Westerse propaganda doorgeprikt: de Keriya Aitica moskee in de provincie Xinjiang is niet vernietigd maar gerenoveerd en uitgebreid

Een
jaar geleden verschenen er in de westerse reguliere media berichten als zou
China de moskeeën in de provincie Xinjiang vernietigen, alles
opgeklopt door (wellicht expres) verkeerde interpretaties van Google
Maps beelden. Eén en ander begon met het bericht dat een oude moskee in Keriya Aitica zou zijn vernietigd. Een analyse van beelden heeft intussen aangetoond dat
het gaat om de renovatie van deze moskee……

Ach
ja, het schijnt tegenwoordig de taak van de reguliere media te zijn
om haat en angst te zaaien tegen resp. voor landen als China en Rusland, waar deze media doodstil blijven over de enorme oorlogsmisdaden van de VS dat een
geschiedenis heeft van het opzetten van opstanden, economische
sancties (misdaden tegen de menselijkheid), geheime militaire acties
o.l.v. de CIA en uiteindelijk als er geen andere mogelijkheid is een
illegale militaire inval en dat alles in landen die de VS niet
welgevallig zijn…..

Bewijzen
aangaande deze VS terreur te over, echter de reguliere westerse media
doen net of de neus bloedt en verdedigen de vreselijke terreur die de
VS op zoveel volkeren heeft doen neerdalen en grootschalige terreur
die het nog steeds uitoefent op meerdere volkeren……

In het volgende artikel wordt het doorprikken de anti-Chinese propaganda betreffende de Keriya Aitica moskee wat meer uitgebreid besproken, inclusief satellietfoto’s. Het artikel werd geschreven door Sun Feiyang en werd eerder gepubliceerd op Geopolitics ALERT:

Western
Media Bias: The Case of the Keriya Aitica Mosque

By:
Sun Feiyang
On:
July 7, 2020

China Archives | GEOPOLITICS ALERT

Chicago (MD
One year ago there was a rash of articles in the media with the same
claim — that China had been on a massive, targeted
campaign
to destroy mosques in Xinjiang. The evidence? Google
Earth satellite images, supplemented with the active imaginations of
some dilettante ‘experts’ on Twitter.

Many
of these claims were later walked back to “partial demolition”.
In the case of Keriya Aitika Mosque, Shawn
Zhang
clarified weeks later that this “mosque” was actually a
recently built gatehouse that had been removed, and that the
800-year-old mosque itself was intact (and much larger than the image
he showed). Of course, the mosque-demolition narrative had already
taken on a life of its own as major news outlets began to pick up on
the story, many of which disregarded Shawn’s own admission that he
was mistaken.

After these images
were used as positive evidence to denounce the PRC for religious
repression, they and the story of the Keriya Aitika Mosque largely
faded from public view. 

The media moved on to new sensational claims
about Xinjiang, shifting gears every few weeks in search of something
that would stick. Given the lack of follow-up, I thought I would
revisit the Keriya Aitika Mosque situation myself to provide an
update. Readers are encouraged to follow along on Google Earth —
the coordinates for the mosque are 
36°51’08.75″
N, 81°40’18.08″E.
Below
is one of the images of Keriya Aitika from May 2017, before the
northern gatehouse was removed. You may notice that there’s not
much surrounding the mosque itself — the land on the south and east
sides is basically empty.

Fast
forward to April 2019, when we started to see these claims being
made. The northern gatehouse has been removed and there appears to be
just an empty spot where it once stood. This is the image generally
used as “proof”.

April 2019 Google
Earth imageUnderstandably the above image looks incriminating — are
they in the process of demolishing all of it? Why does it look so
barren in front of the mosque? But lost in the focus on the northern
gatehouse is everything else going on -the new construction of
buildings to the south and east as well as the expansion of roads
around the mosque.

When we come back to
Keriya Aitika Mosque in March 2020 though, everything has taken
shape. The area to the north is a circular plaza with steps leading
to the prayer hall. The southern gatehouse overlooks a new plaza and
has been connected to a wall that extends around the mosque. The
buildings to the east have sets of minarets, which certain
media outlets even claimed were banned in Xinjiang.
 There’s
even a parking lot to the west of the mosque for worshipers commuting
from further away.

March 2020 Google
Earth image

Were
the above image put side by side with the May 2017 image, it’s
unlikely that anyone would draw the conclusion that the Keriya Aitika
Mosque was being targeted for demolition. The use of satellite
imagery is massively misleading — renovation and construction can
easily look like destruction. It’s no surprise that this narrative
disappeared soon after — it would not support their story for
people to go on Google Earth today and see for themselves.

 

I
encourage readers to apply a level of skepticism to claims the
Western media makes about Xinjiang. The speed at which narratives are
built and then discarded, as well as their type, point to something
that remains persistent: not earnest reporting of the facts, but a
political purpose. Going back to claims made a year ago leads us to
conclusions radically different, even opposite, from the original
reporting, as we can see with the case of the Keriya Aitika Mosque.

This post was
originally written by Sun
Feiyang
and was posted to Medium.
It appears here with permission.

Image:
Image: Flickr – Malcolm
Brown

Sun
Feiyang

Related:
Breaking Down the BBC’s Visit to Hotan, Xinjiang
Met aandacht voor de ‘concentratiekampen’ ter heropvoeding van Oeigoeren, bezie na het lezen van dat artikel het gevangeniswezen in de VS, volgepropt met minderheden, mensen die niet zelden voor een kleinigheid zelfs levenslang hebben gekregen (in 26 staten geldt: 3 strikes out, ofwel 3 keer een winkeldiefstal en je krijgt levenslang)…… Het gaat meestal om gevangenissen in handen van een beursgenoteerd bedrijf dat belang heeft bij zoveel mogelijk gevangenisstraffen…… Let wel die minderheden, zoals zwart gekleurde burgers zitten in verhouding veel vaker gevangen dan witte burgers…. Als een zwarte wordt gepakt met cocaïne, volgt onherroepelijk gevangenisstraf, terwijl een witte met dezelfde drug meestal wegkomt met een boete……. Ach het is als met de zogenaamde expansie van China, terwijl de VS bij wijze van spreken de ene illegale oorlog na de andere start en daarmee alleen deze eeuw al ruim meer dan 2,5 miljoen mensen vermoordde; voor het laatste hebben de westerse media amper negatieve aandacht, nee sterker nog men verdedigt zelfs de leugens waarmee de VS haar illegale oorlogen probeert te legitimeren….. Dan te bedenken dat de reguliere westerse media de vuilbek vol hebben over fake news (nepnieuws)……

USAID weer betrapt op wapensmokkel tussen ‘humanitaire hulp’, dit keer voor Jemen

Jemenitische
troepen (Houthi rebellen) hebben een grote hoeveelheid wapens uit de
VS gevonden die gebruikt werden door Saoedische huurlingen….. Het
gaat zelfs zover dat USAID stickers van haar organisatie op de wapens
had geplakt, alsof men ervan overtuigd was dat de wapens nooit in
verkeerde handen zouden vallen….. (hoe ongelofelijk arrogant en dom
kunnen psychopaten zijn en dat terwijl ze zich zogenaamd bezighouden met
humanitaire hulp…..)

De
zoveelste keer dat USAID door de mand valt als een ‘cover up’
organisatie voor het leveren van wapens aan groepen die een VS niet
welgevallig land bestrijden……. De laatste keer, althans bij mijn
weten, was humanitaire hulp voor Venezuela, USAID hulp afgeladen met
wapens voor door de CIA opgeleide terreurgroepen die het bewind van
Maduro omver moesten werpen…… In het geval van Jemen wel heel ziek daar de
VS de Saoedische terreurcoalitie, bestaande uit de Golfstaten en
Egypte (en met hulp van Marokko) al volop voorziet van wapens, plus
rollend, varend en vliegend oorlogstuig, dit inclusief militaire
training….. Met die wapens voert deze terreurcoalitie een genocide
uit op de sjiitische bevolking van Jemen…..Blijkbaar niet genoeg daar de VS nu ook huurlingen van wapens voorziet, benieuwd hoeveel ‘ex-militairen’ uit de VS zich tussen die Saoedische huurlingen bevinden……

Eerder
voorzag de VS zelfs de bommenwerpers en jagers van die
terreurcoalitie van brandstof tijdens de vlucht, zodat men ‘zo
efficiënt mogelijk’ kon bombarderen en dat deed de VS zonder daar
geld voor in rekening te brengen (nog onder ‘vredesduif’ Obama en
onder verantwoording van intussen Democratisch presidentskandidaat Joe Biden, destijds minister
van BuZa, Biden een oorlogsmisdadiger van groot formaat….) Volgens zeggen
zou de VS nog steeds met radarvliegtuigen (AWACS) de bombardementen van de
Saoedische terreurcoalitie op Jemen coördineren…..

