Bas Eickhout (‘GroenLinks’ – EU) alweer met pleidooi EU om te vormen tot dictatuur!!

‘GroenLinks’ (beter: AsgrauwRechts) top-oplichter Eickhout kreeg afgelopen week alweer de mogelijkheid een pleidooi te houden, voor veel meer macht naar het voor een groot deel ondemocratische EU. En beste bezoeker, dat is m.i. niets anders dan pleiten voor een EU dictatuur!

Met een machtige EU kunnen ‘thema’s’ als klimaat en milieuvervuiling beter worden aangepakt, aldus de grofgraaiende hufter, met hééééél interessante kraakstem* Eickhout…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt de fantast het vandaan?? De EU doet zo goed als niets op deze thema’s en dat is m.n. te danken aan de grote fracties in de EU: de christelijke, de liberale en de sociaal democratische fracties!!

Binnen die fracties, zijn de Oost-Europese landen dik vertegenwoordigd in het EU parlement en dat vooral in de eerste 2 hierboven genoemde fracties. Het is Eickhout, godbetert zelf EU parlementariër, nooit opgevallen dat deze fracties zo goed als niets met duurzaamheid, klimaatverandering en milieuvervuiling hebben…… Zo wordt de door de mens veroorzaakte klimaatverandering, zelfs niet als dusdanig aangemerkt door de Oost-Europese deelnemers aan die fracties….. Dezelfde fracties die voor opname in de EU van de Oost-Europese landen, op dat gebied toch al geen pleitbezorgers waren…… Dit terwijl nu ook de VN, na diepgravend onderzoek, stelt dat de klimaatverandering door de mens is veroorzaakt……….

Landen die zich niet aan milieuregels houden, zoals Nederland (wij zijn zo ongeveer het smerigste ventje uit de klas), worden amper of niet terecht gewezen, sterker nog: als het even ‘meezit’ verruimt men de ‘EU-regels’, zodat zwaar vervuilende landen gewoon door kunnen gaan, op de smerige weg…….

Niet alleen wat betreft het milieu en klimaat is de houding van de EU desastreus, maar ook op het gebied van de vluchtelingen is de EU totaal lamgeslagen, door de macht van Oost-Europese EU landen. Waarvan de meerderheid geen, of een miniem aantal vluchtelingen wil opnemen, hoe de EU ook dreigt met sancties, de landen houden gewoon hun verzet vol >> sancties die men beloofde, blijven achterwege…

Thema’s waar de EU nog enige zeggenschap heeft, zijn allesbehalve in het belang van de EU bevolking, van wie het belang toch als eerste gediend moeten worden in de EU, dat in feite toch een ‘volksvertegenwoordiging’ is…….. Neem de hervormingen van het arbeidsrecht, waar de eerder door arbeiders (vaak in een lange strijd) bevochten rechten worden afgebroken…. Of wat dacht u van de pensioenen: de EU heeft besloten, dat pensioenfondsen uit afzonderlijke EU landen, zich in willekeurig elk ander EU land mogen vestigen. Daarmee wordt het toezicht op die pensioenfondsen ernstig belemmerd…….. Waar die pensioenfondsen door smerige regelgeving in bijvoorbeeld Nederland, honderden miljarden hebben verspeeld op de beurs………

Of wat dacht u van het instemmen door de EU met het vrijhandelsverdrag CETA en TTIP, verdragen waarmee de belangen van de consument zwaar worden geschaad…….. Het TTIP verdrag licht gelukkig in de koelkast door toedoen van het beest Trump, maar CETA, eenzelfde verdrag met Canada is door de EU getekend. De onderhandelingen voor CETA waren geheim en daarmee ondemocratisch……. Het bedrijfsleven mocht voor meer dan 90% van de tijd deelnemen aan de onderhandelingen, terwijl consumentenorganisaties en andere belangenbehartigers van EU burgers nog niet voor 5% mochten deelnemen aan de onderhandelingen………

Dat de EU nu al zwaar dictatoriale trekken heeft, blijkt wel in Griekenland. Dit land moest van de EU en de ECB (aangevuld met het IMF in een ‘trojka’) de pensioenen ‘hervormen’ (lees: gepensioneerden 2/3de van het inkomen afnemen), de salarissen verlagen en voor diverse zaken de kosten met meer dan het dubbele verhogen……. Vorig jaar september tekende Griekenland een EU wet, waardoor de ESM (Europees Stabiliteitsmechanisme) haar publieke eigendommen voor een periode van 99 jaar heeft overgenomen…… Daarmee staat het de ESM vrij deze staatseigendommen voor een appel en een ei te verkopen…… Eerder werd Griekenland al gedwongen een deel van haar vliegvelden te verkopen aan een Duitse topgraaier, zoals u begrijpt voor ‘een vriendenprijsje……’

Griekenland kwam in de problemen, doordat de financiële maffia uit Noordwest-Europa het land geld op de pof leende, terwijl elke imbeciel kon weten, dat dit spaak zou lopen. 95% van de ‘EU-gelden’, zogenaamd om Griekenland te helpen, verdwenen dan ook in de kluizen van de leden van voornoemde maffia, zoals in de kluizen van onze banken……..

