Democraten hebben de wereld ‘geshockeerd’ met hun waardeloze campagne tegen Trump

Caitlin
Johnstone heeft weer eens een heerlijk sarcastisch stuk geschreven
over de Democraten en hun waardeloze campagne tegen Trump. Trump die
de laatste 4 jaar heeft laten zien dat hij de werkloosheid heeft doen
groeien, o.a. door een waardeloze inzet op het Coronavirus, de schuld
van de VS zo groot heeft gemaakt dan ooit iemand durfde te dromen, oh
wacht even, hier een Twitterbericht van gistermiddag gemaakt door (en met
dank aan) Walter van der Cruijsen, die ‘t kort en bondig heeft
opgeschreven:

Walter
van der Cruijsen

@wltrrr

Toch
best knap van Donald ‘grab ‘em by the pussy’ Trump.
Staatsschuld laten oplopen met 3 biljoen dollar, hoogste
werkloosheid in decennia, geen plan voor gezondheidszorg, geen
beloofde muur met Mexico, 140 miljoen belastinggeld uitgeven aan
golf spelen en toch worden herkozen.

Vergeet dat ‘grab ‘m by the pussy’ niet, immers dat was (en is) zo
ongelofelijk vernederend en beledigend voor vrouwen, veel erger nog:
daarmee heeft de psychopathische fascist Trump mannen aangezet om vrouwen
niet alleen aan te randen, maar ook te verkrachten……*

Hier
het bericht van Caitlin:

25
Lessons Democrats Will Take From Their Horrible 2020 Performance

by Caitlin
Johnstone

Democrats
have shocked the world by managing to spectacularly under-perform
against a president who has failed the nation by virtually every
metric after years of mass media stories claiming he is literally a
secret agent for a hostile foreign government.

As
of this writing the election is
still
too close to call
,
and Trump could still end up winning.

This
should never have been close, and it should prompt some serious
soul-searching for the party. Obviously some drastic changes need to
be made, because what they are doing clearly is not working.

So
with that in mind, here are the key lessons we can expect Democrats
to take away from their terrible 2020 performance:

1.
RUSSIA!!!!

2.
RUSSIA!!!!

3.
Should have run a more right wing candidate.

4.
RUSSIA!!!!

5.
Should have given more money to the Lincoln Project.

6.
This is still Susan Sarandon’s fault.

7.
Get Pelosi to say “Wakanda forever!” at the next State of
the Union address.

8.
Bernie Sanders: secretly Russian?? Demand investigation by Special
Counsel.

9. Demand
more internet censorship. Threaten antitrust cases if necessary.

10. RUSSIA!!!!

11.
Was there a Green Party candidate this year? Find out. If yes,
they’re Russian.

12.
Get the Krassenstein brothers their own MSNBC show.

13.
Breast hats.

14.
Kente cloth surrender flag.

15. Re-appoint
Debbie Wasserman-Schultz to DNC chair.

16.
IRAN!!!! (plot twist!)

17.
Spend more time on Twitter yelling at leftists for being too far
left.

18.
Get Steve Bannon to join the
#Resistance.

19.
Promise voters if they start supporting Democrats they’ll be rewarded
with economic sanctions on geostrategically valuable nations on the
other side of the world.

20.
Try doing literally nothing and see if that helps.

21.
Try giving Trump everything he wants and see if that helps.

22.
Get wealthy celebrities to shame voters.

23. See
if Ted Cruz will run as a Dem in 2024.

24.
Find out what “QAnon” is, then see if maybe we can do
something similar.

25. RUSSIA!!!!

_______________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying my books 
Rogue
Nation: Psychonautical Adventures With Caitlin Johnstone
 and Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

#trump,
#biden,
#democrats,
#dnc,
#election,
#left,
#politics

Caitlin
Johnstone

| November 4, 2020 at 1:01 pm | Tags:
#Trump,
biden,
democrats,
DNC,
election,
left,
Politics
| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2mO 

==============================================  

*
Afgelopen week nog werd bekend gemaakt dat niet alleen meisjes en
vrouwen van de oorspronkelijke volkeren (‘indianen’) in
Canada vogelvrij zijn voor witte mannen, maar dat dit ook in de VS
het geval is, dit al jaren en zonder dat men er aandacht voor heeft worden deze meisjes en vrouwen in grote getale verkracht en vermoord…… ‘Zonder dat er aandacht voor is?’
‘Ja logisch’, daarom kan het ook maar doorgaan…….’ Terwijl de politie van de VS, die in deze haar werk niet doet, vooral gekleurde mensen en die van de oorspronkelijke volkeren om niets vervolgt en kapotschiet, ofwel vermoordt…….

Zie ook: 

Hugo de Jonge (disfunctionerend CDA minister) met 10 km/u. uit de bocht: het CDA staat in het midden tussen Democraten en Republikeinen‘ 

Joe Biden (Democratisch presidentskandidaat): Rusland trekt bondgenootschappen uit elkaar

Kamala
Harris, vicepresidentskandidaat voor de Democraten, geeft aan dat China
ook onder Biden te maken zal hebben met een koude oorlog

De VS wordt aangevallen door landen die het haat op een manier die alleen de CIA ‘kan zien’‘ 

6 Russische militairen beschuldigd van hacken Franse verkiezingen, Olympische Winterspelen, ziekenhuizen en bedrijven

De echte manipulatie van de VS presidentsverkiezingen komt niet uit Rusland, China of Iran, maar uit…. de VS!!

Na jessias Klaver komt duivel Trump met een tweede financiële verkiezingsmanipulatie

Russiagate was een middel om de Koude Oorlog tegen Rusland te doen herleven

Samenzweringstheorieën van geheime diensten worden geslikt als zoete koek

Samenzweringstheorie paniek wordt juist gevoed door ‘tegenstanders’ daarvan 

——————————————

Zie wat betreft vrouwenonderdrukking: 

”Willemijn Veenhoven: ‘“Grabben by the pussy, is dat geweld……?”‘ (Veenhoven is dan ook de domste vrouwelijke presentator van Nederland en ik geloof dat ze tegenwoordig zelfs op tv is te zien en dat alles betaald met ons belastinggeld…. Zie ook de andere berichten over Veenhoven, door op het label met haar naam te klikken, direct onder dit bericht)

G20
in vrouwonvriendelijk en mensenrechtenschendende Saoedi-Arabië (tevens
genocidepleger) waar tegelijk de W20 voor vrouwen plaatsvindt
‘  

Jos Palm (OVT presentator): “Angela Davis klinkt alleszins beschaafd…….”‘ (ja ja, een presentator van de eertijds progressieve VPRO; voor meer berichten over deze schoft en katholiekenlikker >> klik op het label OVT, direct onder dit bericht…)

May (premier GB) hoeft volgens eigen zeggen Trump niet aan te spreken op vrouwonvriendelijk gedrag en uitlatingen…….‘ (deze dweil heeft niet alleen het grootste deel en vooral de grote onderlaag  van de bevolking in Groot-Brittannie verraden, maar het vrouwelijke deel nog eens extra……)

Ons nieuwe bevriende staatshoofd, Donald Trump‘ (een bericht van destijds ‘Aleke’s Blog’, tegenwoordig: ‘Leefse….!’, de link naar het nieuwste bericht op haar blog vind je altijd onderaan deze pagina, beter nog: volg haar!) 

