NOS helpt mee haat en angst te zaaien tegen/voor antiracisten, die zich verzetten tegen racisten in de gemeenteraden…….

De onafhankelijke zendgemachtigde NOS sprak afgelopen zondagmorgen in de nieuwsberichten op Radio1 over een die dag geplande demonstratie van antifascisten en anderen tegen racisten in het lokale bestuur. Daarbij had de NOS redactie het gore lef in haar bericht te stellen dat steek en slagwapens meedragen in de demonstratie verboden was…….

Slag en steekwapens zijn (gelukkig) altijd verboden in het openbare gebied en een stiletto mag je bijvoorbeeld niet eens thuis hebben, zoals dit ook met vuurwapens het geval is……

Het is dan ook duidelijk dat de NOS bezig is (nogmaals: de NOS is een onafhankelijke zendgemachtigde) partijen als de VVD, CDA, PvdA, D66, ‘Christen’ Unie, SGP, PVV en alle andere fascistische fracties, te helpen mensen te criminaliseren die zich verzetten tegen de verdere fascismisering van de maatschappij….. Een loffelijk streven, immers één grote door fascisten begonnen oorlog was er één teveel!! Ook dat waren fascisten met een walgelijk racistische agenda…….

Tip voor de NOS nieuwsredactie: meldt bij een volgende antiracistische, antifascistische demonstratie, of bijvoorbeeld een demonstratie tegen smerig regeringsbeleid, ook even dat vuurwapens als pistolen, pistoolmitrailleurs, andere automatische wapens en raketwerpers verboden zijn door de Amsterdamse politie……..

De NOS is totaal ongeloofwaardig en uitermate schunnig bezig!! (blijkbaar vindt de NOS nieuwsredactie het wel oké dat racisten worden getolereerd in de gemeenteraden, de regionale besturen en uiteindelijk in het landelijke bestuur………)

De zogenaamd onafhankelijke NOS wordt o.a. met ons belastinggeld op de been gehouden………..

Ga je nog stemmen? Stem ajb niet op ‘GroenLinks’, PvdA en SP! (plus de andere hiervoor genoemde partijen, waar je de lokale leefbaren aan toe kan voegen)

PS: het organiserende Comité 21 Maart deed volkomen onterecht een knieval voor de politieke partijen PvdA, GroenLinks en SP, daar deze tegen de volgende leus waren: ‘Geen Racisten in de Raad…..’ Deze partijen wilden er geen actie tegen de PVV en FvD van maken en zegden daarom hun medewerking af…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Alsof je tegen racisme kan protesteren zonder de partijen te noemen die dit fascistisch gedachtegoed uitdragen!! De leus werd, zonder dat dit enig effect had op weigering van de PvdA, de SP en ‘GroenLinks’ deel te nemen aan de demonstratie, veranderd in: ‘Geen Racisme in de Raden…..’ Daarmee gaven deze partijen nog eens aan dat ook in hun gelederen fascisten te vinden zijn……

Jesse Klaver wil van GroenLinks een partij voor de ‘gewone Nederlander’ maken en zo Rutte aftroeven…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het is de Jessias van GroenLinks, Klaver, nu echt in de parmantige bol geslagen. Vanmorgen maakte hij bekend dat hij van GroenLinks een partij wil maken voor ‘de gewone Nederlander……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Alsof de VVD de grote winnaar was van de verkiezingen eerder dit jaar, gaat Klaver zich dus inzetten voor de ‘gewone Nederlanders’, u weet wel mensen die Rutte vaak noemt en ook wel aanduidt in combinatie met de woorden ‘normaal’ en ‘hardwerkend’, termen die hij op zijn beurt duidelijk heeft gepikt van de valswitte haatprofeet Wilders en zijn fascistenkliek…….

Met andere woorden zou je kunnen stellen dat Klaver, als Rutte is aangestoken door het ‘fascisme-virus’ overgoten met een ‘nationalistische saus’, een virus dat zich langzaam maar zeker verspreid op het Binnenhof (de stank in de Haagse binnenstad, vooral in de buurt van het Binnenhof is dan ook niet meer te hachelen……).

Niet zo vreemd deze woorden van Rutte en Klaver, zeker als je naar die laatste verkiezingen eerder dit jaar kijkt, waar Wilders met zijn fascisten PVV beweging, een grote winst behaalde. Oké, ook GroenLinks won godbetert een aantal zetels, maar voor grofgraaier en volksverlakker Klaver is het nooit genoeg, zoals u waarschijnlijk al begrepen had, desnoods via de zwarte weg…….. Er staan ten slotte niet voor niets gemeenteraadsverkiezingen voor de deur……

GroenLinks heeft niets (althans heel weinig) met ‘Groen en Links’ te maken. Klik voor een flink aantal voorbeelden op de labels: GroenLinks, Halsema, van Ojik, Jesse Klaver, Marijke Vos en van Alphen, labels die u direct onder dit bericht terug kan vinden. Het kan zijn dat u na een aantal berichten, het laatst gelezen bericht herhaald ziet worden, dan weer even opnieuw op het bewuste label onder dat bericht klikken.

PS: ‘t viel me nog mee dat Klaver niet sprak over ‘de gewone witte Nederlander…….’

Bas Eickhout (‘GroenLinks’ EU) was vanuit Bonn wel tevreden over het Rutte 3 regeerakkoord……….

