Oorlog tegen terreur, je voert dan oorlog tegen wat jezelf veroorzaakt…

Bovenstaande uitspraak zag ik gisteren op tv, een uitspraak van de Australische ‘cabaretier’ Steve Hughes.

Of:  terreur kan je dat beetpakken?

Voor meer Steve Hughes (niet in het Nederlands ondertiteld): http://www.youtube.com/watch?v=u0lVbMOMTi0 genieten maar!!!!

Rutte is met van alles bezig…., behalve waar het echt om draait

Gisteravond heeft uw Azijnpisser met de kotszak binnen handbereik, een minuut of drie gezien van het uur, dat het grote stuk onbenul en zwaar wanpresterend VVD premier Rutte, zijn geblaat aan de natie liet horen bij Pauw&Witteman (daarna moest ik alsnog in draf naar de wc, daar er een tsunami aan kots kwam opzetten). “Wij zijn met van alles bezig”, “we willen de economie redden” en “soms (ha! ha!) gaat iets mis” waren een paar uitspraken van Rutte over zijn waardeloze afbraak-kabinet en het nog waardelozer beleid dat door dit kabinet gevoerd wordt. 

Als dit een slecht kabinet zou zijn, had men Dijsselbloem niet aangezocht voor de functie van voorzitter voor de Eurogroep…. ha! ha! ha! ha! ha! De lul vraagt zich niet af, waarom geen ander EU land deze functie claimde…… 

Maar liefst een uur lang trok het t-leutstel P&W uit voor deze Rutte 2 propaganda. Het oude wijf Witteman heeft de laatste week z’n bril weer op, vooral als het om (de PvdA in) Rutte 2 gaat, hij denkt zeker, dat dit de kijker wel zal overtuigen van de ‘grote kwaliteiten’ van het huidige kutkabinet, ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Samsom over EU referendum

De volksverlakker van het jaar 2012, gaat weer op voor diezelfde titel in 2013, de enorme PvdA flapdrol Samsom stelde, dat burgers in een raadgevend referendum moeten kunnen stemmen over het wijzigen van EU verdragen (als hij dat zelf initieert zou hij over een raadplegend referendum moeten spreken). Van dit soort wijzigingen is momenteel geen sprake, maar de enorme klootzak zal wel doelen op de petitie die Ewald Engelen is begonnen tegen verdere overdracht van bevoegdheden aan Brussel en bij overdracht van die bevoegdheden, eerst het volk te raadplegen via een echt referendum*. Daar is Samsom uiteraard niet voor, hij zei dan ook na zijn voorgaande stelling, dat dit de mensen het gevoel moet geven, dat zij wel degelijk iets in de melk te brokken hebben als het om de politiek en in het bijzonder over de EU gaat, maar dat moet wel bij gevoel blijven, snapt u? M.a.w. een referendum dat de politiek met veel wollig gelul naast zich neer kan leggen……

*Teken a.u.b. de petitie van Engelen, hier de link: https://www.burgerforum-eu.nl/

Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

Rabo ‘wieler-doping’ en gespeelde verontwaardiging

Piet Moerland, bestuursvoorzitter van de Rabobank, voerde deze week een ‘mooi’ toneelstuk op. Bijzonder ‘verontwaardigd’ reageerde hij op de steeds duidelijk wordende tekenen, dat er al heel lang doping werd gebruikt door de Rabo wielerploeg, ‘boos en teleurgesteld’ was het ‘credo….’ Dit alles terwijl een Rabo directielid er een paar jaar met de neus bovenop stond….. Daarnaast wist heel Nederland, behalve Mart Smeets (en daar kan je zelfs vraagtekens bij zetten, dus bij deze: ??????), van het dopinggebruik in de wielersport.

Diezelfde vraagtekens zet ik ook bij de ‘verontwaardiging van Moerland.

Het gaat bij de ‘wielerdoping’ net als met de hoerastemming bij de Rabo-hoofddirectie, na het uitbreken van de bankencrisis in 2008. Die hoerastemming, dat de Rabobank verschoond zou blijven van ellende is langzaam aan het wegebben, bij het Libor-rente schandaal sputterde deze directie nog even in de media, maar twijfels wegnemen was niet meer zo makkelijk.

Boonstra, die voorheen minstens één keer per week op tv, of radio te zien en te horen was, sputtert nog steeds wat tegen, hij blijft licht aan het eind van de tunnel zien, terwijl iedereen weet, dat die tunnel aan het eind is ingestort, echter de zo zekere toon, die hij pakweg een jaar geleden gebruikte, het in staccato de Nederlandse burgers bezweren dat er wat de Rabobank niets aan de hand is en dat het allemaal wel meevalt, is toch ‘wat’ afgezwakt……

Het wachten is op een bericht met feiten, dat de Rabo directie wel degelijk op de hoogte was van het dopinggebruik van ‘haar’ wielrenners en de bank te maken krijgt met een afwaardering van de triple A status, vanwege de gigantische, zwaar overgewaardeerde vastgoedportefeuille van deze bank.

Paul Witteman veegt EenVandaag de mantel uit

Gisteravond zat het oude wijf Witteman bij zijn VARA collega Nieuwkerk van De Wereld Draait door. Daar nam hij het op voor pauslikker Bodar, die z’n slof uitschoot tegen een EenVandaag verslaggever. Dit daar EenVandaag een aantal zaken betreffende nazi-paus Rrratzinger, ook bekend als Benedictus de 16e, op een rijtje had gezet, zaken waar Bodar niet van gediend was.

