Benschop, de PvdA directeur van Shell timmert nogal aan de ‘duurzame weg……’

De laatste weken is de directeur van Shell Nederland, het PvdA lid Benschop, nogal in het nieuws te vinden, daar wil hij iedereen die het maar horen wil, proberen te overtuigen van het duurzame beleid dat zijn bedrijf zou voeren. Zo was hij op 11 mei jl. bij BNR Duurzaam te gast. Als een van de eerste zaken, noemde hij, dat Shell ondanks de crisis 10.000 mensen in dienst heeft, natuurlijk vertelt deze ‘socialist’ niet, dat als het maar even zou kunnen, hij er 5.000 op straat zou schoppen, maar het klinkt leuk hè, crisis en dan toch 10.000 man in dienst. 

Er moet volgens Benschop meer ingezet worden op hernieuwbare energie, zoals zonne-energie, windenergie en bijstook van biomassa in kolencentrales (alsof dat gvd schoon is!). Niet dat Shell dat zelf doet, of eigenlijk wel, volgens Benschop doet Shell wel onderzoek, terwijl Shell een paar jaar geleden haar onderzoekstak naar zonne- en windenergie afstootte……. “Shell maakt geen zonnepanelen”, aldus Benschop. Ook aanwezig de neoliberale hufter Koelewijn, n.b. hoogleraar aan Nijenrode, die nog even kernenergie aan het rijtje wilde toevoegen, hij noemde ook België, maar niets over alle problemen en mankementen van de centrales daar, idem over die van Frankrijk, waar men bij 200 calamiteiten in kerncentrales, binnen één jaar tijd, spreekt van een rustig jaar. Benschop wilde zich niet over deze energievorm uitspreken, hij had het vooral over biobrandstof en gas. 

Ook wil Benschop zich niet in de Nederlandse discussie over schaliegas mengen, dat doen zijn lobbyisten in de 2de Kamer wel…….. Natuurlijk roemt hij nog even de voordelen van schaliegaswinning, de nadelen zal je uit zijn mond niet horen. Shell doet niet voor niets op minstens 3 plekken op de wereld aan de uiterst milieuvervuilende schaliegaswinning, zoals in de VS……. Niets over de boringen in het Arctisch gebied door Shell, nee je moet vooral niet de vuile kanten van Shell noemen in een programma dat gesponsord wordt door Essent, de pionier in duurzame energie (ha! ha! ha!), nee net doen of je ongelofelijk duurzaam bezig bent, net als Essent, de kolenverbrander………

Benschop? Een echte PvdA klootzak, met de mond mooie zaken belijden, maar in de praktijk het tegenovergestelde doen, een duidelijk geval van de vos die de passie preekt, maar i.p.v. op de kippen te letten, moeten we in de gaten houden waar Shell mee bezig is en in welke gebieden dit bedrijf haar gore praktijken uitoefent….

NOS berichtgeving aangaande de 2 vermoorde jongens

Op Radio1 na 12.15 u., NOS kloot Ronald Bartlema, de chef van het NOS jeugdjournaal, die sprak over de berichtgeving aangaande de 2 vermoorde jongens. Wij speculeren niet, wij publiceren alleen na grondig onderzoek, althans daar kwamen de woorden van Bartlema op neer. Dat geldt ook voor de verslaggever die zondag, nadat het bericht van de vondst van de 2 jongens bekend werd, bliksemsnel wist te melden, dat het inderdaad om de beide jongens ging. Deze verslaggever was dan ook grondig geïnformeerd door diverse betrouwbare bronnen, aldus Bartlema, waar ik alleen aan kan toevoegen, dat dit wel erg snel was, als het gaat om grondige navraag……

De NOS schijnt door een of ander onderzoekbureau geprezen te zijn voor de terughoudende manier van berichtgeving in deze zaak. Nu meen ik mij van gisteren nog te herinneren, dat het Radio1 Journaal ‘s morgens en de nieuwsuitzendingen op Radio1, bomvol zaten met nieuws over deze zaak, veel gelul dat totaal niets toevoegde. Maar ook in de reguliere uitzending werd naast eigen berichtgeving over deze zaak, een paar keer ingebroken, om te melden, dat er verder niets te melden viel. Rienk Kamer, die ‘s morgens voor het Radio1 Journaal nabij het perceel was gepositioneerd (waar hij minutenlang wist vol te lullen met werkelijk niets nieuws), sprak later op de dag met een woordvoerder van de politie, hij vroeg deze dame, waar de politie mee bezig was, op de plek waar hij bij dat perceel had gestaan en waarvan hij toen meldde, dat de politie (afgeschermd) met onderzoek bezig was; het antwoord laat zich raden: met onderzoek!

