Aanslag op Frank Magnitz, landelijk politicus van de fascistische AfD

Frank Magnitz (‘Mag nitz’, een toepasselijke achternaam) van de fascistische partij Alternative für Deutschland (AfD), was gisteren het doelwit van een aanslag. De schoft heeft de aanslag overleefd en toont maar al te graag de foto’s aan de pers waarop hij te zien is in een ziekenhuisbed en naar ik meen te hebben gehoord, zelfs de foto’s van hem die vlak na de aanslag werden gemaakt. Ofwel ook deze aanslag is koren op de molen van de fascisten in Duitsland en daarbuiten…..

Men spreekt over ‘halfdood geslagen’, terwijl Magnitz waarschijnlijk komend weekeinde weer naar huis mag……

Uiteraard grote ophef in Duitsland (en elders), zelfs Die Grünen hebben de aanslag met afschuw veroordeeld. Echter bij de nieuwsredactie van de NOS heeft men het blijkbaar te druk met het verzamelen van niet ter zake doende zaken, daar men in het Radio1 nieuws van 9.00 u. vanmorgen wist te melden dat andere partijen geen commentaar hebben gegeven op deze aanslag…… (nogmaals: het tegendeel is waar)

Wat zou er gebeurd zijn als Hitler, Himmler en Goebbels laten we zeggen in 1932 waren omgekomen bij een dergelijke aanslag?? Juist, ook dan had men van alle kanten moord en brand geschreeuwd, terwijl het grote onheil wat deze figuren hebben aangericht dan waarschijnlijk niet had plaatsgevonden…..

Anno 2018 is het fascisme wereldwijd, maar vooral in Europa sterk in opkomst……. Ondanks dat leden van de AfD nu stellen dat ze continu gedemoniseerd worden, is het juist deze partij die een hetze voert tegen alles wat niet Duits is, waarbij ze angst- en haatzaaien tegen minderheden in Duitsland, precies wat de nazi’s al voor 1933 hebben gedaan (in dat jaar kwamen de nazi’s aan de macht in Duitsland, om daarna geleidelijk de democratie de nek om te draaiden…)……

Gezien deze zaken zou je het ‘bijna toejuichen’ als fascisten met invloed worden omgelegd, maar ja dat mag nu eenmaal niet zeggen……

XTC legalisering: niet als het aan de Amsterdamse hoofdofficier van Justitie Zandee ligt

Gistermorgen meldde het BNR nieuws van 9.00 u. dat de Amsterdamse hoofdofficier van Justitie, Nicole Zandee tegen het legaliseren van XTC, ofwel MDMA is, dit heeft ze gezegd in een gesprek op AT5.

Volgens Zandee is XTC troep en is het een harddrug waar nog steeds jongeren aan overlijden. Het is een harddrug aldus Zandee, daar het op lijst 1 van de Opiumwet staat……..* ha! ha! ha! ha! ha! Oh, omdat men in alle ‘wijsheid’ een product op lijst 1 van die wet zet, is het verslavend…… XTC is (net als cannabis) niet verslavend en hoort daarom niet op die lijst!

Vervolgens maakt Zandee zich druk over de productie van XTC, die is ronduit smerig aldus Zandee….. Tja mevrouw Zandee, als men gecontroleerd XTC gaat verkopen, is het niet meer nodig om het spul onder ‘smerige omstandigheden’ te maken en kan de kwaliteit en sterkte bewaakt worden…… Bovendien neem ik aan dat u tegen het testen van XTC bent, terwijl je daarmee kan voorkomen dat al te smerige XTC, of zelfs gevaarlijke XTC wordt gebruikt…..

Om maar te zwijgen over de voorlichting aan jongeren hoe XTC te gebruiken, nooit een tweede dosis te nemen en genoeg te drinken (het liefst zo min mogelijk alcohol)…..

How to Use MDMA Safely

Zandee denkt werkelijk dat de problemen met alcohol zijn opgelost, daar ze stelt dat men daar in bewustwordingscampagnes heeft duidelijk gemaakt wat de risico’s zijn van alcoholgebruik, zoals dit ook met tabak is gebeurd……. Overigens kan ik me geen bewustwordingscampagnes voor alcohol herinneren, die te vergelijken zijn met voorlichting over tabak (zoals Zandee stelde), blijkbaar is de ‘Bob-campagne’ ook een voorlichtingscampagne…… Sinds wanneer staan er waarschuwingen tegen alcoholgebruik op de flessen drank, waarschuwingen zoals die op sigaretten en shag??? Wist niet dat het net als met tabak verboden is om reclame voor alcohol te maken, althans gisteravond nog niet…….

Waar Zandee stelt dat er nog steeds jongeren sterven aan XTC gebruik, wijst ze niet op het feit dat in Nederland dagelijks gemiddeld 12 mensen overlijden aan de gevolgen van alcoholgebruik….. Zoals Zandee geen voorbeelden gaf van overleden jongeren ten gevolge van XTC gebruik….. Logisch daar ze dan ook moet vertellen dat die jongeren meerdere harddrugs, of meerdere doses XTC, dan wel psychofarmaca naast de XTC gebruikten……..

* Op lijst 1 van de Opiumwet is alcohol niet te vinden, ondanks dat er door alcoholgebruik gemiddeld 12 doden per dag te betreuren zijn…. Voorts staan paddo’s op die lijst 1, ‘omdat daar 2 mensen aan waren overleden……’ (dit gebeurde onder de lopende VVD mislukking en ‘crime fighter’ [ha! ha!] Opstelten) Die twee hadden meerdere harddrugs, zoals alcohol en psychofarmaca gebruikt….. Paddo’s zijn als LSD niet verslavend en de weinige doden die na o.a. gebruik van deze producten overleden, zijn dat door onoordeelkundig gebruik…….. Me dunkt dat mevrouw Zandee alcohol maar eens moet proberen op lijst 1 van de Opiumwet te krijgen (het feit van de 12 doden per dag lijkt me een meer dan legitieme reden daarvoor…), de rapen zullen gaar zijn, kan ik je verzekeren……

Zie ook:

Niet cannabis maar alcohol is de opstap naar andere drugs

Paddo’s en MDMA: verboden geneeskrachtige softdrugs!

