Fortuyn herdacht

Vandaag wordt de moord op Fortuyn herdacht, BNR slijmkwijl van Liempt, liet vanmorgen weten, dat de moord op Fortuyn in ons aller geheugen gegrift staat…..

Opvallend dat de grootste fans van Fortuyn, ook degenen zijn met de grootste bek over pedo’s, terwijl Fortuyn bij leven voor de tv camera’s verklaarde Marokkaanse jongetjes te neuken in ‘dark rooms……’

Maar laten we eerlijk zijn, de erfenis van Fortuyn is enorm, we hebben tegenwoordig zelfs een fascistische beweging, die in de 2e Kamer zit, bevolkingsgroepen zijn tegen elkaar opgezet, mensen die niets misdaan hebben, mogen gearresteerd worden, omdat ze ‘illegaal’ zouden zijn en onze privacy ligt zo ongeveer op de mestvaalt, ter meerdere glorie van het ‘gevoel van veiligheid’, dat volgens VVD niksnut Opstelten belangrijker is dan echte veiligheid!!!

Tot slot het pleidooi van Fortuyn voor goede ouderenzorg, zorg die nu met behulp van de VVD en de PvdA, door het putje wordt gespoeld………

Moord op Wiels en een paar reacties

Gisteren werd de omstreden politicus Helmin Wiels op Curaçao neergeschoten. Veel reacties van politici en andere volksverlakkers. Zo zei CDA januskop de Vries, dat hij is geschrokken van de moord op de politicus, juist op de (herdenkings-) dag van de moord op Fortuijn. ‘Gelukkig’ neemt de Vries het niet zo nauw met waarden, normen, woorden en zoals nu weer eens blijkt, met getallen, Fortuyn werd op 6 mei vermoord, niet op 5 mei……

Deze fout werd nog eens dunnetjes herhaald bij BNR slijmkwijl van Liempt, die vanmorgen na het nieuws van 11.30 u. de ‘politieke analist’ van BNR, Martijn van der Kooij voor de microfoon had. Zij noemden beiden dezelfde connectie als de Vries (van wie van Liempt een groot fan is), dus de herdenkingsdag van de moord op Fortuyn en de moord op Wiels gisteren. Van Liempt: “de moord op Fortuyn staat in ons alle geheugen gegrift….” Verder veel gelul over populisme, i.v.m. de ‘erfenis’ van Fortuyn.

Het onzelfstandig VVD ventje en wanpresterend premier Rutte, noemde de moord op Wiels een laffe daad, Rutte heeft dan ook verstand van laffe en eervolle moorden……..

Het maffe rode hoedje van de PvdA, Plasterk was minutenlang bezig met een woordendiarree over de moord op Wiels. Plasterk bood Curaçao hulp bij het zoeken naar de moordenaar, voorts noemde hij Wiels een goed en charismatisch leider, dit omdat hij vrouwen niet echt als gelijkwaardige mensen zag en er net als PvdA politici, geen probleem mee had, om voor bezuinigingen ouderen en zwakkeren nog verder uit te kleden……..

Vrijheid vieren is goed, maar we moeten het vooral niet hebben over vrijheid bevochten op fascisten

De dodenherdenking is niet alleen voor WOII, maar voor alle slachtoffers van oorlog en vredesmissies na 1940, althans dat is de huidige mores. Niet dat we de Indonesische slachtoffers herdenken die tijdens de door Nederland gevoerde koloniale oorlog tegen de vrijheidsstrijders van dat land werden vermoord, of de Iraakse slachtoffers,  die door Nederlands geweld vielen in de illegale oorlog, die de VS en GB daar met steun van Nederland begonnen in 2003, waaraan wij met dank aan de CDA leugenaars Balkenende en de Hoop Scheffer, ook actieve ‘hulp’ boden, ook al ontkent men dat nog steeds. Wij deden zeker mee, aan de latere VN ‘opbouwmissie’, gezien de illegale start van deze oorlog, zou je deze VN missie ook illegaal moeten noemen. .

