Jesse Klaver langs de groene meetlat……… Treurig mensen, heel treurig!

Het was afgelopen zondag de beurt aan de ‘Jessias’ van ‘ GroenLinks’ om langs de groene meetlat van Vroege Vogels te worden gelegd.

De kolencentrales, zo zei Klaver ‘heel beslist’, moeten uiterlijk 2020 dicht….. Nou na even wat slap gezeik: ‘2023 mag ook’, maar dan moeten ze wel echt dicht zijn……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat krijg je als je achter het klimaatakkoord van Parijs staat…..

Even wat Klaver destijds over het meer dan belachelijke klimaatakkoord durfde te zeggen, een akkoord waarbij men zelfs de belasting op CO2 uitstoot (CO2 taks) weigerde te verhogen…. Van de valsgroene webpagina van GLGroenLinks-fractieleider Jesse Klaver zegt over het akkoord: “Dit klimaatakkoord gaat de wereld veranderen. Het is de grootste stap vooruit op klimaatgebied in twintig jaar. Dat is cruciaal voor de transitie naar een mondiale duurzame economie en geeft burgers en bedrijven die voorop willen lopen op het gebied van duurzame innovatie en investeringen de zekerheid waar ze al jaren om vragen. Parijs laat zien dat als alle landen in de wereld samenwerken we de grote problemen van onze tijd het hoofd kunnen bieden.”


Over deze ‘grootste stap op klimaatgebied’, maakten een aantal maanden geleden (echte) wetenschappers bekend, dat wanneer we per direct alle plannen van dit akkoord zouden uitvoeren, de temperatuur tegen het einde van deze eeuw, toch voor dik meer dan 2 graden verhoogd zal zijn…… Waar deze wetenschappers waarschuwden, dat zelfs een temperatuurverhoging van 3 graden tegen die tijd niet ondenkbaar is*. Kortom de maximaal 2 graden, die werd afgesproken is je reinste kul, terwijl GroenLinks met veel gelul nog steeds stelt, een maximale verhoging van 1,5 graad na te streven!!

Wetenschappers die voor de klimaattop in Parijs al berekenden wat er nodig zou zijn, om de opwarming van de aarde tegen te houden, hebben dan ook ‘hartelijk moeten lachen’ om dit akkoord…….. De milieubewegingen die zich beschuldigden aan het sluiten van dit akkoord, schamen zich intussen de ogen uit de kop……….. De grote bedrijven (als Shell) en de politici die tekenden, hebben zich een breuk gelachen, de bedrijven waarvoor veel politici ronduit lobbyen, hebben echt serieuze maatregelen van het papier weten te houden, neem de eerder genoemde verhoging CO2 taks………..

Ondanks dat GL volksverlakkers Eickhout, van Tongeren en Klaver zo positief zijn, waar Klaver de kolencentrales nog wat jaren extra geeft, moeten zij weten van het eerder aangehaalde rapport van wetenschappers, die de temperatuurstijging tot relatief ver boven de 2 graden zien stijgen, zelfs als we alles nu op orde zouden hebben…..

Klaver sprak over de ‘bio-industrie’, waarmee hij de doodsindustrie van de intensieve veehouderij bedoelde, een doodsindustrie die in stand wordt gehouden door de politiek. Toevallig in hetzelfde Vroege Vogels, in het nieuwsoverzicht het bericht dat Nederland nummer 2 op de wereld is wat betreft de uitstoot van broeikasgassen, zoals methaan (‘producent’: de intensieve veehouderij), een uiterst krachtig broeikasgas………..

Waarschijnlijk eet Klaver zelf kadavers, want hij sprak met geen woord over de noodzaak, dat we moeten afstappen van vleeseten, willen we: -eindelijk echt goed omgaan met dieren, -de klimaatverandering zoveel mogelijk beperken, -de groeiende wereldbevolking van voedsel blijven voorzien (immers voor elke kilo vlees, is gemiddeld 5 kilo groente nodig……..**

Over dieren gesproken: de verslaggever die met ‘de Jessias’ Klaver op stap was, stelde, dat GroenLinks opvallend weinig moties heeft ingediend wat betreft dieren en dierenrechten. Daar begon Klaver toch behoorlijk te hikken, zo stelde hij: “We hebben daar ‘t nodig op gedaan” en vervolgde met te zeggen, dat GL mede initiatiefnemer is voor ‘Koe in de Wei’ en weidevogels (bescherming van-, ap). “Waar nodig ondernemen we actie”, aldus ‘de Jessias’. Door het laatste betoog van Klaver begon een passerende hond te blaffen, waarop Klaver opmerkte dat hij een medestander had…..ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hé Klaver, zelfs die hond had door dat je uit je nek lulde! Jessias? Ajasses!