Ongelofelijk toch dat het ernaar uitziet dat Biden heeft gewonnen!!

Jeremy Corbyn uit Labour gezet op basis van antisemitisme leugen

Ongelofelijk
maar waar: nadat Labour de Britse verkiezingen heeft overgedragen aan
de Tories, door de leider van Labour voorafgaand aan die
verkiezingen van antisemtisme te beschuldigen, een uiterst smerige
leugen, heeft de huidige Labour voorzitter Keir Starmer Corbyn uit de
partij gezet…….

Niet
alleen de top van Labour heeft zich schuldig gemaakt aan het
besmeuren van Corbyn, maar ook de reguliere media, inclusief de
zogenaamd onafhankelijke BBC beschuldigde zich met volle inzet aan deze anti-Corbyn
campagne……

Corbyn
heeft zich juist z’n politieke leven lang verzet tegen antisemitisme en racisme, voorts was
hij o.a. bevriend met Hajo Meijer, een concentratiekamp overlevende
en lid van ‘Een ander Joods geluid’, ook had hij een paar
mensen van Joodse komaf in zijn team…….

Corbyn
had en heeft volkomen terecht kritiek op de bloedige politiek
van de fascistische
apartheidsstaat Israël
tegen het verdrukte Palestijnse volk, echter dat heeft totaal niets met
antisemitisme te maken, elk land dat als Israël zo met minderheden
omgaat, kon en kan rekenen op zware kritiek van Corbyn……

Overigens
ook de media buiten Groot-Brittannië hebben zich beschuldigd aan
deze smerige campagne tegen Corbyn, ook de Nederlandse media,
waaronder de zogenaamd onafhankelijke NOS…….

Eén
ding is zeker: politici met een duidelijk linkse inslag mogen in de meeste westerse landen de
verkiezingen niet winnen, of je het nu over Jeremy Corbyn hebt, dan wel
over Bernie Sanders (of de SP) zij mogen simpelweg niet aan de macht komen en
daarvoor haalt men alles uit de kast, zie hoe Sanders verslagen werd
door Hillary Clinton in 2016 en dat op een heel smerige manier, toen
dit uitkwam via haar geopenbaarde e-mails, werd Russiagate verzonnen en verdween
haar uiterst misdadig gedrag onder het tapijt……

Hier
eerst een een artikel en video van Aaron Maté gepubliceerd op The
Greyzone
, waarin het uit de partij zetten van Corbyn wordt
besproken en daarna een artikel en video over deze zaak van Ben
Chacko gepubliceerd op Information Clearing House:

UK
Labour civil war? Jeremy Corbyn suspended even as report vindicates
him on anti-Semitism smears

Aaron
Maté
·November 2, 2020

Pushback

The UK Labour
Party has suspended former leader Jeremy Corbyn, even as a new report
underscores that anti-Semitism allegations were a smear campaign
against him. Former Labour MP Chris Williamson responds.

Former UK
Labour leader Jeremy Corbyn has been suspended by his successor,
neoliberal Blairite Keir Starmer, even as a new report confirms that
claims of a Labour “anti-Semitism crisis” under Corbyn’s watch
were without merit. Former UK Labour MP Chris Williamson, a Corbyn
ally who has denounced the anti-Semitism allegations as a smear
campaign, discusses the report and the Blairite wing’s ongoing war
on the Corbyn movement.

Guest:
Chris Williamson, former UK Member of Parliament for the Labour
Party.

Corbyn
as much a racist as Nelson Mandela,’ former ANC MP Andrew Feinstein
tells online rally

By
Ben Chacko

November 03, 2020
Information
Clearing House

– JEREMY CORBYN “is as much a racist or anti-semite as my former
boss Nelson Mandela” and must be restored to membership of the
Labour Party, former South African MP Andrew Feinstein told a rally
in defence of the ex-Labour leader on Sunday night.

Mr Feinstein, the son
of a Holocaust survivor who lost 39 relatives in the Nazi camps of
Auschwitz and Theresienstadt, stressed that the Labour left must have
“zero tolerance” for anti-semitism.

But he denounced “an
attempt by the mainstream media and the Labour Party leadership to
wish away left-wing Jews” who supported Mr Corbyn, “to behave as
if we do not exist … an attempt to do away with an extraordinary
tradition of Jewish socialism and support for liberation movements
from Pretoria to Palestine.”

The former MP spoke at
a Defend Jeremy Corbyn, Fight Racism, Build Socialism rally called by
the Radical Alliance, a group of Labour and non-Labour socialists,
alongside MPs including John McDonnell and Ian Lavery, trade
unionists and socialist and anti-racist campaigners and activists.

Unison assistant
general secretary Roger McKenzie, speaking in a personal capacity,
said that he would not walk away from his friend Mr Corbyn, having
“stood side by side with him on picket lines and at anti-racist
demonstrations. This is someone who hasn’t flinched from the
anti-racist struggle in the 30-plus years I’ve known him.”

Unite’s Howard
Beckett said that Britain could have a Labour government now,
potentially avoiding the Tories’ disastrous mishandling of the
coronavirus pandemic, had Mr Corbyn not been undermined by Labour MPs
and staff and by “a shadow cabinet, Keir Starmer foremost among
them, who betrayed our class over Brexit and allowed it to divide us
to the extent that we failed to win an election.”

Julia Bard of the
Jewish Socialists Group warned that the entanglement of anti-semitism
in Labour’s left-right struggle in recent years had “made
anti-semitism on the left much more difficult to challenge.”

But when minorities
including Jews are under attack around the world, “who should we go
to for support — institutions that have declared support for Trump
like the Board of Deputies, that refuse to criticise the Tories for
their close links to fascists across Europe, or to people like
Jeremy, who has anti-racism woven through his political being?”

I
Lost 39 Members of My Family in the Holocaust, Jeremy Corbyn is No
Antisemite

 See also:

Jeremy
Corbyn suspended even as report vindicates him on anti-Semitism
smears

Antisemitism
report: By suspending Corbyn, Starmer is tearing Labour apart

==========================================

Zie ook: ‘Labourpolitici in oorlog met elkaar: de antisemitisme leugen tegen Jeremy Corbyn die hem de verkiezingen kostte

BBC heeft Corbyn afgemaakt als antisemiet, terwijl het zelf al jaren een racistische serie uitzendt…….

