De Washington Post: Rusland kan onze hersenen hacken…. ha! ha! ha! ha! ha!

Volkomen
belachelijk maar al eerder dit jaar kort in het nieuws: Rusland zou
niet alleen achter alle hacks zitten die plaatsvinden in de westerse
wereld, maar kan ook de hersenen van iedereen ‘hacken’, zo meldde o.a. de Washington Post* (WaPo) ha! ha!
ha! ha! ha! Opvallend trouwens dat alle ‘deskundigen’ die bijvoorbeeld
op de nationale radiozenders van Nederland, Duitsland, België en
Groot-Brittannië vertellen dat Rusland achter alle hacks zitten in
de VS en andere westerse landen, dit verhaal niet hebben
herhaald…….

De totaal ongeloofwaardige oorlogsmisdadiger Pompeo
heeft afgelopen vrijdag gesteld dat SolarWinds werd gehackt door de Russen en
dan bepaald de Russische overheid, men spreekt over een enorme
cyberaanval die 18.000 bedrijven en overheidsinstellingen heeft
getroffen….. Uiteraard en zoals gewoonljk geen flinter aan bewijs, maar zo gauw de naam Rusland valt neemt iedereen in de reguliere
media de beschuldiging serieus en herhaalt men dit als de enig
mogelijke waarheid, ook al weet men dat de georganiseerde misdaad
zich al jaren ook richt op het hacken van bedrijven en instellingen
om zo losgeld te kunnen eisen als men weer beschikking wil hebben
over alles wat men op de computers heeft staan….

Afgelopen zaterdagmorgen op Radio1 nieuws het bericht over de beschuldiging aan het adres van Rusland
door Pompeo (over SolarWinds), waar men in het nieuws van 8.30 u. nog
stelde dat volgens Pompeo Rusland e.e.a. gedaan zou hebben en een
half uur later was het woord ‘zou’ verdwenen ofwel Rusland heeft het
gedaan. Let wel het Radio1 nieuws wordt verzorgd door de ‘onafhankelijke zendgemachtigde’ NOS……. (ofwel nogmaals en ten overvloede toont de NOS aan niet onafhankelijk te zijn……)

Het
was afgelopen zaterdagmorgen toch al bal op Radio1, daar in het MAX programma
Newsweekend ict deskundige Pim Takkenberg van de firma NorthWave sprak
over gemeente Hof van Twente die werd gehackt en die geen
beschikking heeft over haar gegevens totdat men € 750.000,– heeft
betaald…… Deze fantast stelde plompverloren dat Russische hackers
verantwoordelijk zijn en dat de Russische overheid misdadige hackers in Rusland
met rust laat als ze maar in het buitenland hacken, geen woord wat
maar op iets van bewijs lijkt, nee het woord Rusland is genoeg om de
presentators de Bie en van der Weij met volle verbazing te laten
luisteren zonder dat ze vragen: “Heeft U daar bewijs voor?”,
welnee, zoals gezegd, het woord Rusland is voldoende om iedereen te
overtuigen…… (oh nee, niet iedereen….)

Uiteraard
werd nog even gerefereerd aan het ‘nieuws’ dat Pompeo Rusland heeft
beschuldigd van de SolarWinds hack in het NOS nieuws van vlak
daarvoor (de nieuwsberichten van 8.30 u.). Natuurlijk geloofde
men in de studio de woorden van Pompeo, hoewel deze oorlogsmisdadiger
veel vaker liegt dan dat hij de waarheid spreekt….. Zo wordt de
argeloze luisteraar besodemieterd en tja als je je verder niet
verdiept in het nieuws en alles gelooft wat men zegt en de laatste
jaren heeft gezegd over Rusland, is het niet vreemd dat het grootste
deel van het volk dit soort gelul gelooft…… (nogmaals: zonder
enig bewijs)

Hoe
is het in godsnaam mogelijk dat men nog steeds de leugens over de
Russische inmenging en hacks in de VS presidentsverkiezingen van 2016
gelooft, terwijl ook daar geen flinter aan bewijs voor is? Welnu dat
is heel simpel: daar de reguliere (zogenaamd onafhankelijke media)
deze leugen blijven herhalen, ook al moet men daar weten dat e.e.a. je
reinste kul is, daar er zoals gezegd geen flinter aan bewijs voor werd geleverd…….. Vergeet niet dat reguliere westerse (massa-) media in handen zijn van plutocraten en die hebben er het grootste belang bij dat de status quo van de huidige inhumane neoliberale westerse maatschappij gehandhaafd blijft….. Zo is de WaPo in handen van de enorme schoft Jeff Bezos, de rijkste man ter wereld, die tevens goede zaken doet met de CIA……

CaitlinJohnstone heeft een mooi artikel geschreven over de herhaalde
leugen dat Rusland de hersenen van westerse burgers kan hacken…. Als je deze leugen maar blijft herhalen gelooft men uiteindelijk deze
meer dan belachelijke beschuldiging…… Lezen mensen en geeft het
door, tijd dat de westerse bevolkingen ontwaken uit hun media-coma en
zien hoe ze dag in dag uit zwaar worden belazerd, bang gemaakt en men bij hen haat
kweekt tegen Rusland (China en Iran), dat is pas manipulatie van hersenen, waarvoor
we een mooi woord hebben: hersenspoelen……… Caitlin wijst o.a.
op dit hersenspoelen waarbij Rusland wordt verweten de bevolking te
doen twijfelen aan het verkiezingssysteem in de VS….. ha! ha! ha! ha! Als er een meer dan belachelijk verkiezingssysteem is in een
zogenaamde westerse democratie, is het de VS wel, niet alleen bepaald de
hoeveelheid geld meestal wie daar verkiezingen wint, maar mensen wordt zelfs
belemmerd te stemmen!!! (om over het achterlijke ‘kiesmannen systeem’
nog maar te zwijgen….) Ondanks alle leugens over Russische inmenging in de verkiezingen van 2016, heeft Facebook toegstaan dat in verkiezingstijd politici leugens plaatsten op haar platform…….

The
Washington Post Can’t Stop Babbling About Russians ‘Hacking
Our Minds’

by
Caitlin
Johnstone

The
Washington Post

has published another article warning its readers that the Russians
are “hacking our minds”, this one authored by CNN’s Fareed
Zakaria.

Russia
hasn’t just hacked our computer systems. It’s hacked our minds.

blares the ridiculous, propagandistic headline for an article about
“the Russian model” of propaganda which “rests on the
principle that people get convinced when they hear the same message
many times from a variety of sources, no matter how biased.”

Which
is funny, since this is not the first time WaPo itself has repeated
this cartoonish narrative about Russian mind-hackers.


Caitlin Johnstone 


@caitoz

“Russia and other adversaries may not need to hack the election if they can hack something else: our minds.”

From The Washington Post. Democracy Dies in Darkness.

View image on Twitter

323

134 people are talking about this

Just
two months ago the
Washington
Post

editorial board published an article titled “
The
U.S. may be safe from foreign interference in this election. But what
about perception hacking?
“,
which opens with the line “Russia and other adversaries may
not need to hack the election if they can hack something else: our
minds.”

The
paranoid
screed

unironically argued that Russia is using its super powerful
propaganda engine to make people paranoid and doubtful of US
electoral systems, which could actually have an adverse effect on the
US election. As though telling people their mental and perceptual
faculties are being hacked by a hostile foreign enemy with the goal
of influencing the election would not make them paranoid and doubtful
of US electoral systems.

Zakaria’s
piece builds on this already established theme by parroting the
still
completely evidence-free claim
 that
Russia was responsible for the far-reaching cyber intrusion into the
IT company SolarWinds, whose cybersecurity
we
recently learned

was left so unprotected that its update server’s password was
literally “solarwinds123”.

“But
what about the perhaps more insidious Russian efforts at
disinformation, which have helped to reshape the information
environment worldwide?” Zakaria asks. He then does a few mental
gymnastics to tie Russia’s propaganda campaign to Donald Trump,
because of course he does, and leaves the reader with the closing
line, “The problem is not just that Russia has hacked America’s
computer systems. It seems to have hacked our minds.”


Ali Abunimah



@AliAbunimah

Nothing to see here. In the West, it’s perfectly normal and not at all compromising for a news agency like @Reuters to employ a CIA agent to ensure that the company can “meet the disparate needs of the U.S. Government.” https://www.thomsonreuters.com/en-us/posts/authors/dawn-scalici/ 

View image on Twitter

944

577 people are talking about this

WaPo
keeps hammering this narrative about powerful Russian mind-hackers as
though Russia is the only nation with an existing propaganda campaign
on the world stage and not one of the weaker ones doing so. The US
government itself openly uses propaganda on foreigners with programs
like
Radio
Free Europe
,
Radio
Free Asia

and
Voice
of America
,
which actually serve the more important function of presenting the
illusion that those are the
only
form of US government propaganda.

In
reality the plutocratic class which
owns
the mass media

works
closely
with the US government

and sets up its institutions to
only
elevate voices which advance narratives

that are favorable to the status quo those plutocrats have built
their kingdoms upon. WaPo itself is
owned
by the richest man in the world

who is also a CIA contractor and sits on a Pentagon advisory board.
The unofficial propaganda operations of the oligarchic empire give it
a
massive
edge in international narrative control

that dwarfs both official US propaganda programs and anything the
Russian government could ever come up with.