Moet u nagaan, dan heb ik nog niet gesproken over het door onze strot drukken van de vermaledijde euro, een smerige opzet om tot een machtige EU te komen………

Nee, we moeten de EU vooral veel macht geven……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Mensen, nogmaals: NEXIT NU!!!

* Kraakstem een ware epidemie die figuren aansteekt die zich bijzonder interessant vinden, ook wel: deep fry, of vocal fry  dan wel fry voice genoemd, in de labels onder mijn berichten vooral aangeduid als: deep fry. (toegevoegd op 21 januari 2021)

Zie ook: ‘Bas Eickhout is voor veel meer macht aan de EU……. AUW!!!!

       en: ‘Bas Eickhout wil meer ‘Europa’ en meer regels voor dat doel……… ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Jesse Klaver kan meedoen aan Rutte 3 als ‘het landsbelang’ dit vereist…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gistermiddag was oud-wethouder van ‘GroenLinks’ in Den Haag, Bert van Alphen, te horen met een ‘voor-verdediging’ van GroenLinks deelname aan Rutte 3.

Volgens van Alphen kan GroenLinks best meeregeren met de VVD, D66 en CDA (ofwel Rutte3). Dat kan Klaver dan goedpraten met een beroep te doen op het landsbelang……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, met zo’n dooddoener kan je alles wat krom is recht lullen…….

Dat je beter over ‘AsgrauwRechts’ kan spreken dan over ‘GroenLinks’, is mede te danken aan superflpadrol van Alphen.

Van Alphen was in Den Haag wethouder in een college met de VVD. Onder dat college is een groot aantal goedkope, prima sociale huurwoningen gesloopt, om daarvoor een veel geringer aantal peperdure huurhuizen in combinatie met koophuizen, terug te bouwen (mede duur door het spelen van grondspeculant, o.a. door PvdA bouwfraude wethouder Norder, die de grondprijs tot achterlijk hoge bedragen heeft weten op te drijven)…….

Het college waar van Alphen aan deelnam was mede verantwoordelijk voor de Centrumring, waardoor de arme wijken onevenredig hard werden getroffen met een nog slechtere luchtkwaliteit….. Vergeet niet dat in Nederland jaarlijks rond de 18.000 mensen vroegtijdig overlijden t.g.v. langdurige auto-uitstoot inademing. Dit voor het overgrote deel na een akelig ziekbed….. Daarnaast lopen jaarlijks een groot aantal kinderen long- en/of luchtwegklachten op door inademing van diezelfde uitstoot……

De luchtkwaliteit in Den Haag wordt verder (letterlijk) verkankerd door het grote aantal parkeergarages in en nabij het centrum, ook onder van Alphen werden er parkeergarages bijgebouwd. Oké, hij was niet de wethouder die dit in zijn portefeuille had, maar hij maakte dit college wel mogelijk en draagt daarom de volle medeverantwoordelijkheid!!

Ach allemaal onderdeel van het compromissen sluiten, hè van Alphen?

Van Alphen stelde gisteren, dat de Telegrof of de Volkskrant (welke wist hij niet meer) diezelfde dag had uitgezocht, dat 60% van de GroenLinks stemmers achter een Rutte 3 met GroenLinks zou staan…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Benieuwd hoe men dit in zo korte tijd kon meten (er bestaan immers geen lijsten met GroenLinks stemmers) en welke vragen er zijn gesteld……….

Van Alphen stelde dat Klaver een goeie beweging opgang heeft gebracht en dat hij zoveel mogelijk van zijn idealen zal proberen te verwezenlijken…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat mag je hopen ja! Trouwens over wie zei men in 2012 ongeveer hetzelfde? Oh ja, PvdA topoplichter Samsom! Het resultaat daarvan kennen we intussen…….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘van Alphen’.

Schippers was er al na 1 dag uit: het wordt op zeker een kabinet met VVD, CDA en D66, wellicht aangevuld met ‘GroenLinks’

Schippers was er snel uit, afgelopen maandag, niet verder zoeken, dus werden gisteren alle andere afspraken afgezegd (uiterst onfatsoenlijk), terwijl de VVD, D66, CDA en GroenLinks voor een tweede keer werden uitgenodigd…..

