May heeft verloren in een verkiezing waarin de Brexit nog eens werd bevestigd als wens van het Britse volk…

Ondanks de smerige campagne tegen Corbyn door het reguliere deel van de Britse pers, inclusief ‘de onafhankelijke’ BBC, heeft Corbyn gewonnen en hebben de Conservatieven van May dik verloren.

Met deze verkiezingen werden een groot aantal ‘politiek deskundigen’, zoals Lia van Bekhoven en Kees Boonman aan de paal genageld. Corbyn zou alleen extra stemmen trekken van jonge kiezers en May zou een ruime meerderheid halen, al werd dit de laatste weken iets teruggeschroefd, daar tegen alle gelul van deze deskundigen in, Corbyn veel succes oogstte met de Labour campagne.

Waar niemand vanmorgen over spreekt: met deze verkiezingen maken de Britten in feite nog eens duidelijk, dat de meerderheid van het volk voor de Brexit is! Na de Brexit was er een golf aan kritiek op de Brexit voorstemmers in het referendum, zo zouden ze niet hebben begrepen waar het om ging en er zou maar een kleine minderheid zijn, die echt voor de Brexit was……. In Nederland was het wat betreft de media vooral van Bekhoven die de voorstemmers van de Brexit afbrandde…..

Volgens van Bekhoven en vele anderen zouden de jonge stemgerechtigden in GB tegen een Brexit zijn, met de uitslag van de verkiezingen, is ook deze domme veronderstelling (die als feit werd gebracht…) gelogenstraft…… van Bekhovven zei afgelopen woensdag op BNR (rond 16.38 u.) dat May met een grote meerderheid zou winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Niet geheel toevallig dat van Bekhoven vanmorgen niet op Radio1 of BNR te horen was over de verkiezingen…….

De BBC had na het Brexit referendum een paar maanden lang een grote anti-Brexit campagne. Toen bleek dat de regering May zich achter de Brexit schaarde, stopte die lastercampagne van de BBC. Het is dan ook niet voor niets, dat er in de BBC verkiezingsdebatten niet werd gevraagd naar de Brexit….. En dan durft men de BBC nog steeds onafhankelijk te noemen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vannacht op BBC World Service radio (rond 1.53 u. CET) een verslaggever die stelde dat het niet noodzakelijker wijs schokkend zou zijn als Labour zou winnen in een bepaalde stad (hoorde net de naam niet). “Not necessary shocking…….” Ongelofelijk!!!

Op Radio1 vanmorgen na 9.30 u., Rem Korteweg, ‘een Groot-Brittannië deskundige’ van Clingendael, het lobbycentrum voor de NAVO en het militair-industrieel complex. Deze flapdrol stelde dat de wedkantoren het mis hadden (zij rekenden allen op een fikse meerderheid voor de conservatieven van premier en oorlogsmisdadiger May). Gisteren was Korteweg te gast in Nieuwsuur waar hij nog een behoorlijke winst t.b.v. May voorspelde…….

In Nieuwsuur zei de zwaar over een paardendrol getilde zakkenwasser Huys, dat vooral jongeren op Corbyn zouden hebben gestemd, het bewijs daarvoor zou te zien zijn in een video waarin Corbyn in het openbaar een toespraak hield. Heb dit filmpje bekeken en kan niet anders concluderen, dat er fiks wat 40 plussers te zien waren onder de toeschouwers……… Korteweg stelde dat er sinds het Brexit-referendum een Engels nationalistische tendens te zien is in GB……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Die ‘nationalistische tendens’ is al ruim meer dan 17 jaar te zien in GB!! Wedden dat Korteweg eerder voorspelde dat de Britten in meerderheid tegen de Brexit zouden stemmen??!!

Kortom: niet alleen May en haar partij hebben verloren, maar ook de zogenaamde deskundigen en de westerse pro-May massamedia hebben dik verloren in deze Britse verkiezingen!!

De Britse grote onderlaag is de ellende meer dan zat, de bezuinigingen die hen op zowat elk gebied treffen, zijn de grote promotor van het fikse verlies dat de conservatieven hebben geleden. Vergeet niet dat dagelijks 4 miljoen kinderen met honger naar school gaan. Daar krijgen die kinderen te eten en nee, geen geld voor de ouders zodat die kinderen thuis kunnen eten, nee die kinderen moeten weten in wat voor laag en armoedig milieu ze opgroeien………. ‘Humaniteit’ anno 2017…….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Schippers (VVD) hoofdverantwoordelijk voor chaos GGZ-jeugd en suïcides!

Gistermiddag alweer een verontrustend bericht over de GGZ-jeugd (ofwel de GGZ jeugdzorg) in Nederland.

Sinds de overheveling van deze zorg, inclusief een (schandelijke) fikse bezuiniging naar de gemeenten, is het huilen met de pet op in de GGZ-jeugd……

Schippers had wekenlang de tijd om te kouten over, godbetert, kabinet Rutte 3 (ondanks dat haar partij een kwart van de zetels verloor), tezelfdertijd zakte de GGZ-jeugd nog verder in de stront.

In de laatste 5 jaar is de wachttijd in de GGZ Jeugdzorg opgelopen van praktisch geen, tot nu een jaar wachttijd……..