Nog even terug naar Bartlema, hij vertelde over de emoties van kinderen op dit vreselijke nieuws en dat de kinderen het inderdaad verschrikkelijk vinden, maar dat hij die emoties weer ‘mooi’ in zijn programma kan mis eh, gebruiken…….

Begrijp me goed, dit is een vreselijke gebeurtenis en mijn welgemeende medeleven gaat uit naar de moeder en andere naasten van de jongens, maar de manier van berichtgeving hierover staat vooral weer eens vol van sensatiezucht, anders kan ik het niet noemen, dan nog durven zeggen dat je terughoudend aan berichtgeving doet, maakt me ronduit kotsmisselijk, gadverdamme!!!!

Mart ‘doping’ Smeets had het in zijn column bij GMN: over ‘geestelijke ruimte…..’ ha! ha! ha! ha! ha! Ja, ruimte zat in z’n hersenpan, het ontbreekt hem echter aan hersenen. Smeets zit in Canada, waar hij Neil Jung op de autoradio luistert, ha! ha! ha! ha!

Marnix ‘normalisatie’ Norder had geen tijd…..

Norder, de Haagse PvdA jaknikker en hoogbouw wethouder op o.a. integratie, had vanmorgen geen tijd om te reageren in het Radio1 programma Lijn 1, op de bevindingen van 2 Trouw journalisten over een deel van de Haagse Schilderswijk, dat nu al wordt aangeduid, als sharia-driehoek, doordat fundi-moslims zich zouden bemoeien met het gedrag van anderen (zelfs met de kleding van die anderen). Vanuit zijn functie gaat Norder over deze problematiek, op andere momenten is deze lobbyist van de bouwmaffia niet te houden als het om optreden in de media gaat, maar wonder o wonder, als hem forse kritiek staat te wachten, heeft deze zak plotseling geen tijd ………

Zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/wilders-op-bezoek-in-de-schilderswijk.html

Keuzevrijheid in de zorg werd gegarandeerd…….

Bij de invoering van de huidige zorgwet, werd niet alleen beloofd, dat de premies door de marktwerking omlaag zouden gaan, maar ook dat de keuzevrijheid van patiënten gegarandeerd zou zijn, critici die dat toentertijd al in twijfel trokken en waarschuwden, dat deze vrijheid snel zou sneuvelen, werden als zeikers weggezet, die niet wisten waar ze het over hadden. De premies stijgen intussen jaarlijks voor de meeste maatschappijen, terwijl het basispakket meer en meer wordt uitgekleed.

Wat betreft de keuzevrijheid is het nu zover: het huidige waardeloze afbraakkabinet Rutte 2, gaat een wetswijziging indienen, waardoor het voor de verzekeraars mogelijk wordt dat zij de zorg voor hun klanten, verplicht kunnen aanwijzen. De verzekeraars, u weet wel, organisaties die geen winsten mogen behalen op de zorgpolissen, maar intussen vorig jaar 1,4 miljard binnen harkten. Diezelfde verzekeraars gebruiken de premies bovendien voor: -een loodzware peperdure top, -peperdure megalomane nieuwbouw, -het runnen van een uitgeverij, -een jaarlijkse uitgave aan reclame, die voor individuele verzekeraars kan oplopen tot tientallen miljoenen. Over stijging van zorgkosten gesproken…….

Dit zou dus de tweede verbreking van beloften zijn op het gebied van de zorgverzekering, waar onze overheid zich schuldig aan maakt.

Wanneer bereikt u het punt, dat u het niet meer pikt?

