Untitled Post

Trump vs. Kim: Noord-Korea, een land dat nooit een ander land aanviel, wordt als agressief afgeschilderd door een land dat de ene na de andere illegale oorlog start en al eens atoomwapens heeft ingezet tegen burgers >> de VS…..

Zie ook:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………

Een uur na publicatie toegevoegd (dom genoeg vergeten): de VS heeft met de Koreaanse Oorlog 20% van de Noord-Koreaanse bevolking vermoord en had uiteindelijk zelfs geen doelen meer over om te bombarderen in Noord-Korea, daar alles al was gebombardeerd……… Zie: ‘Noord-Korea verkeerd begrepen: het land wordt bedreigd door de VS, dat alleen deze eeuw al minstens 4 illegale oorlogen begon……..

Dodenherdenking: twee minuten stilte of een half uur spreken……….

Sprak met mijn zoon over de ophef rond de 2 minuten stilte op de Dam en het lawaai protest dat Rogier Meijerink daaraan voorafgaand wilde laten horen. Meijerink ziet dit volkomen terecht als protest tegen de uitsluiting tijdens de Dodenherdenking van de slachtoffers die de Nederlandse bezetter in Indonesië maakte*, zoals de nazi-Duitse bezettingsmacht een paar jaar daarvoor in Nederland veel slachtoffers heeft gemaakt (wat dan weer wel op 4 mei wordt herdacht…)…… Sterker nog: de daders van de massamoorden in Indonesië worden wel herdacht tijdens de Dodenherdenking……..

Volgens mijn zoon kan je beter spreken i.p.v. stil zijn, immers er wordt veel te weinig gesproken over het leed wat wij bijvoorbeeld heden ten dage nog aanrichten in landen waar we niets te zoeken hebben…… Daarnaast blijft het noodzakelijk te blijven spreken over WOII, waar Nederlanders tot de slachtoffers behoorden en het spreken over andere oorlogen (illegale-) waar Nederland aan mee heeft gedaan of aan meedoet, plus het spreken over de aanloop naar WOII. Dit spreken is letterlijk van levensbelang, zodat we niet nog eens mensen als vee zullen behandelen, of andere minderheden zo behandelen (waar de omgang met vluchtelingen daar al behoorlijk op begint te lijken….. Al moet ik zeggen dat men vee normaal gesproken niet laat verhongeren….)

Bovendien kan je dan ook wijzen op het gevaar dat een beweging als de PVV vormt voor de democratie, zoals de partij van Hitler, de NSDAP in aanloop tot 1933 een gevaar was voor de Duitse democratie, 1933 het jaar waarin Hitler de macht overnam…. Hoewel de joden niet het doel zijn, heeft Wilders er geen geheim van gemaakt wat hij met de Marokkanen wil doen als hij het voor het zeggen zou krijgen >> deporteren naar Noord-Afrika! (en mocht dat niet lukken, wie weet wat er dan uit zijn totaal verrotte brein opduikt als ‘oplossing voor het Marokkanen vraagstuk….’)

Twee minuten stilte per jaar en daarna spreken we niet meer over vrijheid en zaken die juist de vrijheid van een enorm aantal mensen dag in dag uit aantasten, sterker nog als je daar op wijst word je afgedaan als zeikerd en als het even tegenzit zelfs als propagandist van terreur…….

* Terwijl de Nederlandse regering ook deze naar schatting meer dan 150.000 slachtoffers destijds zag als onderdanen van Nederland! (overigens lijkt me die schatting van 150.000 slachtoffers aan de veel te lage kant, zo dacht men tot voor een paar jaar terug volkomen onterecht dat de slachting door het Nederlandse leger in Rawagede een op zichzelf staand ‘incident’ was, waar we nu weten dat dit soort bloedbaden bijna aan de orde van de dag waren……)

Zie ook:

Dodenherdenking: Van Toorenburg (CDA 2de Kamer), echt heel beangstigend dat gevangenen ‘allahu akbar’ riepen tijdens de herdenking

4 mei de Dodenherdenking en de komende EU verkiezingen

Dodenherdenking 4 mei 2018: met een smerige, hypocriete stank……….

