Bas Eickhout wil een referendum over EU integratie……

Bas Eickhout was gistermiddag na 12.10 u. te horen op Radio1. Daar maakte deze GroenLinks volksverlakker bekend, dat hij een referendum wil over verdere EU integratie, lees soevereiniteit afstaan aan Brussel. Met een grotere EU integratie kan er een echt EU energie beleid van de grond komen…… Alsof GroenLinks ook nog maar iets met groen of duurzaamheid te maken heeft en alsof Frankrijk en Duitsland grote voorstanders van een groen en duurzaam Europa zijn, om over de conservatieve grote Oost-Europese landen nog maar te zwijgen………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wat een flapdrol!

GroenLinks wethouder Scholten verdedigt asociaal kabinetsbeleid inzake zorg

Werkelijk ongelofelijk: GroenLinks wethouder Scholten, uit Eindhoven, zocht de media om haar steun voor het zorgbeleid van het kabinet te verdedigen…….. Nou, niet helemaal, ze vindt het nog wel een punt, dat alles zo snel moet, verder vindt deze ‘linkse’ politica, dat er veel ‘spookverhalen’ worden verteld over wat er staat te gebeuren en wat er al is gebeurd………. Een herhaling van zetten dus, als bij de superaso van Es, die GroenLinks wethouder in Amsterdam speelt en daar de mensen die werkloos zijn geworden door falend overheidsbeleid, uitmaakt voor luie sodemieters, die bij het ontbreken van overheidsdwang, de hele dag in hun nest liggen te stinken. Van Es wil deze werklozen dwingen werkzaamheden te verrichten, daar ze anders ‘het contact’ met de arbeidsmarkt zouden verliezen, inclusief hun arbeidsmoraal, terwijl er geen eens werk is, voor de meer dan 1 miljoen werklozen, met nog geen 100.000 vacatures……

‘We doen nu dingen met betaalde werknemers, dat kan ook heel goed met vrijwilligers’, aldus de enorme neoliberale hufter Scholten, ‘zoals boodschappen doen door vrijwilligers’. Ze dikt haar ‘spookverhalen’ nog even aan, voor ze af te branden, zoals gemeenteambtenaren, die na een cursus van 6 dagen, zelf de jeugdzorg gaan doen…… Nee, dat zal niet gebeuren, maar dat die ambtenaren voor het grootste deel de capaciteit missen, beslissingen te nemen in een bijzonder zwaar en verantwoordelijke taak, staat nu al als een paal boven water……. Zoals falende ouderenzorg, waar de LHV de noodklok voor luidde gisteren, dat is zeker ook een ‘spookverhaal’, een ‘spookverhaal’, dat berust op het feit, dat oude mensen nu al verwaarloosd worden, door zichzelf en de omgeving, zaken waar huisartsen wanhopig van worden………

Over die verwaarlozing van ouderen zei ze overigens, dat het onzin is, dat de buurman verantwoordelijk zou worden gesteld voor het douchen van hulpbehoevende oudere buren…. Nee, dat is niet zo, nu nog niet, vandaar dat tweederde van de aangesloten LHV artsen aan de ‘zorgbel’ trekken! Zorginstellingen zijn heel bang dat ze nu bij de gemeente aan moeten kloppen, dat komt omdat ook daar aanzienlijke bezuinigingen aan vast zitten, maar de cruciale zorg blijft overeind, aldus de ‘deskundige’ topgraaier Scholten. Ja, ook als wethouder behoor je tot de topgraaiers*. Wethouders die vaak zo doortrapt en vals zijn, of ongelofelijk dom zijn, dat ze niet willen begrijpen, dat het al mis gaat, of niet begrijpen dat het al mis gaat. Zoals nu al blijkt uit de alarmering van de LHV, waarvan de voorzitter stelde, dat er al verzorgingstehuizen zijn gesloten en er nog eens 800 gesloten zullen worden, terwijl de problemen zich nu al opstapelen, daar mensen half dood moeten zijn, voordat ze nog in zo’n tehuis komen…….

GroenLinks? AsgrauwRechts zal je bedoelen!!!

*Wethouders verdienen veel te veel, vandaar dat ze alle contact met de werkelijkheid verliezen en denken dat ze god kunnen spelen, over het grootste deel van de burgers, die aanzienlijk minder inkomsten hebben dan zijzelf………

F-gassen, de ideale vervangers van CFK’s……….. Nee dus!

