‘Vluchtelingenbeleid’ leidt tot snel ingrijpen Haagse politie

Vanmorgen hebben een paar actievoerders het ‘eilandje’ in de Hofvijver bezet, dit in protest tegen het Nederlandse,  meer dan onmenselijke vluchtelingenbeleid. De Haagse politie greep als de gesmeerde bliksem in, arresteerde de actievoerders en haalde het ‘eiland’ leeg. Logisch je wilt niet, dat het grootste deel van Nederland eindelijk eens gaat nadenken, hoe wij bezig zijn, met mensen die hun land ontvluchten, of dat nu vanwege geweld is, of vanwege het vooruitzicht, dat zij of hun gezinsleden zullen overlijden, als zij niet vluchten. Geen mens kan illegaal zijn, op deze wereld, een minimaal klein stukje leefgrond in een onmetelijk groot heelal. Maar een nog ‘sterker argument’ voor de ‘sterke hand’ om dit protest zo snel mogelijk de kop in te drukken, is de grote groep van Den Haag bezoekende toeristen, veronderstel dat de mythe wordt doorgeprikt, dat wij zo tolerant en gastvrij zijn en blijkt dat Nederlanders een zielig clubje fascistoïde, egoïstische, kleinburgerlijke, miezerige banghazen zijn…….

Timmermans wil geen sancties tegen Israël, dat zou de vredesbesprekingen frustreren……. ha! ha! ha! ha! ha!

PvdA vissenkop en kleuter Timmermans was in Israël en de ‘Palestijnse gebieden’, meneer dacht wat toe te kunnen voegen aan de vredesbesprekingen daar. Timmermans liet weten, op kritiek tegen de uitbreiding van de omstreden Israëlische nederzettingslocatie E 1 ten oosten van Jeruzalem, geen EU sancties tegen Israël in te willen stellen, dit om de vredesbesprekingen tussen de Israëliërs en de Palestijnen niet te frustreren…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dus de Israëliërs frustreren de vredesbesprekingen al jaren door het gevoerde nederzettingenbeleid en dan wil Timmermans die vredesbesprekingen niet frustreren, door Israël sancties op te leggen vanwege dat nederzettingenbeleid….. Hoe krom kan je lullen, godverdomme!!!!

Nee, die Timmermans is echt een geweldige minister van Buitenlandse Zaken, waanzinnig!!!!!!

Bron: Stan van Houcke, voor adres-link: zie onderaan deze pagina.

Brazilië moet nodig ‘gepimpt’ worden i.v.m. het komende wereldkampioenschap voetbal

Nieuwsuur had gisteren de stijgende welvaart in Brazilië tot onderwerp. Ook hoe mensen gestimuleerd worden vooral veel op de pof te kopen, u weet wel, praktijken die in de westerse economieën het waanzinnig resultaat opleverden, die de huidige crisis genoemd kan worden, met één groot verschil: in het westen deden met name de grote kredieten ons de das om. Het nieuws uit Brazilië is de laatste tijd wat aan de negatieve kant, vanwege de protesten van de armen uit de favela’s, die liever een goede gezondheidszorg en scholing hebben, dan peperdure spelletjes als het WK voetbal, die tot nu toe nog geen land anders dan een zware negatieve balans brachten. Vandaar dat het bijzonder ‘nuttig’ is de voetballiefhebber te wijzen op de stijgende welvaart in Brazilië…. Nee het gaat echt te gek in Brazilië, gaat u volgend jaar maar lekker genieten van een gestoord potje voetbal………

Ploumen terug uit Bangladesh

PvdA nitwit Ploumen bezocht Bangladesh en dacht in twee dagen tijd wel even orde op zaken te kunnen stellen, in de op slavendrijven gebaseerde textielindustrie daar. Gisteravond was zij te gast bij Knekel en Flink om uitleg te geven, nou dat hebben we geweten: een berg geouwehoer en het geheel overziend en horend, kan je niet anders concluderen, dan dat Ploumen…….. geen ene bliksem heeft bereikt! Weer vallen de woorden, dat de sector vooral zelf de problemen moet oplossen….

Er is maar een oplossing: als blijkt dat een partij textiel op een gore manier is geproduceerd, de importeur een fikse boete op leggen, vermeerderd met de kosten, die de producten zouden hebben gekost, als deze in Nederland waren geproduceerd. Het geld van die boetes in een pot stoppen, die één op één ten goede komt van de mensen in de fabriek, waar het textiel werd geproduceerd. Wedden dat het dan snel is afgelopen met de ellende? Vergeet niet, dat deze ‘problematiek’ bepaald niet nieuw is, al in de 80er jaren werd over de wantoestanden in dergelijke fabrieken gesproken en nog is er geen reet veranderd……….

