Author: Willem Wachtmeester
Muzikaal recept voor directe sluiting van Borssele en vrije verkoop van cannabis(producten), dus tegen de georganiseerde misdaad
Met een grote rokende bong op z’n hoofd gebonden, bezorgde jouw blogdokter P. Pisser het volgende geneeskrachtige recept vanmorgen bij huize Azijnpisser.
Voorgerecht op deze herfstdag in mei: Frank Zappa met ‘Thing Fish’ deel 2, als je de verhaallijn kwijt bent, draai dan voor straf deel 1 eerst nog maar een keer (zulke straffen zouden er meer moeten zijn!). Jezus wat een humor en virtuositeit, plachtig! Iets in Zappa’s muziek deed de dr. denken aan Billy Cobham, vandaar het album ‘Life and Times’ van deze meesterdrummer, geweldige jazzrock! Over Jazzrock gesproken, één van de collega’s van Cobham: Chick Corea en zijn band Return to Forever met ‘No Mysterie’, je hoort o.a. basgod Stanley Clarke, dat kan dus niet stuk en dat is het ook niet, psraktiekz!!! Alweer komt de dr. op een ander pad: de Japanse tovenaar trompettist Toshinoro Kondo Ima met het album ‘Konton’, met daarop de medewerking van Bill Laswell en Nicky Skopellitis, in één woord volmaakt!!! Dit album leidde de dr. naar het album ‘Dressing For Pleasure’ van Jon Hassel and Bluescreen, een schitterend album van deze synthesizer tovenaar blazer en zijn band, genieten piepels! Hoofdgerecht vandaag: de legendarische formatie Massive Attack met hun al even legendarische album ‘Mezzanine’, geniaal mooi! Hekkensluiter en toegerecht: Goldfrapp met ‘Felt Mountain’ is dit ff godvergeten, potverdepieleklats schitterende muziek, jezus op een mank houtvlot!
Alles heel ge speel affen voor resultaat top!
Veel plezier!
Huurstijgingen tot 23% de komende jaren
Blij verrast bemerkte het hufterig VVD leeghoofd Visser gisteren, dat na doorberekening van alle cijfers door het Waarborgfonds Sociale Woningbouw, dat de huren de komende jaren tot 23% zullen stijgen. Deze huppelkut hield daar gisteren al jubelend haar verhaal over voor de BNR radiomicrofoon, als eerste reactie op voornoemd bericht, ze stelde dat de woningbouwcorporaties daardoor duurdere en betere huurhuizen kunnen bouwen, Alsof de huurders al niet veel te veel betalen. De huizenbubbel zal en moet in stand gehouden worden, en om de huizenprijs op het achterlijk hoge niveau te kunnen houden, mogen de huurders bloeden, dit jaar krijgen zelfs de laagste inkomens bij de meeste woningbouwcorporaties, een huurverhoging van maar liefst 4%!!!!!!!! Terwijl de kopers een half procent minder hypotheekrenteaftrek hebben………
Kamp: Kerncentrale Borssele volkomen veilig……
Ondanks dat het rapport van de Kernfysische Dienst niet wordt vrijgegeven, verklaart VVD Obersturmbannführer en volksverlakker Kamp de kerncentrale van Borssele veilig. Niet dat het hele reactorvat is gecontroleerd, maar wel 50 % en dat is al 4 keer zo veel, als was afgesproken, aldus de directeur vanmorgen voor de BNR microfoon. Als alleen dat eerste deel ok was, dan was het reactorvat voor 100% veilig, maar omdat er 4 keer zoveel is gecontroleerd, is de centrale voor 400% in orde, aldus dit rekenwonder…. ha! ha! ha! ha! Alsof de lul directeur is van een broodjesfabriek, godallemachtig, de klootzak is directeur van een kerncentrale, hoe is het mogelijk? (politieke vrienden…?).
De controle die nu is uitgevoerd, was al bij voorbaat onvoldoende aldus deskundigen, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/04/kerncentrale-borssele-wordt-grondig.html .
Herman Brood’s gedachtegoed…..
