PostNL weet niet van ophouden, als het om het belazeren van de klant en het vernielen van de postmarkt gaat

Afgelopen maandag liet de bestuursvoorzitter van PostNL, Herna Verhagen, weten op de verliescijfers van PostNL, dat de neergang van de post niet te stoppen is, maar ook de crisis is niet echt behulpzaam voor de resultaten. Natuurlijk stelde deze kuttekop*, dat de reorganisaties doorgaan, het nieuwe verdeelcentrum was immers ook zo’n wááááááánzinnig succes! De laatste postbodes worden de deur uit gewerkt, waar een aantal van hen gelukkig bij de Belgische concurrent aan de slag kunnen, een concurrent die wel innoveerde. Slavenlonen is het codewoord bij PostNL en verdere vernieling van de postmarkt.   

Deze enorme hufter, Verhagen (ach ‘t is maar een naam), durfde te zeggen, dat de vermindering van het aantal brievenbussen nog door het parlement moet, maar dat PostNL rekening houdt met ouderen en minder validen……. Godverdomme!!! En hoe zit het dan met alle postbussen, waar die ouderen en minder validen afhankelijk van waren, maar die een paar jaar geleden al zijn weggehaald, enorme tyfustrut!!!!!

*Klinkt mijns inziens een stuk beter dan kuttenkop, al blijft het resultaat hetzelfde.

Goeree-Overflakkee, een ‘luxe resort’ voor de rijken der aarde in een natuurgebied…

Eergisteren bij BNR na 11.30 u. Een plork die enthousiast zat te vertellen, dat hij met wat anderen een project gaat ontwikkelen op Goeree-Overflakkee, een luxe resort, dikke villa’s voor de rijken der aarde. Maar geen nood natuurbeschermers, dit project wordt gerealiseerd op een lelijke plek aan de rand van dat natuurgebied, dus de ontwikkelaars en die rijken hebben wel degelijk ‘hart’ voor de natuur…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vergeet daarnaast niet, dat die arme rijken al zo weinig op aarde hebben om van te genieten, de arme sodemieters……

Muzikaal recept voor lage huren en meer rechten voor de huurders, naast een echt humaan asielbeleid

Jouw regelmatig terugkerend geneeskrachtige muzikale recept, van de werelberoemde dr. P. Pisser, de blogdruïde met een grote schare volgelingen, waarbij vergeleken de ratten van  de beroemde vanger van Hamelen, een splintergroepje lijkt. Al zijn de volgelingen van de dr. natuurlijk niet te vergelijken met ratten, sterker nog, volgelingen die een aantal van deze sessies hebben gevolgd, laten zich niet leiden, door een man met een fluit, of met wat dan ook. Deze mensen zijn volwaardige zelfstandige denkers, die hun kont tegen de krib gooien en uitbuiting van mens, dier en uitputting van de aarde, meer dan zat zijn. Volg de sessies van de dr. en voeg je bij deze zelfstandige denkers! Ben je dat al, geniet dan gewoon!

Als opwarmer heeft de dr. jazz geprogrammeerd en niet zo maar een groepje: Carl Frederik Oraje Trio met ‘102 Green St. N.Y.C.’, swingende koele jazz voor jouw warme dagen! En ja hoor, daar is’ie weer, het album ‘Pastel Blues’ van Nina Simone, jezus mensen wat is dit godvergeten goed! Nog een waanzinnig goede zangeres: Natacha Atlas met ‘Ayeshteni’, godeneziele, wat is dit sterk! Atlas is de ex-zangeres van Transglobal Underground, dus verwonderlijk dat dit een waanzinnig mooi album is, is het niet. (ha! ha! ha! ha!) We vervolgen met nog een zangeres met zeer bijzondere stem: Sirrah en het album ‘It’s A Magical Belief’, duistere klanken en wat is ‘t nou, voodooo of hoodoo? Prachtig, laten we ‘t daar maar op houden! Vanaf hier een iets ander pad: Chemical Brothers en ‘Push The Button’, dit blijft mooi, psychedelische elektro van bijzonder hoog kaliber!! Daar sluit LCD Soundsystem mooi op aan met het album ‘This Is Happening’, potverdepielklatsch, schitterende shit mensen! Zo, zusters en broeders, tot slot een energiepil voor de dag van morgen, energie die je de kracht geeft, om nee te zeggen en je niet te laten vernederen, door de eerste beste zak, of trut, die zich jouw baas mag noemen. Het album ‘Energia’ van Russkaja, jezus op een paard met drie benen, wat is dit sterke shit, ska, balkan, rock en nog wat in de mix, prááktiek!!!