Zo.n 25 jaar geleden werd met het Montreal milieuverdrag (-protocol), het gebruik van CFK’s, die de ozonlaag aantastten, in koelkasten en airco’s, sterk aan banden gelegd. Daarvoor in de plaats kwamen de zogenaamde ‘F-gassen’, naar nu (al enige tijd) blijkt, tasten deze F-gassen weliswaar de ozonlaag niet aan, maar zijn ze als broeikasgas 30 keer sterker dan CO2…… Deze gassen worden dan ook superbroeikasgassen genoemd, 1 kilo van het spul, zou volgens GroenLinks tot 22.000 meer warmte opslaan, dan 1 kilo CO2.

Afgelopen zondag in Vroege Vogels nieuwsoverzicht, GroenLinks EU parlementariër Bas Eickhout. Hij vertelde, dat hij goed nieuws had: fabrikanten van airco’s, koelkasten e.d., krijgen tot 2030 (!!!!!) de tijd, deze F-gassen te vervangen voor andere gassen (van die vervangers moet je dan weer hopen, dat deze niet andere desastreuze bijwerkingen hebben……..) Dus een dik hoera voor de politici-lobbyisten en hun bazen, de fabrikanten van de vernietiging, die i.p.v. onmiddellijk te worden aangepakt, tot gvd 2030 de tijd krijgen te stoppen met deze vernietigingspraktijken!!!! Veel installaties, die gevuld zijn met F-gassen, zijn over 50 jaar pas aan het eind van hun leven, dus zelfs over 50 jaar, opgeteld bij 2030, in 2080, komen deze gassen nog vrij, zo verklaarde Eickhout…….. Hoe durf je dan, met dit alles in het achterhoofd, als ‘groen’ politicus van een groot succes te spreken………. Dit legt eens en te meer het hypocriete gedrag van GL bloot, belachelijk!!!

 Over dat laatste, het akkoord gaan met zo’n lange periode, voor dat
F-gassen verboden zullen zijn, daar begon men natuurlijk niet over bij
Vroege Vogels, een programma van de PvdA propaganda-zendgemachtigde
VARA……………

Overigens ook een pluim voor Rutte 2 (VVD en PvdA), de gedoogpartners, D666 (die zich als groene partij ziet…), ‘ChristenUnie’ en SGP* die dit soort praktijken voor lief-, nou zeg maar voor een bak geld nemen. Want daar komt het op neer, een club politici uit binnen en buitenland, die zich als gewetenloze psychopaten met een ‘geheime’ lobby-agenda gedragen…. Ach, wat een gelul dat ‘gedragen’, 95% van deze figuren is voluit psychopaat/sociopaat, met lobbyisme voor het grootkapitaal als leidraad in hun handelen en deze ‘club’ zal zich altijd als zodanig gedragen!

Weet u, eigenlijk is deze toestemming van de EU aan bedrijven, zo lang laten door te mogen gaan met deze uiterst gevaarlijke gassen, niet alleen misdadig, maar ook ‘simpel’ een vorm van ordinaire corruptie……….

Zo weet u alvast op welke 5 partijen u morgen vooral niet moet stemmen!

*ChristenUnie en SGP als rentmeesters over de aarde voor hun god……….

Van Es en Revis lezen de terwerkstellingsles

GroenLinks wethouder en tewerkstellingstrut van Es, die godbetert ooit lid was van de PSP, maar die verzakelijkt haar idealen totaal heeft verraden, was afgelopen zaterdag te gast bij BNR (BNR is zo slim geweest om in het gat van Tros Kamerbreed te stappen, dat sinds vorige maand ‘s middags is geprogrammeerd. In de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen, heeft BNR op die tijd een politiek programma…… ha! ha! ha! ha!). Maar goed, van Es was te gast en die neemt, zoals u weet, tegenwoordig geen blad voor de mond, zij is de weg, de waarheid en Arbeit macht frei en als zodanig gemutst, stelde ze dat onder haar wethouderschap er veel is bezuinigd in Amsterdam. Mensen zijn uit de bijstand aan het werk gezet, ja en in uiterst ‘zinvolle’ banen, maar ja maakt ‘t uit arbeid adelt tenslotte*. Natuurlijk noemde de trut geen percentages, want dan verbleekt haar roem een ‘klein beetje’. Wat haar wel goed gelukt is, in samenwerking met het uiterst asociale beleid van Rutte 2, is mensen aan de onderkant in nog diepere armoede storten. Van Es had het lef te zeggen, dat ze mensen bij een werkgever aan het werk zet, dat zal een echte ondernemer zelf wel uitmaken, dacht ik zo. Maar er zijn andere baasjes, vrienden van politici, of oud politici, die geen knip voor de neus waard zijn, maar wel aan een dik baantje geholpen moeten worden. Deze figuren gaan met belastinggeld projecten als de sociale werkvoorziening van weleer, opknippen in ‘bedrijfjes’ waar de werklozen verplicht moeten werken als vrijwilliger, of zogenaamd vast, tegen iets meer dan de bijstandsnorm, waarna ze op kunnen klimmen tot het minimumloon en wie weet met veel kontenlik, zich een weg naar boven kunnen ellebogen…….

