Coronakort: Jurgen Van den Berg (pres. NOS Radio1 Journaal): Coronavirus houdt van naaktlopers

Afgelopen vrijdag meldde de waanzinnig slechte presentator van het NOS Radio1 Journaal, Jurgen van den Berg (die zich tegenwoordig gedraagt als een mislukte komiek) dat het Franse Cap d’Agde waar zich een grote naturistencamping bevindt, een relatief groot aantal mensen is besmet met het Coronavirus. De plork stelde dat het Coronavirus van naaktlopers houdt…… (‘leuk hè?’)

Van den Berg is uiteraard niet bekend met het woord nudist en gebruikt daarom het kleinerende ‘naaktlopers…’

Frans nudistendorp getroffen door coronavirus: zeker 100 ...

Cap d’Agde

Ongelofelijk dat men deze blunderende zakkenwasser aanhoudt als presentator, de hufter kan geen vraag normaal beginnen en vraagt bij herhaling zaken die al door de gast aan de telefoon of in de studio zijn gezegd….. Kritisch is hij al helemaal niet, nee braaf alles beamen wat politici hem zeggen…. Dan te bedenken dat de NOS het uitstekende presenterende en kritische duo Frederique de Jong en Marcel Oosten heeft ontslagen, zij presenteerden dat programma voorafgaand aan van de Berg……..

Den Haag laat pinsloten plaatsen door particulier bedrijf: prijs voor elke Hagenaar dezelfde

Den Haag biedt haar inwoners met een koophuis een pinslot aan in de strijd tegen inbraak. Tegen ‘de luttele prijs’ van € 37,50 kunnen huiseigenaren zo’n slot laten plaatsen, ondanks de Coronacrisis moeten de kosten contant worden voldaan aan de monteur. Moet je nagaan: dit na alle gezeur dat men alleen naar de winkel moet en het liefst altijd contactloos betaalt…..

Zaso Penslot set van 3 gelijksluitend met 5 sleutels kopen ...

Pinslot

Huurders moeten eerst toestemming vragen aan de woningcorporatie en kunnen dan ook zo’n slot laten plaatsen….. Gezien de huidige huren is het zonder meer een schande dat die corporaties deze sloten, inclusief een anti-inbraakstrip, al niet lang hebben geplaatst bij hun huurders van wie velen al amper geld hebben om de huur te betalen…… 

Gezien het voorgaande is het dan ook belachelijk dat huurders evenveel moeten betalen als de kopers, die voor het overgrote deel veel beter in de slappe was zitten….. Een typisch geval van omgekeerde klassen behandeling, immers de kopers kunnen zich met gemak zo’n slot aanschaffen….. Het is als met boetes, meer dan schunnig dat we in dit land nog steeds geen inkomensafhankelijke boetes hebben, zo moest men bij het betrappen van niet voldoende afstand houden vanwege het Coronavirus maar liefst € 390,– betalen, hoe kan een bijstandsgerechtigde dit bedrag in godsnaam betalen??

Over een anti-inbraakstrip gesproken: lullig dat die ook niet onmiddellijk wordt geplaatst, immers daarmee is het pas echt moeilijk om in te breken……

€ 37,50 per slot, ‘je zou bijna denken’ dat degenen die hier over gaan in gemeente Den Haag een wel heel korte band hebben met het bedrijf ‘Tegen Inbraak’ dat de sloten plaatst……. Op z’n zachtst gezegd stinkt dit naar corruptie….. De prijs is gezien het grote aantal huishoudens dat hier gebruik van zal maken nogal aan de hoge kant, immers het bedrijf kan een fikse korting bedingen bij de aankoop van een zo groot aantal sloten….

Driepuntsslot Meerpuntsslot | Slotenmaker Den Haag tel:0652333817

Driepuntsslot
 

In de brief die ik over deze zaak ontving werd nog gesteld dat mensen met een driepuntssluiting geen pinslot kunnen laten plaatsen…… ha! ha! ha! ha! ha! Nee, nogal wiedes, een dergelijke slot is zelfs beter dan een extra pinslot!!

Zie ook:

Coronavirus-boete € 390,—….. Da’s lief……‘ 

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht‘ (zonder enig commentaar dat deze boete niet inkomensafhankelijk is en dat is dan iemand van de ‘Socialistische Partij…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een oplichter!!)


PS, benieuwd of er van een openbare aanbesteding sprake is geweest voor deze zaak.

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo

Vanmorgen
werd bekend gemaakt dat de Russische artsen die de extreem rechtse
politicus Navalny behandelden, bekend hebben gemaakt dat zij het
leven van Navalny hebben gered. Op Radio1 na 9.30 u. stelde presentator
de Zwart van het KRO-NCRV programma ‘Spraakmakers’ (beter:
praatjesmakers) dat hij niet wist wat te denken over dit bericht en
vroeg zich af of ‘wij’ onderdeel zijn geworden van propaganda…..
ha! ha! ha! ha!

De
Zwart, afgelopen vrijdag maakte jij in jouw flutprogramma anti-Russische
propaganda toen je durfde op te merken dat de situatie rond Navalny
lijkt op een spionage thriller (de Zwart heeft wel een heel raar
beeld van een thriller, immers als dit een thriller zou zijn, sukkel
je al bij de eerste minuten in slaap). Ook toen veel gelul dat
Navalny wel vergiftigd moest zijn, immers het gaat om Rusland……
Terwijl de Russische geheime dienst FSB bekend staat als de beste
geheime dienst ter wereld, zou deze dienst mensen vergiftigen waardoor sporen achterblijven zodat
iedereen kan zeggen dat de Russische overheid onder Putin tegenstanders laat vergiftigen…. Me dunkt dat zo’n geheime dienst wel weet
hoe iemand te vermoorden zonder dat iemand ook maar één spoor zou
kunnen vinden wat zou wijzen op bemoeienis van de Russische regering
en Putin in het bijzonder….

De naam
van de Russische president was afgelopen weekeinde dan ook niet van
de westerse media te slaan, alsof hij zo dom zou zijn een figuur te
laten vermoorden van wie hij totaal niets te vrezen heeft……
Navalny haalt amper 2% van de stemmen tijdens verkiezingen en zoals
Guaidó in Venezuela toen hij door de VS werd aangesteld als ‘president’, is hij allesbehalve de leider van de oppositie,
andere partijen, zelfs de communistische partij is groter dan de
partij van Navalny…..

Het vervoer van Navalny in Duitsland  Foto EPA

De
Duitse artsen die Navalny in Berlijn behandelen zijn tot nu toe doodstil over de toestand
van Navalny en reken maar dat als er sprake zou zijn van
vergiftiging, dit allang en breed was uitgevend in de reguliere
westerse media, die al vanaf het eerste bericht over Navalny
overtuigd waren dat het een vergiftiging moet zijn……* Regisseur Jean
van de Velde was vandaag de ‘Spraakmaker van de dag’ (‘zo leuk gevonden hè?’) en deze liet weten dat
hij afgelopen weekeinde had gehoord dat Navalny vergiftigd zou zijn
met een radioactieve stof die het lichaam al zou hebben
verlaten…… ha! ha! ha! ha!

Als er
een radioactieve stof zou zijn gebruikt die Navalny zelfs in coma zou
hebben gebracht, zou deze stof zeker nog te vinden zijn in zijn
lichaam, straling is geen drankje dat je uitplast na een paar uur,
maar tast organen aan door de radioactieve straling en zelfs al zou
de stof het lichaam hebben verlaten, zijn de effecten daarvan terug
te vinden in het lichaam…… En dan vraagt de neoliberale
presentator de Zwart, die meer dan eens heeft bewezen de pest aan
Putin en Rusland te hebben, zich af of hij onderdeel is van (Russische)
propaganda……. Wat een enorme kwezel!!!

Moon ofAlabama kwam gisteren met een artikel (dat ik overnam van Information Clearing House) dat de kop draagt: ‘Navalny Was Not Poisoned’.
Volgens dit mediaorgaan hebben de artsen die Navalny in Omsk behandelden gesteld dat Navalny een
ernstige hypoglycemie had, een stofwisselingsziekte die hier meestal
wordt aangeduid als een hypo (een diabetische shock)…… Zo’n hypo,
een sterke daling van de bloedglucosewaarde, is typisch voor mensen
die lijden aan diabetes, bijvoorbeeld veroorzaakt als ze te weinig hebben gegeten,
of teveel insuline hebben gebruikt, dit kan voor ernstige problemen
zorgen waarbij de patiënt inderdaad in coma kan raken (en in
uitzonderlijke gevallen zelfs kan overlijden)…..

De
hoofdarts van het ziekenhuis in Omsk heeft dus inderdaad aangegeven
dat Navalny’s bloedsuikerwaarde veel te laag was en dat hij daarom in
coma was geraakt….. Een coma kan
zorgen voor hersenschade en op Moon of Alabama wordt gesteld dat het
vervoer van Navalny naar Duitsland de coma onnodig lang heeft
verlengd, echter dat lijkt me onwaarschijnlijk, daar men in het
speciale vliegtuig waarmee hij werd vervoerd door kon gaan met het behandelen van Navalny. (en
gezien zijn racistisch fascistische uitlatingen had Navalny jaren geleden al
ernstige hersenschade….)

