‘Lachen’ op radio en tv

Het lijkt de laatste paar jaar wel een plaag, de grootste sufferds op radio en tv denken ineens de leukste van de klas te zijn, zoals Jeroen Wielaert, Marc-Robin Visser en zo zijn er nog een fiks aantal op de radio te horen. De eersten die, wat ik mij kan herinneren, in hun radioprogramma, dat daar niet opgericht was (sport), lol maakten waren Henk Spaan en Harry Vermeegen. Dat was humor van kaliber (terwijl sport me niet interesseert, de huidige generatie verslaggevers en presentators denken, dat het gedrag van een 6 jarige, die de leukste thuis is, voldoende  is om heel het land slap voor de radio te krijgen. Geloof mij maar, die 6 jarige is stukken leuker, omdat het voor deze een ontdekking is, dat zij/hij volwassenen kan laten lachen en nog niet doorheeft dag de gemaakte grap al een baard van hier tot Jericho heeft, het behaalde succes is dan ook flink aangedikt door die volwassenen.

Het zal wel komen door de ‘talkshow’ ziekte, waarin altijd weer van te voren bedachte snedige opmerkingen worden gemaakt, waarbij de grappenmaker zelf ook hard mee lacht. Op de radio is het als het even kan nog erger, daar wordt de lach al gebruikt voor de grap is gemaakt, zoals de dikke tut Elsbeth Gruttiker van de EO. Bij BNR heeft men Roelof Hemmen, die om de drie woorden een gemaakte lach laat horen, ook een paar vrouwelijke BNR medewerkers hebben grondig last van uitermate vervelende lachjes, om niets begint het gehinnik, zoals het mediaoverzicht ‘s morgens voor 8.00 en 9.00 u. met de vervelende rechtse trut Marijke Roskam, het is om geheel en al schijtziek van te worden. Daar BNR dit tijdens dit overzicht doet, is men er op Radio1 een paar jaar geleden ook mee begonnen, daar wordt het zo stijf gedaan, dat het juist daarom lachwekkend wordt, ongelofelijk! lara ‘gekke koe’ mmmmmmmmmmmm Rensen lacht als zenuwachtige kleuter, je weet niet wat je hoort, trouwens de zogenaamde grappen zijn in dat programma al helemaal belachelijk. De autoshow van BNR had tot voor een paar jaar, het stel Bas van Werven en Carlo Brantsen, die terwijl ik deze figuren niet echt mag en het onderwerp behoorlijk suf is, je toch aan het lachen krijgen, al moet ik zeggen, dat ik er nooit meer naar luister.

Luisteraars die actualiteiten luisteren, zitten niet te wachten op lolbroeken en flut muziekjes, die wachten namelijk op echte actualiteiten en eventueel duiding door echte deskundigen, niet de regeringsgeile ‘deskundigen’ die meestal de studio’s bevolken……

Opstelten slaat z’n honderdste flater

De uitgezakte VVD pad en zwaar wanpresterend minister van Justitie (Veiligheid en-) Opstelten heeft gisteren 1,5 uur lopen draaien en zeuren, om in de Kamer maar niet te hoeven zeggen, dat een officier van Justitie heeft gelogen in een onderzoek. Opstelten houdt deze officier, die een misdaad heeft begaan uit de wind en zet daarmee het OM te kakken. Werkelijk ongelofelijk!!!!

Bron: Peter van Koppen, vandaag bij BNR rond 9.55 u., het deel met van Koppen in het programma, begon na 9.30 u. en duurde tot rond 10.08 u., de stukken van de uitzending die ik hoorde waren wel leuk om te horen, kan geen link vinden op de BNR site, maar die zal wel over een paar dagen geplaatst worden. Als je gaat zoeken op de site van BNR: doe een zonnebril op, je krijgt levensgroot de beeltenis van van Liempt te zien, als je op de betreffende pagina terechtkomt, brrrrrrrrrr…….. .

Lowlands verklaart officiële kaarten nietig

Vanmorgen vertelde het één of andere opperhoofd van Lowlands op de radio, dat hij 1.000 kaarten nietig heeft verklaard. De kaartjes zijn via een tussenpersoon verkocht en dat was het grootgraai opperhoofd in ‘t verkeerde keelgat geschoten. Hij kan dit soort praktijken niet tegengaan (het wachten is op wetgeving, die weer even in ‘de la’ ligt), dus zei hij met spijt in z’n stem, dat het misschien lullig is voor de eigenaren van die kaartjes, maar hij ‘ziet geen andere mogelijkheid…….’ De tussenpersoon kwam ook aan het woord en die zat er verder niet mee, bovendien, zo liet hij weten, kan Lowlands zelf de kaartjes wel eens wat goedkoper maken (daar heeft hij een punt, de kaartjes zijn monsterlijk duur).

