ING too big in crime: misdadig handelen ING Bank Slaski, gecombineerd met de leugens over de vergiftiging van Navalny

ING is
na de bankencrisis al lang weer too big to fail, zodat de bank bij
een volgende bankencrisis weer met belastinggeld zal moeten worden
geholpen en die crisis ligt op de loer vanwege de recessie veroorzaakt door de
Coronacrisis….. Kortom de bank is in het buitenland vele
maten te groot voor een land als Nederland, de reden waarom de bank
zogenaamd moest worden geholpen nadat de bankencrisis in 2008 in
volle hevigheid losbarstte….. Gezien alle miljarden die de
kabinetten Balkenende 4 en Rutte 1 in de banken hebben gestoken, had
men minstens een aparte bank kunnen opzetten voor de gewone klanten
en één voor de zakenklanten en had men ING en andere banken
failliet kunnen laten gaan…….. 

Image 

Nu
blijkt dat ING nogmaals is betrapt met (misdadige) witwaspraktijken,
dit keer via haar Poolse dochter ING Bank Slaski, e.e.a. via 2
schimmige Nederlandse bedrijven die ‘dubieus geld’ uit Rusland
wegsluisden via de ING tak in Polen…… Gistermorgen viel meteen weer
de naam Putin, in dit geval een neef van Putin die op deze manier
geld weg wist te sluizen naar het buitenland…. Ach ja, als er ook
maar iets misgaat moet Putin weer genoemd worden, terwijl de naam
Putin de naam is van een groot aantal families in Rusland die als laten we zeggen de naam Jansen in heel veel gevallen geen genetische
banden hebben…. Bovendien al zou het een neef zijn van Putin, dan
nog is dit misdadig handelen niet de schuld van de Russische
president……

De grote boosdoener is de Russische oligarch Roman Abramovich en ook over hem wordt in één adem gesteld dat hij ‘goed bevriend is met Putin….’ Abramovich heeft via verschillende brievenbusfirma’s bedragen heen en weer gestuurd, het zou gaan om een totaalbedrag van 1 miljard euro…… 

Onder andere Trouw en het Parool stellen over Abramovich:

‘In Londen is de oligarch al sinds 2018 niet meer gezien. Sinds Russische geheime diensten de overgelopen spion Skripal en zijn dochter op Brits grondgebied vergiftigden met zenuwgas, ontwijkt hij de Engelse hoofdstad. De Britse regering maakte visumvoorwaarden voor Russen na het incident een stuk strenger’.*

Zoals al zo vaak gesteld op deze plek: als er novitsjok was gebruikt tegen Skripal en zijn dochter waren ze beiden al lang en breed begraven geweest!! (hetzelfde geldt overigens voor Navalny) Voorts kan je uit de passage in het Parool destilleren dat: Abramovich Londen zou mijden omdat de ‘Russische geheime diensten’ de overgelopen spion Skripal en zijn dochter op Brits grondgebied ‘hebben vergiftigd’, een leugen van enorme proporties, de zogenaamde bewijzen voor deze leugen zijn volkomen belachelijk….. Het Parool vervolgt het artikel met het volgende:

‘Met zijn Israëlische paspoort mag Abramovich het land nog wel in, maar omdat hij er officieel niet mag werken, blijft hij er liever weg. De club bestuurt hij vanaf zijn jacht in de Middellandse Zee of een van zijn buitenhuizen in New York of Rusland

Dus Abramovich ontwijkt Londen en de rest van Groot-Brittannië vanwege de zogenaamde moordpoging door de Russische geheime diensten op Skripal…… Waarom zou Abramovich dan wel zaken doen NB vanuit Rusland??!!! (of zijn de geheime diensten van Rusland niet meer welkom in dat land? te belachelijk voor woorden!!) Blijkbaar is Abramovich heel wat banger voor de Britse geheime diensten dan voor de Russische, zoveel is wel duidelijk!! Het falen in het vermoorden van belangrijke figuren is volgens deskundigen vooral een kunde van westerse geheime diensten, daar de Russische geheime diensten FSB en GROe bekendstaan als de beste ter wereld, waarom zouden dan uitgerekend deze diensten sporen achterlaten die wijzen op hun schuld en daarmee die van het Kremlin….. 

Skripal zat vast in Rusland en men heeft hem daarna laten vertrekken, hoe makkelijk moet het dan niet geweest zijn om Skripal in de gevangenis te laten vermoorden door een mede gevangene…? De Russische geheime diensten hadden daarnaast een heel scala aan mogelijkheden om Navalny te vermoorden en weer zonder ook maar één verdacht spoor na te laten….. Bovendien waarom zou de FSB of de GROe Navalny proberen te vermoorden met novitsjok en hem dan naar het buitenland laten gaan, alweer te gek voor woorden!!!

Vanmorgen werd bekend gemaakt dat de familie van Navalny zijn kleding van het ziekenhuis opeist om daarna op te sturen naar Duitsland en men deze daar op sporen van novitsjok kan controleren…… ha! ha! ha! ha! Waar halen ze de onzin vandaan, immers ten eerste zouden degenen die deze kleding hebben afgenomen van Navalny dan zelf al dood moeten zijn geweest (immers novitsjok is uiterst dodelijk!!) en ten tweede zullen er geen sporen gevonden worden, waarop het team en familie van Navalny zullen zeggen dat Rusland de kleding grondig heeft schoongemaakt om elk spoor van novitsjok te wissen, ofwel in beide gevallen zal men Rusland weer kunnen besmeuren!! Op BNR dachten de suffe presentator van Werven** en zijn sidekick dat Navalny dus naakt moet zijn vervoerd naar Duitsland….. De 2 begrijpen niet dat wanneer mensen worden opgenomen in het ziekenhuis zij ‘bedkleding’ krijgen, dus een pyjama of iets dergelijks….. Maar nee, het is blijkbaar leuker om Rusland ook op dit vlak te demoniseren……

Terug naar ING: deze bank zou
al lang bezig zijn geweest om dit soort zaken tegen te gaan, ‘leuk
detail’: de figuur die hier vanaf 2017 verantwoordelijk voor was is
de huidige topgraaier van ING, te weten: Steven van Rijswijk!! Terwijl het geschuif met gelden door Abramovich doorging tot ver in 2017!!

Overigens
zou ik wel eens willen weten welke banken betrokken waren bij het
wegsluizen van geld door de Oekraïense junta onder de corrupte
neonazi Porosjenko, die zelfs hulpgelden van de EU, o.a. bekostigd
met ons belastinggeld, in het buitenland (ook in Nederland) wisten te
stallen……. Die corrupte neonazi-junta heeft miljarden weggesluisd……

De
hoogste tijd voor een echte grote staatsbank, waar de gewone burger
de betalingen kan doen en waar men geld kan stallen dat niet misdadig
wordt geïnvesteerd, of geen investeringen doet in bijvoorbeeld de
winning van olie en andere fossiele brandstoffen, maar die duurzaam
en sociaal verantwoord investeert.
Maak tevens een staatsbank voor bedrijven zodat we nooit weer banken hoeven te redden die misdadig bezig zijn……

Het
volgende bericht komt van DeBeurs.nl en werd gisteren gepubliceerd:

‘Beschamende
nieuwe witwaszaak bij ING’

ING schikt in witwaszaak voor honderden miljoenen met OM | NU - Het laatste  nieuws het eerst op NU.nl

AMSTERDAM (AFN) – De nieuwe
witwaszaak bij ING is beschamend, maar zal gezien de stappen die de
bank al heeft gezet tegen deze praktijken en de kosten die daarvoor
zijn genomen geen direct effect op het financiële concern hebben.
Dat constateren analisten van KBC Securities. Het gaat vooral om de
reputatie van de bank, aldus de kenners.

Ze wijzen daarbij naar eerdere
witwasaffaires in Nederland en Italië. Topman Steven van Rijswijk,
die deze zomer het roer overnam van Ralph Hamers, had er volgens KBC
waarschijnlijk geen rekening mee gehouden om zo snel al een
witwaszaak op zijn bureau te krijgen. Sinds 2017 was Van Rijswijk als
risicodirecteur juist actief om de bank te beschermen tegen dit soort
zaken.

ING is momenteel bezig afscheid te
nemen van het Nederlandse bedrijf Tristane Capital dat vooral in 2014
betrokken was bij het wegsluizen van dubieus geld uit Rusland via een
Poolse dochter van ING. Bronnen bij ING bevestigden berichtgeving van
Het Financieel Dagblad (FD) daarover. De Poolse dochter van ING hielp
klanten jarenlang om het geld uit Rusland naar het Westen te sluizen.

Volgens het FD zijn de
sleutelspelers in deze kapitaalvlucht “twee obscure Nederlandse
vennootschappen” die jarenlang bankierden bij ING Bank Slaski,
de Poolse tak van ING. In 2018 werd de klantrelatie met de andere
partij, Schildershoven Finance, al beëindigd, aldus de krant.

In de voor de nieuwe zaak cruciale
periode 2014-2017 was Van Rijswijk Head of Client Coverage bij het
onderdeel Wholesale Banking. Hoewel de genoemde klanten daar mogelijk
werden opgevangen, was Van Rijswijk niet verantwoordelijk voor
compliance. ‘Wij denken dan ook niet dat deze zaak hem persoonlijk
treft”, aldus KBC.

