Nationale Politie geeft harddrug alcohol weg…………

Terwijl een groot deel van de tijd politie-inzet is gericht op de zinloze softdrug jacht, bleek uit het onderzoek naar het onkostenschandaal bij de Nationale Politie, dat de top meer dan 800 flessen bepaald niet goedkope prosecco heeft weggegeven als representatie…….

Alcohol is de dodelijkste harddrug op aarde en alleen in Nederland sterven gemiddeld al 12 mensen per dag aan de gevolgen van langdurige alcohol inname………. Even ter vergelijking: aan de softdrug cannabis is nog nooit ook maar één persoon overleden en de 2 zogenaamde doden aan paddo’s hadden sloten alcohol en psychofarmaca ingenomen….. Na de dood van de 2 mensen die ook paddo’s hadden gebruikt, besloot de disfunctionerende VVD plork Opstelten, grootlobbyist van de maffia, destijds godbetert minister van Veiligheid en Justitie, paddo’s te verbieden……..

Trouwens de dodelijkheid van alcohol gaat zover dat alle andere harddrugsdoden bij elkaar opgeteld nog niet kunnen tippen aan het aantal alcoholdoden, nee zelfs daarbij niet in de schaduw kunnen staan!! En dan geeft de politie flessen van deze harddrug weg, zoals het CDA in het verleden flessen wijn met CDA etiket pushte…!!! Het CDA, u weet wel, dezelfde waarden en normen griezels die nog liever vandaag dan morgen cannabis geheel verbieden……..

Trouwens, over cannabis gesproken: als je achter het stuur van een auto wordt betrapt op gebruik van cannabis, dat nog tot 17 uur na gebruik in het bloed terug te vinden is, krijg je een enorme boete en ben je je rijbewijs voor een paar jaar kwijt……. Terwijl uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat mensen die een joint hebben gerookt, veiliger rijden dan niet gebruikers en enorm veel veiliger rijden dan dronken automobilisten…….

Afbeeldingsresultaat voor 'Does Weed Actually Make You A Better Or Worse Driver?'

Holland? Zeg maar: “Hypocrietland!”

Zie ook:

Nieuwe leugens over cannabis gebruik >> psychose opwekkend

Cannabis vs. verslavende medicatie >> Tulsi Gabbard (pres.kandidaat Hawaï) wil de grote farmaceuten straffen i.p.v. marihuana gebruikers

Marijuana and Driving: A Review of the Scientific Evidence

Stoned drivers are a lot safer than drunk ones, new federal data show

Does Weed Actually Make You A Better Or Worse Driver?

Where Presidential Candidate Tulsi Gabbard Stands On Marijuana

FDA Is Exploring ‘Alternative Approaches’ To CBD Regulation,Commissioner Says

Corruptie op het hoogste niveau >> Coca Cola sponsort Roemeense wens tot voorzitterschap van de Europese Unie‘ (en zie de labels in dat bericht voor meer bevoordeling van bedrijven, lobbyisme en andere vormen van corruptie)

Oxycodon: Bruno Bruins (VVD) schiet in hysterische navolging van de VS een enorme bok……

XTC legalisering: niet als het aan de Amsterdamse hoofdofficier van Justitie Zandee ligt

Rutte houdt in Canada een onzin verhaal over cannabis en zet Nederland alweer voor schut

Grapperhaus (CDA min. Justitie) vindt het beschamend dat criminelen vorig jaar voor 19 miljard omzetten in drugshandel….. OEI!!!

Recherche komt 2.000 man tekort en Nederland is narcostaat schreeuwen de reguliere media

No, Bernie Sanders Tells Jeff Sessions, Marijuana Is Not the Same as Heroin‘ Common Dreams 4 januari jl. In de VS voltrekt zich een kleine ramp, veel mensen zijn verslaafd geraakt aan pijnmedicatie, door deze medicatie verstrekking te beperken en door gewenning, hebben velen hun toevlucht gezocht tot heroïne…. ‘Gelukkig’ heeft de illegale oorlog van de VS en NAVO tegen de Taliban in Afghanistan (waar ook Sessions groot voorstander van was) ervoor gezorgd dat er nooit eerder zoveel papaver werd geoogst in dat land als de laatste jaren, papaver je weet wel, de grondstof voor heroïne…….. (tekst uit eerder bericht bij deze link)

Jeff Sessions just doesn’t like marihuhuhuana……….