Overigens
heeft Navalny in 2019 nog verklaard diabeticus te zijn, dus wat dat
betreft is de stelling van de artsen in Omsk de juiste, Navalny heeft
een ernstige hypo gehad, zeker daar zijn voorlichter, Kira Yarmish,
stelde dat hij donderdagmorgen alleen een kop thee had gebruikt……

Je kan
er donder op zeggen dat men nu met het verhaal naar buiten zal komen
dat Navalny met extra insuline ‘werd vergiftigd….” Al zal dat een
moeilijk verhaal worden daar insuline niet oraal toegediend kan
worden, dat doet namelijk niets in het lichaam, het wordt niet
opgenomen, bovendien is het de vraag of de smaak van thee daar niet
fiks mee wordt verpest……

Moon of
Alabama wijst zoals ik eerder op deze plek al stelde**
dat Navalny heel wat meer vijanden heeft ‘dan die in Moskou’, immers
hij hield zich onder meer bezig met corruptie bestrijding en degenen
die het meest profiteren van corruptie zijn (grote) foute bedrijven….

Bij
gebrek aan nieuws over Navalny hebben de reguliere westers media zich
weer op de situatie in Wit-Rusland (Belarus) geworpen en ook daar
wordt het woord Rusland en de naam Putin meermaals herhaald als
medeschuldigen…… Tja, Rusland en Putin zullen en moet worden
gedemoniseerd, terwijl Israel al meer dan een week lang de Gazastrook
bombardeert, echter daarvoor hebben diezelfde reguliere westerse
media geen aandacht, maakt het uit dat de Palestijnse mensen in die
openluchtgevangenis, of beter gezegd getto (als dat van Warschau tijdens de Tweede Wereldoorlog), in grote ellende moeten
leven onder de terreur van de fascistische apartheidsstaat
Israël……

Navalny
Was Not Poisoned

By
Moon Of Alabama

August 23, 2020
Information
Clearing House

– On Thursday morning the Russian rightwing and racist rabble rouser
Alexey Navalny fell ill during a flight from Tomsk in Siberia to
Moscow. He eventually went into a coma. The plane had to be rerouted
for an emergency stop in Omsk. Navalny was brought into a clinic and
put on a ventilator.

Meanwhile his
spokeswomen Kira Yarmysh claimed,
without evidence, that Navalny had been poisoned:

Yarmysh
believes Navalny, who showed no symptoms prior to the flight, was
“poisoned with something mixed into his tea” as it was “the
only thing he drank this morning.” In the middle of the journey,
she wrote later, he began sweating, went to the toilet, and
apparently lost consciousness for a period. RIA Novosti reported that
Navalny did not eat or drink anything on the flight.

The doctors in the
intensive care unit in Omsk had difficulties to stabilize Navalny. A
number of tests were made but no poisons were found. Yesterday
evening the patient had stabilized. On request of his family he was
transported to Germany where he is currently undergoing treatment.

The hospital in Omsk
said
that Navalny had experienced severe hypoglycemia:

The head
physician of the Omsk emergency hospital, Alexander Murakhovsky, said
that Alexei Navalny’s condition was caused by a sharp drop in blood
sugar.

Hypoglycemia is also
known as diabetic
shock
:

When a person
experiences diabetic shock, or severe hypoglycemia, they may lose
consciousness, have trouble speaking, and experience double vision.
Early treatment is essential because blood sugar levels that stay low
for too long can lead to seizures or diabetic coma.

Hypoglycemia
can sometimes happen rapidly and may even occur when a person follows
their diabetes treatment plan.

A diabetic shock
happens when someone with diabetes has taken too much insulin or has
eaten too little. My father had diabetes and I have seen him
experiencing this problem several times. He always carried a piece of
sugar with him to use it as soon as he felt the first symptoms. My
mother taught me the basic first aid I would have to to apply should
my father be unable to help himself. Thankfully I never had to use
it.

It is important that
the measures are taken immediately. A prolonged coma can lead to
brain damage. As Navalny was on a plane up in the air it took quite a
while to get him into a hospital. His prolonged coma may have created
additional damage to his body.

People with diabetes
usually learn how to control their blood sugar level. I have found no
information that Navalny actually has diabetes but that does not say
much as it is not something people usually talk about. I am not aware
of any medication or poison that rapidly lowers the blood sugar level
and can be applied secretly. It would also be stupid to use such in
an attempt to kill someone as the attacked person simply has to eat
something to negate the effect.

/Update/

Intellinews reports
that Navalny has diabetes:

Navalny said
himself that he suffered from diabetes in 2019, giving some credence
to this explanation.

/end update/

The ‘western’ media
jumped onto the ‘Navalny was poisoned’ claim to heap the usual trash
on Russia. They also claimed that Navalny is the ‘opposition leader’
in Russia even as he polls at 2% which is lower than the leader of
the communist party and several other real opposition politicians.
Nor is Navalny a ‘liberal’. He is a rightwing nationalist and racist
who sees Cechen and other non-Russian people as cockroaches
that should be killed
(vid).

In an interview with
the
Guardian
Navalny confirmed
those views
:

Several years
ago, [Navalny] released a number of disturbing videos, including one
in which he is dressed as a dentist, complaining that tooth cavities
ruin healthy teeth, as clips of migrant workers are shown. In another
video, he speaks out in favour of relaxing gun controls, in a
monologue that appears to compare migrants to cockroaches.

I ask him if
he regrets those videos now, and he’s unapologetic. He sees it as a
strength that he can speak to both liberals and nationalists. But
comparing migrants to cockroaches? “That was artistic license,”
he says. So there’s nothing at all from those videos or that period
that he regrets? “No,” he says again, firmly.

The ‘western’ media
also try to connect the ‘poisoning’ of Navalny to Russia’s President
Vladimir Putin. That makes no sense at all. Navalny is no danger to
Putin and is actually useful for him as he keeps other ‘liberals’
busy with nonsensical ideas.

During the last years
Navalny has made some enemies by uncovering corruption cases. His
latest one was about the local governor of Tomsk. It was also the
reason why he had flown there. Should Navaly become the victim of a
crime the suspects should be sought there.

Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

========================= 

* Vanmiddag op WDR5 rond 13.47 u. het bericht dat de Duitse overheid uitgaat van een aanslag op het leven van Navalny met gif…. Daarom wordt Navalny in het ziekenhuis zwaar bewaakt…… ha! ha! ha! ha! ha!

**
Zie: ‘Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

De minste van 2 kwaden: een niet bestaand concept als het om de verkiezingen in de VS gaat

Caitlin
Johnstone heeft in een kort en bondig artikel uitgelegd, dat ‘the
lesser of two evils’ (de minste van twee kwaden) een niet
bestaand concept is als het gaat om de presidentsverkiezingen van a.s. november in de VS, immers of een land nu wordt aangevallen door
een Republikeinse of Democratische administratie, maakt geen verschil
in de ellende waarin het ‘slachtoffervolk’ terechtkomt, ook al zeggen die administraties dat ze e.e.a doen voor het eigen bestwil van dat volk en ‘het brengen van democratie’ (en daarbij wordt maar al te vaak een land aangevallen dat een democratische gekozen regering heeft en waarbij die regering werd verkozen in verkiezingen die werden gecontroleerd door internationale waarnemers en door hen werden goedgekeurd…)….. 

Ook de schending van
mensenrechten wordt vaak als argument aangevoerd om een land aan te vallen, terwijl de VS de grootste schenders van mensenrechten steunt, zoals Saoedi-Arabië en Israël….. In alle gevallen blijven VS bommen en raketten dood en
verderf zaaien…… 

Overigens bleek tijdens de Democratische Conventie van vorige week dat Biden een veel agressievere buitenlandpolitiek voorstaat dan de Trump administratie heeft laten zien, doelen o.a. het Midden-Oosten, Rusland en China (en reken maar dat Biden onder het Midden-Oosten ook Iran rekent……) Kortom het feit dat de VS in feite het Vierde Rijks is en daarmee de grootste terreurentiteit op aarde, zal niet veranderen met oorlogsmisdadiger Biden…… In een later bericht zal ik wat verder ingaan op die Democratische conventie.

Lees
dit korte schrijven van Johnstone, waarin ze ook nog even ingaat op
religies die in feite zijn bedacht om mensen koest te houden en
netjes in het gareel te laten lopen, ook al is dat gareel
in het grootste deel van de gevallen dood en
vernietiging brengen, zo heeft de geschiedenis iets te vaak laten zien…… Vergeet bijvoorbeeld niet dat de genocide op de ‘indianen’ in de VS werd uitgevoerd met de bijbel in de hand!! (hetzelfde geldt voor de genocide in Latijns Amerika, als was de bijbel daar die van de rk kerk…..)