Mensen, vorige week woensdag donderde ik weer eens met een enorme klap van m’n stoel, toen ik ‘GroenLinks’ EU grofgraaier Eickhout op BNR (na 8.30 u.) hoorde zeggen dat hij wel tevreden is over de ‘milieu ambities’ van Rutte 3…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De over een keeshondendrol getilde zakkenwasser Eickhout was in Bonn voor de zinloze klimaattop, die het akkoord van Parijs in goede banen moet leiden. Nederland wil meer dan de klimaattop van Parijs beoogt, aldus Eickhout en daar is hij uiterst tevreden over….. Tja, Eickhout, jij zou toch na intussen 7 jaar kabinetten Rutte moeten weten, dat tussen wat er door die kabinetten wordt gezegd en wat er in werkelijkheid gebeurt, een afstand van meer dan 10.000 kilometer ligt……

Zo wil Rutte niet de zwaar uitstotende bedrijven aanpakken, maar uit de belastingen, die u en ik opbrachten, CO2 opslag bewerkstelligen, ofwel met ons geld voor de bedrijven het vuil onder het tapijt vegen, zodat die smerige bedrijven lekker door kunnen gaan met hun vervuiling………..

Of wat dacht u van het handhaven van de maximumsnelheid op 130 km/u…. Dit in een land met een luchtkwaliteit die tot één van de slechtsten in de EU behoort……. Hoe kan een ‘GroenLinks’ politicus dit als best positief zien…??

De Nederlandse kolencentrales blijven open tot 2030, terwijl de op gas gestookte centrales voor een groot deel stil zullen blijven liggen, centrales die aanmerkelijk ‘schoner’ zijn dan kolencentrales……. Héééééél ambitieus Eickhout………

Dan is er nog de intensieve martelveehouderij, waarin jaarlijks 500 miljoen dieren worden groot en dood gemarteld, dieren die een enorme hoeveelheid van het sterke broeikasgas methaan produceren, waardoor Nederland netto onevenredig veel bijdraagt aan de klimaatverandering (die tegen het eind van de eeuw de 3 graden fiks zal overstijgen, zelfs al zouden de volkomen ontoereikende doelen, overeengekomen op het klimaatakkoord van Parijs, vandaag nog zouden worden doorgevoerd……)……. Rutte 3 is niet van zins daar ook maar iets aan te veranderen en met het CDA en de ‘Christen’Unie naast de VVD, zal die intensieve veehouderij verder worden gestimuleerd te groeien…….. Ook dat is geen probleem voor Bas Eickhout……..

Eickhout? Rijp voor een geriatrische instelling!!!!!

Zie ook:

Klimaattop Madrid: de grote vervuilers hebben veel te veel invloed‘ (en zie de links in dat bericht)

Klimaattop Madrid bij voorbaat mislukt

Milieubelasting: burgers betalen 2/3de van de milieubelasting……. Van Tongeren (GL) vindt dat bedrijven daarvoor niet veel meer moeten betalen……

Planbureau voor de Leefomgeving wil consument belasten voor uitstoot bedrijven en is tevreden met Rutte 3 milieubeleid…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Rutte roept op tot samenwerking, in het belang van het volk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Beste bezoeker, hier een bericht dat onterecht tussen de stapels concepten verdween, vandaar dit bericht dat ik op 5 november jl. had moeten publiceren. Rutte kwam in de dagen voorafgaand aan 5 november zogenaamd met een uitgestoken hand naar de oppositie en riep op tot samenwerking in het belang van het volk……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ten eerste kent Rutte maar één ‘soort volk’: de gewone ‘hardwerkende Nederlanders’, dus niet de mensen die door zijn schuld en z’n afbraakkabinetten de laatste 7 jaar hun baan verloren, niet weer aan de bak komen en veelal aan de grond zitten………

Ten tweede is het kabinet Rutte 3 er helemaal niet voor het volk, maar voor de (grote) bedrijven en de welgestelden, dat blijkt overduidelijk uit het smerige regeerakkoord……..

Oud-Kamervoorzitter en PvdA volksverlakker Verbeet vindt die uitgestoken hand van Rutte mooi, zo liet ze op 4 november jl. in TROS Kamerbreed weten ….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ‘De geluiden uit de samenleving bereiken de politici niet, dat is niet de schuld van die politici’, zo luidde een volgende achterlijke uitspraak van Verbeet….. De geluiden uit de samenleving bereiken dagelijks de regeringsgetrouwe media en een politicus die dit niet opvangt moet wel doof en blind zijn……..

Het gaat erom welke geluiden de politici niet willen horen of zien, zoals het geluid van een meerderheid die een EU-grondwet niet zag zitten, of het geluid van een meerderheid die geen uitbreiding van de al veel te grote (en overbodige) EU wil en dan is er nog het geluid van een groot deel van de Nederlandse bevolking (en die uit andere EU landen) die geen vrijhandelsverdragen met de VS en Canada (TTIP resp. CETA) wensen, daar deze niet in het belang zijn van het volk, maar van de (grote) bedrijven…. Sterker nog: als het volk een referendum wil, probeert men dit op alle mogelijke manieren te frustreren…. Nu schijnt zelfs een meerderheid in de Tweede Kamer het raadgevend referendum te willen afschaffen….. ‘Maar geluiden uit de samenleving bereiken de politiek niet…….’