Luister ook naar de tekst van het nummer ‘Gekkenhuis’ van Opgezwolle:

Naast dit nummer op YouTube zie je, als alles goed gaat, ook de rest van de nummers die op het album ‘Eigen Wereld’ staan, wat mijn zoon en mij betreft een geweldig album! (luister en oordeel zelf)

Britse bombardementen op Mosul hebben volgens de regering May geen slachtoffers gemaakt……

BBC World Service bracht afgelopen woensdag een bericht over de vreselijke bombardementen op m.n. West -Mosul (Irak). Bij ‘de bevrijding’ van dat stadsdeel zijn volgens de verslaggever rond de 10.000 burgerslachtoffers om het leven gekomen…… Dit aantal is veel te laag en we zullen nooit precies weten hoeveel, maar dat die de 20.000 is gepasseerd, staat als een paal boven water (het waarom zo in het vervolg).

De VS heeft eindelijk toegegeven dat er in West-Mosul veel burgerslachtoffers zijn gevallen door de bombardementen van haar luchtmacht bij ‘de bevrijding’ van dat stadsdeel, al gaat men in het Pentagon bij lange na niet uit van het eerder genoemde aantal van 10.000 slachtoffers…… In Groot-Brittannië ligt het heel anders, daar zegt de regering May dat de Britten weliswaar 1.000 bommen en raketten op West-Mosul hebben afgeworpen/afgeschoten, maar dat daarbij geen burgerslachtoffers zijn gevallen…… Het is dat ‘t allemaal zo triest is anders zou je je daadwerkelijk doodlachen……..

West-Mosul bestond voor een heel groot deel uit de oude binnenstad, dus dicht op elkaar gebouwde huizen, de terreurgroep IS dreef expres mensen de oude binnenstad in, om zo als menselijk schild te dienen….. Van die oude binnenstad is zo goed als niets meer over…..

Het Iraakse leger heeft, nadat West-Mosul was ingenomen, de resten van huizen, gebouwen en ruïnes gebulldozerd, zonder eerste de lijken van de burgerslachtoffers te bergen…… Dit is welbewust gedaan om zo bijvoorbeeld GB en de VS uit de stank van kadavers te houden, immers veronderstel dat burgers van die landen eindelijk wakker schrikken van het enorme aantal doden, vermoord met hun belastinggeld………

De schattingen van het werkelijk aantal vermoorde burgerslachtoffers ligt dan ook heel ver boven de 10.000…… En het dan gek vinden dat er nabestaanden zijn die wraak wil nemen in het westen middels terreuraanslagen…… Terrorisme gekweekt middels de immense terreur van het westen……..

Waarom gaan mensen wel de straat op om te demonstreren tegen het opnemen van vluchtelingen, maar niet tegen de oorzaak daarvan: grootschalige westerse terreur (en dat in landen waar het westen niets te zoeken heeft!!)……

Intussen heeft de illegale oorlog die de VS in 2003 tegen Irak begon (o.a. gesteund door GB en Nederland, ook militair) aan meer dan 1,5 miljoen mensen het leven gekost…….

Voor meer berichten over de strijd in Mosul, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

PS: het westen had zo’n grote bek over de bevrijding van Oost-Aleppo door het Syrische leger en Rusland, bevrijding van de sharia-terreur onder psychopathische terreurgroepen, die hier liefkozend ‘gematigde rebellen’ worden genoemd…… Terwijl Rusland en Syrië al 2 maanden voor de uiteindelijke bevrijding van Oost-Aleppo besloten te stoppen met bombardementen, om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te voorkomen. De VS en GB bleven ondanks herhaalde oproepen van de VN tot het eind doorgaan met de bombardementen op West-Mosul, iets wat de reguliere westerse media voor het overgrote deel niet hebben gemeld, laat staan dat men daar verontwaardigd over was…………. Hypocrisie ten top!!

Keppeltjes hysterie in Duitsland…….

Nadat in Berlijn een student met een keppeltje op het hoofd werd aangevallen, is de hysterie compleet in Duitsland. De berichtgeving, ook in Nederland, n.a.v. van dit voorval is minstens gekleurd zo meldt men keer op keer, dat deze student zijn keppeltje buiten opzette, om te zien wat de reactie zou zijn…….

Met het vorige suggereert men in de reguliere media dat er geen joden zijn die buiten lopen met een keppeltje op het hoofd, echter dat is ver naast de waarheid: in de grote steden (ook in Nederland) doen de ‘wat fanatiekere’ joden dit al jaar en dag. De echte fundamentalistische joodse gelovigen zijn al helemaal herkenbaar op straat (voor een groot deel joden die tegen de Israëlische bezetting van Palestijnse gebieden zijn en één groep verwerpt zelfs de staat Israël).