Veel plezier!

Amsterdamse woningbouwcorporatie Stadgenoot wil tijdelijke huurcontracten

Eén van de schunnigste woningbouwcorporaties van Nederland, de Amsterdamse ‘Stadgenoot’, die al groot is in antikraak, wil vooral tijdelijke huurcontracten gaan aanbieden, om de woningmarkt weer vlot te trekken. Je weet godverdomme niet wat je hoort, als dit soort schunnige nieuws je oor bereikt. De woningmarkt zit op slot, door de opgeblazen koophuizenmarkt, veroorzaakt door de banken, de overheid en de bouwmaffia, die veel te veel uitleenden, veel te veel rekenden (en rekenen) voor hun grond en voor bouwprijzen, die net over de grens amper de helft van het bedrag zijn, waarvoor ze hier worden gebouwd. Daarnaast hebben de lokale overheden, samen met de bouwmaffia willens en wetens goede en goedkope huurwoningen in grote getale gesloopt de laatste 20 jaar.

Ongelofelijk, de huurders mogen al dubbelop bloeden voor de huizenbubbel en de terugloop in de verkoop van huizen, zelfs de laagstbetaalden kregen 4% huurverhoging per 1 juli jl., terwijl de kopers een half procent minder hypotheekrenteaftrek terugkrijgen……. Nu denkt men er dus al over om huurders alle rechten te ontnemen…..

Je vraagt je werkelijk af, wanneer de huurders eindelijk eens massaal in opstand komen….

Excuseer: godgloeiendegodverdomme!!!!!!!!!!

Roseboom van de Woonbond liet weten tegen dit plan te zijn, met name tegen de formulering……..

Uitgezette mannen in levensgevaar

De 2 uitgezette mannen, die hier in hongerstaking waren, verkeren in Guinee-Bissau momenteel in levensgevaar, dankzij de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven. De voorzieningenrechter, die deze mannen nooit uit had mogen laten zetten, bepaalde dat de twee, vanaf het vliegveld van Guinee-Bissau, met een ambulance naar het ziekenhuis moesten worden gebracht,onmiddellijk medicatie nodig hadden bij aankomst en minstens voor 3 maanden behandeld moesten worden in dat ziekenhuis, dit vanwege de lange periode, dat de twee al in hongerstaking waren. Het benodigde geld daarvoor, zou door Nederland overgemaakt worden, verantwoordelijk daarvoor patjepeeër Teeven en u voelt ‘m al aankomen, dat is tot op de dag van vandaag niet gebeurt!!!!!!! Dus hebben de mannen geen medicatie gekregen en worden ze niet behandeld……

De mannen zijn intussen lek geprikt door muggen, muggen die daar de meest vreselijke ziekten kunnen overbrengen, gaat u maar na, wat dat betekent voor zwaar verzwakte mensen….

Dezelfde mannen lijden momenteel bovendien aan diarree, dat is voor hen met name bijzonder gevaarlijk, zoals u zult begrijpen….

De advocaat van de mannen is bezig om Teeven zo snel mogelijk te laten betalen, maar ja u weet wat dat inhoudt, als het om de overheid gaat……..

Wat zijn we lekker bezig in dit land hè?!!!  

