VVD trapt werklozen en bijstandsgerechtigden keihard in het kruis

De VVD heeft een verkiezingsaffiche waarmee het een deel van de Nederlanders keihard in het kruis trapt, op de affiche is te lezen dat een uitkering een lekkere hangmat is…….. Een uitermate onbeschofte verkiezingsleus die volkomen voorbijgaat aan het feit dat een groot deel van de huidige werklozen dit te danken hebben aan het afbraakbeleid van de kabinetten Rutte 1 t/m 4…… 

Ook gaat deze ploertenleus voorbij aan het feit dat de kabinetten Rutte weigeren iets te doen aan de vele bedrijven die gebruikmaken van Oost-Europese werknemers, daar ze deze werknemers onder het minimumloon kunnen betalen en hen voorts geld afhandig maken voor veel te duur onderdak, zo krijgen ze zelfs geld terug dat ze eerder aan salaris hebben betaald….. Om gebruik te kunnen blijven maken van deze buitenlandse arbeidsslaven, worden deze in ploegen voor een half jaar aangenomen om daarna ontslagen te worden en vervangen worden door een andere ploeg, die vervolgens na een half jaar ontslagen wordt, waarna men de eerste ploeg weer aanneemt >> zo behoeft men zich niet aan de CAO te houden…. 

De VVD is samen met partijen als de PvdA, CDA en D66 (plus uiteraard de fascisten van de PVV en FVD) verantwoordelijk voor schandelijke uitlatingen als zouden uitkeringsgerechtigden te lui zijn om in de tuinbouw te werken (waar men o.a. de hiervoor uitgelegde manier van uitbuiten gebruikt), echter de werkelijkheid laat telkens weer zien dat Nederlandse werkgevers niet zitten te wachten op Nederlandse arbeiders, juist daar ze hen het wettelijk minimumloon moeten betalen en zich aan de CAO moeten houden……… 

Waar ik me nu ook al weer jaren aan erger zijn de mensen die in fel gele pakken langs de straten staan om zinloos het verkeer te regelen, kan dat niet anders zien dan een vorm van straf voor werkloosheid…. In weer en wind urenlang langs de straten, kruispunten en doorgaande wegen staan, waarbij deze mensen grote hoeveelheden auto-uitstoot inademen en dan te bedenken dat alleen in Nederland jaarlijks rond de 18.000 mensen niet maanden maar jaren eerder overlijden ten gevolge van langdurige auto-uitstoot inademing….. (en dat meestal na een akelig ziekbed) Reken gerust dat hier ook een flink aantal rokers tussen zit, al worden die meegerekend aan de rond de 20.000 doden die jaarlijks door roken jaren eerder sterven, immers veel beroepschauffeurs zijn rokers……

Het is te hopen dat de kiezers eindelijk de VVD gaan straffen voor het afbraakbeleid dat deze partij heeft gevoerd, zo is deze partij de hoofdverantwoordelijke voor het sluiten van ziekenhuizen, het verdwijnen van IC bedden, IC verpleegkundigen en intensivisten…. Toen het kabinet Rutte 1 aantrad had Nederland nog 2.200 IC bedden, wat was afgenomen tot 1.100 toen de Coronacrisis uitbrak begin 2020……. Totaal onverantwoord, zeker als je bedenkt dat het aantal ouderen steeds groter wordt en dat het kabinet Rutte 2 en daarmee Rutte 3 en 4 in 2016 door de AIVD en MIVD zijn gewaarschuwd dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, juist vanwege het tekort aan IC bedden, gewone ziekenhuisbedden, IC verpleegkundigen en intensivisten…. In plaats van daar actie op te ondernemen, hebben Rutte 2 en 3 verder bezuinigd op de zorg waardoor er nog meer ziekenhuizen werden gesloten (op verzoek van de zorgverzekeraars-schoften, die zelf een fiks deel van de zorgtaart opvreten), en er logischerwijs nog meer IC verpleegkundigen en intensivisten verdwenen….. De partijen die deelnamen aan Rutte 3 lieten herfst vorig jaar weten dat men niet van zins was meer IC bedden te creëren, zoals de rest van de Kamer wilde en Rutte 4 heeft aangegeven nog meer op de zorg te willen bezuinigen…….

Gevolg van dit wanbeleid op de zorg waren de ongrondwettelijke en burgerrechten-schendende Coronamaatregelen, waar het kabinet Rutte 3 het gore lef had deze te legitimeren daar er te weinig IC bedden en verpleegkundigen waren, wat dat kabinet en haar voorgangers NB zelf hebben gecreëerd…… Onbegrijpelijk dan ook dat bij de vorig jaar gehouden Tweede Kamerverkiezingen de VVD weer als grootste uit de bus kwam…. Ik begrijp wel dat de media daar een grote rol in hebben gespeeld, met hun continue bipslikken van Rutte als ‘geweldig premier’, maar je mag van de bevolking toch enigszins gezond verstand verwachten en men zou zelf toch moeten kunnen inzien dat Rutte en zijn VVD de oorzaak zijn van heel veel ellende, zelfs al was het alleen maar vanwege de rampzalig verlopen Coronacrisis…….

Dan nog de enorme hoeveelheid leugens waarop Rutte is betrapt sinds hij in 2010 premier werd, onbegrijpelijk dat men dat in het stemlokaal blijkbaar allemaal vergeten is….. Vooral de leugen die deze schoft jaar in jaar uit herhaalt op Prinsjesdag, dat iedereen er volgend jaar op vooruitgaat, terwijl de grote onderlaag er in feite alleen maar op achteruit is gegaan en de welgestelden hun vermogen met dubbelcijferige percentages zagen groeien…… In het hieronder overgenomen schrijven van Linkedin wordt gesproken over 1,2 miljoen arme Nederlanders, echter als je alle mensen meerekent die tegen, op of onder de armoedegrens moeten leven meerekent (die 3 groepen leven allen in armoede) ga je de 3 miljoen ver voorbij en het aantal kinderen dat daarbij hoort gaat de 400.000 ver te boven……. Vergeet hierbij niet dat de armoedegrens is vastgesteld door dik verdienende ambtenaren en politici…….

Met deze affiche zaait de VVD ook nog eens haat tegen een fikse bevolkingsgroep en dat voor een feit waaraan zogezegd de VVD zelf de hoofdschuldige is……. Alleen daarom zou de VVD al vervolgd moeten worden!! (tweespalt veroorzaken en demonisering van een minderheid zou zwaar moeten worden gestraft)

Tot slot nog even de partijen die medeverantwoordelijk zijn voor de afbraak van de zorg, naast de VVD: CDA, D66, PvdA, ChristenUnie, PVV en de SGP….. (de laatste vanwege de steun van die partij voor de kabinetten Rutte 1 t/m 4)

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

steunt dit

Amma Asante



Amma Asante


• 2de


Voorzitter Landelijke Clientenraad en Senior Onderzoeker Sociale Veiligheid bij Movisie


3 dagen geleden


Vanmorgen zag ik deze foto. Ik heb me even moeten
bedenken of ik vanuit mijn rol hier iets over moet zeggen. Het is te
politiek. En ik moet politiek neutraal zijn. Maar ik doe het toch. Want
het is kwalijk wat hier gebeurt. Het is schadelijk voor
uitkeringsgerechtigden. 1,2 miljoen Nederlanders leven in armoede,
waarvan ruim 200.000 kinderen. Velen van hen hebben een
bijstandsuitkering. Dat zijn mensen die vaak aangewezen zijn op de
voedselbank om te kunnen eten. Mensen die verjaardagen van kinderen
moeten overslaan omdat ze geen geld hebben voor een traktatie op school.
Mensen waarvan de kinderen niet naar verjaardagen van vriendjes kunnen
omdat er geen geld is voor kadootjes. Mensen die bij aanvang van de
winter zich moeten afvragen: betaal ik de energierekening of koop ik
warme winterjassen voor de kinderen. Mensen die fysiek en psychisch ziek
zijn omdat ze gebukt gaan onder stress. Stress door het gebrek aan
geld. Stress door oplopende schulden. Stress door gebrek aan
perspectief.

Ooit is de hardvochtigheid jegens mensen die vaak
tegen wil en dank aanspraak moeten maken op de bijstand, dat overigens
een RECHT is, ooit ontstaan. Door dit soort ideeën. Aangezwengeld vanuit
de politiek.

We weten nu beter. Bestaanszekerheid wordt wel 1000 keer genoemd in het coalitieakkoord. En dat is met een reden.

Met
man en macht wordt momenteel zowel door politici als ambtenaren op
lokaal en nationaal niveau gewerkt aan herstel. Er wordt hard gewerkt
aan de responsieve overheid die bestaanszekerheid moet bieden aan alle
burgers. We breken ons hoofd over hoe we de hardvochtigheden in de
wetgeving kunnen weghalen. Niet voor niets houden wethouders van grote
steden en daarbuiten een warm pleidooi om de Participatiewet te
vermenselijken en het minimumloon gekoppeld aan uitkeringen te
verhogen. Dit doen zij omdat zij de ellende van hun inwoners meemaken en
hier iets aan willen doen. Meer dan de helft van de gemeenten in
Nederland zoekt de randen van de wet op om de Participatiewet aan te
passen.

De Minister voor armoedebestrijding en participatie gaf notabene aan de Participatiewet fundamenteel te herzien.
En dan komt de VVD In Hellendoorn hiermee aanzetten.

Ik
weet het, ooit stond ik in jullie schoenen. Ooit was ik ook een
politica. Ik ken dat: het is verkiezingstijd en je moet op zoek naar
oneliners en slogans die lekker bekken en het electoraat aanzetten een
stem op jou uit te brengen. Maar doe dit niet. Je wilt niet over de rug
van mensen die al de grond ingetrapt zijn en aan het overleven zijn in
plaats van leven stemmen binnen halen. Ik kan het me niet voorstellen.

Mijn pubers van 13 en 14 zouden zeggen: “zo kan je niet zijn.”

 

Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding 

SCHANDE en dat van een partij die tijdens de bankencrisis onnodig een paar honderdduizend mensen werkloos heeft gemaakt, waar velen van hen nooit meer aan de bak zijn gekomen >> ‘te oud…..’

Voor meer berichten over Rutte, Rutte 2, Rutte 3, armoede, bijstand, Coronavirus, IC bedden, Zorgverzekeraars Nederland,  enz. >> klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Oekraïne en ‘het truckers protest’ tegen COVID-maatregelen in Canada van fundamentalistisch religieus rechts, racisten en ander tuig? Eén grote leugen!!

Het zo door de westerse media gedemoniseerde Canadese ‘truckersprotest’ wat overigens bestond uit veel meer beroepsgroepen zoals verpleegkundigen en zelfs met sympathie van een deel van de politiemacht, is middels een smerige antidemocratische truc van de inhumane neoliberale regering Trudeau gesmoord in geweld. Al lang geen nieuws meer nu de westerse propaganda machine zich geheel opgeblazen bezighoudt met anti-Russische propaganda, alsof Rusland is te vergelijken met de VS en haar NAVO-partners die alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen hebben vermoord in illegale oorlogen, die daarnaast bloedige staatsgrepen en opstanden hebben georganiseerd en die elk land dat niet gehoorzaam aan de hand van Washington loopt sancties oplegt…… Sancties die bijvoorbeeld in Venezuela al aan meer dan 100.000 mensen het leven hebben gekost, ofwel die in naam van het zogenaamde vrije westen zijn vermoord door dat westen……. (een cijfer van bijna een jaar geleden ofwel het aantal Venezolaanse burgerdoden moet nu al veel hoger liggen…..) Om maar te zwijgen over de vele duizenden moorden die de VS met drones heeft gepleegd op verdachten die niet eens in een proces werden berecht (dat is een zware misdaad), waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht, dus veelal vrouwen kinderen…. Voor al deze slachtoffers gaat men amper of niet de straat op, nee het zijn immers maar derderangs, niet witte mensen die werden vermoord of die zelfs werden doodgemarteld in CIA gevangenissen over de wereld en dat ook in Guantanamo Bay……

Vorige week woensdag bracht Glenn Greenwald een artikel van Rav Arora, een jonge Canadese schrijver die zich flink pissig had gemaakt over het aanpakken van het protest tegen de meer dan achterlijke maatregelen die werden genomen om het Coronavirus uit te roeien, wat overigens totaal onmogelijk is, zoals je ook het griepvirus nooit meer uit de wereld kan helpen……. Het is zelfs zo schunnig dat op het moment dat de politie met hulp van o.a. het leger tekeerging tegen de demonstranten, de Canadese regering al had besloten de Coronamaatregelen terug te draaien daar het eindelijk was doorgedrongen dat de omikron variant van het virus zo gevaarlijk was als een gemiddelde griep….. Ondanks dat heeft men het protest toch aangepakt (om te laten zien hoe machtig de regering is) en een groot aantal mensen werd gevangengenomen, die vanwege de uitzonderingswetgeving tot vele jaren gevangenisstraf kunnen worden veroordeeld…… Alsof deze vredelievende demonstranten een gevaar waren voor de Canadezen en de veiligheid van Canada in haar geheel……..

Arora maakte zich met name kwaad over de demonisering van de demonstranten, als zouden het fascisten, religieuze fanaten en racisten zijn, in zijn artikel maakt hij daar dan ook korte metten mee….. Overigens gebeurde hier hetzelfde en in Duitsland werd daar zelfs nog meer accent opgelegd, juist vanwege de geschiedenis van nazi-Duitsland….. Een handjevol neonazi’s in de demonstratie tegen de Coronamaatregelen van eind augustus 2020 met meer dan 1 miljoen demonstranten in Berlijn, deed de media daar (en daarna ook de reguliere media elders) verzuchten dat de ‘Leugner’* (en andere scheldwoorden voor tegenstanders van Coronamaatregelen en vaccins) zich hadden verenigd met neonazi’s, een overduidelijke leugen maar die schandelijk genoeg tot de dag van vandaag wordt volgehouden en herhaald…….

In Canada werden de demonstranten zelfs weggezet als de verspreiders van een dodelijk virus, wat het Coronavirus ten enenmale niet is, vergeleken met een echte A-lijst dodelijke ziekte komt de grafiek voor COVID-doden amper van de grond….** (een bestaande grafiek daarover is intussen gecensureerd en dat in een zogenaamd democratisch land) Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen Coronaslachtoffers zijn te betreuren.

Intussen halen degenen die zich tegen de vaccins en de maatregelen hebben verzet steeds meer hun gelijk en je ‘zou bijna gaan denken’ dat de westerse politiek en reguliere media dolblij zijn met de Russische inval in Oekraïne, men kan er wat betreft COVID en de uitkomsten van verder onderzoek naar deze besmettelijke ziekte het zwijgen toe doen…… Intussen gaat de politiek door met het zoeken naar een digitaal paspoort (waarmee ons laatste restje aan burgerrechten zal worden vernietigd en onze privacy totaal zal zijn geschonden), ingegeven door opperploert Schwab van het smerige World Economic Forum (WEF) en een aantal van haar deelnemers (waaronder ook hufters van de VVD en D66 >> dat men eerder zo verontwaardigd was over contacten van m.n. D66 politici en het WEF begreep ik helemaal niets, het is immers al lang bekend dat neoliberalen en politici van andere politieke richtingen [al is er maar weinig onderling verschil] contacten hebben met deze miljardairs club, waar ons koningshuis schandelijk genoeg ook ingang heeft en deze zogenaamde Oranjes moeten al helemaal wegblijven van enge besloten clubs waarvan de deelnemers de wereld proberen hun smerige politieke wil op te leggen en daarmee de al tanende democratie geheel de nek willen omdraaien!!) 