Voorts
werkt de VS nog steeds mee aan de zeeblokkade van Jemenitische havens
die in handen zijn van de Houthi rebellen, een blokkade die samen met
de blokkade langs de landsgrenzen ervoor heeft gezorgd dat er een
hongersnood ontstond in Jemen, die nog steeds voortwoedt….. Dit
opgeteld bij een al jaren aanhoudende cholera en difterie epidemie zorgt dagelijks
voor een groot aantal doden, waar intussen ook het Coronavirus steeds
meer doden eist…..

Die
cholera is veroorzaakt door het moedwillig bombarderen van
waterzuiveringsinstallaties en rioleringsstelsels door de Saoedische
terreurcoalitie, voorts zijn de meeste ziekenhuizen
platgebombardeerd (zelfs een splinternieuw ziekenhuis van Artsen Zonder Grenzen, speciaal gebouwd voor cholera  patiënten), evenals scholen, dienstencentra en hele
woonwijken, alles bij elkaar niet alleen enorme oorlogsmisdaden maar
zelfs zware misdaden tegen de menselijkheid……

Deze
nieuwe ontdekking van wapensmokkel komt overigens goed uit voor Syrië, immers de westerse
reguliere media en politici beschuldigen het democratisch gekozen
bewind Assad van het tegenhouden van humanitaire hulp voor de
provincie Idlib, dat afgeladen is met terroristen van terreurgroepen
als al-Nusra (Al Qaida Syrië) en IS (ISIS), plus hun familieleden….. Niet
voor niets eist de Syrische regering, die NB de soevereine
machthebber is van Idlib, dat de humanitaire hulp via Damascus moet
lopen…. Intussen zijn Syrië en Rusland akkoord met één grensovergang met Turkije en nog schreeuwt men moord en brand
in het westen…..* Daarvoor wordt het bewind van Assad en de Russen
gedemoniseerd in de reguliere westerse media en
door (spugende en)
liegende westerse politici
en zogenaamde deskundigen die als taak hebben om alle landen te demoniseren die zich verzetten tegen het imperialisme van de VS en haar terreurorganisatie NAVO……. (een VS terreurorganisatie, daar het militair opperbevel altijd wordt uitgevoerd door VS ‘top’ militairen…..)          

Nogmaals:
de VS is zonder meer en verreweg de grootste terreurentiteit op
aarde!!!**

Het volgende artikel werd geschreven door Randi Nord en op haar Geopolitics ALERT gepubliceerd. Uiterst wrang ook te lezen dat organisaties als het Rode Kruis en Unicef nauw verweven zijn met het leger van de VS….. (het Rode Kruis en Unicef zouden zich niet met politiek bemoeien, echter die claim heeft blijkbaar ingeboet aan waarde….):   

Evidence
ShowsWeapons Smuggles Under Cover of USAID [Photo’s]

By:
Randi Nord
On: July 7, 2020

Sana’a
(GPA) – Yemeni forces have uncovered hundreds of weapons bearing
the “United States Agency for International Development” logo in
possession of Saudi mercenaries. The revelation implies the existence
of a much larger weapon smuggling operation to subvert governments
across the globe.
 
Yemeni
forces discovered the weapons while liberating and clearing areas in
al-Bayda and Marib provinces.

The weapons in
question were plastered with stickers bearing the USAID logo. USAID
bills itself as an “independent agency” of the United States
federal government that provides over $27 billion in civilian
developmental assistance each year. As far as budgets go, USAID is
the most expansive program in the world, making up more than half of
all American foreign assistance.

In Yemen, the USAID
website
claims:

As
conditions permit, USAID is prepared to support a political
transition and peace-building processes as they emerge.”

Yemeni
Brigadier-General Yahya Sare’e revealed the findings at a press
conference on Tuesday, pointing out that Washington supports the
Saudi-led war against his country both morally and politically.
Sare’e also highlighted how USAID collects intelligence on the
ground while operating under the guise of providing humanitarian aid.

It’s possible that
USAID uses the same humanitarian cover to supply terror groups like
al-Qaeda and ISIS with weapons in sensitive areas such as Syria,
Iraq, and Yemen.

Yahya Sare’e @Yahya_Saree

1- First: USAID
• Our forces found a lot of weapons with the USAID’s logo in Al-Bayda governorate during the recent military operations, in other areas and fronts.

4:42 PM · Jul 7, 2020

Anyone questioning the
validity of the USAID stickers and Sare’e’s accusations should
understand that Washington already provides full military assistance
to Saudi Arabia quite publicly. As Brigadier-General Sare’e said:

Our people
are suffering because US supports its tools in the region, the Saudi
and Emirati regimes, pushing them to implement its agenda and
policies, that serves the Zionist entity in the region.”

For over five years,
the United States has armed Saudi Arabia, the United Arab Emirates,
and their mercenaries on the ground with cutting-edge weapons,
fighter jets, mid-air refueling, training, and more. Washington also
provides logistical support for selecting airstrike targets and many
Saudi command centers are manned
by US troops.

red cross


American Spy Arrested by ‘Houthis’ Worked Undercover Via NGO Agencies

Sana’a (GPA) – In 2015 after
resistance forces took control of Yemen’s capital city, an American Red
Cross ‘aid’ worker was arrested on suspicion of being a U.S. spy. His
story exposes the critical role so-called Non-Governmental Organizations
play providing logistical and military support for imperialist powers
and possible takfiri … Continue reading American Spy Arrested by ‘Houthis’ Worked Undercover Via NGO Agencies

GEOPOLITICS ALERT

This isn’t the first
time Washington has used humanitarian aid as a cover for infiltrating
Yemen.

In 2015, Ansarullah
(also known as the Houthis) arrested a Red Cross worker named Scott
Darden on suspicion of being an American spy.

Florida-born Scott
Darden worked in Yemen for a New Orleans-based logistics company
called Transoceanic Developments. Transoceanic’s website describes
their work as delivering “key cargo to the most difficult areas of
the globe” in areas like Somalia, Libya, and, of course, Yemen. The
company works with NGO agencies, governments, and private
companies moving cargo (relief aid, construction equipment,
telecommunication materials, etc.) into conflict zones.

At Transoceanic
Development, Darden worked as Yemen’s country director with the
supposed job of delivering aid and reconstruction materials. U.S.
officials 
confirmed
, however, that the Transoceanic Development project was
actually — secretly — working in tandem with U.S. military
special operations in Yemen.

Six current and former
US officials merely verified that the secret contract with
Transoceanic Development did in fact exist and Darden was a part of
it. However, they refused to provide any details since this specific
operation in Yemen is currently highly classified. This could likely
mean that either this operation or similar operations are still
ongoing and releasing too much information could compromise more
American-Saudi spies disguised as aid workers on-the-ground.

Scott Darden’s own
background
provides a glimpse into the interwoven relationship
between groups like UNICEF or the International Committee of the Red
Cross (ICRC) and US military operations.

Yemen isn’t the only
place USAID has carried out subversion tactics under the guise of
providing humanitarian aid either.

Over the years, USAID
has spent millions — if not billions — across Latin America to
subvert leftist
governments
in Venezuela, Cuba, Bolivia, Nicaragua, and Haiti.

Geopolitics Alert | Independent World News and Analysis

Randi
Nord

Founder and editor of
Geopolitics Alert, Randi Nord is a US-based geopolitical analyst and
content strategist. She covers US imperialism with a special focus on
Yemen, Iran, and Lebanon. Born in Detroit, Michigan, she started
learning about the media’s pivotal role in selling “humanitarian”
interventions as a teenager during the aftermath of 9/11 and Iraq
war. Randi Nord has lived in the Empire’s neoliberal tropical
paradise (Kingdom of Hawai’i) and Lebanon. She frequently
participates in the UN Human Rights Council as a guest of NGOs
speaking about Yemen.

============================================

*  Eerder was men woedend op Venezuela omdat het bewind humanitaire hulp uit de VS (van USAID) weigerde, terwijl degenen die moord en brand schreeuwden, de mond stijf dichthielden toen men bewijzen liet zien dat de VS wapens had verstopt tussen de hulp van USAID…….. Vergeet niet dat dit een zeer ernstige misdaad is, immers daardoor wordt humanitaire hulp verpoliticeerd, en dat NB gecombineerd met een grote bek uit Washington daar achteraan vanwege de Venezolaanse weigering van deze ‘humanitaire hulp…’ Niet voor niets spraken het Rode Kruis en de VN destijds schande van deze manier van wapensmokkel, een reactie die werd uitgelokt door de grote bek van de Trump administratie.

** Zie voor meer VS terreur: 

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (intussen zijn daar deze eeuw al ruim meer dan 2,5 miljoen moorden door de VS of haar NAVO -partners, zoals Nederland aan toe te voegen, let wel NAVO-partners onder bevel van de VS, nogmaals verreweg de grootste terreurentiteit op onze kleine planeet….)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)


Bang voor Amerika‘ (met een gedicht van vjbasil (47). In hetzelfde bericht o.a. een link naar het album ‘Earthling’ van David Bowie met daarop het nummer: I’m Afraid of Americans.