Vanmorgen op Radio1 (rond 11.40 u.) de beheerder van het ‘Herman Brood Museum’ (ha! ha! ha! ha!). Hij wil het gedachtegoed van Herman in ere houden…… ha! ha! ha! ha! ha! (feestvieren, coke snuiven en heroïne spuiten?). De zak bedoelt gewoon ordinair z’n eigen zak vullen. Nu wil hij Nina Hagen naar Nederland halen, om dit gedachtegoed nog meer te eren (nog meer te verdienen). Deze enorme lul weet natuurlijk niet dat Hagen tegenwoordig ‘in de heer is’, niet echt het gedachtegoed van Brood. Nog een meer dan belachelijke uitspraak van deze zak: “rock en roll is seks zonder condoom……! Jezus christus wat een klootzak!
Afspeel suggestie: het album ‘Shpritsz’ van Herman Brood! (en laat dat kutmuseum maar links liggen!)
Onno Hoes blies iets te hard in de koffieshops en loopt nu het Maastrichtse volk nog eens te verlakken
VVD onbenul en burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, was iets te strak door de bocht gegaan, toen hij de koffieshops maande de rechterlijke uitspraak, dat zij cannabis aan buitenlanders mochten verkopen, naast zich neer te leggen en zich te houden aan het Befehl ist Befehl riedeltje dat hij liet uit gaan. Vanmorgen liet deze enorme kamelenkeutel weten, dat hij de bedoelde verordening met het verbod aan buitenlanders te verkopen, nog eens tegen het licht zal houden. Dan volgt zijn verklaring: de politie heeft niet genoeg mankracht om de koffieshops te controleren en…….. niet genoeg mankracht om de overlast op straat tegen te gaan! Let wel, dat is overlast, in de hand gewerkt door het genoemde verbod, waar de georganiseerde misdaad de verkoop van cannabis producten (inclusief harddrugs!) aan buitenlanders heeft overgenomen, dat geeft de grote overlast, waar men nu in het hele zuiden van ons land te maken heeft…. Het is dan ook aan de boze reacties van Maastrichtenaren te danken, dat Hoes wil inbinden, die burgers weten, wat het verbod hen aan extra overlast opleverde en oplevert!
De enorme uitgezakte VVD pummel Opstelten liet zojuist in het Radio1 nieuws (13.00 u.) met veel uh’s weten, dat hij wel 3 keer Hoes steunt en dat het softdrugs-toerisme bestreden moet blijven, inclusief het verbod op verkoop aan buitenlanders, hij is tenslotte niet voor niets lobbyist van de maffia! Opstelten belooft Hoes extra agenten, want die hebben toch al geen bliksem te doen in ons land……………………
Nilgün Yerli steekt de draak met pinksteren, zo leuk joh…….
De neoliberale huppelkut Yerli vond het vanmorgen, in haar column bij GMN, nodig de draak te steken met god, jezus, de heilige geest en pinksteren in het bijzonder. Daar heb ik als Azijnpisser (ha! ha!) niets tegen, maar wel als de boodschapper te schijterig is, om op eenzelfde manier kritiek uit te oefenen op de islam.
Volgens mij is Yerli ook degene die op een belachelijk infantiele manier, de automobilist oproept, om zich aan de maximumsnelheid van 30 of 50 km/u in de bebouwde kom te houden, alsof 30 en 50 twee vergelijkbare grootheden zouden zijn…… Als 30 km/u de veilige snelheid is, kan een bijna verdubbeling van die snelheid ‘niet ook’ veilig zijn…. Wel typisch een spotje waar de hypocriete infantiel Yerli in thuis hoort!
Yerli? Kan dit takkewijf voor de toekomst voorgoed de toegang tot de publieke omroep ontzegd worden? Graag, bij voorbaat mijn dank!
