Marjolein Meijer: GroenLinks is links en idealistisch……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

“Wij zijn links en idealistisch…”, aldus de interim voorzitter van GroenLinks, Marjolein Meijer…… ha! ha! ha! ha! ha! De achterban en kiezers van GroenLinks, denken daar duidelijk anders over, daar zei Meijer over dat ‘we dit niet goed genoeg voor de bühne hebben gebracht…’ Met andere woorden, wij hebben alles goed gedaan, maar we hebben dit niet goed uitgelegd aan de achterban en de kiezers…….. Ze had eerder veel lovende woorden voor van Ojik, maar nu gaf ze hem met deze woorden, toch nog even een ferme trap na……. Niet alleen van Ojik kreeg een trap na, maar ook die achterban en de kiezers: “We gaan door op de ingeslagen weg……” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het bewijs daarvoor waren de woorden, die GL oplichter Jesse ‘asociaal leenstelsel’ Klaver de afgelopen week heeft gesproken, zo lulde Meijer door……… ha! ha! ha! ha! ha!

Niets over het ‘groene gehalte’ van de partij, waarop ook al van alles is aan te merken….

GroenLinks?? AsgrauwRechts!!!

Voor meer berichten met volksverlakkers Marjolein Meijer, Klaver en/of Bram van Ojik, klik op de labels met hun namen, onder dit bericht.

Bron: o.a. gesprek met Meijer deze middag op Radio1, voor 15.30u.

Jesse Klaver, de nieuwe ‘frisse rendementskop’ van GroenLinks………..

Wat een hysterie gisteren, over het directe terugtreden van van Ojik en het naar voren schuiven van Jesse Klaver als nieuw opperhoofd van ‘GroenLinks’. Het kontlikken van van Ojik was niet van de radio te slaan, wat een geweldige politicus…….. Een geweldige volksverlakker* zal men bedoelen!!

In het Radio1 nieuws van 14.00 u. gistermiddag, hoorde ik van Ojik het volgende zeggen:

“We gaan als partij een nieuwe fase in, een fase waarin GroenLinks zich inhoudelijk en als machtspolitieke factor verder moet versterken en bij een nieuwe fase horen, bij mijn vaste overtuiging, nieuwe mensen….” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Allemachtig wat een koekwous!! ‘GroenLinks moet zich inhoudelijk versterken??’ Dus inhoudelijk is de partij zwak, dat is geen nieuws, want zowel bij het ‘groen’ en het ‘links’ zijn steeds grotere vraagtekens te zetten, de partij stemt meer en meer mee met de zittende regeringen. Nog buiten dat, GroenLinks lokaal en regionaal laat een grote versmelting zien bij de bestaande politiek, hoe hard men ook haar best doet, dit te ontkennen…. Neem de ellende met Trafigura en hoe de Amsterdamse GroenLinks wethouder Vos het gifschip Proba Koala toestemming gaf, de Amsterdamse haven te verlaten, waarna zich door de inhoud van dit schip, een milieuramp voltrok in Abidjan, de belangrijkste havenstad van Ivoorkust…….. Of wat dacht u van de ‘Centrumring’ in Den Haag, waarbij met name de yuppen wijken autoluw werden gemaakt, in die wijken zit dan ook de grootste aanhang van ‘GroenLinks…….’ Daarover gesproken: ‘GroenLinks moet zich als machtsfactor versterken’, m.a.w. GroenLinks moet nog meer macht verwerven, zodat ‘GroenLinks’ politici de boel op nog grotere schaal kunnen flessen……

Klaver gaf in dezelfde nieuwsuitzending het volgende te kennen: “Nederland wordt al 30 jaar geregeerd door precies dezelfde partijen” Wat volgens Klaver leidde tot een steeds verdere economisering van ons leven, alles werd gereduceerd tot financiële en economische kwesties. “Het economisme regeert ons al veel te lang…”, aldus de pedante kwast. Daar valt niet veel tegenin te brengen, maar nogmaals: waarom stemt GroenLinks dan zo vaak mee met diezelfde partijen, als deze in de regering zitten (PvdA, VVD, CDA en D66)….. Als je zo overtuigt ment, dat het regeringsbeleid al 30 jaar tot niets leidt en je ziet, hoe waanzinnig slecht het beleid van Rutte 2 is**,  zou dit voor m.n. GroenLinks een reden moeten zijn, te zorgen dat deze regering zo snel mogelijk vedwijnt, dat doe je niet door mee te stemmen, met dit afbraakkabinet!!!

