Muzikaal recept voor het berechten van verdachten, i.p.v. ze te vermoorden en de directe verwijdering uit de politiek van Timmermans en z’n partijgenoot Nijboer

De geneeskrachtige muzikale recepten van dr. P. Pisser zijn wereldberoemd om hun gave, de geest van de mens te openen. Te openen voor wat er werkelijk rondom je gebeurd en niet de baggerpropaganda die je dagelijks rijkelijk door de strot wordt geduwd, via radio, tv en via overheidsvoorlichting (oplichting is een beter woord), na een aantal sessies zal je merken, dat je je niet meer zo maar van alles op de mouw laat spelden, door wat voor volksverlakker dan ook.

Geheel in zijn nopjes, vanwege het besluit van de Uruguayaanse regering, om softdrugs volkomen te legaliseren, bezorgde de dr. mij het volgende recept (al liep hij nog wel te schelden op net domme kortzichtige VVD stel Opstelten en Teeven, die hier een omgekeerde koers volgen, dit om hun bazen in de georganiseerde misdaad een plezier te doen….):

Eerste ingrediënt: het al eerder beproefde album ‘Maria Juanez’ van Brad Leali and his Jazz Orchestra, waanzinnig mooie blaasjazz op een psychedelisch bedje, van deze bijna bigband, genieten mensen!! Het volgend ingrediënt bestaat uit een album van Changes en hun gelijknamig album, met daarop een lekker lange uitvoering van ‘Summertime’, volmaakte muziek, prachtig!!! Het zal de dr. niet zijn, voor het aansluitend album, op het eerste gezicht volkomen niet aansluitend en dat doet het ook niet, zelfs niet met nog een ‘Summertime’, dit keer van Brainbox met het compilatie album uit ‘The Very Best Album Ever’ series, dus ‘The Very Best Brainbox Album Ever’, dat is het niet, dat zijn altijd de originele albums, maar goed de mooiste nummers van Brainbox staan er wel op, jezus wat was dit een goede band!! Nummer 20 en 21 overslaan, die hebben wat mij.betreft niets met Brainbox te maken. Je raadt ‘t niet, maar nu heeft de dr. Ike Yard geprogrammeerd, hij is zo blij dat hij de gelijknamige eerste ep weer in het bezit heeft en volgens hem, kan je Ika Yard zelfs programmeren, tussen klassieke stukken in, daar geloof ik echt geen barst van, maar ja de dr. is nogal eens onder de invloed van…. Maar het is wel godverdomde goed,wel weer heel goed aansluitend, is het album ‘Baby’, van Yello, zit tijdens het luisteren te kijken naar een horror met David Niven, gvd sprekend Dieter Meijer van Yello. Maar wat een fenomenaal mooi album, hè? Wat een geluidstovenaars, prachtig!!!! Met o.a. de veel te vroeg overleden zanger en tekstschrijver Billy Mackenzie en percussionist Beat Ash op een aantal nummers. Niet dat het beter zou zijn, maar wel mooi aansluitend: Röyksopp met ‘Melody A.M’, jezus piepels, is dat genieten of niet ?!!!

Dat was ‘t weer, wat betreft deze sessie, tot de volgende.

Veel plezier!

Timmermans: het gebruik van drones is een duivels dilemma

PvdA kleuter en happende vissenbek Timmermans vindt het gebruik van drones een dilemma…… Er vallen ook ‘onschuldige slachtoffers’ bij en dat steekt Timmermans. ‘Onschuldige slachtoffers’, het woord alleen al…. Bovendien zijn die ‘onschuldige slachtoffers’ inderdaad te betreuren, maar het ergste is wel, het doel van deze zwaar illegale acties, het standrechtelijk executeren van verdachten, die vooralsnog net zo onschuldig zijn, tot na het uitspreken van een rechterlijk vonnis.

Dus onze minister van Buitenlandse Zaken, vindt het standrechtelijk executeren van verdachten, wel goed te praten. De doodstraf is een barbaarse straf, dat hadden we ooit afgesproken in Nederland. Tegen verdachten zou eerst een rechtszaak moeten worden gevoerd, voor het vonnis valt, dan spreek je nog niet eens over de doodstraf. Vanuit de VS liet men weten, dat zelfs verdachte handelingen al genoeg zijn, voor een aanval met drones. Als u met vakantie bent in het Midden-Oosten en u haalt een statief uit de kofferbak van uw huurauto, bent u uitermate verdacht bezig, immers i.p.v. het statief zou het een geweer in een hoes kunnen zijn, daarom zou u een potentieel doelwit, van moordende VS beulen kunnen zijn……..

Het gebruik van drones zou internationaal verboden moeten worden, daar elke geheime dienst gegarandeerd gebruik gaat maken van deze ondingen, dat is zeker.