Arno Rutte (VVD 2de Kamer): wil meer drugscontroles op de Nederlandse wegen, terwijl er amper op de harddrug alcohol wordt gecontroleerd……….

EU neemt uiterst hypocriet sancties tegen de Venezolaanse regering Maduro………

WDR 5 meldde gisteren in het nieuws van 12.00 u. dat de EU sancties neemt tegen de regering Maduro in Venezuela……

Reden? Simpel: Maduro zou zich niet aan de democratische regels houden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Oh, hoe zit het dan met EU lidstaten Polen en Hongarije (en nog een paar Oost-Europese staten, die EU lid zijn). Deze houden zich niet aan de democratische regels terwijl ze godbetert lid zijn van de EU……

Sterker nog: waarom heeft de EU nog steeds geen sancties ingesteld tegen een land als Saoedi-Arabië??? Daar is niet eens sprake van een werkende democratie, beter nog: het woord democratie is daar zo ongeveer verboden!! Maar de EU landen doen maar wat graag zaken met deze reli-fascistische dictatuur, zelfs nu het bezig is met een genocide in buurland Jemen………

Mensen, dit is nog maar één voorbeeld van de enorme EU-hypocrisie……. De VS is al een aantal jaren bezig met een economische oorlog tegen Venezuela en heeft daar precies als in Brazilië, Oekraïne, en Syrië een opstand georganiseerd, die moet leiden tot een staatsgreep, iets dat in de eerste twee genoemde landen is gelukt…. Om nog maar te zwijgen over alle illegale oorlogen die de VS voert en waarbij het de ene grote oorlogsmisdaad na de andere begaat >> waarom worden er geen sancties tegen de VS ingesteld???

Kortom als er één land schuldig is aan wat er in Venezuela gebeurd is het de VS wel en hoewel dat (gestolen) ‘land’ de ene na de andere illegale oorlog begint, waarbij deze eeuw al meer dan 2 miljoen mensen werden vermoord, worden er geen sancties tegen dat (gestolen) ‘land’ genomen!!!

Wat een tyfuszooi mensen, gadver!!

Zie ook: ‘Venezuela Will Never Tolerate This‘ (This is an act of highest treason of international law.) Onder dat artikel kan u klikken voor een vertaling.

       en: ‘Venezuela: ‘studentenprotest’ wordt uitgevoerd door ingehuurde troepen………

       en: ‘Venezuela moet en zal ‘verlost’ worden van Maduro, met ‘oh wonder’ een dikke rol van de VS en de reguliere westerse media 

       en: ‘Venezolaanse regering treedt terecht op tegen de uiterst gewelddadige oppositie!!

       en: ‘Venezuela ontwricht, wat de reguliere media u niet vertellen……..

       en: ‘Venezuela: Target of Economic Warfare

       en: ‘Venezuela’s US-Backed Opposition Turns Up The Violence Following Assembly Vote

       en: ‘10 Things You Need to Know About the Terrorist Attack in Venezuela 

       en: ‘Venezuelans in the Streets to Support Constituent Assembly

       en: ‘What Mainstream Media Got Wrong About Venezuela’s Constituent Assembly Vote‘ (met mogelijkheid tot directe vertaling)

       en: ‘The Left and Venezuela‘ (met mogelijkheid tot directe vertaling)

       en: ‘Rondje Venezuela schoppen op Radio1………


       en: ‘Venezolaanse regionale verkiezingen gehekeld door westen, terwijl internationale waarnemers deze als eerlijk beoordeelden………


       en: ‘Trump wilde naast de economische oorlogsvoering tegen Venezuela dat land daadwerkelijk militair aanvallen……

Catalonië: Karel de Gucht >> de EU moet zich uitspreken tegen ondemocratisch Spaans geweld!