VVD ploert Schippers had al voor de onverantwoorde (en ook nog eens veel te snelle*) overheveling van deze jeugdzorg** moeten ingrijpen bij GGZ-jeugd, daar ook voor die overheveling GGZ-jeugd met problemen te kampen had, waarin ‘een mooie rol’ is weggelegd voor de totaal incapabele en disfunctionerende PvdA staatssecretaris Martin ‘die vrouw’ van Rijn………

Op Radio1 gistermiddag na 15.30 u. o.a. de moeder van een meisje dat zich het leven benam, daar er geen opvangplek in een instelling was……… De moeder had met haar dochter letterlijk de instellingen in ons land afgereden, met een smeekbede te helpen, helaas tevergeefs, een dag later was haar dochter dood……….

De gemeenten voeren veelal een verschillend beleid op de GGZ jeugdzorg, wat de zaak nog eens extra problematiseert, daar het nodig kan zijn van een instelling verderop gebruik te maken, als er in de regio geen plek is.

Bovendien schijnt de papierwinkel die nu gepaard gaat met GGZ-jeugd, in veel gevallen 25% van het budget te verslinden………

Met de bezuiniging zijn er bovendien een fiks aantal bedden verdwenen uit de instellingen voor jonge GGZ patiënten………

Overigens, ook een groot aantal volwassen GGZ patiënten heeft zich de laatste jaren van het leven beroofd, daar er geen geld meer was voor controle en deze mensen veelal aan zichzelf werden overgelaten…. Moeilijk te bewijzen, daar men zal oordelen dat het het hier immers om zieke patiënten gaat, echter het gestegen aantal zelfdodingen (en niet het achterlijke ‘zelfmoord’) onder het bewind van hare kwaadaardigheid Schippers, spreekt boekdelen……..

Zelfs de politie kan meepraten over het wanbeleid van Schippers en van Rijn, dit middels de enorm vergrootte inzet op verwarde personen, veroorzaakt door….. de bezuinigingen van Schippers….

Ach ja, schoft Schippers durfde een tijdje geleden te zeggen, dat je voor een depressie ook rustig bij de buurvrouw terecht kan…….

Eén ding is zeker, i.p.v. te hebben bezuinigd, heeft Schippers (en van Rijn) de kosten opgejaagd, ook al gaan die kosten nu ten laste van andere ministeries en overheden, zoals van het politiebudget!! Waar ik bij op moet merken dat de GGZ patiënten, die zich het leven hebben benomen vanwege de gevolgen veroorzaakt door de bezuinigingen en overheveling, verder geen kosten meer opleveren  voor de staatskas……… ‘Voorwaar een prestatie van formaat…!!’

Nogmaals wil ik de wens uitspreken, dat Schippers in een zware depressie wegzinkt, waar ze nooit weer uitkomt, dik verdiend!!!

Dan durft Radio1 (EenVandaag) presentator Kees Boonman, het inhumane monster Schippers een goed vakminister te noemen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een gek!!

*  Waarbij aangetekend moet worden, dat ‘te snel’ zou betekenen, dat de overheveling van de GGZ zorg wel een goed idee zou kunnen zijn, echter dat is het ten enen male niet!! Dit daar verontruste deskundigen dit in het programma ter sprake brachten.

** GGZ-jeugd dat nooit aan de gemeenten had mogen worden overgelaten, alweer een ongelofelijk grote fout van Schippers.

Martin van Rijn (PvdA) 2,1 miljard voor verpleeghuizen: geen geld voor dure gebouwen, hoewel er nieuwe verpleeghuizen moeten worden gebouwd…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vanmorgen was Martin ‘die vrouw’ van Rijn te gast in Standpunt NL, dit n.a.v. zijn brief aan de Kamer, waarin hij stelde dat er jaarlijks 2,1 miljard extra naar verpleeghuiszorg moet.

Ongelofelijk en ongeloofwaardig, dat PvdA hufter van Rijn na 4 jaar wanbeleid te hebben gevoerd, nu als demissionair staatssecretaris, met dit pleidooi komt……..

Volgens van Rijn moet dit extra geld niet naar dure gebouwen en management, waar hij even later opmerkte, dat dit geld o.a. naar de bouw van verpleeghuizen moet……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! U weet wat dit betekent (nieuwe verpleeghuizen): peperdure design gebouwen, die met een beetje geluk het 25 jarig jubileum halen, voordat ze weer worden gesloopt…..

Wat van Rijn er niet bijvertelde, en wat de neoliberale namaak grinnikende hufter Kockelman ‘vergat’ te vragen, is dat er voor die nieuwe gebouwen ook nieuw….. management nodig is!! Waarom heeft van Rijn (en zijn baas Schippers) zoveel verpleeghuizen gesloten, als hij er nu van overtuigd is, dat er nieuwe verpleeghuizen gebouwd moeten worden?? (alweer een vraag, die Kockelman niet stelde….)

Van Rijn werd gevraagd over de personeelsbezetting in verpleeghuizen, Kockelman kwam met het voorbeeld, dat een verpleger één van de mensen uit een groep van 8 bewoners naar de wc moet begeleiden en er dan geen personeel achterblijft voor de andere 7 bewoners……. (volgens mij zijn die groepen regelmatig een stuk groter dan 8 personen, ‘maar goed….’) Volgens van Rijn kan je dit niet zo stellen, daar de zorg heel verschillend kan zijn…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden, veelal is het geen probleem als er regelmatig maar één personeelslid op 8 verpleeghuisbewoners is…….

Dan durft van Rijn te zeggen dat hij achter het pleidooi van Borst en Gaemers, voor betere verpleeghuiszorg met veel meer personeel staat….. Sterker nog: van Rijn geeft godverdomme zelf toe dat er veel meer personeel moet komen, maar liefst 70.000 volgens officiële ramingen!! Terwijl van Rijn dit werk de laatste jaren alleen maar onaantrekkelijker heeft gemaakt……….

