Beatrice de Graaf: terrorisme moet verzwegen worden en geschiedenis moet niet alleen politiek correct zijn……….. AUW!!!!

Op 24 augustus jl. was Beatrice de Graaf, ‘Christen’Unie lid, ‘historicus’ en ‘terrorisme expert’ te gast op Radio1 (na 9.30 u.).

Volgens de Graaf moet er minder aandacht aan terreuraanslagen worden besteed in de media, dit zou de terroristen in de kaart spelen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, laten we vooral niet meer berichten over de terreuraanslagen in Europa, aanslagen die worden gepleegd n.a.v. de grootschalige westerse terreur in het Midden-Oosten, Afghanistan en Afrika…….

Over dat laatste gesproken, de westerse terreur, die wordt al verzwegen in de reguliere westerse media…… Zo heeft alleen het buitenlandbeleid van de VS deze eeuw al voor meer dan 2 miljoen vermoorde slachtoffers gezorgd….. Grote bloedbaden, zoals die door de VS, Saoedi-Arabië en Israël (de laatste 2 met enorme steun van de VS en de rest van het westen) worden aangericht, halen amper of niet de westerse reguliere media en als dit al genoemd wordt is dat op een manier, waarbij men e.e.a. goedlult…… Alsof je een wiel rechthoekig kan praten……. Nee, de in totaal paar duizend slachtoffers die door ‘islam terreur’ zijn gevallen sinds de 911 aanvallen in 2001 (waar meer en meer bewijs boven tafel komt, dat de VS zelf heeft meegeholpen het WTC neer te halen), tellen echt mee……….

Zeg mevrouw de Graaf, waarom stelt u niet eens, dat de VS en haar bondgenoten moeten ophouden met de grootschalige terreur die zij aanrichten in landen, waar deze naties niets te zoeken hebben? Raken we eindelijk ook af van de terreur op EU-straten!! Kijk mevrouw de Graaf, dan hoeven we er helemaal niet meer over te schrijven!

Mevrouw de Graaf, u bent van de ‘Christen’Unie, hoe kan u dan voor de VS oorlog tegen Syrië zijn? Een land waar alle geloven in harmonie met elkaar leefden onder het bewind van de democratisch gekozen president Assad (in 2014 met 73% van de stemmen gekozen, in door internationale waarnemers als eerlijk beoordeelde verkiezingen)…….

Althans ik neem aan dat u als ‘historicus’ al lang heeft uitgezocht, dat de opstand die tot de staatsgreep tegen Assad moest leiden, werd georganiseerd door de VS en daar was de VS al mee bezig vanaf 2006!! U zal als historicus ook al hebben uitgezocht, dat de ‘gematigde rebellen’ van Syrië vooral bestaan uit moordenaars en verkrachters, die door o.a. de VS in grote getale werden aangevoerd vanuit Libië…..

Libië, u weet wel mevrouw de Graaf, het land dat middels diezelfde grootschalige westerse terreur werd teruggebombardeerd tot het bijna armste land van Afrika, het land dat onder Khadaffi het rijkste land van Afrika was…… Hetzelfde land waar scholing (voor jongens en meisjes) gratis was. Dat was evenzo het geval voor huisvesting, energie en medische zorg, waarvoor soms een kleine vergoeding werd gevraagd en dat alleen aan mensen die dit konden betalen…….

Libische studenten die in het buitenland studeerden, kregen hun studie betaald door de overheid, inclusief woon- en leefgeld………. Al deze zaken zijn weg en de vrouw heeft al helemaal geen rechten meer in Libië, maar daar maalt men niet zo om in de CU, is het niet mevrouw de Graaf?? Dat ingrijpen van het westen o.l.v. de VS, vond u zeker normaal mevrouw de Graaf?  Gegarandeerd dat u dit niet betitelt als grootscheepse terreur mevrouw de Graaf……

En dan de uitlating van de Graaf dat geschiedenis niet alleen politiek correct moet zijn……. Dat is het al lang niet meer, gezien het weglaten van allerlei feiten en het het noemen van totaal uit het verband gerukte redenen voor de illegale oorlogen die het westen zogenaamd hoognodig moest voeren in landen waar het niets te zoeken had en heeft…… Kortom de Graaf kan leugens in de geschiedenis (ofwel geschiedvervalsing) wel waarderen, ‘het is immers voor een groter goed’: de glorie verkondigen van het westerse imperialisme……… Waar het woord ‘imperialisme’ is vervangen voor ‘het brengen van westerse democratie…….’

Las een stuk over de Graaf genaamd: ‘De elf lessen van de Graaf’ (alsof ze de nieuwe god is, niet met geboden maar met lessen… ha! ha!). Niet één keer wordt daarin de illegale oorlog tegen Afghanistan, Irak en Libië genoemd, nee de terreur in Europa is ‘gewoon’ ontstaan uit de islam……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ach, het is als met Geert Mak, men tilt de Graaf op een groot vals paard en slikt alle kul uit haar ‘christelijke keel’ als zoete koek!!

Over dat laatste gesproken: de Graaf is niets meer en minder dan een enorme koekwaus!!

Eerder prees ik de Graaf, daar zij het opsluiten van teruggekeerde jihadisten contraproductief noemde, weet niet wat er in haar gevaren is, maar ik vrees dat ze ‘iets’ te vaak over een beschimmelde paardendrol is getild…..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

Na de uitlatingen van Trump een paar dagen geleden, is het duidelijk: de VS zal nog jaren aanwezig blijven in Afghanistan en dat met een fikse legermacht*.

