Intrekken uitzendlicentie door Rusland voor Deutsche Welle ‘is een klap in het gezicht van het Duitse volk’

Duitsland besloot een paar dagen terug dat het nu maar eens afgelopen moest zijn met de uitzendingen van RT DE (Deutsch) en kwam met het kul argument dat de uitzendlicentie van de ‘Russische staatszender RT niet in orde was, waar men aan toevoegde dat RT complottheorieën steunt, daar men een paar COVID-vaccinatieweigeraars had laten horen op de zender. Als RT werkelijk anti-vaccinatie zou zijn geweest was de zender ook in Rusland in grote problemen gekomen……

Rusland heeft als reactie volkomen terecht de licentie van de Duitse staatszender Deutsche Welle (DW) ingetrokken. (men spreekt wel vaak over Russische staatszenders, echter het westen heeft er zelf ook een flink aantal, waar de reguliere westerse media al lang niets meer te maken hebben met onafhankelijke journalistiek!!

Moskou: het kantoor van DW. Foto EPA.

Was niet van plan dit bericht vandaag al te posten, echter de nieuwsuitzending van 13.00 u. op WDR 5 vanmiddag maakte me zo pissig dat het bericht er vandaag nog uit moet. Men durfde letterlijk te zeggen dat de persvrijheid een knuppel tussen de benen had gekregen in Rusland, dit vanwege het intrekken van de Deutsche Welle uitzendlicentie……. In dit onderdeel ook het kul verhaal dat RT DE complottheorieën zou steunen door te spreken met COVID-vaccinatieweigeraars……

Wat is een democratie waard als men tegenstanders van een bepaald beleid niet mag laten horen en dan gaat het in dit geval ook nog eens om een uiterst schunnig beleid, waarmee grondrechten, burgerrechten en mensenrechten worden geschonden!! Je kan overigens gerust stellen dat ook de persvrijheid in Nederland zwaar geweld wordt aangedaan door de reguliere media daar ze weigeren te spreken met COVID-vaccinatieweigeraars en als men al over deze weigeraars spreekt, is dat in zeer negatieve vorm: wappies en dergelijke vernederende termen…… Ofwel ook hier wordt simpelweg zelfcensuur toegepast, ach het is niet eens zelfcensuur maar propaganda, zo overtuigd is men van alle kulverhalen die worden opgehangen door de overheid en bepaalde ‘wetenschappers’, terwijl men veel cijfers achterhoudt…. Dat er iets goed mis was en is, kan je al zien aan het van de hak op de tak COVID-beleid dat Rutte 3 voerde en Rutte 4 voert in ons land…… 

Voorts horen censuur en propaganda thuis in een dictatuur en niet in onze zogenaamde democratie!!

Het voorgaande terwijl men bijvoorbeeld kan weten dat het gros van de maatregelen werden en worden genomen vanwege de schunnige bezuinigingen op de zorg in ons land door de kabinetten Balkenende en die van aartsleugenaar en VVD premier Rutte….. Bij het aantreden van Rutte 1 hadden we nog 2.200 IC bedden dat was bij de uitbraak van het Coronavirus teruggebracht naar 1.100, uiteraard ook het beschikbare personeel voor die bedden werd aan de kant gezet…… In 2016 waarschuwden de AIVD en MIVD Rutte 2 en daarmee Rutte 3 voor het feit dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, en dat vanwege….. >> een tekort aan IC bedden en personeel voor die bedden!!! Daarna hebben deze 2 kabinetten nog verder bezuinigd op de zorg en zorgverzekeraars toestemming gegeven ziekenhuizen te sluiten, dan wel in samenspraak met die verzekeraars hebben besloten deze te sluiten….. 

Meer dan schandelijk dan ook dat het demissionaire kabinet Rutte 3 een paar maanden geleden besloot niet in te zetten op een uitbreiding van het aantal IC bedden, verpleegkundigen en intensivisten, nee met Rutte 4 gaat men door met bezuinigen op de zorg…… Je moet dan ook wel debiel zijn als je ooit nog op de VVD, CDA, D66, ChristenUnie, PvdA (deze partij heeft in Rutte 2 fors mee bezuinigd op de zorg) en PVV stemt (ja ja de laatste ofwel fascistische PVV heeft in Rutte 1 als gedoogpartner ook ingestemd met bezuinigingen op de zorg!!!)…. Een stem voor die partijen is er één tegen jezelf en je geliefden, buren en vrienden!!

Terug naar het onderwerp, de hypocriete verontwaardiging in Duitsland vanwege het sluiten van DW in Rusland: Vandaag postte ik een bericht over de ‘Oekraïne crisis’, waarin aandacht voor de smerige door de CIA ingegeven leugen, die het ministerie van BuZa in dat land openbaar maakte, als zou Rusland een false flag video maken om te laten zien dat Oekraïne en westerse troepen mensen in Oost-Oekraïne vermoorden om zo een legitimatie te creëren om dat deel van het land binnen te vallen….* 

Een bewering waar zoals gewoonlijk met dergelijke berichten uit de VS geen flinter aan bewijs voor wordt geleverd, nee men moet de uiterst betrouwbare informatie ‘uit kwetsbare bron’ maar geloven, terwijl de VS en dan m.n. haar geheime diensten (28 stuks!! ha! ha!) bekend staan om het ongelofelijk vaak liegen, brengen van nepnieuws, andere desinformatie en daarmee manipulatie van westerse volkeren, daar de reguliere westerse media keer op keer mee gaan in deze CIA/NSA leugens en ze uitdragen als waarheid…… 

Wat echter wel waar is, maar waar de westerse media niet eens over willen berichten is het feit dat de dorpen en steden van de zich afgescheiden staatjes in Oost-Oekraïne al vanaf 2014 worden gebombardeerd door de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger…… Deze bataljons hebben lak aan wapenstilstanden en voorwaarden daartoe, zoals het terugtrekken van zware wapens uit het gebied…… Ofwel: wat de VS als Russische false flag video opvoerde gebeurt al jaren in Oost-Oekraïne en wat dat betreft is het een wonder dat Rusland niet al lang is opgetreden in dat afgescheiden deel van Oekraïne, ondanks dat men Rusland daar wel van beschuldigde…… (als er daadwerkelijk Russische troepen in Oost-Oekraïne aanwezig waren geweest, had het Russische leger de meer dan laffe en oorlogsmisdadige neonazi’s al lang op de vlucht gejaagd…..)

Over het verzwijgen door de westerse reguliere media van deze neonazi-oorlogsmisdaden gesproken: ook Deutsche Welle heeft daar niet over bericht en doet dat nog steeds niet….. Wel heeft Deutsche Welle, als de andere reguliere westerse media, alle leugens gebracht die de VS gebruikte om zogenaamd gelegitimeerd (illegaal) oorlog te kunnen voeren in het Midden-Oosten, Afghanistan en Afrika…… (oorlogen waarin meer dan 5 miljoen mensen werden vermoord!!!) Ofwel deze door de Duitse staat gefinancierde zender brengt westerse propaganda en dat door een zendgemachtigde uit het land waar opperploert en nazizwijn Goebbels propaganda groot maakte voorafgaand aan en tijdens de Tweede Wereldoorlog (WOII)……

En dan durft men RT De te beschuldigen van complottheorieën en het brengen van fake news (nepnieuws), zonder verder steekhoudende bewijzen voor die beschuldigingen te leveren…….

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

* Zie:BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’

Voorts zie:Pipeline Politics Hits Multipolar Realities: Nord Stream 2 and the Ukraine Crisis‘ Een artikel van CounterPunch, waarin wordt gewezen op het grote belang van de VS om LNG gas te kunnen leveren aan de EU en de gasleveringen uit Rusland via de Nordstream 2 (NS2) pijpleiding te voorkomen…… (dit LNG gas is verkregen middels het uitermate smerige proces van fracken en daarmee is de basis >> schaliegas [dat ook nog eens tot LNG moet worden verwerkt] een veel grotere aanjager van de klimaatverandering dan gewoon aardgas, voorts moet het ook nog eens met smerige schepen naar de EU worden vervoerd…..) Daarbij hebben Oekraïne en Polen belang bij het niet in gebruik nemen van deze pijpleiding daar dit hen de geldelijke vergoedingen van Gazprom zal kosten voor doorvoer van het Russische gas over hun grondgebied naar West-Europa, een doorvoer die ze al een paar keer hebben gefrustreerd….. Het is al zo schandalig dat men keihard liegt dat Rusland gas als politiek drukmiddel gebruikt, daar was en is geen sprake van >> Rusland houdt zich altijd netjes aan de contracten….. Zelfs de prijsverhogingen van gas worden door langdurige contracten met Rusland niet doorgevoerd……En dan nog het volgende: keer op keer wordt er gezegd dat Nederland gas uit Rusland krijgt >> een smerige leugen, Russisch gas in niet geschikt voor de apparatuur die wij gebruiken, er is in Groningen een fabriek in aanbouw waarmee men dit gas geschikt kan maken voor o.a. de Nederlandse industrie, plus apparatuur als CV ketels en gasfornuizen……. Er is maar één land dat de Russische gaslevering als politiek drukmiddel gebruikt en dat is de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS!!!! (gesteund door een aantal bips-likkende EU-lidstaten)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen

BREKEND NIEUWS: Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’

Gisteren liet het VS ministerie van buitenlandse zaken weten dat Rusland een video heeft gemaakt, die ingrijpen van Rusland in Oekraïne moet rechtvaardigen…… Je zou zeggen: “Zo de waard is vertrouwt deze diens gasten”, immers als er één land is dat false flag operaties en flagrante leugens gebruikt als legitimatie om illegale oorlogen te beginnen, is het de VS wel!!!

Westerse reguliere media weten dondersgoed dat het in de wereld helpen van dergelijke leugens, die overigens zonder bewijs en zonder de naam van degenen die e.e.a. zouden hebben gezien en ‘openbaar’ hebben gemaakt, een specialiteit is van de VS en toch herhalen ze telkens weer dergelijke flutverhalen, ook al wordt daar telkens bij vertelt dat namen en feiten geheim moeten blijven…… 

Deze westerse media hebben meermaals de illegale oorlogen van de VS gesteund en zelfs gepropagandeerd, ook al waren de ‘legitimaties’ van de VS daarvoor gebaseerd op leugens en fake news (nepnieuws), wat uiteindelijk altijd aan het licht komt zoals ook de recente geschiedenis van de laatste 20 jaar aantoont….. Het ontbrak deze media zelfs aan het fatsoen om achteraf dan toch te melden dat men fout zat en daarmee de zaak te rectificeren, integendeel maar al te vaak houdt men deze leugens levend door ze te blijven herhalen……. 

Zo bezien kan je niet anders concluderen dan dat de reguliere westerse (massa-) media zich schuldig maken aan het brengen van propaganda, fake news en manipulatie van het publiek (ik weet ‘t: een beetje dubbelop maar het kan niet genoeg gezegd worden, zeker als je bedenkt dat de westerse reguliere media het publiek daar dagelijks mee overspoelen, wat je zelfs moet zien als een vorm van hersenspoelen!!)

Zie wat het voorgaande betreft ook de ophef in Duitsland nadat de uitzendlicentie van de Duitse zender ‘Deutsche Welle’ werd ingetrokken door Rusland, dit nadat Duitsland nota bene RT Duitsland verder uitzenden verbood door de licentie in te trekken >> wellicht later nog een apart bericht over die meer dan belachelijke zaak.

Nog even over de kop op dit bericht: uiteraard nepnieuws, hoewel Hollywood zoveel ongelofelijke (leugen) propaganda brengt in een groot aantal films en tv series dat velen in de VS werkelijk denken dat Rusland, China, Iran en anderen klaar zijn om de VS binnen dan wel aan te vallen……. 

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit

 

Het hieronder weergegeven artikel werd geschreven door Caitlin Johnstone

US Again Tries To Pass Off Government Assertions As Evidence

 

by Caitlin Johnstone

 

Listen to a reading of this article:

The
western media are blaring headlines today about a “revelation” by the
US government which does not actually reveal anything because it
contains nothing but empty narrative fluff.

“U.S. reveals Russian plot to use fake video as pretense for Ukraine invasion,” reads a headline from CBS News.

“US reveals Russia may plan to create fake pretext for Ukraine invasion,” claims another from The Hill.

The
claim is that the Russian government is plotting to fabricate a false
flag operation using a graphic video with crisis actors in order to
manufacture a pretense for a full-scale military invasion. State
Department Spokesman Ned Price and AP reporter Matt Lee had an exchange about this claim at a Thursday press conference that you simply must watch if you haven’t already.

 

Michael Tracey 

@mtrace

Please watch this video in which journalist Matt Lee accuses State Dept. spokesman Ned Price of veering into “Alex Jones territory” by making the claim that Russia plans to stage a “false flag” attack with “crisis actors” — Price then sneeringly calls Lee a Russian propagandist

(Voor de video zie het origineel door op deze link te klikken

11:49 PM · Feb 3, 2022Twitter Web App

1,308 Retweets

259 Quote Tweets

4,887 Likes

 

Lee pointed out
that claims about false flags and crisis actors were “getting into Alex
Jones territory” and asked for the evidence for these extraordinary
claims, which one would think is reasonable since extraordinary claims
are generally considered to require extraordinary evidence. Price said
that the evidence is “intelligence information that we have
declassified,” and when Lee asked where the declassified information was
Price looked at him like he just asked the stupidest question in the
world and said “I just delivered it.”

The
exchange goes on to reveal that Price really did mean that the
completely unverified government assertion he’d just regurgitated is the evidence for the claim being made, meaning the evidence of the government assertion is that assertion itself.

Refusing
to relent, Lee kept hammering the point that a completely
unsubstantiated assertion is not the same as evidence especially given
all the government assertions that have proved not to be true over the
years.

“Matt,
you said yourself you’ve been in this business for quite a long time,”
Price replied. “You know that when we make information, intelligence
information public, we do so in a way that protects sensitive sources
and methods.”

Ahh,
so the evidence is secret. It’s top secret evidence, to protect
“sensitive sources and methods”. It sure is convenient how all the
evidence of immensely consequential claims made by a government with an
extensive history of lying is always far too sensitive for the public to
be permitted to scrutinize.

This is the kind of evidence you can’t see. The evidence is invisible.

Caitlin Johnstone 

@caitoz

Secret, Invisible Evidence Of Russian Hacking Is Not Actually Evidence

“We can’t share the evidence with you because the evidence is classified. It’s secret evidence. The evidence is invisible.”

 

caitlinjohnstone.substack.com

Secret, Invisible Evidence Of Russian Hacking Is Not Actually Evidence

The Communist Party of China has been covertly sending arms to extremist Antifa militants in the United States in preparation for the civil war which is expected to take place after Joe Biden…

4:57 AM · Dec 18, 2020Twitter Web App

299 Retweets

48 Quote Tweets

799 Likes

“You
also know that we do so, we declassify information only when we’re
confident in that information,” Price continued. “If you doubt the
credibility of the U.S. government, of the British government of other
governments and wanna, you know, find solace in information that the
Russians are putting out, that’s for you do to.”

So if you doubt the credibility of governments with a very well-documented history
of lying about exactly this sort of thing, you’re at best a useful
idiot of Vladimir Putin and at worst a Kremlin operative yourself.

Yep, sounds legit. That’s definitely the sort of thing government officials say when they feel like they’re being truthful.

