Brandpunt of brandhout? Oranje propaganda voor kleuters

Brandpunt had afgelopen zondag als onderwerp de hoed van Beatrix, althans het ging om beeldmerk Beatrix, dat door oranjelikkers belachelijk wordt vergeleken met merken als Shell en Unilever, alsof het mens weet ik wat verkoopt. Ze is hooguit op hypocriet-vlak te vergelijken met dit soort beeldmerken van grote bedrijven, die zich  voordoen als duurzaam en ondertussen het wereldmilieu op grove wijze naar de gallemiezen helpen, neem de kersttoespraken waarin zij aandacht vroeg voor het milieu, terwijl ze groot aandeelhouder van Shell is en lid van een familie, die op kosten van de belastingbetaler meer vliegt dan wie ook (uitgezonderd piloten en cabine personeel).

Zondag ging het met name over de ‘vondst’ om in een islamitisch land met een grote hoed op te lopen, waar de hoofddoek omheen geknoopt zat… ha! ha! ha! Alsof het om een creatie ging, die alleen maar door een godin bedacht kon zijn, totaal belachelijk, volwassen mensen zaten daar minutenlang over te ouwehoeren….

Brandpunt? Brandhout!!!!

Radio1 niet oranje gekleurd……

De Radio1 presentator van het Radio1 Journaal, zei gisteren vlak voor 16.30u. in de aankondiging, dat de luisteraar niet bang hoefde te zijn, dat de uitzending geheel oranje gekleurd zou zijn (ze zijn als kleine kinderen zo blij, met de komende kroning), maar er ook ruimt was voor andere onderwerpen. Tot 16.40 heb ik dat geprobeerd door af te stemmen op Radio1, maar telkens viel ik met m’n neus in de stinkende oranje soep, waarna ik definitief op een andere zender afstemde…

Asscher over ouderen die nog meer moeten inleveren

Vanmorgen was SP rode kneus Roemer te horen op Radio1 (na 9.30u). Hij vertelde hier, dat PvdA slaapbol en nitwit de luxe Asscher, tot nu toe weigert te antwoorden op vragen over stapeling van maatregelen, die m.n. ouderen met een klein pensioen, chronisch zieken en Wajongers treffen. Dit terwijl Asscher daar zelf verontwaardigd over was, in zijn vorige functie van wethouder. Onbeschoft heeft deze enorme zak een eerdere brief van het CPB opgevoerd, waarin een berekening staat, die geen rekening houdt met deze stapeling.

Intussen heeft de over een gigantische ezel getilde Asscher, in de Tweede Kamer, na vragen gemeld, dat hij alleen iets wil doen voor de ouderen met een klein pensioen. Maar de andere groepen moeten dit jaar inleveren (kan hem ‘t schelen, dat ze al tot de neus in het water staan), wel wil hij voor 2014 (dan moet er nog meer bezuinigd worden) rekening houden met alle maatregelen, die mensen al over zich heen kregen……

Kijk als het nu om de welgestelden in ons land zou gaan, ja, dan zou ‘socialist’ Asscher op verzoek van de VVD alle voorgenomen maatregelen desnoods hebben ingetrokken, maar voor die armoedzaaiers, waarvan er bovendien een flink aantal binnen afzienbare tijd zullen overlijden………

Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

Zorreguieta komt niet naar de kroning

In tegenstelling tot een eerder bericht van mij, komt Zorreguieta niet naar de kroning, dat zou door pampaprinses Maxima zijn beslist. Er zijn al verhalen over uitruil, zo zou Maxima de titel koningin mogen dragen, als haar zwaar misdadige, fascistische vader maar niet aanwezig is, dat is gelul, het is al jaren geleden besloten, dat Maxima die titel krijgt. Onbenul Peter Kee (politiek redacteur Pauw&Witteman), zei vanmorgen op Radio1 (na 11.30u.), dat je de misdaden van een vader een kind niet kan aanrekenen, nee dat kan niet, maar je praat niet over een ‘functie’ (ha! ha! ha!) die iedereen te beurt valt, anders gezegd vergeet deze ‘deskundige’ even, hoe het is, als je straks een koningin hebt, wier vader een zware misdadiger en fascist is, of zoals Francisco van Jole terecht opmerkte, als wij in die situatie commentaar geven op mensenrechtenschendingen elders, zal men ons nog minder serieus nemen, dan nu al het geval is.