‘GroenLinks…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* De temperatuur gaat namelijk ook cumulatief omhoog: door het afsmelten van de poolkappen, wordt het gebied dat ijsvrij is steeds groter, daardoor wordt de zon niet meer weerkaatst en daarmee gaat de temperatuur van het zeewater omhoog, waardoor nog meer ijs afsmelt enz……. Bovendien ontdooit de permafrost, waardoor één van de sterkste broeikasgassen vrijkomt: methaan, ook hier treedt hetzelfde cumulatieve effect op……. Methaangas komt, zoals u hiervoor al kon lezen, ook vrij door de intensieve martelveehouderij, zoals gezegd: Nederland staat op nummer 2 wat betreft die uitstoot, na China……….

** Vleeseten veroorzaakt ook nog eens een aantal heftige aandoeningen, waaronder darmkanker, deze kanker staat bij mannen op nummer 2 en bij vrouwen op nummer 3. Ter vergelijking: longkanker staat zowel bij manen als vrouwen nummer 4 op de lijst van kankers!! Tijd voor waarschuwingen op vleesverpakkingen, graag ook met afschuwelijke foto’s, uiteraard aangevuld met foto’s van het enorme leed dat dieren wordt aangedaan!! Wie pleit er nu voor vleeseters extra te belasten middels de zorgpremie, en het extreem verhogen van de prijs van vlees, zoals men telkens weer probeert met rokers en tabak??? Moet u nagaan: dan spreek ik niet eens over het kappen/verbranden van oerwoud t.b.v. diervoer en de enorme luchtvervuiling met alle aanhangende transporten tot aan uw bord met bereid kadaver………

Voor meer ‘GL’ volksverlakkerij van Klaver en andere berichten n.a.v. het voorgaande, klik het label ‘Jesse Klaver’ en/of op één van de andere labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

‘Jessias’ Klaver de valsgroene neoliberale volksverlakker op ‘links……’

Ja beste bezoeker, men schijnt snotneus Klaver van ‘GroenLinks’ te verslijten als Jessias Klaver, ‘goed gevonden en ongelofelijk leuk hè???’ Een verwijzing naar de messias, ofwel jezus……. De idioot Klaver verkoopt zichzelf als was hij een popster, i.p.v. de zoveelste toplichter (‘ook leuk hè?’) van ‘GroenLinks’, een partij die zich wat betreft macht op lokaal en provinciaal niveau alles behalve als links en groen laat zien……

Overigens ook in de Tweede Kamer stemde GroenLinks verdacht vaak mee met de neoliberale regering Rutte 2 en stond het achter het meer dan lamme energieakkoord, waarvoor een aantal milieuorganisaties zich nu de oren van de kop schamen…….. Kamp heeft i.h.k.v. dit energie akkoord, weer 3,5 miljard (!!) uitgetrokken voor biobijstook in kolencentrales, iets waar ook GroenLinks en haar Jessias niets aan kunnen veranderen!!

Door deze stap van Kamp, is het voortduren van kolenstook weer voor jaren gegarandeerd…….. Weet u nog, alle ‘journalisten en deskundigen’ die Kamp zo geweldig vinden in de strijd tegen de klimaatverandering…??!!!

Ook het ongelofelijk onrechtvaardige en klassenverschillen vergrotende (a-) sociale leenstelsel, kon op de goedkeuring van GL en daarmee van Jesse Klaver rekenen!! Een zaak die vooral het grootste deel van Klavers aanhang treft: jonge mensen…..

Op BNR hoorde ik gisteren (rond 9.25 u.), dat Klaver in het Utrechtse Tivoli een stampvolle zaal met jongeren heeft toegeschreeuwd, u begrijpt dat Klaver daar wijselijk de leugenachtige bek heeft gehouden over het asociaal leenstelsel….. Tja onder die jongeren bevinden zich nu eenmaal veel studenten……

Toen Klaver na het optreden van ‘de Jessias’ met de BNR verslaggever sprak, liep hij nog te schreeuwen, als was hij ‘de weg de waarheid en het leven……’

Kortom Klaver is de zoveelste belegen GL volksverlakker, die middels een ‘fris sexy omhulsel’ de toehoorders bedriegt….. ‘Leuk te horen’ dat jonge stemgerechtigde meiden nog niet wisten of ze op GroenLinks gaan stemmen, wel waren ze zeker op ‘Jesse’ te gaan stemmen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Jesse Klaver? Jasses Klaver! (‘alweer leuk hè?’ of wat dacht u van Jesschias?)

Mensen denk aan deze zaken, mocht u van plan zijn om op 15 maart a.s. op ‘GroenLinks’ te stemmen!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Tom van den Nieuwenhuijzen stapte van de VVD over naar GroenLinks vanwege ‘het decorum…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

In ‘Hemmen’, het BNR programma van oliebol Roelof Hemmen, vanmiddag na 12.30 u. o.a. Tom van den Nieuwenhuijzen. Hemmen had 3 mensen die op de lijst staan voor de komende Kamerverkiezingen.

