Timmermans snapt eindelijk hoe je de boel pas echt goed kan belazeren

Het is bijna niet te geloven, maar toch echt waar, PvdA kleuter en nitwit de luxe Timmermans heeft door hoe je de burger belazert en tegelijk je handen in onschuld wast. Hij vraagt de burger ‘mee te praten’ over het mensenrechtenbeleid van Buitenlandse Zaken. Niet dat je daar echt iets mee doet, je zegt gewoon, wat volgens jou de uitkomst van ‘die inspraak’ is: het staande beleid, dus geld gaat voor de moraal, tenzij het niet anders kan dan economisch belang op zij te zetten voor de mensenrechten, zoals nu in Syrië (weet u nog hoe lang het duurde voordat Shell, de boel daar afsloot?). Bij commentaar na grote missers, wijs je dan simpel op de wil van het volk.

Twee vliegen in 1 klap: Timmermans geeft de burger ‘inspraak’ en kan daarnaast net doen, of hij niets te maken heeft met het meer dan mensonterende vluchtelingenbeleid in ons land, terwijl de Nederlandse ambassades in het buitenland rapporten opstellen (ambtsberichten Buitenlandse Zaken), waarin vaak ten onrechte wordt beweerd, dat vluchtelingen teruggestuurd kunnen worden, sterker nog op basis van deze berichten zijn mensen teruggestuurd, die na terugkomst in eigen land ‘plotseling spoorloos verdwenen’ of werden vermoord…….

En dan vindt het OM het gek, dat mensen zo boos worden, dat ze in hun mails, brieven, of artikelen stijlfiguren gebruiken, die men misdadig vindt, zo werd Joke Kaviaar onlangs volkomen ten onrechte vervolgd en veroordeeld wegens opruiing, een schande van formaat!!!!

Samsom loog de werknemers van de sociale werkplaatsen voor

“Mark jij pakt de mensen hun kansen af en dat maakt mij razend” en: “Als ik ooit één moment twijfelde waarom ik ben opgegaan voor de partijleider van de PvdA, jullie zijn mijn bewijs. Ik ga voor jullie strijden, die wet gaat van tafel, het kabinet gaat weg en in ieder geval zorgen we ervoor dat jullie je werk houden.” Dit zijn een paar uitspraken, die Samsom op 22 maart vorig jaar deed, tijdens een demonstratie op het Malieveld tegen de bezuinigingen op de sociale werkplaatsen.

Bijna een jaar verder, de PvdA zit in het kabinet, dus de sociale werkplaatsen kunnen gerust adem halen, de bezuinigingen gaan van tafel….. Nou nee, integendeel, Jette ‘roltmaardoor’ Klijnsma, die de hele wereld wel wil laten zien, dat zij gehandicapt is en dus pal zou moeten staan voor lotgenoten, heeft beslist, dat de sociale werkplaatsen uiteindelijk verdwijnen: per 1 januari 2014, zullen er geen nieuwe krachten meer de WSW in mogen stromen, waardoor die werkplaatsen uiteindelijk failliet zullen gaan, immers er zijn uiteindelijk te weinig mensen over, die nodig zijn om nog opdrachten aan te kunnen nemen…….

Of gaat wanpresterend PvdA tutje Klijnsma straks ‘vrijwillig’ mensen met een uitkering verplicht te werk stellen in die werkplaatsen*, die dan een ander etiket krijgen? Eén ding is zeker, de gehandicapten, die je tot de zwakste groep in deze samenleving kan rekenen, zijn het spreekwoordelijke kind van de rekening……..

*Zoals haar collega PvdA lid, de enorme klootzak wethouder Florijn in Rotterdam tracht te doen (diens Westlandbus project is intussen ‘een stille dood gestorven’).

Nog steeds blij, dat u op deze partij van leugenaars en hypocrieten stemde?

De ouderen en de zwaksten moeten inleveren, als gevolg van misdadig handelen door de financiële wereld en wanpresterende politici. Als die financiele wereld in de problemen komt, stoppen diezelfde politici er gewoon 3.7 miljard aan belastinggeld in!!!!!