Among
some very stiff competition, one of the dumbest recurring themes in
western imperialist media is the idea that world affairs, entire
electoral and governmental systems, and even our very minds, are
being controlled by a nation with
the
same GDP as South Korea
.
Russia does not have an especially strong sway over the world stage,
it just happens to be one of the few remaining power structures which
have resisted absorption into the US-centralized empire and is being
targeted with a propaganda campaign aimed at changing that.

Russia
is not hacking your mind. If anyone is hacking your mind, it’s the
vast globe-spanning power structure loosely centralized around the
United States which has been aggressively propagandizing you into
supporting the continuation of status quo politics since you were
born.

The
dawn of political insight comes when you realize that propaganda is
not just something that is done by other nations to other people. It
is done by your own government, in your own nation, and it is being
done to you.

____________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying 
my
new book Poems For Rebels
 or
my old book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| December 19, 2020 at 3:55 am | Tags:
Fareed
Zakaria
,
hacking,
media,
MSM,
Russia,
wapo,
washington
post

| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2pR

===============================

* Zie: ‘WaPo waarschuwt voor Russische digitale controle over de hersenen van VS burgers‘ (de Washington Post, het lijfblad van Dekkers, Paternotte en Groothuis)

Zie ook (en zie de eventuele links in de volgende berichten, waar de links in het eerstvolgende bericht hieronder al zijn weergegeven): ‘Edward Snowden over Silicon Valley censuur en andere zaken die de persvrijheid en de vrijheid in het algemeen in gevaar brengen

Jan Paternotte (D66 Tweede Kamer) maakt zich druk om Chinese spionage, terwijl de VS alweer door de mand valt als spion

Oorlogshelden bestaan niet, alleen oorlogsslachtoffers: met de loep o.a. gericht op Jemen

De Britse regering laat kinderen hersenspoelen met het juiste gif: het neoliberalisme en kritiek daarop is uit den boze

Nijntje populair in China, pas op Trump!!’

Trumps kruistocht tegen Huawei waar GB in de G5 val van de VS is getrapt‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus spionage door Rusland: een beschuldiging zoals gewoonlijk zonder enig bewijs

Vodafone wil voor Groot-Brittannië G5-netwerk Huawei, een netwerk waarmee niet kan worden gespioneerd

Duitsland roept Russische ambassadeur op ‘het matje’ vanwege vermeend hacken van Duits parlement

Het meest gecensureerde nieuws van deze eeuw: het proces tegen journalist Julian Assange
(en zie de links n dat bericht met meer artikelen over Assange en
klokkenluiders, die o.a. met info kwamen dat de VS op grote schaal
spioneert)

Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft’ (!!!!)

Geheime diensten in westen geven toe dat spioneren via het G5 netwerk praktisch onmogelijk is……..‘ (!!!!

Epstein was een agent van de Mossad en werd gebruikt om politici te chanteren‘ 

Facebooks departement voor censuur: een hoognodige uitleg over een maatregel die alleen in een dictatuur thuishoort

——————————————————

Over het manipuleren van verkiezingen en referenda: ‘Facebook keurde advertenties goed die waren gericht op neonazi’s

VS presidentschap wordt gekocht met 100 dollar per uitgebrachte stem

Michael Bloombergs deelname aan de verkiezingen laten nog eens zien hoe ondemocratisch de VS presidentsverkiezingen zijn

Niet Rusland maar Trump beïnvloedt nu al de verkiezingen in Groot-Brittannië

Alexandria Ocasio-Cortez grilt Zuckerberg over misleidende advertenties op Facebook: liegen in verkiezingstijd is toegestaan

Tulsi Gabbard (Democratische presidentskandidaat) en de gestoken verkiezingen

Hillary Clinton manipuleert democratische voorverkiezingen

Ollongren (D66 minister) manipuleerde bevolking met beschuldiging Russische manipulatie door desinformatie en nepnieuws‘ (zie ook de links in dat bericht naar meer berichten over Ollongren en haar leugens) (!!!!)

Trump tracht met fake news het volk te manipuleren en daarmee de EU te schande te maken

ALEC is een extreem rechtse lobbyclub: corruptie tot op het hoogste niveau en (echte) beïnvloeding van verkiezingen

Federale rechter stelt ten overvloede dat DNC geen grond heeft voor zaak te tegen Trumps verkiezingsteam

Britse regering weigert RT en Sputnik voor conferentie over persvrijheid….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

1984 het boek van George Orwell: niet langer fictie…….

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschap‘ (zie daarin ook de links naar andere berichten over Assange)

De sterkste beïnvloeding van de VS presidentsverkiezingen wordt als volkomen ‘legaal’ en normaal gezien

Avaaz valt met fake news en desinformatie ‘fake news en desinformatie‘ aan……’ (zie in dat bericht ook de link naar een ander artikel met een smerige rol van Avaaz)

Rob Jetten (D66 fractievoorzitter) liegt een fikse slag in de rondte in EU verkiezingspraatje

EU verkiezingen: manipulatie ook door lobbyisme is misdadig, zelfs Bas Eickhout (GroenLinks) doet hieraan mee‘ (!!!!)

‘Intel processors al 10 jaar zo lek als een mandje, Intel niet een bedrijf uit Rusland of China, maar uit….. de VS!

Gelekte documenten tonen aan dat Google en Pinterest censuur uitoefenen

Facebook stelt klimaatsceptisch Daily Caller aan als ‘factchecker…’ ha! ha! ha! ha! ha!

Russiagate: nog overtuigd van bestaan daarvan? Lees dit!‘ 

Robert Mueller lijdt aan dementie en maakt van Russiagate een nog belachelijker verhaal

Putin vraagt en Trump levert: een lijst met ‘alle goede zaken die Trump voor Rusland regelde’

Ollongren (D66 minister) manipuleerde bevolking met beschuldiging Russische manipulatie door desinformatie en nepnieuws

Chinese antipropaganda: de ontwikkeling van supersoldaten…… ha! ha! ha! ha!

Alsof
je een slecht sciencefiction stripboek leest: de angstzaaierij in de
VS dat China bezig is om supersoldaten te ontwikkelen….. Ken
Dilanian, een reporter van MSNBC, stelde dat ‘wat we nu weten is dat
de topambtenaren van geheime diensten bewijzen hebben dat China, de
‘nieuwe’ officiële slechte macht voor het westen, bezig is met
biologische experimenten op haar militairen om hun
gevechtscapaciteiten te vergroten’.

CIA
handlanger Dilanian vervolgde met te zeggen dat hij eerst wel
sceptisch stond toen opzichte van deze claim, maar nadat hij zocht in
de denktank wereld van militaire experts*, hij erachter kwam dat deze
experts e.e.a. hebben bestudeerd en erover hebben geschreven en
voldoende bewijs hebben dat Chinese wetenschappers bezig zijn om met
biotechnologie toe te passen op het slagveld……. Daarna geeft deze
‘reporter voorbeelden van soldaten die voldoende hebben aan 3 uur
slaap’, en sluipschutters die een keer zover kunnen kijken dan de
gemiddelde mens…… (de zogenaamde bewijzen zijn natuurlijk niet voor de openbaarheid geschikt….) Waarna hij nog op moest merken dat wij het in
het westen onethisch vinden om met de genen van gezonde mensen te
experimenteren…… ha! ha! ha! ha!

Zo
de waard is vertrouwt deze de gasten: alles ‘wat god verboden heeft’
doet men in de VS, zoals het zoeken naar een besmettelijke ziekte die
ingezet kan worden op het slagveld, dan wel tegen de bevolking van
een ‘vijandig land…’ Geheel toevallig werd het grote VS militaire
laboratorium van Fort Detrick vorig jaar juli gesloten, daar er een gevaarlijk gemanipuleerd virus was
ontsnapt…..** Een aantal maanden voor de uitbraak van het
Coronavirus…… Intussen draait dit laboratorium weer volop en
zoekt men o.a. naar dat soort virussen om als wapen in te zetten…… (hoe gewetenloos en krankzinnig kunnen wetenschappers zijn??!!!) Bovendien als er één
land is dat onethisch onderzoek doet naar genetische manipulatie van
levende wezens is het de VS wel!!