Eerder liet Trump al weten, dat er geen schroom moet zijn, om geldelijk gewin te behalen uit de door de VS gevoerde (illegale) oorlogen………

Dat ‘komt mooi uit’ daar onlangs uit onderzoek bleek, dat Afghanistan rijk is aan grondstoffen als koper en andere enorme voorraden aan (bijzondere) mineralen…….

Sinds de VS Afghanistan illegaal binnenviel in 2001, is de papaverteelt met zo’n duizend procent gestegen (onder de Taliban was papaverteelt verboden)…….. De VS is één van de grootste verbruikers van opiaten, zoals heroïne……. Zo bezien stellen Trump en het Pentagon de papaverteelt veilig………..

* Gisteren werd overigens nog bekendgemaakt, dat er veel meer VS militairen in Afghanistan vechten, dan de regering Trump (dus het Pentagon) heeft opgegeven……. Daarnaast heeft Trump het Pentagon de bevoegdheid gegeven om zelfstandig meer militairen in te zetten, als het dit nodig acht, dus buiten het Congres om………

Zie ook:

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)

==================================

Hier nog een paar voorbeelden van VS terreur:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Eindelijk een coherente beslissing van Trump, zo liet VVD onderknuppel Ten Broeke het volk gisteren weten via BNR (na 8.00 u.)………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! In totaal voeren de VS en haar hielenlikkers (waaronder Nederland) nu al 16 jaar een illegale oorlog ‘tegen de Taliban’ in Afghanistan, zonder uitzicht op een einde aan die oorlog en ondanks dat feit, vindt oorlogshitser en grootlobbyist van het militair-industrieel complex ten Broeke het een coherente beslissing als de VS doorgaat met het maken van een enorm aantal slachtoffers…………

Ook met de kritiek van Trump op Pakistan is ten Broeke blij….. Kritiek op het niet aanpakken van de Taliban in Pakistan, een strijd waar Pakistan NB al jaren mee bezig is, echter de provincies waar het om gaat krijgt de Pakistaanse regering niet onder controle……. Hoe kan je het met de kritiek van Trump eens zijn, als de VS en haar NAVO partners in 16 jaar tijd, ondanks een enorme inzet van militairen en middelen en het maken van een enorm aantal burgerslachtoffers, de Taliban niet weten te verslaan in Afghanistan…..??? kort gezegd: knettergek! (ach ja, ten Broeke, wat wil je?)

Alsof hij een staatsman van formaat is, zo zwetste ten Broeke erop los. Uiteraard uitte ten Broeke geen letter van kritiek op Saoedi-Arabië, dat bijna openlijk alle soennitische terreurgroepen steunt met wapens, geld en training (terreurgroepen die in het westen ‘gematigde rebellen’ worden genoemd), nee Pakistan is de schuldige…….

Trump stelde o.a. dat hij de oorlog in Afghanistan gaat winnen. Dat is nodig aldus Trump, om te voorkomen dat de terreur naar de VS komt, iets waar zijn militaire adviseurs hem voor hebben gewaarschuwd……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Door de enorme terreur die de VS op het Midden-Oosten, Afghanistan en Libië heeft laten neerdalen, is juist terreur gecreëerd, terreur die vooral op de straten van EU landen terug is te vinden…… Om nog maar te zwijgen over de enorme vluchtelingenstromen, die door westerse terreur op gang zijn gekomen…………………… Het is dan ook meer dan duidelijk, dat die militaire adviseurs, precies als ten Broeke grootlobbyisten zijn van het militair-industrieel complex, bovendien zou vrede voor velen van hen ontslag uit het militaire apparaat betekenen……..

Trump vertelde dat hij z’n leven lang heeft geleerd dat de situatie heel anders is achter het bureau in de Oval Office…….. Zo probeerde deze oplichter zijn beslissing door te gaan met de oorlog in Afghanistan, te verdedigen tegenover zijn kiezers, die hij tijdens de verkiezingen keer op keer voorhield, dat de VS onder zijn bewind, troepen uit Afghanistan en Irak terug zou trekken…….. Met andere woorden: Trump wist al voor zijn presidentschap dat de situatie er achter het bureau in de Oval Office er anders uit zou zien, maar hield desondanks zijn achterban de leugen voor, dat hij zich terug zou trekken uit Afghanistan en Irak……

Uiteraard moest Trump de NAVO partners nog even onder uit de zak geven voor hun veel te lage bijdrage aan deze oorlogsmachine……. Alsof die NAVO partners de illegale oorlogen van de VS zijn begonnen…… De VS begint de ene na de andere illegale oorlog en dat is nu eenmaal een uiterst kostbare kwestie…….. Alsof de rest van het westen zich daar aan zou moeten meten, te zot voor woorden!! Lullig dat de meeste westerse politici en de reguliere westerse (massa-) media dat wel vinden………….

Later op de dag (gisteren) in Ask me Anything op BNR met presentator Raymann een aantal deskundigen die allen achter de oorlog in Afghanistan staan. Heb niet het hele programma gehoord. Toen ik had afgestemd, hoorde ik Sinan Can, ‘onderzoeksjournalist’ en documentaire maker voor BNN/VARA, zeggen, dat als ‘we’ niet hadden ingegrepen in Syrië*, het daar een zootje was geworden en dat het dit met ingrijpen ook is (ofwel: je kan het nooit goed doen…)……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Can noemt zich ‘onderzoeksjournalist’, hoe is het dan mogelijk dat hij niet weet, dat de V S al vanaf 2006 bezig was met de voorbereidingen een opstand in Syrië uit te lokken? Dit met de opzet Assad weg te krijgen, daar hij gaspijpleidingen van de Golfstaten naar de EU, over Syrisch grondgebied weigert………..