De VS zou per direct aangeklaagd moeten worden voor terroristische handelingen met meervoudige moorden als resultaat.

De VS creëert met elke aanval met drones, een fikse groep terroristen, daar kunnen we zeker van zijn…

Je zou bijna denken, dat de VS dit expres doet, om de ‘vaart’ in de wapenindustrie te houden, het is tenslotte crisis…..

En Timmermans? Een minister dit het bovenstaande uit z’n strot kan krijgen, zou per direct de laan uitgestuurd moeten worden, is de zak nou helemaal gek geworden?!!!

Voetballers die zielig zijn……

Gisteravond in Nieuwsuur aandacht voor Nederlandse voetballers in Griekse, Cypriotische, of Turkse ‘voetbaldienst’, althans zo klonk het. Deze zeeeeeeeer te beklagen grootgraaiers kozen voor een positie in nou niet echt wereldberoemde elftallen. Met de crisis zeker in Griekenland en Cyprus krijgen deze arme ‘jongens’ hun dikke stapels bankbiljetten niet meer en lopen ze met de ziel onder hun arm. Bijkomend ongemak, deze voetbalclubs waren al geen wereldclubs en als dan het succes uitblijft met een Nederlandse sterspeler, worden deze arme ‘jongens’ gepest, snif snif…….

Kijk, voor bijvoorbeeld die Grieken is het ‘eigen schuld, dikke bult’, hadden ze maar de toegang tot hun politici en land moeten ontzeggen aan onze financiële instellingen, zoals banken, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen. Bovendien hadden ze hun bedrijven maar moeten verbieden, een brievenbusmaatschappij in Nederland op te zetten (ook al was dat onmogelijk geweest), nee, dan die arme voetballers, die met de beste bedoelingen aan ‘ontwikkelingshulp’ gingen doen in die landen, tegen een vergoeding van een appel en een ei, wat een arme ‘jongens’ toch……

Excuseer: godgloeiendegodverdomme!!!!!!!

Het ergste is nog wel dat een paar van deze ‘arme’ voetballers het gore lef hadden, om zich voor de camera te beklagen, over de behandeling die hen ten goede viel, terwijl grote groepen Grieken bijvoorbeeld, niet weten, hoe ze morgen eten op tafel moeten krijgen en er legio Grieken zijn, die zelfs geen medicijnen kunnen betalen, zelfs niet als hun leven ervan afhangt………..

Nijboer: “er zijn 2 manieren van slecht nieuws brengen…” ha! ha! ha! ha! ha!

PvdA Tweede Kamer nieuw(op)lichter Nijboer kreeg gistermorgen in GMN (na 10.00 u.) de kans om zichzelf wat veren in de nu al vieze reet te steken. Het werk dat hij doet? Nou, Nijboer mag meedenken hoe je kan bezuinigen en toch sociaal bezig kan zijn……. ha! ha! ha! ha! ha! Dus hij mag meehelpen de leugens te verzinnen, waarmee de PvdA haar leden besodemietert! ‘Slecht nieuws brengen kan op 2 manieren’, volgens het ADHD keffertje, om daarna te vervolgen, ‘je kan bezuinigen en werken aan werkgelegenheid…..’ ha! ha! ha! ha! ha! De twee manieren van de PvdA: we zeggen, dat we niet gaan bezuinigen en doen het dan toch keihard, met de verontschuldiging, dat het nu eenmaal niet anders kan. En twee: we gaan bezuinigen, maar ontzien de onderlaag van de bevolking, wat ze dan toch niet doen en alweer komt dan het verweer, dat het niet anders kan, al zorgen ze in geval 2, dat er minstens 10 gezinnen zijn in Nederland, die wel ontzien worden en wijzen daar dan op.

Met bezuinigen zorgt het kabinet Rutte 2 en dus de PvdA, er op zeker voor, dat de werkloosheid tot fenomenale hoogte is gestegen en blijft stijgen, dat zou je ook ‘werken aan werkgelegenheid’ kunnen noemen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De hufter Nijboer is erg trots op zichzelf en zijn fractieleden in de Tweede Kamer, trots dat zij het voor elkaar kregen, de gevangenis in Appingedam open te houden……. ha! ha! ha! ha! ha! Dus eerst ga je als partij, die in de regering zit, akkoord met de sluiting van een groot aantal gevangenissen en dan zeg je er trots op te zijn, dat je er één in Groningen hebt gered van sluiting, (excuseer:) godgloeiendegodverdomme wat een smerige volksverlakker!!! Groningen? Ja, daar komt dit keffertje vandaan en zo laat hij weten, voor Groningen zet hij zich dagelijks in.

