Sven Kockelmann vergaloppeerd zich weer eens, Sjaak Bral haalt hem bijna in…..

Vanmorgen in GMN, vlak voor 10.30 u., had presentator Kockelmann een gesprek met een voetbalscheidsrechter, die onlangs bedreigd is tijdens of na een wedstrijd. In de loop van dit gesprek, legde Kockelmann de scheidsrechter het volgende voor: “En dat bij een potje damesvoetbal en dat bedoel ik niet denigrerend, voordat ik allemaal ‘twitters’ over me heen krijg”. Waarom dan meneer Kockelman, het toch zeggen, om daarna via een stokoude, goedkope truc uw handen in onschuld te wassen en dan n.b. ook alvast de reden te geven voor deze verontschuldiging, jezus christus!

“ADO Den haag is vorig jaar kampioen geworden, bij de dames weliswaar”, hoor ik tijdens het schrijven van bovenstaande voorbijkomen, uit de mond van de o zo leuke ‘Sjaak Bral’ (zo leuk ook, dat Haagse dialect) rond 14.16 op Radio1………. Dit zei hij in gesprek over o.a. zijn huidige tour en het maken van een ook al ‘o zo leuke en originele scheurkalender’, de ‘artiest moet ook eten, nietwaar?’ Een gesprek waar hij heel ‘hippe, actuele’ zaken aanhaalt, als die over goed en kwaad in de Tweede Wereldoorlog en dat het niet allemaal zwart/wit was, dit verhaal keert per slot van rekening pas 18 jaar om de haverklap terug in de media.

Nou dat was het weer voor vandaag, vanuit uw eigen met belastinggeld betaalde publieke-omroep (een soort van overheids prostitutie orgaan?)

Rutte loog ronkend over het koningshuis voor de BBC microfoon

De BBC World Service radio, had Rutte afgelopen dinsdag in de uitzending (rond 14.10 u., onze tijd). “Somehow it belongs to modern society” aldus de zwaar disfunctionerende VVD premier, over de monarchie in Nederland. Trots loog de enorme zak, dat uit elke peiling blijkt, dat 90% van de bevolking achter het koningshuis staat, terwijl nog geen week daarvoor de NOS meldde, dat 69% achter het koningshuis zou staan, begrijpt u nu waarom Rutte 1 en 2 zo’n desastreus afbraakbeleid voerde en voert, als je zo met cijfers loopt te goochelen. Trouwens ik zou de vragen uit dat onderzoek wel eens willen zien, de propaganda-leiders van het oranje-vee mogen blij zijn als 50% achter het koningshuis staat.

“He will be an exceptional good king”, kraaide lulletje Rutte door over W.A. en zelfs beter dan zijn voorgangers….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, die voorgangers waren een ongekend succes…… In z’n beste steenkolen Engels legt hij uit, dat Nederland niet zonder het koningshuis kan: “the continuity of our society, the continuity of our country…” ‘Continuity of society and country’, u weet wel een desastreus beleid voeren, waarbij de grote onderlaag onevenredig hard wordt gepakt, een beleid dat één van de welvarendste landen van de EU, een flink aantal plaatsen heeft doen zakken op de ‘EU ladder’ van goed presterende landen…..

De NOS vond het nodig in het Radio1 nieuws van 01.00 u. op 1 mei te melden, dat Rutte trots was op Nederland…… Nu Nederland nog op deze wanpresterende kwast, dat zal gebeuren als pasen en pinksteren op 1 dag vallen!

Dodenherdenking 4 mei

Veel gedoe weer dit jaar over de dodenherdenking, o.a. door de commotie die is ontstaan over het voornemen in Vorden, ook Duitse soldaten te herdenken. Vandaar dat het comité 4 en 5 mei een bericht liet uitgaan, waarin nog eens expliciet wordt gesteld, dat de herdenking van 4 mei is bedoeld voor de oorlogen vanaf 1940, althans men stelt, voor de slachtoffers van WOII en de gesneuvelden in oorlogen en vredesacties sinds die tijd. Daar wringt nu net de soldatenlaars, immers moet je de gesneuvelden van de koloniale oorlog in Indonesië, die wij eufemistisch ‘politionele acties’ noemen, herdenken, of wat dacht u van de slachtoffers, die vielen in de illegale oorlog in Irak? (let wel, Balkenende en de Hoop Scheffer wisten dondersgoed, dat de zogenaamde bewijzen voor massavernietigingswapens in het Irak van Hoessein, gefabriceerde leugens waren)

Er is maar één oplossing voor al dit gedoe, de herdenking van 4 mei, is voor de slachtoffers van de Duitse nazi-terreur in WOII. Slachtoffers uit vredesmissies kunnen apart worden herdacht, op een andere datum wel te verstaan…….