Hier nog een korte video van Brasscheck TV over de vreedzame protesten in Canada:

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit. K
opieer
het artikel en plaats het links in de app, je ziet rechts Italiaans
staan als je daar op klikt kan je kiezen voor Nederlands)

Letter
From a Young Canadian: Authoritarianism, Media Propaganda and
Repression

Rav
Arora, a 20-year-old writer from Canada, offers his perspective on his
government’s ongoing despotic response to the convoy protest.

Glenn Greenwald and Rav Arora

NOTE FROM GLENN GREENWALD: As is true with all of the Outside Voices freelance articles
that we publish here, we edit and fact-check the content to ensure
factual accuracy, but our publication of an article or op-ed does not
necessarily mean we agree with all or even any of the views expressed by
the writer, who is guaranteed editorial freedom here. The objective of
our Outside Voices page is not only to provide fresh, independent
analysis and reporting, but also to provide a platform for young talent
and writers outside the gates of corporate journalism to receive
exposure for their work and have a venue to develop their independent
voice and journalistic skills.



A
protester walks in front of parked trucks as demonstrators continue to
protest the vaccine mandates implemented by Prime Minister Justin
Trudeau on February 8, 2022 in Ottawa, Canada. (Photo by Dave Chan /
AFP) (Photo by DAVE CHAN/AFP via Getty Images)

By Rav Arora

Since
the election of Donald Trump in 2016, much has been made of the threat
of government tyranny from the right. In the US, Democratic politicians
warned incessantly of the creeping rise of ‘fascism’ during the Trump
administration. Mainstream media outlets, both in Canada and the US,
echoed and embellished these fears. And yet cloaked under the liberal
left’s rhetoric of diversity, compassion, and respect for the
institution of journalism lurks the equally if not more dangerous threat
of authoritarianism. 

In
Canada last week, Trudeau set a historic precedent by declaring a
National Emergency on dubious grounds. This act has existed for 34 years
without once being invoked, and now the Trudeau government is wielding
it as a cudgel against one of the most organized displays of civil
disobedience in Canadian history. 

Three
weeks prior, the Freedom Convoy rolled out of Vancouver. Media smears
proclaimed that they were a Covid convoy spreading a plague across the
land, or that they were a band of alt-right white supremacists. Justin
Trudeau called them
a “small fringe minority” who held “unacceptable views” that “do not
represent the views of Canadians.” These remarks seemed to galvanize
supporters of the Freedom Convoy. Large demonstrations popped up across
Canada, and on January 28th the convoy arrived in Ottawa. Protesters
clogged the streets of Canada’s capital, rallying against nationwide
vaccine mandates and other Covid restrictions.

On
the ground, the reality of the movement starkly clashed with the
melodrama of the government’s declaration of a National Emergency: kids jumping in bouncy castles, crowds merrily singing and dancing (a relief in the bitter cold), protesters huggingpolice officers, and youth playing street hockey. In one video,
a group of Sikh Canadians can be seen preparing traditional Indian
meals to feed the truckers (an act of charity known as “seva” in the
Sikh tradition), all in the name of national unity and freedom.

In fact, Trudeau’s opponents bear more resemblance to Gandhi’s satyagraha
movement than any terrorist faction. The truckers and their supporters
were brimming with national pride, and they appeared to be committed to
peaceful protest, non-compliance, and civil disobedience. 

Only Trudeau and his media allies’ warped, Machiavellian perception could caricature this diverse coalition as a group of “swastika wavers.” When the media was able to find a handful of protestors
donning a Swastika, or spot a couple confederate flags in the convoy,
the predictable histrionics ensued, as Liberal and NDP politicians
attempted to defame the intentions of the vast majority of those present. 

In
a particularly striking example of the disconnect between the dominant
media narrative and the reality on the ground, a local gym owner,
Soungui Koulamallah, brought his mother, who “watches the news
religiously,” to the protests where she was pleasantly surprised by the geniality of the demonstrators:

“I don’t know what they’re talking about in the news — these people are so friendly.”

I spoke to Koulamallah — whose family immigrated from Chad and Haiti — about his experience at the protests.

“There was nothing but love, joy, and friendliness,” he said.

“I
did not experience any racism, or even witness anything that would
cause me to feel threatened or uncomfortable, and I am a black man.”

He
added, “I witnessed people dancing, smiling, saying hello, shoveling
snow, sharing food and warmth — someone even offered me food.”

Koulamallah
later posed in a photo at the protests with an Indo-Canadian man and an
Asian-Canadian woman who held a sign that read, “Am I racist?”

February 10th 2022

1,220 Retweets3,925 Likes

The diversity and jovial nature of the protesters were only presented by independent and alternative media voices (such as Rupa Subramanya and Jamil Jivani); mainstream news outlets sensationalized the truly fringe elements at the protests and ignored the sensible grievances driving the movement. When someone draped a Canadian flag over the statue of a national hero, the media lost their minds. There was chaos, some unfortunate incidents of vandalism,
but the protesters quickly settled in, handing out food, protecting
monuments, and protesting in a manner that was peaceful and
quintessentially Canadian — though with significantly more honking than is typical.           

The Canadian government reacted by freezing the flow of funds to the protesters (as Greenwald covered in his recent piece), and a court order silenced the horns, yet the protest remained impressively peaceful. Police stole the fuel
of truckers, and declared it a criminal act to supply them with food or
fuel, but the sheer number of protesters made enforcement of this
impossible, and it appears that the truckers had plenty of food and fuel
in reserve. Protesters blocked some border crossings, including the
Ambassador Bridge, and the government responded with court orders that
they move – which were largely ignored.    

For
three weeks Trudeau attempted to deal with a “small fringe minority”
that seemed anything but small. Trudeau’s early rhetoric had inflamed
things, and security concerns forced him into hiding. His media
allies did everything they could to marginalize and demonize the
protesters, but they had lost grip on the narrative. International media outlets were reporting on the protests, and provincial leaders were lifting mandates and other unpopular Covid measures, pretending that these decisions had nothing to do with the movement’s demands.  

When
Trudeau finally emerged from hiding, he decided to double-down on an
approach that seemed to be failing spectacularly. He leaned into his
remarkably undisguised authoritarian impulses and informed the nation
that “Everything is on the table because this unlawful activity has to
end, and it will end.”  

Trudeau
declared, “We hope these people will decide to go home. Otherwise,
there will be increasingly robust police intervention.” On Twitter,
Trudeau warned,
“Make no mistake: The border cannot, and will not, remain closed. Every
option is on the table. So, if you’re participating in these illegal
blockades that are taking our neighborhoods and our economy hostage,
it’s time to go home – especially if you have your kids with you.”   

On Valentine’s Day, Trudeau invoked the Emergencies Act.        

The absurdity of such a draconian intervention can’t be understated. According to the Emergencies Act,
a National Emergency can only be declared in a situation that
“seriously endangers the lives, health or safety of Canadians and is of
such proportions or nature as to exceed the capacity or authority of a
province to deal with it.”    

The
various disruptions caused by the protests come nowhere near meeting
such a threshold. The Ambassador Bridge, the busiest border channel
between the US and Canada, reopened
just prior to Trudeau’s announcement after police cleared the
obstructive protesters. It is fully within the powers of law enforcement
to clear any further blockade that disrupts the economy and
cross-border travel, and this does not require any extreme, federally
mandated measures.    

Provincial
leaders across Canada have voiced their opposition to Trudeau’s
politically manufactured hysteria. Saskatchewan Premier Scott Moe tweeted,
“The illegal blockades must end, but police already have sufficient
tools to enforce the law and clear the blockades, as they did over the
weekend in Windsor.” Premiers in Quebec, Manitoba, and Alberta
also expressed their opposition to the emergency measure as current law
enforcement resources were sufficient to contain protests and mitigate
disruptions. Alberta’s Premier, Jason Kenney, is taking the federal
government to courtover this abuse of power.

When
Trudeau announced the Emergency Act, Canada’s Deputy Prime Minister
Chrystia Freeland laid down the legal ramifications of the new measures.
Freeland declared the expansion of federal powers allows
the government to tow away vehicles, freeze truckers’ bank accounts,
regulate cryptocurrency transfers to the truckers, and suspend the
insurance on their vehicles. Most egregiously, banks can now freeze the accounts of those who donated to the protests, which can be undertaken without court orders or protections from civil liability. They must then disclose those individuals’ funds to either the Royal Canadian Mounted Police (RCMP) or the Canadian Security Intelligence Service (CSIS). 

As CNN
reported, law enforcement swiftly started imposing financial
restrictions on those “believed to be involved” in the protests this
past weekend:

“The
RCMP froze 206 financial products, including bank and corporate
accounts; disclosed the information of 56 entities associated with
vehicles, individuals and companies; shared 253 bitcoin addresses with
virtual currency exchangers; and froze a payment processing account
valued at $3.8 million, Duheme said at a news conference.”

In
my own small British Columbia town, Chilliwack (about an hour and a
half away from Vancouver), a woman who donated $50 to the truckers
Convoy reported having had her bank account frozen. As our local Member
of Parliament Mark Strahl tweeted,

“Briane
is a single mom from Chilliwack working a minimum wage job. She gave
$50 to the convoy when it was 100% legal. She hasn’t participated in any
other way. Her bank account has now been frozen. This is who Justin
Trudeau is actually targeting with his Emergencies Act orders.”

For the sake of Briane’s privacy, Strahl has denied media requests to provide further information about her.

On
the ground, law enforcement officers began their major crackdown
efforts on Friday, February 18th.  Police marched in strength, using
stun grenades, pepper spray, and batons. More than 170 protesters have
been arrested so far and clashes between protesters and police led to
more than 20 injured people being transported to the hospital as reported by CTV.  

In a press conference on Saturday,
interim chief of Ottawa Police Steve Bell said law enforcement will
continue investigating those “involved” in the Freedom protest for
months to come: 

“If
you are involved in this protest, we will actively look to identify you
and follow up with financial sanctions and criminal charges.
Absolutely. This investigation will go on for months to come.”  

Meanwhile, the House of Commons’ sitting to debate emergency measures on Friday was shut down
due to the police operation near Parliament Hill. As renowned American
law professor Jonathan Turley said, “The House of Commons just postponed
debating Trudeau’s emergency powers because he is using his emergency
powers near the Parliament to clear protesters. It is like postponing a
war powers vote because there is a war going on.” 

The
justification for these emergency measures has relied on elaborate
exaggeration. Deputy Prime Minister Chrystia Freeland defended the
government’s actions due to Canada’s democracy itself allegedly being
under threat. She said, “A liberal democracy must be prepared to defend itself.”  

It
remains unclear how the Freedom Convoy demonstrations posed any grave
threat. They have not once risen to widespread violence, looting, or
civil unrest. They didn’t promote ideological extremism or
discrimination of any kind. They were oriented towards the opposite,
insisting that no one should be discriminated against based on their
vaccination status.  

After
all, medical discrimination of this kind no longer confers any societal
benefit (as partially evidenced by the rise of “breakthrough”
infections). Vaccinations may provide immense personal benefit,
drastically reducing one’s risk of death and serious illness, but sound
scientific justifications for vaccine mandates are running thin. As CNBC
reported last month, double-vaccination (Pfizer or Moderna) is only
about 10% effective at preventing omicron infection 5 months after the second dose.  

In light of the new omicron variant, Stanford medicine professor Dr. Jay Bhattacharyatold me he believes vaccine passports are no longer grounded in any scientific rationale:  

“Vaccine
passports serve no positive public health purpose. Both vaccinated and
unvaccinated people can get infected and infect others, and since many
unvaccinated people are also Covid recovered, they may be less likely to
spread the disease than vaccinated individuals. This is especially true
since the advent of the milder omicron strain, which infects both
vaccinated and unvaccinated people.  

The
passports in Canada have created social division and a sense of
coercion about the vaccination decision that may violate patients’ right
to informed consent. Vaccination remains important, particularly for
older people who have not previously had Covid, and may have an elevated
risk of severe disease if infected.”  

The science has been updated, yet Canadian leaders have failed to make a public policy or safety argument for continuing to bar unvaccinated Canadians from working in federally regulated industries and traveling by plane or train both domestically and internationally.  

The ubiquity of omicron could well have offered Canadian
authorities the excuse to lift mandates and end lockdown measures.
Instead, omicron was used to justify more intense measures. Instead of
restoring foundational freedoms to Canadians as the pandemic subsided,
Trudeau embraced authoritarianism. There appeared to be no attempt on his part to understand the sentiments animating this national movement. 

One could imagine the justified outrage on the part of the liberal media
if President Donald Trump had decreed martial law and froze the
accounts of those who donated to Black Lives Matter. Yet conduct during
Black Lives Matter and ANTIFA rose to a much more threatening level than
anything seen in Canada during the trucker convoy. The riots in 2020
left 25 dead, and arson, vandalism, and looting were commonplace
occurrences across American cities, causing $1-2 billion in insured damages nationally — surpassing all previous records.  

President Trump had good reason not to respond with excessive measures. The media
was always eager to depict President Trump as a fascist tyrant. They
knew he would leave them free to hurl their insults, and he knew the media would never let him get away with anything.    

In Canada, things are different. The media is in bed with Trudeau. Most of the funding for the CBC comes from the taxpayers of Canada, and the government has secured media sympathies with large bailouts and lucrative government ad buys.  

Media
matters, and in a functioning democracy, it makes all the difference.
Trudeau is a darling of progressives, and yet the current tyrannical
regime in Canada is the nightmare scenario of every honest liberal
activist. 

In a concerning turn of events, Trudeau has brought to bear on the Canadian public an authoritarianism that far exceeds what we were propagandized to fear from Donald Trump. Only now, the much-vaunted adversarial media is nowhere to be found.


Rav Arora
is a 20-year-old writer from Vancouver, British Columbia. He reports on
topics ranging from vaccine mandates to psychedelics and spirituality,
which you can read on his Substack Noble Truths.

Like

A guest post by

Rav Arora

Essayist. Writing on violent crime, vaccine mandates, and psychedelic therapy.

Seen on podcasts with Jordan Peterson, Ben Shapiro, Tim Pool, Adam Carolla etc.

==============================

* ‘Heel fijn’ vergeleken met ‘Holocaust-Leugner’ ofwel Holocaustontkenners, Leugner een term die ook op de zogenaamde onafhankelijke staatszenders wordt gebruikt…… Schande!!!

** Zie o.a.: ‘COVID-19: onderzoeken bevestigen dat natuurlijke verkregen immuniteit meer dan voldoende is

Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn

———————————-

Voor meer berichten over Oekraïne, klik op dat label, direct onder dit bericht. 