Weer over de bezuinigingen: ‘de pijn moet eerlijk verdeeld worden…… ha! ha! ha! ha! ha! Dat hebben we gemerkt ja, de laagstbetaalden, leveren in verhouding het meest in, terwijl ze al lang geen nagels meer hebben, om hun komt te krabben!

De afspraak van de 3 procents EU begrotingsregels is goed, en daar moeten we ons aan houden, al zegt de volksverlakker Nijboer er wel bij, dat de 6 miljard extra bezuinigingen, voor 2014 echt het uiterste zijn, meer bezuinigen kan niet…… Totdat blijkt, dat dit lang niet genoeg is, hup! Dan zijn de soepel draaiende windvanen van de PvdA zo weer om en gaan ze akkoord met nog meer bezuinigingen, zoals ze dat altijd plegen te doen……

Dat Dijsselbloem eindelijk de verliezen bij banken ten koste wil laten gaan, van degenen, die het meest belang hebben bij onvoorzichtige beleggingen en handelswijzen, aandeelhouders enz., vindt Nijboer een verdienste van de PvdA…… godverdomme, hij is zeker vergeten hoeveel miljard er nodig waren, door Bos en Dijsselbloem in diepe donkere putten gedonderd, voordat de PvdA tot dit inzicht kwam, een inzicht waar echte deskundigen al een eeuwigheid om vroegen….. godverdomme!

Tot slot zei hij, dat hij alweer volop aan het werk is, werkbezoeken (aan het café) en vooral veel nadenken…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Mariko Peters heeft integer gehandeld……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken, heeft Mariko Peters, de neoliberale GroenLinks trut, integer gehandeld, toen zij haar vriend, die voor het Prins Claus Fonds werkte, hielp aan subsidie. Ook al moet zij hebben geweten, dat haar handelswijze bepaald niet volgens de regels was, maakt niet uit, zegt het ministerie, die NB zelf het onderzoek deed (wat natuurlijk al helemaal een belachelijke gang van zaken is). Ach het ministerie wil natuurlijk al helemaal het Prins Claus Fonds niet in het licht zetten, dus……..

Nu het ergste van al: Peters mag gvd gewoon terugkeren bij Buitenlandse Zaken, te zot voor woorden, waar slaat het gvd op?!!!

Smeets houdt net zo veel van een lekker stuk vlees, volgepropt met hormonen en endere troep, als van doping gebruikende wielrenners

‘Sportjournalist’ (ha! ha! ha!) Smeets, liet gisteren in zijn column bij GMN weten, dat hij ‘kweekvlees’ belachelijk vindt, dat is het ook, maar niet op de manier, zoals Smeets dat verwoordde. Hij durfde zelfs het verdwijnen van slachthuizen te noemen, naast het verdwijnen van de koe uit de wei (waar ze nu al spaarzaam te vinden zijn), wat hij als een gemis ziet. Weiden waar kieviten broeden tussen de koeienpoep, het is de zak waarschijnlijk ontgaan, dat door het ‘heilzame natuurbehoudbeleid’ van de boeren, weidevogels waaronder kieviten steeds spaarzamer te vinden zijn en het steeds moeilijker hebben om een nest groot te kunnen brengen. ‘Wat moet er van die weiden worden?’, verzuchtte de kakzever: ‘omvormen tot korfbalvelden, of voetbalvelden?’ En wat moet die arme wielrenner met een steenpuist op z’n kont? ‘Een biefstuk op het zadel, zal dan ook tot het verleden behoren’; waar dat op slaat weet ik niet, maar die wielrenner, moet eens ernstig naar zijn voedselinname kijken, als hij steenpuisten op zijn kont ontwikkelt, is dat meestal een teken dat deze wielrenner (of wie dan ook), allergisch is voor eieren en/of varkensvlees.

Het is duidelijk Smeets lobbyt voor de doodindustrie, die men ‘mooi’ vleessector noemt (en de farmaceutische industrie). Logisch daar die industrie, zoals gezegd, veelvuldig gebruik maakt van verboden farmaceutische middelen, zoals telkens weer blijkt, als er een schandaal opduikt, net als in de wielrennerij en allerlei andere sporten!!!

Muzikaal recept voor het veroordelen van alle gore terroristische aanvallen van de VS, of het nu gaat om aanvallen met drones, of illegale oorlogen zoals die in Irak

Alweer een hersensdoorblazend geneeskrachtig recept van blogdokter en druïde P. Pisser. Met de recepten van de dr. zie je de wereld al snel op een heel andere manier en met deze sessies voor jong t/m oud kan je je hersenen ‘ontspoelen’ van de bagger, die daar willens en wetens door de machthebbers van de politiek (daar reken ik ook het onderwijs toe), de ondernemers en religies zijn ingepompt. Zie hoe je daarvan opknapt en je zult begrijpen, dat je mond opendoen over onrecht, niet onbeschoft is, maar veeleer een noodzaak, om iets dichter bij een wereld te komen, waar wel geld en tijd is voor het geluk van alle mensen en een schone wereld, die hoogst noodzakelijk is, willen we niet in een steeds grotere catastrofe terechtkomen, een catastrofe veroorzaakt door de voornoemde drie groepen.

