Vals proces tegen onderzoeksjournalist Julian Assange vandaag weer van start

Ongelofelijk weer dat de reguliere media nul komma nada belangstelling hebben voor het proces dat de VS voert tegen Julian Assange, NB één van de beste onderzoeksjournalisten die het westen rijk is……. Of eigenlijk men weet bij die media maar al te goed dat het proces tegen Assange weer van start gaat, maar heeft deze, in feite collega, zelf besmeurd in de berichtgeving…. Op een uitermate valse manier heeft men in die reguliere westerse media de leugens van de geheime diensten van de VS en de zittende administraties daar (van Obama tot en met Biden) zonder enige kritiek overgenomen, alsof men in die media niet weet dat diensten als de CIA en NSA vooral erg goed zijn in het brengen van leugens en bedrog,wat met deze zaak het zoveelste hoogtepunt bereikte……

Vandaag gaat het proces tegen Assange van start en weer zal de VS haar zaak proberen hard te maken, terwijl de kroongetuige van de VS, Sigurdur Ingi Thordarson, openlijk heeft toegegeven dat de VS hem dwong te liegen over Assange, in ruil voor immuniteit inzake pedofilie…..* Ook die openbaring kreeg amper of geen aandacht in de reguliere westerse media, nee men vindt daar dat Assange moet boeten voor zijn werk, i.p.v. hem op het schild te hijsen voor zijn werk als gelauwerd journalist, wat hij ook werkelijk is……

Assange zit nu al meer dan 2,5 jaar in isolatiefolter, een manier van foltering die iedereen geestelijk kapot maakt en die daarbij ook ernstige problemen kan opleveren voor het fysieke gestel van het slachtoffer….. Moet je nagaan: in isolatiefolter daar deze journalist niets anders dan zijn werk heeft gedaan en dat op een voortreffelijke manier!!

De reguliere westerse media die voor een groot deel hun onafhankelijkheid al lang hebben verloren, tonen met de behandeling van Assange ten overvloede nog eens aan waar hun belangen liggen: bij de eigenaren van die media, plutocraten die deze media misbruiken om hun belangen veilig te stellen, zoals hun aandelenpakketten in de wapenindustrie, de oliemaffia, de financiële wereld en de farmaceutische industrie….. Niet voor niets ook dat die media tot de grootste pleitbezorgers horen voor censuur op de sociale media, daar op die media de alternatieve journalistiek de leugens en fake news (nepnieuws) in de reguliere media doorprikken als vals en zeer bedrieglijk…… 

Het meest schandalige in de zaak tegen Assange is wel het uitlekken van documenten waaruit blijkt dat de CIA heeft overwogen om Assange te vermoorden in Londen, daaruit blijkt nogmaals wie er achter de valse aanklachten zat over de zogenaamde verkrachting door Assange van twee vrouwen in Zweden, een aanklacht die het Zweedse openbaar ministerie heeft laten vallen, daar bleek dat de 2 hadden gelogen en dat de klacht daarmee totaal belachelijk was….. (de opzet was dat Assange na uitlevering door Groot-Brittannië [GB] aan Zweden, hij uitgeleverd zou worden aan de VS…) Uiteraard is het plan Assange te vermoorden, nogmaals een teken dat de CIA in feite een enorme terreurorganisatie is, die lak heeft aan elke wet en regelgeving in het buitenland en in de VS…….

De EU heeft de misdadige fascist Navalny de Sacharovprijs toegekend, terwijl deze prijs jaren geleden al aan Julian Assange had moeten worden gegeven……. Men heeft een grote bek over landen waar geen persvrijheid zou bestaan, als in Rusland, terwijl daar een fiks aantal mediaorganen zijn die kritiek leveren op Putin en zijn regering, waar men in het westen zelf censuur uitoefent en een journalist als Assange en een hele reeks klokkenluiders vasthoudt in gevangenissen en dat niet zelden, zoals het geval van Julian Assange, in schunnige omstandigheden als isolatie (-folter)……..

Als Assange wordt uitgeleverd zal dat direct gevolgen hebben voor de alternatieve journalistiek, die zoals gezegd toch al onder vuur ligt en de kans is dan groot dat nog veel meer (echte) journalisten zullen worden vervolgd……

Het hieronder opgenomen artikel werd geschreven door Sam Carliner en werd eerder gepubliceerd op Common Dreams, ik nam het over van CounterPunch, lees het artikel en geeft het door: er moet eindelijk een eind komen aan de volkomen onterechte gevangenschap van Julian Assange!! Je kan er overigens de klok op gelijkzetten dat Assange zal worden uitgeleverd, het recht, ook in GB is een lachertje en op zeker dat de Britse premier en schoft Johnson er bij de rechters op aan heeft gedrongen Assange uit te leveren……

Julian Assange dient onmiddellijk te worden vrijgelaten!!! 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit

 

 

Fate of Anti-War Journalism Lies in Upcoming Assange Hearings

Within just a few days, the United States
will once again make its case in a UK court that it has a right to
extradite WikiLeaks founder Julian Assange to be tried under the
Espionage Act, in what remains this century’s most dangerous attack on
global press freedom.

These hearings, taking place on October 27 and 28, are an attempt to
appeal the decision that Judge Vanessa Baraitser made earlier this year
to not extradite Assange to the United States because it is likely he
will commit suicide if subjected to the inhumane conditions of the U.S.
prison system. However, while this decision was focused on his health,
these hearings are really about what the Assange case has always been
about: the United States’ determination to silence anyone who exposes
the crimes of the U.S. empire.

Leading press freedom and human rights organizations have been clear
about the implications of a potential Assange extradition and have
called on President Biden to drop the case. If there were still any
doubts that the Department of Justice’s focus on Assange was corrupt and
politically motivated, those who remain skeptical should consider two
major revelations about the U.S. campaign against Assange since the last
hearing.

Earlier this year the Icelandic news outlet Stundin reported that a
key witness in the prosecution against Assange admitted to lying in his
indictment. This witness was Sigurdur Ingi Thordarson, a convicted
pedophile and fraudster. The FBI promised Thordarson immunity from
prosecution under the condition that he lie about his relationship with
WikiLeaks in an indictment which would strengthen the DOJ’s conspiracy
charge against Assange. Along with the debunked claim that Assange
pressured whistleblower Chelsea Manning into hacking a U.S. government
computer, Thordarson’s indictment was supposed to paint Assange as
having a pattern of pressuring sources to commit cyber crimes. The
Stundin article should put to rest any belief that the United States is
being honest about its stated reasons for going after Assange.

But the Stundin article is not even the most concerning glimpse into
the prosecution’s true character. Just this month, Yahoo News
reported that Mike Pompeo, the main force behind Trump’s decision to
pursue extradition, was obsessed with punishing Assange for publishing
the Vault 7 documents which revealed the CIA’s activities of electronic
surveillance and cyber-warfare. Though The Grayzone initially broke this
news in May 2020, the recent Yahoo News report includes additional
details of Pompeo’s obsession. Most shockingly, Pompeo held such a
vendetta against Assange that he considered arranging a shootout in the
streets of London with the British government to assassinate Assange.

It is still unclear if either of these facts will be considered in
the UK court’s upcoming hearings. There remains a dangerous lack of
solidarity with Assange from the press, which is exactly why it is so
important that this extradition not happen. As mainstream news outlets
become increasingly complacent, and even supportive of pro-war policies,
it becomes more essential that anti-war voices, and anti-war
journalists in particular, resist the attempt by the United States to
set the precedent that the act of publishing war crimes is a punishable
offense.

After 20 years of the United States military destroying entire
countries under the guise of fighting terrorism, there is finally a
partial reckoning with U.S. warmongering around the world. It cannot be
said that Americans are particularly anti-war now, but at the very
least, Biden’s decision to pull U.S. troops from Afghanistan was widely
popular across the political spectrum. Yet, many news outlets instead
chose to emphasize the minority position on Afghanistan by prioritizing
commentary from interventionists and weapons lobbyists over anti-war
scholars and activists, and by falsely representing the U.S. occupation
of Afghanistan as a positive. This sudden emphasis on the supposedly
positive role of U.S. occupation in Afghanistan is a particularly
dangerous line for journalists to push considering how little effort the
U.S. media placed on covering the conflict prior to withdrawal. One
study found that in 2020, three major news outlets gave the conflict a
combined coverage of less than five minutes.

In contrast to publications that take such a careless or outright
supportive stance on the irreparable harm of U.S. foreign policy are
WikiLeaks and its founder, Julian Assange. Following his view that “if
wars can be started with lies, they can be stopped by truth,” Assange
has published some of the most vital information on U.S. foreign policy
of the 21st century with perfect accuracy. Some of the information
provided to the public (thanks to the anonymous online source submission
system developed by Assange) includes the CIA rendition program,
detainee abuse at Guantanamo Bay, and U.S. war crimes in Iraq,
Afghanistan, Yemen, and more. It is this view on publishing which
understands war as something to be exposed and resisted that has made
Assange such a hated figure by warmongers in the United States.

However, as every Assange supporter knows, a potential extradition of
Assange will not just stop with Assange. The fear is that the torture
he has endured and a possible extradition and even sentencing under the
Espionage Act would enable the U.S. government to do the same to anyone
else who exposes the crimes of the U.S. military. Even if the United
States cannot successfully imprison every journalist who exposes its
crimes, such a precedent would likely scare publications into even
greater submission to the state. The desired outcome is the complete
neutering of anti-war journalism.

Despite the many problems with the mainstream press, journalism as an
institution remains one of the most effective methods of resisting, and
at times, ending wars. Even those distrustful of the press should be
willing to oppose attacks on the right to a free press when such attacks
occur. It is the guarantee of press freedom that enables anti-war
reporting to make its way into the mainstream at times, shifting
people’s understanding of what their government does.

One recent example of the power of the press is the reporting that
the New York Times and Washington Post did on the U.S. military’s drone
strike of an Afghan aid worker, Zemari Ahmadi, and his family. Though
these two publications are often the principal cheerleaders of U.S.
foreign policy, their recent independent investigations into Biden’s
drone strike brought the U.S. drone program to the attention of the
American public. As a result, the Pentagon had to admit it not only
killed a civilian and his loved ones, but knowingly lied to the public
by falsely claiming they had proof that this man was an ISIS-K
operative. That admission of guilt and dishonesty may not have come if
not for the power that the reporters at the Times and the Post chose to
wield over the warmongers in the Pentagon.

One has to wonder: if these publications chose to routinely use their
immense resources and platforms to scrutinize the military, rather than
provide PR for it, would the drone program even still be operating?
Would the war in Afghanistan have ended much sooner? Could the invasion
have been avoided entirely?

These are questions that cannot be answered, but they should be asked
of journalists as the U.S. continues to prioritize military spending
and beat the drum for a new war with China. The press still has the
power to challenge and prevent U.S. wars. However, this power hangs in
the balance in the form of Julian Assange’s fate. Recent coverage of the
Afghanistan withdrawal shows the potential for two types of press. One
which sees its role as the mouthpiece for the most war-hungry members of
a global empire or one that shows the true nature of war to the public,
enabling them to oppose it and giving its victims some justice. For
anti-war advocates who would rather see the latter option covering
foreign policy, it is essential to show strong support for Julian
Assange and demand the charges against him be dropped immediately.

Sam Carliner is a journalist based in New Jersey. His
writing focuses on US imperialism and the climate crisis. He is also the
Weekend Social Media Manager at CODEPINK. 

========================================

* Zie: ‘Julian Asssange: belangrijkste getuigenis voor uitlevering aan VS en berechting is vals

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ 

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek

————————————————–

Zie ook: ‘Sacharovprijs voor Navalny, betaald door het Europees parlement en Stoltenberg stelt dat de NAVO een aanval op Rusland zal winnen

CIA sinds oprichting: murder incorporated: een verdediging gegeven door ‘journalist’ Annie Jacobson
De CIA bepaalt voor een groot deel het buitenlandbeleid van de VS,
lullig genoeg geldt dat ook voor het buitenlandbeleid van veel andere
westerse landen, waar men de CIA blindelings gelooft, terwijl met de
leugens van de CIA intussen een heel archief kan worden gevuld!!

COVID vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan…..‘ Onder andere met aandacht voor de behandeling van Julian Assange door de reguliere westerse media.

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet
ha! ha! ha! ha! ha! Blinken, die Assange wil laten wegrotten in een VS
cel, hij kan dit zeggen daar de reguliere massamedia o.a. in de VS zijn
zienswijze ondersteunen en uitdragen…… (zie ook de links in dat
bericht)

Nobelprijs voor de Vrede: in 2020 zijn er 30 journalisten vermoord, 6 meer dan in 2014‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Obama beambten hebben gelogen over het verblijf van Edward Snowden in Rusland‘ Snowden lekte een groot aantal documenten aan Julian Assange.

Dag van de Klokkenluiders, niet bekend in Nederland en geen aandacht in de reguliere pers‘ (en zie de links in dat bericht)

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ (!!!!)

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (en zie de links in dat bericht, veel ook over Julian Assange die de openbaringen van Snowden opnam in Wikileaks)

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren‘ (en zie de links in dat bericht!!)

‘Nieuws’ gebaseerd op corrupte ‘think tanks’ is niets anders dan propaganda 

Bellingcat wordt betaald door de VS overheid ha! ha! ha! ha!
Daarmee heeft Bellingcat in feite aangetoond een denktank te zijn en
dan durft Bellingcat te beweren dat het een onafhankelijk orgaan is;
ach dat zegt genoeg over dit smerige propagandaorgaan, dat wordt
geroemd in de reguliere westerse media….. (en dat zegt op haar beurt
weer genoeg over die zogenaamde onafhankelijke media!!)

De VS heeft 20 jaar lang gelogen over Afghanistan‘ Hoeveel bewijs heb je nodig om te zien dat Julian Assange zijn werk naar behoren heeft uitgevoerd??!! 

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden……

Persvrijheid en democratie krijgen weer een klap: VS wint een hoger beroep voor de uitlevering van Julian Assange

Joe
Bidens bescherming van de moorddadige Saoedische despoten legt
andermaal de werkelijke VS buitenlandpolitiek bloot en die is niet
gericht op vrede of democratie
‘ (maar wel hypocriet kritiek
hebben op de Saoedische moord op journalist Khashoggi, terwijl Biden
onderzoeksjournalist Julian Assange wil laten wegrotten in de cel……)

Navalny gebombardeerd tot oppositieleider, of hoe men Rusland geheel hypocriet blijft demoniseren
(Navalny, een fascist en wat een verschil in westerse behandeling
vergeleken met Julian Assange…..) (en zie de links in dat bericht)

Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid

Julian Assange (brekend nieuws) moet vast blijven zitten in isolatiefolter‘ 

Julian Assange (brekend nieuws) mag niet worden uitgeleverd aan de VS!!!