Remkes, de naar lucht happende VVD vis, de commissaris van de koning in Noord-Holland, ook aanwezig in voornoemd programma, was het uiteraard geheel eens met Rutte en Verbeet, waar de neoliberale zever Boonman, de presentator, zich ‘natuurlijk’ achter schaarde ……. Remkes vond ‘t verder nodig om GroenLinks en de SP een paar keer de mantel uit te vegen, daar zij het tijdens de regeringsonderhandelingen lieten afweten……… ha! ha! ha! ha! ha! ‘Logisch toch’ dat de SP, de partij die samen met de partij voor de Dieren zo ongeveer als enigen nog iets met socialisme te maken hebben, zou moeten aanschuiven bij een kabinet voor ondernemers en welgestelden…….. Wat een gek!! (wat betreft GroenLinks zou je Remkes nog zijn gelijk kunnen geven, daarover zo meer)

Ook stelde Remkes dat de politici tegenwoordig teveel beloven, dat moeten ze niet doen……ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, dat moeten ze niet doen, zoals Rutte die de kiezers in 2012 € 1.000,– beloofde, maar nooit leverde. Alsof ze werd gestoken door een horzel, reageerde Verbeet met het commentaar dat het uitmaken van Rutte als leugenaar door haatprofeet Wilders, vreselijk was…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoe noem je een leugenaar dan: ‘jokkebrok……??’ Ach ja, niet vreemd dat Verbeet dit vreselijk vindt, immers als er de laatste 5 jaar één partij was, die ongelofelijk hard heeft gelogen, was het de PvdA wel!!!

In Nederland hebben de politici de volksvertegenwoordiging ingeruild voor een bedrijvenvertegenwoordiging………. Zelfs GroenLinks doet daar aan mee, zie bijvoorbeeld:  ‘Bas Eickhout (‘GroenLinks’ EU): het is nodig dat glyfosaat nog 5 jaar gebruikt mag worden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (en wat schuift dat Bas..??)

Bas Eickhout (‘GroenLinks’ EU): het is nodig dat glyfosaat nog 5 jaar gebruikt mag worden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nogmaals heeft een topgraaier van ‘GroenLinks’, dit keer EU parlementariër Eickhout*, laten zien dat GL gecorrumpeerd is…….. Oké, niets nieuws en Eickhout heeft dit al eerder bewezen, maar dit keer gaat de uitspraak van deze ‘groene’ volksverlakker wel heel ver………

In Vroege Vogels** (VV) van gistermorgen werd Eickhout gevraagd of naar zijn mening het landbouwgif glyfosaat, o.a. gebruikt in  Roundup, door de EU verboden zal worden…….

Bentveld, de presentator en vriend van jagers, vroeg Eickhout naar de uitlatingen van een toxicoloog een paar weken geleden in VV over glyfosaat en diens opmerking dat er geen alternatief is voor glyfosaat…… Daar kan Eickhout zich wel in vinden, ook volgens deze nepgroene en valslinkse hufter is er inderdaad geen alternatief voor glyfosaat……….

Vandaar dat Eickhout stelde, dat glyfosaat pas over 5 jaar verboden moet worden, zodat de professionele gebruikers tijd hebben om een alternatief te zoeken…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom de ‘groene en linkse’ politicus Eickhout heeft nog nooit gehoord dat er zoiets als het ecologisch keurmerk is, een keurmerk dat wordt verleend door Skal en alleen wordt gegeven, als de (professionele) teler een paar jaar lang geen gif heeft gebruikt. Maar nee, Eickhout ziet liever een ander gif dan het eindelijk afstappen van alle soorten landbouwgif………

Tot slot kan je hier verder uit opmaken dat GroenLinks schijt heeft aan het uitsterven van insecten, een teruggang van 75% van het aantal insecten in de laatste decennia……. De grote bestuivers als bijen en hommels sterven langzaam maar zeker uit en daar heeft GroenLinks geen probleem mee, gewoon glyfosaat blijven gebruiken en ‘snel’ (5 jaar…) overstappen op een ander landbouwgif……..

Overigens zijn niet alleen insecten het slachtoffer van dit gif, ook de volksgezondheid (van ons allen) komt in gevaar door deze letterlijke kankerzooi!! geen probleem voor GL, spuiten maar………..

*  De ‘groene’ fractie in het EU parlement is overigens een op macht beluste fractie, die desnoods het eigen land verkoopt, om maar macht uit te kunnen oefenen. Het is dan ook niet voor niets dat GroenLinks een sterk voorstander is van de EU…….. U kent waarschijnlijk het cliché: ‘macht corrumpeert’, hoewel een cliché, nog steeds een waarheid als een koe!



** De laatste maand wordt er bij het noemen van Vroege Vogels niet meer alleen VARA genoemd als maker van dit programma, maar ook BNN, waarbij deze laatste als eerste wordt genoemd….. Blijkbaar een poging om het ‘jonge publiek’ van BNN (30 plus) te strikken voor dit programma…… Daarbij heeft men tegelijkertijd het programma onderdeel ‘Vroege Vogels Nieuwsoverzicht’ laten vallen. Waarschijnlijk zou dit onderdeel het regeringsgetrouwe BNN afschrikken, al moet ik daar onmiddellijk bij vertellen, dat dit Nieuwsoverzicht ook onder VARA naam weinig negatieve berichten over bijvoorbeeld Rutte 2 gaf en als dat wel gebeurde, noemde men steevast niet de verantwoordelijke partij, als dit de PvdA betrof…….

Zie ook: ‘Op aardbei zes keer meer landbouwgif dan op ander fruit………‘ (vergeet niet dat al het gif dat u binnenkrijgt, zich stapelt op het gif dat u al heeft ‘verzameld’, niet alleen door het eten van groente en fruit, maar ook door het gif dat u in stedelijk gebied en/of nabij snelwegen binnenkrijgt via uw longen…… Afzonderlijke giftsoorten  die volgens ‘wetenschappers’ binnen de normen blijven en geen kwaad kunnen voor de volksgezondheid, waar deze flapdrollen niet spreken over de stapeling van alle soorten gif, die tezamen uw gezondheid wel degelijk ernstig kunnen schaden….)

Glyfosaat, kankerverwekkend gif in Roundup, gevonden in bijna alle bier en wijn

Monsanto’s kankerverwekkende glyfosaat aangetroffen in ontbijtproducten voor kinderen…….

