Bouwend Nederland en ‘advertenties’

Bij de bouwmaffia kan het geld niet op, Bouwend Nederland adverteert zich scheel op de radio, advertenties waarin de burger wordt gewezen op het gebrek aan opdrachten van de overheid. Volgens zeggen plaatste dit tuig vandaag twee pagina’s met rouwadvertenties in dagbladen, met de strekking dat de overheid schuldig is aan het grote aantal faillissementen in de bouw. Het geteisem heeft veel simpele bouwvakkers verplicht ZZP’er te worden, werkt als het even kan met Oost-Europeanen en besteelt de overheid en de burgers via bouwfraudes, die onverminderd voortduren.

Laat dit schoftentuig o.l.v. god’s eigen CDA rentmeester Brinkman, eindelijk eens de honderden miljarden terugbetalen, die het stal (en steelt) van de overheid en de burgers*, dan kunnen alle voorgenomen bezuinigingen teruggedraaid worden, sterker nog, de totale staatsschuld zal met een aanzienlijk bedrag dalen…..

*Die burgers draaien dus niet alleen op voor een veel te duur huis, als gevolg van bouwfraude, maar moeten via de belasting ook nog eens de overheidstekorten aanzuiveren, ontstaan door veel te dure overheidsprojecten, ook het gevolg van bouwfraudes……..

Bart Kamphuis de ‘economie’ deskundige van de NOS over de jeugdwerkloosheid

Vanmorgen in het Radio1 nieuws van 10.00 u. de nieuwst cijfers van het CBS: de werkloosheid is vorige maand met 9.000 gestegen tot 659.000, dat moet zijn: ruim meer dan één miljoen, als je het gegoochel met rekenmethodes en definities buiten beschouwing laat. De jeugdwerkloosheid is nauwelijks gestegen. Volgens Bart Kamphuis, de economie ‘deskundige’ van de NOS, zie je bij een stijging van de jeugdwerkloosheid, dat de economie het slecht doet en bij een daling van die werkloosheid, doet de economie het goed. Je zou dus kunnen stellen, aldus Kamphuis, dat dit CBS nieuws over de jeugdwerkloosheid, goed nieuws is voor de economie……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat ‘verdient’ die Kamphuis? Alles boven het minimumloon is weggegooid geld, dat is meer dan duidelijk!

ANWB over belastingvrij autorijden (en het besodemieteren van klanten is normaal…..)

De ANWB wil dat autoverkopers per direct stoppen met reclames waarin ze de klant een belastingvrije auto beloven: per 1 januari 2014 verdwijnt dit overheidscadeau voor de meeste auto’s. In het Radio1 nieuws van 12.00 u. vroeg presentator Jan van der Putten aan de woordvoerster van de ANWB, of het niet de verantwoording van de koper is (zich goed te informeren)………… Ja, het is toch normaal dat ondernemers hun klanten bedonderen?!! Precies de mening, in de afgelopen decennia, van de lobby politici uit de grote politieke partijen, vandaar dat de inspecties tot een volkomen onwerkzaam (en gevaarlijk) minimum zijn teruggebracht door uw overheid!

Overigens vind ik, dat het belachelijk is, dat men belastingvrij kan autorijden, zelfs voor elektrische auto’s, wegen worden bijvoorbeeld niet gratis onderhouden en aangelegd en wordt er voor fabricage van die auto’s een flinke aanslag op het milieu gedaan. Al zouden, wat betreft het onderhoud van de wegen, de wegenbouwers vanwege al de gestolen miljarden, tot het jaar 3.000, de boel gratis moeten onderhouden…..

Varkens gestikt in Milheeze

Gisteren vond een boer in Milheeze, toen hij zijn varkensstal betrad, 1.000 dode varkens. De dieren waren gestikt door een defect aan de luchtinstallatie. De arme boer, die al zijn varkens bij naam kende, was natuurlijk, net als 99% van zijn collega’s, te beroerd om met een investering van één cent bovenop een kilo varkensvlees, een brandalarm en sprinklerinstallatie te installeren, laat staan dat hij voor drie cent meer een alarm installeerde, dat de luchtkwaliteit bewaakt……

En u? Heeft u vanavond weer een lekker stuk varkens-kadaver op uw bord? Vooral niet stilstaan bij de ellende in de intensieve martelveehouderij en uh, eet smakelijk!!!