The Assange Extradition Ruling Is A Relief, But It Isn’t Justice

Een uitlevering van Julian Assange aan de VS zal een definitief einde maken aan de persvrijheid en dat wereldwijd

Never Forget How The MSM Smeared Assange: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

The Kafkaesque Imprisonment of Julian Assange Exposes U.S. Myths About Freedom and Tyranny

Trump: pardon voor oorlogsmisdadigers maar niet voor Julian Assange of Edward Snowden

Pardon Julian Assange Now!

10
jaar geleden werden de Irak oorlogs-logboeken van de VS vrijgegeven,
voor de oorlogsmisdaden daarin vermeld moeten niet de daders Bush en
Blair boeten, maar journalist Julian Assange
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over het o.a. bevoorraden van ISIS door de VS!!)

Niet
alleen Assange staat terecht, maar ook echte journalistiek en degenen
die de klok luiden over oorlogsmisdaden, corruptie en andere smerige
zaken

Prosecution
of Julian Assange part of Donald Trump’s ‘war on journalism’, court
hears

Assange
hearing adjourned as prosecution lawyer is tested for COVID-19
 

Het proces tegen Assange: een verslag van de voormalige Britse ambassadeur Craig Murray(!!!!)

Liveblog: Julian Assange Under Threat – Defend Wikileaks

Het martelen van onderzoeksjournalist Julian Assange: een interview met Andrew Fowler

YouTube verwijdert in aanloop naar presidentsverkiezingen video’s met info verkregen middels hacken, censuur door VS techreuzen‘ (o.a. censuur op info van Wikileaks….)

Labourpolitici in oorlog met elkaar: de antisemitisme leugen tegen Jeremy Corbyn die hem de verkiezingen kostte‘ (met o.a. aandacht voor Assange en zie de links in dat bericht over de verkiezingen in GB) 

Internationale
Dag van de Persvrijheid: ARD hekelt geheel hypocriet Turkije zonder ook
maar één woord te besteden aan Julian Assange
 

Assange: geen uitlevering maar directe invrijheidstelling!‘ 

Het meest gecensureerde nieuws van deze eeuw: het proces tegen journalist Julian Assange‘ (!!!!)

Julian Assange het slachtoffer van de grootste persbreidel in deze eeuw

Julian Assange moet onmiddellijk vrijgelaten worden!‘ 

Assange in de gevangenis: Zweden laat voor de derde keer de aanklacht wegens verkrachting vallen

Julian Assange blijft in de gevangenis na uitzitten straf en dat voor het doen van zijn werk

Vervolging van drone klokkenluider Hale moet worden gestopt

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Trump administratie klaagt weer een klokkenluider aan voor spionage 

 

Sweden drops investigation into bogus sexual misconduct allegations against Julian Assange‘(!!!!)

Stop de isolatie van Julian Assange!’

Julian Assange: Speciaal VN rapporteur martelen heeft grote twijfels bij onafhankelijkheid rechter‘ (!!!!)

VN rapport: Assange is gedemoniseerd en psychisch gemarteld

1984 het boek van George Orwell: niet langer fictie…….

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschap‘ (en nog hadden de reguliere media een grote bek over Rusland, media die niet anders hebben gedaan dan collega Assange besmeuren…..)


CNN met nog smeriger lastercampagne tegen Julian AssangeMet aandacht voor de schadelijke gijzeling van kunstschatten uit De
Krim door Nederland…… (en zie de links in dat bericht over de
schunnige behandeling van onderzoeksjournalist Julian Assange, die
intussen al meer dan 2,5 jaar in eenzame opsluiting zit [/////], een
vreselijke manier van geestelijke foltering die bovendien een negatief
effect heeft op de fysieke gezondheid……)

Belangrijk account voor de verdediging Julian Assange geblokkeerd door Twitter‘ (!!!!)

VN rapport: Assange is gedemoniseerd en psychisch gemarteld

Media wakker geschrokken en ontwaken in Assange nachtmerrie‘ (helaas voor zeer korte duur…..)

Julian Assange weer vervolgd wegens ‘verkrachting’, waarvoor het Zweedse OM eerder geen bewijs kon vinden……

Dag van Persvrijheid: Assange wordt zoveel mogelijk uitermate hypocriet gemeden door de pers

Julian Assange (brekend nieuws) veroordeeld tot 50 weken gevangenisstraf……

Chelsea Manning blijft voor onbepaalde tijd in de gevangenis

Julian Assanges vervolging is de genadeklap voor klokkenluiders en (echte) journalisten‘ (zie ook de iets oudere links in dat bericht)

Julian Assange gedemoniseerd door media die hem zouden moeten steunen, waren ze bevolkt geweest door echte journalisten……..

WhiteHouse: US, Ecuador Coordinating About Future Of Assange Asylum

De prijs op het hoofd van Julian Assange: 1 miljard dollar…..

Assange
kan niet voor spionage worden vervolgd, immers hij is journalist
>> aldus Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) in een video
‘ (!!!!)

Assange
is journalist en zou alleen daarom al niet mogen worden vervolgd, een
artikel o.a. voor de huidige ‘journalisten’ van de reguliere media en de
gebruikers van die media

Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek
(op de echte journalistiek wel te verstaan, helaas is die bijna geheel
uitgerangeerd in de reguliere westerse media) >> (en zie de links
in dat bericht, naar meer artikelen over Assange)

Jan Kuitenbrouwer
(‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks heeft beelden van
de moord op 2 journalisten gemanipuleerd
‘ (Kuitenbrouwer is een miezerige pedante leugenaar en fantast die niet eens als journalist zou mogen worden aangeduid…..) (en zie de links in dat bericht!!)

————————————–

Zie wat betreft uitlevering in het algemeen van mensen aan de VS: ‘131 federale rechters VS corrupt: aan dat land levert Nederland zelfs eigen burgers uit…..

Uitlevering van Nederlanders aan het totaal willekeurige rechtssysteem van de VS……

Voor
meer berichten over Julian Assange, Chelsea Manning,
Zemari Ahmadi en/of WikiLeaks,
klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Allard Pierson museum en de kunstschatten uit musea van De Krim plus de leugens van de ‘onafhankelijke zendgemachtigde’ NOS

Gisteravond het NOS Radio1 programma Met het Oog op Morgen aandacht voor de zaak waarin de rechter vandaag uitspraak heeft gedaan over de kunstschatten die het Allard Pierson museum heeft geleend van musea in De Krim (en de daarbij horende contracten heeft getekend!!). Presentator Chris Kijne stelde plompverloren: “Het zal je maar gebeuren, je leent als museum kunstschatten uit de Krim en dan verovert Rusland het schiereiland…..” 

Een deel van de kunstschatten uit musea op De Krim (en niet uit die van Kiev!!)

“Het zal je maar gebeuren dat een presentator die zich ‘journalist’ noemt en die NB heeft gewerkt voor de eertijds als progressief bekend staande omroep VPRO, met zo’n leugen een onderwerp begint…..” Kijne en de redactie van het Oog zouden nu toch eindelijk moeten weten dat de bevolking van De Krim zich in een door internationale waarnemers als eerlijk en goed verlopen referendum heeft uitgesproken voor aansluiting bij Rusland……. 

Kijne zou voorts moeten weten dat de bevolking van De Krim, inclusief meer dan 80% van de oorspronkelijke bevolking, dit referendum wenste daar de door hen democratisch gekozen president Janoekovytsj middels een door de VS georganiseerde en betaalde opstand werd afgezet (inclusief de door de VS ingehuurde scherpschutters voor de moorden op het Maidanplein)…… Deze opstand en coup werd met maar liefst 4 miljard dollar gekocht door de VS (de fundamenten daarvoor werden gelegd door Hillary ‘Killary’ Clinton, zij was het ook die het daarvoor uitgetrokken bedrag bij elkaar bracht >> één en ander onder ‘vredesduif’ Obama)…..

De VS heeft daarna de zwaar corrupte neonazi Porosjenko als ‘interim president’ geparachuteerd, ofwel als juntaleider….. Logisch dat de bevolking van De Krim en die van Oost-Oekraïne niet onder de knoet van een neonazi wensten te leven…… Maar volgens Kijne heeft Rusland De Krim verovert….. Dat het de bedoeling was van de VS dat Rusland inderdaad De Krim zou annexeren, zal Kijne waarschijnlijk niet eens begrijpen, immers de belangrijkste marinehavens van Rusland, die bovendien het jaarrond ijsvrij zijn, lagen en liggen op De Krim…… Echter de Obama administratie had niet op de reactie van de bevolking gerekend en kwam daarna met de leugen dat Rusland De Krim zou hebben geannexeerd…….

Een zichzelf journalist noemende figuur als Kijne, plus zijn werkgever in deze: zendgemachtigde NOS, zouden onafhankelijk moeten berichten, maar blijkbaar ziet men dat als een overleden relikwie uit de twintigste eeuw en bericht men braaf wat de VS en haar NAVO-partners wensen dat ze als nieuws brengen, zwaar gekleurde berichtgeving brengen, berichtgeving die niets meer te maken heeft met enige onafhankelijkheid……

Vanmorgen in het Radio1 NOS Journaal, met zo ongeveer de grootste minkukel van de Nederlandse radio, Jurgen van den Berg in het kleutertje luister programmaonderdeel ‘Eén, twee, drie voor de dag’ aandacht voor het proces over deze kunstschatten en ja hoor, volgens van den Berg annexeerde Rusland De Krim toen de kunstschatten hier in het Allard Pierson ten toon werden gesteld….. Ach ja je kan Jurgen van den Berg niets kwalijk nemen, het is nu eenmaal een vreselijke dombo. Volgens een verslaggever eisen zowel Oekraïne als Rusland de kunstschatten terug, waarbij Rusland stelt dat deze schatten terug moeten naar de musea die ze hebben uitgeleend en daarmee was deze verslaggever de eerste die weliswaar met de uitspraak van Rusland zei waar het op neer komt: deze kunstschatten moeten terug naar De Krim, ze zijn immers door de musea daar uitgeleend en niet door de Oekraïense regering!!

De verslaggever vervolgde met te zeggen dat het Allard Pierson met de kunstschatten in haar maag zit en niet weet naar wie e.e.a terug moet….. ha! ha! ha! ha! Hé sukkel: Allard Pierson had zich gewoon aan het contract moeten houden en de stukken terug moeten sturen naar de musea met wie ze afspraken hebben gemaakt!! Het is een schande dat Allard Pierson dat niet heeft gedaan maar weigerde de stukken terug te sturen en daarmee in feite deze stukken heeft gegijzeld, alsof dat de taak is van een museum……

De rechter heeft zoals verwacht gesteld dat de stukken naar Oekraïne moeten en heeft daarmee ook alle onafhankelijkheid laten waren, dit is geen rechtspraak maar politieke kromspraak!!! Elk museum in het buitenland is gewaarschuwd: geen kunstschatten meer uitlenen aan Nederland, dit land wenst zich niet aan contracten te houden!! Wellicht hebben buitenlandse musea daar zelfs al aparte regels voor opgenomen in de contracten voor kunstuitleen…… Het is weer om je kapot te schamen dat je Nederlander bent….

Gaan we straks ook de uit bijvoorbeeld Afrika geroofde kunst niet teruggeven als een land een niet door het westen gewenste regering heeft….??!!! Nee, de praktijk laat zien dat men dan roofkunst teruggeeft, zelfs aan een dictatoriaal geregeerd land als Egypte…… (en zo hoort dat nu eenmaal!!)

Hans Hogendoorn en zijn minderwaardig knechtje (zo wordt ze behandeld) Eva Zeijlstra, de stemmen van Radio1, hebben tegenwoordig een nieuwe leus, na het misselijkmakende: ‘Radio1 het nieuws van alle kanten’ is het nu >> ‘NPO Radio1: wie luistert, weet meer…..’ ha! ha! ha! ha! Ja dan ‘weet je’ heel veel meer onzin, anti-Russische en Chinese propaganda aangevuld met oorlogshitserij, onzinnig gelul over sport en veel fake news (nepnieuws) overgoten met dom geouwehoer en het liefst zoveel mogelijk sensatie…….

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

 

Zie ook: ‘CNN met nog smeriger lastercampagne tegen Julian Assange‘ Met aandacht voor de schadelijke gijzeling van kunstschatten uit De Krim door Nederland…… (en zie de links in dat bericht over de schunnige behandeling van onderzoeksjournalist Julian Assange, die intussen al meer dan 2,5 jaar in eenzame opsluiting zit [/////], een vreselijke manier van geestelijke foltering die bovendien een negatief effect heeft op de fysieke gezondheid……)

Rechter beslist dat gegijzelde kunstschatten naar Oekraïne moeten………

Oekraïne eist het goud uit musea van de Krim op……..‘ (ja dat had Porosjenko nog graag gekregen als president, dan had hij deze schatten ook achterover kunnen drukken, zoals de miljarden aan steun die Oekraïne uit het westen kreeg en die hij en zijn bende rovers stalden o.a. op een paar bankrekeningen in Nederland en reken maar tegen een gunstig tarief…….)

Elaine Luria (VS Huis van Afgevaardigden) wil Biden ‘carte blanche’ geven voor oorlog tegen China

Oorlogshitser Elaine

Luria, Democratisch lid van het VS Huis van Afgevaardigden, wil het Congres buiten spel zetten zodat president Biden zonder instemming van het Congres een oorlog tegen China kan beginnen…… Hoe knettergek in je hersenen moet je zijn om een oorlog met China te wensen, e.e.a. heeft overduidelijk te maken met het feit dat Luria twintig jaar werkte op een fregat van de VS marine…… (dat marine personeel wordt als dat van het leger en luchtmacht volledig gehersenspoeld met valse informatie over landen als China, Rusland en Iran) Met de wens van Luria zou er nog meer geld gaan naar oorlogsvoering (‘defensie’), terwijl er nu al volwassenen en kinderen zijn die honger lijden in de VS en het huidige oorlogsbudget zelfs dat van Trump overtreft, meer dan 750 miljard dollar gaat er nu al naar zinloze en ronduit terroristische oorlogsvoering, naar de meer dan 800 militaire VS bases over de wereld en naar het enorme aantal militaire oefeningen langs de Russische westgrens en langs de Chinese territoriale wateren….. De Russen of Chinezen zouden hetzelfde moeten proberen maar dan langs de grenzen van de VS en haar territoriale wateren, gegarandeerd dat het binnen de kortste keren oorlog zou zijn…. Denk aan het voorgaande als je weer eens een idioot hoort zeggen dat Rusland en China een gevaar zijn voor de wereldvrede……

Een oorlog met China zal op zeker leiden tot een nucleaire wereldoorlog (WOIII) en daarbij zullen miljarden mensen het leven verliezen…… Wellicht was de uitspraak die oorlogsmisdadiger Biden onlangs deed geen vergissing, een uitspraak waarmee hij stelde dat de VS Taiwan zal beschermen mocht China haar wettig recht op Taiwan willen afdwingen en heeft hij inderdaad plannen om China aan te vallen….. (die opmerking werd vlak na deze uitlating van Biden door o.a. het Pentagon tegengesproken……..)