Terug
naar Dilanian: hij refereerde naar een artikel van John Ratcliffe,
hoofd ‘
National
Intelligence’ (ofwel deze figuur gaat over alle geheime diensten die de VS
‘rijk’ is),
gepubliceerd
in de Wall Street Journal, waarin hij in koude oorlogstaal
waarschuwde voor China…. Deze Ratcliffe heeft een boek geschreven
met de titel: ‘China is National Security Threat No 1’, een boek met
een prent waarop een vervaarlijke rode slang is te zien in de vorm van de Chinese
muur die de wereld in een wurggreep houdt……. (vergeet niet dat figuren
als Ratcliffe vijanden nodig hebben, immers als die er niet meer zijn,
zal een fiks deel van de geheime diensten worden uitgekleed en je
weet het: oorlog is voor de VS een vorm van industrie, waarmee vooral voor de grote bedrijven enorme kapitalen
zijn te verdienen)

In
het artikel van Caitlin Johnstone, waarvan het voorgaande het begin
is, stelt ze dat de VS China afschildert als een macht die de wereld
wil overheersen….. ha! ha! ha! ha! Nee ik lach niet om Caitlin,
maar om dergelijke nonsens die men in de VS werkelijk gelooft,
terwijl er niet een flinter aan bewijs wordt meegeleverd en de claims
worden gedaan door geheime diensten die vooral bekend staan om hun
enorme leugens die alleen deze eeuw al aan meer dan 2,5 miljoen
mensen het leven hebben gekost….. En dat van een land dat meer dan
800 militaire bases heeft over de wereld en haar hand niet omdraait
om een illegale oorlog te beginnen dan wel een coup te organiseren in
landen die niet naar haar pijpen dansen…… De leugen dat
het bij de oorlogen die VS begint gaat om het brengen van democratie of vrijheid, is van een
dergelijk smerig niveau dat je ervan staat te kijken dat men deze nog
langer gelooft, immers de VS is er goed in om democratisch gekozen
premiers of presidenten af te zetten met een staatsgreep en daarna
een dictator te installeren, bewijzen en voorbeelden te over……. (om maar te zwijgen over de goede banden die de VS zelfs met de meest gewelddadige dictators onderhield en onderhoudt…..)

So
We’re Already At The ‘Chinese Super Soldiers’ Part Of The
Propaganda Campaign

by Caitlin
Johnstone

“What
we know is that the nation’s top intelligence official says that
the US has evidence that China is conducting biological experiments
on its soldiers to enhance their capabilities,” said
CIA
asset

and reporter Ken Dilanian on
a
recent MSNBC segment

designed to keep you nice and terrified of the west’s current
Official Bad Guy.

“I
was somewhat skeptical about this claim, but when I started poking
around I found that private American military experts in the think
tank world have actually studied this issue and written about it and
they have found that there is ample evidence that Chinese scientists
are very interested in applying bio-technology to the battlefield,”
Dilanian continued. “Picture super strong commandos who can
operate on three hours’ sleep, or a sniper who can see twice as far
as a normal person. This is the kind of thing that the Chinese aspire
to doing, and you know, it’s problematic because in the west we
consider that to be unethical, to tamper with the genes of healthy
people.”

Dilanian
was referring to a claim made in a freakish screed of cold war smut
recently published in the
Wall
Street Journal

by US Director of National Intelligence John Ratcliffe titled “
China
Is National Security Threat No. 1
“.
The piece includes
an
illustration

of a red serpent shaped like the Great Wall squeezing the world in
its coils, much like the globe-strangling tentacled beasts
traditionally used in propaganda to drum up fears of
communists
and
Jews
taking over the world.

Ratcliffe
claims that “China poses the greatest threat to America
today, and the greatest threat to democracy and freedom world-wide
since World War II,” asserting that there are “no ethical
boundaries to Beijing’s pursuit of power” and its “efforts
to drag the world back into the dark”.

Completely
unburdened by any need to provide evidence or even anything
resembling subtlety, Ratcliffe lists as reasons we should all be
afraid of China’s sinister desire to “subordinate the rights of
the individual to the will of the Communist Party” such things as
intellectual property theft and the fact that China (like all major
nations) often seeks to influence US politics. Slipped in among these
mundane and unimpressive claims, Ratcliffe writes that “China
has even conducted human testing on members of the People’s
Liberation Army in hope of developing soldiers with biologically
enhanced capabilities.”

A
claim without evidence made by a spy chief about the world being
threatened by Chinese supervillains with extraordinary powers given
to them by unethical Chinese mad scientists should of course be
dismissed with a scoff and a vulgar gesture. Instead, CIA assets like
Dilanian are leading the charge to throw the entire might of the
plutocratic media into driving this nonsense as far into western
consciousness as possible. This ridiculous story has been picked up
not just by Murdoch outlets like
The
New York Post
,
but by outlets like 
The
Guardian

and
NBC as
well.

Every
day there’s more dehumanisation of Chinese people in the MSM. Today,
@adamgabbatt
presents Trump appointee John Ratcliffe’s racist ranting undigested.

“China conducting biological tests to create super soldiers,
US spy chief says”
https://t.co/F8KUnCJc9R

Anna
Chen (@MadamMiaow)
December
4, 2020

Truth,
as they say, is the first casualty in war. With its
emphasis
on global narrative control

in lieu of conventional military tactics, this is doubly true of cold
war.

Painting
the Chinese government as a cartoon villain willing to perpetrate any
evil to conquer the world and drag it into the darkness, opposed only
by the plucky forces of light in our own government, is as
transparent a propaganda construct as it gets. If we had an actual
news media this idiocy would be called out, questioned and and
scrutinized for all the world to see, and the public reminded of the
US intelligence community’s
extensive
history of lying

to promote pre-planned agendas against targeted governments.

What
we will get instead is a steady stream of increasingly incendiary
claims about China being parroted without evidence by the mass media
who serve as mouthpieces for the most sociopathic government agencies
on this planet. This is because China, like Russia, Iran, Venezuela
and the other nations which have resisted absorption into the
US-centralized empire, insists on its own self-sovereignty and has
therefore
found
itself in the imperial crosshairs
.

There
is no evidence that China wants to take over the world. There is only
evidence that it wishes to create a
multipolar
world, which has been the norm throughout the entirety of human
history minus the last three decades. People have been told that
China is trying to replace America as the global hegemon so many
times that they simply accept it as a basic fact, but there is no
actual evidence anywhere that the Chinese government has any interest
in ruling over a bunch of random foreigners with whom it has little
in common.

One
myth I think really that needs to be dispelled is that somehow China
is aiming to replace America and going to run the world, and it’s
not,” said Chinese venture capitalist and social scientist Eric Li
in the John Pilger documentary 
The
Coming War on China
.

First
of all, the Chinese are not that stupid. The west, with its
Christian roots, are about converting other people into their
beliefs. The Chinese are not about that. It’s just that–again,
I’m not degrading the western culture, I’m just pointing out the
inherent nature, the DNA of two different cultures–the Chinese two
thousand years ago built the Great Wall to keep the barbarians 
out,
not to invade them.”

Ratcliffe’s
screed of sinophobic cold warrior porn includes an illustration of a
red Chinese dragon shaped like the Great Wall squeezing the world in
its coils, much like the globe-strangling tentacled beasts
historically depicted in anti-communist and anti-semitic propaganda.
pic.twitter.com/VthDgOXnG4

Caitlin
Johnstone (@caitoz)
December
5, 2020

Image Image

(voor de jonkies een verduidelijking: het eerste affiche is van 2020 en de tweede stelt Sovjet dictator Stalin voor, een affiche uit 1938)

Whenever
I criticize the US empire’s aggressions toward and propaganda about
China my social media notifications are quickly flooded with
blithering imbeciles who claim I love the CCP and think it’s awesome
and wonderful. I don’t know what species of brain worm makes
people think if you oppose western imperialism it means you love the
governments who are being targeted by western imperialism, but it
would be good if it went extinct. I simply wish to live in a world
where armageddon weapons aren’t being brandished about in steadily
escalating acts of insane brinkmanship.

There
is no sane reason we should have to live on a planet where
governments are waving nuclear weapons at each other in increasingly
aggressive battles for global domination. There is no reason the
western empire and China cannot pursue detente and work to peacefully
coexist on this planet. Most of the rank-and-file public you see
babbling hysterically about China online are completely unaware of
the existence of the word “detente” and don’t even know
it’s an option; they’re so saturated in brain-melting propaganda that
they think these standoffs which are seeing
more
and more military buildup

near China’s borders are the only possibly course that can be taken.

Well
it’s not the only possible course. We humans, as a species, can use
the power of our numbers to force an end to the collision course with
disaster we’ve been set on by a changing world order meeting with the
perverse neoconservative ideology that US hegemony must be preserved
at all cost. It absolutely is possible for humanity to live in a
state of healthy collaboration with itself and with its ecosystem, if
only we can pry loose the fingers of the ruling sociopaths from the
steering wheel and turn our world toward peace and harmony.

With
the incoming Biden administration being
packed
to the gills

with ravenous China hawks, it is clear that this multi-front cold war
and its accompanying propaganda campaign is only going to get crazier
and crazier. Be a voice beckoning the world to sanity.

_________________________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying 
my
new book Poems For Rebels
 or
my old book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| December 5, 2020 at 3:44 am | Tags:
china,
Ken
Dilanian
,
media,
news,
Politics,
propaganda,
ratcliffe,
super
soldiers

| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2p3

======================================= 

*  De denktank wereld van militaire axperts zit bomvol fantasten die grootlobbyist zijn van de wapenindustrie >> bewijzen te over!!

** Zie: ‘Coronavirus: alles wijst erop dat dit virus uit een militair laboratorium van de VS komt‘ (Fort Detrick) (en in Frankrijk zijn de eerste officiële besmettingen aangetroffen: zo bleek in het voorjaar van dit jaar, uit nader onderzoek van bloedmonsters die in november 2019 in dat land werden afgenomen!!!)    

Massamoord veroordelen maakt je geen radicaal of extremist: in een gestoorde wereld is revolutie de gematigde positie

Weer een mooie gedachteoefening van Caitlin Johnstone, die de kop
meekreeg: ‘In An Insane World, Revolution is The Moderate Postition’.

