Freek de Jonge en zijn ‘oranje geschenk’

Hé de Jonge, herinner jij je de actie ‘bloed aan de paal’ van jou en Bram Vermeulen nog? Nu komt het bloed van de slachtoffers, die gemarteld en gedood werden onder het fascistisch Argentijnse Videla regime, zelfs aan de ‘paal’ van de Nederlandse monarchie. Door dat zelfde bloed, heeft pampaprinses Maxima zich op kunnen werken tot het niveau, dat haar geschikt maakte voor ons nationale waterhoofd. (Je zou haar paaldanseres kunnen noemen….)

Zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/02/freek-de-jonge-en-het-cadeau-van-pauw.html

Modellen: het vrouwelijk ideaal beeld

Is het u wel eens opgevallen, dat vrouwelijke modellen, naast extreem lange benen (dat vinden ‘de’ mannen nu eenmaal mooi, nou ja, geil is een beter woord), een bijzonder kleine romp hebben, dat geeft ze een spinachtig uiterlijk. De romp is zo klein, dat wanneer je een munt in de mond zou gooien, deze er een paar seconden later, aan de onderkant weer uit dondert.

Nee, dat is echt geweldig mooi!

Muzikaal recept voor het tegengaan van belastingverspilling en een totaalverbod op neonicotinoïden

Hier jouw gebruikelijke geneeskrachtig recept tegen de algehele volksverlakkerij, die dagelijks over jou wordt heengestort.

Blogdokter P. Pisser start vandaag met de vrolijke, gestoorde klanken van Little Richard met het album ‘Little Richard Rips It Up, en dan de 3e cd van dit compilatiealbum. Schitterende rock&roll van deze geweldige zanger (een kruising tussen de stem van Nina Simone en Lee Dorsey), pianist en tekstschrijver. Een ander compilatie is ook goed, als de nummers ‘Lucille’, Keep a Knockin’ en ‘Good Golly, Miss Molly’ er maar op staan, geweldig en wat een energie! Voort naar een paar decennia later, met: ‘Deiche’, een album met vervreemdende, psychedelische muziek, opgediend op een (klein) bedje van glamrock. minstens zo expressief als de muziek van Richard en wat een bassist die Dave Roberts, kortom prachtig! Terug naar de rock&roll, maar dan een aantal decennia verder met het album ‘Fiend Without A Face!’ van de gelijknamige band, jezus op een makke hond, wat is dit goed, over energie gesproken! Met dank aan zijne hoge doorgeluchtheid Lucos Bravos Primeros, dat geldt ook voor de komende 2 albums: The Animal Collective met ‘Merriwheather Post Pavillion’, bijzonder vervreemdende psychedelische shit, alsof je zo nu en dan de Beach Boys op acid hoort, meer dan sjkit’r’nd!!! Vervolgens Bloc Party met ‘Intimicy’, godallemachtig wat een muziek, groots!! Zie ook de filmpjes van deze band op YouTube! (Robert Smith van The Cure zit in de coulissen te genieten). Hoofdgerecht: 2013 Beck jaar, dus…. ‘Midnight Vultures’, waar het af en toe wel lijkt of Robert Palmer weer tot leven is gewekt, prachtig! Tot slot: Thievery Corporation met ‘Culture Of Fear’, je weet wel een cultuur die met name wordt gevoed door het disfunctionerende VVD lampenpoetsstel Teeven en Opstelten.

Veel plezier!

Oranje propaganda op Radio1

Zojuist werd iets na 16.00u. het reguliere programma op Radio1 onderbroken, door een zwaargewicht idioot, die bijna 20 minuten lang vertelde, waar ‘wij’ onze belasting aan gaan verspillen, ten behoeve van het middeleeuwse achterlijke monarchie sprookje, op 30 april a.s.

Alleen deze inbreuk op de programmering is al een aanzienlijke verspilling van belastinggeld, ongelofelijk!!!