Kortom: Klaver spreekt met gespleten tong!!

Klaver zegt tegen het rendementsdenken op universiteiten te zijn (en door de politiek opgedrongen aan universiteiten), ook hier besodemietert Klaver de kluit volledig: deze enorme hondenlul was één van de initiatiefnemers van het ‘sociaal leenstelsel’ (lees: asociaal leenstelsel)……. Hier stemde GroenLinks dus niet alleen mee, met Rutte 2, maar haalde zelfs de kolen uit het vuur, voor dit uiterst inhumane neoliberale klotekabinet……..

Vreemd overigens dat niemand zich afvroeg, waarom van Ojik zo snel aan de stutten trok, terwijl hij een paar weken geleden nog stelde het naar zijn zin te hebben, in zijn functie en dat hij nog niet aan terugtreden dacht…….. Of van Ojik is onder druk teruggetreden, daar anders ‘iets minder fris’ handelen van hem naar buiten zal worden gebracht, of van Ojik en de rest van de top van deze bijna neoliberale partij weten, dat er binnenkort een lijk uit de kast van van Ojik zal rollen……..

* Voor verdere ‘wapenfeiten’ van van Ojik en Klaver, klik op het label met hun naam, onder dit bericht. Dat geldt ook voor Trafigura en de Centrumring.

** Neem alle records op werkloosheid, het aantal arme
mensen, het aantal huisuitzettingen, het aantal faillissementen en dan
nog het waardeloze milieubeleid………

Untitled Post

Paul Rosenmöller wel voor klassenonderwijs………

Paul Rosenmöller, de voorzitter van de VO-raad was gistermorgen te horen op Radio1, rond 8.25u. Hier vertelde deze pias, dat hij de examentrainingen voor leerlingen ‘gemiddeld zinvol’ vindt. Na geluisterd te hebben, kan je echter niet anders concluderen, dat ‘onze Paul’ examentrainingen zeer zinvol vindt…….

Onze Paul sterft van ‘t geld en hij vindt het als neoliberaal GroenLinks volksverlakker dan ook een goede zaak, dat scholen commerciële examentrainers de school in halen……. Paul denkt natuurlijk niet aan het prijskaartje, dat aan deze trainingen hangt, wat betreft geld heeft hij zelf nooit iets hoeven laten…….. De scholen zullen deze examentrainers niet kunnen betalen uit het budget, dus zal er aanvullende bekostiging van de ouders moeten komen en die bekostiging is niet misselijk, kan ik u voorzichtig verklappen!! Paul staat ‘met beide benen in de maatschappij’, althans dat denkt hij, als hij zich even zou verdiepen in armoede en eigen bijdragen die ouders ‘mogen’ (lees: moeten) betalen, had hij kunnen weten, dat veel van de pubers, die tot zijn doelgroep (als voorzitter VO-raad) behoren, in armoede leven en hun ouders al helemaal geen geld hebben om een examentrainer te kunnen betalen.

Rosenmöller zou zich moeten inzetten, voor goede examentrainingen, die uit het budget voor onderwijs worden betaald, uiteraard moet dan het budget voor onderwijs verhoogd worden, maar wat is belangrijker: een waardeloze peperdure straaljager, die geen jager genoemd kan worden, de JSF, of scholing van onze jeugd??? Voorts zou ‘onze Paul’ de politiek maandelijks moeten bestoken met de eis eindelijk iets aan armoedebestrijding te doen, hij zou moeten weten, dat kinderen die in armoede opgroeien, een trauma voor het leven oplopen!!! Volgens officiele cijfers zouden 400.000 jongeren in armoede leven, als je kijkt naar het aantal mensen dat tegen, op, of onder de armoedegrens leeft, meer dan 4 miljoen (!!), zou het aantal kinderen, dat in armoede leeft op 600.000 moeten liggen!!! Overigens zijn er 20.000 kinderen die dagelijks ondervoed, vervuild en met kapotte kleding naar school moeten……

Kortom onze Paul heeft geen bezwaar tegen klassenonderwijs, dat past prima in de klassenmaatschappij!!!

