Rutte 2 drie jaar, met een pluim van Boonman….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kees Boonman, de politiek ‘deskundige’ van AVROTROS, dacht afgelopen weekeinde, waar kan ik nu heel Nederland weer eens mee verrassen en na een hersentyfoon van 5 uur, vond hij het even later op het net: Rutte 2 bestaat donderdag 3 jaar!!!

Vandaar dat hij gistermiddag op z’n parmantige toontje tot op de draad versleten clichés, gecombineerd met zijn ‘analyse’ en loftuitingen, de ether inslingerde. Volgens Boonman hoor je geen kritiek meer op Rutte 2 en dat vindt Boonman een hele prestatie, dezelfde Boonman die het normaal vindt, dat de reguliere media, over het algemeen, blindelings het kabinetsbeleid steunen………. Boonman vindt het daarnaast een hele prestatie, dat Rutte 2 nog bestaat…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat krijg je, als je de normale parlementaire democratie deels buitenspel zet, met gedoogconstructies en handjeklap in achterkamers.

Uiteraard is het de ‘politiek deskundige’ Boonman nooit opgevallen, dat het kabinet beter alleen op de winkel had gepast, daarmee had een hele grote groep Nederlanders zich in een veel betere situatie bevonden, dan waar ze zich nu in bevinden…… Even ter herinnering: het aantal: -faillissementen, -armen (meer dan 4 miljoen mensen leven tegen, op, of onder de armoedegrens), -werklozen (meer dan 1 miljoen, het echte cijfer), -suïcides (door bezuinigingen op de GGZ en de algehele malaise door het afbraakbeleid), -ouderen (dat zonder enige hulp rond moet zien te komen), is groter dan ooit te voren, sterker diverse ‘records’ werden op voornoemde gebieden gebroken onder Rutte (1 en) 2…

Nog maar 23% van de door het Radio1 Opiniepanel (ha! ha!) ondervraagden, heeft nog vertrouwen in dit kabinet. Deze cijfers zijn iets gedaald, maar het gemiddelde cijfer van de afgelopen jaren is zo bedroevend laag, dat een kabinet in een land waar men nog enig besef van fatsoen heeft, allang was afgetreden………Overigens komt die slechte waardering uit het feit, dat de VVD en PvdA steeds vaker openbaar in de clinch liggen, aldus Boonman…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hé Boonman, wat dacht je van de ellende waar een groot deel van de bevolking zich door het kabinet in bevind, Rutte 2 voert een inhumaan, asociaal, neoliberaal afbraakbeleid (en heeft dat, net als in Rutte 1 gevoerd)……. Om nog maar te zwijgen over de haat en angst die tegen vluchtelingen wordt gezaaid, zelfs door Rutte met z’n opmerking over het Romeinse Rijk en onbewaakte grenzen….* Trouwens ook W.A. verklaarde tijdens z’n zalvende praatje voor meer verdraagzaamheid, dat hij de angst bij de bevolking voor de ‘grote aantallen vluchtelingen’ begrijpt……….. Ja, ja……….

* Zie: ‘Rutte vergelijkt de EU met het Romeinse Rijk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor  meer berichten over met Rutte 2, Rutte, armoede, bijstand, faillissement, werkloosheid, bezuiniging, regeringsbeleid, suïcide, GGZ, ouderenzorg en/of Boonman, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Schippers snapt niet waarom mensen met een verwijsbrief niet naar de specialist gaan…… ha! ha! ha! ha! ha!

Schippers stuurde gisteren, n.a.v. van een eigen onderzoek, een rapport naar de Kamer, waarin wordt gesteld, dat mensen vanwege de hoge kosten voor de zorg, zelfs met een kwaal onder de leden, deze zorg mijden. Totaal geen nieuws, hoewel het opmerkelijk is, dat  Schippers met dit nieuws komt. Hiervoor werd en wordt al een aantal jaren gewaarschuwd, door diverse zorgorganisaties, specialisten en deskundigen op het gebied van de zorg. Keer op keer stelt Schippers echter op klachten hierover van de LHV (Landelijke Huisartsen Vereniging), dat er geen verband is tussen zorg mijden en geldgebrek………..