Johnstone
22 augustus ’20

A
Lesser Evil: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

by Caitlin
Johnstone

I
really don’t mean to be a pest about this but we are still trapped on
a planet where people without functioning empathy centers are waving
literal armageddon weapons around in the name of a made-up concept
called unipolarism. We should probably put a stop to that.

~

If
you see two separate mainstream political parties, it looks like one
is the lesser evil. If you see two oligarchic sock puppets held by
the same oligarchy, it looks like they’re both being used to bully
you into consenting to an entire system which isn’t designed to serve
you.

If
you see the latter, what is the correct response? What is the correct
response to someone saying you must beg them to punch you with their
left hand or they’ll punch you a bit harder with their right? Is it
to beg for the left fist? Or is it to knock your abuser the fuck out?

When
the oligarchy tells you “Vote for my left party or my right
party will take away your civil rights”, the correct response is
not bowing to its demands, nor voting right-wing out of spite, nor
even merely voting third party. The only correct response is to tear
down the oligarchy.

~

Democrats:
Here’s a half-dead piece of beltway flotsam held together by nothing
but Aricept and crazy glue who’s been pushing for wars, austerity and
the erosion of civil liberties since before most of you were born.

Progressives:
I bet we can move him to the left.

~

Q:
What is the Republican Party?

A:
An organization which assures Americans of conservative sensibilities
that the status quo is working fine.

Q:
What is the Democratic Party?

A:
An organization which assures Americans of liberal sensibilities that
the status quo is working fine.

~

Establishment
liberalism is just a bunch of people reassuring each other that you
can change absolutely nothing and still feel self-righteous about it.

~

We’re
hurtling toward multiple armageddon-level events on multiple fronts
in the near term and people are still like “We can vote
strategically and begin organizing a gradual progressive takeover in
the Democratic Party beginning at the local level so that after 30-40
years…”

~

US
presidents who say the troops are coming home soon should be taken as
seriously as people who say Jesus is coming back any minute now.

~

Those
who say Russia can influence an election with a few tweets and
Facebook memes are implicitly admitting that the media-owning
plutocratic class necessarily has many orders of magnitude more
control over their political system.

~

When
you have monopolistic tech giants openly coordinating with their
government and
censoring
countries

their government doesn’t like on behalf of their government, what you
have is called government censorship.

~

QAnoners
sometimes say to me “Why are you attacking us?? We’re on the
same side!” No we’re not. We’re on exact opposite sides. I
oppose the ruling power establishment, you support it. You’ve been
duped into backing one of the US establishment parties like any other
partisan hack.

~

Write
about the world’s problems in a way that ordinary people can
understand and you’ll open a lot of eyes, but you won’t get kudos
from elitist commentators. Write in a way that only elitist
commentators can understand and you’ll receive plenty of kudos, but
you won’t open any eyes.

~

Imperialists
who defend US warmongering with “But World War Two!” are
actually admitting that their worldview is garbage by the fact that
they have to reach back 75 years to find a US war they can actually
justify in their minds.

~

To
understand the world it’s not enough to be intelligent, you’ve also
got to be dedicated to learning what’s true. Most aren’t; they’re
dedicated to defending their own interests and worldviews. Smart
people will often just use clever arguments to defend their false
worldview.

~

The
way bombing creates extremism which is used to justify more bombing
is one of the most psychopathically brilliant scams ever devised.

~

Since
the dawn of history the true purpose of religion has been to shape
societies, dominate civilizations and build entire empires, whether
that religion is called “Christianity”, “Islam”,
or “economics”.

________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying my books 
Rogue
Nation: Psychonautical Adventures With Caitlin Johnstone
 and Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

 

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| August 22, 2020 at 1:46 pm | Tags:
democrats,
lesser
evil
,
Politics,
republicans,
war
| Categories:
Article
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2hg

Zie ook het volgend artikel van Caitlin Johnstone:

Why The ‘Lesser Evil’ Is An Illusion

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

In de in eerste van de in dit bericht opgenomen Nederlandstalige video’s (de eerste duurt iets meer dan 6 minuten) toont Patrick Savalle aan dat de bewering dat
middels een positieve PCR test wordt aangetoond dat het Coronavirus
aanwezig is in het lichaam, ronduit is gelogen…… Een echte test zou met afgenomen bloed moeten worden gedaan, echter dat is veel te kostbaar……

Een PCR
test kan niet een infectie meten in het lichaam, een infectie is de
reactie op een virus en zoals gezegd dat kan deze test niet meten, aldus Savalle……

Een
positieve PCR test geeft aan dat er een heel klein deeltje van het
totale genetische materiaal is gevonden (en vergeet niet dat het Coronavirus niet nieuw is, alleen de huidige variant zou zich anders gedragen). De aanname is dat het
genetisch materiaal uniek is voor dat virus en als dat wordt gevonden
het hele virus aanwezig is, terwijl een PCR test nooit kan aangeven
dat het hele virus aanwezig is, dit is zoals gezegd een aanname en
die klopt niet….. Bovendien moet een PCR test uiterst zorgvuldig en
schoon worden afgenomen, één ademtocht van de afnemer vervuilt
het virus al en daarna kan er zelfs geen aanname worden
gedaan……

Op grond
van die PCR test moeten mensen 14 dagen in quarantaine blijven, oh
nee, de ‘wetenschappers’ van het RIVM en het OMT hebben de tijd
teruggebracht naar 10 dagen…… ha! ha! ha! ha! ha!

 

Zie ook
de video’s aan de rechterkant van de YT pagina, waarvan de hieronder opgenomen video er één is, een video van 13 augustus jl., >> titel: Diederik Gommers herkent kritiek op gebruik PCR test’: interviewer Flavio Pasquino spreekt met Mario Ortiz Buijsse, een biochemicus. Ortiz Buijsse stelt hetzelfde als Patrick Savalle in de video hierboven en zegt dat iedereen deze informatie kan vinden en dat factchecken dezelfde uitkomst geeft (zo kan je deze info ook op Reuters vinden), de Kamerleden zouden van e.e.a. op de hoogte zijn gebracht….. 

Volgens Ortiz Buijsse worden er op grond van foute aannames maatregelen genomen die nergens op slaan….. Van Dissel van het RIVM verkocht Kamerleden bij vragen een hele berg nonsens, terwijl die vragen al uitgingen van de verkeerde aanname…… Van Haga (Groep-Van Haga) was de enige die ter zake doende vragen stelde maar kreeg geen ter zake doend antwoord van van Dissel….. De aanwezige Kamerleden mochten slechts 2 vragen stellen en als die niet naar behoren werden beantwoord, mochten zie niet doorvragen, zo moest ook van Haga ondervinden…… Kortom we worden massaal belazerd!! 

Ortiz stuurde Diederik Gommers, intensivist aan het Erasmus MC en voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, een mail waarin Ortiz Buijsse stelde dat via een PCR test niet is aan te tonen dat iemand besmet is met het Coronavirus en dat het in het landsbelang is dat dit uit de hoofden van de regering verdwijnt, hij kreeg als antwoord van Gommers dat hij helemaal gelijk heeft: “Helemaal eens met je, maar wij medici zijn ons ervan bewust…”

Dit zijn de belangrijkste zaken uit de persconferentie over het ...

VVD premier Rutte en CDA minister de Jonge zouden dus ook van deze informatie op de hoogte zijn……. (en wat een foto…. ha! ha! ha! ha! ha! >> Jut en Jul voelen zich belangrijk……)

Ben benieuwd
wat rechters hierover te zeggen hebben als ze e.e.a hebben gezien en
iemand voor zich krijgen die in beroep gaat tegen een ‘Coronaboete….’ Het kan
bijna niet anders dan dat deze rechters de boetes teniet zullen doen, immers als ze deze boete in stand houden kunnen ze al helemaal nooit meer zeggen dat ze onafhankelijk zijn……

Beste bezoeker zie de video’s, ze zijn meer dan ‘de moeite van het zien’ waard en geeft het door, het zal me niet verbazen als deze video’s binnenkort zullen worden verwijderd van YouTube, we moeten immers bang blijven en gehoorzamen aan het meer dan foute gezag……..

Zie ook: Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

 

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

 

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)

Coronakort: mondmasker plicht in scholen en Duitse ‘betrouwbare’ PCR-testen‘    

 

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: Hugo de Jonge (CDA minister Volksgezondheid) moet per direct opstappen‘ 

Coronavirus: de aanscherping van de regels door Rutte en de jonge, plus een keiharde GL keizerin Halsema, die als burgemeester de hermandad loslaat op het oproerige volk

Kabinet Rutte 3: geen loonsverhoging voor verplegend (en verzorgend) personeel

Coronavirus: vele miljarden aan steun voor bedrijven, terwijl personeel in de zorg en verpleging kan barsten

Coronavirus: G20 landen hebben al meer dan 160 miljard dollar subsidie weggeven aan oliemaatschappijen‘ (Nederland geeft jaarlijks 8,3 miljard weg aan oliemaatschappijen, maar verplegend en verzorgend personeel kan doodvallen…..)