Revis, de kleine smeerlap van de VVD Den Haag was ook aanwezig en leverde voor de vorm nog wat tegenwicht, anders valt ‘t zo op, dat GroenLinks niets anders is dan een harde neoliberale partij, als de VVD, met nog hier en daar een sliert vuil geworden groen. Revis riedelde z’n ouwe liedje nog maar eens af, dat de VVD Den Haag, ook mensen aan het werk wil zetten, ze moeten een tegenprestatie leveren,  aldus Revis…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dus die werklozen moeten een tegenprestatie leveren voor de VVD, die hen in eerste instantie, met het waardeloze afbraakbeleid van Rutte 1 en 2, werkloos maakte, logisch toch?!! Revis had ‘t duidelijk naar z’n zin, dus schraapte hij er nog een overtreffende trap uit: wat hem betreft gaat iedereen werken!…….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat er maar 100.000 vacatures zijn en meer dan 1 miljoen werklozen (de echte cijfers), dat weet Revis niet, logisch als je zo’n verantwoordelijke functie hebt, mensen die door jouw partij werkloos zijn geworden, wegzetten als werkschuw tuig, zodat de grote onderlaag, die alle klappen moet opvangen, weet op wie ze hun haat kunnen richten, dat is een zware functie en dan heb je geen tijd voor futiliteiten als feiten….. 

*Over adel gesproken, van Es was toch ook de huppelkut, die fascistendochter Maxima wegwijs maakte in Nederland?

Bas Eickhout (GL) heeft ‘wel wat’ met lobbyisten

Afgelopen week in BNR duurzaam een ‘debat’ over lobbyisten die de politiek bestoken. Aanwezig o.a. Bas Eijkhout, hij vertelde trots over zijn goede samenwerking met Shell, die net als GroenLinks de beprijzing van CO2 wil verhogen, dat is dan ook die ‘goede samenwerking…….’ Het is als een groenbedrijf, dat onterecht je tuin sloopt, je hebt zelfs nooit gevraagd om dat groenbedrijf, sterker je kent het niet eens. Je verzet je niet tegen de sloop van je tuin, maar spreekt af met het groenbedrijf, dat ze de border links in je tuin sparen……….. Dat is dan ook precies de makke met alle flut akkoorden, die met Rutte 2 worden gesloten, je ziet dat een kabinet een beleid voert, dat het land steeds verder in het slop helpt, maar om te voorkomen, dat het helemaal een ramp wordt, sluit je (waardeloze) akkoorden, terwijl het je taak in de oppositie zou moeten zijn, dit kabinet, met zulke grote wanprestaties, als de sodemieter naar huis te sturen. Dat dit niet gebeurd, wordt telkens weer verdedigd met de stelling, dat ‘we’ nu geen verkiezingen willen…….. Dus laat je een kabinet zitten, dat aantoonbaar slecht is voor het land, sterker je geeft dat waardeloze kabinetsbeleid zelfs legitimiteit!!!

De beleidsterreinen die in de portefeuille van Kamerlid Eijkhout zitten, daarover wil hij overleggen met CEO’s. Zo overlegde hij met CEO’s in de papierindustrie, die hadden zelf een plan, om de uitstoot in hun bedrijfstak, met 80% terug te brengen in 2050. Kijk dat vindt Eijkhout stoer, een bedrijfstak die zichzelf aan een papieren ketting legt…… Natuurlijk wil die papierindustrie dan wel van Eijkhout en de rest van de politiek hand en spandiensten, lees subsidie……!!!!!! Daar staat Eijkhout welwillend tegenover, terwijl het terugbrengen van de uitstoot met 80%, in godbetert 36 jaar, volkomen onder de maat is……. Let wel, ik spreek hier over een Kamerlid van GroenLinks! 