Blokhuis (CU staatssecretaris Volksgezondheid) gaat xtc en niet bestaande designerdrugs te lijf… Oei, als dat maar goed gaat…..

Nieuwe leugens over cannabis gebruik >> psychose opwekkend

Cannabis vs. verslavende medicatie >> Tulsi Gabbard (pres.kandidaat Hawaï) wil de grote farmaceuten straffen i.p.v. marihuana gebruikers

Marijuana and Driving: A Review of the Scientific Evidence

Stoned drivers are a lot safer than drunk ones, new federal data show

Does Weed Actually Make You A Better Or Worse Driver?

Where Presidential Candidate Tulsi Gabbard Stands On Marijuana

FDA Is Exploring ‘Alternative Approaches’ To CBD Regulation,Commissioner Says

Corruptie op het hoogste niveau >> Coca Cola sponsort Roemeense wens tot voorzitterschap van de Europese Unie‘ (en zie de labels in dat bericht voor meer bevoordeling van bedrijven, lobbyisme en andere vormen van corruptie)

Oxycodon: Bruno Bruins (VVD) schiet in hysterische navolging van de VS een enorme bok……

Rutte houdt in Canada een onzin verhaal over cannabis en zet Nederland alweer voor schut

Grapperhaus (CDA min. Justitie) vindt het beschamend dat criminelen vorig jaar voor 19 miljard omzetten in drugshandel….. OEI!!!

Recherche komt 2.000 man tekort en Nederland is narcostaat schreeuwen de reguliere media

No, Bernie Sanders Tells Jeff Sessions, Marijuana Is Not the Same as Heroin‘ Common Dreams 4 januari jl.  In de VS voltrekt zich een kleine ramp, veel mensen zijn verslaafd geraakt aan pijnmedicatie, door deze medicatie verstrekking te beperken en door gewenning, hebben velen hun toevlucht gezocht tot heroïne…. ‘Gelukkig’ heeft de illegale oorlog van de VS en NAVO tegen de Taliban in Afghanistan (waar ook Sessions groot voorstander van was) ervoor gezorgd dat er nooit eerder zoveel papaver werd geoogst in dat land als de laatste jaren, papaver je weet wel, de grondstof voor heroïne……..

Jeff Sessions Coming for Nation’s Legalized Marijuana

Jeff Sessions just doesn’t like marihuhuhuana……….

Arno Rutte (VVD 2de Kamer): wil meer drugscontroles op de Nederlandse wegen, terwijl er amper op de harddrug alcohol wordt gecontroleerd……….

Nationale Politie geeft harddrug alcohol weg…………

Facebook censureert foto’s van verhongerende Jemenitische kinderen als ‘sexual content’

De
wereld wordt steeds gekker beste bezoeker, bij het lezen van het
hieronder opgenomen artikel, viel m’n onderkaak bijna op de grond >>
Facebook heeft nu het gore lef om foto’s van verhongerende kinderen
uit Jemen, kinderen die vanwege de hitte schaars gekleed zijn als
seksuele inhoud neer te zetten, wat ‘natuurlijk’ gecensureerd dient te worden……. Hoe is ‘t
gggvd mogelijk??!!!

Blijkbaar
heeft Facebook een aantal pedo’s in dienst die kikken op
verhongerende kinderen……

Eerder
is echter het volgende aan de hand: Facebook heeft geen moeite met de
genocide in Jemen, die alleen mogelijk is doordat de VS de Saoedische
terreurcoalitie steunt en zelfs een leidende rol speelt wat betreft de coördinatie van de bombardementen…… De VS werkt zelfs actief mee aan de blokkade
op zee voor schepen die de havens in handen van de Houthi rebellen willen aandoen…… Daardoor bereikt het grootste deel van de
humanitaire hulp maar mondjesmaat de zo geplaagde bevolking in
Jemen….. 

Facebook staat samen met haar oprichter en smeerlap
Zuckerberg pal achter de grootschalige terreur die de VS uitoefent in delen van de wereld….. Terreur waarmee de VS ten overvloede nog eens aantoont, 
de grootste terreurentiteit op aarde te zijn…..

Tja en
met foto’s als de hieronder getoonde zou er wel eens grote ophef
kunnen ontstaan in de VS en dat ‘is natuurlijk niet de bedoeling….’
Al moet gezegd worden dat zelfs de New York Times, een behoorlijk
overheidsgezinde krant, zeker als het gaat om illegaal oorlogvoeren, een aantal van dit soort foto’s heeft geplaatst, wat
eigenlijk amper ophef ontlokte in de VS, anders dan de ophef over de enorme ellende in Jemen en de verontwaardiging die er
al was vanwege de barbaarse moord op Khashoggi……..

Zuckerberg
en zijn staf moeten zich ook over deze censuur de oren van de misselijke kop schamen,
precies als de Trump administratie, plus de vorige administratie, die
van Obama zouden moeten doen…….. Onder ‘vredesduif’ Obama (hij kreeg godbetert de Nobelprijs voor de Vrede!!!) begon Saoedi-Arabië met
haar genocide op de Jemenitische bevolking en werd de ongelofelijke
terreur van de Saoedische terreurcoalitie op het grootste deel van die bevolking, zowel politiek als militair gesteund door de administratie van
Obama……. Sterker nog: het Internationaal Strafhof dient de Saoedische terreurcoalitie, plus de verantwoordelijken in de VS en Groot-Brittannië aan te klagen vanwege het uitvoeren van een genocide, dan wel de hulp daarbij!!

Jammer dat de schrijver van het hieronder opgenomen artikel niet duidelijk onderscheid maakt tussen de sjiitische Houthi rebellen en de soennitische Saoedische terreurcoalitie, immers de rebellen vechten volkomen terecht tegen buitenlandse agressors en een illegale president, een strijd die NB ontstond nadat president Al-Hadi terreurgroepen Al Qaida en IS (ISIS) onderdak gaf in Jemen, waarna deze terreurgroepen begonnen met een massamoord op de sjiitische Jemenieten……. Ofwel ook de VS en GB steunen niet alleen de terreur van de Saoedische coalitie, maar ook die van IS en Al Qaida!!