Volgens van Rijn zijn er geen zwarte lijsten nodig zijn, met verpleeghuizen die het slecht doen, daar hebben we de inspectie voor….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Een inspectie die zelf zwaar onderbemenst is………

Het is ontzettend moeilijk om nog personeel te vinden voor verpleeghuizen, dat heeft o.a. met de slechte betaling te maken. Daarover zei van Rijn dat het dit personeel niet alleen om de verdiensten gaat (hij kan het weten, hij heeft tenslotte een al even laag inkomen, ‘maar’ zo’n € 170.000,– per jaar!!)….. Nee, het gaat ook om de arbeidsvoorwaarden….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Terwijl van Rijn even daarvoor nog stelde, dat één personeelslid op een groep van 8 bewoners genoeg kan zijn……… Jezus mensen, wat een topidioot!!

Voorts is er nog de grote papierwinkel waar het personeel zich dagelijks doorheen moet worstelen, daarover stelde van Rijn, dat hij deze te lijf gaat (op een nogal flink toontje)……. ha! ha! ha! ha! ha! Van Rijn had meer dan 4 jaar de tijd om daar iets aan te doen, maar hij wil dit te lijf gaan, nu hij demissionair is…… Nogmaals totaal ongeloofwaardig!! De enige manier waarop hij de papierwinkel te lijf ging de laatste 4,5 jaar, was met het sluiten van verpleeghuizen……..

‘We kunnen niet met een toverstokje zwaaien en alles in één klap veranderen’, aldus van Rijn…… Nee, zo kan je dat wel zeggen, hoewel hij wel een toverstokje had, waarmee hij de verpleeghuiszorg bijna de nek omdraaide!! Nee, verandering is een zaak van lange adem, zo stelde van Rijn…… Ja van Rijn en met beleid als door jouzelf gevoerd, kan die verandering wel een eeuwigheid duren!!

Van Rijn noemde zijn baan als staatssecretaris een mooie en goede baan, die hij nog wel langer had willen doen…… Daarbij zou ik nogmaals op zijn totale wanbeleid willen wijzen en op zijn uitlating t.a.v. zijn eigen moeder, die hij aanduidde als ‘die vrouw……..’ Weer: waar haalde hij het gore lef vandaan om aan te blijven als staatssecretaris???

Tot slot nog even dit: kan Kockelman ajb stoppen met zijn gemaakte gegrinnik en pogingen leuk te zijn?? Je wordt er werkelijk schijtziek van als je een hele Standpunt NL uitzending met hem als presentator afluistert, jezus!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels die u hieronder terug kan vinden.

Eimert van Middelkoop (ChristenUnie) vindt het kabinet Rutte 2 een doorslaand succes………

Christenbroeder van Middelkoop, de ‘houwdegen’ van de ‘Christen’Unie, was gistermiddag te horen op BNR. Had niet de tijd om alles te horen wat deze rentmeester van god te vertellen had,. maar kreeg rond 16.19 u. mee, dat hij het uitzitten van de kabinetsperiode 2012 – 2016 van Rutte 2 een prestatie vindt……..

De ‘Christen’Unie was zo tevreden over het beleid van Rutte 2, dat het heeft meegeholpen dit kabinet een meerderheid te bezorgen. Met zijn uitspraak over het uitzitten van de tijd door Rutte 2, stak van Middelkoop zijn partij ook nog een veer in de vieze reet.

Je kan dus zonder meer stellen, dat van Middelkoop en de rest van de ‘Christen’Unie uitermate tevrden zijn over het gevoerde beleid van Rutte 2……..

Nu dacht ik toch echt, dat de jezus van van Middelkoop niet blij was met het uitnemen van de maatschappelijke onderlaag en dat hij zijn volgelingen gebood hun huis bijvoorbeeld open te stellen voor vluchtelingen…….

Dat is nog maar 1 voorbeeld, waarmee de totale hypocrisie van van Middelkoop en zijn partij alweer duidelijk zichtbaar werd gemaakt.

Hier een opsomming van een aantal prestaties en records die het kabinet Rutte 2 heeft kunnen neerzetten, een opsomming van zaken, die op z’n zachtst gezegd in tegenspraak zijn met het christelijk gedachtegoed.

Met de steun van de CU is onder Rutte 2:

  • de
    armoede opgelopen tot boven de 4 miljoen personen, die tegen-,
    op- of onder de armoedegrens moeten leven, waaronder 600.000
    kinderen, dat is 3 maal in armoede leven. Let wel de echte
    cijfers!

  • het
    aantal faillissementen nog nooit zo hoog geweest, als tijdens de
    4 jaar Rutte 2…. Door de volkomen foute reactie op de crisis,
    gingen onnodig veel bedrijven failliet……..

  • het
    aantal werklozen de 1 miljoen al lang gepasseerd, alweer het
    echte cijfer, dus inclusief de mensen, die geen bijstand krijgen,
    daar hun partner 10 cent teveel verdient en de meer dan 400.000
    bijstandsgerechtigden, die feitelijk ook werkloos zijn…… Om nog
    maar te zwijgen over het grote aantal mensen met een handicap, dat
    thuis is komen te zitten, met dank aan PvdA rollatorslet
    Klijnsma…….. 