NSA whistleblower Edward Snowden tweeted
about the exchange, “This is wild. The State Department’s spokesman
can’t comprehend why the Associated Press feels the need to distinguish
between a claim and a fact, and becomes visibly offended—and then
angered—by the suggestion that his claims may require evidence to be
accepted as credible.”

Wild
indeed. Assertions are not evidence. A government declassifying itself
making an unsubstantiated assertion is not “declassifying” anything.
This is not the sort of behavior anyone would accept from anyone else,
except perhaps a televangelist or a cult leader, but it’s already being
treated as truth by US and British politicians.

Caitlin Johnstone 

@caitoz

“Declassifying” yourself making a claim is not declassifying anything. Assertions are not evidence. It’s bat shit insane how the US government will claim it is “declassifying” information that amounts to nothing more than US government assertions and people just accept that.

Quote Tweet

Rep. Elissa Slotkin

@RepSlotkin

·

The administration has declassified intelligence on the Russians’ plan to film a fake Ukrainian attack on their forces, complete with a staged set, actors, even fake bodies — all to justify an invasion. Just insane behavior.

Show this thread

12:24 AM · Feb 4, 2022Twitter Web App

127 Retweets

3 Quote Tweets

359 Likes

If
I got on here for example and began drumming up publicity with claims
that I have evidence that extraterrestrials are visiting this planet,
and then after racking up millions of views and lots of publicity my
evidence turned out to be a video clip of me saying “Extraterrestrials
have been visiting this planet,” I would be called a liar, a scammer,
and a clickbait grifter, and rightly so. I could then claim that I can’t
provide any further evidence beyond my own assertion without
compromising my sensitive sources and methods, but I’d still quite
rightly be called a liar, a scammer, and a clickbait grifter.

But
if I’m the most powerful institution in the world and have an extensive
history of lying about exactly the sort of claim I just made, that’s
considered fine and normal within the mainstream western orthodoxy.

Wild. Just wild.

_______________________________


My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | February 4, 2022 at 1:24 am | Tags: journalism, ned price, propaganda, Russia, state department, ukraine
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2S1

Comment    See all comments

==========================================

Zie ook: ‘Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hieronder getoonde!!!)

Oekraïne crisis: Bill Clinton één van de aanstichters van de crisis

NAVO onder leiding van de VS op oorlogspad tegen Rusland: de weg naar WOIII….

Bang voor een meteoor? De kans op een nucleaire oorlog is oneindig veel groter

Allard Pierson museum en de kunstschatten uit musea van De Krim plus de leugens van de ‘onafhankelijke zendgemachtigde’ NOS‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

NAVO akkoord met plan tegen groeiende Russische dreiging, ofwel: NAVO bereidt zich voor op oorlog

Belgische
legercommandant Hofman beschuldigt Rusland van opstoken complottheorieën
rond militair Conings, om zo een cyberleger af te dwingen en liegt
voorts ‘en passant’ over marinefregat

NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….‘ (!!!!)

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen
‘ Zie de links in dat bericht naar meer berichten over het Navalny
sprookje >> een blootstelling aan novitsjok is ten allen tijde
zonder meer dodelijk!!!

Tony
Blinken (VS minister BuZa) heeft de Oekraïense president Zelensky de
wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie
‘ (!!!!)

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek‘ (!!!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..
‘ En dan de volgende (!!!):

VS generaal steunt een preventieve aanval met kernwapens‘ (!!!!)

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen

Franse luchtmacht oefent voor WOIII op nucleaire lange-afstands bombardementen……….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland‘ (!!!!)

Star Wars 2.0: Trump wil een ‘raketafweersysteem’ in de ruimte

Jens
Stoltenberg (NAVO zetbaas): de NAVO bombardeerde Servië om het volk te
kunnen redden, of Servië nu maar even NAVO lid wil worden……..
Ja ja, deze smerige oorlogsmisdadger durft wel hè??!!!

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ (!!!!)

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky‘ (!!!!)

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!) Onder andere meer over de annexatie leugen van De Krim!!

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

—————————————–

Hier nog een aantal links naar berichten over Russiagate, fake news en censuur: ‘World Economic Forum: de plek waar men elkaar feliciteert met de censuur op de sociale media‘ (!!!!)

RT, waarom de heersende macht en de massamedia dit media orgaan vrezen en haten……..‘ (!!!!)

Massamedia VS vallen keihard door de mand met ‘vers’ geschoten Russiagate bok >> publiek wordt om vertrouwen gevraagd

New York Times te kakken gezet met haar berichtgeving over Russische manipulatie voor midterm verkiezingen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Russiagate was een middel om de Koude Oorlog tegen Rusland te doen herleven‘ (!!!!)

Geen rectificaties voor meer dan 2 jaar brengen van fake news over het kwaadaardig sprookje Russiagate‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Russiagate, of: hoe de media u belazeren met verhalen over Russische bemoeienis met de VS presidentsverkiezingen……..‘ (!!!!)

Russiagate: de westerse massamedia gebruiken propaganda om het volk te manipuleren, precies waar ze Rusland van beschuldigen‘ (!!!!)

‘Russiagate’ een verhaal van a t/m z westers ‘fake news…..’

Israël noemt Amnesty International antisemitisch…… ha! ha! ha! ha! ha!

Israël was afgelopen dinsdag om het zachtjes te zeggen ‘not amused’ toen Amnesty International als spuit elf liet weten dat de behandeling door Israël van het verdrukte Palestijnse volk moet worden aangemerkt als apartheid….. Het was zo ongeveer de hele nadenkende wereld al lang bekend dat Israël een apartheidsstaat is en daarbij ook nog een een fascistische apartheidsstaat, dit vanwege de natiestaat-wet die in 2018 werd aangenomen in de Knesset…..* (een overduidelijke fascistische wet, ook al ontkent Israël dat) 

Maar goed, toch positief dat Amnesty eindelijk over de brug komt, nu nog erkennen dat Israël etnische zuiveringen doorvoert en in feite een langzame genocide uitvoert op de Palestijnen, daar Israël keer op keer enorme massamoorden aanricht onder de Palestijnen, vooral in het getto dat Gazastrook wordt genoemd…….. (een getto dat zonder meer is te vergelijken met het getto van Warschau tijdens de Tweede Wereldoorlog >> WOII, al zaten daar Joden gevangen, zoals je waarschijnlijk wel wist)

   

Volgens Israël is de erkenning van Amnesty dat haar staat een apartheidsstaat is, niets anders dan een antisemitische beschuldiging…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als deze kritiek antisemitisch is dan zou je kunnen stellen dat elke kritiek op willekeurig welk land dan ook antisemitisch is als dat land een minderheid zo vervolgt als Israël met de Palestijnen doet…. (bovendien zijn de Palestijnen als andere arabieren Semieten……) Daarom ook is het van het grootste belang om Israël ook als fascistische staat aan te merken, daar vervolging van minderheden nu juist wel uitermate fascistisch is!!! (om over de al genoemde etnische zuivering van en genocide op Palestijnen nog maar te zwijgen, beiden horen thuis in een fascistische dictatuur….)

Hier een Twitterbericht dat ik vandaag tegenkwam en waarin wordt verteld en getoond dat Israël al weer een waterbron van de Palestijnse bevolking op de West Bank heeft vernield, let wel; dit is een misdaad tegen de menselijkheid!!! Zo maakt Israël de Palestijnen het leven onmogelijk en hoopt daarmee Palestijnen te verdrijven uit hun moederland: Palestina!!! (en eenmaal het land uit, krijgen deze Palestijnen van Israël nooit meer toestemming hun moederland te betreden……)

PALESTINE ONLINE 

@OnlinePalEng

Stealing the land was not enough, they’re also stealing Palestinians’ essence of life!!

The Israeli occupation forces demolished the main water well in Khalit Al-Dabia village which makes it almost impossible for Palestinians there to get water

PALESTINE ONLINE 🇵🇸 on Twitter: "Stealing the land was not enough,  they're also stealing Palestinians' essence of life!! The Israeli  occupation forces demolished the main water well in Khalit Al-Dabia village  which

8:30 PM · Feb 2, 2022Twitter for Android

165 Retweets

29 Quote Tweets

177 Likes

Het bovenstaande is nog maar één van de vele voorbeelden waarop Israël het Palestijnse volk verdrukt, bovendien stond deze waterbron op de illegaal door Israël bezette West Bank…… Zie ook het kaartje dat hierboven als eerste afbeelding is weergegeven en waarop te zien is dat de Palestijnen al zijn beroofd van 60% van dit illegaal door de fascistische apartheidsstaat Israël bezette gebied……

Te treurig voor woorden dat de westerse wereld weg blijft kijken van het schunnige en barbaarse Israëlische geweld en daarbij deze fascistische staat zelfs blijft steunen, terwijl diezelfde wereld volkomen (hypocriet) op de kop zou staan als Rusland of Wit-Rusland hetzelfde zouden flikken als Israël…… WALGELIJK!!!!

Dit schrijven heeft niets met antisemitisme van doen, ik nagel elk fascistisch land aan de paal dat als Israël zo omgaat met minderheden!!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

* Zie: Israël nu officieel fascistische apartheidsstaat: natiestaat wet aangenomen………

——————————————

Zie ook:Wenen start zaak tegen activist die zich inzet voor Palestijnse mensenrechten en tegen etnische zuiveringen

Israël gaat ongestoord door met etnische zuivering van Oost-Jeruzalem met schunnige NOS berichtgeving‘ (!!!!)

Israëlische ‘kolonisten’ vallen Palestijnen aan met grof geweld op de illegaal door Israël bezette West Bank……‘ (!!!!)

De ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners

Pro-Palestijns activisme de mond gesnoerd door ultra rechts en fundi-christenen

Bezette West Bank: zelfs de olijfbomen van Palestijnen worden vernietigd onder bescherming van het Israëlische leger‘ (!!!!)

Gevechten in Beiroet (Libanon) volgens BBC W.S. de schuld van Hezbollah‘ Ten tijde van deze gevechten op 14 oktober 2021, amper of geen belangstelling in de westerse media,
behalve de BBC dan en die durft de schuld in de schoenen van Hezbollah
te schuiven, totaal belachelijk!!

Project Nimbus: techbedrijven steunen apartheid en ander Israëlisch geweld tegen Palestijnen‘ (!!!!)

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Rashida Tlaib (lid huis van afgevaardigden VS) wordt gedemoniseerd vanwege haar steun voor het verdrukte Palestijnse volk

De pogroms van fascisten tegen Palestijnse burgers is het gevolg van decennia wegkijken door westerse staten en de VS in het bijzonder‘ (!!!!)

Bennett (Israëlische premier) in VN: Israël is een baken van licht en vrijheid en haar steunen is een morele keus….‘ Waar haalt deze schoft het gore lef vandaan??!!!

Palestijnse gevangenen worden collectief gestraft voor ontsnapping 6 gedetineerden

Israël dreigt weer 16 Palestijnse families uit hun huis te zetten: etnische zuivering van Oost-Jeruzalem gaat gewoon door‘ (!!!!)

Dagelijkse Israëlische terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk

Israël ontvoert op de West Bank en Jeruzalem Palestijnen, waaronder kinderen, dat zou Loekasjenko moeten proberen……‘ (!!!!)

Israëlische militairen vermoorden 11 jarige jongen en 20 Palestijnse winkels met de grond gelijk gemaakt‘ (!!!!)

Israël martelt 60% van de gevangengehouden Palestijnse kinderen…….‘ (!!!!) Waar je het gevangenzetten van kinderen al moet aanmerken als een heel ernstige vorm van marteling…..

Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ Pegasus is van het Israëlisch bedrijf NSO.

Israëlische oorlogsmisdaden tijdens de oorlog tegen de Palestijnen in de openluchtgevangenis Gazastrook

Palestijn gearresteerd voor verkeersovertreding: in 4 dagen tijd doodgemarteld in gevangenis
(!!!!)  Dit soort zaken wordt in het hypocriete westen niet als terreur
gezien, dat geldt ook voor veel van de volgende links, zoals de eerste 3
volgende……

Israël vernielt huizen van Palestijnse families in Silwan en al-Bustan

Silwan (buitenwijk van Jeruzalem): de huizen van 170 leden van een Palestijnse familie worden met de grond gelijk gemaakt‘(!!!!)

Israël massamoordt door en Palestijnen zijn een niet gelijkwaardige partij‘ (!!!!)

Israëlische leger vermoordt vreedzame demonstrant op West Bank

Great Return March: 1 jaar protest, 1 jaar massamoorden, 1 jaar westerse anti-Palestijnse propaganda‘ (een bericht van 30 maart 2019)

Israël ‘onderzoekt’ 11 van de 189 door haar gepleegde moorden tijdens de Great Return March‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Israël steelt 141 miljoen dollar aan belastinggeld van de Palestijnse Autoriteit

Israëlische ‘Friends Tweet’ komt als een boemerang terug met de gruwelen die Israël begaat tegen het verdrukte Palestijnse volk

Palestijnse kinderen hebben recht op leven, vrij van onrecht en onderdrukking‘ (!!!!)

Zionisten houden pogrom in Oost-Jeruzalem

Israel’s ultra-Orthodox Are Its Latest Neo-fascist Thugs‘ (een opiniestruk van Gideon Levy)

Israël moet stoppen met het illegaal etnisch zuiveren van Palestijnen uit het bezette Oost-Jeruzalem‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Racistisch-fascistische aanvallen op Palestijnen in Israëlisch-Palestijnse stad Kafr Qasim‘ (!!!!)

Israël gaat wat betreft apartheid nog een heel stuk verder dan destijds het witte minderheidsbewind in Zuid-Afrika

Palestijnen hebben het recht en de plicht om in verzet te komen tegen de Israëlische terreur‘ (!!!!) Een bericht uit 2017 n.a.v. een artikel geschreven door Gideon Levy. (en zie de links in dat bericht)

Israël onthoudt Gazastrook van humanitaire hulp en brandstof voor generatoren‘ Brandstof o.a. belangrijk voor de generatoren van medische posten en ziekenhuizen……

Ankie
Rechess met pro-Israëlische propaganda n.a.v. val kabinet Netanyahu –
Gantz. Verder Hammelburg die ten onrechte de Corona aanpak van dat land
prijst

Israeli shelling of Gaza amid virus lockdown brings new depths of misery‘ 

Gaza suffocates as Israel escalates its aggression on the enclave

Palestijnse Autoriteit West Bank slaat solidariteitsprotest met Palestijnen Gazastrook gewelddadig neer…….

Ankie
Rechess (NOS) en de Israëlische ‘acties’ op de ‘Tempelberg’: de
Palestijnen wilden de boel opjutten en dat is gelukt…….

Palestinians Have a Legal Right to Armed Struggle‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

The al-Aqsa Metal Detectors Aren’t A Security Measure‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

Palestinians and Israelis Killed, Hundreds Wounded as Violence Engulfs West Bank

Giro d’Italia neemt Jeruzalem als vertrekpunt, een reden voor veel ‘lol’ op Radio1……

Ankie Rechess. Zioniste als NOS-Verslaggeefster

Israëlische rechter wijst directeur Human Rights Watch het totaal absurde ‘democratische’ land uit‘ (een bericht uit 2019 en zie de links in dat bericht!!) HRW wees Israël eind april 2021 ‘al’ aan als apartheidsstaat en dat was al behoorlijk laat…….

Israëlische terreur: regering Netanyahu wil illegale nederzettingen bij Jeruzalem uitbreiden met 500 huizen……..