Volkomen terecht liet de Belgische politicus Karel de Gucht gisteren weten, dat Catalonië wel degelijk op de EU agenda zou moeten staan. Politici opsluiten is volkomen fout aldus de oud-EU commissaris……..

De Gucht liet weten e.e.a. geen normaal functioneren van de democratie te vinden. En, beste bezoeker dat is het natuurlijk helemaal niet! Elke normale democratie zou het democratisch gereedschap referendum moeten hebben en gebruiken…… Een referendum zou in een democratie een volkomen normaal en legitiem middel moeten zijn……

De opgepakte ministers in Spanje kunnen rekenen op een straf tot 30 jaar gevangenis…… Alsof Franco weer terug is……..

Voorts merkte de Gucht terecht op dat (EU) politici moord en brand zouden schreeuwen als een dergelijke zaak in Rusland zou plaatsvinden en daar heeft de Gucht het gelijk van de wereld achter zich!!

Ook verweet de Gucht de Belgische regering slappe knieën in de zaak van Puigdemont, de afgezette premier van Catalonië en 5 van zijn ministers, die naar België zijn gevlucht……

Eerder werd de Gucht in een kwaad daglicht gesteld, daar hij opmerkte dat de joodse lobby in de VS niet te onderschatten is en dat het ‘niet gemakkelijk is om met een gematigde jood rationeel over de kwestie te spreken. Een en ander n.a.v. een eerder ‘herstartend vredesoverleg’ in het Midden-Oosten (ofwel de zogenaamde vredesonderhandelingen tussen joden en Palestijnen……)

De EU is een door en door verrot namaak parlement, waar men zelfs niets onderneemt tegen fascistische leden als Hongarije, Polen en zoals in deze tegen het fascistisch optreden van de Spaanse corrupte regering Rajoy…….. Echter als Turkije zich bij de EU wil voegen, stelt men dat deze intussen reli-fascistische staat zich niet aan de EU regels houdt, alsof de Oost-Europese landen als Polen en Hongarije dit wel doen…….

Jezus wat een zootje!!

Zie ook: ‘Catalonië onafhankelijk: waarom hoor je EU landen (en de EU zelf) niet over de zware inperking van de democratie in Spanje?


        en: ‘Puigdemont de gevluchte Catalaanse politicus is gearresteerd door de Duitse politie…….


       en: ‘Duitse procureur generaal wil Puigdemont uitleveren……..


       en: ‘Puigdemont mag volgens de Duitse rechter worden uitgeleverd aan Spanje…… Alweer een zwarte dag voor de EU….

       en: ‘Catalaanse onafhankelijkheid door een andere bril dan die van de reguliere westerse (massa-) media

       en: ‘Geert Mak over Catalonië: de Catalanen slaan aperte nonsens uit…….. Hoor wie het zegt… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       enGeert Mak krijgt Prins Bernhard Cultuurprijs….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat is wel heel passend!


       en: ‘Spain’s Suppression of the Catalonia Independence Movement Is Backfiring

       en: ‘Spanje bewijst het gelijk van Catalonië’s wens voor onafhankelijkheid……

       en: ‘Spanje denkt met fascistisch geweld de roep om onafhankelijkheid van Catalonië de kop in te kunnen drukken…….

       en: ‘Spaanse koning Felipe VI waant zich met commentaar op Catalaanse onafhankelijkheidsstreven in lang vervlogen tijden……

       en:  ‘Timmermans (PvdA EU) over Catalonië: proportioneel geweld is soms gerechtvaardigd…….. AUW!!!

       en: ‘Timmermans (PvdA EU): “There can be no human rights without the rule of law….”

       en: ‘Bankenmaffia chanteert het Catalaanse volk……..

       en: ‘Rajoy neemt gas terug, maar verklaart in feite tegelijkertijd dat hij het Catalaanse parlement buiten werking zal stellen……….

       en: ‘BBC World Service en hoogleraar Radboud met gekleurd ‘Catalaans commentaar…….’

       en: ‘Catalonië en Puigdemont gefeliciteerd met de dikke overwinning van de onafhankelijkheid coalitie!

       en: ‘Catalonië: Spaanse koning Flip VI roept Catalanen in zijn kersttoespraak op tot verdraagzaamheid en en eenheid……..