Greenpeace vraagt Australische regering de verkoop van Roundup aan banden te leggen, nadat een VS rechter oordeelde dat het gif kankerverwekkend is…..‘ (plus rechter in Californië oordeelt dat glyfosaat kankerverwekkend is)

Monsanto wordt eindelijk vervolgd voor de verkoop van kankerverwekkend glyfosaat

Bayer/Monsanto: de vergiftiging van de aarde. Hoe kunnen fabrikanten van pesticiden en transgene zaden nog rustig slapen…..???

Obama, ‘kampioen natuur en milieu’ tekent lobbydocument Monsanto……..

Bayer/Monsanto: de vergiftiging van de aarde. Hoe kunnen fabrikanten van pesticiden en transgene zaden nog rustig slapen…..??

Bayer oefent druk uit op Nederland voor nieuw ‘bijengif…….’

TTIP: wat ons te wachten staat >> verboden labeling van o.a. genetisch gemanipuleerde voeding……

Van Dam (PvdA staatssecretaris), Monsanto lobbyist….. EU tekent waarschijnlijk voor nog 7 jaar lang vergiftiging mens en dier met glyfosaat………

Monsanto ‘liefdadigheidsorganisatie die zich inzet voor wereldvoedselprobleem……

Monsanto en EPA hebben samen Roundup veilig verklaart >> Alweer een ‘samenzweringstheorie’ verheven tot waarheid

Timmermans’ Europese Commissie dreigt in strijd met de regels het kankerverwekkend glyfosaat, opnieuw toe te laten op de EU markt………….

EU: verbiedt het uiterst gevaarlijke glyfosaat voorgoed!‘ (Helaas te vroeg gejuicht..)

Kamp (VVD) glyfosaat gifmenger van het jaar!

Glyfosaat, de leugens van Monsanto over dit kankerverwekkend gif……….

Glyfosaat, een kankerverwekkend gif, nu ook gevonden in honing en graan……..

EPA tegenstrijdig over glyfosaat >> EU ‘politici’ laten als ware lobbyisten van o.a. gifmenger Monsanto het kankerverwekkende Roundup nog eens 5 jaar op ons los….

Zie daarnaast ook: Verbied gebruik glyfosaat tot er bewijzen zijn (De Standaard)http://www.standaard.be/cnt/dmf20170426_02852617 en: Monsanto koopt wetenschap die de “onschuld” van glyfosaat bewijst.http://www.dewereldmorgen.be/artikel/2017/03/27/monsanto-koopt-wetenschap-die-de-onschuld-van-glyfosaat-bewijs

Van Ojik (‘GroenLinks’): Macron is de wens van het Franse volk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen zaterdag in TROS Kamerbreed,’GroenLinks’ volksverlakker van Ojik en Renske Leijten, één van de op macht beluste SP’ers.

Verder totaal oninteressant, totdat ik van Ojik hoorde opmerken, dat Macron de wens is van het Franse volk…… Mensen je kon me oprapen! Wat een enorme nitwit die van Ojik! Ten eerste heeft maar 40% van de kiezers op Macron gestemd (dus mensen die de moeite namen om te stemmen), daarnaast heeft een fiks deel van die Fransen alleen op Macron gestemd, om het fascistische Front National van Marine le Pen tegen te werken……..

Van Ojik die een paar keer terecht op z’n nummer werd gezet door Leijten, had het niet meer, maar voor hij uitgebreid Leijten ‘de les kon lezen’, gaf een aanwezige ‘wetenschapper’ Leijten gelijk met haar uitlating dat er strategisch was gestemd op Macron. Daarop zei van Ojik, zich totaal belachelijk makend, dat het maar goed was dat er tijdens het gesprek een wetenschapper aan tafel zat………..

Jezus wat een griezel die van Ojik, gadver!!!

PvdA, GroenLinks en D66 tegen bindend referendum, weg met de democratie!

De PvdA, ‘GroenLinks’ en D666 hebben hun steun voor een bindend referendum ingetrokken. Dat zit zo: deze ‘democratische partijen’ waren wel voor een bindend referendum, echter alleen als ze weten dat de uitslag van te voren positief voor hen uitpakt…… Tja, dat weet je natuurlijk niet………

De leugens over Oekraïne werden door een fiks deel van de bevolking niet geslikt en zo viel het Oekraïne-referendum negatief uit voor de partijen, die blindelings alle leugens slikten van de fascistische junta o.l.v. de ongelofelijk corrupte neonazi-vriend Porosjenko en zijn vrienden in de VS, die hem middels een door de VS georganiseerde opstand, met een daarop aansluitende staatsgreep aan de macht hebben gebracht………….. 

Maar nee, het voorgaande wordt niet geloofd door de voornoemde partijen, ook al liggen de bewijzen daarvoor hoog opgetast……..

Vandaar dat het referendum zo onverwacht verkeerd uitpakte voor de partijen, waaronder GL van ‘jessias’ (jasses zou beter zijn) Klaver, u weet wel, die met vernieuwende politiek zou komen, maar nu tegen een verdere democratisering is……….

Vanmorgen in Standpunt NL, o.a. de oude VVD psychopaat Wiegel, uiteraard een fel tegenstander van welk referendum dan ook. Politici moeten niet toegeven aan partijdiscipline en zouden daarmee de bevolking de garantie kunnen geven, dat hun belang te allen tijde wordt behartigd……. Zoals u begrijpt, is volgens Wiegel een referendum daarmee overbodig gemaakt……

Nee, niet toegeven aan partijdiscipline, maar eigen verantwoordelijkheid nemen, aldus Wiegel, zelfs als je daarmee het grootste deel van  de bevolking tegen je krijgt…….. Dat moet je dan wel uitleggen, aldus het orakel uit Vledder…….. Politiek is voor moedige mensen, zo vervolgde hij……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja en dan vooral moedig de  belangen van bedrijven behartigen en schijt hebben aan het klootjesvolk……

Nu dacht ik toch echt, dat er ook bij de VVD ten tijde van Wiegel een fikse partijdiscipline bestond, ‘maar goed’: eens een oplichter……….