De leugen in het westen dat een deel van de Chinese luchtmacht zich bij herhaling in het luchtruim van Taiwan zou hebben bevonden, werd door de westerse reguliere media en politici met grote graagte herhaald, terwijl dat deel van het luchtruim niet eens toebehoort aan Taiwan, internationaal wordt dat gebied van het luchtruim niet tot dat van Taiwan gerekend, Taiwan heeft haar luchtruim zelf over een groot gebied uitgebreid, dit zonder internationale instemming, echter daarover spreken die media en politici niet…… Voorts is Taiwan een onderdeel van China, niet voor niets dat men in 1971 Taiwan uit de VN Veiligheidsraad zette en daarvoor in de plaats China opnam in die raad…..

Lees en teken ajb de volgende petitie van CODEPINK over deze zaak en geeft het door, het laatste wat we nodig hebben is een oorlog met China!!!

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Stop Her!

Madison, CODEPINK

Representative Luria wants to give

Biden the power to go to war with China without Congressional

approval, risking nuclear war and diverting more of our tax dollars

toward militarism — all while U.S. citizens suffer in turmoil at home!

Just four days after the public

disclosure that U.S. special operations forces and Marines have

secretly been in Taiwan for more than a year conducting training for

Taiwan’s ground and maritime forces, Democratic Representative Elaine

Luria wrote an op-ed for The Washington Post, entitled “Congress must

untie Biden’s hands on Taiwan,” advocating for the passage of

Republican Senator Rick Scott’s Taiwan Invasion Prevention Act.

By expanding President Biden’s authority to go to war with

China over Taiwan, the bill would endanger the entire

planet, risking nuclear war.

Before serving as a Congresswoman

(including as vice chair of the House Armed Services Committee, HASC), Luria

served in the Navy for 20 years. She takes pride in being one of the

first women in the Navy nuclear program and having served her entire

career on combatant ships. She’s one of the Democratic Party’s most

outspoken supporters of U.S.’s funding of Israeli apartheid and war

crimes against Indigenous Palestinians. Luria is the last person the

United States should trust to prevent more cyclical violence and

war.

Send a letter to tell Representative

Luria: giving the president the authority to go to war with China

makes the entire planet less safe!

Luria’s call for the expansion of

the president’s war powers come after China’s recent flights into

Taiwan’s air defense identification zone (ADIZ), a concept created by

the U.S. Military during the Cold War to counter China. An ADIZ is

unilateral, meaning not recognized as sovereign airspace by any

international laws or treaties, and the southwest corner of the ADIZ

where Chinese war planes flew is nowhere near Taiwan’s actual air

defense zone or land. More importantly, the uptick in Chinese

military activity in the region follows an increase in Washington’s

military footprint and aggressive activity in the region, including

fleets of U.S. and ally warships sailing through the Taiwan

Strait. As Benjamin Norton, Assistant Editor of The Grayzone

News remarks, top U.S. general Douglas MacArthur repeatedly referring

to Taiwan as an “unsinkable aircraft carrier” “says a lot about how

U.S. imperialists see the island.”

Tell

Representative Luria that we don’t need more U.S. wars! Send a letter

now!

Now Luria is allying with

Republican war hawks like Rick Scott to escalate the war on China!

Luria argues in her op-ed that

expanding the president’s legal authority to use military force

against China would “de-escalate the situation” and “deter an all-out

war” — never mind the fact that a U.S.-China conflict would de facto

be a global conflict. This is a page right out of the U.S.

Military-Industrial-Congressional Complex’s playbook, and we’ve seen

it end before in mass death, devastation, and more cyclical violence

in Iraq, Afghanistan, Libya, Syria, Vietnam, and countless other

regions. A U.S. Military intervention over Taiwan would

severely risk nuclear war, a subsequent nuclear winter, and planetary

extinction. The United States already came narrowly close to nuclear

war with China and the Soviet Union over the Taiwan Strait in

1958.

Send

a letter to tell Representative Luria: U.S. Military interventions

don’t make the world safer — they endanger us

all!

If Elaine Luria really wants to

“deter an all-out war,” she should support life-affirming policies

that U.S. citizens so desperately need to address domestic food

insecurity, housing and healthcare inequality, climate catastrophes,

and more! No U.S. war on China!

Onward toward peace,

Madison, Jodie, the CODEPINK China Is Not Our Enemy

campaign, and CODEPINK

P.S. Don’t miss the

next China Is Not Our Enemy webinar, A

View from India: The Quad & AUKUS, THIS Wednesday,

10/27 at 12pm ET with Prabir Purkayastha of Newsclick & CODEPINK

co-founder Jodie Evans! RSVP

now!

=====================================

Zie ook: ‘Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III

via Zuma Press

China: Ausländische Schiffe müssen sich in chinesischen Gewässern registrieren‘ 

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren

Veronderstel
dat er een terreurgroep zou zijn die in bezit was van: drones,
kruisraketten, kernkoppen, straaljagers, vliegdekschepen en bases over
de hele wereld

Militaire bases VS goed voor grote ‘defensie uitgaven’ en een garantie voor komende oorlogsvoering 

BBC met anti-Chinese propaganda over de ontwikkelingshulp die China biedt met de Zijderoute

VS agressie politiek ten aanzien van China en Iran is desastreus en gevaarlijk voor de hele wereld

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

EU
ministers van Buitenlandse Zaken en de Europese Commissie demoniseren
China vanwege de Zijderoute (BRI) en hulp aan Montenegro…..

Chinese antipropaganda: de ontwikkeling van supersoldaten…… ha! ha! ha! ha!

Rusland en China liggen tegenwoordig aan de Noordzee althans als het gaat om cyberaanvallen en phishing‘ (!!!!)

De VS zet zichzelf wat betreft Rusland, China en Iran geopolitiek schaakmat

VS wil op militaire manier ‘het gevaar China’ neutraliseren

Kamala
Harris, vicepresidentskandidaat voor de Democraten, geeft aan dat China
ook onder Biden te maken zal hebben met een koude oorlog

Geheime diensten in westen geven toe dat spioneren via het G5 netwerk praktisch onmogelijk is……..‘ (!!!!)
Dit daar de VS en daarna de rest van het westen stelde dat het G5
netwerk van de Chinese firma Huawei zou kunnen worden gebruikt voor
spionage, een leugen die men desondanks blijft herhalen…..

VS zend oorlogsschip door de Straat van Taiwan nadat China Trump waarschuwde gereed te zijn voor oorlogsvoering…….

VS zet nucleaire raketten in met ‘minilading’, de weg naar een kernoorlog‘ (en zie de links in dat bericht)

VS: China is een gevaar, terwijl China, uh de VS dat land omsingeld heeft met 400 bases………..‘ (!!!!)

VS en Japan stoken samen de ‘oorlogsboel’ op over de Oost-Chinese Zee‘ (!!!!)

Chinese marine troeft VS af in Zuid-Chinese Zee

Deutschland verschärft die Gangart gegen China‘ Duitsland stopt met toenadering tot China; met grote instemming van de VS terreurentiteit. 

NAVO akkoord met plan tegen groeiende Russische dreiging, ofwel: NAVO bereidt zich voor op oorlog

NAVO operatie Sea Breeze: oefening in aanval op Rusland

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

Voltallige
top van de Strijdkrachten dient per direct ontslagen te worden, ze
hebben zich niet met angst- en haatzaaierij tot het volk te richten
‘ En dat in een zogenaamde democratie…. Zie wat dat betreft ook:

Psst.nl, oplichters uit het leger die het volk proberen op te jutten meer geld voor Defensie te eisen

Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

VS en Japan stoken samen de ‘oorlogsboel’ op over de Oost-Chinese Zee‘ (8 november 2018)

 De VS wordt aangevallen door landen die het haat op een manier die alleen de CIA ‘kan zien’

Samenzweringstheorie paniek wordt juist gevoed door ‘tegenstanders’ daarvan‘ 

———————————-

Hier nog wat voorbeelden van grootschalige VS terreur: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
onder opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ 

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

De VS, een duivels imperium, dat achter haar psychopathisch moordende troepen staat??

De war on drugs is veel dodelijker dan over het algemeen gedacht

COP26: gelekte documenten tonen aan dat de fossiele industrie landen en die van de intensieve veehouderij deze klimaattop willen frustreren

Onlangs schreef ik al een bericht over de Australische regering Morrison de komende klimaattop in Glasgow, COP26, wil saboteren*…. Echter het gaat niet alleen om Australië: andere landen die ook veel verdienen aan de fossiele industrie, zoals Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) willen de klimaattop misbruiken om hun eigen verdienmodel (het vernietigen van de aarde) veilig te stellen, zo blijkt uit berichtgeving van Unearthed, een onderdeel van Amnesty International……

Maar ook de landen voor wie de intensieve veeteelt belangrijk is dan wel de voeding voor die doodsindustrie timmeren aan die doodlopende weg. Zo wensen Brazilië en Argentinië niets te ondernemen tegen de verbouwing van soja voor diervoer en tegen de enorme veestapel in die landen zelf….. Je kan er overigens de klok op gelijkzetten dat ook een organisatie als LTO Nederland en de Nederlandse Varkenshouders deze landen steunen, immers Nederland heeft een veestapel van 600 miljoen dieren op jaarbasis….. Vanmorgen werd bekend gemaakt dat de provincies Limburg, Gelderland en Friesland de laatste jaren zo’n 350 keer toestemming hebben gegeven voor uitbreiding van de veestapel en dat in de buurt van natuurgebieden……..

Uitbreiding mocht alleen als de stikstofuitstoot gelijk zou blijven of naar beneden zou worden gebracht, echter de maatregelen daarvoor zoals luchtbewassing voldeden niet naar behoren en alweer wordt het RIVM genoemd als orgaan dat niet functioneerde, daar de gebruikte rekenmethode niet klopte….. (later wellicht nog een bericht over deze schandalige zaak)

Nogmaals wordt hiermee aangetoond dat een groot aantal psychopaten die ofwel een overheidsbestuursfunctie hebben dan wel aan de top van grote bedrijven staan, totaal schijt hebben aan het milieu en er geen probleem mee hebben onze aarde naar de kloten te helpen >> de aarde: ons aller thuis……

Als we willen dat er echt maatregelen worden genomen tegen de stijging van de wereldtemperatuur, zal een gigantisch leger aan psychopaten aan de kant moeten worden gezet, daar zij de verandering tegenwerken en dat zullen blijven doen, immers voor hen tellen maar een paar zaken: zoveel mogelijk macht verwerven en behouden en daarbij zoveel mogelijk geld binnenharken….. 

Overigens zal men daarbij ook de reguliere media moeten aanpakken, immers deze media zijn in handen van plutocraten die belangen als grote aandelenpakketten hebben in de fossiele industrie, chemische bedrijven en in de wapenindustrie, waar de laatste industrie ook een onevenredig grote aanjager is van de klimaatverandering, maar nooit wordt genoemd op de meer dan waardeloze en NB milieuvernietigende klimaattoppen die we al hebben gehad…… Te vaak laat men in die media figuren aan het woord die veel van de wetenschappelijke kennis over de klimaatverandering bagatelliseren en zelfs durven te waarschuwen dat men de fossiele industrie niet te snel moet afschrijven….. 

Voorts wordt er in die media met grote regelmaat gelobbyd voor het doodlopende pad met kernenergie, niet voor niets daar er in die industrie kapitalen worden verdiend, middels de subsidies die overheden daarvoor uittrekken, terwijl verzekeringsmaatschappijen deze centrales niet willen verzekeren, me dunkt: een teken aan de wand!! (ook is bijvoorbeeld voor de nieuwe grote kerncentrale Hinkley Point C in Groot-Brittannië al een gegarandeerde prijs afgesproken voor de levering van elektriciteit uit die centrale, een bedrag dat ver boven de huidige [zelfs verhoogde] marktprijs per kilowattuur ligt…  

Terwijl ik dit schrijf wordt er op WDR 5 in het programma Quarks schijtlollig gedaan over de melkproductie en wanneer de consumptie van melk en melkproducten in China even hoog zou zijn als in Duitsland daar 43 miljard euro mee verdiend zou kunnen worden……. Het is uiteraard zaak paal en perk te stellen aan de productie en consumptie van vlees en zuivel, daar deze industrie één van de grootste aanjagers is van de klimaatverandering, niet alleen middels CO2 (zo is de CO2 productie van de intensieve veehouderij in de EU groter dan die van alle autoverkeer in hetzelfde gebied), maar ook produceert die doodsindustrie nog een enorme hoeveelheid methaangas, een 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2……. 

Niet voor niets ook dat ons kleine Nederland met haar enorme veestapel een onevenredig grote aanjager is van de klimaatverandering…..  Dan te bedenken dat men in Brazilië gigantische gebieden van het Amazonewoud platbrandt om daar soja te kunnen telen, ook voor de veestapel in ons land…… De wereldsojaproductie gaat voor meer dan 80% naar de intensieve veehouderij >> dit is nodig te vermelden daar veel vleeseters denken dat soja vooral wordt gebruikt voor de voeding van vegetariërs en veganisten en bedenk daarbij dat voor elke kilo vlees gemiddeld 5 kilo groente nodig is plus een enorme plas water, ofwel vleeseten is ook op dat gebied bijzonder inefficiënt….. Nederland is na China de nummer 2 importeur van gentechsoja en dat vooral uit Brazilië……..

Ook vandaag op WDR5 en op BBC World Service radio het bericht dat de hoeveelheid CO2 in de atmosfeer weer alle records heeft geslagen, ondanks dat in 2020 wereldwijd het autoverkeer voor een groot deel plat lag en ook de industrie veel minder heeft uitgestoten vanwege de Coronacrisis……. Het is dan ook een smerige leugen dat we de klimaatverandering kunnen stoppen, we kunnen deze hooguit afremmen!! (en dat moeten we als de donder doen, daar het nu al zeker is dat de wereldtemperatuur aan het eind van deze eeuw niet met 1,5 graad Celsius zal zijn gestegen maar met minstens 3 graden C. en waarschijnlijk zelfs meer >> een halve graad opwarming zal naar schatting al aan 150 miljoen mensen het leven kosten**, daarbij vergeleken is het dodenaantal door COVID-19 ‘peanuts……’ Vergeleken met de enorme kapitalen die men wereldwijd aan COVID-19 heeft uitgegeven en geeft, gaat er amper geld naar het afremmen van de klimaatverandering……..