Na het voorstellen, schoot ik een in een lachstuip van 20 minuten. Van den Nieuwenhuijzen, vertelde dat hij van de VVD (actief lid JOVD) overstapte naar GroenLinks. Niet omdat de VVD geen donder doet tegen de luchtvervuiling en daarmee tegen de klimaatverandering, nee omdat het VVD-decorum van Nieuwenhuijzen niet aanstond……. De pakken en mantelpakjes op de congressen vond van den Nieuwenhuijzen maar niets………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Onbedoeld gaf van den Nieuwenhuijzen hier precies aan, wat er mis is met GroenLinks: als deze partij mee mag doen aan het dagelijks bestuur, of dat nu gemeenten of provincies zijn, is deze partij één op één inwisselbaar met de neoliberale VVD!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘T. Van den Nieuwenhuijzen’.

Zijlstra: RTL heeft zwarte piet vermoord en Roemer wast de handen in witte onschuld………

VVD superlangstudeerder en opperhufter van de VVD Tweede Kamerfractie Zijlstra, liet afgelopen maandag bij het ouwe wijf Pauw weten, dat wat hem betreft, RTL zwarte piet heeft vermoord……. Dit zei Zijlstra, nadat RTL meldde zwarte piet niet meer te tonen in haar programma’s…… Pauw merkte overigens nog op, dat hij Zijlstra een verstandige man vindt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kijk allang niet meer naar het vervelende ouwe wijf ‘Pauw’, de citaten uit dit programma kwamen gistermorgen dan ook voorbij op de radio….

Diezelfde middag was SP rode kneus Roemer te horen op Radio1 (na ‘t nieuws van 13.00 u.). Deze regeringsgeile zakkenwasser durfde te zeggen, dat de politiek niet over zwarte piet gaat….. Met andere woorden de politiek gaat niet over het discrimineren van gekleurde Nederlanders, noch over het racisme uitstralende karakter van zwarte piet, noch het vernederen van diezelfde gekleurde Nederlanders, met een figuur die pas echt populair werd in Nederland in de 50er jaren van de vorige eeuw……..

Te bang om eventuele SP kiezers af te schrikken, stelde Roemer dat er nu belangrijke(r) zaken zijn, die nu de aandacht nodig hebben, vandaar dat hij in de studio zat om de samenwerking dan wel fusies van de ‘linkse partijen’ te bespreken. U weet wel het PvdA gebed dat voorafgaand aan praktisch alle verkiezingen weer opduikt. Nu wilde PvdA’s grootste oplichter Samsom, ADHD kleuter Klaver van ‘GroenLinks’ aan de verhouding herinneren, die hij met de seksie van Ojik had, voordat deze de politiek verliet.

Een héééééééél belangrijke zaak Roemer, die linkse samenwerking waarvoor jij naar de studio toog, zelfs de leugenparade over de ellende in Syrië en Irak haalt het daar niet bij………… Benieuwd of de SP een onderzoek heeft laten doen naar het gehalte van gekleurde SP stemmers, gezien de uitspraken van Roemer, zal dit ‘gehalte’ uitermate laag zijn……..

En Zijstra? Ach eens een fascistoïde hufter………..

Zie ook: ‘Zwarte piet reden voor bedreigen van Ombudsvrouw Kalverboer………

        en: ‘Jos Palm (OVT) wil het absoluut niet over zwarte piet hebben, maar vraagt gast wel naar sinterklaasviering…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘HSP van Wijsmuller wenst zwarte piet niet meer te subsidiëren…….

        en: ‘Sint en zwarte piet intocht: alweer een landelijke belediging voor de gekleurde Nederlandse kinderen, onder zware ‘onafhankelijke’ politiebewaking……….. 

        en: ‘Van der Steur gaat zwarte piet gefaseerd uitschakelen (tot maart volgend jaar…) ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Bert Huisjes (WNL) moest lachen als reactie op de racistische en uiterst vernederende ‘grap’ van Giel Beelen……..‘ (een ‘mooi voorbeeld’ van hoe zelfs zogenaamde volwassen intellectuelen het de normaalste zaak van de wereld vinden, om met een halve grijns op de bek, de gekleurde medemens te pesten en beledigen…….)

En ook de NOS (‘onafhankelijke’ zendgemachtigde) gaf op haar webpagina nog een extra ‘mooi voorbeeld van hoe dom de gekleurde Nederlandse medemens eigenlijk is……’ Daar kunt u lezen hoe dom zwarte piet ‘wel niet’ is en dat uit de mnd van ‘niemand minder’ dan sinterklaas…………

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Jesse Klaver: Roemer en Samsom zijn beiden goed op links…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

GroenLinks snotaap Klaver was gisteren te gast in Buitenhof. Zette de tv iets te laat aan en op het moment dat ik in het gesprek van Klaver met presentator Hagens ‘viel’, zei Klaver net, dat de rode SP kneus Roemer zowel als PvdA oplichter Samsom goed zijn op links. Het ging duidelijk om het plan dat de de GL sufferd heeft gelanceerd, voor een linkse coalitie, een plan dat de laatste 20 jaar een keer of 500 voorbij kwam……. Samsom die goed zou zijn voor linkse politiek…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hè hè, is dat lachen dan!