ING besluit ‘n.a.v. Coronacrisis’ 42 kantoren te sluiten, aandeelhouders blij…..

DeBeurs.nl
kwam afgelopen vrijdagmorgen met het bericht dat ING een kwart van haar kantoren zal
sluiten, daar zouden evenzoveel servicepunten voor terugkomen….
Volgens ING zal er geen sprake zijn van ontslagen, een mooi gebaar,
echter hoeveel medewerkers heeft ING die via een uitzendbureau
werkzaam zijn?? Immers deze mensen laten ‘afvloeien’ wordt niet
gezien als een gedwongen ontslag, daar die medewerkers in
dienst zijn van het uitzendbureau….. 

Echter Ruud van Dusschoten, bestuursvoorzitter van ING, denkt dat men 90% van deze werknemers elders binnen het bedrijf onder zal kunnen brengen….. Denken en de dagelijkse praktijk zijn nog steeds 2 verschillende zaken en ach als na een paar jaar blijkt dat de helft van het personeel verplicht de deur is uitgezet, zeker als dat in groepen van bijvoorbeeld 20 arbeiders per keer gebeurt, kraait er geen haan meer naar…….

‘Servicepunten’
zijn geen vervangers voor kantoren van een onderneming, zie de
servicepunten van Post NL, één grote ellende zowel voor het
personeel (van over het algemeen supermarkten, althans in de grote
steden) als voor de klanten van Post NL….

Volgens
ING  topgraaier van Dusschoten, kunnen
klanten na de sluiting van de filialen binnen 10, 15 minuten bij een ING
servicepunt terecht, althans als ze in het bezit zijn van een
auto…… Ongelofelijk, waar haalt deze exorbitante zelfverrijker het gore lef vandaan??!!!
(d
enkt deze plork werkelijk dat iedere klant een auto heeft?)

Ceo Ralph Hamers slaat deur dicht bij ING en kiest weer voor eigen ... 

ING
stelt dat na de heropening van kantoren, die werden gesloten vanwege
de Coronacrisis, er maar weinig klanten komen opdagen, soms maar 3
per uur….. Als dat de reden is om kantoren te sluiten, is dat
letterlijk behoorlijk kortzichtig, dit daar veel mensen nog de kat
uit de boom kijken en benauwd zijn om gebruik te maken van het
openbaar vervoer, of zich in winkels en andere openbare gelegenheden te begeven. De klanten kijken
vooral naar winkels waar men wel naar toe moet eenvoudigweg om te
kunnen overleven, dus naar supermarkten, groentewinkels, enz. en
laten dan zaken als een ING kantoor maar even zitten…… Alsof men
bij ING niet begrijpt dat die klanten vanzelf terugkomen……

ING gaf
wel toe dat men al lang van zins was deze en nog veel meer kantoren
te sluiten, ofwel e.e.a. is gewoon een ordinaire kostenbesparing om
zo de aandeelhouders tevreden te houden….. Een bedrijf dat personeel
ontslaat vanwege kostenbesparing, dus niet door financiële
problemen, wordt onmiddellijk op de beurs beloond door
aandeelhouders…… Afgelopen woensdag steeg de koers van ING dan ook fiks…….

ING is
intussen ook groot aan het worden in Duitsland* en daar doet men het
zonder kantoren, wonderlijk genoeg zien de Duitsers ING blijkbaar als
een zeer betrouwbare bank en heeft men daar voldoende klanten, zonder
de clientèle van digibeten……

Service
afbouwen is uitermate vervelend voor een groot aantal klanten echter
daar hebben de topgraaiers van ING en de aandeelhouders geen probleem mee………

ING
sluit kwart Nederlandse bankfilialen

Gepubliceerd op 10 juli
2020 07:38

AMSTERDAM (AFN) – ING gaat een
kwart van de kantoren in Nederland sluiten, zo’n 42 kantoren. Daar
zouden evenzoveel servicepunten voor in de plaats moeten komen.
Donderdagavond is het kantoorpersoneel op de hoogte gebracht van het
besluit. Er zou geen sprake zijn van gedwongen ontslagen.

Vorig jaar sloot ING al
servicepunten van de bank in winkels als Primera en Bruna.

Nu heeft ING nog 170 filialen.
Volgens Ruud van Dusschoten, bestuursvoorzitter van ING Nederland
heeft de coronacrisis “een al langer lopend plan van de bank
bespoedigd”. Dat komt niet alleen omdat klanten meer zijn gaan
internetbankieren. “Ze keren ook amper terug in diverse kantoren
die na de lockdown weer langzaam opengaan”, zegt Van Dusschoten
in een interview met De Telegraaf.

Drie klanten

“Er zijn kantoren waar nu
gemiddeld twee tot drie klanten per uur komen. Dat is echt heel erg
laag”, aldus de topman. “Wij denken dat 90 procent van de
150 betrokken medewerkers terechtkan op een ander kantoor. Ook kunnen
ze overstappen naar een andere afdeling bij ING, zoals hypotheken,
klantcontrole, fraudebestrijding of cybersecurity. Voor de rest komt
er een vrijwillige vertrekregeling.”

De reorganisatie heeft volgens Van
Dusschoten vooral gevolgen voor klanten van ING. Die kunnen volgens
hem ook in de toekomst “op een rijafstand van 10 tot 15 minuten
met de auto
” bij een ING-filiaal terecht.

===================================

*
ING en de andere grote Nederlandse bank ABN Amro (en ik dacht ook de Rabobank) zijn in een aantal
buitenlanden al weer groter dan in Nederland, dit betekent dat bij de
komende grote financiële crisis deze banken weer te groot zullen
zijn om failliet te laten gaan (too big to fail), zoals dat ging nadat de bankencrisis in 2008 in volle hevigheid losbarstte, zodat wij straks weer de
portemonnee moeten trekken om ze op de been te houden……. Terwijl
de afspraak na de bankencrisis was dat dit nooit meer zou worden
getolereerd, echter niemand trekt aan de bel, zelfs niet
toezichthouder De Nederlandse Bank (DNB) onder sufferd Klaas Knot…… Overigens ook de politiek zou hiervan op de hoogte moeten zijn en actie moeten ondernemen, echter Den Haag geeft als DNB geen kik….. (en de meer dan belachelijke verplichte bankenbuffer van 3% zal daar geen zier aan veranderen, immers met dit percentage kan je onmogelijk een bank in financiële problemen redden…..)

Voor meer berichten over ING, klik op dat label, direct onder dit bericht. Heb ook de naam Ralph Hamers, toegevoegd de oud-topgraaier van ING, ook al een figuur die niet begrijpt wat ethisch handelen betekent…… (die schoft is vertrokken neer het Zwitserse UBS, waar hij nog veel meer mag graaien dan bij ING….)

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog

‘Onze’ minister-president, de fiks disfunctionerende aartsleugenaar Rutte, heeft Nederlandse geschiedenis gestudeerd, hou dat even ‘in het achterhoofd’.

In de VS rellen nadat voor de zoveelste keer een zwarte man door de politie werd vermoord, t.w. George Floyd, waarmee na ontelbare moorden op zwarte mensen ten overvloede werd bewezen dat de politie van de VS etnisch profileert en zonder meer racistisch kan worden genoemd. Naar aanleiding daarvan kwam ook hier de discussie op gang over het racisme bij de politie. Volkomen terecht gaven een aantal mensen aan dat er ook bij de Nederlandse politie sprake is van geïnstitutionaliseerd racisme…..

Desgevraagd liet Rutte weten dat hier geen sprake van is en dat hij de term ‘geïnstitutionaliseerd racisme’ niet eens wenst te gebruiken daar dit ‘socialistisch jargon’ zou zijn……. Een ongelofelijk domme opmerking, immers daarmee gaf Rutte aan dat eigenlijk alleen socialisten zich druk maken over zaken als bloedige onderdrukking van een minderheid door een dienst (de politie), terwijl de politie het hele volk ten dienste zou moeten staan en niet alleen de witte bevolking……

‘Niet vreemd’ dus dat Rutte weigert om excuses aan te bieden voor de Nederlandse slavenhandel en slavernij op plantages in o.a. Suriname…… De schoft stelde simpelweg dat e.e.a. te lang geleden is en dat Nederland toen nog geen democratie was (Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden)…. ha! ha! ha! ha! Alsof Nederland nu wel een volwassen democratie is, officieel zijn we een ‘constitutionele monarchie’ en als je ziet hoe de bevolking dagelijks wordt gehersenspoeld door de reguliere media en politiek, kan je niet verwachten dat een heel groot deel van de bevolking zich een gewogen, onafhankelijk beeld kan vormen en op grond daarvan een stem kan uitbrengen…… Met leugens lokt men de kiezers en als de regeringsonderhandelingen succesvol zijn afgerond, worden de verkiezingsbeloften door de papiervernietiger gehaald……

                              West-Indische Compagnie - Wikipedia

Bovendien zou de politiek in Den Haag een volksvertegenwoordiging moeten zijn, echter gezien de praktijk kan je beter spreken van een bedrijvenvertegenwoordiging, waarbij het belang van het volk keer op keer geweld wordt aangedaan…… Zelfs met de huidige pandemie: in 2017 werd de politiek gewaarschuwd (NB) door de AIVD dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, actie daarop: nul komma nada en we hebben gezien wat dat voor effecten heeft gehad: vele honderden onnodige doden, waaronder zelfs zorgverleners…… Sterker nog in 2017 en daarna werden nog ziekenhuizen gesloten, waardoor het aantal IC bedden nog verder terugliep…….