  • schenking van een ton belastingvrij door welgestelden aan kinderen ingevoerd,  terwijl arme gezinnen met werkende kinderen de
    bijstand in moesten leveren………. Dit is middels de
    kostendelersnorm ingegaan op 31 december 2014 

  • de
    huur zo ver in prijs gestegen, dat huurders voor een groot deel
    maandelijks meer betalen voor hun huis dan kopers, terwijl hun
    rechten verder zijn teruggebracht……. Let wel huizen, die voor
    een flink deel in achterstandswijken staan en die vaak niet eens
    zijn geïsoleerd met dubbel glas…….

  • de
    huizenbubbel in stand gehouden door, mede door de
    hiervoor beschreven schenkingen en door het niet opheffen van de
    hypotheekrenteaftrek. Bovendien is onder Rutte 2
    nagelaten, de grondspeculatie  door gemeenten aan te pakken. Voorts is er nog steeds niet effectief opgetreden tegen de bouwfraude (die nog
    steeds bestaat!). Daarnaast heeft Rutte 2 Airbnb toegestaan aan
    gemeenten, waardoor bijvoorbeeld in Amsterdam de huizenprijs tot een
    nog waanzinniger prijs is gestegen.

  • de
    zorg voor velen voor een fiks deel wegbezuinigd, inclusief een
    deel van de GGZ zorg, waardoor o.a. het aantal suïcides tot een
    record zijn gestegen…. De politie kan het aantal
    verwarde mensen op straat niet meer aan, dankzij de bezuinigingen
    van VVD schoft Schippers op de GGZ…… Ouderen vervuilen en
    vereenzamen, daar ze geen hulp meer krijgen en deze onmogelijk zelf
    kunnen betalen, wat volgens Rutte 2 en Asscher wel zou moeten kunnen
    (en zij kunnen ‘t weten, ze gaan tenslotte met minimaal 1,5 ton per
    jaar naar huis..!!). Waar anderen ouderen met de handen in het
    haar zitten, daar er geen plek is voor de demente partner in een
    verzorgingstehuis…. 

  • de
    jongeren GGZ zorg en de zorg voor invaliden één
    grote rotzooi geworden……. 

  • de
    zorgpolis (en alle aanverwante zaken als eigen bijdrage) naar een prijsniveau gestegen, waar velen deze niet meer kunnen betalen, terwijl
    de farmaceuten en fabrikanten van medische apparatuur recordwinsten
    maakten……

  • een bedrag van miljarden euro’s in een diepe donkere put gedonderd voor foute en
    zinloze militaire missies, dan wel illegale oorlogsvoering (en de
    gevolgen daarvan, zoals terrorisme in ons deel van Europa…),
    terwijl we niet eens een ministerie van Oorlog hebben……  

  • besloten de waardeloze JSF te kopen, meer dan 4 miljard door het
    putje, voor een straalvliegtuig, dat naar huidige normen, niet eens
    een straaljager genoemd kan worden en zich nog net kan meten met een
    VS straaljager uit de 70er jaren, de A-10 Thunderbolt……. Mede
    met dank aan VVD hufters  en Lockheed Martin lobbyisten Kroes,
    Hennis Plasschaert, Kamp en Korthals, plus CDA lobbyist Hillen en
    ‘Christen’Unie oplichter van Middelkoop. Uiteraard heeft de PvdA
    ook hier een mooie rol gespeeld: in de oppositie tegen, maar bij
    regeren voor de JSF!! 

  • de ontwikkelingshulp
    ‘hervormd’, Nederlandse bedrijven zouden in ontwikkelingslanden veel
    beter in staat zijn, met dit geld welvaart te creëren…. Iedere
    imbeciel kon uitrekenen, dat dit niet zou werken en zie daar, Oxfam
    Novib berichtte op 14 september 2016 dat het nieuwe
    ontwikkelingsbeleid één grote mislukking is, dit blijkt uit
    onderzoek van deze organisatie…… 

Echt om trots op ter zijn hè van Middelkoop?? Uiteraard is deze lijst niet compleet, er zijn er wel een paar punten
meer te bedenken….. (deze lijst is overigens meermaals gepubliceerd op dit blog, zij het met enkele aanpassingen)

Overigens, zou je gezien het nieuwe testament van de bijbel grote vraagtekens kunnen zetten, bij het eerdere ministerschap van van Middelkoop op Defensie. Totaal in tegenspraak met de woorden van zijn here jezus!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Rijksoverheid: ‘Omgaan met depressie…..’ >> een excuus van Schippers???

Zag een paar dagen geleden in een flits een spotje van de Rijksoverheid voorbij komen op tv. De te lezen tekst van het spotje: ‘Omgaan met depressie’.

Op de site van de Rijksoverheid kan je video’s zien en is voorts te lezen, dat depressie een ziekte is………

Was nog even zo dom te denken, dat hare VVD kwaadaardigheid Schippers de hand heeft in deze campagne en dat ze haar mening ten aanzien psychische aandoeningen had bijgesteld, echter dat is ondenkbaar, immers nog geen halfjaar geleden, liet Schippers weten, dat je met een depressie ook bij de buurvrouw terecht kan…….

Daarnaast heeft Schippers onbeschoft bezuinigd op de GGZ en GGZ Jeugd…… Niet voor niets heeft men teams op moeten zetten, om de enorme hoeveelheid verwarde mensen van straat te houden, daar deze mensen het verdere politiewerk sterk beperkten……….

Volgens de video’s is 1 op de 15 jongeren depressief, bij volwassenen zou dit om 1 op de 20 mensen gaan……

Beetje vreemde site (zie link hierboven), de tekst die duidelijk het belangrijkst is, krijg je pas na ‘doorklikken’ te zien. Gegarandeerd dat deze tekst niet gezien zal worden door depressieve mensen, bovendien krijg je inderdaad de idee, dat je door te spreken met anderen van je klachten afkomt.