Ook aanwezig Jan Vos van de PvdA, hij bagatelliseerde het lobbyen in Den Haag, er is niets aan de hand met de integriteit van de politiek (door invloed van lobbyisten). Hij zegt wel info te krijgen, maar nooit koffie te drinken met lobbyisten, hij wil eerst informatie via z’n mail en daarna beslist hij, of hij met de lobbyist in deze zaak wil spreken. Nu heeft Jan Vos makkelijk praten, de PvdA heeft bijvoorbeeld, wat betreft Shell, politici die daar gewerkt hebben, dus die zijn mens genoeg om de belangen van Shell te verdedigen, zonder bemoeienis van lobbyisten, die niet door het volk zijn gekozen……

Zie ook mijn eerdere bericht van deze dag, waarin aandacht voor oplichting middels reclame, zaken die de politiek niet, of veel te weinig aanpakt.

Ineke van Gent, humoristisch maar toch niet leuk……

Vanmorgen hoorde ik, dat dingdongleeghoofd Ineke van Gent (GroenLinks), bij de NS werkt, zij is daar regiodirecteur voor het Noorden en Oosten van het land. Niet dat zij daar voor heeft gestudeerd, nee, van Gent was vanaf 2010 woordvoerder openbaar vervoer voor de Tweede Kamerfractie van GroenLinks………

Amsterdam geeft bijstandsgerechtigden strafwerk

Om de haat tegen bijstandsgerechtigden, bij de hersenlozen, nog wat verder op te kloppen, heeft Amsterdam besloten, de bijstandgerechtigden vanaf 1 juni 2014, 32 uur per week strafwerk op te leggen, zogenaamd om ze bij de les van het werken te houden. De bijstandsgerechtigden moeten o.a. de pagina’s van dossiers tellen, schoenen poetsen, schoonmaken en planten water geven…….. Dit noemt Amsterdam ‘werknemersvaardigheden bij brengen……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Duidelijk het voorportaal, voor het inzetten van bijstandsgerechtigden in de thuiszorg, waar velen dan hun oude werk, waar zij werden ontslagen vanwege bezuinigingen (door de regering opgelegd), datzelfde werk straks ‘vrijwillig’ moeten doen……..

Dat telt trouwens voor veel meer bijstandsgerechtigden, door het waardeloze afbraakbeleid van Balknende 4, Rutte 1 en 2, werkloos geworden en na een korte tijd van WW, hup de bijstand in, dan heb je nog ‘geluk’ ook, met een werkende partner, krijg je die uitkering niet eens….. En dan met zo’n maatregel komen, in feite zegt Amsterdam, dat de bijstandsgerechtigden het aan zichzelf te danken hebben, dat ze werkloos zijn geworden…….

De ‘mooie tijden’ van weleer zijn al bijna terug, nu nog verplicht vrijwillig zandheuvels opwerpen, om ze een dag later, een paar meter te verplaatsen……….

Wie er verantwoordelijk is in Amsterdam voor dit schunnige plan? Andrée van Es, de ouwe stoephoer, de ploert die meehielp de PSP de nek om te draaien, en nu wethouder (GroenLinks, eh AsgrauwRechts) is in die stad……….

Van Bommel neemt GroenLinks kwalijk, dat ze tegen de bezuiniging op ontwikkelingssamenwerking stemden

Het lopende valsrode geslachtsdeel van de SP, van Bommel, was vanmorgen ook al te gast in Tros Kamerbreed, evenals van Ojik van GroenLinks en van Baalen (VVD, zie mijn vorige bericht). Van Bommel nam hier GroenLinks de maat inzake het tegen de bezuiniging op ontwikkelingssamenwerking stemmen. ‘Daarmee stem je tegen de totale begroting’, aldus van Bommel, die vervolgde met te stellen, dat je daarmee ook noodfondsen blokkeert……… Het is duidelijk, dat van Bommel niet op de hoogte was, van de werkelijkheid, die van Ojik hem fijntjes onder de neus wreef, immers, de minister-president en de minister van Financiën, kunnen in tijd van nood, wel degelijk geld vrijmaken uit die noodfondsen……. Van Bommel en de SP moeten zich doodschamen, dat ze niet met GroenLinks mee stemden, terwijl Roemer vandaag weer het land overdekte met een mail, waarin hij het ‘socialistische karakter’ van de SP nog eens de hemel in prees, of roemde, zo u wilt….