Nee. één student met een keppeltje op wordt aangevallen en de rapen zijn in praktisch heel Duitsland gaar.

Afgelopen zondag op WDR 5 meldde een (joodse) inbeller, dat keppeltjes normaal gesproken alleen in de synagoge en thuis worden gedragen, Deze vrouw vertelde dat sinds joodse kolonisten, die in feite illegaal Palestijnse grond bezetten, al langer dagelijks keppeltjes zijn gaan dragen, deze gewoonte naderhand werd overgenomen door de fanatieke zionisten, ook buiten Israël………

Kortom het dragen van keppeltjes in het openbaar is een politieke boodschap aan allen die kritiek uitoefenen op de fascistische apartheidsstaat Israël en de enorme oorlogsmisdaden die dit bewind keer op keer begaat……. Het voorgaande zet deze hele zaak zacht gezegd in een ander daglicht…….

In Duitsland afgelopen weekeinde een aantal demonstraties waarbij de manlijke deelnemers voor het overgrote deel keppeltjes op het hoofd hadden……. Duitsland, waar in het recente verleden aanvallen op herkenbare moslims in het openbaar nog amper een wenkbrauw deed fronsen………

Sinds 2016 is de helft van het Groot Barrièrerif afgestorven……..

De
koptekst klopt niet helemaal mensen, immers voor 2016 was de grote sterfte
van het koraal in het Groot Barrièrerif al aan de gang, neemt niet weg dat nu in 2018 de helft van
het koraal is verbleekt en daarmee tevens dood is…..

Dit
is alweer ‘een geweldige prestatie’ van de grootste parasiet die de
aarde in haar lange bestaan heeft gezien >> de mens…… Deze afsterving is het gevolg van de klimaatverandering, veroorzaakt door de mens en voor de ontkenners
van deze conclusie: ook volgens studies van Shell en Exxon, die dit
al een paar decennia geleden wisten…… Exxon wist dit zelfs al in de 70er jaren
(na dit te hebben onderzocht, hebben deze zwaar misdadige oliemaatschappijen
dit nog een paar decennia lang ontkend middels door de oliemaatschappijen betaalde foute
wetenschappers….)…..

Jammer
dat in het artikel van het Care2 team hieronder niet wordt gemeld dat
Australië een enorm stuk van het Groot Barrièrerif heeft gesloopt t.b.v. een vaargeul voor de grootste kolenhaven ter wereld, waarmee men als ik het goed
heb, nog bezig is deze te voltooien…….. Zo’n haven geeft ook een
enorme vervuiling met kolengruis dat deels in zee verdwijnt en dat in het
gebied van het Groot Barrièrerif, ook dit zal zorgen voor het nog
verder afsterven van het nu nog grootste bekende koraalrif ter
wereld……. Met deze haven kan Australië de steenkool makkelijker exporteren, steenkool dat door Australië en de VS tegen afbraakprijzen op de wereldmarkt wordt gedumpt en waarmee de klimaatverandering, o.a. reden voor koraalsterfte, verder wordt aangejaagd………. Zelfs Nederland heeft de gascentrales uitgezet, om ‘lekker goedkoop’ steenkool te kunnen verbranden (met een extra subsidie van 3,5 miljard euro…..) en dan maar ouwehoeren over de klimaatverandering plus lamme klimaat- en energieakkoorden……..

Het voorgaande schoot door m’n hoofd (dit bericht zat al een paar dagen in de berg concepten) toen ik vanmorgen in het BBC World Service nieuws het volgende hoorde: Australië heeft miljoenen uitgetrokken om het Groot Barrièrerif te herstellen…… (iets dat onmogelijk is, hooguit kan men proberen koraaldieren uit te zetten, die warmere temperaturen aankunnen en dat zijn maar een paar soorten van deze diertjes, te vrezen valt dan ook dat men middels genetische manipulatie deze koraaldieren zal aanpassen……) Dit terwijl diezelfde waardeloze regering, tegen protesten van o.a. veel wetenschappers in, (zoals gezegd) besloot een grote vaargeul door het rif te graven, dit voor de hiervoor aangehaalde enorme kolenhaven……. 