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners

De hysterie in het westen over de Russische troepen aan de grens met Oekraïne kent geen grenzen meer, puur op basis van aannames, vooral gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners, is men in oorlogsstemming, jaagt men de westerse bevolking angst aan voor die oorlog en doet daarbij handelingen die in Rusland alleen maar meer woede opwekken, dit gecombineerd met angst voor de NAVO, niet vreemd als je bedenkt dat zich al NAVO-troepen in Oekraïne bevinden (‘militaire instructeurs’, intussen bijvoorbeeld zelfs een groot aantal militairen uit Canada) en dat er bijna het jaarrond militaire oefeningen van de NAVO plaatsvinden langs de Russische grens waarbij men zelfs oefent op het binnenvallen van Rusland…..*

Hoorde vanmorgen in het Radio1 nieuws van 9.30 u. dat VVD aartsleugenaar-premier Rutte en CDA opperhufter Hoekstra een krans hebben gelegd in Kiev bij het monument voor de gevallen militairen in Oost-Oekraïne, terwijl dat voor het overgrote deel bataljons zijn die bestaan uit neonazi’s……. (nu nog een krans leggen op de Duitse grafvelden waar SS’ers begraven liggen…..) Vergeet niet dat de zich afgescheiden staatjes in Oost-Oekraïne al vanaf 2014 worden bestookt door deze neonazi’s, die zich niets aantrekken van de wapenstilstanden die voor het gebied werden afgesproken, ook weigeren ze zwaar militair materieel terug te trekken zoals afgesproken in die wapenstilstanden, materieel waarmee ze o.a. dorpen en steden bombarderen…….

De leugens gaan zover dat men stelt dat zich Russische troepen in Oost-Oekraïne ophouden…… ha! ha! ha! ha! Waarom zou Rusland dan nog troepen samentrekken voor de grens met dat gebied??!!! Als het Russische leger daadwerkelijk al vanaf 2014 aanwezig zou zijn geweest in dat gebied, had men de neonazi’s er al lang uit geknikkerd…… 

Op 25 januari jl. meldde een correspondent van BBC World Service dat de bewoners van Oekraïne al gewoon zijn aan de ‘agressie’ van Rusland en de vele cyberaanvallen van Rusland tegen hun land….. De wereld op de kop als je bedenkt dat er vooral veel cyberaanvallen worden uitgevoerd vanuit Oekraïne, die men in het westen onbeschoft toeschrijft aan etnische Russen…… (die hun leven niet zeker zijn in Oekraïne…..) Voorts is het juist Oekraïne dat zwaar geweld gebruikt tegen de voormalige landgenoten in Oost-Oekraïne….. 

Verder stelt men dat Rusland De Krim heeft geannexeerd, een leugen van jewelste >> het volk van De Krim, inclusief de oorspronkelijke bewoners, besloot zich in een referendum met grote meerderheid af te scheiden van Oekraïne en aan te sluiten bij Rusland (in een door internationale waarnemers als eerlijk en goed beoordeeld verlopen referendum!!) Het voorgaande na de door de VS georganiseerde en geregisseerde coup tegen de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj. De bewoners van De Krim wensten zich (als die in Oost-Oekraïne) volkomen terecht niet te onderwerpen aan de door de VS geïnstalleerde zwaar corrupte neonazi (en juntaleider) Porosjenko en zijn bende misdadigers…… Toch blijft men in het westen spreken van de Russische annexatie van De Krim…… (terwijl iedere zich respecterende journalist op de hoogte zou moeten zijn van de waarheid….)

De Britse claim onlangs dat Rusland al een nieuwe regering voor Oekraïne zou hebben samengesteld is door de werkelijkheid gelogenstraft, een claim die overigens zonder enig bewijs werd gedaan, ondanks dat houdt men deze leugen in leven door deze simpelweg te blijven herhalen, niet alleen door westerse politici maar ook door de reguliere westerse (massa-) media….. Door deze herhalingen gelooft het grootste deel van de westerse bevolking deze smerige leugen….. Hetzelfde geldt voor de claim dat Rusland een false flag operatie zou voorbereiden om zo een excuus te hebben om Oekraïne binnen te vallen**, ook hier geen flinter aan bewijs of zelfs maar de naam/namen van degene(n) die deze leugen de wereld in hebben geholpen….. 

In Canada is men al helemaal de weg kwijt en durft men op o.a. de zogenaamd onafhankelijke zendgemachtigde CBC te stellen dat het truckersprotest tegen de belachelijke COVID maatregelen is georganiseerd door Rusland…. ha! ha! ha! ha! ha!

Het westen doet naar haar bevolking toe alsof Rusland niet wil overleggen en eisen zou neerleggen die niet redelijk zouden zijn, maar over het VS raketschild in Polen en Roemenië lult men allang niet meer, een raketschild zogenaamd tegen inkomende Iraanse raketten (Iran dat niet beschuldigd kan worden van het aanvallen van andere landen, in tegenstelling tot de VS en haar oorlogshond NAVO….)…… De raketten van dat schild kunnen dan ook in mum van tijd worden omgebouwd tot aanvalsraketten met meerdere (al aanwezige) kernkoppen en zijn daarbij met hun reikwijdte een grove schending van het INF-verdrag…… 

Kortom Rusland heeft bij wijze van spreken voor haar deur een raketschild waarmee de VS meerdere (miljoenen-) steden kan platleggen…… De VS beschuldigt Rusland ervan het INF-verdrag te hebben geschonden met nieuwe raketten, echter weigerde meermaals in te gaan op een verzoek van Rusland deze raketten te komen inspecteren en te zien dat ze geen schending van dat verdrag vormen…… Rusland zou moeten proberen een raketschild te installeren op Cuba, in Mexico en Canada, op zeker dat bij het voltooien de Derde Wereldoorlog (WOIII) een feit zou zijn…

Rusland zou geen wil hebben tot overleg, terwijl de VS en haar NAVO-partners Oekraïne volproppen met wapens (zo heeft de VS in een paar weken tijd meer dan 100 ton wapens geleverd aan dat land, waarbij de andere NAVO-partners hetzelfde doen en om de EU regels te ontduiken stuurt men troepen en straaljagers naar de buurlanden van Oekraïne…… Voorts heeft de NAVO een groot aantal oorlogsschepen verzameld in de Oostzee en de Zwarte Zee…… Dit nog naast het al eerder aangehaalde feit dat zich in de buurlanden van Oekraïne en in de Baltische Staten een groot aantal NAVO-troepen bevindt, terwijl er in Oekraïne zoals gezegd Canadese en andere NAVO-troepen aanwezig zijn die zogenaamd zouden bestaan uit ‘wapeninstructeurs……’

Waar haalt men in de VS en de rest van het westen het gore lef vandaan om Rusland te beschuldigen van het frustreren van overleg, terwijl alle handelingen van de VS en het westen zijn gericht op oorlogsvoering…… De Oekraïense president Zelensky liet vorige week weten dat Rusland niet van zins is om Oekraïne binnen te vallen, een opmerking die hem duur kwam te staan door zware kritiek in eigen land en daarbuiten, vandaar ook dat hij zijn verontschuldigingen heeft aangeboden voor die opmerking….. Ach, Zelensky is in feite een marionet van de neonazi’s, wat al snel na zijn aantreden duidelijk werd >> tijdens de verkiezingen liet hij nog weten weer vriendschappelijke banden Rusland te willen aangaan, echter na zijn overwinning werd dat ‘programma’ snel in de versnipperaar vernietigd, ook toen onder druk van de neonazi’s……

Als je het waagt om tegen de westerse leugens in te gaan wordt je door de politiek en media daar uitgemaakt voor een Russische agent of trol….. Precies de gang van zaken in een dictatuur waar mensen het wagen op te staan tegen de heerser en het op te nemen voor burger- en mensenrechten en zich uit te spreken tegen leugens die tot een oorlog kunnen leiden……

Het artikel dat hieronder is opgenomen is van Caitlin Johnstone, die zich flink pissig maakt over de westerse leugens, waarvoor geen enkel bewijs wordt geleverd…..  

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

What Has Been Asserted Without Evidence May Be Dismissed Without Evidence


by Caitlin Johnstone

Listen to a reading of this article:

We’re
being bashed in the face with western propaganda about the Ukraine
situation with increasing forcefulness. Every day now we’re seeing
things like “analysts” claiming Putin definitely wants a large-scale war, very familiar-looking puff pieces about Ukrainian guerrilla freedom fighters based on claims by anonymous intelligence sources, think pieces on why Americans should all care
about Ukrainian freedom from Kremlin tyranny, and, of course, a lot of
entirely unsubstantiated assertions about what Russia is doing.

Despite the British government’s evidence-free claim that Russia was planning to install a puppet regime in Ukraine being debunked within hours and then shown to be a US intelligence claim dishonestly packaged as a British one days later, mass media outlets still to this day repeat the allegation like it’s a real thing. Despite the entirely unevidenced US government claim
that Russia was plotting to stage a false flag attack in eastern
Ukraine failing to prove true in subsequent weeks, US Senator Bob
Menendez went on CNN over the weekend and declared that this false flag which never actually, physically happened was grounds to sanction Russia effective immediately.

The
US political/media class is just saying whatever it wants about what
Russia is doing and planning to do with no regard for facts or evidence.
Nothing is too cartoonishly hysterical; in fact the more clickbaity and attention-grabbing
the better. They feel free to scattergun these outlandish claims willy
nilly all over our information ecosystem because five years of Russia
hysteria have taught them that they will suffer exactly zero
professional consequences when they are proven wrong, and that they will
in fact see their stars rise as a reward for advancing the interests of
the US empire.

True North

@TrueNorthCentre

The CBC suggests “Russian actors” are behind the #TruckersForFreedom convoy. Seriously. #cdnpoli

(voor de begeleidende video klik hier voor het origineel)

 

5:40 PM · Jan 29, 2022Twitter Web App

1,185 Retweets

1,456 Quote Tweets

3,098 Likes

So they’re just churning out all these plot hole-riddled stories about hoards of Russian troops being on the verge of a full-scale Ukraine invasion with complete disinterest in what’s actually happening and the reality on the ground.
And people are lapping it right up. My social media notifications are
full of people calling me a Kremlin operative for disputing the official
line about Russia and Ukraine as this barrage of mass-scale
psychological manipulation washes over our entire civilization.

It’s
interesting how in all the talk about “media literacy” over the last
few years and the push to teach the public to distinguish between real
news and fake news, the overwhelming majority of the mainstream public
has remained blissfully unaware that it’s actually bad practice to
swallow unevidenced assertions by western government officials about
countries the US doesn’t like. Despite this government’s extensive and thoroughly documented history
of lying to us about exactly this sort of thing over and over again for
generation after generation, it’s still considered perfectly normal and
acceptable to just deep throat whatever it tells us to believe without
the slightest twinge of gag reflex.

So
this is just a quick, friendly reminder while all this Ukraine stuff is
happening that the burden of proof is always on the party making the
claim, and that any claim that has been presented without evidence may
be dismissed without evidence. This applies to individuals, and it most
certainly applies to untrustworthy governments as well.
 

 

 

John McEvoy

@jmcevoy_2

When the corporate media pushes for war, one of its main weapons is propaganda by omission.

In the case of Ukraine, it omits history of NATO expansion, the US role in the 2014 coup, and the integration of neo-Nazis into the Ukrainian military.

fair.org

What You Should Really Know About Ukraine

Media echoed the view that the US should have an active role in Ukrainian politics and enforce its perspective through military threats.

12:29 PM · Jan 31, 2022Twitter Web App

311 Retweets

16 Quote Tweets

589 Likes

The epistemological razor “What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence” is generally attributed to Christopher Hitchens, who ironically has a rather significant history
of failing to follow his own advice when it comes to claims made by
western government agencies. But that’s precisely when it is most
important to take Hitchens’s razor to heart: not when you’re arguing
with someone about whether or not God exists, but when a very
consequential claim is being made by the most powerful people on our
planet.

Anything
that’s been asserted without evidence may be dismissed without
evidence. It’s true of arguments, it’s true of government claims, and
it’s especially true of claims coming from governments that we know for a
fact make false claims all the time.

Hitchens’s
razor. It slices. It dices. It wins arguments. It keeps the news man
from turning your brain into clam chowder. Use it, and use it often.

_____________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | February 1, 2022 at 4:13 pm | Tags: burden of proof, logic, news, propaganda, Russia, ukraine
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2RP

Comment    See all comments

=========================================== 

* Zie:Rusland bereidt een duivels plan voor aldus anonieme bronnen in GB en VS: zoals gewoonlijk ontbreekt daarvoor elk bewijs…..‘ En zie wat dat betreft ook:

Hack
van Oekraïense overheid door landgenoten, of nee toch Rusland en
geheime diensten VS waarschuwen voor Russische false flag operatie

Rusland werd een paar weken geleden (het is op het moment dat ik dit schreef zondag 30 januari 2022)
ook beschuldigd van het hacken van Oekraïense overheidsinstanties,
terwijl Oekraïne zelf bomvol hackers zit……. (er wordt trouwens ook
vanuit Nederland heel veel gehackt en gephisht, maar daarover lult men
liever al helemaal niet in de reguliere media….) 

———————————————– 

** Zie o.a.: ‘NAVO operatie Sea Breeze: oefening in aanval op Rusland‘ (!!!!)

———————————————-

Zie ook: Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de hieronder getoonde!!!)

Oekraïne crisis: Bill Clinton één van de aanstichters van de crisis

NAVO onder leiding van de VS op oorlogspad tegen Rusland: de weg naar WOIII….

Bang voor een meteoor? De kans op een nucleaire oorlog is oneindig veel groter

Allard Pierson museum en de kunstschatten uit musea van De Krim plus de leugens van de ‘onafhankelijke zendgemachtigde’ NOS‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

NAVO akkoord met plan tegen groeiende Russische dreiging, ofwel: NAVO bereidt zich voor op oorlog

Belgische
legercommandant Hofman beschuldigt Rusland van opstoken complottheorieën
rond militair Conings, om zo een cyberleger af te dwingen en liegt
voorts ‘en passant’ over marinefregat

NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….‘ (!!!!)

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen
‘ Zie de links in dat bericht naar meer berichten over het Navalny
sprookje >> een blootstelling aan novitsjok is ten allen tijde
zonder meer dodelijk!!!

Tony Blinken (VS minister BuZa) heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie‘ (!!!!)

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek‘ (!!!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..
‘ En dan de volgende (!!!):

VS generaal steunt een preventieve aanval met kernwapens‘ (!!!!)

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen

Franse luchtmacht oefent voor WOIII op nucleaire lange-afstands bombardementen……….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland‘ (!!!!)

Star Wars 2.0: Trump wil een ‘raketafweersysteem’ in de ruimte

Jens
Stoltenberg (NAVO zetbaas): de NAVO bombardeerde Servië om het volk te
kunnen redden, of Servië nu maar even NAVO lid wil worden……..
Ja ja, deze smerige oorlogsmisdadger durft wel hè??!!!

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko‘(!!!!)

Anti-Russische propaganda, een kleine trieste rondgang in het hersenspoelen van de westerse bevolking‘ (!!!!)

Brief aan de Russische bevolking over ‘Defender 2020’, de zoveelste militaire NAVO oefening langs de grens van hun land‘ (!!!!)

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky‘ (!!!!)

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

VS torpedojager arriveert in Zwarte Zee terwijl de boel daar op scherp staat……..