Een inbeller merkte op, dat een referendum onverantwoord is geworden, doordat de meeste burgers bewust dom worden gehouden door de media en door de enorme berg aan reclameleugens die mensen dagelijks over zich heen krijgen…… De neoliberale presentator Kockelman zei daarop tegen deze man, dat hij toch ook andere media kan volgen op het internet…… Alsof deze afhankelijke koekenbakker niet weet, dat de mensen die hij en z’n collega’s dagelijks voorliegen, deze leugens echt niet zullen controleren op waarheid via de sociale media………… Echter het is meer dan dat: ook het onderwijs systeem maakt de jeugd niet wegwijs in de politiek en de media, sterker nog: veel leugens in de media, worden later gewoon opgenomen in geschiedenisboeken, m.a.w. ook het onderwijs is verantwoordelijk voor het dom houden van mensen…….

Moet zeggen, dat ik met de hierboven aangehaalde inbeller deels wel gelijk heeft, echter je zou voor en na de invoering van een bindend referendum, de bevolking moeten leren hoe ze de media moeten lezen, leer ze waar een andere kijk op het nieuws te vinden is en ze zich een ander beeld kunnen vormen van een onderwerp, dan de voorgekauwde berichtgeving in de afhankelijke media, die er alleen is, om de bestaande status quo te bewaren……..

Daarover gesproken: ook als er geen bindend referendum komt, zal men de burger wegwijs moeten maken in de media en ophouden over ‘fake news’ (nepnieuws) dat nu juist vooral van de reguliere media komt, neem de berichtgeving van deze media over de illegale oorlogen van de VS tegen Afghanistan, Irak, Libië en nu weet tegen Syrië……………. Als deze ‘heropvoeding’ wat betreft het nieuws en de media in het algemeen niet gebeurt, zal de het fascisme in de EU steeds verder groeien, ofwel een heropstanding van het fascisme van voor WOII……. De reguliere media doen na de verkiezingen in Nederland, GB, Frankrijk en afgelopen weekeinde in Duitsland, alsof de fascistische partijen zijn afgestraft, dit daar ze niet onmiddellijk de grootste partij werden, echter die fascistische partijen, zoals de PVV van de valswitte Venlose haatprofeet Wilders, worden langzaam maar zeker steeds groter en dat zelfs met fikse percentages……..

Nogmaals: het is een schande dat de PvdA, GroenLinks en D66 nu tegen uitbreiding van de democratie zijn, dit daar de uitkomst van een paar referenda hen niet goed uitkomt……… Dat tweede referendum was overigens de Brexit in GB……

Macron, de Franse president, gaf gisteren nog eens aan waarom we af moeten van de EU, met zijn lulpraatje, voor meer macht aan de EU en een EU interventiemacht……. Schoft Macron stond overigens ook aan de wieg van de bankencrisis die in 2008 tot volle uitbarsting kwam……. Zoals u begrijpt hebben vooral het grootkapitaal, met de bankenmaffia voorop, het grootste belang bij een machtige EU, waar de soevereiniteit van de afzonderlijke landen en de rechten van de burgers zijn weggespeeld…..

DIE GRÜNEN zijn SPD’ers met een fiets! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De uitspraak in de kop hoorde ik gisteren op WDR5, deze werd gedaan door Urban Priol, in een cabaretprogramma*.

Het is als Nederland waar ‘GroenLinks’ al lang niet meer staat voor de idealen, zoals deze werden ingebracht door de PSP en de Communistische Partij (partijen die opgingen in ‘GroenLinks’). Onder jessias Klaver is de partij zelfs afgezakt tot een politieke partij die haar verkiezingsprogramma vooral richt op de leider (in dit geval de chauvinistische eikel Klaver). Iets dat men na de verkiezingen wel zag zitten voor andere partijen, het zou een moderne en vooruitstrevende manier zijn van politiek bedrijven……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Vooral fascistische partijen en bewegingen deden dit als eerste in het verleden….

Als Klaver morgen wordt platgereden (ik zou niet janken) is er van GroenLinks eigenlijk niets anders over dan een partij van opportunistische baantjesjagers, die voor elke millimeter macht desnoods de aars van een andere politieke partij willen likken en daarvoor ‘alle’ nog aanwezige idealen overboord donderen, (overigens precies zoals de partij dit deed vanaf haar oprichting in de jacht op politieke macht..)….. Klaver was wel zo slim om niet verder deel te nemen aan de regeringsonderhandelingen, daar hij dan als de PvdA 5 jaar geleden door de mand zou zijn gevallen…..

Al moet ik toegeven, dat GroenLinks net iets linkser ruikt dan de PvdA, dat is verworden tot een neoliberale partij, die geen idee meer heeft welke kant op te gaan en waarbij voorzitter Asscher zelfs zijn eigen gevoerde wanbeleid in Rutte 2 de grond in lult en denkt dat de kiezers dit wel zullen pikken…….. Wat betreft de politiek van DIE GRÜNEN in vergelijking met GroenLinks, is één ding zeker: GroenLinks moet het op dat gebied duidelijk afleggen wat betreft het linkse en groene gehalte………

* Zie: ‘Obama en Merkel namen afscheid: de werking van democratie………..