Benieuwd of er in de gelekte documenten ook wordt gesproken over de VS en Nederland als landen die COP26 willen saboteren, de eerste vanwege de banden die de Biden administratie heeft met de oliemaatschappijen en wat betreft ons land de relatie met de intensieve veeteelt….. (het zou me weer eens niet verbazen….) Al moet niet vergeten worden dat Nederland jaarlijks 17,5 miljard euro uitgeeft aan subsidie voor de fossiele industrie***, alleen dat feit al is in feite een sabotage van echte maatregelen tegen de klimaatverandering en daarmee van de komende klimaattop COP26……

Lees naast het artikel van Unearthed ook het hele rapport van deze organisatie over de gelekte documenten.  

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Leak reveals the meat & fossil fuel producer push back 

Damian Kahya unearthed@act.greenpeace.org.uk

(Twee smerige fascisten kunnen het goed met elkaar vinden: de genocidepleger en president van Brazilië, Bolsonaro en de Saoedische kroonprins, massamoordenaar en genocidepleger MBS)

Documents leaked to Unearthed reveal how some of the world’s biggest
coal, oil, beef and animal feed-producing nations are attempting to
strip a landmark UN climate report of findings that threaten those
domestic economic interests.

The revelations – which show how this small clutch of nations is
attempting to water-down the International Panel on Climate Change’s
(IPCC) major upcoming assessment of the world’s options for limiting
global warming – come just days before the start of crucial
international climate negotiations in Glasgow.

They come from a leak of tens of thousands of comments by
governments, corporations, academics and others on the draft report of
the IPCC’s ‘Working Group III’ – an international team of experts that
is assessing humanity’s remaining options for curbing greenhouse gas
(GHG) emissions or removing them from the atmosphere.

Read and share the story here

The documents passed to Unearthed show how fossil fuel
producers including Australia, Saudi Arabia and the Organization of
Petroleum Exporting Countries (OPEC), are lobbying the IPCC – the
world’s leading authority on climate change – to remove or weaken a key
conclusion that the world needs to rapidly phase out fossil fuels.

In one comment seen by Unearthed, a senior Australian
government official rejected the largely uncontroversial conclusion that
one of the most important steps to reduce greenhouse gas emissions was
to phase out coal-fired power stations.

Meanwhile, Brazil and Argentina, two of the world’s biggest producers
of beef and animal feed, have been pressing to delete messages about
the climate benefits of promoting ‘plant-based’ diets and of curbing
meat and dairy consumption. 

The news comes just days before these nations take their places at
the COP26 negotiations in Glasgow – a UN conference that has been
described as the world’s “last best chance to get runaway climate change
under control”. It is likely to raise questions about the threat posed
to progress at the summit by some economies that remain highly dependent
on carbon-intensive industries.

IPCC authors can and do reject suggested changes to their drafts if
the comments are not supported by the scientific literature. However,
the leak of these comments offers a unique insight into the positions
being adopted by some nations away from the public eye. 

Climate scientist Simon Lewis, professor of global change science at University College London, told Unearthed:  “These comments show the tactics some countries are willing to adopt to obstruct and delay action to cut emissions. 

“On the eve of the crucial COP26 talks there is, to me, a clear
public interest in knowing what these governments are saying behind the
scenes.” 

He added: “Like most scientists I’m uncomfortable with leaks of draft
reports, as in an ideal world the scientists writing these reports
should be able to do their job in peace. But we don’t live in an ideal
world, and with emissions still increasing, the stakes couldn’t be
higher.”

This ran all over the BBC yesterday and you can read and share the full story by Lawrence Carter and Crispin Dowler here.

Leaked documents: Nations pushback against offsetting “greenwash” claim  

Deforestation up close: a surreal journey through Brazil’s soya heartlands 

British supermarket cheese linked to catastrophic deforestation in Brazil 

==========================================

*   Zie: ‘Scott Morrison (premier Australië) en zijn regering proberen de klimaattop COP26 te saboteren

**  Zie:  Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……‘ (!!!!) Vergelijk dat eens met de oversterfte door het Coronavirus of een andere heftige griepgolf…….

*** Zie: COP26: Nederlandse overheid steunt fossiele industrie met € 17,5 miljard per jaar‘ (en zie de links in dat bericht!!)

—————————————— 

Voorts zie: ‘Vanaf 2000 tot 2020 is er elk jaar 267 gigaton ijs van gletsjers gesmolten

Australië brandt weer…….’

Oliemaatschappijen in Australië maken misbruik van de Coronacrisis om hun smerige wereldvernietigende agenda door te drukken

Australië
staat in brand terwijl de regering milieuactivisten straft voor het
zich uitspreken tegen de oorzaken van de klimaatverandering
‘ (!!!!) 

Australië: film ‘Dirty Power: Burnt Country’ maakt gehakt van regeringsbeleid en media misinformatie‘ (met de video van 15 minuten)

Australië: steenkoollobby werkt samen met de regering nog veel meer bosbranden in de hand

——————————————

Zie wat betreft Hinkley Point C en andere kerncentrales: ‘Nieuwe kerncentrale in Nederland? Dacht het niet!!‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VVD en CDA willen onderzoek naar mogelijkheid tot nieuwbouw van drie kerncentrales

Nieuwbouw
Britse kerncentrale Hinkley Point C valt stevig duurder uit, BAM nog
verder in de problemen

Bam gaat meebouwen aan nieuwe Britse kerncentrale……….

Kerncentrales afbreken een hachelijke en uiterst kostbare zaak

Californië, een apocalyps van vuur, plus een boodschap voor dwaze nucleaire energie lobbyisten’

Hinkley Point C: EU keurt 21 miljard overheidssubsidie goed voor bouw kerncentrale……….

Radioactieve wijn door kernramp Fukushima

Hans Spekman (PvdA) vindt uitdelen van jodiumpillen aan ‘omwonenden’ van wrakke kerncentrales onzin…..

Stientje
van Veldhoven (D66 staatssecretaris) ‘plotsklaps’ slap op kernenergie,
waar de Belgische kerncentrales in Doel en Tihange levensgevaarlijk
zijn……

Jodiumtabletten voor omwonenden kerncentrales………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Eigenaar Fukushima wil 777.000 ton radioactief afval in oceaan dumpen…..!!!

Kerncentrales geliefd bij grote bedrijven: Wasserman met een extra pleidooi voor echt groene energieopwekking

Havana-syndroom: de manier om aantasting van de hersenen door Ruslands president te voorkomen

De elektromagnetische plaag die VS ambassadepersoneel, CIA en overheidsbeambten treft kan volgens Caitlin Johnstone heel makkelijk worden voorkomen. Ondanks dat men niets kan vinden wat deze hysterie veroorzaakt, hysterie die intussen zelfs de medische aanduiding Havana-syndroom (ha! ha!) heeft gekregen, wijst men in de VS alweer met de bloedige vingers naar Rusland als de dader die middels elektromagnetische pulsen VS beambten de hersenen zo bewerkt dat ze niet meer kunnen functioneren……. 

Bij deze zaak kan je je afvragen of werken voor een overheid die wereldwijd zoveel ellende veroorzaakt als de VS uiteindelijk geen psychische stoornissen veroorzaakt, of mensen zelfs niet knotsknettergek maken, immers je moet wel een psychopaat zijn wil alle terreur van de VS je onberoerd laten als beambte van die grootst terreurentiteit ter wereld……. Waarbij de CIA een terreurorganisatie is die bomvol psychopaten zit……

Op een simpele en uiterst sarcastische manier geeft Caitlin de aanwijzing om middels aluminium een ‘soort helm’ te maken die de drager beschermd tegen de kwade machinaties van het Kremlin en Putin in het bijzonder. 

Nadat ze uitlegt hoe je de helm moet maken, geeft ze het advies aan alle westerse overheidsvertegenwoordigers, als ook alle beambten van inlichtingendiensten, iedereen van de reguliere media en elk burger die ‘gewoon voelt dat de Russen een grote bedreiging zijn voor haar/zijn manier van leven’, om gebruik te maken van de Havana-syndroom afbuigingshelm.

Verder komt Caitlin met het bericht dat wetenschappers hoopvolle resultaten hebben geboekt met het voorkomen van het Havana-syndroom door het dragen van een gekleurde pruik, een wit geschminkt gezicht, aangevuld met een rode dopneus!!

Lees het uiterst sarcastische en humoristische artikel van Caitlin.

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

US Officials Can Guard Against Havana Syndrome With This Innovative Home Solution

 

by Caitlin Johnstone

As the dire threat of Havana Syndrome gains increasingly widespread acknowledgement,
the US government employees who’ve been finding themselves targeted by
these attacks are desperate for a way to protect themselves from this
electromagnetic menace.

Luckily, scientists at the Pentagon’s Defense Advanced Research Agency have devised an innovative new solution
to this peril which anyone who feels they may be in danger of Kremlin
microwave beams can implement using a common and inexpensive household
product.

Here
is a step-by-step breakdown of the simple prophylactic measure that
experts are recommending for US diplomats, CIA operatives, government
officials, wealthy media pundits, and anyone else who fears they may
fall victim to GRU ray gun attacks:

First, you will need a roll of standard aluminum foil.

 

Second, lay out an arm span’s length of the foil. Don’t be stingy; your neurological wellbeing may depend on it.

Next, fold it in half. Doubling the layers adds extra protection from Kremlin radiation blasters.


Gather the foil around your head, careful to leave no vulnerable part of the cranium exposed.

Now pack down the foil over your skull. Be thorough now; you don’t want to let Russian brain phasers turn you into an idiot.


Manually adding two antennae helps your foil helmet deflect pulsed microwaves.


And there you have it. Not today, Ivan! You’ll have to try your dastardly Kremlin mind tricks on somebody less clever.

Experts highly recommend
all western government officials make use of a Havana Syndrome
deflector helmet for the foreseeable future, as well as all intelligence
operatives, all major media figures, and anyone who just generally
feels as though Russians pose a major threat to their way of life.

Scientists are now reportedly seeing encouraging research
suggesting that Havana Syndrome can also be deflected by a
rainbow-colored wig supplemented by white face makeup and a red ball on
the nose.

So
it turns out we here in the free world are a step or two ahead of the
Kremlin. Nice try, Mister Putin. You’ve got to wake up pretty early in
the morning to make fools out of us.

____________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | October 21, 2021 at 1:01 pm | Tags: havana syndrome, media, Russia, satire
| Categories: Article
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2LO

Comment    See all comments

=====================================

Zie ook: ‘Cuba: ‘sonisch wapen’ tegen VS ambassadepersoneel blijkt geen Cubaans ‘wapen’ te zijn………

‘Security deskundige’ Konijn over gehoorschade bij VS ambassadepersoneel Cuba……

————————————

Hier nog een paar berichten over false flag operaties: ‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….
(zie ook de links in dat bericht voor meer false flag operaties) False
flag operaties, de specialiteit van de VS, door een aanval op
bijvoorbeeld een VS marinefregat te simuleren en deze vervolgens in de schoenen te
schuiven van een regering die de VS wil vervangen, er zijn een groot
aantal voorbeelden van deze werkwijze, zoals het Golf van Tonkin
incident, die voor de VS de weg vrijmaakte om Noord-Vietnam grootschalig
aan te vallen…… Volgens Wikipedia is e.e.a. echt gebeurd, ofwel
Wikipedia maakt zich meer en meer schuldig aan geschiedvervalsing……

False flag operatie tegen MT Mercer Street in Golf van Oman: Iran zal en moet de dader zijn: Israël dreigt met oorlog

Spanningen met Iran: VS geschiedenis van false flag operaties en andere manipulaties die tot oorlog hebben geleid

Venezuela: het VS volk wordt weer een oorlog in gelogen, zoals eerder in Irak, Libië en Syrië

———————————–

Wat betreft VS terreur zie o.a.: ‘NAVO akkoord met plan tegen groeiende Russische dreiging, ofwel: NAVO bereidt zich voor op oorlog’

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord

NAVO operatie Sea Breeze: oefening in aanval op Rusland

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

VS en NAVO-partners
laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je:
‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen

Pompeo liegt keihard dat Iran Al Qaida steunt en onderdak geeft

De VS wordt aangevallen door landen die het haat op een manier die alleen de CIA ‘kan zien’

Samenzweringstheorie paniek wordt juist gevoed door ‘tegenstanders’ daarvan

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
onder opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ 

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

De VS, een duivels imperium, dat achter haar psychopathisch moordende troepen staat??

De war on drugs is veel dodelijker dan over het algemeen gedacht‘ 

COVID-19: Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit supermarkten…….

Afgelopen woensdag zou de medische charlatan Gommers op tv zijn geweest, je weet wel de sukkel die vorig jaar nog beweerde dat de IC capaciteit niet uitgebreid moest worden, daar de verpleegkundigen zich anders zouden vervelen, terwijl de belachelijke draconische maatregelen zoals lockdown en avondklok werden verdedigd met het verhaal dat er te weinig IC bedden en verpleegkundigen waren…… Nu zegt deze verveel dat de IC capaciteit niet opgeschaald kan worden daar er te weinig (oververmoeid) personeel zou zijn…… 

Het is overigens een schande dat het demissionaire kabinet Rutte 3 geen extra IC capaciteit wil creëren, behalve dan een reserve groep verpleegkundigen die kan worden ingezet als de zorg wordt overlopen…… Sinds Rutte 1 tot aan de uitbraak van het Coronavirus, hebben deze afbraakkabinetten maar liefst de helft van de IC bedden wegbezuinigd, van 2.200 naar 1.100 IC bedden, uiteraard is daardoor ook een groot aantal verpleegkundigen op straat komen te staan evenals intensivisten…….

Naast het voorgaande hebben een groot aantal verpleegkundigen de zorg vaarwel gezegd, juist ook door de overbelasting en de grote verantwoordelijkheid die zij droegen, wat het tekort aan verpleegkundigen nog meer heeft ‘vergroot’, één op één te danken aan de waardeloze kabinetten Rutte……

Gommers durft het wel aan om de regering te manen de ongevaccineerden strenger aan te pakken, benieuwd of hij al politiebescherming heeft…… Hoeveel strenger kan je nog zijn tegen niet-gevaccineerden (of: de niet-proefkonijnen)? Hen de toegang tot supermarkten ontzeggen of verbieden nog op straat te komen?? 

Volgens het bericht van Dimitri Georganas, dat direct hieronder is opgenomen, zouden er per IC afdeling gemiddeld 2 COVID-patiënten liggen, van wie 90% ongevaccineerd is…. ha! ha! ha! ha! ha!  Lees het Linkedin bericht van Georganas!!