Porosjenko (Oekraïne) roept de NAVO op tot oorlog tegen Rusland

Election ploy? Poroshenko declares martial law in Ukraine after Kerch standoff

VS senator Rand Paul stelt n.a.v. NAVO-top dat men de zaak moet bekijken vanuit het Russische perspectief

Putin en Trump halen spanning uit de lucht >> de westerse wereld schreeuwt moord en brand……

Afspraken met de VS maken? Voor je het weet heb je te maken met een ‘verspreking’ van de president….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oekraïne,
Georgië en Moldavië hebben oud bondgenootschap doen herleven, in
voorbereiding op NAVO lidmaatschap en verdere actie tegen
Rusland……..
‘ (!!!!)

De Krim, Georgië en Syrië >> de anti-Russische propaganda…..‘ (!!!!) Onder andere meer over de annexatie leugen van De Krim!!

Oekraïne en NAVO bezig met uitlokking WOIII………

VS levert neonazi-leger Oekraïne voor 250 miljoen dollar aan wapens

Oliepijpleiding in Ecuadoraanse Amazonewoud lekt voor tweede keer in twee jaar tijd gigantische hoeveelheid olie

Weer een olielek in het Ecuadoraanse Amazonewoud op de oevers van de Coca Rivier…… Weer zijn de 27.000 oorspronkelijke bewoners van het gebied de klos, het leefgebied van het Kichwa volk is zwaar vervuild, met een rivier waaruit ze geen water kunnen gebruiken, laat staan dat ze nog kunnen vissen……

De Ecuadoraanse regering en het staatsoliebedrijf OCP zijn de hoofdverantwoordelijken, zij hebben niet geluisterd naar waarschuwingen dat een nieuw lek was te verwachten na die van april 2020…… Erger nog: deze neoliberale flutregering liegt zelfs over het laatste olielek en stelt dat de rivier en het gebied verder geen vervuiling te wachten staat door dit nieuwe lek, men zou het lek onder controle hebben…. Terwijl drones al hebben laten zien dat de rivier vervuild is met olie…… (zie de foto hierboven)

Hier de pijpleiding die in 2020 zorgde voor een enorme olievervuiling. Eerder al zorgde een olievervuiling door Chevron voor grote schade aan wateren en woud, het ging destijds om 18 miljard gallon gitige olie afval dat het bedrijf weg had laten lopen in het Amazonewoud……. (1 gallon is iets meer dan 3,78 liter…….)

Chevron weigerde destijds een schadevergoeding te betalen die een Ecuadoraanse rechter het bedrijf had opgelegd….. Chevron verloor zowaar een rechtszaak in de VS tegen deze uitspraak…. (de brutaliteit voor zo’n puissant rijk bedrijf om dan te weigeren een schadevergoeding te betalen >> te schunnig voor woorden!!) 

Schandelijk genoeg heeft Chevron deze zaak uiteindelijk toch gewonnen en die overwinning gaat zover dat critici vervolgd kunnen worden als ze stellen dat Chevron de door haar veroorzaakte olievervuiling moet opruimen (wat volgens deskundigen de grootste olievervuilingen ooit is, de eerste grote vervuiling in deze zaak werd veroorzaakt door Texaco, een oliebedrijf dat in 2001 wed overgenomen door Chevron)

Er loopt nu een zaak voor het Ecuadoraanse hooggerechtshof, daar een lagere ‘rechter’ de zaak van de oorspronkelijke bevolking, milieugroepen en mensenrechtenorganisaties niet ontvankelijk verklaarde…. De Kichwa en  deze organisaties stellen dat er maatregelen moeten worden genomen, die toekomstige olievervuiling moeten voorkomen. 

Lees en teken de petitie ajb van AmazonFrontlines en geeft het door!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Breaking! Huge Oil Spill in Ecuador 🆘 Take Action Now

 

This weekend, a massive oil spill burst in Ecuador on the banks of the Coca River, as the OCP Ecuador pipeline ruptured for the second time in two years.

Over
27,000 Kichwa living downriver who are still suffering impacts of the
major April 2020 oil spill off the same pipeline now face another
environmental disaster.
Their demands to President Lasso’s
government and an urgent lawsuit in the courts fell on deaf ears, and
now their worst fears have become a reality.

Indigenous and Human Rights groups WARNED that a new spill was imminent.
OCP, the owner of the pipeline, and the Ecuadorian state are
responsible for this travesty, putting oil and profit over the lives of
the Kichwa, and the fragile Amazonian river ecosystems.

Clear evidence shows that OCP Ecuador lied and knowingly endangered Kichwa communities downriver after last week’s spill
by stating in its official communication that the spill occurred “in a
zone in which the tube is not directly exposed to rivers, and the flow
of oil has been controlled.” Our team captured drone images clearly
showing the crude oil flowing into the river. We must end the impunity!

After
the lower court judge threw out their lawsuit seeking justice and
urgent measures to prevent future spills after the massive April 2020
oil spill, the Kichwa brought their case before Ecuador’s highest court.

The case is still pending before Ecuador’s Constitutional Court. We need you to tell the nine justices that we CANNOT WAIT ANY LONGER! We must act NOW to prevent future devastation in the Amazon.

Take Action for the Amazon

Take action today by signing the letter to Ecuador’s Constitutional Court in support of Kichwa communities’ appeal for justice. The Amazon cannot wait.

For justice,


Kate Horner

Acting Executive Director

Amazon Frontlines

———————————-

Hier de tekst bij de petitie, voor de begeleidende video zie het origineel:

 

On January, 28th,
2022, for the second time in two years, a huge oil spill in occurred in
the Ecuadorian Amazon on the banks of the Coca river, as the OCP
pipeline ruptured again. Over 27,000 Kichwa living downriver still
suffering impacts of massive April 2020 oil spill now face another
environmental disaster. Their demands to President Lasso’s government
and an urgent lawsuit in the courts fell on deaf ears last year, and now
their worst fears have become a reality.

After the lower court judge threw out their lawsuit seeking justice
and urgent measures to prevent future spills after the massive April
2020, the Kichwa brought their case before Ecuador’s highest court. The
case is still pending before the Constitutional Court and we need you to
tell the nine justices that we CANNOT WAIT ANY LONGER!

To the Honorable Justices of the Constitutional (Supreme) Court of Ecuador:

We, concerned citizens of the world, write
to express our profound interest in a decision of global consequence
that stands before your court. Your ruling in the appeal of a lower
court decision to dismiss a lawsuit brought by Indigenous and human
rights organizations for damages caused by Ecuador’s oil spill on April
7, 2020 will directly impact the lives of 27,000 Indigenous people
living along the banks of the Coca and Napo rivers. Additionally, with
this ruling, you have the opportunity to uphold the Rights of Nature and
to protect the Amazon rainforest, which every human being on earth
depends on to maintain a stable and life-sustaining climate.

We therefore submit this Amicus Curiae or
“friends of the court” letter to urge a just and lawful outcome. At
least 15,800 barrels (664,000 gallons) of crude oil and other pollutants
spilled into Amazon rivers and tributaries as a result of the rupture
of the Trans-Ecuadorian Oil Pipeline System (SOTE) and the Heavy Crude
Oil Pipeline (OCP), and yet the Ecuadorian government and oil companies
have thus far evaded adequate remediation, remedies for affected
peoples, and precautions to avoid another spill. This was an entirely
avoidable catastrophe— one that is likely to occur again if justice is
not served in this appeal.

Evidence shows that the government and oil
companies were well-advised that increased soil erosion along the
riverbanks could cause a pipeline rupture. There was no alert system in
place to warn downriver communities about contamination from the spill,
nor were they consulted on the companies’ remediation plan. In the
middle of a global pandemic and national lockdown, affected communities
were provided with woefully inadequate emergency food and water rations,
and five months later there is still visible contamination along the
riverbanks.

Read the Full Letter

=========================================

Zie ook: ‘Ecuadoraanse president wil een verdubbeling van oliewinning en mijnbouw in Amazonegebied wat ten koste gaat van de oorspronkelijke bevolking

Oliemaatschappijen moeten verantwoording nemen voor vervuiling in het Amazonegebied en stoppen met oliewinning

Ecuadoraans Los Cedros Cloud Forest dreigt te worden vernietigd door mijnbouwbedrijven als Biliton‘  

As
Amazon burns BlackRock emerges as world’s largest investor in
deforestation,
 
Down
to Earth, 31 August 2019

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘  

Ecuadoraanse stam bereid te sterven voor regenwoud‘ 

Coronavirus: Amazonevolkeren die niet in aanraking zijn geweest met de rest van de wereld lopen groot gevaar uit te sterven‘ 

Missionarissen van de dood gaan in het Amazonewoud de ‘goede boodschap verkondigen’‘ 

Ecuadoraanse
oorspronkelijke bevolking behaalt grote overwinning op de ‘Dag van de
Oorspronkelijke Bevolking’, voorheen Columbusdag

Chevron krijgt van de rechter toestemming straffeloos het milieu te vervuilen en verzet daartegen is strafbaar……..

Ecuadoraans natuurgebied wordt geofferd aan zwaar vervuilende mijnbouw

Bolsonaro (president Brazilië) geeft groen licht voor verdergaande genocide op oorspronkelijke volkeren 

Bescherm de Amazone bovenloop tegen commerciële activiteiten

Bolsonaro, de Braziliaanse president, heeft lak aan de oorspronkelijke volkeren en dat kost deze mensen het leven…….

Amazonegebied in brand, Black Rock verdient daar vele miljoenen mee

Braziliaanse natuurbeschermer vermoord door illegale houthakkers

Waorani volk heeft 500.000 handtekeningen nodig voor het redden van hun woud en manier van leven vs. oliewinning

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

BlackRock investeert in vernieling Amazonewoud, BlackRock ook verantwoordelijk voor suïcides door microkredietnemers

Stop olieboringen in het Amazonegebied van het Waorani volk

Britse oliemaatschappij Amerisur bedreigt het bestaan van het Siona volk in het Colombiaanse oerwoud


Bolsonaro 8 maanden president: nu al 84% meer bosbranden in het Amazonewoud……


Mensenrechten-
en milieuactivisten worden massaal vermoord in Brazilië en Colombia,
waar het laatste land NAVO bases heeft…….

VS heeft Hondurese speciale eenheden getraind die protesten tegen een waterkrachtcentrale gewelddadig hebben neergeslagen……

Berta Cáceres voorvechter gelijke rechten en milieuactivist vermoord in Honduras

Hondurese activiste ontvoerd en vermoord (alweer…), met instemming van de VS………

Hillary Clinton mede verantwoordelijk voor moord op Berta Cáceres………..

Door VS gesteunde bewind in Honduras heeft de staat van beleg afgekondigd……..

Neil Young en Joni Mitchell maken grote vergissing: censuur niet de weg, terwijl tegengestelde COVID mening meer en meer lijkt te kloppen

In de VS en elders is er nogal wat ergernis ontstaan over de eis van Neil Young en Joni Mitchell aan Spotify om Joe Rogan van haar platform te censureren….. Ik was altijd liefhebber van Neil Youngs en Joni Mitchells muziek, maar met de eis van deze twee, in deze zaak ronduit sufferds, kan ik het niet eens zijn….. 

Op deze p[lek heb ik al vaker gezegd dat censuur niet thuishoort in een democratie, zoals ook het demoniseren van minderheden daar niet thuishoort >> censuur hoort thuis in een dictatuur!! Als je denkt dat je mensen tot zwijgen moet brengen omdat hun mening je niet aanstaat bedenk dan altijd dat censuur zich uiteindelijk ook tegen jezelf zal keren…….

Als men de discussie niet kan winnen is censuur van wat de tegenpartij zegt het meest zwakke bod dat je kan bedenken, blijkbaar zijn jouw argumenten dan te zwak om iedereen te overtuigen……

Een komiek met de naam Adam Carolla (ken deze persoon niet en weet niet waar deze verder voor staat) sloeg de spijker op de kop toen hem op het ultrarechtse Fox News door opperhufter  Sean Hannity werd gevraagd of men niet beter simpelweg kan stoppen met luisteren naar de podcast van Joe Rogan als men zich daaraan ergert, waarop Carolla volkomen terecht antwoordde dat men heeft gekozen dat er maar één weg is als het gaat om COVID-19 en als je je buiten die weg begeeft moet je (blijkbaar) worden uitgesloten…… 

Carolla stelde verder dat het ironisch is dat figuren als artiesten die zich altijd tegen de gevestigde orde hebben opgesteld nu pleiten voor de kromme redeneringen van de gevestigde orde….. (en op een schandelijke manier!!)

Alweer volkomen terecht vroeg Carolla zich af waar de gevestigde orde in het geval van COVID-19 en alle maatregelen daartegen denkt gelijk te hebben, terwijl ze daarbij klagen over desinformatie: Jullie hebben de stranden gesloten, jullie hebben de scholen gesloten, mondmaskers zouden ons allemaal redden (van het virus), het vaccin zou effectief zijn, natuurlijke immuniteit zou niet effectief zijn (en is dat bewezen wel degelijk, Ap), waarin hebben jullie gelijk gehad??

Vervolgens laat Carolla zien dat hij een rechtse komiek is, met de zin dat het ‘slaggemiddelde van Joe Rogan altijd hoger is vergeleken met dat van CNN, doordat CNN ‘ivermectin’ afwees als geneesmiddel tegen COVID en het neerzette als een ontwormingsmiddel voor paarden (wat het deels wel degelijk is).

Verder laat Carolla zien dat hij even kleingeestig is als Neil Young in deze door te stellen dat Neil Young verbannen moet worden van Spotify………

Maar het blijft natuurlijk intriest dat artiesten als Neil Young en Joni Mitchell eisen dat Spotify censuur toepast…… Zij zouden wel de laatsten moeten zijn die dit eisen……..

Onlangs had Caitlin Johnstone een mooie uitspraak over censuur: ‘Speech Is Only Free If Dissenting Voices Get Heard’* ofwel: ‘Spraak kan alleen vrij zijn als afwijkende stemmen ook kunnen worden gehoord’

En nogmaals: dat betekent niet dat je oproepen tot moord, verkrachting en marteling ook toe moet staan, dat hoeft niet eens simpelweg omdat dit al is verboden bij wet (in de meeste landen op onze planeet).

Hey Neil, this isn’t ‘Rockin’ In The Free World, what you want is: Censorship For A World That Is Already Unfree!! (overigens altijd al een vreemde tekst gevonden, daar de VS nu juist altijd al het tegenovergestelde is geweest van een vrije wereld, althans voor de veruit overgrote meerderheid van het volk daar…… [overigens niet dat het hier veel beter is….])

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

“What Have You Guys Been Right About?” Adam Carolla Slams Media Over Joe Rogan Controversy

Sunday, Jan 30, 2022 – 06:11 AM

Authored by Paul Joseph Watson via Summit News,

Comedian
Adam Carolla slammed the media over their demand that Joe Rogan be
censored for pushing “misinformation,” asking them, “What have you guys
been right about?”


Fox News host Sean Hannity asked Carolla why people demanding for
Rogan to be censored couldn’t just choose not to listen to him.

“Basically
we’ve decided there’s one lane you can be in when it comes to COVID and
if you get outside of that lane, you need to be shut down,”
the comedian responded.

Carolla
said that it was ironic how traditionally anti-establishment figures
like rockers and artists were now doing the bidding of the
establishment.

Scott Morefield

@SKMorefield

Comedian @adamcarolla defends Joe Rogan: “Think about what all these idiots are saying. They’re worried about misinformation … What have you guys been right about? I’d put Joe Rogan’s batting average up against CNN’s batting average any day of the week.” 