Vandaag wordt de vrijheid gevierd, vrijheid verkregen op de nazi-Duitse bezetters van WOII, een overwinning op het fascisme, welke andere vrijheid zouden we anders moeten herdenken? Al zijn in veel van de uitlatingen betreffende Bevrijdingsdag, de woorden fascisme en WOII niet meer terug te vinden. Toch gaat het om die bevrijding, daarom nogmaals: stop met de onzalige dodenherdenking, waar de slachtoffers (heel selectief) worden herdacht van alle oorlogen en vredesmissies, waaraan Nederland deelnam na 1940, oorlogen waarin Nederland zoals gezegd ook dader was, zoals de Duitsers hier in WOII.

Extra argument voor een meer ‘nauwere’ herdenking en viering, is de trend  die nu al meer dan 14 jaar bezig is in ons land, waarin minderheden en vluchtelingen als parasieten, gelukzoekers en/of illegaal worden afgeschilderd, niet alleen meer door de fascisten van de PVV, dit soort smerige propaganda dreigt meer en meer gemeengoed te worden. Dat is totaal tegenspraak met de herdenking en viering, zoals die na WOII was bedoeld: een blijvende waarschuwing tegen het vervolgen van minderheden, fascisme en de bevrijding van die onmenselijke ideologie. Net als in aanloop van WOII sturen wij nu bijvoorbeeld vluchtelingen terug naar gebieden, die levensgevaarlijk zijn voor die mensen….. (Duitse vluchtelingen werden voor WOII vaak teruggestuurd, door onze douane en politie, recht in de handen van de Gestapo…).

XS4ALL interactieve televisie

XS4ALL Interactieve Televisie maakt reclame voor een abonnement waarbij je behalve films, ook documentaires en series kan zien, waaronder docu’s en series van de publieke omroep. Hoe kan een particulier bedrijf winst maken op series en documentaires, die met belastinggeld zijn gemaakt…….?

Geen gevaar voor de volksgezondheid, de ontploffing van een chemische trein

Gistermorgen vroeg ontploften een paar wagons met chemische stoffen in België. De Belgische brandweer ter plaatse meldde, dat er geen gevaarlijke rook was vrijgekomen bij de daaropvolgende brand, aldus meldde de NOS nieuwsdienst op Radio1 gisteren……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Rook van een (grote) brand is altijd gevaarlijk, laat staan rook van een brand na een ontploffing met chemische stoffen.

Ongelofelijk dat nieuwsorganen, zoals die van de ‘onafhankelijke’ NOS, nog steeds mee doen aan deze smerige volksverlakkerij!!!! Niet alleen ongelofelijk, maar ook ongeloofwaardig, immers er is de laatste jaren meermaals op de onzin inhoud van dergelijke boodschappen gewezen door echte deskundigen, ook in actualiteitenprogramma’s van de NOS!

Overigens liet de burgemeester van Schellebelle, waar de voornoemde ontploffing plaatsvond, weten geschrokken te zijn, dat dergelijke gevaarlijke transporten door zijn gemeente worden geleid. In Nederland weten de burgemeesters die het aangaat dat wel, maar dit is voor hen tot op heden geen reden geweest, deze transporten te verbieden, of met de grootste spoed een verbod aan te vragen……..

Gaat u maar gerust slapen, uw (lokale) overheid waakt over uw veiligheid………..

Bombardementen en raketbeschietingen met een verborgen agenda

Israël heeft intussen voor de 3e keer in korte tijd, Syrische doelen beschoten, dit ‘om te voorkomen dat Hezbollah aan geavanceerde- of chemische wapens kan komen’. Er is echter een verborgen agenda en dat is het uitlokken van geweld door Iran, dat met de Syrische regering van moordenaar Assad een niet-aanvalsverdrag heeft afgesloten. Met andere woorden, als Iran in deze burgeroorlog ingrijpt als gevolg van dit verdrag, is de weg vrij voor de ‘geallieerden’ Iran aan te vallen (een groot deel van de VS vloot ligt al paraat in de Perzische Golf en de Golf van Oman). Netanyahu, de Israëlische premier heeft er geen geheim van gemaakt, dat hij het liefst de Iraanse atoomcentrales wil aanvallen, om verdere uraniumverrijking te voorkomen.