De bank hanteert een buy-advies op
het aandeel ING, dat maandag omstreeks 09.10 uur 4,7 procent lager
stond op 6,29 euro.

===============================

*  
Waarom zou Groot-Brittannië Russische oligarchen weren na de
mislukte moordaanslag op oligarchen, immers men zou de
visumvoorwaarden hebben aangescherpt na de aanslag op de Skripals….
Of was de Britse regering er stiekem van overtuigd dat Skripal in
opdracht van de oligarchen is aangevallen (en niet met novitsjok,
daar de Skripals dan zoals gezegd al lang onder de zoden hadden
gelegen)…… Voor zo’n aanval hebben die oligarchen misdadigers
genoeg om in te huren, oligarchen voor het overgrote deel zelf
misdadigers als Michail Chodorkovski van oliebedrijf Yukos, die in
oktober 2003 in Rusland werd gearresteerd wegens grootschalige
fraude, een misdadiger die door het westen werd vereerd als een
held……
 

** 
In dit fragment wordt gesteld dat de oligarchen niet meer
mogen werken in GB, hoe kan het dan dat Abramovich wel zijn
voetbalclub Chelsea mocht aanhouden en zelfs voor enorme sommen geld
voetballers heeft aangetrokken???   

***
Van Werven durft zich tegenwoordig jurist te noemen, daar hij zonder
succes rechten heeft gestudeerd (en daarop is gesjeesd, al ver voor
zijn promotie)…… Van Werven liegt trouwens dagelijks in zijn
uitzendingen als hij stelt dat een persoon bij ‘ons’ is ofwel bij
BNR, als hij zo’n persoon aan de telefoon heeft….. Dit nog naast
het ontzettend domme goedemorgen zeggen tegen zijn sidekick en andere
collega’s en dat doet hij tegen zijn sidekick 2 keer per uur, zonder
fatsoenlijk goedemorgen tegen de luisteraars te zeggen……

Voor meer berichten over ING (en Rabobank) zie:

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over het Amazonegebied en de vernieling daarvan door o.a. oliemaatschappijen)

ING besluit ‘n.a.v. Coronacrisis’ 42 kantoren te sluiten, aandeelhouders blij…..

ING verhoogt koersdoel chemicaliëndistributeur en werkt daardoor mee aan de vernietiging van de aarde en aantasting van de volksgezondheid

ING is alweer zo groot dat ze niet failliet mag gaan, met dank aan topgraaier Hamers

ING blij met nieuwe oliewinning voor de kust van Guyana, ‘uiterst duurzaam…’

Rutte vs Baudet: Rutte geeft toe: onze banken zijn weer ‘too big to fail’‘ (schande en dat na de belofte dat men nooit meer zou toestaan, nadat met vele miljarden aan belastinggeld de banken gered moesten worden!! Zo worden we dag in dag uit belazerd door de politiek…..)

En terzijde nog zo’n fijne Nederlandse bank:


Rabobank
en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware
gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud
‘ 

————————————————————–

Wat betreft Navalny en Skripal zie:

Navalny: de novitsjok wonderen zijn de wereld nog niet uit‘ 

‘Russen
zijn de domste idioten op de wereld’: Navalny als breekijzer voor de
VS en de EU

Novitsjok
onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de
‘vergiftiging van Navalny’

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor
vergiftiging

Duitse
regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Navalny
werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo
‘ 

Navalny:
een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Skripal
scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert

(
zeker
lezen mensen!
)

Novitsjok
Skripal sprookje? Lees dit bericht!

Joël
Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag
actie Skripal
‘ (en
zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en
oorlogshitser Voordewind)

Skripal
vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland
mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op
Skripal

Rusland
verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse
beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok
(novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed
fout….

Stef
Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op
Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet
heeft gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer
met 10 km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal:
geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt
Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal:
wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met
gifgas’

Russisch
zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore
met commentaar!

OPCW
bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit
Rusland……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe
‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan
worden afgeschreven als false flag operatie

EU sprak over sancties tegen Wit-Rusland, terwijl men Brazilië en Saoedi-Arabië laat begaan met het uitvoeren van genocides

Gisteren overleg in de EU over sancties tegen het bewind Loekasjenko in Wit-Rusland (Belarus), terwijl men vorige week nog liep te blazen over sancties tegen Rusland vanwege de ‘vergiftiging van oppositieleider’ Navalny, geen flinter aan bewijs, geen punt voor de EU: Rusland en m.n. Putin is de grote schuldige……. 

Echter de EU neemt nog geen sancties tegen Wit-Rusland zo werd gisteren na het overleg in Brussel bekendgemaakt, dit vanwege een veto (weigering) van (Grieks-) Cyprus, dat volkomen terecht stelt dat men dan ook sancties tegen de reli-fascistische staat Turkije moet nemen, Turkije dat zich de gasvoorraden voor de kust van Cyprus toe-eigent….

De Wit-Russische oppositieleider Tichanovskaja in Brussel; foto overgenomen van RTL Nieuws.

Er zijn overigens wel heel wat meer redenen te bedenken om sancties tegen Turkije te nemen, zoals de voortdurende oorlogsvoering tegen ‘Turkse-Koerden’ (een vloek in de oren van Koerden) in dat land, een oorlog die zich in mediastilte blijft voltrekken vanwege elk verbod voor (buitenlandse) pers, advocaten en mensenrechtenorganisaties dat gebied te betreden….. Om nog maar te zwijgen over de illegale Turkse inval in Syrië vorig jaar, waarna psychopaat Erdogan, de Turkse president de vrijlating verordonneerde van ISIS en andere terreurgroepen die gevangen waren gezet door de Koerden in dat gebied van Syrië…..

Vreemd ook dat men andere landen die net zover gaan als Turkije geen sancties oplegt…… Neem de fascistische idioot Bolsonaro, godbetert president van Brazilië, die NB heeft toegegeven dat hij het hele Amazonegebied wel wil platgooien voor economische ontwikkeling ofwel geldelijk gewin, dat daarbij het grootste deel van de oorspronkelijke volkeren zal omkomen, interesseert deze rk psychopaat* geen ene zier…..  Ofwel deze Bolsonaro is de grote initiator van de verdere uitvoering van de genocide op deze volkeren, die al sinds de tijd dat de eerste witte Europeanen het Amazonewoud betraden het slachtoffer zijn van deze vreselijke uitroeiing……

Vergeet daarbij niet dat
Bolsonaro ook de klimaatverandering extra snel aanjaagt doordat hij er
geen probleem mee heeft dat men grote gebieden van het Amazonewoud plat
brandt om daar bijvoorbeeld soja voor de gigantisch grote Nederlandse
veestapel te telen….. Juli dit jaar was het aantal branden alweer een stuk groter dan recordjaar 2019…..

Hoe is het mogelijk dat men zich in het westen zo druk maakt om Loekasjenko en zijn kliek, terwijl deze qua kwaadaardigheid nog niet in de schaduw kan staan van Bolsonaro en Erdogan……..

Kortom de EU en daarmee ook Nederland maken zich vooral druk om mensenrechtenschendingen als het bewuste land waar dit gebeurt van weinig of geen belang is voor de economie van de EU lidstaten (en het eigen land)…. Zie wat dat betreft ook de nog immer voortgaande genocide in Jemen uitgevoerd door Saoedi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Egypte en de VS, terwijl Groot-Brittannië militaire training geeft aan het leger van de reli-fascistische Saoedische dictatuur (koninkrijk bevriend met het Nederlandse koningshuis…..)….. Daarnaast leveren meerdere EU landen wapens of zoals Nederland wapenonderdelen aan deze uiterst gewelddadige dictatuur……

In vergelijking met de Saoedi-Arabië is Wit-Rusland een mislukt vakantiekamp…… In S-A bijna dagelijks gruwelijke executies op straat, de sjiieten in S-A (die daar al een enorm aantal generaties wonen) worden vervolgd door het regime onder leiding van Mohammad bin Salman (MBS), een psychopathische moordenaar die een paar jaar geleden ook nog eens ‘journalist’ Khashoggi barbaars liet vermoorden in Turkije….. (deze Khashoggi was als ‘journalist’ eerder een grote lobbyist van Saoedi-Arabië…)

Kortom hoe is het mogelijk dat de EU in feite 2 genocides steunt** en zich wel druk maakt over de situatie in Wit-Rusland en Rusland, waarbij voor Rusland niet moet worden vergeten dat men keihard liegt over wat dit land wel of niet zou hebben gedaan, neem de zogenaamde annexatie van De Krim en ‘de militaire steun’ voor Oost-Oekraïne, beiden leugens….. (hetzelfde geldt overigens voor het beschuldigen van Rusland als dader voor het neerhalen van vlucht MH17…..) 

Terwijl datzelfde westen onder aanvoering van de VS verantwoordelijk is voor de moord op meer dan 2,5 miljoen mensen tijdens de illegale oorlogen van de VS tegen Afghanistan, Irak, Syrië en naast Libië tegen nog een paar landen in Afrika….. Bewijzen te over!!! (neem alleen al de officiële documenten van de VS in Wikileaks…..)