De keus van Schippers als VVD’er is duidelijk niet voor GroenLinks, maar ja die partij heeft zoveel gewonnen, dat ze GL wel moest uitnodigen……

Al zou ik niet opkijken, als blijkt dat Jesse Klaver voldoende water in de wijn wil doen, zodat de neoliberale schoftenpartijen VVD, D66 en CDA daar mee kunnen leven…… Immers Klaver heeft meermaals aangegeven, niets uit te sluiten (buiten de PVV dan), waarbij hij zelfs de SGP als mogelijke regeringspartner noemde…….* ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Kortom Klaver is de zoveelste GL volksverlakker oprij, alleen de verpakking, stem en woordkeus is anders……..

Schippers zou onafhankelijk moeten opereren, maar laat dit duidelijk na….. Te zot voor woorden!!!

En dan nogmaals: waar haalt Schippers nu weer de tijd vandaan om als ‘verkenner’ te fungeren, na haar deelname aan het onzalige tijdverslindende verkiezingscircus, terwijl de gezondheidszorg op veel vlakken een zootje is??!!!

* Zie: ‘Jesse Klaver wil ‘progressief christelijk’ kabinet……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Jesse Klaver sluit regeren met de VVD en de SGP niet uit……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Rutte: Schippers is een goede minister, ze heeft veel bereikt op volksgezondheid…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

PS: als GroenLinks toch afvalt, zullen de SGP en de ‘ChristenUnie’ als partners toetreden, dan wel ze zeggen toe het kabinet te gedogen. ‘Normaal toch’, dat zogenaamde progressieve partijen als de VVD en D66 samenwerken met fundamentalistische christenen?? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Aanvulling: In het BNR nieuws van 12.00 u. en na dit nieuws werd gemeld, dat Schippers haatprofeet Wilders van de PVV heeft gesproken en hem heeft gevraagd, of hij eventueel met VVD en CDA zou willen regeren, Wilders meldde dat na een later telefoongesprek met Schippers bleek, dat Rutte en van Haersma Buma daar niets inzagen. Wilders buitte e.e.a. nog even uit, door dramatisch te stellen, dat als er ook maar 1% kans was op zo’n gesprek (en regeringsdeelname) hij alles op alles zou hebben gezet, dit voor elkaar te krijgen……. Zo kan niemand zeggen, dat hij de regeringsverantwoordelijkheid uit de weg is gegaan…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Alsof hij niet weet, dat met het belachelijke anti-democratisch verkiezingsprogramma van de PVV van te voren elke samenwerking met anderen uitsluit. Al zou je kunnen stellen, dat met het steeds verder opschuiven van partijen richting (extreem) rechts, de kans bestaat, dat andere partijen er over een jaar of vier heel anders over zullen denken…… Immers de verkiezingen (en de verkiezingsprogramma’s) hebben laten zien, dat veel partijen (en Nederland ‘in haar geheel’) een ruk naar rechts hebben gemaakt……

Plasterk wil nu wel samenwerken met GroenLinks……… Van Haersma Buma wil met VVD ‘christelijke beleid’ voortzetten……..

PvdA halve zool Plasterk meende gisteren het nieuws te moeten halen, met een pleidooi, waarin hij stelde dat de 9 gekozen PvdA plorken zich moeten aansluiten bij GroenLinks, om zo gezamenlijk een groot ‘links blok’ te vormen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Daar zouden dan als eerste linkse PvdA politici voor nodig zijn en die zijn er niet, zoals u wellicht weet…..

Ongelofelijk en ongeloofwaardig! De PvdA heeft keer op keer elke linkse samenwerking afgewezen, niet zo gek overigens, daar de partij al decennia lang niets meer met linkse politiek van doen heeft. Waar de reden voor niet samenwerken ook de eerdere grootte van de PvdA belangrijk was, m.a.w.: de PvdA had geen andere partij nodig om macht uit te kunnen oefenen……. De PvdA heeft zelfs het inhumane ijskoude neoliberale beleid van de VVD uitgevoerd….. Nu de partij is gedecimeerd, denkt Plasterk werkelijk dat hij een serieus beroep op ‘GroenLinks’ kan doen…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt de PvdA kwast ‘t gore lef vandaan!

Ach gezien de houding van Klaver, zou Plasterk nog wel een gehoor kunnen vinden bij deze Jessias van GL…… Klaver heeft immers al eens aangegeven, dat hij wel met de VVD (en zelfs met de SGP) wil samenwerken in een kabinet en als dat openstaat, staat niets een verbinding met de PvdA in de weg……

Over die wil van Klaver samen te werken met de VVD: de VVD is afgestraft vanwege het gevoerde wanbeleid*, een beleid dat een enorme groep mensen zoveel ellende heeft gebracht. Ellende die vooral de grote onderlaag trof, een groep die voor een linkse partij bovenaan zou moeten staan wat betreft het behartigen van belangen. Maar nee, Klaver wil met GroenLinks gerust in één kabinet met de VVD, lekker compromissen sluiten en je idealen verkankeren (voor zover nog aanwezig bij ‘GroenLinks…..’)……..