Dodenherdenking met fascistenkinderen

Logisch dat we bij de dodenherdenking van 4 mei, niet alleen WOII en de strijd tegen het fascisme herdenken, maar ook andere oorlogen en vredesmissies vanaf 1940.

Veronderstel dat 2 kinderen van fascisten op 4 mei een krans leggen op de Dam, terwijl daar alleen WOII en de strijd tegen het fascisme wordt herdacht…………..

Derrick en de Rote Armee Fraction

De tv figuur Derrick, vertolkt door het voormalig fanatieke SS lid Horst Tappert, is voorgoed van zijn voetstuk gevallen, nadat zijn leugen over zijn oorlogsverleden werd doorgeprikt en zijn SS verleden bekend werd gemaakt. Tappert is één van de weinigen, die n.b. na zijn dood is ontmaskerd, vele van deze figuren konden gewoon doorgaan met hun werk na de oorlog, of kregen zelfs hoge functies in andere delen van de wereld, zoals de VS.

Snapt u nu, wat de allereerste drijfveren van de Rote Armee Fraktion (R.A.F) leden waren? Kinderen en kleinkinderen, die tijdens hun studie pas goed bemerkten welke gore rol hun ouders, grootouders en Duitsland in het algemeen hadden gespeeld tijdens WOII. Tevens kwamen zij er achter, zoals hierboven beschreven, dat veel kopstukken uit die tijd, nog gewoon een plaats in het (West-) Duitse bestuur hadden, of dat nu grote bedrijven als Bayer waren, dat had meegewerkt aan medische experimenten op concentratiekamp gevangenen, of rechters, die hysterisch schreeuwend vele doodstraffen uitschreeuwden in de nazi-‘rechtszalen’*, politie, burgemeesters, wethouders enz., die als zij al niet geheel geïncorporeerd waren in de nazi-‘maatschappij’, allen hun ‘best’ deden om de nazi-partij te steunen en te faciliteren. Terwijl de naoorlogse West-Duitse jeugd, daar in hun prille jeugd, totdat zij gingen studeren, nooit met één woord over hoorden, niet van hun ouders, noch van hun grootouders, noch op de scholen, die zij voorafgaand aan hun studie bezochten.

Begrijpt u nu misschien eindelijk de woede van deze R.A.F. ‘terroristen?’

*Nog een ‘leuk’ detail: veel tegenstanders van de nazi’s vluchtten naar Nederland om arrestatie te voorkomen, velen van hen werden door de Nederlandse douane en politie overgeleverd aan de Gestapo, daar Nederland een vriendschappelijke relatie had met nazi-Duitsland……. In 1939 feliciteerde toenmalig koningin Wilhelmina Hitler nog met het overleven van een aanslag op zijn leven………

Actieteam Ontslakken Gebiedsontwikkeling een één twee drietje met de bouwmaffia

Vanmorgen bij BNR na het nieuws van 08.00 u., aandacht voor de actiegroep: ‘Actieteam Ontslakken Gebiedsontwikkeling’. Dit ‘actieteam’ bestaat uit wethouders, ‘hoogleraren’ en projectontwikkelaars. Doel het bestrijden van de enorme ‘regelberg’ zo als de regeldruk nu genoemd wordt en wel het veel te grote aantal regels waar de bouwmaffia mee te maken krijgt, dat is vervelend en het stopt de lust tot investeren in een bepaald gebied, althans, dat is één van de uitkomsten van het rapport, die daar wel niet zo genoemd wordt, maarrrrrrrr…… De bouwmaffia heeft ook alle recht te klagen, zij levert namelijk waanzinnig goede kwaliteit, appartementen, waar de balkons aflazeren, verzakkende winkelcentra en appartementen, delen van gevels van kantoorgebouwen, die bij het ‘eerste zuchtje wind’ van de gevel sodemieteren, enz. enz….. Nee, echt tijd om ‘de heren en dames’ van de verenigde bouwboevenbende alle ruimte te geven, hup lekker experimenteren, niet mooi? Over 10 jaar slopen we ‘t gewoon! Bouwvakkers uit Oost-Europa, die voor een schijntje het werk van de bouwvakkers met vastdienstverband overnemen……