U snap ‘t al deze lachstuip hield een minuut of twintig aan en heb daardoor de rest van het ‘geweldige gesprek’ met Klaver, niet kunnen volgen….. Jezus wat een lul! Het geeft ten overvloede nog eens aan, dat Klaver niet eens begrijpt wat linkse politiek is, trouwens zo ongeveer niemand van de GroenLinks politici weet wat dat betekent, vandaar dat ze ook zo vaak in- en mee stemden en stemmen met het afbraakbeleid van Rutte 2!! Op lokaal en regionaal niveau is het zo mogelijk nog slechter gesteld met deze kennis, hetzelfde geldt voor het ‘groene gehalte’ van deze volksverlakkers partij

Alleen al het tekenen voor het meer dan asociale leenstelsel, was het zoveelste teken aan de GroenLinks uh, AsgrauwRechts wand…….

Hier wat zaken waar Samsom verantwoordelijk voor kan worden gesteld en u zal het zien: die ‘man is ongelofelijk links’ en lekker bezig met Rutte 2:

  • De armoede is opgelopen tot boven de 4 miljoen personen, die tegen-, op- of onder de armoedegrens moeten leven, waaronder 600.000 kinderen, de echte cijfers!
  • Het aantal faillissementen is nog nooit zo hoog geweest, als tijdens de 4 jaar Rutte 2….  Door de volkomen foute reactie op de crisis, gingen onnodig veel bedrijven failliet……..
  • Het aantal werklozen is de 1 miljoen al lang gepasseerd, alweer het echte cijfer, dus inclusief de mensen, die na hun WW geen bijstand krijgen, daar hun partner 10 cent teveel verdient en de meer dan 400.000 bijstandsgerechtigden, die feitelijk ook werkloos zijn…… Om nog maar te zwijgen over het grote aantal mensen met een handicap, die thuis zijn komen te zitten, met dank aan PvdA rollatorslet Klijnsma…….. 
  • Het aantal huisuitzettingen was nog nooit zo hoog, als onder Rutte 2, alweer een record!!
  • De huren zijn zo ver gestegen, dat huurders voor een groot deel meer betalen voor hun huis, dan kopers, terwijl hun rechten verder zijn teruggebracht……. Let wel huizen, die voor een flink deel in achterstandswijken staan en die vaak niet eens zijn geïsoleerd met dubbel glas…….
  • De zorg is voor velen voor een fiks deel wegbezuinigd, inclusief een deel van de GGZ zorg, waardoor o.a. het aantal suïcides tot een record zijn gestegen onder Rutte 2…. De politie kan het aantal verwarde mensen op straat niet meer aan, dankzij de bezuinigingen van VVD schoft Schippers op de GGZ…… Ouderen vervuilen en vereenzamen, daar ze geen hulp meer krijgen en deze onmogelijk zelf kunnen betalen, wat volgens Rutte 2 en Samsom wel moet kunnen (en zij kunnen ‘t weten, ze gaan tenslotte met minimaal 1,5 ton per jaar naar huis…..).
  • De jongerenzorg en de zorg voor invaliden is door Rutte 2 één grote rotzooi geworden…….
  • De ouderenzorg en thuiszorg is deels afgebroken, veel ouderen vervuilen en vereenzamen, waar anderen met de handen in het haar zitten, daar er geen plek is voor de demente partner in een verzorgingstehuis…. 
  • De zorgpolis en alle aanverwante zaken als eigen bijdrage zijn naar een niveau gestegen, waar velen deze niet meer kunnen betalen, terwijl de farmaceuten en fabrikanten van medische apparatuur recordwinsten maakten……
  • Rutte 2 heeft miljarden in een diepe donkere put gedonderd voor foute en zinloze militaire missies, dan wel illegale oorlogsvoering (en de gevolgen daarvan, neem de missie in Mali…), terwijl we niet eens een ministerie van Oorlog hebben……  
  • Rutte 2 besloot de waardeloze JSF te kopen, meer dan 4 miljard door het putje, voor een straalvliegtuig, dat naar huidige normen, niet eens een straaljager genoemd kan worden en zich alleen kan meten met een VS straaljager uit de 70er jaren……. Mede met dank aan VVD hufter en Lockheed Martin lobbyist Kroes!
  • Onder hare PvdA kwaadaardigheid Ploumen, werd de ontwikkelingshulp ‘hervormd’, Nederlandse bedrijven zouden in ontwikkelingslanden veel beter in staat zijn, met dit geld welvaart te creëren…. Iedere imbeciel kon uitrekenen, dat dit niet zou werken en zie daar, Oxfam Novib berichtte op 14 september jl., dat het nieuwe ontwikkelingsbeleid één grote mislukking is, dit blijkt uit onderzoek van deze organisatie…… Uiteraard ontkent hare arrogante hufterigheid Ploumen eenvoudig, dat haar beleid is mislukt…….

