Bas Eickhout is voor veel meer macht aan de EU……. AUW!!!!

Kwam gisteren tijdens het ‘zappen’ tussen radiozenders GroenLinks uh AsgrauwRechts testikel Eickhout tegen op Radio1. Daar gaf de blaaskaak grote kritiek op de grote partijen in de EU, dus een berg open deuren, waar de groenen in de EU geen bliksem tegen kunnen doen……

Eickhout leeft al in het land van ooit, daar hij stelde dat het weldra zal zijn afgelopen met die grote partijen…… De flapdrol ziet zich waarschijnlijk al als EU commissaris, daar hij de opmars van GroenLinks in Nederland en de groenen in de EU ophemelde tot levensgrote proporties…….. Vandaar ook zijn pleidooi voor een veel machtiger EU……….

Alsof de Oost-Europese EU landen er niet meer toe doen, landen met vaak een groot inwonertal, waar de bevolking in die lidstaten voor het overgrote deel of ultrarechts stemmen, of christelijk (wat in de praktijk ook al ultra rechts is), neem Orbán en zijn fascistische Fidesz in Hongarije, die deel uitmaakt van de ‘christelijke’ EVP in het EU parlement…… Hetzelfde geldt voor een deel ook in Zuid-Europa. Met andere woorden: in de EU is met name ultrarechts aan een grote opmars bezig, doordat Oost-Europese partijen een groot deel van het EU parlement vormen…..

Ik begrijp werkelijk niet, hoe Eickhout kan pleiten voor een nog machtiger EU, als je ziet wat de EU presteert op milieu gebied, of wat betreft bemoeienis met de financiële huishouding, zie het leegroven van Griekenland en het aan de bedelstaf brengen van de Griekse bevolking, ik kan me niet voorstellen, dat Eickhout daar als ‘links’ politicus blij mee is……… Oh ja, dom van mij, GroenLinks staat meer voor AsgrauwRechts beleid……

Naast de opmars van ultrarechts, heb je ook nog eens de partijen (zowel grote als middenpartijen) die het neoliberalisme hebben omarmd als hun ideologie, wat betreft Nederland zijn dat partijen als de VVD (uiteraard), D66, PvdA, GroenLinks (voor een fiks deel wordt door die partij het neoliberale beleid van Rutte 2 gesteund…) en…. meer en meer de SP, dat net als GroenLinks steeds vaker het neoliberale beleid van Rutte 2 steunt…….

Neem de onderhandelingen over het handelsverdrag TTIP met de VS: EU politici overleggen in het geheim over de macht die ze naar de bedrijven willen schuiven, met de openlijke leugens, dat we ons nergens ongerust over hoeven te maken….. Terwijl het bewijs voor het tegendeel al is geleverd met dergelijke verdragen die de VS met andere landen heeft afgesloten……. Daar is een ongelofelijke achteruitgang te zien, als het gaat over de rechten van de consument en de arbeiders (ook die in pak met strop) ofwel het volk, waarvan het belang door de volksvertegenwoordigers zouden moeten worden gediend, i.p.v. het belang van bedrijven (en welgestelden), dat werd en wordt gediend. Zoals dit nu al het geval is in het EU parlement (overigens zoals u zult begrijpen: ook in de Tweede Kamer), waar TTIP dit lobbyisme door politici en daarmee de macht van bedrijven enorm zal versterken………

Kortom Eickhout heeft alweer getoond wat hij waard is: geen knip voor z’n vals linkse neus!!

Zie ook: ‘Georgische neonazi’s bestormen veganistisch restaurant……….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Asscher: het neoliberale beleid heeft ons veel goeds gebracht…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Hoorde Asscher rond 16.06 u. op Radio1 zeggen, dat het (neoliberale) regeringsbeleid Nederland veel goeds heeft gebracht…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt hij het gore lef vandaan???

