Samsom, de smeerlap van formaat pakt de zwakkeren met ‘reden’

Afgelopen woensdag was de volksverlakker van 2012, PvdA windvaan Samsom, te gast bij Pauw&Witteman. Hier durfde deze enorme hufter te zeggen, dat als ‘wij’ nu de zwakkeren niet pakken (dat woord gebruikte Samsom natuurlijk niet), ‘wij’ straks de allerzwaksten moeten pakken met nog verdergaande bezuinigingen…….. godgloeiendegodverdomme, hoe durft deze tyfushond! (excuus aan de 4voeters)

Hij was de truc met zijn invalide dochter, in zijn smerige propaganda praatje in aanloop van de verkiezingen vorig jaar nog niet vergeten, dus haalde hij nu een gesprek met zijn zoontje aan…….. Hoe vies en laag kan je zijn en gaan?

Eerst stelde hij, dat het beleid van Rutte 2 de oplossing is voor de problemen en dat deze Nederland uit de crisis zouden trekken, nu stelde hij, dat hij graag naar een oplossing zoekt ‘met z’n allen’. Dat is alleen omdat de gore plannetjes dreigen te stranden in de Eerste Kamer en om dit leugenverhaal de burger door de strot te duwen, doet hij net of iedere burger mag meespreken. De smerige leugenaar zegt eigenlijk, dat ‘ze’ het niet meer weten, immers het wordt meer en meer duidelijk, dat het beleid van Rutte 2 nog slechter uitpakt dan de grootste criticus eerst voorrekende. Daarnaast liep de lul dapper te liegen, dat hij elke dag bij mensen in Nederland aanbelt, om te zien hoe het gaat en wat zij vinden van de situatie, althans iets anders kan je niet concluderen, als je z’n vervelende lulpraatjes hoort, gadverdamme wat een smerige enge griezel.

Scheefwonen deel 535

Dan zijn er mensen, die in een huis wonen, waar met het grootste gemak 3 grote gezinnen naast elkaar kunnen wonen, terwijl deze huiseigenaren op z’n hoogst met 6 of 7 mensen in zo’n ‘pandje’ wonen, maar vaak genoeg met maar twee personen (en jaarlijks een bedrag aan hypotheekrenteaftrek krijgen, waar die 3 gezinnen een maand of 2 van kunnen leven). Als politici en rechtse ‘economen’ het over ‘scheefwonen’ hebben, doelen zij altijd op huurders en laten het voorkomen, of deze scheefwoners voor een euro of twee per maand hun huis huren (zelfs voor een flatje in een achterstandswijk betaal je tegenwoordig de hoofdprijs, zelfs als deze flat al meer dan 30 jaar oud is en niet is voorzien van dubbelglas), bovendien zijn er hele volksstammen, die onterecht denken, dat deze ‘scheefwoners’ ook nog eens huursubsidie ontvangen. Ook oude mensen wordt asociaal gedrag verweten, als zij in het huis, waarin zij hun gezin hebben grootgebracht, tot hun dood willen blijven wonen, een huurhuis wel te verstaan, als het een koophuis is, hoor je daar geen hond over.

Dan te bedenken, dat de politiek deze ‘scheefwoners’ pakt, omdat er te weinig sociale huurwoningen zijn, daar wethouders van PvdA, VVD, CDA, D66 en GroenLinks deze (echte) sociale huurwoningen in een periode van amper 20 jaar hebben gesloopt en daar veel te weinig en veel te dure huurwoningen en koopwoningen voor terug hebben gebouwd, een lekker één twee drietje van politici met corrupte woningbouwcorporaties en de bouwmaffia……

Wie zou u aanmerken als scheefwoners?

Ziggo, of Sicko?

Werd afgelopen week gebeld, door een dame die zei namens mijn kabelaar, Ziggo te spreken. Of ik even tijd had voor een mooi aanbod. “Nee mevrouw, voor aanbiedingen graag een e-mail bericht naar mijn adres”. “Goed meneer, dan zal ik u nu doorschakelen met het info-filter”. “Dat hoeft niet mevrouw, ik sta al genoteerd bij het bel me niet register”.