———————————- 

Voorts zie: ‘Aartsbisschop Carlo Maria Figanò: “Twee jaar lang zijn we nu getuige van een globale staatsgreep”‘ Overigens onbegrijpelijk dat deze aartsbisschop zich in de bijgevoegde video alleen tot katholieken richt……

COVID-maatregelen: een open brief aan Ernst Kuipers

COVID-19: onderzoeken bevestigen dat natuurlijke verkregen immuniteit meer dan voldoende is‘ (!!!!) Op 15 februari 2022, werd bekendgemaakt dat natuurlijke
immuniteit veel langer standhoudt dan die middels een vaccin verkregen
en dat niet misselijk: volgens onderzoekers in Italië zelfs 18 maanden!! >> ‘Natural Immunity Lasts for at Least 18 Months: Study‘ En wat
heeft Nederland gedaan?Juist, die periode van natuurlijke immuniteit
teruggebracht naar een half jaar!! Gelukkig zijn we voorlopig af van die
belachelijke beslissing!!

Onverdeeld Open: teken het manifest om het Coronatoegangsbewijs onmiddellijk af te schaffen

Hans Teeuwen: “Geen Coronapas”

Intrekken uitzendlicentie door Rusland voor Deutsche Welle ‘is een klap in het gezicht van het Duitse volk’
RT Deutsch dat werd platgelegd in Duitsland wordt o.a. verweten
complottheorieën over COVID te brengen, dit door het uitzenden van een
gesprek met een paar COVID-vaccinatieweigeraars……. (te zot voor
woorden!!) Oh, en Deutsche Welle is een Duitse staatsomroep die westerse propaganda uitzond in Rusland, iets
waarover men niet lult in het westen……

Neil
Young en Joni Mitchell maken grote vergissing: censuur niet de weg,
terwijl tegengestelde COVID mening meer en meer lijkt te kloppen

EU
medicijnregelgever EMA en de WHO roepen op te stoppen met COVID
boosters vanwege aantasting immuunsysteem en falen bij bestrijding
Coronavirus
‘ (!!!!) zie wat dit betreft ook:

COVID-19 vaccin zou het immuunsysteem aantasten…….‘ (!!!!)
Benieuwd ook of de vandaag (het is nu 11 januari 2022 /////) overleden
David Sassoli, voorzitter van het EU parlement, 3 dubbel gevaccineerd
was, daar ook hij een afwijking had aan het immuunsysteem……

COVID-19: IC verpleegkundige OLVG slaakt noodkreet‘ 

1.000 driedubbel gevaccineerde Nederlanders lopen het virus op tijdens wintersportvakantie in Oostenrijk

CDC (VS) haalt
uitspraak van rechter hooggerechtshof onderuit: niet 100.000 ernstig
zieke kinderen met COVID in hospitaal maar 3.500….

COVID-19:
negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd,
ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie
‘ (!!!!)

COVID-19: Duitsland gebruikt schapen en geiten om mensen over te halen zich te laten vaccineren ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

En dit nadat de ex-minister van Volksgezondheid, CDA blunderkont Hugo
de Jonge vorig jaar liet weten dat de eerste 2 vaccinaties voldoende
bescherming zouden bieden tegen nieuwe varianten, om daarna op te merken
dat mensen die gevaccineerd zijn niet moeten denken dat ze veilig
zijn….. ha! ha! ha! ha! (zie de afbeelding met tekst verderop hieronder)

Rapport OVV over
Coronacrisis, terwijl straks alles wordt vrijgegeven, maar ‘gelukkig’
heeft de regering de gegevens van de vaccinweigeraars
‘ (en zie de links naar meer recente berichten in dat artikel!!)

Hier nog wat meer links naar ‘oudere berichten’:COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden‘ 

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ Dan te bedenken dat zelfs de farmaceuten hun eigen vaccin niet vertrouwen, zie wat dat betreft:

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ En zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge‘ Het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, is achteraf gebeleken grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden, terwijl de voormaligfe minister van Volksgezodnheid, CDA plork fde Jonge vorig jaar zelf toegaf dat gevaccineerden niet veilig zijn…… (zie de afbeelding met deze zwaar disfunctionerende kwezel verderop hieronder)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!) (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden‘ (!!!!)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

———————————————–

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten zie: British Medical Journal eist onmiddellijke vrijgeving van alle gegevens over COVID-19 vaccins en onderzoek naar veiligheid

 COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Terwijl de farmaceutische maffia (de grote farmaceuten) weigeren om hun recept gratis door te geven aan arme landen……

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

——————————————

Wat betreft de PCR test zie:  PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen‘ en zie ook de volgende 5 links naar berichten over de PCR test en de waardeloze test op antilichamen:

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
‘ In dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier een video over deze zaak met de uitvinder en Nobelprijswinnaar:




Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse.

Epidemioloog Rosendaal (LUMC) 40% van de sneltesten onbetrouwbaar en dat op basis van de al niet werkende PCR test!!

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die
het virus onder de leden hebben
gehad (
!!!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt

De VS, haar NAVO partners en de ‘regering’ in Kiev zijn voor honderd procent verantwoordelijk voor wat er gebeurt in Oekraïne…..

Wie al bijna 20 jaar lang alle bezwaren van Rusland tegen de uitbreiding van de NAVO aan haar bloedige militaire laarzen lapt en wie bijna het jaarrond militaire oefeningen houdt langs de Russische westgrens en daarbij zelfs oefent op het binnenvallen van Russisch grondgebied, wie daarbij een volgende staat wil inlijven in dat bloedige bondgenootschap, een staat die NB met neonazi-bataljons de burgers van de twee kleine Oost-Oekraïense volksrepublieken Luhansk en Donetsk al meer dan 8 jaar bombardeert en daarbij alle wapenstilstanden negeert, moet niet vreemd opkijken als wereldmacht Rusland uiteindelijk ingrijpt om ten eerste de burgers van die staatjes te beschermen en Oekraïne te denazificeren en te zorgen dat dit land zich niet ook bij de NAVO aansluit…… De verantwoordelijken? De VS en haar oorlogshond die zich NAVO of in het Engels NATO laat noemen……

Vanmorgen ‘mooie sfeerimpressies’ uit Oekraïne met schieten en bommen op de achtergrond (BNR), vreemd genoeg waren die bommen en geweerschoten niet te horen op de achtergrond, althans tot ik afhaakte en men sprak over de West-Oekraïense stad Lviv….. En wat waren de voor een groot deel door ons via de belasting betaalde figuren van anti-Russische denktanks Raam Op Rusland (ROR), Clingendael en het Haags Centrum voor Strategische Studies (HCSS) blij met het gebeuren alsof ze wilden zeggen: “Ik heb je toch gewaarschuwd”, terwijl dit geteisem nooit een negatief woord overhad voor de neonazi-batajjons als Azov, die bijna 8 jaar lang de ene oorlogsmisdaad na de andere begingen en dat na een door de VS georganiseerde opstand en staatsgreep, waarvoor oorlogsmisdadiger Killary Clinton maar liefst 4 miljard dollar uittrok voor ze als minister van buitenlandse zaken onder ‘vredesduif’ Obama aftrad om zich te richten op de verkiezingen van 2016…… 

Deze coup leidde tot het zich aansluiten via een door internationale waarnemers als eerlijk beoordeeld verlopen referendum bij Rusland door het overgrote deel van de bewoners van De Krim, (inclusief de oorspronkelijke bewoners) en de afscheiding van Oekraïne door de staatjes Luhansk en Donetsk, daar al die burgers niet wensten te leven onder de zwaar corrupte neonazi Porosjenko, die door de VS werd geparachuteerd om de door deze bewoners democratisch gekozen president Janoekovytsj te vervangen……  

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

En dan wil ik als laatste wijzen op de tekst in de volgende afbeelding die door Twitter werd verwijderd, het publiek mag de waarheid immers niet weten…….

Image

=============================

Zie ook: ‘Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

De wietoorlog tussen Rusland en Oekraïne

Ja dat wist je niet hè, maar er zou al lang een wietoorlog bezig zijn tussen Rusland en Oekraïne, zo meldde BBC World Service gistermorgen rond 8.37 u. (CET) 

Misoogsten veroorzaakt door droogte in Noord-Afrika, zou de reden zijn dat de wietteelt voor een groot deel is verplaatst naar Rusland en Oekraïne….. Beide landen zouden de ‘wereldwietmarkt’ willen veroveren…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dus als alle sancties tegen Rusland doorgaan, wat vrijwel zeker is, zullen we alleen nog neonazi-wiet uit Oekraïne kunnen roken of vapen, althans als ook de Nederlandse oogst en die in de ons omringende landen naar de haaien gaat…..

De BBC doet haar best om elke dag minstens één extra negatief bericht te brengen over Rusland, wat het vandaag is weet ik niet, heb vanmorgen niet geluisterd. Maar wellicht zal de BBC morgen met het verhaal komen dat Rusland de traditionele Engelse Christmas Pudding (ook wel plum pudding genoemd) gebruikt om Britten te doden. Het moet voor de redactie van de BBC nieuwsvoorziening niet moeilijk zijn om daar een fantastisch verhaal van te maken, bijvoorbeeld Russische geheim agenten die ‘s nachts stiekem de supermarkten van Groot-Brittannië voorzien van plum pudding verrijkt met novitsjok, over dat altijd dodelijke gif heeft de BBC al zoveel bij elkaar gefantaseerd dat dit er ook nog wel bij kan!! (een vergiftiging met novitsjok kan je onmogelijk overleven, hoe klein de hoeveelheid ook is!!) En er zijn de afgelopen tijd vast wel Russen op de video gezet die het land betraden op het vliegveld en als die beelden onduidelijk zijn, des te beter!!!

Moet trouwens nog wel opmerken dat Engelse plum pudding eten altijd dodelijk is…….. Brrrrr……

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Zie ook: ‘Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kop‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Voor meer berichten over novitsjok, klik op dat label direct onder dit bericht.

COVID-19: negentig procent van de mensen met omikron is volledig gevaccineerd, ofwel er is sprake van een gevaccineerden pandemie

Weer blijkt dat gevaccineerden en zelfs mensen die al een boostervaccinatie kregen, amper beschermd zijn tegen de omikronvariant van het Coronavirus….. Intussen zijn er al 3 cruiseschepen waar de volledig gevaccineerde bemanning en gasten een besmetting met de omikronvariant hebben opgelopen….

Gelukkig voor de gevaccineerden is de omikronvariant veel minder ernstig dan de voorgaande varianten.

Je kan het (nog) niet als feit stellen, maar je zou warempel denken dat juist gevaccineerden meer kans lopen om de omikronvariant op te lopen dan ongevaccineerden, zeker als je ziet dat het percentage van ongevaccineerden volkomen achterloopt op dat van gevaccineerden……. In Duitsland waar zelfs meer dan 95% van de gevaccineerden worden meegerekend als besmet met omikron is slechts 4,42% ongevaccineerd……. Dit terwijl in Duitsland iets minder dan 80% van de bevolking volledig is gevaccineerd, ofwel gezien alle demonisering van ongevaccineerden, is het wel behoorlijk vreemd dat van de laatste groep slecht 4,42% besmet zou zijn met de omikronvariant, immers bijna 80% van de Duitse bevolking zou zoals gezegd gevaccineerd zijn en daardoor beter beschermd zijn tegen het virus (waar iets meer dan 20% niet gevaccineerd is, daaronder rekent men daar overigens ook kinderen, mensen die veel minder goed beschermd zouden zijn tegen een besmetting met het virus, zoals men bijna dag in dag uit van overheidswege laat weten)…… Vandaar ook dat NineForNews spreekt over ‘de pandemie van de gevaccineerden……’ 

Eén ding is zeker: de verhalen dat ongevaccineerden een gevaar zijn voor de gevaccineerden is alweer doorgeprikt als een smerige leugen, immers hoe zou in Duitsland 4,42% van de bevolking 95% van de gevaccineerden hebben kinnen besmetten….. Daarvoor zou je enorme evenementen moeten organiseren waar ongevaccineerden de gevaccineerden zouden moeten hebben besmet en als je dat gelooft ben je pas echt een complotdenker!! (overigens ook dit verhaal dat ongevaccineerden een gevaar zouden vormen voor gevaccineerden is niets anders dan een complottheorie, het is dan ook veel logischer dat de gevaccineerden een gevaar vormen voor de ongevaccineerden en dat is geen theorie, maar de ‘naakte waarheid’, immers de gevaccineerden kunnen even besmettelijk zijn dan ongevaccineerden* en ook hier is het een feit dat het overgrote deel van de bevolking is gevaccineerd….. (gevaccineerden zouden amper doorhebben als ze daadwerkelijk zijn besmet met het virus en kunnen daardoor logischerwijs anderen veel makkelijker besmetten…….)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

 

 

Het volgende bericht komt van NineForNews:

gevaccineerd Foto: Roque de Sá/Agência Senado CC BY 2.0

‘Pandemie van de gevaccineerden’: 90% van de mensen met omikron is volledig ingeënt

Het Deense RIVM laat weten dat negen op de 10 (89,7 procent) mensen met omikron
‘volledig gevaccineerd’ zijn of hun eerste booster hebben gehad. Iets
meer dan driekwart van de Deense bevolking (77,9 procent) is volledig
gevaccineerd.

In Duitsland ligt het percentage zelfs nog iets hoger. Van alle
Duitsers met omikron is bijna 96 procent volledig gevaccineerd, schrijft
Welt-verslaggever Tim Röhn op Twitter.

Disclose.tv

@disclosetv

JUST IN – Robert Koch Institute report released today states that 95.58% of the #Omicron cases in Germany are fully vaccinated (28% of those had a “booster”), 4.42% are unvaccinated.

4:59 PM · Dec 30, 2021Twitter Web App

17.5K Retweets

3,962 Quote Tweets

33.4K Likes

Saillant detail: Robert Malone, uitvinder van de mRNA-techniek, werd van Twitter gegooid nadat persbureau AP had geschreven dat hij mensen ‘misleidt’ door te zeggen dat de vaccins niet beschermen tegen de omikronvariant.

We zouden toch ‘volledig beschermd zijn’ na vaccinatie?!

“Pandemie van de gevaccineerden,” schrijft voormalig beurscommentator Willem Middelkoop op social media.

Waarop Kamerlid Pepijn van Houwelingen (FVD) reageert: “En in
Nederland is dat echt niet anders! Vandaar dat we motie na motie en
verzoek na verzoek hebben ingediend bij de regering en het RIVM voor de
ruwe data op ziekenhuisniveau. Niets gekregen! Waarom? Omdat we, aldus
De Jonge, hem maar moeten vertrouwen. Natuurlijk!”

Willem Middelkoop

@wmiddelkoop

Hé huGO .. we zouden toch ‘volledig beschermd zijn’ na vaccinatie?!