Verkiezingen
Groot-Brittannië: de lastercampagne van de afhankelijke BBC en andere
massamedia tegen Corbyn heeft gewonnen………

Verkiezingen in Groot-Brittannië gemanipuleerd door de massamedia

Jackie
Walker, een joods journalist, spreekt over de met beschuldigingen van
antisemitisme gevoede heksenjacht op Labour en haarzelf
‘ 

Opperrabbijn Mirvis besmeurt Labour vlak voor verkiezingen, over het ongeoorloofd beïnvloeden van verkiezingen gesproken

Boris Johnson vs. Jeremy Corbyn en de massamedia

Niet Rusland maar Trump beïnvloedt nu al de verkiezingen in Groot-Brittannië

Jeremy Corbyn, de Britse Labourleider zal en moet vallen: hij neemt het op voor het arme deel van de bevolking

Gedreven politicus zet BBC presentator te kakken die Labour de schuld wilde geven van de armoede in GB

Honger in GB anno 2019: uitsterfbeleid voor werklozen en andere arme Britten >> velen krijgen geen voedselhulp

Britse kinderen lijden anno 2018 honger, vooral in de vakanties…….

Jeremy Corbyn (Labour en oppositie leider GB) veegt de vloer aan met vertrekkende ‘centrum’ Labour fractieleden

Corbyn als schietschijf voor het Britse leger, reactie Tories: Corbyn is een groot gevaar voor Brittannië……

Antisemitische heksenjacht in GB bedoeld om pro-Palestijnse Labour politici de mond te snoeren 

 

Esther Voet (Nieuw Israëlitisch Weekblad) ‘maakt grap’: ze vertrekt naar Israël vanwege groeiend antisemitisme……

The Guardian weigert brief van meer dan 200 Joodse vrouwen, waar dit medium loog en blijft liegen over ‘antisemitisme’ Corbyn

Jeremy Corbyn weggezet als nazi in fake news ‘antisemitisme schandaal’ >> haatzaaien met een ‘groter doel’


Anti-Corbyn boek valt door de mand als valse aanklacht >> schrijver duikt onder……

Esther Voet (hoofdredacteur Nieuw Israëlietisch Weekblad) over ‘antisemitisme’

Labour
politicus Joan Ryan, die gisteren uit de partij stapte, werd op video
betrapt met leugens om critici van Israël te belasteren

BBC presentator maakt per ongeluk promotie voor het socialisme

The Mail on Sunday en Sky News schieten levensgrote antisemitische bok bij het belasteren van Corbyn

BBC wijst meer en meer naar Corbyn als medeschuldige voor de Brexit

Simon Wiesenthal Center: antisemitische top tien 2018 >> o.a. moorden toegestaan voor Joden

BBC Media Action: een smerige propaganda organisatie, mede door Nederland betaald

Britse justitie gaat ‘hate crimes’ van Labour onderzoeken

Jeremy Corbyn wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

————————————————————————————–

Daar Corbyn vooral voor antisemiet wordt uitgemaakt, daar hij kritiek heeft op het ongebreidelde geweld van Israël, nog wat links naar dat onderwerp:

Kritiek op Israël wordt door een leger van Israëlische trollen bevochten

Israël misbruikt de aanslag op de synagoge in Pittsburgh voor demonisering van steun aan de Palestijnen…….

Google Maps veegt Palestijns gebied van de kaart

De film over de pro-Israëlische lobby in de VS, die Israël verboden wil zien………

Israël zet snelle reactiemacht op poten tegen anti-Israëlische kritiek

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Mijn excuus voor de vormgeving, krijg het niet op orde.

Hugo de Jonge (disfunctionerend CDA minister) met 10 km/u. uit de bocht: het CDA staat in het midden tussen Democraten en Republikeinen

De zwaar over het paard getilde CDA kwezel, Hugo de Jonge, godbetert minister van volksgezondheid (‘blunderend en wel’), vond het wel kies om het CDA te positioneren als het midden tussen de Republikeinen en de Democraten in de VS, het CDA spendeerde daar zelfs geld aan met een advertentie in Trouw………

Kreeg gisteren een Twitterbericht van Grutjes die precies aangeeft waar de ‘schoenen van de Jonge en de rest van het CDA wringen’:

Grutjes.nl      @GrauweGrutjes

Wow. Het @CDA positioneert zich nu openlijk tussen de rechtse Biden en de extreemrechtse Trump, en doet alsof dat iets met ‘het midden’ te maken heeft.

De wandeling is compleet.

 Image

Hugo de Jonge @hugodejonge·

Het midden. Niet uit verlegenheid of pragmatisme, maar uit overtuiging.

cda.nl/word-lid#HetMidden#MakeHetMiddenGreatAgain#TeamCDA (ha! ha! ha! ha! je zou wel gek zijn!!)

====================================

ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! en dan dat ‘Make Het Midden Great Again….’ bah!!! Sufferd de Jonge begrijpt niet eens dat de Democratische Partij allesbehalve een linkse partij is, ofwel het CDA zit tegen het fascisme aan, zoals de tekening ook laat zien en ach daar kan ik het wel mee eens zijn, wat een stel hypocriete oplichters!!! Zo staat het CDA achter de anti-vluchtelingen maatregelen die de fascistische psychopaat Orbán heeft genomen, Orbán is de Hongaarse premier van (partij) Fidesz…….. Deze ploert laat zelfs bewapende grenswachten de gebieden achter de grens controleren…… Ja en daar kan een christelijke partij het wel mee eens zijn, zoals het CDA ook achter opvang van vluchtelingen in Noord-Afrika staat (zoals de gevangenissen in Libië, of waar dan ook in Noord-Afrika, het is daar overal een vreselijke bende in de gevangenissen: moord, verkrachting en marteling….)…… 

Als je achter deze zaken staat ben je het fascisme wel zeer dit genaderd…… Volgens de messias jezus, waar men bij het CDA in gelooft, moet je verdrukten en vluchtelingen opnemen in je eigen huis en zelfs je eigen bed afstaan!! 

Verder vindt het CDA dat de intensieve martelveehouderij een prima bedrijfstak is en doet niet anders dan daarvoor lobbyen, zowel in Den Haag als Brussel, terwijl deze gemechaniseerde doodsindustrie opvallend veel gelijkenis vertoont met de Duitse doodmachine in de concentratiekampen, zoals ook Robert Long lang geleden volkomen terecht concludeerde……. Ofwel deze dieren, die men bij het CDA ziet als de schepping van hun god, worden met toestemming van datzelfde CDA (plus de christenbroeders van de ChristenUnie en de SGP) groot en doodgemarteld in ons land en dat met meer dan 500 miljoen (dieren) per jaar……

Het label ‘EVP’, direct onder dit bericht staat voor Europese Volkspartij, de EU partij waarvan naast het CDA en de ChristenUnie, ook de fascistische partij Fidesz uit Hongarije deel uitmaakt en ondanks jarenlang zogenaamd dreigen dat men Fidesz uit de EVP zou zetten, is dit nog steeds niet gebeurd, hoe fascistisch het beleid in Hongarije ook was (en is), zo hebben Roma en Sinti geen leven in dat land, terwijl deze mensen al tijdens WOII werden vermoord in de doodskampen van nazi-Duitsland…….. In 2019 besloot de EVP Fidesz te schorsen en dat werd begin dit jaar verlengd, maar uit de partij zetten durft de EVP niet aan, immers dan komt de macht van de EVP in het geding, daar het momenteel de grootste fractie is van het EU parlement….. (over christelijke hypocrisie ‘gesproken….’)

