Oost-Ghouta: MSM leugens ofwel het zoveelste geval van ‘fake news’ lekt weg uit uit de massamedia

Afgelopen
donderdag op Stan van Houcke het bericht over een foto uit
Oost-Ghouta, die door de reguliere (massa-) media veelvuldig wordt
gebracht. Deze foto werd echter in Mosul, dus in Irak en niet in het Syrische Oost-Ghouta genomen…… Mosul, de door de VS platgebombardeerde stad, waar nog steeds het totale aantal slachtoffers niet bekend is,
daar het Iraakse leger na ‘de bevrijding’ de puinhopen bulldozerde
zonder eerst het grote aantal door de VS vermoordde burgerslachtoffers te
bergen…… M.a.w. het totale aantal doden zal waarschijnlijk nooit kunnen worden geteld…….

Een
oproep van de VN aan de VS te stoppen met de bombardementen op West-Mosul, mocht destijds
niet baten, de VS ging ‘gewoon’ door met bombarderen tot het einde. De
situatie in West-Mosul was vele malen ernstiger dan nu in Oost-Ghouta en
toch besteedden de massamedia daar vorig jaar weinig of geen aandacht aan en van
verontwaardiging, zoals nu inzake Oost-Ghouta, was al helemaal geen sprake……

Trouwens over de terreur die de mensen in Oost-Ghouta moeten ondergaan, terreur van de zogenaamde gematigde rebellen, wordt al helemaal niet geschreven, hetzelfde geldt voor de beschietingen vanuit dat stadsdeel op andere wijken en op Damascus…..

Zo
worden we dag in dag uit belazerd door de reguliere media, die het
gore lef hebben om met een grote bek te spreken over ‘fake news’, dat
NB vooral door henzelf wordt gebracht……

Om schijtziek van te worden, gadver!

MSM
Propaganda

The
so-called activist on Twitter and FB, also some of the regular MSM
are still showing this picture. Agian as I wrote before the picture
is not in GHOUTA it is MOSUL, were the US forces and her allies the
so-called coalition, bombed the hell out of the civilians, they are
still lying under the rubbles and the western world doesn’t care, the
hype is over!   

           Image may contain: 2 people, fire and text

          Image may contain: 2 people, text

Zie ook: ‘Syrische nonnen spreken zich uit tegen de oorlogspropaganda van westerse mogendheden en de reguliere westerse (massa-) media

        en:  ‘Syrië: Vlaamse pater roept op niet langer de westerse anti-Syrië propaganda te geloven!

        en: ‘Oost-Ghouta, wat je niet wordt verteld

        en: ‘BBC World Service en BNR met ‘fake news’ over Ghouta……..

        en: ‘Syrië: nieuwe gifgasaanval als ‘false flag’ operatie tegen Syrisch bewind in voorbereiding……..

        en: ‘Assad heeft geen gifgas gebruikt tegen de Syrische bevolking!

        en: ‘Ghouta: een gifgas false flag en VS chef Guterres eist staakt het vuren van pro-Syrische strijdgroepen op Oost-Ghouta……

        en: ‘VS geeft toe dat er geen bewijs is voor het gebruik van gifgas ‘door Assad’, ofwel: alweer ‘fake news’ van de massamedia doorgeprikt!

        en: ‘‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….

        en: ‘Fake News’ hysterie willens en wetens gelanceerd om sociale media tot zwijgen te brengen, Rusland te demoniseren en daarmee de waarheid te verbergen……..

         en: ‘Van Kappen (VVD) noemt ‘stapelaanwijzingen’ het bewijs en is blij met raketaanval VS op Syrische basis,  een aanval zonder enig echt bewijs voor Syrische schuld…….

         en: ‘Sico van der Meer (‘deskundige’ Clingendael) weet niet, dat Israël en Egypte grote hoeveelheden gifgas maken en op voorraad hebben……….

         en: ‘Koenders en SOHR melden gifgasaanval, reguliere media als NOS nemen bericht van SOHR (propaganda en ‘fake news’ orgaan) over

         en: ‘Rutte: raketaanval VS tegen Syrische basis was begrijpelijk en proportioneel, ook al is er geen bewijs voor Syrische schuld……..

         en: ‘Haley (VS ambassadeur bij VN) herhaalde in VN, voorafgaand aan raketaanval, het smerige spel van Powell in 2002, aanleiding tot illegale oorlog tegen Irak…….‘  

        en: ‘Koenders (PvdA BuZa): Assad is schuldig aan gifgasaanval en is een ‘criminele recidivist……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Sophie in ‘t Veld (D66): het afschieten door de VS van raketten op een Syrische basis ‘was even nodig………..’

        en: ‘Al Jazeera filmde een onderdeel van de ‘gifgasshow’ in Kahn Sheikhoun………..

        en: ‘VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….

        en: ‘Massamedia VS vergeven van CIA ‘veteranen’, alsof die media nog niet genoeg ‘fake news’ ofwel leugens brengen……..