Afbeelding

Willem Middelkoop

@wmiddelkoop

Ouwe #prikpooier

 

Image

6:11 p.m. · 31 dec. 2021

359 Antwoorden

===========================================

* Zie: COVID-19: gevaccineerden kunnen even besmettelijk zijn als niet-gevaccineerden en toch wordt de laatste groep straks uitgesloten

Coronavirus: een officier van justitie die terug wil naar normaal en censuur op Linkedin na vragen van een bezorgde burger

Coronavirus: belangrijke punten en vragen van een leek over de grote tegenstrijdigheden aangaande het virus en het vaccin

——————————————

Zie ook: ‘COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld

COVID-19: Geert Mak (broodschrijver) vindt Nederlander anarchistisch en pleit voor verplichte vaccinatie‘ (!!!!)

 

COVID-19: het bewijs voor Fauci’s oorlog tegen de wetenschap‘ Zie wat dat betreft ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

 

COVID-19 ‘booster’:
Israël gaat over op een tweede ‘boostervaccinatie’ vanwege de
omikronvariant, terwijl men in het westen stelt dat de eerste booster
voldoende beschermt tegen die variant

 

New Emails Reveal Evidence of Government Efforts to Suppress Free Speech‘ Ook dit artikel gaat over de machinaties van Fauci en Dr. Francis Collins, het opstappende hoofd van de National Institutes of Health (NIH).

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (!!!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) (en zie de opmerkingen van Frances [Anoniem] onder dat bericht!!)

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!! 

——————————————

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: COVID-19 vaccin ontwikkeld in Texas: patentvrij voor de wereld‘ Deze link zit al in de links hierboven, maar past zeker ook in dit blok, vandaar een dubbele weergave. (al vergis ik me nogal eens met onterechte dubbele weergaven)

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘(!!!!)

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (NB medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? (!!!!) en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

 

Hier nog een apart blok voor het farmaceutische maffia lid Pfizer: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha! 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende: 

Image

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

Niet China is een probleem maar de VS

Caitlin Johnstone heeft een artikel geschreven over de enorme hypocrisie van westerse landen, met de VS als belangrijkste verspreider van anti-Chinese propaganda. Ze begint haar artikel met de volgende vergelijkingen: je wordt gevangengezet als je steelt van je werkgever, maar niet als je steelt van je werknemers. Ze zetten je gevangen voor het klokkenluiden over het vermoorden van burgers met drone aanvallen, maar niet voor het vermoorden van burgers met drones. Men zet je gevangen als je handelt met voorkennis, echter niet als je dit openlijk doet in het congres (van de VS) 

Caitlin vervolgt met te zeggen dat het grote verschil tussen Hollywood verhalen en de werkelijkheid over psychopaten die de wereld proberen te veroveren is dat in werkelijkheid de psychopaten hier al lang geleden in zijn geslaagd (nogmaals: Caitlin doelt hier op de VS waarbij de NAVO-partners van deze terreurentiteit als oorlogshond dienen…..)

Ik was eerder boos dat de VS de wereld heeft omcirkeld met militaire bases en mensen met miljoenen afslacht in imperialistische oorlogen (die bovendien ook nog eens illegaal zijn, Ap) en bijna ieder land vernietigt dat niet gehoorzaamt aan Washington, tot ze van iemand hoorde dat China zaken bouwt in Afrika (zoals wegen en spoorlijnen), ‘wat duidelijk veel erger is’, aldus Caitlin……

Deze cynische opmerking van Caitlin laat ze volgen met meer zaken die men China verwijt, waarbij ze zelf het onderwerp van kritiek wordt ‘als verdediger van het perfide communistische beleid in China’ (terwijl ze deze ideologie niet aanhangt, voorts is China niet communistisch, Ap). Ze geeft een voorbeeld van een figuur die haar voorhoudt dat er over China wel degelijk veel propaganda wordt gemaakt, maar dat dit niet wil zeggen dat China geen bedreiging is (voor het westen, Ap), waarop ze deze figuur vraagt hoe deze dat weet, wel simpel omdat het de hele dag is te zien op tv (waar ik aan toe zou willen voegen dat dit ook te horen is op de radio, wat een feit is, vooral de zogenaamd onafhankelijke BBC World Service radio maakt dagelijks anti-Chinese [en Russische] propaganda, echter dit geldt ook voor de lokale en nationale radiozenders van Duitsland en die in ons eigen land; al moet ik daaraan toevoegen dat ik al lang niet meer luister naar de suffe lokale/regionale radiozenders als Radio West >> daar dit niets anders is dan verspilling van tijd) 

Terecht stelt Caitlin dat ze zich niets aantrekt van de haat die ze opwekt met haar artikelen, haat gevoed door tv en radio die met nepnieuws en de zo-even genoemde propaganda de mensen hersenspoelen, wat maar al te duidelijk wordt als de gehersenspoelden hun haat over je heen storten, haat die niet is gebaseerd op feiten, maar op wat men deze mensen dag in dag uit voorhoudt….. Hetzelfde zie je overigens met de Coronacrisis, gevaccineerden maken zich ongelofelijk kwaad op mensen die een vaccinatie met een experimenteel en slecht getest vaccin weigeren, waarbij maar al te vaak wordt opgemerkt dat men vaccinaties verplicht moet stellen, alsof ze spijt hebben zich te hebben laten vaccineren en daarom eisen dat iedereen moet dienen als proefdier, wat Bourla, de CEO van Pfizer, heeft toegegeven…..*

De reguliere westerse media en politici voeden deze haat tegen en angst voor gevaccineerden, terwijl dit je reinste flauwe kul is, zeker als je ziet dat gevaccineerden even besmettelijk zijn als niet gevaccineerden….. Uitlatingen als zouden ongevaccineerden een gevaar zijn voor gevaccineerden geven al aan waar de schoen wringt, immers wat zou je te vrezen hebben als je gevaccineerd bent met een zoals men zegt volledig veilig en goedwerkend vaccin…. Oh nu bega ik een fout, immers steeds meer blijkt dat de vaccinaties maar beperkt veiligheid brengen en de bijwerkingen op de lange termijn nog lang niet bekend zijn….. (immers normaal wordt een vaccin veel langer getest en dan spreek je over een periode van jaren) Ach het lijkt me wel duidelijk wat ik bedoel met het aanhalen van dit voorbeeld: mensen worden gehersenspoeld met zogenaamde feiten die per maand kunnen veranderen en zonder zelf na te denken herhalen ze de zogenaamde feiten die hen op grote schaal worden voorgeschoteld op radio, tv en internet…….

De propaganda tegen China en Rusland is echter oneindig veel gevaarlijker dan het Coronavirus, immers het zwaaien met kernwapens door de VS (en Groot-Brittannië) als zijnde eerste aanvalswapens, zou tot een kernoorlog kunnen leiden, ofwel tot de Derde Wereldoorlog (WOIII) en het aantal slachtoffers zal dan niet in de miljoenen lopen maar in de miljarden……. Overigens gaan er wereldwijd jaarlijks meer dan 8 miljoen mensen dood aan langdurige blootstelling aan luchtvervuiling, als gevolg van het verbranden van fossiele brandstoffen, terwijl 2 jaar COVID-19 tot 5 miljoen doden heeft geleid, maar voor het eerste neemt men geen draconische maatregelen (daar er kapitalen aan fossiele brandstoffen worden verdiend, zoals dat ook geldt voor de westerse Coronavaccins) Hetzelfde geldt voor honger: per minuut eist honger 11 mensenlevens, terwijl per minuut 7 mensen sterven aan COVID-19……. (en dat cijfer van 7 overlijdens is gepimpt daar een aantal overlijdens worden toegerekend aan COVID zonder dat men dit heeft gecontroleerd middels een bloedtest, want bijvoorbeeld ook symptomen van griep lijken op symptomen van COVID-19….)

Lees het artikel van Caitlin en geeft het door, de allerhoogste tijd dat de mensheid wakker wordt en opstaat tegen oorlogshitsers en hier past wel het woord ‘samen’ dat men onterecht en hypocriet zo vaak heeft gebruikt voor de Coronacrisis, terwijl men in werkelijkheid een autoritaire samenleving nastreeft waarin geen plek is voor mensen die niet gehoorzaam aan de hand van de staat lopen….. We moeten samen een wereld maken die vrij is van oorlog, haat en nijd, maar die vol is van liefde en compassie met de ander (wie anders dan psychopathische oorlogshitsers en strevers naar macht en geld kunnen daar tegen zijn??!!!)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

China Is Not A Problem That Westerners Need To Solve: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

by Caitlin Johnstone


Listen to a reading of this article:

They’ll
jail you for stealing from your employer but not from your employees.
They’ll jail you for whistleblowing on civilian-killing drone strikes
but not for killing civilians with drones. They’ll jail you for insider
trading unless you’re doing it openly in the US Congress.

The
main difference between Hollywood stories about evil psychopaths trying
to conquer the world and real life is that in real life the psychopaths
succeeded a long time ago.

I
used be mad that the US is circling the planet with hundreds of
military bases and slaughtering people by the millions in imperialist
wars and destroying any nation which disobeys it but then someone
informed me that China is building stuff in Africa which is clearly far
worse.

Caitlin Johnstone 

@caitoz

They just killed a few civilians with a drone. It’s not like they did something REALLY bad, like tell the truth about killing civilians with drones.

 

 

Dave Brown

@dave_brown24

Kirby on the drone strike in Kabul that killed civilians: “We acknowledged that there were procedural breakdowns, processes were not executed the way they should have been. But it doesn’t necessarily indicate that an individual or individuals have to be held to account for that”

Embedded video

10:39 PM · Dec 16, 2021

(voor de video in dit bericht klik op de afbeelding, of klik op deze link)

“China
is going to take over and give me a social credit score” is the new
“Muslims are going to take over and impose Sharia law.”

“Of course there’s a lot of propaganda about China, but it’s still definitely a threat.”

“How do you know that?”

“Oh my god dude, it’s all over the news!”

I’m
comfortable holding my positions on China even when I’m getting hate
mobbed for them on Twitter because I already saw all that with Russia
and was completely vindicated. It taught me that in a highly
propagandized population there’s no correlation between how loud people
yell at you and how right they are.

I
can tell I’m pushing against a wall of pure propaganda when I write
about China because so many of the objections I get from people are
empty appeals to emotion. No facts, just vapid, sputtering outrage that I
would dare question what the TV told them about a government the US
doesn’t like.

Another clue is the repetitive nature of the objections. Everyone’s bleating the same lines, just as they’ve been programmed to.

I’m
not even one of those high-octane commies who defends China because it
is communist. It’s just clear to me that a mature and impartial analysis
of the actions and power dynamics at play shows the US is the aggressor
in these escalations and China is responding defensively to those aggressions.

Caitlin Johnstone 

@caitoz

This is getting so ugly and it’s going to keep getting uglier.

 

 

Brendan Karet

@bad_takes

Fox guest: “We don’t need a military that’s woman-friendly, we don’t need a military that’s gay-friendly,” we need “Type A men who want to sit on a throne of Chinese skulls”

Embedded video

11:01 AM · Dec 18, 2021

1.3K likes

Reply 126

Copy link to Tweet

(Voor de video in dit bericht klik op de afbeelding, of klik op deze link

The
only way China invades Taiwan is if it is provoked. The only way it
would be provoked is if that provocation was orchestrated by the US.
They’re fearmongering about Chinese aggressions in a tense standoff
that’s only tense because of US aggression.

China is not actually a problem that needs to be solved.

Western
media virtually never use the word “detente” in reference to cold war
escalations against Russia and China. They go out of their way to avoid
informing people that de-escalation is even an option. The decision to
plunge into cold war brinkmanship has already been made and fully
committed to.

I’m
not “pro-CCP” or “pro-Kremlin”, that’s just what I look like from
inside a propaganda-warped reality tunnel when I say things about US
aggressions that fall outside the virulently pro-US Overton window
that’s been constructed for you throughout your entire life.

The
Biden administration could very easily restore the Iran nuclear deal at
zero risk to anyone simply by ending the unilateral US sanctions and
coming to the negotiating table with the original agreement. They could
have done it many months ago. The JCPOA has not been restored because
they chose for it not to be.

As
the US war machine’s pivot to Asia sees it scaling down operations in
the Middle East, the mass media are now permitted to do critical
reporting on the fact that civilian casualties from US airstrikes are frequent and grossly under-reported. And of course they are. Duh.

The New York Times

@nytimes

We are making public hundreds of the Pentagon’s confidential assessments of reports of civilian casualties resulting from airstrikes. The documents lay bare how flawed intelligence has killed thousands of innocent civilians, many of them children.

 

The Civilian Casualty Files

The New York Times is making public hundreds of the Pentagon’s confidential assessments of reports of civilian casualties resulting from U.S.-led airstrikes in Iraq and Syria.

nytimes.com 

8:35 PM · Dec 18, 2021 

771 likes

Reply 97

(Als julian Assange deze informatie had gepubliceerd had de VS hem op zeker aangeklaagd voor spionage…..)

The
only people to whom these revelations are surprising are those who’ve
been assuming you can drop military explosives on inhabited areas
without killing civilians. Which is something you only believe because
it is comfortable.

Doing
commentary on US warmongering is like being in a hostage situation with
a crazed gunman who’s already killed a bunch of hostages, but most of
the people in the room act like you’re a weird freak for talking about
the gunman all the time instead of focusing on other things.

“Oh
my god you only ever criticize that crazed gunman. Enough about the
crazed gunman already! One of the other hostages just farted, how come
you’re not criticizing her??”

We still kill people for worshipping the wrong god. It’s just that now our god is a capitalist empire.

Watching porn to learn how to fuck is like watching pro wrestling to learn how to fight.

People say “Journalism is not a crime,” but it actually is a
crime when those in power say it is. That’s precisely the problem with
the Assange case. Many evil things have been legal, and many good things
have been illegal. We’re looking at an effort to make critical natsec
journalism on the US war machine illegal.

Extinction
is the future’s bouncer. If humanity can’t transcend its maladaptive
conditioning and become a species that collaborates with its ecosystem,
the bouncer will turn us away at the door like the dinosaurs with a
“Sorry man, but you’re not on the list.”

___________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | December 20, 2021 at 12:35 am | Tags: china, imperialism, narrative matrix, propaganda, usa, war
| Categories: Article
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2PR

Comment    See all comments

==========================================

* Zie: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha!

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen. ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

——————————–

Hier nog wat berichten over ‘de betrouwbaarheid’ van farmaceuten:  COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19:
AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek
gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….)

——————————– 

Voorts zie: ‘COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’En zie de links in dat bericht, anders dan de hierboven getoonde, die ook in dat bericht in aparte blokken zijn weergegeven!!

———————————

Wat betreft de rol van de VS op de wereld en de anti-Chinese (en anti-Russische) propaganda zie: ‘China: Olympische Winterspelen onderwerp voor boycot vanwege ‘mensenrechtenschendingen……’

Biden zet een verdere stap richting oorlog met China ofwel naar WOIII
Onder andere over de ‘democratische top’ die Biden heeft belegd,
terwijl zijn eigen land al zo goed als niets meer te maken heeft met
democratie…….

