, die wel betrokken zijn en publieke figuren aan de paal nagelen, het oordeel laat zich raden en is op z’n zachtst niet positief…..

Ze vertelt nog over een boek, dat ze over de Afrikaanderwijk in Rotterdam schreef, héééél interessant allemaal, maar gaat u vooral zo snel mogelijk verder! In de tijd van Fortuyn was ze samen met een collega bezig met een diepteverslag over deze flapdrol, annex pedo (dat gaf F. zelf volmondig toe voor de camera). Nadat Fortuyn, Leefbaar Nederland moest verlaten, had ze veel ‘nederig’ contact met Kai van der Linde. Nederig? Ja, ze belde hem bijna dagelijks, op een nederige manier, om maar contact te kunnen houden…….

Ongelofelijk, dat noemt zich journalist en vindt zich een luis in de pels….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Andrée van Es wil niet erkennende vaders pakken

Gistermorgen werd bekend gemaakt, dat Amsterdam op zoek gaat naar vaders, die hun kind niet erkend hebben. Misschien is daar wat voor te zeggen, maar hoe zit dat dan met spermadonoren, of vrouwen, die er bewust voor kiezen, hun kind alleen op te voeden? Tenslotte heeft Nederland, volgens de politieke ‘elite’ aanwas nodig tegen de vergrijzing…..

Andrée van Es, een van de figuren, die godbetert, de PSP naar de kloten hielp (net als de broodschrijver en volksverlakker Geert Mak), is wethouder voor GroenLinks, uh ik bedoel AsgrauwRechts in Amsterdam en gaf gisteren uitleg voor de radiomicrofoon, ‘nee het gaat hier niet om waanzinnige bedragen, maar om het principe…..’, aldus deze super asociaal. Laat de kut dan maar gaan jagen op de welgestelden van Amsterdam, die in hun eentje de staat voor vele duizenden, tot miljoenen per jaar benadelen, door belastingontduiking…. Ach ja, dom van mij, daar zitten natuurlijk aardig wat vriendjes van deze vreselijke trut tussen. Hoe doet Mak dat intussen met zijn miljoenen?

Van Es durfde te zeggen, dat ook een vader met een bijstandsuitkering, nog best iets kan afdragen voor zijn kind. Deze tyfustrut heeft nog nooit op, of onder het minimum hoeven leven, maar weet wel, dat mensen, zelfs die onder de armoedegrens leven, nog kunnen afdragen….

Je zou wensen, dat het wijf wegens omstandigheden de politiek zou moeten verlaten en dan binnen de kortste keren zelf onder de armoedegrens terecht zou komen! Jammer genoeg gebeurt dat deze hypocriete volksverlakkers nooit, er is altijd wel weer een politiek baantje te vergeven…

Jezus wat een teringwijf, bovendien een verrader van de partij die ze ooit vertegenwoordigde, schande!!!!