Verkrachting van vluchteling door ambtenaren van Justitie en Teeven die even vlug zijn gore handen in onschuld wast

Hoor zojuist op Radio1 (na 14.00 u.) het verhaal van een vluchteling uit Afrika, die gedwongen is gevisiteerd door ambtenaren van de gevangenis, waar zij zat, omdat ze ‘illegaal’ was. De vrouw was haar land ontvlucht, nadat zij verkracht was en haar dochter van negen jaar voor haar ogen hetzelfde lot onderging. Deze vrouw is zwaar getraumatiseerd, zoals iedere imbeciel kan begrijpen, behalve personeel van Justitie en politici van een aantal partijen. De vrouw werd gedetineerd, daar zij illegaal en ‘derhalve vluchtgevaarlijk’ was, vreemdelingendetentie gaat gepaard met veel visitaties (geheel uitkleden, waarna alle ‘lichaamsopeningen’ worden gecontroleerd op drugs of wapens), u snapt het al, een dergelijke gang van zaken is zeker voor slachtoffers van zware zedenmisdrijven bijzonder traumatisch. Na het zoveelste verzoek tot uitkleden, teneinde visitatie mogelijk te maken, weigerde de vrouw, waarop zij op de grond werd gewerkt, uitgekleed en drong men haar lichaam binnen……. verkrachting door gevangenispersoneel dus! Verkrachting door uw ambtenaren, uit naam van uw land en betaalt met uw belastinggeld!

Vanavond wordt deze misselijkmakende zaak getoond in de Vijfde Dag om 20.25 u. op Nederland 2. Logisch dat grootschoft en VVD leeghoofd Teeven, juist vandaag bekend maakte, dat de vreemdelingenbewaring flink wordt teruggeschaald, hoewel je Teeven pas kan geloven, als hij daadwerkelijk voornemens uitvoert…. Het is om de oren van je Nederlandse kop te schamen en een grove schending van mensenrechten, godverdomme!!!!!

Vondeling: actualiteiten op Radio1, lekker emoties losmaken!

Gistermiddag werd vlak voor 16.30 u. het Radio1 journaal aangekondigd met de mededeling dat ‘wij al de hele middag bezig zijn met de gevonden baby’. Dus de redactie van het zich serieus vindende Radio1 Journaal was de hele middag bezig met dit bericht. Een huppeltrut ‘verslaggever’ vroeg mensen op straat en terras, naar wat zij ervan vonden, ze stelde de vragen nog net half jankend en op een manier, dat de ondervraagden niet anders konden, dan emotioneel reageren. Heb het kotsend uitgezet, maar reken maar, dat men niet blij was bij de redactie, dat er niemand in huilen uitbarstte, of psychopathisch boos werd en de moeder lange eenzame opsluiting, in een heel donkere cel wenste……

Godverdomme, daar betaal je belasting voor!!!

‘Uw’ leger oefent alvast op u, voor het geval dat…….

Deze week een oefening van het Nederlandse leger in twee Amsterdamse wijken, ik geloof in Zuid en Zuid-West. Wijken waar vele immigranten wonen. Het leger oefent in ‘gespreksvaardigheid’, ja hoe spreek je in tijden van grote ellende en opstand, mensen met een andere achtergrond aan. Je wilt zo snel mogelijk informatie en als je tegen die tijd, niet zonder meer mag martelen, is het natuurlijk handig als je weet, wat je wel en niet kan vragen, zonder dat de ander volkomen dichtslaat. Nee Azijnpisser, dat zijn oefeningen voor als ‘onze’ jongens en meisjes weer uitgezonden worden……. Maar handig is het wel, veronderstel dat Israël morgen, met politieke steun van de VS (en de stilzwijgende steun van de EU), 2 atoombommen op Iran dondert en de vlam slaat hier in de pan, dan wil je als VVD, PvdA, CDA, D66, PVV, GroenLinks en CU toch minstens het leger op alle straathoeken neerzetten!! Onlangs al een grootscheepse oefening met militair materieel in Twente* en de huidige oefening, schijnt al een paar keer eerder gedaan te zijn in andere grote steden……

‘T is maar dat u het weet, en hoe verstandig er met uw belastinggeld wordt omgesprongen, jezus christus!!!