Leegte: een echt mens met een warm hart voor de loonslaven in Bangladesh
Dat VVD’er Leegte een schoft is, mag als algemeen bekend worden geacht, hoewel….? Zo vond hij het eerder belachelijk dat de commissaris van de koningin in Groningen een bedrag van 1 miljard eiste van de NAM, dit voor de aardgasbevings-benadeelden in zijn provincie….. Vandaag deed deze hufter er nog een fikse schep bovenop, door het plan van Ploumen (die eindelijk iets zinnigs doet) om te komen tot een duurzamer kledingindustrie, een slecht plan te noemen. Ploumen heeft voor dat plan 9 miljoen uitgetrokken, lijkt me zwaar onvoldoende, maar goed er gebeurt dan tenminste iets. Volgens superschoft Leegte, moeten de marktpartijen dat zelf oplossen, zonder overheidsbemoeienis, daar hebben we namelijk de waanzinnige resultaten al van gezien, neem bijvoorbeeld de Code Tabaksblad….. Voorts stelt deze enorme klootzak, dat de marktwerking zal zorgen voor het verbeteren van de situatie in Bangladesh, immers als de mensen alleen nog duurzaam geproduceerde kleding kopen, gaat het vanzelf beter. Alsof er niet 1,3 miljoen Nederlanders in armoede leven (inclusief 320.000 kinderen). Daarnaast is er een heel grote groep, die nog nauwelijks het hoofd boven water kan houden, vandaag maakten de Nederlandse gerechtsdeurwaarders bekend, dat het aantal particulieren met betalingsachterstand schrikbarend is gestegen, het Nibud becijferde dit over 2011 al op bijna 30% van de bevolking…. Denkt Leegte dat deze mensen het zich kunnen veroorloven, niet het goedkoopste textiel aan te schaffen? Trouwens de idee, dat je via marktwerking verbeteringen in arbeidsomstandigheden, of bijvoorbeeld een beter milieu kan afdwingen, is een ronduit belachelijk idee, dat blijkt wel uit de praktijk, voor die zaken en heel veel andere heb je toch echt de politiek nodig. Wie wij niet nodig hebben in Nederland is Leegte: op het vliegtuig naar Bangladesh met die zak, zonder papieren en geld, laat hij daar maar eens, via de zalige marktwerking, zijn eigen rotkop boven water proberen te houden, met lange dagen werken tegen een slavenloon in een levensgevaarlijke kutfabriek, om nog iets aan inkomen te verwerven, godverdomme wat een gigantische klootzak!
Tot slot: het gaat hier wel om fundamentele mensenrechten, maar daar heeft men bij de VVD en de PVV schijt aan!
Muzikaal recept voor professionele thuishulp en het eindelijk verwijderen van totaal incompetente politici uit de regering, ook al moet dan het hele kabinet Rutte 2 naar huis….
Hier weer het regelmatig terugkerend geneeskrachtig recept, van jouw eigen blogdokter Pisser. Een recept voor een warme droge avond, op deze druilerige dag.
Vandaag start de dokter met het album ‘Starlight’ van Elliot Zigmund, Ed MacEachen en Steve La Spina, godvergeten mooie jazz en let op het schitterende baswerk van La Spina!!! Tied veur reggae: Third World met ’96° In The Shade’, ‘oude school’ reggae, maar van nog steeds heel hoge kwaliteit, genieten maar! Vervolgens Nina Hagen met haar gelijknamig album uit 1989 en een mooie cover van het Janis Joplin nummer ‘Move Over’ en ‘Dope Sucks’ van Herman Brood. Jammer dat Hagen tegenwoordig ‘in de heer’ is, dat stelt het laatste nummer van dit album ‘Ave Maria’ in heel ander maanlicht…. Het is zeker niet het beste album van Hagen (althans dat vind jouw Azijnpisser). Hagen kwam op in ‘die neue Deutsche Welle’, vandaar even een stap terug in de tijd met Die Radierer met ‘Eisbären und Zitronen’, prachtig album, waarbij het uiterste uit diverse muziekinstrumenten wordt gehaald, met kritische teksten die vandaag de dag niet zouden misstaan! Vervolgens de vrolijke gekte en humoristische teksten van Joachim Witt met ‘Edelweiss’, gewoon een geweldig album met wonderlijk mooie vreemde muziek, die klinkt alsof het gisteren werd gemaakt. Asl kers op de Duitse taart: Sprung aus den Wolken met ‘Faux Pas 1’, de remix met bonus graag, dank u wel bakker! Jezus wat een groots album nog steeds! Dan iets geheel anders uit een veel recenter verleden: Mr. Oizo met ‘Analog Worms Attack’, hoewel iets geheel anders dan Sprung, sluit het mooi aan op dit album, zoals je hoort. Maar wat een sterke geneeskrachtige muziek, zet je brein open voor deze muziek en maak een mooie trip! Tot slot: Animal Collective met ‘Sung Tongs’, geweldige alternatieve muziek, met veel geniale vondsten, sjkit’r’nd!!!!!
Geheel en al afspelen, op ABN ajb!
Veel plezier!