Aboutaleb (PvdA burgemeester) wil de wietkoning van Nederland worden……. OEI!!

Nagekomen brekend nieuws: het is de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb nu werkelijk in de pedante schedel geslagen, de flapdrol wil alle koffieshops sluiten en de verkoop van wiet overlaten aan de (lokale) overheid…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ik zie het voor me: Aboutaleb die met veel blingbling, gestoken in een bontmantel, ‘s avonds uit een limousine stapt om eens te zien hoeveel omzet hij die dag heeft behaald in zijn koffieshops…….

Het is duidelijk: A. sorteert voor op het feit, dat de wiet van door de overheid gecontroleerde teelt veel duurder zal zijn dan de illegaal geoogste of illegaal geïmporteerde wiet (en hasj)….. Terwijl dat normaal gesproken andersom zou moeten zijn, immers de huidige toelevering aan koffieshops is illegaal en voor het risico dat de telers en leveranciers lopen, betalen we in Nederland feitelijk nu al veel te veel voor wiet en hasj…….

Tja om dan als overheid toch een fikse omzet te kunnen halen, moet de concurrentie uitgeschakeld worden…….

Kortom een uitermate dom pleidooi van Aboutaleb, de verwaande PvdA kwast.

Hé Aboutaleb, wanneer ga je pleiten voor staats-slijterijen? Slijterijen waar men de door de overheid gestookte harddrug alcohol kan kopen, een harddrug die door overmatig gebruik gemiddeld, dag in dag uit, 365 dagen per jaar, 12 doden eist…….. Voor deze harddrug mag zelfs reclame gemaakt worden…… Even ter vergelijking: aan het (overmatig) gebruik van de softdrug cannabis is nooit ook maar één persoon overleden!!

Klimaattop Bonn: mooie praatjes en een peperdure, zwaar vervuilende top, die niets zal opleveren………….

Vandaag is in Bonn de zoveelste zinloze, zwaar vervuilende klimaattop begonnen. Men houdt mooie ‘duurzame praatjes’, kijkt elkaar af en toe ernstig aan, drinkt een glas, doet een plas en alles blijft zoals het was……..

Op WDR5 vanmiddag het bericht dat gast voor deze top, Duitsland niet haar doeleinden zal halen wat betreft terugdringen van CO2 uitstoot e.d., niet in 2020 en volgens een aantal wetenschappers zelfs niet in 2030……..

Duitsland heeft beloofd de enorme vervuiling die de klimaattop oplevert te compenseren, vervuiling door al het vliegverkeer t.b.v. de klimaattop ……. Daarvoor gaat Duitsland een aantal schaambomen planten……..

Toevallig werd op 31 oktober bekend gemaakt dat 1 miljard mensen op korte termijn geherhuisvest moeten worden vanwege de gevolgen die de klimaatverandering teweeg zal brengen……….

Ook nu zal men geen vaste afspraken maken, die de klimaatverandering nog enigszins binnen de perken kunnen houden…… Volgens dezelfde deskundigen zal de klimaatverandering de 2,5 graad opwarming overstijgen, zelfs al zouden alle (loze) beloften nu tegelijk worden nagekomen……….. Het meest belachelijke is wel, dat men prijs voor de uitstoot niet verder wil verhogen, de zogenaamde CO2 taks, dat weigerde men ook al op de klimaattop in Parijs….

Ach ja, in feite trekken de grote bedrijven aan de politieke touwen van de volksvertegenwoodiging……..

Het lijkt er zwaar op, dat ook 2017 weer de warmte records zal breken………..