Van Haersma Buma, de houten piemel van het CDA, liet over samenwerken met de inhumane, ijskoude neoliberale VVD weten, dat hij graag met die partij wil samenwerken……. Deze CDA schoft, die voor de verkiezingen mee durfde te doen aan ‘een ‘christelijk’ lijsttrekkersdebat, heeft al helemaal geen moeite om de onderlaag nog verder uit te persen, de ouderen te laten barsten en het smerige inhumane neoliberale beleid van de VVD uit te voeren……..

Dit terwijl het CDA voor de verkiezingen een grote bek had over deze punten en datzelfde CDA Rutte 2 voor meer dan 90% heeft gesteund in wet- en regelgeving……… Ook voor van Aersma Buma geldt: hoe kan hij het als ‘christen’** verantwoorden, met Rutte’s VVD samen te werken, terwijl die zovelen in diepe ellende heeft gestort…..

Op z’n gemaakte driftige toontje stelde van Aersma Buma, dat de VVD nu eenmaal mee moet regeren als grootste partij……. Oh, ook als die partij een vijfde van haar zetels is kwijt geraakt? Waar je kan stellen dat de mensen die het voor de VVD lieten afweten, in feite het vertrouwen in de VVD hebben opgezegd, dit nog buiten alle kiezers, die niet op de VVD wilden stemmen……. Trouwens, gezien deze uitspraak zou van Aersma Buma de PVV ook in de regering willen hebben, als die partij de grootste was geworden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Terwijl van Aersma Buma voor de verkiezingen keer op keer liet weten, niet met de PVV te willen regeren!! Alweer: ongelofelijk en ongeloofwaardig……

*  Helaas niet sterk genoeg en dat is hoofdzakelijk te danken aan huizenbezitters. Deze huizenbezitters zijn bang, dat men straks ‘ nog meer’  in mindering zal brengen op de hypotheekrenteaftrek, i.p.v. de lamlendige half procent, die nu jaarlijks in mindering wordt gebracht….. Intussen moeten de huurders jaarlijks hele procenten meer aan huurverhoging betalen, terwijl velen van hen maandelijks al meer kwijt zijn aan huur, dan heel wat kopers….. Lullig genoeg vallen daarentegen de rechten van huurders, vergeleken met die van kopers, in het niet………

** ‘Christen?’ Als het aan van Aersma Buma had gelegen, was de ‘C’ van CDA al lang verdwenen, maar wel lekker hypocriet meedoen aan een christelijk lijsttrekkersdebat……. Ach ja, eens een oplichter……..

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Jesse Klaver wil ‘progressief christelijk’ kabinet……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De Jessias van ‘GroenLinks’, Klaver liet vanmorgen weten, dat hij het liefst een ‘progressief christelijk’ kabinet wil……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het was de ‘intellectuele’ volksverlakker Klaver nog niet opgevallen, dat ‘progressief christelijk’ een contradictio in terminis is!! Ach ja, ‘hij komt ook nog maar net kijken’, het kalf………. Voor de verkiezingen noemde Klaver de SGP als mogelijke partner in een kabinet*, de SGP is ‘zoals u weet’ uiterst progressief, neem de houding t.a.v. vrouwen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Met zijn wens gaf Klaver aan dat ons niet veel goeds te wachten staat, immers een kabinet met ‘christenen’ is allesbehalve een garantie voor de grote onderlaag, dat de boel eindelijk eens eerlijk en sociaal verdeeld zal worden in Nederland, een wens die Klaver al een paar keer heeft gemaakt. Immers deze ‘christenen’ hebben iets te vaak laten zien, schijt te hebben aan de grote onderlaag….

Sufferd en Wilhelmus CDA oplichter van Haersma Buma was zo dom, om de hiervoorgaande typering van ‘christenen’ te bevestigen, met de uitspraak, dat hij niets voelt voor een ‘progressief christelijk’ kabinet met GroenLinks. Logisch, immers ‘waarden en normen’ brekebeen van Aersma Buma wil in het geheel geen socialer beleid voeren, ‘dat heeft hij van zijn here jezus geleerd…’

Klaver en hare VVD kwaadaardigheid Schippers in een toneelstuk, dat zelfs kleuterschoolniveau niet evenaart

Klaver liet Schippers (‘verkenner’) weten, dat zij ook moet kijken naar de mogelijkheid van een kabinet zonder de VVD. Heeft u op Klaver of zijn partij GroenLinks gestemd, kijk dan niet vreemd op, als

de volksverlakker alsnog akkoord gaat met deelname aan Rutte 3……… Dat dit tot de mogelijkheden behoort, liet hij voor de verkiezingen al weten*, iets dat z’n nieuwe aanhang niet heeft meegekregen, zoals een groot deel van die stemmers, studenten, niet doorhadden, dat Klaver voor het uiterst asociale leenstelsel tekende……….