 

(voor de video in dit Twitterbericht: klik op deze link

4:09 AM · Jan 28, 2022Twitter Web App

943 Retweets

88 Quote Tweets

3,879 Likes

“Their job is to push back against the man and Neil Young
should know the man isn’t Joe Rogan, the man is Dr. Fauci, the man is
Governor Gavin Newsom, the man is the CDC, the man is the WHO, the man
is Biden,”
said Carolla.

“That’s who the man is,
you’re an old rocker, you’re supposed to push back against the man – Joe
Rogan is pushing back against the man and you’re pushing back against
Joe Rogan,” he added.

Carolla then made a mockery of legacy media outlets and shows like The View constantly complaining about COVID “misinformation.”

“What have you guys been right about?” he asked.

“You
closed the beaches down, you closed the schools down, cloth masks were
gonna save us all, the vaccine was gonna be effective, natural immunity
wasn’t effective – what have you been right about?”

The
comedian then asserted that he would be confident in putting Joe
Rogan’s batting average up against CNN’s batting average “any day of the
week,” referring to CNN’s infamous dismissal of Ivermectin as horse
dewormer.

Carolla returned to the issue of Neil Young demanding
his music be removed from Spotify, remarking, “Guys like Neil Young, who
back in the day would have been on the side of natural immunity are now on the side of big pharma and pushing back against natural immunity, so the whole thing is upside down.”

====================================

* Uit het artikel van Caitlin: ‘Speech Is Only Free If Dissenting Voices Get Heard: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

—————————————–

Zie ook: ‘EU medicijnregelgever EMA en de WHO roepen op te stoppen met COVID boosters vanwege aantasting immuunsysteem en falen bij bestrijding Coronavirus

COVID-19: IC verpleegkundige OLVG slaakt noodkreet
1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders lopen het virus op tijdens wintersportvakantie in Oostenrijk

CDC (VS) haalt
uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig
zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie
‘ (!!!!)

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is nu 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

En dit nadat de ex-minister van Volksgezondheid, CDA blunderkont Hugo
de Jonge vorig jaar liet weten dat de eerste 2 vaccinaties voldoende
bescherming zouden bieden tegen nieuwe varianten, om daarna op te merken
dat mensen die gevaccineerd zijn niet moeten denken dat ze veilig
zijn….. ha! ha! ha! ha! (zie de afbeelding met tekst verderop hieronder)

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins >> de laatste is het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

————————————–

Hier links naar berichten die deels meer met censuur te maken hebben:Twitter komt met een nieuwe vorm van censuur: ‘Birdwatch’, naar voorbeeld van Wikipedia

Trumpisme
en fascisme eindig je niet met censuur en andere autoritaire
maatregelen, maar door de condities te veranderen die e.e.a. mogelijk
hebben gemaakt

Joe
Biden belazert het volk en de rel op Capitol Hill leidt tot Patriot Act
II: totale controle op het volk, ofwel de vorming van een totale
politiestaat
‘ 

Censuur vanwege Trumps Twittergedrag en de rel op Capitol Hill is precies de weg die vooral niet moet worden ingeslagen

De VS is rijp voor fascistisch bestuur, wat zeg ik…….

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (met aandacht voor het feit dat Joe Biden in feite de eerste Patriot Act heeft geschreven…..)

Rellen op Capitol Hill: burgeroorlog in VS dichterbij dan de laatste 155 jaar en de roep om censuur klinkt harder dan ooit

Joe Biden heeft het Coronasteunpakket voor de arme bevolking gesaboteerd‘ 

2020 het jaar dat de vrijheidsboom in brand werd gestoken

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit…
.’

‘Coronavirus en schending mensenrechten

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten‘ (en zie de links in dat bericht)

LIMC
(leger) nu pas door minister van Defensie Bijleveld op non actief
gesteld, na ernstige inbreuk op privacy en schending mensenrechten
‘ 

LIMC (landmacht) gaat haar boek wel heel ver te buiten, misdadig en mensenrechtenschendend ver!!

‘Operatie
Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel
verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland
‘ (en uiteraard het in de hand houden van ‘subversieve krachten’ in Nederland)

RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (!!!!)

Censuur in Nederland rukt op: de weg naar een nieuwe fascistische wereldorde

Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek
(op de echte journalistiek wel te verstaan, helaas is die bijna geheel
uitgerangeerd in de reguliere westerse media) >> (en zie de links
in dat bericht, naar meer artikelen over Assange)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ 

Zeg nee tegen de Corona spoedwet!‘ (een bericht met daaraan verbonden ‘een petitie tegen die ‘nood-spoedwet’.

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

The Science of Fear: How The Elitists Use it to Control Us & How to Break Free

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………‘ (een bericht uit 2018….)

Twitter
weert waarheid: Paul Craig Roberts in de ban, Roberts >> de grote
criticus van de illegale oorlogen die de VS voert

Facebooks zuivering van de alternatieve (nieuws) media staat nog in de kinderschoenen

The US military’s vision for state censorship

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Facebook censureert de waarheid over Columbus en de verovering van de Amerika’s…….

Facebook censuur gestuurd door het westers militair-industrieel complex en de NAVO in het bijzonder……….

Why the Coordinated Alternative Media Purge Should Terrify Everyone‘ (Tyler Durden op Zero Hedge)

First They Came for Alex Jones — We Told You We Were Next — We Were‘ (Matt Agorist op The Free Thought Project)

CNN, de grote brenger van ‘fake news!!!’

Facebook en Twitter verwijderen nu volledige accounts………

Facebook (en Twitter) onderdrukt meningsvorming door het verwijderen van (echt) onafhankelijke media

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……

Facebook en Twitter verwijderen de eerlijke journalistiek en oprechte opinie >> censuur…..

Facebook verlaat ‘tranding news’ voor ‘brekend nieuws’ van 80 reguliere mediaorganen, ofwel nog meer ‘fake news…..’

Facebook komt met nieuwsshows van betrouwbare media als CNN en Fox News…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Censuur op het internet met vliegende start in de VS, ‘het land van het vrije woord….’

Facebook en NAVO werken samen in censuur op niet welgevallig nieuws……

Facebook helpt Saoedi-Arabië: doodstraf door onthoofding van vrouw die het waagde kritiek te uiten…..

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………

ThinkProgress eiste censuur van Facebook en werd inderdaad gecensureerd…. ha! ha! ha! ha!

VS staatscensuur op Facebook (ook in de EU)

Facebook stelt perstituee van New York Times aan als censuur-agent…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het echte Facebook schandaal: manipulatie van de gebruikers en gratis diensten voor eertijds presidentskandidaat Obama…….

Mark
Zuckerberg, Facebook doneerde aan de politici die hem in de VS aan de
tand voelden >> in het EU parlement maakte hij gebruik van
megalomane EU politici…..

Facebook wil samen met door Saoedi-Arabië gesubsidieerde denktank censureren…. ha! ha! ha! ha! ha!

Media Too Busy Defending John McCain to Report the News That Actually Affects You‘ Onder andere aandacht voor PRISM.

Westerse massa misleiding in aanloop naar WOIII……

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’

Eis een nee tegen censuur op het internet!‘ 

Facebook e.a. hebben lak aan AVG (GDPR), misbruik persoonsgegevens gaat gewoon door…….

Jeremy Corbyn wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’

Facebook: verrijking van oliemaatschappijen en andere grote bedrijven, plus wereldwijde corruptie…….

Rusland krijgt alweer de schuld van hacken, nu van oplichters Symantec en Facebook……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Facebook Purges Independent Media for “Political Disinformation”

Facebook Blocks Links to Free Speech Competitor ‘Minds’

Snoepfabrikanten belazeren de boel met hun ‘Nationale Week van Snoep Goed’

Ongelofelijk weer: snoepfabrikanten hebben ‘De Week van Snoep Goed’ ingevoerd, zogenaamd om mensen aan te zetten één van de tweeënvijftig weken verantwoord te laten snoepen……. Of dat ook maar enig verschil zal maken voor de schade aan het gebit en een aantal organen, plus het ontwikkelen van obesitas en diabetes die worden veroorzaakt door overmatig suikergebruik…….. (het is trouwens zo dat een slecht gebit kan zorgen voor een aantal ziekten >> het is dan ook schandalig dat de tandarts uit het basiszorgpakket is gehaald….)

Het kan nog gekker, beste bezoeker: Om de argeloze consument te helpen bij de keus voor het juiste gebruik van snoepgoed tijdens die week (die overigens plaatsvond van 17 t/m 23 januari jl.), hebben de fabrikanten een speciale box ontwikkeld, waar je uiteraard meer voor betaalt dan wanneer je de inhoud zelf bij elkaar koopt, niet alleen dat maar in die box zit ‘goed snoep’ dat bol staat van de suiker…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een oplichters!! Voor de vorm heeft men wat groente en fruit toegevoegd aan de ‘Snoep Goed Box’

Zoals al zo vaak verzucht op deze plek: men maakt zich druk om roken, terwijl de maag- en darmkankers het aantal rokerskankers overtreft, waar de eerst genoemde kankers voor het overgrote deel worden veroorzaakt door fout voedsel, frisdrank, alcohol en bereid voedsel, dit niet alleen door overmatig suikergebruik, zout en foute vetten, maar ook door de consumptie van vlees, dat kankers kan veroorzaken en daarbij zowat elk orgaan kunnen beschadigen, zoals hart, lever en nieren, waarbij ernstige vormen van deze ziekten tot de dood kunnen leiden, echter dat had je waarschijnlijk al begrepen……..

Bij suikergebruik loop je zoals gezegd ook nog het risico diabetes te ontwikkelen….. Daar heeft men in Japan wat op gevonden: de levensmiddelen- en frisdrankfabrikanten heeft men een aantal decennia geleden al verplicht tot het gebruik van stevia i.p.v. suiker, dit heeft geleid tot een grote vermindering in het aantal diabetesgevallen vergeleken met andere landen. Stevia kan bovendien bestaande diabetes stoppen in verdere ontwikkeling!! Verder is het gebruik van stevia goed in de strijd tegen tandbederf en obesitas, teveel kan je er niet van gebruiken, daar dit de smaak van frisdrank, snoep of voedsel verpest. 

Rokers zijn verslaafd en wel zo dat men in de wetenschap spreekt van een ziekte en om deze zieken te straffen verhoogt men keer op keer de tabaksaccijns, terwijl al lang bekend is dat dit niet leidt tot een vermindering van het aantal rokers….. Om te bewijzen dat het wel werkt, wijst men op Australië, waar tabak zo duur is dat mensen met een laag inkomen deze niet meer kunnen betalen….. Het is dan ook een publiek geheim in dat land, dat de rokers ongelofelijk veel gesmokkelde sigaretten roken……

In ons land durft longarts de Kanter te stellen dat de georganiseerde misdaad niet profiteert van de stijging in de prijs voor tabak en dat dit zelfs misdaad creëert…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Reken maar dat de ‘kurken eraf gaan’ bij de georganiseerde misdaad als er weer een prijsverhoging wordt aangekondigd!!!  

Je kan natuurlijk stellen dat suiker tot een bepaalde hoogte verslavend is, echter je zal nooit de afkickverschijnselen zien die rokers wel krijgen als ze stoppen (ben zelf in de lange tijd waarin ik al rook, 2 keer opgehouden met het roken van sigaretten, één keer vier jaar en een tweede keer één jaar)…… Het is dan ook schandalig dat de verantwoordelijke ministers en staatssecretarissen, plus opperhoofd Rutte, de levensmiddelen-, frisdrank- en snoepfabrikanten niet al lang hebben gedwongen te stoppen met het maken van ongezonde producten, of zelfs maar fout voedsel, frisdrank en snoep fiks in prijs te verhogen, wat men met tabaksverslaafden wel flikt en dat nogmaals met mensen die feitelijk ziek zijn….. (er is zelfs een flink aantal mensen dat genetisch gezien niet kan stoppen met welke verslaving dan ook…..)

Bedenk bij het voorgaande dat een groot deel van de tabaksverslaafden tot de laagste inkomensgroepen behoren en vaak al onder stress leven daar men zelfs met twee banen niet weet hoe men rond moet komen >> bepaald geen motivatie om te stoppen met roken, integendeel….. 

Verder gaan er jaarlijks 18.000 mensen jaren eerder dood (na een akelig ziekbed) door het langdurig inademen van auto-uitstoot, let wel het echte cijfer*, reken maar dat zich hier een groot aantal rokende chauffeurs tussen bevindt, echter bij hen wijdt men de kanker zonder meer aan het roken…..  

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

Hier de tekst en bedelbrief van foodwatch dat al jaren strijdt voor wettelijke maatregelen, echter keer op keer vergeefs, vergelijk dat eens met de hysterische maatregelen tegen COVID-19….. (als je een centje overhebt….)

Helaas een gebruikelijke waardeloze lay-out van foodwatch, ik krijg het niet op orde, vandaar ook mijn excuus voor de gebrekkige weergave van het volgende (je kan hier klikken voor het lezen van de tekst op de site van foodwatch):

Snoepfabrikanten hebben boter op hun hoofd

foodwatch Nederland | Frank Lindner

Laat voedseladviezen niet over aan producenten!

Al gehoord van de ‘Nationale Week van Snoep Goed’? Dit
is een zelfbenoemde actieweek van diverse voedselproducenten, waarbij ze
kinderen en volwassenen aansporen ‘gezond te snoepen’ en ongezonde
tussendoortjes te laten staan. Je denkt wellicht dat het een goed
initiatief is, maar niets is minder waar… In deze nieuwsbrief vertellen we
waarom die snoepfabrikanten boter op hun hoofd hebben!

In het kader van de actieweek hebben fabrikanten de ‘Snoep Goed Box’
gelanceerd. Een box gevuld met ‘gezonde snoepjes en tussendoortjes’.
In de praktijk zijn deze bewerkte en voorverpakte snoepjes vooral
erg suikerrijk! Er zat bovendien maar heel weinig verse groente en fruit in
die box.
Wij moesten hier hard om lachen, maar eigenlijk is dit
natuurlijk om te huilen!


Steun je ons in de strijd tegen kindermarketing en voor een gezonder
voedselaanbod? ››

 

Suiker een gezond imago verschaffen…

De inhoud van de Snoep Goed Box…

 

Kinderen en volwassenen in Nederland consumeren veel te veel suiker. Al halverwege het jaar zien we bij foodwatch keer op keer de eerste Suikermaxdagen verschijnen. Dit zijn data waarop een bepaalde leeftijdscategorie haar jaarhoeveelheid aan suiker al op heeft.

In de nieuwsbrief van de Week van Snoep Goed
prijst men vooral de eigen waar aan als ‘gezonde alternatieven’…

Helaas voor consumenten en fabrikanten,
suiker = suiker. Ook de ogenschijnlijk goedbedoelde ‘gezonde’ snoepjes van
de diverse fabrikanten achter de ‘Week van Snoep Goed’. Deze producten
bestaan uit 40% tot soms haast zelfs 70% suiker.
Een snack een
gezond imago verschaffen waarvan het hoofdbestanddeel suikers is, is echt
niet de juiste manier. Dat vinden niet alleen wij, ook het Voedingscentrum en voedingswetenschappers
delen deze overtuiging. En jullie, want afgelopen december ging het Gouden Windei naar de Let’s ‘groentesnoepjes’ van
Nicolette van Dam.

 

Fabrikanten weten eigenlijk wel wat echt gezond is…


Journalist en programmamaker Teun van de Keuken is het met ons
eens!