Stoltenberg (NAVO zetbaas) liegt spijkerhard aangaande overleg INF-verdrag met Rusland

Bang voor een meteoor? De kans op een nucleaire oorlog is oneindig veel groter

China en de VS gelijkelijk bekritiseren is totaal onzinnig

VS
ministerie van defensie, lees: ministerie van (oorlog en) terreur:
wordt verdedigd door het westen, terwijl men Rusland en China
demoniseert

Oorlogspropaganda tegen China loopt de spuigaten uit in Australië

Westerse oorlogshitserij tegen China over Taiwan: in de VS is 52% van de bevolking voor oorlog…..
Voor het overgrote deel gehersenspoelde burgers, verantwoordelijk
daarvoor: de geheime diensten van de VS, westerse politici en de
reguliere westerse media…….

Elaine Luria (VS Huis van Afgevaardigden) wil Biden ‘carte blanche’ geven voor oorlog tegen China‘ (ook AUKUS komt aan bod in dit bericht)

Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III‘ (o.a. over AUKUS)

via Zuma Press

China: Ausländische Schiffe müssen sich in chinesischen Gewässern registrieren‘ 

Brits marineschip provoceert China in de Straat van Taiwan: op weg naar Wereldoorlog III

Australië laat zich chanteren door de VS: niet langer ‘het beest China’ voeren‘ en zie voorts:

Militaire bases VS goed voor grote ‘defensie uitgaven’ en een garantie voor komende oorlogsvoering 

BBC met anti-Chinese propaganda over de ontwikkelingshulp die China biedt met de Zijderoute

‘Nieuws’ gebaseerd op corrupte ‘think tanks’ is niets anders dan propaganda

Oorlogspropaganda tegen China loopt de spuigaten uit in Australië‘ (en zie de links in dat bericht)

Joe Biden: als de NAVO niet bestond moest deze worden uitgevonden….. ha! ha! ha! ha! ha!

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….‘ 

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

Cameratoezicht met gezichtsherkenning geïntroduceerd in Australië
Eén van de berichten die aangeven dat gezichtsherkenningssoftware
onmiddellijk de alternatieve media haalt en dat zou zeker ook gebeuren
als dit in  andere (arme) landen zou worden ingevoerd; overigens
experimenteert de politie van de VS ook met deze software…. Dat China
deze techniek ontwikkelde en gebruikt was wel groot nieuws in de
reguliere westerse media, waarvoor men China demoniseerde in die
media……

VS
bespioneert haar EU lakeien en steelt daarbij bedrijfsgeheimen: ach de
VS is een bondgenoot dus waarom zou je je druk maken………

Marietje
Schaake (D66 dir. Cyber Policy Center Stanford University) roert
volkomen lachwekkend de anti-Chinese propaganda trommel

Jan Paternotte (D66 Tweede Kamer) maakt zich druk om Chinese spionage, terwijl de VS alweer door de mand valt als spion

Een gelekt memo uit 2017 geeft aan dat de VS werkelijk mensenrechten misbruikt om landen als China te demoniseren‘ (!!!!)

AIVD onderzoek naar spionage door Huawei, Huib Modderkolk uit de bocht met 5 km/u…. OEF!!!‘ (een bericht van mei 2019…..)

VS waarschuwt Groot-Brittannië het G5 netwerk niet aan te laten leggen door Huawei, maar door VS firma’s

‘Intel processors al 10 jaar zo lek als een mandje, Intel niet een bedrijf uit Rusland of China, maar uit….. de VS!

VS demonisering van China: het doel daarvan o.a. het wegpoetsen van blunders op Coronadossier

Bellingcat wordt betaald door de VS overheid ha! ha! ha! ha!
En dan durft Bellingcat te beweren dat het een onafhankelijk orgaan is;
ach dat zegt genoeg over dit smerige propagandaorgaan, dat wordt
geroemd in de reguliere westerse media….. (en dat zegt op haar beurt
weer genoeg over die zogenaamde onafhankelijke media!!)

Tulsi
Gabbard (Democratisch presidentskandidaat, verbannen uit debat-circuit
vanwege kritiek op de oorlog tegen Syrië): OPCW klokkenluiders tonen
haar gelijk aan
‘ (indirect gelinkt aan leugens van Bellingcat)

OPCW heeft vals rapport uitgebracht, VS propaganda-organen, inclusief Bellingcat, schieten te hulp‘ (en zie de artikelen onder de links in dat bericht!!)

MH17 proces hervat, de uitkomst is al klaar: de verdachten zijn schuldig

MH17: Bellingcat informatie gebaseerd op leugens…..‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over de enorme MH17 leugen)

Facebook wil samen met door Saoedi-Arabië gesubsidieerde denktank censureren…. ha! ha! ha! ha! ha!

Rechtse denktank waarschuwt voor een groot risico op een kernoorlog met Rusland…..‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’ meer en meer sites worden van het net geweerd……..
Ook denktanks doen hard mee in het schreeuwen om censuur op de
alternatieve media, daar deze media juist de denktanks aan de paal
nagelen; zie wat dat betreft ook:

Facebook en NAVO werken samen in censuur op niet welgevallig nieuws…….‘ (en zie de links in dat bericht naar meeer artikelen over censuur!!)

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……‘ (!!!!)

Media Too Busy Defending John McCain to Report the News That Actually Affects You‘ Onder andere aandacht voor PRISM. 

Polen krijgt in aanloop van WOIII advies uit VS om cyberoorlog tegen Rusland te beginnen……….‘ (!!!!) Advies van de rechtse oorlogshitsers denktank Atlantic Counsil. (en zie de links in dat bericht!!)

Remco de Boer (‘klimaatambassadeur’) zet verder in op kernenergie als veilig en goedkoop 

COVID-19: The Lancet met kritiek op figuren die durven te spreken over ‘de pandemie van de ongevaccineerden’

In de VS en Duitsland spreekt men van ‘de pandemie van de ongevaccineerden’, alsof ongevaccineerden verantwoordelijk zijn voor de verspreiding van het Coronavirus, een wat mij betreft wel heel smerige voorstelling van zaken, die bovendien de gevaccineerde bevolking opzet tegen de ongevaccineerden…… Dat laatste, haatzaaien tegen ongevaccineerden gebeurt hier trouwens ook op grote schaal, waar zelfs CDA minister-kneus de Jonge zich schuldig aan heeft gemaakt met zijn uitlating dat ‘wij weten waar de ongevaccineerden wonen’, alsof hij spreekt over misdadigers die niet moeten denken dat ze de ‘dans van het recht’ kunnen ontlopen, in vroeger tijden spoorden bestuurders met een dergelijke uitspraak volksgerichten aan, het recept voor ‘standrechtelijke moord’ en marteling…… In een echte en gezonde democratie zou de Jonge daarvoor strafrechtelijk worden vervolgd!!

In Duitsland maakt Günter Kampf, een onderzoeker aan de Ernst-Moritz-Arndt-Universität >> EMAU (voorheen: Universiteit van Greifswald), zich flink pissig over het afwentelen van de schuld voor ‘besmettingen’* op ongevaccineerden en heeft over de smerige beschuldiging die is samengevat met de woorden ‘pandemie van de ongevaccineerden’, een brief geplaatst op The Lancet, waarin hij uitlegt dat dit flauwe kul is die ongevaccineerden demoniseert.

Kampf stelt dat uit onderzoek blijkt dat gevaccineerden minstens zoveel besmettingen veroorzaken dan ongevaccineerden, hij neemt daarvoor een voorbeeld aan uit Massachusetts in de VS, waarin juli dit jaar 469 nieuwe COVID-19 gevallen werden ontdekt, waarbij in 346 van die gevallen, dus 74%, het virus werd gevonden in enkel en dubbel gevaccineerden, 274 (79%) van die gevallen hadden werkelijk COVID-symptomen. Voorts bleek uit die studie dat zelfs volledig gevaccineerden hoogst besmettelijk waren……

Eerder dit jaar, werden in de VS tot 30 april een totaal aantal van 10.262 COVID-19 gevallen gerapporteerd van besmette gevaccineerden, van wie er 2725 (26,6%) asymptomatisch waren (die dus niet ziek zijn geworden), 995 (9,7%) van hen werden opgenomen in het ziekenhuis en 160 (1,6%) van hen overleden zelfs……

In Duitsland bleek dat 55,4% van de symptomatische COVID-19 patiënten van 60 jaar en ouder volledig gevaccineerd te zijn en dat aantal stijgt met de week……. In de Duitse stad Münster vond men dat 85 (22%) van de 380 nieuwe COVID-19 gevallen na bezoek aan een nachtclub volledig waren gevaccineerd, dan wel waren genezen van het virus.

Het duizelt je misschien door de cijfers, echter vergeet hierbij niet dat men maar al te vaak bij minder bijwerkingen vaccins of medicijnen niet goedkeurt voor verspreiding op de markt…..**

Hoewel gevaccineerden een lager risico zouden lopen op ernstig ziek worden van COVID-19, zijn ze wel degelijk verantwoordelijk voor een relevant deel van de verspreiding (van COVID-19)….. Juist daarom ook is het verkeerd en gevaarlijk om te spreken over een pandemie van de ongevaccineerden…… Volkomen terecht ook is de opmerking van Kampf dat juist de VS en Duitsland historisch gezien al de zeer negatieve effecten hebben meegemaakt van het stigmatiseren van bevolkingsdelen vanwege hun kleur of religie (Joden en Jehova getuigen). Hij roept bestuurders en wetenschappers dan ook op om te stoppen met het ongepast stigmatiseren van ongevaccineerde mensen, inclusief de patiënten van het universitair ziekenhuis, collega’s van de universiteit en andere burgers, ze moeten juist nu extra hun best doen om de maatschappelijke groeperingen dichter bij elkaar te brengen (voordat er ‘ongelukken’ gebeuren, Ap). Waar ik ook figuren als minister de Jonge, premier Rutte en figuren als Gommers, alsmede de reguliere media zou willen oproepen hetzelfde te doen en te stoppen met hun loze beschuldigingen waarmee ze haat- en angstzaaien tegen/voor ongevaccineerden!! (nogmaals: wat aanzet tot vervolging van een minderheid…..)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

Het volgende artikel komt van Zero Hedge:

The Lancet Scolds Those Claiming “Pandemic Of The Unvaccinated”

 

The phrase implies that the vaccine was a panacea against Covid-19,
and anyone who refused to take it wasn’t just part of the problem… but
an irresponsible idiot who doesn’t follow the science.

In a late November note, The Lancet published a letter from Günter Kampf, a prolific researcher at the University of Greifswald in Germany.

In
it, Kampf absolutely excoriates those calling this a “pandemic of the
unvaccinated,” amid “increasing evidence that vaccinated individuals
continue to have a relevant role in transmission.”

Read below:

In
the USA and Germany, high-level officials have used the term pandemic
of the unvaccinated, suggesting that people who have been vaccinated are
not relevant in the epidemiology of COVID-19. Officials’ use of this
phrase might have encouraged one scientist to claim that “the
unvaccinated threaten the vaccinated for COVID-19”. But this view is far
too simple.

There is increasing evidence that vaccinated
individuals continue to have a relevant role in transmission. In
Massachusetts, USA, a total of 469 new COVID-19 cases were detected
during various events in July, 2021, and 346 (74%) of these cases were in people who were fully or partly vaccinated, 274 (79%) of whom were symptomatic. Cycle
threshold values were similarly low between people who were fully
vaccinated (median 22·8) and people who were unvaccinated, not fully
vaccinated, or whose vaccination status was unknown (median 21·5),
indicating a high viral load even among people who were fully
vaccinated.

In the USA, a total of 10 262 COVID-19 cases were
reported in vaccinated people by April 30, 2021, of whom 2725 (26·6%)
were asymptomatic, 995 (9·7%) were hospitalised, and 160 (1·6%) died.

In
Germany, 55·4% of symptomatic COVID-19 cases in patients aged 60 years
or older were in fully vaccinated individuals, and this proportion is
increasing each week. In Münster, Germany, new cases of COVID-19
occurred in at least 85 (22%) of 380 people who were fully vaccinated or
who had recovered from COVID-19 and who attended a nightclub.

People who are vaccinated have a lower risk of severe disease but are still a relevant part of the pandemic.
It is therefore wrong and dangerous to speak of a pandemic of the
unvaccinated. Historically, both the USA and Germany have engendered
negative experiences by stigmatising parts of the population for their
skin colour or religion. I call on high-level officials and
scientists to stop the inappropriate stigmatisation of unvaccinated
people, who include our patients, colleagues, and other fellow citizens,
and to put extra effort into bringing society together.

*  *  *

For
more on this, check out Kampf’s November paper which goes into
significant detail on how vaccinated populations are spreading Covid
like wildfire.

Hier nog het artikel op The Lancet, krijg het niet beter overgenomen, voor het origineel klik hier.

The Lancet:

Letter

The epidemiological relevance of the COVID-19-vaccinated bpopulation is increasing

Gunter Kampf *

University Medicine Greifswald, Institute for Hygiene and Environmental Medicine, Greifswald, Germany

 

A R T I C L E  I N F O

 Article History:

 

Received 1 November 2021Accepted 3 November 2021

 

High COVID-19 vaccination rates were expected to reduce trans-mission of SARS-CoV-2 in populations by reducing the number of possible sources for transmission and thereby to reduce the burdenof COVID-19 disease. Recent data, however, indicate that the epide-miological relevance of COVID-19 vaccinated individuals is increas-ing. In the UK it was described that secondary attack rates amonghousehold contacts exposed to fully vaccinated index cases was simi-lar to household contacts exposed to unvaccinated index cases (25%for vaccinated vs 23% for unvaccinated). 12 of 31 infections in fullyvaccinated household contacts (39%) arose from fully vaccinated epi-demiologically linked index cases. Peak viral load did not differ byvaccination status or variant type [1]. In Germany, the rate of symp-tomatic COVID-19 cases among the fully vaccinated (breakthroughinfections) is reported weekly since 21. July 2021 and was 16.9% atthat time among patients of 60 years and older [2]. This proportion isincreasing week by week and was 58.9% on 27. October 2021(Figure 1) providing clear evidence of the increasing relevance of thefully vaccinated as a possible source of transmission. A similar situa-tion was described for the UK. Between week 39 and 42, a total of 100.160 COVID-19 cases were reported among citizens of 60 years orolder. 89.821 occurred among the fully vaccinated (89.7%), 3.395among the unvaccinated (3.4%) [3]. One week before, the COVID-19case rate per 100.000 was higher among the subgroup of the vacci-nated compared to the subgroup of the unvaccinated in all age

 

 

Figure 1.

Vaccination rates and proportions of fully vaccinated people among symptomatic COVID-19 cases (> 60 years) in Germany between 21. July and 27. October 2021 basedon the weekly reports from the Robert Koch-Institute [2].* Correspondence to: Prof. Dr. Gunter Kampf, University Medicine Greifswald, Insti-tute for Hygiene and Environmental Medicine, Ferdinand-Sauerbruch-Strasse, 17475    

Greifswald, Germany

E-mail address:

 guenter.kampf@uni-greifswald.dehttps://doi.org/10.1016/j.lanepe.2021.1002722666-7762/© 2021 The Author(s). Published by Elsevier Ltd. This is an open access article under the CC BY-NC-ND license (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

================================

* Een positieve test wil niet zeggen dat de geteste persoon werkelijk het virus onder de leden heeft, immers de PCR test , die wordt gezien als de beste test, geeft voor een groot deel vals positieve uitslagen, zie o.a.: ‘PCR test in VS meer en meer onder vuur, ook de FDA en CDC willen ermee stoppen

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ Hier de video met Kary Mullis, de uitvinder, die daarvoor de Nobelprijs voor de Chemie kreeg:

 

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ Een artikel van Mario Ortiz Buijsse.