Albert Heijn geeft door Coronacrisis oververmoeid personeel een fooi van € 25,– en de aandeelhouders 220 miljoen…….

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt

Coronakort: Locoburgemeester Haarlemmermeer haalt nieuws met strenge Coronahandhaving en fikse HAP uit burgerrechten

Hugo
de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes

Coronacrisis: geen aandacht meer voor het zwaar vermoeide en overwerkte supermarktpersoneel

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed

Coronakort: Iran gedemoniseerd voor het laag houden van het aantal Coronabesmettingen‘ (typisch gevalletje de pot verwijt de ketel)

Coronavirus: RIVM met buitenlands onderzoek naar mondkapjes, weergegeven door ‘gevoelspsychologen’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Een ritje met de tram, ofwel… machtsvertoon!
(van Leefse…..!!!, voormalig Blog van Aaltje E., voor nieuwe (en
oude) berichten op dit blog en haar voormalig blog, zie onderaan deze
pagina, maar beter nog volg je het blog Leefse…..!!!

Coronakort: ouderen zijn en worden slachtoffer van plicht en advies tot islolement, niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk‘ 

Voortijdig overlijden en psychisch leed door quarantaine en sociale isolatie

Terwijl het aantal besmettingen op de West bank toeneemt, heeft Israël een Palestijns COVID-19 testcentrum vernietigd

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad
‘ 

Coronavirus:
Duitsland biedt reizigers die onverantwoord op vakantie gingen naar
risicogebieden bij thuiskomst een gratis test aan

Coronavirus: RIVM met buitenlands onderzoek naar mondkapjes, weergegeven door ‘gevoelspsychologen’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

GSK
koopt belang in Duitse ontwikkelaar Coronavaccin CureVac, terwijl
minister de Jonge waarschijnlijk alweer een bok heeft geschoten

Coronavirus spionage door Rusland: een beschuldiging zoals gewoonlijk zonder enig bewijs‘ 

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ 

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!

Coronavirus: Indiase bevolking lijdt honger en gaat daarom zelfs bedreigde wilde dieren te lijf‘ (en zie de links in dat bericht, ouder dan de laatste hieronder weergegeven link) 

Remdesivir: een amper werkend medicijn voor 1,6 miljard dollar: per patiënt $ 3,200.–, echte kosten $ 10.– per persoon……‘ 

Coronavirus: ‘hoera we mogen weer naar Engeland’, het land met in verhouding de meeste Coronadoden‘ (en zie de links in dat bericht, ouder dan de hieronder laatst getoonde)

Remdesivir, het middel tegen Ebola en ook tegen COVID-19 opgekocht door de Trump administratie: een zware misdaad‘ 

Spanje,
Italië en anderen: EU ‘solidariteit’ i.v.m. de Coronacrisis alleen als
het land zich tot de nek in de schulden wil steken: ‘DASLIEF’ of…..

Kabinet
en regeringspartijen hebben geen behoefte om zorgverleners vanwege hun
inzet op de Coronacrisis structureel meer te waarderen
‘ 

KLM
krijgt 3,4 milard euro voor vliegtuigoverlast, terwijl zorgmedewerkers
kunnen barsten, een applausje vindt men in Rutte 3 voldoende
‘ (en zie de links in dat bericht over de politieke leugens aangaande Schiphol, KLM en Lelystad Airport)

Pandemieën zijn het resultaat van natuurvernietiging, een waarschuwing van de VN, de WHO en het WWF

Corona-angst: psychologische oorlogsvoering tegen de bevolking‘ 

Duitse Verfassungsschutz vor Verschwörungstheorien waarschuwt geheel hypocriet voor Corona samenzweringstheorieën‘ 


Coronavirus: de sanitaire voorzieningen van campings per vandaag open: het hapsnapbeleid van de ‘Coronataskforce’

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’‘ 

Nederland chanteert alweer Antilliaanse eilanden: nu voor hulp bij Coronacrisis‘ 

Coronasterfte verreweg het grootst onder ouderen met chronische kwalen: tijd voor een echte intelligente lockdown

Rinke van den Brink (NOS redacteur gezondheidszorg) over EU reactie op Coronavirus en loflied op Rutte en RIVM….‘ Een volkomen ten onrecht loflied (zie ook de links in dat bericht)  

Rutte steekt vakkenvullers een riem onder het hart, da’s lief….. Deel 2‘ (humor)

Rutte
die de vakkenvullers een hart onder de riem steekt en het tegelijk
prima vindt dat ze zwaar worden onderbetaald, da’s lief…..
‘ (dit is tevens het hele bericht)
 

Hugo de Jonge (CDA minister) wil ‘breakie breakie’ CDA voorzitter worden en vindt zijn Coronabeleid uitstekend

Rutte (VVD premier): ‘jongens we kunnen weer op vakantie’, ondanks het Coronavirus 

Veel maatregelen tegen het Coronavirus vernietigen juist levens‘ 

Zeg nee tegen de Corona spoedwet!‘ Een bericht met daaraan verbonden een petitie tegen die ‘nood-spoedwet’, lees en teken deze petitie ajb!)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet(en zie de links in dat bericht naar meer zaken over aantasting van burgerrechten ‘in de strijd tegen het Coronavirus’)

Leids college van B&W zet ongedocumenteerden op straat tijdens de Coronacrisis….. ‘DASLIEF……..’

Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde laat weten dat kinderen geen rol spelen in verspreiding van COVID-19‘ 

De NS wil de trein ‘nog aantrekkelijker maken voor de reiziger’: verbod op het meenemen van een fiets

Fooi van € 600,– voor flexwerkers ‘en studenten’: D66 is een inhumane neoliberale partij

Coronavirus: nog steeds gepruts door RIVM en de ten onrechte de hemel in geprezen Rutte‘ (en zie de links in dat bericht)

Kajsa
Ollongren (D66 minister) vindt het bevriezen van de huurprijs
onwenselijk, terwijl huurders al extra worden gepakt………
‘ (dit i.v.m. het Coronavirus)
 

Job Cohen (PvdA) prijst Rutte en zijn aanpak van de Coronacrisis…….. Een goed beleid? Lees dit!

Testen,
testen, testen, ondanks de dappere woorden van Rutte wordt zelfs het
personeel in verzorgingstehuizen waar Corona is vastgesteld niet getest
‘ (waar nu dus blijkt dat deze testen waardeloos zijn….)

Coronavirus blunders: Nederland heeft bewust 600.000 ‘niet werkende’ mondkapjes aangeschaft‘ 

Broekers-Knol weigert jonge vluchtelingen uit Griekenland op te nemen, een zak geld zou voldoen………‘ 

Intensive care afdelingen zijn mede verantwoordelijk voor verspreiding van het Coronavirus

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app 

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: Buma Cultuur wil alleen Nederlandse artiesten op de radiostations‘ 

Coronavirus: Rutte’s beleid  krijgt steun van 8 op de 10 Nederlanders…….‘ 

Coronavirus-boete € 390,—….. Da’s lief……

Cornonavirus ‘taskforce’ heeft laten weten dat 80 plussers opname op een IC afdeling kunnen vergeten (‘da’s lief’)

Brekend Coronanieuws: eerste Nederlandse Coronapatiënten naar Duitsland‘ (vanwege tekort aan IC bedden….)

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden

Coronacrisis: afvalverwerkers hebben belang bij een zo groot mogelijke berg afval

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording

Coronavirus hapsnapbeleid Rutte 3 en RIVM

‘Samen tegen Corona, da’s lief’ of……‘  

Coronavirus: RIVM adviezen en daarmee het regeringsbeleid van Rutte 3: onvoldoende en misleidend 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen

Het was
afgelopen zaterdagmorgen weer eens zover: nadat ik de eerste zinnen
van een petitie zag vloog de slok koffie die ik net nam met een
bloedgang tegen de ruiten van huize Azijnpisser (en nee niet het gevolg van het virus).

Miljardairs
in de VS hebben hun vermogen sinds half maart (‘begin Coronacrisis’
in de VS) met een totaal van 732 miljard dollar zien toenemen, dit
betekent een toename van 5,2 miljard per dag!!! 

Een
staatje van 3 maanden na het begin van de Coronacrisis in de VS,
intussen is het bedrag dus gestegen naar 732 miljard dollar…..

3 MONTHS INTO COVID-19 PANDEMIC: BILLIONAIRES BOOM AS MIDDLE CLASS ...  

Dus
ondanks dat miljoenen mensen in de VS hun baan kwijt raakten en bij god niet
weten hoe nog rond te kunnen komen, schraapten de super welgestelden
vele miljarden extra binnen…… Het is wel duidelijk dat dit mede te danken is aan hun aandelenportefeuilles in farmaceutische bedrijven, die ondanks hun enorme rijkdom (behaald over de rug van voor het overgrote deel niet welgestelde patiënten) godbetert miljarden kregen van overheden voor de ‘strijd’ tegen het Coronavirus….
 