Tot slot nog dit, las vanmorgen dat VVD minister en opperhufter Blok teleurgesteld is dat er geen sancties zijn getroffen tegen Loekasjenko, terwijl deze ploert al jaren schijt heeft aan de genocides in Brazilië en Jemen……

*  Vreemd overigens dat het Vaticaan figuren als Bolsonaro, rooms katholiek, niet excommuniceert, blijkbaar vindt men de banden met rk dictatoren belangrijker dan het uitmoorden van oorspronkelijke volkeren…..

** Als je de oorlog tegen Koerden in Turkije goed beschouwd, is ook daar in feite sprake van een genocide en dat zou samen met de genocide tegen de oorspronkelijke volkeren van Brazilië en de genocide tegen de sjiieten in Jemen, gaan om 3 door het westen gesteunde genocides…….

Zie wat betreft Brazilië:

Heavy metal band Sepultura zet zich in voor het redden van volkeren in het Amazonewoud‘ (en zie voor meer berichten over Brazilië en bosbranden de links in dat bericht, ouder dan de hieronder getoonde)

ForFarmers veevoeder wil uitbreiden in meer Europese landen landen en zo het stikstof probleem exporteren‘ 

Brandend Amazonegebied doodt de oorspronkelijke volkeren, Brazilianen en uiteindelijk de planeet‘ 

Het Braziliaanse Amazonewoud staat alweer in brand‘ 

Slavernij in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij bosbranden Californië‘ 

Braziliaans
Amazonewoud brandt met een niet eerder vertoond aantal brandhaarden,
terwijl de EU een vrijhandelsverdrag met Mercosur wil tekenen
‘ 

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!

Rabobank en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud

————————————————-

Zie aangaande Loekasjenko:

VS en Oekraïne spelen een smerig spel in Wit-Rusland

Dear
mister Putin please cut Russian ties with Belarus
‘ (dom van mij, immers Wit-Rusland is van groot strategisch belang voor
Rusland en de VS, ik had moeten inzetten op een Russische breuk met
Loekasjenko)

Helga
Salemon ‘met zéééér wijze woorden’ over Loekasjenko en de
verkiezingen in Wit-Rusland, met de nadruk op Rusland

(zie ook de links in dat bericht voor meer anti-Russische propaganda
leugens van Salemon)


Voor
meer berichten over genocides, vlucht  MH17, Oekraïne, de
Koerden, Erdogan, Jemen, Saoedi-Arabië, Bolsonaro, Khashoggi en/of Blok, klik op
het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Internationale Dag van de Vrede: weg met alle kernwapens!!

Het is
vandaag de internationale dag van de Vrede, heb vanmorgen tot
ongeveer 9.45 u. geluisterd naar het Radio1 Journaal (en een kwartier
van KRO-NCRV daarna) en BNR, niet één keer werd er aandacht besteed
aan deze speciale dag……. Alsof men liever oorlog heeft….. Het
was overigens niet beter op de nationale zenders van Duitsland en
Groot-Brittannië……

We zijn
dichter bij een nucleaire oorlog dan ooit tevoren en lullig genoeg
hebben de meeste mensen daar blijkbaar ‘vrede mee…..’ Als eerste
onder Nobelprijs voor de Vrede winnaar Obama liet de VS de wereld
weten zich het recht voor te behouden om als eerste een aanval in te
zetten met kernwapens*
amper één negatieve reactie in de reguliere media….. Daarna
volgde Groot-Brittannië onder hare kwaadaardigheid May met eenzelfde
verklaring en ook daarop eenzelfde ‘reactie’ van de reguliere westerse
media….. Echter toen Rusland als reactie op de verklaring van de VS
en GB hetzelfde opperde (al was het alleen al om het westen te
waarschuwen iets dergelijks uit de zieke bol te zetten) was het hek
van de dam en gingen de westerse media de bol uit…….

Vliegbasis Volkel standby voor bescherming luchtruim Benelux |  Nieuwsbericht | Defensie.nl

Vliegbasis Volkel waar VS kernwapens liggen waarover Nederland niets te zeggen heeft, ‘we’ mogen ze alleen naar een doel vervoeren om daar een vreselijke massamoord aan te richten…….

In
Nederland hebben we op vliegbasis Volkel kernwapens van de VS opgeslagen**,
daarmee is Nederland doel van Rusland als dit land wordt aangevallen
of zelfs maar de idee heeft dat een aanval van de VS (of van NAVO
partners Frankrijk en/of GB) onafwendbaar is……. Nederland heeft
niets te zeggen over de VS kernwapens en kan zelfs gebruik van die
wapens door de VS niet tegenhouden…… Als de donder weg met die
massavernietigingswapens (in handen van de psychopathische gek Trump en
mocht Biden de verkiezingen winnen staan wij er hetzelfde voor,
deze oorlogsmisdadiger was immers minister van Buitenlandse Zaken
toen de VS haar nieuwe kernwapenbeleid onder Obama bekendmaakte en
zich daarmee achter dat beleid schaarde…. Als ik me niet vergis maakte Biden dit destijds zelf bekend…… (voorts is Biden
dementerend, echt iemand die je de beschikking wilt geven over kernwapens……) 

Om nog eens aan te geven hoe gevaarlijk de VS is, behoef je alleen maar te wijzen op het vreselijke feit dat deze terreurstaat als eerste zonder een werkelijke reden het atoomwapen aan het eind van WOII inzette tegen de Japanse steden Hiroshima en Nagasaki…….

Roots
Action Team is begonnen een lijst aan te leggen met mensen en organisaties die voor
de vrede zijn (je vraagt je af waarom mensen daar tegen kunnen zijn)
en die af willen van alle kernwapens op onze aarde, ons aller thuis.
Lees deze ‘petitie’ en teken ajb (en geeft het door!!!) de lijst gaat naar de 9 landen die kernwapens bezitten (al betwijfel ik ten zeerste dat Noord-Korea echt een kernwapen heeft).

This International Day of Peace, Let’s Abolish Nukes

RootsAction
Team info@rootsaction.org via mail.salsalabs.net

21 september: Internationale Dag van de Vrede - OHM Suriname

RootsAction.org
is joining with a rapidly growing list of organizations and
individuals from around the world to send an urgent appeal to the
presidents, prime ministers, and legislatures of nine nuclear
nations: China, France, India, Israel, North Korea, Pakistan, Russia,
the United Kingdom, and the United States.

This
is an appeal from the people of the world to nine nuclear governments
to each commit to a nuclear policy of no
first strike
, not ever, not
for any reason; and to
sign
and ratify the Treaty on the Prohibition of Nuclear Weapons
,
and to collectively agree to immediately begin disarming on a
schedule to completely
eliminate
all nuclear weapons from the earth no later than August 6,
2045
.
Click
here to see the list of supporters and to add your name.

The
full text of the appeal is as follows (available on
the website
in various languages):
We,
the people of good will, of all walks of life, living on all
continents and professing different creeds and religions, direct your
attention to the threat of an all-out nuclear war that can erupt very
easily either due to deliberate actions of any nuclear-weapons state
or because of unintentional, human, technical or other mistake.

We
are witnessing that the threshold for the use nuclear weapons in a
limited or on large-scale attacks recently has been dramatically
lowered, bringing the entire world to the brink of a nuclear
Armageddon.

Many high-ranking military and civilian officials,
politicians and experts are openly talking about the possibility of
using nuclear weapons in a first strike attack against any nation
under many pretexts with low-yield or high-yield nuclear
charges.

The United States in fact has withdrawn from a number
of rather well-known and useful nuclear arms control treaties and
accords for dubious reasons and illogical explanations.

Nuclear
arms delivery vehicles are becoming more sophisticated, faster and
more precise. They have been combined into a dangerous combination of
arms embracing strategic and tactical nuclear weapons with missile
defense assets and conventional capabilities, and with a possibility
to place strike weapons in space, including missile defense systems
and anti-satellite weapons.

Many military exercises that
earlier have been conducted with the use of conventional weapons,
gradually are being transformed into drills using mock nuclear
weapons.

Nuclear arms experts calculate that during an initial
massive nuclear attack, at least 34 million people will immediately
perish and 57 million people will receive multiple injuries and
wounds that will cause horrible pain, suffering, radiation sickness
and death. Additionally, various kinds of infrastructure, flora and
fauna, nuclear power plants, water resources – including potable
water and hydropower dams – will be heavily damaged or destroyed
completely by huge firestorms, vast nuclear contamination, powerful
explosions, and earthquakes.

But that is just the immediate
impact. The nuclear winter that would be created by even a limited
nuclear war would threaten all of humanity with starvation and other
mortal threats.

We who have voluntarily signed this appeal
urge you, as the leaders of all nine nuclear nations, to take the
following actions in 2020:

First, as an initial step leading
to comprehensive and irreversible nuclear disarmament on a global
scale, to pledge not to use and denounce any kind of nuclear weapon
use in a first strike against any nation at any time.