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

————————————–

** Zie: COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins

————————————–

Over de betrouwbaarheid van de farmaceuten (en hun vaccins) zie: ‘COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten

Coronabeslommeringen
van ‘vreemde’ maatregelen in Schotland tot een pleidooi door
Universiteit van Oxford (medemaker AstraZeneca vaccin) ongevaccineerden
uit te sluiten van het maatschappelijk leven

COVID-19: AstraZeneca schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (en zie de links in dat bericht!!) (!!!!)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus
‘ (universiteit van Oxford heeft het vaccin gemaakt met AstraZeneca…….) 

———————–

Hier nog wat links naar berichten over ‘de uiterst betrouwbare farmaceut Pfizer’: Pfizer CEO: Israëliërs zijn proefkonijn voor testen van vaccinEen CEO die zonder blikken of blozen aangeeft waar het om gaat als men gevaccineerd is……. Israël waar intussen velen al spijt hebben zich te hebben laten vaccineren…..

Pfizer CEO calls people who spread vaccine misinformation ‘criminals’
Een lid van de farmaceutische maffia die anderen aanwijst als
misdadigers….. ha! ha! ha!

COVID-19-vaccins: Pfizer maakt misbruik van wanhopige regeringen

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….‘ (een bericht van 9 juli jl……)

Pfizer Coronavirus vaccin: wat je niet wordt verteld over de vaccins tegen COVID-19
In augustus 2020 deed Pfizer CEO Bourla 62% van z’n aandelen Pfizer van
de hand, blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat de beloften van
overheden dat het bedrijf niet vervolgd zal worden voor ernstige
bijwerkingen. ook zullen worden geëerbiedigd door rechters mocht men het
bedrijf aanklagen voor doden als gevolg van vac
cinatie dan wel voor ernstige (chronische)
bijwerkingen……

——————————————

Voorts zie: COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Wapenindustrie, censuur en COVID-19: een recept voor het kelen van de democratie

COVID-19: de nieuwe apartheid in de VS: gekleurden wegzetten als onverantwoorde vaccinweigeraars…..

COVID-19:
medewerkster pathologisch instituut Duitsland: noodsituatie is niet te
danken aan het virus en gevaccineerden die na hun dood worden meegeteld
als ongevaccineerd

COVID-19: een bedankje voor het sluiten van de planeet voor een variant van een virus dat een 99,7% kans op overleven heeft

Kapitalisme
is een zekere garantie op crises en op het niet of nauwelijks serieus
nemen van klimaatverandering: de grootste crisis ooi
t’ (ook met aandacht voor de Coronacrisis)

COVID-19: 2G is geen oplossing, de verwachtingen zijn te hoog gespannen

Anti COVID-19 vaccinaties: effectiviteit daalt na tweede vaccinatie snel naar 40%‘ Flapdrol Hugo de Jonge heeft bekend gemaakt dat hij de effectiviteit na verloop van tijd zal laten uitzoeken……

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk…
‘ 

COVID-19: FDA vraagt
om volledig rapport over toelating van het Pfizer vaccin tot 2076 geheim
te houden >> klokkenluider ontslagen
‘ (!!!!) Ook die zaak
wekt ‘veel vertrouwen’ bij de bevolking, vertrouwen in het vaccin, de
Biden administratie en overheidsinstanties als de FDA……. Zoveel
vertrouwen als het volgende:

 Image

COVID-19: NIH expert is het niet eens met groeiend aantal verplichte vaccinaties‘ (!!!!)

COVID-19:
Rutte zegt problemen te hebben met het overbrengen van de boodschap
zich aan de basismaatregelen te houden….. Hoe is het mogelijk….

COVID-19: nieuwe lockdown en (schendingen burger- en mensenrechten door) George van Houts

COVID-19: AstraZeneca
schendt belofte geen winst te maken op door publiek gesubsidieerd
vaccin en commentaar op de nieuwste maatregelen
‘ (!!!!)

Farmaceuten moeten door het Internationaal Strafhof (ICC) worden berecht voor massamoord, chantage en machtsmisbruik‘ (dit nog buiten de ellende rond COVID-vaccins) 

De rijke landen behartigen tijdens de Coronacrisis de belangen van ‘Big Pharma’ i.p.v. de gezondheid van miljarden‘ (van groot belang of je nu voor of tegen vaccinatie bent)

Amish hebben groepsimmuniteit bereikt zonder enige maatregel te volgen noch door zich te laten vaccineren

Coronacrisis: de globale onderwerping van de mensheid aan de Great Reset is gedoemd te mislukken aldus Brandon Smith

Feit of fictie: de grote Corona reset samenzweringstheorie‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten

Coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de Wereldgezondheidsorganisatie haar definitie van collectieve immuniteit heeft veranderd
(!!!!) Een bericht van 23 december 2020, waarin de WHO ook al een definitie
veranderde ten voordele van de COVID-vaccins…… Handig hè? Als een
definitie de grote farmaceuten niet aanstaan, verandert men eenvoudigweg
die definitie!!! Het lijkt Nederland wel dat de regels voor
luchtvervuiling in het verleden oprekte als bleek dat de vervuiling te groot was en ten
koste ging van de volksgezondheid (zoals men ook ‘voor de omwonenden’
van Schiphol deed wat betreft de luchtvervuiling en de
geluidsoverlast…)…. Zie wat betreft het aanpassen van definities ook het meer recente bericht:
COVID-19: aartsbisschop uit VS schopt ruzie met paus over vaccin… ha! ha! ha! ha! ha!

COVID-19: Europarlementariërs verzetten zich tegen vaccinatieplicht en Coronapaspoort terwijl Bruls voortboert

COVID-19:
Gommers spreekt zichzelf weer eens tegen en wil strenge aanpak
ongevaccineerden; Duitsland wil ongevaccineerden weren uit
supermarkten…….
‘ (!!!!) En zie de opmerkingen van Frances (Anoniem) onder dat bericht!!

COVID-vaccin Moderna: in Nederland geen actie na stop op deze vaccinaties in Scandinavië‘ (!!!!)

COVID-vaccin: duizenden ongevaccineerde leraren in New York zijn de klos

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan….

Sywert en Wopke: ‘De Cashende Christen’‘ (cartoon)

Coronavaccinaties: de staf van ziekenhuizen wil deze bij verpleegkundigen verplicht stellen‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins

NOS met gekleurde kritiek voorafgaande aan de ‘zorgstaking’ van gisteren

Brekend nieuws: Mona Keijzer (CDA staatssecretaris) krijgt ontslag vanwege kritiek op Coronapas

Coronabewijs blijft geldig ook als gevaccineerden positief testen op COVID-19 aldus Radar‘ (en zie de links in dat bericht)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden

Dag van de Verpleging en waar komen Rutte en van Ark mee: aan schandalige fooi

Coronavirus:
motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en
intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie

(!!!!)  Dit terwijl de draconische maatregelen tegen het vaccin zoals lockdown
en avondklok werden en worden ingevoerd daar er een tekort zou zijn geweest en nog is aan IC
bedden, verpleegkundigen en intensivisten……

Coronabeslommeringen: geen bijsluiter bij vaccin en de Jonge (CDA minister) begaat zééér zorgvuldig zijn zoveelste blunder

Avondklok wordt met 3 weken verlengd, zodat andere maatregelen kunnen worden versoepeld…… ha! ha! ha! ha!

Coronabeslommeringen: de avondklok en een gecensureerd bericht van een huisarts‘ 

Coronavirus doden versus griep- en hongerdoden‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavaccins
op basis van mRNA technologie zijn onvoldoende getest, terwijl
farmaceuten de verzekering hebben gekregen dat ze niet vervolgd mogen
worden voor eventuele heftige bijwerkingen’
(!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) De veel te korte testperiode geldt overigens voor alle vaccins tegen COVID-19…….

Demonisering
in (Duitse) media van mensen die zich verzetten tegen de
Coronamaatregelen zelfs een terreur expert sprak zich uit….
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit? en zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus:
Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden
ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze
lopen…..
‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!) Een
bericht gebracht nadat bleek dat veel mensen slecht reageerden op het
AstraZeneca vaccin…. Eenzelfde eis overigens die de grote farmaceuten
aan de landen hebben gesteld waar hun vaccin werd verspreid, dus geen
gerechtelijke vervolging voor ernstige bijwerkingen op de korte,
middellange en lange termijn, kortom zelfs de makers vertrouwen hun
eigen vaccin niet…… 

Van Dissel fantaseert 41.000 Coronapatienten ‘om aan te tonen dat de avondklok en lockdown werken’

Hugo de Jonge (CDA minister) & het Coronavirus, een drama ‘in wording’

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Coronavirus:
Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording
af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt
‘ (en zie de links in dat bericht)

 

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

COVID-19 en ‘de zegeningen’ van het mondmasker voor de natuur en oceanen

Afgelopen week bracht John Hourston van Change.org het bericht dat in de oceanen naar schattingen al 1,6 miljard eenmalig te gebruiken mondmaskers zijn beland….. Hij kwam meteen met de kennis hoelang de afbraaktijd is van deze ondingen: ‘maar liefst’ 450 jaar!!

Weer ‘een zegening’ die het Coronavirus ons heeft gebracht en brengt. Reken ook maar gerust dat het grote gebruik van desinfecterende middelen bij ingangen van winkels, openbare gelegenheden als stadhuizen, gezondheidscentra en ziekenhuizen, het milieu allesbehalve goed hebben gedaan….. Voorts zijn er nog de middelen waarmee bijvoorbeeld de ‘PCR testers’ van het virus zich moeten beschermen, middelen die voor het grootste deel ook uit plastic bestaan en die soms al na eenmalig gebruik worden weggegooid, ondanks dat deze middelen uiteraard niet langs de kant van de weg of de stoep belanden, is het allesbehalve goed voor het milieu als deze zaken worden verbrand (althans ik neem aan dat men deze middelen niet aanbiedt voor recycling, immers ‘dat zou besmettingen kunnen doorgeven’)……

Over vervuiling in zee gesproken: men heeft het altijd over de plasticsoep in zee, echter wist je dat dit slechts 2% is van de totale hoeveelheid plastic die in water beland, daarbij moet je denken aan sloten, grachten, kanalen, rivieren en meren. Als je dat gegeven gebruikt voor het berekenen van het aantal mondkapjes dat niet in zee beland, krijg je wel een heel duizelingwekkend groot aantal weggeworpen mondmaskers…. Niet zo vreemd, let maar eens op als je een fietstocht van een kilometer of tien maakt >> gegarandeerd dat je zonder enige moeite al 10 weggegooide mondmaskers langs de kant ziet liggen…… Als daarnaast afstapt en bijvoorbeeld sloten afzoekt zie je nog veel meer weggeworpen mondmaskers…..

Wat betreft het plasticsoep probleem: de TU Delft is bezig met een project waarmee men plastic kan detecteren en men dit plastic kan ‘oogsten’ uit kanalen, rivieren en meren. Door stromingen zou dit plastic zich altijd op bepaalde punten verzamelen, wat overigens ook het geval is in de oceanen. Voorts is men op deze universiteit bezig uit te zoeken hoe plastic te kunnen detecteren dat op de bodem is beland van de hiervoor genoemde wateren. Het project zou met een lezing al zijn voorgesteld aan Rijkswaterstaat.

Change.org heeft een kop op het korte artikel gezet waarmee men mensen aanspoort zichzelf te beschermen en daarmee de oceanen, waarbij ik nog de opmerking zou willen maken dat diverse wetenschappers het gebruik van mondmaskers beoordelen als je reinste flauwe kul…… Wat men het publiek ook al niet vertelt is dat je een mondmasker na 1 uur niet meer moet gebruiken en in ruimten met een hoge luchtvochtigheid is dit zelfs slechts 20 minuten, daarna moet je dus een nieuwe voorbinden, daar allerlei stoffen zich verzamelen op het masker en het langer gebruik gevaarlijk maken, ja juist zelfs Coronabesmetting kunnen veroorzaken, mochten zich delen van het virus op het masker hebben verzameld…..

Trouwens over mondmaskers gesproken: de regering zit met een voorraad van 300 miljoen van deze ondingen die over een paar maanden de maximale houdbaarheidsdatum bereiken, daarom probeert men deze voor een kapitaal aan belastinggeld gekochte ondingen te slijten in het buitenland maar dan voor een appel en een ei…..* Een groot aantal van deze mondmaskers die werden opgekocht worden simpelweg weer op de Nederlandse markt aangeboden en dat voor een veel hogere prijs…. ha! ha! ha! ha! ha! Zelfs fabrikanten van mondmaskers kopen ze op daar ze een stuk goedkoper zijn dan ze zelf te produceren……

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognise there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit

 

Protect yourself, protect the ocean

John Hourston

Dalcross, United Kingdom 

 


Dec 8, 2021 — 

Approximately
1.6 billion single-use face masks entered the ocean in 2020. Each one
will take an estimated 450 years to biodegrade.

Order £15 of Blue Planet Society campaign merchandise and you will
receive a reusable, organic cotton mask for free. Use code EpicMask
until midnight Sunday https://blueplanetsocietystore.com/

============================================

* Zie: ‘Overheid verkoopt miljoenen mondkapjes voor spotprijs aan buitenlandse opkopers‘ (een artikel van de NOS)

—————————————

Zie ook: ‘De mondkapjesaffaire 2.0 is een uiting van het nieuwe normaal‘ (een artikel van Joop)

Mondmaskers doen veel meer kwaad dan goed…….‘ De video in dit bericht is gecensureerd, ‘logisch’ immers: je wilt als regering natuurlijk niet dat men te veel echte kennis vergaart over het virus en de maatregelen >> de bevolking moet bang blijven en zich zonder enig nadenken, laat staan onder het geven van kritiek, overgeven aan de genomen maatregelen……. Vandaar ook dat figuren als VVD aartsleugenaar en premier Rutte en CDA oplichter en minister de Jonge haatzaaien tegen ongevaccineerden, daar deze voor een behoorlijk deel met steekhoudende kritiek komen…..

Coronavirus: mondmasker onzin‘ Een flink deel van het bericht is gecensureerd…….

Coronavirus: ook in België grote aantallen nieuwe besmettingen >> mondmaskers kunnen besmettingen niet voorkomen!!

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers

Coronahumor: buschauffeur in Duitsland ‘maakt het al te bont‘: mondmaskers af en sigaretten aan!!

AkzoNobel baas leest kabinet de ‘Coronales’ >> OEF: mondmaskers voor de deur!!!‘ 

Grapperhaus (CDA minister Justitie) overtreding Coronaregels: boete en strafblad ofwel hij dient per direct op te stappen!!

COVID-19 maatregelen: ‘de neonazi bestorming van de Reichstag’: haatzaaien tegen demonstranten

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronakort: mondmasker plicht in scholen en Duitse ‘betrouwbare’ PCR-testen‘ Zie wat betreft die test ook: 

Coronavirus: PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: RIVM met buitenlands onderzoek naar mondkapjes, weergegeven door ‘gevoelspsychologen’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!  