De hierboven staande lijst is voor het grootste deel overgenomen van een eerder bericht: ‘Samsom heeft het begrepen, hij zou zo weer met de VVD in zee gaan……. AUW!!‘ Uiteraard is deze lijst niet compleet, er zijn er wel een paar punten meer te bedenken….. Deze mededeling komt weer van een ander bericht (ha! ha! ha!): ‘Jeroen Dijsselbloem: ‘van mij zult u geen sorry horen’, toch belooft hij weer dat iedereen erop vooruit gaat…..

Zie ook: ‘Prinsjesdag 2016: de stank van leugens, hypocrisie, volksverlakkerij en kiezersbedrog verspreidt zich vanuit het Binnenhof als een gitzwarte deken over Den Haag…..

      en: ‘Spekman blij met gevoerde beleid en Sven Kockelmann vindt Nederlanders notoire zwartkijkers en zeurpieten……. OEI!!!

      en: ‘Samsom wil zorg bereikbaar houden en doet alvast een valse verkiezingsbelofte….. Sluit deuren en ramen!!

      en: ‘Samsom kan wel leven met hogere zorgpremie………. Daar waren we al ‘bang’ voor……

       en ‘Dijsselbloem durft te beweren dat iedereen erop vooruitgaat………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (bericht uit 2015!)

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels die u onder dit bericht terugvindt.

Reguliere media maken zich druk over de sociale media…… OEI!!

Afgelopen zondag besteedde Nieuwsuur aandacht aan het steeds grotere deel van de bevolking, die de krant links laat liggen en het nieuws van sociale media als Facebook halen. Dit n.a.v. van een onderzoek dat het cijfergoochelinstituut CBS heeft uitgevoerd.

Onder andere hoogleraar communicatiewetenschappen Claes de Vreese wees erop, dat daardoor het gevaar van een tunnelvisie ontstaat…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Alsof de berichtgeving van kranten als de Telegraaf, het AD en zendgemachtigden als AVROTROS, KRO-NCRV Powned en WNL, niet leiden tot een enorme tunnelvisie!! (Het is overigens met de andere kranten en zendgemachtigden niet veel beter gesteld…)

Nieuwsuur had ook een paar mensen, die openlijk ‘bekenden’ hun nieuws uit andere bronnen dan de reguliere media te halen. Zo was er een Turkse man, die stelde alleen nieuws van op Turkije gerichte media te halen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Echt ‘een geweldig voorbeeld’, immers mensen van Turkse en bijvoorbeeld Marokkaanse komaf, doen dit al decennia lang!

Uiteraard doen die etnische Turken en Marokkanen (en andere etnische groepen) dit richten op de ‘eigen media’ dit pas de laatste 15 jaar meer en meer via het internet, daarvoor waren het vooral ‘de schotel’ voor zenders uit het oude thuisland en de verkoop van kranten ofwel uit het thuisland, dan wel kranten die hier gemaakt worden door journalisten uit hun etnische groep in de daarbij behorende taal. De laatstgenoemde media, zenders en kranten uit het oude thuisland, ‘verkopen’ overigens nog steeds goed in Nederland.

Vergeet verder niet, dar er legio niet kranten-lezende mensen zijn (zowel ‘oorspronkelijke Nederlanders’ als Nederlanders met een andere etnische afkomst), die wel degelijk ook de webpagina’s van kranten en/of zendgemachtigden bezoeken

De Vreese maakte het wel erg bont, toen hij stelde: “Je kunt zo een maatschappij krijgen met verschillende groeperingen die er allemaal van overtuigd zijn dat zij gelijk hebben……..” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hé de Vreese, die maatschappij hebben we al meer dan 100 jaar, neem de verzuiling! De aanhangers van deze zuilen, waren ook overtuigd, dat zij alleen de waarheid kenden en daar volkomen hun gelijk mee haalden!! Hetzelfde geldt (nogmaals) voor kranten als Telegrof en AD, plus de voornoemde zendgemachtigden.

Lyle Muns, voorzitter flapdrol van ‘Dwars’, de jongerenafdeling van ‘GroenLinks’, is het geheel eens met de Vreese…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als er nu een ‘tak van sport’ is, die zorgt dat mensen een tunnelvisie ontwikkelen, zijn het de oplichters wel, die zich politicus durven te noemen…… Niet alleen het vertrouwen in de media is voor een fiks deel afgenomen, maar ook de politiek wordt (terecht) gezien als totaal onbetrouwbaar!! Voorstel: verander de naam ‘Dwars’ in ‘Dwaas!’