Verder niet gezeurd, het is een goed initiatief! (heel wat beter en duidelijker dan 113Online van oplichter ‘mister zelfmoord’ Mokkenstorm; klik voor berichten over deze plork op het label met zijn naam, dat u onder dit bericht aantreft)

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u hieronder terugvindt.

Asscher trapt ex-aanhang PvdA na en wil dat nog 8 jaar lang doen……….

De wanpresterend minister van sociale zaken, tevens vice premier en voorzitter van de PvdA, Asscher, was vanmorgen te horen op BNR (rond 8.07 u.).

Asscher liet weten dat de kiezer niet goed heeft opgelet, daar deze anders had gezien, dat de PvdA keihard heeft geknokt voor hem/haar…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een leugenaar!! De PvdA (vooral Asscher en Samsom) is door deelname aan Rutte 2 verantwoordelijk voor:

  • Een armoede is opgelopen tot boven de 4 miljoen personen, die tegen-, op- of onder de armoedegrens moeten leven, waaronder 600.000 kinderen, de echte cijfers! (let wel: dat is 3 keer in armoede wonen)
  • Het aantal faillissementen is nog nooit zo hoog geweest, als tijdens de 4 jaar Rutte 2…. Door de volkomen foute reactie op de crisis, gingen onnodig veel bedrijven failliet……..
  • Het aantal werklozen is de 1 miljoen al lang gepasseerd, alweer het echte cijfer, dus inclusief de mensen, die geen bijstand krijgen, daar hun partner 10 cent teveel verdient en de meer dan 400.000 bijstandsgerechtigden, die feitelijk ook werkloos zijn…… Om nog maar te zwijgen over het grote aantal mensen met een handicap, die thuis zijn komen te zitten, met dank aan PvdA rollatorslet Klijnsma…….. 
  • Het aantal huisuitzettingen dat nog nooit zo hoog was, als onder Rutte 2, alweer een record!!
  • De huren die zo ver zijn gestegen, dat huurders voor een groot deel meer betalen voor hun huis, dan kopers, terwijl hun rechten verder zijn teruggebracht……. Let wel huizen, die voor een flink deel in achterstandswijken staan en die vaak niet eens zijn geïsoleerd met dubbel glas…….
  • De zorg die voor velen voor een fiks deel is wegbezuinigd, inclusief een deel van de GGZ zorg, waardoor o.a. het aantal suïcides tot een record zijn gestegen onder Rutte 2…. De politie kan het aantal verwarde mensen op straat niet meer aan, dankzij de bezuinigingen van VVD schoft Schippers op de GGZ…… Ouderen vervuilen en vereenzamen, daar ze geen hulp meer krijgen en deze onmogelijk zelf kunnen betalen, wat volgens Rutte 2 en Samsom wel moet kunnen (en zij kunnen ‘t weten, ze gaan tenslotte met minimaal 1,5 ton per jaar naar huis…..).
  • De jongerenzorg en de zorg voor invaliden die door Rutte 2 tot één grote rotzooi is verworden, met dank aan PvdA trut Klijnsma en PvdA hufter Martin ‘die vrouw’ van Rijn…….
  • De ouderenzorg en thuiszorg die deels is afgebroken, zoals gezegd: veel ouderen vervuilen en vereenzamen, waar anderen met de handen in het haar zitten, daar er geen plek is voor de demente partner in een verzorgingstehuis…. 
  • De zorgpolis en alle aanverwante zaken als eigen bijdrage die naar een niveau zijn gestegen, waar velen deze niet meer kunnen betalen, terwijl de farmaceuten en fabrikanten van medische apparatuur recordwinsten maakten……
  • Rutte 2 heeft miljarden in een diepe donkere put gedonderd voor foute en zinloze militaire missies, dan wel illegale oorlogsvoering (en de gevolgen daarvan, neem de missie in Mali…), terwijl we niet eens een ministerie van Oorlog hebben……  
  • Rutte 2 besloot de waardeloze JSF te kopen, meer dan 4 miljard door het putje, voor een straalvliegtuig, dat naar huidige normen, niet eens een straaljager genoemd kan worden en zich alleen kan meten met een VS straaljager uit de 70er jaren, de A-10 Thunderbolt……. Mede met dank aan VVD hufters en Lockheed Martin lobbyisten Kroes, Hennis-Plasschaert, Van Baalen, Kamp en Rutte!
  • Onder hare PvdA kwaadaardigheid Ploumen, werd de ontwikkelingshulp ‘hervormd’, Nederlandse bedrijven zouden in ontwikkelingslanden veel beter in staat zijn, met dit geld welvaart te creëren…. Iedere imbeciel kon uitrekenen, dat dit niet zou werken en zie daar, Oxfam Novib berichtte op 14 september 2016 dat het nieuwe ontwikkelingsbeleid één grote mislukking is, dit blijkt uit onderzoek van deze organisatie…… Uiteraard ontkent hare arrogante hufterigheid Ploumen eenvoudig, dat haar beleid is mislukt…….

De hierboven staande lijst is voor het grootste deel overgenomen van een eerder bericht: ‘Samsom heeft het begrepen, hij zou zo weer met de VVD in zee gaan……. AUW!!‘ Uiteraard is deze lijst niet compleet, er zijn er wel een paar punten meer te bedenken, bijvoorbeeld het wanbeleid op het gebied van milieu, klimaat en de intensieve martelveehouderij….. (en ook deze zin is voor een groot deel overgenomen van een eerder bericht: ‘Jeroen Dijsselbloem: ‘van mij zult u geen sorry horen’, toch belooft hij weer dat iedereen erop vooruit gaat…..‘).

