Teeven en Opstelten weten een manier om zelfs uit de meest hopeloze figuren nog geld te peuren

Het oliedomme VVD stel Teeven en Opstelten geven gokken vrij voor een ieder (het gokbaas worden wel te verstaan), die aan bepaalde voorwaarden voldoet. Er is een berg ellende in het land, mensen die niet meer weten, hoe ze de gaten moeten vullen en juist in die groep zitten aardig wat mensen, die de paar stuivers die ze nog hebben, voor hun computerscherm vergokken. De problemen zijn nog niet groot genoeg in dit land en wie weet, draaien er straks veel meer mensen helemaal door, heeft de politie ook eindelijk wat te doen, die vervelen zich maar……

Maar er zullen ook meer mensen verleid worden te gaan gokken op het net, mensen die nu nog geen betalingsproblemen hebben, maar dat voor 99,9% zullen krijgen als zij de verleiding, zoals zo velen, niet kunnen weerstaan en niet meer kunnen stoppen, deze mensen mogen we dan met z’n allen, met belastinggeld weer op de been helpen…. goed hè!

Zo ziet u maar: het oliedomme stel Opstelten en Teeven zorgen goed voor de georganiseerde misdaad*, die dit soort bedrijven graag gebruiken voor het witwassen van geld en een ‘schone’ stroman is zo gevonden, zeker in Nederland…….

*En de psychiatrie en andere hulpverleners……..

Syrië: gifgas ‘made’ in Holland……

Zojuist, voor 16.00 u. op Radio1 een gesprek met een D66 Kamerlid, die vertelt, dat er vragen gesteld gaan worden over de ‘recente’ levering uit Nederland van ‘glycol’ aan Syrië. Glycol is een stof, die in antivries wordt gebruikt, maar waar men ook gifgas kan maken. De bevoegde autoriteiten van Economische en Buitenlandse Zaken, zouden al een paar keer gewaarschuwd zijn, dat deze stof in gifgas gebruikt kan worden en niet uitgevoerd zou moeten worden naar Syrië. Daarnaast waarschuwde de VS Nederland ook, zelfs 2 keer, de eerste keer in 2003 en daarna nog eens in 2007. Desondanks staat ‘glycol’ niet op een lijst van goederen, die niet aan Syrië geleverd mogen worden en heeft levering dus klaarblijkelijk plaats gevonden….. Waar doet me dat aan denken? Oh ja, aan VVD superhufter Bolkestein, die de levering van veel te veel kunstmest aan  het Irak van Saddam Hoessein in de 80er jaren goedkeurde*, de transporteur van toen, van Anraat, zit nu in de cel, maar Bolkestein, steekt nog overal z’n arrogante neus in, alsof hem niets valt te verwijten, hij was toentertijd ook meermaals gewaarschuwd voor die export……..

*Een hoeveelheid, waarmee je bijna een heel continent kon bedekken.

Benieuwd of het bouwbedrijf van Jorritsma een dikke rol krijgt in de bouw van het mega ijspaleis, dat men in Almere wil gaan bouwen…….. En Duivesteijn heeft ervaring met de bouw van ‘megadure’ ijspaleizen…..

Complottheorieën: SP’ers en PVV’ers zijn er bevattelijk voor…… ha! ha! ha! ha!