Deelnemers aan ‘de Week van Snoep Goed’ die het digitale ‘Snoep Goed
Magazine’ goed hebben gelezen, zagen in hele kleine lettertjes bij
informatie over de Snoep Goed Box: “De voorverpakte
producten uit deze box zijn een verantwoord alternatief. Uiteraard
blijven verse groenten en vers fruit de beste tussendoortjes. Beperk het
eten van deze snacks dus tot maximaal één portie per
dag.

Terug de beklaagdenbank in

Screenshot van de webshop van FruitFunk op 24-01-2021

Eén van de deelnemende bedrijven achter de Stichting Snoep Goed,
FruitFunk, hebben we in 2020 voor de Reclame Code Commissie gesleept
vanwege het gebruik van Paw
Patrol figuren op hun verpakkingen
.
De reclamecode verbood
toen al bekende kinderidolen op voedingsmiddelen, bedoeld voor kinderen
tussen 0 en 6 jaar. Maar FruitFunk had toen nog een lopend contract met de
licentiepartner dat mocht worden uitgediend. Ze kwamen ermee weg.

Maar dat zal nu niet meer lukken. Hun contract om Paw Patrol te mogen
gebruiken liep 31 december 2021 af, maar nog steeds staan de bekende
kinderidolen op diverse pakjes snoepgoed. Het is dus tijd om
FruitFunk opnieuw aan te klagen! Bekende kinderidolen horen en mogen niet
op voedselverpakkingen staan!


Steun onze campagnes ››

 

Foodwatch wil – zoals je wellicht weet – een
verbod op alle vormen van kindermarketing voor producten die buiten de
Schijf van Vijf vallen.
We roepen op om de leeftijdsgrens voor
kindermarketing te verhogen van 12 naar 18 jaar. Voorverpakte snoepjes
vol suikers vallen buiten de Schijf van Vijf. 

Marketing hiervan, zoals via een initiatief zoals de
‘Snoep Goed Box’, is niet wenselijk. Zeker niet met vrolijke
fantasiefiguren op de verpakkingen en soms ook kinderspeeltjes erbij!
Voor ouders is het belangrijk dat ze een weloverwogen keuze kunnen
maken. Snoep dat een onterecht gezond imago aanmeet, maakt die keuze
moeilijker!

DEEL DEZE NIEUWSBRIEF OP SOCIAL MEDIA:


Met vriendelijke groet,


Frank Lindner, Campaigner

========================================= 

* Nederlander leeft 13 maanden korter door luchtvervuiling, dat zijn meer dan 260.000 mensenlevens‘ Lullig genoeg overlijden er werkelijk mensen vele jaren eerder doordat
zij bijvoorbeeld longkanker hebben opgelopen door langdurige auto-uitstoot inademing en dan
gaat het om mensen die nooit hebben gerookt, ofwel ook onder de rokers
kunnen er longkankers zijn ontstaan door de uitlaatgassen van
auto’s….. (zo rookt een flink deel van de beroepschauffeurs….)

—————————————- 

Zie ook: Supermarkten akkoord met leeftijdsgrens voor energiedrank, Rutte 3 (en nu 4) doodstil terwijl de gevolgen desastreus zijn……‘ (!!!!)

Verkiezingslobby voedingsindustrie zorgt ervoor dat politieke partijen blijvend de economie boven volksgezondheid stellen‘ Zie wat dat betreft ook het label ‘volksgezondheid en economie’ (>> versus), direct onder dit bericht

Paul
Blokhuis (staatssecretaris ‘Volksgezondheid’ ChristenUnie) acht een
suikertaks niet wenselijk en ach dat daar doden door vallen: so what?
‘ (!!!!)

Paul Blokhuis (CU Tweede Kamer) wil alweer gezond voedsel in schoolkantines……. Aáyáyáááy!‘ 

Paulus Blokhuis (staatssecretaris ‘Christen’Unie) gaat ‘de strijd’ aan met overgewicht…… Zandzakken voor de deur!!!

Wie regeert er echt in Nederland? Coca-Cola en Unilever zijn zeker van de partij

Marc Jansen vindt de subsidie van de Postcode Loterij voor Wakker Dier schandalig‘ 

Voedselveiligheid en broodje aap verhalen…….

Martijn Katan (hoogleraar VU) verklaart suiker veilig……. AUW!!!‘ De grootste sukkels kunnen tegenwoordig hoogleraar worden….. Zie wat deze enorme zak betreft ook:

Katan verbaasd over effect van minder suiker‘,

Gevaarlijke doses suiker gevonden in warme dranken…… Starbucks heeft de ‘hoofdprijs….’

Edith Schippers eindelijk overtuigd dat suiker, zout en (fout) vet een gevaar vormen voor de volksgezondheid……… Hoewel??‘ 

———————————————-

Wat betreft de zorg en tandzorg zie:Hugo de Jonge (CDA minister) brengt collectieve zorgverzekeringen terug van 10 naar 5%
Eén van de vele smerige rotstreken van deze CDA blunderhufter….. De
huurders hebben dan ook niets anders dan ellende te verwachten van deze
neoliberale ploert!!

Hubert Smeets met partijdig commentaar op persronde van de Russische president Putin
Oorlogshitser Smeets met commentaar op de  gratis gezondheidszorg in
Rusland (ja ja, en ga maar na wat je hier betaalt per jaar, zeker als je
een aantal keren naar de huisarts moet voor klachten die onder het
eigen risico vallen, zoals schandalig genoeg ook de tandzorg voor mensen
vanaf 18 jaar…. Er is een groot aantal arme Nederlanders (mensen die
tegen, op, of onder de armoedegrens moeten leven) dat de zorg mijdt met
alle desastreuze gevolgen van dien, immers te laat naar de huisarts gaan kan
leiden tot een langdurige en peperdure ziekenhuisopname of zelfs de
dood….. Daarover gesproken: dood aan het neoliberalisme van Rutte en z’n (nieuwe) bende oplichters!!! (Rutte 4)

Tandarts: niet voor 600.000 kinderen >> tandzorg moet terug in basispakket‘ Een bericht waarin ook tandzorg voor ouderen wordt besproken.

‘De tandarts moet weer terug in het basispakket’” En niet alleen voor kinderen!!

De verzekering van de tandzorg, hoe worden wij belazerd?

De tandzorg in Nederland‘ Een bericht uit 2011 over de PVV die orthodontie uit het basispakket voor kinderen wilde tillen…. (ja ja rechtse kiezers!!)

Rusland bereidt een duivels plan voor aldus anonieme bronnen in GB en VS: zoals gewoonlijk ontbreekt daarvoor elk bewijs……

Op 23 januari jl. heeft Caitlin Johnstone een artikel geschreven over een ‘uiterst serieuze openbaring’ afkomstig van de VS en de Britse regering, waarin wordt gewaarschuwd dat Rusland bezig is een actie voor te bereiden die moet leiden tot het installeren van een pro-Russische regering in Oekraïne…… 

En nee, geen transparantie over deze ‘uiterst serieuze claim’, waarvoor het bewijs geheim moet blijven, een claim waarin men in feite beschrijft dat Rusland een specialiteit van de VS zal gebruiken (al wordt dat laatste uiteraard niet genoemd): een false flag operatie, ofwel je begaat een ernstige misdaad en schuift deze vervolgens in de schoenen van een premier, president of dictator die niet netjes en onderdanig aan de VS leiband wenst te lopen (in dit geval dus aan de [niet bestaande] Russische leiband), daarna staat de weg open om daarop actie te ondernemen zoals het voeren van een illegale oorlog……. 

Wat die ‘transparantie’ betreft: ook de namen van degenen die e.e.a in de openbaarheid hebben gebracht zijn niet bekend, vandaar ook dat het hier ‘echt om uiterst serieuze berichtgeving gaat….’ De anonieme bronnen voor dit bericht stellen verder dat men met dit bericht wil voorkomen dat Putin ze zal uitvoeren…… ha! ha! ha! ha! ha!

Volgens de VS zouden Britse spionnen deze informatie boven water hebben gehaald, uiteraard zonder naam of rugnummer te noemen, stelt men verder dat deze spionnen spreken over solide bewijs….. ha! ha! ha! ha! ha! Voorts is het te gek voor woorden dat de reguliere westerse media en politici nog steeds in de leugens geloven die geheime diensten uit de VS of Groot-Brittannië brengen, terwijl het bewijs overweldigend is dat deze diensten keer op keer keihard liegen…. Ach de westerse reguliere media hebben al lang niets meer met onafhankelijke journalistiek te maken, ze brengen zelfs artikelen zonder deze te toetsen op waarheid, welnee de uitlatingen van anonieme personen die geen schijn van bewijs leveren voor hun claims zijn genoeg voor publicatie, alsof ze in en dictatuur de belangen van de heerser dienen…… 

Wat betreft de westerse politici: het gros van deze leugenachtige en onbetrouwbare hufters, die niets meer met een echte volksvertegenwoordiging te maken hebben, is besmet met het ‘VS-is-de-politie-van-de-wereld-virus’, daarbij buitelen ze over elkaar heen om te laten zien hoe ze achter de agressie van de VS staan, agressie of beter gezegd terreur waarbij alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen werden vermoord (en dat met hulp van andere NAVO-lidstaten, waaronder Nederland…..)

Kortom op een meer dan belachelijke manier, zonder ook maar een schijn van bewijs toe te voegen, wilde men Rusland nog verder demoniseren, al is dat tekenend voor alle haatzaaierij tegen Rusland die we de afgelopen jaren voor onze kiezen hebben gekregen….. Zoals de leugen dat Rusland Oost-Oekraïne zou zijn binnengevallen en De Krim zou hebben geannexeerd, leugens die de laatste maanden bijna elke dag wel worden herhaald in de reguliere westerse media (die zoals gezegd zonder uitzondering afhankelijke journalistiek bedrijven, ofwel die in feite geen journalistiek bedrijven in de zin van dat woord)…..

In 2014 kozen de bewoners van De Krim in een referendum massaal voor aansluiting bij Rusland, ook de oorspronkelijke bewoners kozen voor meer dan 80% voor die aansluiting, een referendum dat door internationale waarnemers als eerlijk en goed werd beoordeeld!!

De bewoners van De Krim wensten dit referendum daar de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj middels een coup werd afgezet en waar de VS de corrupte neonazi Porosjenko installeerden als ‘president’ (lees: juntaleider). Logisch dus dat het volk van De Krim koos voor aansluiting bij Rusland!! De Krim dat bovendien de grootste ijsvrije marinehavens van Rusland herbergt…… De opstand en coup in Oekraïne werd door de VS georganiseerd en geregisseerd, het koste de VS de lieve som van 4 miljard dollar, een bedrag dat VS minister van buitenlandse zaken onder Obama, Killary Clinton, een paar jaar eerder al had vrijgemaakt voor acties van de CIA…… (zoals het organiseren van demonstraties [met de inzet van Oekraïense  neonazi’s], het inhuren van moordenaars die op het Maidanplein in Kiev demonstranten en politieagenten hebben vermoord [om deze moorden in de schoenen te schuiven van Janoekovytsj >> ofwel hier was sprake van een false flag operatie], plus het organiseren en regisseren van de coup die de democratisch gekozen president Janoekovytsj ten val bracht……..) Eén en ander was ook voor het overgrote deel van de bewoners in Oost-Oekraïne het signaal om zich af te scheiden van Oekraïne!!!

Overigens is het ook nog eens zo dat de bewoners van De Krim al in 1991 aansluiting wensten bij Rusland, wat de Oekraïense regering destijds heeft afgewezen……. In 2015 en 2019 hebben westerse onderzoekers nog eens gecontroleerd hoe de bevolking van De Krim dacht over de aansluiting bij Rusland en ook toen stelde de overgrote meerderheid dat de aansluiting bij Rusland de juiste keus was!!! De hoogste tijd dat het westen eindelijk accepteert wat de bewoners van De Krim zelf hebben besloten en stoppen met hun leugen dat Rusland De Krim heeft geannexeerd, daar dit duidt op een vijandige overname van land door Rusland en dat is het ten enenmale niet, integendeel!!

De VS had inderdaad verwacht dat Rusland De Krim zou annexeren, juist vanwege de aanwezigheid van de grote Russische marinehavens op De Krim, men had in Washington totaal buiten de bewoners van De Krim gerekend die NB zelf besloten voor aansluiting bij Rusland!! (terwijl men dit had kunnen weten >> de zoveelste zeperd van de CIA!!)

Onbegrijpelijk dan ook gezien het voorgaande dat men in het westen nog steeds gelooft in de berg leugens die men dagelijks over hen uitstort…..

De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft een paar dagen geleden laten weten dat Rusland in het geheel niet van plan is om Oekraïne binnen te vallen >> me dunkt: een uitlating uit totaal onverdachte bron….. Terwijl het westen maar blijft doorgaan met het sturen van troepen naar buurlanden van Oekraïne en het land nog verder volproppen met wapens en dan het gore lef hebben te zeggen dat men uit is op een diplomatieke oplossing….. ha! ha! ha! ha! ha! Tja wat wil je, de westerse landen worden geregeerd door totaal onbetrouwbaar geteisem, dat maar wat graag meedoet aan illegale oorlogen en het uitvoeren van massamoorden zoals we de afgelopen 21 jaar ruimschoots aan westerse terreur hebben kunnen zien!!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Hier het artikel over deze zaak van Caitlin Johnstone:

Anonymous Officials Claim There’s An Evil Russian Plot Again But The Evidence Is Secret Again  

by Caitlin Johnstone


Listen to a reading of this article:

Major
western news publications are running a story about a sinister plot by
the Russian government, and—you may want to sit down for this—the
sources of the report are anonymous, and the evidence for it is secret.

The New York Times reports
that according to anonymous individuals within the US and British
governments, Russia is currently plotting to topple the existing
government of Ukraine in some way using some method and then somehow
install a puppet regime that is sympathetic to Moscow using some sort of
means. What specifically those means and methods might be are not
revealed to us in this very serious news report.

“The
communiqué provided few details about how Russia might go about
imposing a new government on Ukraine, and did not say whether such plans
were contingent on an invasion by Russian troops,” the Paper of Record
informs us. “British officials familiar with the situation, who spoke on
condition of anonymity, said the intent was both to head off the
activation of such plans as well as to put Mr. Putin on notice that this
plot had been exposed.”

Aaron Maté

@aaronjmate

Sounds like Britain has taken what the US actually did to Ukraine in 2014, and rebooted it for Russia. Here’s Obama-Biden official Victoria Nuland & then-US Amb. Geoffrey Pyatt privately deciding to install Arseniy Yatsenyuk (“Yats is the guy”) as Ukraine’s next Prime Minister:

(voor het zien van ‘de video’ klik op deze link)

The New York Times

@nytimes

·

Breaking News: Britain said that Russia had begun developing plans to install a pro-Kremlin leader in Kyiv, as Russian troops threaten Ukraine’s borders. nyti.ms/3IK79OX

12:21 AM · Jan 23, 2022Twitter Web App

1,100 Retweets

96 Quote Tweets

2,431 Likes 

 

Now
if you are hoping to be provided with some sort of evidence for these
incendiary claims, I’m afraid I’m going to have to disappoint you,
because get this: the journalists reporting on this story have not seen
any evidence. Apparently they’re just passing on unverified government
assertions made by unknown spies to their readers because they were told
to, which I guess is something journalists can do now?

I know, I know, I was a little surprised when I learned that too. But here it is, straight from the horse’s mouth:

“The
British communiqué provided no evidence to back up its assertion that
Russia was plotting to overthrow the Ukrainian government,” the Times
reports.