Terug naar het racisme bij de politie en wat Rutte daarover en over slavernij had te zeggen: naast het gekoekwaus over de Nederlandse democratie stelde Rutte dat het particuliere bedrijven waren die zich bezighielden met slavenhandel (de West-Indische Compagnie, ofwel WIC) en slavenhouders op de plantages…… Wat ‘geschiedkundige’ Rutte vergat te vertellen is dat de WIC wel verantwoording moest afleggen aan de Staten-Generaal (nog steeds bestaand in de vorm van de Eerste en Tweede Kamer), dus dat puur particuliere karakter van de WIC gaat ook al niet op……..

Archieven van de West-Indische Compagnie | Unesco Commissie

Het afschaffen van de slavernij gebeurde in feite al in het Nederland zoals wij het kennen, al hadden de meest mensen destijds geen stemrecht, hadden de voorgangers van Rutte een fikse vinger in de politieke pap…. Nederland behoorde bovendien tot de laatste landen die de slavernij afschaften, maar dit met een grote aantekening: de bevrijde slaven moesten hun leven lang maandelijks geld geven aan de oude slavenhouders als een vorm van ‘herstelbetaling……’

Dat was het nog niet mensen: Nederland raakte onder Napoleon Suriname kwijt en daar werd door de Britse overheid onmiddellijk verboden slaven te verhandelen en werden zware straffen voor mishandeling van slaven beloofd…… Deze periode duurde van 1806 tot 1816, waarin Engelse rechters een groot aantal slaven hebben bevrijd uit slavernij…. In 1828 werd er in Nederland een wet ingevoerd waarmee slaven in het vervolg niet langer als werktuig mochten worden gezien, maar als mensen….. Desondanks schafte Nederland de slavernij pas in 1863 af en dat zoals gezegd met herstelbetalingen door de ex-slaven te betalen aan de slavenhouders, die hen niet zelden hadden afgetuigd….. (volgens bronnen uit die tijd waren de Hollanders de meest wrede slavenhouders*)

Afrikaanse forten van de West-Indische Compagnie

Afrikaanse forten van de WIC

Hoe wil ‘geschiedkundige’ Rutte nog beweren dat het huidige Nederland niets te maken heeft met de slavernij???? Als geschiedkundige moet hij van e.e.a. op de hoogte zijn, ofwel weer heeft pinokkio Rutte keihard gelogen, dan wel heeft hij tijdens zijn studie zitten pitten…… (hoe hij zijn studie heeft kunnen halen is een onderzoek waardig, zeker als je de blunders van Rutte op dat gebied in ogenschouw neemt…..)

Pinokkio en Twitter: "@BasWiegmans @Esther_de_Lange Kijk nou ...

Uiteraard is er sprake van geïnstitutionaliseerd racisme bij de politie, zoals ook bekend is dat de Nederlandse politie geïnstitutionaliseerd etnisch profileert, NB een teken dat er sprake is van racisme!!! 

Dan is er nog de zaak Curaçao, Aruba en Sint Maarten, de oude ‘Nederlandse eilanden’ waar slaven uit Afrika werden verhandeld, die nu weer worden gechanteerd door de Nederlandse overheid, een chantage die je zonder meer als racistische kan zien en dat in een tijd dat er zoveel terechte ophef is over het overheidsracisme waarmee gekleurden te maken hebben niet alleen in de VS maar zoals gezegd ook in ons land……. Chantage van de bevolking op de genoemde Antilliaanse eilanden en dat tijdens de Coronacrisis >> wat een inhumaan schoftentuig!!

Niet vreemd dan ook dat de nabestaanden van slaven nog steeds lijden onder deze geschiedenis, immers zowel de Antillen als Suriname zijn telkens weer onderwerp van Nederlands neo-kolonialistisch handelen……. De VN zou zich eindelijk met deze zaak moeten bemoeien en Nederland terechtwijzen, hoe kan je een bevolking zo tekort doen en dat tijdens een pandemie, zoals Nederland dat eerder deed met Sint Maarten na orkaan Irma…… (voor berichten daarover klik op het label ‘Sint maarten’, direct onder dit bericht, na een paar berichten krijg je ook die te zien, geschreven n.a.v. orkaan Irma)

Tot slot: ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat Rutte zelf een racist is!! 

* Bron OVT (Radio1) afgelopen zondagmorgen, waar een gast niet durfde te zeggen of dit echt zo was (dat Nederlanders het meest wreed waren tegen slaven), tja deze slappe zakkenwasser zal gedacht hebben: je krijgt zomaar een hele kudde witte fascisten achter je broek aan als je zoiets durft te beamen…… Presentator en katholiekenlikker Jos Palm durfde nog te zeggen dat Rutte om is wat betreft zwarte piet, terwijl Rutte alleen heeft gezegd dat deze figuur niet langer gewenst is tijdens sinterklaas en hij nog steeds weigert om de daad bij het woord te voegen en wetgeving voor te bereiden waarmee het wordt verboden nog langer gekleurde Nederlanders te vernederen en te beledigen met deze zwarte piet figuur (waar gekleurde kinderen mee worden gepest in aanloop van en na de sinterklaasviering…..), alsof hij niet de premier is van alle Nederlanders…. Oh dom van mij, Rutte is inderdaad niet de premier van alle Nederlanders, maar vooral van de bedrijven, de grootaandeelhouders, de welgestelden en de huiseigenaren………(ook al zit het grootste deel van die laatste groep tot de neus in de schulden…..)

Zie wat betreft de chantage van Curaçao, Aruba en Sint Maarten: ‘Black Lives Matter maar niet voor neokoloniaal Rutte 3: Coronahulp voor Antilliaanse slaveneilanden alleen na hervormingen‘ (en zie de links in dat bericht)

Zie verder wat betreft racism, moorden en ander politiegeweld:

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘  

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man
(nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durft men
in de VS onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter, als een
terreurorganisatie neer te zetten…..) 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger

Het label BLM, direct onder dit bericht staat voor Black Lives Matter. Voor meer berichten over racisme en/of de disfunctionerende premier Rutte, klik op het desbetreffende label.

Hongkong: Chinese veiligheidswet leidt tot hypocriet westers protest in media en politiek

Het westen staat bijkans op de kop vanwege het aannemen van de veiligheidswet in China, waardoor burgers uit Honkong kunnen worden uitgeleverd aan China. Behoorlijk hypocriet daar men kon weten dat China een dergelijke wet zou doorvoeren, echter ook hier weer hebben de zogenaamde onafhankelijke reguliere westerse (massa-) media van meet af aan de demonstranten in Hongkong gesteund en hebben niet of nauwelijks bericht over het uiterst gewelddadige optreden van die demonstranten in Hongkong tegen de uitleveringswet…… Moet je nagaan: deze demonstranten gingen zelfs door met hun gewelddadige protest nadat de ‘burgemeester’ van Hongkong, Carrie Lam de eerder aangekondigde uitleveringswet introk……. 

Nieuw wapen in de strijd tegen gewelddadige protesten: Hongkong ...

Deze demonstranten beweren voor een democratisch politiek systeem te zijn, echter mensen die een andere mening hebben, kregen en krijgen te maken met enorm geweld van deze ‘demonstranten’, niet alleen werden tegenstanders van deze demonstranten het ziekenhuis ingeschopt, men heeft zelfs een tegenstander, een winkelier als ik me niet vergis, in brand gestoken, ofwel deze demonstranten zijn in het geheel geen voorstanders van democratie, integendeel: tegenstanders moet de mond worden gesnoerd en daarvoor gaat men zelfs zover dat men deze tegenstanders letterlijk wil uitschakelen……

Ga maar na wat de zogenaamde westerse democratieën zouden doen als zij met dergelijk geweld te maken zouden hebben….. Ook dan had men de poppen aan het dansen gekregen en zou de verontwaardiging niet zijn te weren van de koppen en de rest van de artikelen in diezelfde westerse media….. Zie alleen al hoe men bericht over zogenaamde antiglobalisten*, die hun kont tegen de krib gooien als de machtige westerse landen weer een grote theekrans beleggen….. 

Het voorgaande, terwijl die ‘antiglobalisten’ hooguit geweld gebruiken tegen bepaalde zaken als VS ketens van ‘vreettenten’, of banken en niet tegen de burgers van een stad waar e.e.a. plaatsvindt…… En ja men gebruikt geweld tegen de politie of groepen burgers als deze zich schuldig maken aan geweld tegen deze antiglobalisten…… (in werkelijkheid zijn veel burgers het eens met de ‘antiglobalisten…’) Zie wat e.e.a. betreft ook de woorden en geweld tegen mensen die het zat zijn dat gekleurde mensen zwaar ongelijk worden behandeld en als in de VS door de politie worden vermoord vanwege hun kleur…….