Eerst het rif verrampeneren en dat nog voor vele komende jaren, dit vanwege het verbranden van steenkool en daarmee het verder aanjagen van de klimaatverandering, om vervolgens de handen in onschuld, ofwel in miljoenen Australische dollars te wassen…… Walgelijk!! (en een aanklacht bij het Internationaal Strafhof ofwel ICC meer dan waard!)

Half
of the Great Barrier Reef Has Died Since 2016

Scientists
have known that Australia’s iconic 
Great
Barrier Reef
 is
in trouble, but they are just starting to realize the 
extent of
the damage that’s been brought on by climate change.

The
reef is one of the largest living structures on earth, stretching
1,400 miles, but despite being so massive it can be seen from space,
it’s still incredibly fragile. Scientists who have been studying
the reef have been raising concerns about its future, but now a new
study has shed even more light on the 
damage that’s
been brought about by climate change.

IMG_PA040021_preview

A
researcher assesses minor damage at Day Reef on the Great Barrier
Reef following the March 2016 mass coral bleaching event. Credit:
Gergerly Torda/ARC Centre of Excellence for Coral Reef Studies.

Scientists
studied satellite maps and examined individual species of 
coral,
and found the reef has been forever altered. The changes they
documented are the result of a massive 
coral
bleaching
 event,
brought on by higher ocean temperatures.

According
to their work, which was just published in the journal 
Nature,
an extreme heat wave in 2016 caused a catastrophic die-off that
killed more than half of the corals in the northern third of the
reef, but that wasn’t even the extent of the damage. They also
found that 30 percent of the coral across the entire reef had been
lost.

IMG_P30700146_preview

The
different color morphs of Acropora millepora, each exhibiting a
bleaching response during mass coral bleaching event. Credit: Gergely
Torda/ARC Centre of Excellence for Coral Reef Studies.

Coral
has a symbiotic relationship with tiny algae, known as zooxanthellae,
that provide it with food and give it its color. When coral is
stressed because of high ocean temperatures, or other causes
like pollution and acidification, it expels the algae
living in its tissues, which exposes its white skeleton, leaving
corals to starve.

IMG_P3080383_preview

A
severely bleached branching coral among the minimally bleached
boulder coral. Credit: Gergely Torda/ARC Centre of Excellence for
Coral Reef Studies.

Corals
may recover over time if stressors are reduced, but if they continue
the 
coral will
die.

Unfortunately,
a second marine heat wave hit in 2017, causing another damaging
bleaching event that led to the death of another 20 percent of
corals.

In
all, about half of the corals in the reef have been wiped out in just
two years. Some of the 
corals didn’t
even live long enough to starve, they just died almost immediately
from heat stress.

IMG_P2143110_preview

There
are variations in the appearance of severely bleached corals. Here,
the coral displays pink fluorescing tissue signaling heat stress.
Credit: Gergerly Torda/ARC Centre of Excellence for Coral Reef
Studies.

Even
if some corals recover, it will take years and the ecosystem won’t
resemble what it once was. If there’s any good news here, it’s
that some species are a bit tougher than others, and have survived in
the damaged areas affected by heat, but scientists believe the reef
has been forever altered.

IMG_3265_Hoogenboom_preview

There
are ‘winners’ and ‘losers’ among corals as they respond to
the accumulating impacts of climate change. Credit: Mia
Hoogenboom/ARC Centre of Excellence for Coral Reef Studies.

The
coral die-off has caused radical changes in the mix of coral species
on hundreds of individual reefs, where mature and diverse reef
communities are being transformed into more degraded systems, with
just a few tough species remaining,” 
said the
study’s co-author Professor Andrew Baird, of the Australian
Research Council Centre of Excellence for Coral Reef Studies (Coral
CoE) at James Cook University in Queensland.

Losing
coral
reef ecosystem
 like
the Great Barrier Reef wouldn’t just be a tragedy in and of itself,
it would be devastating blow to biodiversity. The reef provides a
home for thousands of species, and it draws millions of people every
year who want the opportunity to experience it in person.

Sadly,
bleaching events are becoming more common, putting the Great Barrier
Reef, and other 
reefecosystems,
at risk. While the Great Barrier Reef may be different in the future,
scientists believe there’s still time to save what’s left with
quick action on our part to limit carbon emissions.