Normaal breek ik zo’n gesprek al vloekend af en verbreek ik de verbinding. goed, dat ik dit deze keer niet deed, blijkt eens te meer, dat men dit register niet of bijzonder slecht raadpleegt……..

Baldewsingh promoot gecensureerde films

PvdA nitwit en vriendjespolitiek bedrijvende wethouder van Den Haag, Baldewsingh was vanmorgen te gast in Lijn 1 (Radio1 van 10.30-11.00u.). Baldewsingh maakte hier reclame voor een concert van het Metropole Orkest met twee Indiase zangers, die Bollywoodfilms van muziek voorzien. Deze wethouder houdt zich dus o.a. bezig met het promoten van zwaar gecensureerde films en is daar ook nog eens heel enthousiast over…………

Aurangzab was de presentator vandaag, u weet wel de rechtse trut met een grote bek over uitkeringen, terwijl zij zelf vaker ziek is, dan dat ze werkt (ze doet dit werk sinds ongeveer een half jaar). Het programma stond op de NTR site aangekondigd als: ‘Vandaag gaat Lijn 1 over de schoonheid van de Bollywoodfilm. Wat is het geheim van haar succes? En hoe word je populair in Bollywood?’, dit is de letterlijke tekst van de NTR, een zendgemachtigde die pretendeert onafhankelijk te zijn………..

Niets in de aankondiging over de zware censuur in India op films………

Naast al zijn ‘drukke werkzaamheden’ als wethouder, heeft Baldewsingh ook nog eens een boek over Bollywood geschreven……

Schipholbrand, eindelijk een beetje gerechtigheid voor ‘dader’

De Libiër Ahmed Isa Al Jeballi is eindelijk vrijgesproken van schuld aan de Schipholbrand. Deze getraumatiseerde man, die gevangen zat, daar hij ‘illegaal’ in Nederland was aangetroffen, kreeg ook nog eens de schuld van 11 doden in de schoenen geschoven. Gelukkig dacht de rechter daar nu heel anders over.


Nu nog de echte schuldigen strafrechtelijk vervolgen: de zwaar disfunctionerende CDA kakzever P.H. ‘godverdomme’ Donner en Kots Op Nederland blufkut en haatzaaier Verdonk!

Schultz van Haegen en kabinet: meer asfalt om de bouw uit het slop te trekken

Schultz van Haegen en de asfaltlobby hebben het voor elkaar in het kabinet: het zwaar disfunctionerende VVD takkewijf gaat 500 miljoen extra investeren in asfalt, met als kul argument, dat dit de bouw uit het slop zal trekken. Terwijl men de woningbouwcorporaties 2,5 miljard ontfutselt, geld dat niet meer geïnvesteerd zal worden in de bouw, snapt u de rekensom?

Dit nog naast het feit, dat de files zwaar zijn afgenomen* door de crisis en de daarmee parallel lopende giga werkloosheid, die niet rond de 600.000 ligt, maar dik boven één miljoen zit. Hoe dat kan? Even de bijstandstrekkers meerekenen en diegenen, die geen recht op bijstand hebben, daar hun partner nog wel werkzaam is en een ‘te hoog’ salaris heeft, waardoor je niet voor aanvullende bijstand in aanmerking komt. Let wel in de laatste groep, zitten heel veel gezinnen en stellen, die ondanks dat de inkomsten van één van de partners ‘te hoog’ zijn, maar door de werkloosheid van de andere partner en diens inkomen, de touwtjes niet meer aan elkaar kunnen knopen, als gevolg de huur of de hypotheek niet meer kunnen betalen, waardoor deze mensen op straat geschopt worden. Bovendien geeft dit ook een extra zware claim op belastinggeld, immers wij laten mensen gelukkig nog niet op straat wonen en van een kale kip kan je niet plukken (die mensen hebben geen cent over, maar moeten wel geherhuisvest worden). Gevolg van dit alles: een groot tekort aan echt betaalbare sociale huurwoningen, die met grote voortvarendheid de laatste 20 jaar zijn gesloopt door PvdA, VVD, D66 en GroenLinks wethouders, die flinke lobby hebben bedreven voor de bouwmaffia.