Samsom: strafbaarstelling van illegaliteit verbetert het leven van illegalen…… ha! ha! ha! ha!

PvdA windvaan en volksverlakker van het jaar 2012, Samsom, sprak gisteren bij Pauw&Witteman over het PvdA congres en de strafbaarstelling van ‘illegalen’. Fijntjes legde hij uit, hoe hij geprobeerd heeft het congres te besodemieteren. De hufter had het gore lef, eerst eens even uit te leggen, hoe slecht de behandeling van ‘illegalen’ in Nederland ‘wel niet is’. Deze over een enorme rattenkeutel getilde klootzak, draaide het hele verhaal om, waarna hij tot de ‘conclusie’ kwam, dat het leven van ‘illegalen’ juist wordt verbetert door het strafbaar stellen van illegaliteit…….. ha! ha! ha! ha! ha! Als verdediging voerde Samsom aan, dat hij met instemming van deze strafbaarstelling, heeft voorkomen, dat hulp aan ‘illegalen’ strafbaar zou worden gesteld, alsof het spreekwoordelijke hek dan niet van de Dam was geweest en dat alles in aanloop naar de herdenking van WOII, waar mensen niet alleen als ongewenst werden betiteld, maar als zodanig zelfs op gruwelijke wijze werden vermoord……… Samsom was op dreef en durfde zelfs te stellen, dat de 800 ‘illegale’ kinderen en hun ouders, door het regeerakkoord mogen blijven in ons land, alsof het godverdomme allemaal aan hem te danken is en er niet een geweldige storm van verontwaardiging werd ontketend, door de zwaar onrechtvaardige behandeling van deze kinderen.

Toen hufter Samsom een vergelijking begon te trekken met de inkomensafhankelijke zorgpremie, moest ik mij naar de wc spoeden teneinde daar een paar liter braaksel te lozen. Ongelofelijk, alsof het wel normaal is, dat huurders, die een stuk minder verdienen, nu dubbelop gepakt worden met een inkomensafhankelijke huur, terwijl de groep die door de inkomensafhankelijke zorgpremie zou worden ‘getroffen’, een groep is die minstens het dubbele aan inkomen heeft, dan de best verdienende huurder (en dan spreek ik niet over ‘expats’) . De bedoeling van Samsom, was natuurlijk een extra verdediging in te brengen, de verdediging van het handjeklap in de achterkamer. Alsof zijn leugen (en die van vele PvdA politici), dat PvdA stemmers een kabinet VVD/PvdA wilden, alsnog bewaarheid is geworden, jezus christus wat een gigantische tyfuslul!!!!

En, nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

Guantanamo Bay en het verdedigen van Obama’s leugen, dat hij de gevangenis daar zou opdoeken

Pauw&Witteman hadden gisteravond de ‘deskundige’ Eelco Bosch van Rosenthal in de uitzending, deze liet zijn ‘licht’ schijnen over de spagaat waarin Obama zichzelf heeft gemanoeuvreerd. Immers voor zijn aantreden als president, beloofde de slang Obama, deze illegale gevangenis binnen één jaar te sluiten, ook toen was al bekend dat het grootste deel van de gevangengehouden ‘terroristen’ niet aan deze kwalificatie voldeden. Volgens Bosch van Rosenthal had Obama geen andere keus de daar gevangengehouden mensen, vast te houden en dus deze gevangenis ‘open’ te houden. 

Bosch van Rosenthal voegde daar nog wel aan toe, dat Obama ‘er wel een paar had kunnen laten gaan’, gevangenen bedoelde hij hier en daarmee onmiddellijk te stellen, dat het overgrote deel van de gevangenen daar terecht zit. 

PvdA superwindvaan Samsom, die eveneens aanwezig was bij P&W en die in zichzelf een witte Obama ziet, zat hard mee te knikken (de ‘jaknik’ beweging, waar men bij de PvdA goed in is, zelfs als daar geen reden voor is). Natuurlijk is Samsom het eens met het breken van zijn eigen belofte, door Obama. Alsof het normaal is, dat je voornamelijk onschuldigen ontvoert, dezen met marteling dwingt tot een bekentenis en ze vervolgens zonder enige vorm van proces vasthoudt in een ‘gevangenis’, die daar speciaal voor werd gemaakt (of: wie is hier de terrorist en hoe kweek je terroristen? >> Met terreur!!).