Photo
credit: 
ARC
Center of Excellence for Coral Reef Studies

Saoedi-Arabië pakt een enorm aantal mensen op…….

De Pakistan Daily meldde een paar dagen geleden dat de reli-fascistische dictatuur Saoedi-Arabië in een paar dagen tijd, om precies te zijn tussen 18 en 22 april, 994.000 mensen heeft opgepakt….. Lijkt me stug en kon daar dan ook gisteren geen bevestiging voor vinden.

Wel is duidelijk dat Saoedi-Arabië een groot aantal mensen heeft opgepakt, zo werden er bij controles in het land maar liefst 14.467 mensen opgepakt…… Deze mensen werden opgepakt wegens ‘illegale arbeid’, illegaal het land binnenkomen en voor ‘terroristische plannenmakerij……’

Te vrezen valt dat Saoedi-Arabië een groot aantal in het land wonende sjiieten heeft opgepakt, de Saoedische overheid voert al jaren een waar terreurbewind tegen deze mensen*, van wie velen zijn vermoord door Saoedische troepen en van wie er ‘uiteraard’ al een groot aantal zijn vastgezet……..

En weer geeft het westen niet thuis, wat betreft de Nederlandse regering en dan m.n VVD hufter Blok: ook deze is doodstil, tja de goede economische banden gaan nu eenmaal voor op: -de etnische zuivering van sjiieten in Saoedi-Arabië, -de massa-arrestaties in dat land en -de genocide die S-A uitvoert op de sjiieten in buurland Jemen………. (om nog maar te zwijgen over het grote aantal mensenrechtenschendingen in S-A en zaken als openbare executies…..)

GGGVD!!!

* Zie: ‘Saoedi-Arabië moordt eigen sjiitische burgers uit….. Tijd voor een handelsdelegatie met Koenders, Rutte en W.A.!!‘ en: ‘Koenders nog steeds stil: Saoedi-Arabië bezig met etnische zuivering op eigen bodem en nog steeds levert het westen wapens aan terreurstaat S-A…..

Zie ook: ‘Saoedi-Arabië probeert tevergeefs de executie van 14 demonstranten te verdedigen, een zaak waar we Koenders alweer niet over horen……

       en: ‘Saoedi-Arabië moordt eigen sjiitische burgers uit….. Tijd voor een handelsdelegatie met Koenders, Rutte en W.A.!!

        en: ‘Congres VS geeft akkoord voor verdere steun aan de Saoedische genocide in Jemen……

        en: ‘VS vecht in Jemen, Pentagon loog weer eens >> Congres eindelijk ‘wakker’

        en: ‘Saoedi-Arabië vermoordde minstens 20 bruiloftsgangers in Jemen

        en: ‘Agressie vanwege een vermeende gifgasaanval op Douma, terwijl de tienduizenden kinderen die in Jemen worden vermoord middels een genocide blijkbaar niet meetellen……

        en: ‘Saoedi-Arabië dreigt Iran aan te vallen voor vanuit Jemen afgevuurde ‘raketten’ op Saoedische ‘doelen……….’

        en:  ‘VS doet planning van de Saoedische genocide in Jemen…..

Nederland voorzitter VN Veiligheidsraad, maar heeft tegelijkertijd geen commentaar op Israëlische moorden op ongewapende demonstranten………

Nederland mocht vorige maand voorzitter van de VN Veiligheidsraad spelen, dit was ook het geval ten tijde van de Israëlische terreur vorige week vrijdag tegen terechte Palestijnse protesten aan de grens met de Gazastrook, de Israëlische openluchtgevangenis……. Israëlische terreur waarbij men zelfs vreedzame demonstranten in de rug schoot…….*

Hoe is het mogelijk dat Nederland deze terreur niet minstens zelf heeft veroordeeld?? (een veroordeling door de VN Veiligheidsraad zit er niet in, daar de VS haar veto gebruikt……)

Nederland kan wel een grote bek opzetten over het optreden van bijvoorbeeld de Russische politie tegen demonstranten, terwijl die niet met scherp schieten op demonstranten……..

Nee, Nederland maakt zich druk om de BDS beweging en alle anderen die wel volkomen terechte kritiek hebben op de fascistische apartheidsstaat Israël, waarbij men dezen volkomen ten onrechte van antisemitisme beschuldigt……… Zie wat dat betreft: ‘Jeremy Corbin wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

Wat een smerige en laffe hypocrisie!!