Natuurlijk moest de Horst Wessel Billie Turf van de VVD, van Baalen, nog wat gore praatjes kwijt over het tegenstemmen door GroenLinks, dus stelde hij, nadat er 3 minuten was gesproken over dit onderwerp, dat van Ojik en daarmee GroenLinks heeft bereikt, met wat de bedoeling was van deze actie: aandacht, nu alweer 10 minuten aandacht in Kots Kamerbreed……. Van Ojik had het over fatsoenlijk handelen i.z. deze bezuiniging, nou daar was van Baalen het helemaal niet mee eens natuurlijk. Met minder geld kan je meer doen in ontwikkelingslanden…….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, hij bedoelde handeldrijven, alsof er nu al niet voor elke uitgegeven euro, drie terugkomen naar Nederland (als dit al niet veel meer is). Het bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking, heeft niets met fatsoen te maken, aldus van Baalen, die op woorden van van Ojik stelde, dat van elke euro er een halve cent naar ontwikkelingslanden gaat, veel te veel en we doen al zoveel, verzuchtte de uitpuilende hufter……

Machiel de Graaf heeft geen probleem met het vergiftigen van burgers

Vanmiddag was PVV groothufter de Graaf te gast in ‘Vrijdagmiddag Live’ (Radio1 na 15.00 u.), hij was daar om met Liesbeth van Tongeren* in debat te gaan over de relatie CO2 – klimaatverandering, dit na de grote natuurramp in de Filipijnen, waar de zware stormen steeds vaker voorkomen en steeds heftiger worden. Natuurlijk ziet de Graaf die relatie niet en in weerwil van de werkelijkheid, waar het overgrote merendeel van de wetenschappers daar wel van overtuigd is, stelt deze kleine haatzaaier, dat het merendeel van de wetenschappers, dat juist onzin vindt. Hier liegt hij dus gewoon, maar ja, dat is niets nieuws, als het om de PVV gaat……

Het ergste van dit alles is, dat de Graaf in feite zegt, dat burgers in steden en burgers die langs snelwegen wonen, gewoon dood kunnen vallen wat hem betreft, immers:alleen al in Nederland overlijden jaarlijks zo’n 18.000 mensen vroegtijdig, vanwege de uitstoot van autoverkeer. Daarnaast is er een grote groep kinderen, die op diezelfde woonplekken, luchtwegklachten oplopen…..

Ach de meeste van woonplekken, die extra veel last hebben van luchtvervuiling en fijnstof, worden bevolkt door mensen, die de Graaf nog liever vandaag dan morgen laat deporteren (naar het land van hun ouders en grootouders)…………….

Deze enorme fascistoïde hufter, stelde dat van Tongeren te veel loopt te zeuren over het elektriciteitsverbruik, terwijl zij alternatieve energiebronnen noemde als wind- en zonne-energie, en daarnaast aardwarmte, dat gebruik van gas, of olie, overbodig maakt. Natuurlijk is daar veel meer over te zeggen, maar dit onderdeel in het programma duurt amper 10 minuten.

*Van Tongeren, alweer een Greenpeace medewerker, die voor de politiek koos en daarmee Greenpeace ongeloofwaardig maakt, net als de wanpresterende PvdA sociopaat Samsom, die eerst tegen kernenergie was, eind 2010 was hij plotsklaps voor die vorm van energieopwekking en na de ramp in Fukushima, was hij weer tegen……..

Van Ojik: ‘GroenLinks is goed gelukt………’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gistermorgen was de grijze ADHD muis van GroenLinks, van Ojik te gast, bij BNR slijmkwijl Paul van Liempt (vanaf 9.30 tot ongeveer 10.07 u.). Na 10.00 u. hoorde ik van Ojik de partijen noemen, waaruit GroenLinks is opgebouwd, waarna hij stelde, dat GroenLinks als partij goed is gelukt……. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, geweldig, van partijen als de PSP en de CPN is totaal niets overgebleven, echt een daverend succes, of zoals CDA leeghoofd Eurlings pleegt te zeggen: “een waanzinnig succes!”

Van Ojik ratelde maar door, zo zei deze zakkenwasser, dat hij weliswaar links is, maar het niet wil verkondigen……. ha! ha! ha! ha! Hier doelde deze kakellul waarschijnlijk op de achterlijke term ‘linkse-kerk’. ‘Ja en wat is links, is dat sociaal democratisch?’, zo memoreerde de flapdrol, die voorzitter is van een partij, die tegen het neoliberalisme aanschurkt en waar de naam AsgrauwRechts meestal meer recht zou doen aan het beleid dat men steunt, voor de lokale ‘GroenLinksers’ geldt dat al helemaal.

Van Ojik is vooral goed in het ADHD ratelen, alles zo snel mogelijk zeggen, zodat de luisteraar/interviewer, geen tijd heeft echt te horen, wat hij allemaal durft te zeggen, dat is namelijk lastig, daar komen alleen maar moeilijke vragen van……….

GroenLinks? AsgrauwRechts!