In
haar schrijven noemt ze een aantal punten die beginnen met:
It should’n be radical or extremist’, ofwel: ‘Het zou niet radicaal
of extemistsch moeten zijn’, waarna ze een aantal zaken noemt.

Het
zou niet radicaal of extremistisch moeten zijn (of als zodanig te
worden gezien):

  • als
    je tegen massamoord bent

  • als
    je je verzet tegen een wereld omspannende machts-alliantie die de
    meeste van die massamoorden pleegt

  • als
    je je verzet tegen het bestaan van geheime overheidsinstanties die
    een uitgebreide geschiedenis hebben in het plegen van gruwelijke
    misdaden

  • als
    je zegt dat iedereen een basale levensstandaard zou moeten hebben,
    i.p.v. hen voedsel, onderdak en toegang tot gezondheidszorg te
    ontzeggen, als ze niet de juiste getallen op hun bankrekening hebben
    staan*

  • als
    je je verzet tegen het bestaan van een kleine elite klasse die hun
    fortuin gebruikt om onze maatschappij te manipuleren voor
    eigen gewin

  • als
    je niet wilt dat plutocraten en overheidsinstanties met opzet de meningen
    van mensen manipuleren met massamedia propaganda (zeg maar gerust
    een vorm van hersenspoeling)

  • als
    je wilt dat iedereen een gelijke kans moet hebben om zijn/haar stem
    te laten horen over ons ecosysteem, i.p.v. een selecte groep
    machtsdienende lakeien**

  • je
    wilt dat onze maatschappij wordt geregeerd door de grote meerderheid
    ten dienste van die meerderheid, i.p.v. een maatschappij die wordt
    gergeerd door een minderheid ten dienste van die minderheid

Caitlin
vervolgt met te zeggen dat het volkomen normaal, verstandig en gezond
is een wereld te wensen waarin iedereen vrij is om te doen, te
zeggen en te denken wat ze maar willen, zolang het niet een ander
schaadt en waar niemand wordt vermoord door machtige regeringen. Dat
is een basale, intuïtieve en gezond verstandelijke wens voor jezelf
en voor je medemens >> het is een wens die je voor de
maatschappij hebt zoals je die voor jezelf hebt.

Echter
als je het voorgaande wenst als politiek beleid, wordt je gezien als
extremist en radicaal….. Het wordt als volkomen normaal gezien als
je tegen oorlog bent, echter als je je uitspreekt tegen een illegale
oorlog die jouw regering voert dan wel steunt, wordt je weggezet als
een Russische agent (of trol), als een figuur die dictaturen
vrijpleit en alles wat je verder nog kan worden toegevoegd, alles om
je van de (internet) platforms te weren waar oorlogen enz. juist
worden gepromoot door de reguliere media die dit ook doen via de reguliere mediakanalen…… 

Het wordt als oké gezien als je voor
vreedzame samenwerking bent, ook op het gebied van het ecosysteem,
echter als je
specifieke
politiek promoot waarmee je e.e.a. voor elkaar kan krijgen, wordt je
meteen gezien als een duivelse communist, een agitator van de
werkende klasse of een liberaal linkse gek (en dat ben je uiteraard bijzonder snel
in de VS).

Het
simpel opnemen voor gezond verstand boven gekte, zorgt ervoor dat je
wordt uitgesloten door de managers die verantwoordelijk zijn voor het
bewaren van de wereldorde die van top tot bodem knettergek is……
Als je je verzet tegen de systemen die worden gebruikt door de
heersende macht voor het moorden, uitbuiten en onderdrukken van
mensen in binnen- en buitenland, dag in dag uit en waarbij
tegelijk het ecosysteem wordt vernield waarvan we afhankelijk zijn om te
overleven, wordt je gebrandmerkt als een gek en worden je verkeerde
gedachten in quarantaine gezet (censuur) zodat je niet ‘de hele kudde’ kan
besmetten, aldus Caitlin en wat mij betreft valt daar geen speld
tussen te krijgen.

Eén
en ander wordt mogelijk gemaakt door het feit dat de machtigen hun
weelde en invloed misbruiken om de collectieve waan te voeden dat
gekte normaal is en dat ziekte gezond is. De welgestelde politici
en plutocraten, die de media in bezit hebben, voeden het publiek met
een onophoudelijke stroom propaganda die erop gezicht is om dat
publiek te overtuigen dat kapitalisme (en het huidige neoliberalisme,
Ap) goed werkt en dat de term westers imperialisme een maffe
complottheorie is….. Waarbij het leger, de politie en politici als
onze vrienden worden voorgesteld (immers zij beschermen, bewaken en
promoten de huidige inhumane neoliberale status quo, Ap)…… Dit
wordt continu gedaan door de reguliere nieuwsmedia en wordt met een
variërende subtiele graad gebracht in bijna elke tv show, tv
serie en film……… (wat betreft de tv shows vooral in de VS, al kan men er hier ook wat van, neem het meer dan achterlijke tv programma ‘Dit vindt Nederland’, o.a. met leeghoofd Catherine Keyl, waar gelukkig voortijdig de stekker uit is getrokken)

Het
voorgaande is volgens Caitlin een collectieve, met propaganda
geforceerde waan. Terwijl in werkelijkheid de reguliere promotors die
zijn geautoriseerd door de gevestigde orde de werkelijke extremisten
zijn en het zijn juist degenen die gezondheid en gezond verstand
wensen die gematigd zijn.

De
gekte in onze wereld zal door blijven gaan zolang we niet in staat
zijn om collectief onze weg uit deze gekte te vinden, zolang men in
staat is om ons collectief in verwarring te houden over wat gekte en
gezond verstand is, over wat normaal en abnormaal is, over wat
gematigd en extreem is……

Tot
slot merkt Caitlin op dat wanneer je je verzet tegen deze gekte, je
jezelf geen radicale identiteit moet aanmeten, bouw geen een eigen wereldje op met het leven op de rand. Om een revolutionair leven te
leiden, moet je juist wijzen op de normaliteit en alledaagsheid van
je gedachten, van het leven zoals je dat leidt. Laat je leven een
uitdrukking zijn van gezond verstand en revolutie.

Je
kan zelfs stellen dat gezien deze zaken het een plicht is om in
opstand te komen en een revolutie te ontketenen!! Waaraan ik zou
moeten toevoegen: ‘Je zou zelfs kunnen stellen’, daar je in het
eerste geval in feite oproept tot geweld en daarmee kan je ven het
netwerk worden gestoten daar je niet mag oproepen tot geweld en dat
geldt zelfs als je bijvoorbeeld oproept tot geweld tegen dictators
als Bolsonaro van Brazilië, die met zijn beleid de oorspronkelijke
volkeren van het Amazonewoud vogelvrij heeft verklaard, volkeren op
wie al eeuwen een genocide wordt uitgevoerd……

In
An Insane World, Revolution Is The Moderate Position

by Caitlin
Johnstone

It
should not be considered radical or extremist to oppose mass murder
for profit and power.

It
should not be considered radical or extremist to oppose the
globe-spanning power alliance that is perpetrating most of that mass
murder on the world stage today.

It
should not be considered radical or extremist to oppose the existence
of secretive government agencies which have extensive histories of
committing horrific crimes.

It
should not be considered radical or extremist to say that everyone
ought to have a basic standard of living instead of being deprived of
food, shelter and medicine if they have the wrong imaginary numbers
in their bank account.

It
should not be considered radical or extremist to oppose the existence
of a small class of elites who use their vast fortunes to manipulate
our entire society toward their advantage.

It
should not be considered radical or extremist to want plutocrats and
government agencies to stop deliberately manipulating people’s minds
using mass media propaganda.

It
should not be considered radical or extremist to want everyone to
have an equal chance of getting their voice heard in our information
ecosystem instead of a few select power-serving lackeys.

It
should not be considered radical or extremist to want a society that
is ruled by the many for the benefit of the many instead of one that
is run by the few for the benefit of the few.

It
is very normal, sane and healthy to want a world where everyone has
what they need to live, where everyone is free to do, say and think
whatever they like as long as it isn’t hurting anyone else, and where
nobody is being murdered by powerful governments. This is a very
basic, intuitive, common sense desire to have for yourself and for
your fellow human beings; it’s wanting for your society what you want
for yourself.

Yet
people who promote policies which are aimed at creating this kind of
world are consistently marginalized and dismissed as radicals and
extremists. It’s okay to say you oppose war in principle, but if you
oppose any specific acts of warmongering being perpetrated by your
government you’ll get labeled a Russian asset, a dictator apologist
and all sorts of other pejorative labels which exist solely to
justify keeping you off of mainstream platforms. It’s okay to think
we should live in peaceful collaboration with each other and our
ecosystem, but if you promote specific policies to make that happen
you’re an evil commie, a class warrior and a moonbat in the same way.

Simply
advocating sanity over insanity gets you shoved out of sight and out
of mind by the narrative managers responsible for preserving a world
order that is stark raving insane from top to bottom. If you oppose
the systems exploited by the ruling power establishment which
murders, exploits and oppresses people at home and abroad all day
every day while destroying the very ecosystem we depend on for
survival, then you are branded a lunatic and your wrongthink
quarantined so as not to infect the mainstream herd.