Moet u nagaan,. dan spreekt men daar niet eens over de miljoenen mensen die wereldwijd jaarlijks sterven aan de gevolgen van luchtvervuiling en het enorme aantal kinderen dat door die vervuiling long- en luchtwegklachten oploopt…….. (alleen al aan de auto-uitstoot overlijden in ons land jaarlijks 18.000 mensen vroegtijdig en dat na een akelig ziekbed…..)

Politie VS verwijderde naarstig bericht over ‘grote drugsvangst……’

De politie van het Jasper Police Department in Missouri (VS) heeft vorige week een bok van enorm formaat geschoten: men ruimde ‘een wietplantage’ op en liet dit vol trots fotograferen. De politie plaatste e.e.a. op het internet, waaronder een fiks aantal reacties werden geplaatst van deskundigen die ‘de vangst’ herkenden in wat men in de V S ‘hemp’ noemt, ofwel hennep. In tegenstelling tot de cannabis die hier in koffieshops (wat een belachelijk woord eigenlijk) wordt verkocht, wordt je van de ‘wiet’ die deze agenten rooiden, amper of niet stoned, je moet er giga hoeveelheden van roken om iets te kunnen voelen, echter volgens mij is het dan meer de reactie van veel roken, die z’n (schadelijke) werk doet……. (bijvoorbeeld door het veel roken van deze hennep in combinatie met tabak, wat dan een nicotinevergiftiging oplevert)

Van de hennep die de politie van Jasper vond, kan men overigens veel nuttige zaken maken, zoals touw, kleding, papier en zeep.

Kortom ‘het lijkt erop’ dat de politie de pret voor een aantal sufferds heeft verpest, dit daar de politie beweert dat deze plantage werd bewerkt. Deze figuren dachten waarschijnlijk dat ze met wiet van hoogwaardige kwaliteit te maken hadden……… Ach, het scheelt hen in ieder geval heel veel joints roken, waar je amper of niet ‘high’van wordt……. Zo bezien is deze mislukte drugvangst toch nog ergens goed voor! In de VS sterven in verhouding per dag nog meer mensen aan de gevolgen van alcoholgebruik dan de 12 in ons land, alcohol is dan ook de dodelijkste harddrug op aarde…….. En toch maakt men jacht op andere drugs, die veelal via vuile deals met the Drugs Enforcement Agency (DEA) en de CIA het land binnenkomen……..

Hier het bericht van Anti-Media dat ik gisteren ontving, daaronder nog een Anti-Media bericht dat vanmorgen werd verstuurd, let op de reacties op het internet die daarin te lezen zijn, mocht je wat somber zijn, hierna kan je dag niet meer stuk! Let wel het gaat hier m.n. om softdrugs, terwijl zoals gezegd alcohol een harddrug is!

Cops
Delete FB Post of Massive ‘Weed’ Bust After the Internet Corrects
Them

Afbeeldingsresultaat voor Cops Delete FB Post of Massive ‘Weed’ Bust After the Internet Corrects Them

ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

September
21, 2017 at 1:07 pm

Written
by 
Carey
Wedler

(ANTIMEDIA) —
Last
week, officers from Missouri’s Jasper Police Department celebrated
a marijuana bust they deemed worth roughly $100,000. In a now-deleted
Facebook post, they disclosed their satisfaction with their
operation, which took ten cops and sheriff’s deputies and a
National Guard helicopter to conduct.

As
the 
Riverfront
Times
 noted (grabbing
screenshots before the post was taken down):

“’What
a great team effort today,’ the Jasper department’s now-deleted
post read. ‘It was hot and humid and not easy getting these plants.
We ALL got in the thick of things and got it done.’

The Times summarized
the post’s sentiment:

In
a curious bit of show-your-work math, the department calculated the
nearly 290 plants seized would have produced — “on the low side”
— 63 pounds of marijuana with a “street value” of roughly
$100,000
.”