Vroege Vogels over giftige voeding en drank

Zojuist had ik al een bericht over voedselveiligheid*, zoals vandaag bepleit door Foodwatch. Gistermorgen besteedde Vroege Vogels aandacht aan neonicotinoïden, een bestrijdingsmiddel voor de landbouw, dat onder CDA ‘mijn boerenhart huilt’ Verburg, niet is beperkt in gebruik, maar juist een verruimde gebruiksvergunning kreeg (zelfs voor golfbanen!!!). Allang waarschuwen wetenschappers voor deze giftige stof, die ook nuttige insecten vernietigd en na opname door bijvoorbeeld vogels, niet alleen in deze dieren terechtkomt, maar ook in grotere dieren terechtkomt en daar niet uit verdwijnt. Onder andere door dit gif, is de bijenstand wereldwijd grote klappen toegebracht (behalve Australië  waar dit middel, net als in een aantal andere landen verboden is).

Volgens nieuwe onderzoeken komt deze gifstof ook in voedsel voor consumenten terecht, in hoeveelheden, die gevaarlijk zijn voor het menselijk lichaam. Met name bessensap werd genoemd in Vroege Vogels, als een drank waar veel te grote hoeveelheden van deze teringzooi inzitten.

Als commentaar had de duo-presentatie van Vroege Vogels contact met Esther Ouwehand van de PvdD. Vroege Vogels is een VARA programma, de propaganda omroep van de PvdA, waarom zocht Vroege Vogels geen contact met een PvdA Kamerlid? Deze partij zit ten slotte in de regering, met een fractievoorzitter en partijleider, die n.b. bij GreenPeace werkte en verantwoordelijk is voor PvdA regeringsdeelname aan die regering. Als geen PvdA lid wilde reageren in de uitzending, waarom vermeldt Vroege Vogels dat dan niet? Het is duidelijk, zoals ik hier al eerder stelde, Vroege Vogels is onderdeel van het zieke PvdA propaganda orgaan de VARA!

*Zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/02/kinderen-en-gif-verbod-op-slechte.html

Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

Syrië, bij de NOS kan ‘t belastinggeld maar niet op

Afgelopen zaterdag een speciale Nieuwsuur, het hele team zat in een door Syriërs bevolkt vluchtelingenkamp, met hopman Twan Huys aan het hoofd (‘hopman’ ook wat betreft inkomsten uit belastinggeld). Het is duidelijk, het belastinggeld klotst bij de NOS niet tegen de plinten op, maar komt daar als een tsunami overheen…….

Ongelofelijk!!!!

Goede oorlogsjournalistiek in Nederland, is op een paar positieve gevallen na (zoals Arnold Karskens), verworden tot een sensatiebaantje voor ondermaatse verslaggevers en nu zelfs presentatoren……

Kinderen en gif: verbod op slechte voedingsstoffen

Foodwatch, een ‘onafhankelijke’ Nederlandse organisatie, die ‘samen met u op komt voor transparantie over voedsel en eerlijk eten!’, liet vandaag weten dat we het niet langer moeten pikken dat allerlei schadelijke stoffen zoals suiker en foute vetten in voedsel, drank en snoep voor kinderen zit. Voorts maakt de organisatie zich terecht boos over alle foute reclame, die over kinderen wordt uitgestort, of dat nu in reclame, of in een door een bedrijf gesponsord programma is.

Foodwatch begaat één kapitale fout, suiker is allang niet meer nodig, de EU heeft de introductie van ‘Stevia’ jarenlang tegen gehouden, ter wille van de suikerindustrie, terwijl dit een natuurlijke zoetstof is, die vele keren zoeter is dan suiker en bovendien een gunstig effect heeft op diabetes, of het voorkomen van diabetes. Voor vet geldt hetzelfde, foute vetten moet je niet willen gebruiken, daar zijn voldoende alternatieven voor. Foodwatch zou niet voor minder troep, maar voor een totaalverbod op een aantal stoffen moeten pleiten.