Het
volgende artikel inclusief een video die ik niet kan overnemen, 
komt van Middle East Monitor (MEMO):

Facebook
censoring images of starving Yemen children

December
19, 2018 at 12:43 pm

Deze still is van het 12 jarige meisje Abrar Ibrahim, de video kon ik niet overnemen, hier de link naar het origineel

Social
media giant Facebook has been censoring images of starving children
in Yemen, claiming that pictures of malnourished girls constitute
 “sexual content”.

The
social network has repeatedly blocked images attached to a New
York Times
 article about the on-going conflict, which has
seen more than 100,000 people killed and over three million
displaced.


The
article, published earlier this month, featured a picture of Abrar
Ibrahim, a 12-year-old emaciated girl in Yemen who weighs just 12.7
kilograms. She is dressed only in a diaper as her ribcage protrudes
clearly through her skin.

However,
several reporters and activists who attempted to share the piece on
Facebook have found their posts repeatedly blocked, with the message
“Your post goes against our Community Standards on nudity or sexual
activity”.

Freelance
journalist Shady Grove Oliver tweeted screenshots of her attempts to
post the article on 

Facebook; despite making several appeals
highlighting the journalistic nature of the article, 

Facebook
repeatedly refused to acknowledge it as anything other than “sexual
content”.

I
really hope your response will be different this time. You’re
censoring journalism,” she wrote.

View image on Twitter

Shady Grove Oliver@ShadyGroveO

@facebook I really hope your response will be different this time. You’re censoring journalism. @NickKristof @nytimes pic.twitter.com/BKAVrbpiG0

View image on Twitter

In
October, 
the New York Times, which has
published numerous stories from Yemen accompanied by dozens of
haunting images, released a statement explaining the company’s
decision to continue to publish the pictures.

This
is our job as journalists: to bear witness, to give voice to those
who are otherwise abandoned, victimized and forgotten … they [the
images] are also brutally honest. They reveal the horror that is
Yemen today. You may choose not to look at them. But we thought you
should be the ones to decide,” they wrote.

The
war in Yemen between Houthi rebels and the Saudi-backed government of
Abd Rabbuh Mansour Hadi has plunged one of the world’s poorest
countries into its worst humanitarian crisis.

The
conflict and ensuing economic collapse has left nearly 
16
million people
,
53 per cent of the population, in urgent need of food aid, with
millions facing famine if immediate action is not taken, the UN said
last week.

Next
year, 
Yemen
is expected to need
 more
humanitarian aid than Syria for the first time since the war began in
2015.

Middle
East
News
Saudi
Arabia
Videos
& Photo Stories
Yemen

READ: Yemeni
mothers forced to choose which child starves, says aid group

READ: Yemen
calls for more humanitarian aid from Turkey

=======================================

Voor meer berichten over Facebook censuur, klik op het label: Facebook en/of censuur, direct onder dit bericht. Let wel na een aantal berichten wordt het laatste steeds herhaald, dan onder het laatst gelezen bericht weer op hetzelfde label klikken, enz. enz…. Zie ook: ‘Warren (democratisch presidentskandidaat) toont met hulp van Facebook aan dat dit bedrijf niet hoort te gaan over wat wel en niet is toegestaan‘ (en zie de links in dat bericht)

Zie wat betreft Jemen ook:

Al Qaida Jemen krijgt VS wapens van Saoedi-Arabië

VS heeft Saoedische terreurcoalitie getraind hoe Jemen te bombarderen

Robin Ramaekers (VTM ‘oorlogscorrespondent’) vertelt Radio1 luisteraars van de NOS over Jemen……

Verenigde Arabische Emiraten bewapenen ISIS en Al Qaida‘ (in Jemen)

VS blokkeert VN resolutie tot een staakt het vuren in Jemen, waar VS vriend Saoedi-Arabië een genocide uitvoert

VS heeft vliegend oorlogstuig van Saoedische terreurcoalitie gratis van brandstof voorzien…..

Marina de Regt (VU en Midden-Oosten Instituut) slaat de Jemenitische plank volledig mis

VS dreigt Iran met militair geweld op beschuldiging van terreur die de VS zelf op grote schaal uitoefent

Slachting in Jemen gaat door met volledige steun van de VS………

Pentagon: nieuwe geheime operatie voor steun aan Saoedische coalitie die genocide uitvoert in Jemen……

VN bespreekt humanitaire hulp aan Jemen met bewind in Teheran; voorts: hoe de Saoediërs en de VS Jemen vernietigen

Yemen Be Damned, Pompeo Doubles Down on US Support for Saudi Arabia

Blok (VVD ‘minister’ van BuZA) wenst in VN geen oproep tot wapenboycot te doen i.z. Jemen, in de VS blokkeerde huis van afgevaardigden een debat over de genocide in Jemen

Trump administratie staat op het punt de Houthi’s in Jemen op de terreurlijst te zetten…….

Jemen: genocide en oorlog hebben tot nu toe al rond de 200.000 mensenlevens geëist…..

Amal Hussain, het meisje van 7 dat voor het westen symbool stond voor humanitaire crisis (lees: genocide) in Jemen, is overleden…….

Jemen: VS politici roepen uiterst hypocriet om een onmiddellijk eind aan de ‘oorlog……’

Saoedische terreurcoalitie stuurt 10.000 militairen extra naar de Jemenitische havenstad Hodeida >> de genocide in een hogere versnelling

Jemen: ware dodental door geweld Saoedische terreurcoalitie veel hoger dan eerder geschat

Jemen genocide: democratische oppositie steunt met bijna 100% Trumps terreuragenda, terwijl ze hem aanvallen op niet bewezen Russiagate……

Jemen: VS wapenindustrie medeplichtig aan misdaden tegen de menselijkheid

Saoedi-Arabië bombardeert busstation in Jemen…….

Saoedische terreurcoalitie geeft eindelijk toe dat de aanval op een schoolbus niet gerechtvaardigd was……

Saoedische terreurcoalitie raakt alweer een bus met kinderen, dit keer tijdens een bombardement van een vluchtelingenkamp……..