Voor meer berichten over volksverlakker Rosenmöller en/of de JSF, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Rutte kreeg veer in de vieze reet gestoken door van Ojik, die zich warmloopt voor een potje gedogen Rutte 2……

In Kots Kamerbreed afgelopen zaterdag o.a. GroenLinks volksverlakker van Ojik. Deze reageerde op een audiofragment, waarin de totaal disfunctionerend premier, het onzelfstandige ventje Rutte te horen was, hij had eerder die dag het volk ‘verblijd’ met zijn muzieksmaak, via Radio4. Hij heeft tenslotte toch niet veel meer te doen, dan het volk oplichten, met een dikke grijns op z’n rotkop. ‘Rutte is een redelijk succesvol politicus, hij vat misschien zaken wat te licht op’, aldus van Ojik….. Dat vindt van Ojik een kracht en een zwakte……. ha! ha! ha! h! ha! ha! ha! Dat ‘misschien’ nam van Ojik overigens meteen weer terug….. Van Ojik gaf verder toe, dat hij ook wel eens aanschuift bij de regering in één of ander ministerie (m.a.w. dat is ordinair achterkamertjespolitiek bedrijven) en hij sloot niet uit, dat dit ook de komende tijd weer gaat gebeuren.

Als je van GroenLinks bent, een oppositiepartij en je noemt Rutte redelijk succesvol, ben je niet links en niet groen, zie alle gore streken en blunders van Rutte wat betreft sociaal beleid en het milieubeleid. Door het beleid van Rutte 1 en 2, is de crisis bij ons alleen maar verdiept, hebben we een top werkloosheid van meer dan 1 miljoen mensen (het echte cijfer, bijvoorbeeld ook van diegenen, die werkloos zijn geworden, door smerige maatregelen van Rutte 1 en 2, geen uitkering krijgen en daarom niet worden meegeteld). Een record aantal faillissementen (dat legt ook een zwaar beslag op de belastingpot), 4 miljoen mensen, die tegen op, of onder de armoedegrens leven, een record aantal huisuitzettingen, een record aantal zelfdodingen en zo kan ik nog wel even doorgaan….. Nee, echt wat je noemt ‘redelijk succesvol!!’

Nog even over dat aanschuiven bij de regering: volgens van Ojik is dit om evenwicht te zoeken…… ha! ha! ha! ha! Namaak christen Slob was ook te gast en hij stelde dat er niets mis is met gedogen en dat hij dit ook aan de Kamer bekend maakt. Alsof de Kamer niet juist bedoeld is, voor de regering om verantwoording af te leggen, zoals van Ojik terecht opmerkte, al is zijn verklaring voor het gevoerde en te voeren achterkamertjes overleg nog wel even een stuk belachelijker, dan die van Slob!!

Oppositievoeren is blijkbaar een vies woord geworden in Nederland. Immers hoe kan je een regering steunen, die zoveel ellende heeft veroorzaakt, daarnaast een desastreus milieubeleid voert en jezelf dan nog links en groen noemen, van Ojik???!!! Enorme berenlul!!!

Voor meer enerverende berichten over van Ojik en Slob, klik op het betreffende label met hun naam, onder dit bericht.

Linda Voortman GroenLinks wilde excuus en een onderzoek, kreeg niets, maar is blij dat de zaak is opgelost…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het driftige GroenLinks dikkerdje Linda Voortman, die vorige week nog ‘op de achterste poten stond’ en totaal verontwaardigd eiste, dat VVD blunderkut en hufter van Miltenburg haar excuus zou maken, daar ze Voortman had genoemd, toen van Miltenburg bij de politie aangifte deed van lekken. Ook eiste Voortman een onderzoek naar het lekken van een vertrouwelijk gesprek, dat ze met van Miltenburg voerde