The U.S. Response to Covid-19 Has Lavished Wealth on the Rich - In ...

Zo dat hebben we mooi geflikt!

Deze miljarden zijn vooral opgebracht door de gewone belastingbetalers, terwijl de welgestelden relatief veel minder belasting betalen, zeker als ze een ‘foundation’ hebben opgericht, zoals de Bill en Melinda Gates Foundation, uiterst lucratief voor afschrijvingen op de al veel te lage belasting die deze miljardairs moeten betalen, waar de genoemde foundation NB samenwerkt met de grote farmaceuten……

Gates to donate Five Percent Of His Fortune To his own Charity | eXo

Niet
vreemd dus dat de Democraten Bernie Sanders en Ilhan Omar een belasting eisen voor
deze extra winsten en dat met een percentage van 60%, waardoor dit
topgraai geteisem alsnog kapitalen extra overhoudt……

Uiteraard
kunnen wij de petitie van Coalition on Human Needs niet tekenen, echter deze zaak is belangrijk genoeg
om onder de aandacht te brengen:

(Sign if you agree) Some of billionaires’ skyrocketing pandemic profits can help battle COVID-19

Tell Congress:

“Billionaires
have seen their collective wealth skyrocket by 30% during the
pandemic, an increase of $732 billion—or $5.2 billion per day since
mid-March. Congress must pass Senator Bernie Sanders’s and
Representative Ilhan Omar’s “Make Billionaires Pay Act” to
place a one-time 60% tax, targeted on this obscene increase in wealth
among the nation’s richest families and put that money toward
covering the out-of-pocket healthcare expenses of millions of U.S.
families.”

The
rich and powerful continue to profit, even in the midst of a global
pandemic. Meanwhile tens of millions of working people have lost
their jobs and struggle to cover the rent and the monthly bills.  

The
health care crisis created by this pandemic is far from over.
So
far, more than 5.5 million Americans have contracted COVID-19 and
more than 174,000 have died from the disease.

At
a time when millions of families throughout the United States are
stretched to the breaking point, Senator Bernie Sanders and
Representative Ilhan Omar have introduced the
Make
Billionaire’s Pay Act

(MBPA) to place a one-time tax on the growth of billionaire wealth between
mid-March
and the end of this year.

We
need your support. Become a grassroots co-sponsor of the
Make
Billionaires Pay Act
to
deploy some of the pandemic profits of America’s billionaires to
cover the medical costs of millions of Americans.

The
Make
Billionaires Pay Act

would:

Place
a one-time 60% tax on the growth in billionaire wealth between March
18 to December 31 and use that revenue
$422
billion as of August 5
to
cover the out-of-pocket healthcare expenses of millions of Americans
for the next 12 months.

Even
with the tax in effect, the legislation would preserve $310 billion,
as of early August, in wealth gains for these 467 billionaires ―
leaving them an extraordinary growth in wealth over just 4 1/2
months.

No
viable vaccine has been created. But once we have a vaccine and
treatment for COVID-19, we will have to fight to make sure
people―regardless of wealth or income―are able to receive the
vaccine to keep their families safe. The
Make
Billionaires Pay Act
could
go a long way to accomplish that goal.

Together,
we must demand that billionaires of this country start paying their
fair share toward pandemic relief efforts. Add your name today to
become a grassroots co-sponsor of the
Make
Billionaires Pay Act
!

These
are challenging times. Thank you for your continued help to fight for
vulnerable people throughout our country.

Deborah
Weinstein
Executive
Director, Coalition on Human Needs

==============================

Zie voor het Coronavirus ook:

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)

Coronakort: mondmasker plicht in scholen en Duitse ‘betrouwbare’ PCR-testen‘ 

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen (en zie de links in dat bericht naar veel meer artikelen over het virus)

Coronavirus: Hugo de Jonge (CDA minister Volksgezondheid) moet per direct opstappen

Voor meer berichten over farmaceuten, miljardairs, Bill and Melinda Gates Foundation (M&B Gates Foundation), belastingaftrek en/of Coronavirus, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht. Heb ook het label ‘vaccinatiepaspoort’ toegevoegd: Bill Gates is daarvan een groot voorstander en lobbyist…. Dit zou een digitaal paspoort worden (wellicht als chip onder de huid in te brengen) waarmee men het openbaar vervoer en openbare gebouwen zou mogen betreden, ofwel iedereen wordt zo in feite gedwongen zich te laten vaccineren, ping ping kassa voor de farmaceuten en grootaandeelhouders van die maffia organisatie!! (een organisatie die als het winsten betreft letterlijk over lijken gaat…..)

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Ongelofelijk de berichtgeving in het westen over het ziek worden van Aleksej Navalny. Wit-Rusland is nog niet vergeten of men is zo blij als een kind dat men weer een stok heeft om de honden, in dit geval Rusland en Putin, te slaan…..

Gistermorgen op BNR na 9.00 u. Hubert Smeets, de anti-Rusland propagandist en oorlogshitser van ‘Raam op Rusland’, tevens anti-Rusland commentator van ‘de slijpsteen voor de geest’ NRC. Ook hij durfde keihard te stellen dat Navalny is vergiftigd, terwijl de behandelend artsen daar nog geen bewijs voor hebben gevonden, sterker nog deze meldden gistermiddag dat er volgens hen geen sprake was van een vergiftiging….. Bas van Werven de presentator vond zichzelf wel erg slim met de opmerking dat de artsen Navalny niet wilden laten gaan om hem eerst te laten sterven….. Smeets stelde dat hij nog niet zo paranoia is om dat te bevestigen, maarrrrrrr….. ha! ha! ha! ha! ha! Nee, Smeets is niet paranoia maar volkomen vooringenomen er kan maar één dader zijn dat is de Russische overheid!!

En daar kwam het voorbij, alle vergiftigingen waarvan niet is bewezen dat die door Russische overheid werden begaan (bovendien zou dat nogal dom zijn van die overheid, daar men zich daar alleen maar meer gehaat zou maken in het westen) en uiteraard de ‘vergiftiging’ van de Skripals werd genoemd en daarover zei Smeets dat de Britse geheime diensten voldoende hebben bewezen dat 2 leden van de Russische militaire geheime dienst GROe de daders zijn…. De bewijzen: de 2 leden zouden tegelijkertijd in Groot-Brittannië zijn aangekomen en daarna terug zijn gereisd……. Voorts zou het gebruikte middel novitsjok door de Sovjet-Unie zijn bedacht, hoewel het nooit in productie werd genomen, waar Oekraïne verandering in heeft gebracht, men zou daar een kleine voorraad van het middel hebben geproduceerd…… Daarnaar werd nooit een onderzoek ingesteld, hoewel het Oekraïne sinds de coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj altijd goed uitkwam en komt, als Rusland in een kwaad daglicht wordt gesteld, anders gezegd e.e.a kan heel goed een ‘false flag’ operatie met hulp van Oekraïne zijn geweest……

Smeets vervolgde met te zeggen dat het nog te vroeg is om Putin de schuld te geven van de vergiftiging van Navalny….. Nee daar heeft Smeets nog wat tijd voor nodig, zo lijkt het als hij dit alsnog beweert, hij dit na zorgvuldig onderzoek doet……. Echter niet vergeten moet worden dat Navalny naast het Kremlin een hele berg vijanden heeft, vanwege zijn onderzoek naar corruptie. Immers naast corrupte politici heb je altijd te maken met misdadigers die e.e.a. financieren….. Bovendien zou Navalny zelf onderdeel zijn geweest van een misdaadorganisatie……. 

Smeets vervolgde met te zeggen dat wanneer Putin er niet achterzit (achter de vermeende vergiftiging) het duidelijk is dat hij minder machtig is dan gedacht….. ha! ha! ha! ha! ha! Kortom ondanks dat Smeets stelt dat hij niet paranoia is en het te vroeg is om te zeggen of Putin erachter zit, het wel duidelijk is dat de dader in het Kremlin moet worden gezocht, althans zo stelt Smeets het in feite…… Als men Navalny had willen doden hadden de FSB of de GROe een ongeluk kunnen ensceneren, geen hond die dan had kunnen bewijzen dat zij achter de dood van Navalny zouden zitten!!! De FSB schijnt de beste geheime dienst ter wereld te zijn, hoe dom dan om figuren als Navalny en de Skripals te vergiftigen, met de kans dat ze e.e.a. overleven en de sporen naar hen leiden!! 

Oh vergeet ik nog te vertellen dat ik in een lachstuip belandde: halverwege het gesprek met van Werven stelde Smeets dat Putin met harde hand regeert en dan van boven naar beneden regeert, ofwel hij staat aan de top en daar had hij een ‘mooi woord voor’ dat ik vanwege het lachen ben vergeten, immers elke machthebber regeert diens land van boven naar beneden, of je het nu over Putin, Trump, Obama, Johnson of wie dan ook hebt….. Wat een enorme dwaas!!!