Dijsselbloem snijdt in eigen vingers, of: wat zijn we ‘blij’, dat hij 2 functies heeft

PvdA nitwit, de ‘deskundige’ minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep Dijsselbloem, is nog maar net ‘verkozen’*, of hij zit in een onmogelijke spagaat. Als voorzitter van de Eurogroep moet hij zichzelf als minister van Financiën in Nederland dwingen zich te houden aan de afgesproken begrotingsregel van een maximum van 3% tekort, immers met de 3,7 miljard steun, die Dijsselbloem uittrekt voor SNS Reaal, overschrijdt Nederland die norm. Om zijn geloofwaardigheid te behouden binnen de EU, moet Dijsselbloem vasthouden aan die regel, zeker nu hij net benoemd is en Rutte en de Jager zich volkomen ten onrechte, het vuur uit de sloffen hebben gelopen voor de grens van die 3%.

Vanmorgen zei Dijsselbloem dat het nog te vroeg is om te zeggen of er nieuwe bezuinigingen nodig zullen zijn…….. Heerlijk hè, hoe politieke idioten zichzelf totaal ongeloofwaardig maken…..

*Waarom ambieerde geen ander land deze functie? De vraag stellen is ‘m beantwoorden en dat is nu wel gebeurd, ha! ha! ha! ha!

 

Jeroen Wielaert likt de grote aars van het koningshuis

De mislukte jaren 50 sinterklaasdichter Jeroen Wielaert, gebruikte zijn programma Lijn 1 vanmorgen weer voor dikke gore oranje propaganda (althans dat was de bedoeling). De rechtse hufter had als tegenstander van het koningshuis Westbroek in de studio, niet zo slim, daar Westbroek ‘iets’ slimmer is dan hijzelf. Wielaert, die het liefst zichzelf hoort, nam het woord sprookje van Westbroek over, deze gebruikte dit woord om aan te geven hoe belachelijk de monarchie eigenlijk is. Leeghoofd Wielaert stelde dat het sprookje blijft staan, zeker voor de jonge generatie, de lul ging zover, dat hij bij kleine meisjes, die prinses willen zijn, suggereert dat dit in de genen zit. Totaal voorbijgaand aan alle sprookjes en filmpjes die kleine kinderen zien, propvol zitten met prinsessen en prinsen, het is dan ook meer dan duidelijk, dat Wielaert, de kampioen bokkenschieten, niet weet wat sprookjes zijn. Volgens Wielaert koestert het volk de koningin in tijden van crisis……. ha! ha! ha! ha! wat een gek!

Een dichter was gevraagd een gedicht over de troonsopvolging te maken (of deze belde in met een gedicht), deze man had ook al zware kritiek op het koningshuis. De naam Zorreguieta en Bernhard vielen in dit gedicht, in combinatie met nazi’s en fascisten, dat schoot Wielaert in het verkeerde keelgat. We moeten het overlaten aan de jongeren, hij vindt dat er te veel kritiek is op de oude mannen en het heeft niets te maken met de jonge generatie, aldus Wielaert…… (die vindt dat hijzelf een ongeleid projectiel is, ha! ha! ha! ha!).

Zie hiervoor: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/01/zorreguieta-komt-niet-naar-de-kroning.html

Tot overmaat van ramp (voor W.) belde er een vrouw in, die ook een berg kritiek op de monarchie had. Zij stelde dat het gelul is, dat Beatrix het veel moeilijker heeft dan anderen, wat haar is overkomen, overkomt miljoenen anderen ook, alleen kunnen die niet elk weekeinde met een vliegtuig naar Londen, om een zoon in coma te bezoeken (die kunnen zelfs die verpleging niet betalen). Ook over het verhaal, dat het ‘beroep’ van koningin zo zwaar is, maakte deze vrouw, volkomen terecht gehakt, alsof het een plaag is als je koning wordt, je kan dat gewoon weigeren, de imbeciel Wielaert zei daarop, dat zowel Beatrix en Alexander  in het verleden lieten weten, niet te wachten op het koningschap, en hij ziet het als bewijs, dat ze dit toch deden/doen, dat het ‘koningschap’ een roeping is…..ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wielaert kwam nog met de grove leugen, dat het koningshuis ons miljarden oplevert, dit argument, werd door Westbroek feilloos ontleedt in grote stukken nonsens.

Tot slot zei de enorme hondenlul Wielaert, dat ‘we willen bewonderen’, doelend op de populariteit van het koningshuis. Alsof dat in onze genen zit, jezus wat een klootzak! Vandaar, dat men voor positief commentaar op het koningshuis plaatsen als Katwijk opzoekt, ha! ha! ha! ha!