Welnu het blijkt allemaal een storm in een glas water te zijn geweest: van Miltenburg had zich niet gerealiseerd, dat de zaak zo gevoelig zou liggen, anders had ze anders gehandeld…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Maar Voortman wilde meer, ze wilde uitgezocht hebben, wie er dan wel gelekt had (in de zaak, waar van Miltenburg haar in feite aanwees als schuldige) en zoals gezegd, ze wilde ook een onderzoek naar het woordelijk lekken van een vertrouwelijk gesprek met van Miltenburg, naar de Telegraaf (dat kan dus alleen van Miltenburg of van Ojik zijn geweest, die aanwezig waren bij dit gesprek), de Telegraaf toevallig het NSB lijfblad van de VVD…… Zoals u al kon lezen, kreeg Voortman dus geen excuus en geen onderzoek naar wie er in eerste instantie had gelekt en geen onderzoek naar Miltenburgs lekken naar de Telegrof…… Op haar achterlijke pedante toontje, zei Voortman gisteren, dat hiermee, wat haar betreft de kous af was, ze was helemaal tevreden, terwijl ze eerder deze week nog betoogde dat haar ‘goede naam’ was bezoedeld……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Je zou bijna gaan denken, dat van Ojik, die zoals gezegd bij het vertrouwelijke gesprek aanwezig was, de zaak heeft gelekt naar de Telegraaf. Wat betreft het eerste lek, waarvoor van Miltenburg de politie inschakelde, zou je kunnen denken, dat toch Voortman, of een andere GroenLinkser heeft gelekt, immers waarom wil Voortman dit niet meer uitgezocht hebben???/

Maar er is nog een andere mogelijkheid: vanmorgen was GroenLinks oplichter van Ojik te gast in Kots Kamerbreed, hier zei deze plork dat hij samen met Voortman blij is, dat de ‘vragen naar tevredenheid zijn beantwoord’. Niets over de grote ophef die Voortman aan de dag legde over deze zaak, nee alles is ‘naar tevredenheid beantwoord’. Verdere excuses en onderzoek zijn niet nodig volgens van Ojik: “er zijn belangrijker zaken, zoals de Bed bad broodregeling………” Vandaar dat er de afgelopen week meer dan 10 uur is vergaderd over deze zaak……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dan de eerder beloofde mogelijkheid: zou GroenLinks al vooruitlopen op een eventueel gedogen van Rutte2, mocht de ‘Christen’Unie afhaken als gedoogpartner en daarom zo hebben ingebonden??? .

Voor meer avonturen van van Miltenburg, Voortman (1 bericht, ook al over lekken..), of van Ojik, klik op het label, met de betreffende naam, onder dit bericht.

Van Ojik wil ‘constructief’ oppositie voeren…… ha! ha! ha! ha! ha!

Vanmorgen was van Ojik, van GroenLinks uh, AsgrauwRechts o.a. te horen in Standpunt NL. De stelling was, dat het kabinet Rutte 2 moest blijven zitten. Met veel hikken en uh’s stelde deze namaak socialist, dat dit blijven zitten af zal hangen van het beleid dat Rutte 2 zal voeren, m.a.w. van Ojik houdt desnoods zelf het kabinet in het zadel!!! Zoals dat tot nu toe het handelen van GroenLinks was t.a.v. het regeringsbeleid, want ook GL steunde voor bijna 90% het gevoerde waardeloze, inhumane, afbraakbeleid van Rutte 2…… Zoals gezegd, van Ojik noemt dit ‘constructief oppositievoeren’……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

GroenLinks verloor gisteren ook, maar de verkiezingen waren toch een succes voor zijn partij, aldus fantast van Ojik. Waarom? Welnu door langs alle deuren te gaan en campagne op straat te voeren, bleef het verlies beperkt…….. ha! ha! ha! ha! ha!

En ja hoor na nog meer hikken en veel uh’s stelde van Ojik dat hij het kabinet niet weg wil hebben!!! ha! ha! ha! ha! Nee, logisch anders verliest GroenLinks nog veel meer zetels, immers de opkomst was gisteren zeer matig en vooral de fanatieke GL yuppen togen ter stembus, m.a.w. als er veel meer mensen hadden gestemd, was het verlies voor GL nog veel groter geweest (dat geldt overigens ook voor de VVD en de PvdA).

Volgens van Ojik moet het allemaal linkser en groener, ja net als het super asociale leenstelsel, dat zijn partij steunde, naast alle andere uiterst asociale maatregelen en wetten, die GL steunde…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! wat een oplichter hè hè….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom wat GroenLinks vertoont heeft niets meer met oppositie voeren te maken, de partij voert gewoon een antidemocratisch, uiterst hypocriet gedoogbeleid t.a.v. Rutte 2!!!