Martijn Kitzen, ex-militair en ‘universitair docent’ aan de Militaire Academie (ha! ha!) zat ook aan in het BNR programma. Volgens hem wil de VS meehelpen aan het opbouwen van de Afghaanse economie…… Ja de opium productie op volle toeren houden, daar de Taliban dit na een machtsovername onmiddellijk zal verbieden…… Voorts zitten er grondstoffen als koper in de Afghaanse grond, dit naast bijzondere mineralen en zoals Trump eerder al stelde, als de VS ergens oorlog voert, heeft het recht op een deel van de buit………

Vanmorgen meende BNR’s levende rollade Hammelburg ook een duit in de Afghaanse zak te moeten doen, in zijn column sprak ook hij over het besluit van Trump in Afghanistan te blijven en daar zelfs meer militairen in te gaan zetten….** Hammelburg maakte de uiterst verhelderende uitspraak, dat Obama ook militairen had willen terugtrekken, maar ‘dat dit niet gelukt was….’ Je meent het……. Alsof Obama nog steeds als vredesduif moet worden gezien, i.p.v. een enorme oplichter, die zelf verantwoordelijk is: -voor minstens 2 illegale oorlogen, -een enorm aantal standrechtelijke executies van verdachten, dit middels drones, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens verdacht was (vooral vrouwen en kinderen…), -vele moorden middels geheime militaire CIA acties en voor een groot aantal slachtoffers dat viel bij het sturen van opstanden en de daarop volgende staatsgrepen (gelukt in o.a. Guatemala, Brazilië en Oekraïne, mislukt in Syrië en vooralsnog in Venezuela)…….

Volgens Hammelburg heeft Trump niet gezegd, dat hij de oorlog in Afghanistan zal winnen. Gelul, dat zei Trump nu juist wel, wat hij niet wilde doen was daar een bepaalde tijd aan te verbinden, dus wanneer ‘de klus’ geklaard moet zijn……



*  Hoe Can op Syrië kwam is mij onbekend en heb geen tijd dit na te zoeken. Waarschijnlijk vanwege kritiek van een inbeller op westers ingrijpen in het Midden-Oosten.

** In eerste instantie 4.000, hoewel hij geen uiteindelijke cijfers wilde geven om de Taliban niet in de kaart te spelen, bovendien heeft Trump het Pentagon de bevoegdheid gegeven naar behoeven militairen in te zetten……..

Zie ook: ‘Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

        en: ‘6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

        en: ‘14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

        en: ‘Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het beest Trump heeft in een landelijke tv uitzending gezegd, dat hij zijn verkiezingsbelofte breekt en geen militairen zal terughalen uit Irak of Afghanistan, sterker nog: er gaan meer militairen naar deze landen…….

Op een aangeleerde manier die hem de stem van een erudiet staatsman moet geven, stelde de fascist dat hij de oorlog in Afghanistan zal winnen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een gek!

Dat was het nog net beste bezoeker, Trump zei verder dat hij Afghanistan economisch gaat helpen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Deze zin zal ik even voor je vertalen: Trump bedoelt hiermee, dat hij schoftenorganisaties als Blackwaterr zal inhuren, voor het begaan van oorlogsmisdaden. Voorts zal hij niet de infrastructuur in  de VS aanpakken, maar die in Afghanistan, waar uiteraard grote bedrijven uit de VS de opdrachten zullen krijgen….. Zodat de VS ook daar nog een leuke cent kan verdienen….

Daarover gesproken Afghanistan schijnt verder propvol grondstoffen als mineralen te zitten >> je snapt het al: die zullen worden gewonnen door bedrijven uit de……. VS!!

Kortom de VS gaan de komende jaren weer vele duizenden slachtoffers maken in Afghanistan en Irak en deze landen zo ver mogelijk leegtrekken voor eigen gewin………. Het aantal militairen dat de VS zal sturen zal niet meer bekend gemaakt worden, zo begreep ik uit de woorden van Trump en zijn militaire adviseurs……..

Vergeet verder niet, dat de VS zowel in Afghanistan als Irak illegaal oorlog voert en daar draagt Nederland ook een steen aan bij…………

Zie ook:

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

VS bombardeert ziekenhuis Artsen zonder Grenzen in Kunduz, 9 medewerkers van deze organisatie kwamen om het leven……..
       

VS bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange periode!!

Artsen zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

VS standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!‘ (o.a. Afghanistan is een testgebied voor de wapenfabrikanten en daaronder versta ik ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

Luchtmacht VS gooide in augustus meer dan 500 bommen op Afghanistan……….