Onder het bericht van Georganas een bericht van RT Duitsland, waarin de vicevoorzitter van de Bondsdag, de FDP’er Wolfgang Kubicki, zich afvraagt dat wanneer de G2 regel* wordt ingevoerd voor supermarkten, maar men dit niet wenst te zien als een dwangmaatregel om zich te laten vaccineren, wanneer je dan wel mag spreken van een dwangmaatregel tot vaccinatie…… Ja je leest het goed men wil in Duitsland de supermarkten ontoegankelijk maken voor niet-gevaccineerden……. 

Ofwel ze zijn in Duitsland al een stap verder om ongevaccineerden het leven onmogelijk te maken, terwijl het toch ieders recht moet zijn je niet te laten misbruiken als proefkonijn voor een vaccin dat qua testperiode nog lang niet op de markt zou mogen zijn gebracht!!! (de normale testperiode is gemiddeld 7 jaar, de meest bekende Coronavaccins zijn binnen een periode van één jaar op de markt gebracht >> kortom de testperiode is met een gigantisch percentage naar beneden gebracht……) Er bestaat altijd nog zo iets als het niet mogen aantasten van de persoonlijke integriteit als iemand weigert een vaccinatie te nemen, dwang wordt dan zelfs gezien als geweld……

Daarover gesproken: belachelijk genoeg heeft men in de EU wel een grote bek over het gedrag van Polen t.a.v. EU wet- en regelgeving, maar dat een groot aantal EU-lidstaten volkomen lak heeft aan het EU verbod dat ongevaccineerden niet mogen worden gediscrimineerd…….

Mocht Duitsland de G2 maatregel voor supermarkten invoeren kan je spreken van een vervolging van minderheden, waarmee men in Duitsland een ruime ervaring heeft……. Bovendien zou dit naast smerige chantage, een ernstige schending zijn van mensen- en burgerrechten……

Georganas noemt Gommers een sympathieke tv persoonlijkheid, moet zeggen dat ik de man een kwal vind en dat nog buiten zijn vreemde opmerkingen en tegensprekingen over COVID-19 en de vaccins, plus zijn ‘eisen’ t.a.v. ongevaccineerden.

Zie ook de (eerste 3) opmerkingen van Anoniem onder dit bericht!! (hoopgevend)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Duits niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 






• Aan het volgen


Chief Tinkering Officer and Chairman of the Board of Minstrels at Biodys





Vanavond de Diederik Gommers Show met de
sympathieke TV persoonlijkheid en OMT-lid dat vorig jaar toen de IC’s
vol stroomden zei dat het niet nodig was om de IC’s op te schalen omdat
personeel zich zou vervelen en nu komt vertellen dat de IC’s niet meer
kúnnen worden opgeschaald (omdat er geen personeel meer is?) en dat de
politiek wat strenger moet zijn tegen ongevaccineerden. https://lnkd.in/dtSQRdj9

Er liggen per ziekenhuis met IC afdeling gemiddeld ca. twee mensen met een positieve COVID19 status op de IC (bron: lcps.nu).
Tijdens een bezoek van de minister die er voor naar Leeuwarden moest
reizen en de belrondjes van een ander sympathiek OMT lid bleken dat voor
~90% ongevaccineerden te zijn.

Mensen die in het ziekenhuis werken denken daar weer anders over https://lnkd.in/di3P6KNZ en zelfs in het AD zien we een genuanceerder beeld. https://lnkd.in/dZ873JAt
: 9 van de 10 COVID19 patiënten volledig gevaccineerd. De waarheid zal
wel ergens in het midden liggen, maar de weg door het midden gaat een
aantal mensen blijkbaar niet snel genoeg.

Het minste wat je kunt
verlangen bij een heksenjacht, is dat het enigszins onderbouwd gaat. Dat
je een blik op de weegschaal mag werpen als je gewogen wordt. Gelukkig
gaat dat binnenkort gebeuren, want als de minister de WOB nog langer
frustreert moet hij naar verluidt – pin me er niet op vast – honderd
euro per dag betalen aan de eisende partij, aldus het oordeel van de
Raad van State. Benieuwd wat hij daarvoor dan moet laten.

Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

——————————————————————

Hier het artikel van RT Duitsland: 

Kubicki über mögliche 2G-Regel in Supermärkten: “Wenn das kein Impfzwang ist, was ist es dann?” 

20 Okt. 2021 15:56 Uhr

Supermarktbetreiber in Hessen und Niedersachen dürfen seit Kurzem
Ungeimpften am Eingang zu ihren Läden die rote Karte zeigen. FDP-Vize
Kubicki attackierte dazu die verantwortlichen Ministerpräsidenten am
Dienstag scharf.
 

Kubicki über mögliche 2G-Regel in Supermärkten: "Wenn das kein Impfzwang ist, was ist es dann?"

Bundestags-Vize
Wolfgang Kubicki von der FDP hält nichts von der 2G-Option für
Supermärkte in Hessen und Niedersachsen. Der Vizepräsident des Deutschen
Bundestages sagte am Dienstag mit Blick auf die Ministerpräsidenten der beiden Bundesländer gegenüber der Bild

“Volker
Bouffier und Stephan Weil müssen die Frage beantworten, wo die
nicht-geimpften Menschen im Zweifelsfall einkaufen sollen, wenn
Supermärkte in erreichbarer Nähe diese unmenschliche Regelung umsetzen.
Wenn das kein Impfzwang ist, was ist es dann?”

Hessen
und Niedersachen haben vor Kurzem Verfügungen erlassen, die Ungeimpften
den Zutritt zu ihren Läden verwehren. Das sieht Kubicki mit großer
Sorge: Diese Maßnahmen hätten “nichts mehr mit einer sinnvollen
Pandemiebekämpfung zu tun”.

Außerdem hätten zum einen Supermärkte nicht zu einer Erhöhung des
Infektionsgeschehens beigetragen, und zum anderen steige die Impfquote
Tag für Tag weiter. 

Der Handelsverband-Chef für Niedersachsen und Bremen, Mark Alexander Krack, äußerte sich indes gegenüber der Kreiszeitung, dass die 2G-Regelung für Supermärkte  “höchst unpraktisch” sei. Krack betonte:

“2G durchzusetzen erfordere ständige Kontrollen am Eingang.”

In
der Konsequenz hätten sich bislang nur wenige Einzelhändler an den
Verband gewandt, um sich über die 2G-Möglichkeit zu informieren. Für
einen Großteil der Händler sei 2G daher “kein Thema”.

wählten Bundestagsabgeordneten, 18. Oktober 2021, Berlin.

Kubicki warnt vor Gefahr für Verfassungsordnung – FDP-Vize mit Buch über Corona-Politik


Meinung


Kubicki warnt vor Gefahr für Verfassungsordnung – FDP-Vize mit Buch über Corona-Politik 

 

Gutachten: ”2G”- und ”3G”-Regeln verstoßen gegen das Grundgesetz 

 

Hier nog een audiofragment: KLIK DAARVOOR IN HET ORIGINEEL.

Gutachten: ”2G”- und ”3G”-Regeln verstoßen gegen das Grundgesetz 

Die massiven Einschränkungen für sogenannte Ungeimpfte sind
verfassungswidrig. Das stellt der Staatsrechtler Dietrich Murswiek in
einem Rechtsgutachten fest. Er fordert als Konsequenz, alle
Benachteiligungen “Ungeimpfter” durch “2G”-, “3G”- und andere Regeln
sofort aufzuheben.


2021-10-14

Mehr zum Thema – “Ausgrenzung Russlands wäre fataler Fehler”: Kubicki pocht auf Abbau der Spannungen mit Moskau

====================================

* G2 regel: alleen gevaccineerden en genezen patiënten hebben toegang tot een aantal openbare gelegenheden………

————————————-

Zie ook: ‘COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië

Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ (!!!!) Een CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is…….

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie
Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown en avondklok werden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest aan IC bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ (en zie de links in dat bericht!!) Een bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun eigen vaccin niet…… 

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

NAVO akkoord met plan tegen groeiende Russische dreiging, ofwel: NAVO bereidt zich voor op oorlog

Afgelopen donderdag in het WDR 5 nieuws van 23.30 u. het bericht dat psychopaat Stoltenberg, de NAVO grofgraaier, oplichter en zetbaas van de VS, bekend heeft gemaakt dat de NAVO ter afschrikking van ‘Russische agressie’ meer zal inzetten op verdediging van het gebied grenzend aan de Russische grens en dan m.n. de Baltische Zee (Oostzee) en de Zwarte Zee….. 

In feite stelt de NAVO daarmee dat het bereid is Rusland aan te vallen, hoewel men dit ontkent, immers de NAVO is juist een grote bedreiging voor Rusland, gezien de bijna jaarrond plaatsvindende militaire oefeningen van deze terreurorganisatie langs de Russische westgrens. Men wijst op Rusland dat het luchtruim van de Baltische Staten bij herhaling zou schenden, echter hetzelfde gebeurt omgekeerd evenredig, regelmatig schendt de NAVO het luchtruim van Rusland, langs de grens van de Baltische Staten en schenden haar marineschepen de territoriale wateren van Rusland in de Oostzee en de Zwarte Zee…… 

Volgens WDR 5 is de NAVO ervan verzekerd een oorlog tegen Rusland te kunnen winnen en ook daar werd gewezen op de Zwarte Zee en de Oostzee (aangeduid als de Baltische Zee, alsof de hele Oostzee deel uitmaakt van de territoriale wateren behorend tot de Baltische Staten….)….. Daarbij zou de NAVO ook gebruik willen maken van (‘tactische’) kernwapens en cyberaanvallen op Rusland…….

Uiteraard was dit een fout van de WDR nieuwsredactie, echter gezien de houding van het westen tegen Rusland is het wel zeker dat de NAVO erop rekent een oorlog tegen Rusland te kunnen winnen, waarom anders ook oefeningen houden op landingen en invallen op Russisch grondgebied, deze militaire oefeningen zijn geen defensie- maar oorlogsoefeningen!! (en ook daarvoor betalen wij belastinggeld…)

De NAVO wijst verder op de troepenversterkingen van Rusland eerder dit jaar aan de grens met Oekraïne als agressie van Rusland, terwijl de NAVO zoals gezegd de ene na de andere militaire oefening houdt langs de westelijke grenzen van Rusland….. Rusland trok haar troepen terug na ophef in het westen als je nu dacht dat de NAVO daarna haar militaire oefeningen langs de grens met Rusland zou stoppen heb je het helemaal mis (nogmaals: oefeningen gericht op het binnenvallen van Rusland….)…..

Alles wat de NAVO en haar grote baas de VS doen wordt in de schoenen van Rusland geschoven, terwijl het toch iedereen duidelijk kan zijn, dat niet Rusland (of China) de grote agressors zijn, maar juist de VS en haar NAVO-partners, die alleen deze eeuw al verantwoordelijk zijn voor meer dan 5 miljoen moorden in de illegale oorlogen tegen Afghanistan, Irak, Libië en Syrië (en in feite tegen Pakistan, waar de VS duizenden mensen heeft vermoord met drones ingezet tegen van terreur verdachte mensen, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werden verdacht….)

Nee, de NAVO beschuldigt Rusland van agressie, waarbij men de ‘oorlog tegen Georgië’ aanhaalt, die geen oorlog was, maar een bescherming van etnische minderheden tegen wie Georgië oorlog voerde!! Uiteraard werd ook de Krim weer aangehaald als geannexeerd door Rusland, terwijl de bevolking van De Krim na de coup tegen de door hen democratisch gekozen Oekraïense president Janoekovytsj, in een door internationale waarnemers als goed en eerlijk verlopen referendum koos voor aansluiting bij Rusland, e.e.a. daar men niet wenste te leven onder de door de VS geparachuteerde corrupte neonazi Porosjenko en gelijk hadden en hebben ze!! (de VS heeft de opstand en coup in Oekraïne georganiseerd, geregisseerd en betaald met 4 miljard dollar!!) 

Zelfs de Russische aanwezigheid in Syrië wordt als agressie van Rusland gezien., terwijl de hele oorlog tegen Syrië werd georganiseerd door de VS, die zelfs terreurgroepen overbracht naar Syrië vanuit het door de NAVO in puin gegooide Libië….. Rusland is op verzoek van de Syrische regering in Syrië en pas toen Rusland deze regering steunde tegen ISIS en andere door het westen als gematigde rebellen aangemerkte terreurgroepen, werden deze terreurgroepen teruggedrongen, terwijl de VS al een jaar lang bombardeerde zonder enig resultaat…. Logisch daar de VS en de andere westerse landen deze terreurgroepen steunden en nog steunen…. Men stelt nu dat er nog gebieden zijn in Syrië waar ISIS strijders zitten en dat klopt maar wat men er niet bij vermeldt is het feit dat deze terreurgroep wordt beschermd door Turkije en de VS, beiden NAVO-lidstaten die illegaal in Syrië zijn…… (waar de VS een gebied controleert waar de meeste Syrische olie wordt gewonnen en dat tevens de graanschuur is van Syrië, de opbrengsten steelt de VS zodat de regering het land niet kan wederopbouwen……)

Nogmaals: de NAVO heeft in feite besloten dat een oorlog tegen Rusland mogelijk is en dat deze is te winnen……. ‘Je zou het bijna’ als een oorlogsverklaring aan het adres van Rusland kunnen zien…. 

Het volgende gekleurde bericht komt van Reuters

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

NATO agrees master plan to deter growing Russian threat

By

De video in het origineel kan ik niet overnemen, daarvoor de volgende YouTube video’s en denk daarbij dat het verhaal totaal is omgedraaid, niet Rusland is een bedreiging maar juist de NAVO en reken maar dat wanneer de NAVO aanvalt, Nederland als één van de eerste zal worden getroffen, daar ‘onze regering’ zo nodig VS kernwapens op ons grondgebied wil hebben, waarover deze regering totaal geen zeggenschap heeft, men kan gebruik zelfs niet verbieden (!!!): 

Summary

  • Prepares for simultaneous attacks including nuclear and cyber
  • Officials and diplomats say no such attack is imminent
  • Russia denies any war-like intentions

BRUSSELS,
Oct 21 (Reuters) – NATO defence ministers agreed a new master plan on
Thursday to defend against any potential Russian attack on multiple
fronts, reaffirming the alliance’s core goal of deterring Moscow despite
a growing focus on China.

The
confidential strategy aims to prepare for any simultaneous attack in
the Baltic and Black Sea regions that could include nuclear weapons,
hacking of computer networks and assaults from space.

“We
continue to strengthen our alliance with better and modernised plans,”
NATO Secretary-General Jens Stoltenberg said after the meeting, which
also agreed a $1 billion fund to provide seed financing to develop new
digital technologies.

Officials
stress that they do not believe any Russian attack is imminent. Moscow
denies any aggressive intentions and says it is NATO that risks
destabilising Europe with such preparations.

But
diplomats say the “Concept for Deterrence and Defence in the
Euro-Atlantic Area” – and its strategic implementation plan – is needed
as Russia develops advanced weapon systems and deploys troops and
equipment closer to the allies’ borders.