Schultz van Haegen: heeft lak aan luchtvervuiling door autoverkeer, terwijl dat u tot meer dan twee jaar van uw leven kan kosten, inclusief kanker aan het eind van uw leven……….

Het RIVM heeft berekend, dat het leven van mensen, die langs drukke wegen, snelwegen, of verkeersknooppunten wonen, door stikstofdioxide met 4 maanden wordt bekort, met een grote kans op kanker de laatste periode van het leven…… Dat getal van 4 maanden is een gemiddelde, dus de tijd dat u korter leeft, kan aanzienlijk groter zijn. Dit nog buiten de 9 maanden, die dezelfde mensen minder lang leven door fijnstof, ook al geproduceerd door datzelfde autoverkeer, uiteraard is dit ook een gemiddelde. Over ultrafijnstof werd niet gesproken in het bericht, dat is nog veel gevaarlijker en dodelijker dan gewoon fijnstof…….. Overigens verlopen de laatste levensjaren van de slachtoffers, die vroegtijdig overlijden door de uitstoot van autoverkeer, altijd (medisch) problematisch, ook als ze niet overlijden aan kanker…..

Zet dit eens af tegen het beleid van de kwaadaardige VVD stoephoer Schultz van Haegen: maximum snelheidsverhogingen en zinloze extra asfalt aanleg…..

Zie ook: ‘Schultz van Haegen zwaar nalatig: Nederland voldoet nog steeds niet aan de EU normen voor de luchtkwaliteit……..

U weet het: als u in de buurt van drukke wegen, snelwegen of verkeersknooppunten woont, of als u wilt dat er eindelijk echt actie wordt ondernomen op de vuile lucht in Nederland (we behoren tot de slechtsten van de EU klas…), moet u woensdag a.s. vooral niet stemmen op de VVD, de PvdA, D66, ‘Christen’Unie, SGP, CDA, ‘GroenLinks’* en PVV**

*  ‘GroenLinks’ heeft lokaal al vaker laten zien, dat op het moment waar deze partij mee bestuurt, men kiest voor extra vervuiling van wijken, waar weinig of geen van haar kiezers wonen, ten voordele van de wijken waar veel ‘GroenLinks’ yuppen te vinden zijn. Neem de belachelijke ‘centrumring’ van Den Haag……..

** De PVV heeft al helemaal schijt aan luchtvervuiling, volgens dit fascistische tuig, sterven alleen linkse Nederlanders en Nederlanders die (voor-) ouders hebben die buiten de EU werden geboren, aan luchtvervuiling…… Dat maakt deze beweging (excuus hier stond eerst ‘partij’ en dat is deze fascistische beweging niet) wel duidelijk met haar fanatiek gelul tegen snelheidsbeperkende maatregelen, zoals het PVV protest tegen het terugbrengen van de snelheid op de 80 kilometerzone bij Rotterdam Overschie, die eerder door Schultz van Haegen naar 100 km/u. werden verhoogd……

‘GroenLinks’ wethouder Jongerius (Utrecht) knijpt thuiszorg verder af, dan verantwoord is……. Echt héééééél links en sociaal……

Afgelopen dinsdagavond was ‘GroenLinks‘, uh, ik bedoel AsgrauwRechts wethouder voor Utrecht, Jongerius te horen bij de EO op Radio1. Hier vertelde deze helleveeg, dat ze voor Utrecht de hulp in de huishouding met de helft heeft beperkt. Kreeg een huishouden van twee eerder nog 3 uur hulp per week, wordt dit met haar maatregel dus 1,5 uur…….. Het Centrum Indicatie Zorg, dat deze normen vaststelt, zoals die van 3 uur per week voor een huishouden van twee, stelt die 3 uur nodig zijn voor zwaar huishoudelijk werk, daar wordt bijvoorbeeld opruimwerk niet eens in meegeteld…..