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

=========================================

Hier nog een paar voorbeelden van VS terreur:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)

Mirjam Sterk (CDA en PAX…) oorlog robots in handen van Assad zijn een grote bedreiging……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

CDA leeghoofd Sterk heeft zich blijkbaar ingelikt bij PAX, het voormalige Pax Christi. Gistermiddag was Sterk te horen in ‘Ask me Anything’ op BNR, waar ze door presentator Raymann werd behandeld als was ze het orakel van Delfi…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Bij het zoeken naar de combinatie Sterk – PAX, zag ik dat ze zich voor haar wereldbeeld verlaat op flapdrollen als de Wijk met zijn militair-industrieel complex lobbycentrum HCSS, dat bovendien lobbyt voor de NAVO, de oorlogshond van de VS…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Let wel, achter het PAX logo op de site (van PAX) staat te lezen: ‘Vrede Wie Durft?‘……… Ja en dan met de mening van oorlogshitsers als de Wijk op de proppen komen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dat bleek gisteren al vrij snel, men sprak over autonoom opererende robots voor de oorlogsindustrie, dus robots die middels gezichtsherkenning e.d. een ‘terreurverdachte’ standrechtelijk executeren, dus vermoorden, zonder tussenkomst van een mens………

Dergelijke oorlog robots (‘warbots’) worden nu al ontwikkelt, althans men is bezig kunstmatige intelligentie te ontwikkelen, die bruikbaar moet zijn in dergelijke robots…….. Israël zou overigens al een prototype hebben ontwikkeld………

Volgens orakel Sterk zijn dergelijke wapens vooral gevaarlijk in de handen van dictators als Assad…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ten eerste ‘heeft Assad’ dergelijke wapens niet, ten tweede is Assad in 2014 nog altijd democratisch gekozen door een grote meerderheid (73%) van het Syrische volk en dat in door internationale waarnemers als eerlijk bestempelde verkiezingen!!

Als we nu eens gaan kijken wie de voorloper van deze wapens, drones misbruikt voor grootschalige terreur, is dat de VS!! Bij deze VS terreuraanvallen met drones, is meer dan 90% van de slachtoffers niet eens verdacht (veelal vrouwen en kinderen)!! Kijk dat vinden Sterk, PAX en vele andere oplichters geen probleem, het gaat tenslotte om de VS, het imperium dat zij trouw dienen……….. Hetzelfde Imperium dat vanaf WOII al verantwoordelijk is voor meer dan 22 miljoen doden in Zuidoost-Azië, Zuid en Midden-Amerika, Afrika en het Midden-Oosten (uiteraard inclusief Afghanistan) en dat in illegale oorlogen, geheime illegale militaire acties o.l.v. de CIA en met het organiseren van opstanden door de CIA, met de bedoeling VS onwelgevallige regimes omver te werpen (zoals in Iran (Perzië), Indonesië, Chili, Guatemala, Oekraïne, Libië en Syrië)…………. Maar voor Sterk is vooral Assad een gevaar……….

Ach ja, je kan van hufter Sterk niet verwachten, dat ze de inmiddels meerdere keren doorgeprikte leugens over inzet van gifgas door Assad, eindelijk als zodanig afdoet…… Wat dat betreft zou je bijna gaan denken dat ze zelf ook lobbyt voor het militair-industrieel complex en de NAVO…..

Trouwens nogal een belachelijke opmerking, voor iemand die PAX vertegenwoordigt (althans dat stelde Raymann), immers in welke handen zou je zo’n autonome oorlogsrobot wel vertrouwen?

Ben van der Burg deed ook mee aan het gesprek en hier liet hij weer een fikse steek vallen, door te stellen, dat deze robots nooit autonoom zonder mens zullen werken, er zal altijd iemand zijn die akkoord moet gaan met het doden van mensen……. Lekker naïef, reken  maar dat dergelijke systemen wel degelijk autonoom ingezet zullen gaan worden……. Trouwens welke garantie is er dan met een mens aan de knoppen? Zie het hiervoor genoemde feit dat meer dan 90% van de slachtoffers van drone-aanvallen niet eens verdacht wordt van een misdaad………

Nog even over Sterk en PAX, Sterk is te dom om echt uit te zoeken hoe de VS al vanaf 2006 een opstand voorbereidde tegen Assad. Het lijkt godverdomme wel of Assad in z’n eentje Afghanistan, Irak en Libië illegaal heeft platgegooid i.p.v. de grootste terreurentiteit op onze aarde, de VS……….. Het viel me nog mee, dat Sterk niet enthousiast was over oorlog robots en deze min of meer afwees. Die mening zal omslaan, als Nederland zo’n onding aanschaft., immers eerder stelde ze dat dergelijke wapens vooral een gevaar zijn in handen van landen als Syrië…….. Ach ja, eens een leeghoofd……

En PAX? PAX is weer als Pax Christi onder oorlogshitser Mient Jan Faber* op oorlogspad………… Het instituut werkt nu o.a. samen met de EO…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ofwel: wat wil je nog meer???

Oorlog robots die autonoom zullen opereren, zijn alleen te voorkomen als de mensheid massaal in opstand komt en dan nog……. Israël zal niet malen om de mening van de wereldbevolking, zoals het militair-industrieel complex daar schijt aan heeft en gewoon door zal gaan met de ontwikkeling van een moordmachine, die niemand zou moeten willen…….

* Dezelfde Faber, die als voorzitter van Pax Christi, nog steeds durfde te zeggen, dat de illegale oorlog van de VS tegen Irak in 2003, volkomen terecht was (dat houdt hij tot op de dag van vandaag vol!)……… Dit na de meer dan 500.000 omgekomen kinderen door VS sancties tegen het Irak van Saddam Hoessein (nog voor de illegale VS oorlog tegen Irak in 2003) en de meer dan 1 miljoen vermoorde Irakezen ten gevolge van die illegale oorlog, die de VS in 2003 tegen Irak begon……. (intussen is dat laatste aantal opgelopen tot meer dan 1,5 miljoen vermoorde Irakezen……..)

VS standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten vermoord…..