        en: ‘Russiagate, of: hoe de media u belazeren met verhalen over Russische bemoeienis met de VS presidentsverkiezingen……..‘ 

       en: ‘Fake News van CNN: ‘American Sniper gedood in Syrie….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘BBC publieksmanipulatie via het nieuws: Rusland steunt de slechteriken……‘ (met daaronder meerdere links naar BBC propaganda berichten, dan wel berichten over die propaganda)

       en: ‘FBI, de spin in het Russiagate web……..

       en: ‘Trump administratie manipuleert de bevolking middels ‘fake news’ richting oorlog met Iran……………..

       en: ‘Ollongren (D66 minister) schiet een levensgrote bok met fake news show‘ (programma: ‘Nieuws of Nonsens’)

De Kanter (longarts) ontkent dat georganiseerde misdaad profiteert van elke verhoging tabaksaccijns….

Gistermorgen was Wanda de Kanter, longarts van het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis, te horen op BNR (na 8.00 u.). Ze maakte zich kwaad over het feit dat de tabakslobby nog steeds toegang heeft tot hoge ambtenaren…….. ha! ha! ha! ha! ha! Mevrouw de Kanter, het is nog veel erger dan u denkt, gegarandeerd dat er tussen de politici op het Binnenhof figuren zitten die lobbyen voor deze industrie die jaren geleden al 12 miljard per jaar omzette in Nederland……..

Dit bedrag van 12 miljard moet nu al aardig wat hoger liggen door alle onbeschofte prijsverhogingen, die vooral de arme nicotine verslaafden in Nederland treffen. Mensen die toch al geen rooskleurig leven leiden (lijden zou meer op z’n plaats zijn…) en daar ook geen uitzicht op hebben, me dunkt de reden die elke motivatie om te stoppen met roken voortijdig doet stranden…….

CDA leeghoofd Hillen was zelfs tijdens zijn ministerschap nog lobbyist voor de tabaksindustrie……

En mevrouw de Kanter wat vindt u van de lobbyisten van de suikermaffia, ook zij hebben toegang tot ambtenaren en politici. Suiker zorgt niet alleen voor diabetes, obesitas en hartklachten, maar veroorzaakt ook nog eens kanker! Terwijl de prijs van tabak steeds hoger is geworden, is de prijs van suiker sinds 2000 alleen maar gedaald……..

Dan is er nog de enorme vleeslobby, lobbyisten die voor de doodsindustrie werken, die men aanduidt als de vleessector, of de vleesindustrie (en nog wat eufemistische aanduidingen), voor deze lobbyisten staat de deur van CU minister Schouten wijd open, zoals dat ook het geval was bij haar voorgangers…….. Schouten schijnt een boerendochter te zijn, m.a.w. ook daar zit een lobbyist op de post van minister!! Niet alleen ondergaan de dieren een vreselijk lot in de intensieve martelveehouderij, maar ook geeft vleeseten nog eens kans op een aantal fikse aandoeningen, waaronder kanker…. (Voorts is vleeseten slecht voor het hart, de lever, de nieren, de huid en het maag-darmkanaal (waar in de laatst genoemde m.n. kanker kan ontstaan door vleeseten…..)

Waarom staan er geen levensgrote teksten op auto’s met plofmotor, waarin wordt gewaarschuwd voor de gevaren van autorijden??? Vergeleken met autorijden is ‘meeroken’ nog kinderspel!!

Verder is er nog alcohol: dagelijks sterven er in Nederland 12 mensen aan de gevolgen van langdurig alcohol gebruik….. Ook alcohol is sterk kankerverwekkend!

Voor al deze zaken mag zelfs reclame gemaakt worden, niet één keer heb ik mevrouw de Kanter of haar collega Dekker daarover gehoord in de media……..

Over reclame gesproken: ook voor auto’s mag reclame gemaakt worden, terwijl alleen al door de uitlaatgassen jaarlijks rond de 18.000 mensen* vroegtijdig overlijden, dit na een akelig ziekbed….. Waar waren mevrouw de Kanter en haar collega Pauline Dekker toen hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen, in afbraakkabinet Rutte 2, de maximumsnelheid verhoogde, niet alleen op 120 km. wegen, maar ook op de 80- kilometerzones van snelwegen door of langs woonwijken……. (moet je nagaan: jaarlijks loopt een groot aantal kinderen long- en/of luchtwegklachten op door diezelfde auto-uitstoot……) Vergeet daarnaast niet dat de luchtkwaliteit in Nederland tot de slechtste in de EU behoort……..