PvdA volksverlakker en hufter-speciaal Asscher, die zich blijkbaar al warm loopt om de volgende oplichter-voorzitter van de PvdA te worden, stelde dat het nu tijd wordt voor links beleid……. ha! ha! ha! ha! ha! Hoe erg kan je jezelf en je partij afkammen??? Wat dat ‘links’ dan moet zijn, is een volledig raadsel, waarschijnlijk een beleid gevormd door samenwerking met GroenLinks, de partij die allang niet meer groen of links is >> ‘succes verzekerd!’

Een kabinet met de VVD wijst hij alvast van de hand. Overigens ontkende de mislukte zakkenwasser, dat hij al heeft beslist over het opgaan voor het PvdA voorzitterschap……. ha! ha! ha! ha! Nee, hoe kom je erbij

Even wat goeds, ofwel records van Rutte 2 op een rij:

  • een werkloosheid die dik boven de één miljoen werklozen ligt, dus inclusief de bijstandsgerechtigden en de mensen die geen recht op een uitkering hebben, daar hun partner een dubbeltje teveel verdient….
  • Het aantal mensen dat tegen-, op-, of onder de armoedegrens moet leven is opgelopen tot boven de 4 miljoen, waaronder minstens 600.000 kinderen. Let wel: al deze mensen leven in armoede!!
  • Het aantal faillissementen onder Rutte 2 was nog nooit zo hoog. Faillissementen leveren een extra last op voor de belastingpot.
  • Aansluitend op het voorgaande: het aantal huisuitzettingen, alweer een record voor Rutte 2. Uiteraard heeft ook dit met de eerder genoemde armoede te maken. Het lullige is wel, dat mensen uit hun huis worden gedonderd, hun ‘waardevolle’ spullen worden verkocht, terwijl die mensen toch echt weer een dak boven het hoofd nodig hebben, plus zaken als een tv, die hen eerder werd afgenomen. Veelal volgt na een huisuitzetting een tocht naar een paar noodadressen, waarna een definitief nieuw huurhuis is gevonden. De kosten zijn tegen die tijd enorm, te voldoen door……. juist! >> de belastingbetaler!! Dan spreek ik niet eens, over de enorme bedragen aan huur, die huurders tegenwoordig moeten betalen, zo hoog dat velen alleen daardoor al (met dank aan de PvdA) in de problemen komen (zelfs met huurtoeslag!)……
  • Het aantal suïcides onder Rutte 2 is groter dan ooit. Met dank aan hare VVD kwaadaardigheid Schippers die fiks op de GGZ heeft bezuinigd. Uiteraard is ook het absoluut asociale, inhumane neoliberale beleid van Rutte 2 oorzaak voor een flink aantal zelfdodingen……..
  • Door het beleid van Rutte 2 vereenzamen en vervuilen een groot aantal ouderen in ons land, verantwoordelijke op dit dossier: PvdA hufter Martin ‘die vrouw’ van Rijn….
  • Mindervaliden zowel geestelijk als lichamelijk, staan door het waardeloze beleid van Rutte 2 aan de kant, waar ze eerder in veel gevallen met veel plezier beschermd werkten……… Verantwoordelijke op dit dossier: PvdA rollatorslet Klijnsma……

Nee, je wordt er koud van, al dat ‘goeds’ dat we dankzij de PvdA ‘rijker zijn’ en gegarandeerd dat ik een aantal zaken ben vergeten te vermelden……

Klik voor meer berichten n.a.v. het hierboven gestelde, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Hammelburg: een geschiedenisles over het Libië van Khadaffi

Gisteren bracht ik al één van de vele ‘grootse uitspraken’ van BNR’s buitenlanddeskundige Hammelburg*.