Hare VVD kwaadaardigheid stelt, dat de huisartsenzorg niet onder het enorm hoge eigen risico valt (€ 375,– een bedrag dat voor een enorm aantal mensen een groot probleem is). Terwijl de LHV haar keer op keer voorhoudt, dat naast een groot aantal onverzekerden (o.a. GGZ patiënten en mensen die eenvoudigweg geen geld hebben voor de zorgverzekering), er een groeiende groep patiënten is, die niet het vervolgonderzoek laten doen. Met andere woorden: die patiënten gaan na het onderzoek van de huisarts, niet naar de specialist, daar dit bezoek wel onder het eigen risico valt………

Hoewel je bepaald geen Einstein hoeft te zijn, om te begrijpen, dat mensen die bijvoorbeeld met schulden kampen, de kostbare zorg gaan mijden. Om nog maar te zwijgen over GGZ patiënten, die al moeilijk te motiveren zijn zorg te zoeken en therapieën te blijven volgen. Deze mensen mijden voor een flink deel al een paar jaar de zorg, met alle ‘kwalijke gevolgen’ van dien: verwarde mensen op staat, die de politie overuren bezorgen. Maar ook mensen die thuis vereenzamen en vervuilen, om niet te spreken over een al een paar jaar lang flink groeiend aantal suïcides onder deze mensen………… Ach dat zijn allemaal ‘gekkies’ waar niemand zich druk om maakt, bovendien is dat een groep mensen, die geen druk uit kan oefenen op de politiek en als ze zich het leven benemen, scheelt dat toch weer zorgkosten, ja toch……????

Schippers stelt in haar brief verder, dat ze niet begrijpt waarom mensen met een verwijsbrief voor een specialist, deze niet bezoeken……. ‘Misschien’ omdat die mensen de vette rekeningen al bij voorbaat in gedachten hebben?? Wat dacht u daarvan ‘mevrouw’ Schippers??? Volgens de VVD psychopaat neemt het aantal mensen dat zorg mijdt niet toe……. Mag ik even lachen???!! Hier geloof ik geen barst van, de grote onderlaag heeft het steeds moeilijker de eindjes aan elkaar te knopen en de groep arme Nederlanders stijgt nog steeds…….. Intussen moeten dat er meer dan 4 miljoen mensen zijn, die tegen, op, of onder de armoedegrens leven, een ‘iets’ ander cijfer, dan waar het CBS de bevolking in slaapt tracht te sussen…….. Overigens stelt de LHV en anderen, dat de groep zorgmijders wel degelijk groeit……. Schippers snapt niet waarom mensen de vervolgbehandeling/onderzoek laten zitten………. Intussen staat Schippers door haar onbeschofte, inhumane beleid, tot aan de liezen in het bloed!! Wat een tyfuswijf!! Je zou wensen dat ze razendsnel werkloos wordt en inclusief haar familie aan de bedelstaf raakt!!!

Wat betreft de zorgkosten, die volgens Schippers de pan uitrijzen, daar doet deze schoft, zo goed als niets aan: ooit gehoord van een protest van haar kant, bij het verhogen van de maximum snelheid, of wat dacht u van haar weigering iets te doen aan het enorme zout en suiker gebruik in de levensmiddelen industrie……. Zo zijn er nog een aantal zaken te melden, waar de stoephoer haar neus voor ophaalt, maar die de zorgkosten juist opjagen…. Zie wat dit betreft: ‘Den Ouden (Levensmiddelen Industrie): ‘we zijn hard bezig zout uit levensmiddelen te halen……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Schippers snapt niet waarom mensen met een verwijsbrief niet naar de specialist gaan…… ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Dick Boer (Ahold): “We verwennen de klant………” ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over zorghervorming, bezuiniging, de zorg, zorgkosten, eigen bijdrage, eigen risico, LHV, GGZ, suïcide, zout, suiker, Stevia en/of Schippers, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

ONMENSELIJK POLITIEK BELEID….. HANNAH 58, AL 69 DAGEN IN HONGERSTAKING!!!

Hannah 58 jaar, ex-verpleegkundige is al 69 dagen in hongerstaking, uit protest tegen het uiterst inhumane en asociale beleid van Rutte 2, o.a. vastgelegd in de ‘participatiewetgeving’. Hannah wil een gesprek met  de volksvertegenwoordiging en wil met haar hongerstaking tevens de honderdduizenden een gezicht geven, die de dupe zijn van het uiterst inhumane asociale beleid: invaliden, chronisch zieken, ouderen, GGZ patiënten enz……

Hier het artikel:

Gorcumse Hannah Al 68 Dagen Hongerstaking Tegen Onmenselijk Beleid

       
hannah1

Hannah uit Gorinchem is vandaag 69 dagen in hongerstaking uit protest
tegen de participatie-wetgeving en de uitvoering door het
ambtenarenapparaat. Zij meldt dat het na 2 maanden niet eten fysiek nog
steeds redelijk goed met haar gaat. Hannah is 55 en werkte als
palliatief verpleegkundige. Zij wil een gesprek met de
volksvertegenwoordigers.