Asscher, die één van de hoofdverantwoordelijken is, voor de hiervoor genoemde punten, had het gore lef te zeggen, dat hij trots is op wat de PvdA heeft gepresteerd en zal presteren. Niets grof genoeg voor Asscher, dus stelde hij, dat de PvdA niet zal aanschuiven bij de formatie van een nieuw kabinet (Rutte 3), als één van de partijen zal afhaken, daar dit beleid nog slechter zal zijn dan het huidige……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nog slechter dan het smerige neoliberale beleid dat hij en zijn partij hebben gevoerd in Rutte 2…….. Trouwens ook die belofte blijft vers, tot Asscher toch maar aanschuift, immers PvdA’ers zijn niet te vertrouwen!!

Asscher denkt de kiezer wel over te kunnen halen om bij de komende gemeenteraadsverkiezingen weer op de PvdA te stemmen, daar hij dan met een ‘herkenbaar links verhaal’ komt….. ha! ha! nha! ha! Oh zoals onder Samsom in aanloop van de verkiezingen in 2012, een ‘verhaal’ dat één grote leugen bleek te zijn…….. Dit komt overigens van de NOS site, waar ook staat te lezen dat de PvdA voor een solidair land staat, waar de mensen voor elkaar opkomen…… ha! ha! ha! ha! ha! Dus nog meer bezuinigingen in het kader van de vermaledijde ‘participatiemaatschappij’, zoals onder Rutte 2, waardoor veel ouderen die al in financiële ellende zitten, zelfs geen thuishulp meer krijgen….. Een beleid dat heeft gezorgd voor sluiting van verpleeg- en verzorgingstehuizen, waardoor er nu wachtlijsten zijn ontstaan, voor demente ouderen en ouderen die vanwege hun gezondheid niet meer thuis kunnen wonen!!!

De vent is echt knettergek, op diezelfde NOS site is te lezen, dat Asscher vindt dat het er bij de PvdA soms aan heeft ontbroken te strijden voor de hiervoor genoemde punten…… ‘Soms?’ Allemachtig wat een arrogante oplichter!!

Asscher denkt dat de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar een goede gelegenheid zijn om te laten zien dat de partij opkomt voor betaalbare woningen en voor werknemers, zo is op de NOS site te lezen…….. Dit terwijl de PvdA de huren voor velen onbetaalbaar heeft gemaakt, zelfs met huurtoeslag, vanmorgen werd nog gemeld, dat de huren in Amsterdam en omgeving de laatste jaren met getallen tot zelfs 25% zijn gestegen……. Een Partij van de Arbeid, die voor de werknemers opkomt? Het zou eindelijk tijd worden, maar gezien alle leugens van de PvdA, die voor eerder gewonnen verkiezingen werden gedaan, is de kans dat dit werkelijk gebeurt nul komma nada!!

Plork Asscher werd tevens gevraagd of hij aanblijft als voorzitter van de PvdA en zoals te verwachten was van deze megalomane oplichter, dat wil hij de komende 8 jaar volhouden, 8 jaar lang liegen en bedriegen…….

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u hieronder terug kan vinden.

Van der Staaij (SGP): euthanasie leidt tot tunnelvisie……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De SGP houdt vandaag een partijcongres en de partijtop o.l.v. ‘christenbroeder’ van der Staaij heeft na een hersenstorm van een kleine maand besloten, de aandacht op de ‘vermaledijde’ euthanasiepraktijken in Nederland prominent ter discussie te stellen.

De poging om ook mensen die een ‘voltooid leven’ euthanasieverzoek hebben, toestemming tot een (vrijwillige) voortijdige dood te bieden, steekt van der Staaij in z’n ‘christelijke’ hartje.

Niet alleen dat, als je van der Staaij moet geloven, worden er dagelijks mensen geëuthanaseerd, die dement zijn, of mensen die psychische klachten hebben…….. Dit zijn uitzonderingen, maar dat vertelt ‘onze christen’ er niet bij, zoals u begrijpt……..

Bovendien, demente mensen die geëuthanaseerd worden, zijn veelal nog niet zo dement, dat ze niet weten waar het om gaat. Anderen die dat wel zijn, maar al jaren geleden hebben laten weten, zich te willen euthanaseren bij zich aandienende dementie, hebben dit voor het overgrote deel gedaan, daar zij in hun leven met dementie van familie of vrienden werden geconfronteerd. Voor deze mensen was dat een vreselijk schrikbeeld, iets dat zij niet mee wilden maken. Met andere woorden deze mensen hebben een zeer wel overwogen besluit genomen, zich te euthanaseren bij een zich aandienende dementie…..Echter volgens van der Staaij, zijn dit zaken die niet thuishoren in een rechtsstaat……..