Met veel plezier kan ik daar vandaag weer een paar waanzinnige uitspraken van BNR’s volvette oliebol Hammelburg aan toevoegen! Het gesprek dat hij met de presentator had ging over Libië. Hammelburg stelde over de illegale oorlog van de VS en een aantal NAVO landen tegen het Libië van Khadaffi in 2011, dat er toen een ‘opruiming’ plaats vond in Libië……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ja. zo kan je het ook noemen als een land zo’n 60 jaar in de tijd wordt terug gebombardeerd…….. Hoewel ik bij ‘opruiming’ toch nooit het beeld heb, van in puin gebombardeerde steden……. Libië, een land waar onder Khadaffi medische zorg, scholing, huisvesting en energievoorziening praktisch gratis waren….. Van al deze zaken is intussen geen sprake meer, zo is de energievoorziening een ramp in het huidige Libië….. Hammelburg voegde aan zijn woorden toe, dat Khadaffi daarbij ‘was omgekomen…….’ Die opmerking gaat op voor het eufemisme van de maand! Khadaffi werd op een gruwelijke manier vermoord, door psychopathische reli-fascisten (gesteund door het westen)…….

Gelukkig erkent Hammelburg nu wel, dat die ‘actie’ dom was…… Echter ik meen toch echt dat Hammelburg zelf in 2011 stelde, dat hij voorstander was van de bombardementen op Libië. Dat was o.a. duidelijk te merken uit een gesprek in zijn BNR programma, dat hij in mei 2011 had met ‘GroenLinks’ lid Mariko Peters…..

Gelukkig voor Hammelburg heeft BNR het archief met bijdragen van hem voor een fiks deel van de site gehaald….. Dat is maar goed ook voor Hammelburg, anders zou hij keer op keer door de mand vallen, met domme en foute uitspraken, in het verleden gedaan……….

* Zie: ‘Hammelburg: Turkije is een land dat zich aan de afspraken houdt…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Samsom: de bereidheid van Turkije eventueel vluchtelingen terug te nemen, is een kleine stap…….. ha! ha! ha! ha!

Grootoplichter van de PvdA Samsom, kwam gisteren met het plan een maand lang 400 vluchtelingen uit Turkije over te laten komen naar de EU…… ha! ha! ha! ha! ha! Dit terwijl de EU nu al in gebreke blijft, zelfs maar 400 vluchtelingen per maand over de EU te verspreiden…….

Bij BNR zei flapdrol Samsom gisteren (na het nieuws van 8.00 u.) dat de bereidheid van Turkije om vluchtelingen terug te nemen, een kleine stap is in de richting van het oplossen van het vluchtelingenprobleem en een stap in de afspraak die PvdA onbenul Timmermans in november met Turkije maakte, waar hij zomaar 3 miljard euro aan belastinggeld toezegde aan de Turken, voor de opvang van vluchtelingen…… ‘Een kleine stap’, of de zoveelste leugen van Turkije?? De vraag stellen…….

Deze bereidheid moet volgens Samsom gevolgd worden door stappen van de EU en daar noemde hij zijn plan van een luchtbrug voor 400 vluchtelingen per dag richting EU…… ‘Een teken van goede wil’ noemt Samsom dat…….. Alsof hij het over een wapenstilstand heeft……..

Samsom erkende dat Turkije tot op dat moment niets had gedaan, maar dat daar verandering in was gekomen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ‘Een volbrachte verandering’ met een lamme belofte door…. Turkije!!

Het leukste moet nog komen mensen: GroenLinks diende een motie in, naar het plan dat Samsom in de krant ventileerde. Deze werd in de Kamer zelfs door de PvdA fractie afgewezen. Daarop stelde Samsom dat hij het kabinet niet kan oproepen met vaststaande aantallen de onderhandelingen in te gaan….. Aanstaande maandag vinden in Brussel (alweer) onderhandelingen met Turkije plaats over het vluchtelingenprobleem. Letterlijk zei deze oplichter: “Je moet de regering niet met absolute aantallen op pad sturen”. Uiteraard kan Samsom (als voorzitter NB van een regeringspartij) het kabinet wel oproepen een luchtbrug tussen Turkije en de EU op te zetten, hij zou ‘als onderhandelaar’* met een veel groter aantal kunnen komen, waarna hij uit zou kunnen komen op een aantal dat de 400 benadert of zelfs overtreft!!!