* Zie: ‘Israël vermoordde minstens 16 ongewapende demonstranten tijdens grootschalig protest‘ (intussen zou het aantal doden zijn opgelopen tot 18 [vermoorde Palestijnen]…..)

Zie ook: ‘Israël erkent een terreurstaat te zijn: in 2007 bombardeerde Israël een in aanbouw zijnde kerncentrale in Syrië en geeft het eindelijk toe…….

Zie ook: ‘Gazastrook 2018 – Sharpeville 1960 >> terreur tegen vreedzame demonstranten

        en: ‘Schieten op ongewapende vreedzame demonstranten volgens Israël uit zelfverdediging……..‘)

        en: ‘Israël gebruikt nieuw chemisch wapen tegen Palestijnse demonstranten in de Gazastrook‘ (Wel aandacht voor ‘Syrische gifgasaanval’ in Douma, maar als Israël daadwerkelijk dit wapen inzet, blijft het doodstil….Israël, samen met Egypte, de twee landen die nog steeds chemische wapens ontwikkelen, produceren, opslaan en…. exporteren!! Wellicht leveren deze landen ook aan de terreurgroepen, ofwel de ‘gematigde rebellen’ in Syrië, die met instemming van het westen over voorraden gifgas beschikken…… Zowel Israël als Egypte staan achter de psychopathische terreurgroepen in Syrië, groepen die, zoals gezegd, in het westen ‘gematigde rebellen’ worden genoemd…..)

      en: ‘Netanyahu misbruikt geheel hypocriet de Holocaust voor oorlogshitserij tegen Syrië en Iran……..

      en: ‘Palestijnen en groot deel wereld rouwen om tweede door Israëliërs vermoorde journalist……….

       en: ‘At Least 525 Palestinians Wounded by Israeli Troops on Gaza Border

       en: ‘Israëlische advocaat benoemd tot voorzitter van het Mensenrechtencomité van de VN…….

       en: ‘Gaza Freedom Flotilla tegen de blokkade van de Gazastrook, met een overlevende van de USS Liberty

       en: ‘Israël verbiedt nu zelfs Palestijnen uit de Gazastrook het land te verlaten als zij een medische behandeling nodig hebben……

Turkije bombardeert ziekenhuis in Afrin, waar blijft de westerse verontwaardiging zoals die over de bevrijding van Oost-Ghouta?

Turkije heeft afgelopen vrijdag een ziekenhuis in Afrin aangevallen, zo meldden meerdere bronnen. Je had waarschijnlijk al begrepen dat Turkije gewoon ontkent dat iets dergelijks is gebeurd, zoals dit land ook cijfers van het aantal slachtoffers niet wil bevestigen, beter gezegd zelfs zegt tot nu toe geen burgerdoden te hebben gemaakt tijdens de moorddadige, illegale inval in Syrië…….

Hoorde dit bericht o.a. afgelopen vrijdagmiddag op WDR 5, waar de presentator stelde dat e.e.a niet te controleren is, daar volgens haar geen gevluchte Koerd dit kon bevestigen…… Niet zo vreemd als je ziet dat dit bombardement net was gebeurd en vluchtelingen veelal minstens een dag nodig hebben om veilig gebied te bereiken……

De YPG, de Koerdische strijdgroep (ter bescherming van de bevolking) waartegen Turkije vecht staat niet bekend om het verspreiden van leugens, terwijl Turkije niet anders doet. Neem de reden voor de inval in Syrië, deze zou gedaan zijn om ‘terreurgroep’ YPG te bestrijden, aldus de reli-fascistische dictatuur Turkije…. Echter de YPG heeft tot nu toe niet één aanslag gepleegd in Turkije!!

Bovendien is Turkije illegaal een ander, soeverein land binnengevallen, een enorme oorlogsmisdaad en toch doet men net of Turkije een land is dat terecht een ander land aanvalt en het daar op grote schaal vermoorden van burgers de normaalste zaak van de wereld is……. Nogmaals dit is een enorme oorlogsmisdaad en in feite grootschalige terreur!!