De VS is niet alleen verantwoordelijk voor een flink aantal illegale oorlogen, maar sinds een aantal jaren ook voor (buitenrechtelijke) standrechtelijke executies van ‘terreurverdachten‘ middels drones. Bij die aanvallen, die niet anders kunnen worden gezien als terreur in gebieden waar geen oorlog is, zoals in Pakistan en als oorlogsmisdaden in landen als Afghanistan, Syrië en Irak, tegen welke landen de VS een illegale oorlog is begonnen, of zoals in het geval van Syrië, waar de VS een opstand op poten heeft gezet, die is uitgemond in een oorlog…… (de eerste voorbereidingen voor die opstand, die tot een staatsgreep tegen Assad moest leiden, trof de VS al in 2006)

Bij deze aanvallen met drones is het grootste aantal slachtoffers, meer dan 90%, niet eens verdacht, zoals te verwachten voornamelijk vrouwen en kinderen……….

Jason Ditz van ANTIWAR berichtte op 23 juli jl. dat bij een VS drone aanval in de Afghaanse provincie Helmand, 15 Afghaanse politieagenten om het leven zijn gekomen. De VS gaf het Afghaanse leger luchtsteun in haar strijd tegen de Taliban en zoals de VS het naderhand in ‘een excuus’ stelde dat het daar om een ‘ongelukkig incident’ ging……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jammer voor het Pentagon en daarmee voor de VS, maar hier kan je al lang niet meer spreken van een incident, immers een incident vindt hoogstens bij grote uitzondering plaats, terwijl de VS de ene moordpartij na de andere pleegt en dat niet alleen middels drones…..

Neem het ziekenhuis van Artsen Zonder Grenzen (MSF) in Kunduz: de VS bombardeerde en beschoot dit ziekenhuis een uur lang, in die tijd hebben artsen van het ziekenhuis keer op keer contact opgenomen met het VS commandocentrum en gesmeekt te stoppen met het bombardement en de beschietingen. Resultaat: 40 burgerdoden waaronder artsen van MSF…..*

Opvallend, dat dit bericht de Nederlandse reguliere media niet haalde, ach ja, men levert het liefst zo min mogelijk kritiek op de grootscheepse terreur die de VS her en der op onze aarde uitoefent………..

US
Drone Strike Gone Horribly Wrong Kills 15 Afghan Police Officers

July
23, 2017 at 9:06 am

Written
by 
Jason
Ditz

(ANTIWAR.COM) — The
US has tried to bolster the Afghan government in Helmand Province
with air support in their fighting against the Taliban, but the
support appears to have gone horribly wrong, as a 
US
drone attacked and killed
 at
least 
15
Afghan police
.

The
airstrike was targeting what the US thought was a Taliban compound in
Helmand’s Gereshk District, but was actually a site used by Afghan
security forces to meet and plan operations against the Taliban. A
number were inside when the US attacked.

Death
tolls still aren’t totally finalized, but Helmand Governor
Hayatullah Hayat 
confirmed
that two top police commanders were among the slain
.
The Afghan government suggested no soldiers were among the slain, and
that it was only the local and provincially-provided police forces
that sustained casualties.

The
Pentagon expressed condolences for “the unfortunate incident,”
but provided no indication as to why they attacked the compound,
simply terming the attack part of a “US-supported operation.”
Either way, this likely derails the anti-Taliban operation that was
ongoing in the district.

By Jason
Ditz
 /
Republished with permission / 
ANTIWAR.COM / Report
a typo

=======================================

* Zie: ‘BBC: VS beschieting MSF ziekenhuis in Afghanistan was een ‘menselijke vergissing……..’‘ Zie ook de artikelen onder de links, die u in dat bericht aantreft.

Zie ook:

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

VS bombardeert ziekenhuis Artsen zonder Grenzen in Kunduz, 9 medewerkers van deze organisatie kwamen om het leven……..
       

VS bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange periode!!

Artsen zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!‘ (o.a. Afghanistan is een testgebied voor de wapenfabrikanten en daaronder versta ik ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

Luchtmacht VS gooide in augustus meer dan 500 bommen op Afghanistan……….

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

=========================================

Hier nog een paar voorbeelden van VS terreur:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)

Van Uhm (oud-legeropperhoofd): de missie in Afghanistan is niet mislukt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het enorme debacle van de in feite illegale oorlog tegen de Taliban in Afghanistan, is een succes in de ogen van ex-legeropperbevelhebber met koperen fluit van Uhm…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Van Uhm was gisteren te gast in BNR De Wereld (na het nieuws van 15.00 u.), het programma van de levend geworden rollade Hammelburg. Daar werd van Uhm gevraagd naar de zin van het voortzetten van de Nederlandse missie in Afghanistan*.

Wij zijn in Afghanistan voor de veiligheid van de mensen, aldus van Uhm….. In januari 2015 stond de teller van het aantal burgerslachtoffers door de illegale oorlog van de VS en haar bondgenoten tegen Afghanistan op 21.000……. Tja, als je dood bent kan er wat betreft je veiligheid werkelijk niets meer mis gaan! Het aantal burgerslachtoffers zal intussen minstens op 25.000 burgerslachtoffers liggen…… Het aantal omgekomen soldaten (inclusief huurlingen!!) lag in januari 2015 op meer dan 13.000……..