This
dynamic is made possible by the fact that the powerful are constantly
pouring their wealth and influence into manufacturing the collective
delusion that madness is sanity and sickness is health. The
plutocrat-controlled political class and the plutocrat-owned media
class feed the public an unceasing stream of propaganda aimed at
convincing them that capitalism is totally working, that western
imperialism is a kooky conspiracy theory, and that the military,
police and politicians are our friends. This is what’s constantly
being done by mainstream news media, and with varying degrees of
subtlety it’s what is being done by every show on television and
every movie churned out by Hollywood as well.

But
that’s all it is: a collective propaganda-induced delusion. In
reality it is the mainstream promoters of the
establishment-authorized status quo who are the violent extremists,
and it is those who desire health and sanity who are the moderates.

The
madness of our world will necessarily continue for as long as we are
unable to collectively find our way out of it, and we will be unable
to collectively find our way out of it for as long as they are able
to keep us collectively confused about what is madness and what is
sanity. About what is normal and what is abnormal. About what is
moderate and what is extreme.

If
you oppose the madness of our world, don’t make an identity out of
being a “radical”. Don’t build an egoic structure around
life on the fringe. You are not radical, and your ideas should not be
fringe. To live a revolutionary life, you should insist on the
normality and mundaneness of your own position. Sanity should not be
special and unusual, and we should not participate in the delusion
that it is.

Let
your life be an expression of the common sense ordinariness of
revolution.

______________________

Image
via Pixabay.

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying 
my
new book Poems For Rebels
 or
my old book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| December 7, 2020 at 3:37 am | Tags:
establishment,
peace,
Politics,
propaganda,
revolution,
sanity
| Categories:
Article
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2p6 

*  Terwijl in de VS, waar dit op wat betreft westers niveau het meest
aan de hand is…… De VS, een westers land als GB, waar zelfs honger wordt geleden en tegelijkertijd een
oorlogsbudget is aangenomen door de senaat dat groter is dan ooit
eerder gezien in de geschiedenis van deze terreurentiteit………… Kortom de overheid offert zelfs het welzijn van de eigen bevolking op (het welzijn van de grote arme onderlaag wel te verstaan) om illegaal oorlog te voeren en een imperium te handhaven met meer dan 800 militaire bases over de wereld….. Vandaar ook dat de VS zonder meer het Vierde Rijk vormt (en laten we hopen dat dit rijk zo snel mogelijk ten val wordt gebracht….

** Lakeien die
zogenaamd duurzaamheid omarmen (neem de valsgroene PvdA goeroe en oplichter de luxe Timmermans), maar geen bliksem doen, sterker nog
toestaan dat de wereld zoals wij die kennen verder naar de gallemiezen
wordt geholpen…..

Demonisering in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….

Vanmiddag was het weer bal op WDR5 met haatzaaien tegen mensen die zich verzetten tegen de meer dan belachelijke inperking van burgerrechten vanwege COVID-19. Patrick Gensing, ARD ‘terreur expert’ las zijn column voor rond 14.40 u. en beste bezoeker dat was niet mis. 

W@##***+k!!!

Sinds de enorme demonstratie in Berlijn doen de Duitse media (de zogenaamd onafhankelijke media zowel als de commerciële media) niet anders dan mensen demoniseren die zich met gegronde argumenten verzetten tegen de Coronamaatregelen……. Maatregelen waarmee: 

  • de economie over de kop wordt geholpen
  • steeds meer mensen werkloos worden
  • velen in diepe ellende zijn en/of worden gestort
  • onze ooit bevochten burgerrechten worden afgebroken, een zaak die makkelijk kan leiden naar een politiestaat of dictatuur (terwijl wellicht het belangrijkste grondrecht en burgerrecht in een democratie wel de vrijheid van meningsuiting is…….)
  • men censuur wil invoeren en dat ook al daadwerkelijk doet (let wel: in zogenaamde democratieën!!!)
  • die mensen bang maken >> angst is slecht voor de zowel de geestelijke als de lichamelijke gezondheid, zo hebben in de VS veel meer mensen dan normaal zich het leven benomen
  • duizenden mensen het leven zullen verliezen daar ze te bang zijn om naar de huisarts dan wel het ziekenhuis te gaan terwijl de klachten waar ze last van hebben kunnen duiden op dodelijke ziekten als kanker
  • mensen worden aangezet tot het intensiveren van harddruggebruik als alcohol en synthetische drugs

En dan te bedenken dat we ons straks wellicht verplicht moeten laten inenten……

Tegenstanders worden leugenaars en complotdenkers genoemd, zonder dat men op de argumenten van deze mensen ingaat, nee het verzet tegen overheidsmaatregelen begint te lijken op de situatie nog voor de machtsovername van Hitler in 1933: het fulmineren en geweldgebruiken door nazi’s tegen mensen die het fascisme als een duivelse en dodelijke ideologie zagen (en hoe zeer hadden die mensen gelijk!!)…..

Gensing durfde keihard te stellen dat de tegenstanders tegen de Coronamaatregelen, waarvan men weet dat die ook veel aan de linker kant van het politieke spectrum zijn te vinden, blijkbaar geen moeite hebben om achter neonazi’s aan te lopen…… Weer durfde hij de grote demo in Berlijn aan te halen en zijn woorden volgend kan je niet anders concluderen dan dat de tegenstanders zich lieten leiden door neonazi’s….. In werkelijkheid was er een handvol neonazi’s aanwezig tijdens die demonstratie…… Dat laatste weet Gensing dondersgoed en om critici de mond te snoeren, noemt hij vervolgens demo’s in plaatsen waar deze werden georganiseerd door ‘extreem rechts’ (lees neonazi’s en/of fascisten), demonstraties waartussen je nooit, maar dan ook werkelijk nooit iemand zal aantreffen die zich links opstelt in het leven (anders dan in een tegendemonstratie), overigens waren en zijn dat demo’s waar maximaal 100 mensen aan meededen/doen, maar vaak aanzienlijk veel minder…….

Opzet is deze mensen de mond te snoeren zoals ook veel echte deskundigen op het gebied van virologie en gezondheidszorg de mond niet meer open durven te doen, dan wel te schrijven……

Gensing is zelf een complotdenker, dat blijkt overvloedig uit zijn woorden en op een dergelijke manier ‘journalistiek’ bedrijven hoort thuis in een dictatuur waar censuur de scepter zwaait……… (en jammer genoeg sterft het van de ‘Gensings’, ook in ons land hoor je regelmatig journalisten op Radio1 die pleiten voor het censureren op het internet van mensen die tegen de Coronamaatregelen zijn…..) Over complotdenken gesproken: hoorde gisteren nog een journalist op WDR zeggen (kreeg z’n naam niet mee, wellicht was dit ook Gensing) dat er mensen zijn die in de samenzweringstheorie geloven dat met de Coronamaatregelen de burgerrechten worden aangetast…. Als je dat zegt, geloof je zelf in een complottheorie, immers onze burgerrechten, zoals het recht op privacy (plus de vrijheid van meningsuiting) en lichamelijke integriteit worden al aangetast., sterker nog de laatste is zelfs een grondrecht!!! Zie wat dat recht betreft: ‘Luchtvaart voert Coronapaspoort in

Trouwens waarom bemoeit een terrorisme expert zich met tegenstanders van Coronamaatregelen? Worden tegenstanders nu al gezien als terroristen??? (over complotdenken gesproken…..)

Zie ook: Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens‘ (de demonstratie waar Kennedy sprak)

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in
dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het
aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!
)

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ 

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

——————————————————————

Wat betreft de vaccins zie: ‘Vaccin AstraZeneca in twee delen voor 90% beschermend tegen COVID-19 en de bijwerkingen…… (?)‘ 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Coronavirus: opmerking bij vaccins‘ Deze post werd door Google gecensureerd, een belangrijke afbeelding met tekst werd verwijderd, zodat je niets meer hebt aan dit bericht….. Het originele Facebook bericht van Marjolein Jansen werd in haar geheel verwijderd!!!

—————————————————————–
Voor aantasting burgerrechten door maatregelen tegen het Coronavirus zie:

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat zo’n pas intussen heeft ontwikkeld (nog niet ten tijde van dat bericht).…..)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten
 
Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ (die app werd na groot verzet niet verplicht, maar wat in het vat zit verzuurt niet, om nog eens een cliché aan te halen….)

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

————————————————————

Zie wat betreft de PCR-test en de test op antilichamen: Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
(in dat bericht zie je een groot aantal links naar artikelen over het
Coronavirus) 

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
en ook de test op antilichamen klopt niet, dit is een test
voor mensen die het virus onder de leden hebben gehad(!!): ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ en zie wat dat betreft ook:
Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven
‘ 

Untitled Post

 Leven is Dodelijk – Stop nu

 

 

Ook angst kan uiteindelijk dodelijk zijn

Zie ook: ‘Duitse Verfassungsschutz vor Verschwörungstheorien waarschuwt geheel hypocriet voor Corona samenzweringstheorieën‘ (en zie de links in dat bericht!)

Nanninga stapt uit Forum vanwege nazisme dat ze zelf aanhangt

Nanninga, een ‘op en top fascist’, liet gisteren weten dat ze uit het Forum voor Democratie (FVD) stapt en had het gore lef daarbij de volgende woorden te gebruiken: “Een partij waar nazisme bescherming krijgt en opbouwende interne kritiek stelselmatig wordt afgestraft, is niet mijn partij…….” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nanninga had in het recente verleden totaal geen moeite met het zich uitlaten op een manier die de ‘eerste beste’ neonazi niet zou misstaan, neem het volgende Twitterbericht van Nanninga (ook te vinden in het volgende bericht ‘Annabel Nanninga en Forum voor Democratie waarschuwen in video voor eigen jodenhaat….‘):

Annabel Nanninga en FvD waarschuwen voor eigen jodenhaat in filmpje

6 replies95 retweets109 likes

Ongelofelijk dat deze neonazi ook nog maar iets over antisemitisme, nazisme en fascisme durft te zeggen, terwijl ze zich het recht toe-eigende om de Holocaust een verzinsel te noemen…… En daarbovenop te bedenken dat ze tot gisteren geheel vrijwillig lid en politicus werd van de ronduit fascistische partij FVD…….

Zie ook: ‘Baudets Forum voor Democratie stort in: ach niets leuker dan fascisten die elkaar de kop inslaan

Verkiezingsuitslag: FVD grote winnaar >> Nederlander gemiddeld dommer en meer fascistisch‘ (waar Nanninga en de rest van FVD ook nog eens klimaatsceptici zijn,
terwijl Exxon en Shell uit eigen onderzoek al decennia geleden
hebben toegegeven dat de verbranding van fossiele brandstoffen de oorzaak is van de snelle klimaatverandering……)

‘Het Marokkanen probleem’: fascistisch ‘oproer’ in De Balie……….

Ramautarsing (Forum voor ‘Democratie’ en homohater) en de rel over zijn koppeling IQ – huidskleur

Voor meer berichten met Nanninga, Thierry Baudet, Eerdmans (nog een fascist die uit FVD is gestapt) en/of FVD, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

Baudets Forum voor Democratie stort in: ach niets leuker dan fascisten die elkaar de kop inslaan

Best vermakelijk het instorten van Forum voor Democratie (FVD), telkens weer fascisten die denken het volk achter zich te kunnen scharen, terwijl men elkaar de hersens inslaat….. Het moet niet gekker worden in dit land, hè fascist Eerdmans? (die trouwens ook lid is van de FVD en zijn kans schoon ziet om voorzitter en lijsttrekker van deze partij te worden…..) Inderdaad: gekker moet het niet worden!!  

Chaos in FVD na terugkeer Baudet, bestuur overweegt hem uit partij te  zetten | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nlFascist Baudet

Hoorde gistermiddag Baudet nog op de radio, man man wat een flapdrol, eerst legde hij het leiderschap naast zich neer en nu kondigt hij partijverkiezingen aan om een nieuwe leider aan te wijzen, met nieuw bedoelt hij dan uiteraard zichzelf, zo liet hij weten…. ha! ha! ha! ha! Dit terwijl hij z’n eigen kantoor niet meer in kan!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nanninga liet weten dat de zaak Baudet een onfrisse bruine lucht heeft….. ha! ha! ha! ha! Blijkbaar heeft ze haar geur terug en verwart ze haar eigen bruine fascistische stank met die van Baudet, want Nanninga verspreidt die lucht al heel lang, al van ver voor Baudet in het politieke zicht kwam!! 

Over fascisme gesproken: de politici en leden van FVD  ‘snappen blijkbaar niet’ dat fascisme niet alleen met Jodenhaat te maken heeft, je zou bijna zeggen integendeel, daar de Jodenhaat is ingewisseld voor Turken-, arabieren- en berberhaat…… Forum is als de PVV een fascistische partij!! (oh nee, de PVV is geen partij maar een fascistische beweging)

Zie ook: ‘Annabel Nanninga en Forum voor Democratie waarschuwen in video voor eigen jodenhaat….‘ (een bericht van februari 2018)

‘Het Marokkanen probleem’: fascistisch ‘oproer’ in De Balie……….‘ (alweer met ‘pittige uitspraken’ van fascist Nanninga)

Ramautarsing (Forum voor ‘Democratie’ en homohater) en de rel over zijn koppeling IQ – huidskleur

Voor meer berichten over FVD, Baudet, Nanninga en/of Eerdmans, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Kamala Harris, vicepresidentskandidaat voor de Democraten, geeft aan dat China ook onder Biden te maken zal hebben met een koude oorlog

Kamala
Harris moet blijkbaar bewijzen dat China niets hoeft te verwachten
van de VS mocht Biden verkozen worden tot president…… Daarbij zou
zij de eerste vrouwelijke vicepresident zijn en dan nog eens
‘gekleurd’ ook, waarbij ze ‘natuurlijk moet laten zien hoe hard ze wel niet kan zijn’ en niet onder zal doen voor Trump en
zijn vicepresident Pence……. ‘Zoveel verschillen’ de Democraten van de Republikeinen………

De
handelsoorlog van Trump tegen China is intussen uitgegroeid tot een
koude oorlog waarbij de VS het nodig vindt om haar marine spierballen
te tonen in de Zuid-Chinese Zee, alsof die direct grenst aan de territoriale
wateren van de VS………

Kortom
wat veel deskundigen al hebben voorspeld en zoals je hier al vaker kon
lezen: Biden is amper een alternatief voor Trump, waarbij men zelfs
het racisme van Trump overneemt……..

De
wereld heeft ontspanning nodig en die zal Biden niet bieden, deze
oorlogsmisdadiger is zelfs van zins nog harder op te treden tegen
China, Rusland en landen als Venezuela en Iran……… Met name China moet het ontgelden in de praatjes van Harris, waar nog harder tegen China optreden (dan Trump)
betekent dat er maar één mogelijkheid overblijft: een militaire
aanval op deze kernwapenstaat…….

CODEPINK
heeft een petitie opgezet waarmee men Harris oproepen te stoppen met
haar agressie tegen China….. In de VS bestaat nog steeds haat tegen
China en Chinezen, zoals bij ons in het begin van de Coronacrisis,
waarbij in de VS nog steeds regelmatig geweld wordt gebruikt tegen deze mensen,
ook leven ze al generaties lang in de VS….. Agressie vanwege het ‘introduceren door China van het Coronavirus’, haatzaaierij die Trump in elke toespraak minstens één keer gebruikt….. (Trump is dan ook hoofdverantwoordelijk voor de haat tegen deze bevolkingsgroep…..) Harris beschuldigt Trump van racisme, echter haar haatzaaierij tegen China helpt niet de agressie
in de VS tegen mensen van Chinese komaf te temperen, integendeel!!

Het is
in het belang van de hele wereld dat de VS stopt met haar agressie tegen China (Rusland, Iran en Venezuela),
die alleen maar kan leiden tot oorlog inclusief de gebruikelijke
enorme aantallen burgerslachtoffers en vernietiging van infrastructuur, onroerend goed, industrie en maar al te vaak landbouwgebieden…… Bovendien zal zo’n oorlog leiden tot kernwapengebruik waarna het leven op deze planeet wel eens tot een eind kan komen…… 

CODEPINK heeft eindelijk de
software op orde zodat wij deze petitie ook kunnen tekenen. Lees de
petitie en teken ajb (en geeft het door!), we hebben rust nodig over de wereld en
niet nog meer ongebreidelde VS agressie, of beter gezegd VS terreur!!

Tell Kamala to stop fueling racism!

Jodie &
Angela, CODEPINK

The
coalition of brilliant, engaged, passionate and peace-loving people
from all over the globe saying no to the next Cold War is
growing. 
Today
we are launching a petition 
calling
on Vice Presidential nominee Kamala Harris to end the Biden team’s
war mongering towards China
.
The hate and lies from the Biden campaign toward China are driving
racism and sinophobia and must end now. 

Sign
our letter

to Kamala as we can’t let Biden’s rhetoric continue. 

Last
week, a Japanese American jazz pianist and recent first-time father,
Tadataka Unno, was subject to a brutal racist attack by a group of
eight young people at a New York City subway station. The 40-year-old
suffered serious injuries, including a broken collarbone, and it is
still unclear whether he will ever be able to perform again. His
safety, livelihood, and sense of belonging in his own neighborhood
were taken away from him. During this grotesque attack, Unno heard
the group repeatedly calling him “Chinese.” This attack
demonstrates in no uncertain terms the danger of promoting “tough
on China” rhetoric, which is why we’re calling on Vice
Presidential nominee, Kamala Harris, to
help
end the aggression towards China
.     

Infinite Potential

Get smarter about China,
cooperation not a

cold war!

Learn more!

We
are deeply concerned about the rising trends of racism, xenophobia,
and sinophobia in our country. The brutal attack suffered by Unno is
just one example. Since the outbreak of the pandemic, members of the
Asian American community have been increasingly subjected to
horrifying acts of violence and hatred. This anti-Asian sentiment has
been egged on by President Trump’s insistence on calling COVID19
the “China virus” or worse yet, the “Kung Flu,” and other
attacks on China. It is also fed by the disparaging remarks towards
China coming from the Biden campaign, such as referring to China’s
President Xi
Jinping as a
“thug.” 

Join
us in asking Kamala Harris to tell the Biden team to stop escalating
tensions with China!

Opposing
racist rhetoric is not enough, which is why we continue to have
conversations across issues to educate on why China Is Not Our Enemy.
Next week is Asian Cultures Professor Stephen Roddy, who has spent
his life studying China*. Please 
join
us
and
engage further with this community of anti-racists focused on
dismantling
the US-led anti-China rhetoric.
  