De Hoop Scheffer wil Snowden berechten en heeft voor hem alle vertrouwen in de rechtspraak van de VS…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hij heeft zeker nooit van Bradley Manning, of ‘plea bargain’ gehoord…? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Olympische Winterspelen naast Postema, Niemöller en Zwagerman die het zat zijn: er zijn gewoon bijna geen homo voetballers

Nadat ene van der Gijp, van Voetbal International, eerder deze week met alle stelligheid verkondigde, dat voetbal nu eenmaal geen sport voor homo’s is, moet elke bekende Nederlander (bekend om meestal de verkeerde reden), het nu hardop zeggen, HOMO’S ZIJN GEEN VOETBALLERS! Ach nog een jaar te gaan tot de volgende Gay Pride, dus maakt ‘t uit. Nee hoor het is totaal geen probleem, als je als voetballer erkent dat je homo bent, hoewel ik toch echt dacht, dat er vreselijke dingen zijn gebeurd in het verleden, zoals suïcide van een homo-voetballer, na dit voorval gaven meerdere voetballers aan (onherkenbaar in beeld gebracht), dat zij zich wel 10 keer zouden bedenken, dan ‘uit de kast te komen’, maar nee hoor, levende keutels als Koos Kotsenmaar, ene Niemöller, Marianne Zwagerman en CDA schandknaap en hufter de luxe, de Hoop Scheffer, weten wel beter, zij zijn tenslotte allemaal uit de kast gekomen homo’s, jezus christus wat een dom tuig!

Kotsenmaar hield in zijn column gistermorgen bij GMN, een pleidooi tegen een boycot van de Olympische Winterspelen in Sotsji, nergens voor nodig, als we in 1936 naar nazi-Duitsland konden, kunnen we nu naar Sotsji, schijt aan mensenrechtenschendingen en het feit dat regimes als die van Hitler in 1936, of China een paar jaar geleden, mooie sier maakten met deze spelen. Weet u nog, toen men een paar jaar geleden met het argument kwam, dat de Olympische Spelen goed zouden zijn voor de mensenrechten in China? Het werd in aanloop van de Spelen, juist slechter op het gebied van de mensenrechten in China, een situatie, die na de Spelen niet is verbeterd. Het was ‘goed’ voor de uitbreiding van mensenrechtenschendingen aldaar……

Dit alles was niet genoeg voor Kotsenmaar, hij moest zich ook bemoeien met de rel hier, rond de uitspraken van de Voetbal International* plork van der Gijp, die voetbal geen homosport vindt en dat nog eens bevestigde naderhand, nou daar was Kotsenmaar het van harte mee eens, hij heeft ten slotte niet voor niets al eens flink mot gehad met Feyenoord fans. In het Media Forum gistermiddag na 12.30 u., stelden ook stoephoer Zwagerman en paardenbeffer Niemöller zich achter de hufter van VI….. Ongelofelijk, trouwens ook ongelofelijk als je hoorde hoe de presentator van den Berg daarmee omging, tsja, ook die spreekt nu eenmaal niet graag z’n gasten tegen, of het moet iemand zijn, die echt nadenkt over de huidige maatschappij!!

Trouwens Zwagerman moest de EO nog even een snier geven, en dan met name Knevel. Zwagerman betoogde dat ook de EO achterban lijdt aan homohaat, alsof dat iets met VI te maken heeft. Zelfs als Knekel daar hypocriet in is, de strijd tegen religieuze onverdraagzaamheid aangaande homo’s, wordt nu al een paar decennia openlijk gevoerd, paardenkut!!!

Vanmiddag moest de levende hondendrol de Hoop Scheffer, in Standpunt NL nog even een duit in het zakje doen, door te stellen, dat hij tegen een boycot van de Spelen in het Russische Sotsji is, met dezelfde cliché argumenten, zoals hierboven beschreven, maar ook het cliché van die arme sporters die zo hard getraind hebben, rolde uit z’n psychopaten kop. Zouden de sporters in 1936 naar de Spelen in Berlijn zijn gegaan, als zij geen nazi-sympathisant waren geweest en hadden geweten, wat miljoenen mensen te wachten stond??????

Overigens is er ook een heel grote groep homo’s, in de naziconcentratiekampen vermoord!!!

*Wat een suffe naam eigenlijk, Voetbal International, een combinatie van Nederlands en Engels, belachelijk!