*Zie: ‘Legeroefening in Twente en ‘niet ondenkbare’ opstanden

   En: ‘Legeroefening in het onder de knoet houden van het Nederlandse volk

     

Smeets, oude koeden en valse emoties

Kom net een oud bericht tegen, dat ik schreef n.a.v. de column van Smeets in GMN van 13 mei jl. Smeets liet toen weten, dat hij het wel grappig vond, dat een visser door een karper in het water werd getrokken, totdat hij hoorde of zag (1x luisteren naar deze hufter is eigenlijk al te veel gevraagd) dat de bewuste man invalide was, dan is het zeker wel goed, dat mensen dieren pijnigen…. E.e.a. had op onverklaarbare wijze te maken met het nieuws over de twee vermiste en later vermoord teruggevonden broertjes, ‘met hun blonde koppies, daar draait je hart toch van om’, aldus deze blinde en verder alleszins uiterst slechte ‘sportjournalist’. Deze praalkwal vroeg zich af: wat nieuws is en wie dat bepaalt’, nou jij weet daar zeker geen bal van en gelukkig bepaal jij dat ook niet Smeets!

Hé Smeets, weet je waar de maag van de meeste mensen van om draait? Jouw domme geouwehoer op de radio en tv! En heb je jouw Armstrong bandje nog om? Lul!

Wielaert op kosten van de belastingbetaler op Oerol

De als een mislukte jaren 50 dichter ouwehoerende neoliberale klootzak Wielaert heeft het lekker voor elkaar, de hufter zit deze week de hele week op kosten van de belastingbetaler op Oerol. Kon maandagmorgen  nog net een stukje volgen, voor ik projectielkotsend naar de plee moest. De lul sprak op z’n meest misselijkmakende spraak-slurp manier de woorden ‘het leven op het eilandenrijk………..’ ha! ha! ha! ha! ha! Ja echt een heel eilandenrijk, die 5 eilanden, superlul!

O ja, vlak voor de wc hoorde ik een vrouwmens nog zeggen, dat Oerol dit jaar 3,2 miljoen euro had gekost……….  Daarover, de waanzinnig dolgedraaide festival poenmachine, later meer

Muzikaal recept voor het verbieden van suiker en tegen de onzalige belastinghervormingsplannen

Hier je bijna dagelijkse portie krachtvoer voor de hersenen, zorgvuldig geselecteerd, door jouw eigen blogdokter, de welheeledelgeleerde Pietje Pisser, beluister het en zegt het voort! De dr. is het volledig met jouw Azijnpisser eens, verbied Suiker en de meeste andere zoetstoffen en stel daar Stevia voor in de plaats!

Welgehogemutst kwam de dokter vandaag dit recept langsbrengen, niet echt goedgemutst, dat lag aan een euro PvdA kut, die onlangs verklaarde dat een extra stresstest van kerncentrale Borssele niet nodig was, de dokter mompelde, dat deze Merkies en Samsom gezamenlijk zouden moeten worden ondergedompeld in het reactorvat van Borssele, kunnen ze van dichtbij de haarscheuren in het vat tellen, zo mompelde zijn hoge doorluchtigheid.

Maar goed, als voorgerecht vandaag het verzamelabum SCI-FI CAFE, een waanzinnig mooi getript album met o.a. The Electric Sky Church, LCD, Loop Guru, Astral Asia en Kinderatom, meer dan prachtig! Terug in de tijd met Niew Hip Stilen met ‘Heartsounds & Murmurs’, godver mensen wat was deze band on-Nederlands goed, dadajazztranceennogwatmeer, purrachtiek!!! We blijven nog even jn de 80er jaren met The Art Of Noise met hun album ‘In No Sense? Nonsense!’, gottegod dit is psychedelica van Yello grootte!! Vooruit nog een: Cabarait Voltaire, over dada gesproken, hier met hun album ‘Hai’, concert opnames uit Japan, meesterlijk mooi!!! Nog een dan: The Golden Palominos met ‘Blast Of Silence’, een van de mindere albums van Anton Fier’s band, waarin o.a. Bill Laswell, Burnie Worrell, Sneaky Pete Kleinow e.a., jammer, al staan er zeker een paar ‘juwelen’ op. En ja hoor, daar is’ie weer, een van de recente vondsten van de dokter, alweer uit 1998: MDK met ‘ Open Transport’, maar hij heeft gelijk die ouwe lul, het is geniaal goed! Tot slot van deze moeder aller dagen, zoals die morgen ook weer zal ontstaan, het album ‘Uncle Tony’s Coloring Book’, machtige muziek van de al even machtige figuren achter Blockhead, geniet ze piepels en veel plezier!