Het meest belachelijke dat de Kanter durfde te zeggen was wel dat volgens haar het argument onzin is dat de georganiseerde misdaad profiteert van prijsverhogingen op tabak, terwijl het zeker is dat met prijsverhogingen de tabakssmokkel steeds lucratiever wordt (één en één is nog steeds twee..)…… In Australië, het voorbeeld voor de Kanter en Dekker wat betreft het onbetaalbaar maken van roken, gebruiken meer mensen ‘illegale tabak’ dan de tabak die met accijns wordt belast…… Met het pleiten voor prijsverhogingen op tabak, zou je kunnen stellen dat de Kanter lobbyt voor de georganiseerde misdaad……

Het enorme aantal zeecontainers dat dagelijks ons land binnenkomt is niet te controleren, het is dan ook nog maar zelden dat je hoort van een geluksvangst in de Amsterdamse of Rotterdamse havens, waarbij enorme aantallen illegale sigaretten werden gevonden. Zo’n 20 jaar geleden was dit jaarlijks minstens eenmaal het geval…….. Nu is men vooral afhankelijk van tips uit ‘de onderwereld’, waarbij zo’n tip wordt gegeven, om elders een enorme hoeveelheid door de douane te loodsen, dezelfde tactiek die bij cocaïne smokkel wordt gebruikt…….

Zoals al vaker gesteld op deze plek: als je al in de penarie zit, ben je niet geneigd te stoppen met roken, als je dan maar weinig geld hebt is de stap naar aankoop van illegale sigaretten zo gezet…..

Waarom mevrouw de Kanter, pleit u niet voor het verbieden van de extra verslavende stoffen die de tabaksindustrie toevoegt aan de tabak, zodat stoppen nog moeilijker is dan ooit tevoren…….. Waarom pleit u niet voor lessen over verslavingen in het onderwijs? Wat is er op tegen om 12 jarigen al duidelijk te laten zien, hoe ernstig een verslaving is en dat dit in feite een ernstige ziekte is? Wat is er op tegen om hen de afschuwelijke gevolgen te laten zien, denkt u wellicht dat ‘de tere kinderziel’ dit niet zou kunnen verwerken? Terwijl de jeugd tegenwoordig films ziet, waar desnoods (zogenaamd) de darmen uit iemands lijf worden gerukt……

Het zwaar belasten van tabak is niets anders dan een boete leggen op een ernstige ziekte, hoe geestesziek moet je zijn om dat te willen…??!!!

* Aan longanker door roken overlijden jaarlijks zo’n 20.000 mensen, terwijl je er donder op kan zeggen dat een aantal van hen niet zo vroegtijdig was overleden als ze bijvoorbeeld niet naast een snelweg hadden gewoond, of geen beroepschauffeur waren geweest……

Zie ook:

Wanda de Kanter (longarts) wil naast de e-sigaret ook alcohol en autorijden verbieden

‘De Sjoemelsigaret’, roken: de kruistocht is nog lang niet voorbij

Wereld Anti-Tabaksdag: volksverlakkerij en veel hypocriet gezeur

Verslavingszorg sluit zich aan bij aangifte wegens moord tegen tabaksindustrie en haar ‘dealers…..’

Paul Blokhuis (staatssecretaris CU): anti-rook politiek of hoe kan je het volk nog meer zand in de ogen strooien….

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Luchtvervuiling en de geestelijke gezondheid van kinderen (2)

Jan Kees Emmer (Telegraaf): Amsterdam emissieloos is voor ‘milieudrammers’

Roken: is rattengif in tabak reden tot ingrijpen van de overheid?

Rokers verenigt u: tijd voor een proces tegen de staat!

Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’

Longartsen tegen gebruik van dieselbrandstof

Nederlander leeft 13 maanden korter door luchtvervuiling, dat zijn meer dan 260.000 mensenlevens

Paul Blokhuis (staatssecretaris CU): anti-rook politiek of hoe kan je het volk nog meer zand in de ogen strooien….

Longarts Dekker (Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk) wil dat werkgevers hun arbeiders verbieden te roken……………

Roken in openbaar moet verboden worden, aldus KWF…….‘ (alleen vergiftiging middels auto-uitstoot is toegestaan….)

Anti-fiets hysterie in Amsterdam en de rest van het land

beste bezoeker, het is weer eens zover: ‘het asociale gedrag van de fietsers’ in Amsterdam heeft weer eens de reguliere media gehaald. Dit maal is de reden een proces dat wordt gevoerd tegen gemeente Amsterdam over het niet handhaven van de verkeersregels voor fietsers*.

Het begon al goed vanmorgen op BNR waar petrolhead van Werven (deze bolronde rollade is trots op die ‘titel….’) en zijn sidekick Koos Tervooren hun zware ongenoegen uitten over het fietsgedrag in Amsterdam (maar dan wel zelf de burgers in dorpen en steden vergassen met de uitlaatgassen van hun plofblik…..).

Rond 14.15 u. stemde ik af op Radio1, waar een verslaggever een paar deskundigen het vuur aan de schenen probeerde te leggen (ook al met fiks ongenoegen over het fietsgedrag….). Zo sprak deze verslaggever over denderende fietsen die op hem afkwamen, alsof het om een op hol geslagen kudde vrachtwagens ging……..