Heineken topman pleit voor veel meer ‘verantwoord’ bier drinken

Heineken topman Philip de Ridder (hééééé!!! familie van de totaal idioot Tom?) was gistermorgen na 10.00 u. te horen in GMN. Eerder deed Heineken al een noodkreet uitgaan, dat we meer bier moeten drinken en dat er te veel accijns op bier worden geheven, anders komt de werkgelegenheid in gevaar, maar erger nog: het in gevaar komen van de megalomane topsalarissen van hemzelf en de rest van de Heineken top natuurlijk. Je hoort de Ridder niet klagen over het belastinggeld, dat zijn bedrijf uit de ruif van ontwikkelingshulp kreeg, om suikerriet te verbouwen in Kenia, t.b.v. de bierproductie aldaar.

Het woord ‘verantwoord’ viel veelvuldig en ja, Heineken is ook voor het verhogen van de leeftijd voor alcoholgebruik, naar 18 jaar. Natuurlijk nam de rechtse lul Kurpershoek het woord ‘harddrug’ niet in de mond, als het gaat om alcohol en het onderwerp was zo goed voorbereid, dat er niet werd gesproken, over de grote maatschappelijke kosten, ten gevolge van alcohol ‘misbruik’ en verslaving, logisch want dan was de Ridder niet gekomen, op zijn witte bezopen paard…..

Begrijp me niet verkeerd, ik hou best van een wijntje, een glas bier of een glas port, maar als de harddrugsproducent de Ridder de woorden: ‘verantwoord alcohol gebruik’, in de mond neemt, gaat dat wel ‘even’ 10 stations te ver………

Trouwens nog steeds belachelijk, dat er (schijtlollige) alcohol reclames, reclames voor een zeer verslavende harddrug, ten gehore gebracht en vertoond mogen worden………

Scooters voldoen niet aan de normen voor uitstoot

Gisteren werd bekend gemaakt, dat de scooters, die momenteel verkocht worden in ons land, voor het grootste deel niet voldoen aan de normen voor uitstoot van uitlaatgassen. Dit kan alleen mogelijk zijn, als de overheidsinspecties op deze motoren, volkomen onder de maat zijn…. Het is als met zovele inspecties, die de overheid zou moeten uitvoeren, maar die vanwege bezuinigingen en daarmee gepaard gaande verregaande onderbezetting, totaal mislukt zijn, althans een andere conclusie kan je niet trekken. Het is zo erg, dat de meeste scooters eigenlijk per direct van de weg gehaald moeten worden, ongelofelijk!!!!

En maar zeuren over die vermaledijde regeldruk, ach wat maakt ‘t uit, voor zowel de ministeries van Economische Zaken, Infrastructuur en Milieu, als Volksgezondheid, is geld verdienen nu eenmaal belangrijker, dan de zorg voor de gezondheid van de burgers in dit land.

Excuseer: godgloeiendegodverdomme!!!

Heijnen wil ‘spookraadsleden’ aanpakken

PvdA jaknikker en niksnut Heijnen vond dat het tijd werd, de media weer eens te zoeken, met een van zijn briljante ideeën. Dus gisteren maakte hij bekend, dat hij van raadsleden, die te weinig raadsvergaderingen bijwonen, de vergoeding wil inhouden en ze desnoods uit de raad te zetten. Hoe de enorme flapdrol dat wil bereiken, weet hij zelf waarschijnlijk nog niet, want een volksvertegenwoordiger de raad uitzetten, wegens luiheid, of om andere (privé) redenen, is bij mijn weten nog nooit gebeurd, althans niet in de ‘moderne’ politiek.

Volgens Heijnen ondermijnen die ‘spookraadsleden’ het vertrouwen in de politiek……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hé Heijnen, weet je welke politici al jaren het patent hebben op ondermijning van het vertrouwen in de politiek bij de burgers? Juist de hypocriete PvdA volksverlakkers!!!!!

Om nog maar te zwijgen over disfunctioneren, een eigenschap die ruim voorradig is bij de PvdA, een eigenschap die wat mij betreft zwaarwegender is, dan het niet verschijnen van raadsleden bij raadsvergaderingen!

Dit is overigens de tweede keer, dat Heijnen hier over begint, het gaat dan ook om zo’n 20 raadsleden, echt een waanzinnig probleem in deze tijd van crisis, waar de PvdA deze crisis, met het gevoerde wanbeleid in Rutte 2, steeds verder aanjaagt……