“This is the way of deterrence,” German Defence Minister Annegret Kramp-Karrenbauer (AKK) said of the plan.

“And
this is being adapted to the current behaviour of Russia – and we are
seeing violations particularly of the air space over the Baltic states,
but also increasing incursions over the Black Sea,” she told German
radio Deutschlandfunk.

Approval
allows for more detailed regional plans by the end of 2022, a U.S.
official said, allowing NATO to decide what additional weapons it needs
and how to position its forces.

A NATO flag is seen ahead of a summit in Brussels, Belgium, July 10, 2018. REUTERS/Reinhard Krause/File Photo

A NATO flag is seen ahead of a
summit in Brussels, Belgium, July 10, 2018. REUTERS/Reinhard
Krause/File Photo

FLASHPOINT

In May, Russia amassed some 100,000
troops on its border with Ukraine, the highest number since Moscow
annexed Crimea in 2014, Western officials say. In September, Russia
used new combat robots in large military drills with its ex-Soviet
ally Belarus that have alarmed Baltic allies.

Russia is upgrading or replacing
Soviet military space systems to potentially attack satellites in
orbit, developing artificial intelligence-based technologies to
disrupt allied command systems, and also developing “super
weapons”.

Unveiled in 2018, they include
nuclear-capable hypersonic cruise missiles that could evade
early-warning systems.

Retired U.S. General Ben Hodges,
who commanded U.S. army forces in Europe from 2014 until 2017, said
he hoped the plan would foster greater coherence in NATO’s collective
defence, meaning more resources for the Black Sea region.

“To me, this is the more
likely flashpoint than the Baltics,” Hodges told Reuters, noting
fewer big allies such as Britain and France have a strong presence in
the Black Sea, and Turkey is more focused on conflict in Syria.

Jamie Shea, a former senior NATO
official now at the Friends of Europe (FoE)* think-tank in
Brussels, said the plan might also help to cement a focus on Russia
at a time when major allies are seeking to boost their presence in
the Indo-Pacific and counter China’s rising military power.

“The assumption up until now
has been that Russia is a nuisance but not an imminent threat. But
the Russians are doing some worrying things. They’re practising with
robotics, and hypersonic cruise missiles could be very disruptive
indeed,” Shea said.

Reporting by Robin Emmott; Editing
by Alison Williams and Gareth Jones/Mark Heinrich

Our Standards: The
Thomson Reuters Trust Principles.

=================================

* Friens of Europe (FoE) zou een onafhankelijke denktank zijn, echter het wordt mede bevolkt met oud-NAVO beambten en betaald door een paar EU-lidstaten, ofwel de zoveelste denktank die lobbyt voor het militair-industrieel complex, de NAVO en haatzaait tegen Rusland en China……..

Zie ook: ‘Belgische
legercommandant Hofman beschuldigt Rusland van opstoken complottheorieën
rond militair Conings, om zo een cyberleger af te dwingen en liegt
voorts ‘en passant’ over marinefregat

NAVO operatie Sea Breeze: oefening in aanval op Rusland

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

Voltallige
top van de Strijdkrachten dient per direct ontslagen te worden, ze
hebben zich niet met angst- en haatzaaierij tot het volk te richten
‘ En dat in een zogenaamde democratie…. Zie wat dat betreft ook:

Psst.nl, oplichters uit het leger die het volk proberen op te jutten meer geld voor Defensie te eisen

Geheime dienst VS: Russische spionnen betalen Taliban voor aanvallen VS doelen in Afghanistan…. ha! ha! ha! ha!’
De militaire missies in het buitenland worden door de legertop gezien
als oefeningen in de werkelijkheid…….. Moet je nagaan: daarbij
vallen niet alleen veel burgerslachtoffers, maar ook Nederlandse
militairen!!

VS
eist dat Rusland haar troepen terugtrekt van de Oekraïense grens en
volgens inlichtingenbron: politiek het grootste gevaar voor burgers
VS…….
‘ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Tony
Blinken (VS minister van BuZa) liegt als hij zegt dat de VS alleen met
toestemming van het volk geweld gebruikt in het buitenland
‘ 

VS en Japan stoken samen de ‘oorlogsboel’ op over de Oost-Chinese Zee‘ (8 november 2018)

Kernwapens in Europa: Rode Kruis >> Nederland moet het VN kernwapenverbod tekenen

Franse luchtmacht oefent voor WOIII op nucleaire lange-afstands bombardementen……….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

VS en NAVO-partners
laten per dag 46 bommen vallen en dat al 20 jaar lang: hoe bedoel je:
‘islam terreur’ komt uit de lucht vallen
‘ (en zie de links in dat bericht!!) Bommen op de islamitische landen Afghanistan, Irak, Libië en Syrië……

Operatie Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland‘ (hoe bedoelt u ministerie van Defensie??)

NAVO oefent op een nucleaire aanval tegen ‘een denkbeeldige vijand’, ofwel Rusland……….

Duitsland doet mee in het koor van de wolven: Russische cyberterreur!‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS zendt tegen wil van de bevolking in 1.500 militairen naar Duitsland, opbouw voor WOIII?

VS vergroot doelbewust de spanningen met Rusland: een enorme VS troepenopbouw langs de Russische grens……….

Rechtse denktank waarschuwt voor een groot risico op een kernoorlog met Rusland…..

VS sluit een nucleaire aanval niet uit als een mogelijke reactie op een ‘cyberaanval…….’

Estland stopt militaire oefening na een ‘vergissing’ >> de lancering van een raket in het grensgebied met Rusland……

VS op weg naar daadwerkelijk gebruik van het kernwapen…………..

VN chef Guterres geeft alarmcode rood af voor de wereld in 2018 en niet alleen vanwege het milieu of klimaat……

VS generaal Hodges wil openheid van Rusland over militaire oefening…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland heeft geoefend op een inval in Nederland aldus Bild-Zeitung…… OEI!!!

Scott Morrison (premier Australië) en zijn regering proberen de klimaattop COP26 te saboteren

Ongelofelijk: Scott Morrison, de opperschoft die verantwoordelijk is voor de dood van een groot aantal Australiërs en meer dan 1 miljard dieren vanwege de door de klimaatverandering veroorzaakte bosbranden, heeft zich met zijn regering samen met ambtenaren actief ingezet om van COP26 een flop te maken…..

Greenpeace Australië is in het bezit van een groot aantal documenten waaruit blijkt dat de regering Morrison de klimaattop COP26 wil saboteren, de top die over 10 dagen van start gaat in Glasgow…….

Uit de gelekte documenten blijkt dat er tienduizenden commentaren en suggesties bestaan, opgesteld door de bende van Morrison, andere overheden, bedrijven en ‘wetenschappers’, die ingaan tegen het concept rapport van het VN Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC), dat wordt gezien als ‘s werelds leidend expert op het gebied van klimaatverandering…… (waar op dat laatste nog wel het e.e.a. is aan te merken)

De regering Morrison is verantwoordelijk voor de al jaren gaande dumping van steenkool tegen afbraakprijzen op de wereldmarkt >> per dag exporteert Australië ‘maar liefst’ 1 miljoen ton steenkool en dat 365 dagen per jaar…… Let wel: dit cijfer is al enige jaren oud en gezien de nieuwe ontwikkeling van kolenmijnen zal dit nu een stuk hoger liggen……. Kolenmijnen in het gebied dat deels voor het Groot Barrièrerif ligt*, waar een steenkoolterminal in aanbouw is, die na oplevering de grootste van de wereld zal zijn…… Ik neem aan dat er nu al steenkool wordt geëxporteerd vanaf die terminal, waarvoor men een kanaal t.b.v. zeeschepen dwars door het rif heeft gegraven……. En dan te bedenken dat de regering Morrison een paar jaar geleden het gore lef had de noodklok te luiden over het verbleken van het Groot Barrièrerif, terwijl ook dat NB één op één is te danken aan de stijging van de wereldtemperatuur….**  

Over het Groot Barrièrerif gesproken: een paar jaar geleden gaf de regering Morrison toestemming voor het dumpen van 1 miljoen ton giftig havenslib (dat is 1 miljard kilo!!) naast het rif en dan nogmaals: het gore lef van diezelfde regering om de noodklok voor dit rif te luiden…… Ik moet zeggen dat het me nog meevalt dat er nooit een aanslag op superploert Morrison is gepleegd, er zijn voor minder genoeg mensen vermoord……

De steenkool uit Australië (en de VS) is zo goedkoop dat arme landen massaal hebben gekozen voor steenkoolcentrales om aan de groeiende elektriciteitsbehoefte te kunnen voldoen….. ‘Arme landen?’ Niet alleen, immers ook het schoftenkabinet Balkenende 4 koos vanwege de prijs voor 4 nieuwe kolencentrales***, die als het meezit in 2030 worden gesloten, waarvoor wij de belastingbetalers een kapitaal moeten neertellen als schadevergoeding voor bedrijven als Essent (RWE)…… Zoals we ons ook scheel betalen aan de miljarden subsidies voor de fossiele industrie (17,5 miljard euro per jaar!!****) en voor de ‘biobijstook’ van houtpellets in die nieuwe centrales en de kleinere biomassacentrales, terwijl de verbranding van hout nog een fractie smeriger is dan die van steenkool!!! Voor die pellets wordt geen resthout gebruikt zoals men keer op keer keihard liegt, nee hele bossen worden verwerkt tot pellets……

Terug naar de schoftenregering Morrison: te zot voor woorden dat dit geteisem het lef heeft gehad om alles te doen voor het onderuithalen van het IPCC rapport…… Morrison en de rest van het zootje (waartoe ik ook Nederlandse politici als CDA hufter Balkenende en PvdA oplichter Bos versta, plus hun opvolgers) dat verantwoordelijk is voor het naar de kloten helpen van ons aller thuis de aarde, zouden vervolgd moeten worden door het Internationaal Strafhof (ICC)!!! De verantwoordelijken in Nederland zijn nu VVD premier en aartsleugenaar Rutte, D666 kwaadaardigheid van Veldhoven en zijne VVD hufterige houten lulligheid Blok.

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

LEAKED: Scott Morrison’s global climate sabotage

David Ritter, CEO – Greenpeace Australia Pacific act@mail.greenpeace.org.au

Scott
Morrison never thought these comments would see the light of day. But
now, a major leak has been uncovered and his Government has been caught
red-handed. It’s time to get furious.

Documents leaked to Unearthed, Greenpeace’s
investigative platform, reveal Scott Morrison’s government’s desperate
attempts to sabotage global climate efforts before COP26.

It’s as
brazen as it is appalling. The leaked documents include tens of
thousands of never before seen comments and suggested edits from
governments, corporations, and scientists on an upcoming report from the
UN’s Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) – the world’s
leading expert body on climate change. 

But
instead of acting in good faith with the global community, Morrison
Government officials suggested edits to undermine the report at every
turn.

They never thought
these comments would see the light of day. But now the truth is out,
and it’s up to us to ensure that they are held to account.

Share this post right now and make sure the world sees Morrison’s attempted sabotage.


Share on Facebook


Share on Whatsapp

Not on these platforms? You can also share on Twitter

The
leaked comments show the Morrison Government is part of a small group of
fossil fuel-producing countries trying to rewrite history and block
global efforts to phase out coal.

In one
comment a senior Australian government official objects to the obvious
reality that one of the most important steps to reduce greenhouse gas
emissions is to phase out coal-fired power stations. 

In
another, they also suggested Australia be omitted from a list of the
world’s major producers and consumers of coal – despite Australia being
one of the biggest in the world. It’s cowardly, untrue and a complete
failure to take responsibility.

And
maybe the worst was an attempt to delete analysis explaining that
lobbying by fossil fuel companies has weakened action on climate change
in Australia and the US.

While
communities across Australia are bracing themselves for the reality of
life under climate change, Scott Morrison’s government has been busy
doing everything it can to make it worse. 

It’s a
betrayal of our trust and it’s a betrayal of our future. The Australian
people deserve a government that behaves well on the world stage, acting
cooperative and constructively, using our diplomatic influence to
promote peace, equality, and sustainability.

Instead,
the Morrison government has our diplomats dedicated to frustrating
urgent global progress on the most urgent issue of our times.

Help us hold this contemptible Government to account.


Share on Facebook


Share on Whatsapp

COP26, the world’s most important international climate summit, is just days away. 

The world is at a crossroads, and I’m furious that it’s come to this. I’m sure that you are too. 

The solutions are there, ready and waiting. We just need a government with the courage to use them.

Our
government might be dead set on driving us towards disaster but with
tens of thousands of Australians like you standing up for what is right
and protecting this magnificent planet we call home, we will prevail in
the end.

With all my thanks,

David Ritter

CEO

Greenpeace Australia Pacific

P.S.
 IPCC scientists are under no obligation to accept the comments, and
each of them is checked against the scientific literature. However, the
comments provide a window into the positions being adopted by leading
nations, like Australia, behind the scenes. We all deserve better.

Greenpeace Logo

Greenpeace Australia Pacific

2c Hayes Road, Rosebery

Sydney, NSW, 2018

We acknowledge and pay respects to the Elders of the land we are on, past, present and emerging.

=================================

*    Bij de ontwikkeling van een ander gebied voor het delven van ijzererts, heeft men een duizenden jaren oud heiligdom van de Aboriginals vernietigd: ‘Directeur en 2 bestuursleden Rio Tinto stappen op na vernietiging van grotten met 46.000 jaar oud heiligdom van Aboriginals‘ De vergunning werd destijds afgegeven door de regering Morrison……

**   Zie: Australië slaat alarm over koraalriffen…….. AUW!!!

***  Balkenende 4 bestaande uit CDA en PvdA, gesteund door D66, ChristenUnie en SGP, de laatste 2 zien zichzelf alsook het CDA, NB als ‘rentmeester van god…..’ Ze begrijpen blijkbaar niet wat dat betekent, of ze willen het niet begrijpen…. De vraag stellen is haar beantwoorden…….

**** Zie: ‘COP26: Nederlandse overheid steunt fossiele industrie met € 17,5 miljard per jaar‘ (en zie de links in dat bericht!!)

——————————————

Voorts zie: ‘Vanaf 2000 tot 2020 is er elk jaar 267 gigaton ijs van gletsjers gesmolten

Australië brandt weer…….’

Oliemaatschappijen in Australië maken misbruik van de Coronacrisis om hun smerige wereldvernietigende agenda door te drukken

Halve graad opwarming van de aarde zal 150 miljoen mensen het leven kosten……‘ (!!!!) Vergelijk dat eens met de oversterfte door het Coronavirus of een andere heftige griepgolf…….

Australië staat in brand terwijl de regering milieuactivisten straft voor het zich uitspreken tegen de oorzaken van de klimaatverandering‘ (!!!!) 