Typisch Samsom: zaken roepen in de media, om daar vervolgens (geheel) op terug te komen….. Neem bijvoorbeeld zijn eerdere stelling, dat Nederland dit jaar 200.000 vluchtelingen op zou moeten nemen, daar hoor je deze leugenaar allang niet meer over………

Intussen zijn er dit jaar al 400 vluchtelingen (inclusief kinderen) verdronken in hun poging om vanuit Turkije Griekenland te bereiken……..

* Samsom is een bijzonder slechte onderhandelaar, dat bleek wel bij de vorming van het huidige meer dan waardeloze kabinet.

Voor meer berichten, volgend uit het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Bas Eickhout was zondag even terug uit Parijs om hééél duurzaam deel te nemen aan de ‘klimaatmars…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De laatste oplichter die GroenLinks mag leiden, Eickhout, was gistermorgen te horen op de PvdA propagandazender de VARA, in het programma Vroege Vogels. Daar vertelde de volksverlakker met trots dat hij de dag daarvoor met de ‘klimaattrein’ naar Parijs was gereisd, een trein ook gevuld met ondernemers, die voor een fiks deel, zogenaamd duurzaam, alsnog de wereld naar de kloten helpen…….

Afgelopen zaterdag ging Eickhout dus met de klimaattrein naar Parijs, uiteraard een mooie gelegenheid om reclame voor GroenLinks te maken en dit een dag later terug in Nederland te herhalen in de studio, om zich ‘s middags bij de klimaatmars in Amsterdam te voegen……. Maar, zo stelde ‘de groene politicus’ gisteren in OVT: vanavond ga ik weer naar Parijs, waar hij aan toevoegde: ‘met de trein……’ Met andere woorden: dan is er niets aan de hand en is dat waanzinnige op en neer reizen, volkomen duurzaam verantwoord……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De treinen in Frankrijk rijden op atoomstroom, bovendien verbruiken treinen dermate veel elektriciteit, dat je er van uit kan gaan, dat de treinen in West-Europa voor een groot deel op fossiele stroom rijden. Immers de hoeveelheid opgewekte (echt) duurzame stroom is voorlopig nog onvoldoende om het grote aantal treinbewegingen van energie te kunnen voorzien, dit nog buiten de enorme hoeveelheid elektriciteit die door trams en metro’s worden verbruikt……..

Nee, echt hééééél duurzaam Eickhout!!

In Vroege Vogels kwamen veel clichés uit de mond van Eickhout voorbij, zaken waar eigenlijk niemand tegen kan zijn. Eickhout gaf nog even aan, waarom GroenLinks veel minder groen is, dan de achterban denkt. Hij noemde de ondernemers, die gisteren ook met de trein naar Parijs gingen. Dit was het uitgelezen moment voor Eickhout geweest, om erop te wijzen dat deze ondernemers voor een fiks deel grote vervuilers zijn, die godbetert mee mogen praten in Parijs, zoals Shell en BP……. Maar nee, Eickhout is blij, dat die ondernemers zich vals profileren als duurzaam en meepraten in Parijs…… Eigenlijk nog vreemder, dat Eickhout niets zei, over milieu activisten, die in Frankrijk werden gearresteerd, daar ze of toch de straat opgingen, ofwel daar de staat vermoedt, dat ze tegen het verbod in, toch gaan demonstreren, tegen deze meer dan lamme klimaattop….. Oh ja, over dat verbod gaf hij, laf genoeg, ook al geen mening…..