Geen reden voor deze kwaadaardige tyfustrut, die waarschijnlijk nog nooit haar eigen huis heeft hoeven schoonmaken*, ouderen, invaliden, chronisch- en terminaal zieken verder af te knijpen. Vergeet niet, dat deze zorg ook wordt verleend, zodat ouderen bijvoorbeeld thuis kunnen blijven wonen. Sterker nog: de verzorgingstehuizen worden voor een groot deel gesloten, zodat ouderen, die geen familie, vrienden of buren hebben, die hen willen helpen, zullen vervuilen, met alle ellende van dien…… Deze hulp in huis moet je dan ook tot de complete thuiszorg rekenen, naast bijvoorbeeld verpleegkundige hulp…… Kortom ook ‘GroenLinks’ werkt mee aan de idee van de vermaledijde participatiemaatschappij. Een maatschappij die in het verleden al niet werkte, daar een groot deel van de ouderen verkommerden, vandaar dat men bejaardentehuizen ging bouwen, zodat ouderen niet waren overgeleverd aan willekeur…….

Wat was voorspeld, met de overheveling van de zorg naar gemeenten, komt dus uit: totale willekeur in de thuiszorg, die afhankelijk van waar men woont, wordt uitgekleed tot een onaanvaardbaar laag niveau. Zoals zelfs voor de afgelopen kerst al bleek, een groot deel van de ouderen die hulp zouden krijgen van familie, vrienden en buren, kregen en krijgen die hulp niet!!! Daar betaal je godverdomme je leven lang belasting voor en dat in verhouding en in daadwerkelijk opgelegd percentage, ook nog eens allemachtig veel meer, dan de eerste beste welgestelde**, die desnoods een verpleegster voor 24 uur per dag kan inhuren en dan nog ‘wit’ ook!!!!

Wat een kutwijf, die Jongerius! Zou ze familie van de nepsocialist met dezelfde achternaam zijn? U weet wel, het PvdA pokkewijf Jongerius dat haar functie bij de vakbond te grabbel gooide en eerder tegen werknemers werkte, dan voor deze groep, die ze had moeten vertegenwoordigden…….. Het zou me niets verbazen……

Het zoveelste bewijs, dat ‘GroenLinks’ niets met links en sociaal re maken heeft. Wat betreft ‘groen’  scoort deze partij ook zwaar onder de maat, daar zorgen figuren als Vos (het Trafigura schandaal) wel voor, dit geteisem zit puur voor de macht in het bestuur, waarbij alle idealen desnoods door het putje worden gespoeld, een tweede PvdA dus….

Denkt u daar a.u.b. aan als u volgende week gaat stemmen en zegt het voort!

* Dit soort yuppen huurt vaak een ‘lekker goedkope’, Oost-Europese werkster in, uiteraard zwart……

** Als je meer dan € 150.000,– verdient en je hebt een goede belastingconsulent, betaal je na aftrek vaak niet eens meer dan 20% aan inkomstenbelasting, terwijl zelfs inkomens tot € 19.822,– maar liefst 36,25% inkomstenbelasting betalen (met in verhouding praktisch geen aftrekposten), verdien je tussen de € 19,822,–  en € 33.589,– betaal je al 42%!!! Dat is niet alleen uiterst onrechtvaardig, daar een welgestelde zelfs met 52% (het ‘toptarief’) gigantisch veel meer overhoudt aan inkomen, totaal onevenredig zoals u zult begrijpen! Bovendien is het verschil in percentage volkomen belachelijk!

Ach ja, we leven nu eenmaal in een klassenmaatschappij, leve de ‘democratie’, die door lobby politici wordt misbruikt om de welgestelden en bedrijven te spekken en de grote onderlaag volkomen uit te kleden!!!

Van Ojik vindt dat Kamp wel een twintigste kans verdient……. ha! ha! ha! ha! ha!

Van Ojik deed op 7 februari jl. behoorlijk druk op het congres van zijn partij GroenLinks, uh ik bedoel AsgrauwRechts, dat links meer van zich moest laten horen. Natuurlijk gelul uit de mond van deze volksbedrieger, wiens partij net zoveel met links te maken heeft, als de PvdA, zo goed als niets dus!! Gisteren werd deze versleten kwast bevraagd over het debat een dag eerder, over de Groningse aardgasbevingen en dan m.n. de rol van VVD opperploert Kamp in deze. Nou, van Ojik vond het geen schertsvertoning zoals Kee, even daarvoor op Radio1 meldde (rond 13.15 u.). Nee het debat had wel degelijk zin gehad…. ha!ha! ha! ha! ha!