You
will be reassured however to learn that despite the actual evidence of
the actual Russian nefariousness being kept invisible to us, anonymous
officials within the US government have reviewed the intelligence
gathered by anonymous British spies for us and concluded on our behalf
that the evidence is solid.

“In
Washington, officials said they believe the British intelligence is
correct. Two officials said it had been collected by British
intelligence services,” The New York Times informs us.

You
see that? These claims about a devious Russian conspiracy have been
confirmed by anonymous government operatives in both the US and
the UK. That’s two separate, completely unconnected governments
independently verifying that these claims are true. That’s called
independent corroboration, gentlesirs. Basically the same as ironclad
proof.

Bryan MacDonald

@27khv

This story – which the British government has handed to media outlets – is so fake that it doesn’t sound remotely credible to anyone who knows anything about Ukraine.

If Russia were to conjure a scheme like this, Moscow would choose someone from the largest opposition party.

Quote Tweet

Natasha Bertrand

@NatashaBertrand

·

Breaking: The UK foreign office said in a statement on Saturday that it has information the Russian government is planning to “install a pro-Russian leader in Kyiv as it considers whether to invade and occupy Ukraine.”

Show this thread

10:32 AM · Jan 23, 2022Twitter Web App

121 Retweets

11 Quote Tweets

405 Likes

It
does seem a little strange to me, though, that after taking great
license to report anonymous government assertions without evidence The
New York Times seems to take issue with the Russian government making
unevidenced claims.

“Russian
officials have repeatedly denied any intention of launching an attack
against Ukraine, dismissing such accusations as ‘hysteria’ and claiming
without providing evidence that it is the government in Kyiv that is
seeking to escalate tensions,” write the article’s authors.

When
this report came out I was a bit surprised by the way unproven claims
by anonymous government sources are treated as actual news stories for
grown adults to read instead of empty nothing stuff to be ignored and
flushed down our mental toilet tubes, as I’m sure you were too. But I
did a little digging and it turns out that this sort of thing is
actually quite commonplace within western news media institutions, like
when we were told without evidence that the Russians were plotting a false flag operation in Ukraine, or like when we were told without evidence that the Russians are using high-tech ray guns to scramble the brains of US diplomats and spies and it turned out to be baseless, or like when we were told without evidence that the Russians were paying Afghan resistance fighters to kill western occupying troops and it turned out to be false and wrong, or like when we were told without evidence that Russians interfered in the United States election and it monopolized all news reports and political discourse for years, or like when we were told without evidence for years and years that Russia was about to invade Ukraine any minute now and then it kept not happening.

I’m
sure this time is different, though. After all that practice and all
that trial and error, I’m sure our trusted news media institutions have
perfected their craft and are now masters at reporting the truth.

______________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

==========================================

Zie ook: Hack
van Oekraïense overheid door landgenoten, of nee toch Rusland en
geheime diensten VS waarschuwen voor Russische false flag operatie
‘ Rusland werd een paar weken geleden (het is nu zondag 30 januari 2022) ook beschuldigd van het hacken van Oekraïense overheidsinstanties, terwijl Oekraïne zelf bomvol hackers zit……. (er wordt trouwens ook vanuit Nederland heel veel gehackt en gephisht, maar daarover lult men liever niet in de reguliere media….)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen

Oekraïne crisis: Bill Clinton één van de aanstichters van de crisis

NAVO uitbreiding in Oost-Europa is bewezen tegen gesloten overeenkomst met Rusland…….

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

NAVO is ‘vredesorganisatie’ als je ‘secretaris-generaal’ Jens Stoltenberg moet geloven: ‘geen kernraketten in Europa’

Aanslag
op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump
toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen
‘ Zie de links in dat bericht naar meer berichten over het Navalny
sprookje >> een blootstelling aan novitsjok is ten allen tijde
zonder meer dodelijk!!!

Tony Blinken heeft de Oekraïense president Zelensky de wacht aangezegd: zijn land is officieel een VS kolonie

Putin gaf het westen een memorabele les geopolitiek

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat‘ 

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS……..
‘ En dan de volgende (!!!):

VS generaal steunt een preventieve aanval met kernwapens

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen

Franse luchtmacht oefent voor WOIII op nucleaire lange-afstands bombardementen……….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

Star Wars 2.0: Trump wil een ‘raketafweersysteem’ in de ruimte

Jens
Stoltenberg (NAVO zetbaas): de NAVO bombardeerde Servië om het volk te
kunnen redden, of Servië nu maar even NAVO lid wil worden……..
‘ 

Uitgelekte telefoongesprekken tussen Trump en Putin bewijzen dat ‘Russiagaters gelijk hebben……’

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

Stoltenberg (topgraaier NAVO) wil nog meer kernraketten in Europa…….

VS dreigt INF verdrag op de zeggen >> Trump verwijt de Russische ketel dat die nucleair zwart ziet

Oekraïne
het toneel van grootschalige luchtmachtoefeningen met VS en NAVO, naast
een enorme militaire VS/NAVO oefening in Noorwegen


VS en Japan stoken samen de ‘oorlogsboel’ op over de Oost-Chinese Zee

Pentagon Report Points To US Preparations For Total War

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……

Zelenski (president Oekraïne) ingepakt door neonazi’s en beloften aan EU gedaan door Porosjenko

Oekraïne: opnieuw neonazi protesten op Maidanplein, vanwege Rusland vriendelijk handelen door president Zelensky

De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Joe Biden heeft al lang toegegeven dat hij Oekraïne onder druk zette een openbaar aanklager te ontslaan die zijn zoon vervolgde

Koning Willem Alexander vraagt Rusland om medewerking bij onderzoek naar rampvlucht MH17‘ (en zie de links in dat bericht naar meer informatie over rampvlucht MH17)

MH17:
JIT haalt zelfs de afscheiding van Oost-Oekraïne aan in de zoveelste
mislukte poging de schuld in de schoenen van Rusland te schuiven

Oekraïne kondigt staat van beleg af vanwege ‘Russische agressie’ in de Zee van Azov

————————————–

Wat betreft de westerse beschuldigingen aan het adres van Rusland en China van hacken en manipuleren, plus het brengen van westerse propaganda zie o.a.:VS
ministerie van defensie, lees: ministerie van (oorlog en) terreur:
wordt verdedigd door het westen, terwijl men Rusland en China
demoniseert

Verkiezingen Nicaragua: één grote demonisering in de westerse media, vergelijk dat eens met verkiezingen in de VS

VS propagandamachine onder de loep genomen door schrijver Nick Schou

Westerse oorlogshitserij tegen China over Taiwan: in de VS is 52% van de bevolking voor oorlog….

Elaine Luria (VS Huis van Afgevaardigden) wil Biden ‘carte blanche’ geven voor oorlog tegen China‘ (ook het militaire pact AUKUS komt aan bod in dit bericht)

Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III‘ (o.a. over AUKUS)

via Zuma Press

China: Ausländische Schiffe müssen sich in chinesischen Gewässern registrieren‘ 

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren‘ (o.a. over Aukus)

Veronderstel
dat er een terreurgroep zou zijn die in bezit was van: drones,
kruisraketten, kernkoppen, straaljagers, vliegdekschepen en bases over
de hele wereld

Militaire bases VS goed voor grote ‘defensie uitgaven’ en een garantie voor komende oorlogsvoering (o.a. over Aukus)

MIVD en media schoten 4 Russische bokken met de claim van spionage op de OPCW….

Nederland, Groot-Brittannië en VS schieten ‘4 geheime Russische spionage bokken’

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!

———————————-

Voor meer grootschalige VS terreur zie:CIA sinds oprichting: murder incorporated: een verdediging gegeven door ‘journalist’ Annie Jacobson

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 5 miljoen dodelijke
slachtoffers aan toegevoegd….. Zie wat dat betreft ook:

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen‘ en zie wat dat betreft ook: 

VS maakte 10 keer meer slachtoffers, dan de reguliere media rapporteerden……..‘ In de ‘oorlog tegen terreur’ die men beter had kunnen noemen: illegale oorlogen van de VS met grootschalige terreur…..

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………

CIA en 70 jaar desinformatie in Europese opiniebladen…………

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

‘VS ‘ministerie van propaganda’ had supervisie over meer dan 800 films en minstens duizend tv series……..

Iran: moderne oorlogspropaganda ingezet door VS tegen ‘ongehoorzaam land…

VS
en GB brengen propaganda die moet verdoezelen wat er echt gebeurt in
Syrië…….. Door VS gebombardeerde ‘gifgasfabriek’ niet bestaand….

———————————–

Voorts zie:Rob de Wijk: als je ‘iets negatiefs’ zegt over Putin, krijg je de sociale media over je heen……. AUW!!

De Wijk (HCSS) en zijn ‘frisse kijk’ op Rusland, ofwel: ongezouten anti-Rusland propaganda!

Rob de Wijk: in Rusland speelt het nucleaire denken een steeds grotere rol…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Hubert Smeets en zijn deskundige kijk op ‘spionerend’ Rusland…….. OEI!!! Als dat maar goed gaat!!

Hubert Smeets fantaseert er lekker kwaadaardig op los: na Boris Nemtsov is de jacht geopend in Rusland!!!‘ 

Hubert Smeets (NRC, RoR) schiet alweer een enorme Russische nepnieuws bok

Geert Jan Hahn en zijn ‘deskundige’ gekleurde kijk op Oekraïne…….. AAJAAAJAAAJ!!!
Deze enorme sufferd was Oost-Europa deskundige van BNR, maar de ene na
de andere blunder zorgde ervoor dat hij die taak moest neerleggen, nu is
hij de ‘EU deskundige’ van datzefde totaal afhankelijke neoliberale
radiostation…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (ook op dat onderwerp
maakte dit pedante leeghoofd intussen al een enorm aantal blunders!!)  

David Jan Godfroid bakt ze bruin vanuit Oekraïne…….‘ De zogenaamde NOS deskundige, een al evengrote blunderkont als Hahn.

NAVO beschuldigt Rusland alweer van meevechten met- en wapenleveranties aan opstandelingen Oost-Oekraïne

Aanval op Ghwayran-gevangenis in Noordoost-Syrië ‘uitgelegd’ door Frederike Geerdink

Fréderike Geerdink was vanmorgen te horen in de MAX ‘Nieuwsweekend’ (de naam is duidelijk gejat van de BBC radio). Zij kwam om ‘duidelijkheid te geven’ over de ‘aanslag’ (lees: aanval) van ISIS leden op de Ghwayran-gevangenis in de Noordoost-Syrische stad Al Hasakah.

Geen kritiek op wat ze over de gevangenen zei, ze stelde zelfs het beeld bij dat de laatste dagen de ronde deed als zouden kleine kinderen zich ophouden in de gevangenis, het gaat hier om tieners die  wel degelijk betrokken zijn geweest bij gevechtshandelingen. Ook stelde ze terecht dat de Koerden, die deze gevangenis bewaken, in hun maag zitten met deze gevangenen, die voor het grootste deel uit het buitenland komen, waarbij ze ook ISIS strijders uit Irak rekende, echter het merendeel zou volgens andere bronnen uit strijders bestaan die uit westerse landen komen en die daar berecht zouden moeten worden. Schandalig dan ook dat landen als Nederland zich verschuilen achter ‘redenen’ (lees: de leugen) als zou het te gevaarlijk zijn om deze mensen op te halen…… 

De foto op de site van Radio1, het is duidelijk dat men de mensen op deze foto aanmerkt als leden van ISIS, echter die terreurgroep heeft geen vrouwelijke strijders in haar
gelederen, terwijl je er 2 ziet lopen waarvan 1 in camouflage uniform met een wapen…… De titel die e.e.a. meekreeg op de site van Radio1 en die in deze foto
wordt weergegeven:Islamitische Staat krabbelt voorzichtig op…..‘ ha! ha! ha! ha! Over fake news gesproken…..

Volgens Geerdink kunnen de Koerden de gevangenen niet overleveren aan het Syrische bewind daar ze anders zullen worden vermoord, een voorspelling die m.i. nergens op slaat, een verhaal dat vooral in de wereld is geholpen om het bewind Assad te demoniseren en waarvoor ik nooit andere ‘bewijzen’ heb gehoord als ‘van horen zeggen……’ Kijk als de VS mensen martelt is dat blijkbaar normaal en daarvoor zijn een groot aantal voorbeelden met bewijs te vinden, zoals wat er in de Abu Ghraib-gevangenis in Irak gebeurde, voorts zijn in Wikipedia een aantal voorbeelden te vinden en bewijzen (officiële documenten van de VS) voor de illegale gevangenissen van de CIA in het buitenland waar men op de meest verschrikkelijke manieren mensen martelt…..

Maar nee, volgens Geerdink is het juist Assad die martelt en moord. Ook verderop in het gesprek gaf Geerdink Assad onder uit de zak, zo zou het Syrische reguliere leger verreweg de meeste slachtoffers hebben gemaakt in de oorlog tegen ISIS en de zogenaamd gematigde rebellen, waar ze de laatsten niet noemde, maar die minstens zo wreed en barbaars tekeergingen….. Uiteraard baseert Geerdink haar uitspraken op de leugens als zou Assad gifgasaanvallen hebben uitgevoerd op zijn eigen bevolking, terwijl die volledig op het conto moeten worden geschreven van ISIS en de andere terreurgroepen, die o.a. over voorraden sarin (zenuwgas) en chlorine beschikten, wat men wist in het westen, echter zonder dat men daar commentaar op leverde, laat staan dat men eiste deze chemische wapens over te dragen…… 

Voorts hebben de reguliere Syrische troepen in samenwerking met troepen uit Iran en Rusland juist voorzichtigheid proberen te betrachten bij het innemen van door ISIS en andere terreurgroepen bezette dorpen en steden, zo zijn Rusland en Syrië bij de herovering van Aleppo 2 maanden voordat men de stad weer in handen had gestopt met de bombardementen, juist om burgerslachtoffers te voorkomen…… De VS handelde juist volkomen andersom en ging door met bombarderen totdat een stad bevrijd was (wat o.a. gebeurde met Raqqa), ondanks dat de VN de VS meermaals smeekte dit niet te doen, om de tol aan burgerslachtoffers te beperken……

Volgens Geerdink zijn er overal in Syrië slapende cellen van ISIS, in dorpen en steden, terwijl zoals gezegd het overgrote deel van deze terroristen uit het buitenland kwam…. Het is al lang bekend dat Turkije in het door dat land illegaal bezette deel van Syrië ISIS leden beschermt, dat was zelfs één van de redenen waarom Turkije Syrië binnenviel, waarna de deuren van de Koerdische gevangenissen in dat gebied wagenwijd open werden gezet om terroristen vrijuit te laten gaan, dit werd zelfs in een deel van de westerse reguliere media gemeld……

Verder is het al lang bekend dat de VS in het deel van Syrië dat het illegaal bezet houdt, ook al ISIS en andere terroristen beschermd…… Niets van Geerdink daarover of over het feit dat het bedoelde deel van Syrië een belangrijk deel bevat van de Syrische olie en gasvoorraden, waar de VS de gewonnen olie en gas verkoopt aan het buitenland….. Bovendien is hetzelfde gebied voor een fiks deel de graanschuur van Syrië, ook de oogsten daar worden door de VS aan het buitenland verkocht…* Me dunkt een fikse terreurdaad….. Door deze diefstal heeft het Syrische bewind grote moeite om het land weer op te bouwen, waar de VS niet alleen verantwoordelijk is voor de oorlog in Syrië, maar ook een groot deel het land in puin heeft gegooid en daarna de enorme onbeschofte misdaad heeft begaan door het land illegale sancties (zonder een VN resolutie) op te leggen, waar ook andere westerse landen nog steeds aan meedoen (zoals Nederland)……

Had altijd wel bewondering voor Geerdink, haar moed en haar vasthoudendheid, echter met de leugens van de VS en anderen die ze herhaalt, is ze voor mij van haar voetstuk gedonderd….. Jammer…..