Ik ben deze hongerstaking gestart op 15 augustus en heeft te maken met
de zogenaamde  ´participatie-wetgeving ´ en de uitvoering daarvan door
het ambtenarenapparaat. Door deze wetgeving zijn honderdduizenden mensen
in een financieel, maatschappelijk en sociaal isolement terecht
gekomen. Mensen uit vele groeperingen zoals onze ouderen, chronisch
zieken en gehandicapten, GGZ patiënten, enzovoort hebben geen stem, geen
gezicht…zijn door deze regering (en) gewoon afgedaan.
De vaak haaks
op elkaar staande wetjes, regeltjes en protocollen zijn volstrekt
inhumaan en de uitvoerende macht is nog veel inhumaner. Zò inhumaan
zelfs dat Nederland momenteel een zelfdodingspercentage heeft van 6
mensen per dag!
Daarnaast hebben we méér dan 400.000 kinderen die ver
onder de armoedegrens leven…in Nederland, nog steeds één van de
welvarendste landen in de wereld. Een schandaal!

Ik heb werkelijk geen idee hoe lang ik dit ga volhouden of hoe dit gaat
aflopen, maar mijn wens is nog niet ingewilligd: spreektijd in de Tweede
Kamer met onze ´volksvertegenwoordigers´ zodat ze duidelijk gemaakt kan
worden wat ze hebben veroorzaakt en geconfronteerd worden met het
simpele feit dat ze én de Grondwet én hun eigen wetgeving aan alle
kanten overtreden. Hiermee stoppen is nu geen optie, het gaat niet om
mijn persoon.

Ben je niet bang voor blijvende schade aan je lichaam door jezelf voeding te ontzeggen?Ik
kan dit volhouden doordat ik in staat ben om een knop om te zetten
waardoor ik geen behoefte heb aan voedsel. Natuurlijk ben ik een stuk
zwakker nu, maar gezien het feit dat ik al terminaal ziek ben voel ik me
meestal niet optimaal.

Op welke manier zou het mogelijk kunnen zijn dat mensen vredig met en voor elkaar kunnen leven?
Een vredig samenleven van mensen is vrijwel uit te sluiten, het zit niet in de soort denk ik.
Mensen moeten weer leren samenwerken, dat is de afgelopen generaties verloren gegaan.
Iets
dat de overheid overigens heel goed uitkomt….hoe meer verdeeldheid
onder de mensen hoe meer de aandacht wordt afgeleid van de werkelijke
problemen en wetgeving die er doorheen gejaagd moet worden zonder
ruchtbaarheid.

Voor
de meeste mensen die van dieren houden geldt dat ze zich van de mensen
hebben afgewend meestal uit teleurstelling. Geldt dit ook voor jou? Hoe
denk jij hierover? 

Hahaha…nee hoor, ik ben absoluut niet
teleurgesteld in de mensen! Dan had ik toch ook niet mijn zo geliefde
beroep kunnen uitvoeren? Integendeel, ik ben totaal geen verbitterd of
teleurgesteld mens. Net zo min als ik een zielig hoopje mens ben
trouwens! Met dieren heb ik een speciale connectie…en ook met heel veel
mensen.

De mensen om mij heen, familie en dierbare vrienden, kènnen mijn hart,
weten hoe ik in elkaar zit en respecteren me daarin ook. Ze steunen me,
staan klaar en ja, natuurlijk doet het ze verdriet.
Maar de manier waarop ze daar mee om gaan is echt heel bijzonder. De rest van de mensheid?
Er
zullen altijd mensen pro of juist contra zijn maar daar houd ik me geen
seconde mee op, ik heb deze actie 9 maanden voorbereid en alles zeer
goed overwogen.

Het liefst zou ik zien dat de burgers weer het heft in eigen hand nemen,
zoals wij in de jaren 60 en 70 ook deden. Gewoon weer met
honderdduizenden Amsterdam bezetten…niet wijken en dagenlang volhouden
totdat het Kabinet in zijn voegen kraakt en binnen een week zijn ontslag
gaat aanbieden!
Niets geen gedoe met èèrst aanvragen of er gedemonstreerd màg worden…..gewoon doen!