Mondkapjes per 1 juni verplicht in openbaar vervoer, ‘daar het Coronavirus zich op die datum zal richten op dat vervoer’ 

Coronavirus blunders: Nederland heeft bewust 600.000 ‘niet werkende’ mondkapjes aangeschaft‘ 

————————————-

Wat betreft andere zaken aangaande het virus zie o.a.: ‘COVID-19: internist, cardioloog en epidemioloog wijst op gevaar van vaccins‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Julian Assanges proces tot uitlevering: de VS bijt in haar eigen staart

Het vasthouden van Julian Assange, NB door het openbaren van oorlogsmisdaden door de VS begaan, is een schande van hier tot Tokio en hebben van Julians geest en fysieke gestel een schaduw gemaakt van wie hij eerst was, intussen zit hij al 2,5 jaar in isolatiefolter….. Wat dat betreft waren de laatste dagen eigenlijk totaal belachelijk: rechters moeten zich buigen over de kans dat Assange in de VS een vreselijke behandeling wacht, terwijl hij in Groot-Brittannië in feite al zo wordt behandeld…… Schunnig ook dat de reguliere media hem zo valselijk hebben besmeurd en hem in plaats daarvan niet hebben gesteund….

Vreemd genoeg zit er een lichtpunt aan het geheel en dat is het feit dat de VS door dit uitleveringsproces steeds weer door de mand valt als een enorme schender van mensenrechten, ofwel de VS bijt in feite in haar eigen duivels gevorkte staart…. Zo worden in de VS 80.000 gevangenen in isolatiefolter gehouden (een aantal van hen zelfs al meer dan tien jaar) en zijn er feiten naar buiten gekomen over de extra beveiligde gevangenis waar Julian zou kunnen belanden, waarvan de honden geen brood lusten….. 

Het voorgaande nog naast het feit dat de belangrijkste getuige van de VS een veroordeelde pedofiel bleek te zijn, die bovendien werd gediagnosticeerd als sociopaat (deze figuur gaf toe dat de VS hem onder druk had gezet te getuigen tegen Julian in ruil voor immuniteit vanwege misdadig gedrag……)…… Ook Blinken, de VS minister van justitie, beging een fikse flater door te beweren dat de VS voor de vrijheid van pers staat, terwijl de zaak Assange in de dagelijkse praktijk juist het tegenovergestelde laat zien >> deze zaak wordt zelfs misbruikt om andere journalisten te waarschuwen geen klokkenluiders te helpen en zich niet met de oorlogsvoering van de VS te bemoeien, oorlogsvoering die telkens weer gepaard gaat met vreselijke oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid…. In feite zijn die oorlogen niets anders dan grootschalige terreur, die terreur kweken op de straten van de westerse EU landen en die grote vluchtelingenstromen opgang hebben gebracht!! Overigens de start van de illegale oorlogen die de VS deze eeuw is aangegaan moet je al zien als oorlogsmisdaden van formaat, daar ze zijn ‘gelegitimeerd’ met leugens, oorlogen waarin meer dan 5 miljoen mensen werden vermoord…..

Niet alleen de persbreidel in de VS is een probleem voor dat land, maar ook de schending van mensenrechten waar de VS diverse regimes van beschuldigt, is uiterst hypocriet: als er één land op de wereld is dat mensenrechten in het buitenland en in eigen land op grote schaal schendt is het de VS wel, zoals o.a. blijkt uit het gevangenissysteem in de VS waarvan de misstanden met de uitleveringszaak Assange naar buiten zijn gekomen, maar ook de omgang met gekleurde burgers is een aaneenschakeling van mensenrechtenschendingen en misdaden tegen de menselijkheid…… Hetzelfde geldt voor de omgang met vluchtelingen in de VS >> één grote schending van het VN vluchtelingenverdrag, waarbij men mensen en zelfs kinderen opsluit in gevangenissen die zonder meer lijken op concentratiekampen….. 

Over de pers gesproken: zelfs het feit dat de belangrijkste getuige van de VS voor uitlevering
van Julian totaal ongeloofwaardig is geworden, hebben amper of niet de
reguliere westerse (massa-) media gehaald…… Het feit dat Julian
Assange zijn eigen proces niet mocht bijwonen werd door de westerse pers
afgedaan met de mededeling dat Assange vanwege medicinale problemen
zijn proces niet kon bijwonen, terwijl hij zelf had gevraagd het proces
persoonlijk bij te mogen wonen….. Ronduit misdadig zoals deze media de VS
zelfs de helpende hand bieden in de zaak Assange, terwijl het NB gaat om een
collega!!!

Nogmaals: het is een schande dat Julian Assange wordt vastgehouden puur en alleen voor het op keurige wijze uitvoeren van zijn werk als onderzoeksjournalist, echter hoe langer het proces duurt, hoe meer misdaden van de VS aan het licht komen >> de beschuldigingen tegen Julian komen als een boemerang terug en die hebben het gezicht van de VS in de wereld flink beschadigd…… Hoe dom kan een staat als de VS handelen….??!!! Welnu dat kan de VS prima, zie het uitgelekte plan van de CIA om Julian te ontvoeren en te vermoorden…… Dit nog naast het feit dat de CIA Julian en zijn advocaten hebben afgeluisterd in de Ecuadoraanse ambassade in Londen, ook al illegaal en een misdaad vanjewelste….. 

Als je het mij vraagt, gezien het voorgaande, is het zeker dat Julian uitgeleverd zal worden, waarbij de rechters in feite een politieke uitspraak zullen doen en waarbij ze Assange uitleveren aan een land dat hem zelfs heeft willen vermoorden……. De belofte dat men Julian Assange humaan zal behandelen zijn door dezelfde aanklagers van de VS onderuitgehaald, daar ze stellen dat mocht de situatie van zijn gevangenhouding daartoe leiden, men Julian wel zo zal behandelen……

Hieronder is een uitstekend artikel van Caitlin Johnstone over deze zaak opgenomen, waarin ook zij wijst op de overduidelijke tegenstrijdigheden van het handelen van de VS in deze en alle smerige feiten over de VS die door het proces tot uitlevering hebben opgeleverd…..

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice, first choose ‘Engels’ [English] so
you can recognise your own language [the Google translation is first
in Dutch, a language most people don’t understand, while on the other
hand most people recognize there language translated in English]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit
)

 

From Press Freedom To Prison Systems, Everything Assange Touches Gets Illuminated

 

by Caitlin Johnstone


Listen to a reading of this article:

The
US appeal of a British court ruling on the Assange extradition case has
concluded, and the judges will probably not have a decision ready until at least January—a
full year after the extradition was denied by a lower court. Assange,
despite being convicted of no crime, will have remained in Belmarsh
Prison the entire time.

During that time the judges will be weighing arguments they’d heard about the cruel nature of the US prison system, which formed a major part of the reasoning
behind Judge Vanessa Baraitser’s rejection of the US extradition
request. They’ll be considering the draconian policy of Special
Administrative Measures, whose victims are cut off
from human contact and from the outside world. They’ll be considering
the brutality of the supermax ADX facility in Florence, Colorado whose
inmates are kept in solitary confinement for 23 hours a day, and where Assange could easily wind up imprisoned despite the prosecution’s flimsy assurances.

Assange
probably never set out on this journey with the goal of calling
attention to the abuses of the US prison system as his foremost
priority, but, as is so often the case with anything his journey
touches, those abuses keep getting pulled into the light of public
awareness anyway. His case is now no longer just about press freedom, US
war crimes, corrupt governments collaborating to stomp out inconvenient
truth tellers, and the malfeasance of US alphabet agencies, but about
the abusive nature of the US prison system as well.


Consortium News


@Consortiumnews

Chris Hedges: The Most Important Battle for Press Freedom in Our Time https://consortiumnews.com/2021/10/28/chris-hedges-the-most-important-battle-for-press-freedom-in-our-time/ 


Chris Hedges: The Most Important Battle for Press Freedom in Our Time

If
Assange he is extradited and found guilty of publishing classified
material it will set a legal precedent that will effectively end
national security reporting. By Chris Hedges in Washington, D.C…. consortiumnews.com 

428 likes

231 people are talking about this 

 

And
this is a big part of what I find so endlessly captivating about the
life of this extraordinary individual. No matter what he’s doing, no
matter where he is, no matter how beaten down and silenced and
immobilized they may appear to have him, his life keeps exposing things.
Keeps bringing things into the light.

It’s
been a constant throughout his life as near as I can tell, from when he
was a young man using his technical prowess to help Australian police bring down distributors of online child pornography
in the mid-nineties. This curious impulse to bring what is hidden in
the dark out into the light where it can be seen is what gave birth to
WikiLeaks and all the major revelations about the criminality and corruption of the powerful which resulted from its publications.

And
as paradigm-shattering as those many bombshell revelations were, they
were arguably small potatoes compared to the criminality Assange exposed
by simply standing his ground until the most powerful institutions in
the world conspired to drag him from the Ecuadorian embassy and lock him
in Belmarsh Prison for telling the truth.

Assange created an innovative publishing platform which allowed whistleblowers to upload files anonymously on the premise
that corrupt power needs to be able to communicate secretly in order to
operate efficiently. Corrupt power responded by silencing,
immobilizing, isolating, imprisoning and torturing him. In so doing,
corrupt power exposed itself and its true nature far more than any
WikiLeaks drop ever could.

Since
Assange’s imprisonment there’s been a jaw-dropping deluge of
revelations about the malfeasance of the power structures which rule
over us which could not have been exposed to such an extent in any other
way.

It
was revealed that the US power alliance will openly jail journalists
for telling the truth with as much brazenness and despotism as any other
tyrannical regime, giving US-targeted nations the ability to rightly call out the hypocrisy of Washington’s concern trolling about human rights.


Hua Chunying 华春莹



@SpokespersonCHN

China government official

If the truly defends freedom, why won’t they allow others to tell the truth when they are making up lies? Why has Mr. been thrown in prison after being forced to shelter in the Embassy in London for 7 years?

Embedded video 

(voor de video in dit bericht, klik hier voor het origineel)


3,320 likes

1,454 people are talking about this

It
was revealed that because he inconvenienced the most powerful
government in the world, Assange has been subjected to abuses which amount to psychological torture according to a UN special rapporteur on torture.

It was revealed that the CIA plotted to kidnap and assassinate
Assange, an earth-shaking discovery we wouldn’t have been able to
confirm for decades under normal circumstances, but due to a miraculous
combination of partisan feuding and their frantic compulsion to silence
him it was confirmed just a few short years after the fact.

It was revealed that CIA proxies spied on Assange and his lawyers at the Ecuadorian embassy and conspired to collect the DNA of his child from a soiled diaper.

It was revealed that the US prosecution relied on false testimony from a diagnosed sociopath and convicted child molester who collaborated with the FBI.

It was revealed that the western news media are so propagandistic and morally bankrupt that they will viciously smear a dissident journalist
for years to manufacture consent for his arrest and imprisonment, and
then act completely guiltless when the most powerful government on earth
works to extradite him into its dungeons.

And
now we’re seeing the same US government which has been plotting this
man’s destruction and even death for many years humiliating itself by hilariously trying to argue
that he would be safe under their care, just so they can get their
claws into him. Like Count Olaf in Lemony Snicket’s A Series of
Unfortunate Events taking on whatever disguise might allow him to nab
the Baudelaire orphans.


Caitlin Johnstone 


@caitoz

The Assange Persecution Is Western Savagery At Its Most Transparent

“So the prosecution’s legal argument here is essentially ‘We promise we won’t treat Assange as cruelly as we treat our other prisoners, unless we decide we really want to.'”https://caitlinjohnstone.substack.com/p/the-assange-persecution-is-western 

 

The Assange Persecution Is Western Savagery At Its Most Transparent

The
first day of the US appeal of the Julian Assange extradition case saw
grown adults arguing in a court of law that the US government could
guarantee that it would not treat the WikiLeaks founder…

caitlinjohnstone.substack.com

800 likes

440 people are talking about this

 

The
more they come after him, the more damage they do to themselves. It’s
like Assange is standing in a beam of sunlight surrounded by vampires,
and every time they reach in to grab him they wind up disintegrating
their own limbs.

Their
old tactics never seem to have the intended effect. The harder they
struggle to keep him from being able to expose their crimes, the more of
their own criminality they reveal.

It always reminds me of the lyrics to that Johnny Cash song:
“Well you may throw your rock and hide your hand, workin’ in the dark
against your fellow man/ But as sure as God made black and white, what’s
done in the dark will be brought to the light.”

And
the struggles of our world today really do seem to come down to a
battle between light and darkness. I say this not in any kind of
mystical or metaphysical sense, but in the sense that there are on all
levels forces which wish to bring the unseen out of hiddenness and
forces which have a vested interest in keeping things hidden.

On
the global level there are vast power structures which have a vested
interest in keeping their misdeeds out of public attention and making
sure we all remain confused and misinformed
about what’s really going on in the world. On a sociological level
there are individuals who have a vested interest in keeping their
personal actions out of the light and preventing anyone from clearly
seeing what they’re really up to. On an internal level we’ve all got
subconscious forces at play within ourselves whose existence depends on
avoiding the light of conscious perception.

And
on every level there’s a struggle to bring those things into the light.
On a global level there are forces working to expose the corruption and
tyranny of ruling power structures. On a sociological level there are
forces working to expose liars, manipulators, abusers, crooks and
psychopaths. On an internal level there are always forces working to
bring the endarkened aspects of ourselves into consciousness.

It’s
a struggle that’s happening on every level of our species, and Julian
Assange seems to be one of the very brightest points in that struggle.

It
appears to be a very reliable principle of the human condition that if
you firmly and sincerely resolve deep within yourself to desire truth
above all else and to seek it at all cost, it causes everything your
life touches to move into the light: the good, the bad, and the ugly.
Hidden psychological tendencies become seen, understood and resolved.
Abusive family dynamics, manipulative behavior patterns and everything
untruthful around you and in you all starts to move into the spotlight.
Some relationships end, others deepen. It upends your world while
grounding you in something far more meaningful than the sources in which
you’d formerly sought stability.

This
movement into truth can be devastating, humbling, humiliating or
downright terrifying, and sometimes all of them at once, because it’s a
relinquishing of control and a surrendering to whatever’s true, no
matter what that turns out to be, no matter how insecure or embarrassed
or inadequate it might make you feel at first. But looking back there’s
an immediate understanding that you wouldn’t have had it any other way.

I
don’t know Julian Assange personally, but I suspect he may have signed
an internal contract like this at some point in his life. The desire for
truth, come what may, whatever the cost, whatever the consequences.
Whether he did or did not, that has been the result of the luminescent
path his journey has blazed through humanity during his time on this
planet. And the world is a much better place for it.