Het westen, inclusief Nederland hebben de terreurgroepen in Syrië gesteund (zoals opgemerkt: steun voor ‘gematigde rebellen….’), waarbij de VS niet alleen de oorlog in dat land heeft veroorzaakt, maar zelfs verantwoordelijk is voor het overbrengen van ISIS strijders vanuit Libië (ook grondig in puin gegooid door het westen) naar Syrië, waarbij terreurstaten Egypte en Saoedi-Arabië hebben geholpen…….

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

* Zie: ‘VS smokkelt op grote schaal olie en graan uit hongerig en vernield Syrië‘ (9 juli 2021) (en zie de berichten onder de links in dat bericht!!)

—————————————————

Zie ook:Instagram censureert berichten die niet passen in het buitenlandbeleid van de VS‘ (en zie de links naar meer berichten over censuur in dat bericht!!)

De ‘Midden-Oosten kerstboom’ tot ontploffing gebracht door Israël, Saoedi-Arabië, de VS en haar NAVO-partners‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS ministerie van
defensie, lees: ministerie van (oorlog en) terreur: wordt verdedigd door
het westen, terwijl men Rusland en China demoniseert
‘ Ook Syrië komt ter sprake in dat bericht.

Turkije doet mee aan etnische zuivering van de Syrische provincie Aleppo en staat ontvoeringen toe door ‘gematigde rebellen’‘ (!!!!)

VS smokkelt op grote schaal olie en graan uit hongerig en vernield Syrië‘ (!!!!)

De verkiezingswinst van Assads regime in Syrië verrast NAVO vijanden

VS
sancties tegen Syrië zijn een voortzetting van de illegale oorlog tegen
Assad en treffen het volk keihard: honger en een groot tekort aan
medicijnen
‘ (!!!!)

VS en NAVO-partners
laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je:
‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen
‘ (en zie de links in dat bericht, waarvan er 8 direct hieronder al zijn opgenomen!!)

VN waarschuwt voor honger in Syrië, maar weigert de schuldige aan te wijzen: de VS…….‘ (!!!!)

Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ De brutaliteit van die leugen…. ha! ha! ha! ha!

VS zegt uit zelfbescherming doelen in Syrië te hebben gebombardeerd……..‘ (en zie de links in dat bericht)

Tulsi Gabbard (2de Congreslid voor Hawaï) stelt dat de VS een smerige oorlog voert in Syrië‘ (!!!!) (Gabbard diende in het VS leger, o.a. in Irak)

Amnesty International: bombardementen op Raqqa van VS coalitie hebben honderden burgers gedood…….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Niet
Rusland en China zijn een gevaar voor de wereld, maar de VS met haar
ongebreidelde agressie en meer dan 800 militaire bases over de aarde
‘ (!!!!)

Idlib: westerse anti-Syrische en -Russische propaganda‘ (en zie de links in dat bericht)

9/11: de teller voor het aantal door VS/NAVO gedode mensen staat intussen op meer dan 2,5 miljoen
(en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over 9/11) De 2,5
miljoen vermoorde mensen vormen een oud cijfer dat na onderzoek intussen is
bijgesteld naar 5 miljoen…. Zie wat dat betreft de volgende link ////:

De illegale oorlogen van de VS deze eeuw hebben niet 2,5 miljoen levens gekost, maar minstens 5 miljoen‘ 

MP Chris Williamson confronts UK government with apparent evidence of ‘staged’ chemical attack in Syria
(!!!!) De gifgasaanvallen die het reguliere Syrische leger zou hebben
gepleegd, zijn onderdeel van ‘false flag’ operaties, ofwel men begaat
een oorlogsmisdaad en schuift die de vijand in de schoenen, zie o.a.: ‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….‘(!!!!)

Arrestatie Rutte, Koenders, Zijlstra en Blok wegens hulp aan terreurgroepen in Syrië van hoogste belang‘ (!!!!)

Nederland financiert terrorisme in Syrië……..

‘Gematigde’ terreurgroepen in Syrië kregen Nederlands belastinggeld om te moorden, verkrachten, martelen en te roven…….‘ (!!!!)

Syrische nonnen spreken zich uit tegen de oorlogspropaganda van westerse mogendheden en de reguliere westerse (massa-) media‘ (!!!!)

Obama wist van bewapenen en ondersteunen terroristen in Syrië…….‘ (!!!!) (een bericht van juni 2018) 

Syrië: Vlaamse pater roept op niet langer de westerse anti-Syrië propaganda te geloven!‘ (!!!!)

Assad heeft geen gifgas gebruikt tegen de Syrische bevolking!‘ (een bericht van februari 2018) (en zie de links in dat bericht!!)

VS geeft toe dat er
geen bewijs is voor het gebruik van gifgas ‘door Assad’, ofwel: alweer
‘fake news’ van de massamedia doorgeprikt!
‘ (!!!!) (een bericht van februari 2018)

VS centraal commando werkt in Syrië samen met IS en verklaarde Rusland de oorlog………‘ (!!!!) (een bericht van september 2017)

Syriërs keren terug naar door ‘vreselijke dictator’ Assad gecontroleerd gebied………‘ (een bericht van juli 2017)

Al Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (een bericht van juli 2017)

Genocidale aanval op
sjiitische vluchtelingen uit Foua en Kefraya wordt door massamedia
afgedaan als ‘een ongelukje’, of volgens CNN zelfs als een
‘hiccup………’
‘ (!!!!) (een bericht van april 2017) Zie de
links in dat bericht, links naar artikelen over de genocide in Jemen en
naar een fiks aantal artikelen over de situatie  in Syrië destijds, o.a.
de leugens over gifgasaanvallen!!


CIA valt nogmaals door de mand als wapenleverancier van IS…….‘ (!!!!)

US weapons supplied to Syrian rebels ended up with Islamic State: report (!!!!)

Tracing ISIS’ Weapons Supply Chain—Back to the US (!!!!)

ISIL weapons traced to US and Saudi Arabia (!!!!)

Al Qaida de bondgenoot van de VS in de strijd tegen…… terrorisme! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 

U.S Caught Red Handed Selling Arms to ISIS/AL-Qaeda (Part 1 of 2)‘ (!!!!)

US TRAINED REBELS GIVE WEAPONS TO TERROR GROUP‘ (!!!!)

Made in America: US-Trained ‘Moderate’ Rebels, With Blessing Of Americans, Seling US Weapons to ISIS‘ (!!!!)

Exactly how the US trained and armed ISIS‘ (!!!!)

Lt. General McInerney says Obama helped build ISIS with Weapons from Benghazi‘ (!!!!)

 

Saoedi-Arabië roept terreurgroepen in Syrië op, de wapenstilstand te schenden…….‘ (!!!!)

Jan Jaap de Ruiter (Tilburg ‘University’): Assad is een groter gevaar dan IS…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ Met een reactie van deze hufter; verder onvervalste propaganda en dat
van een ‘onafhankelijke hoogleraar’; een bericht van januari 2016.

Koenders denkt Assad de les te kunnen lezen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (Koenders was destijds, december 2015, minister van BuZa) 

Lt. General McInerney says Obama helped build ISIS with Weapons from Benghazi‘ (een video van augustus 2015)

Koenders doodstil over Turkse terreur tegen de Koerden en Lucas Waagmeester (NOS) met kromme berichtgeving over de Koerden en de Turkse overheid……

Parallellen tussen nazi en VS medicijnen

Brasscheck TV brengt voor de tweede keer een artikel met video’s over de overeenkomsten tussen het ontwikkelen van medicijnen door nazi-farmaceuten en de huidige productie in de VS, het gaat dan met name over het blijkbaar ontbreken van elke ethische norm……

De nazi-farmaceuten ontwikkelden in een hoog tempo medicijnen na deze op vreselijke manier te hebben getest op concentratiekampgevangenen, terwijl uiterst dubieuze figuren als ‘dr.’ Fauci (Fraudski) dat doen in arme landen zoals die in Afrika….. (ook multinational Bayer dat momenteel de wereld onleefbaar maakt met landbouwgif, deed mee aan het testen van medicijnen op concentratiekampgevangenen…..) Totaal gewetenloos laat men mensen daar geloven dat ze gebruik kunnen maken van de modernste medicijnen, terwijl ze worden gebruikt als proefdier, ofwel men probeert die medicijnen uit op mensen, wat al tot vreselijke gevolgen heeft geleid….. Overigens heeft Duitsland dat al ver voor de nazi-tijd gedaan in Namibië, waar Robert Koch totaal gewetenloos medicijnen en zelfs chemische stoffen uit heeft getest op mensen en daarmee honderdduizenden heeft vermoord…. Ja dezelfde Robert Koch naar wie men in Duitsland het Robert Koch Instituut (RKI) heeft genoemd, ondanks dat iedereen die dat wil weten in Duitsland, dit daadwerkelijk kan weten, houdt men de naam van dat instituut onveranderd…. Ongelofelijk!!! (nu nog het ‘Josef Mengele Instituut…..’)

Het voorgaande kan je vlekkeloos overnemen als het gaat om het testen van de Coronavaccins, immers deze gevaccineerden worden gebruikt als proefdier daar de tijd die normaal wordt genomen voor het testen van nieuwe medicijnen niet zelden oplopen tot 10 jaar….. De CEO van Pfizer, topgraaier Bourla, heeft dat zelfs toegegeven toen hij stelde dat Israël vanwege de hoge ‘vaccinatiedichtheid’ en perfect laboratorium is voor het testen van de door hen geleverde vaccins aan dat gestolen land…* Het maakt niet uit hoe vaccins worden geproduceerd: een testperiode van minder dan een jaar of zelfs 3 jaar is simpelweg veel te kort om iets te kunnen zeggen over de bijwerkingen op de middellange en lange termijn…… (dat er fiks wat bijwerkingen waren op de korte termijn is zeker en daarbij ging het zeker ook om ernstige bijwerkingen, in de VS zelfs meer dan bij de meeste andere eerder ontwikkelde vaccins en medicijnen, zoveel dat die andere vaccins en medicijnen zelfs al uit de handel zouden zijn genomen, zoals in de geschiedenis meermaals is gebeurd……)

Niet voor niets ook dat de grote farmaceuten die deze vaccins produceren, van de landen waar hun vaccins worden ingezet, hebben geëist dat zij niet vervolgd mogen worden voor ernstige bijwerkingen van de vaccins op de korte, middellange en lange termijn, ofwel deze farmaceuten vertrouwen hun eigen vaccin niet (en dat is m.i. volkomen terecht!!)……..

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

 

Parallels between Nazi and US medicine

Very similar structures

 

Make sure you read the text below

No one wants to say it, so I will.

There are specific similarities between Nazi era “medicine” under
Hitler and how US medical testing ethics has “evolved” – especially
under Tony Fauci and his wife Christine Grady.

What is Christine Grady’s job?

NIH. Chief, Bioethics. Head, Section on Human Subjects Research.
Rubber stamper of all of Tony Fauci’s “rushed” drug and vaccine
development campaigns.

Notes to myself for future research.

Some facts:

1. In Hitler’s Germany, the professional group that had the largest percentage of Nazi Party membership was medicine.

2. After the Nazis removed Jewish doctors from their positions in
hospitals and universities, their jobs were taken over by politically
oriented scientists and physician opportunists.

3. Nazi medicine, which included much sadistic human experimentation,
was not the product of a few misguided individuals. It was the norm.

4. Doctors who carried out atrocities were not ostracized. It was the
doctors who upheld the ethics of medicine who were ostracized.

Fauci & Friends have created a medical science system that has shares four very important features of the Nazi system

1. Only researchers who adhere to the ever-shifting Fauci party line – whatever it may be at the time – are employable

2. Accomplished scientists who refuse to go along with the Fauci
agenda of the day have been and continue to be marginalized and
financially driven from the profession

3. There has been a steady erosion in medical ethics especially as it
relates to the testing and use of pharmaceutical products and vaccines.

4. Normal medical practice is suspended and the deliberate
falsification of records, including death certificates, becomes normal
practice.

Example: AZT, a highly toxic substance known to be a carcinogen and
mutagen, was approved via blatant fraud and given to millions including
people with no symptoms based on disagnostic tests of dubious
reliability.

Whereas the Nazi’s used a “sledgehammer” approach, simply compelling
prisoners to undergo poisoning in the name of “science,” Fauci &
Friends take paint to lay the public relations foundation to make their
schemes seem not only reasonable but humanitarian.

They are anything but.

Fauci has essentially used US tax dollars to convert the poor in
Africa into a vast pool of subjects for reckless human experimentation
based on garbage science ultimately for the benefit of pharmaceutical
profits.

Sources:

Doctors from Hell: The Horrific Account of Nazi Experiments on Humans – Vivian Spitz

AIDS, Africa and Racism – Richard and Rosalind Chirimuuta

The Search for an AIDS Vaccine – Christine Grady

The Big Pharma Vaccine Gold Rush

 How Big Pharma Exploits the World’s Poor

Click here for more about the CoVid Con

Click here for more about Fauci’s original fraud

=========================================

* Zie:Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ (!!!!)

————————————–

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten zie: British Medical Journal eist onmiddellijke vrijgeving van alle gegevens over COVID-19 vaccins en onderzoek naar veiligheid‘ En dat doet BMJ niet omdat het gelooft dat de vaccins volledig veilig zijn……. Zie wat dat betreft ook:

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen

COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Terwijl de farmaceutische maffia (de grote farmaceuten) weigeren om hun recept gratis door te geven aan arme landen……

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ (deze link is hierboven al aangegeven als noot) Een CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) (voor de volledigheid is deze link twee keer opgenomen >> zie hierboven) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

—————————————————

Voorts zie de volgende links die deels ook over de veiligheid van de vaccins gaan:EU
medicijnregelgever EMA en de WHO roepen op te stoppen met COVID
boosters vanwege aantasting immuunsysteem en falen bij bestrijding
Coronavirus
‘ (!!!!) zie wat dit betreft ook:

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is nu 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……

COVID-19: IC verpleegkundige OLVG slaakt noodkreet‘ 

1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders lopen het virus op tijdens wintersportvakantie in Oostenrijk

CDC (VS) haalt
uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig
zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie
‘ (!!!!)

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

En dit nadat de ex-minister van Volksgezondheid, CDA blunderkont Hugo
de Jonge vorig jaar liet weten dat de eerste 2 vaccinaties voldoende
bescherming zouden bieden tegen nieuwe varianten, om daarna op te merken
dat mensen die gevaccineerd zijn niet moeten denken dat ze veilig
zijn….. ha! ha! ha! ha! (zie de afbeelding met tekst in het eerste blok met links naar betrouwbaarheid van de farmaceuten)

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins >> de laatste is het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaat, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!)

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19……. Zie wat dat betreft ook:


Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

Wat betreft de PCR test zie:  PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ en zie ook de volgende 5 links naar berichten over de PCR test en de waardeloze test op antilichamen:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
‘ In dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier een video over deze zaak met de uitvinder:


Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse.

Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die
het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos