Greenpeace legt grote keien in zeereservaat van de Noordzee: reden voor BNR om de waarheid te verdraaien en haat te zaaien

Afgelopen dinsdag op BNR het bericht (rond 8.46 u.) dat Greenpeace grote keien heeft gedumpt in een zeenatuurgebied. Nou nee, dat klopt niet: BNR meldde dat Greenpeace grote keien in de Noordzee heeft gedumpt om zo het vissen tegen te gaan (het zou wat mij betreft niet op genoeg plaatsen kunnen gebeuren!).

Volgens de zich cabaretier en jurist achtende presentator van Werven en zijn bipslikkende sidekick van Groningen zou Greenpeace daarmee vissers uit Nederland en Groot-Brittannië willen dwarszitten….. Zodat de argeloze luisteraar de idee krijgt dat die ‘arme vissers’ straks nergens meer kunnen vissen en een hekel krijgt aan Greenpeace……

Foto van eenzelfde actie in 2015 maar destijds in het Nederlandse deel van dit zeereservaat

Het tuig vertelde er niet bij dat Greenpeace dit inderdaad in een zeereservaat heeeft gedaan, een plek waar vissen in feite verboden is, maar waar geen visser zich iets van aantrekt en waar controle afwezig is, slechts een klein gebied wordt door deze immense dierenbeulen ontzien…….

Zeereservaat - Wikipedia
Op deze kaart alle zeereservaten over de wereld, zoals je ziet bijzonder weinig in de Atlantische Oceaan, al staan op deze kaart waarschijnlijk alleen de grote reservaten…..Trouwens een ontzettend onduidelijke kaart; voor een vergroting klik op de 3 liggende streepjes rechtsboven in je browserscherm, waar je een zoomfunctie vindt.

Vissers in Nederland en GB hebben inmiddels klachten ingediend bij de autoriteiten…… De brutaliteit van dit geteisem!!

Tot slot nog dit: vissen die worden gedood ervaren de meest vreselijke dood die dieren kan ‘overkomen’ daar hun hersenen door blijven werken ook al worden hun darmen uit het lichaam gerukt en ook bij invriezen leven deze dieren nog minstens een uur door…* Dus mensen, stop ajb met het eten van vis dat bovendien ook is afgeladen met kwik en andere troep die de mens in de zee heeft gedumpt….. Voorts kunnen de zeeën, door het leegvissen daarvan, veel minder CO2 opnemen, zo bleek onlangs uit wetenschappelijk onderzoek, ofwel we moeten als de donder stoppen met het leegvissen van de zeeën….. 

* Zie: ‘Dierenmishandeling van enorme proporties: vissen lijden een vreselijke dood door de slacht…..

Militair vliegtuig van Oekraïne neergestort: het wachten is op de beschuldiging dat Rusland erachter zit

Een vliegtuig van de Oekraïense luchtmacht is gisteravond neergestort, daarbij zijn intussen 26 militairen om het leven gekomen………

Ondanks dat ik al de hele dag zit te wachten tot het eerste westerse radiostation de schuld voor dit ongeluk in de schoenen van Rusland schuift, is dit wonderlijk genoeg nog steeds niet gebeurd. Echter je kan er donder op zeggen dat dit niet lang op zich zal laten wachten, immers Rusland zal en moet gedemoniseerd worden in het westen en dat voor het overgrote deel met leugens, die niets anders zijn dan anti-Russische propaganda…….. Immers zo kan men de aandacht afleiden van de enorme westerse terreur in het Midden-Oosten en Afrika, dit o.l.v. de VS, tevens de permanente militaire baas van de NAVO, een militaire terreurorganisatie waarvan ook Nederland lid is……..

ING too big in crime: misdadig handelen ING Bank Slaski, gecombineerd met de leugens over de vergiftiging van Navalny

ING is
na de bankencrisis al lang weer too big to fail, zodat de bank bij
een volgende bankencrisis weer met belastinggeld zal moeten worden
geholpen en die crisis ligt op de loer vanwege de recessie veroorzaakt door de
Coronacrisis….. Kortom de bank is in het buitenland vele
maten te groot voor een land als Nederland, de reden waarom de bank
zogenaamd moest worden geholpen nadat de bankencrisis in 2008 in
volle hevigheid losbarstte….. Gezien alle miljarden die de
kabinetten Balkenende 4 en Rutte 1 in de banken hebben gestoken, had
men minstens een aparte bank kunnen opzetten voor de gewone klanten
en één voor de zakenklanten en had men ING en andere banken
failliet kunnen laten gaan…….. 

Image 

Nu
blijkt dat ING nogmaals is betrapt met (misdadige) witwaspraktijken,
dit keer via haar Poolse dochter ING Bank Slaski, e.e.a. via 2
schimmige Nederlandse bedrijven die ‘dubieus geld’ uit Rusland
wegsluisden via de ING tak in Polen…… Gistermorgen viel meteen weer
de naam Putin, in dit geval een neef van Putin die op deze manier
geld weg wist te sluizen naar het buitenland…. Ach ja, als er ook
maar iets misgaat moet Putin weer genoemd worden, terwijl de naam
Putin de naam is van een groot aantal families in Rusland die als laten we zeggen de naam Jansen in heel veel gevallen geen genetische
banden hebben…. Bovendien al zou het een neef zijn van Putin, dan
nog is dit misdadig handelen niet de schuld van de Russische
president……

De grote boosdoener is de Russische oligarch Roman Abramovich en ook over hem wordt in één adem gesteld dat hij ‘goed bevriend is met Putin….’ Abramovich heeft via verschillende brievenbusfirma’s bedragen heen en weer gestuurd, het zou gaan om een totaalbedrag van 1 miljard euro…… 

Onder andere Trouw en het Parool stellen over Abramovich:

‘In Londen is de oligarch al sinds 2018 niet meer gezien. Sinds Russische geheime diensten de overgelopen spion Skripal en zijn dochter op Brits grondgebied vergiftigden met zenuwgas, ontwijkt hij de Engelse hoofdstad. De Britse regering maakte visumvoorwaarden voor Russen na het incident een stuk strenger’.*

Zoals al zo vaak gesteld op deze plek: als er novitsjok was gebruikt tegen Skripal en zijn dochter waren ze beiden al lang en breed begraven geweest!! (hetzelfde geldt overigens voor Navalny) Voorts kan je uit de passage in het Parool destilleren dat: Abramovich Londen zou mijden omdat de ‘Russische geheime diensten’ de overgelopen spion Skripal en zijn dochter op Brits grondgebied ‘hebben vergiftigd’, een leugen van enorme proporties, de zogenaamde bewijzen voor deze leugen zijn volkomen belachelijk….. Het Parool vervolgt het artikel met het volgende:

‘Met zijn Israëlische paspoort mag Abramovich het land nog wel in, maar omdat hij er officieel niet mag werken, blijft hij er liever weg. De club bestuurt hij vanaf zijn jacht in de Middellandse Zee of een van zijn buitenhuizen in New York of Rusland

Dus Abramovich ontwijkt Londen en de rest van Groot-Brittannië vanwege de zogenaamde moordpoging door de Russische geheime diensten op Skripal…… Waarom zou Abramovich dan wel zaken doen NB vanuit Rusland??!!! (of zijn de geheime diensten van Rusland niet meer welkom in dat land? te belachelijk voor woorden!!) Blijkbaar is Abramovich heel wat banger voor de Britse geheime diensten dan voor de Russische, zoveel is wel duidelijk!! Het falen in het vermoorden van belangrijke figuren is volgens deskundigen vooral een kunde van westerse geheime diensten, daar de Russische geheime diensten FSB en GROe bekendstaan als de beste ter wereld, waarom zouden dan uitgerekend deze diensten sporen achterlaten die wijzen op hun schuld en daarmee die van het Kremlin….. 

Skripal zat vast in Rusland en men heeft hem daarna laten vertrekken, hoe makkelijk moet het dan niet geweest zijn om Skripal in de gevangenis te laten vermoorden door een mede gevangene…? De Russische geheime diensten hadden daarnaast een heel scala aan mogelijkheden om Navalny te vermoorden en weer zonder ook maar één verdacht spoor na te laten….. Bovendien waarom zou de FSB of de GROe Navalny proberen te vermoorden met novitsjok en hem dan naar het buitenland laten gaan, alweer te gek voor woorden!!!

Vanmorgen werd bekend gemaakt dat de familie van Navalny zijn kleding van het ziekenhuis opeist om daarna op te sturen naar Duitsland en men deze daar op sporen van novitsjok kan controleren…… ha! ha! ha! ha! Waar halen ze de onzin vandaan, immers ten eerste zouden degenen die deze kleding hebben afgenomen van Navalny dan zelf al dood moeten zijn geweest (immers novitsjok is uiterst dodelijk!!) en ten tweede zullen er geen sporen gevonden worden, waarop het team en familie van Navalny zullen zeggen dat Rusland de kleding grondig heeft schoongemaakt om elk spoor van novitsjok te wissen, ofwel in beide gevallen zal men Rusland weer kunnen besmeuren!! Op BNR dachten de suffe presentator van Werven** en zijn sidekick dat Navalny dus naakt moet zijn vervoerd naar Duitsland….. De 2 begrijpen niet dat wanneer mensen worden opgenomen in het ziekenhuis zij ‘bedkleding’ krijgen, dus een pyjama of iets dergelijks….. Maar nee, het is blijkbaar leuker om Rusland ook op dit vlak te demoniseren……

Terug naar ING: deze bank zou
al lang bezig zijn geweest om dit soort zaken tegen te gaan, ‘leuk
detail’: de figuur die hier vanaf 2017 verantwoordelijk voor was is
de huidige topgraaier van ING, te weten: Steven van Rijswijk!! Terwijl het geschuif met gelden door Abramovich doorging tot ver in 2017!!

Overigens
zou ik wel eens willen weten welke banken betrokken waren bij het
wegsluizen van geld door de Oekraïense junta onder de corrupte
neonazi Porosjenko, die zelfs hulpgelden van de EU, o.a. bekostigd
met ons belastinggeld, in het buitenland (ook in Nederland) wisten te
stallen……. Die corrupte neonazi-junta heeft miljarden weggesluisd……

De
hoogste tijd voor een echte grote staatsbank, waar de gewone burger
de betalingen kan doen en waar men geld kan stallen dat niet misdadig
wordt geïnvesteerd, of geen investeringen doet in bijvoorbeeld de
winning van olie en andere fossiele brandstoffen, maar die duurzaam
en sociaal verantwoord investeert.
Maak tevens een staatsbank voor bedrijven zodat we nooit weer banken hoeven te redden die misdadig bezig zijn……

Het
volgende bericht komt van DeBeurs.nl en werd gisteren gepubliceerd:

‘Beschamende
nieuwe witwaszaak bij ING’

ING schikt in witwaszaak voor honderden miljoenen met OM | NU - Het laatste  nieuws het eerst op NU.nl

AMSTERDAM (AFN) – De nieuwe
witwaszaak bij ING is beschamend, maar zal gezien de stappen die de
bank al heeft gezet tegen deze praktijken en de kosten die daarvoor
zijn genomen geen direct effect op het financiële concern hebben.
Dat constateren analisten van KBC Securities. Het gaat vooral om de
reputatie van de bank, aldus de kenners.

Ze wijzen daarbij naar eerdere
witwasaffaires in Nederland en Italië. Topman Steven van Rijswijk,
die deze zomer het roer overnam van Ralph Hamers, had er volgens KBC
waarschijnlijk geen rekening mee gehouden om zo snel al een
witwaszaak op zijn bureau te krijgen. Sinds 2017 was Van Rijswijk als
risicodirecteur juist actief om de bank te beschermen tegen dit soort
zaken.

ING is momenteel bezig afscheid te
nemen van het Nederlandse bedrijf Tristane Capital dat vooral in 2014
betrokken was bij het wegsluizen van dubieus geld uit Rusland via een
Poolse dochter van ING. Bronnen bij ING bevestigden berichtgeving van
Het Financieel Dagblad (FD) daarover. De Poolse dochter van ING hielp
klanten jarenlang om het geld uit Rusland naar het Westen te sluizen.

Volgens het FD zijn de
sleutelspelers in deze kapitaalvlucht “twee obscure Nederlandse
vennootschappen” die jarenlang bankierden bij ING Bank Slaski,
de Poolse tak van ING. In 2018 werd de klantrelatie met de andere
partij, Schildershoven Finance, al beëindigd, aldus de krant.

In de voor de nieuwe zaak cruciale
periode 2014-2017 was Van Rijswijk Head of Client Coverage bij het
onderdeel Wholesale Banking. Hoewel de genoemde klanten daar mogelijk
werden opgevangen, was Van Rijswijk niet verantwoordelijk voor
compliance. ‘Wij denken dan ook niet dat deze zaak hem persoonlijk
treft”, aldus KBC.

De bank hanteert een buy-advies op
het aandeel ING, dat maandag omstreeks 09.10 uur 4,7 procent lager
stond op 6,29 euro.

===============================

*  
Waarom zou Groot-Brittannië Russische oligarchen weren na de
mislukte moordaanslag op oligarchen, immers men zou de
visumvoorwaarden hebben aangescherpt na de aanslag op de Skripals….
Of was de Britse regering er stiekem van overtuigd dat Skripal in
opdracht van de oligarchen is aangevallen (en niet met novitsjok,
daar de Skripals dan zoals gezegd al lang onder de zoden hadden
gelegen)…… Voor zo’n aanval hebben die oligarchen misdadigers
genoeg om in te huren, oligarchen voor het overgrote deel zelf
misdadigers als Michail Chodorkovski van oliebedrijf Yukos, die in
oktober 2003 in Rusland werd gearresteerd wegens grootschalige
fraude, een misdadiger die door het westen werd vereerd als een
held……
 

** 
In dit fragment wordt gesteld dat de oligarchen niet meer
mogen werken in GB, hoe kan het dan dat Abramovich wel zijn
voetbalclub Chelsea mocht aanhouden en zelfs voor enorme sommen geld
voetballers heeft aangetrokken???   

***
Van Werven durft zich tegenwoordig jurist te noemen, daar hij zonder
succes rechten heeft gestudeerd (en daarop is gesjeesd, al ver voor
zijn promotie)…… Van Werven liegt trouwens dagelijks in zijn
uitzendingen als hij stelt dat een persoon bij ‘ons’ is ofwel bij
BNR, als hij zo’n persoon aan de telefoon heeft….. Dit nog naast
het ontzettend domme goedemorgen zeggen tegen zijn sidekick en andere
collega’s en dat doet hij tegen zijn sidekick 2 keer per uur, zonder
fatsoenlijk goedemorgen tegen de luisteraars te zeggen……

Voor meer berichten over ING (en Rabobank) zie:

ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over het Amazonegebied en de vernieling daarvan door o.a. oliemaatschappijen)

ING besluit ‘n.a.v. Coronacrisis’ 42 kantoren te sluiten, aandeelhouders blij…..

ING verhoogt koersdoel chemicaliëndistributeur en werkt daardoor mee aan de vernietiging van de aarde en aantasting van de volksgezondheid

ING is alweer zo groot dat ze niet failliet mag gaan, met dank aan topgraaier Hamers

ING blij met nieuwe oliewinning voor de kust van Guyana, ‘uiterst duurzaam…’

Rutte vs Baudet: Rutte geeft toe: onze banken zijn weer ‘too big to fail’‘ (schande en dat na de belofte dat men nooit meer zou toestaan, nadat met vele miljarden aan belastinggeld de banken gered moesten worden!! Zo worden we dag in dag uit belazerd door de politiek…..)

En terzijde nog zo’n fijne Nederlandse bank:


Rabobank
en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware
gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud
‘ 

————————————————————–

Wat betreft Navalny en Skripal zie:

Navalny: de novitsjok wonderen zijn de wereld nog niet uit‘ 

‘Russen
zijn de domste idioten op de wereld’: Navalny als breekijzer voor de
VS en de EU

Novitsjok
onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de
‘vergiftiging van Navalny’

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor
vergiftiging

Duitse
regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Navalny
werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo
‘ 

Navalny:
een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Skripal
scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert

(
zeker
lezen mensen!
)

Novitsjok
Skripal sprookje? Lees dit bericht!

Joël
Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag
actie Skripal
‘ (en
zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en
oorlogshitser Voordewind)

Skripal
vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland
mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op
Skripal

Rusland
verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse
beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok
(novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed
fout….

Stef
Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op
Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet
heeft gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer
met 10 km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal:
geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt
Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal:
wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met
gifgas’

Russisch
zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore
met commentaar!

OPCW
bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit
Rusland……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe
‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan
worden afgeschreven als false flag operatie

Navalny: de novitsjok wonderen zijn de wereld nog niet uit

In het 17.00 u. (CET) nieuws van BBC World Service van gistermiddag het bericht dat het team van Navalny in Omsk, nadat bekend werd dat hij vergiftigd was, de hotelkamer van hem hebben doorzocht en daar 2 bijna lege plastic flesjes met water vonden….. Deze flesjes hebben ze opgestuurd naar Duitsland en zo kwam men erachter dat Navalny was vergiftigd met novitsjok….. 

In het voorgaande zitten maar liefst 2 wonderen: de eerste dat men na een dag nog half leeggedronken flesjes met water vond in de hotelkamer van Navalny, een wonder daar het team eerst stelde dat hij was vergiftigd middels thee die hij dronk op het vliegveld……. Bovendien wordt een hotelkamer na verlaten van de gast onmiddellijk schoongemaakt, waarbij alles wordt meegenomen, ook lege of halfvolle flesjes water en toch kon het team nog 2 flesjes water terugvinden in die hotelkamer……. Wonder 2: noch de schoonmaker(s), noch het team zijn ziek geworden van de vondst van de 2 flesjes (waarvan er één besmet zou zijn met novitjok), daar novitsjok uiterst giftig is en iedereen in een hotelkamer zou doden bij opening van zo’n flesje waar dan ook onherroepelijk sporen aan de buitenkant van dat flesje moeten hebben gezeten en dat is al levensgevaarlijk…….

Wonder 3: pas na een paar dagen in Duitsland stelde men dat Navalny was vergiftigd met novitsjok, een dag of 3 na de vergiftiging, terwijl het team van Navalny stelt dat het de flesjes onmiddellijk heeft laten toekomen aan de autoriteiten in Duitsland….. Vrijwel direct na het bericht dat Navalny zou zijn vergiftigd stelde men dat dit met novitsjok moest zijn gebeurd, ofwel de onderzoekers konden gericht zoeken naar sporen van novitsjok, waarom heeft het dan nog een paar dagen geduurd voordat men stelde dat Navalny was vergiftigd met novitsjok? Wonder 4: men stelde dat men novitsjok in het lichaam van Navalny had gevonden, terwijl het team nu stelt dat die analyse is gebeurd op basis van de opgestuurde flesjes water…….

Russian opposition leader Navalny still comatose but stable after transfer  to Berlin hospital

Het Duitse ziekenhuis waarin Navalny is opgenomen

Wonder 5: waarom heeft de FSB, de geheime dienst van Rusland novitsjok gebruikt om Navalny uit te schakelen en niet op een andere manier geprobeerd hem te vermoorden, bijvoorbeeld middels een auto-ongeluk? Dit daar de FSB staat bekendstaat als de beste geheime dienst ter wereld……. Men had meerder manieren om Navalny te doden zonder enig spoor na te laten en ‘toch koos men voor novitsjok’, terwijl het westen en dan m.n. Groot-Brittannië Rusland eerder beschuldigde van het vergiftigen van Skripal en zijn dochter met novitsjok, een claim die gezien de zogenaamde bewijzen nergens op slaat, waarom dan in hemelsnaam novitsjok gebruiken? Dan nog het volgende: veronderstel dat de FSB of de GROe inderdaad Navalny zou hebben vergiftigd, waarom dan Navalny laten gaan naar het buitenland??!!! (terwijl men kon weten dat men met novitsjok op de proppen zou komen; kortom volledige waanzin!!)

Wonder 6: hoe is het mogelijk dat Navalny (zoals de Skripals) de aanslag met novitsjok heeft overleefd, terwijl deskundigen zeggen dat dit onmogelijk is, sterker nog dit chemische wapen is zo giftig/schadelijk dat het niet eens ingenomen hoeft te worden, als je in de direct nabijheid van een kleine hoeveelheid bent, zorgt dit onherroepelijk voor het intreden van de dood…… Hoewel dit wonder eigenlijk al is genoemd bij wonder 2, oké ik houd het op 5 wonderen, niet misselijk en reden genoeg om heiligverklaringen af te geven door het Vaticaan!!

Weer is het westen geslaagd in het zaaien van haat tegen-, en angstzaaien voor Rusland…….

Wat een gekkenhuis!!!

Oh toch nog een klein wondertje: Navalny was mysterieus genoeg door deze ‘vergiftiging met novitsjok’ van de ene dag op de andere, zonder enige verkiezing, plotsklaps oppositieleider van Rusland, terwijl hij goed is voor 2% van de stemmen!!!! ha! ha!ha! ha! ha!

Tot slot moet nog worden opgemerkt dat de Russische artsen als nitwits en onder controle staand van het Kremlin werden voorgesteld door het westen, terwijl zij Navalny op dezelfde manier behandelen als de Duitse artsen en deze (Russische) artsen stelden dat Navalny niet was vergiftigd….. 

Het is een wonder boven wonder dat die beren smeren konden……. 

Heb aan de labels ook NS2 toegevoegd, dat staat voor Nord Stream 2, de gaspijpleiding van Rusland naar Duitsland, die de VS op alle mogelijk manieren wil frustreren, wie weet zelfs met gif als novitsjok, waarvan naast Oekraïne, ook Duitsland en Groot-Brittannië een voorraad hebben……. (de VS wil haar peperdure schaliegas in de vorm van LNG leveren aan de EU lidstaten en dan moet je natuurlijk geen pijpleiding hebben die goedkoop gas naar een groot EU land als Duitsland transporteert……)

Zie ook:

‘Russen zijn de domste idioten op de wereld’: Navalny als breekijzer voor de VS en de EU‘ 

Novitsjok onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de ‘vergiftiging van Navalny’

Navalny: zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor vergiftiging

Duitse regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo‘ 

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Skripal scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert‘ (zeker lezen mensen!)

Novitsjok Skripal sprookje? Lees dit bericht!

Joël Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag actie Skripal‘ (en zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en oorlogshitser Voordewind)

Skripal vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op Skripal

Rusland verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok (novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed fout….

Stef Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet heeft
gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer met 10
km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal: geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal: wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met gifgas’

Russisch zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore met commentaar!

OPCW bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit Rusland……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe ‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan worden afgeschreven als false flag operatie

Trumps verdediging voor het niet serieus ingaan op Coronacrisis terwijl hij het gevaar kende, stinkt aan alle kanten

Hoe je
ook denkt over het Coronavirus, ofwel COVID-19 doet er niet toe, of
je nu wel of niet denkt dat het virus een echt gevaar is, of denkt
dat de maatregelen veel te ver gaan, dan wel dat je de maatregelen tegen verspreiding van het virus serieus
neemt, maatregelen die werden genomen door kabinet Rutte 3, het Outbreak Management Team (OMT),
het RIVM en de leiders van de veiligheidsregio (weliswaar een ad hoc beleid dat van de hak op de tak ging):
wat Trump durfde te zeggen toen uitkwam dat hij allang op de hoogte
was gebracht van de eventuele gevaren van dit virus is zonder meer
een schande van enorme proporties…..

De
eerste weken toen duidelijk werd dat de VS ongemeen hard werd
getroffen door het virus, stelde Trump dat COVID-19 een griepje was
en dat je er oh wonder zomaar binnen een dag van kon genezen en later
zijn zeer imbeciele opmerkingen hoe je het virus te lijf kon gaan
door het innemen of injecteren van ontsmettingsmiddelen (waaraan een
aantal mensen is overleden…)……

Nu
blijkt dus zoals gezegd dat Trump op de hoogte was van het werkelijke
gevaar dat het virus vormde voor (wat mij betreft) een aantal
groepen, zoals ouderen, chronisch zieken en mensen die een ernstige
ziekte onder de leden hadden…..

Het
excuus van Trump was dat hij geen paniek wilde zaaien en op en neer
springend het volk dood en verderf in het vooruitzicht had moeten stellen, alsof er geen
andere manier van reageren mogelijk was geweest…..

Het
meest smerige uit de redenering van Trump is wel dat hij in veel
andere zaken juist wel zo’n karikatuur liet zien, zelfs al voor zijn
presidentschap zoals zijn haat- en angstzaaien tegen/voor Mexicaanse emigranten die hij
moordenaars, verkrachters en drugsdealers durfde te noemen, waartegen
hij een ‘big beautiful wall’ zou oprichten, te betalen door de
Mexicanen…. Echter tegelijk daarmee de witte burgers opzettend tegen de jammer genoeg nog steeds in de minderheid zijnde gekleurde VS burgers…..

Of wat dacht je van Trumps opmerkingen over gevaarlijke
moslims, waar hij zelfs de grenzen sloot voor moslims uit een aantal
landen, behalve die uit Saoedi-Arabië, terwijl nu juist dat land wel
is afgeladen met mensen die de VS wel kunnen vreten en waarvan bekend is dat welgestelden en de dictatuur van dat land terreurgroepen hebben bekostigd en nog bekostigen, terreurgroepen waaronder IS en Al Qaida…..Om nog maar te zwijgen over zijn uiterst onbeschofte en haatzaaiende opmerkingen aangaande demonstranten die meededen aan de Black Lives Matter (BLM) demo’s…….

Natuurlijk
vergat Trump bijvoorbeeld bij de opmerkingen over moslims te vertellen dat de VS
het aan zichzelf te danken had, dat een groot aantal moslims (en
gelukkig een gigantische hoeveelheid andere wereldbewoners) de
schurft hebben aan- en (bepaald niet vreemd)  bang zijn voor de grootschalige terreur van de VS, mensen die dat
land volkomen terecht zien als een land dat de wereldvrede verder heeft weggedrongen
dan 30 jaar geleden voor mogelijk werd gehouden na de val van de
Sovjet-Unie……..

Het
volgende artikel dat uitgebreider ingaat op deze zaak werd geschreven
door Richard C. Gross en gepubliceerd op CounterPunch:

September
15, 2020

American
Carnage’ Unveiled

by Richard
C. Gross

Photograph
by Nathaniel St. Clair

It doesn’t seem to sink in that
this country’s so-called president withheld deadly serious
information from the American people about such a life-altering,
once-in-a-century coronavirus that it could kill them. It was his
biggest lie yet.

What Donald Trump did was
comparable to setting the house on fire – our house – with “we
the people” locked inside as we helplessly watched the smoke
curling in under the doors and dying one by one with little or no
possibility of rescue.

One wag posted online that Trump’s
excuse for not telling the people about the seriousness of the virus
and its follow-on COVID-19 was because he didn’t want to panic them
is as if Prime Minister Winston Churchill refused to turn on air raid
sirens as German bombers approached Britain’s shores during the
Blitz in World War II because he didn’t want to frighten Londoners.

He would have been locked away in
London Tower for the rest of his life.

Not our leader. Though impeached by
the House and forgiven by his Republican-led Senate, he hasn’t been
accountable for his actions as president since he took office Jan.
20, 2017. The extent of his self-proclaimed irresponsibility toward
more than 320 million Americans is indescribable; it’s haunting,
chilling, ghastly. (“I don’t take responsibility at all,” he
said March 13.)

His election opponent Joe Biden
accused Trump of an “almost criminal” act. Almost?

Tens of thousands of Americans may
have died needlessly because Trump didn’t have the moral sense, the
empathy, even the cold political reckoning to share his knowledge
about the danger of the coronavirus even though he was informed about
it in an intelligence briefing Jan. 28, according to Bob Woodward’s
book “Rage.” And he was urged several times by administration
officials in January and February to act, 
The
New York 

Times reported
May 4.

When a pandemic is raging, it
becomes harder to deny that rigorous, truthful information is a
mortal necessity,” wrote Jonathan Freedland, a columnist
for 
The Guardian newspaper,
in the Aug. 20 edition of 
The
New York Review of Books.

No one need explain the risks of
false information when one can point to, say, the likely consequences
of Americans’ coming to believe they can deflect the virus by
injecting themselves with bleach,” he wrote.

How can someone, especially the
president of what is rapidly becoming what critics say is a failed
state, deliberately lie to his people by telling them the virus —
“one day – it’s like a miracle – it will disappear” –
when the reality that he knew existed was the exact opposite? 

Where
is the humanity? Where is the ability to think of the consequences of
his statements about how the disease will just “disappear?”

Trump angrily defended his
deliberate lying at a White House news conference Thursday by
resorting to the not-wanting-to-cause-panic defense by saying, “I
don’t want to jump up and down and start screaming ‘Death!
Death!’ because that’s not what it’s all about. We have to lead
a country. There has to be a calmness.”

Jumping up and down like a little
boy isn’t how a sane leader would go about telling his people that
an alarmingly dangerous disease is coming their way and there’s a
need to prepare. But Trump lied again, full of nonsense about not
wanting to cause panic.

Philip Rucker, the White House
bureau chief for 
The
Washington Post
, hit the
bullseye when he wrote that Trump always purposely tries to panic
people: “Throughout his five years on the national political stage,
Trump has used fear to acquire and keep power. Scare tactics are the
hammer and screwdriver of his tool kit.”

As examples, Rucker reminds that
Trump began his campaign in 2015 by warning that Mexican immigrants
were “rapists” and “bringing drugs” and “bringing crime.”
He warned against Muslims, MS-13 gangs, caravans of Central Americans
seeking asylum in the United States, denounced mail-in voting and
rigged elections and wrote shrill tweets crusading for “LAW AND
ORDER.” Let’s not forget his warnings about “looters,”
“anarchists” and “radical Democrats” supposedly creating
havoc in the streets during demonstrations for racial justice.

All fantasies created in his
twisted mind.

No one, especially in a democracy,
in a country ruled by laws, should be permitted to singlehandedly
create a laughingstock and a dystopia virtually overnight, treating
the citizenry aside from his base of supporters as if they didn’t
exist. The best example of that is how he refused to help coastal big
cities because they were Democratic strongholds. He never has been
the president of all the people.

By not acting on his knowledge of
the approaching danger, Trump not only exacerbated the threat from
the virus, shutting down the infectious disease expert Dr. Anthony
Fauci* but also cratered a thriving economy, on which he had pinned
his hopes for re-election because of a nationwide lockdown whose
duration may have been shorter if federal restrictions on movement
had been enforced early on.

What we got instead was a
remarkable total lack of leadership from the federal government. And
there was no one, not even Ivanka or her husband Jared Kushner, White
House advisers, to force Trump to take responsibility for guiding his
country through its worst health disaster in 100 years. It’s as if
a frightened citizenry were led by a 5-year-old.

We the people should not let this
pass as if it were just one more of Trump’s lies that his
supporters disregard as a harmless personality quirk. This lie was no
quirk. It killed people, probably very many people. (“I alone can
fix it,” he said at the outset of his presidency.)

This American carnage stops
right here and stops right now,” Trump said in his dark inaugural
address. Trouble is, he is the one responsible for the carnage.
Perhaps it’s best summed up by Shakespeare:

You told a lie, an odious damned
lie; Upon my soul, a lie, a wicked lie.” 
Othello,
Act V, Scene 2.

Richard C. Gross, a career
journalist at home and abroad, retired as the opinion page editor of
The Baltimore Sun.

============================

* Ben het daarin niet eens met Gross, immers ook Fauci is een heel gevaaarlijk man en heeft vele duizenden aids-doden op z’n geweten…… 

Zie ook:

Hugo ‘Corona’ de Jonge (‘minister’ Volksgezondheid): “Er gaan dingen goed en er gaan dingen niet goed, dat is ons werk…” 

Coronacrisis: het zoveelste teken dat de privatisering van de zorg een enorme misstap is geweest 

Demonstratie
tegen COVID-19 maatregelen: ‘de neonazi bestorming van de Reichstag’:
haatzaaien tegen demonstranten
 

Zwangere
vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van
protest tegen de COVID-19 maatregelen

(
en
zie de links in dat bericht naar de aantasting van burgerrechten met
het lamme excuus dat dit nodig is vanwege de Coronacrisis!!
)

Robert
F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn,
gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Demonstratie
tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere
leugens

Berlijn:
demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de
rechter!)
‘ (in
dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni
het aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde
is!
)

COVID-19:
wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus,
vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Coronavirus:
miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen
met 30% stijgen

Coronavirus:
Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch
goed
‘ 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De
WHO is
bijkans
overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de
Coronacrisis

Coronavirus:
Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt
dat 90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft
gehad

Bill
Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op
vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten
vermenigvuldigen

Bill
Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in
november 2019…..

Zie
wat betreft de PCR-test voor COVID-19 en de test op antilichamen voor
dat virus:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘(!!!!)

Voor nog veel meer berichten over het Coronavirus, klik op dat label, direct onder dit bericht.

‘Het gebrek aan respect voor politici is zorgwekkend…..’ ha! ha! ha! ha!

Vanmorgen in Standpunt NL de stelling: ‘Het gebrek aan respect voor politici is zorgwekkend’, dit dat na onderzoek blijkt dat het aantal bedreigingen (en beledigingen, Ap) tegen politici uit de klauwen loopt……. 

Vind je het gek dat het aantal bedreigingen en beledigingen aan het adres van politici steeds verder groeit? Liegen en bedriegen is het motto in Den Haag en dat al heel lang, zo lang dat de reguliere media in ons land er niet eens meer van opkijken, men stelt in de media doodleuk dat dit bij het politieke vak hoort……. (echt mensen, deze woorden heb ik al zo vaak aangehoord dat ik er doodziek van word, wat bij mij altijd eindigt met een fiks aantal vloeken) terwijl diezelfde media klagen over de sociale media……

En dan het regeringsbeleid, zoals het waanzinnige beleid op het Coronavirus, de media stellen dat het kabinet het prima doet, terwijl dat allesbehalve waar is…. Sterker nog: die media laten feiten links liggen als een heel dikke waarschuwing van de AIVD over een pandemie in 2016, een waarschuwing waarin de AIVD onder meer stelde dat Nederland te weinig IC-bedden had…… Als die media deze waarschuwing eens zou vergelijken ‘met de acties die daarop zijn genomen door VVD hufter-premier Rutte en zijn dievenbende’ (niet één actie!!), zouden ze heel wat minder lovend zijn, terwijl ze sinds de uitbraak van het virus als verdediging aanvoeren dat er in dit soort gevallen nu eenmaal altijd fouten worden gemaakt vanwege het gebrek aan ervaring met pandemieën…….  

Hoe zouden de mensen over dit kabinet denken die te maken hadden met de toeslag voor kinderopvang en die volkomen onterecht een gigantisch bedrag terug moesten betalen aan de belastingdienst, mensen die voor het overgrote deel nog steeds niet zijn geholpen, mensen die zwaar in de financiële problemen kwamen door die onterechte enorme naheffing, mensen van wie het huwelijk dan wel het samenleven op de klippen liep door alle problemen door die naheffing, mensen die door de ellende die deze naheffing veroorzaakte ziek werden en hun baan zijn kwijtgeraakt, mensen die hun huis uit werden gezet daar ze geen stuiver meer hadden na te zijn bestolen door de belastingdienst…… Nogmaals: denkt men nu echt dat deze mensen niet ongelofelijk hebben lopen kankeren op de verantwoordelijken en wellicht een bedreiging hebben verstuurd aan de verantwoordelijken???

Voor het Mediaforum na 10.00 u. op Radio1 was Tom Kleijn aanwezig, een ‘journalist’ verbonden aan het KRO-NCRV programma Brandpunt, hij stelde in Standpunt NL dat ook deze mensen, die van de toeslag voor kinderopvang, geen beledigingen mogen laten horen aan het adres van de verantwoordelijke politici, waar hij bedreigingen door deze mensen aan hetzelfde adres al helemaal uit den boze vindt en dat op een moment waarop deze mensen met de kop tegen de ambtelijke muur lopen……. Hoop dat deze hufter hetzelfde overkomt en dan het liefst dubbel zo erg, benieuwd wat hij dan zal zeggen over de verantwoordelijke politici…… Nee Kleijn vond het nodig om de sociale media nog even te demoniseren, daar zou men de boel ophitsen……

Tom Kleijn - Brainwash

Griezel en ‘journalist’ Kleijn
 

Of wat dacht je van de mensen die een zware boete kregen voor het niet genoeg afstand bewaren volgens de Coronaregels, waardoor ze tevens een strafblad aan de broek hebben gekregen en die nu hebben gezien dat de verantwoordelijke CDA minister Grapperhaus en zijn VVD staatssecretaris Broekers-Knol ermee weg zijn gekomen, denk je nu echt dat deze mensen niet ongelofelijk hebben lopen schelden en sommigen van hen in een onbewaakt moment een bedreiging hebben verstuurd, hoe dom dat ook is?? (trouwens de meeste bedreigingen worden op zo’n moment verstuurd, waarna degenen die dit deden spijt hebben van deze actie)

Nog zo één: hare D66 (beter: D666) kwaadaardigheid en minister Ollongren en de hoogste huurverhoging in 6 jaar tijd…..* Dit tijdens de Coronacrisis en dit ook nog eens nadat de Eerste Kamer haar middels een motie maande de huren dit jaar te bevriezen, juist vanwege de Coronacrisis….. Een huurverhoging die is gebaseerd op de prijsstijging van 2019, een prijsstijging die nagenoeg gelijk is aan de huurverhoging in…. 2019!!!! Het is ongelofelijk hoe mak de huurders daarop reageren, terwijl ze op een heel smerige manier dubbel worden gepakt door hare D66 trol Ollongren en dat jaar in jaar uit…. Dit terwijl iedereen kan weten dat huurders, meestal met een ‘kleine portemonnee’, 10% meer voor een dak boven het hoofd betalen dan kopers en dat voor een in de meeste gevallen niet geïsoleerd huis, zelfs zonder dubbel glas, zodat ze ook nog eens de hoogste gasrekening moeten betalen……  

Om nog maar te zwijgen over Wilders die bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet en haatzaait tegen minderheden, zozeer dat het een wonder is dat er niet al lang een fiks aantal Marokkanen is vermoord in ons land (immers in de achterban van Wilders zitten heel wat gewelddadige psychopaten….) …. Nee, de media nemen het zelfs in deze op voor Wilders, zo sprak men vanmorgen in Standpunt NL schande over het grote aantal bedreigingen aan het adres van Wilders….. Reken maar dat hij blij is met die bedreigingen, sterker nog: als dit zou stoppen is hij in staat om anderen te vragen hem ajb anoniem te  bedreigen, goed voor de peilingen!! 

Tot slot kan ik nog wijzen op de totaal inhumane manier waarop ChristenUnie minister Schouten omgaat met dieren……: ‘Varkens dood door brand in vrachtwagen bij een buitentemperatuur van boven de 30 graden Celsius……‘ (en zie de links in dat bericht) Hetzelfde geldt voor haar partijcollega staatssecretaris Blokhuis die liever de levensmiddelenindustrie steunt die kinderen vergiftigen met veel te veel suiker: ‘Paul Blokhuis (staatssecretaris ‘Volksgezondheid’ ChristenUnie) acht een suikertaks niet wenselijk en ach dat daar doden door vallen: so what?

Respect voor politici? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als kerst, pasen en pinksteren op één dag vallen!!

* Zie: ‘Kajsa Ollongren (D66 minister) vindt de hoogste stijging van de huren in 6 jaar tijd volkomen terecht

Shell positief over LNG markt: hoe is het mogelijk? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

DeBeurs.nl
kwam afgelopen donderdag met het nieuws dat Shell positief is
over de LNG markt. Hoe is het mogelijk dat een bedrijf behorend tot de
grootste op het gebied van gaswinning, positief is over de
LNG markt?? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Een LNG
terminal op de Tweede Maasvlakte*, vooral gerealiseerd voor de enorm
vervuilende en zwaar gesubsidieerde schaliegaswinning in de VS……**
Een terminal die moest tegengaan dat we gas inkopen van Rusland, dat via de Nord Stream 2 pijpleiding voorkomt dat er grote transportkosten worden
gemaakt en de enorme vervuiling voorkomt die LNG tankertransport nu eenmaal met zich meebrengt…..

Het
Nederlandse beleid is er dan ook niet voor niets op gericht de
huishoudens van het gas te halen, terwijl dat veel
schoner is dan olie- of steenkoolverbranding voor de productie van elektriciteit…..*** Het beleid is er
inderdaad vooral op gericht om te voorkomen dat we straks met Russisch
gas ons huis verwarmen….. Elektrisch koken is voor het gros van de
gevallen pure onzin, immers eer dat we dat kunnen doen op wind en
zonne-energie zijn we beland op een punt dat veel verder in de toekomst ligt dan het
voorziene jaar 2030…. Er zijn enorme vertragingen in het
realiseren van windparken op zee en grootschalige zonne-energie projecten stuiten op grote weerstand van plaatselijke bevolkingen…… Kortom het zal nog jaren zo zijn
dat we van gas elektriciteit maken waarop de huishoudens dan gaan
koken, een belachelijke verspilling t.o.v. direct op gas koken….. (tenzij je een goedwerkende inductiekookplaat hebt, die werkt met alle pannen en niet alleen met de peperdure varianten)

Reken
maar dat de top van Shell elke keer met champagne proost als
Rusland weer eens over de hekel wordt gehaald, zoals vorige week woensdag toen de
Duitse bonskanselier Merkel met de beschuldigende vinger
naar Rusland wees, toen men met de beschuldiging kwam dat Navalny
is vergiftigd met novitsjok (Navalny wordt nu door het westen belachelijk genoeg tot oppositieleider
gebombardeerd)……. Merkel stelde dat
ze zal overleggen over sancties tegen Rusland….. Gezien alle
onterecht opgelegde sancties tegen Rusland, blijft er weinig anders
over dan het al bijna gereed zijnde Nord Stream 2 (NS2) project af te
blazen, je weet wel de gaspijpleiding van Rusland door de Oostzee
naar Duitsland…….

Tja dat laatste was natuurlijk ook koren op de Shell-molen, immers met het schrappen van NS2 is de weg vrij voor het peperdure LNG uit de VS, waar wij met z’n allen de hoofdprijs voor zullen betalen, terwijl we zoals gezegd al hebben moeten dokken voor de LNG terminal op de Tweede Maasvlakte……. Overigens heeft Shell een aandeel in de gaswinning in Qatar en ook dat gas zou als LNG met tankers naar Europa worden vervoerd……

‘Shell
positief over vooruitzichten lng-markt’

Gepubliceerd op 3 september 2020 08:40

AMSTERDAM (AFN) – Shell heeft de
indruk dat de markt voor vloeibaar gemaakt aardgas (lng) dit jaar nog
steeds groeit. Dat zeggen analisten van RBC Capital Markets in een
notitie na een bijeenkomst met Maarten Wetselaar, de directeur van
Integrated Gas & New Energies van Shell. Daarmee blijft het olie-
en gasconcern behoorlijk positief over de vooruitzichten voor de
markt.

Hoewel de vraag naar gas in de loop
van de tijd “met opkomende concurrentie van andere bronnen te
maken heeft, verwacht Shell niet dat deze tot 2040 wezenlijk zullen
zijn”. Shell zou verder kansen zien in de overschakeling van
kolen naar gas in diverse landen, met name in Azië. Ook leek de
onderneming in de bijeenkomst “optimistischer” over een
mogelijke deelname aan de uitbreidingen op het vlak van lng in Qatar
dan in eerdere gesprekken met analisten.

RBC hanteert een outperform-advies
voor Shell. Het aandeel Shell sloot woensdag op 12,26 euro

===============================

*   Deze LNG terminal is vooral gesubsidieerd met overheidsgeld, opgebracht door de
belastingbetaler, immers de Gasunie is de grootste initiatiefnemer van
deze terminal en de Gasunie is van de Nederlandse staat…… Kortom wij hebben een terminal betaald die door de grote oliemaatschappijen
als Shell zal worden gebruikt en die daar grote winsten mee zullen boeken, ach ja deze ‘nooddruftige’ maatschappijen kunnen dat ‘uiteraard’ niet zelf bekostigen…… (beter is: ‘nood-ruftige maatschappijen’ gezien de stank die deze maatschappijen veroorzaken in havengebieden en door de stank van de auto-uitlaatgassen) En dan te bedenken dat het afbraakkabinet Rutte 3 de fossiele brandstofindustrie jaarlijks een bedrag van 8,3 miljard euro als subsidie geeft…… Alweer geld opgebracht door ons, de belastingbetalers……

**  Er wordt ook al rekening gehouden met toekomstige gasleveringen uit Israël, dat zich het Leviathan-gasveld heeft toegeëigend, dit gas zou via een pijpleiding worden vervoerd naar de EU……… 

*** Schandalig genoeg staan de Nederlandse gascentrales al vele jaren uitgeschakeld, dit om in plaats daarvan het uitermate goedkope, maar zwaar vervuilende steenkool te gebruiken….. Het besluit om 4 nieuwe kolencentrales te bouwen werd door Balkenende 4 genomen (CDA en PvdA)….. Dit daar de VS en Australië massaal steenkool dumpten en dumpen op de wereldmarkt en dat tegen afbraakprijzen…….

Zie ook:

Shell, Exxon, Total, Dupont, Dow en anderen lobbyen bij Trump om afval plastic te exporteren naar Afrika‘ 

Kleine bedrijven en consumenten betalen de vergroening, waar de grote vervuilers miljarden aan subsidie krijgen‘ 

Willem Alexander opent expositie: Museum Boerhaave moet eindelijk de sponsoring door Shell stoppen!!‘ 

Shell krijgt plek op top 30 lijst van Royal Bank Canada (RBC)‘ 

Shell gaf advies klimaatresolutie te verwerpen‘ 

Australië: film ‘Dirty Power: Burnt Country’ maakt gehakt van regeringsbeleid en media misinformatie‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen voor de gevolgen van de klimaatverandering voor Australië en het smerige beleid van de regering daar)

Absolute noodzaak volgens Michael Moore, Jeff Gibbs en Greta Thunberg: het redden van mens, dier, natuur en aarde, voor het echt te laat is

Shell
kijkt vooruit >> naar de subsidiepot voor duurzame energie,
terwijl nog vele jaren lang veruit de belangrijkste bezigheid olie- en
gaswinning zal blijven
‘ 

Shell, ExxonMobil en andere oliemaatschappijen gaan 180 miljard dollar investeren in plasticproductie………

Bas Heijne weet, geenszins ‘onbehagelijk’, niet wat te denken van de klimaatverandering……. OEI!!!

ExxonMobil vervolgd voor ‘misleiding…’ Nou zeg maar het op grote schaal bedonderen van de kluit!!

Shell was al in 1989 overtuigd van klimaatverandering………….

Exxon lobbyist (politicus) dagvaardt milieugroepen voor kennis bij Exxon over klimaatverandering…….‘ (ongelofelijk ook…..)

Demonstratie tegen COVID-19 maatregelen: ‘de neonazi bestorming van de Reichstag’: haatzaaien tegen demonstranten

Men kan er niet over ophouden in Duitsland: de zogenaamde bestorming ‘door neonazi’s van de Reichstag’ (Rijksdag) op zaterdag 29 augustus jl. Luister vaak naar WDR en er gaat werkelijk geen dag voorbij of men moet het weer noemen en dat in combinatie met neonazi’s, alsof het land is ontsnapt aan een fascistische staatsgreep, terwijl het gebouw die dag zelfs was gesloten…….

Gisteren in Presseclub op WDR5 (daar is ook het vervolg te horen, het deel waarin de luisteraar mag inbellen: Presseclub nachgefragt) ook in dat programma weer aandacht voor de bestorming die geen bestorming was. Al vanaf het begin continu aandacht voor de neonazi’s die de bestorming zouden hebben uitgevoerd….. Hoe men dat weet? Simpel door de meegenomen vlaggen……. Er waren in aanvang van de ‘bestorming’ van de Reichstag amper vlaggen te bekennen, een kleine groep mensen, maximaal 20 (al waren het volgens mij nog minder demonstranten) liep de trappen van de Reichstag op waar 3 politieagenten waren geposteerd, agenten die duidelijk wel zenuwachtig waren, echter de enige agressie die te zien was, kwam van die agenten die met de wapenstok stonden te zwaaien. (immers als men normaal spreekt over bestormen gaat dit toch echt gepaard met geweld……)

Bij de eerste op de trappen zag je zo te zien een paar hippies en andere alternatieve figuren met een gewone Duitse vlag en 1 figuur met een vlag van het Duitse keizerrijk, dit zal wel een neonazi zijn geweest, echter deze droeg geen vlag met een hakenkruis…… Op het laatst, voordat zich meer agenten in grote haast bij hun collega’s hadden gevoegd, kwamen er nog wat neonazi’s aanlopen met een paar ‘ongewenste vlaggen…..’ (ook die zonder hakenkruis)

Echter niet volgens de journalisten die te gast waren in Presseclub, als je hen moest geloven zag het zwart van de vlaggen die niets te wensen overlieten als het gaat om ‘rechtsradicalen’ (neonazi’s)……

German leaders slam extremists who rushed Reichstag steps | News | DW |  30.08.2020

Op dit moment, dus toen er al veel meer agenten waren, zag het nog steeds niet zwart van de foute vlaggen op de trappen van de Rijksdag………   

Opvallend ook een nieuwsprogramma met louter journalisten die het met elkaar eens waren, ‘echt van een onafhankelijk niveau waar je ijskoud van wordt……’

Na het eerste ‘nazi-geweld’ in Presseclub verschoof de aandacht naar de mensen die gewoon tegen de Coronamaatregelen demonstreerden en je raadt het al: ook hier was men het met elkaar eens……. Het stel moest uiteraard de draak steken met deze mensen, immers ‘zij hadden als journalist alles en te na onderzocht en waren tot de conclusie gekomen dat alle maatregelen volkomen terecht werden genomen…’ Welnu beste bezoeker, niets daarvan, men herhaalt simpelweg wat voorlichters van de overheid het volk keer op keer voorhouden en alles wat mis is gegaan sinds pakweg maart dit jaar, is al lang en breed vergeten…….. 

Niets over de kritiek die door artsen werd gegeven, bijvoorbeeld over de onzinnigheid van mondmaskers of de ineffectiviteit van de PCR-testen, waarmee niet eens vastgesteld kan worden of je het virus echt onder de leden hebt…… De beste test is een bloedtest, maar dat vindt men te duur en te arbeids- en tijdsintensief, dus gebruikt men een waardeloze test, die in feite oorzaak is van een groot aantal faillissementen hier en in het buitenland…..

Maar nee, de journalisten weten het zeker, de figuren die tegen de maatregelen zijn hebben het fout en zijn gelovers van samenzweringstheorieën, leugenaars en alu-hoedjesdragers en mensen die doen aan Qerdenken…… (negatief gebruikt als mensen die zich niet om laten praten en overtuigd zijn van hun gelijk) Eén van de journalisten moest nog even de bips likken van de Duitse minister van volksgezondheid door diens woorden te herhalen: wat doen de mensen die tegen de Coronamaatregelen zijn nog in Duitsland….??? (alsof men elders anders omgaat met het virus en alsof je geen kritiek mag leveren op foute overheidsmaatregelen….)

Men stelde in Presseclub dat de meeste van deze demonstranten niet op andere gedachten zijn te brengen, maar dat er zich wellicht mensen tussen die groep bevinden, die men wel op andere gedachten kan brengen….. Het is duidelijk dat men weet dat zich genoeg mensen tussen de demonstranten bevonden die bepaald niet dom zijn, mensen die met feiten komen die men moeilijk of helemaal niet kan ontkennen……. Er werd dan ook gesteld dat niet alle complotdenkers achterdochtig (paranoïde) zijn of idioten en gekken (zo ziet men dus het grootste deel van de mensen die zich keren tegen de belachelijke Coronamaatregelen….)…..  

Een ‘geweldige cliché truc’ werd nog even gebruikt: één van de journalisten zei dat hij de mensen die de Coronamaatregelen zat zijn best begrijpt, ook hij had vraagtekens bij de aanpak van het virus, maar dat we nu eenmaal door moeten pakken (vrij vertaald, Ap)……. Je snapt het al: ‘best begrijpen’ en dan met alle kulredenen komen waarom iedereen zich aan de regels moet houden daar anders de hele boel weer op slot gaat…….. Even vergetend dat veel van de demonstranten hun baan hebben verloren en niet uit de nek kletsen, maar met valide argumenten komen, zoals de onzin van mondmaskers, die je als je deze al wilt dragen, elk uur moet verversen, daar ze anders zelfs het tegenovergestelde kunnen bereiken: een besmetting, zeker daar mensen met een mondmasker minstens 10 keer per uur met de vingers aan het masker zitten te friemelen…… Om over de al genoemde waardeloze PCR-test maar te zwijgen…….

Het ging van kwaad naar erger, de volgende journalist die aan het woord kwam stelde ‘doodleuk’ dat men deze Corona Leugner (ontkenners) niet aan het woord moet laten, nee je moet het gewoon weg censureren, ‘dan bestaat het immers niet meer’ en dat ten overvloede nog eens: zonder één argument tegen de standpunten van deze mensen, welnee het zijn ontkenners en die moeten hun kop houden……. 

Daarna kregen de sociale media nog een veeg uit pan, daar zouden mensen worden opgehitst……. (dezelfde journalisten van de reguliere media die de sociale media beschuldigen van het brengen van fake news, terwijl zij zelf een hele bibliotheek hebben volgeschreven met de verdediging van de leugens die de geheime diensten van de VS hebben gebruikt ter legalisering van de illegale oorlogen die de VS met hulp van de NAVO is begonnen in o.a. het Midden-Oosten…..)

Even later was het hek van de dam en noemde men de tegenstanders zelfs samenzweringstuig…….  

Op één van de bijeenkomsten van tegenstanders tegen de Coronaregels zou men homo’s hebben beledigd en zoals je al zal hebben begrepen, ook dat was als de ‘vele neonazi’s die deelnamen aan de demo in Berlijn’ (nogmaals: grote kul!), het teken ‘dat je op moet passen voor de tegenstanders van de Coronaregels……’

Raakte even in een lachstuip toen ik het nieuws van 13.00 u. hoorde op dezelfde zender, daar kwam het bericht voorbij dat uit onderzoek van o.a. WDR blijkt dat ook mensen die niet besmettelijk zijn in quarantaine moeten blijven…… Dit daar mensen die de ziekte onder de leden hebben gehad positief uit de testen blijven komen…… ha! ha! ha! ha! Ja wat wil je met een niet werkende test?? Gegarandeerd dat wanneer je dit in Duitse discussies aanhaalt je wordt afgemaakt als een ontkenner die het woord moet worden ontnomen……. 

Het is in Duitsland overigens hetzelfde als in Nederland: sinds begin juni is het aantal sterfgevallen ongeveer gelijk aan dat van vorige jaren……. Ofwel het aantal besmettingen is toegenomen zonder dat dit grote aantallen mensen heeft gedood en dan moet je zoals gezegd niet vergeten dat de test niet werkt: al er maar een klein stukje van het Corona DNA wordt gevonden wordt men meegerekend als Coronapatiënt, terwijl dat stukje DNA de rest kan zijn van een gewone verkoudheid, ook een Coronavirus…… 

Het moet gewoon afgelopen zijn met de meer dan belachelijke Coronamaatregelen, neem voorzichtigheid in acht als je omgaat met oude mensen en mensen die chronisch of ernstig ziek zijn, zoals zo velen doen als er een griep rondgaat….. De maatregelen tegen het virus kosten veel te veel geld en zijn onzinnig, de meeste zwakke ouderen en anderen die min of meer zware aandoeningen onder de leden hebben zijn al overleden…….. 

Met de Coronamaatregelen wordt zelfs de gezondheid van velen geschaad, neem de kinderen die in Duitsland op school de hele dag met een masker op moeten zitten, terwijl het ook in de scholen daar veelal ontbreekt aan goede ventilatie, ofwel veel kinderen zullen in de klas telkens weer in slaap sukkelen, door een gebrek aan zuurstof……. Terwijl veel van de maatregelen mensen ook nog eens psychisch treffen, bijvoorbeeld de mensen met een slechte gezondheid en de ouderen, die bang gemaakt amper naar buiten durven te gaan…. En je weet het waarschijnlijk wel: psychische klachten leiden maar al te vaak naar fysieke klachten……..


Zie wat betreft de PCR-test en de test op antilichamen:

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
(in dat bericht zie je een groot aantal links naar artikelen over het
Coronavirus) 

Ook de test op antilichamen klopt niet, dit is een test
voor mensen die het virus onder de leden hebben gehad(!!): ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ 

Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘ (en vergelijk dat ook met de uitlatingen van journalisten in het bericht hierboven over Presseclub….)

————————————————————————— 

Zie ook:

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen 

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in
dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het
aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!
)

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ 

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..