Gelukkig stelden de deskundigen dat juist door de schijnbare chaos, fietsers juist veel veiliger rijden, dit doordat ze continu moeten opletten. Voorts stelden ze terecht dat de steden veel te weinig doen voor de fietsers en de infrastructuur alleen hebben ingericht voort autoverkeer, waar de fietsers en voetgangers het (vergeten) sluitstuk zijn……..

Bovendien als je regelmatig door de stad fiets en het maakt niet uit in welke stad, zie je hoe gevaarlijk automobilisten omgaan met fietsers en voetgangers, bijvoorbeeld door het uitermate dom met een telefoon aan de suffe kop bellen, zelfs als ze een bocht (proberen te) nemen……. Voor Den Haag is het al zo zot, dat bij elk kruispunt waar je moet wachten, je minstens één auto met een noodgang door rood ziet rijden en het is nog steeds een enorm verschil of je door een auto of een fiets wordt aangereden…….

Heb even wat cijfers gezocht ‘en schrik niet’: Van 2000 tot 2011 was in Amsterdam het totale aantal verkeersdoden 274, van hen was 28% fietser, dat zijn er zo’n 77 over 10 jaar tijd, dus 7,7 per jaar. Van deze dodelijke slachtoffers was 68% een ‘eenzijdig ongeval’, bijvoorbeeld door vallen en niet door botsingen met andere verkeersdeelnemers…. Dat betekent dat nog geen 4 fietsers per jaar omkwamen door ongelukken en dan is het nog maar de vraag, of deze fietsers schuldig waren aan hun eigen dood en niet bijvoorbeeld automobilisten……

Hou toch eens op net het gezeik over fietsers, zij vervuilen de lucht niet in de steden en dorpen. Zorg eindelijk eens voor een goede infrastructuur t.b.v. fietsers. Neem de te smalle fietspaden in veel steden, naast deze paden liggen ‘mooie asfaltwegen’ voor auto’s, wegen waar geen hobbel op te vinden is, terwijl je op een groot aantal fietspaden continu op de weg moet letten, daar je anders volkomen door elkaar wordt geschud, of zelfs de kans loopt te vallen door oneffenheden, ‘leuk ook’ als je zware rugklachten hebt (lopen gaat voor deze chronische patiënten een stuk moeilijker dan fietsen, mits er geen hobbels in het fietspad zitten)….. Bovendien beschadigen fietsers het fietspad niet, in tegenstelling tot auto’s en vrachtwagens, die hun wegen dusdanig beschadigen dat er veel onderhoud nodig is…….

* Vreemd genoeg zie je in de steden vaker fietsers en brommers (scooters) die staande worden gehouden door de politie, dan automobilisten, ook al vormen de laatsten het grootste gevaar voor de zwakkere verkeersdeelnemers (dus fietsers, voetgangers en scooters)

‘Russische manipulatie van politiek in de VS’, maar geen woord als Netanyahu dit zelfs openlijk op de VS tv doet…….

Had
zelf al eens geschreven over de totale hysterie en hypocrisie in de VS en de rest van het westen over de zogenaamde bemoeienis van Rusland met de verkiezingen in de
VS en elders. Gisteren ontving ik echter een schrijven van Scott Roth die dit veel beter verwoordt.

Nog even dit: ondanks
dat daar nog geen flinter van bewijs voor is, blijven de reguliere
westerse media en het grootste deel van de westerse politici de leugens over Russische interventie in de verkiezingen herhalen. 

Vreemd genoeg interesseert het blijkbaar niemand als
de fascistische Palestijnenslachter Netanyahu hetzelfde doet (zoals in augustus vorig jaar), maar dan open en bloot, vertoond door de grote tv stations in de VS (beelden die zelfs in de rest van het westen werden getoond..), waar Netanyahu e.e.a. ook nog eens verwoordde in een ontmoeting met leden van het Congres….. (hoeveel echt bewijs voor manipulatie heb je nodig…?)

Ongelofelijk………

February
20, 2018

Dear Reader,

Last
week Robert Mueller, the special counsel investigating alleged
Russian interference in the 2016 presidential election, handed down
an indictment that charged thirteen Russian individuals and three
companies with all sorts of misdeeds in an effort to subvert the
election and swing it for Donald Trump. 

Whatever you think about the
issue of Russian intervention in our politics, it ought to be a
scandal how 
clear-cut
Israeli influence
 in
our politics is nothing but a sideshow, if even that. It’s
axiomatic in mainstream media attitudes about Israel that the
discussion will not meet the issues head-on, and the opinion makers
will invariably 
protect
Israel by shifting blame elsewhere
.
It’s a necessary and dare I say effective strategy because if the
mainstream press told the 
truth
about the quotidian violence
 of
the occupation, soon after a critical mass of Americans would
understand that reality and 
attitudes
like this would be the new norm.

Ayelet
Shaked, Israel’s Justice Minister, basically laid out the case
against Zionism
and
as Israel’s military-form of justice is administered in occupied
Palestine, 17-year-old 
Ahed
Tamimi’s
 case
keeps getting delayed. The judge announced the trial would be held
behind closed doors, as this would be in the 
“best
interest”
 of
a juvenile defendant. Orwell couldn’t have written this story if he
tried.