Voorts zou Foodwatch VVD stoephoer Schippers verantwoordelijk moeten stellen voor alle negatieve effecten van foute voedingsstoffen, zij weet dat deze alternatieven er zijn, maar om de industrie te beschermen, staat ze toe, dat kinderen dagelijks worden vergiftigt in ons land. Bovendien zorgt zij met deze handelswijze, dat er een onevenredig grote belasting op de zorg bestaat en blijft bestaan (ja zelfs groeit), maar intussen wel lopen te zeiken, dat de zorgkosten jaar na jaar stijgen………

Dat Foodwatch zich keert tegen reclames en sponsoring die op kinderen is gericht, is volkomen terecht, net als de klacht, dat het nog steeds niet onmiddellijk duidelijk is, wat er in een product zit, als je dit van het schap in de winkel pakt (als je de etiketten wilt kunnen lezen, moet je zelfs een vergrootglas meenemen), meer dan schandalig, het is godverdomme 2013!!!!!

Nogmaals dat is alleen om de ‘heren/dames ondernemers te beschermen, terwijl de overheid o.a. de taak heeft de burger voedselveiligheid te bieden (daar betalen wij belasting voor!), dat dit allang niet meer zo is, blijkt wel uit het uitkleden van de verschillende inspecties, door diverse, opeenvolgende kabinetten, die met de VVD of het CDA aan het stuur, met de steun van de PvdA, D66, CU, en SGP natuurlijk!

Sadiq Harchaoui vindt dat Nederlanders ongefundeerde kritiek uiten

Sadiq Harchaoui, voorzitter van de Raad voor de Maatschappelijke Ontwikkeling (RMO) was vanmorgen te horen bij BNR (na 09.00u.). Deze man is tevens voorzitter van de raad van bestuur van Forum, lid van het Economic Board of Development Rotterdam (ook uit te spreken op z’n Engels, dat Rotterdam?), lid van de Taskforce (gadverdamme, of het oorlog is) Jeugdwerkloosheid en lid van het landelijk bestuur van het Nederlandse Rode Kruis. De RMO wordt vanaf 22 maart gevestigd in het ministerie van OCW. Niet zo vreemd dat deze zak, na ‘onderzoek’ van het CPB (ha! ha! ha! als je dat instituut nog serieus neemt, is er definitief iets mis in je bovenkamer) vindt, dat er veel onbehagen is in Nederland, met veel wollige woorden, stelde hij, dat er weliswaar veel onbehagen is, maar dat deze vaak ongefundeerd is en dat de politiek er de oren naar laat hangen. Dus met andere woorden, er is onbehagen, waar geen basis voor is, maar de politici reageren daar dan wel op, met maatregelen en/of antwoorden neem ik aan……

Als Hachaoui vindt dat de PVV fascisten ongefundeerd mensen als vuil wegzetten, heeft hij een punt, maar als hij stelt dat er onder de bevolking alleen maar onbehagen is, die niet gefundeerd is, of waar de klagers zelf geen oplossing voor zien, dan zit hij achter z’n vele bureaus toch echt heel diep te slapen. Er worden meer dan genoeg alternatieven aangevoerd, het zijn juist de politieke machthebbers, die altijd zeggen, dat het beleid, dat zij voeren, het enige juiste is, zelfs al stellen (vele) echte deskundigen, dat er wel goede en degelijke alternatieven zijn, die wel werken.

Kortom, deze enorme flapdrol doet niet anders, dan de stellingnamen van het huidige kabinet verdedigen, ach wiens brood men eet, diens woord men spreekt. De hoogste tijd om dit soort adviesorganen met de grootste spoed op te doeken, te beginnen met het CPB, waarna de RMO op de 2e plaats komt, dat scheelt weer een fikse slok op de belastingborrel! (en niet zo gênant als een spreuk aan de wand!)

Harchaoui heeft zelf weinig te klagen, hij heeft gegarandeerd een bijzonder vet salaris!

Benieuw of hij ook hysterisch stond te schreeuwen, bij de voorgenomen inkomensafhankelijke zorgpremie, die na een paar dagen krijsen van de toplaag in onze maatschappij* werd afgevoerd……

Moet je eens proberen bij maatregelen die de grote onderlaag keer op keer treffen, terwijl die geen cent meer kunnen missen. Nee Azijnpisser, dat is ongefundeerd onbehagen……

*Een protest gedragen door de meest foute krant van Nederland, de Telegrof, u weet wel, de krant die na WOII een verschijningsverbod kreeg opgelegd, maar daar totaal niets van geleerd heeft.