Kortom de demonstranten in Hongkong hadden kunnen weten wat de reactie van China zou zijn op hun zogenaamde schreeuw om ‘democratie’, zeker daar ze doorgingen met het ongebreidelde geweld nadat Lam de uitleveringswet introk…… Geweld? Zeg maar gerust: terreur!!

Nogmaals: de feiten hierboven aangehaald worden niet door de westerse media en politiek genoemd, nee als Rusland, moet ook China gedemoniseerd worden bij de westerse volkeren……. Het is voorts vrijwel zeker dat ook in Honkong de CIA de gemoederen heeft opgehitst tegen de autoriteiten, zoals de CIA dat in veel landen doet en dat bijvoorbeeld wat betreft Iran heeft toegegeven….. Steun bestaande uit: -het organiseren van demonstraties met de bedoeling dat ze uitlopen in een opstand, -het financieren van de  demonstranten -het geven van training in hoe overheidsdiensten als politie, leger en zelfs tegenstanders aan te vallen, plus desnoods de levering van wapens en explosieven………

* De zogenaamde antiglobalisten zijn juist de ware globalisten, immers zij willen eerlijke handel en bejegening van de volkeren in arme landen, iets waar de machtige westerse landen het alleen in woord zo af en toe mee eens zijn, terwijl ze in werkelijkheid de bestaande status quo willen bewaren, een status quo die zich kenmerkt door: -oneerlijke handel, o.a. het dumpen van landbouwproducten op markten van ontwikkelingslanden waardoor de kleine boeren daar brodeloos zijn geworden en worden, -het uitbuiten van de arbeiders in arme landen, -het door westerse bedrijven zwaar vervuilen van lucht, bodem en water in arme landen, -het in stand houden van corruptie in arme landen, corruptie die de (grote) westerse bedrijven goed uitkomt, dit daar men met het geven van geld aan politici en amtenaren toestemming krijgt om het milieu te vervuilen, land te pikken van kleine boeren en arbeiders uit te nemen en zo kan ik nog nog wel even doorgaan……

Zie ook:

Hongkongs vrijheid in gevaar, ofwel de vrijheid om te moorden en vernielen….‘ 

Protesten Hongkong krijgen veel media aandacht, terwijl protesten in landen die westers gezind zijn vaak worden genegeerd…..‘ 

Trumps kruistocht tegen Huawei waar GB in de G5 val van de VS is getrapt‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het G5 netwerk en Huawei)

Voor meer berichten over Honkong, klik op dat label, direct onder dit bericht. Het label BLM staat voor Black Lives Matter, zie ook de berichten onder die link.

Prins Andrews nicht zegt dat Ghislaine Maxwell (rechterhand van kindermisbruiker Epstein) videobeelden van de prins heeft

De rechterhand van Jeffrey Epstein, die zich zogenaamd het leven
benam, is onlangs opgepakt nadat ze lang uit handen van justitie wist
te blijven, wellicht met hulp van boven, immers ze moet veel kennis
hebben van machtige figuren die gebruik maakten van Epsteins
pedofeesten…..

Over die
kennis gesproken: een nicht van prins Andrew (Groot-Brittannië)
beweert dat Ghislaine Maxwell een (compromitterende) video heeft van
de prins….. Maxwell maakte er een gewoonte van om de pedo’s te
filmen tijdens het misbruik van kinderen, ofwel zij moet nog veel meer van deze tapes hebben met machtige mannen die zich vergrijpen aan kinderen…..

Zo zie
je maar weer: de hele smerige soap rond Jeffrey Epstein is nog lang
niet ten einde ook al heeft men hem de mond gesnoerd door hem te
vermoorden; blijft de vraag of Maxwell haar gevangenschap zal overleven, immers ook zij heeft wetenschap en zoals je kan lezen video’s over alle hoogwaardigheidsbekleders die zich hebben vergrepen aan kinderen op de ‘seksfeestjes’ van Epstein…….. (naast prins Andrew o.a. Tony Blair, Bill Clinton en Donald Trump……) Maxwell zou in de gevangenis waar ze wordt vastgehouden papieren kleding dragen dit vanwege ‘suïcide gevaar….’

Hier een artikel van Steve Watson over deze zaak, eerder gepubliceerd op Summit News, ik nam het over van Zero Hedge:

Prince
Andrew’s Cousin Says Ghislaine Maxwell Has ‘Secret Video’ Of
Him

He is not a victim
here, but Ghislaine was never his friend, she was taping him.”

Published 17 hours ago
on 8 July, 2020

Steve Watson

                                         LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

An
acquaintance of Ghislaine Maxwell has told reporters that the
socialite has secret video footage of Prince Andrew that was filmed
during her time as Jeffrey Epstein’s so called ‘madam’.

Christina Oxenberg
told
The
Sun

that Andrew, the British Queen’s son, “is one of many johns, all
of whom were videotaped by Ghislaine.”

He is not a victim
here, but Ghislaine was never his friend, she was taping him,”
Oxenberg added, noting that “Friends don’t tape friends.”

Oxenberg is the
daughter of Princess Elizabeth of Yugoslavia, making her Prince
Andrew’s cousin.

She told reporters
that she believes Maxwell is seeking to trade information with the
FBI, and possibly the videos to save herself.

I think she thinks
she can get out, obviously she’s planning on trading
[information],” Oxenberg said.

Oxenberg says she was
interviewed by the FBI last year in regards to the case, and that she
is willing to testify against Maxwell.

The report claims that
the royal said Maxwell previously bragged to her about obtaining
underage girls under Epstein’s influence.

I will definitely
be there to remind her that in ’97, she told me copious amounts,”
Oxenberg said.

Ghislaine Maxwell Has Secret Sex Tapes In Her Possession (voor deze video, zie het origineel)

Hier een andere video over deze zaak:

It is not clear if
Oxenberg is the same person who was cited anonymously in another
report this week claiming that Maxwell has secret sex tapes that
“could implicate some twisted movers and shakers.”

If Ghislaine goes
down, she’s going to take the whole damn lot of them with her,”
the source told
the Daily Mail
.

As we highlighted
last week, a lawyer for one of Epstein’s accusers thinks that
Ghislaine Maxwell could reveal a “bigger name” involved in
Epstein’s pedophile network in order to secure a plea deal
following her arrest.

I’m sure that
Ghislaine’s attorneys will try to make a deal where she speaks
out about a bigger name to get reduced charges for herself,” said
Lisa Bloom.

Related
Topics: Featured

=============================

Zie ook:

Epsteins pedoseksuele netwerk was al lang bekend, onder andere ABC hield de berichtgeving tegen‘ 

Epstein was een agent van de Mossad en werd gebruikt om politici te chanteren

Jeffrey Epstein: bewakers die fraudeerden weigerden een ‘plea deal’

Prince Andrew: het voorbeeld dat koningshuizen eindelijk moeten worden opgedoekt

Epstein vermoord volgens patholoog-anatoom

Jeffrey Epstein en Ghislaine Maxwell werkten mede voor de militaire geheime dienst van Israël

Kindermisbruikers beschermd door overheden‘ (met links naar een groot aantal video’s)

Donald Trump – Jeffey Epstein: you’ve got to grab them by the pussy


‘WHAT THE EPSTEIN CASE REVEALS, “PEOPLE ARE OVERLOOKING THE CHILDREN…” (video van Brasscheck TV):

´Russiagate, ‘couppoging tegen Trump’ en kindermisbruik netwerk Epstein zijn gekoppeld´

Prince Andrew ontkent kennis kindermisbruiknetwerk Epstein, maar……..

Jeffrey Epstein waarschijnlijk op ‘loonlijst’ Mossad, de Israëlische geheime dienst

Jeffrey Epstein (exploitant kindermisbruik netwerk) ‘overleden aan suïcide’

Jeffrey Epstein, beheerder van een kindermisbruiknetwerk ‘is gesuïcideerd’ ofwel vermoord

Jeffrey Epstein: seksueel wangedrag van welgestelden veelal onder de pet gehouden

Jeffrey Epsteins kleine zwarte pedo-boek met namen als Bill Clinton, David Koch, Courtney Love, prins Andrew en Tony Blair

Sander van Hoorn (verslaggever van ‘onafhankelijke’ NOS) op avontuur in Estland: houtpellets worden alleen gemaakt van resthout….. ha! ha! ha! ha!

Vorige week dinsdag in het Radio1 Journaal een verslag van Sander van hoorn, die eens even heeft uitgezocht hoe het nu ‘echt’ zit met de verbranding van hout als biomassa’, dit daar er zoveel kritiek op is.