Have a pleasant week,Scott
Roth
Publisher,
Mondoweiss

Mike Pence (vicepresident VS) waarschuwt voor Koreaanse samenwerking op Olympische Spelen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

BBC World Service kwam vanmorgen met een waarschuwing van VS vicepresident Mike Pence voor de samenwerking tussen Noord- en Zuid-Korea op de Olympische Winterspelen die a.s. vrijdag van start gaan.

Waarvoor Pence waarschuwt? Voor kennis uit het verleden! Pence stelt dat Noord- en Zuid-Korea ook tijdens de Olympische Winterspelen van 2006 samenwerkten en tijdens die spelen deden de Noord-Koreanen voor het eerst een kernproef……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ten eerste is het nog steeds niet duidelijk of Noord-Korea een atoombom heeft, daar niemand tot nu toe radioactieve straling heeft gemeten, boven de plek waaronder de Noord-Koreanen de kernproeven houden (tot een paar dagen na zo’n ondergrondse proef is radioactieve straling te meten boven die plek, ook te meten met satellieten…) Ten tweede: waar slaat het op? Alsof Noord-Korea voor elke ‘kernproef’ een speciale gelegenheid uitzoekt…….

De VS is in ieder geval het land dat voor haar grootschalige terreur geen speciale gelegenheden nodig heeft, dat heeft dit gestolen land al veelvuldig bewezen in het (recente) verleden…… Oh, met één uitzondering: de staatsgreep in Oekraïne, geheel ‘toevallig’ (zo de waard is vertrouwt deze zijn/haar gasten) tijdens de Olympische Winterspelen in Sotsji!! De opstand en de daarop volgende coup werd door Hillary Clinton en de CIA voorbereid, geregisseerd en betaald (met 4 miljard dollar!!)……… Uiteraard had Rusland het veel te druk met die Spelen om in de gaten te houden waar de VS mee bezig was. Al zullen er na die coup wel wat topfiguren uit de FSB (Russische geheime dienst) zijn geschopt, immers die hadden e.e.a moeten zien aankomen…..

Gezien dat laatste mogen de Noord-Koreanen wel uitkijken tijdens de komende Spelen, immers ook Zuid-Korea is tegen een aanval van de VS op Noord-Korea en heeft tijdens die Spelen vast geen tijd om in de gaten te houden wat de VS uitvreet……….

       

Mike Pence, vertegenwoordiger van de VS, de grootste terreurentiteit op onze kleine aarde……

Hier ‘wat’ feiten over VS terreur: ‘VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….‘ en:  ‘List of wars involving the United States‘ (vanaf de oprichting van het middels een genocide gestolen land dat men de VS of ‘Amerika’ noemt…)

Verslavingszorg sluit zich aan bij aangifte wegens moord tegen tabaksindustrie en haar ‘dealers…..’

Advocaat Benedicte Ficq, die een longkankerpatiënt vertegenwoordigt, heeft een aanklacht bij het Openbaar Ministerie ingediend tegen de tabaksmaffia, een aanklacht waar een paar ziekenhuizen zich bij aan hebben gesloten. Vandaag maakten een paar verslavingszorg instanties bekend ook mee te doen aan deze aanklacht wegens doodslag of zelfs moord, zo meldde BNR vanmorgen.

De tabaksindustrie vergiftigt willens en wetens consumenten, luidt één van de klachten die advocaat Ficq naar voren bracht. Echter als men daarvan uitgaat, waarom dan geen klacht tegen de alcoholmaffia of de auto-industrie???

Alcohol is een uiterst gevaarlijke en verslavende harddrug (ten overvloede bewezen met het grote aantal verslaafden, of wel alcoholisten), een harddrug die ook nog eens flink kankerverwekkend is! Alleen aan de gevolgen van langdurig alcoholgebruik, sterven dagelijks 12 mensen in ons land (dit nog buiten alle andere slachtoffers die zwaargewond achterblijven, dan wel sterven, ten gevolge van alcoholgebruik door anderen, zoals verkeersslachtoffers. Slachtoffers waarbij dus ook nog een groot aantal kankerdoden moet worden opgeteld!)

Nog zotter is de constatering dat men ook de tabakshandel in Nederland wil aanpakken met dezelfde klacht……. Alsof de eerste beste sigarettenverkoper kwade opzet heeft met de verkoop van tabak…….

Waar dit soort organisaties niet naar kijken is het grote aantal kankerdoden, die vallen door jarenlange auto-uitstoot inademing >> in ons land overlijden jaarlijks zo’n 18.000 mensen vroegtijdig aan de gevolgen van die jarenlange vergiftiging…… Daarnaast loopt een groot aantal kinderen jaarlijks long- en/of luchtwegklachten op door diezelfde auto-uitstoot…….