Terug naar Navalny: gisteravond meldde men dat het Kremlin akkoord was met het behandelen van Navalny in het buitenland. Dat de artsen het niet verantwoord vonden om Navalny te laten gaan vanwege de ernst van zijn ziek zijn, is vrij normaal. Hetzelfde gebeurt ook in het westen, een patiënt moet enigszins stabiel zijn voor vervoer, of het moet niet anders kunnen, bijvoorbeeld na een auto ongeluk, je kan een patiënt immers niet urenlang op straat behandelen…… Maar als het om Rusland gaat kan het niet anders dan het Kremlin moet erachter zitten, aldus de ‘medisch deskundige’ anti-Rusland propagandisten…….

De aankomst van Navalny in Berlijn, foto AP

Presentator de Zwart van het Radio1 programma ‘Spraakmakers’ (KRO-NCRV) stelde gistermorgen dat e.e.a lijkt op een spannende spionage thriller….. Weet niet welke films de Zwart ziet in dat genre, maar ik hoef ze niet te zien, gegarandeerd dat je daarbij in slaap valt……. 

In hetzelfde programma sprak men over het optreden van topgraaier Derk Sauer, die blijkbaar de avond daarvoor, dus donderdagavond, in Nieuwsuur was te zien. Volgens deze plork is het niet de vraag wie het heeft gedaan (het ‘vergiftigen van Navalny’) maar dat dit mogelijk is in een dergelijk politiek systeem…… Het ontgaat Sauer blijkbaar dat hier vorig jaar een advocaat werd vermoord, iets dat niets met het politiek systeem te maken heeft….. Overigens gebeurt het wereldwijd regelmatig dat politici, wel of niet van de oppositie, worden vermoord, althans als er al sprake is van een moordpoging op het leven van Navalny…… Ook dan heeft e.e.a. niets te maken met het politieke systeem, maar al te vaak met de bemoeienis van zo’n politicus met drugshandel (neem de moord op PvdA politicus Maarten van Traa), corruptie en ga nog maar even door en al helemaal als deze politicus met één been in de onderwereld staat!!!

Een ander gast van Spraakmakers, ‘onderzoeksjournalist’ Thomas Muntz maakte het helemaal bont, deze zakkenwasser stelde dat er in de Sovjet-Unie niets gebeurde en als er wat gebeurde dit niet waar was (zo liet het Kremlin dan weten), terwijl er nu van alles gebeurt en men alsnog zaken durft te ontkennen, dat noemde dit ‘intellect onwaarschijnlijk entertaining…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!  

Gisteravond meldde WDR5 in het nieuws van 18.00 u. dat Navalny mocht vertrekken van de artsen (en niet van het Kremlin), maar dat men nog steeds niet weet wat Navalny mankeert, waarschijnlijk een stoornis in de stofwisseling…… Ondanks de andere insteek bleef men op die zender maar herhalen dat het Kremlin achter e.e.a. moet zitten……. Vanmorgen meldde WDR5 doodleuk dat Duitse artsen het vervoer van Navalny wel goedkeurden, daarmee aangevend dat de Russische artsen fout zaten met hun oordeel….. Veronderstel dat men Navalny wel onmiddellijk had laten vertrekken uit het ziekenhuis en hij was tijdens het vervoer overleden, de wereld te klein was geweest voor de enorme verontwaardiging dat men hem te snel had laten gaan (en gegarandeerd dat men ook dan naar de Russische overheid en Putin had gewezen als de schuldigen…)…

Nogmaals als de FSB of GROe Navalny had willen vermoorden was hij al lang en breed dood geweest en uiteraard had ook dat geleid tot hysterie en het verzinnen van complotten…….  

Ongelofelijk en totaal ongeloofwaardig!!! (en nee ik ben bepaald geen Kremlin trol!!)

Zie ook:

Novitsjok onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de ‘vergiftiging van Navalny’‘ 

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor vergiftiging
‘ 

Duitse regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo‘ 

Skripal scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert‘ 

Novitsjok Skripal sprookje? Lees dit bericht!

Joël Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag actie Skripal

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha!

Skripal vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op Skripal

Rusland verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok (novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed fout….

Stef Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet heeft
gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer met 10
km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal: geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal: wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met gifgas’

Russisch zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore met commentaar!

OPCW bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit Rusland……

Skripal false flag operatie zakt als soufflé in elkaar…….

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe ‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan worden afgeschreven als false flag operatie

‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….

Beste bezoekr, dit was het voor vandaag, morgen meer berichten. Maak er als het even mogelijk is een mooie dag van, zonder Coronavirus en complottheorieën over het vergiftigen van Navalny.  

Liane den Haan wil als lijsttrekker en VVD lobbyist ruzies binnen 50Plus beteugelen

Afgelopen maandag op Radio1 rond 18.40 u. het bericht dat Liane den Haan opgaat voor het lijsttrekkerschap van 50PLUS……. Momenteel is ze ongelofelijk genoeg nog steeds de topgraaier van ouderenbond ANBO….. Ongelofelijk daar ze herhaaldelijk heeft laten zien zich niet in te zetten voor ouderen, maar voor de het wanbeleid van de VVD!!! 

Zo staat den Haan achter het pensioenakkoord waardoor gepensioneerden en toekomstige gepensioneerden een nog onzekerder toekomst tegemoet gaan dan nu al het geval is……. Er zijn al miljarden euro’s verdampt door gokken op de beurs, maar met het meer dan schunnige akkoord is het hek nu helemaal van de dam!!

Den Haan was voor het overhevelen van geld voor verpleegtehuizen naar de thuiszorg, waar ze meermaals durfde te stellen dat de verpleeghuiszorg in Nederland tot de beste ter wereld behoort, wie dat onderzoek heeft gedaan laat ze niet weten, bovendien in het land van de blinden is iemand met zelfs maar 15% zicht koning!! Volgens den Haan is 2 personeelsleden op een groep van 8 in een verpleegtehuis teveel, terwijl die 2 zich al over de kop werken, zelf heeft ze nooit een fatsoenlijke baan vervuld, laat staan dat ze weet wat hard werken is!! Volgens den Haan in 2016 is er maar incidenteel iets mis in verpleegtehuizen, terwijl de Inspectie voor de Gezondheidszorg destijds liet weten dat er structureel van alles mis is……. Zoals Lilian Marijnissen (SP) destijds terecht liet weten, zet den Haan 2 groepen tegen elkaar op, terwijl er zowel naar de thuiszorg als naar de verpleeghuiszorg geld bij moest….. (en moet!) 

Den Haan deed vanuit haar functie eerder een beroep op ouderen hun huis te verlaten, althans als ze nog in het huis woonden waar ze hun kinderen hebben grootgebracht…… Alsof ouderen schuld zijn van de woningnood en niet een al decennia gevoerd wanbeleid van opvolgende regeringen, met grote invloed van de VVD, CDA, PvdA en D66….. 

Ook voor de participatiemaatschappij zette den Haan zich in, alsof ouderen zitten te wachten op de buurman tot die de bips komt vegen of de boodschappen doet…… Op grond daarvan werd de thuiszorg uitgekleed en kwamen veel ouderen zonder hulp te zitten, waardoor ze vervuilden en vereenzaamden…… Nee, echt in het belang van ouderen, die waanzin!!!  

Nogmaals: het is duidelijk dat den Haan grootlobbyist is van de VVD en zich helemaal niet inzet voor ouderen, onbegrijpelijk dat ze nog steeds directeur van ANBO is…. Hoewel ook wel logisch, daar ouderen die zich kwaad maken over haar walgelijk gedrag meestal niet lang te leven hebben, waardoor elk ander lid opnieuw het ‘meer dan wrakke Liane den Haan wiel’ moet uitvinden, totdat ook zij overlijden….. 

Lid van de ANBO? Opzeggen, weggegooid geld en mocht den Haan worden verkozen tot lijsttrekker van 50PLUS, nooit op stemmen, bovendien het was toch al een waardeloze partij, vanaf de start!!!

Zie ook:

Dennis Wiersma (VVD Tweede kamer) en Liane den Haan (ANBO) voor uitbuiting van ouderen via ‘doorstartbaan’

ANBO’s Liane den Haan schiet haar 100ste bok!! Extra geld voor verpleeghuizen moet naar thuiszorg…….

Ouderenzorg en ANBO: Den Haan lobbyt voor de VVD……. Lid van ANBO? Zeg uw lidmaatschap per direct op!!!

Liane den Haan (ANBO) is tevreden over participatie wanbeleid…….‘ 

ANBO: één grote financiële chaos, die opperhoofd den Haan ontkent……. ha! ha! ha! ha! ha!

ANBO wil ouderen uit hun huis (2): SORRY DAT IK ‘NOG’ BESTA!