Onwards
to peace & equality, 
Jodie,
Angela, Koohan, and all of CODEPINK 

P.S.
Check
out all we did last week at CODEPINK

* De redactie van CODEPINK is vergeten de zin af te maken, waar het duidelijk de bedoeling is dat men een schrijven met/over die professor zal brengen.

Mijn excuus voor de vormgeving, krijg het niet op orde. 

Antifa activist Michael Reinoehl zonder enige vorm van proces geëxecuteerd door federale agenten

Precies
2 maanden voor de presidentsverkiezingen in de VS werd Michael
Reinoehl vermoord door federale agenten, die naderhand beweerden dat
Michael op hen had geschoten en daarna door hen werd neergeschoten,
dit in tegenspraak tot meerdere getuigenverklaringen…….

Volgens
deze getuigen hebben de agenten zelfs niet aangegeven wie ze waren en
volgens hen zagen deze agenten eruit als een rechtse knokploeg…..
De media namen de verklaring van de overheid zonder enige kritiek
over, tot 6 weken na de moord de New York Times onderzoek deed naar wat er echt gebeurde en men ontdekte dat Michael geen wapen in
z’n handen had (hij had een wapen in z’n broekzak en een wapen in de
auto, een geweer in een hoes……)

Alles
opgeteld is het dan ook duidelijk dat Michael willens en wetens is
vermoord, hij moest dood…… Michael werd verdacht een fascist te
hebben vermoord tijdens de Black Lives Matter (BLM) demonstraties en
was op de vlucht. Echter volgens hem handelde hij uit zelfverdediging daar de fascist op hem schoot…. Blijkbaar was men tot de conclusie
gekomen dat Michael gelijk had, maar dat hij dankzij de ophitsende
Tweets van psychopaat Trump en anderen over de dood van de fascist maar beter vermoord kon
worden, zodat hij zijn zaak niet kon bepleiten……….

Trump is
er dan ook trots op dat de federale politie Michael vermoordde,
waarbij hij de gelogen getuigenis van de federale politie gebruikt en
stelt dat hiermee is aangegeven dat Antifa activisten kunnen wachten
op nog veel meer overheidsgeweld…….. Trump heeft aangegeven dat
Antifa moet worden opgerold het is volgens hem een terroristische
organisatie…… Dat juist de tegenstanders van Antifa terreur
uitoefenen interesseert hem geen bliksem, al is dat logisch, immers hij heeft meer dan eens bewezen zelf een fascist te zijn…… De fascisten
die tegen BLM en hun demonstraties zijn, gebruiken meer en meer hun auto als wapen, sinds de demonstraties
eerder dit jaar begonnen, na de politiemoord op George Floyd, zijn er meer dan 50 incidenten genoteerd waarbij deze
fascisten met hun auto op mensen inreden……

Fox News
en de Daily Caller hebben de (illegale) standrechtelijke executie door federale agenten van Reinoehl
toegejuicht……

Aan de andere kant kunnen neonazi’s tekeergaan met wapens zonder ook maar een letter aan kritiek te krijgen van Trump en zijn psychopathisch fascistische administratie……..

Je kan
er dan ook donder op zeggen dat bij volgende BLM demonstraties nog
meer geweld zal worden gebruikt door fascisten en federale agenten
(als deze agenten weer worden ingezet….)….

The
American dream: a huge nightmare!!!

Het
volgende artikel heb ik overgenomen van CounterPunch en werd
eerder gepubliceerd op Economy for All:

October
19, 2020

In
Trump’s America, There Is Death Before Due Process

by Sonali
Kolhatkar

Photograph by Nathaniel St. Clair

The federal government’s killing
of Michael Reinoehl exactly two months before the November 3
presidential race ought to have been one of the most high-profile
election issues being discussed in America. Instead, it has been
almost forgotten save for some media outlets starting to question the
official narrative of his death. The little-known self-proclaimed
“antifa” activist was killed by federal agents on September 3.
Officers claimed that he had fired shots at them before being gunned
down. But a week after his killing, the Washington
Post
found that “the wanted man wasn’t obviously armed.”

The Thurston County sheriff in
Lacey, Washington, where the suspect was killed, released a public
statement
saying his investigation team “can confirm… that
Mr. Reinoehl pointed the handgun that he had in his possession at the
officers at the time of the shooting.” The U.S. Marshals Service
whose forces were the ones that shot Reinoehl released a similar
statement
claiming that the fugitive task force that had been
sent to his location “attempted to peacefully arrest him,” but,
after being shot at, “Task force members responded to the threat
and struck the suspect who was pronounced dead at the scene.”

News outlets took the official
statements at their word and dutifully
reported
the incident as one where a suspected killer opened fire
on officers and was fatally shot in the course of his arrest. In
other words, there was “nothing to see here.” But according to a
New
York Times investigation
six weeks after his death, it remains
unclear “whether law enforcement officers made any serious attempt
to arrest Mr. Reinoehl before killing him.”

According to nearly two dozen
witnesses that the New York Times spoke to, “all but one said they
did not hear officers identify themselves or give any commands before
opening fire.” Even though Reinoehl was armed at the time of his
death, his handgun was found in his pocket and an AR-style rifle in a
bag in his car, suggesting he did not threaten the officers trying to
arrest him as official accounts had initially claimed.

Reinoehl was wanted in connection
to the fatal shooting of a Trump-supporting right-wing activist named
Aaron
J. Danielson
during Black Lives Matter protests in Portland,
Oregon. President Donald Trump ranted on Twitter
on the day he was killed, “Why aren’t the Portland Police
ARRESTING the cold blooded killer” and adding, “Everybody knows
who this thug is.” Later he hailed the fatal shooting triumphantly,
saying
in a Fox News interview:

We sent in the U.S.
Marshals for the killer, the man who killed the young man on the
street.… Two and a half days went by, and I put out [on Twitter],
‘When are you going to go get him?’ And the U.S. Marshals went in
to get him, and they ended in a gunfight. This guy was a violent
criminal, and the U.S. Marshals killed him. And I’ll tell you
something—that’s the way it has to be. There has to be
retribution when you have crime like this.”

In referring to Reinoehl as a “cold
blooded killer” and “violent criminal” even though at the time
of his death he was a suspect, Trump made clear that in his America,
“law and order” means you are guilty before being proven so and
can be targeted for extrajudicial assassination if those in power
decide you deserve it. Such shocking words coming from any other head
of state in the world would trigger instant condemnations from the
U.S. State Department. Speaking to his supporters, Trump boasted
of the “great job” that U.S. Marshals did in Portland, adding
meaningfully, “you know what I mean.”

Attorney General William Barr, who
appears to have no understanding of how the nation’s system of
criminal justice is supposed to work, released
a statement
praising the federal troops’ actions and echoing
Trump’s words in more official-sounding language. Barr called
Reinoehl, “a dangerous fugitive, admitted Antifa member, and
suspected murderer,” and said before any investigation into the
killing was complete that “[w]hen Reinoehl attempted to escape
arrest and produced a firearm, he was shot and killed by law
enforcement officers.” In doing so, Barr too justified this
extrajudicial assassination as Trump did and went as far as calling
the whole incident, “a significant accomplishment in the ongoing
effort to restore law and order to Portland and other cities.” He
applauded “the fugitive task force team that located Reinoehl and
prevented him from escaping justice.”

To Barr, the top law enforcement
official in the nation, “justice” meant death, rather than arrest
followed by charges and a fair trial. To Barr and Trump, the constant
drumbeat of “law and order” is essentially a promise to fatally
punish those perceived as enemies of the government.

In addition to the Washington Post
and the New York Times, several other media outlets have corroborated
that Reinoehl’s killing appeared unjustified. Rolling
Stone
characterizes one eyewitness’s account of the scene as “a
violent ambush” that “resembled an execution.” Oregon
Public Broadcasting in collaboration with ProPublica
spoke to
witnesses who said that the officers shot him without warning and
“looked less like law enforcement officers than members of a
right-wing militia.”

In a VICE
News interview
released just after his death, Reinoehl can be
seen claiming that he acted in self-defense in Portland—just as an
attorney for Kyle
Rittenhouse
, the Trump-supporting armed suspect in the Kenosha,
Wisconsin, killing of two Black Lives Matter activists, said. With
Reinoehl dead at the hands of U.S. Marshals, we will never know the
truth.

Instead, Reinoehl now serves as the
perfect symbol of the shadowy enemy that Trump rails against. A
participant in Black Lives Matter protests, Reinoehl claimed
he was “100% ANTIFA all the way.” The president’s promise
to designate “ANTIFA” (which is an ideology, not an organization)
as “a Terrorist Organization” has fed into dangerous notions
designed to create panic among his base. It has raised the specter of
“violent
mobs”
terrorizing communities that only swift government action
of the sort aimed at Reinoehl can quell.

But who are the “violent mobs”
really? In Trump’s world, armed self-defense is acceptable only for
white supremacists who support him, not for the left-wing activists
they routinely threaten and hurt. Since protests began earlier this
year, according to NPR,
“Right-wing extremists are turning cars into weapons, with reports
of at least 50 vehicle-ramming incidents” at protests against
police brutality. Conservative news outlets including Fox News and
the Daily Caller have encouraged such attacks. Even the Department of
Homeland Security’s latest
threat assessment
identifies, “racially and ethnically
motivated violent extremists—specifically white supremacist
extremists,” as “the most persistent and lethal threat in the
Homeland” among what the agency designates as “Domestic Violent
Extremists” or DVEs.