Gegarandeerd dat de ‘dappere figuren’* die een verbod dan wel enorme prijsverhoging van tabak nastreven, het niet in hun hoofd zullen halen ook maar iets te suggereren dat zou lijken op een enorme prijsverhoging van alcohol en auto’s, laat staan een verbod op de verkoop van deze zaken……. Ze kijken wel uit, daar dan zo ongeveer negentig procent van de Nederlandse bevolking over hen heen zal vallen…….

Uiterst hypocriet, deze nieuwe ‘dapperheid….’

Overigens heeft een prijsverhoging alleen een gunstig effect op de inkomsten van de georganiseerde misdaad, dit daar de tabakssmokkel daarmee nog meer loont. Voor verslaafden aan tabak, die in armoede leven, betekent zo’n prijsverhoging een hele bak ellende extra, immers als je in de financiële problemen zit, is stoppen met roken schier onmogelijk……. Daarmee is zo’n prijsverhoging ook nog eens een regel waarmee de ongelijkheid verder wordt aangejaagd, immers mensen die voldoende verdienen zullen amper malen over een prijsverhoging………..

Tot slot een ‘drooglegging’ van tabak zal precies als de drooglegging van alcohol vorige eeuw in de VS, niet lukken, men zal altijd een weg vinden om aan tabak te komen, zoals veel mensen die in armoede leven al jaren illegale sigaretten roken….. Onbegrijpelijk dat men er niet voor ijvert de extra verslavende stoffen te verbieden, stoffen die de tabaksfabrikanten aan de tabak toevoegen om de gebruiker extra verslaafd te maken… D66 hufter Borst had als minister van Volksgezondheid het gore lef te zeggen dat dit het roken zou stimuleren……….

* Zoals longarts Pauline Dekker, voor berichten over deze hypocriet, klik op het label met haar naam, direct onder dit bericht.

PS: ook tabak is een harddrug, in tegenstelling tot bijvoorbeeld cannabis……..

Zie ook:

Wanda de Kanter (longarts) wil naast de e-sigaret ook alcohol en autorijden verbieden

Roken: is rattengif in tabak reden tot ingrijpen van de overheid?

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Luchtvervuiling en de geestelijke gezondheid van kinderen (2)

Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’


Rokers verenigt u: tijd voor een proces tegen de staat!

Longartsen tegen gebruik van dieselbrandstof

Paul Blokhuis (staatssecretaris CU): anti-rook politiek of hoe kan je het volk nog meer zand in de ogen strooien….

De Kanter (longarts) ontkent dat georganiseerde misdaad profiteert van elke verhoging tabaksaccijns….

Roken in openbaar moet verboden worden, aldus KWF…….‘ (alleen vergiftiging middels auto-uitstoot is toegestaan….)

Nederlander leeft 13 maanden korter door luchtvervuiling, dat zijn meer dan 260.000 mensenlevens

Radio1 met Beatrix oranje propaganda voor ‘het hele volk….’

Mensen, gisteren op Radio1, een (ik geloof bijna ieder uur) terugkerend ‘fenomeen’: de verjaardag van Beatrix……..

Ik weet wel dat men niet vies is van een fikse portie oranje propaganda op Radio1, maar dit ging een héééééél eind verder…….. Alsof gans Nederland gisteren dacht aan en bezig was met de verjaardag van tegenwoordig prinses Beatrix.

Die mythe houdt men graag overeind bij de reguliere media en in de politiek, dus dat we met z’n allen de hele dag aan ‘ons’ nationale waterhoofd, zijn pampakoningin en hare gehelmde denken….. Echter als je kijkt naar de dood van Johan Friso, nadat hij langdurig in coma lag, is het enthousiasme van de reguliere media (en in dit geval ook van het onafhankelijke NOS Journaal op Radio 1) voor het koningshuis zwaar overdreven….. Ter verduidelijking: na de dood van Johan Friso tekenden slechts wat meer dan 20.000 mensen het nationale condoleanceregister, ofwel minder dan twee tiende procent van de bevolking……..

‘We’ moeten en zullen ‘koste wat het kost’ het meer dan belachelijke, middeleeuwse koningshuis in stand houden en verheerlijken, zelfs al misdragen die figuren zich, zoals met het aandeelhouderschap van Shell, of handel in huizen…….

Oranje propaganda van ons belastinggeld en dan nog voor een oplichter die mooie praatjes hield over zorg voor het milieu en de luchtvervuiling, terwijl ze zelf grootaandeelhouder was (en is) van Shell…………. (althans de eigenaar is het koningshuis, als ik me niet vergis en als ik me dan nog eens niet vergis, behoort ook Trix nog steeds tot het koningshuis); over triviale kennis gesproken……..

Zie ook: ‘Koningshuis propaganda vanwege huwelijk Harry en Meghan

        en: ‘Aandelen olie in de lift als reactie op afschieten Iran-deal door Trump……‘ (het koningshuis is grootaandeelhouder Shell….)