Intussen duurt deze illegale oorlog al 16 jaar, ondanks dat feit, durft van Uhm te stellen dat deze oorlog zeer zinvol is……. Ach ja je bent een totaalidioot of niet……

Volgens van Uhm is het merendeel van de Afghanen tegen de Taliban, dat is maar zeer de vraag gezien het aantal slachtoffers en de vernielingen door het westen o.l.v. terreurentiteit VS………

Hammelburg moest nog even met artikel 5 van de NAVO op de proppen komen, u weet wel het 3 musketiers artikel. Alsof de Taliban de VS heeft aangevallen op 11 september 2001……. Van meet af aan was duidelijk, dat Al Qaida niet in Afghanistan zat**, dat was een smerige leugen om het land aan te kunnen vallen. Afghanistan was dan ook het eerste van een rij landen, waar de VS het voor het zeggen wilde hebben, dan wel een marionet van de VS als machthebber wilde hebben…….

Van Uhm stelde dat we in Afghanistan voor de internationale rechtsorde zijn….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Oh, dus de internationale rechtsorde verlangt een illegale oorlog en een enorm aantal burgerslachtoffers……

Voorts stelde van Uhm, dat we ook aan de gevolgen van het Taliban bewind moeten denken, de mensen ontvluchten het geweld…… ha! ha! ha! ha! Geweld of zeg maar gerust terreur van de VS coalitie zal van Uhm bedoelen, terreur waar ook Nederland zich aan heeft bezondigd!!!

Mensen ik lul niet, van Uhm durfde de situatie in Afghanistan te vergelijken met de nazi-Duitse bezetting van Nederland ten tijde van WOII…….. ha! ha! ha! ha! Alsof de westerse troepen in Afghanistan zaten en werden overvallen door de Taliban!! Hoewel, aan de andere kant heeft hij gelijk, maar niet op de door van Uhm bedoelde manier. Immers de westerse troepen zijn te vergelijken met het nazi-Duitse bezettingsleger!! Op die belachelijke opmerking van van Uhm merkte Hammelburg op: “U heeft absoluut een moreel punt…….” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De ‘moraliteit’ van een massamoordenaar, wel te verstaan!!

Volgens van Uhm was 911 een bedreiging voor de wereldorde……. ha! ha! ha! ha! ha! Wat een gelul, bovendien is intussen meer dan duidelijk, dat 911 o.a. werd opgezet door de CIA. De VS is een bedreiging voor de wereldorde, dat heeft dit land uit en te na bewezen sinds 1945!! Van 1945 (na WOII) tot het jaar 2000 heeft de VS meer dan 20 miljoen mensen vermoord in illegale oorlogen en door de VS opgezette coups…….

Bij een dergelijk groot voorval als de 911 aanslagen, is  de eerste vraag die je moet stellen: wie profiteert het meest van deze aanslagen…….. U snapt het al: dat is het militair-industrieel complex en haar marionetten Bush regering*** (een regering die in record tijd, al voor 911, haar populariteit onder het volk verloor..)….. Bovendien kwamen de kapers voor het grootste deel uit Saoedi-Arabië, waarom werd dat land dan niet aangevallen, terwijl ook toen allang duidelijk was, dat S-A terreurgroepen als Al Qaida steunde…….

Uiteraard stelde grootlobbyist voor het militair-industrieel complex van Uhm nog eens, dat er veel meer geld naar defensie moet, zodat we kunnen blijven meedoen aan de grootschalige terreur die de VS in het Midden-Oosten uitoefent……

Tot een uur of 9 gisteravond had ik kramp in m’n kaken van het lachen, jezus wat een stel!!

Hier een bericht dat Anti-Media gisteren bracht over VS troepenuitbreiding in Afghanistan:

Pentagon:
More US Troops Heading to Afghanistan


P

July
20, 2017 at 7:43 am

Written
by 
Jason
Ditz

(ANTIWAR.COM) — The
Pentagon is indicating 
that
they are about to announce a new deployment of US ground troops into
Afghanistan
,
though they offered no specifics on the exact timing of the
announcement, nor the specific size of the deployment.

Comments
from officials, however, appear to suggest that the 3,900-man “cap”
placed on deployments by President Trump when he delegated
responsibility for the surge to Defense Secretary James Mattis, is
going to be wholly used, and then some.

Officials
were quick to insist that the 3,900 cap is “a stopgap” for the US
escalation, and “not a permanent cap” on the number of troops
that will be deployed overall as part of the new surge. This
certainly gives the impression that they’re expecting to go beyond
that.

The
US currently has around 8,400 troops in Afghanistan. Military
leadership appears to uniformly advocate escalations, attempting to
slow the rate of territory loss sustained by the Afghan government,
and to try to reverse the overall trend of the 16-year conflict.

Republished
with permission / 
ANTIWAR.COM / Report
a typo
 /
Image: 
Mark
Reidy

============================

*     Balkenende mocht aanschuiven bij de G20, daar het de illegale oorlog van de VS tegen de taliban in dat land steunde. Nu Nederland vorig jaar september besloot de trainingsmissie in Afghanistan te verlengen, mag Nederland op voorspraak van de VS weer meedoen aan de G20……. ha! ha! ha! ha! ha! Overigens die Nederlandse missie bestaat eruit de religieuze politie voor de Taliban alvast op te leiden……

**   De Taliban was niet gediend van Al Qaida op haar grondgebied.

***  Al voor 911 had de regering Bush besloten dat o.a. Irak aangevallen moest worden, later was één van de gelogen redenen voor het aanvallen van Irak, de banden die het bewind van Saddam Hoessein met Al Qaida zou hebben, een even grote leugen als het bezit van massavernietigingswapens door datzelfde bewind……..