Hoe komt het dat er zo weinig mensen zijn die werkelijk in actie komen?Als
een aantal generaties wordt groot gebracht met het idee dat materieel
welzijn het belangrijkste is…dat je dàn pas meetelt, dan werken mensen
niet meer samen voor het algemeen belang.
Daarnaast hebben veel
mensen het opgegeven, murw gebeukt door het systeem en het idee dat we
toch niets kunnen veranderen. Ze beseffen niet dat we dat wel
kunnen….regeringen bestaan alleen maar bij gratie van de burgers. Nog
niet zo heel lang geleden hadden we de fakkels en hooivorken opgepakt en
ze (Kabinet en zogenaamde oppositie) Den Haag uitgejaagd.

Er zijn vele dingen die ik aan de orde zou willen stellen omdat àl die
dingen het geheel vormen van de doffe ellende waarin vele (ooit
hardwerkende) Nederlanders zijn gestort door dit zootje tuig in Den Haag
die alleen maar bezig is om hun egootjes in stand te houden.
Democratie?…..wat een lachertje! Vrijheid en
zelfbeslissingsrecht?….bestaan niet als je mensen hun soevereiniteit
afneemt door onmenselijke wetten en protocollen.

Ik heb mishandelingen, verkrachtingen, ziekten en verslavingen overleefd.
En ik ben sterker dan ooit.

Hannah.

http://delangemars.nl/2015/10/21/gorcumse-hannah-al-68-dagen-hongerstaking-tegen-onmenselijk-beleid/ 

Hannah ik heb grote bewondering voor jouw actie en ik wens je heel veel sterkte en succes!!

Dit artikel kwam ik tegen op het blog van Stan van Houcke.

Voor meer berichten over/met de zorg, ouderenzorg, gezondheidszorg, GGZ, sociale hervormingen (ha! ha! ha! asociaal zullen ze bedoelen!), participatiemaatschappij, suïcide, armoede, Martin van Rijn (de PvdA ploert die e.e.a. mogelijk maakt en heeft gemaakt), en/of Schippers (hare VVD kwaadaardigheid, die hoofdverantwoordelijk is),klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Martin van Rijn en de gevolgen zijn ‘heilzame beleid’ op de ouderenzorg: spoedeisende hulp overspoeld met heupfracturen!!

Voorspeld en uitgekomen: door de bezuinigingen op de ouderenzorg, doorgevoerd onder het mom van ‘hervorming’ door PvdA hufter Martin ‘die vrouw’ van Rijn, is het aantal ongevallen onder 75 plussers dit jaar flink opgelopen, zo meldde BNR zondagmiddag in het nieuws van 13.30 u. (gegevens uit onderzoek van de NOS). De spoedeisende hulp van ziekenhuizen (SEH-posten) zien een grote stijging van het aantal 75 plussers, m.n. het aantal heupfracturen is enorm gestegen…….. Dit is duidelijk het gevolg van het afsnijden van de toegang tot verpleegtehuizen, door van Rijn en het waardeloze afbraakkabinet Rutte 2, waar hij deel van uitmaakt….. In 2013 zagen de SEH-posten in (alleen al) Amsterdam een aantal 75 plussers van 13.000, in 2014  was dit 14.200 en dit jaar staat de teller voor Amsterdam nu al op 15.278!!!

Dat de zorgkosten hierdoor verder zullen oplopen (en zijn opgelopen), i.p.v. een verlaging van de zorgkosten, die met de bezuinigingen waren voorzien, zal een ieder wel duidelijk zijn. Daarnaast moet u bedenken, dat vooral 75 plussers die zijn geopereerd voor een heupfractuur, gemiddeld binnen een paar jaar na die ingreep overlijden……. Bovendien moeten die ouderen voor een groot deel na zo’n ingreep, alsnog naar een verpleegtehuis……..

Heil aan het inhumane, puur asociale schoftenbeleid van Rutte 2!!!

Voor meer berichten over/met ouderenzorg, de zorg, Martin van Rijn, zorg hervorming, verpleegtehuizen en/of verzorgingstehuis, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

‘Zelfmoord plegen’, zo dat u het maar weet, die ‘zelfmoordenaars’ zijn zware misdadigers…….!!!!!!!!!