Asscher (PvdA) wil een beweging met clubgevoel……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De bliksem is alweer in de suffe slaapbol van PvdA volksverlakker Asscher geslagen. Met hernieuwd gevonden driftig toontje, liet de mislukte sierkwast gisteren weten, dat de PvdA moet worden omgevormd tot een beweging….

Lijdzaam zag Asscher toe, hoe Jesse Klaver zijn partij naar het beloofde Tweede Kamerland leidde. Niet met geweldige nieuwe ideeën, nee met zijn voorkomen, had deze valsgroene messias zijn toehoorders al plat voordat hij de zaal betrad (héééé!)

Asscher heeft goed opgelet en zag dat Klaver lekker popiejopie stelde een beweging ingang te hebben gezet, een beweging zogenaamd naar andere politiek (lees: dezelfde muffe ‘GroenLinks’ politiek, amper groen en amper links)…. Klaver presenteerde e.e.a. voorzien van een open overhemd en bijzonder ‘hippe jas’.

Na twee maanden lang hersenstormen was Asscher eruit: ook de PvdA moest een beweging worden. Eerst had hij nog wat moeite met de juiste toon te vinden, de PvdA had tenslotte een vreselijke verkiezingsnederlaag geleden, maar na een gesprek met PvdA lichtgewichten Mei Li Vos en Astrid Oosenbrug hervond hij zijn vals dappere toontje.

Oosenbrug en Vos hadden bedacht dat de PvdA niet had verloren, door schandalig neoliberaal beleid uit te voeren in Rutte 2, nee, de PvdA had verloren door ‘Netflixisering….’  ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, ‘dat krijg je ervan als je avond na avond Netflix kijkt, dan onthoud je alle leugens van een belangrijke partij als de PvdA……..’ Nee, Azijnpisser dat bedoelden deze ‘dames’ niet, met Netflixisering bedoelt het stel dat de kiezer ‘geëmancipeerd’ is en de ene keer kiest voor het pensioen en een keer later voor iets heel anders. Het was de twee nog niet opgevallen, dat alleen mensen van 55+ zich druk beginnen te maken over hun pensioen…….. Netflixisering: met andere woorden, meer het bewegingsmodel………

Met dit lulpraatje waren Vos en Oosenbrug gisteren te horen op BNR (na 9.00 u), hier vertelden ze presentator en schoft van Werven*, dat mensen wel bij een partij willen horen, maar dan wel met een duidelijke ideologie, waar ‘t dan wel gezellig moet blijven, zeg maar, zoals Klaver de zalen platkrijgt (ja ieder z’n pleziertje, ja toch…??). Vos voegde nog toe, dat de zelfgebreide trui, de valsrode Spekman daar al jaren mee bezig is…… ha! ha! ha! ha! ha! Oh, dus de volksverlakkerij van Spekman, was allemaal gezellig bedoelde ideologie?? Had dat dan gezegd……….

Kijk door dat praatje, dat Vos en Oosenbrug eerst Asscher hadden voorgehouden, kreeg de driedubbel doorgedraaide oplichter Asscher zijn zelfvertrouwen terug. Vandaar dat hij stelde dat de PvdA moet bewegen, sterker nog een beweging moet worden, een club waar het clubgevoel belangrijker is dan partijstatuten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! M.a.w. Asscher wil de sterke man gaan spelen, die de toehoorders in trance moet lullen met z’n leugenachtige praatjes, zodat ze hem op het schild hijsen en Nederland rondhossen…….

Met dat populistische clubgevoel wil Asscher het land weer mooi maken (geleend van Trump: ‘make America great again’), anders gezegd: Asscher vindt Nederland lelijk, zeker zolang de PvdA een marginale partij is, oh excuus: beweging is…. Het gaat volgens Asscher om het ideaal, om het gedachtegoed……… U weet wel, de onderlaag uitkleden en een keihard neoliberaal beleid voeren

Mensen het ergste is wel, dat Asscher nog eens durfde te zeggen, dat hij trots is op de PvdA…….  Hij, Samsom en de anderen uit de partijtop hebben gvd de partij de genadeklap gegeven met en smerig neoliberaal beleid dat diverse records heeft gevestigd:

  • De armoede is onder Rutte 2 opgelopen tot boven de 4 miljoen personen, die tegen-, op- of onder de armoedegrens moeten leven, waaronder 600.000 kinderen. (dat is 3 maal in armoede leven) Let wel de echte cijfers!

  • Het aantal faillissementen is nog nooit zo hoog geweest, als tijdens de 4 jaar Rutte 2…. Door de volkomen foute reactie op de crisis, gingen onnodig veel bedrijven failliet……..

  • Het aantal werklozen is de 1 miljoen al lang gepasseerd, alweer het echte cijfer, dus inclusief de mensen, die geen bijstand krijgen, daar hun partner 10 cent teveel verdient en de meer dan 400.000 bijstandsgerechtigden, die feitelijk ook werkloos zijn…… Om nog maar te zwijgen over het grote aantal mensen met een handicap, dat  thuis is komen te zitten, met dank aan PvdA rollatorslet Klijnsma…….. 

  • Schenkingen van een ton aan kinderen werden ingevoerd onder Rutte 2, dus met goedkeuring PvdA, terwijl arme gezinnen met werkende kinderen de bijstand in moeten leveren………. Dit is middels de kostendelersnorm ingegaan op 31 december 2014 (nogmaals: ook onder Rutte 2 en wanpresterend minister Asscher!!!!)

  • Het aantal huisuitzettingen was nog nooit zo hoog, als onder Rutte 2, alweer een record!!