Volgens van Hoorn, die uiteraard z’n huiswerk niet had gemaakt, is het verbranden van hout in de open haard duurzaam, ofwel dat is een vorm van biomassa verbranding…. Hé van Hoorn: het verbranden van hout is nog een fractie slechter dan die van steenkool, althans in de nieuwste steenkoolcentrales, ofwel de verbranding van hout door particulieren kan daar nooit aan tippen en is nog veel smeriger…. Je behoeft daarvoor alleen maar je ‘neus open te zetten’ als je in de herfst of winter een fietstocht maakt en je passeert een huis waar men het hout in de open haard (of allesbrander) heeft aangestoken….. De laatste tijd is er een misleidende reclame op de radio te horen van het bedrijf Harlekijn waarin wordt gezegd dat dit wel duurzaam is…….

Van Hoorn bezocht een houtbedrijf in Estland dat houtpellets levert aan Nederland en volgens de directeur worden die pellets uitsluitend van resthout gemaakt….. Alsof die man niet weet dat men er wat houtpellets bovenop zit in Nederland en hij dus een gewenst antwoord gaf……. Gelukkig liet van Hoorn nog een milieuactivist horen die stelde dat er oerbos wordt gebruikt voor het maken van houtpellets….. 

Onbegrijpelijk dat van Hoorn zelfs niet de moeite heeft genomen om te zien hoeveel miljard euro er in deze vorm van biomassa verbranding wordt gestoken, zo heeft VVD hufter Kamp vlak voor zijn aftreden als minister de grote energiebedrijven die de 4 nieuwe kolencentrales hebben gebouwd, 4 miljard euro aan subsidie gegeven voor het opkopen van bossen in Noord-Amerika, om daar houtpellets van te maken, intussen moeten daar al weer enkele miljarden aan zijn toegevoegd, o.a voor bossen in Scandinavië en zoals nu blijkt ook in Estland….. 

Nogmaals: houtverbranding zelfs op de ‘meest duurzame manier’ geeft zelfs een fractie smeriger uitstoot dan die van steenkool!!!

Blijkbaar ziet de ‘onafhankelijke’ NOS het als haar taak om de regering te steunen in haar foute beslissingen…. Ongelofelijk!!

Zie ook:

Kernenergie – afleiding van de energietransitie‘ (een artikel van WISE, waarin ook aandacht voor de onzin-stroom van biomassa)

Stop met het verbranden van voedsel als ‘verduurzaming’ van fossiele brandstoffen

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ 

Oliemaatschappij ENI krijgt boete voor leugen dat biodiesel goed is voor het milieu en de luchtvervuiling vermindert

Remco de Boer (‘klimaatambassadeur’) wil de Nederlandse kolencentrales openhouden

Shell houdt zich niet aan het klimaatakkoord: 8 bewijzen

Herbebossing tegen de klimaatverandering is grotendeels een sprookje

Stientje
van Veldhoven (D66 o.a. staatssecretaris Milieu) is nog steeds
ambassadeur statiegeld, ook voor kleine plastic flesjes…… ha! ha!
ha! ha! ha!

‘Klimaatakkoord’
>> Stientje van Veldhoven (D66 staatssecretaris) lult zich weer
eens ‘groen’ en verdedigt het niet extra belasten van benzine
auto’s……
‘  

Ed Nijpels (VVD): het klimaat staat bovenaan de lijst van Rutte…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

NS zet meer intercity´s in als actie tegen het Coronavirus….. ha! ha! ha! ha! ha!

Nederlandse OV duurste in EU, terwijl het bij lange na geen alternatief is voor de auto 

Duitsland verlaagt btw tarief op openbaar vervoer met 12%, waar Nederland de btw voor het OV verhoogde‘ 

Van Nieuwenhuizen stelt dat meer asfalt helpt tegen files…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

Remco Dijkstra (VVD Tweede Kamer): het OV is geen alternatief voor de auto! 

Remco Dijkstra (VVD Tweede Kamer): meer asfalt helpt tegen files…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

Van Nieuwenhuizen (VVD minister) doet verlichting langs snelwegen weer aan vanwege ‘gevoel van veiligheid’

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’


Nederlandse lucht nog vuiler dan eerder gedacht…..

130 km/u. brengt geen verkorting van de reistijd, maar wel extra vervuiling…..

Hier nog wat berichten over het totaal ontoereikende klimaatakkoord:

Rutte 3 heeft gelogen over subsidies: jaarlijks 2,5 miljard euro belastinggeld naar olie, kolen en gas‘ (en zie de links in dat bericht)

‘Brekend nieuws’: Rutte (VVD premier) stelt bedrijfsleven gerust wat betreft de energietransitie

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie

Klimaatakkoord: nogmaals krijgt de bevolking een reuzenoor aangenaaid

Land- en tuinbouw krijgen subsidie voor energietransitie, waar de burgers dubbel moeten betalen…….

Klimaatakkoord en kilometerheffing: één-tweetje ANWB en Rutte 3

‘Klimaatakkoord’, niet de grote vervuilers maar gezinnen betalen de energietransitie

Klimaatakkoord en Rutte’s belofte over de CO2 heffing >> Kees Boonman geeft toe veel te verzinnen

Energierekening: Arjan Vliegenthart (Nibud) >> onze cijfers zijn geen waarheid, het is een voorspelling

Mona
Keijzer (CDA staatssecretaris) waarschuwde voor bangmakerij wat betreft
de verhoging van de energierekening die wel degelijk fiks omhoog is
gegaan

Klimaatakkoord >> Rutte: er komt ‘een verstandige CO2 heffing’ voor bedrijven…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klimaatakkoord doorrekening uh verrekening laat zien dat de doelen niet gehaald zullen worden >> het grote belazeren

Jan Kees Emmer (Telegraaf): Amsterdam emissieloos is voor ‘milieudrammers’

New York University: binnen afzienbare tijd zullen planten en bomen minder CO2 kunnen opnemen vanwege de droogte

Schultz van Haegen: je wordt heel eenkennig als je je op 1 ding richt……… ha! ha! ha! ha! ha! Zeg dat wel ja!!

MH17: Stef Blok (VVD minister BuZa) daagt Rusland voor het Europees Hof voor de Rechten van de Mens, terwijl de rechtszaak in Nederland nog lang niet is afgerond

Het is Blok weer eens volledig in de suffe bol geslagen, terwijl in Nederland het schertsproces tegen de 4 vermeende daders voor het neerhalen van vlucht MH17 plaatsvindt, heeft hij deze zaak aanhangig gemaakt bij het Europees Hof voor de Rechten van de Mens (ECHR*). Dit zou de zaak steunen voor de al bij dat hof ingediende individuele aanklachten van nabestaanden, aldus ‘schaakmeester’ Blok….. 

Snap trouwens de advocaten van de nabestaanden niet, die hun cliënten hebben geadviseerd een zaak voor het ECHR te brengen, immers de kans dat deze zaak wordt afgewezen is levensgroot, daar aan deze zaak in feite geen mensenrechten zijn verbonden, immers het is een misdaad tegen de menselijkheid (wat mij betreft weegt dat nog zwaarder dan mensenrechtenschendingen) en dat in oorlogstijd, ofwel hier zou oorlogsrecht van toepassing moeten zijn……. 

De rechtszaak, beter gezegd het schertsproces MH17 op Schiphol is nog gaande en Blok is alweer bezig om Rusland het vuur aan de schenen te leggen, al blijkt uit de dagelijkse praktijk en aangegeven in deze zin dat hij daar al langer mee bezig is, e.e.a. in samenwerking met de totaal onverantwoorde en inhumane Australische regering….. Vreemd hè dat Maleisië niet meedoet, immers MH17 was een toestel van Malaysia Airlines…. Het is echter minder vreemd dan op het eerste gezicht lijkt, daar de vorige en huidige Maleisische regering het hele door Nederland gedomineerde onderzoek naar de prullenbak hebben verwezen en niet voor niets, immers de resultaten van onderzoeken en de ‘bewijzen’ die Blok op tafel kan leggen rammelen aan alle kanten…… 

Zo worden bevindingen van lobbyorgaan Bellingcat opgevoerd als ‘bewijs’, een orgaan dat NB door de VS wordt betaald…… Om nog een paar zaken
te noemen: waarom stonden bijvoorbeeld alle Oekraïense radarposten uit
op de dag van het neerhalen van MH17, dit zogenaamd vanwege onderhoud,
terwijl geen land het in de kop zal halen om zoiets doms te doen, immers
dat is vragen om heel veel doden…….