De Vreese ziet ‘het gevaar’ van zichzelf versterkende meningen, door deze manier van nieuws vergaren…… ha! ha! ha! ha! ha! Ten overvloede nog een keer: juist de lezers van bepaalde kranten werden en worden meer en meer versterkt in hun mening, precies als de aanhangers van politieke partijen…..

Wat een gelul!!

Vergeet niet, dat de reguliere media (alle grote en middelgrote kranten, plus de grote en middelgrote zendgemachtigden) allang niets met onafhankelijke nieuwsgaring van doen hebben. Voor echte onafhankelijke journalistiek moet je tegenwoordig toch echt op het internet zijn!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden

Bas Eickhout wil meer ‘Europa’ en meer regels voor dat doel……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘GroenLinks’ grofgraaier in het EU parlement, Eickhout, was vanmiddag te gast in Kots Kamerbreed. Hier vertelde deze vervelende volksverlakker dat we nu juist meer Europa* nodig hebben (o.a. na de Brexit).

Het is duidelijk: Eickhout ‘heeft helemaal begrepen’ waarom de Britten in grote getale voor de Brexit waren. Niet vanwege eng nationalistisch denken, maar voor een fiks deel juist vanwege het ontbreken van democratie in de EU, een orgaan dat de Europese bevolkingen de ene loer na de andere draait…… Neem de invoering van de vermaledijde euro, alleen ingevoerd met de opzet tot een politieke unie te komen, terwijl het grootste deel van de EU bevolking destijds tegen invoering was……..

Eickhout stelt dat ‘er houtrot’ is in ‘Europa…….’ ha! ha! ha! ha! ha! Dat is wel het eufemisme van de maand, allemachtig!!!

Al moet ik zeggen, dat Eickhout wijst op betere samenwerking en ook daar hebben we meer regels voor nodig, aldus Eickhout (met ‘vocal fry’ stem…**)…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! We hebben alleen meer regels in de EU nodig, als dit peperdure instituut soevereiniteit van de afzonderlijke lidstaten overneemt en dat is in het geheel niet nodig bij betere samenwerking!!!

Eickhout ging nog even in op de pensioenfondsen, die zeer tegen de zin van de leden, nu onder dwang van de EU, toestemming hebben gekregen zich in een ander land te vestigen…… Te zot voor woorden natuurlijk, het toezicht op die pensioenfondsen is de laatste 26 jaar zwaar onder de maat gebleven en door EU ingrijpen, kunnen we die fondsen straks in het geheel niet meer controleren….. Door die maatregel van de EU, waar niemand om gevraagd heeft, hebben we volgens Eickhout meer regels nodig……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Die toestemming had nooit gegeven moeten worden, enorme klootzak!!

Hé Eickhout, waarom heb jij de Tweede Kamerfractie van jouw partij  en de Nederlandse media niet onder laten sneeuwen, met protestbrieven van jouw hand?? Protest tegen het voornemen de pensioenfondsen de mogelijkheid te bieden te verkassen*** naar een ander land???? Of je hebt zitten slapen, of was niet aanwezig, of….. je hebt er zelfs mee ingestemd!!

* Eickhout bedoelt hier met ‘Europa’ de EU. Deze arrogantie hoor en lees je keer op keer en wordt niet alleen door politici uit de EU landen gebruikt, maar ook door de reguliere (afhankelijke) media in die landen. Voorlopig ligt er een fiks deel Rusland in Europa. Als je dit als een freudiaanse vergissing zou zien, zou Eickhout gelijk hebben: we zouden veel beter moeten samenwerken met Rusland en tegelijk de EU terugbrengen waar het voor bedoeld was: handeldrijven en samenwerking, zonder landen onder het neoliberale, inhumane, ondemocratische EU juk te brengen……… En nee, we moeten geen oorlog uitlokken met Rusland, waar de NAVO landen en de VS in het bijzonder op uit zijn, maar juist samenwerken met dit land…….

** ‘Vocal fry, ook wel fry voice of deep fry genoemd in de labels onder mijn berichten vooral aangeduid als deep fry, zie:

*** Waarbij die pensioenfondsen ook nog eens onze gespaarde gelden meenemen…….

GroenLinks? Een goed plan!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Jesse Klaver ‘over links’ in Melkweg……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Grofgraaier Jesse Klaver presenteerde afgelopen dinsdag het GroenLinks (lees: AsgrauwRechts) verkiezingsprogramma in de Melkweg. Op BNR gistermorgen (na 9.00 u.) een beknopt verslag.

Volgens Klaver moet het de komende 4 jaar ‘over links’ met ‘GroenLinks’, m.a.w. Klaver geeft toe, dat GroenLinks eigenlijk niets meer van doen had (en heeft) met linkse politiek……….. ha! ha! ha! ha! ha!