_______________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to republish, use or translate any part of this work (or anything else I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2 

Caitlin Johnstone | October 29, 2021 at 1:24 pm | Tags: assange, journalism, prison, truth, wikileaks
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2Mv

Comment    See all comments

===========================================

Zie ook: ‘Vals proces tegen onderzoeksjournalist Julian Assange vandaag weer van start

131 federale rechters VS corrupt: aan dat land levert Nederland zelfs eigen burgers uit…..‘ Hetzelfde geldt uiteraard voor Groot-Brittannië en de uitlevering van Julian Assange……

Julian Asssange: belangrijkste getuigenis voor uitlevering aan VS en berechting is vals

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ 

Het verzwijgen van belangrijk nieuws door de massamedia: het einde van de journalistiek

Sacharovprijs
voor Navalny, betaald door het Europees parlement en Stoltenberg stelt
dat de NAVO een aanval op Rusland zal winnen

CIA sinds oprichting: murder incorporated: een verdediging gegeven door ‘journalist’ Annie Jacobson
De CIA bepaalt voor een groot deel het buitenlandbeleid van de VS,
lullig genoeg geldt dat ook voor het buitenlandbeleid van veel andere
westerse landen, waar men de CIA blindelings gelooft, terwijl met de
leugens van de CIA intussen een heel archief kan worden gevuld!!

COVID
vaccinatie: Canadees leger heeft dezelfde manier van propaganda maken
gebruikt die werd aangewend voor de oorlog tegen Afghanistan…..
‘ Onder andere met aandacht voor de behandeling van Julian Assange door de reguliere westerse media.

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet
ha! ha! ha! ha! ha! Blinken, die Assange wil laten wegrotten in een VS
cel, hij kan dit zeggen daar de reguliere massamedia o.a. in de VS zijn
zienswijze ondersteunen en uitdragen…… (zie ook de links in dat
bericht)

Nobelprijs voor de Vrede: in 2020 zijn er 30 journalisten vermoord, 6 meer dan in 2014‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Obama beambten hebben gelogen over het verblijf van Edward Snowden in Rusland‘ Snowden lekte een groot aantal documenten aan Julian Assange.

Dag van de Klokkenluiders, niet bekend in Nederland en geen aandacht in de reguliere pers‘ (en zie de links in dat bericht)

Zaak van VS tegen Assange gestrand op de belangrijkste getuige, westerse media aandacht: nul komma nada‘ (!!!!)

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’‘ (en zie de links in dat bericht, veel ook over Julian Assange die de openbaringen van Snowden opnam in Wikileaks)

Het neoliberale systeem is niet alleen gericht op eeuwige groei maar ook op oneindig oorlogvoeren‘ (en zie de links in dat bericht!!)

‘Nieuws’ gebaseerd op corrupte ‘think tanks’ is niets anders dan propaganda 

Bellingcat wordt betaald door de VS overheid ha! ha! ha! ha!
Daarmee heeft Bellingcat in feite aangetoond een denktank te zijn en
dan durft Bellingcat te beweren dat het een onafhankelijk orgaan is;
ach dat zegt genoeg over dit smerige propagandaorgaan, dat wordt
geroemd in de reguliere westerse media….. (en dat zegt op haar beurt
weer genoeg over die zogenaamde onafhankelijke media!!)

De VS heeft 20 jaar lang gelogen over Afghanistan‘ Hoeveel bewijs heb je nodig om te zien dat Julian Assange zijn werk naar behoren heeft uitgevoerd??!! 

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden……

Persvrijheid en democratie krijgen weer een klap: VS wint een hoger beroep voor de uitlevering van Julian Assange

Joe
Bidens bescherming van de moorddadige Saoedische despoten legt
andermaal de werkelijke VS buitenlandpolitiek bloot en die is niet
gericht op vrede of democratie
‘ (maar wel hypocriet kritiek
hebben op de Saoedische moord op journalist Khashoggi, terwijl Biden
onderzoeksjournalist Julian Assange wil laten wegrotten in de cel……)

Navalny gebombardeerd tot oppositieleider, of hoe men Rusland geheel hypocriet blijft demoniseren
(Navalny, een fascist en wat een verschil in westerse behandeling
vergeleken met Julian Assange…..) (en zie de links in dat bericht)

Navalny slachtoffer? Assange is het echte slachtoffer!!

Navalny wordt geprezen terwijl Assange wordt gemarteld

Assange (nog) niet uitgeleverd aan de VS tegen een hoge prijs: het verpletteren van de persvrijheid

Julian Assange (brekend nieuws) moet vast blijven zitten in isolatiefolter‘ 

Julian Assange (brekend nieuws) mag niet worden uitgeleverd aan de VS!!!

The Assange Extradition Ruling Is A Relief, But It Isn’t Justice

Een uitlevering van Julian Assange aan de VS zal een definitief einde maken aan de persvrijheid en dat wereldwijd

Never Forget How The MSM Smeared Assange: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

The Kafkaesque Imprisonment of Julian Assange Exposes U.S. Myths About Freedom and Tyranny

Trump: pardon voor oorlogsmisdadigers maar niet voor Julian Assange of Edward Snowden

Pardon Julian Assange Now!

10
jaar geleden werden de Irak oorlogs-logboeken van de VS vrijgegeven,
voor de oorlogsmisdaden daarin vermeld moeten niet de daders Bush en
Blair boeten, maar journalist Julian Assange
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over het o.a. bevoorraden van ISIS door de VS!!)

Niet
alleen Assange staat terecht, maar ook echte journalistiek en degenen
die de klok luiden over oorlogsmisdaden, corruptie en andere smerige
zaken

Prosecution
of Julian Assange part of Donald Trump’s ‘war on journalism’, court
hears

Assange
hearing adjourned as prosecution lawyer is tested for COVID-19
 

Het proces tegen Assange: een verslag van de voormalige Britse ambassadeur Craig Murray(!!!!)

Liveblog: Julian Assange Under Threat – Defend Wikileaks

Het martelen van onderzoeksjournalist Julian Assange: een interview met Andrew Fowler

YouTube verwijdert in aanloop naar presidentsverkiezingen video’s met info verkregen middels hacken, censuur door VS techreuzen‘ (o.a. censuur op info van Wikileaks….)

Labourpolitici in oorlog met elkaar: de antisemitisme leugen tegen Jeremy Corbyn die hem de verkiezingen kostte‘ (met o.a. aandacht voor Assange en zie de links in dat bericht over de verkiezingen in GB) 

Internationale
Dag van de Persvrijheid: ARD hekelt geheel hypocriet Turkije zonder ook
maar één woord te besteden aan Julian Assange
 

Assange: geen uitlevering maar directe invrijheidstelling!‘ 

Het meest gecensureerde nieuws van deze eeuw: het proces tegen journalist Julian Assange‘ (!!!!)

Julian Assange het slachtoffer van de grootste persbreidel in deze eeuw

Julian Assange moet onmiddellijk vrijgelaten worden!‘ 

Assange in de gevangenis: Zweden laat voor de derde keer de aanklacht wegens verkrachting vallen

Julian Assange blijft in de gevangenis na uitzitten straf en dat voor het doen van zijn werk

Vervolging van drone klokkenluider Hale moet worden gestopt

Snowden vindt het ongelofelijk dat de media VS politici niet aanspreken op totaal verschillende reacties n.a.v. ‘klokkenluiden’

Trump administratie klaagt weer een klokkenluider aan voor spionage 

 

Sweden drops investigation into bogus sexual misconduct allegations against Julian Assange‘(!!!!)

Stop de isolatie van Julian Assange!’

Julian Assange: Speciaal VN rapporteur martelen heeft grote twijfels bij onafhankelijkheid rechter‘ (!!!!)

VN rapport: Assange is gedemoniseerd en psychisch gemarteld

1984 het boek van George Orwell: niet langer fictie…….

Het westen vervolgt journalist Assange, Rusland laat journalist vrij na onrust over diens gevangenschap‘ (en nog hadden de reguliere media een grote bek over Rusland, media die niet anders hebben gedaan dan collega Assange besmeuren…..)


CNN met nog smeriger lastercampagne tegen Julian AssangeMet aandacht voor de schadelijke gijzeling van kunstschatten uit De
Krim door Nederland…… (en zie de links in dat bericht over de
schunnige behandeling van onderzoeksjournalist Julian Assange, die
intussen al meer dan 2,5 jaar in eenzame opsluiting zit [/////], een
vreselijke manier van geestelijke foltering die bovendien een negatief
effect heeft op de fysieke gezondheid……)

Belangrijk account voor de verdediging Julian Assange geblokkeerd door Twitter‘ (!!!!)

VN rapport: Assange is gedemoniseerd en psychisch gemarteld

Media wakker geschrokken en ontwaken in Assange nachtmerrie‘ (helaas voor zeer korte duur…..)

Julian Assange weer vervolgd wegens ‘verkrachting’, waarvoor het Zweedse OM eerder geen bewijs kon vinden……

Dag van Persvrijheid: Assange wordt zoveel mogelijk uitermate hypocriet gemeden door de pers

Julian Assange (brekend nieuws) veroordeeld tot 50 weken gevangenisstraf……

Chelsea Manning blijft voor onbepaalde tijd in de gevangenis

Julian Assanges vervolging is de genadeklap voor klokkenluiders en (echte) journalisten‘ (zie ook de iets oudere links in dat bericht)

Julian Assange gedemoniseerd door media die hem zouden moeten steunen, waren ze bevolkt geweest door echte journalisten……..

WhiteHouse: US, Ecuador Coordinating About Future Of Assange Asylum

De prijs op het hoofd van Julian Assange: 1 miljard dollar…..

Assange
kan niet voor spionage worden vervolgd, immers hij is journalist
>> aldus Daniel Ellsberg (Pentagon Papers) in een video
‘ (!!!!)

Assange
is journalist en zou alleen daarom al niet mogen worden vervolgd, een
artikel o.a. voor de huidige ‘journalisten’ van de reguliere media en de
gebruikers van die media

Arrestatie Julian Assange: een aanfluiting voor internationale regels en een enorme aanval op onafhankelijke journalistiek
(op de echte journalistiek wel te verstaan, helaas is die bijna geheel
uitgerangeerd in de reguliere westerse media) >> (en zie de links
in dat bericht, naar meer artikelen over Assange)

Jan Kuitenbrouwer
(‘journalist’): Assange is een charlatan en WikiLeaks heeft beelden van
de moord op 2 journalisten gemanipuleerd
‘ Kuitenbrouwer is een miezerige pedante leugenaar en fantast die niet eens als journalist zou mogen worden aangeduid….. (en zie de links in dat bericht!!)

Gevechten in Beiroet (Libanon) volgens BBC W.S. de schuld van Hezbollah

Vanmiddag in het BBC World Service radionieuws van 14.30 u. het bericht over de gevechten in Beiroet, zoals die daar eerder al werden gerapporteerd. Een correspondent van de BBC stelde doodleuk dat Hezbollah* de boosdoener was, ‘immers deze groep had opgeroepen tot een demonstratie’ tegen de rechter die onderzoek doet naar de enorme ontploffingen in de haven van Beiroet op 4 augustus 2020….. Onderoeksrechter Tarek Bitar onderzoekt alleen de rol van de verantwoordelijke autoriteiten die de hoeveelheid nitraat in de haven van Beiroet hebben laten liggen, terwijl de vraag vooral moet gaan over wie er verantwoordelijk is voor de eerste ontploffing die de boel in gang zette……

Meerdere getuigen van de ontploffingen in 2020 spreken over een straaljager die vanuit het westen op Beiroet aanvloog en een raket afschoot op de haven van Beiroet….. Keer op keer gebruikt Israël deze tactiek om in Syrië doelen van het Syrische leger, Hezbollah en andere aan Iran gelieerde groepen te bombarderen, de tactiek om zonder toestemming het Libanese luchtruim te schenden en zo het Syrische luchtruim in te vliegen en daar terreur uit te oefenen…. 

Volgens zeggen zou Hezbollah een wapenopslag hebben gehad in de haven van Beiroet, niet vreemd dus dat een Israëlische jager daar een raket op af zou hebben geschoten, met de vreselijke gevolgen van dien: 218 doden, meer dan 7.000 (zwaar) gewonden en 300.000 mensen van wie het huis werd vernield, terwijl grote delen van Beiroet in puin lagen (en deels nog liggen….)….. 

Israël heeft er overigens nooit moeite mee gehad om doelen in Libanon te bombarderen, dat was al het geval voor de massamoorden waarvoor Israël hoofdverantwoordelijk was in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in 1982 (plus die in de aangrenzende wijk Sabra >> Beiroet) en ook daarna heeft Israël keer op keer getoond daar geen probleem mee te hebben…… (de hoofdverantwoordelijke voor de massamoorden was de psychopathische oorlogsmisdadiger Sharon)

Terug naar de gebeurtenissen in Beiroet: Hezbollah was niet de groep die begon met schieten, nee sluipschutters namen vde demonstranten waaronder Hezbollah leden onder vuur, een demonstratie waaraan ook de sjiitische groep Amal deelnam….. Het is vrijwel zeker dat deze sluipschutters tot één van de christelijke milities behoren (militie? terreurgroep!!)…… Echter dat is niet het nieuws dat de zogenaamd onafhankelijke BBC wenst te brengen, vandaar dat er weer naar moslims wordt gewezen, hoe belachelijk en totaal ongeloofwaardig die beschuldiging ook is (in het nieuws van 15.00 u. werd die beschuldiging dan ook niet herhaald…)…… Na het BBC nieuws van 15.00 u.had men freelance journalist Abby Cheeseman aan de telefoon en deze trut vond het wel kies om keer op keer te grinniken, alsof het om een mislukt jetset feest ging….. Ongelofelijk!!!  

Hier een video van Al Jazeera over het schieten op demonstranten, echter vergeet niet dat Al Jazeera geen ‘fan’ is van sjiieten, terwijl de demonstratie werd georganiseerd door Hezbollah en Amal, beiden sjiitische groeperingen…….

Daarover gesproken: totaal belachelijk dat men Hezbollah aanwijst als groep die geen onderzoek wenst naar wat er 4 augustus vorig jaar gebeurde, een uiterst smerige leugen!! Hezbollah wil wel degelijk een onderzoek waarbij vooral de dader moet worden gevonden en gestraft….. (wat wellicht nooit zal gebeuren….)

Bij het schieten op demonstranten kwamen 6 mensen om het leven en raakten 11 mensen gewond………..

* Hezbollah wordt in het westen altijd aangeduid als terreurgroep, terwijl deze groep zich vooral bezig houdt met sociale ondersteuning van meerdere islamitische bevolkingsgroepen en ja deze groep heeft zich meermaals tegen de fascistische apartheidsstaat Israël gekeerd en als er nu één land in het Midden-Oosten (naast Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten) een terreurstaat genoemd kan worden is het Israël wel…… (waar ook de VS aan toegevoegd moet worden, ook al ligt dat land duizenden kilometers ver weg)

Voor meer berichten over Libanon, Beiroet (ook voor de vreselijke gebeurtenissen op 4 augustus 2020), Sabra en Shatila, Palestijnen en/of Israël, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.

(On
the top right hand side of this page
you can choose for a translation in the language of your choice,
first choose ‘Engels’ [English] so you can recognise your own
language [the Google translation is first in Dutch, a language most
people don’t understand, while on the other hand most people
recognize there language translated in English]
)