* Zie: ‘Jesse Klaver sluit regeren met de VVD en de SGP niet uit……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Rutte: Schippers is een goede minister, ze heeft veel bereikt op volksgezondheid…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Schippers was er al na 1 dag uit: het wordt op zeker een kabinet met VVD, CDA en D66, wellicht aangevuld met ‘GroenLinks’

Voor meer berichten met volksverlakker Klaver, dan wel andere berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Rutte doet alsof hij de winnaar is, terwijl zijn VVD dik heeft verloren……….

Als je de (internationale) reguliere media moet geloven, heeft Rutte de verkiezingen gewonnen, terwijl zijn VVD maar liefst 8 zetels heeft verloren…….

Volgens diezelfde media is Wilders één van de grote verliezers, terwijl de PVV fascisten een behoorlijke winst hebben geboekt, nu op rond de 20 zetels, tegen 15 zetels in 2012…….

Oké, blij dat de valswitte Venlose haat- en angstzaaier Wilders niet op de eerder verwachtte meer dan 30 zetels is uitgekomen, echter als de ‘trend’ zich voortzet komt Wilders bij de volgende verkiezingen uit op rond de 20 zetels…… Daarnaast heeft de PVV ervoor gezorgd, dat de meeste zogenaamde fatsoenlijke partijen, een uiterst rechts standpunt hebben ingenomen, als het om vluchtelingen en minderheden gaat. M.a.w. de PVV heeft naast de verkiezingen van gisteren, op meerdere vlakken gewonnen……….

Gelukkig is de PvdA eindelijk eens goed gestraft voor het volledig belazeren van de achterban en andere kiezers na de stembusgang van 2012!! Naar zeggen, zou Asscher zonder verder een woord te zeggen, zijn vertrokken van het PvdA verkiezingsfeest…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Totaal voorspelbaar gedrag van deze oplichter, die het voor de verkiezingen zelfs aandurfde zijn eigen wanbeleid aan de ene kan ter discussie te stellen en aan de andere kant godbetert de hemel in te prijzen.

Jammer genoeg zal het meer dan waardeloze beleid van Rutte 2, dat zovelen in de ellende heeft gestort (en dat op vele vlakken), worden voortgezet en het zal me niet verbazen als ‘GroenLinks’ oplichter Klaver, de plaats van de PvdA zal innemen……. Al zit daar dan één winstpunt in: ook GroenLinks zal daarvoor worden gestraft bij de volgende verkiezingen. Onder een Rutte 3 zullen het klimaat, de luchtkwaliteit (in Nederland) en de zorg, weer het kind van de rekening zijn.. Dit naast de 4 miljoen arme mensen* in ons land, voor een groot deel gecreëerd onder Rutte 1 en 2, mensen die weer gepakt zullen worden en zeker is dat hun aantal nog verder zal toenemen onder Rutte 3……

Daarover gesproken: bij de welgestelden zijn vannacht de kurken van de champagne geplopt, voor hen zal weer goed worden gezorgd door het nieuwe kabinet, zoals Rutte 1 en 2 dit hebben gedaan. Deze toplaag van Nederland is er na 2008 minstens 10% op vooruitgegaan, waar de meesten van ons (en zeker de grote onderlaag, inclusief het grote aantal ouderen in die groep) hebben moeten inleveren…….

Dat de VVD niet veel meer stemmen heeft verloren, is vooral te danken aan het beschermen van de huizenkopers. De VVD heeft de huizenbubbel op spanning weten te houden, een bubbel die vroeg of laat zal barsten, zoals zelfs het IMF en de Wereldbank moeten toegeven……..

Dat de SP verloor was te voorzien, men wilde te graag regeren en liet dat de laatste 4 jaar, onder de hoede van de rode kneus Roemer, keer op keer weten. Dit leidde tijdens het desastreuze beleid van Rutte 2, tot het matigen van de standpunten, waar men godbetert liet weten, wel water bij de wijn te willen doen, als dat regeren mogelijk zou maken………

Uiteraard was de keus voor Roemer een faliekante fout, echter te vrezen valt, dat deze sufferd aan zal blijven als het gezicht van de SP en mensen dat is bepaald geen mooi ‘gezicht’, zoals ik zojuist betoogde….. Tijd voor een grote schoonmaak, weg met Roemer en een aantal andere lichtgewichten. Gelukkig heeft van Bommel al aangekondigd te vertrekken uit de Kamer, nu maar hopen, dat hij niet een politiek (grofgraai) baantje gaat vervullen, dat zou de SP nog meer schaden…..