Daar het overgrote deel van de Nederlanders geen moeite heeft met euthanasie, wil van der Staaij een film laten maken, die ‘al de wantoestanden’ bij euthanasie in Nederland moet tonen. Van der Staaij wil daarmee de opgeklopte gevoelens over euthanasie in het buitenland aanjagen, waarna hij hoopt dat Nederland onder druk zal worden gezet, de euthanasiewetgeving te heroverwegen, ofwel af te schaffen……

Mensen die euthanasie in Nederland voorstaan, lijden aan een tunnelvisie, aldus de vertegenwoordiger van een religie (een stokoud kwaadaardig sprookje), waarvan de volgelingen wordt voorgehouden, dat alleen zij het recht hebben op het claimen van de waarheid. Nogmaals: alleen op grond van het geloof in een maf sprookje…… Over tunnelvisie gesproken………

Kijk, kinderen de dood insturen voor een illegale oorlog in een land waar we niets te zoeken hebben, is geen probleem voor van der Staaij en zijn hypocriete SGP……. Of mensen vermoorden vanwege het begaan van een misdaad, is de wens van de SGP, anders gezegd de SGP is voor de doodstraf…….’Dat zei jezus namelijk in de bijbel’: als iemand je slaat, keer je deze niet de andere wang toe, maar laat je deze figuur vermoorden door de staat…….. Of vergis ik me nu…???

Voorts is de SGP voor invoering van de dienstplicht, zodat kinderen kunnen worden gehersenspoeld, mee te werken aan moord en doodslag, (zoals hiervoor gesteld) in een land waar Nederland niets te zoeken heeft, waar deze kinderen bovendien zelfs ook een behoorlijke kans lopen de dood ‘te vinden…..’

De SGP heeft Rutte 2 door dik en dun gesteund, een afbraakkabinet, dat enorm heeft bezuinigd op de gezondheidszorg en alles wat daar mee samenhangt (behalve natuurlijk als het gaat om de grofgraaiers van de verzekeraars, die intussen zelf een fikse hap opvreten van het zorgbudget…)…… Daarmee heeft ook de SGP ervoor gezorgd, dat het leven van ouderen fiks aan kwaliteit heeft ingeboet en ouderen daarmee met een gevoel heeft opgezadeld dat zij overbodig zijn en men niet meer in hen is geïnteresseerd……..

Logisch dat mensen die deze gevoelens van overbodigheid hebben en verder kip noch kraai hebben, naar de dood verlangen…….. En juist dat mag niet van de SGP en andere christenen, zoals zijn ‘christenbroeder’ Segers van de ‘Christen’Unie, die de strijd van van der Staaij tegen euthanasie ondersteunt, zo liet hij vanmiddag in Argos (Radio1) weten…….

Hare VVD kwaadaardigheid Schippers heeft zoveel op de GGZ en Jeugd GGZ bezuinigd, dat het aantal suïcides de laatste jaren behoorlijk is opgelopen…… Alweer was en is dit geen probleem voor de SGP, dat het kabinet bleef steunen, ondanks het uiterst inhumane, ronduit ‘suïcidale beleid’ dat werd gevoerd…….. Mensen met jarenlange uitzichtloze psychische problemen, die daarbovenop NB worden getroffen door een onbeschofte bezuiniging op hun zorg, mogen wel voor de trein springen, of zich van een flat storten, maar ze mogen niet geholpen worden met euthanasie, aldus de gedachtekronkel van van der Staaij en zijn SGP……..

Voor meer enerverende berichten met hypocriet van der Staaij en zijn volgelingen, klik op het label met zijn naam, dat u onder dit bericht terug kan vinden. Daar kan u n.a.v. het bovenstaande ook op andere labels klikken, met daaronder berichten.

Rutte 2 heeft zoveel op de Rekenkamer bezuinigd, dat dit orgaan haar controlerende functie niet kan uitoefenen………

Mensen, ik stond er totaal niet van te kijken, toen ik afgelopen woensdag hoorde, dat de (politieke) topgraaiers van de Rekenkamer een bericht naar buiten brachten, waarin werd geklaagd over de bezuinigingen, die de laatste jaren zijn doorgevoerd ten laste van die Rekenkamer………

Het was PvdA oppertrol Dijksma, die stelde dat de NVWA beter kon functioneren nadat er zou worden bezuinigd op het budget en aldus geschiedde………

Het is dan ook om je bij dood te lachen, immers de Rekenkamer heeft als taak de regering te controleren. Volgens de top van de Rekenkamer (ik geloof zelfs Vendrik van ‘GroenLinks’) kan de Rekenkamer dan ook de regering niet meer controleren, althans in veel mindere mate, dan normaal gesproken noodzakelijk zou zijn……

Het komt het ijskoude, inhumane neoliberale kabinet Rutte 2 goed uit, dat de Rekenkamer haar werk lang niet naar behoren kan doen, zo kon het kabinet de afgelopen 4 jaar lekker aankloten…………..

Uiteraard is het totaal belachelijk, dat de Rekenkamer daar nu mee komt en niet voor, dan wel tijdens de verkiezingscampagne. Dit moet men al minstens een paar jaar weten bij de Rekenkamer…… Blijkbaar telt ook daar de politieke kleur van de top mee, in het naar buiten brengen van kritiek op het zittende kabinet………..

Maar wel brutaal hè, om te bezuinigen op een zo belangrijk controle apparaat en dat door het bestuur (de regering), dat door de Rekenkamer gecontroleerd dient te worden…….. Het is dan ook allesbehalve vreemd, dat er maar bitter weinig naar buiten komt, over regeringszaken die op z’n zachtst gezegd vuil zijn…….

Overigens is het bezuinigen op inspectieorganen al bezig vanaf de CDA afbraakkabinetten Balkenende. Onder, ik dacht, Balkenende 2 werden een groot aantal inspectieorganen ondergebracht bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA), Dit ook nog eens met fikse bezuinigingen eroverheen……… Een inkrimping van- en bezuinigingen op de NVWA, die goed zijn voor de grote bedrijven, de intensieve martelveehouderij (plus alles wat daarmee samenhangt), de bouwmaffia en de financiële maffia (banken, verzekeringsmaatschappijen en andere financiële instellingen), maar funest voor de Nederlandse burgers……..