Wel deelde Eickhout nog even een (terechte) trap uit, tegen ‘het milieubeleid’ van de VVD en het CDA, die eigenlijk helemaal geen bliksem willen doen. Lullig genoeg noemde Eickhout niet de PvdA, terwijl die partij keer op keer laat zien, geen reet te willen doen voor het milieu, zodra ze in de regering zitten. U begrijpt dat dit alles te maken heeft, met de wil om tot een klimaatwet te komen, daar pleitten Samsom en GroenLinks onderdeur Klaver* afgelopen week voor. Samsom werpt zich weer op als klimaatactivist, terwijl hij dondersgoed weet, dat die klimaatwet er niet zal komen, dat willen zijn eigen ministers en staatssecretarissen niet eens, bovendien is daar geen meerderheid voor in de Kamer. Kortom niet alleen uiterst hypocriet, daar de PvdA in de praktijk geen maatregelen wenst te nemen en doortrapt daar de PvdA zich plotsklaps als milieu activistische partij neerzet….. Dat doet de PvdA natuurlijk om zieltjes te winnen onder de mensen, die echt begaan zijn met het klimaat en de verandering van het klimaat willen afremmen, terwijl zoals gezegd, de PvdA weet, dat deze klimaatwet er niet zal komen………

Overigens moet dit alles bekend zijn bij Eickhout (hoewel? ha! ha!) en het valt hem daarom kwalijk te nemen, dat hij meedoet aan de smerige spelletjes van de PvdA……. Ach ja, de klootzak ziet zichzelf al als minister…….

* Zie: ‘Jesse Klaver en Samsom willen de CO2 uitstoot samen terugdringen….. AAAAJAAAAAJAAAAAAAAJ!!!!

Klik voor meer berichten aangaande dit artikel, op één van de volgende labels, onder dit bericht: klimaatverandering, klimaattop, klimaatwet, luchtvervuiling (met die vervuiling worden de zorgkosten aangejaagd), CO2, stikstofdioxide, ultrafijnstof, Shell, BP, oliemaatschappijen, waterverontreiniging, GroenLinks, Bas Eickhout en/of Samsom.

Jesse Klaver en Samsom willen de CO2 uitstoot samen terugdringen….. AAAAJAAAAAJAAAAAAAAJ!!!!

Vanmorgen op BNR na 8.30 u. het bericht dat GroenLinks oplichter met zéééér interessante kraakstem Klaver en de grootoplichter van de PvdA, Samsom klimaatwetgeving willen. Deze wet moet ervoor zorgen, dat de CO2 uitstoot in 2050 met 95% moet zijn verminderd t.o.v. 1990……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De PvdA heeft de laatste jaren echt laten zien, dat dit een ‘speerpunt’ in het beleid is: -zo werd en wordt de maximum snelheid op de snelwegen verhoogd naar 130 km/u., -de PvdA had geen bezwaar tegen de nieuwe kolencentrales, die volgens Samsom nu plots wel moeten worden gesloten*, -de PvdA deed niets tegen de intensieve martelveehouderij, die met haar enorme methaangas uitstoot flink bijdraagt aan de klimaatverandering (op jaarbasis worden hier 500 miljoen dieren (!!) groot en doodgemarteld…)….. Sterker zelfs een gigastal kon op de steun van PvdA trol Dijksma rekenen……

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar het beeld zal u duidelijk zijn: de PvdA staat op 11 zetels en wil in aanloop naar de klimaattop, het gitzwarte imago witwassen…… Alweer een berg beloften, NB gedaan door de grootste leugenaar en beloftenbreker van de PvdA, Samsom……. Samsom vertelde op BNR na 16.30 u., dat de klimaatwet eigenlijk in de plaats moet komen van het energie akkoord…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat akkoord is ook zo’n geweldig succes!!!

Klaver van GroenLinks wordt volkomen onterecht door de media opgehemeld, hoewel je dat ook als teken kan zien, dat deze flapdrol totaal ongeschikt is, als leider van een ‘GroenLinkse’ partij…. Immers de reguliere mediaorganen moeten normaal niets hebben van alles wat naar ‘links’ ruikt…. Groen en Links is deze partij niet, dat hebben politici van deze partij in het lokale meer dan voldoende bewezen. Zo gauw een GroenLinks politicus wethouder is, gaan de idealen overboord, neem alleen al oud GL wethouder Vos van Amsterdam….. Klaver wil graag regeren en sluit niet uit, dat hij ooit premier wordt…….. Laten we hopen dat de kiezers niet zo dom zijn, want als je toch ziet, wat we nu als premier hebben, zou Klaver op die positie niet eens ondenkbaar zijn……. Je moet er godverdomme niet aan denken!!!