Alsof er nog niet genoeg leegstaat, het ‘team’ wil snel leegstaande kantoorruimte slopen, teneinde nieuwbouw te realiseren, want er staat veel te veel leeg, in februari stond er 8 miljoen vierkante meter kantoorruimte leeg in ons o zo ‘volle land’. Niet dat de heren dit noemden, maar zoveel is wel duidelijk, wel noemde men een andere bestemming*. Slopen is niet alleen kapitaalvernietiging, maar het geeft bovendien een waanzinnig grote lucht en milieuvervuiling, logisch dat de burgers mogen verwachten, dat er niet zo maar gesloopt en gebouwd kan worden, als dit de ‘heren’ van de gemeente en de bouwmaffia zo schikt. Al moet ik zeggen, dat het nu in Den Haag helemaal uit de hand loopt, in het centrum de ene na de andere sloop en nieuwbouw. Als klap op de vuurpijl, gaat PvdA sloop&bouw wethouder Norder, die z’n benen onder 2 bureaus tegelijk heeft liggen, het oude muziekcentrum slopen, gebouwen waar toeristen uit de hele wereld naar komen kijken, nog geen 30 jaar oud, gaan tegen de vlakte voor een nieuwe ‘originele’ gigatoren, alsof hij de lengte van z’n pik moet compenseren… Het zal de fietsers van Den Haag weer ten goed komen, je hebt nu al wegen, waar je bij een beetje wind, eigenlijk al zijwielen moet hebben, daar je door de hoogbouw valwinden creëert, die zelfs voetgangers bijna van de benen blaast en om het maar voorzichtig te zeggen, het waait nog wel eens in Den Haag..

De ‘heren’ van het ‘actieteam’ stellen in hun rapport, dat huizen door al de regels wel tot € 40.000,– duurder zijn….. ha! ha! ha! Daar maakt de bouwmaffia zich druk om: uw geld! Terwijl ze met het opschroeven van de prijzen zich helemaal scheel verdiend hebben, om over de bouwfraude waar vele honderden miljarden mee zijn gemoeid, nog maar te zwijgen. Of Norder in Den Haag, die grond naast een industrieterrein verkoopt voor de ongelofelijke vanafprijs van € 48.000,– voor 120 vierkante meter, dus vanaf € 400,– per vierkante meter, met een minimum van 120 vierkante meter…. En dan maken de wethouders zich druk om 40.000,– extra kosten door alle regels? CDA roverhoofdman Brinkman van Bouwend Nederland, zei toentertijd over afvallende balkons “dat krijg je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten”. Nee Brinkman we zitten eerste rang met ons belastinggeld, maar van kwaliteit kan je niet echt spreken!

Door alle regels vertragen projecten niet alleen, maar wordt er ook daadwerkelijk minder gebouwd, alsof de banken staan te leuren met geld, of de heren aub zo snel mogelijk het ene megalomane designcentrum na het andere uit de grond stampen, er staat namelijk niets leeg in ons land….. ha! ha! ha!

Wat de heren er niet bijvertelden, is dat men natuurlijk alvast aardig wat overheidssubsidie virtueel heeft meegerekend in een aantal geplande projecten.

*Voorbeeld: een kantoorgebouw, dat bij een andere bestemming, een school had moeten worden, dit ging niet door, er waren daar te weinig parkeerplaatsen en de school lag te dicht bij de weg. Dat vonden de heren belachelijk, maar zelfs voor de parkeerplaats zou je nog iets kunnen zeggen, als het gaat om het moeilijk aan te trekken onderwijzend personeel, dat soms van ver moet komen (dat zou simpel met het openbaarvervoer moeten kunnen, maarrrr….). Maar als het gaat om de plaats langs een weg, is dat niet meer dan logisch: immers die gebouwen hebben vaak een heel slecht binnenmilieu door luchtverontreiniging van het verkeer op doorgaande wegen, dat je daar rekening mee houdt bij nieuw te vestigen scholen, lijkt me dan ook meer dan gewenst. Stellen dat de oude situatie van de school nog slechter is, zoals de ‘heren’ van het ‘actieteam’ te berde brachten, slaat dan ook nergens op, zo van: ‘nu is het slecht, maar straks is het een stukje beter’ Ha! ha! ha! ha! ha! ha!