Gelukkig dat ook de Partij voor de Dieren fiks heeft gewonnen, de partij die net als de SP nog (redelijk) links genoemd kan worden.

Als de SP haar zeilen niet bijzet, wordt het de hoogste tijd voor een nieuwe echt socialistische partij!!

* Mensen die tegen-, op- of onder de armoedegrens moeten leven en ja, dat is 3 keer in armoede leven, dit in ons puissant rijke Nederland…….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Jesse Klaver: Turkije moet in de NAVO blijven……… AUW!!!

De ‘jessias’ van ‘GroenLinks’, oplichter Klaver, die een radicaal andere koers wil gaan varen en ‘over links’ desnoods met de VVD wil regeren, sprak zich vanmiddag in Kots kamerbreed (Radio1) uit over Turkije. Onderwerp uiteraard het bezoek van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken, die hier reclame wilde maken voor de reli-fascistische dictator van Ankara, opperhufter Erdogan.

Klaver was het natuurlijk eens met de beslissing van Nederland, de minister niet op de normale manier, per vliegtuig toe te laten. Daar valt overigens nog wel het e.e.a. over te zeggen, bijvoorbeeld waarom mag massamoordenaar Netanyahu hier zelfs de Tweede Kamer toespreken?? Dezelfde Netanyahu die Nederlanders van joodse komaf oproept naar Israël te emigreren en hen keer op keer oproept zijn fascistische apartheidsregering te steunen…….

Boonman, de neoliberale presentator van Kamerbreed, stelde met een gemaakt verontruste stem, hoe het dan met het lidmaatschap van de NAVO moet (als de ruzie tussen Erdogan en Nederland/de EU nog verder op zou lopen)……. Klaver stelde beslist, dat Turkije in de NAVO moet blijven, immers als hij zegt, dat Turkije wat hem betreft uit dit uiterst agressieve bondgenootschap gezet moet worden, zou de kans op regeren met de VVD en andere politieke lobbyisten van het militair-industrieel complex in gevaar komen…… (de kans waar Klaver eerder aan refereerde en waar hij zelfs de SGP en CU als regeringspartner noemde >> klik voor dat bericht op het label met zijn naam, dat u onder dit bericht terugvindt)

Turkije, een land dat vluchtelingen onder erbarmelijke omstandigheden opsluit, verstoken van de meest elementaire hulp, afgesloten van advocaten, mensenrechtenorganisaties en de pers….. Turkije het land dat vluchtelingen uit oorlogsgebieden Irak en Afghanistan zonder pardon en met geweld terugstuurt de oorlog in, wat het overigens zelfs met Syrische vluchtelingen maar al te vaak doet……. Turkije waar de vrijheid van meningsuiting tot staatsvijand is verklaard, waar een ongelofelijk aantal journalisten worden vastgehouden en als ‘ze geluk hebben’, worden gemarteld……. Turkije het land dat dorpen en steden van Koerden bombardeert en op andere manieren dat volk terroriseert……. Turkije dat illegaal Irak en Syrië is binnengevallen, om daar zogenaamd IS te bestrijden…….. Turkije dat aantoonbaar IS, Al Qaida en andere ‘gematigde terroristen van wapens en andere goederen heeft voorzien en afhielp van olievoorraden………

Dat Turkije wil de GL jessias Klaver in de NAVO houden…………. Wat een enorme nitwit en hufter, bah!!

Overigens: in GroenLinks is ook de PSP opgegaan, dat in acht genomen, zou voor Klaver voldoende moeten zijn, te eisen dat Nederland uit de NAVO stapt!! De NAVO, het instrument van de VS om met geweld chaos te creëren, zoals dit in Libië werd gedaan. Dezelfde NAVO dat volkomen tegen de afspraak in nu voor de grens van Rusland staat en daar met vuur speelt…….. Maar nee, Klaver vindt het wel best als mensen voor olie, handel en macht massaal worden vermoord……

‘GroenLinks?’ AsgrauwRechts!!

Denkt u daar a.u.b. aan, als u van plan om woensdag a.s. op GroenLinks te stemmen en geeft het door!

Voor meer verkiezingsberichten met Klaver, dan wel andere berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

PS: wedden dat Klaver achter het vluchtelingenverdrag met Turkije staat, ook al is dat een flagrante schending van het VN vluchtelingenverdrag!