As if to underscore the threat,
more than a dozen white men were
just arrested
(without being harmed) in connection with a
kidnapping plot aimed at Michigan’s Governor Gretchen Whitmer. The
governor, who is among several women who have faced
Trump’s online ire
, said,
“I do believe that there are still serious threats that groups like
this group, these domestic terrorists, are finding comfort and
support in the rhetoric coming out of Republican leadership in the
White House to our state house.”

In Trump’s America, white
nationalist armed vigilante men reign supreme while those of us
speaking out against fascism are symbolized by Reinoehl—and like
him will be not be considered innocent until proven guilty. We will
never know whether or not Reinoehl was guilty of murdering Danielson,
as he was not given a chance to stand trial. In Trump’s America,
there will be no law, only order. To Trump, “[t]here has to be
retribution,” rather than due process. Among the many issues at
stake in the November 3 election, this ought to be a central concern.

This article was produced by
Economy
for All
, a project of the Independent Media Institute.

Sonali Kolhatkar
is the founder, host and executive producer of “Rising Up With
Sonali,” a television and radio show that airs on Free Speech TV
(Dish Network, DirecTV, Roku) and Pacifica stations KPFK, KPFA, and
affiliates. 

==========================

Voor meer berichten over BLM, Antifa en/of politie VS, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Heiko Maas (Duitse minister BuZa) wil dat EU sancties treft tegen Rusland vanwege vergiftiging Navalny

Niet te geloven: de ministers van buitenlandse zaken van de afzonderlijke EU-lidstaten hebben besloten om de sancties tegen Rusland te verzwaren vanwege de vergiftiging van Navalny, die door een aantal van de reguliere westerse media al wordt aangeduid als ‘oppositieleider’, terwijl hij en zijn partij goed zijn voor een paar zetels……. In Nederland hebben de NRC, Volkskrant, Trouw, NU.nl en de zogenaamde onafhankelijke NOS hun lezers/kijkers/toehoorders deze leugen geserveerd…… Moet je nagaan: juist NRC, Volkskrant en de NOS durven keer op keer de sociale media te beschuldigen van het brengen van ‘fake news’ (nepnieuws), terwijl ze stuk voor stuk de illegale oorlogen van de VS tegen Afghanistan, Irak en Libië hebben verdedigd, oorlogen die werden ‘gelegitimeerd’ op basis van leugens zoals iedereen heden ten dage kan weten…….. (maar waarvoor die media nooit een rectificatie hebben geplaatst!!)

Terug naar de vergiftiging van Navalny: zonder enig bewijs dat de Russische overheid schuldig is aan het vergiftigen van Navalny, verzwaart men de sancties tegen dat land….. Het feit dat Rusland geen verklaring heeft gegeven voor de vergiftiging van Navalny is onderdeel van het bewijs, dit terwijl verzoeken van Rusland om mee te mogen doen aan het onderzoek worden afgewezen…… ha! ha! ha! ha! ha! Hoe doorzichtig kunnen de EU lidstaten hun eigen bevolking besodemieteren??? Maar wacht, er is nog meer ‘bewijs’ (houd je vast!): er is geen andere plausibele verklaring voor de vergiftiging dan dat Rusland de dader is….. Ofwel: men kan geen andere dader verzinnen dan Rusland, dus moet Rusland de dader zijn….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Je snapt dat dit niets met wat voor bewijsvoering dan ook te maken heeft, bovendien waarom zou een land dat al onterecht slachtoffer is van sancties, een figuur proberen te vergiftigen die geen bedreiging vormt, terwijl als Rusland hem inderdaad zou willen vermoorden er zo ongeveer 20 andere manieren zijn te bedenken om hem wel met succes uit het leven te helpen, niet in de laatste plaats in de gevangenis waar Navalny zat…… Dan nog: Rusland werd eerder al volkomen onterecht beschuldigd dubbelspion Skripal en zijn dochter te hebben vergiftigd met novitsjok, alweer op uitermate belachelijke bewijsvoering…… Is het dan geloofwaardig dat Rusland dit nog een keer in eigen land zou doen en het slachtoffer laat vertrekken naar het buitenland??? Hoe zot moet je zijn om dat te geloven??!!! 

Novichok and Nonsense: From a Post-Factual to a Post-Logic World – The 21st  Century

Bovendien: als er novitsjok was gebruikt waren de Skripals al lang en breed begraven geweest en was Navalny al in Rusland overleden….. Daarvoor heeft men een nieuw verhaal verzonnen: er zou sprake zijn van een nieuwe vorm van novitsjok….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Overigens heeft ook de OPCW een smerig spel gespeeld, doordat ze totaal ongeloofwaardig was geworden, heeft deze organisatie eerst een verzoek van Rusland afgewezen om de staal te onderzoeken die van Navalny werd afgenomen en vervolgens het onderzoek uitbesteed aan uiterst deskundige laboratoria buiten Nederland, aldus dit orgaan……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja uitbesteed en daar alvast de uitslag aan toegevoegd die uit het onderzoek moest komen: Rusland is de dader!! 

Over de OPCW gesproken, die constateerde in eerste instantie tijdens het onderzoek naar de aanslag op Skripal dat Rusland geen novitsjok in het bezit had, de formule voor de stof werd weliswaar ontwikkeld in de Sovjet-Unie, maar niet in Rusland gefabriceerd, dit gebeurde wel in Oekraïne…….. Daarnaast hebben Duitsland en Groot-Brittannië een ‘kleine voorraad novitsjok…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Vreemd overigens dat de OPCW zich nu ook met politiek en rechtspraak bemoeit, daar dit zogenaamd onafhankelijke orgaan heeft laten weten dat de ‘aanslag op Navalny’ een schending is van het verdrag tegen het gebruik van chemische wapens en daardoor mag Rusland niet ongestraft blijven…… (De OPCW is een autonome internationale, multilaterale organisatie die samenwerkt met de VN) Hoe kan de OPCW dan ten eerste zich bemoeien met de schuldvraag, alsof er een handtekening van Putin of het hoofd van de GROe in de staal bloed van Navalny werd aangetroffen en ten tweede zich zelfs bemoeit met strafvervolging….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (nogmaals: dit orgaan noemt zich ‘onafhankelijk…’) Eén en ander is een teken dat deze zaak aan alle kanten stinkt naar anti-Russische propaganda!! Zoals gezegd wie e.e.a. gelooft moet wel zot zijn en zich snel laten nakijken, ‘wie weet heeft men resten van Navalny’s vergiftiging in de hersenpan!!’

Het is duidelijk dat de EU burgers voor imbeciel worden gehouden door hun respectievelijke regeringen (ook Blok liegt hard mee in het anti-Russiche propaganda koor), je maakt mij niet wijs dat men op regeringsniveau deze belachelijke leugens gelooft!! Kortom we worden ongelofelijk besodemieterd!! 

Navalny heeft laten weten dat Putin achter de aanslag op diens leven zit…… ha! ha! ha! ha! Ja en omdat ‘oppositieleider Navalny’ het zegt gelooft men hem op diens blauwe ogen…….

Waarom we worden belazerd? Simpel de wapenfabrieken draaien weer op volle toeren als tijdens de hoogtijdagen van de eerste Koude Oorlog en dat willen we vooral zo houden, Rusland en China moeten de grote vijanden blijven, zoals George Orwell in 1984 schrijft, ‘oorlog is vrede…..’

Oorlog (of een Koude Oorlog 2.0) is nodig om de bevolking bang en onder de duim te houden en de winsten van de wapenfabrikanten  te optimaliseren en ook oliemaatschappijen hebben baat bij oorlogsvoering, immers dat is ‘goed voor de prijs van olie……’ Bovendien is oorlog goed voor de geheime diensten die het liefst iedereen van wieg tot graf zouden willen schaduwen en elke vorm van verzet tegen de bestaande status quo in de kiem willen smoren…… (wapenfabrikanten in de breedste zin van het woord, dus ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Zie ook:

‘Russen zijn de domste idioten op de wereld’: Navalny als breekijzer voor de VS en de EU‘ 

Navalny: de novitsjok wonderen zijn de wereld nog niet uit‘ 

Aanslag op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen

Novitsjok onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de ‘vergiftiging van Navalny’

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor vergiftiging

Duitse regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo‘ 

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Skripal scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert‘ (zeker lezen mensen!)

Novitsjok Skripal sprookje? Lees dit bericht!‘ (!!!!)

Joël Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag actie Skripal‘ (en zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en oorlogshitser Voordewind)

Skripal vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op Skripal

Rusland verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok (novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed fout….

Stef Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (zoals men nu [12 oktober 2020] in de EU weer stelt dat Rusland de schuldige is voor ‘de aanslag op Navalny’, daar dit ‘geloofwaardig’ is [wat het nu juist niet is!!]……)

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet heeft
gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer met 10
km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal: geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal: wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met gifgas’

Russisch zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore met commentaar!

OPCW bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit Rusland……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe ‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan worden afgeschreven als false flag operatie