Genocide Jemen: ‘eindelijk ontdekt’ door reguliere media VS, nu nog Nederland en de EU

Saoedische aanval op schoolbus in Jemen: 43 kinderen vermoord……

Aanval op schoolbus Jemen, door Saoedi-Arabië opzettelijk als doel gekozen, geen reden voor VS veroordeling……

Bom waarmee schoolbus in Jemen werd getroffen is van VS makelij

Democratisch congreslid eist antwoorden over de rol van de VS bij de massamoorden in Jemen, zoals de aanval op een schoolbus

Saoedi-Arabië woedend over VN rapport waarin de waarheid wordt verteld over S-A en de oorlog in Jemen

Trump wijst elke bezuiniging af op de hulp van de VS voor de genocide die Saoedi-Arabië uitvoert in Jemen

8 miljoen Jemenieten, inclusief een groot aantal kinderen, dreigen te sterven van de honger……..

Door VS geregisseerd bombardement op ziekenhuis Hodeida >> 50 doden……

Jemen, de gemartelde, vermoorde of ‘verdwenen’ Jemenieten, onder verantwoording van de Saoedische coalitie……

Jemen: de vergeten genocide en haar kinderslachtoffers………

Saoedi-Arabië geeft toe in Jemen gruwelijke oorlogsmisdaden te hebben begaan…. ‘ (en daarmee is ten overvloede nog eens duidelijk gemaakt dat ook de VS meewerkt aan oorlogsmisdaden en die genocide in Jemen…..)

Agressie vanwege een vermeende gifgasaanval op Douma, terwijl de tienduizenden kinderen die in Jemen worden vermoord middels een genocide blijkbaar niet meetellen……

Saoedische coalitie valt in Jemen de laatste haven voor humanitaire goederen aan…… Weer ziekenhuis met hulp van VS gebombardeerd………‘            

Congres VS geeft akkoord voor verdere steun aan de Saoedische genocide in Jemen……

VS versterkt militaire terreur t.b.v. genocide >> deelname aan aanval op Jemenitische havenstad Hodeida…….

VS en Groot-Brittannië weigeren een onmiddellijk staakt het vuren op haven t.b.v. door genocide geterroriseerd Jemen…..‘ (zie ook de links in dat bericht)

VS vecht in Jemen, Pentagon loog weer eens >> Congres eindelijk ‘wakker’

Saoedi-Arabië vermoordde minstens 20 bruiloftsgangers in Jemen

Saoedi-Arabië dreigt Iran aan te vallen voor vanuit Jemen afgevuurde ‘raketten’ op Saoedische ‘doelen……….’

VS doet planning van de Saoedische genocide in Jemen…..

VS rol in Jemen gaat verder dan eerder gemeld, ofwel nog meer VS hulp bij Saoedische genocide op sjiieten…..

Jemen: meer VS steun voor genocide op sjiieten met grote levering ‘slimme munitie’ aan Saoedi-Arabië……

Jemen: BBC propaganda voor genocide door Saoedische coalitie……..

Mike Pompeo (ex-CIA, VS min. van BuZa en ‘christen’) liegt openlijk over genocide in Jemen‘ (zie ook de links in dat bericht)

Saoedi-Arabië heeft op verzoek van de VS intensief haar islam ideologie (en die van ISIS) verspreid…..‘ (soennitisch, terwijl het merendeel van de Jemenitische bevolking en haar beschermers, de Houthi’s sjiitisch zijn)

BTW verhoging: Lodewijk Asscher valt ten overvloede nog eens door de mand als topleugenaar

Kwam op het Twitteraccount van Links_Huftertje een bericht tegen waaruit (ten overvloede) duidelijk blijkt dat Assscher een smerige hypocriete leugenaar is. Deze ploert was eerder en is nu zogenaamd tegen de verhoging van het lage btw tarief van 6 naar 9%, hier wat de PvdA vóór de stemming op 15 november jl. over die btw verhoging durfde te stellen, daarna zie je in het Twitterbericht hoe de PvdA stemde in de Kamer:

Amsterdam

Door op 15 augustus 2012

Lodewijk Asscher: stop de BTW-verhoging

Net nu de economie slecht gaat willen D66, VVD, CDA, Groenlinks, VVD en Christenunie het ondernemers nóg moeilijker maken door de BTW op veel spullen te verhogen. Een ronduit dom idee. Als de langstudeerboete kan worden gestopt, dan dit ook.

 De situatie voor ondernemers is ernstig. Ik spreek zelfstandigen. Winkeliers. Die vrezen het ergste. Mensen geven al weinig uit en dan willen de Kunduz-partijen de BTW gaan verhogen.

De cijfers vertellen een helder verhaal. Gezinnen geven minder uit, het aantal faillissementen neemt toe, de export alleen redt ons niet en zeker niet de middenstand. Juist op die producten waar het in de verkoop al niet goed mee gaat, komt een BTW-verhoging. Dit komt dan nog eens bovenop de forensentaks, die gezinnen ook geld uit de zak klopt. Het is een stapeling van domme maatregelen in een tijd waarin het economisch tegen zit.

Dichte winkels
Ik maak mij zorgen. De werkloosheid loopt op, er is bij dit kabinet en onder de Kunduz-partijen geen begin van besef wat er gebeurt onder ondernemers. Ik zie met eigen ogen hoe winkels sluiten in de straten waar ik doorheen fiets. Laat Den Haag wakker worden en deze onzalige plannen begraven.

Kost dit dan geen geld?’, vraag je je misschien af. Ja, natuurlijk. De Kunduz-partijen hopen €4 miljard binnen te halen door ondernemers af te knijpen. Een flink bedrag en ik zou dit dan ook nooit voorstellen zonder alternatieve dekking. Die is er: de PvdA in Den Haag maakte een tijd geleden al een begroting zonder deze BTW-verhoging. Dus het kan.

Ik heb er alle vertrouwen in dat de Tweede Kamer dit kan regelen. Als VVD, CDA, Groenlinks, D66 en de Christenunie willen, is alles mogelijk. De verhoging gaat pas in op 1 oktober, dus het kan. De weg is er, al wat nog ontbreekt is de wil.

========================================

(Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel!)

 6 hours ago

Replying to 

vergeet dat en voor (btw)verhoging boodschappen allerarmste minima stemden!!!

Overigens een grof schandaal dat de zogenaamde christelijke partijen CDA, CU en SGP de btw verhoging niet terug willen draaien….. Blijkbaar hebben de hypocrieten van die partijen nooit het nieuwe testament van de bijbel gelezen…… (hoe is het mogelijk dat christenen nog op deze partijen stemmen..??!!!)