Voorts week vlucht MH17 op de rampdag af
van de gebruikelijk koers, waardoor het vliegtuig juist recht over
oorlogsgebied vloog…. (ben geen jurist, maar wellicht zou dit een schending van mensenrechten kunnen worden genoemd, immers men liet doelbewust een groot aantal mensen over aan het lot dat hen zou kunnen treffen boven oorlogsgebied….) En zoals eerder gezegd: dit zijn nog maar een
paar (aantoonbare) feiten…..
Het voorgaande is nog maar het topje van een berg bewijzen en andere zaken
waarmee wordt aangetoond dat de officieel gevoerde onderzoeken en uitkomsten daarvan niet kloppen, waar deze (nogmaals) en zacht gezegd aan alle kanten
rammelen……

Lullig genoeg heeft Blok met zijn stap bij het ECHR de nabestaanden nog meer hoop gegeven op iets wat uiteindelijk niet zal komen: gerechtigheid…….. Daarvoor moet de toenmalige Oekraïense junta o.l.v. Petro Porosjenko, plus de VS (CIA/NSA), Georgië en de KLM (de laatste vanwege de aanpassing van de route) aan de tand worden gevoeld en dat zullen Blok en anderen ten koste van alles willen voorkomen, immers Rusland moet en zal de dader zijn…….. (zo is al lang geleden afgesproken, zelfs al een paar dagen na deze vreselijke ramp werd Rusland al als schuldige aangewezen, in de VS zelfs enkele uren na de ramp…)

Heb zwaar het gevoel dat Blok zich in het begin van het reces nog even dapper op de voorgrond wil zetten, in de hoop dat e.e.a. blijft hangen tot de verkiezingen op 17 maart volgend jaar……

* Zou EHRM moeten zijn, echter de officiële verkorting is de Engelse, ofwel ECHR >> European Court for Human Rights, dat is dan ook het label dat ik gebruik voor dit hof. De labels vind je direct onder dit bericht, door op de afzonderlijke labels te klikken krijg je nog meer berichten te zien die te maken hebben met dat label.

Zie ook: 

MH17 proces hervat, de uitkomst is al klaar: de verdachten zijn schuldig

MH17 proces op Radio1‘ 

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ (en zie de links in dat bericht over de algehele anti-Russische propaganda)

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko

MH17:
JIT haalt zelfs de afscheiding van Oost-Oekraïne aan in de zoveelste
mislukte poging de schuld in de schoenen van Rusland te schuiven

MH17,
getuige zegt vlak voor neerhalen 2 Oekraïense straaljagers te hebben
gezien >> het JIT weigert commentaar te geven…..

MH17: Bellingcat informatie gebaseerd op leugens…..

MH17 vliegramp: wat je niet zou mogen weten over Maleisië, het JIT en Oekraïne… 

MH17: JIT heeft plotseling bijna de hele BUK-raket………

Bellingcat uses assumptions to make claims instead of irrefutable proof!‘ (van: whathappenedtoflightmh17.com) Zie wat Bellingcat betreft: ‘Bellingcat wordt betaald door de VS overheid ha! ha! ha! ha!

Ten Broeke wil radarbeelden MH17 ramp niet eens zien, dat zou het onderzoek maar schaden….‘ 

Moscow shared MH17 radar images, Dutch probe ignored evidence, Russia tells victims’ relatives‘ (terwijl het JIT stelde dat Moskou niet mee wilde werken…..

MH17: het motief?? En gerommel met bewijsmateriaal‘ (via blog Stan van Houcke)

MH17 and the JIT: A flawed investigation‘ (via blog Stan van Houcke)

MH17,
een aantal feiten die u niet te horen krijgt van de reguliere media, of
de politiek, die vooral anti-Russische propaganda spuien, dag in dag
uit……
‘ Let
op: de basis voor dit bericht, van Erik Toonen bestaat niet meer
(wegens doodsbedreigingen), alle door mij overgenomen foto’s ‘werken
niet meer’, dit kan geen toeval zijn!!!

Click Here to access an archive of 100 Global Research articles and reports on the downing of MH17.

Support MH17 Truth: Machine Gun-Like Holes Indicate Shelling… 

Revelations of German Pilot: Shocking Analysis of the “Shooting Down” of Malaysian MH17. “Aircraft Was Not Hit by a Missile” By Peter Haisenko, July 30, 2014

MH17 en de Onderzoeksraad voor Veiligheid: een zorgvuldig en duidelijk (gemanipuleerd) onderzoek………

David Jan Godfroid hoeft niet eens te zeggen, dat Rusland fout zit met MH17……….

Onderzoeksraad Voor Veiligheid krijgt prijs voor MH17 onderzoek en daarmee voor slecht uitvoeren plicht….!!!!

Onderzoeksraad voor Veiligheid beschikt wel degelijk over primaire radarbeelden ramp MH17…..

MH17 en ‘overtuigende bewijzen’, vooral die uit Oekraïne en de VS…..

MH17 rapport JIT klopt niet aldus o.a. prof. Michel Chossudovsky!!

‘MH17 herdenking in Oost-Oekraïne, amper aandacht in ‘onafhankelijke’ Nederlandse media……..

Sjoerd Sjoerdsma (D66) heeft bewijzen voor vuil spel van SP en Russen, presenteren kan hij ze niet…….‘ (over complottheorieën gesproken…..)

MH 17 schandaal………

MH17: Blok, in rampgebied zijn geen menselijke resten meer te vinden……..

MH17 drie jaar later, het is leugens en bedrog wat de klok slaat……..

German Intel Clears Russia on Interference

MH17 en (nog) meer feitenmateriaal over de toedracht betreffende het neerhalen van deze vlucht……..

Ten Broeke wil radarbeelden MH17 ramp niet eens zien, dat zou het onderzoek maar schaden………..‘ 

Koenders
en Joustra willen dat Rusland het lamme MH17 rapport van de
Onderzoeksraad voor Veiligheid erkent……. ha! ha! ha! ha! ha!

Hubert
Smeets met 5 km/u. finaal uit de bocht: feiten worden door RT niet met
andere feiten bestreden, RT haalt ze alleen maar onderuit……. ha! ha!
ha! ha! ha! ha!

Helga
Salemon over ramp met Russisch vliegtuig: in tegenstelling tot de VS,
is een mensenleven in Rusland niet zoveel waard…….. AUW!!!
‘ 

‘Grensland’: Jelle Brandt Corstius op propaganda pad in Oost- Europa…… Oei!! Russen zet je fiets op slot!!!!‘ 

MH17:
OM laat niets los over rapport, behalve dan de melding dat er delen van
Buk-raket zijn gevonden……… ha! ha! ha! ha! ha!

MH17
meer dan één jaar later, wat is er intussen gebeurd met ‘de zwarte
doos’ en waar is de uitdraai van alle gegevens van de Cockpit Voice
Recorder
‘ 

MH17 was niet genoeg, om vliegen over ‘conflictgebieden’ te stoppen, laat staan verbieden………‘ 

MH17, de zoektocht wordt morgen alweer afgerond en beëindigd……‘ 

Jeroen Akkermans vond geheel transparant in z’n eentje stukjes van een Buk-raket………..‘ 

Voor
nog veel meer berichten over rampvlucht MH17, klik op dat label, direct onder dit
bericht (in totaal zijn dat nu 112 berichten). 

Beste bezoeker, dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er een mooie dag van, althans als het even mogelijk is.

Srebrenica herdenking: een uiterst hypocriete gelegenheid, waar men de ogen sluit voor de genocide in Jemen en de etnische zuivering van Palestijnen

Ongelofelijk de enorme aandacht voor de vreselijke massamoord op mannen en jongens in de omgeving van Srebrenica 25 jaar geleden. Had men maar zoveel aandacht voor de al jaren gaande zijnde genocide op de sjiitische bevolking van Jemen en de nog langer gaande etnische zuivering van de illegaal door Israël bezette Palestijnse gebieden op de West Bank en de Gazastrook, terwijl de hele stichting van de intussen fascistische apartheidsstaat Israël in Palestina al illegaal was en is….. De aandacht van het westen is dan ook uiterst selectief als het gaat om genocide en etnische zuiveringen…..

Vanmorgen op MAX Nieuwsweekend op Radio1, VVD’er en destijds minister van Defensie Joris Voorhoeve. Uiteraard was hij weer bezig zijn bebloede handen schoon te wassen (wat mij betreft een net zo zinloze missie, als die van Dutchbat 3 in Srebrenica…..)….. Volgens hem is vooral de VN schuldig aan het gebeuren, immers men wilde geen luchtsteun toezeggen….. Volgens Voorhoeve was dit overigens al in een vroeg stadium het geval, dus relatief ver voor de zwarte dag dat Mladic mannen en jongens van ik dacht 12 of 16 jaar liet afvoeren en vermoorden……. 

Dat e.e.a. al in een vroeg stadium zo was wat het weigeren van de luchtsteun betreft, zou volgens de VN niet zo zijn, daar stelt men dat het moment voor aanvraag van luchtsteun te laat kwam….  Mocht Voorhoeve het gelijk aan zijn kant hebben, begrijp ik met terugwerkende kracht niet waarom Voorhoeve dan niet al veel eerder een luchtbrug heeft laten instellen en daarmee de gevluchte moslims heeft laten verplaatsen…… Waarschijnlijk was hij daarvan niet op de hoogte, wat nog maar eens aangeeft hoe zwaar hij disfunctioneerde op Defensie….. 