Australië: film ‘Dirty Power: Burnt Country’ maakt gehakt van regeringsbeleid en media misinformatie‘ (met de video van 15 minuten)

Australië: steenkoollobby werkt samen met de regering nog veel meer bosbranden in de hand

Groot Barrièrerif voor 60% verbleekt

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven
‘  

Houtstook professioneel en voor huishoudens moet worden verboden‘ en zie wat dat betreft ook:

Biomassa hout dubbelop niet duurzaam, terwijl we er wel dubbel belasting voor betalen‘ (!!!!) Terwijl Timmermans, de PvdA vicevoorzitter van de Europese Commissie, met z’n valse Green Deal pleit voor het verbranden van hout als biomassa…… Zie wat dat betreft: Jan Nabuurs, hoogleraar Europese bosbouw,
stelt dat de ontbossing in Nederland zelfs sneller gaat dan die in het
Amazonegebied van Brazilië……. Per jaar wordt hier van 1.500 tot
3.500 hectare bos gekapt……. Moet je nagaan, dan hoort de Nederlandse
luchtkwaliteit tot de slechtste in de EU (terwijl bomen CO2 opnemen en
dus de vuile lucht nog enigszins kunnen klaren…..)……

 Remco de Boer (‘klimaatambassadeur’) wil de Nederlandse kolencentrales openhouden 

Australische autoriteit geeft toestemming voor dumpen van 1 miljoen ton giftig havenslib in Groot Barrièrerif (Werelderfgoed)

CDA wenst geen EU ‘green deal’ en ‘klimaatambassadeur’ de Boer weet niet waar hij over spreekt‘    

Siemens heeft lak aan de klimaatverandering en haar slachtoffers

De bosbranden in Australië zullen hun weerslag op de hele wereld hebben‘ 

Schildpad
animatievideo over plastic- en olievervuiling oceanen >> door
makers: Wallace and Gromit >> Greenpeace Nederland laat het alweer
afweten

10.000 dromedarissen worden in Australië afgeschoten vanwege droogte

Australische bosbranden: 500 miljoen dieren dood en een rookpluim die groter is dan Europa‘ Het aantal omgekomen dieren is later na onderzoek bijgesteld naar meer dan 1 miljard……

Greenpeace stelt dat de klimaatverandering is te stoppen ha! ha! ha! ha!(en zie de links in dat bericht over de klimaatverandering enz.)

Australië
staat in brand terwijl de regering milieuactivisten straft voor het
zich uitspreken tegen de oorzaken van de klimaatverandering
‘ (!!!!)

Scott
Morrison (premier Australië) moest bezoek aan door bosbrand getroffen
gebied afbreken en vertrok met de staart tussen de benen

 

Australië staat olieboringen toe in de Grote Australische Bocht, inclusief seismische ontploffingen‘ (!!!!)

Duitsland stelt CO2  belasting op € 25,– in plaats van € 10,– >> heibel in de deelstaten‘ (terwijl die € 25,– per ton CO2 een veel te lage belasting is…)

Remco de Boer (‘klimaatambassadeur’) wil de Nederlandse kolencentrales openhouden

BP stelt in milieuplan dat een olieramp op zee goed is voor de lokale economie……….‘ (!!!!) En deze uiterst onbeschofte stelling komt van het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de ramp met Deepwater Horizon in de Golf van Mexico, waar een enorm gebied in zee voor decennia zo dood is als een pier….: ‘Deepwater Horizon heeft een apocalyptisch onderwaterlandschap nagelaten met misvormde dieren

Australië geeft toestemming tot uitbaten enorm grote kolenmijn

Redt het Groot Barrièrerif, zet uw handtekening a.u.b.!

Het Groot Barrièrerif, dreigt te worden gesloopt voor een grote kolenhaven……..‘ (!!!!)

Australië heeft VN gedwongen een passage uit een klimaatrapportage te verwijderen………..

Leard Forest: grootste kolenmijn ooit dreigt gerealiseerd te worden in dit vele duizenden jaren oude Australisch bos……… 

Australië exporteert dagelijks één miljoen ton steenkool, dit i.h.k.v. de klimaatverandering en de afgelopen klimaattop……..‘ (daar wordt jaarlijks nog eens 10 miljoen ton aan toegevoegd….)

Sacharovprijs voor Navalny, betaald door het Europees parlement en Stoltenberg stelt dat de NAVO een aanval op Rusland zal winnen

De fascist en misdadiger Navalny is dit jaar winnaar van de Sacharovprijs. De Sacharovprijs voor de vrijheid van denken is bedacht en betaald door het Europees parlement. Bedenk daarbij dat het Europees parlement Rusland sancties heeft opgelegd voor o.a. de ‘annexatie van De Krim’, een annexatie die dit niet was, immers de bevolking van De Krim, inclusief de oorspronkelijke bevolking, hebben in een door internationale waarnemers als eerlijk en goed beoordeeld referendum massaal gekozen voor afsplitsing van Oekraïne en aansluiting bij Rusland…..

De bevolking van De Krim heeft dit volkomen terecht besloten nadat een
door de VS georganiseerde en met 4 miljard dollar betaalde opstand heeft
geleid tot de afzetting van de o.a. door de bevolking van De Krim
democratisch gekozen president Janoekovytsj…… De VS heeft daarna de
zwaar corrupte neonazi Porosjenko als ‘president’ (lees: juntaleider)
geparachuteerd, nogal wiedes dat de bevolking van De Krim niet door deze
figuur wenste te worden geregeerd!!

Voorts beschuldigd de EU Rusland van nog een serie misdragingen, die
goed beschouwd dat niet waren, neem het neerhalen van vlucht MH17, de
bewijzen dat Rusland hier achter zou zitten rammelen dusdanig aan alle kanten
dat het zelfs lachwekkend is om Rusland daar de schuld voor in de
schoenen te schuiven >> schande!!! (voor meer berichten over rampvlucht
MH17 klik op dat label, direct onder dit bericht)

Oplichter en fascist Navalny

Hetzelfde geldt voor de belachelijke beschuldiging dat Navalny als de Skripals zouden zijn vergiftigd met novitsjok, terwijl het minste contact met deze stof zonder meer dodelijk is!! Oorlogshitsers tegen Rusland beweren zelfs dat Navalny 2 keer is vergiftigd met novitsjok…. ha! ha! ha! ha! ha! 

Navalny zou volgens de EU en de reguliere westerse media kampioen corruptie bestrijding zijn, vreemd dan dat hij zichzelf aan corruptie heeft beschuldigd in het verleden…….

Gezien deze zaken kan je dan ook niet anders dan de conclusie trekken dat de Sacharovprijs uitreiking een politiek middel is om Rusland nogmaals aan te wijzen als de grootste boosdoener ter wereld, terwijl deze twijfelachtige eer uiteraard aan de VS moet worden toegewezen…… De VS het land dat met haar NAVO partners deze eeuw de ene na de andere oorlog begon en buiten de NAVO om dat ook nog eens in een deel van Afrika heeft gedaan (waar Libië door de VS met haar NAVO-partners naar het steentijdperk werd teruggebombardeerd en van het rijkste land van Afrika tot één van de armste werd gemaakt)…… In deze oorlogen werden in totaal meer dan 5 miljoen mensen vermoord…..

Hetzelfde geldt voor de zogenaamde ‘cyberaanvallen’ van Rusland op het westen: geen schijn van bewijs, terwijl bekend is dat de VS dit continu doet en middels hacken zelfs haar partners bespioneert….. Uit de WikiLeaks Vault 7 documenten van o.a. de CIA is duidelijk geworden dat deze dienst en haar partners als de NSA, cyberaanvallen en hacks kunnen plegen waarbij ze een vals spoor kunnen leggen naar andere landen als daders…… Hoeveel bewijs daar ook voor is, de EU en de VS blijven Rusland beschuldigen als de dader……

De NAVO heeft gisteren bij monde van hufter opperhoofd Stoltenberg laten weten dat de NAVO in staat is een oorlog tegen Rusland te winnen, daarbij zou de NAVO inzetten op aanvallen via de Baltische en Zwarte Zee, dit gecombineerd met kernwapens en cyberaanvallen op Rusland……. Hoe dicht kan je staan bij Wereldoorlog III..??!!!! (vandaag of morgen een extra bericht hierover)

De Sacharovprijs voor de fascistische misdadiger Navalny? Ach ‘even belangrijk’ als de Nobelprijs voor de Vrede toegekend aan een aantal oorlogsmisdadigers, overigens ook de Sacharovprijs is eerder al toegewezen aan oorlogsmisdadigers….. Over misdadigers gesproken, de Sacharovprijs was ook bijna toegewezen aan de fascist Jeanine Áñez, de Boliviaanse politicus, die achter de coup tegen Morales zat (georganiseerd en geregisseerd door de CIA!!) en die de oorspronkelijke bevolking van Bolivia op een heel smerige manier heeft gedemoniseerd en deze mensen het liefst zou uitmoorden…… Alleen de nominatie van deze rk hoer al is een teken dat de Sacharovprijs een belachelijke prijs is waarmee men politiek bedrijft……

Het Europees parlement heeft Rusland sancties opgelegd en wijst nu Navalny aan als winnaar van de Sacharovprijs….. Hoe ongeloofwaardig kan dat parlement zijn??!!!

De Sacharovprijs had 9 jaar geleden al gegeven moeten worden aan Julian Assange, deze onderzoeksjournalist die zijn werk deed zit al meer dan 2,5 jaar in isolatiefolter, en dat voor het doen van zijn werk: o.a. het openbaren van oorlogsmisdaden begaan door de grootste terreurentiteit ter wereld: de VS……. 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

 

Zie ook: ‘Russische verkiezingen: een uitgelezen moment om het land en haar president verder te demoniseren‘ (en zie de links in dat bericht!!)

‘Novitsjok vergiftiging Skripals’: officiële Britse documenten tonen aan dat de bloedstalen zijn gemanipuleerd‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. naar meer artikelen over Navalny)

VS agressie politiek ten aanzien van China en Iran is desastreus en gevaarlijk voor de hele wereld‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Persvrijheid en democratie krijgen weer een klap: VS wint een hoger beroep voor de uitlevering van Julian Assange

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Bolivia: de staatsgreep in 2019 werd uitgevoerd door de CIA, Groot-Brittannië en de OAS met hulp van grote bedrijven‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Amnesty, Human Rights Watch, en massamedia doodstil over moord op journalisten in Bolivia

Bolivianen eisen hun president terug

——————————————

Over MH 17 zie o.a.: ‘Rechtszaak MH17: de mediaberechting over verzoeken van de verdachte‘ (en zie de links in dat bericht!!)

MH17 vliegramp: wat je niet zou mogen weten over Maleisië, het JIT en Oekraïne…‘ (19 juni 2018) (en zie de links in dat bericht!!)

——————————————

Hier nog wat links naar berichten over persvrijheid:

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet(!!!!)
De vervolging van Hale is ook belangrijk voor de persvrijheid in de VS,
niet voor niets laat de VS overheid journalisten en nieuwsredacties van
vooral de alternatieve media afluisteren en aftappen, dit om
klokkenluiders te kunnen oppakken voor ze uit de kerk kunnen klappen en
zo negatief nieuws betreffende de overheid te kunnen blokkeren………

Persvrijheid en democratie krijgen weer een klap: VS wint een hoger beroep voor de uitlevering van Julian Assange

‘Klokkenluidersbescherming’ in VS: Obama en Biden lieten journalisten en redacties afluisteren om klokkenluiders te pakken‘ Reken maar dat dit nog steeds gebeurt! (en zie de links in dat bericht
naar meer artikelen over o.a. Julian Assange en de fascistische
opperschoft Navalny)

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (!!!!) (9 oktober 2019) (en zie de links in dat bericht!!)

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….

Jan Kuitenbrouwer
(‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks heeft beelden van
de moord op 2 journalisten gemanipuleerd
‘ (zie de artikelen onder de links in dat bericht!!

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

Het was al bekend dat de grote westerse farmaceuten in de contracten voor hun vaccin de bepaling hebben opgenomen dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor ernstige bijwerkingen op de korte, middellange en lange termijn. Daar de meeste regeringen het vaccin als absoluut noodzakelijk zien, tekenen ze deze contracten voor COVID-vaccins, waarvan de makers dus niet zeker zijn of deze op de korte, de wat langere of lange duur ernstige bijwerkingen kunnen hebben…… Kortom de makers vertrouwen hun eigen vaccin niet en gezien de totaal onverantwoorde korte testtijd voor deze vaccins, waar normaal minstens 5 jaar voor staat en in veel gevallen zelfs 10 jaar, fungeren de gevaccineerden als proefkonijn (ofwel proefdier)……

Nu blijkt dat Pfizer nog even wat verder gaat met de contracten en zeker als het om wanhopige regeringen van landen gaat, waar nog maar weinigen zich hebben kunnen laten vaccineren, tekenen deze regeringen voor de aanvullende contractuele eisen van Pfizer…… Je kan er overigens de klok op gelijkzetten dat ook de andere westerse COVID-vaccin makers hetzelfde doen……. 

Hoe je ook denkt over het vaccin, is het natuurlijk te zot voor woorden
dat farmaceuten als Pfizer landen onder druk zetten akkoord te gaan met
contracten die men normaal gesproken zou afwijzen…… Het zoveelste teken dat voor deze farmaceuten harteloze inhumane schoften werken, die er lak aan hebben hoe het een bevolking vergaat, neem ook het feit dat in arme landen grote aantallen mensen overlijden aan ziekten die makkelijk en goedkoop zijn te genezen, maar waarvoor de farmaceuten kapitalen eisen en waarbij ze deze landen verbieden hun medicijnen na te maken, de zittende VS administraties, zoals die van Biden nu, zorgen ervoor dat de eisen en rechten (zoals het patent op medicijnen) van deze farmaceuten worden nageleefd, zo niet kan de VS deze landen sancties opleggen, zoals deze vereniging van terreurstaten maar al te vaak doet…….

Lees het volgende artikel over de smerige praktijken van Pfizer, waarin o.a. te lezen is dat Pfizer met haar contracten een aantal overheidstaken kan manipuleren……. Als je het Engels niet machtig bent:kopieer
dan de Engelse tekst en plak die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

 

 Pfizer’s appeals make it sound as though the frame­work of intel­lec­tu­al prop­er­ty rules and phar­ma­ceu­ti­cal monop­o­lies is a com­mon-sense glob­al order whose ben­e­fits to human soci­ety are appar­ent. (Photo by Mario Tama/Getty Images)Pfizer is under fire for secretive contracts with countries buying its Covid-19 vaccines. (Photo: Mario Tama/Getty Images)

Exposed: How Pfizer Exploits Secretive Vaccine Contracts to Strong-Arm Governments

“Pfizer
has used its monopoly on a lifesaving vaccine to extract concessions
from desperate governments,” said the report’s author, urging action
from the Biden administration.