ANBO lid? Zeg onmiddellijk uw lidmaatschap op! ANBO is blij met de bezuinigingen op de ouderenzorg………...’ 

ANBO, met zo’n vriend hebben de ouderen geen vijand nodig……….

ANBO: ouderen houden huizen voor gezinnen bezet

Joe Biden als Gandalf de brenger van het licht…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Joe Biden, die gisteren zowaar bijna moeiteloos een niet door hem geschreven toespraak oplepelde van een teleprompter, liet weten dat hij licht zal brengen in de duisternis van Trump, die voor de verkiezingen in november de andere presidentskandidaat is voor de VS….. 

Biden als Gandalf de Witte….* ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Biden is minstens zo’n grote oorlogsmisdadiger als Trump….. Biden die bovendien heeft beloofd dat hij als president een oorlog tegen Venezuela zal beginnen om Maduro af te zetten…… Dezelfde Biden die al heeft beloofd Iran militair aan te zullen pakken…… Biden die tevens beloofde Noord-Korea tot de (militaire) orde te zullen roepen……

Cartoon Shows What a Joe Biden 'Oath of Office' Would Look Like

Kortom als Biden aan het bewind komt zal de grote onderlaag in de VS financieel nog harder worden getroffen, immers oorlogsvoering is een uiterst kostbare zaak en gezien de penibele financiële positie van de VS, zullen de kosten daarvoor zoals gewoonlijk worden afgewenteld op die onderlaag….. (en reken maar niet dat Biden de super welgestelden zal aanpakken, immers die betalen voor een fiks deel zijn verkiezingscampagne……)

Overigens is Biden ook een ‘gewone misdadiger’ zo gaf hij toe als minister van buitenlandse zaken (onder oorlogsmisdadiger en Nobelprijs voor de Vrede winnaar Obama) Oekraïne onder druk te hebben gezet de openbaar aanklager te ontslaan….. De aanklager die zijn zoon Hunter Biden voor meerdere aantoonbare misdaden vervolgde, zoals witwassen van geld, dit door te dreigen toegezegde militaire hulp achter te houden……

Kortom Biden doet niet onder voor Trump als het gaat om liegen, chantage, volksverlakkerij en oorlogsvoering (oh nee, dom van mij, immers Biden heeft heel wat meer oorlogsplannen dan Trump ooit had…….)

* Voor degenen die niet weten wie dit is: Gandalf is een figuur uit het boek ‘In de Ban van de Ring’ (The Lord of the Rings) van J.R.R. Tolkien. (wat mij betreft is het driedelige boek, de Engelse uitgave, heel wat beter dan de films)

Voor meer berichten over Biden, klik op het label met zijn naam, direct onder dit bericht.

Braziliaans Amazonewoud brandt met een niet eerder vertoond aantal brandhaarden, terwijl de EU een vrijhandelsverdrag met Mercosur wil tekenen

Mercosur
is een ‘economisch bolwerk’ van 5 landen in Zuid-Amerika, te weten: Brazilië, Venezuela, Argentinië, Uruguay,
Paraguay, terwijl Bolivia ‘in de wachtkamer zit’. Venezuela is als ik me
niet vergis geschorst daar de andere 4 landen heftig meedoen aan het
demoniseren van de regering Maduro door de VS en haar westerse hielenlikkers, plus natuurlijk de door de VS illegaal aangewezen Venezolaanse interim president Guaidó…… Terwijl de regering Maduro een regering is die samen met de
voorgaande regeringen Chavez het land en dan m.n. de grote arme
onderlaag veel voorspoed heeft gebracht….. 

Voorspoed waar de VS een eind aan heeft gemaakt, eerst met haar geheime sancties tegen dat land wat al begon onder ‘vredesduif’ en oorlogsmisdadiger Obama…. Trump heeft die illegale (geheime) sancties zogenaamd legaal gemaakt (openlijke gevoerde sancties) die daarop werden gesteund door Canada en de EU, sancties die desondanks illegaal zijn, immers de sancties worden niet gesteund door een VN resolutie….. Intussen hebben de VS, Canada en de EU met deze sancties 50.000 Venezolanen vermoord…… Volgens de VS vallen voedsel, medicijnen en medische apparatuur niet onder die sancties, echter dat is bewezen wel zo, hetzelfde flikt de VS overal waar het sancties instelt tegen haar niet welgevallige landen……

Zoals
wel als algemeen bekend mag worden geacht: de Braziliaanse
psychopathische fascistische president Bolsonaro wil het liefst het
hele Braziliaanse Amazonewoud kappen dan wel verbanden…… Een dag
of tien geleden werd al gemeld dat met het aantal bosbranden in het
Braziliaanse Amazonewoud al weer ‘een record is
gevestigd’, er zou al een gebied bijna ter grootte van Duitsland zijn
afgebrand……..

Nu blijkt dat de EU een vrijhandelsverdrag wil sluiten met Mercosur, waarin Brazilië wel gezien kan worden als het belangrijkste land, een land dat zoals gezegd wordt geleid door een fascistische psychopaat, die het liefst het hele Braziliaanse Amazonewoud ‘economisch wil ontwikkelen’, gegarandeerd dat met het het vrijhandelsverdrag de snelheid waarmee het Amazonewoud wordt vernietigd één of twee versnellingen hoger zal worden gezet…… 

Bovendien is bijvoorbeeld Nederland na China de nummer 2 importeur van genetisch gemanipuleerde soja voor diervoer, soja uit Brazilië….. Daarmee krijgen vleeseters in feite ook genetisch gemanipuleerd voedsel binnen, wat in de EU vooralsnog is verboden, verder krijgen ze daarmee ook gif op hun bord dat hier al lang en breed is verboden……. Misschien nog wel erger is het feit dat met het verbranden van het Amazonewoud de klimaatverandering verder wordt aangejaagd, zo komen er bij die branden enorme hoeveelheden CO2 en methaangas vrij (methaangas is een meer dan 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2…..)

Weet je
nog wat hare PvdA kwaadaardigheid Ploumen, de vorige minister van
ontwikkelingssamenwerking, over het vrijhandelsverdrag TTIP durfde te
zeggen? Juist, dat de EU de volledige controle zou houden over de
voedselveiligheid, terwijl elk ander vrijhandelsverdrag laat zien dat
juist de landelijke bepalingen t.a.v. voedsel als eerste
sneuvelen…..Dit gebeurt door geheime rechtszaken (aangeduid als ISDS) die producenten uit één van de aangesloten landen aanspant tegen een land dat haar producten weigert (bijvoorbeeld uit oogpunt van voedselveiligheid), de praktijk van dit soort vrijhandelsverdragen laat zien dat landen in meer dan 95% van dit soort rechtszaken aan het kortste eind trekken………. 

Niet
voor niets ook dat al ver voor en tijdens het ministerschap van
Ploumen op grote schaal groente en fruit werd geïmporteerd dat
als de hiervoor besproken soja, behandeld was met landbouwgif dat hier al lang verboden was, iets dat
overigens nog steeds gebeurt….. Niet zelden zijn het zelfs
Nederlandse tuinders die hele gebieden in Afrika hebben gekocht
(middels ‘landje pik’) en zo bijvoorbeeld in Kenia bonen verbouwen en
hun giftige eindproduct op o.a. de Nederlandse markt verkopen…….

Die
tuinders hebben de bonen behandelt met hier verboden gif, maar al te
vaak geleverd door bedrijven als Bayer, die dus heden ten dage nog steeds in de EU verboden gif binnen dezelfde EU mogen fabriceren……. Zo komt
via een omweg alsnog hier verboden gif
op je bord, gif van bedrijven als Bayer (nu ook eigenaar van Monsanto) en Syngenta…… (Syngenta dat ook het landbouwgif onderdeel van Zeneca* overnam) Als de EU een
vrijhandelsverdrag met Mercosur sluit, wordt er nog eens een hele
berg groente en fruit toegevoegd, aan de al grote hoeveelheid die hier wordt geïmporteerd, bomvol gif wel te
verstaan……

Gelukkig
(en dat valt me alles mee) zou Nederland dit verdrag met Mercosur
niet willen tekenen, het zou dan ook wel al te zot zijn als Rutte
daarmee akkoord zou gaan, immers vorig jaar zomer toen er ook al een
record gebied van het Braziliaanse oerwoud in rook opging, stelde hij
geschokt te zijn. Al moet ik zeggen dat de zin dat Frankrijk,
Oostenrijk en Nederland het verdrag niet in de huidige vorm willen
tekenen, bij mij de haren al rechtop doen staan…….