Voorts: ik was alleen in staat om het begin van het gesprek af te luisteren, dat verder met de rode SP kneus Roemer en CDA volksverlakker met de houten kop van Haersma Buma, werd gevoerd, daarna steeg mijn bloeddruk, parallel aan mijn maaginhoud tot schrikbarende hoogte……

Mariëtte Patijn (FNV): “Stem links”. Ze wil niet zeggen op welke partij: een teken aan de wand!!

Vanmorgen op Radio1, Mariëtte Patijn, lid Raad van Bestuur van de FNV.

Viel later in het gesprek (rond 10.17 u.) toen ik haar hoorde zeggen, dat mensen links moeten stemmen.

Presentator de Zwart vroeg aan Patijn welke partij ze dan voor ogen had, waar hij de ‘PvdA’, ‘GroenLinks’ en de SP noemde……. Onbegrijpelijk dat nooit de Partij voor de Dieren wordt genoemd in dit rijtje, waar men om totaal onbegrijpelijke redenen regelmatig D66 als links neerzet…… Het neoliberale D66……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Terug naar de vraag van de Zwart, of beter gesteld, het antwoord van Patijn: “Stem links” bleef het advies. Als vakbondsvertegenwoordiger is het niet haar taak, uitgebreider advies te geven, aldus Patijn……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Je reinste kul natuurlijk, zeker als je ziet, dat de PvdA haar verkiezingsprogramma van 2012 in de prullenbak schoof en koos voor een neoliberaal VVD beleid…..

‘GroenLinks’ heeft middels haar jessias Klaver laten weten, dat de partij wil samenwerken met alle partijen, behalve de PVV……… Klaver liet zelfs weten een regering met de VVD en/of de fundamentalistische partijen SGP en CU niet uit te sluiten; nou dan weet je wel wat er met de rechten van arbeiders gebeurt……… Bovendien als je ziet, welke maatregelen en wetten van Rutte 2 door GL werden gesteund, zoals het asociaal leenstelsel, is het ongelofelijk dom om GL te stemmen! De belangen van de arbeiders zijn allesbehalve in goede handen bij oplichter Klaver en zijn  partij……

Het is dan ook duidelijk: Patijn ziet zich in de toekomst wel deelnemen aan de politiek en tja tegen die tijd kiest ze voor de grootste ‘linkse’ partij, waar de PvdA en GroenLinks duidelijk haar voorkeur hebben!!

Het zou bij wet verboden moeten worden, dat vakbondsbonzen de politiek ingaan en omgekeerd politici voor een vakbond gaan werken. Immers vakbondsmensen dienen de belangen van de arbeiders te behartigen en niet die van een (grote) politieke partij, die als het erop aankomt, schijt hebben aan de belangen van arbeiders………

Omgekeerd geldt hetzelfde, politici van de grote ‘linkse partijen’ zouden het belang van het volk moeten dienen, ze zijn immers volksvertegenwoordigers, dat dit gelijk opgaat voor arbeiders, wil niet zeggen dat dit beloond dient te worden met een topfunctie in een vakbond! In beide gevallen stinkt de zaak een uur in de wind!! Overigens geldt hetzelfde voor politici die na hun politieke loopbaan gaan werken voor grote bedrijven. Daar krijgen deze figuren altijd topfuncties als beloning voor bewezen lobbydiensten als volksvertegenwoordiger……

Als u a.s. woensdag voor de rechten: -van arbeiders (ook die in pak en stropdas), -werkloos geworden mensen door wanbeleid van Rutte 2 (gesteund door o.a. GL en uiteraard regeringspartij PvdA) en -huurders wilt stemmen, stem dan a.u.b. PvdD of SP! Geeft het door!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik dan op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Jesse Klaver sluit regeren met de VVD en de SGP niet uit……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het is Jesse Klaver van GroenLinks nu echt geheel en al in de bol geslagen, staande naast z’n schoenen, stelde de ‘GroenLinks’ lijsttrekker in het RTL verkiezingsdebat: “De PVV is de enige partij die ik uitsluit………” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dat was het nog niet mensen, op de vraag van SP rode kneus Roemer, ging Klaver verder met te zegen dat het volgens hem onverstandig is om meer partijen uit te sluiten……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nog was dat het niet beste bezoeker,want volgens Klaver: “Uiteindelijk gaat het in een democratie erom dat je elkaar altijd moet proberen te vinden.”