Laten we hopen dat zeker de PvdA bij de volgende verkiezingen geheel wordt weggevaagd, dat zou meer dan verdiend zijn!!!

Zie ook:

Duitsland verlaagt btw tarief op openbaar vervoer met 12%, waar Nederland de btw voor het OV verhoogde‘ 

Nederlandse OV duurste in EU, terwijl het bij lange na geen alternatief is voor de auto‘ 

Belastingschijven
onrecht: Rutte 3 knijpt de onderlaag verder af met verhoging
belastingtarief, terwijl de welgestelden een belastingverlaging krijgen

Rutte:
het is een blamage als het nieuwe belastingplan niet doorgaat……..
Het kabinet Rutte 2 is een blamage voor Nederland!!!!

Kerstbomen: in Duitsland worden er jaarlijks rond de 35 miljoen verkocht

“In de mens een welbehagen” met het kerstfeest, een welbehagen over o.a. de kerstboom, waarmee de klimaatverandering en de enorme verspreiding van landbouwgif fiks wordt aangejaagd……..

Op WDR 5 na 15.00 u. het bericht dat in Duitsland jaarlijks rond de 35 miljoen kerstbomen worden verkocht….. Bomen die met hun naalden de opwarming van de aarde nog enigszins afremmen, door het groene scherm dat deze bomen vormen.

Met het kappen/uitgraven van kerstbomen worden ook voor grote gebieden de irrigatie mogelijkheden verpest, aldus een deskundige in het programma….. Bovendien kan de zon op de vrijgekomen plekken de aarde voor een aantal jaren volop verder opwarmen……

Kerstbomen die de grond stabiel houden in heuvel- bergachtig gebied, zodat met de steeds sterker wordende stormen en de daarmee gepaard gaande stijgende regenniveaus, grondverschuivingen worden tegengegaan……

Dennenbomen die zoals gezegd met fiks wat landbouwgif worden behandeld….. Gif dat ook in de bodem verdwijnt en in je huiskamer, althans als je een echte dennenboom aanschaft…..

Daarnaast kunnen veel van de in die gebieden, waar dennenbomen werden gekapt, nadat de boel kaal achterblijft, insecten uiteraard geen voedsel meer vinden, zodat veel insecten geen kans hebben te overleven, terwijl de laatste 50 jaar al twee derde van de totale insectenpopulatie is uitgestorven…….

Voorts verdwijnen in Duitsland de kerstbomen net als hier niet zelden op ‘vreugdevuren’ (ha! ha! het woord alleen al!), ofwel na het kerstfeest gaan er miljoenen kilo’s CO2 en ander gif de lucht in……

Ofwel: “In de mens een hééééél vals en uiterst hypocriet welbehagen……..” (en dan spreek ik hier niet eens over alle illegale oorlogen die de VS her en der begint, waar andere westerse NAVO-lidstaten als Nederland aan meewerken. Illegale oorlogen door het westen begonnen in landen waar het westen niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken heeft en waarbij grote stromen vluchtelingen opgang worden gebracht….. Vluchtelingen die we hier het liefst niet zien, zelfs niet tijdens het valse en uiterst hypocriete kerstfeest)

Er is wel een alternatief, dat zijn de ‘gehuurde’ ecologische dennenbomen, die je elk jaar opnieuw kan ophalen en die na de kerst teruggaan naar de kwekerij waar ze vandaan komen. Echter dat is vanwege de prijs lang niet voor iedereen weggelegd. Bovendien gaan veel van die bomen toch dood als ze een paar weken in huis hebben gestaan.

Een kunstboom zou geen goed alternatief zijn, echter dat is je reinste kul, immers zo’n boom richt niet de schade aan zoals hiervoor beschreven, daarnaast kan je als je er een beetje voorzichtig mee omgaat, je hele leven met zo’n boom doen.

Britse justitie gaat ‘hate crimes’ van Labour onderzoeken

Ongelofelijk maar waar: de Britse justitie gaat ‘hate crimes’ van de Labour partij onderzoeken (hate crimes >> misdaden met een racistisch of in dit geval antisemitisch motief), zo meldde BBC World Service in haar radionieuws van 12.00 u. (CET)…..

Je snapt het al: men stelt dus dat uitlatingen gedaan door bijvoorbeeld Jeremy Corbyn met kritiek op de illegale staat Israël, als een misdaad moeten worden gezien, waarbij Corbyn wordt beschuldigd van antisemitisme……..

Israël is zoals gezegd illegaal gesticht en heeft sinds die tijd (1948) een enorm aantal massamoorden begaan onder de Palestijnen (die overigens ook semieten zijn…), dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen want dan ben je een antisemiet…….

Het is al zo zot dat Israël zelfs slachtoffers van de holocaust beschuldigt van antisemitisme, dat overkwam ook de intussen overleden Hajo Meijer, lid van ‘Een ander Joods Geluid…..’ Op basis van die meer dan belachelijke beschuldiging werd Corbyn door de neoliberale schoften (van de Tories, als ook de neoliberale tegenstanders uit de eigen partij) in eigen land als antisemiet neergezet…… De reden? Corbyn was het met Hajo Meijer eens was wat betreft diens kritiek op de fascistische apartheidsstaat Israël…..

Alsof de zionistische fascisten in Israël alles kunnen flikken wat ‘god verboden heeft’ en het recht hebben om de Palestijnen uit te moorden……. Waarnaast Israël ook belangrijke critici (meestal Palestijnen) van haar barbaarse en bloedige beleid t.a.v. de Palestijnen in het buitenland vermoordt…….

Het is meer dan duidelijk dat de Britse justitie wordt aangestuurd door de Tories en Labour tegenstanders van Jeremy Corbyn, zij willen hem demoniseren, daar Corbyn als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, deze zal winnen……..

Hoe smerig wil je het hebben…??!!!

Zie ook:

Esther Voet (Nieuw Israëlitisch Weekblad) ‘maakt grap’: ze vertrekt naar Israël vanwege groeiend antisemitisme……

The Guardian weigert brief van meer dan 200 Joodse vrouwen, waar dit medium loog en blijft liegen over ‘antisemitisme’ Corbyn

Jeremy Corbyn weggezet als nazi in fake news ‘antisemitisme schandaal’ >> haatzaaien met een ‘groter doel’

Anti-Corbyn boek valt door de mand als valse aanklacht >> schrijver duikt onder……

Kritiek op Israël wordt door een leger van Israëlische trollen bevochten

Israël misbruikt de aanslag op de synagoge in Pittsburgh voor demonisering van steun aan de Palestijnen…….