Bodar verdedigde hier wel -een massamoordenaar (door zijn condoom verbod), -een topkatholiek, die op z’n minst te weinig deed tegen kindermisbruik door zijn collega’s (voor dat hij paus werd en behoorlijk laks tijdens zijn ‘pausschap’), -een homohater de luxe, -een tegenstander van abortus, wat tienduizenden vrouwen het leven heeft gekost, -een tegenstander van euthanasie, die honderdduizenden een vreselijke dood heeft bezorgd. Zo zijn er nog wel wat onfrisse zaken uit zijn verleden te vinden, zoals zijn gelul over zijn gedwongen lidmaatschap van een nazi-groepering.

Ja Witteman, je hebt helemaal gelijk, die ex-paus is zo slecht nog niet, echt een aimabel man……

Ga maar weer snel en vroom oefenen voor de Matthäus Passion, hypocriete lul!

Mag deze oude zak met de boodschappenbus mee? (en niet meer naar de studio’s vervoeren!)

Natuurlijk gaf Nieuwkerk nauwelijks commentaar op de uitlatingen van Witteman, veronderstel……..

Muzikaal recept voor het volledig wegvagen van de PvdA en het vervolgen van de echte schuldigen van de Schipholbrand

Blogdokter P. Pisser heeft ondanks zijn drukke staatsondermijnende activiteiten*, toch weer tijd gevonden om jou te voorzien van een lekker geneeskrachtig recept.

Als eerste heeft de dokter Wall Of Voodoo geprogrammeerd met het album ‘ABC’, absoluut waanzinnig mooie psychedelische rock, grandiosidokio! Van het nummer ‘Mexican Radio’ gaat je haar recht overeind staan (voorzover aanwezig), humor, kritisch en zoals gezegd schitterende muziek. (zet de bas en het volume nog iets hoger! Niet via de koptelefoon luisteren!). Eveneens uit de 80er jaren: Cocteau Twins met het album ‘Garlands’, zag de band ooit in ‘t Paard, de zangeres was haar stem kwijt, triest en natuurlijk waren er een paar imbecielen die stonden te fluiten en te schelden (terwijl je de entree heffing terug kreeg). Gelukkig vonden de meeste bezoekers het jammer en ook wel zielig, de zangeres schaamde zich dood…. Nu we toch al even in de alternatieve rockscene zitten: het album ‘Fire And Water’ van Dave Greenfield en J. J. Burnell, de toetsenist en bassist (extra ordinaire!) van The Stranglers. Dit album is een trip op zich, prachtig! Het nummer ‘Nuclear Power (Yes Please)  voor alle kernenergie gekken, wat dat betreft: benieuwd of Samsom als de energie prijzen sterk zouden stijgen, bijvoorbeeld ten gevolge van nog meer aardgasbevingen, zijn standpunt nog eens zou wijzigen wat betreft deze levensgevaarlijke energievorm (zoals hij voor de ramp van Fukushima deed). Hoofdgerecht; nog eens het uiterst geneeskrachtige album ‘Intimacy’ van Bloc Party, mooi? Waanzinnig mooi, luister maar en geniet! Toet: The Faint Sounds Of The Shovelled Earth met gelijknamig album uit 1998, elektro rock, onder aanvoering van de Zweedse drummer David Sandström, sjkit’r’nde muziek, bovendien een album dat wonderwel mooi aansluit op Bloc Party.

Veel plezier!

* De dokter schijnt hij nu weer bezig te zijn, om de bankrekeningen van politici, die voor het asociale leenstelsel van studenten zijn, te hacken en leeg te plunderen en tegelijkertijd zelfs een spookrekening voor dit tuig aan te maken, waarop deze viespeuken een schuld krijgen van een paar ton.

Verpleegkundigen en verzorgenden op de nullijn, de nieuwe SNS directeur krijgt € 550.000,– per jaar…..

Verplegend en verzorgend personeel worden door Rutte 2 op de nullijn gezet (ik dacht overigens, dat ze daar al 10 jaar op zaten), echt een geweldig plan, we hebben toch al veel te veel van dat personeel……….

De nieuwe directeur van SNS krijgt € 550.000,– per jaar, omdat de wanpresterende PvdA kloot Dijsselbloem dat werk niet zou kunnen doen, welk werk wel? Aan m’n bed zou ik deze enorme hondenlul niet willen zien! Meer dan een half miljoen voor een directeur van een organisatie, die verantwoordelijk is voor het zoeken naar geld, waar de verpleegkundigen en hun collega’s nu voor worden gepakt……

Kan het nog krommer??????!!!!!

Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

Varkensstal brand af: 1.300 varkens verbrand en gestikt….

Leve het vleesvreten! Vandaag weer een brand in 2 varkensstallen in Nederweert, gevolg: 1.300 varkens zijn verbrand en gestikt….. Alweer een boer, die zo begaan is met ‘zijn’ dieren (die hij normaal gesproken tot de dood toe martelt), dat hij te besodemieterd is, om brandpreventieve maatregelen te treffen op zijn gore bedrijf…….

Straks weer een ‘lekkere’ karbonade op je bord, ‘want vlees hoort er bij’, ook zo goed voor je maag, darmstelsel en nieren, heerlijk!