Jan-Willem (wat is het nou, Jan of Willem?) van Prooijen van de VU Amsterdam heeft samen met ‘politicoloog’ André Krouwel een onderzoek gedaan naar welke mensen snel in complottheorieën geloven. De uitkomst: SP’ers en PVV’ers geloven in complottheorieën, zoals de overheid die gegevens over ufo’s geheim houdt. Wat de heren ‘deskundigen’ eigenlijk bedoelen, zijn niet het geloof in ufo’s, maar het geloof, dat veel politici de zaak besodemieteren. Daar is dan ook alle reden toe, de Kamer zit afgeladen met lobbyisten voor het bedrijfsleven, bezuinigingsmaatregelen treffen de grote onderlaag (waar veel kiezers op voornoemde partijen te vinden zijn), maar niet degenen die wel flink kunnen inleveren, in die groep zijn de politici zelf ook nog eens te vinden. Het haatzaaien van de PVV tegen minderheidsgroepen zou je nog een complottheorie kunnen noemen, hoewel deze theorie berust op hele dikke leugens, die met cijfers eenvoudig door te prikken zijn. Je zou kunnen zeggen, dat de politieke partijen, die de bruine ideeën van de PVV overnemen, zoals de VVD, dit soort complottheorieën het liefst in stand houden, goed voor extra stemmen van dombo’s…. Wat betreft de ‘complottheorieën’ van de SP, zoals hierboven al even aangegeven, deze hebben niets te maken met complottheorieën, maar met de waarheid, over hoe de zaakjes op hoog niveau worden geregeld door politiek, ondernemers (waaronder de bouwmaffia, multinationals, banken, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen), media en ‘bepaalde hoogleraren’……

Het is duidelijk dat je Krouwel en van Prooijen tot de genoemde hoogleraren kan rekenen, immers een complottheorie is een gedachte die (nog) niet bewezen is, bovendien hebben complottheorieën in onze huidige maatschappij een uiterst negatieve lading gekregen, zo van: ‘alleen idioten geloven in ufo’s’, vandaar dat deze ‘ongeïdentificeerde vliegende objecten’ als voorbeeld worden gebruikt door deze ‘deskundigen…..’

Hé heren, als jullie de PVV en de SP willen treiteren, zijn er werkelijk wel simpeler manieren te bedenken, waarover jullie vervolgens geen lulpraatjes op hoeven te hangen!

Tibet en de media aandacht voor de zelfverbrandingen

Het aantal zelfverbrandingen in Tibet tegen de Chinese bezetting van dat land, werd op 25 april jl. geschat op minstens 110, let wel, dit cijfer is een telling vanaf 2011. Toch leuk dat de Nederlandse media hier ‘zo buitensporig veel aandacht’ aan besteden……..

Heel goed, dat PvdA leeghoofd en volksverlakker Timmermans, die voor zijn ministerschap van Buitenlandse Zaken, de mensenrechten tot leidraad heeft verklaard en sinds zijn aantreden al minstens 10 keer de Chinese ambassadeur op het matje heeft geroepen, deze te verstaan heeft gegeven, dat China zich onmiddellijk uit Tibet moet terugtrekken en de politieke gevangenen onverwijld dient vrij te laten……..

U snapt het al, het voorgaande was sciencefiction, uit de ‘pen’ van uw Azijnpisser. Timmermans heeft wel verklaard, dat mensenrechten een leidraad zijn, alleen bedoelt hij: een leidraad voor de achterban van de PvdA, dus om die te sussen en om de tuin te leiden*. Want ‘in het echt’ doet Timmermans alleen moeilijk over mensenrechten, als dit ons geen cent kost, dus als hij commentaar zonder gevolgen kan leveren, precies dezelfde tactiek, die de vorige zwaar wanpresterend minister van Buitenlandse Zaken, de VVD’er Rosenthal hanteerde, Rosenthal, u weet wel wiens echte bazen in Israël en de VS zaten.

*Dat is tegenwoordig een koud kunstje, de achterban ligt in coma, bij de eerste tekenen van wakker worden, draaft PvdA volksverlakker 2012, superwindvaan Samsom op, die in staccato verklaart, dat niemand zo verontrust is als hij om wat voor maatregel, of voorliggende wetgeving dan ook, die deze achterban heeft doen ontwaken. Zoals onlangs weer met de strafbaarstelling van illegaliteit, de hufter stond goddome bijna te janken, toen hij zei, dat strafbaarstelling juist goed is en dat hij juist allemaal garanties heeft voor illegalen, wat nu een grote leugen blijkt te zijn.

Muzikaal recept voor het weren van fundamentele leefregels en voor echte hernieuwbare energie

Dr. Pisser heeft op deze druilerige herfstdag in mei weer een dampende schaal met hartverwarmende geneeskrachtige muziek voor jou bereid, eet smakelijk!