Het vorige terwijl hij volgens eigen zeggen van meet af aan zag dat de enclave onhoudbaar was, als je dat hoort snap je al helemaal niet waarom hij vanaf het begin dat hij aantrad zich niet heeft ingezet om de situatie ten goede te veranderen….. 

Waar zoals gewoonlijk niemand over sprak was het feit dat men vanuit de enclave strooptochten hield rond Srebrenica, waarbij ook mensen werden vermoord (al is dat uiteraard in niet te vergelijken hoeveelheden)…. Waarom
heeft Dutchbat daar niets dan wel veel te weinig tegen ondernomen??? Al
kan je daarmee uiteraard de massamoord op jongens en mannen niet goed
spreken…..
Het zou bij die gewelddadigheden rond Srebrenica overigens gaan om een militair uitgeruste moslim eenheid, die het op Nederlands verzoek niet nodig zou hebben geacht te vertrekken toen Mladic in de buurt 

kwam…*

Zoals te verwachten werd er bij MAX niet gesproken over de veroordeling van Nederland door het Hooggerechtshof voor de dood van 350 Bosnische mannen en jongens (Srebrenica)…..** 

Nog even terug naar Jemen en de Palestijnen: hoe is het mogelijk dat de diverse hoogwaardigheidsbekleders uit meerdere westerse landen die ofwel deelnamen aan de herdenking, dan wel boodschappen hadden verstuurd, zich niet druk maken om wat er in Jemen en de door Israël bezette gebieden gebeurt??  Immers velen komen uit landen die ofwel deelnemen aan, dan wel mogelijk maken (met wapens of wapenonderdelen, zoals Nederland die levert) dat er nu al jaren door de Saoedische terreurcoalitie een genocide wordt uitgevoerd in Jemen en die bovendien al decennialang wegkijken als het gaat om de rechten van Palestijnen……. Waar dit verdrukte Palestijnse volk door de fascistische apartheidsstaat Israël in feite het leven onmogelijk wordt gemaakt, met de bedoeling dat Palestijnse mensen hun land verlaten, waarna ze nooit weer mogen terugkeren naar hun geboortegrond, ofwel daar vindt een bloedige etnische zuivering plaats……. (waarbij ook kinderen worden vermoord….)

De westerse landen die e.e.a. heden ten dage mogelijk maken? Uiteraard de VS, het al genoemde Nederland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland en nog een aantal Oost-Europese landen…… Wat betreft steun voor de terreur van Israël tegen de Palestijnen is zo ongeveer de hele westerse wereld schuldig……..

*  Zie: ‘«War in the Balkans» Een andere blik op Srebrenica‘ (en zie ook de eerste link hieronder)

** Zie: Hooggerechtshof: Nederland verantwoordelijk voor dood 350 Bosnische mannen en jongens in Srebrenica‘ (ja ja……)

Zie ook:

Srebrenica 25 jaar later en weer worden zaken verzwegen‘ (hier ga ik ook nog eens in op de schuldvraag van de Servische ex-president Slobodan Milošević voor de massamoord in Srebrenica, zie daarvoor ook de links hieronder naar berichten over Peter Handke)

Peter Handke Nobelprijswinnaar Literatuur zorgt voor een enorme hysterie‘ 

Peter Handke, Nobelprijswinnaar Literatuur, onterecht onder vuur van overlevenden Srebrenica

Wim Kok (PvdA), ‘een geweldige staatsman ging heen……’

Joris Voorhoeve blijft tevergeefs zijn Srebrenica straatje schoonvegen…..

Hennis-Plasschaert alweer voor paal: Nederland moet Pakistaan, die z’n leven inzette om NL te helpen, schadeloos stellen……..

Koenders vergelijkt Aleppo met Srebrenica en Wessels (Midden-Oosten Platform) met Berlijn onder aanval Russen…….

Voorhoeve wast bloederige Srebrenica handen tevergeefs in onschuld……..

Ko Colijn zet definitief streep door ‘deskundigheid’ van Clingendael: goed idee die ‘safe havens’ van van Haersma Buma

Voor meer berichten over Srebrenica, Jemen, Palestijnen, Israël, genocide en/of etnische zuivering, klik op  het desbetreffende label, direct onder dit bericht. Heb ook PvdA hufter Koenders aan de labels toegevoegd, daar ook hij bijzonder ‘domme’ dingen over Srebrenica heeft gezegd. Klik ook op op het label Voorhoeve, voor nog meer blunders van diens kant (anders dan de links hierboven die al naar berichten met Voorhoeve leiden).

Jacht op wilde zwijnen, zelfs jongen mogen worden afgeschoten in de zoogtijd……

Een
bericht van de Partij voor de Dieren (PvdD) deed me weer eens volledig
versteld staan van de inhumaniteit bij een grote groep mensen:
tijdens het jachtseizoen mogen zelfs jonge zwijntjes worden
afgeschoten, zoals je zal begrijpen wordt er dan ook geen rekening
gehouden met moeders die hun jongen zogen…… Het bewijs dat
jagers inhumane, ijskoude psychopaten zijn die er plezier in hebben
dieren (en wellicht op een bepaald moment zelfs mensen) te
vermoorden…..

Dit
moorddadige geteisem heeft zelfs toestemming van de wetgever om
dieren in vangkooien te lokken en dan te vermoorden…….. ‘Echt héééél spannend’ zoals
je begrijpt, het van dichtbij schieten op dieren in kooien: ‘uiterst heldhaftig….’

Hele
families van zwijnen worden uit elkaar geschoten, inclusief zogende jongen die niet zelden ten dode zijn opgeschreven als de moeder vermoord is door het jagersgeteisem…….. (overigens ook ons nationale waterhoofd W.A. doet mee aan de jacht en onlangs bleek nog eens dat hij ten onrechte gelden ontvangt voor het beheer van de Koninklijke Domeinen in Apeldoorn, maar zich daarbij niet aan de regels houdt……)

De
hoogste tijd dat alle natuurgebieden met elkaar worden verbonden*,
zodat er niet langer ‘behoeft te worden gejaagd’ Dat jagen is al helemaal
niet nodig, sterker nog: de jacht op wilde zwijnen zorgt ervoor dat de daarop volgende jaren meer zwijntjes worden geboren, immers er is meer ruimte…..

En
verbiedt deze psychopaten nog langer hun wapens mee naar huis te
nemen, dat is ronduit levensgevaarlijk en is vragen om ernstige
misdaden……. Voorts zou het verboden moeten zijn aan
politieagenten en militairen om te jagen, immers daarmee geven zij
aan plezier te hebben in het vermoorden van dieren (en
vergeet niet dat mensen in feite ook een diersoort vormen….)…..

Stop
de jacht op jonge zwijntjes

Kamer­vragen
Wassenberg over jacht in zoogtijd

Stop de jacht op jonge zwijntjes - Kamervragen Wassenberg over ...

6
juli 2020

Sinds 1 juli
is de jacht op wilde zwijnen op de Veluwe geopend. Hierbij worden ook
jonge en zelfs pasgeboren zwijntjes gedood. De Partij voor de Dieren
vindt dat er zo snel mogelijk een einde moet komen aan deze jacht.
Kamerlid Frank Wassenberg heeft om opheldering gevraagd
bij de minister.

De jacht op zwijnen is barbaars.
Hele zwijnenfamilies worden uit elkaar geschoten, inclusief zogende
jongen”, zegt Wassenberg . “Het is zelfs toegestaan om vangkooien
te gebruiken waarin een groep zwijnen wordt gelokt en gevangen, zodat
ze makkelijk en van dichtbij kunnen worden doodgeschoten. De minister
moet hier zo snel mogelijk een einde aan maken.”
 

Wassenberg
vraagt de minister naast een verbod op vangkooien ook om een
zogenoemde ‘schoontijd’, een periode waarin niet gejaagd mag
worden, in ieder geval niet tijdens de draag- en zoogtijd van de
dieren.

De jacht op zwijnen onder het mom
van ‘populatiecontrole’ is behalve wreed ook contraproductief.
Onderzoek laat zien dat het intensief afschieten van grote aantallen
wilde zwijnen de jaren daarop leidt tot een toename van het aantal
geboren dieren.
 

De wilde zwijnen hebben het bovendien zwaar deze
tijd. Door de droogte van de afgelopen maanden is er voedselgebrek
ontstaan. Daardoor sterven er meer jonge zwijntjes dan normaal.

Lees de schriftelijke vragen
hier.
 

Lees
hier
de eerdere vragen over het gebruik van vangkooien tijdens de
zwijnenjacht.

===============================

* Het ‘Natura 2000’ plan was bedoeld voor het verbinden van de Nederlandse natuurgebieden, zelfs met gebieden in Duitsland, ‘afgeschoten’ door de Groningse CDA hufter, fraudeur en psychopaat Bleker, in één van de foute kabinetten Balkenende…… Ofwel Bleker is intussen verantwoordelijk voor de moord op een enorm aantal dieren en is grootlobbyist van het jagersgeteisem!!