Voor één van de geweldige daden van de VS coalitie in Afghanistan, waarmee men ‘de harten en geesten’ van (dode) Afghanen won zie:

VS
bombardeert ziekenhuis Artsen zonder Grenzen in Kunduz, 9 medewerkers
van deze organisatie kwamen om het leven……..

 
     

VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

MSF
Afghanistan hospital airstrike death toll reaches 42

BBC: VS beschieting MSF ziekenhuis in Afghanistan was een ‘menselijke vergissing……..

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

VS standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!‘ (o.a. Afghanistan is een testgebied voor de wapenfabrikanten en daaronder versta ik ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

Luchtmacht VS gooide in augustus meer dan 500 bommen op Afghanistan……….

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

=========================================

Hier nog een paar voorbeelden van VS terreur:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)

Ben Knapen (CDA, lobbyist in Eerste Kamer), de band met dictatuur Turkije verbreken heeft een prijs…….

Ben Knapen, u weet wel de CDA’er die één week lang lid was van het Republikeins Genootschap en daarna stelde dat het RG altijd een schertsorgaan is geweest, is tegenwoordig lid van de volksvertegenwoordiging in de Eerste Kamer, waar hij vooral de belangen van grote bedrijven behartigt, zoals die van Philips.

Deze belachelijke hansworst is om de één of andere manier, plots weer een graag geziene gast in flutprogramma’s al Tros Kamerbreed (Radio1), waar Knapen afgelopen zaterdag te gast was.

Kees Boonman, de suffe neoliberale presentator stelde over de Turkse coup van een jaar geleden, dat er 50.000 Turken zijn gearresteerd*, omdat ze of mee hebben gedaan aan de coup, dan wel sympathiseerden met de coup…….. Het was de sufferd nog niet opgevallen dat dit voor Erdogan hetzelfde is. Vreemd genoeg gaf geen van de gasten (naast Kapen, D66 oplichter Verhoeven en VVD oorlogshitser ten Broeke) kritiek op deze uitlating……. Vreemd, daar het wel bijzonder ver gaat, om sympathisanten gelijk te behandelen als de coupplegers…….. Daar kom ik zo op terug.

Het is wel duidelijk dat Erdogan de coup zelf op touw heeft gezet, hij had er dan ook het meeste belang bij, immers daarna kon hij zijn macht als dictator uitbreiden en een groot deel van zijn tegenstanders gevangenzetten en een enorm aantal anderen ontslaan…… Geen verbazing dat Erdogan vervolgens zetbazen van hemzelf op strategische leeggekomen plekken zette……

Ook de gasten in Kots Kamerbreed vonden dat Erdogan wel erg ver is gegaan met het vastzetten van zoveel mensen, waar zoals gezegd zelfs mensen tussen zitten, die ‘sympathiseerden’ met de coup. Echter dat weerhield oorlogshitser ten Broeke er niet van om te stellen, dat onze belangen groot zijn en we daarom moeten proberen de banden met het intussen reli-fascistische Turkse bewind aan te halen…… Tja, dat was te verwachten van deze ploertige VVD schoft, die schijt heeft aan mensenrechtenschendingen, zolang er geld valt te verdienen…….

Daar kwam Knapen, gods eigen CDA rentmeester met een bevestiging van de woorden die ten Broeke uitsprak. Volgens de ‘wijsneus’ hebben ‘we’ (Nederland, AP) de landen niet voor het kiezen en hen de les lezen. De band met Turkije verbreken kan wel, zo vervolgde Knapen, maar dat heeft wel een prijs…….. Wat maakt ‘t uit, de grootschalige mensenrechtenschendingen, als Nederland er maar geld kan verdienen………. Om zijn schandelijke hufter-stelling meer kracht bij te zetten, stelde Knapen dat goede banden van belang zijn, bijvoorbeeld als er een Nederlander in een Turkse cel belandt……

 Alsof Nederland zich zo geweldig inzet voor Nederlanders in het buitenlandse gevangenschap, of dit nu een land is waar we banden mee onderhouden of niet, de Nederlandse ambassades (en daarmee BuZA) lopen alles behalve hard als er een Nederlander in een buitenlandse cel zit (of het moet familie van een welgestelde dan wel een ‘vip’ zijn….)……

Moet ik nog even wijzen op de totale corruptie in Turkije, Erdogan zelf is al bewezen een aantal keren dik de fout ingegaan…… Ach ja, Nederlandse bedrijven en politici hebben geen moeite met corrupte regimes……. (alweer: zolang er geld is te verdienen…..)

Kortom: ondanks dat Knapen en ten Broeke weten dat er zelfs mensen gevangen zitten, die alleen sympathiseerden met ‘de coup’, wil dit tuig de banden met Turkije niet verbreken. Wat betreft Knapen: hij zou als ‘christen’ tegen het enorme onrecht moeten zijn dat de reli-fascist Erdogan aanricht en zeker moeten aansturen op het verbreken van de banden………

U begrijpt dat de Turkije deal nog even werd genoemd. Daarover zei ten Broeke dat Erdogan zich aan de afspraken houdt en wordt de situatie in ‘de kampen’ (met vluchtelingen, Ap) verbeterd met EU belastinggeld……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, zoals in 2013, toen Turkije honderden miljoenen euro’s aan belastinggeld kreeg van de EU om….. de situatie in de vluchtelingenkampen te verbeteren!! Helaas weten we in tussen dat die situatie daarna in het geheel niet ten goede veranderde………..