Trouwens als de ChristenUnie ballen had was men al lang gelden uit de EVP gestapt i.p.v. telkens weer aan te dringen op het uit de partij zetten van Fidesz……

Voor meer berichten over fascisten, nazi-Duitsland, Orbán, vluchtelingen, CDA, Hugo de Jonge, Christen Unie, en/of verkiezingen, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht. 

Met dank aan Grutjes.

Doorgeslagen Corona-hysterie: Duisburg en Gelsenkirchen overwegen buiten een rookverbod

Dacht dat ik weer eens uit m’n stoel donderde toen ik op afgelopen maandag op WDR5 hoorde dat Gelsenkirchen vanwege het Coronavirus serieus overweegt een rookverbod in te stellen in voetgangerszones in haar stad…… Bij nazoeken las ik dat ook Duisburg hetzelfde overweegt te doen….. Echter ook eten en drinken in voetgangerszones zou verboden worden, daar men immers het meer dan belachelijke en totaal nutteloze mondmasker moet afzetten…….

Dat wordt dan weer een groot rookfeest op de belendende straten waar de maskers niet verplicht zijn, straten waar rokers zich zullen treffen om een saffie te roken!! En ja, gezelligheid kent geen tijd!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (en dan maar hopen dat ze voldoende afstand houden >> voor wat die maatregel waard is…)

Hoe ongelofelijk dom moet je zijn als stadsbestuur??!!!

Zoals al eerder op deze plek opgemerkt: mondmaskers werken niet dat hebben de landen bewezen waar men een strak voorschrift heeft opgelegd om deze ondingen te dragen, zoals in België en Duitsland, terwijl naar nu blijkt het aantal besmettingen* daar zo mogelijk nog groter is dan in landen waar men geen mondmaskerplicht kent…… 

                         De Standaard - Lectrr over mondmaskers Meer cartoons op... | Facebook

In Zweden heeft men geen lockdown gehad met de eerste ‘Coronagolf’, noch andere dwingende maatregelen, na verloop van tijd liep het aantal dodelijke slachtoffers flink op (zoals ook in andere landen), om daarna in te zakken en nu heeft men daar nog amper besmettingen, dit vanwege de grote groepsimmuniteit!!! Ofwel men heeft in Zweden volkomen terecht het Coronavirus behandeld als een gewone zware griepepidemie waardoor het virus daar nu is uitgewoed……. Het is dan ook zeker dat wanneer men dezelfde maatregelen zou nemen voor een zware griepepidemie als nu voor COVID-19 dat griepvirus ook zal doorwoekeren en met golven weer de kop zal opsteken!!

Gevolgen van de belachelijke Corona-maatregelen: de schooldiploma’s in Zweden zijn evenveel waard als die van jaren eerder, terwijl hier het aantal aanmeldingen voor de universiteit is opgelopen doordat veel meer mensen hun VWO diploma haalden dan in andere jaren, een diploma dat in de toekomst weinig waard zal blijken te zijn, dit door uitval van lessen en examens….. De Zweedse economie heeft weliswaar te lijden gehad onder het Coronavirus, maar dit door het inzakken van de economie van andere landen waar men wel hysterisch met het virus omging……. In Zweden geen stijging van het aantal suïcides als gevolg van een groot aantal faillissementen, huisuitzettingen, scheidingen, dan wel door werkloosheid (of een combinatie)…… Voorts is het wel duidelijk dat de Zweden zich een stuk gelukkiger en veiliger voelen doordat bijna niemand bang is voor het virus……… En dit zijn nog maar een paar van de zaken waar het Zweedse volk niet mee te maken heeft door een normaal omgaan met het virus, neem alleen al de ongrondwettelijke inperkingen van burgerrechten waar wij en de ons omringende volkeren mee te maken hebben……

* Het aantal besmettingen groeit gigantisch terwijl men weet dat de veel gebruikte PCR test voor meer dan 50% vals positieve resultaten geeft……… Ofwel het aantal besmettingen zegt niets over het werkelijke aantal besmettingen, men zou dan ook bij de zogenaamde positief geteste mensen middels een bloedproef moeten kijken of de uitkomst wel klopt en nee dat zal niet gebeuren…… (ongelofelijk ook!!) Zie wat dat betreft: Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (en zie de links in dat bericht)

Zie ook: ‘Coronavirus: mondmasker onzin‘ 

Coronavirus: ook in België grote aantallen nieuwe besmettingen >> mondmaskers kunnen besmettingen niet voorkomen!!‘ 

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers

Coronahumor: buschauffeur in Duitsland ‘maakt het al te bont’: mondmaskers af en sigaretten aan!!

AkzoNobel baas leest kabinet de ‘Coronales’ >> OEF: mondmaskers voor de deur!!!‘ 

Grapperhaus (CDA minister Justitie) overtreding Coronaregels: boete en strafblad ofwel hij dient per direct op te stappen!!

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ 

COVID-19 maatregelen: ‘de neonazi bestorming van de Reichstag’: haatzaaien tegen demonstranten

Coronakort: mondmasker plicht in scholen en Duitse ‘betrouwbare’ PCR-testen

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed

Coronavirus: RIVM met buitenlands onderzoek naar mondkapjes, weergegeven door ‘gevoelspsychologen’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!  

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’ 

Coronavirus blunders: Nederland heeft bewust 600.000 ‘niet werkende’ mondkapjes aangeschaft‘  

——————————————–

Zie verder: Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus‘ (en zie de links in dat bericht)

Russiagate zal worden ingewisseld voor Chinagate en dat met dezelfde soort leugens

Russiagate
zal worden ingewisseld voor Chinagate en met dezelfde soort leugens, aldus een artikel van Moon of Alabama, door mij overgenomen van Information Clearing House (ICH). Als eerste wordt Russiagate nog eens doorgeprikt als een berg smerige leugens die vooral gebaseerd is op het meer dan belachelijke Steele dossier. Wel wordt er een nieuw licht op deze zaak geworpen door de Wall Street Journal, die
Olga Galkina noemt, een public relations figuur die zaken lekte naar Igor
Danchenko,
een oude vriend van haar die werkt voor Steele. Deze Danchenko 
had haar eerder gevraagd om zaken op te diepen die Trump zouden kunnen compromiteren. 

Galkina werkte op Cyprus voor een filiaal van XBT Holding SA, een webservice bedrijf dat bekend is vanwege Webzilla en in eigendom is van Aleksej Gubarev, een Russische internet ondernemer. Daar Galkina regelmatig dronken op haar werk verscheen werd ze ontslagen. Om wraak te nemen vertelde ze het verhaal dat het bedrijf van Gubarev betrokken was bij het hacken van de Democratic National Committee (DNC) servers, al was dat maar één van haar leugens…… 

De leugens in het Steele dossier kwamen dus van Russen, maar niet van de Russische staat!! Terwijl er van hacken van de DNC servers geen sprake was, een domme leugen die de Democratische Partij 4 jaar lang volhield, ondanks alle andere bewijzen dat dit onzin was…… Niet alleen de Democratische Partij hield dit verhaal in de lucht, maar praktisch alle politici van andere westerse landen (zoals hare D66 kwaadaardigheid en minister Ollengren) en de reguliere (massa-) media in de VS en de rest van het westen……. Opvallend overigens dat tijdens de laatste grote partijbijeenkomst van de Democraten er met geen woord meer werd gesproken over Russiagate, ondanks 4 jaar lang Democratische leugens over deze zaak……

De FBI en anderen wisten dondersgoed dat het Steele dossier een fabricatie was van leugens, echter men bleef dit dossier ‘voeden’ met leugens (o.a. om het volk te overtuigen van de echtheid van de aantijgingen), echter de ware bedoeling was om Trump een zelfde harde politiek te laten voeren tegen Rusland, die president Obama (Nobelprijs voor de vrede winnaar…..) en vicepresident Biden voor hem hadden ingevoerd….. 