Veel vrome ‘linkse taal’, met mooie voornemens en dat voor een partij die zich achter het asociaal leenstelsel schaarde…. Wat zeg ik, Klaver was één van de initiatiefnemers van dit asociale stelsel, dat meehelpt de klassenmaatschappij in oude ‘glorie’ op te tuigen!!

Dit is nog maar één van de punten waarin GroenLinks instemde met het ijskoude, inhumane neoliberale kabinet Rutte 2…… Ik schat met een totale instemming op meer dan 60% van de regeringsvoornemens, dan wel wet- en regelgevingen, van Rutte 2……

Nog een punt: hogere inkomens voor de lage- en middengroepen…….. Klaver sprak nadrukkelijk over loonsverhogingen, waarmee hij meteen de deur dicht smeet voor de uitkeringsgerechtigden…. Uitkeringsgerechtigden die veelal werkloos zijn geworden, door het akelige neoliberale beleid van Rutte 2, dat zoals gezegd vaak werd en wordt gesteund door GroenLinks….. Een kabinet waarover Klaver, als lid van een ‘oppositiepartij’ nog in april van dit jaar meldde, dat hij hoopte dat Rutte 2 niet zou vallen voor de verkiezingen in maart 2017………*

U gelooft ‘t misschien niet, maar de verslaggever in de Melkweg sprak een paar jonge vrouwen, die spraken over het ‘Jesse effect’ en hoe charismatisch Klaver ‘wel niet’ is……. Als ‘groupies’ van een rockster…… gadver!!!

Afbeeldingsresultaat voor jesse klaver

Hééééééééél hip was de toevoeging van Klaver aan zijn woorden: “Verdomme daar wil ik voor knokken…” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Volksverlakker!!!

* Zie: ‘Jesse Klaver (GL) hoopt niet dat Rutte 2 valt voor de volgende verkiezingen……….. AUW!!!

Zie ook: ‘Jesse Klaver, de nieuwe ‘frisse rendementskop’ van GroenLinks………..

       en: ‘Jesse Klaver is gekleed in pak en das om zo Nederland te veranderen…….. OEI! Zet je fiets op slot!

Klik voor meer berichten met Klaver en/of GroenLinks (zal ook GroenLinks hufter Eickhout toevoegen aan de labels), dan wel andere berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Jesse Klaver is gekleed in pak en das om zo Nederland te veranderen…….. OEI! Zet je fiets op slot!

‘Jesse Klaver is gekleed in pak en das’, aldus kondigde de neoliberale hufter Kockelman zijn gast in Standpunt NL aan…….. Kockelman liet duidelijk blijken, dat hij de aankleding van Klaver en dat ‘op z’n eerste vakantiedag’, wel kon waarderen. Ach ja, daar herkent men tenslotte ‘de serieuze politicus’ aan, aan diens kleding…….. Kleding die als het zwarte dievenpak met masker van weleer, tegenwoordig aangemerkt kan worden als kleding gedragen door de grootste misdadigers……..

De politiek draait nu eenmaal om schone schijn en om daarmee zoveel mogelijk macht te verwerven, is zo ongeveer alles toegestaan, zoals het totale verraad aan de ideologieën van de partijen waaruit ‘GroenLinks’ is opgebouwd……

Klaver liet heel parmant weten, dat hij de pest heeft aan populisten, ‘dat zijn mensen die alle problemen op één groep terugbrengen…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Klaver bedoelde hier alle problemen in een land toeschrijven aan één groep…. Dat is echter niet waar, ook aan meerdere minderheden zaken toeschrijven is populistisch!!

Trouwens dat is nog maar één van de kanten, die populisme kenmerkt. Oók het inspelen op gevoelens bij de kiezer is populistisch en dat geldt niet alleen voor angst- en/of haatzaaien tegen een minderheid…. Wat dat betreft kan je elke politieke partij wel populistisch noemen, aangezien er geen partij bestaat die de denkbeelden van haar achterban negeert tot het uiterste, al is dat wat betreft de PvdA, ‘iets moeilijker’ te bewijzen…….. De ‘uitzondering’ bevestigt de regel…….

“Wij gaan Nederland veranderen”, zei deze parmantige drollenpoetser een jaar geleden toen hij tot voorzitter van ‘GroenLinks’ was verkozen……. ha! ha! ha! ha! Ja, blijft leuk zo’n uitspraak, komend uit de mond van een vertegenwoordiger van een kleuterpartij, die desnoods ‘alle’ overgebeleven idealen door de plee spoelt, als het de partijleiding zo uitkomt……

Er zijn wat de banken betreft twee mogelijkheden, zo zei Klaver, doelend op de Italiaanse banken, die dreigen om te donderen. Waarbij hij uitsprak, dat het steunen van banken niet meer zou moeten kunnen met belastinggeld. Daar komen ze (veiligheidsgordel vast!): ‘ofwel de aandeelhouders draaien op voor de verliezen en als dat niet kan, komen we uiteindelijk bij de staat uit’, aldus Klaver……. ha! ha! ha! ha! ha! Oh, dus Klaver vindt het voor 50% wel verdedigbaar, dat banken met belastinggeld worden gesteund…….