  • De huren zijn zo ver gestegen, dat huurders voor een groot deel maandelijks meer betalen voor hun huis dan kopers, terwijl hun rechten verder zijn teruggebracht……. Let wel huizen, die voor een flink deel in achterstandswijken staan en die vaak niet eens zijn geïsoleerd met dubbel glas…….

  • De huizenbubbel is in stand gehouden door Rutte 2, mede door de hiervoor beschreven schenkingen en door het niet opheffen van de hypotheekrenteaftrek (het terugbrengen van deze aftrek met een half procent per jaar is een lachertje). Bovendien heeft de PvdA onder Rutte 2 nagelaten, de grondspeculatie  door gemeenten aan te pakken en het nog steeds niet effectief aanpakken van de bouwfraude (die nog steeds bestaat!). Daarnaast heeft Rutte 2 Airbnb toegestaan aan gemeenten, waardoor bijvoorbeeld in Amsterdam de huizenprijs tot een nog waanzinniger prijs is gestegen.

  • De zorg is voor velen voor een fiks deel wegbezuinigd, inclusief een deel van de GGZ zorg, waardoor o.a. het aantal suïcides tot een record zijn gestegen onder Rutte 2…. De politie kan het aantal verwarde mensen op straat niet meer aan, dankzij de bezuinigingen van VVD schoft Schippers op de GGZ…… Ouderen vervuilen en vereenzamen, daar ze geen hulp meer krijgen en deze onmogelijk zelf kunnen betalen, wat volgens Rutte 2 en Asscher wel zou moeten kunnen (en zij kunnen ‘t weten, ze gaan tenslotte met minimaal 1,5 ton per jaar naar huis..!!). Waar anderen ouderen met de handen in het haar zitten, daar er geen plek is voor de demente partner in een verzorgingstehuis…. 

  • De jongeren GGZ zorg en de zorg voor invaliden is onder Rutte 2 één grote rotzooi geworden……. 

  • De zorgpolis en alle aanverwante zaken als eigen bijdrage, zijn naar een niveau gestegen, waar velen deze niet meer kunnen betalen, terwijl de farmaceuten en fabrikanten van medische apparatuur recordwinsten maakten……

  • Rutte 2 heeft miljarden in een diepe donkere put gedonderd voor foute en zinloze militaire missies, dan wel illegale oorlogsvoering (en de gevolgen daarvan, zoals terrorisme in ons deel van Europa…), terwijl we niet eens een ministerie van Oorlog hebben……  

  • Rutte 2 besloot de waardeloze JSF te kopen, meer dan 4 miljard door het putje, voor een straalvliegtuig, dat naar huidige normen, niet eens een straaljager genoemd kan worden en zich nog net kan meten met een VS straaljager uit de 70er jaren, de A-10 Thunderbolt……. Mede met dank aan VVD hufters  en Lockheed Martin lobbyisten Kroes, Hennis Plasschaert, Kamp en Korthals, plus CDA’er (tevens tabakslobbyist) Hillen en ‘Christen’Unie oplichter Middelkoop. Uiteraard heeft de PvdA ook hier ‘een mooie rol’ gespeeld: in de oppositie tegen, maar bij regeren voor de JSF!! 

  • Onder hare PvdA kwaadaardigheid Ploumen, werd de ontwikkelingshulp ‘hervormd’, Nederlandse bedrijven zouden in ontwikkelingslanden veel beter in staat zijn, met dit geld welvaart te creëren…. Iedere imbeciel kon uitrekenen, dat dit niet zou werken en zie daar, Oxfam Novib berichtte op 14 september 2016 dat het nieuwe ontwikkelingsbeleid één grote mislukking is, dit blijkt uit diepgravend onderzoek van deze organisatie: miljarden verdwenen in buitenlandse kluizen van Nederlandse bedrijven…… Uiteraard ontkent hare arrogante hufterigheid Ploumen eenvoudig, dat haar beleid is mislukt…….

De hierboven staande lijst is voor het grootste deel overgenomen van een eerder bericht: ‘Samsom heeft het begrepen, hij zou zo weer met de VVD in zee gaan……. AUW!!** Uiteraard is deze lijst niet compleet, er zijn er wel een paar punten meer te bedenken…..

Opvallend: Asscher zegt er nu van overtuigd te zijn, dat het de plicht van links is om samen te werken……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een oplichter, een louche tweedehandsautoverkoper kan ‘t hem niet verbeteren!!

Overigens, ‘je zou bijna denken’, dat Vos en Oosenbrug lobbyisten van Netflix zijn…..

* Van Werven flikt ‘t minstens één keer per week (luister lang niet altijd naar het BNR programma onderdeel over economie): z’n collega Jelle Maasbach te kakken zetten door diens naam achterlijk uit te spreken, duidelijk psychopathisch pestgedrag. Gisteren deed deze levend geworden rollade dit nogmaals, nadat Maasbach zijn economie praatje had afgerond rond 8.17 u……. Van Werven werd tijdens het hierboven beschreven gesprek pissig op Vos en Oosenbrug, toen die op alle akkefietjes (misdaden) van VVD politici wezen en als door een horzel gestoken meldde hij dat er bij de PvdA op dat gebied ook het e.e.a. mis is……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een zak!! (een enorme hobbezak). Een andere partij met zoveel misdadige politici als de VVD is niet te bedenken (althans niet in Nederland)…….

** Ook gemeld in o.a.: ‘Asscher, PvdA zal niet aanschuiven bij formatie, eerst moeten de door de partij zelf veroorzaakte wonden gelikt worden…… Hoewel..???