Google Maps veegt Palestijns gebied van de kaart

De film over de pro-Israëlische lobby in de VS, die Israël verboden wil zien………

Israël zet snelle reactiemacht op poten tegen anti-Israëlische kritiek

Jeremy Corbyn wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Verpakt vlees met het plaatje van de gebruikte diersoort erop, leidt tot agressie en verontwaardiging…..

Vanmorgen een discussie op BBC Scotland over vleeseten. Eén van de inbellers vertelde dat een Duitse supermarkt besloot plaatjes van de misbruikte diersoort op de verpakking van vlees te plaatsen, dit leidde tot grote verontwaardiging en agressie, waarop de supermarkt de afbeeldingen niet meer gebruikte…….

Precies deze houding is zo opvallend aan vleeseters, men wenst niet geconfronteerd te worden met een afbeelding van het dier, waarvan men een stuk kadaver opeet…… Ofwel: vleeseters hebben dondersgoed door dat er ‘iets’ niet in de haak is met vleeseten, laat staan dat ze geconfronteerd willen worden met de enorme ellende waarin dieren worden groot- en doodgemarteld in de intensieve veehouderij……

Weet nog dat ik rond m’n 26ste besloot te stoppen met vleeseten, de reacties van vrienden en familie was, dat ook planten gevoel hebben en dat ik dus in feite niets meer kon eten…….. Zoals je begrijpt, je reinste kul! (alsof je een krop sla kan vergelijken met een hond of zelfs een mens….)

Als men werkelijk iets wil doen tegen het verder oplopen van de temperatuur op aarde, is naast het stoppen met verbranding van fossiele brandstoffen als olie en steenkool, het stoppen met vleeseten van het grootste belang. Het eten van vlees zorgt voor de verdere ontbossing van onze aarde en houdt het wereldvoedselprobleem in stand, immers voor elke kilo vlees is gemiddeld 5 kilo groente en een enorme plas water nodig…….. Nederland is na China de nummer 2 importeur van gentech soja voor de intensieve veehouderij, zo gaat van de totale wereldsojaproductie 80% naar die intensieve veehouderij……

Verder wordt er jaarlijks een enorm aantal kilometers afgelegd om vleeseten mogelijk te maken, zoals vervoer van onderdelen voor diervoer met zwaar vervuilend schepen en stinkende vrachtwagens, die de klimaatverandering verder aanjagen….. Ook het verbranden van oerwoud voor de eerder genoemde sojaproductie zorgt voor het verder oplopen van de temperatuur op onze relatief kleine aarde……

Bovendien stoot de intensieve martelveehouderij een enorme berg van het sterke broeikasgas methaan uit, zo hebben we in Nederland een veestapel van 500 miljoen dieren, ofwel een half miljard (!!) dieren die hier jaarlijks worden groot en doodgemarteld en een enorme productie van methaangas leveren…….. Daarmee wordt klimaatverandering nog verder aangejaagd……

Mensen, stop met vleeseten, je doet er niet alleen dieren een groot plezier mee, maar je waakt daarmee veel beter over je gezondheid, daar vleeseten organen als hart, lever, hersenen, nieren, maag, darmen en de huid ernstig kunnen beschadigen…… Ben je meteen van dat knagende gevoel in je achterhoofd af, dat dieren voor jouw een kort leven in een hel moeten doormaken, waarna ze veelal gruwelijk worden vermoord…… En echt, vleeseten is geen verslaving, sterker nog: je kan makkelijk zonder!!

Macron (Franse president) laat ware gezicht zien op vraag over wapenleveringen aan Saoedi-Arabië

De Franse president Macron, eerder o.a. lid van de financiële maffia via een baan bij de bank Rothschild & Cie, heeft eindelijk (althans voor mij) z’n ware gezicht laten zien, hij werd ongelofelijk kwaad toen hem tijdens een show van de Franse marine werd gevraagd, of Frankrijk ook wapenorders van Saoedi-Arabië in de koelkast heeft gezet. Immers de Duitse premier Merkel heeft laten weten de net getekende order voor levering van wapens en ‘militaire hardware’ aan terreurstaat Saoedi-Arabië in de koelkast te hebben gezet, dit vanwege de moord op de Saoedische journalist Khashoggi…..

Als door een horzel gestoken reageerde Macron op deze vraag van een Reuters journalist. Kortom Macron weigerde deze vraag te beantwoorden, hoewel hij even later op een andere vraag dienaangaande stelde dat hij niet behoeft te reageren, telkens als een andere regeringsleider ‘iets’ zegt waarop hij zou moeten reageren…… E.e.a. daar de Duitse minister van economische zaken Peter Altmaier, de andere leiders van EU landen had opgeroepen hetzelfde te doen als Duitsland………

Macron heeft geprobeerd de handelsbelangen van Frankrijk met de reli-fascistische staat Saoedi-Arabië te bagatelliseren, echter zonder succes: Frankrijk heeft van 2008 tot 2017 voor meer dan 11 miljard euro aan wapens, munitie en militaire hardware (vliegend, varend en rollend militair tuig) geleverd aan Saoedi-Arabië, waarmee het land de op één na grootste wapenleverancier van S-A is, op nummer één staat natuurlijk de VS……. Ofwel: naast de VS en GB, heeft ook Frankrijk fiks bijgedragen aan de genocide die S-A ook op dit moment uitvoert op de sjiitische bevolking van Jemen…….

Over dat laatste gesproken: Durden, de schrijver van het hieronder opgenomen artikel, merkt terecht op dat de hele boel van hypocrisie aan elkaar hangt, immers op de genocide die de Saoedische coalitie o.l.v. de VS (NAVO-lidstaat) uitvoert in Jemen, wekt amper beroering bij de betrokken partijen in deze zaak

Macron? Zoals veel politici en topgraaiers uit de industrie en andere takken van sport, zoals de financiële maffia, niets anders dan een ordinaire psychopaat……..