But
commenters were quick to point out an apparent flaw in the officers’
bust: it wasn’t cannabis they had seized, but hemp, they said. You
can’t get high from smoking hemp, and the material can be used
to 
create anything
from clothing, soap, paper to sails, rope, 
fuel,
and 
concrete,
called “hempcrete.” It is 
both durable
and sustainable.

That’s
hemp
,”
one comment bluntly said, according to the Times,
though the rest of the comments are not available to view because the
original post has been removed. One of Missouri’s two entities
allowed to grow hemp for certain medicinal purposes, Mitch Meyers of
BeLeaf, said, “Sure
looks like hemp to me
.”

These
look to me like wild hemp plants, because they are tall and without
buds
,”
Show-Me Cannabis

Executive
Director John Payne told the Times,
which sent images of the confiscated plants to several experts. “That
probably means that no one was actively cultivating them. If that’s
the case, the street value of those plants is next to nothing
.”

Many
comments echoed similar sentiments, “as the post racked up
hundreds of comments, among them mocking congratulations to cops for
confiscating the raw material of natural fiber rope,

the Times reported.“Jasper Police, who cover an
area about twenty miles northeast of Joplin, pulled the post on
Wednesday morning
.”

However,
there is still some doubt as to whether the plants were hemp or
cannabis. Dr. Jason Strotheide, founder of licensed hemp grower
Noah’s Arc Foundation, said it is “nearly impossible to tell
the difference between hemp and marijuana until late in flower.

Rusty
Rives, police chief of the Lamar Police Department, which
participated in raid stuck by the claim that it was weed. “I’m
just looking at the picture,” he said. “but they look like
marijuana plants to me.”

It
doesn’t matter either way. Both are illegal in the state of
Missouri despite nationwide efforts to legalize both marijuana and
the hemp plant.

The Times had
difficulty obtaining comment other officials involved, but by last
Thursday, Jasper police chief Chad Karr responded, defending the
Facebook post.

The
goal, Karr says, was never to brag about a bunch of pot plants, but
rather to serve notice to a suspected meth dealer operating in the
area.

But the post reached many more people, accruing over 1,000 comments,
Karr said, some of which were “abusive.”

As
far as the “$100,000” estimation, “Karr says he tried to
estimate conservatively. He admits he’s no expert when it comes to
marijuana and doesn’t care to be.” 
However, he suggested
the plants were not growing on their own, without human cultivation,
because there were trails leading out to the field where they were
confiscated.

Nevertheless,
he claims cannabis is not an issue for him.

I
think the misconception is we go to work to bust pot heads,” 
he
said. “I
personally do not. I know what the problem is — it’s opiates and
methamphetamine.”

Hopefully,
his sentiment will continue to grow among law enforcement, who are
increasingly 
trolledwhen
they 
boast of
cannabis busts on social media. The 
Times reports
that for now, it doesn’t appear any charges have been filed over
the plants.

Creative
Commons
 / Anti-Media / Report
a typo

===============================================

3
Times Cops Posted About Weed Busts on FB This Week and Instantly
Regretted It

September
22, 2017 at 5:01 pm

Written
by 
Carey
Wedler

(ANTIMEDIA) — Drug
warrior cops are having a rough week on social media. Police
departments have taken to Facebook and other platforms to boast about
drug busts, and in turn, they’re receiving strong pushback from
internet users, particularly when cannabis is concerned.

From
North Carolina and Ohio to Indiana, Missouri, and Texas, cops have
been taking a beating.

On
September 7, Lincolnton, North Carolina police 
posted a
mugshot of a young man charged with PWISD (possession of a
controlled substance with the intent to manufacture, sell or deliver)
of marijuana, as well as “
Possession
of Marijuana Paraphernalia” 
and “Possession
of Drug Paraphernalia
.”
They estimated the street value of the confiscated drugs to be a
whopping $200.

Though
the post went relatively unnoticed for over a week, by Wednesday,
both trolls and serious commenters had descended upon it. 
“’Don’t
do drugs, it’ll ruin your life.’ That’s true, in most cases
it’s the government that ruins that person’s life
,”
one Facebook user wrote in a comment that received over 1,000 likes.