De situatie in die kampen was en is uiterst belabberd, het ontbreekt er aan van alles, ze zijn gevestigd in onherbergzaam gebied, daarnaast: zijn de meeste van die kampen overigens nog steeds taboe voor buitenlandse ogen (en): advocaten, mensenrechtenorganisaties en journalisten, zij zijn niet welkom in die kampen, zelfs niet in de buurt van die kampen…….

Turkije stuurt vluchtelingen, niet zelden met het geweer in de rug terug de grens over, vanwaar zij het land binnenkwamen…… Althans als ze niet al voor het oversteken van de grens met Turkije door het Turkse leger en grenswachten worden beschoten Dit nog naast het smerige feit, dat de EU en daarmee Turkije, vluchtelingen uit Afghanistan en Irak niet ziet als vluchtelingen, deze landen ‘zijn veilig…’

Nogmaals al die vluchtelingen komen uit landen waar het westen (inclusief Nederland) illegaal oorlog voert of heeft gevoerd…… (en daarna een gewelddadige chaos en een kapot geschoten land achterlaten….)

‘Vreemd genoeg’ sprak niemand over het strategische belang van Turkije voor de uiterst agressieve NAVO. Wellicht om te voorkomen, dat de gedachte zou worden geopperd, Turkije uit de NAVO te zetten, immers wat moet je met een dictatuur als je keer op keer liegt, dat de NAVO helpt met het installeren van democratie (in landen waar het niets te zoeken heeft…..)…………. Wel werd er gewezen op het kiezen voor een Russisch verdedigingssysteem waar Turkije voor zou willen kiezen, dat is uiteraard uit den boze aldus het stel…. Over de NAVO gesproken, die agressieve organisatie heeft nooit bezwaar gehad, tegen de deelname van dictaturen in het bondgenootschap………..

* Deskundigen schatten het aantal gearresteerden veel hoger in en noemen aantallen van 100.000 en meer……

PS: Knapen liet zich nog even uit over de Brexit, waar hij een harde opstelling eist van de EU t.a.v. de Britten…… De flapdrol is zo deskundig dat hij de Nederlandse exportcijfers naar Groot-Brittannië nog steeds niet kent: Nederland exporteert per jaar voor 17 miljard euro naar GB!! Politici die eerder met een dergelijke uitlating op de proppen kwamen, zoals de disfunctionerend PvdA minister van Buitenlandse Zaken Koenders, zijn teruggekomen op hun harde opstelling, nadat ze dit cijfer onder de neus kregen geschoven…… Ach ja, Knapen ‘is de slimste niet’, om ‘t maar voorzichtig uit te drukken……..

Rellen tijdens G20 in Hamburg, kunnen nog niet in een piepklein schaduwdeel staan, van de enorme schade die de G20 deelnemers uit de VS en de EU hebben aangericht/aanrichten in het Midden-Oosten…….

Zie ook: ‘Ros Atkins (BBC perstituee) weet waarom men tijdens G20 demonstreerde in Hamburg….. OEI!!!

       en: ‘G20 – Is the West Governed by Psychopaths?

       en: EU sluit vrijhandelsverdrag af met Japan, 4 jaar lang stiekem overleg waarbij het woord vrijhandelsverdrag werd gemeden……. ‘ 

The US State of War >> De VS creëert terreur met de enorme terreur die het zelf uitoefent in landen waar het niets te zoeken heeft…..

Een uitstekend artikel van ICH, met de mogelijkheid tot vertaling (zie link naar origineel, onder dit bericht):

“Every
country destroyed or destabilized by U.S. military action is now a
breeding ground for terrorism.”

The
U.S. bombing campaign in Iraq and Syria is now the heaviest since the
bombing of Vietnam, Cambodia and Laos in the 1960s-70s, with 84,000
bombs and missiles dropped between 2014 and the end of May 2017. That
is nearly triple the 29,200 bombs and missiles dropped on Iraq in the
“Shock and Awe” campaign of 2003.

The
Obama administration escalated the bombing campaign last October, as
the U.S.-Iraqi assault on Mosul began, dropping 12,290 bombs and
missiles between October and the end of January when President Obama
left office. The Trump administration has further escalated the
campaign, dropping another 14,965 bombs and missiles since February
1st.  May saw the heaviest bombing yet, with 4,374 bombs and
missiles dropped.

The U.K.-based Airwars.org monitoring group
has compiled reports of between 12,000 and 18,000 civilians killed by
nearly three years of U.S.-led bombing in Iraq and Syria. These
reports can only be the tip of the iceberg, and the true number of
civilians killed could well be more than 100,000, based on typical
ratios between reported deaths and actual deaths in previous
war-zones.

As
the U.S. and its allies closed in on Mosul in Iraq and Raqqa in
Syria, and as U.S. forces now occupy eight military bases in Syria,
Islamic State and its allies have struck back in Manchester and
London; occupied Marawi, a city of 200,000 in the Philippines; and
exploded a huge truck bomb inside the fortifications of the “Green
Zone” in Kabul, Afghanistan.

What
began in 2001 as a misdirected use of military force to punish a
group of formerly U.S.-backed jihadis in Afghanistan for the crimes
of September 11th has escalated into a global asymmetric war. 
Every country destroyed or destabilized by U.S. military action is
now a breeding ground for terrorism.  It would be foolish to
believe that this cannot get much, much worse, as long as both sides
continue to justify their own escalations of violence as responses to
the violence of their enemies, instead of trying to deescalate the
now global violence and chaos.

Voor het gehele artikel zie:

The US State of War