NAVO heeft zware kritiek op stationering Russische raketten……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

WDR 5 (radio) meldde vanmiddag rond 13.48 u. dat de Noord-Atlantische Raad (of: North Atlantic Counsil >> NAC) van de NAVO een grote bek heeft opgezet over de Russische stationering van raketten aan de westelijke grens met de EU…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wat een smerig hypocriet zootje, immers de VS heeft een raketschild geïnstalleerd aan de andere kant van diezelfde grens, een raketschild dat raketten ‘uit Iran’ moet tegenhouden (ha! ha! ha!), echter de raketten van dit schild kunnen in een mum van tijd worden voorzien van kernkoppen waarna de VS ze kan inzetten tegen Rusland en dat zoals gezegd, vlak langs de grens met dat land…….. (iets dergelijks zou Moskou moeten proberen aan de Mexicaanse kant van de grens met de VS, de wereld zou te klein zijn….)

Dat laatste stak de NAVO, nee niet dat de VS die raketten al lang heeft geplaatst, maar dat de Russische raketten, zoals die van de VS, in een mum van tijd kunnen worden voorzien van kernkoppen!!

Denkt men dan werkelijk dat de hele EU zit ter slapen?? Schoftentuig, een ander woord kan daarvoor niet gevonden worden voor dit geteisem…. Uiteraard zaait de NAVO hiermee angst voor en haat tegen Rusland bij de bevolking van de EU…….

De schoften hadden het gore lef om het ABM-verdrag*  erbij te slepen, terwijl men de eerdere bezwaren van Rusland (met dit verdrag in de hand), tegen het VS raketschild van tafel veegde als niet ter zake doende………

Ongelofelijk dat WDR 5 dit oplepelde zonder ook maar één opmerking over het raketschild van de VS te maken…. Ach ja, WDR 5 maakt deel uit van de reguliere westerse (massa-) media en daar liegt en verdraait men zaken sneller, dan een vogel wegvliegt voor een opgemerkte kat…..

* Het ABM-verdrag, is een verdrag om het aantal ballistische raketten van de VS en Rusland te beperken, een verdrag dat 45 jaar geleden werd getekend op 26 mei 1972 en dat door de VS ten grave werd gedragen….. (dat laatste, over het ten grave dragen van dit verdrag: op 26 januari 2018 toegevoegd)

Zie ook: ‘VS generaal steunt een preventieve aanval met kernwapens‘ (zie ook de links in dat bericht)

Erdogan: ‘de VS heeft lak aan de wereld met de erkenning van Jeruzalem als hoofdstad van Israël….’ AUW!!!

Geheel ten overvloede liet de Turkse dictator dictator Erdogan nog eens zien, wat een enorme hypocriete leugenaar hij ‘wel niet’ is en dat hij zijn aanhang ziet als een stel imbecielen, die geen geheugencapaciteit bezitten.

In het BBC World Service nieuws van 13.30 u. (CET) vanmiddag werd het volgende bericht gebracht: ‘president Erdogan says the US is bullying the World’. Ofwel: ‘de VS houdt de wereld eronder’ (met de erkenning van Jeruzalem als hoofdstad van Israël). Erdogan deed zijn uitspraak vandaag op een spoedbijeenkomst van arabische leiders in Ankara, dit n.a.v. de erkenning door Trump en daarmee door de VS, dat Jeruzalem de hoofdstad is van Israël……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vorig jaar vonden er besprekingen plaats tussen Israël en Turkije, om de banden te normaliseren nadat Israël in 2010, de Mavi Marmara, een schip met hulpgoederen voor de Gazastrook, enterde en 9 Turkse mensenrechtenactivisten doodschoot, een schandalige terroristische aanslag!

Als gevolg van die hiervoor genoemde besprekingen maakte de AK partij van Erdogan in juni 2016 bekend, dat Turkije Jeruzalem erkent als hoofdstad van Israël!!!

Erdogan probeerde eerder een draai te maken in deze, door te stellen dat de wereld Oost-Jeruzalem moet erkennen als hoofdstad van de Palestijnen…….

Erdogan is een ongelofelijke hypocriete schoft en zoals we al zo vaak hebben gezien, volkomen ongeloofwaardig en onbetrouwbaar!

Zwarte Piet in Den Haag met ‘anarchisten partij’ HSP in het college…………..

Ook de gekleurde Hagenaars hebben via de belasting weer mogen dokken voor de grote vernederende ‘feestelijke intocht’ van sinterklaas, die afgelopen zaterdag plaatsvond…….