Second,
to sign and ratify the international Treaty on the Prohibition of
Nuclear Weapons with the subsequent commitment specified in the next
item.

Third, to commit to irreversibly dismantling all nuclear
weapons by no later than August 6, 2045 or earlier – by all nine
nuclear weapon states, in carefully calibrated stages and through
well-developed and mutually acceptable mechanisms of inspections,
provided that all nuclear-weapon states will follow this pattern
simultaneously and honestly.
Please
add your name.

After
signing the petition,
please
use the tools on the next webpage to share it with your
friends
.

This work
is only possible with your financial support.
Please
chip in $3 now.

====================================

*  Gebruik van kernwapens bij de eerste oorlogshandeling: een aanval op een ander land en dit wapen dus niet langer te zien als
afschrikkingswapen zoals dat tijdens de Eerste Koude Oorlog het geval was….. In de 70er en 80er jaren van de vorige eeuw haddden het Museumplein en het Malieveld bij wijze van spreken bomvol demonstranten gestaan tegen deze vreselijk waanzinnige verandering van beleid op het gebruik van kernwapens…….. (hoe totaal krankzinnig moet je zijn om dit te bedenken….)

**
Vandaar ook dat Nederland voor de JSF koos, immers de kernwapens van
de VS kunnen onder deze waardeloze straaljager (de JSF is naar de
huidige normen zelfs geen straaljager) worden gehangen….. Moet je
nagaan hoe we zijn besodemieterd door alle grote politieke partijen (VVD, CDA, PvdA en D66, met steun van een aantal andere partijen als de ChristenUnie en de SGP):
– kiezen voor een peperdure waardeloze jager, daar deze kernwapens kan vervoeren naar een doel door de VS gekozen om daar een vreselijke slachting aan te richten, terwijl we geen zeggenschap hebben over die
wapens…… Niet voor niets kan de VS de Nederlandse JSF’s van grote afstand
(middels satellieten) aan de grond houden als het gebruik door Nederland van deze
jager haar niet aanstaat….. ([nogmaals:] hoe krankzinnig en/of zwaar corrupt moet je zijn om een dergelijk toestel te kopen met ons belastinggeld!!)

Voor meer berichten over vrede, vredesverdrag, JSF, Volkel, Hiroshima en Nagasaki, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Nijntje populair in China, pas op Trump!!

Nijntje, de creatie van Dick Bruna schijnt populair te zijn in China, daarom wil ik de psychopathische fascist Trump waarschuwen voor het hersenspoelen van kinderen met deze uiterst gevaarlijke stripfiguur >> verbieden Trump!!

Nijntje in het Chinees | 9787115192226 - Uitgeverij en boekhandel Pegasus

Brrrrrrrrr, Nijntje en haar moeder: walgelijke communisten!!

Ongelofelijk dat de reguliere westerse media zonder enige kritiek de maatregelen van Trump tegen TikTok overnemen, immers TikTok is in feite een site waar kinderen korte video’s kunnen posten….. Daar het uit China komt moet het blijkbaar wel ‘uiterst gevaarlijk’ zijn…… Welk land spioneert er meer dan de VS? Precies: niet één!!! Waarbij de VS zelfs haar NAVO-partners bespioneert!! (tot en met de regeringsleiders van deze partners!) Dezelfde VS die de grootste destabilisator is van de vrede en alleen deze eeuw al verantwoordelijk is voor de moord op meer dan 2,5 mensen……..

Samenzweringstheorie paniek wordt juist gevoed door ‘tegenstanders’ daarvan

Nicholas
Levis heeft op CounterPunch een artikel geschreven waarin hij betoogt
dat juist de figuren die complotten uitwerken, mensen aanwijzen als de makers van
samenzweringstheorieën (of complot
theorieën, wat je wilt), als deze het complot blootleggen die zij de
rest van de bevolking willen opdringen. Het is als met de hysterie
over fake news in de reguliere media (en politiek), waar journalisten
zelfs durven te eisen dat er censuurmaatregelen moeten worden genomen tegen bepaalde sites op de
sociale media, daar men fake news zou verspreiden……. Terwijl diezelfde media keer op keer fake news (nepnieuws)
brengen, sterker nog: fake news brengen op basis waarvan illegale
oorlogen zijn aangegaan door de VS, weliswaar aantoonbaar ingegeven door leugens van de
geheime diensten van de VS, maar met grote graagte overgenomen door die reguliere (massa-) media…… 

Levis
wijst dan ook niet voor niets naar de illegale oorlog van de VS tegen
Irak, waar het volk (ook in de EU) werd voorbereid op deze oorlog met
de hersenspoeling van het volk door politici en media met leugens als
zou Saddam Hoessein, destijds president van Irak, geheime voorraden
massavernietigingswapens in bezit hebben gehad….. Een enorme
leugen waartegen VN-wapeninspecteur Blix als een Don Quichot
tegen vocht, keer op keer liet hij de wereld weten dat Irak zelfs
geen massavernietigingswapens kon hebben, al deze wapens waren
vernietigd en men had bij wijze van spreken elke vierkante meter van
het land onderzocht……

Ook Henk Hofland, die door de Nederlandse pers als belangrijkste journalist van de 20ste eeuw wordt vereerd, geloofde deze leugen en ventileerde die op de NRC, de ‘slijpsteen van de
geest’ (eerder de overdosis morfine voor de geest)….. Let wel,
ik zeg ‘geloofde’, echter Hofland moet dondersgoed geweten hebben dat
dit een pertinente leugen was en toch stelde hij zich achter de
illegale oorlog tegen Irak, wat hij tot zijn dood is blijven doen,
ondanks dat deze leugen werd doorgeprikt….. (Hofland, de Nederlandse journalist van de
20ste eeuw… ha! ha! ha! ha! ha!)

Alle
terechte ontkenningen van Blix konden niet op tegen de leugens die de geheime diensten en de Bush administratie de wereld inbrachten, dit met grote hulp van de
reguliere media die het volk opzweepten….. Gezien het voorgaande kan je
deze zaak niet anders zien dan de grootste samenzweringstheorie van
deze eeuw, waar belachelijk genoeg de tegenstanders van die illegale
oorlog destijds complottheoriedenkers werden genoemd!!!!! Kortom de
wereld op de kop…….

Dave Granlund – Editorial Cartoons and Illustrations » Bush & Cheney at  9-11 panel

Voorts merkt Levis nog op dat Irak werd beschuldigd van het deelnemen aan de 9/11 aanslagen en zonder
enig bewijs herhaalden Bush en vooral Dick Cheney deze leugen….. Na
verloop van tijd was het grootste deel van de bevolking in de VS ervan
overtuigd dat deze leugen de waarheid was (en ook in de rest van het
westen
begon men deze leugen te geloven….) Belachelijk, daar de VS Al Qaida als organisatie had aangewezen die verantwoordelijk was voor de 9/11 aanslagen en als er iemand was die de schurft had aan Al Qaida was het Saddam Hoessein wel!!

Lees het
uitstekende artikel van Levis en laat je nooit meer foppen met
leugens als zouden mensen die de overheid en reguliere media kritisch
volgen complottheoriedenkers zijn, niet voor niets kan je een groot
deel van de beste journalistiek op de sociale media vinden….. De reguliere (massa-) media zijn organisaties die de belangen van de eigenaren
van die media moeten behartigen, plutocraten die belang hebben bij oorlog,
ziekten en het in stand houden van de huidige status quo (en daarmee
de huidige neoliberale politiek) >> goed voor de
aandelenportefeuilles en daarmee voor de winsten en nog grotere bankrekeningen!!!

September
16, 2020

Conspiracy
Panic

by Nicholas
Levis

The most consequential false
conspiracy theory of the last twenty years in the United States
centered on fabricated accusations raised against the Iraqi state in
2002-3. These claimed that Iraq maintained secret stores of “weapons
of mass destruction” and intended to use them against the West,
perhaps imminently. Most versions also insinuated the Saddam regime
was involved in some vague manner in perpetrating the 9/11 attacks
together with its sworn enemies, the jihadi movements then doing
business as al-Qaeda. That is what the vice-president running the
regime, Cheney, repeatedly said. His president, Bush, just repeated
the magic words 9/11-Saddam-9/11-Saddam-9/11 for months, until it was
taken to be true by enough people to allow a smooth start to the
carnage. The claims were actively fabricated by officials and agents
at several agencies of the U.S., UK and other national security
states, by various client groups and allied journalists, and by
freelance assholes looking to get a piece of the action. The
fabricators knew they were lying, and they knew that they lied so as
to sell a planned, unprovoked war of aggression to the American, UK,
and other western publics. The resulting war destroyed a nation, led
to more than a million deaths, and accelerated the establishment of
an archipelago of torture centers under U.S. control.

In short, the “Saddam-WMD-9/11”
conspiracy theory was a top-down psychological operation conducted by
state-based agents against the public, and freely trumpeted by nearly
all organs of the U.S. corporate media. It has been completely
discredited, but rarely will you here it called a conspiracy theory.
None of the perpetrators of the campaign have been prosecuted, and
most have continued their career trajectories unhindered by their
participation in this well-known crime. Today many of them have been
embraced by the Democratic establishment as heroic fighters against
Trump — the same Democratic establishment that always seeks
distance from actual fighters against Trump.