Muzikaal recept tot algeheel herstel en ontkleuring van oranje hersencellen

Blogdokter P. Pisser heeft weer een uiterst geneeskrachtig recept klaargestoomd, wat dat betreft, af en toe komt er nog een sliertje rook hier en daar uit zijn hoofd, ben maar niet begonnen over de dag van gisteren, maar hij heeft niet vastgezeten, terwijl hij wel wat heeft lopen kloten, aan de lichte grijns rond zijn mond te zien…..

Als eerste het thema-album ‘Realm Of Purgatory’ van Klaas S. Blaser, esoterisch? zal wel, het is wat mij betreft gewoon een godvergeten goed album. Wat beter hierna dan The Residents met ‘The Third Reich ‘n Roll’, jezus wat een getripte muziek, met een groot aantal, soms ‘verstopte’ covers uit de jaren 50, 60 en 70 van de vorige eeuw. Via zijne hoge doorluchtigheid Lucos Bravos Primeros het volgende album ‘Devotion’ van Kap Bambino, godverjetje wat is dit ff mohoooooi!!! Vive La Fête op speedmetal tempo, geweldig! Nog zo een (van LBP): Younger Brother met ‘Vaccine’, zwaar psychedelische elektro, met o.a. één van de Shpongle leden, sjkit’r’nd!!!!! Vervolgens wordt er iets gas teruggenomen door Hooverphonic met ‘No More Sweet Songs’, geweldiosiooooo! Tot slot: Real Quiet met ‘Tight Sweater’, o.a. muziek van Marc Mellits, ‘trance-achtige’ muziek op klassieke instrumenten, met elementen uit de minimale muziek, ronduit volmaakt!

En je weet het: alles helemaal afspelen en op ABN!

Veel plezier!

Nieuwe Kerk, voor € 5,– mag het plebs zich vergapen aan de pracht en praal

Zojuist in het BNR nieuws, voor € 5,– (!!!!!!) mag je de Amsterdamse Nieuwe kerk in, om je te vergapen aan de pracht en praal, zoals de vele bloemstukken en de troon. Betalen voor het mogen zien, hou jouw belastinggeld is verspild aan een achterhaald, fout sprookje, 21ste eeuw en democratie onwaardig….. ha! ha! ha! ha! ha!

Volksverlakkerij van de bovenste plank!

China: organen werden verwijderd bij een nog levende geëxecuteerde

Ik geloofde m’n oren niet toen ik gistermiddag op de BBC World Service radio uitzending hoorde (rond 14.10 u. onze tijd), hoe een chirurg vertelde, dat hij bij een geëxecuteerde die nog leefde, diens lever en nieren heeft verwijderd, om ze in een speciale voor transplantatie doeleinden gemaakte verpakking te doen. Hij constateerde dat de persoon nog leefde, toen hij in opdracht van een meerdere in het lichaam begon te snijden. Doordat de wond begon te bloeden, wist hij dat de man nog leefde, toch ging hij door, daar hij nu eenmaal bevel had gekregen zijn taak uit te voeren, Befehl ist Befehl……!

Het is ongelofelijk, maar in de BBC studio zat men deze chirurg (die intussen in het westen woont) nog goed te praten ook, alsof je de kampbeulen van Auschwitz schoon zit te praten. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn/haar daden, ook al zou je bedreigd worden, immers als niemand zich verzet tegen onmenselijke handelingen, zal er geen bliksem in die handelingen veranderen, bovendien kan je eigenbelang nooit boven dan van een ander stellen, zeker als je die persoon daar pijn mee doet, laat staan vermoorden (op een gruwelijke manier).

Benieuwd wat de ADHD ondernemers, die goede zaken met en in China doen van dit nieuwe feit vinden, ondernemers die onmiddellijk kwaad worden als je het woord ‘mensenrechten’ noemt. Nog meer benieuwd ben ik naar wat de wanpresterend PvdA minister van Buitenlandse Zaken, Timmermans hier op te zeggen heeft, immers als de belangen maar groot genoeg zijn, verdwijnen de zorgen om mensenrechten als sneeuw voor de zon, ook voor deze hypocriet, die zegt dat deze rechten een leidraad in zijn beleid zijn……..