A
“Visibly Irritated” Macron Evades Question About Halting
Saudi Weapon Sales


by Tyler
Durden

Tue,
10/23/2018 – 12:10

Afbeeldingsresultaat voor A "Visibly Irritated" Macron Evades Question About Halting Saudi Weapon Sales


Just
days after 
Germany
announced 
it
was suspending arms sales to Saudi Arabia – just weeks after inking a
$500 million weapons deal with Riyadh – while the outrage over
Khashoggi’s murder lingers, French President Emmanuel Macron on
Tuesday was less enthused about following in the footsteps of his
ideological icon, Angela Merkel, and refused to take questions about
halting arms sales to Saudi Arabia despite Germany’s calls on its
European partners to follow its example and stop arms exports to the
kingdom.

During
a Tuesday visit to a naval defense show, journalists asked Macron
whether France would follow Germany in halting weapons sales to
Riyadh after it admitted to the death of dissident journalist Jamal
Khashoggi in its consulate, to which the French president with the
plunging approval rating was clearly triggered:

“This
has nothing to do with what we’re talking about. Nothing. So I won’t
answer that question. I’m sorry but as long as I’ll be in office this
is how it will be, whether people like it or not,” 
he
responded, visibly irritated according to Reuters.

“It’s
not because one leader says something that I must react to it every
time. So I won’t answer that,” he added in a bout of insecurity,
after a journalist asked a follow-up question.

As
we reported on 
Monday,
Macron’s co-leader of Europe’s 
hypocritical progressive
movement of ideological purity, Angela Merkel, on Monday called the
killing of Khashoggi a “monstrosity” and vowed to halt all
German arms exports to Riyadh until the case is cleared up. After her
comments, Germany’s economy minister – hoping that Germany does not
lose market share as it engages in international virtue signaling –
Peter Altmaier, called on other European Union member states to
follow its example in stopping arms exports to Saudi Arabia to
increase pressure on Riyadh over the death of Khashoggi which has
caused an international outcry.

His
appeal failed to stir Macron, however.
Macron
has sought to play down the importance of trade relations with
Riyadh, saying that Saudi Arabia was not a major client of France.
Which is ironic, because from 2008-17, the Saudis were the
second-biggest purchasers of French arms, with deals totalling more
than 11 billion euros ($12.6 billion) for tanks, armoured vehicles,
munitions, artillery.

One
may ask where this progressive, liberal European echo chamber was
during the 3 years in which Saudis were bombing and murdering
innocent civilians in Yemen. One would not get an answer.

Zie ook:

Bolton (o.a. Trumps adviseur buitenlandse zaken) wil de Khashoggi tapes niet horen, hij is het arabisch niet machtig……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Khashoggi: VS prijs voor uit de wind houden van Saoedische terreurkroonprins MBS >> 450 miljard dollar

Trump geeft toe dat de VS niets te maken heeft met het beleid in andere landen >> ‘gelukkigen’ in deze: de moordenaars van Khashoggi…….

Trump weet het zeker, de top van de Saoedische dictatuur wist niet van de moord op Khashoggi….

Tony Blair weigert na de moord op Khashoggi een lucratieve deal met Saoedi-Arabië op te zeggen

Saoedi-Arabië vindt zich een baken van licht tegen het duister verspreidende Iran….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Jamal Khashoggi was geen groot criticus van de Saoedische dictatuur en bepaald geen held

Read Jamal Khashoggi’s columns for The Washington Post‘ 

‘Onderzoek’ naar moord op Khashoggi in Saoedisch consulaat te Istanbul voorafgegaan door grote schoonmaakactie……..

Khashoggi waarschijnlijk vermoord vanwege kennis over de 9/11 aanslagen

Khashoggi terecht groot in media, waar de aandacht voor Saoedische genocide op sjiieten Jemen amper wordt genoemd

Autofabrikanten weten in welke programma’s ze reclame moeten maken: zoals op Radio1 in Vroege Vogels met haar ‘milieubewuste luisteraars…’

‘Onderzoek’ naar moord op Khashoggi in Saoedisch consulaat te Istanbul voorafgegaan door grote schoonmaakactie……..

Ongelofelijk
maar waar, voorafgaand aan het onderzoek naar de moord op de
Saoedische journalist Khashoggi, vond een grote schoonmaak van dit
consulaat plaats…. Het is dat ‘t allemaal zo triest is, anders zou
je je daadwerkelijk doodlachen……

Het zogenaamde onderzoek naar de moord op Khashoggi is één
grote show om de contracten met de reli-fascistische dictatuur
Saoedi-Arabië veilig te stellen, veronderstel dat men aan de
wapencontracten met die dictatuur zou gaan tornen….. Wapens en
militaire hardware waarmee Saoedi-Arabië o.a. een genocide uitvoert in
Jemen……

De westerse smerige oplichters die zich politici durven te noemen, hebben jarenlang geroepen dat men niet
langer zal afwachten met acties als er een genocide plaatsvindt…….. Het is intussen meer dan duidelijk dat de dader in dat geval niet goed moet zijn voor vele miljarden aan
bijvoorbeeld de zojuist genoemde wapencontracten……. Zelfs economisch gewin gaat voor op een genocide….

Hoe
is het gvd mogelijk dat men terecht op de kop staat voor de moord op
een journalist, maar de ogen sluit voor een genocide in
uitvoering*?? Uiteraard valt dit niet alleen de westerse politici
aan te rekenen, maar ook de reguliere westerse (massa-) media zijn schuldig aan het
verzwijgen van die genocide, niet zo vreemd als je bedenkt dat die
media in handen zijn van steenrijke figuren en investeerders, hufters
die belang hebben bij dood en vernietiging, immers daaraan valt nog
altijd het meest te verdienen…… 

Aan
de genocide in Jemen werken verder de volgende landen mee: de VS,
Groot-Brittannië, Egypte, Marokko en de Verenigde Arabische Emiraten
(VAE), allen goede handelspartners van Nederland, waar Nederlandse
bedrijven al meerdere decennia werken voor de reli-fascistische terreurstaat Saoedi-Arabië….. Zelfs ‘ons’ koningshuis onderhoudt goede banden
met dit geteisem en dat zegt weer genoeg over dit achterlijke,
middeleeuwse koningshuis…….