The most consequential American
conspiracy theories ever were the Red Scares of 1919-21 and the late
1940s and early 1950s. Both met with a degree of popular enthusiasm
and broad fear-based assent, but both were initiated and run by state
and corporate-based elements as top-down psychological operations
against the public, specifically targeting the left, labor
organizers, and journalists, celebrities or teachers who showed
insufficient anti-Communist fervor. Both campaigns succeeded in
transforming American society and politics in a right-wing direction,
and helped in partly dismantling the progressive, leftist and
honestly liberal movements of their times.

A recent conspiracy panic campaign,
#Russiagate, presented a mythic (and facially laughable) explanation
for how the Democrats managed to lose the unloseable 2016 election.
It appears to have been intended to weaken or to knock Trump out of
office. If so, it backfired completely, presenting a fictional
distraction from the far-worse realities of the regime’s violent
policies and incipient fascism. Every time that the ludicrous and
byzantine accusations fell apart (predictably, in every case),
Trump’s position was strengthened, and that of real opposition to
Trump’s barbarities was weakened.

Given their failure to actually
fight Trump on policy, and given the Democrats’ embrace of Bushian
politics and Bush-era war criminals, austerity, and imperialism, and
given their propping-up of a right-wing candidate who has his own
degree of involvement in Trump-style nepotism and is visibly
suffering from cognitive impairment, Trump would be cruising to
reelection. Cruising, that is, except for the unpredictable factors
of Covid, the Depression, and the open outbreaks of organized fascist
street violence that he praises. And because a real opposition to
this regime’s particular horrors exists, and has not surrendered.
(If they lose, the Democrats will blame the real opposition, and are
already doing so preemptively.) 

Thus, for the moment, Trump is well
behind in the polls, despite the four-year favor to him delivered by
the #Russiagate operation with its demand for 24/7 coverage and
predictable serial failures.

However, the #Russiagate conspiracy
panic operation also succeeded, insofar as it has functioned to
condition most Democratic-type liberals (and some of the left) to
uncritically accept a xenophobic explanation for the rise of an
all-American fascism, and insofar as it has gained much support among
them for a bellicose, new-Cold War stance and widepread favor for
censorship measures (run by private mega-corporations) to combat
“propaganda” and “conspiracy theory.”

It cannot be known at this time,
but the QAnon narrative appears likely to have also originated with
an intel operation, or the action of a Trump-friendly outfit, with
the design of casting noise over a story that sounds just like it,
but is actually true. Trump, Bill Clinton and various celebrities and
intellectual hooligans were all tied to the long-time human
trafficking and rape-ring run by likely intelligence asset and
“billionaire” Jeffrey Epstein. He was convicted, and his
co-conspirator Ghislaine Maxwell stands accused. The operation’s
apparent purpose was to gain material for political blackmail.
Trump’s former labor secretary, Acosta, was formerly the Florida
prosecutor who made a deal to allow the convicted Epstein to walk
free in 2008, and to seal the records of his clients. It’s fine to
condemn QAnon, but when you spend your hours talking about how
ridiculous and hateful and wrong the story is, you are not talking
about Epstein and Trump and Clinton (and the various other Epstein
“friends”). You are not talking about or acting on a million
other things that matter. From the perspective of the QAnon
propagators, you are helping to promote and reinforce the ruse.

America, like many places, is home
to fantastically, facially false grand conspiracy narratives positing
that the political economy (so evidently managed by a ruling class of
owners and corporations and policy-makers reigning over large
instituions, who act mostly in the open) is secretly run by a single,
smaller, invisible cabal of satanically-inclined mystery men who just
want to do evil because they hate America, or maybe because they want
to destroy Trump’s beautiful white race. There are many varieties
of grand-global conspiracy theories, but they often pander to odious,
hateful, and exterminationist politics. The latter are often modeled
on the old European anti-Semitic blood libel, or, in fact, repeat the
old European anti-Semitic blood libel.

Grand-global conspiracy narratives
can appeal to a common socio-psychological make-up that hankers for
denial and magic and simplicity, for stories that attribute social
ills and human troubles to a corruption that can be theoretically
excised, restoring a normality that never really existed as it is now
imagined. In this they are akin to other quick-fix narratives, many
of them based in religious dogmas (e.g. bad things happen because
people reject Jesus and commit acts the Bible supposedly prohibits;
or, to take a now-abandoned version, alcohol consumption is the true
primary cause of social ills and prohibition can fix it). For most,
the reality that their society is systematically rotten to the core,
burning the planet, and heading for a predictable fall, and that any
change to this reality must be revolutionary or will be nothing, is
much harder to process, above all emotionally. It also subjects one
to the accusation of radicalism, extremism, or “conspiracy theory.”

I dispute that very many people
change their politics or prejudices or world-view as a result of
exposure to one of the global-type conspiracy theories. On the
contrary, these are devised to aggrandize and manipulate
already-existing political tendencies. People tend to believe what
they were long-ago conditioned to believe, and they tend to see what
they believe. And remember, the most effective and consequential
conspiracy theories in the modern milieu are rarely products of
autopoeitic convergences of mass psychology. They almost always have
original authors who know that they are inventing this shit, like
QAnon. 

They are the products of modern public relations and popular
mood management.

Granting that grand-global
conspiracy narratives exist, the use of the phrase “conspiracy
theory” in American discourse has always been rotten as fuck.
Whether true or not, whether or not believable or grounded in
evidence, any claims that attribute malfeasance to the American
ruling class and policy-making power elite, or to the actual owners
and runners of a system in which high-level crime was long ago
legalized, is derided as “conspiracy theory” by the very same
ruling class, power elite, corporate media, punditry, and
liberal-authoritarian establishment. However, claims that mirror the
same narratives, but allege them against an officially designated
enemy, are never called conspiracy theory. In fact, once the latter
tales are circulated within the corporate news media, to question
them comes itself to be classified as conspiracy theory. You are a
conspiracy theorist if you reject the outlandish #Russiagate
conspiracy theories. And, once called a conspiracy theorist, you are
supposed to be automatically and forever discredited from
participating in public discourse. Increasingly, you are seen as the
bearer of a dangerous and contagious disease, associated loosely with
all other persons categorized as “conspiracy theorists,” and
treated as fair game for censorship.

Conspiracy panic is a propaganda
weapon that props up an overall portrayal of the mass of the people
(and especially critics of the ideological hegemony, of whatever
stripe, good or bad) as ipso-facto stupid, preemptively discredited,
crazy, unworthy of participation in discourse, and dangerous.
Conspiracy panic nowadays is a go-to for liberals to deny and
distract and divert to incremental bullshit, and not have to think
about systemic irrationality, falsehood, evils and failures, and how
most of the unfolding disasters — including Trump himself — are
not aberrations or surprises but predictable and systemic. It’s
easier and more comforting to affect being appalled at the stupidity
of QAnon (or the supposed millions who were moved to vote for Trump
only because they saw a “Russian” post online), and to
virtue-signal that you are different from the dumb right-wing patsies
who eat that shit up, than to spend too much time being aware that
the billionaire and corporate and ensconced policy-making ruling
class as a whole — their names are known and plastered in the
headlines — is by definition a predator class, professionally
incapable of mercy, with overwhelming power over the rest of us,
acting in ways that guarantee capitalism and its “ways of life”
will continue burning the planet, literally, until the ecosystem’s
capacity to sustain the present human civilization and population
collapses. Which, speaking in historical lengths, is imminent, and
possibly no longer reversible. Fight this anyway.

To respond to this piece,
complain about the omission of citations to Jack Bratich, Liz
Franczak or Karl Marx, or to remind Nicholas Levis that he ought to
follow his own advice, write to N24CP2020@gmail.com
. (wat een maffe toevoeging!! waarom heeft CoutnerPunch dit niet voor publicatie overlegd met Levis??)

=======================================

Zie ook:

9/11 werd mede georganiseerd door Israël‘ 

Opname van 100 kinderen en andere kwetsbare mensen is een schandelijke doek voor het bloeden (en dat op de herdenking van 9/11)‘ 

Echte democratie is onbestaanbaar zolang de reguliere media de bevolking manipuleren met fake news, andere leugens en (neoliberale) propaganda‘ 

VS propagandamachine onder de loep genomen door schrijver Nick Schou‘ 

‘Respectabele burgers’ vs. samenzweringstheoretici‘ 

De onderbroekbom-leugen ten behoeve van onveilige body scanners

Voor meer berichten over complottheorie, Irak, 911, Bush, Cheney en/of Blix, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

VVD premier Rutte belooft Asscher (PvdA 2de Kamer) dat hij zal zien of er extra voorwaarden kunnen worden verbonden aan Coronasteun bedrijven…. ha! ha! ha! ha!