Asscher laat zien hoe de PvdA ‘is hervormd’ na de verkiezingsnederlaag: GL is slap en opvang vluchtelingen moet in Noord-Afrika………

De incompetente minister, vicepremier en PvdA voorzitter Asscher, liet een paar dagen geleden weten dat hij er niks van begrijpt dat GroenLinks (GL) leider Klaver zelfs geen opvang van vluchtelingen in ‘veilige landen’ wil……..

Als je Asscher moet geloven, lokt GL zelfs vluchtelingen met haar weerstand tegen het voorstel van PvdA grofvolksverlakker Tjeenk Willink. Volgens Asscher is het voorstel van Tjeenk Willink, om ‘asielzoekers’ (lees: vluchtelingen) te sturen naar landen als Tunesië, ‘een goede oplossing’. Daar kunnen de VN en mensenrechtenorganisaties toezien op de veiligheid van de vluchtelingen. Vervolgens gebruikte hij wel het woord vluchtelingen, toen hij stelde, dat je vluchtelingen natuurlijk niet het gevaar instuurt…….

Nee, dat zou je niet moeten willen, echter dat heeft de PvdA, NB met Asscher als vicepremier wel gedaan met de Turkije deal…… Daarnaast worden door het schoftenkabinet Rutte 2 en de dictatoriale EU alleen vluchtelingen uit Syrië als vluchteling gezien. Mensen die in landen woonden, die door de VS (gesteund door een aantal EU landen, waaronder Nederland) in illegale oorlogen zijn gedompeld, landen als Afghanistan en Irak, worden niet als vluchteling erkent…… Sommigen van hen worden door bijzondere omstandigheden wel gezien als vluchtelinge, maar zoals gezegd, dit gaat om enkele gevallen…..

Als gevolg van deze magere erkenning laat Turkije vluchtelingen uit andere landen niet meer toe, deze worden zelfs beschoten als ze voor de Turkse grens staan, of als ze al binnen zijn gekomen, met grof geweld het land weer worden uitgezet, veelal regelrecht de oorlog in……. Dit terwijl Turkije door Nederland en de EU als veilig land voor vluchtelingen wordt gezien…….. Daarnaast zet Turkije vluchtelingen (zelfs hele gezinnen) gevangen in provisorische gevangenissen, waar het aan alles ontbreekt, gevangenissen in onherbergzame gebieden, waar noch advocaten, noch mensenrechtenorganisaties als Amnesty International worden toegelaten……. Dat noemt men dus veilig…….. GGGVD!!!

Tjeenk Willink wil dan ook eenzelfde verdrag, als  de ‘Turkije-deal’, met landen als Tunesië………. Rekent u maar niet, dat Tunesië ook maar één vluchteling zal toelaten, die niet door de EU als vluchteling wordt aangemerkt en reken maar dat het er hard aan toe zal gaan, als deze mensen op een andere manier, dan via de EU teruggebracht, de grens hebben overgestoken…….

Dan blijft Libië uiteraard het land dat voor vele vluchtelingen als einddoel wordt gezien om over te steken naar Italië……..

Daarover gesproken: eerder zagen CDA, VVD, PvdA en D66 ook Libië als land, waarmee afspraken als in de Turkije-deal, kunnen worden gemaakt…… Libië het land waar tegenwoordig vluchtelingen op slavenmarkten worden verkocht, waar vluchtelingen worden gegijzeld voor losgeld en waar deze als dit niet lukt op de slavenmarkt verdwijnen, dan wel worden vermoord……..

Asscher had het gore lef te zeggen, dat er moet worden gewerkt aan de oorzaak voor het vluchten van mensen richting EU. Daar ziet deze flapdrol het belang van ontwikkelingssamenwerking…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! U weet wel, ontwikkelingssamenwerking à la Ploumen, dus een dikke bak geld voor Nederlandse bedrijven, die bijvoorbeeld in Afrika een bedrijf opzetten en daar mensen uitbuiten voor een appel en een ei…….. Oxfam Novib concludeerde eind vorig jaar dat deze vorm van ontwikkelingssamenwerking niet werkt, enorme kapitalen zijn verdwenen en resultaten zijn er niet!!

Dat mensen op de vlucht zijn geslagen voor de illegale oorlogen en andere terreuracties van de VS in het Midden-Oosten (inclusief Afghanistan en Libië) en zuidelijker gelegen Afrika, interesseert Asscher niet, logisch zijn PvdA heeft zich achter deze illegale oorlogen en andere VS terreur geschaard……. Logisch dat oplichter Asscher de echte oorzaak voor vluchten niet wil aanpakken, anders zou hij als eerste de hand in eigen boezem moeten steken (gadver!!). Moet u nagaan: Asscher zelf stelde dat je niet moet wegkijken van de oorzaak voor het ontvluchten door mensen van het vader/moederland……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom Asscher en zijn partij van volksverlakkers willen nog steeds niet begrijpen, waarom ze zo zijn afgestraft bij de laatste verkiezingen in maart van dit jaar…… Daarover gesproken: Asscher herhaalde nog eens dat de PvdA niet zal aanschuiven bij de formatie, hoewel hij even later stelde dat je niets moet uitsluiten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nou dan weet je het wel, Asscher gaat straks toch meeregeren (straks ziet hij de PVV nog als mogelijkheid tot regeren……)……….

Asscher vindt het onbegrijpelijk dat GroenLinks niet wil meeregeren, terwijl NB hijzelf en zijn PvdA ‘het goede voorbeeld’ hebben gegeven aan GL, en gestraft zijn voor het meeregeren in Rutte 2!! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘GroenLinks kan zichzelf in de spiegel zien…..!

       en: ‘Vluchtelingen in Turkije!

       en: ‘Rutte: we waren er bijna uit, we waren zo dichtbij >> Het punt waarop we Jesse Klaver een loer konden draaien…… Rrrrrrrrrrutte!