Dat Zorreguieta niet naar de kroning komt is dan ook niets anders, dan het proberen imago schade in de toekomst nog enigszins te beperken, leuk dat ‘onze’ toekomstige koningin, nu al laat zien, dat liegen haar niet vreemd is (hoewel de bewering dat zij dit heeft beslist, niet uit haar mond komt)….

 

Vroege Vogels VARA en recepten met vergastte ganzen

Vanmorgen in het programma De Gids.FM van de VARA, de ‘bioloog’ Adriaan Guldemond van het Centrum voor Landbouw en Milieu (CLM, een organisatie die vooral de belangen van boeren dient en niet die van het milieu). Tyfushond (excuus aan de 4voeters) Guldemond vertelde hoe heilzaam het vlees van ganzen wel niet is, en dat we die vergaste en kapot geschoten vogels moeten gaan eten. Dit alles door het onder CDA schoft, nartuurvernieler, sjoemelaar en paardenbeffer Bleker, gesloten ‘ganzenakkoord’, de beslissing deze dieren te vernietigen in plaats van ze te verjagen, waar tegenwoordig prima middelen voor bestaan.

Wij moeten dus gans gaan eten want er moeten zo’n kwart miljoen ganzen vermoord worden, waar men geen weg mee weet, ze worden nu zelfs het land in geploegd. Guldenmond heeft daartoe met een wat anderen een paar jaar geleden een receptenboekje voor uitgebracht. Presentator Meurders vroeg hufter Guldemond een recept voor te lezen en vroeg op een gegeven moment: “en smaakt dat lekker?” Natuurlijk een heel domme vraag, wat denk je dat deze enorme klootzak als antwoord zou geven: “nee, dat is niet te vreten?”

Het is duidelijk, de VARA is het propaganda orgaan van de PvdA, als zodanig verdedigt het nu het totaal zinloze doden van deze vogels* en geeft daar nog even een ‘lekker recept’ bij, om vervolgens bijzonder hypocriet op zondagmorgen en dinsdagavond het programma Vroege Vogels uit te zenden, om schijtziek van te worden!!!!

Overigens maakt zelfs Vroege Vogels zich schuldig aan dergelijke praktijken, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/11/vroege-vogels-alweer-gebruikt-voor-pvda.html

*Doordat er ruimte komt in de populatie, wordt de ontstane leegte bijzonder snel weer ingenomen door andere ganzen.

Muzikaal recept voor hulp aan- en toelating van vluchtelingen in Nederland!

Een uitgebalanceerd geneeskrachtig recept, samengesteld door jouw eigen blogdokter, de wel zeer hard doorgeleerde P. Pisser.

Vandaag start de dokter met het album ‘Tinseltown Rebellion’ van Frank Zappa, één van de meesterlijke live albums van deze duizendpoot en gitaargod, met een schitterende uitvoering van ‘Brown Shoes Don’t Make It’, geniaal piepels! Tot de absolute top van funk, kan je de band Mothers Finest gerust rekenen, hier met hun album ‘Another Mother Further’, een grote energiezetpil voor je oren, fabulotastisch!!! Een wat vreemde overstap van de dokter naar het album ‘Drama’ van Yes, lang niet het beste wat ze gemaakt hebben, met een  mooi uitstapje richting 80er jaren disco. Uit datzelfde jaar het album ‘Clues’ van Robert Palmer, de vrolijke ‘funkpopreggaerock’ van Palmer, ook alweer een artiest (zanger en multi instrumentalist), die veel te vroeg overleed, maar jezus wat een mooi album en over energie gesproken! Even terug naar de funk met het album ‘Funk Of Ages’ van Burnie Worrell, de man die met te veel artiesten samenspeelde om hier op te noemen, van Zappa tot Bill Laswell. Een geweldig album! Over de doden gesproken, laten we nu eindelijk eens leren van het leven te genieten, i.p.v. ons volkomen gek te laten maken met hebberigheid en overtreffende prestatiedrang en -dwang: Vive La Fête(!) met ‘Nuit Blanche’, schitterende-elektro-synthesizer-retro-poprockband met psychedelische inslag, jezus wat mooi!!! Hier zou Yazoo mooi op aansluiten, maar dat bewaart de dokter voor de volgende keer, zo heeft hij deze fan beloofd, nu Syria met ‘Metroland 1’, schitterende elektro-retro-poprock, op een zwaar psychedelische bedje. Laten we voor de bevolking van Syrie hopen, dat de ellende waarin velen daar zijn beland, snel voorbij is, de ellende van het bijna platgewalst  worden tussen regeringstroepen en meestal ongeregeld tuig aan de andere kant!