De professionele leugenaar Rutte beloofde Asscher tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen (APB) nog eens te zullen zien of er extra dwingende maatregelen kunnen worden gesteld aan de Coronahulp die hij alweer met miljarden zal weggeven aan het bedrijfsleven……. ha! ha! ha! ha! PvdA oplichter Asscher voelt het premierpluche al onder de vieze billen en ging akkoord met deze loze belofte*, immers natuurlijk kan Rutte dwingende maatregelen eisen van de bedrijven die hij met miljoenen aan belastinggeld steunt!! Geld dat we met z’n allen hebben opgebracht en waarvoor we uiteindelijk met z’n allen later extra zullen worden belast, immers de staatsschuld is intussen fiks opgelopen; hoe zwaar kan een regering het volk belazeren?? Maar ‘Rutte en zijn CDA minister de Jonge, zijn geweldige peren, ja toch……??’

rutte-pinokkio.jpg

Beter had Asscher ook geëist dat er alleen staatssteun wordt verleend aan bedrijven die het echt nodig hebben en niet aan bedrijven die al op omvallen stonden voordat de Coronacrisis losbarstte, voorts hebben bedrijven steun gekregen die het niet eens nodig hadden…. Zo hebben Rutte en diens waardeloze kabinet al miljarden in een diepe donkere put gedonderd…..

Asscher PvdA - cartoon - spotpen.nl

Een deel van de steun voor bedrijven zou o.a. gebruikt moeten worden voor het begeleiden van personeel naar een andere baan, als het echt niet anders kan >> ofwel er gaat toch weer geld naar bedrijven die op omvallen staan en die toch al van plan waren een fiks deel van het personeel te ontslaan….. 

Ook zei Rutte dat hij niet kan voorkomen dat personeel minder betaald zal krijgen….. Hoe is het gvd mogelijk? Daarmee geeft Rutte bedrijven die steun willen een vrijbrief om van hun personeel inlevering van salaris te eisen……. 

Ach ja, dezelfde Rutte die zegt niets voor de verzorgende beroepen te kunnen doen en dan nog durft te pochten op de 2 fooien die deze cruciale beroepskrachten zullen krijgen….. Afgelopen donderdag werd nog bekend gemaakt dat een fiks aantal verpleegkundigen omziet naar ander werk, daar ze de stress en de te lage betaling (zeker in de qua wonen peperdure randstad) meer dan zat zijn….. 

Hoe is het toch mogelijk dat men deze leugenaar en popiejopie figuur Rutte nog steunt en hem geweldig vindt zoals hij de Coronacrisis aanpakt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De schoft is in 2016 al uit en te na gewaarschuwd door de geheime diensten dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, mede daar er te weinig IC capaciteit was en door het tekort aan… verpleegkundigen!! Na die waarschuwing hebben Rutte 2 en 3 toegestaan dat ziekenhuizen werden gesloten, waardoor IC bedden verdwenen en verplegend personeel om moest kijken naar ander werk…….. Met zijn 2 fooien en een botte weigering om meer te betalen (nogmaals terwijl hij miljarden weggeeft aan het bedrijfsleven) zorgt Rutte ervoor dat we nog verder weg zijn van een kundige bestrijding van een nog veel grotere (echte) pandemie….. (nogmaals in herhaling: hoe is het gvd mogelijk??!!!!!)

* Bovendien durft Asscher niet te fanatiek te doen tegen Rutte, daar het volk deze kwast zou steunen en ja in maart zijn er Tweede Kamer verkiezingen en dan wil Asscher minstens minister worden, beter nog premier, zodat hij al zijn dappere praatjes van de laatste jaren weer in de koeling kan zetten en verdergaan met het volk te besodemieteren!!! (zoals de PvdA dat al zo vaak heeft gedaan!!!)

Zie ook:

Hugo ‘Corona’ de Jonge (‘minister’ Volksgezondheid): “Er gaan dingen goed en er gaan dingen niet goed, dat is ons werk…”‘ 

Prinsjesdag
voor de tiende keer met de Rutte-leugen: iedereen krijgt er volgend
jaar geld bij……
‘ 

Beste bezoeker dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er zo mogelijk een mooie dag van.

US Export-Import Bank financiert een grote levensbedreigende kolencentrale in India

De VS en Australië zijn wereldwijd de grootste kolenexporteurs, al jaren lang dumpen ze
steenkool op de wereldmarkt tegen afbraakprijzen, vandaar ook de
totaal onverantwoorde beslissing van kabinet Balkenende 4 (CDA en
PvdA >> inclusief de vals groene milieu goeroe Timmermans) voor de nieuwbouw van 4 kolencentrales en het stilleggen van de
Nederlands gascentrales……

Keer
op keer blijkt dat de VS zich ook bemoeit met de bouw van
kolencentrales in arme landen, zoals een grote kolencentrale in Sundarbans een
natuurgebied in Bangladesh en India, e.e.a. met toestemming van de ‘groene vredesduif’ Obama…..(het gebied aan de rand van de Sundarbans waar deze centrale staat is grondgebied van Bangladesh)

Sundarbans domein van de Bengaalse tijger | Mapa 

Voordierenblogger: Petitie: Geen kolencentrale naast het grootste  mangrovebos ter wereld in Bangladesh en red de Bengaalse tijgers 

Nu
blijkt dat de US Export-Import Bank (USEIB*) een heel smerige kolencentrale
financiert in India….. Een eerdere ramp veroorzaakt door die centrale
was oorzaak voor het overlijden van 6 mensen die in de buurt van die
centrale woonden…..

Sundarbans Nationaal Park | Natuurpark in Bangladesh en India

Foto uit natuurgebied Sundarbans (en wat een machtig mooi dier!!)

Sierra
Club is een petitie gestart met het doel deze bank te bewegen te
stoppen met de financiering deze gevaarlijke centrale…. Helaas kunnen wij niet
tekenen, echter het gegeven is ernstig genoeg om de petitie over te
nemen, zo blijkt nogmaals dat de VS niet alleen mensen in massa’s vermoordt middels haar
grootschalige terreur in diverse buitenlanden, maar ook nog eens zorgt
voor de dood van velen en het vernietigen van natuur door het bouwen van het soort
centrales als hierboven beschreven…..

Uiteraard zorgen die kolencentrales ook voor het verder aanjagen van de klimaatverandering….

Ten
overvloede het bewijs dat de VS verreweg de grootste terreurentiteit
is op ons aller huis de aarde……..

Stop
your tax dollars from funding a deadly power plant in India.

Sasan

Tell
the U.S. Export-Import Bank to terminate its involvement with a
deadly Indian coal plant and to seek justice for those who died in a
recent coal ash disaster.

As
our country continues to grapple with police brutality and structural
racism, recent events in India remind me that corporate polluters and
those that fund them often show a similar disregard for human life
that knows no borders.

An
ash pond at the Sasan coal plant burst in April, creating a massive
flood of coal ash that led to the deaths of six people in the remote
district of Singrauli, India.
1
Despite calls for justice from local activists, these deaths have
gone largely unnoticed in India and abroad. Months after the initial
burst, ash continues to pollute water and community land.

Even
less scrutiny is being given to the role that the U.S. Export-Import
Bank (EXIM) plays in enabling the continued operation of this deadly
plant.
2 In 2010 EXIM provided Reliance Power $917 million in long-term
financing to construct and operate the plant, supporting exports of
mining equipment from U.S. corporations.

Take
Action: Tell EXIM to terminate its involvement with Reliance Power
and the Sasan coal plant and mine and to hold Reliance accountable
for the deaths, including paying reparations to the families of those
lost.

EXIM
has been repeatedly notified about the negligence at the plant and
the destruction it has wrought on the local community, villagers, and
habitat.

Back
in 2015, the Inspector General of EXIM issued a report revealing a
stunning 19 fatalities at the facility.3
This followed a 2014 report from Sierra Club and NGOs that revealed
forced resettlements, occupied houses being bulldozed in the middle
of the night, labor abuses including employees handling hazardous
materials without protection, and rampant environmental contamination
of the local community.
4
Since the 2015 report, monitoring reports have revealed an additional
eight deaths at Sasan, but the actual death count is probably even
higher.

EXIM
has done little to address the consistent abuses at the plant and its
ongoing investment and involvement in the project makes it complicit
in the recent disaster and any that may occur moving forward.


Tell
EXIM: Enough is enough! Cut ties with the deadly Sasan coal plant and
its negligent operator, Reliance Power.

Thank
you for demanding justice for those whose lives have been impacted in
India and demanding our tax dollars not be used to fund these
continued abuses.

Sincerely,

Neha
Mathew-Shah
International Environmental Justice Rep, EJ and
Community Partnerships
Sierra Club

1. MP:
Two dead, four missing after dyke of Reliance power plant’s fly ash
pond breaches in Singrauli
,
Scroll.in, April 11, 2020.
2.
Letter
to Kimberly Reed, Chairman of the Export-Import Bank of the
United States
, May
1, 2020.
3. 
Report
on the Project Financing of Sasan Power Limited
,
Office of Inspector General, Export-Import Bank of the United States,
September 28, 2015.
4. 
The
U.S. Export-Import Bank’s Dirty Dollars
,
sierraclub.org,
October 2014.

The
COVID-19
crisis

has not passed and continues to
disproportionately
harm
 Black,
Indigenous, and Latinx people and other communities of color. The
pandemic has revealed how the communities hardest hit are often the
same communities that suffer from high levels of pollution and poor
access to healthcare. The fight for environmental justice cannot be
separated from the fight for racial justice.