* Op BNR na 16.00 u. stelde Samsom, dat de nieuwe kolencentrales natuurlijk niet dicht moeten, dat zou zonde zijn (financieel)…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! M.a.w. binnen een dag zwakt hij z’n praatje alweer af……

Voor meer berichten over/met klimaattop, klimaatverandering, maximum snelheid, energie akkoord, nieuwe kolencentrales, CO2, methaangas, intensieve martelveehouderij, Jesse Klaver, Marijke Vos en/of Samsom, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Jesse Klaver: zijn grote voorbeeld is John F. Kennedy…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, die was ‘echt groen en links……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, tjonge wat een flapdrol………

Voor meer berichten over/met Jesse Klaver, J.F. Kennedy en/of ‘GroenLinks’ (AsgrauwRechts’ zou beter passen..), klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Noorse ‘Groenen’ willen vluchtelingen huisvesten op Spitsbergen…… Lekker ver weg!!!

Ongelofelijk! Gisteren hoorde ik in de ‘Media Update’ (gadver!) van BNR (voor 17.00 u.), dat de Noorse Groenen, liever geen vluchtelingen in de straten van Oslo zien. Ze hebben het plan gelanceerd, de vluchtelingen op te vangen op Spitsbergen, waar voornamelijk ijsberen leven………. De maximum temperatuur daar in de zomer ligt op zo’n 5 graden boven nul….. Logisch dat ja daar bijvoorbeeld Syriërs wil huisvesten, die komen zelf immers uit het poolgebied, of vergis ik me nu??????

Het is wat betreft de ‘Groenen’ in Noorwegen al net zo, als ‘GroenLinks’ hier: de naam zegt geen bliksem meer over de werkelijke inhoud, zoals GroenLinks uh AsgrauwRechts hier ‘iets te vaak’ heeft laten zien…….

Voor meer berichten over het ‘vluchtelingen probleem’ en/of ‘groene politiek’ klik op één van de volgende labels onder dit bericht: vluchtelingen, Middellandse Zee (dagelijks verdrinken daar nog steeds vluchtelingen), Syrie, GroenLinks, centrumring (Den Haag, gesteund door lokaal ‘Groen’Links) en/of Marijke Vos (u weet wel de oh zo groene politicus van GL, die als wethouder van Amsterdam de Probo Koala met gif liet uitvaren, richting Afrika).

Bas Eickhout weet niet, of de situatie in Afghanistan anders was geweest, als wij daar niet waren geweest….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Toevoeging op 26 juli 2015: i.p.v. Afghanistan, stond daar te lezen Afghanisatan,. hoewel dat wel ‘lekker’ klinkt, was het niet de bedoeling en als er iemand zich als satan heeft gedragen in Afghanistan, zijn dat de westerse troepen wel. Mijn excuus.

De over een heftig stinkende keeshondendrol getilde ‘GroenLinks’ (ha! ha!) hufter Eickhout was gisteren te gast in BNR’s Politiek panel (na 11.00 u.). Hier stelde deze ballenlikker, dat het niet duidelijk is, of de Taliban net zo sterk terug zou zijn gekomen, als Nederland niet op missie in Afghanistan was geweest (wat nu steeds duidelijker blijkt en van te voren door een heel leger deskundigen was voorspeld, dat geldt overigens voor al het westers ingrijpen in Afghanistan)….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! De klotenklapper begrijpt niet, dat het grote aantal burgerslachtoffers dat in Afghanistan viel, door de(illegale) westerse overheersing en het daarmee gepaard gaande niets ontziende geweld, de ‘harten en geesten’ rijp hebben gemaakt voor een sterk terug verlangen naar de Taliban dictatuur, door een groot deel van de Afghaanse bevolking. Tijdens die dictatuur was men immers wel veilig voor westerse bombardementen (die een ongelofelijk groot aantal burgerslachtoffers hebben gemaakt) en onbeschoft handelen van westerse troepen, die in feite niets te zoeken hadden in Afghanistan. Bovendien heeft het westen daar uiterst misdadige ‘oorlogsheren’, als Karzai in het zadel geholpen, die ook nog eens de opiumhandel op ongekende hoogte hebben gebracht!!