Alsof er niet nog een derde mogelijkheid is: de banken failliet laten gaan, het kapitaal van de grote onderlaag is verzekerd tot een ton, dat is overigens € 50.000,– teveel, nog een cadeau van PvdA grofgraaier Bos aan o.a. z’n collega’s PvdA politici….. Oké, ook dan betaalt de belastingplichtige, maar wel slechts een fractie van het bedrag dat nodig is om een middelmatige bank te redden!!

Overigens om over grote banken maar helemaal te zwijgen. Daarover gesproken: de grote Nederlandse banken, ook uw ABN Amro, zijn alweer een paar jaar bezig met stevige uitbreiding in het buitenland….. Ja, dat is er over van de belofte, dat banken nooit meer zou worden toegestaan, om ‘too big to fail’ te worden….

Ook over het belastingontduiken en -ontwijken deed Klaver uiterst ‘dapper’. Jaarlijks gaat er 4.000 miljard door Nederland en daar blijft maar een fractie van over, namelijk 3 miljard, aldus Klaver…… Deze vertegenwoordiger van een eerder linkse partij, spreekt maar niet over het bedrag, dat de Nederlandse fiscus jaarlijks misloopt, door misdadige ontwijking door welgestelden en bedrijven: een slordige 50 miljard per jaar!!!

Uiteraard weet Klaver dit, maar ja, intussen bevinden zich aardig wat GL vriendjes zich in hoge posities bij bedrijven, die vanwege misdadig kromme regel- en wetgeving, aan de paal genageld zouden moeten worden, natuurlijk inclusief hen totaal leegschudden!!

Wat het ‘standpunt’ in Standpunt NL was? Ik heb geen idee…… ha! ha! ha! ha! ha! En ik moet zeggen, dat ik niet eens de zin heb, dit na te zoeken.

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Jesse Klaver geeft Britten na Brexit niet ‘t beste servies mee……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De ‘peilingsbliksem’ is GroenLinks, of zeg, maar AsgrauwRechts, al geruime tijd geleden in de zieke partijtop geslagen. Men ziet zich al meeregeren en als echte baasjes hoor je de (overwegend manlijke) top meer en meer neoliberaal meebrommen op de radio.

Afgelopen vrijdag gaf GroenLinks oplichter Jesse Klaver zijn commentaar op de uitslag van het Brexit-referendum (BNR rond 9.53 u.). De potsierlijke idioot stelde dat hij de Britten niet het beste servies mee wil geven…… ha! ha! ha! ha! ha! Alsof ‘t om een echtscheiding gaat en GroenLinks één van de twee partners is, de partner die achterblijft in het eerder gezamenlijke onderkomen……. Wat ‘n achterlijke gladiool, jezus!!

Zoals u wellicht al begrepen had, liet Klaver het daar niet bij, de flapdrol stelde dat de Britten niet moeten denken dat ze toegang houden tot de EU markt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De arrogante drollenpoetser! Alweer: waar haalt hij het lef vandaan, te denken dat GroenLinks ook maar iets in de melk te brokken heeft??!! Het domme, gore lef om Groot-Brittannië ook maar met iets te dreigen!!!

De EU heeft belang bij handel met GB en niet alleen andersom!! Wil Klaver de Britten soms sancties opleggen? De mislukte zakkenwasser vergeet even, dat GB, na Duitsland de grootste afnemer is van Nederlandse producten en diensten!! Wil Klaver, mocht GroenLinks groot blijven met de verkiezingen volgend jaar*, Nederlandse bedrijven failliet laten gaan, alleen om GB te kunnen straffen????

Gelukkig heeft Klaver, noch GroenLinks iets te zeggen over de handel met GB en vice versa!!

* Verkiezingen die bijna zeker dan pas plaatsvinden, daar diverse ‘oppositiepartijen’ al hebben laten weten (bijvoorbeeld na de 30ste blunder van van der Steur in amper een jaar tijd), dat ze van der Steur niet naar huis willen sturen, ‘zo kort’ voor de verkiezingen in 2017!!! Met andere woorden: het kabinet kan flikken wat het wil, de ‘oppositie wil’ zelfs een zwaar blunderend minister of staatssecretaris niet naar huis sturen, laat staan een heel kabinet!!

Zie ook: ‘Sofie in ‘t Veld wil als reactie op de Brexit, de EU alle macht geven…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Van Haersma Buma over de Brexit……. Zandzakken voor de deur en sluit de luiken!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, de u onder dit bericht terug kan vinden.