Met een gekleurde veiligheidsspeld door z’n neus, bezorgde de dr. het volgende recept, een speld die niet kon voorkomen, dat er een dichte nevel uit z’n neus ontsnapte, de regelmatige lezer weet wat dit betekent….

Als eerste vandaag de dichter, zangeres Patti Smith met een remix van haar album ‘Horses’, met een mooie bonus: ‘My Generation’, waarop John Cale bas speelt, Cale produceerde bovendien het album. Waanzinnig mooi album, van deze opmerkelijke zangeres en dichter, klassiek en prachtig! Vervolgens het album ‘Bursting Bubbles’ van Kevin Coyne, met minstens zo’n opmerkelijke stem als Smith en ook op het vlak van tekstschrijven, was deze veel te vroeg overleden vechter voor rechtvaardigheid en goede psychische zorg, een genie, mohohohoooooi!!! Weer terug naar de VS met James White And The Blacks met het geweldige vervreemdende album ‘off white’, experimentele funkjazz met geweldige zang en een hele berg humor, prachtig!!! Overigens met het zo ongeveer meest vernachelde kerstnummer ooit! Dan nu na jarenlang van deze muziek gescheiden te zijn geweest, The Screaming Blue Messiahs met een ep en een album: ‘Good And Gone’ en ‘Bikini Red’, godverdegodver mensen, wat een berg energie, humor en kritische teksten en wat een godvergeten goeie band, jezus christus!!  Over humor geproken! Met hele grote dank aan zijne hoge doorluchtigheid Lucos Bravos Primeros, ook voor het volgende album: ‘1980 -1982 Collected’ van Ike Yard, de band die begin 80er jaren met geweldige muziek aan de weg timmerde en die naar het schijnt een paar jaar geleden weer zijn gaan samenwerken. Dit is al het werk, dat de groep van 80 tot 82 maakte, doe je veiligheidsgordel maar vast! Samen met Deutsch Amerikanischer Freundschaft legde deze groep de loper uit voor en heel leger aan psychedelische, electronische muzikanten, tot op de dag van vandaag. Langom groots!! Helaas zusters en broeders, zijn we weer aan het eind gekomen van deze sessie, we sluiten af, met een mooi aansluitend album: ‘Open Transport’ van MDK, al eerder gebruikt door de dr. maar jezus, het is dan ook verontrustend goede en geneeskrachtige shit.

Veel plezier nog!

Brap!

Drone aanval in Jemen, meervoudige moord, gepleegd door de overheid van de VS

Nadat de VS de hele wereld weer eens heeft opgepord met een terreuralarm, werd bekend gemaakt dat de VS weer een drone aanval heeft uitgevoerd in Jemen, u weet wel, een standrechtelijke executie, waarbij het geen uitzondering is, dat er zelfs niet verdachte vrouwen en kinderen bij omkomen, meervoudige moorden dus.

Heeft een figuur van het Pentagon een vergissing gemaakt en bijna het plan voor die aanval vrijgegeven en er toen maar een dik terreurverhaal van gemaakt? Het ‘leuke’ is, dat de VS een staat is, die zich aan grootschalige terreur schuldig heeft gemaakt en blijft maken, op zo’n manier, dat ze voor de komende decennia zoveel haat hebben gekweekt tegen zichzelf, dat ze er zeker van kunnen zijn, dat er in diezelfde periode op zeker aanslagen tegen de VS gepleegd zullen worden…..

easyJet eigenaar start veredelde voedselbank

De eigenaar van de easyGroup, tevens eigenaar van easyJet, Stelios Haji-Ioannou, begint in Groot-Brittannië een supermarktketen, die het best te omschrijven is, als een voedselbank zonder vers waren of diepvriesproducten. Lekker geld verdienen aan de crisis, is de beste omschrijving van het handelen van deze Griek en zijn familie.

Is er iets bekend over belastingontduiking in zijn geboorteland Griekenland, door deze grootgraaier? Zeker gezien de ellende in Griekenland, ellende veroorzaakt door West- en Noord-Europese banken, pensioenfondsen en verzekeringsmaatschappijen, maar waar ook de Griekse ‘soortgenoten’ van Haji-Ioannou, een fikse steen aan hebben bijgedragen, sterker nog, deze figuren ‘ontlopen de dans’ in Griekenland, daar zij hun smerige zaakjes zo geregeld hebben, dat die onaantastbaar zijn voor de Griekse overheid…….