Vergelijk dat eens met westerse hysterische berichtgeving (herhaald door het grootste deel van de westerse politici, ‘deskundigen en opiniemakers’) over Oost-Ghouta, waar het Syrische leger terecht probeert dit stadsdeel schoon te vegen van psychopathische moordenaars, verkrachters en martelbeulen, geteisem dat men hier liefkozen ‘gematigde rebellen’ durft te noemen………

Waar is de verontwaardiging over de Turkse agressie? De YPG laat graag westerse journalisten toe, maar helaas die hebben daar voor het overgrote deel geen zin in……

Ach ja, het gaat om Turkije een NAVO bondgenoot, die willen ‘we’ vooral niet voor de benen schoppen, zeker niet voor ‘een futiliteit’ als vermoorde Koerden, die in de EU (na Turkse druk) veelal worden aangeduid als ‘terroristen……’

Zie ook:

New York Post geeft 5 jaar te laat toe: IS werd en wordt gesteund door Turkije

Turkije valt weer illegaal Syrisch gebied binnen: NAVO-lidstaten stil……

Turkije klaar voor nieuwe inval in Noordoost-Syrië

VS keurt raketleveringen van Turkije aan terreurgroep in Syrië goed

Erdogans vrouw krijgt mensenrechtenprijs WHF voor ‘opvang’ vluchtelingen……

Koerdische gevangenen in Turkse gevangenissen massaal in hongerstaking

Erdogan stelt militaire operatie uit op verzoek van Trump >> Turkse inval op Syrisch-Koerdisch gebied aanstaande

Idlib: akkoord Turkije – Rusland leidt tot grote aanval op Syrië…..

Turkse verkiezingen: Stoltenberg (roverhoofdman NAVO) feliciteert Erdogan met zijn verkiezing tot dictator

Turkse geheime dienst ontvoert etnische Turken in het buitenland……..

Turkse illegale inval Syrië gaat gepaard met etnische zuivering…….

Poetin verwacht aanval op Rusland en geeft alvast de reactie van Rusland daarop weer: de wereld zal vernietigd worden……

In een 2
uur durende documentaire die in Rusland werd uitgezonden, heeft Putin
gezegd dat Rusland de wereld zal vernietigen als Rusland wordt
aangevallen met kernwapens……

De
reactie in Washington laat zich raden, men ziet dit als bewijs voor ‘de ongebreidelde agressie’ van Rusland……. Sterker nog: de persvoorlichter van
het Witte Huis, Sara Huckabee Sanders, stelt dat Rusland de laatste 10
jaar ‘destabiliserende wapens’ heeft ontwikkeld en daarmee verdragen
heeft geschonden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Let wel, Sanders is een vertegenwoordiger van ‘een land’ dat een ‘raketschild’ heeft geplaatst aan de grens met Rusland, een raketschild waarvan de raketten in een mum van tijd kunnen worden veranderd in aanvalsraketten met kernkoppen…… Door VS invloed in de NAVO, is deze uiterst agressieve organisatie nu opgeschoven tot de grenzen van Rusland, volledig in tegengesteld aan de gesloten verdragen met voormalig Sovjet president Gorbatsjov……. Dezelfde VS die Rusland en China heeft omsingeld met een groot aantal militaire bases…… Dit nog naast de grootschalige terreur die de VS in het Midden-Oosten uitoefent…… 

Vergeet niet dat de VS alleen deze eeuw al verantwoordelijk is voor meer dan 2 miljoen moorden: -in door de VS begonnen illegale oorlogen, – in door de VS georganiseerde opstanden (CIA), -in door de VS geregisseerde staatsgrepen (CIA), -geheime militaire acties (o.l.v. de CIA) en -bij een enorm aantal standrechtelijke executies middels drones, executies van verdachten, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens verdacht was!! 

Kortom  de VS
doet niet anders dan de wereld destabiliseren, heeft zich voorts in feite
nooit aan verdragen over wapenbeheersing gehouden en is zelf al meer
dan een decennia bezig met de ontwikkeling van nieuwe wapens en
kernwapens, waar bij die kernwapens opgemerkt moet worden dat de VS nu
beschikt over kernwapens, die het tijdens een oorlog kan en wil
gebruiken op ‘het slagveld………’ 

Putin
zegt dat hij zal ingrijpen na een aanval met kernwapens op Rusland,
terwijl de VS en Groot-Brittannië hebben aangegeven een eerste
aanval met kernwapens niet uit te sluiten, dus niet nadat ze zelf
zijn aangevallen zoals Putin over Rusland stelt…….. Over destabilisatie gesproken……

Putin
Will Destroy the World With Nuclear Weapons If Russia Is Bombed First

March
12, 2018 at 4:43 pm

Written
by 
Darius
Shahtahmasebi

(ANTIMEDIA Op-ed)  Russian
President Vladimir Putin has
 allegedly
said
 he
will destroy the world with nuclear weapons, but only if Russia is
hit with a nuclear strike first.