Wilders vrijgesproken van racistische discriminatie, maar wel veroordeeld voor groepsbelediging

Fascist Wilders is vandaag schuldig bevonden aan groepsbelediging, maar vrijgesproken voor het aanzetten tot haat en discriminatie…….

Hoe is het mogelijk? Intussen werd vanmiddag in de ons omringende landen geconcludeerd dat Wilders is vrijgesproken van racistische discriminatie en daarbij heeft men wel degelijk gewezen op het haatzaaien van deze fascist tegen een minderheid…… Niet moeilijk te bedenken wat men daarvan vindt in dat buitenland…..

Hof: Wilders schuldig aan groepsbelediging wegens uitspraken over minder  Marokkanen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Wilders en zijn advocaat Knoops, waar de laatste zich intussen heeft ontpopt als de verdediger van fascisten…..

Het is als Hitler die zou zijn vrijgesproken van het prediken van haat en daarmee heeft opgeroepen tot geweld tegen minderheden als Joden, Roma, Sinti en homo’s….. Want vergeet niet dat Wilders met zijn uitspraak bij zijn achterban in feite de idee heeft geplant dat geweld tegen Marokkanen is te verdedigen, immers deze minderheid is zijns inziens behoorlijk misdadig (hoe racistisch wil je het hebben?)….. 

Het voorgaande terwijl de jongeren van deze Marokkaanse minderheid zich hetzelfde gedragen als de jongeren in wat men in de 60er en 70er jaren van de vorige eeuw de achterbuurten noemde van de grote steden!! Ga maar na wat er toen bijvoorbeeld gebeurd zou zijn als men een cameraploeg deze wijken instuurde om eens even het geweld te kunnen tonen in fout-rechtse kranten als de Telegrof en op publieke omroepen als het extreem rechtse WNL….* 

Voor meer berichten over Wilders, het Wilders proces, Wilders proces 2.0, de PVV, de Telegrof, WNL en/of Marokkanen, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

* WNL, eertijds de spreuk van de krant die na de oorlog werd verboden vanwege verregaande collaboratie met de nazi-Duitse bezetter, de Telegraaf, de krant van: ‘Wakker Nederland’ (ha! ha! ha! ha!), echter om niet de nadruk te leggen op de banden met die krant (de Telegrof), maakte men er ‘Wij Nederland’ van…. WNL had toen het toetrad tot het publieke bestel te weinig leden, echter men vond dat er te weinig rechtse omroepen waren en heeft toen toegestaan dat deze fascistische omroep (en nog een andere van wie ik de naam ben vergeten), toch mocht blijven, ook achteraf bezien nog steeds te zot voor woorden, immers er waren meer dan voldoende rechtse omroepen, neem de rechtse omroepen die we destijds al hadden zoals: AVRO, TROS, KRO, EO en NCRV……

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Robert
F. Kennedy jr. sprak afgelopen zaterdag in Berlijn tijdens de demonstratie tegen
Coronamaatregelen, dit werd gecensureerd door de meeste grote mediaorganen……

Het feit dat hij zich achter de demo schaarde die gericht was tegen
de meer dan achterlijke en onzinnige Coronamaatregelen was en is
blijkbaar voldoende voor CNN, Facebook en Google om deze gebeurtenis
te censureren……. Was zelf verbaasd daar niets over gehoord te hebben terwijl ik ‘s morgens en ‘s middags luisterde naar de WDR (Duits radiostation)…..

Kennedy begon met te zeggen dat men de toespraak die hij afgelopen zaterdag hield, door de massamedia in de VS van tevoren al werd afgedaan als een toespraak voor 5.000 (neo-) nazi’s….. Daarover stelde hij even later en verderop in zijn toespraak dat hij het tegenovergestelde zag van nazisme, zo wees hij op alle vlaggen van Europa die te zien waren en de vrijheidslievende mensen van alle kleuren die met deze demo opgestaan waren tegen de dwang (en dictatuur, Ap) die met de maatregelen tegen COVID-19 aan de diverse bevolkingen werden en worden opgelegd…….

Kennedy herinnerde verder aan het Neurenberger proces (tegen de nazi’s na WOII), waarbij één van de beklaagden (kreeg de naam niet goed mee) stelde dat men in elk politiek systeem de bevolking kan controleren zoals de nazi’s dat deden voor en tijdens WOII: door angst te kweken bij het volk!! (uiteraard gecombineerd met haatzaaien tegen minderheden en ‘vijanden’ in het algemeen, Ap)

Kennedy stelde verder dat quarantaine maatregelen mensen gevangen hebben gehouden en nog houden en verzet tegengaan. Ook wees hij op het organiseren door de autoriteiten van een systeem waarbij men in de (zeer) nabije toekomst bij wijze van spreken elke vierkante centimeter van de planeet kan controleren (24 uur per dag en 365 dagen per jaar)….. Al is het organiseren daarvan al begonnen ver voor de uitbraak van COVID-19.

Intussen werden en worden door de maatregelen tegen het Coronavirus velen in diepe (financiële, fysieke en geestelijke) ellende gestort…….

De basis van de democratie wordt om zeep geholpen en dat ten goede van de machthebbers, grote (tech-) bedrijven  en de (super) welgestelden……. Verder wees Kennedy op de banden van de bestuurders met welgestelden en de grote farmaceuten en dat ‘we’ dergelijke bestuurders kunnen missen als kiespijn (zoals meer van het voorgaande: vrij vertaald). 

Volgens Kennedy wordt deze ‘pandemie’ (voor zover daar sprake van is, Ap) gebruikt om gehoorzaamheid (en onderdanigheid) te organiseren, als verdere stap in de al aangehaalde totale controle van de diverse bevolkingen….. Bill Gates en Fauci zijn volgens Kennedy al meer dan 10 jaar bezig geweest met de voorbereiding op deze ‘pandemie’ en nu het zover is staan ze met de handen in het haar en hebben ze bijvoorbeeld een niet eens werkende PCR-test. (waar deze figuren wel bezig zijn om een vaccinatiepaspoort te ontwikkelen, zodat iedereen één en waarschijnlijk meer vaccinaties, bij wijze van spreken, door de strot gedrukt krijgt; al is deze toevoeging van mijn hand)

Niet vreemd dus dat Kennedy de woorden van zijn oom John F. herhaalde die op 26 juni 1963 in Berlijn stelde: “Ich bin ein Berliner”, daarmee wees zijn neef op de onderdrukking waar we nu mee te maken hebben i.h.k.v. de strijd tegen COVID-19…..

 

Schande dat deze toespraak amper werd meegenomen in de reguliere media in ons en de ons omringende EU landen, op WDR heb ik de afgelopen dagen zelfs niet één keer een verwijzing gehoord naar deze toespraak……. Wat een
wereld mensen (gadver!), maar gelukkig dat er zoveel mensen zijn die het niet langer pikken!

Robert F. Kennedy
Jr. in Berlin

Hundreds
of thousands come out

Het geluid op de video hierboven (van Brasscheck TV) is waardeloos, heb een andere opgezocht waarin Kennedy wel goed is te verstaan:

Kennedy
has something important to tell you

Censored by
Facebook, Google, CNN and US “news” outslets

I don’t know what the email
companies are censoring now.

Maybe “Kennedy” is a censored
term.

We’ll see.

Meanwhile, here’s his talk in
Berlin this passed weekend.



German riots troops take
off helmets in solidarity with Berlin demonstrators.
(aldus Brasscheck TV, weet niet of dit zo is, het kan ook een vorm van de-escaleren zijn)

Click here to support Brasscheck

====================================

Zie wat betreft de PCR-test en de test op antilichamen:

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
(in dat bericht zie je een groot aantal links naar artikelen over het
Coronavirus)
CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
en ook de test op antilichamen klopt niet, dit is een test
voor mensen die het virus onder de leden hebben gehad(!!): ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ en zie wat dat betreft ook:
Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge

—————————————————————————

Voor aantasting burgerrechten door maatregelen tegen het Coronavirus zie:

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 

Politie schiet 13 jarige jongen dood bij handhaven avondklok i.v.m. Coronavirus

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

Ton Wilthagen (universiteit Tilburg) wil dat de verkiezingen voor de Tweede Kamer worden uitgesteld‘ (en zie de links in dat bericht, links naar oudere en andere berichten dan de hier getoonde)

————————————————————– 

Zie verder:

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens‘ (de demonstratie waar Kennedy afgelopen zaterdag sprak)

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!)

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ 

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..