Nog steeds blij, dat u op de volksverlakkers van de PvdA en de VVD stemde?

*Een zware kul-investering dus.

Muzikaal recept voor het stoppen van asociaal beleid, maar tegen suf machogedrag

Blogdokter P. Pisser heeft weer een gevarieerd geneeskrachtig recept voor jou samengesteld, geniet ervan en doe er je voordeel mee!

De dokter. is in familie sferen, dus vandaag begint hij alweer met een album van de legendarische 60er jaren band  Family, dit keer met het album ‘It’s Only A Movie’, best aardig hoor, maar het haalt ‘het’ niet bij ‘A Song For Me’ en bijvoorbeeld ‘Music In A Doll’s House’. natuurlijk is het goed genoeg voor dit recept, anders had de dokter dit album er niet in opgenomen. Duidelijk te horen, dat Chappo bezig was de band om te vormen naar de band Streetwalkers, bij vlagen hoor je de psychedelische folkrock van Family terug. Dan een heel bijzondere band: Alberto Y Los Trios Paranoias met ‘Mandrax Sunset Variations’, je hoort het al aan de naam en de titel: een berg plezier (op hoog muzikaal niveau). De band nam allerlei bands in de maling met covers van hun nummers, waar schitterende humoristische teksten op werden gezet, zoals Weird Al Yankovic dat nu doet. De zanger Lee Prior stierf in 1980 aan de gevolgen van leukemie, het schijnt, dat hij tot een paar weken voor zijn dood optrad. Waanzinnig mooie muziek, zelfs als je de geparodieerde bands niet kent, blijft het schitterende humoristische muziek, genieten piepels! In het nummer ‘Rockin’Sav’yer’ komt weer een haan voorbij, wat is dat toch een maf geluid, een kraaiende haan. Nog een mooie cover van het Pistols nummer ‘Anarchy In The UK’, doet me denken aan Ruben & The Jets van Zappa. Voor de aftredende nazi-paus en massamoordenaar de luxe Ratzinger, het nummer ‘God is Mad’ (met DEVO intro). Dan iets geheel anders (hoewel?): Liquid Hips met ‘Static’ prachtige strakke funkrock, met kritische, humoristische teksten. Ondertussen zat dr. Pisser met één oog naar ‘Futurama’ te kijken, een aflevering waarin Beck figureert, met de muziek van Liquid Hips daar hard overheen, was het geheel volkomen krankzinnig, maar wel zo dat je je bijna doodlacht. We gaan door met het Zwitserse Seelenluft en het album ‘The Way We Go’, werkelijk ongekend mooi muziek (nou nou dokter…), een trip op zich. Dat geldt ook voor het volgende Zwitserse album: ‘One Second’ van Yello, hier ben ik het met de dokter eens, deze muziek is volmaakt, wel de remix met sjkit’r’nde bonus, zodat je Shirley Bessey nog eens hoort, fabulotasticosie! OZO! (Oranje Zal Ondergaan!).

Alles geheel af te spelen, op ABN, voor het gewenste resultaat!

Veel plezier!

‘Games’ en machogedrag

Volwassen kerels, die ‘spelletjes doen’ te kinderachtig vinden klinken, spreken bij het computerspelletjes doen, over ‘gamen’. Als die zelfde kerels over computerspellen spreken, hebben ze het over ‘games’, en één bepaald spel, wordt dan ‘de game’….., ze denken dat dit lekker macho klinkt…… ha! ha! ha! ha! ha!

Dijsselbloem over de CPB cijfers: “het is triest dat mensen hun baan verliezen ten gevolge van de crisis”. Die mensen worden werkloos, als gevolg van m.n. het beleid, dat jij in en met het kutkabinet Rutte voert, enorme klootzak!!!!!