Obama en Biden keerden zich tevens al tegen China, eenzelfde politiek moest doorgezet worden onder Trump en zoals we weten is ook dat ‘uitstekend gelukt….’ Het vreemde is dat Joe en Hunter Biden worden beschuldigd van corrupte deals met Chinese instanties en ondanks dat deze beschuldigingen met bewijzen worden gestaafd en veel geloofwaardiger zijn, worden ze gemeden door dezelfde media die al 4 jaar lang de Russiagate leugens in de lucht houden en zelfs hebben gevoed met andere leugens…….. Ook hier is de bedoeling dat mocht Biden winnen hij zich net zo fel tegen China zal keren als Trump heeft gedaan, ofwel zijn anti-Chinese politiek voortzet……. 

Global Order in the Shadow of the Coronavirus: China, Russia and the West |  Lowy Institute

Zoals Caitlin Johnston terecht stelt in een opmerking van haar kant die wordt aangehaald in het artikel hieronder: als Biden wint zal hij zowel de anti-Rusland politiek van Trump voortzetten en zal hij gedwongen zijn hetzelfde te doen met China (zoals Trump aanvankelijk in die rol werd gedwongen door beschuldigingen dat hij een Russische agent zou zijn, immers Biden wordt beschuldigd pro-China te zijn met de beschuldigingen tegen hem en zijn zoon) beide partijen, dus zowel de Democraten als de Republikeinen willen dat men de voet op het gas houdt richting een echt conflict ofwel een oorlog met China en/of Rusland, beiden kernmachten…….. 

Lees ook de reacties onder het bericht van ICH. waarvan ik de beste, die van David Wolf heb weergegeven, een reactie waar je geen speld tussen krijgt:

Why Are These
Anti-Russian And Anti-Chinese Narratives So Similar?

By
Moon Of Alabama

November 02, 2020
Information
Clearing House

–  After more than four years of Russiagate we finally
learn
(paywalled original)
where the Steele dossier allegations about nefarious relations
between Trump and Russia came from:

A Wall Street
Journal investigation provides an answer: a 40-year-old Russian
public-relations executive named Olga Galkina fed notes to a friend
and former schoolmate who worked for Mr. Steele.​ The Journal
relied on interviews, law-enforcement records, declassified documents
and the identification of Ms. Galkina by a former top U.S. national
security official.

In 2016, Ms.
Galkina was working in Cyprus at an affiliate of XBT Holding SA, a
web-services company best known for its Webzilla internet hosting
unit. XBT is owned by Russian internet entrepreneur Aleksej Gubarev.

That summer,
she received a request from an employee of Mr. Steele to help unearth
potentially compromising information on then-presidential candidate
Donald Trump ’s links to Russia, according to people familiar with
the matter. Ms. Galkina was friends with the employee, Igor
Danchenko, since their school days in Perm, a Russian provincial city
near the Ural mountains.

Ms. Galkina often came
drunk to work and eventually got fired by her company. She took
revenge by alleging that the company and its owner Gubarev were
involved in the alleged hacking of the Democratic National Committee.
A bunch of other false allegations in the dossier were equally based
on Ms. Galkina’s fantasies.

Mark Ames
@MarkAmesExiled – 18:39
UTC · Oct 28, 2020

So the Steele
Dossier that kicked off 4 years of Russiagate hysteria among the US
ruling class was cooked up by two Russian alcoholics from Perm.
“Gogolesque” does not begin to describe the grotesque credulity &
stupidity of the American elites.

The tales in the
dossier were real disinformation from Russians but not ‘Russian
disinformation
‘ of the American Newspeak variant.

The FBI, and others
involved, knew very early on that the Steele dossier was a bunch of
lies. But the issue was kept in the public eyes by continues leaks of
additional nonsense. All this was to press Trump to take more and
more anti-Russian measures which he did with unprecedented
generosity
. The accusations about a Trump-Russia connection were
the ‘Russia bad’ narrative that pressed and allowed Trump to continue
the anti-Russian policies of the Obama/Biden administration.

A similar string of
continuous policies from the Obama/Biden administration’s ‘Pivot to
Asia’ and throughout the four years of Trump is the anti-China
campaign.

We now hear a lot
about Hunter and Joe Biden’s corrupt
deals
with Chinese entities. These accusations come with more
evidence and are far more plausible than the stupid Steele dossier
claims. Their importance is again twofold. They will be used to press
a potential President Joe Biden to act against China but they will
primarily be used to intensify a public anti-China narrative that
creates public support for such policies.

As Caitlin Johnstone
points
out
:

I don’t
know how or at what level, but we are being played. A narrative is
being aggressively rammed down our throats about China in exactly
the same way
it was being aggressively rammed down our throats
about Russia four years ago; two
unabsorbed nations
the US government has long had plans
to attack and undermine
.

Russiagate
was never really about Trump. It was never about his campaign staff
meeting with Russians, it was never about a pee tape, it was never
about an investigation into any kind of hidden loyalties to the
Kremlin. Russiagate was about narrative
managing
the United States into a new cold war with Russia with
the
ultimate target being
its far more powerful ally China, and
ensuring that Trump played along with that agenda.

If Biden
gets in we can expect the same thing: a president who advances
escalations against both Russia
and
China while being accused of the other party of being soft on China.
Both parties will have their foot on the gas toward brinkmanship with
a nuclear-armed nation, with no one’s foot anywhere near the
brakes.

It is thus assured
that the verbal attacks
on China
, the search for new anti-China allies like
the Hindu-fascist India
and the dangerous weaponizing
of Taiwan
will all continue under a Biden administration.

Source 

———————————————

Hier een reactie op het bovenstaande op ICH, eerst een vraag en daarna het meer dan geweldige antwoord van David Wolf:

Participant 2943 7h
ago

But
why do people believe Russiagate/Chinagate allegations when they
don’t believe most of what the MSM advances?