Beluisterde afgelopen weekeinde het radio 5 programma ‘Met de kennis van nu’, in de herhaling. De titel van dit programma is een behoorlijke foute titel, immers dat waren de woorden van politici, die tegen de waarschuwing van deskundigen in, toch hun achterlijke plannen doorzetten. Zoals Balkenende en de Hoop Scheffer, de twee super leeghoofden van het CDA, die om 7 uur ‘s morgens met de pet in de hand, aan de dienstingang van het Witte Huis, de Nederlandse steun voor de schunnige illegale oorlog tegen Irak (2003) kwamen toezeggen, waarna ze Nederlandse militairen ook nog een lieten vechten daar!!!

Ook de presentator, Pieter van de Wielen is een enorme zakkenwasser, zoals ik hier al eens eerder heb betoogd. Het programma behandelde afgelopen vrijdag 11 septemeber* suïcide, naar aanleiding van de World Suicide Prevention Day (WSPD) een dag eerder, die
in Nederland onbeschoft genoeg, o.a. is vertaald naar Wereld Zelfmoord
Preventie Dag……. Uiteraard was Mokkenstorm van 113Online aanwezig en hoewel hij een paar keer ‘suïcide’ en een eind aan het leven maken; noemde, nam ook hij zo af en toe het achterlijke ‘zelfmoord plegen’ in de mond, evenals een psychiater, die aanwezig was……..

Mokkenstorm sprak nog eens over het fiks gestegen aantal suïcides, waar hij voor een miniem deel de crisis voor aanwees. Niets over de inhumane ploertenbezuiniging van VVD stoephoer Schippers op de GGZ, waarbij mensen, die al gecontroleerd zouden moeten worden op medicijninname, ook nog eens allerlei eigen bijdragen moeten betalen, wat bij hen het laatste restje motivatie wegneemt. Velen van deze moeten zich intussen het leven hebben benomen, ach dat ruimt lekker op en bespaart de maatschappij ook nog eens kapitalen, moet je maar denken……….

Niets van Mokkenstorm over de vele ‘gelukzoekers’ die uitgeprocedeerd zijn en die uit angst terug te worden gestuurd, zich dan maar het leven benemen……… Toevallig hoorde ik dit iemand tussen neus en liopen door zeggen, in een gesprek over een heel ander onderwerp. Dit feit was mij dom genoeg, niet bekend, terwijl je het natuurlijk uit kan tekenen…….

Hoe kan je ‘met de kennis van nu’ nog spreken over ‘zelfmoord plegen???’ Hoe dom moet je zijn, zeker als ‘deskundige’, om deze woorden uit te spreken???? Alsof het om de ergste soort misdadigers gaat, n.l. ‘moordenaars’. Ook geweldig van zo’n hulpverlener als Mokkenstorm….. ‘Leuk’ ook voor de nabestaanden van een geliefde, die zich het leven benam: je hebt een groot verlies te verwerken (ook al zag je het bijvoorbeeld wel aankomen) en dan wordt die geliefde ook nog eens tot het ‘moordenaarsgilde’ gerekend……..

Schofterig!!!

Alleen voor een aantal religies, ben je een misdadiger als je jezelf suïcideert, maar die religies zijn gebaseerd op stokoude boosaardige sprookjes en deze religies kunnen gelukkig niet de wetten maken…… Al moet ik daar aan toevoegen, dat ze wel veel te veel invloed hebben in de politiek, zie de VS……



* 42 jaar na de moord door de CIA, op de democratisch gekozen president Allende in Chili en de daarop volgende moord, verkrachting en marteling van de linkse Chileense intelligentsia, door de fascistische militaire junta van Pinochet, die de macht overnam bij die door de VS geregisseerde bloedige staatsgreep………

Voor meer berichten over/met suïcide, Mokkenstorm, 113Online, GGZ, gelukzoekers en/of vluchtelingen, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Van Gogh Museum met nieuwe glazen pui. De kosten vraagt u? Een ‘kleine’ 20 miljoen euro!!!