Begrotingstekort van 3% niet meer heilig

Het is werkelijk niet te geloven, maar in een paar weken tijd heeft er een totale omwenteling plaats gevonden, wat betreft de de EU begrotingstekort-regel van 3%. Zo ongeveer alle voorstanders van bezuinigingen en een handhaving van maximaal 3% begrotingstekort, die er een jaar geleden waren, zeggen nu met een ernstige kop, alsof ze nooit een andere mening hadden, dat we schijt aan die 3% regel moeten hebben, daar we anders de economie kapot bezuinigen (of de economie al niet voor een fiks deel naar de kloten is geholpen met hun instemming). Let wel, daar zit een kluitje economen tussen, die flink wat invloed hadden op het regeringsbeleid van het waardeloze Balkenende 4 kabinet plus het net zo waardeloze Rutte 1 en 2 kabinet. Zeker na de vandaag gepubliceerde CPB cijfers (die nooit blijken te kloppen), is het hek van de dam, schijt aan de 3% begrotingstekort-regel is het devies…..

Zelfs politici die krampachtig vasthielden aan die 3% begrotingstekort-regel zeggen nu, met een gezicht van dat heb ik altijd al gezegd, dat het vasthouden aan die regel dom is of zelfs fetisjisme is. Bijvoorbeeld de D66 super-asociaal Pechtold, CDA leeghoofd de luxe van Aersma Buma* en nog een paar anderen waaronder GL met suflul van Ojik, die zich na de laatste verkiezingen haastte met een draai in het ‘denken’ bij GL.

Eigenlijk nog erger is de draai, die men bij de ‘onafhankelijke’ NOS op Radio1 maakt, voorheen had men de ene na de andere ‘deskundige’, die met instemming van de presentatoren, een vasthouden aan deze 3% regel propageerden, als je dezelfde presentatoren nu hoort, heeft hun mening een zelfde grote draai gemaakt, als die bij de voornoemde ‘deskundigen’ en politici.

* Aersma Buma houdt al knikkend voor de NOS camera een slag om de arm, je weet ten slotte maar nooit….. De enorme idioot is tegen verder bezuinigen en neemt alle verantwoording voor de door het CDA in het verleden genomen beslissingen, u weet wel: het fout gestrikte en zwaar wanpresterende CDA varken de Jager, die de 3% EU regel zo ongeveer claimde als zijn verdienste en keer op keer volhield, dat we hoe dan ook vast moesten houden aan die regel, daar bezuinigde hij in het kutkabinet Rutte 1 de economie al voor een groot deel mee naar de kloten. Nu is bezuinigen ineens heel fout, vooral met de nadruk op ‘nu’, alsof het resultaat van Rutte 1 een waanzinnig succes was (om met CDA imbeciel Eurlings te spreken)…… ha! ha! ha! ha! Maar Aersma ging verder, de 3% regel is een richtsnoer, aldus de ja knikkende droplul. Laten we niet vergeten, dat de 4 CDA kabinetten Balkenende en Rutte 1, waarin het CDA zitting had, aan de wieg stonden van de huidige grote ellende!

Conclusie: al de voorgenoemde personen zijn hypocriete volksverlakkers, die voor een groot deel verantwoordelijk zijn, voor de recessie waar Nederland nu al bijna 2 jaar in zit.

En de PvdA? Grotere volksverlakkers zijn momenteel niet in de politiek te vinden. De hoogste tijd, dat deze partij volledig wordt weggevaagd. Grote windvaan Samsom durfde gisteren bij Pauw&Witteman te zeggen, dat nu weliswaar de zwaksten ook worden gepakt, maar met een beroep op zijn zoontje (in de verkiezingscampagne durfde hij zijn invalide dochter te misbruiken voor de PvdA), durfde deze valse tyfusklootzak te zeggen, dat als we dit nu niet doen, we straks de allerzwaksten pakken……. Ja u hoort het goed!

Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?