Het is
dan ook zonder meer een schandaal dat de meeste EU landen en de EU
zelf geen probleem hebben om een vrijhandelsverdrag met Mercosur te
sluiten….. Dezelfde EU die vorig jaar zo vroom deed toen Gretha
Thunberg de wereldpers haalde met haar eis dat we eindelijk voor onze
aarde moeten zorgen, i.p.v. deze naar de verdommenis te helpen

Lees enteken ajb de petitie gericht aan de EU met het dringende verzoek
vooral geen verdrag met Mercosur te tekenen, niet alleen tot behoud
van het Amazonewoud, maar vooral ook om de oorspronkelijke volkeren
te behoeden voor een verdere genocide waar ze al een paar eeuwen het
slachtoffer van zijn, vanaf het moment dat de witte Europeanen daar
de boel begonnen leeg te roven, volkeren die daar in evenwicht met de
natuur leven….. En teken uiteraard ook voor het behoud van de
enorme aantallen (ook bijzondere) dieren en planten in dat woud
(planten die uitstekend gebruikt kunnen worden om ziekten te
bestrijden, we weten nog niet half hoeveel geneeskrachtige planten te
vinden zijn in dat woud………)

Oh ja
nog even dit: WeMove Europe stelt dat het TTIP
vrijhandelsverdrag van de baan is, dat is echter niet waar, nog
steeds probeert de EU dit verdrag met de VS getekend te krijgen, ook al gaat dat ten koste van de volksgezondheid…..Ach ja, economisch gewin gaat praktisch altijd mijlenver voor op de volksgezondheid…… Klik ‘voor de gein’ eens op het label ‘volksgezondheid en economie’ (volksgezondheid versus-), direct onder dit bericht.

Amazon fires: you can help! 

David
– WeMove Europe <info@wemove.eu>

Chainsaws screech
through the forest, birds and monkeys flee. The giant tree falls
crashing, the trunk is shipped to Europe, the remaining branches
burn. Strong and healthy rainforest turns into monoculture
farmland.

Now the EU wants to
increase the demand for farmland by signing a massive trade agreement

with a group of four South American countries called Mercosur. [1]
This EU-Mercosur deal is like pouring gasoline on the fire.

But, there is a
chance for us to get this deal stopped:
Leaders from France, the
Netherlands, and Austria already announced they won’t sign the deal
in its current form. [2]

The EU is now
negotiating the final agreement and countries are pushing for their
own interests. All we need is one country to totally block it.

With fires heavily
accelerating in summer it’s now the moment to be heard, join over
1.5 million voices saying: don’t sign this deal, whatever form it
takes.

SIGN! Help save the Amazon

The EU-Mercosur
agreement is essentially about exchanging beef, soy, and wood
(grown on the Amazon’s ashes) with gas-guzzling cars and toxic
pesticides that aren’t even allowed in the EU anymore.
[3]

Far-right leader of
Brazil, Jair Bolsonaro is confident the EU will sign and has been
encouraging big agribusiness to burn down the rainforest since he
came into office two years ago. The irretrievable loss of primeval
rainforest has been accelerating ever since.
[4]

Burning down the
forest destroys its vital carbon stores and heats up the climate.
This comes along with the displacement and murder of indigenous
people and also the extinction of thousands of species that call the
forest their home.
[5]

But we won’t stand
for this, and our movement is growing and internationally connected.
Over 600 scientists, two Brazilian indigenous organisations and 340
civil society groups are calling to stop the deal. [6] Now we,
more than 1.5 million Europeans [7], are joining the call by signing
this petition.

SIGN! Help save the Amazon

Can ordinary people
like us really make a difference in stopping a years-in-the-making
treaty between world superpowers?
Of course, we can! Remember
TTIP? [8] 

When the EU and the US were on the verge of signing an
agreement that would’ve flooded Europe with hormone-treated meat
and GMO produce, people like you joined a three-million-strong
citizens’ movement
to stop it. In the end, the agreement was
canceled.

Let’s do it again!

David (London), Jörg
(Lübeck), Marta (Warsaw) and the entire WeMove Europe team

PS. If the EU-Mercosur
agreement passes,
Europe
will be importing a whole lot more fruit and vegetables treated with
pesticides banned in the EU.

[9] Megacorporations like Syngenta and Bayer-Monsanto have been
churning out chemicals, especially in Brazil, that they aren’t
allowed to sell here. [10]
Add
your name and help to save the Amazon now!

References:
[1]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercosur
[2]
https://www.irishexaminer.com/farming/arid-40016444.html
[3]
https://www.foeeurope.org/sites/default/files/eu-us_trade_deal/2020/en_eu-mercosur_paper.pdf
[4]
https://www.theguardian.com/environment/2020/may/28/studies-add-to-alarm-over-deforestation-in-brazil-under-bolsonaro-covid-19
[5]
https://www.bbc.com/news/world-latin-america-52135362
https://www.theatlantic.com/science/archive/2019/08/amazon-fires-indigenous-lands/596908/
https://www.nationalgeographic.com/animals/2019/08/how-the-amazon-rainforest-wildfires-will-affect-wild-animals/
[6]
http://s2bnetwork.org/wp-content/uploads/2019/06/Joint-letter-Brazil-EU-Mercosur.pdf
[7]
WeMove Europe is counting signatures together with SumOfUs. Other
organisations like Campact, Greenpeace, Foodwatch and others are
collecting with similar demands. Together we’re more than 1.5 million
and growing.
[8]
https://en.wikipedia.org/wiki/Transatlantic_Trade_and_Investment_Partnership
[9]
https://www.foeeurope.org/sites/default/files/eu-us_trade_deal/2020/en_eu-mercosur_paper.pdf
[10]
https://www.theguardian.com/environment/2019/jun/12/hundreds-new-pesticides-approved-brazil-under-bolsonaro
https://www.independent.co.uk/environment/pesticides-brazil-jair-bolsonaro-amazon-deforestation-agribusiness-a8957261.html

WeMove
Europe is an independent and values-based organisation that seeks to
build people power to transform Europe in the name of our community,
future generations and the planet. To unsubscribe from WeMove Europe,
please click

here.

WeMove
Europe is funded by donations from our community across Europe. Can
you chip in with a few euros a month and help make sure we can move
fast to win the campaigns that matter to all of us?
Donate

Follow
on Twitter
|
Like
on Facebook

|
Subscribe
on Youtube

WeMove
Europe SCE mbH | Planufer 91 Berlin |
www.wemove.eu
|
Privacy
policy

============================

* AstraZeneca is een grote farmaceut van wie CDA plork de Jonge een op
voorhand niet werkend vaccin tegen het Coronavirus heeft gekocht…..

Zie ook:

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ Zie wat betreft de Rabobank ook: Rabobank en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud

Ecuadoraans Los Cedros Cloud Forest dreigt te worden vernietigd door mijnbouwbedrijven als Biliton‘ 

As
Amazon burns BlackRock emerges as world’s largest investor in
deforestation,
 Down
to Earth, 31 August 2019

Ecuadoraanse stam bereid te sterven voor regenwoud‘ 

Coronavirus: Amazonevolkeren die niet in aanraking zijn geweest met de rest van de wereld lopen groot gevaar uit te sterven‘ 

Missionarissen van de dood gaan in het Amazonewoud de ‘goede boodschap verkondigen’‘ 

Bolsonaro (president Brazilië) geeft groen licht voor verdergaande genocide op oorspronkelijke volkeren‘ 

Bescherm de Amazone bovenloop tegen commerciële activiteiten‘ (zie ook de video’s in dit bericht)

Bolsonaro, de Braziliaanse president, heeft lak aan de oorspronkelijke volkeren en dat kost deze mensen het leven…….

Glenn Greenwald vervolgd voor het brengen van de waarheid en zijn seksuele geaardheid 

Braziliaanse natuurbeschermer vermoord door illegale houthakkers

Amazonegebied in brand, Black Rock verdient daar vele miljoenen mee

Ecuadoraanse
oorspronkelijke bevolking behaalt grote overwinning op de ‘Dag van de
Oorspronkelijke Bevolking’, voorheen Columbusdag

Waorani volk heeft 500.000 handtekeningen nodig voor het redden van hun woud en manier van leven vs. oliewinning

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

BlackRock investeert in vernieling Amazonewoud, BlackRock ook verantwoordelijk voor suïcides door microkredietnemers

Stop olieboringen in het Amazonegebied van het Waorani volk

Britse oliemaatschappij Amerisur bedreigt het bestaan van het Siona volk in het Colombiaanse oerwoud

Bolsonaro 8 maanden president: nu al 84% meer bosbranden in het Amazonewoud……

Mensenrechten-
en milieuactivisten worden massaal vermoord in Brazilië en Colombia,
waar het laatste land NAVO bases heeft…….
‘ (op haar grondgebied)

VS heeft Hondurese speciale eenheden getraind die protesten tegen een waterkrachtcentrale gewelddadig hebben neergeslagen……

Berta Cáceres voorvechter gelijke rechten en milieuactivist vermoord in Honduras

Hondurese activiste ontvoerd en vermoord (alweer…), met instemming van de VS………

Hillary Clinton mede verantwoordelijk voor moord op Berta Cáceres………..

Door VS gesteunde bewind in Honduras heeft de staat van beleg afgekondigd……..

Klik ook op het label ‘palmolie’ voor berichten over bosbranden ten behoeve van palmolieplantages.