Hoorde gistermiddag op Radio1 na 13.30 u. tuthola Karin van Gilst (één van de twee directeuren van het Stedelijk Museum) spreken over een geweldige glazen pui, die aan het Van Gogh Museum is gebouwd, dat mag dan ook wel voor 20 miljoen euro….. Allemachtig wat een bak geld! Wedden dat de overheid hieraan heeft meebetaald? Terwijl de nieuwe kunstenaars, muzikanten enz., worden afgeknepen, of zelfs geen kans meer krijgen*, bouwt men voor zo’n achterlijk hoog bedrag een glazen pui en dat in een tijd van crisis. Een tijd waarin zelfs voor dakloze jongeren alleen nachtopvang beschikbaar is…. Een tijd waarin voedselbanken nodig zijn, die de vraag niet aankunnen, omdat er zoveel mensen zijn, die zo weinig uitkering krijgen (of zelfs zo weinig salaris verdienen), dat ze niet rond kunnen komen….

Is ‘t godverdomme niet om te janken………

* Om nog maar te zwijgen over orkesten, toneelgezelschappen en dansgroepen die moesten stoppen, daar er ‘geen geld voor was….’ Geld zat zoals u wellicht weet, met grote bakken tegelijk wordt het desnoods in diepe donkere putten gedonderd zoals voor het peperdure straalvliegtuigje JSF (dat volgens de huidige normen zelf niet straaljager genoemd kan worden), of aan peperdure onzinnige spoorlijnen, die na een paar jaar zelfs verzakken (HSL en Betuwelijn), of uitgegeven aan onzinnige verbouwingen/renovaties, zoals die voor het Van Gogh Museum………

Voor meer berichten over/met Van Gogh Museum, renovatie, dakloos, HSL en/of JSF, klik op het betreffende label, onder dit bericht. Klik meteen even op het label ‘Bouwstop Stedelijk museum’, voor een extra ‘verrassing…..’

Russische ‘boycot’ bloemen zou politiek ingegeven zijn en die beestjes ‘horen thuis’ op de bloemen…………. ha! ha! ha! ha! ha!

Er was de afgelopen week aardig wat ophef, over de Russen, die moeilijk zouden doen over Nederlandse snijbloemen, het woord boycot viel een aantal malen, terwijl daar geen sprake van is……. Rusland klaagde over beestjes in de bloemen en stelde daarom strengere controles in, die de transporteurs en tuinders ‘natuurlijk’ miljoenen kosten (ach, als een ondernemer en vooral een tuinder niet klaagt, moet je oppassen, dan is deze waarschijnlijk doodziek!!!)………

Afgelopen maandag was een Westlandse tuinder te horen op BNR, die vertelde dat de Russen lopen te zeuren over beestjes, die altijd al in die snijbloemen zitten…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het eerste verweer vorige week, was dat de Russen niet alleen een boycot afkondigden, maar dat deze politiek was ingegeven door de oorlog in Oost-Oekraïne, terwijl er geen beestje te vinden zouden zijn in de bloemen….. Ene Roodenburg, voorzitter van de christelijke bollenclub durfde zelfs een verband te leggen, met de roep om een VN tribunaal t.b.v. de ramp met vlucht MH17……….

De tuinder vertelde dat die beestjes in evenwicht zijn, want zo stelde hij: ‘er zitten genoeg predatoren op de bloemen’ (voor biologische plaagbestrijding) en het kan dus geen kwaad, als er een paar beestjes opzitten. Leuk voor mensen, die van planten houden en die een bos bloemen krijgen, voor je ‘t weet heb je een plaag in huis gehaald, die je als leek bijna niet weg krijgt, tenzij je een berg gif gebruikt, of de planten maar weggooit………

De tuinder vergeleek e.e.a. nog eens met de zuivel-boycot door Rusland…. ha! ha! ha! ha! Alsof zuivel vol zit met plaagdieren…….. Trouwens de NVWA voert haar taak uitermate slecht uit (door veel te grote bezuinigingen op inspecties) en je zou er niet van op hoeven te kijken, als straks blijkt, dat er een bepaalde besmetting in zuivel zat, of zit………

Maar het zoveelste anti-Rusland verhaal was hiermee weer opgelepeld voor de luisteraar en waar een heel grote groep daarvan niet eens door heeft, dat ze gehersenspoeld worden met haatzaaierij…… Want ja, je weet maar nooit, straks verklaart het westen Rusland de oorlog en dan moeten alle neuzen wel dezelfde richting op staan, positief richting kernoorlog!!!! Zie wat dit betreft ook: ‘MH17: OM laat niets los over rapport, behalve dan de melding dat er delen van Buk-raket zijn gevonden……… ha! ha! ha! ha! ha!

Ongelofelijk, godverdomme!!!