Ja, elkaar vinden, zelfs als je daarvoor maatregelen moet goedkeuren, die een abortus of euthanasie bemoeilijken, of als je moet inleveren op verplichte fatsoenlijke seksuele voorlichting in schoolverband, dus ook over LGTB liefde…… Of wat dacht je van het akkoord gaan met de aankoop van de waardeloze JSF? Of over het deelnemen aan heilloze agressieve militaire acties, in landen waar we geen bliksem te zoeken hebben…… Of om mee te gaan in het oorlogshitsen tegen de Russen en kapitalen uitgeven aan oefeningen langs de Russische grens, alweer: waar we niets te zoeken hebben!! Of mee gaan in het steeds verder ophogen van de budgetten voor defensie en de geheime diensten, terwijl we al miljarden betalen voor de eerder genoemde (illegale) militaire acties elders en grootscheepse militaire oefeningen……. Wat betreft de geheime diensten: die laten keer op keer zien, dat: -ze niet berekend zijn op hun taken, -ze niet kunnen samenwerken met buitenlandse diensten -ze niet efficiënt kunnen werken…… Mensen ik kan zo nog wel even doorgaan, maar de boodschap lijkt me duidelijk!

Waarschijnlijk ziet de verwaande kwast Klaver, door wie onlangs een meisje schijnt te zijn flauwgevallen, zich werkelijk als een messias, zoals ze de blaaskaak liefkozend de ‘Jessias’ plegen te noemen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Een messias die het volk moet verenigen onder de kleuren van het valse ‘GroenLinks’, dat ook afgelopen periode met veel neoliberale zaken instemde, zoals het asociaal leenstelsel voor studenten. We zien in de VS wat daar van komt en toch werd het doorgezet met steun van GL………

Klaver wil wel in een kabinet met van der Staaij en Rutte, zelfs al moet hij daarvoor troepenverplaatsingen in de richting van de Russische grens goedkeuren…….. Als Klaver maar met z’n reet op het regeringspluche kan zitten.

Snap trouwens niet wat die meiden in Klaver zien, het lijkt wel of de zak chronisch de bof heeft…… En dan dat geouwehoer op driftig ADHD niveau……..

‘GroenLinks’ heeft zich als bestuurderspartij al laten zien in de gemeentelijk en de provinciale politiek, en mensen….. laat ajb zitten, allemachtig wat een hypocrieten! Zo was GL in Den Haag mede hoofdverantwoordelijk voor de Centrum Ring, waardoor met name de arme wijken een berg verkeer te verstouwen hebben gekregen….. Dan was daar nog het gevalletje met de Amsterdamse wethouder Vos en de Probo Koala………. Ook stemde de lokale afdelingen van GL in een aantal plaatsen (zoals Den Haag) in, met de sloop van een enorm contingent aan sociale huurwoningen…..

Denk daar ajb aan, als je a.s. 15 maart van plan bent te stemmen op de valse GL messias Klaver, dan wel een ander volksverlakkerslid van zijn asgrauwe neoliberale partij en geeft het door!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de abels, die u onder dit bericht terug kan vinden

Jesse Klaver op de Nationaal ZorgFonds manifestatie: “Asscher is niet de vijand!” AUW!!!

Afgelopen zaterdagmiddag vond de Nationaal ZorgFonds manifestatie plaats op het Malieveld. Eén van de sprekers was PvdA grootoplichter Asscher.

Asscher werd volkomen terecht uitgejouwd door het aanwezige publiek. De jessias van GroenLinks, ADHD sukkel Klaver voegde het publiek toe, dat Asscher niet de vijand is (en men hem dus niet moest uitjouwen….) ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Asscher heeft zich de laatste 4 jaar ontpopt tot de schrik van de arbeiders, uitkeringsgerechtigden en de grote onderlaag in het algemeen! Deze kwast uitjouwen is, zoals gezegd, meer dan terecht!

Jammer dat het publiek niet meteen Klaver heeft uitgejouwd voor z’n suffe opmerking. Een opmerking ingegeven door het pluche, immers mocht de PvdA op 15 maart a.s. onverhoopt toch meer stemmen behalen dan nu voorzien, zou er wel eens een kabinet gesmeed kunnen worden, waaraan zowel PvdA als GroenLinks deelnemen…..

Vergeet niet, dat GroenLinks in een fiks aantal zaken mee stemde met het inhumane PvdA/VVD kabinet Rutte, neem alleen al het meer dan achterlijke asociale leenstelsel voor studenten, waarmee de klassenmaatschappij nog meer vorm kreeg onder dit genoemde afbraakkabinet……. Hoe bedoelt u, GroenLinks….?

Klaver is zo regeringsgeil als de pest en hij houdt z’n ijzer in het vuur, zonder de schepen achter zich te verbranden, om eens een paar cliché’s aan te halen…..

Wat een vervelend hufterig oplichtertje die Klaver, gadver!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.