Benieuwd hoe hoog de teller van verbrande (en gestikte) dieren in de intensieve martel veehouderij dit jaar al weer staat, de aantallen met 4 cijfers of meer, vliegen je tegemoet als je even googelt……..

Verhoeven D66, zijn mening over PowNed en WNL: knettergek, bang, of een doorsnee D66 bedrieger

Gistermiddag in Standpunt NL geouwehoer over PowNed en WNL, twee omroepen van de Telegrof, die volkomen onterecht uitstel krijgen om het minimum aantal leden te werven, 150.000, die ze ondanks hun ‘geweldige’ rechtse programma’s, niet bij elkaar weten te krijgen… Kwaadaardig D66 leeghoofd en voormalig werkgeversbestuurder Kees Verhoeven was in het programma om zijn mening over deze zaak te geven (en te verdedigen). De lul vond het eigenlijk wel een goede zaak, dat de 2 Telegrof klonen mochten doorgaan met belasting verspillen, ze bedienen ten slotte ook een flinke groep Nederlanders; o ja idioot, hoe kan het dan, dat ze na 5 jaar niet eens 150.000 leden kunnen winnen? Verhoeven vindt zichzelf noch D66, rechts of links: “wij zijn een middenpartij”, aldus leeghoofd V., die zich in deze zaak dan ook niet partijdig vindt. Nee, maar je bent als de dood om het Telegrof tuig tegen je in het harnas te jagen, slappe lul! Over dat rechts en links: wees gerust Verhoeven, D66 is een ordinaire neoliberale partij, dus overduidelijk egoïstisch rechts. Daarvoor hoef je niet gestudeerd te hebben, een sport die jullie ook weer voor de ‘happy few’ willen bewaren….. Zie ook mijn eerdere bericht aangaande Pechtold en de o zo noodzakelijke hervormingen op de arbeidsmarkt: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/06/pechtold-en-de-hervormingen-op-de.html

Conclusie: Verhoeven is knettergek, bang en een doorsnee D66 bedrieger!!!!

Zelfmoord en het gebruik van Engelse woorden in onze taal

Je hoort voor de meest onbenullige zaken tegenwoordig héééél interessante Engelse woorden gebruiken, behalve als het om ‘zelfmoord’ gaat, terwijl daar het (mede) Engelse woord ‘suïcide’ meer dan op z’n plaats is. ‘Zelfmoord’, alsof het een misdaad is als je je eigen leven neemt, jezus christus!!!

Al schrijft men in het Engels suïcide zonder trema op de ‘i’

Jongerenopvang en zorg, veel gelijkenissen met hoe wij nu en straks met ouderen omgaan

Een tijd geleden fietste ik een jongen van 19 voorbij, die liep te huilen op straat. Ik probeerde hem op z’n gemak te stellen en vroeg wat er scheelde. De jongen was op straat geschopt door z’n ouders, waarop ik hem advies gaf bij de gemeente Den Haag aan te kloppen voor hulp. Kwam de jongen daarna verschillende keren tegen, waarop deze altijd enthousiast, vrolijk zwaaide en groette (altijd van een afstand op de fiets). Ik ging ervan uit, dat hij weer bij zijn ouders woonde en e.e.a. in orde was, daar hij altijd riep, dat het goed met hem ging. Gisteren kwam ik hem tegen, toen ik een winkel verliet, waar hij net naar binnen ging. Zoals elke keer dat ik hem tegenkom, was hij blij me te zien, maar uit ‘t gesprek dat ik met hem voerde, bleek dat hij nog steeds dakloos was. Op de vraag waar hij dan sliep antwoordde hij: ” bij de jongeren-nachtopvang van de gemeente……”

Zo gaan wij anno 2013 in dit puissant rijke land dus om met jongeren: als ze dakloos zijn geven we ze ‘s nachts een slaapplaats. Moet je de godvergeten politieke hypocrieten horen blaten als ze het over voortijdig schoolverlaters hebben, deze politici pleiten nu voor een schoolplicht tot het 23ste levensjaar, maar jongeren die in de ellende zitten, kunnen op een slaapplaats na, doodvallen……….