Als voorgerecht gebruikte de dr. een album van een bewonderaar, meer om te laten zien, wat niet de bedoeling is: Het album `Just Living` van Kevin Mark Trail, geoefende muzikanten, een goede zanger met een zielloos album, met daarop een hoop cliché  liefdesliedjes, en ok, een paar leuke nummers. Laten we dit voorgerecht maar deels overslaan, iets te zoet. Laten we de wansmaak maar wegspoelen met een frisse portie Psychefunkapus met ‘Skin’, de naam van de band belooft iets te veel, maar de energie en plezier spatten er van af, funk rock, al is het meer rock dan funk, best leuk! vervolgens Eminem, een van de favorieten van Lucos Bravos Primeros, met het album ‘The Slim Shady Lp’, iets te veel bitches en eentonigheid naar mijn zin, maar het blijft mooi, met gelukkig ook nog wat terechte maatschappij kritiek. Zo en om de opgelopen agressie van deze dag even weg te spoelen het album ‘We’ All Niggas….. but not your Boys’ lekker harde (punk) rock (en reggae) met humor en kritiek, dat lucht op, maar vergeet niet waarom je kwaad bent (behalve als het om je partner gaat). Over rock gesproken, krautrock dan wel te verstaan (en dat kan niet niet missen): Rausch met ‘Glad’, schitterend piepels, draai de volumeknop nog maar even met de klok mee (maar niemand tot last zijn hoor!). Vervolgens broeders en zusters, tot slot iets heel anders, maar niet minder hard en de rock zit er wel degelijk in: Asian Dub Foundation met ‘Tank’, voluit prachtig’ inclusief keiharde terechte maatschappij kritiek, groots!!!

Heel, ge af resultaat beste gespeeld voor, ABN op!!

Veel plezier!

Roos Vonk zou nog even geroosterd worden, het liep ‘ietsje’ anders….

Nadat eerst twee CDA leden, zelfs in de 2de Kamer Roos Vonk, de assistente van de frauderende hoogleraar Stapel, publiekelijk te schande probeerden te maken, waar zij hun tanden jammerlijk op stuk beten, probeerden de ouwe thee-leuten Pauw&Witteman het in hun programma van afgelopen vrijdag nog een keer. Net als de twee CDA lobbyisten van de intensieve martel veehouderij, die zich rekenen tot de rentmeesters van god, in de 2de Kamer, lukte het dit suffe tv stel al net zo min. P&W wilden niet over de intensieve veehouderij spreken ‘wij willen goed met dieren omgaan’  ha! ha! ha! ha! Dat vonden ze zelf ook hééééél leuk, daarom ging het stel nog even door met uiterst voorspelbare vooroordeel ‘grappen’. Helleveeg en PvdA ‘minister’ Bussemaker zat ook aan tafel en zij lachte besmuikt mee, zij het als een boer met kiespijn, immers het onderwerp is nogal pijnlijk voor de PvdA, daar deze partij geen ene zak aan de intensieve martel veehouderij wenst te doen…….

Alles bij elkaar en heel trieste vertoning, waarbij mevrouw Vonk en haar verhaal helemaal overeind bleven. Op de achtergrond werden beelden van de intensieve martelveehouderij getoond, dit omdat mw. Vonk haar verhaal over deze gore industrie bleef aanhalen, dat zinde de heren P&W niet, dus verwisselde men op de achtergrond de beelden fijntjes voor een gigantisch portret van Stapel…….. Werkelijk ongelofelijk en bijzonder walgelijk!

Opstelten maakt zich zorgen over de conditie van agenten

Vorige week vrijdag maakte maffia lobbyist en zwaar disfunctionerend VVD minister van Veiligheid en Justitie Opstelten bekend, dat hij zich zorgen maakt om de leeftijd van agenten en hun conditie…… ha! ha! ha! ha! Opstelten is zelf op leeftijd en zijn functioneren laat zien, dat zowel zijn morele-, zijn ethische- en zijn geestelijke conditie, van een allerbelabberdst niveau zijn!!!! (om over zijn lichamelijke conditie maar helemaal te zwijgen)

Mag die zak eindelijk met het grof vuil mee?