Reply:

David
Wolf

Participant 2943 3h
ago

Participant2943,
Americans generally do not understand the true workings of American
exceptionalism. For most of us it was merely amusing. Imagine being
at a party and one of your friends says, “I am the most awesome
person at this party.” The response would be, “Sure bud…
ha ha ha.” The true downside is invisible as are all cultural
myths. Firstly, this myth is so ingrained that it is not even
questioned even by the brightest American intellectuals. With it
comes the belief that the USA and its system of government is
perfect. This is a trap and it resists change and advancement. Worse,
every nation occupied by USA forces is not being oppressed, they are
developing ways to adopt American ‘freedom and democracy’. Then there
is the conviction that only Americans can fix the world’s problems
and because the USA is so ‘awesome’ everything else, everywhere else
is an unimportant side show. Over resistance towards “mandatory
voting” Americans speak of what they imagine would happen when
they could look at Australia and see what actually does happen. But
they don’t. And as I look at a nation without high-speed trains or
affordable health care for everyone and an infrastructure that is
crumbling, I am saddened. American exceptionalism prevents Americans
from joining in a co-operative role. Being a bully is not leadership
and yes your belief in your own superiority allows you to be a bully
while masking it as akin to “parental concern”. A true
leading nation would aid the weak, be the enlightened, do great
things, co-operate with other strong nations like Russia and China to
ensure that everyone benefits. And then the entire world would admire
you, want to emulate you, trade with you and give you what bullying
could never give… a sustainable future of world leadership.

====================================

Zie ook: ‘Joe Biden (ex-vicepresident VS) heeft zichzelf fiks in de Oekraïense staart gebeten‘ (ook al een zaak die in feite in de doofpot werd gestopt door de reguliere media) (en zie de links in dat bericht)

Hillary Clinton moet op de hoogte zijn geweest van ‘aankoop’ Steele dossier over Trump……..‘ (en zie de links in dat bericht)

KLM aandeel ingestort, een verlies aan belastinggeld voor ons allen en dan komt daar nog de miljarden steun bij

CDA volksverlakker Hoekstra kocht vorig jaar 60 miljoen aandelen Air France-KLM tegen een gemiddelde koers van € 12,35,  de koers was gisteravond nog € 3,146 ofwel een verlies van € 9,204 per aandeel ofwel een totaal verlies van € 552.240,–, kortom ruim meer dan een half miljard euro aan belastinggeld opgegaan in rook…….

Daarbij heeft Hoekstra als transactiekosten € 2.200.000,– moeten betalen, plus een onbekend bedrag aan ‘fee’ voor ABN Amro die de transactie uitvoerde……… (let wel: staatsbank ABN Amro!)

De vakbonden zijn intussen akkoord met het inleveren van salaris tot 2025, ook voor de piloten, waarmee weer miljarden vrijkomen voor deze ‘luchtreus’ (ha! ha!)……. Ja ik lach wel, maar er worden kapitalen in een bedrijf gestoken dat uiteindelijk wel eens failliet kan gaan*, immers we weten nog lang niet of mensen weer eenzelfde reispatroon zullen aannemen als voor de uitbraak van het Coronavirus (nadat dit virus definitief weg is >> al zal man dan toch heel drastisch anders om moeten gaan met het virus, zie Zweden, in eerste instantie wat meer overlijdens maar nu praktisch geen nieuwe besmettingen, terwijl het sociale leven daar gewoon doorging en -gaat……>> als we op dezelfde manier als hier in Nederland [en de meeste andere landen], om zouden gaan met een heftig griepvirus, zou zo’n epidemie ook veel langer aanhouden en waarschijnlijk zelfs in golven terugkomen [in feite is het Coronavirus ook een heftig griepvirus…..])

Cartoon Maarten Wolterink: Staat schiet KLM te hulp

Terug naar de geweldige Hoekstra die men zo bejubeld in de media, grote onzin uiteraard, zie alleen maar zijn handelen in Air France-KLM…….. Ach ja, de Nederlandse media zien het blijkbaar als hun taak om het kabinet Rutte 3 uit de wind te houden, waar men dit afbraakkabinet zelfs prijst voor de Corona-aanpak……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Van begin tot eind één grote janboel met tegenstrijdige adviezen en enorm veel dom gelul!!!

Maar fijn te weten dat we door minister Hoekstra zomaar ruim meer dan een half miljard aan door ons betaald belastinggeld zijn kwijtgeraakt…….. ‘Goed hè?’ En Hoekstra mag gewoon blijven zitten, moet je in het bedrijfsleven proberen……..  (en dan sprak ik niet eens over de miljoenen die vanwege de Coronacrisis in bedrijven zijn gestoken, die het ofwel niet nodig hadden, dan wel voor die crisis al op het punt stonden failliet te gaan en dat alsnog zijn gegaan…..)

* Men durft te beweren dat de KLM en Schiphol belangrijk zijn voor onze economie, terwijl echt deskundige economen daar al lang gehakt van hebben gemaakt!!!

Zie ook: ‘KLM krijgt 3,4 milard euro voor vliegtuigoverlast, terwijl zorgmedewerkers kunnen barsten, een applausje vindt men in Rutte 3 voldoende‘ (en natuurlijk een extra fooi, waar nu blijkt dat veel verpleegkundigen geen bonus krijgen terwijl zij zich ook over de kop hebben gewerkt…… #DASLIEF……) (en zie de links in dat bericht met meer nieuws over de gebakken luchtvaart)

‘Fijn te weten’ dat Dierenpark Amersfoort wapens heeft en 2 chimpansees heeft doodgeschoten

In het Radio1 nieuws van 17.00 u. het bericht dat in Dierenpark Amersfoort 2 ontsnapte chimpansees heeft doodgeschoten. De 2 wisten te ontsnappen doordat een medewerker het verblijf van de chimpansees niet goed had afgesloten……

Twee chimpansees doodgeschoten na ontsnapping in DierenPark Amersfoort | NU  - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Toch fijn te weten dat deze dierentuin dodelijke wapens heeft om de dierenliefhebbers die deze ‘parken’ bezoeken te beschermen tegen de dieren die men daar heeft opgesloten en die zoals deze chimpansees in de Afrikaanse wildernis zouden moeten leven…….. 

Sluit de dierentuinen waar men dieren geen fatsoenlijk levensruimte kan geven, ruimte vergelijkbaar met die zoals dieren deze in het wild hebben en dat is in bijna geen Nederlandse dierentuinen het geval, zo niet in alle……

Voor meer berichten over apen en/of dierentuin, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht. Heb ook het label ‘proefdieren’ toegevoegd, daar apen nog steeds worden misbruikt voor medische martelingen, die men eufemistisch ‘proeven’ noemt…..

Aanslagen in Wenen internationaal veroordeeld, terwijl westerse terreur onbesproken blijft………

Bij de aanslagen gisteravond in Wenen zijn naar nu bekend is 5 mensen vermoord, meer dan 12 mensen zouden levensgevaarlijk gewond zijn…… Volgens de Oostenrijkse pers zouden er in Wenen op 6 plaatsen tegelijk aanslagen zijn gepleegd……. 

Een kaartje van het AD.

De enige dader die men heeft is een door de politie doodgeschoten jongen van 20 jaar, die bekend was bij de Oostenrijkse politie en geheime dienst als een gevaarlijke jihadist die niet onder stoelen of banken stak dat hij een bewonderaar was van terreurgroep ISIS en zelfs gevangen heeft gezeten vanwege terrorisme….. Ofwel alweer een dader van een terreuraanslag die minstens door de geheime dienst (en waarschijnlijk ook door de politie) ‘in de gaten werd gehouden’ (tussen aanhalingstekens daar men ondanks dat feit niet kon voorkomen dat hij meedeed aan wat de Oostenrijkse politie gedegen voorbereidde aanslagen noemt…..)