Hoe dom moet je zijn, als je niet begreep en begrijpt, dat zodra de laatste westerling weg is uit Afghanistan, de Taliban weer aan de macht zal zijn…. Maar dan wel voorzien van spiksplinternieuwe westerse wapens, wapensystemen en een  ‘voortreffelijk opgeleide’ religieuze politie, waar o.a. Nederland en Duitsland voor hebben gezorgd…….. Die kunnen dan ‘mooi’ de 40 opgeleide meisjes, waar we hier zo trots op zijn, laten stenigen in het openbaar….

Na het westerse ingrijpen in Afghanistan kunnen we wezenlijke
verandering in Afghanistan, van binnenuit, de eerste 40 jaar wel
vergeten…..

Bas Eickhout, ‘de hoop in bange dagen’  van ‘GroenLinks…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Treurig, wat een lul en wat een waardeloze partij, als je nog in die partij gelooft, moet je toch minstens een neoliberaal gezwel in je hersenpan hebben!!!

Zie ook: ‘Bas
Eickhout en een vlijmscherpe flutanalyse over de oorlog in Oekraïne en
van de Russische schuld voor MH17…….. AAAAJAAAAAAJAAAAAAAAJ!!!!
Zandzakken voor de deur!!

Voor meer berichten met nitwit Eickhout of Afghanistan, klik op het label Bas Eickhout, GroenLinks, Afghanistan, opiumproductie, Karzai en/of militaire missie.

PvdA en VVD voor meer autoverkeer en daarmee voor een grotere klimaatverandering!!

Met de belasting hervormingsplannen van Rutte 2 en dan met name de voorgestelde verhoging van 6 naar 21% btw voor een aantal producten en diensten, zeggen de PvdA en de VVD feitelijk, dat ze schijt hebben aan de klimaatverandering. Hoe dat zo? Hoor ik u al wanhopig schreeuwen, wat nu weer oude zeikerd, terwijl u intussen de auto van het plaatselijk opperhoofd van de VVD, de burgemeester, in de fik steekt. Welnu: met die verhoging zal ook de prijs van het openbaar vervoer in één klap 15% duurder worden…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dus als u al helemaal schijtziek werd van het gedonder met de OV-chipkaart, geen zitplaats in de trein, agressie en de poortjes op de stations, ‘schat ik zo in’, dat u in de toekomst de auto meer zal gebruiken. Daar komt nog bij, dat ondanks alle ellende, het openbaarvervoer al veel te duur was/is en autorijden in verhouding nog maar een fractie duurder is, dan het openbaarvervoer……… En ach, die naar schatting 18.000 vroegtijdige doden door de uitstoot van autoverkeer, moeten we ‘maar voor lief nemen’, daar kunnen er nog wel een paar duizend bij…… Datzelfde geldt overigens ook voor een groot aantal kinderen, dat long- en luchtwegklachten oploopt door datzelfde autoverkeer…… ‘Leuk’ ook weer voor de grote onderlaag, die zich geen auto kan permitteren, maar van wie wel geëist wordt, dat ze bij werkloosheid, gerust 3 uur per dag moeten reizen voor een baan, waarvan de inkomsten gelijk zijn aan het schandalig lage minimumloon!!!  

En dan maar met de mond belijden, dat men echt duurzaam bezig is, wat een stel oplichters, dat Rutte 2 (en de ‘constructieve gedoogpartners’ D666, ‘Christen’Unie en SGP, waarbij ‘GroenLinks’ zich ook al ‘zo goed als’, heeft aangesloten……..)……

‘GroenLinks…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Daarover gesproken: wat heeft die van Ojik geflikt, dat hij zo schielijk vertrok bij ‘GroenLinks????’