De regering zou als de Tweede Kamer een volksvertegenwoordiging moeten zijn, maar de regering is als het overgrote deel van de Tweede Kamer verworden tot een lobbyorgaan voor (grote) bedrijven, de financiële maffia, de bouwmaffia en de intensieve martelveehouderij……….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

NS en storm: alweer is de trein geen alternatief voor de auto………..

Al gistermiddag kondigde de NS aan, dat er vandaag aanzienlijk minder treinen zouden rijden, vanwege de verwachte storm (intussen met weeralarm oranje*)……. Vandaag heeft de NS de dienstregeling met de helft teruggebracht…….

Wat is dit? Zijn de treinen intussen zo licht, dat ze van de rails waaien??

Voor auto’s is een heftige storm wel degelijk een groot gevaar, vandaar dat je zou verwachten, dat men juist extra treinen in zou zetten, zodat de automobilisten de auto vandaag (of bij elke andere zware storm) kunnen laten staan…….

Kortom: weer laat de NS zien, dat de trein nog steeds geen alternatief is voor de auto. Dit is een grof schandaal en dat in een tijd, waar reizen bijna een levensbehoefte is geworden, neem alleen al het reizen voor werk……. Een ander voorbeeld is het ontbreken in vele regio van treinen voor nachtelijk vervoer…….

De overheid is middels de aandelen van de NS nog steeds de feitelijke eigenaar van de NS. Het is dan ook duidelijk, dat de opvolgende regeringen lak hebben aan de burgers die geen auto bezitten!! Onder het wanbeleid van Rutte 2 en m.n. hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen, is het autorijden verder gestimuleerd, ten koste van het openbaar vervoer……

Let wel: autrorijden kost niet alleen veel levens door ongelukken, plus een groot aantal mensen die daardoor voor het leven gehandicapt raken, maar door de uitstoot van autoverkeer overlijden jaarlijks naar schatting 18.000 mensen vroegtijdig, na een akelig ziekbed…… Voorts loopt een groot aantal kinderen jaarlijks long- en/of luchtwegklachten op, ten gevolge van diezelfde uitstoot….. Zo bezien, kan ik niet anders concluderen, dan dat Schultz van Haegen verantwoordelijk is voor meervoudige moord!!

‘Leuk voordeel’ voor de NS: met het uit de dienstregeling nemen van treinen, bespaart dit bedrijf een fikse bak geld……….

Schande!!

* Gaven de overheid en de media maar een rood alarm uit voor bezoeken van de belastinguitvreters, die zich de ‘Oranjes’ durven te noemen!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Schippers preekt in kerk……. Voor duivelaanbidders??

Mensen je kon me opvegen gisteravond. In het 18.00 u. nieuws op BNR, het bericht dat Schippers gisteren had gepreekt in een kerk in Baarn (dacht ik te horen, toen een heftige lachstuip opwelde vanuit m’n keel).

VVD kwaadaardigheid Schippers had het gore lef in haar preek te refereren aan Twitter berichten. Deze vergeleek ze met het stenigen uit de bijbel…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hé Schippers laat je eens een keer echt stenigen, weet je wat het is, en zijn we voorgoed van jou af, smerig stuk vreten!!

Uiteraard refereerde hufter Schippers aan scheldkanonnades aan haar adres en dat van andere kabinetsleden……

Welke duivelaanbidders laten deze VVD schoft preken in haar kerk?? Schippers verantwoordelijk voor het onaanvaardbaar uitkleden van de zorg…….. Schippers verantwoordelijk voor grote ellende waarin veel ouderen zich nu in bevinden, waar velen van hen geen zorg meer krijgen, daar ze teveel zouden verdienen, maar die desondanks overduidelijk te weinig inkomen hebben, om deze zorg te betalen….. Oude mensen die vervuilen en vereenzamen, dankzij Schippers, ook al is de zorg ‘overgeheveld naar de gemeenten’, zij blijft eindverantwoordelijk, dat geldt trouwens ook voor die overheveling………

GGZ patiënten die Schippers keer op keer een schop na durft te geven, zoals onlangs toen dit stuk geteisem durfde te stellen, dat wanneer je depressief bent, je net zo goed bij de buurvrouw terecht kan (met de buurvrouw spreken is net zo goed als echte psychische zorg, ap)……..

Het aantal GGZ patiënten dat ‘overlast bezorgd’, waardoor de politie overuren moet maken >> alweer het gevolg van het inhumane wanbeleid van feeks Schippers…… Onder andere vanwege die bezuinigingen op de GGZ, heeft een fiks aantal GGZ patiënten zich het leven benomen, moeilijk te bewijzen, het zijn in de ogen van Schippers gekkies die even met de buurvrouw hadden moeten spreken en eenmaal dood kunnen ze geen verklaring meer afgeven, of kan de reden makkelijk worden gevonden (althans als je Schippers uit de wind wilt houden….)…….

In de jeugd GGZ zorg, komen nu al wachttijden van een jaar voor……..

Vorige week bleek, dat het na alle ellende de afgelopen jaren over het zorgbudget, er zo goed als niets is veranderd >> eindverantwoordelijke……. Schippers!!

Echt hééééééééél ‘christelijk’ allemaal!!!

Schippers mag blij zijn dat ‘t bij pissige Twitterberichten blijft!!!

Om nog eens een cliché aan te halen: als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen!!

Wat een duivel, die Schippers, godverdomme!!

Voor meer berichten met hare gitzwarte slechtheid Schippers, of andere berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.