The
comments ranged from sarcastic to serious:

Facebook
users also bombarded their ratings section, where users can review
pages. 
Fox
46 Charlotte 
reported that
The
Lincolnton Police Department went from a five-star rated department
to a 2.1 rated star department over the course of a few days
.”  In
post,
the police boasted about the backlash:

If
you read the one star reviews you will notice we are being attacked
because we enforce the drug laws of North Carolina. So basically the
pro-drug crowd is rating us one star for doing our jobs. We see this
as a good thing.

Nevertheless,
they ultimately removed their ratings system altogether.

Meanwhile,
in Ohio, the state’s highway patrol posted on Facebook about a
cannabis bust that yielded $3,000 and 
felony
charges
 against
two men. They 
wrote:

2009
Cadillac with Ohio registration was stopped for failure to display a
front license plate. Criminal indicators were observed and a Patrol
drug-sniffing canine alerted to the vehicle. A probable cause search
revealed 600 grams of marijuana
.

Once
again, trolls and concerned citizens flooded the page, leaving over
1,600 comments and calling the cops out for everything from stealing
property to violating freedom and wasting resources chasing a plant
(their page rating has dropped well below a 3.0). Still others called
out the hypocrisy of the drug war and the dangers of legal drugs Some
even questioned the philosophical and moral legitimacy of policing
institutions all together:

Some
mocked the cops:

Others
were straightforward and blunt (no pun intended):

Some
commenters defended the cops, claiming the fact that cannabis is
illegal justified the bust or that the cops were just doing their
job. Other commenters made sure to respond:

The
same thing happened on a post from cops in Mt. Vernon, Indiana, where
Posey County police 
seized “Over
50 pounds of marijuana

and,
in turn, received an internet lashing:

One
commenter claimed marijuana was killing her friend’s son, only to
be shut down by a slew of pro-cannabis commenters:

In
yet 
another post,
on Friday, the Wharton County Sheriff’s Office in Texas claimed to
have seized $25,000 worth of “alleged” drug money. After
dissenters streamed onto their post, complaining that they stole a
private citizen’s cash without even finding drugs, they evidently
modified their post (see screenshots below), removing “alleged”
and adding that the suspect had been arrested for money laundering.

Original
post:

Edited post: 

Still,
no evidence was presented, and in seven hours over 900 commenters had
bombarded the post (some of the comments reflect the original post’s
use of the term “alleged”:

When Anti-Media attempted
to message the page for comment on what evidence they might have to
warrant their actions, we received an “Action Blocked”
notification (indicating they likely shut off private messages due to
the spike in activity). Like Lincolnton police, they also appear to
have removed their rating system (note the time in the upper right
corner of each image):

These
are just a few of the instances in which cops have received powerful
pushback for bragging about enforcing a drug war much of the nation
now 
believes is
unwinnable. The increase in resistance has been largely assisted by
at least one Facebook page: 
Liberty
Memes
.
The libertarian page often posts about police brutality and
misconduct, and last year made 
headlines when
Facebook banned them over their anti-Hillary Clinton memes. According
to their 
mission
statement
,
Liberty Memes “
uses
memes to defend the libertarian principles of the rights to life,
liberty, and property
.”

The
page has made a 
habit of sharing cops’
posts about drug busts and other controversial actions with their
nearly 400,000 followers, providing a veritable alert system for
those who want to express their opinions directly to the enforcement
class.

As
the page’s “Admin 2” told Anti-Media,”the intention is to
very specifically get them to think twice about committing these
actions, as they are in violation of their oaths and run contrary to
a vast portion of public opinions.”

As
the trend of trolling and confronting cops online grows, some
departments have 
deleted comments,
which experts say is 
unconstitutional.
Several departments have been 
sued for doing so.
 Still, in many cases, the comments are left intact. This aligns
with 
guidance from PoliceOne,
a website for law enforcement that advises officers to leave comments
on their pages unless they contain profanity or other potentially
actionable threats.