Alles geheel afspelen voor het beste resultaat, natuurlijk op ABN!

Veel plezier!

Brand in Braziliaanse nachtclub en de Nederlandse verslaggeving

De verschrikkelijke brand in het Braziliaanse Santa Maria, die zovelen het leven kostte, trekt zoals gewoonlijk sensatie journalistiek. Vanmorgen op Radio1, in het Radio1 Journaal, de Nederlandse ‘verslaggever’ Marc Bessems, die een poging deed een openlucht herdenkingsdienst te verslaan. Dat was de bedoeling, maar het kwam neer op een verslag, waarin hij half fluisterend in een microfoon pogingen deed, in de buurt te komen van die dienst. Geen vertaling van wat er werd gezegd, maar wel half fluisterend hoe Bessems ergens op klimt om e.e.a. goed te kunnen zien. Daar werd hij zo te horen weggestuurd, want zonder verder iets over de dienst te zeggen, zegt hij, dat hij “geloof ik” beter weg kan gaan. Waarna hij mensen die verderop in de straten lopen vraagt, over wat zij van deze ramp vinden……

Het schaap, uh de (bijna gekke) koe Lara Rensen, die een totaal overbodig, deel uitmaakt van een peperduur duo-presentatorschap in dit programma, vertelde tot slot, dat je op de NOS site meer kan vinden over deze brand (natuurlijk met knisperige foto’s..), en ook een les van Bessems, over hoe je als verslaggever ‘zoiets’ aanpakt…….. Dat is toch godverdomme niet te geloven, jezus wat een klootzak en wat een waardeloze radiomakers!

Kabul zorgt goed voor z’n 35.000 vluchtelingen…..

Vanmorgen het bericht op BBC World Service (radio rond 09.12u.) over vluchtelingen, die hun kind verkopen, om de medische rekening en voedsel te kunnen betalen. Een verslaggever zag een groot aantal ondervoede kinderen met blote voeten op ‘flip-flops’, of andere sandalen lopen in de barre kou. Karzai, de zwaar corrupte president van Afghanistan, die zelfs de hoofdstad Kabul niet onder controle heeft, krijgt jaarlijks honderden miljoenen aan hulp uit het westen, maar desondanks kan hij niet eens voor deze 35.000 vluchtelingen zorgen. Terwijl wij intussen de religieuze Taliban-politie van morgen opleiden…..

Dan te bedenken, dat Teeven mensen terugstuurt naar Afghanistan, daar hij het veilig vindt, om daar in een oorlog te leven, althans dat is de mantra die je steevast uit z’n gore bek hoort………

Maar u weet het intussen: voor de VVD en de PVV (met toestemming van de PvdA en nog wat volksverlakkende partijen) is een echte vluchteling een dode vluchteling, hoewel ‘we’ deze het liefst elders begraven……

Vergeet daarbij niet, dat Joke Kaviaar vorige week onvoorwaardelijk 4 maanden gevangenisstraf kreeg opgelegd, omdat zij in haar boosheid over dit soort toestanden, een stijlfiguur gebruikte, die door het OM letterlijk werd opgevat en als opruiing werd opgevoerd in de aanklacht, die het OM haar ten laste legde……

Leuk ook, dat dit bericht prominent, tussen alle hysterie rond de a.s. kroning, in de Radio1 nieuwsuitzendingen werd opgevoerd, niet dus!