Jessica Corbett

  • Pfizer has used its position as a producer of one of
    the leading Covid-19 vaccines to “silence governments, throttle supply,
    shift risk, and maximize profits” through secret contracts with
    countries around the world, according to a Public Citizen report published Tuesday.

    “Behind closed doors, Pfizer wields its power to extract a series of
    concerning concessions from governments,” report author Zain Rizvi, law
    and policy researcher at Public Citizen’s Access to Medicines program, said in a statement. “The global community cannot allow pharmaceutical corporations to keep calling the shots.”

    The new report begins by noting February reporting
    about accusations of Pfizer—an American pharmaceutical giant that
    developed its mRNA vaccine with the German firm BioNTech—”bullying”
    Latin American governments during contract negotiations for doses.

    Public
    Citizen obtained unredacted term sheets, drafts, or final agreements
    between Pfizer and Albania, Brazil, Colombia, the Dominican Republic,
    the European Commission, and Peru. The consumer rights advocacy group
    also examined redacted contracts with Chile, the U.S., and the U.K.

    Rosa Furneaux

    @rosafurneaux

    Oct 19, 2021

    Bombshell report by @Public_Citizen building on our @TBIJ team’s reporting into Pfizer’s vaccine contracts. In this pandemic, how much power does Big Pharma hold?

    Zain Rizvi

    @zainrizvi

    NEW: We dug into Pfizer vaccine’s contracts. They offer a rare glimpse into the power one corporation has gained to silence govts, throttle supply and shift risk in the worst public health crisis in a century. Govts must push back to ensure global access.

    citizen.org/article/pfizer

    Rosa Furneaux

    @rosafurneaux

    You can read our first story on Pfizer’s vaccine contracts in Latin America here. We found Pfizer had asked some countries to put up sovereign assets as a guarantee against the cost of any future legal cases. (Published February.)

     

    ‘Held to ransom’: Pfizer demands governments gamble with state assets to secure vaccine deal

    The Bureau has learned that the pharmaceutical giant also insists on indemnity against its own negligence in hardball negotiations with Latin American countries

    thebureauinvestigates.com

    8:22 PM · Oct 19, 2021

    Based on those contracts, the report identifies six tactics Pfizer is
    using to serve the company rather than public health in the midst of a
    deadly pandemic:

    1. Pfizer Reserves the Right to Silence Governments

    The
    Brazilian government complained earlier this year that the company
    insisted on “unfair and abusive” terms but ultimately accepted a
    contract that “waived sovereign immunity; imposed no penalties on Pfizer
    for late deliveries; agreed to resolve disputes under a secret private
    arbitration under the laws of New York; and broadly indemnified Pfizer
    for civil claims.”

    Brazil also agreed to a nondisclosure provision
    similar to those found in contracts with the European Commission and
    the U.S. government.

    2. Pfizer Controls Donations

    Again
    using Brazil as an example, the report points out that the South
    American nation must first get a go-ahead from Pfizer to accept
    donations or buy its vaccines from others. The country is also barred
    from “donating, distributing, exporting, or otherwise transporting the
    vaccine outside Brazil without Pfizer’s permission.”

    3. Pfizer Secured an “IP Waiver” for Itself

    Pfizer
    CEO Albert Bourla “has emerged as a strident defender of intellectual
    property in the pandemic,” the report says, noting his opposition to a
    proposal that members of the World Trade Organization who signed on to
    the Agreement on Trade-Related Aspects of Intellectual Property Rights
    (TRIPS) waive IP protections for Covid-19 vaccines and treatments during
    the crisis.

    “But, in several contracts, Pfizer seems to recognize
    the risk posed by intellectual property to vaccine development,
    manufacturing, and sale,” Public Citizen explains. “The contracts shift
    responsibility for any intellectual property infringement that Pfizer
    might commit to the government purchasers. As a result, under the
    contract, Pfizer can use anyone’s intellectual property it
    pleases—largely without consequence.”

    4. Private Arbitrators, Not Public Courts, Decide Disputes in Secret

    While
    the U.K. contract requires that disputes are settled by secret panel of
    three private arbitrators under the Rules of Arbitration of the
    International Chamber of Commerce (ICC), the report says, “the Albania draft
    contract and Brazil, Chile, Colombia, Dominican Republic, and Peru
    agreements require the governments to go further, with contractual
    disputes subject to ICC arbitration applying New York law.”

    5. Pfizer Can Go After State Assets

    “Pfizer
    required Brazil, Chile, Colombia, the Dominican Republic, and Peru to
    waive sovereign immunity,” the report highlights, detailing that the
    doctrine can sometimes protect states from companies trying to enforce
    decisions reached by the previously noted secret arbitral panels. Some
    of the contracts enable the company to “request that courts use state
    assets as a guarantee that Pfizer will be paid an arbitral award and/or
    use the assets to compensate Pfizer if the government does not pay,”
    according to Public Citizen.

    6. Pfizer Calls the Shots on Key Decisions

    “What
    happens if there are vaccine supply shortages? In the Albania draft
    contract and the Brazil and Colombia agreement, Pfizer will decide
    adjustments to the delivery schedule based on principles the corporation
    will decide” the report notes, concluding that “under the vast majority
    of contracts, Pfizer’s interests come first.”

    Public Citizen
    calls on world leaders, especially U.S. President Joe Biden, to “push
    back” against Pfizer’s negotiating tactics and “rein in” its monopoly
    power.

    According to the group, the Biden administration can “call
    on Pfizer to renegotiate existing commitments and pursue a fairer
    approach in the future” as well as “further rectify the power imbalance
    by sharing the vaccine recipe, under the Defense Production Act, to
    allow multiple producers to expand vaccine supplies.”

    The U.S.
    administration “can also work to rapidly secure a broad waiver of
    intellectual property rules,” the report adds, declaring that “a wartime
    response against the virus demands nothing less.”

    Zain Rizvi

    @zainrizvi

    Oct 19, 2021

    NEW: We dug into Pfizer vaccine’s contracts. They offer a rare glimpse into the power one corporation has gained to silence govts, throttle supply and shift risk in the worst public health crisis in a century. Govts must push back to ensure global access.

     

    citizen.org

    Pfizer’s Power

    Public Citizen has identified several unredacted Pfizer contracts that describe the outcome of vaccine negotiations. The contracts offer a rare glimpse into the power one pharmaceutical corporation…

    6:30 PM · Oct 19, 2021Twitter Web App

    230 Retweets

    36 Quote Tweets

    462 Likes

     

    Zain Rizvi

    @zainrizvi

    Pfizer has used its monopoly on a lifesaving vaccine to extract concessions from desperate governments. As I told @mradamtaylor, the contracts consistently place Pfizer’s interests before public health imperatives.


    In secret vaccine contracts with governments, Pfizer took hard line in push for profit, report says

    With control over one of the world’s most-sought products comes great power.

    washingtonpost.com

    6:30 PM · Oct 19, 2021

    In response to Public Citizen’s report, Sharon Castillo, a spokesperson for Pfizer, told The Washington Post that
    confidentiality clauses were “standard in commercial contracts” and
    “intended to help build trust between the parties, as well as protect
    the confidential commercial information exchanged during negotiations
    and included in final contracts.”

    Castillo also said that “Pfizer
    has not interfered and has absolutely no intention of interfering with
    any country’s diplomatic, military, or culturally significant assets,”
    adding that “to suggest anything to the contrary is irresponsible and
    misleading.”

    Meanwhile, Peter Maybarduk, director of Public
    Citizen’s Access to Medicines program, accused Pfizer of “taking
    advantage of countries’ desperation” with the far-reaching contracts.

    “Most
    of us have sacrificed during the pandemic; staying distant to protect
    family and friends,” Maybarduk said Tuesday. “Pfizer went the other way,
    using its control of scarce vaccines to win special privileges, from
    people that have little choice.”


    Our work is licensed under Creative Commons (CC BY-NC-ND 3.0). Feel free to republish and share widely.

    =======================================

    Zie ook: ‘COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië

    Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccin‘ (!!!!) Een CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is…….

    COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

    COVID
    vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
    gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

    Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’

    NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

    Coronavirus:
    motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
    intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie
    ‘ Terwijl de lockdowns
    en andere maatregelen werden genomen daar er een tekort was aan IC
    bedden en verpleegkundigen, maatregelen die kapitalen hebben gekost en
    een flink aantal mensen hun baan hebben  gekost…..

    Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

    Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19

    Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%

    Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar

    Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden

    Coronavirus: geen epidemiologische basis voor een Coronapaspoort‘ (!!!!)

    Schaf het Coronatoegangsbewijs af

    Coronavirus: belangrijke punten en vragen van een leek over de grote tegenstrijdigheden aangaande het virus en het vaccin

    Coronavirus: Duits parlement wil dat niet gevaccineerden financieel worden gechanteerd: geen uitkering bij ziekte of quarantaine‘ En reken maar dat men ook hier dergelijke maatregelen zal invoeren!!

    Coronavirus: Shell overweegt verplichte vaccinatie werknemers niet om gezondheidsredenen maar puur winstgedreven

    COVID-19 booster goed voor de aandelen en dat is nog maar het begin aldus Money & Markets‘ en zie wat dat betreft ook:

    COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….
    Terwijl dit bedrijf als andere vaccinmakers, minstens 1 miljard dollar
    aan subsidie kreeg voor de ontwikkeling van het vaccin…..
     

    COVID-19 vaccins en
    de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
    emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie
     

    Pegasus spyware toch volop gebruikt in Duitsland i.t.t. eerdere berichten‘ (ook van belang gezien de internationale schreeuw om maatregelen tegen ongevaccineerden….)

    Coronavirus: een officier van justitie die terug wil naar normaal en censuur op Linkedin na vragen van een bezorgde burger

    COVID-19:
    Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
    discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
    ‘ (!!!!)

    Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
    De
    bezuinigingen op de gezondheidszorg zijn de
    reden voor de
    Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
    ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals eerder in
    dit blog al gemeld: het aantal
    verpleegkundigen is als de IC- en andere ziekenhuisbedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
    de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3, bij aantreden van Rutte 1 waren er
    nog 2.200 IC bedden, dit was tot de uitbraak van het virus in 2020
    bezuinigd tot 1.100 bedden……. De AIVD en MIVD waarschuwden in 2016 Rutte 2 en daarmee
    Rutte 3 juist voor de tekorten aan IC bedden, verpleegkundigen
    en specialisten, mocht er een pandemie uitbreken…… Dus als je sterk
    bent
    benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
    verantwoordelijk zijn!! Het demissionaire kabinet Rutte 3 en de partijen
    die dit kabinet vertegenwoordigen hebben onlangs schunnig genoeg
    besloten dat er geen
    extra IC bedden bijkomen, hetzelfde geldt voor intensivisten en
    verpleegkundigen….. Hierbij nogmaals de volgende link: ‘
    Coronavirus:
    motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
    intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie
    (!!!!) Zie wat dat
    bericht betreft ook:

    Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn‘ De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
    gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
    hoezeer men werd en wordt belazerd……

    Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

    Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ (ha! ha! ha! ha! ha!) (en zie de reactie onder dat bericht)

    COVID-19 vaccins en
    de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
    emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

    COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

    Coronabeslommeringen:
    AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
    opnieuw met angstzaaien voor het virus

    Astra
    Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
    voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
    wel, uhhhh…..

    Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
    Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
    vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
    foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
    dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
    blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden….. Weet je
    nog: CDA ‘minister’ de Jonge en dansen met Janssen….? (ongelofelijk
    dat deze zwaar disfunctionerende blunderkont nog steeds ministertje van
    Volksgezondheid mag spelen!! Wat overigens ook geldt voor VVD premier
    Rutte en CDA minister Grapperhaus, waar de laatste bewezen zelf niet
    gelooft in Coronamaatregelen!!)

    Coronabeslommeringen: Duitse wetenschappers vermoeden dat je ook na een tweede vaccinatie alsnog anderen kan besmetten

    Coronadoden?
    Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
    zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
    ‘ (!!!!)

    Coronavaccin: de Jonge zegt dat van Haga ‘paniek zaait’ met vraag over doden na Coronavaccinatie…..

    Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts

    Westen hekelt Rusland en China voor het verspreiden van anti-Coronavaccins in arme landen

    Coronavaccin AstraZeneca samengesteld met gebruikmaking van o.a. genetische gemanipuleerde menselijke foetus niercellen

    Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting‘ 

    AstraZeneca en de late uitlevering van vaccins plus de vroege aankoop door Trump van 1 miljard dollar aan AZ vaccins

    Moderna vaccin volgens Nederland getest op ouderen, een leugen van formaat!!

    Hugo
    de Jonge schoot enorme bok met handtekening voor waarschijnlijk niet
    werkend vaccin en Feike Sijbesma, speciaal Coronagezant, wil mondkapjes
    ‘ (met o.a. de aankoop van vaccins door Trump bij AstraZeneca en zie de oudere links in dat bericht!) 

    Intellectueel Eigendom reden voor rijke landen om arme landen tegen te houden COVID-19 medicijnen na te maken……

    Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

    Coronavaccinatie: meerdere doden kort na inenting

    Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

    De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (!!!!) Dit buiten de vraag of het vaccin wel of niet veilig is >> de
    manier waarop men met arme landen omgaat heeft niets meer met
    ‘solidariteit’ of het misselijkmakende ‘samen’ te maken, nee hier is
    het: eerst het westen en de rest
    moet maar zien……

    Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

    Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

    COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!
    (intussen 9 september 2020 spreekt men al over een derde en wellicht
    vierde injectie, met jaarlijkse herhalingen als bij de griepprik…..)

    Coronadwang: Ingrid Thijssen (voorzitter VNO-NCW) wil mensen testen op COVID-19 om toegang te krijgen tot zaken als kroegen

     

    Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus

     

    Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen  

    Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (zie in dit bericht ook het staatje over het aantal sterfgevallen in Nederland!)

    Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ Destijds dacht ik nog dat het zover niet zou komen……

    Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

    RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (!!!!) (op afstand wel te verstaan!!)

    Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (!!!!)

    Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag‘ Met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
    Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
    dit transport…….

    Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

    Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

    Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

     

    Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

    Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ 

     

    ————————————–

     

    Wat betreft de PCR test en testen op antilichamen zie: PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ 

    Killing
    off the PCR Test would go a long way to “solving” the “casedemic” and
    offer Biden and his pals a positive talking point for voters.

    Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

    Coronavirus:
    PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
    beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

    (in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
    over het Coronavirus)

    CDC
    : COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevall
    en niet: het virus
    is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

     

    Ook de test op antilichamen klopt
    niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
    gehad(
    !!):
    COVID-19
    testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
    waardeloos