Je zou toch goddomme mogen verwachten dat de Haagse Stadspartij (HSP) nu in het college van B&W, zich hier pal voor had gegooid, maar nee hoor, deze partij die afgeladen zit met zogenaamde anarchisten (ze snappen het begrip anarchisme ‘niet helemaal’ ha! ha! ha!), heeft geen moeite met de nieuwe politieke in-correctheid waarmee zelfs de NOS mensen met een kleur durft te schofferen……… (ook voor dit gebeuren op de landelijke tv mogen gekleurde Nederlanders belasting betalen……)

Moet u nagaan, Wijsmuller stelde eerder dat hij tegen het subsidiëren van sinterklaas is, zolang daar zwarte pieten aan deelnemen, subsidie voor het bedrag van € 45.000,– (2016), maar vond dit geen reden af te zien van toetreding tot het college van B&W…….. (ach ja, macht corrumpeert…) Als een burgemeester uh wethouder in oorlogstijd……. Of er nu wel of niet subsidie wordt verleend, doet er niet toe, welke weldenkende partij kan achter deze jaarlijkse vernederende, beledigende en discriminatie in de hand werkende onzin staan..???!! Bovendien een ‘feest’ waardoor veel gekleurde kinderen worden gepest in aanloop van, tijdens en na deze jaarlijks terugkerende onzin….. Blijkbaar tellen zaken als vernedering, belediging  en pesten niet als daar gekleurde Nederlanders en hun kinderen het slachtoffer van zijn, ‘ze zijn immers toch maar derde klas burgers……….’

Met zwarte piet maakt Nederland zich internationaal, jaar in jaar uit, te schande……* Voor de zoveelste keer staat Nederland te kijk als een kleinburgerlijk, eng land, waar men een deel van de burgers mag beledigen en vernederen, alsof die mensen dat verdiend hebben, of sterker nog: of wij recht hebben op dit jaarlijkse schunnige feest, vanwege ons ‘mooie en trotse’ VOC verleden….. .

VOC, u weet wel: een organisatie die groot werd met: -massamoorden tot zelfs genocidale massamoord, -verkrachtingen, -martelingen, -slavernij, -ontvoeringen, -brandschattingen, -piraterij, -enorme plunderingen en zelfs -staatshandel in harddrugs……..

Zoals van de Sande in zijn artikel op De Doorbraak** terecht stelde: met deze kul wordt gekleurde mensen geweld aangedaan……..

Laten we hopen dat dit achterlijke feest snel tot het verleden zal behoren en dat de HSP volgend jaar wordt weggevaagd in de lokale verkiezingen……

* Er was zelfs een internationale petitie tegen de waanzin van ‘black pete’. Hier het bericht  dat men na tekenen ontving.

** Zie: ‘Zwarte piet tegenstanders op grote weg tegengehouden middels blokkade, ondanks ongelukken en gewonden geen politie ingrijpen tegen daders……..‘ (eergisteren op De Doorbraak, waar ook de toevoeging te vinden is dat er zwaar vuurwerk werd gebruikt door de voorstanders van zwarte piet, ook dat kon de politie niet aanzetten tot arrestaties, integendeel……..)

Zie ook: ‘Politie ‘betreurt’ het niet optreden tegen pro-zwarte piet terreur op snelweg richting Dokkum……..

        en: ‘HSP van Wijsmuller wenst zwarte piet niet meer te subsidiëren…….

        en: ‘Zwarte piet reden voor bedreigen van Ombudsvrouw Kalverboer………

        en: Jos Palm (OVT) wil het absoluut niet over zwarte piet hebben, maar vraagt gast wel naar sinterklaasviering…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Zijlstra: RTL heeft zwarte piet vermoord en Roemer wast de handen in witte onschuld………

        en: ‘Sint en zwarte piet intocht: alweer een landelijke belediging voor de gekleurde Nederlandse kinderen, onder zware ‘onafhankelijke’ politiebewaking………..

        en: ‘Van der Steur gaat zwarte piet gefaseerd uitschakelen (tot maart volgend jaar…) ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Wanneer wordt Nederland volwassen en schaffen we Zwarte Piet af?

       en: ‘Wie zijn de pietofielen? Van seksueel gefrustreerde conservatieven tot die hards die terugverlangen naar de slavernij (tweets)

       en: ‘“Traumatische ervaring voor kinderen”‘ (protest tegen zwarte piet……) Voor meer Doorbraak berichten over zwarte piet, ga naar de website.

       en: ‘Rutte preekt fatsoen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘‘Roelof van de redactie’: “We gaan deze uitzending niet vervuilen met zwarte piet bagger!”

       en: ‘Aboutaleb ‘boos’ op vreedzame demonstranten, dit vanwege zwarte piet verdriet in de tere witte kinderziel……….

       en: ‘Bert Huisjes (WNL) moest lachen als reactie op de racistische en uiterst vernederende ‘grap’ van Giel Beelen……..‘ (een ‘mooi voorbeeld’ van hoe zelfs zogenaamde volwassen intellectuelen het de normaalste zaak van de wereld vinden, om met een halve grijns op de bek, de gekleurde medemens te pesten en beledigen…….)

      en: ‘Zwarte piet activisten vallen school binnen om leerlingen te indoctrineren…..



En ook de NOS (‘onafhankelijke’ zendgemachtigde) gaf op haar webpagina nog een extra ‘mooi voorbeeld van hoe dom de gekleurde Nederlandse medemens eigenlijk is……’ Daar kunt u lezen hoe dom zwarte piet ‘wel niet’ is en dat uit de mond van ‘niemand minder’ dan sinterklaas………..