Wilders op bezoek in de Schilderswijk, nu nog de ‘bijbelbelt’

Naar aanleiding van het artikel in Trouw van afgelopen zaterdag, waar in wordt gesteld, dat een deel van de Schilderswijk (de ‘sharia-driehoek’) wordt bevolkt door fundi-moslims, die zich bemoeien met het gedrag van anderen, bezoekt de valswitte haatprofeet Wilders vanmiddag deze wijk.

Wilders zou de ‘bijbelbelt’ (‘bible belt’, of ‘bijbel gordel’) eens moeten bezoeken en onderzoeken, daar wordt je ook aangekeken en aangesproken op ongewenst gedrag, door leden van de gereformeerde zwarte kousen kerk. Als je daar als Nederlands burger op zondag geld wilt pinnen, heb je pech gehad, de pinautomaten zijn op zondag afgesloten….. Voor de kinderen moet de hersenspoeling, die zij in die gebieden ondergaan, verschrikkelijk zijn, ‘schuld en boete’ is daar het levens-credo, trouwens het misbruik van kinderen in dat gebied, ligt hoger dan elders in ons land….

Daar moet Wilders dan wel ‘iets’ meer tijd voor uittrekken, daar het gebied gigantisch veel groter is, dan het stukje Schilderswijk waar het nu om gaat!

Overigens ben ik tegen elke religieuze terreur, of dat nu uit de islam, het christenendom, of wat voor religie dan ook voortkomt. Bovendien zou het verboden moeten worden, dat kinderen onder de 18 worden gehersenspoeld met stokoude, wrede sprookjes, die men aanduidt met de term ‘religies’, er zijn te veel voorbeelden van mensen, wiens leven al op jonge leeftijd wordt verknald met deze achterlijke denkbeelden, in de psychiatrie weet men daar alles van…….

Zie ook mijn latere bericht van deze dag: Marnix ‘normalisatie’ Norder had geen tijd….

Ontwikkelingslanden worden zwaar benadeeld door belastingontduiking

Waar het gaat om belastingfraude kan het de laatste paar weken niet meer stuk, vandaag maakte Oxfam Novib bekend, dat ontwikkelingslanden, door het ontduiken van de belasting in die landen, door de brievenbusconstructies van multinationals in Nederland, jaarlijks 460 miljoen euro aan belastinginkomsten mislopen. Wereldwijd lopen die landen door dit soort constructies zelfs 107 miljard euro aan belastinginkomsten mis. Leuk bericht voor de hufters, die vinden dat we nog verder moeten bezuinigen op ontwikkelingshulp, terwijl zonder deze fraude (want dat is het), er voor elke uitgegeven euro aan ontwikkelingshulp, al minstens 100 terugvloeien naar ons land.

Overigens loopt Nederland zelf, volgens hetzelfde onderzoek van Oxfam Novib, door dit soort constructies, jaarlijks 30 miljard aan inkomsten mis.

Dit alles is mogelijk door falende belastingwetgeving en belachelijke privacy-regels, u weet wel, als het om uw privacy gaat, is niets te gek, maar als het om welgestelden en (grote) bedrijven gaat, is de privacy onaantastbaar………..

Die welgestelden ontduiken jaarlijks naar schatting 20 miljard euro aan belastingafdrachten! Dat is al jaren bekend bij de autoriteiten, maar i.p.v. wetten aan te passen en de belastingdiensten te helpen met meer, deskundig personeel, om deze misdadige belastingontduikers eindelijk te kunnen pakken, worden deze diensten steeds verder uitgekleed……. Ondertussen mag de grote onderlaag bloeden voor bezuinigingen, die deze bedragen niet eens evenaren, ‘t is maar wat je belangrijk vindt………..

Muzikaal recept voor een verbod op alcohol reclames, het vrijgeven van softdrugs verkoop en gebruik en het eindelijk uit de wereld helpen van malaria

Alweer een geneeskrachtig recept van dr. Pisser, om jou door deze donkere tijden te helpen, tijden waarin je wordt uitgekleed, zonder dat je fysiek aanwezig bent, en waar politici bewust de boel belazeren, zoasl Hoes afgelopen week weer deed, Free marihuana!!!!.