Volksverlakker van Ojik stelde dat hij de motie van wantrouwen tegen Kamp, ingediend door de Partij voor de Dieren, een veel te zwaar middel vond, hij deed nogal schamper over deze motie. Verder stelde van Ojik: “Je moet iemand de kans geven om tot inkeer te komen”, (let op mensen, daar komt ‘ie:) “dit debat was bedoeld om hem een stukje die kant op te krijgen………” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Maar dat was het nog niet: volgens van Ojik was dit gelukt, want Kamp*, heeft beloofd het rapport van de Onderzoeksraad Voor Veiligheid en de aanbevelingen daarin nog eens zorgvuldig te zullen lezen….. Maar volgens van Ojik is Kamp dus een stukje die kant opgekomen, met zijn toezegging de aanbevelingen van het rapport voor de 20ste keer te lezen…….. ha! ha! ha! ha! ha! Trouwens daarover gesproken: van Ojik doet net of Kamp voor het eerst een misstap maakte in dit dossier, terwijl het zo ongeveer de twintigste grote misstap is en hij intussen totaal ongeloofwaardig is geworden (zoals in het grootste deel van het beleid, dat hij uitvoert)….. Zelfs na de onbeschofte belofte van Kamp (nadat hij het rapport had gelezen), dat hij de gaswinning niet zal terugschroeven, voor zijn laatste overbodige onderzoek is afgerond eind juni van dit jaar, wenst ‘GroenLinks’ geen motie van wantrouwen te steunen……. Een godgeklaagd schandaal, jezus wat een smerige oplichter die van Ojik!!! Dat geldt overigens ook voor de SP en de anderen, die deze motie niet steunden, ook van hen valt voor de Groningers niets te verwachten, zij hebben ‘gewoon’ schijt aan de veiligheid van de bevolking, poen staat daar met dertig sterren op één!!!!

Van Ojik? Ach die bewees ten overvloede nog eens, dat hij een vakkundige volksverlakker is!!

* Kamp stelde eerder het hele rapport te hebben gelezen, inclusief de aanbevelingen, waarop hij een
(valse) spijtbetuiging leverde aan de Groningers, van wie de veiligheid al
decennia lang het kind van de gasrekening was en blijft, zoals afgelopen dinsdag weer eens duidelijk werd gemaakt…….

Zie ook: ‘Kamp heeft spijt, maar wijst wel met z’n vieze vinger naar de Groningers en weigert verder iets voor hun veiligheid te doen……

Bram van Ojik: door opkomst (extreem) rechts is linkssss antwoord nodig…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Van Ojééé, ik bedoel Ojik van ‘GroenLinks’ durfde gisteren op het congres van zijn volksverlakkers partij te zeggen, dat links een front moet vormen tegen het opkomen van rechts (en extreem rechts, al durfde hij dat er geloof ik niet aan toe te voegen..)………

Goed plan van Ojik, maarrrrr hoe zit het met het ‘linkse’ gehalte van jouw eigen partij, mooie flapdrol, als je ziet waar GL in de Kamer mee akkoord ging de laatste 4 jaar, is het linkse gehalte ver te zoeken bij jouw eigen partij. Het is als met het ‘groene’ gehalte van ‘GroenLinks’: (kiezers)bedrog van de bovenste plank!!

Zo zit GL in het Amsterdams college, maar vindt het wel normaal, dat de stad jaarlijks een groot aantal uiterst vervuilende fabrieken dag en nacht heeft draaien, vlak bij het centrum: cruiseschepen…… Om die aantrekkingskracht te blijven behouden voor de stad, steekt ook Amsterdam fiks wat belastinggeld in de nieuw te bouwen sluis bij IJmuiden, voor…… nog grotere cruiseschepen!!!!!

De totale kosten zijn 848 miljoen, waarvan 129 miljoen voor Amsterdam…….. ‘Gelukkig’ is die nieuwe sluis tevens een geval van twee vliegen in één klap: ook de grote schepen met steenkool kunnen dan naar het Amsterdams havengebied, zodat ook het verder verkloten van het klimaat gewaarborgd blijft, met behulp van ‘GroenLinks’, wel te verstaan!!! Wat een goor hypocriet zooitje, bah!!!