Trouwens u weet wel, wat het meest waanzinnige product is, dat u zich kan aanschaffen, een porduct waarvoor mensen o.a. in Afrika worden uitgebuit en van hun land worden gedonderd, een product dat enorme lucht- en milieuvervuiling veroorzaakt? Juist, de snijbloem!!!

Voor meer berichten over/met sancties, boycot, Rusland, bloemenkweek (moet teelt zijn, maar correctie van dit label in oudere berichten, kost me teveel tijd…), propaganda, oorlogshitsers en/of NVWA, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

CBS niet alleen cijfergoochelaar en lobbyist van Rutte twee, maar nu ook haatzaaier tegen pubers die ‘zich een coma hebben gezopen’ en mensen die roken, of te dik zijn………..

Beste lezer, gistermorgen donderden m’n oren van m’n hoofd, toen ik nieuwe getallen hoorde van de waardeloze cijfer goochelaar CBS. Dit keer geen lulpraatjes over het consumentenvertrouwen, of halleluja jutteperen verhalen over de economie, maar cijfers van een peiling door het CBS, naar de bereidheid van mensen het op te nemen, tegen mensen die door zelf veroorzaakt lijden, aanspraak maken op zorg en daarmee de kosten van die zorg verhogen…… Inhumane neoliberale haatzaai propaganda dus en dat betaald met ons belastinggeld!!! De solidariteit onderling is al voor een groot deel naar de knoppen geholpen door de opvolgende neoliberale regeringen, met de ‘participatiemaatschappij’ zal dat nog verder achteruit kachelen, daar helpt het CBS met dit soort onderzoek nog eens een flinke hand aan mee…….

Maar liefst 80% van de ondervraagden vindt dat mensen die door eigen toedoen zorg nodig hebben, deze maar zelf moeten betalen…… Benieuwd hoe de vragen er uit zagen…… Welke ploert geeft opdracht om zo te roeren in de dikke drek van Nederlands onderbuik???!!! Die 80% vindt ook dat jongeren, die zich een ‘coma’ bij elkaar hebben gezopen*, maar lekker zelf moeten opdraaien voor de kosten van ambulance en ziekenhuis…… En als ze zelf niet kunnen betalen, betalen de ouders maar….. Wat dan te doen, als zo’n jongere een kind is uit de groep van meer dan vier miljoen Nederlanders, die tegen-, op-, of onder de armoedegrens moeten leven, vertelde het CBS er natuurlijk niet bij…….. Uiteraard gisteren in de inbelprogramma’s van Radio1 en BNR een hoop schoftentuig dat het hier volledig mee eens was. Lui die ofwel zelf nooit pubers hebben hoeven op te voeden, ofwel psychopathisch tuig dat hun kinderen mishandelde bij elke scheve stap, om maar te zwijgen over de volledige idioten die niet eens begrijpen wat ze zeggen……

Over dat laatste soort inbellers gesproken: daar waren er een aantal die wel vonden, dat bijvoorbeeld gezondheidszorg betaald moet worden door de overheid, als je aangereden wordt (dat moet de verzekering van de veroorzaker betalen, ‘maar goed..’), of als je depressief zou zijn……. ha! ha! ha! ha! ha! Dan kan je nog wel even doorgaan: wat dacht u van de 18.000 mensen die jaarlijks vroegtijdig overlijden (na een vaak akelig en duur ziekbed) t.g.v. de uitstoot die door autoverkeer wordt veroorzaakt. Of wat dacht u van de grote groep kinderen, die ten gevolge van die uitstoot long- en luchtwegklachten oploopt…….. Dan die depressieve mensen, of mensen die psychotisch worden: velen van hen worden dat ten gevolge van onze inhumane, neoliberale prestatiemaatschappij waar ze in vast lopen. Of alle mensen die door alle bezuinigingen op de GGZ, ingevoerd door hare VVD kwaadaardigheid Schippers, wegzakken in een depressie of psychose, gaan we dan ook zeggen: “Eigen schuld had je maar eerder hulp moeten zoeken? Of had je je medicatie maar moeten nemen???” Ongelofelijk!!!!

Nogmaals: met dit soort onderzoeken, wordt de haat tegen de ander verder vergroot
in onze maatschappij, weet u wat daar uiteindelijk de kosten van zijn??

Kan iemand a.u.b. een petitie starten, om het CBS voorgoed te sluiten, dat scheelt bovendien een hele grote bak belastinggeld!!!