===============================

* Om het nog ingewikkelder te maken bestaan er 2 afkortingen voor deze bank, naast ‘USEIB’ is er ook de afkorting EXIM en die staat voor…..: ‘U.S. Export-Import Bank’ ha! ha! ha! ha! (ik houd natuurlijk de meest logische aan en dat is wat mij betreft USEIB)

Voor meer berichten over steenkool, nieuwe kolencentrales, klimaatverandering,  Sundarbans en/of Timmermans, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Jimi Hendrix 27 november 1942 – 18 september 1970

Gisteren was het 50 jaar geleden dat één van de grootste gitaristen van de twintigste eeuw overleed…….

Het is gezien een groot aantal feiten wel duidelijk dat Jimi zich niet had gesuïcideerd en de verdenking dat hij werd vermoord werd wel bevestigd door de autopsie op zijn lichaam, men beweerde dat hij was gestikt in zijn braaksel, een gevolg van ‘comadrinken’, echter in zijn bloed werd 20 milligram alcohol gevonden, een geringe hoeveelheid die veel groter zou zijn bij iemand die zich laveloos had gedronken….. Zijn longen en maag zaten vol met rode wijn, ofwel Jimi werd verdronken in de rode wijn……. Als Jimi zich had willen suïcideren had hij genoeg vesparax op zak om zich zo het leven te benemen…… Voor meer details over de dood van Jimi en de daders zie: ‘De mysterieuze dood van Jimi Hendrix: een moord in opdracht‘  

Jimi Hendrix | The Last 24 Hours (ook in deze video feiten over de moord op Jimi):

Op vele manieren heeft men in documentaires geprobeerd de dood van Jimi te wijten aan suïcide……

Jimi leefde voor zijn muziek, wat wel blijkt uit het feit dat hij links- en rechtshandige gitaren kon bespelen en dat ook nog middels het verkeerd vasthouden van de gitaar, overigens kon Jimi ook de bas spelen en ook dat weer aangevuld met deze vreemde manieren van spelen…..

Jimi stays alive forever!

Update: mijn excuus, dit bericht te snel geplaatst, heb een aantal uren later de tekst enigszins aangepast.

Heavy metal band Sepultura zet zich in voor het redden van volkeren in het Amazonewoud

Derrick
Green, zanger van de beroemde heavy metal band Sepultura benaderde
Amazon Frontlines voor het maken van een video ter promotie van het
beschermen van de oorspronkelijke volkeren die in het Amazonewoud van
Brazilië wonen, uiteraard tevens een (hard) pleidooi voor het behoud van dat woud.

Pin em Punk 

Derrick Green in actie

Zie
de video en geef deze door aan familie en vrienden, de hoogste tijd
dat het westen sancties treft tegen de psychopathische fascist
Bolsonaro, die het liefst het hele Amazonewoud zou platgooien voor
geldelijk gewin….. Hoe is het mogelijk dat het westen zich zo druk
maakt om een schertsfiguur als Navalny (en dat met 0,0 bewijs dat Rusland hem zou hebben vergiftigd), maar tegelijk stekeblind is voor de
voortdurende genocide op de oorspronkelijke volkeren van het
Amazonewoud, terwijl het platbranden van het leefgebied van deze volkeren (het Amazonewoud) ook nog eens de
klimaatverandering extra hard en snel aanjaagt……

What Does Heavy Metal Have to do with Saving the Amazon?

Amazon
Frontlines <supporters@amazonfrontlines.org>

It’s
not every day that the singer of a famous band contacts us to team up
on a music video, but that’s exactly what happened this month, and
we are excited to share the fruits of our collaboration with
Brazilian metal band, Sepultura, with you!
 

Today,
Sepultura released a new music video for
‘Guardians
of Earth’
, a
song inspired by Amazon Frontlines’ Instagram page.
Lead
singer, Derrick Green, said the lyrics were written to honor
Indigenous peoples in the Amazon, whose struggles and victories he
has been following on social media. The song is intense, as metal
songs can be, and expresses all the rage and angst of an ecosystem
and Indigenous cultures under extreme threat.

Watch, Share & Follow Us on Instagram

“The
images of the fight and struggle of various Indigenous tribes, whose
existence is under threat as they defend one of the world’s most
biodiverse ecosystems, were very touching and upsetting. Not only are
Indigenous peoples being murdered, but their rainforest territories
are being burned and polluted at an alarming rate. The movement is
inspirational and we felt that their voices needed to be heard
loudly,” said Green.

Storytelling
through art and music are critical to raising global consciousness
and fighting for justice.
An
essential part of our work at Amazon Frontlines is the documentation
and amplification of the struggles and triumphs of Indigenous peoples
through photography and video, and we support Indigenous storytellers
in creating and sharing their own narratives. 

Watch, Share & Follow Us on Instagram 

This
video was directed by Brazilian director Raul Machado and was created
with unique footage provided by Amazon Frontlines of Indigenous
peoples, Amazon landscapes and wildlife under threat from extractive
activities, government indifference, and deforestation. The song
‘Guardians of Earth’
is on Sepultura’s latest album, Quadra, which launched earlier this
year.


With this song and video, Sepultura is using their
platform to
shine a
light on rainforest destruction and the resilience of Indigenous
peoples.
By sharing
these stories with the world through their music, Sepultura is doing
their part to support
Indigenous
communities, the true Guardians of Earth, as they lead the fight to
protect the Amazon Rainforest and the planet.

Enjoy
the video!

The
Amazon Frontlines Team

P.S.
Sepultura is asking fans to
donate
to Amazon Frontlines
because
they understand how important it is to direct resources to rainforest
defenders on the frontlines.
Please
consider becoming a monthly sustainer of our organization as well!

Not
on Instagram?
You can
still watch and share the video
here.

================================

Zie ook:

ForFarmers veevoeder wil uitbreiden in meer Europese landen landen en zo het stikstof probleem exporteren‘ 

Brandend Amazonegebied doodt de oorspronkelijke volkeren, Brazilianen en uiteindelijk de planeet‘ 

Het Braziliaanse Amazonewoud staat alweer in brand‘ 

Slavernij in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij bosbranden Californië‘ 

Braziliaans
Amazonewoud brandt met een niet eerder vertoond aantal brandhaarden,
terwijl de EU een vrijhandelsverdrag met Mercosur wil tekenen
‘ 

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!

Rabobank en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud 

Siberië en grote delen van de oerwouden in het Amazonegebied en Indonesië staan weer in brand…….

Ecuadoraans Los Cedros Cloud Forest dreigt te worden vernietigd door mijnbouwbedrijven als Biliton‘ 

As
Amazon burns BlackRock emerges as world’s largest investor in
deforestation,
 Down
to Earth, 31 August 2019

Ecuadoraanse stam bereid te sterven voor regenwoud‘ 

Coronavirus: Amazonevolkeren die niet in aanraking zijn geweest met de rest van de wereld lopen groot gevaar uit te sterven‘ 

Missionarissen van de dood gaan in het Amazonewoud de ‘goede boodschap verkondigen’‘ 

Bolsonaro (president Brazilië) geeft groen licht voor verdergaande genocide op oorspronkelijke volkeren‘ 

Bescherm de Amazone bovenloop tegen commerciële activiteiten‘ (zie ook de video’s in dit bericht)

Bolsonaro, de Braziliaanse president, heeft lak aan de oorspronkelijke volkeren en dat kost deze mensen het leven…….

Glenn Greenwald vervolgd voor het brengen van de waarheid en zijn seksuele geaardheid 

Braziliaanse natuurbeschermer vermoord door illegale houthakkers

Amazonegebied in brand, Black Rock verdient daar vele miljoenen mee

Ecuadoraanse
oorspronkelijke bevolking behaalt grote overwinning op de ‘Dag van de
Oorspronkelijke Bevolking’, voorheen Columbusdag

Waorani volk heeft 500.000 handtekeningen nodig voor het redden van hun woud en manier van leven vs. oliewinning

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

BlackRock investeert in vernieling Amazonewoud, BlackRock ook verantwoordelijk voor suïcides door microkredietnemers

Stop olieboringen in het Amazonegebied van het Waorani volk

Britse oliemaatschappij Amerisur bedreigt het bestaan van het Siona volk in het Colombiaanse oerwoud

Bolsonaro 8 maanden president: nu al 84% meer bosbranden in het Amazonewoud……

Mensenrechten-
en milieuactivisten worden massaal vermoord in Brazilië en Colombia,
waar het laatste land NAVO bases heeft…….
‘ (op haar grondgebied)

VS heeft Hondurese speciale eenheden getraind die protesten tegen een waterkrachtcentrale gewelddadig hebben neergeslagen……

Berta Cáceres voorvechter gelijke rechten en milieuactivist vermoord in Honduras

Hondurese activiste ontvoerd en vermoord (alweer…), met instemming van de VS………

Hillary Clinton mede verantwoordelijk voor moord op Berta Cáceres………..

Door VS gesteunde bewind in Honduras heeft de staat van beleg afgekondigd……..