In
a two-hour video 
documentary released
in Russia, Putin reportedly warned he would give the order to launch
Russia’s nuclear weapons if Russia was attacked with nuclear
strikes first.

This
is called reciprocal strike. If there is this decision to destroy
Russia then we have a legal right to respond,”
 Putin
told the host of World Order 2018, as quoted by Yahoo
News
.

This
would be a global catastrophe for humanity but I, as a citizen of
Russia and the head of the Russian state would like to ask you this –
what do we need a world for if there is no Russia in it?”
 he
also added, possibly the most chilling statement of his entire
political career.

Putin
also 
allegedly
admitted
 to
giving the order for a civilian plane to be downed in 2014.

In
January of this year, a
 leaked
draft
 of
the Pentagon’s Nuclear Posture Review (NPR) revealed that the U.S.
was aware of Russia’s development of an underwater nuclear drone
capable of carrying a 100 megaton nuclear warhead.

Just
weeks ago, Putin’s
 annual
state of the nation
 speech
involved the topic of Russia’s nuclear weapons. The Russian
president wanted the world to take note of Russia’s nuclear-powered
cruise missiles that can reach the American mainland, as well as its
sophisticated nukes that can evade missile defense systems.

Not
only that, but Putin also showed a
 video of
nuclear missiles striking Florida.

No
one was listening,”
 the
Russian President
 warned. “Now
you will listen.”

All
[that] you wanted to impede with your policies already happened,”
 he
also added. “You
have failed to contain Russia.”

Unsurprisingly,
Putin’s American counterparts did not receive his comments well.

President
Putin has confirmed what the United States government has known all
along, which Russia has denied — Russia has been developing
destabilizing weapon systems for over a decade, in direct violations
of its treaty obligations,”
 White
House Press Secretary Sarah Huckabee Sanders said at the time.

Unfortunately,
Washington’s simplistic approach to this dilemma continues to
ignore its own 
nuclear
weapons advancements
,
as well as the role it has directly played in pushing the Russian
President to responding with such tough rhetoric, including the zero
media attention paid to the years spent years trying to
 contain
Russia within a host of NATO allies
.
Washington’s foreign policy has essentially put an extensive base
of
 American
troops and missiles alongside Russia’s border
 despite
countless 
assurances at
the end of the Cold War that NATO would expand into eastern Europe
not “one inch.”

The
media has also chosen to ignore Putin’s incessant warnings over the
years, particularly the part that involved noting that the U.S. was
heading down a dangerous road with its Cold War-style anti-Russian
policies and that Russia was preparing a response of its own.

Today
Russia has reached significant achievements in this field. We have
modernized our missile systems and successfully developed new
generations. Not to mention missile defense systems…”
 Putin stated
nearly two years ago
.

We
must provide security not only for ourselves. It’s important to
provide strategic balance in the world, which guarantees peace on the
planet.”

For
those of us who have been documenting these developments, the
warnings have always been out in the open. For the anti-Russian
corporate media and status quo-enforcing politicians, Putin is a
madman who wants to blow up the entire world — even while the U.S.
and its NATO allies 
continue
a dangerous
 policy
of their own that could lead to Russia feeling far too threatened for
comfort.

Read
more by 
Darius
Shahtahmasebi
:

Op-ed
Creative
Commons
 / Anti-Media / Report
a typo

========================

Zie ook: ‘Rusland zegt superieure kernwapens te hebben, nu komen de ‘deskundigen’ wel met de waarheid over het Russisch defensie budget…….

In de kop schrijf ik Putin met ‘oe’, dit vanwege de schrijfwijze die men in Nederland hanteert, heb nooit begrepen waarom men zijn naam zo schrijft, alsof de Nederlander het niet begrijpt als je Putin gewoon schrijft met een ‘u’, zoals dit internationaal gebeurt, je dit uitspreekt als Poetin. (alsof we imbecielen zijn… hoewel..?)