Vier doden bij aanslag Wenen, dader IS-sympathisant - NRC

Zoals gewoonlijk ook nu weer internationale steunbetuigingen voor het Oostenrijkse volk en haar bestuurders. 

Hier de steunbetuigingen van de voorzitter van de Europese Commissie Ursula von der Leyen en daaronder die van Bondspresident Frank-Walter Steinmeier:

“Wir werden den Terrorismus gemeinsam entschlossen bekämpfen”, teilte
von der Leyen am Dienstag nach einem Telefonat mit dem österreichischen
Kanzler Sebastian Kurz mit.

Bundespräsident Frank-Walter Steinmeier kontaktierte den
österreichischen Bundespräsidenten Alexander van der Bellen, sprach ihm
nach dem Anschlag sein Beileid aus. “Die erschreckenden Nachrichten über
die nächtlichen Anschläge in der Wiener Innenstadt mit mehreren Toten
und vielen Verletzten sind in Deutschland mit Bestürzung und großer
Anteilnahme aufgenommen worden”, sagte Steinmeier. “Wir hoffen mit
Ihnen, dass es der Polizei rasch gelingen möge, alle Täter alsbald zu
fassen und weitere Gewalttaten zu verhindern.” Er
betonte, dass er “diese abscheuliche Gewalt” verurteilt. “Wir werden vor
ihr und vor dem Hass, der sie treibt, nicht zurückweichen”, schreibt er
weiter. Deutschland stehe im Kampf gegen Extremismus und Terrorismus an
der Seite Österreichs.

Wel steunbetuigingen maar zoals gewoonlijk geen aandacht voor de oorzaak van deze aanslagen: de vreselijke westerse terreur in het Midden-Oosten, Afghanistan, Libië en andere landen in Afrika zoals Soedan, daarnaast moet ook Pakistan nog genoemd worden waar de VS regelmatig met drones verdachten vermoord, moorden waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht dus veelal vrouwen en kinderen…….De reguliere westerse media melden voor het overgrote deel al niet eens meer als er bij westers geweld mensen worden vermoord in die landen, terwijl diezelfde media op tilt springen als er in het westen mensen worden vermoord door jihadstrijders…………..

Over de slachtoffers van de grootschalige westerse terreur gesproken: waarom worden deze slachtoffers nooit betreurd door hoogwaardigheidsbekleders, terwijl in de genoemde landen een veel groter aantal mensen werd en wordt vermoord dan in de EU door ‘islamitische terroristen…..?’ Laat staan dat men als steunbetuiging laat weten dat men solidair is in de strijd tegen die terreur….. Ja ik weet ‘t, logisch daar die westerse hoogwaardigheidsbekleders zelf verantwoordelijk zijn voor die terreur……

Onmiddellijk werd vanmorgen in Oostenrijk gepleit voor meer bevoegdheden en geld voor politie en geheime diensten……. Alsof men daarmee wel al bekende terreurstrijders kan tegenhouden, als men laks is met het volgen van deze figuren, vergeet niet dat de meeste geheime diensten van EU-lidstaten de laatste 19 jaar (na 9/11) al veel meer geld en bevoegdheden kregen (bevoegdheden die ten koste zijn gegaan van het recht op privacy en andere burgerrechten….) Ook na andere aanslagen in de EU kregen die geheime diensten meer bevoegdheden en geld….. Ondanks dat alles kan men nog steeds geen aanslagen voorkomen van mensen die men al lang in ‘het vizier’ heeft gehouden………

Om van ‘islam terreur’ af te komen moet het westen zich als de sodemieter terugtrekken uit landen waar het niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken heeft, stop met het volgen van de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS, een land dat op basis van enorme leugens de ene illegale oorlog na de andere start en daar NB nog geld aan verdient ook, althans geld voor bedrijven uit de VS en ja voor dat bedrijfsleven behartigen de opvolgende regeringen in de VS ‘de zaken……..’

Voor meer berichten over terreur, illegale oorlog, geheime dienst, Afghanistan, Irak, Libië, Syrië, Soedan, jihadstrijders en/of aanslag (waarmee het meervoud aanslagen wordt bedoeld), klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

André Kuipers draagt Nederlandse ‘ISS vlag’ over aan het Rijksmuseum

André Kuipers is één van de drie Nederlandse astronauten die het internationaal ruimtestation (ISS>> international space station) hebben bezocht, naast hem natuurlijk de innemende figuur en milieu activist Wubbo Ockels en Lodewijk van den Berg.

Gistermorgen kwam Radio1 met het uiterst belangrijke (belabberde) nieuws dat Kuipers de Nederlandse vlag die hij bij zich had in het ISS, zal overdragen aan het Rijksmuseum….. Een vlag meenemen naar het ruimtestation? Wat is dit voor flauwe kul??? En dat dan de overdracht aan het Rijks ook nog eens als nieuws brengen……

Na 9.30 u. moest ook presentator Ghislaine Plag van ‘Spraakmakers’ (duffe praatjesmakers) nog eens een paar minuten tijd van Radio1 verspillen aan deze flauw kul……..

           Zo te zien was Kuipers hier ook erg blij in z’n ruimte T-shirt met Nederlandse vlag

En reken maar mensen, dat men zich maar al te graag zal vergapen aan die vlag, hoewel er uiteraard niet te zien is dat die vlag werd meegenomen naar het ISS…… Over nationalisme gesproken…….

Waarin een klein land al niet nog kleiner kan zijn….. Jezus!!!!

Herna Verhagen (Post NL) over mooie cijfers postbezorging: zandzakken voor de deur!!

Grofgraaier Herna Verhagen van Post NL buit het gewone personeel uit en heeft zelfs mensen ingezet als bezorger die eerder op sociale werkplaatsen arbeid verrichtten, dit vanwege extra subsidie die de overheid daarvoor geeft….. Voorts brengt een dochteronderneming van Post NL, Netwerk VSP, reclame drukwerk rond, daarvoor wordt schooljeugd uitgenomen, terwijl postbezorgers dat er prima bij zouden kunnen doen, ofwel de cijfers over postbezorging zouden er heel anders uit hebben gezien als dit tot de gewone postbezorging zou hebben gehoord……. (en ja dan hadden de bedrijven extra moeten betalen voor de enorme onzin die reclamedrukwerk heet) 

De postbodes die eerder ook een sociale functie vervulden in de wijken van steden en dorpen, moesten de laan uit, daar ze ‘te veel verdienden…..’ Deze Verhagen die zoals gezegd een godsvermogen verdient*, was gisteren te horen op BNR waar ze in gesprek was met presentator, tevens extra milieu- en luchtvervuiler van Werven, onderwerp: de goede cijfers die Post NL logischerwijs heeft neergezet, dit keer niet alleen op de pakketpost maar ook op de gewone postbezorging…… (de pakketpost heeft door het Coronavirus een enorme duw in de rug gekregen)

 