Het boze opperhoofd liet nog even fijntjes weten, dat hij opnieuw duizend kaartjes gaat verkopen…. Ha! ha! ha! ha! ha! De schoft vindt het sneu voor de mensen, die een veel te duur kaartje kochten, met extra opslag voor de tussenhandel en besteelt deze mensen in feite, terwijl hijzelf een fikse extra winst maakt….  En nee, de tussenhandelaar gaat niet weer kaartjes inkopen (hij heeft al genoeg verdiend).

Het Lowlands opperhoofd zou voor de PvdA moeten gaan werken, daar verdienen krijgen ze ook veel te veel voor wat ze lopen te kloten en zijn gedrag lijkt goddomme wel op dat van Samsom, die z’n leden bijna jankend staat uit te leggen, dat hij schijt aan ze heeft!

Benieuwd of dit stand houdt voor de rechter……

Kavelaars in de belastingontduikingsbocht, zandzakken voor de deur

Gistermiddag in Standpunt NL, de Rotterdamse ‘hoogleraar’ Kavelaars over de belastingontduiking door multinationals in Nederland. Deze enorme hondenlul stelt, dat Nederland de multinationals, die hier via brievenbusmaatschappijen de belasting ontduiken, niet aangepakt moeten worden. Dit zou ons geld en werkgelegenheid kosten, 1,5 miljard en veel banen, aldus Kavelaars. Die banen: dat zijn er naar schatting 3.000, waaronder vooral hoogbetaalde fiscalisten en accountants, hoewel je uit de mond van Kavelaars met name het woord ‘cateraars’ hoort….. Kavelaars zit zelf dan ook in het bestuur van accountants- en belastingadviseurs bureau Deloitte (Touche)…….

De kosten voor Nederland van deze belastingontduiking zijn naar schatting 30 miljard per jaar, dat is even een ander bedrag, dan het bedrag van 1,5 miljard euro, dat Kavelaars als voordeel noemt. Daarnaast ontlopen veel grote bedrijven de belasting in Zuid-Europese landen, waar Nederland fiks geld en garanties in heeft gestoken, ook dat zijn kosten voor de Nederlandse belastingbetaler. Natuurlijk ziet Kavelaars belastingontduiking niet als misdadig, dat had ik ook niet verwacht met zijn achtergrond……

Tot slot wilde Kavelaars nog kwijt, dat ‘wij’ de ontwikkelingslanden moeten helpen een goed belastingen systeem op poten te zetten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De grote bedrijven en m.n. de multinationals doen juist het tegenovergestelde, zij houden de foute, corrupte politici in die landen met alle mogelijke middelen in het zadel en als ze niet in het zadel zitten, rusten diezelfde bedrijven niet, voordat hun ‘mannetjes en vrouwtjes’ in het zadel zitten.

Je zal godverdomme les krijgen van dit heel foute ventje Kavelaars, jezus christus wat een klootzak!

Hier nog een paar ‘wapenfeiten’ van Kavelaars: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/09/de-ns-ontdook-de-belasting-en-een-blik.html en: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/03/belastingparadijs-verdediging.html en: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/04/oranjes-weer-in-opspraak-over.html

Asscher en de ‘sharia driehoek’

Asscher was gisteren 15 minuten in het deel van de Haagse Schilderswijk, dat sinds kort de ‘sharia driehoek’ wordt genoemd. Deze PvdA slaapbol, die disfunctionerend een neoliberaal voert op zijn ministerie, wist na een bezoek van amper 15 minuten te vertellen, dat de bewoners van deze driehoek geen ‘geloofsdwang’ ervaren……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Aan de beelden te zien, waren er bovendien meer journalisten in de buurt van slaapbol Asscher, dan mannelijke wijkbewoners………

Zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/marnix-normalisatie-norder-had-geen-tijd.html

Zout, of hoe ondernemend Nederland met toestemming van uw overheid, met uw gezondheid mag spelen!