Men
sprak de laatste week al over sancties tegen Saoedi-Arabië vanwege de
moord op Khashoggi, maar een genocide uitvoeren op bijna het hele volk
van Jemen is zelfs geen reden om over diezelfde sancties te spreken,
laat staan ze uit te voeren……… Vunzig smerige hypocrisie!!

Hier een artikel van Jake Johnson over dit onderwerp, let wel: zie voor de video’s in de Twitterberichten het origineel, al zie je niet meer dan de schoonmakers die met hun spullen het consulaat ingaan:

You
Couldn’t Make This Up”: A Bunch of Mops, Cleaners, and Trash Bags
Delivered to Saudi Consulate Ahead of Murder Probe

October 15, 2018 at 10:29 pm

Written
by 
Jake
Johnson

(CD— What
does it say about the credibility of an investigation when a cleaning
crew fully equipped with boxes of chemicals, mops, trash bags, and…
milk arrives at the scene of the alleged crime right before the probe
begins?

At
around the same time Saudi King Salman** insisted in a Monday morning
phone call with U.S. President Donald Trump that his regime had
nothing to do with the disappearance and alleged murder of 
Washington
Post
 journalist
Jamal Khashoggi—a denial Trump dutifully echoed to reporters while
suggesting that perhaps “
rogue
killers

were behind the gruesome crime—video cameras captured a team of
cleaners hauling several buckets of mops, two large cases of trash
bags, Dixi cleaning solution, another carton of what appears to be
bleach, and two cases of Pinar 
milk through
the front door of Saudi Arabia’s consulate in Istanbul.

The
cleaning crew was seen entering the consulate shortly before Turkish
investigators were set to arrive to carry out an “
inspection
in search of 
additional
evidence
 of
who was behind the disappearance of Khashoggi, a frequent critic of
the Saudi royal family.

If
the Saudis were concerned about the optics of a well-prepared
cleaning crew arriving on the scene of an alleged murder just moments
before the start of an investigation that is being closely watched by
the international community, they did not show it—the crew walked
in the front entrance of the consulate in 
full
view of 
Reuters and Associated
Press
 cameras
 and
journalists.

Independent
reporter Borzou Daragahi joked in a tweet that “the way to preserve
the integrity of a possible crime scene and bolster confidence in the
investigation is to bring in a bunch of cleaners through the front
door before the detectives arrive.”

Abdullah Bozkurt@abdbozkurt

Cleaning crew was brought in to consulate in Istanbul before Riyadh reportedly agreed to ‘s demand for a search of the premise where journo was las seen entering.

Borzou Daragahi 🖊
🗒


@borzou

Journalists at Saudi consulate in Istanbul spotting cleaners coming into building just before Turkish investigators are scheduled to arrive to probe Jamal Khashoggi disappearance (via APTN feed) pic.twitter.com/iAAjM0PpGu

View image on Twitter

Borzou Daragahi 🖊
🗒


@borzou

Cuz the way to preserve the integrity of a possible crime scene and bolster confidence in the investigation is to bring in a bunch of cleaners through the front door before the detectives arrive pic.twitter.com/p9oKfPCArF

You
couldn’t make his up,” added 
Al
Jazeera 
journalist
Jamal Elshayyal, who posted photos of the cleaning crew’s
pronounced arrival on Twitter.

View image on TwitterView image on Twitter

Jamal Elshayyal جمال


@JamalsNews

You couldn’t make his up!!! Literally minutes after authorities said Turkish investigators could enter the consulate – a cleaning team arrived and entered the building!!!!

Shortly after the cleaning crew entered the Saudi consulate, a team of investigators arrived in an unmarked police car to begin an inspection of the building a full 13 days after Khashoggi entered to obtain marriage documents and never reemerged.

While
Turkish officials have not officially stated what they believe
happened to Khashoggi, they have 
reportedly
told the U.S.
 that
they have video and audio that suggests the journalist was tortured
and murdered by a team of Saudis.               

In
the days following his disappearance, lawmakers from both sides of
the aisle have demanded answers from the Saudis, an immediate halt of
U.S. arms sales to the repressive monarchy, and total withdrawal of
American support for the kingdom’s vicious assault on Yemen.

I
think one of the strong things that we can do is not only stop
military sales, not only put sanctions on Saudi Arabia, but most
importantly, get out of this terrible, terrible war in Yemen led by
the Saudis,” Sen. Bernie Sanders (I-Vt.) 
told CNN on
Sunday.

The
Saudi regime, for its part, has fervently denied accusations that it
had anything to do with Khashoggi’s disappearance and 
threatened
to retaliate
 against
nations that attempt to hold the kingdom accountable.

By Jake
Johnson
 / Creative
Commons
 / Common
Dreams
 / Report
a typo

=========================================

*  Opvallend dat deze media wel aandacht hebben voor een Saoedische journalist die in het buitenland wordt vermoord, maar niet voor zijn collega’s die in Saoedi-Arabië worden vermoord, dan wel wegrotten in de cellen van de Saoedische reli-fascistische dictatuur…….

** Als label onder dit bericht: S. al-Saoed.

Zie ook:

Bolton (o.a. Trumps adviseur buitenlandse zaken) wil de Khashoggi tapes niet horen, hij is het arabisch niet machtig……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Khashoggi: VS prijs voor uit de wind houden van Saoedische terreurkroonprins MBS >> 450 miljard dollar

Trump geeft toe dat de VS niets te maken heeft met het beleid in andere landen >> ‘gelukkigen’ in deze: de moordenaars van Khashoggi…….

Trump weet het zeker, de top van de Saoedische dictatuur wist niet van de moord op Khashoggi….

Tony Blair weigert na de moord op Khashoggi een lucratieve deal met Saoedi-Arabië op te zeggen

Saoedi-Arabië vindt zich een baken van licht tegen het duister verspreidende Iran….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Macron (Franse president) laat ware gezicht zien op vraag over wapenleveringen aan Saoedi-Arabië

Trump weet het zeker, de top van de Saoedische dictatuur wist niet van de moord op Khashoggi….

Jamal Khashoggi was geen groot criticus van de Saoedische dictatuur en bepaald geen held

Khashoggi waarschijnlijk vermoord vanwege kennis over de 9/11 aanslagen

Khashoggi terecht groot in media, waar de aandacht voor Saoedische genocide op sjiieten Jemen amper wordt genoemd

Read Jamal Khashoggi’s columns for The Washington Post‘