Ook de pakketbezorgers worden uitgebuit door Post NL

Volgens psychopaat Verhagen heeft dat laatste alles te maken met de illegale fusie die het bedrijf sloot met Sandd….. (dat illegaal is van mijn hand zoals je begrijpt) Sandd wist NB een deel van de postmarkt over te nemen van Post NL dat voor velen in het bedrijfsleven te duur was. Sandd zou tevens beginnen met het bedienen van de particuliere postmarkt, waarop deze helleveeg besloot dat het tijd werd Sandd over te nemen, zeker daar het bedrijf beloofde flink onder de prijs van Post NL te bezorgen….. Verhagen heeft destijds zelfs geweigerd de fusie terug te draaien, ze wist zich gesteund door ‘bepaalde’ corrupte politici, waaronder staatssecretaris en grootlobbyist voor het bedrijfsleven Keijzer van het CDA (zo meer over haar)……

Kortom een meer foute fusie was niet mogelijk, immers Post NL zou daarmee monopolist worden op de Nederlandse postmarkt, vandaar ook dat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) stelde dat de fusie illegaal was**, ook al had afbraakkabinet Rutte 3 en dan m.n. CDA hufter en palingboer Mona Keijzer, daar toestemming voor gegeven, al even illegaal die beslissing!!! Sterker nog ook de rechter zette een streep door de fusie***, maar daar heeft Keijzer schijt aan en ook Verhagen van Post NL doet of haar neus bloedt…… Kortom Post NL is volkomen tegen de wetgeving in en tegen een rechterlijke uitspraak monopolist geworden op de ‘Nederlandse postmarkt’ (waarvan zoals je begrijpt geen sprake meer is….)

Intussen heeft Post NL toestemming gekregen van hetzelfde afbraakkabinet om de postzegel weer in prijs te verhogen, ofwel toestemming om de maar lastige postbezorging nog verder om zeep te helpen…… Immers post is een heel stuk moeilijker in de gaten te houden dan het internet of de telefoon, waar Nederland in verhouding de meeste telefoontaps doet en dat op wereldbasis….. (waarin een klein land al niet groot kan zijn……)

Terwijl Verhagen en destijds VVD opperhufter en minister Kamp besloten dat Post NL niet mocht worden overgenomen door een buitenlandse partner…… Bpost de Belgische postbezorger wilde Post NL overnemen, maar de postbezorging was een te belangrijke dienst om over te laten gaan naar een ander land, aldus de twee oplichters……. Waar Post NL wel op de Belgische markt werkt…… (een Italiaans avontuur werd voortijdig afgebroken vanwege grote verliezen, die dan weer goed moeten worden gemaakt met verhoging van de postzegelprijs en zaken als een aangetekende brieven…….)

Verhagen vond het verder nodig te zeggen dat ze haar personeel goed beschermt tegen het Coronavirus, alsof dat bijzonder is voor een werkgever, het is haar gvd geraden!!

*   Verhagen verdiende in 2016 (houd je vast) 1,4 miljoen euro (!!!) en oh wonder dat was € 100.000,– minder dan in 2015…… In de berichtgeving deed men of ze werkelijk een grote stap terug had gedaan in het kader van sociaal maatschappelijk ondernemen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! En dan te bedenken dat deze schoft haar personeel uitneemt!!

**  Zie: ‘Post NL weigert botweg te voldoen aan de eis van de rechter om de fusie met Sandd terug te draaien‘ en daarnaast: Post NL’s overname van Sandd ‘doorslaand succes’: personeel Sandd gaat er zwaar op achteruit…..‘ 

*** Zie: ‘Rechter niet akkoord met fusie PostNL en Sandd‘ (een artikel van Trouw)

Zie ook: ‘US Postal Service wordt in hoog tempo uitgekleed om stemmen per post tegen te gaan, plus de teloorgang van Post NL

Post NL verkoopt Italiaanse dochter om zich meer te richten op de Nederlandse en…. Belgische postmarkt!!‘ (de leugen: alsof Post NL een winstgevend bedrijf zou verkopen…….)

Post NL niet overgenomen door Bpost, het bedrijf is gezond en klaar voor het opdoeken van de postbezorging……….

Post NL nog niet klaar met vernietiging postdienst, waar de resultaten van de pakketpost tegenvallen

Post NL draait nu ook de december post de nek om

Herna Verhagen (Post NL) staat voor ‘een goed, bereikbaar en betrouwbaar postnetwerk……’‘ (ha! ha! ha! ha! Wat een oplichter!!)

Post NL kan met de overname van Sandd definitief een punt achter de briefpost zetten
    

William Moorlag (PvdA Tweede Kamer) wil fusie Post NL en Sandd ten koste van alles

ACM geeft Post NL toestemming de postmarkt verder de nek om te draaien

Post NL wil de belastingbetaler als verplichte sponsor‘ (!!!!)

Post
NL verantwoordelijk voor uitbuiting personeel, die door onderaannemers
onder dwang zelfs drugs en andere verboden zaken vervoeren

Post NL, beleid van directeur Verhagen is een regelrechte ramp, nu zelfs een tekort aan postbezorgers……..

Post
NL draait niet alleen de postbezorging de nek om, maar ook de
postsorteerders, zodat de service nog verder onderuit wordt
gehaald……

PostNL onderuit op beurs na slechte cijfers, ‘oorzaak is een slecht resultaat in de postmarkt….’ ha! ha! ha! ha! ha!

Jongerius (PvdA EU) heeft extra baan bij Post NL……..

Poolse pakketbezorgers uitgenomen door Post NL……..

Kamp (VVD) geeft Post NL voor de laatste keer toestemming de postbezorging nog verder de nek om te draaien………

Post NL eist versoepeling van Rutte 3, zo niet, zal de plattelandsbevolking voor de gevolgen opdraaien……..

Kamer wil maatregelen tegen kapitalistisch fenomeen vijandige overname…. Daar zal je ‘t hebben!

Herna Verhagen (Post NL) de postvolumes zijn helaas weer gedaald en er zal personeel uit moeten……. Post ausradieren deel 85

Aangetekende digitale post…… Knettergek!!

‘Kamp
‘bewaakt’ onze postbezorging: Post NL is ‘mean en lean…’ ha! ha! ha!
ja! Ja, zo kan je een sterfhuisconstructie ook noemen!!

‘Kamp: het gaat goed met de post…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!’ Overname Post NL door Bpost

Post NL heeft slechter resultaat geboekt ‘dan verwacht……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Post NL krijgt toestemming van ACM de postmarkt de nek om te draaien………

Post NL gaat vrolijk door met de post de nek om te draaien…….

Kamp keurt verdere afbraak postmarkt door Post NL goed…….

Post NL breidt bezorgtijden pakketpost uit, terwijl via een sterfhuisconstructie, de postbezorging de nek word omgedraaid…….

Post
NL klaagt over ACM, die de toegankelijkheid van de
‘postdienstverlening’ in gevaar brengt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Inderdaad dat moet je aan Post NL overlaten, de top van dat bedrijf kan
dat veel beter!!!!

Post NL mag de postmarkt verder de nek omdraaien met giga prijsverhoging……’