Godgloeiendegodverdomme!!!!

Precies deze desinteresse begint nu vorm te krijgen rond onze ouderen, dezelfde politici laten aan iedereen, die het maar horen wil weten, dat ouderen parasieten zijn, die de pensioenen van jongeren opmaken, alsof het gros van die ouderen verantwoordelijk zijn voor de miljarden die aan pensioengelden zijn vergokt en weggegeven aan bedrijven, alsof diezelfde ouderen niet van een superklein pensioen moeten zien rond te komen, terwijl de meesten zich hun leven lang de blubber hebben gewerkt, tegen een salaris dat beschamend laag was. Deze ouderen moeten in het vervolg gaan bedelen om hulp, als zij hulpbehoevend zijn, met de belofte, dat als het echt niet meer gaat er altijd een plaats is in een verzorgingstehuis. Verzorgingstehuizen die de komende jaren massaal gesloten gaan worden door het tuig van afbraakkabinet Rutte 2. Als u twee hersencellen of meer hebt, zult u begrijpen, dat veel ouderen dat niet zullen doen en zullen besluiten een eind aan hun leven te maken…..

Nog steeds trots dat u op de PvdA of de VVD heeft gestemd? Als het antwoord bevestigend is, bent u een grote asociaal, die ik alle ellende van de wereld toewens, met net zo veel hulp, als uw partij de ouderen denkt te geven!

En ik schaam me bijna dat ik de jongen naar het gemeentehuis verwees…..

Muzikaal recept voor een menselijk vluchtelingenbeleid en het eindelijk aanpakken van de Israëlische fascistoïde politiek t.a.v. de Palestijnen

Al veiligheidsspelden rondstrooiend en bedekt met scheerschuim, arriveerde blogdokter Pietje Pisser vandaag bij huize Azijnpisser. Hij is sinds een paar dagen in opperste stemming, daar klokkenluider Snowden de VS weer flink te kakken heeft gezet.

Als eerste vandaag: Fad Gadget met ‘Fireside Favorites’, een van de vele top-albums van Frank Tovey en zijn band, geweldige psychedelica, schitterende muziek die niet onder een noemer te vatten is, elektro, jazz, rock, pop en ga nog maar even door, alles op een stevig psychedelische ondergrond, genieten dus!! De kritische teksten zijn nog even actueel als toentertijd! Ongeveer uit diezelfde tijd Basement 5 met ‘1965-1980’, loodzware schitterende zwarte backbeat rock, meer dan geweldig. Een mooi tijdsdocument met het nummer ‘Riots’ speciaal voor superfantast Geert Mak, de gevierde broodschrijver van het klootjesvolk, die met zijn verhalen de geschiedenis vervalst en de huidige neoliberale politiek dient, waar bijna alle politieke partijen door aangestoken zijn. Ook alweer uit 1981 het album ‘My Life In A Hole In The Ground’ van African Headcharge. Geweldige dubstepreggaeshit van top kwaliteit, met Adrian Sherwood aan de knoppen natuurlijk (die reist weer langs de festivals de komende maanden, dus…..). Van iets latere datum het album ‘Mind Bomb’ van The The, een koekje van waarheidsdeeg voor alle gelovigen en de hypocrieten uit de diverse VS regeringen, vooral nr. 2 ‘Armageddon Days Are Here Again’. Jezus wat is dit goed! Trouwens voor ‘t grootste deel van de huidige politici  en burgers valt er veel te ‘genieten’ op dit album….. Nog zo’n psychedelisch album van de overkant van de kleine plas: ‘Ibtaba’ van Wire, potverdepielemaus is dit ff lekker, jeeeeeeezus!! We springen weer 11 jaar terug naar Van Der Graaf (live): ‘Vital’, Peter Hammil en z’n maten, op wat toentertijd een van de beste live albums ooit was, wel de remix met bonus! Jezus wat een bassist die Nic Potter! Daarover gesproken: Jah Wobble met de eerste helft van zijn compilatie-album ’30 Herz’, wat nog te zeggen, dan godvergeten mooi! Tot slot het album (Global Trotters Project vol.1) ‘Drive’ van Roedelius, laat je mee glijden op deze schitterende trip, genieten piepels!

Veel plezier!