*  In vroegere tijden, dronken jongeren ook meer dan goed voor hen was, maar die sliepen toen hun roes gewoon thuis uit, of op de camping……. Het woord ‘roes’ is vervangen door ‘coma’, met een daaraan gekoppelde gigantisch kostprijs…….

Voor meer berichten over de zorgkosten, comazuipen, GGZ, solidariteit, roken en/of obesitas, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Bloggende gevangene ‘W’ moest stoppen met ‘twitteren’ vanuit de gevangenis en zijn berichten van het internet halen…….

Gisteren in het BNR nieuws van 13.30 u., het bericht dat een gevangene was ‘gesnapt’. Een gevangene die twitterde over het leven in de Amsterdamse gevangenis, waar hij voor een licht vergrijp zit en ‘zelfs’ een interview gaf, vanuit zijn cel….. Waarna nog gemeld werd, dat de gevangene de opdracht had gekregen, alles wat hij op het net had geplaatst, eraf te halen……. De gevangene die als ‘W’ wordt aangeduid, twitterde over de wantoestanden in de gevangenis, waar hij zit……..

Wat is dat voor onzin? Wat is er geheim aan een gevangenis, wat het Nederlandse volk niet mag weten?? Zijn de bewaarders, of is het bestuur van de Amsterdamse bajes (waar BNR over sprak) corrupt? Of voeren ze een bewind, dat eigenlijk te zot is voor woorden, een beleid dat zonder meer niet ten goede komt aan de gevangenen, die uiteindelijk toch de maatschappij weer in moeten?? De vragen stellen, is ze beantwoorden: het is in deze gevangenis, zoals in meerdere Nederlandse gevangenissen, een zooitje! Eén van de hoofdoorzaken is het waardeloze gevangenisbewind, dat onder Rutte 1 en 2 helemaal is uitgekleed door de zwaar disfunctionerende drugsmaffia lobbyisten Opstelten en Teeven………

Wees blij dat gevangenen nog initiatief nemen en bijvoorbeeld gaan schrijven, in alle uren die ze door de bezuinigingen extra op cel moeten zitten……… Dat deze gevangene moest stoppen met zijn werkzaamheden is wat mij betreft het teken dat er van alles mis is in het Nederlandse gevangeniswezen!!

Ronduit belachelijk en wat mij betreft een schending van de mensenrechten!!!

Bron: BNR en AT5.

Schippers kleedde de GGZ uit: burn-out treft 1 op de 8 arbeiders en ‘ondernemers……..’

Las vrijdag op DeOndernemer.nl, dat 1 op de 8 arbeiders (ook witte boorden arbeiders!) aan een burn-out lijdt, dit aantal zou bij ‘ondernemers’ (lees: hoofdzakelijk zogenaamde zzp’ers) nog hoger liggen. Het bericht klopte niet helemaal, daar er werd gemeld dat langdurige stress en burn-out de oorzaak zijn, van dit hoge aantal mensen met een burn-out. Langdurige stress veroorzaakt een burn-out!

Geweldig hè, onze inhumane, neoliberale prestatiemaatschappij!! Benieuwd wat de kosten zijn voor de zorg, in dit geval de GGZ….. Oh ja, dat zal wel meevallen, daar hare psychopathische kwaadaardigheid Schippers al maatregelen heeft genomen voor deze kosten opdrijvende kwaal, door fikse bezuinigingen en hoge eigen bijdrages te verlangen……* Dat laatste is dan nog eens extra leuk voor die mensen die aan een burn-out lijden, daar ze meestal toch al razendsnel in de financiële problemen raken…… Wat wil je met de achterlijk hoge huren die moeten worden betaald, of de mensen met een koophuis, dat 3 keer te duur is voor hun portemonnee (terwijl de meeste van die huizen, ook nog eens een keer of drie te hoog in prijs zijn gewaardeerd), om nog maar te zwijgen over de peperdure verplichte zorgverzekeringen en de lokale, regionale en landelijke belastingen, die de pan uitrijzen!!!

*  Bovendien hebben deze bezuinigingen ook nog eens het effect, dat mensen vanwege de kosten, de GGZ zorg mijden…….. Ondernemers eisen van hun arbeiders, dat ze hoger dan de top van hun kunnen presteren, terwijl ze in verhouding amper hoeven bij te dragen, als het spaak loopt met zo’n arbeider en deze met een burn-out komt te zitten!!

Voor meer berichten over burn-out, GGZ, zorgkosten, prestatiemaatschappij en/of stress, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.