Van Haersma Buma leeft in een andere werkelijkheid

De CDA houtenkop van Aersma Buma, liet vanmorgen weten, dat we in een andere werkelijkheid leven. Ja, het CDA en hijzelf hebben de maatregelen gesteund, die het handelen van banken aan banden hebben gelegd, maarrrrrr gezien de oplopende werkloosheid is die andere werkelijkheid ontstaan. De hufter is dom, dat is waar, maar is hij werkelijk zo dom, dat hij niet ziet, dat onder Rutte 1, de werkloosheid als een pijl de lucht inschoot, idem de faillissementscijfers, idem de armoedecijfers? Dit alles nog naast een economische krimp, die werd weggepoetst, door een nieuwe rekenmethode, die uiteindelijk ook geen stand hield, waardoor we nu in een nog grotere krimp zitten. Je kan zonder overdrijven zeggen, dat we intussen fiks meer dan 1,5 jaar met een economische krimp te maken hebben. Let wel(!), waar het CDA één van de hoofdverantwoordelijken voor is.

Er is dan ook op het gebied van de werkelijkheid voor de doorsnee burger, maar één verandering, i.p.v. door de VVD, het CDA en de PVV op een schandalige manier uitgekleed te worden, is dat nu door de VVD en de ‘socialisten’ van de PvdA….. Dit uitkleden is puur het gevolg van het gigantisch fout handelen van banken, verzekeraars en pensioenfondsen, dit foute handelen, wil van Aersma Buma nu nieuw leven inblazen.

Ach ja, van Aersma Buma, als je de idioot hoort lullen, kan je niet anders dan de conclusie trekken, dat hij totaal buiten de dagelijkse werkelijkheid ‘leeft’.

Wilma Mansveld, totaal ongeschikt voor haar functie

De wanpresterende PvdA staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu heeft weer een ‘prestatie’ toegevoegd aan de lijst met blunders, die ze in een paar maanden heeft opgebouwd. Zoals het afschaffen van statiegeld op de petflessen handhaven, of het Fyra trein debacle (zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/01/wilma-mansveld-en-de-fyra.html ),of de handhaving van de verhoging op de maximumsnelheid, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/01/mansveld-en-samsom-hebben-schijt-aan-de.html .

De nieuwste ‘prestatie?’ Het maandenlang onder tafel houden van een verontrustend rapport, dat aangeeft, dat ProRail het spoor slecht onderhoudt, dat werk besteedt ProRail uit, deze ‘zaligmakende’ aanbestedingen zorgen er voor dat bedrijven beloven zaken het goedkoopst te kunnen doen, wat in de praktijk meestal betekent, dat men onder de kostprijs werkt en zoals iedere garnaal kan bedenken, kan dat tot niets anders leiden, dan het zwaar ondergraven van de kwaliteit van geleverde diensten of producten.

De hoogste tijd, dat leeghoofd Mansveld opstapt, wat een ongeloofwaardige en totaal onverantwoorde nitwit-politica!

Muzikaal recept tbv echte zorg voor de zwaksten i.p.v. het euthanasie beleid door Rutte 2

Hier jouw uitgekiende geneeskrachtige recept, verzorgt door blogdokter P. Pisser.

Het 1ste ingrediënt is het album ‘For The Next/And Not Or’, een mooi album van gitaargod Hillage (o.a. Gong, System 7), genieten maar! De reis wordt vervolgd met het album ‘The Fon Mixes’, remixes van  The Art Of Noise nummers, met namen als The Prodigy, Mark Gamble, Carl Cox, Sweet Exorcist, e.a., sjkitt’rende SF muziek. Over SF gesproken: Fat Boy Slim met ‘Palookaville’, met mooie covers van o.a. Santana en Steve Miller, prahahahahachtig!!! Dan de on-Nederlands mooie muziek van The Urban Dance Squad met ‘Life’n Perspectives of a Genuine Crossover’, godsakke, wat is dit (nog steeds)  mooi en wat een energie leverancier! Hoofdgerecht van deze dag: Leftfield met de bonus cd van ‘Leftism’, leuk hè, die hoge piep via de koptelefoon, moet je die klote dingen maar niet gebruiken! Maar wat is dit sterk! Tot slot: het prachtige album ‘45.33’ van LCD Soundsystem, voor de regelmatige gebruikers van deze recepten, intussen een geneeskrachtig begrip!

Alles geheel afspelen op ABN! (maar zonder koptelefoon).

Veel plezier!