Frans Timmermans (PvdA Europese Commissie) van zins nog meer gif tegen consumenten toe te staan in de EU

Verontrustend,
het laatste bericht dat ik gisteren
ontving van WeMove Europe. Hierin aandacht voor gif dat in allerlei
producten is verwerkt die we om ons heen hebben….. Denk
bijvoorbeeld aan brandvertragers in bankstellen, vloerbedekking en matrassen en zaken om plastics* buigbaar te maken en houden, niet zelden ook in speelgoed verwerkt…. Bij deze weekmakers moet je denken aan stoffen als dioxine en bisfenol A (BPA), de genoemde chemische stoffen zijn zonder meer kankerverwekkend…..

Nu
blijkt dat de enorme PvdA aansteller Frans Timmermans, topgraaier en
vicevoorzitter van de Europese Commissie van zins is om i.p.v.
verboden op een aantal van dit soort giftige stoffen uit te breiden, er
nog nog meer toe te laten…….

Vergeet niet dat alle gifstoffen die we binnenkrijgen zich stapelen in ons lichaam, daarmee wordt ook onze weerstand verzwakt tegen besmettelijke ziekten als COVID-19, dus i.p.v. meer gifstoffen toe te staan, wordt het de hoogste tijd dat gifstoffen niet alleen worden verboden in onze levensmiddelen, maar ook in gebruiksvoorwerpen die we dagelijks of regelmatig gebruiken!! Gif is niets anders dan een aanslag op je leven en hoe meer gestapelde gifstoffen in je lichaam hoe groter de kans dat je van een virus als COVID-19 flink ziek kan worden of zelfs kan overlijden, zeker als je een andere redelijk ernstige (chronische) kwaal onder de leden hebt…..

Klik op de afbeelding om de film te zien:

Toxic Europe, l'inchiesta on Vimeo

Timmermans
heeft het wel voor elkaar gekregen dat velen geloven dat hij seriues luistert
naar de bevolking en dat zijn bedoelingen goed zijn, juist n.a.v. zijn aanstellerij in de aanloop naar
de verkiezingen voor een nieuwe voorzitter van de Europese Commissie,
waar hij als een puber rondrende en zich voordeed als de meest
bewuste milieugoeroe van de EU, terwijl zijn verleden in veel
gevallen het tegenovergestelde laat zien…….. (het probeerde zich zelfs voor te doen als de manlijke Greta Thunberg** ) Ook We Move Europe
denkt dat hij zal luisteren, ik wens ze een prettige wedstrijd, maar
Timmermans is van het kaliber regent en eenmaal op een functie, of
het nu is als minister, staatssecretaris, of zoals nu vicevoorzitter
van de Europese Commissie, heeft hij schijt aan wat men van hem
vindt en ‘laat hij zijn jas waaien naar de belangen’ van het grote bedrijfsleven….. (en houdt daarbij de bestaande neoliberale status quo in stand….)

Overigens
is de Europese Commissie ook verantwoordelijk voor het langer
toestaan van het kankerverwekkende glyfosaat (verwerkt in Roundup) in
de EU, een ordinaire corruptie zaak, waar de machtige giflobby van
Bayer, Syngenta en anderen de niet democratisch gekozen bestuurders
van de EU in de zak hebben…. Zelfs GroenLinks hufter Bas
Eickhout, ook al een EU grofgraaier, tekende voor langer
toestaan van Roundup in de EU……..

Reden genoeg om de petitie van WeMove Europe te tekenen, laat
de mislukte PvdA sierkwast Timmermans weten dat we hem in de gaten houden en teken
ajb! (oh ja, nog het volgende: in de ‘noten’ bij het schrijven van WeMove zitten dom genoeg geen directe links dus even ‘copy paste’ ofwel ‘kopiëren en plakken‘ gebruiken)

A
toxic Europe

David
– WeMove Europe <info@wemove.eu>

Say NO to a toxic Europe!

Leaked
documents prove it: the EU Commission could allow even more toxins in
our everyday products! All to make it easier and cheaper for
companies to do business.

It may be cheaper for business, but it is not cheaper for our health.

Say
no to A toxic Europe

Think of your
living room sofa. There’s a good chance that it’s been coated in
toxic chemicals to prevent large fires.
But what happens in case
of a fire? You are more likely to be injured or even killed by
inhaling toxic smoke from the chemicals than by the flames
themselves. [1] Harmful chemicals are used everywhere, including
toys, building materials, and much more. We’re literally all
exposed to them. [2]

And now, leaked
documents prove that rather than protecting our health and the
environment, the EU is considering allowing even more toxins in
our everyday products!
[3] These new plans are going to be
finalised and presented in less than a month, but we still have a
fighting chance. Here’s how:

Frans Timmermans,
the EU Commission Executive Vice-President, is the person responsible
for the new plans.
He’s shown time and time again that he’s
responsive to citizens’ voices, and it’s clear that he’s a true
believer in making Europe truly more sustainable.

But corporations
never stop their lobbying, and they see an opportunity to get the
Commission to rubber-stamp more toxins.
In the end, Timmermans
has the power and authority to shape the legislation to protect
people and the environment. But if we expect him to fight for us,
then we need to show him that we’re behind him.

Say NO to a toxic Europe

There’s scientific
evidence that furniture made from tightly woven natural fabrics is
not more likely to catch fire than furniture treated with flame
retardants, and produces far less toxic gas. [4] But using toxic
flame retardants is cheaper for big business, and the EU is letting
them do it.

The Commission
isn’t expecting people like you and me to be following this news on
toxic chemicals too closely
— because they know that things like
COVID-19 and the recovery plan are in our minds instead. So, if we do
raise our voices, we’re sure we’ll be heard.

All the more,
Timmermans needs us to have his back. He has a declaration of support
from the European Parliament [5] so he is not completely alone. But a
popular voice from all corners of Europe can be a game changer. If
at least 100,000 of us make our voices heard to Timmermans, he’ll
have the perfect justification to push back against the lobbyists and
champion our call.

Demand a toxic-free Europe!

Since our community
was founded, we’ve run dozens of petitions towards key
Commissioners, including Frans Timmermans. When we ran a campaign for
ambitious legislation on plastics, Timmermans met us to receive our
signatures and pledged to be our “ally”. In the end, we won! [6]

If we all raise our
voices together, we’ll be so much louder than the industries that
are lobbying against our health and environment — please join us.

With hope,

David (London), Marta
(Warsaw), Olga (Bologna), and the entire WeMove Europe team

PS: In case you needed
more reasons to demand ending toxic pollution: Exposure to toxic
chemicals increases vulnerability to viral infections, such as the
COVID-19. [7]
SIGN!

References:
[1]
https://ehp.niehs.nih.gov/doi/10.1289/ehp.1003089
[2] According to
Europe’s own statistics, two thirds of the chemicals produced in
the EU are hazardous to health. According to the World Health
Organisation, 1.6 million lives were lost due to exposures to
selected chemicals in 2016 alone and this is likely an
underestimation.
https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Chemicals_production_and_consumption_statistics
https://www.who.int/ipcs/publications/chemicals-public-health-impact/en/
[3]
https://meta.eeb.org/2020/07/16/chemical-industry-cheerleader-how-dg-grow-puts-industry-above-public-interest-regulation/
https://www.politico.eu/wp-content/uploads/2020/07/SKM_C45820071709110.pdf

Revealed European Commission frictions over the Chemicals Strategy for Sustainability – HEAL’s concerns for health protection


https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives/12264-Chemicals-strategy-for-sustainability-
[4]
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0045653517319781
[5]
https://www.europarl.europa.eu/legislative-train/theme-a-european-green-deal/file-chemicals-strategy
[6]
https://www.facebook.com/frans.timmermans/videos/1547541318602055/


https://www.europarl.europa.eu/committees/en/product-details/20190121CDT02681
[7]

Scientists Pin Blame for Some Coronavirus Deaths on Air Pollution, PFAS, and Other Chemicals


https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7345938/
https://www.ehn.org/toxic-chemicals-coronavirus-2645713170.html?rebelltitem=1#rebelltitem1

WeMove
Europe is an independent and values-based organisation that seeks to
build people power to transform Europe in the name of our community,
future generations and the planet. To unsubscribe from WeMove Europe,
please click

here.

WeMove
Europe is funded by donations from our community across Europe. Can
you chip in with a few euros a month and help make sure we can move
fast to win the campaigns that matter to all of us?
Donate

WeMove
Europe SCE mbH | Planufer 91 Berlin |
www.wemove.eu
|
Privacy
policy

=================================

*  Zie bijvoorbeeld: ‘Weet wat je eet, hoe giftig is plastic?‘ (met tips over de giftigheid van diverse soorten plastic)

** Niet voor niets pleitte Timmermans ervoor dat kinderen vanaf 16 jaar stemrecht moeten krijgen, kijk die kinderen kan hij nog wel besodemieteren, waar veel ouderen doorhebben dat hij een politiek oplichter is….. 

Voor meer berichten over Timmermans, Europese Commissie, Bas Eickhout, landbouwgif, glyfosaat, Roundup, dioxine, Bayer en/of Syngenta, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.