Gistermorgen in het Radio1 nieuws van 11.00 u. een woordvoerster van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL), die vertelde, dat de komende jaren haar branche het zout, dat te veel in uw voeding zit, er stapsgewijs uit gaat verwijderen. Dit zout is er volgens deze ‘dame’ de laatste jaren extra ingestopt, om het voedsel lekkerder te maken…… Godverdomme, laat ik nu gedacht hebben, dat men al jaren zout aan het verminderen was, dat zout slecht is, is al minstens 30 jaar algemeen bekend en al minstens 10 jaar lang, keert dit onderwerp terug op de politieke agenda en de branche voegt in die zelfde tijd, rustig extra zout toe aan voedingsproducten, te gek voor woorden! Het ergste is nog wel, dat dit met toestemming van onze overheid is gebeurd, u weet wel, dezelfde overheid, die tot kotsens toe een grote bek heeft over de uit de pan reizende zorgkosten en onveiligheid………

Zoals gezegd, te gek voor woorden, dat de levensmiddelenhandel extra zout toevoegt aan voedsel, terwijl men tegelijkertijd vanuit de overheid bezig is, zout zo veel mogelijk uit voeding te verwijderen. Diezelfde overheid moet voor die extra toevoeging ook nog eens toestemming hebben gegeven…. Bovendien geeft diezelfde overheid, de levensmiddelen branche toestemming het extra toegevoegde zout er stapsgewijs uit te halen, i.p.v. deze branche te gebieden, het extra zout er per direct uit te halen…….

Zo ziet u nog eens, dat uw overheid schijt heeft aan uw veiligheid en gezondheid, de centen gaan voor!!!

Verantwoordelijken: VVD, PvdA, PVV, CDA en D66! Onthoudt u dat alstublieft als u weer gaat stemmen!

Paus ‘exorciseert’ gelovige, serieus genoeg voor Pauw&Witteman

De fascistische paus Bergoglio heeft iemand ‘geëxorciseerd’ (?)……. ha! ha! ha! ha! De echte duivels zijn binnen alle geloven op hoog niveau te vinden. Het ‘serieuze’ actualiteiten praatprogramma Pauw&Witteman, vonden dit bericht zo belangrijk, dat ze een ‘deskundige’ op het gebied van excorsisme in de studio hadden gisteravond…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Muzikaal recept voor complottheorieën, maar tegen gifgas en achterlijk dure ijspaleizen

Hier je regelmatig terugkerende geneeskrachtige riedel van blogdokte P. Pisser, beluister dit recept en je zult je als herboren voelen, klaar om je niet langer te laten koeioneren en je kont tegen jezus’s’s’s kribbe te gooien!

Als eerste deze glorieuze dag, o broeders en zusters het album ‘Trippin’ Thru, A Midnight Blues’ van Cuby and the Blizzards, met de eerste 2 albums van deze band, wat mij betreft het beste wat de band ooit neerzette, met de Nederlandse gitaargod Eelco Gelling. Schitterende blues met psychedelisch randje!! Over een gitaargod gesproken: Ry Cooder met de filmmuziek van “Paris Texas’, godallemachtig wat is dit toch goed! Vervolgens het 2de album van Jethro Tull ‘Stand Up’ prachtige folkrock met hele sporen blues en fiks psychedelsche inslag, groots album, dat met de andere muziek van Tull uit de begintijd, alweer wat mij betreft het beste is wat de band maakte, een ware klassieker! Tijd voor wat Noord-Afrikaanse blues met Hector Zazou met ‘Revax Au Bongo’, ga zitten en maak zonder reizen een trip door een deel van Afrika, inclusief de Xahara (klinkt goed hè, ha! ha!), een goede reis! God wat een geluidslandschapschilder, geniaal! Tied veur Blocknead met ‘Interterludes After Midnight’, al vaker gebruikt, maar supergeneeskrachtig, potverdebodverdepieleklatsch!! Hoofdgerecht dezes’n’avonds Röyksopp met hun album ‘The Understanding’ jezus kristosti schitterend album van een geweldige ‘band’ Tot slot op dees zalig avond Faithless met ‘The Dance’, is dit mooi, of waanzunnig psychedelisch goed? Jouw Azijnpisser gaat vor optie 2!!!!!!!!

Afspelen in z’n geheel op ABN en dan bedoel ik niet die zogenaamde staatsbank!

Veel plezier!

Pauw&Witteman en goede ‘talkshows’, oftewel praatprogramma’s

De beste (satirische) praatprogramma’s , zijn de programma’s die overeind blijven als je het geluid uitzet. Je kan het soms zelfs zien, zonder dat je de ondertiteling aan hebt staan, zoals bij Pauw&Witteman. Afgelopen maandag bijvoorbeeld, toen Anouk op bezoek was, als je de verschrikkelijke domme lichaamstaal van Pauw ziet, kom je niet meer bij! Als je daar als vrouw op valt, ben je toch echt een heel ‘groot butje!!!’

Jon Stewart is ook zo’n geval, al speelt de satire hier een hoofdrol, als je het geluid uitzet zie je hoe gemaakt het e.e.a. is, zelfs als zijn tekst wel leuk is. Vergelijk dit maar eens met Steven Colbert.