Vandaag start de dokter met het album ‘Outernational’ van Billy MacKenzie, een geweldige zanger tekstschrijver, die meewerkte aan het album ‘One Second’ van Yello. Dit is, ondanks een paar missers, toch een prachtig album. De muziek is moeilijk te omschrijven, misschien disco op LSD… Jammer dat MacKenzie zich suïcideerde doodzonde, en dan bedoel ik niet die suïcide ….. Als 2e het album ‘Soul Mining’ van The The, als ik mij niet vergis, is dit het eerste album van Matt Johnson onder deze naam en weet je wat, het staat godverdomme nog als een huis!!! Dit vraagt om Alabama3 en hun album ‘La Peste’, country acid house shit, van topniveau, genieten piepels!!! Uitstekende muziek met dikke terechte maatschappij kritiek, een prachtige cover van het Eagles nummer ‘Hotel California’ en het thema nummer van the Sopranos  ‘Woke Up This Morning’, zware stuf zusters en broeders! Vervolgens het album ‘Rare Collected B-Sides’ van Moby, dat dit geniaal mooi is, zal ik niemand hoeven te vertellen!!   weer iets geheel anders het album ‘Home XIV’ van Home, vreemde psychedlische shit, genieten nogmaals, maar dat doe je als het goed is de hele tijd bij het beluisteren al. (jezus wat een ouwehoer) Dit vraagt om The Blue Whale met hun gelijknamig album, ik weet ‘t, al eerder gebruikt, maar het is dan ook uiterst geneeskrachtige psychedelica, ga er maar lekker voor zitten of liggen! Hoofdgerecht Barana & Ceyl`an Ertem met ‘Xenopolis’,een waanzinnig mooi Turks/Nederlands project met een hoofdrol voor de Nederlandse cellist van wereldklasse, de man die z`n cello ook als bas gebruikt, Ernst Reijsiger, heftige shit! Een paar herhalingen, maar in andere combinaties veranderd ook het effect, van goed tot ….. goed! ha! ha! ha! ha!

ABN voor resultate gewenste op alles heelge!

Veel plezier en slaap goed later!

BREKEND NIEUWS! Hoes eist verbod op Trojka Pink reclame

Zojuist kreeg ik het bericht uit bijzonder betrouwbare bron, dat de Maastrichtse VVD burgemeester Onno Hoes, na het zien op tv van een door Trojka Pink (sterke drank) mede gefinancierde film-uitzending (bij RTL), de telefoon heeft gegrepen en de directie van de fabriek en RTL heeft gemaand onmiddellijk te stoppen met deze reclame op tv voor deze verslavende, bijzonder gevaarlijke en schadelijke harddrug. In het begeleidende reclame filmpje, dat getoond wordt voor aanvang, of hervatting van de film, na een reclameblok, zie je jongeren, die de ene na de andere borrel achterover slaan. Na zijn telefoontje met de directie van Trojka en RTL, schijnt Hoes zijn collega partijleden Rutte, Schippers en Kamp te hebben gebeld en van hen, per direct een verbod op reclames voor de harddrug alcohol te hebben geëist. Hoes zou de laatsten hebben toegebeten, dat hij en het Maastrichtse politiekorps dagelijks de handen vol hebben aan problemen door alcoholgebruik. Voorts vroeg Hoes zijn partijcollega’s hoe zij dachten, dat hij kan inzetten op bestrijding van softdrugs, waarover hij al moet liegen in het openbaar, terwijl er tegelijkertijd openlijk reclame wordt gemaakt voor een harddrug, die de maatschappij veruit de meeste schade berokkend, zowel direct, als indirect. Volgens mijn bron, was e.e.a. te danken aan mijn bericht over Hoes en zijn strijd tegen softdrugs, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/onno-hoes-heeft-geen-probleem-met-de.html

Trouwens leuk om de site van Trojka te bezoeken, je wordt daar eerst gevraagd je geboortedatum in te voeren, alsof dit pubers zou afschrikken en zij braaf hun echte leeftijd in zullen vullen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (datzelfde doen harddrugsdealers als Mitra).