As
demonstrated this week, the internet is 
increasingly calling
out cops for cannabis busts, both sarcastically 
mocking them
and sincerely pointing out the ethical and logical problems that come
with violently arresting nonviolent people over a plant that is
increasingly found to provide medicinal benefits. But as this week
also shows, it appears cops have yet to listen.

Opinion
/
 Creative
Commons
 / Anti-Media / Report
a typo

ING prijst harddrugsfabrikant de hemel in!!

Keek gisteren nog even wat de Beurs.nl te melden had en wilde het geheel al weggooien toen mijn blik op het bericht met de volgende kop viel: ‘ING
verhoogt koersdoel voor Heineken…….’


Kortom ING verhoogt het koersdoel voor een harddrugsfabrikant, die in Kenia al eens Nederlandse overheidssubsidie kreeg, om suikerriet te verbouwen, zodat suiker niet meer geïmporteerd hoefde te worden……..  Reken maar dat er voor de grond waarop dit gebeurt, oorspronkelijke boeren van hun land zijn gedonderd…… Heineken kon dit mooi duurzaam verkopen, immers minder transport……. Gegarandeerd dat dit uit ontwikkelingssamenwerking werd betaald….. 

Daarover gesproken, dat is precies het waardeloze beleid dat PvdA nep-hippie en groothufter Ploumen heeft uitgevoerd. Oxfam Novib heeft middels onderzoek vorig jaar aangetoond dat dit beleid volkomen waardeloos is*. Logisch, neem Heineken Kenia, de mensen die van hun grond (en uit hun huis) werden gesodemieterd, konden voor een appel en ei aan het werk in de suikerriet plantage van Heineken….. Ja ja (wel) geachte heer Eduard Douwes Dekker, er is niet veel veranderd sinds u de ogen voorgoed sloot…………

Zo denkt ING over Heineken:

Volgens
ING is het 
aandeel Heineken
interessant om in te investeren vanwege onder meer het
aantal 
premium-merken
dat onder de Heineken valt, de wereldwijde aanwezigheid en de goede
mogelijkheden om kosten te verlagen**
. Doordat het Heineken in de
eerste helft van het jaar is gelukt om de marges op te voeren, valt
een hogere waardering voor het 
aandeel volgens
ING ook goed uit te leggen.

Ja echt een ‘geweldig interessant aandeel’, per dag overlijden in Nederland 12 mensen aan de gevolgen van langdurig alcohol gebruik!!!! De schade die alcohol veroorzaakt is immens, zowel direct als indirect, ga maar na: verkeersdoden, mensen die gehandicapt een auto ongeluk overleven na te zijn aangereden door een dronken automobilist, kanker, echtscheidingen, mishandelingen, vernielingen, enz. enz. 

Als klap op de vuurpijl mag er zelfs openlijk reclame gemaakt worden voor de harddrug alcohol***, waar men de jongeren denkt te kunnen beteugelen, met achterlijke leuzen als: ‘geen 18 geen druppel!’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat aan het eind van een reclamevideo waarin je mensen een ‘ongelofelijke berg lol’ ziet hebben (niet dat daar ook maar iets lolligs aan is, ‘maar goed….’)…… Logisch dat jongeren na een aantal keren dit soort video’s te hebben gezien, het op een zuipen zetten, als ze alcohol onder handen krijgen. 

Koopt aandelen Heineken en investeer in de dood van anderen, uiterst winstgevend!

*   Niet alleen heeft Ploumen een waardeloze prestatie neergezet, maar met haar schunnige beleid: het spekken van Nederlandse bedrijven in het buitenland, zijn goedlopende projecten in ontwikkelingslanden stopgezet….. Om die projecten weer aan de gang te krijgen, mocht men haar/zijn verstand terugkrijgen in Den Haag, zijn weer jaren van letterlijke en figuurlijke investeringen nodig………..

**  ‘De goede mogelijkheid om kosten te verlagen’, m.a.w. na verdere automatisering arbeiders ontslaan en het salaris van arbeiders in het buitenland, waar hun rechten niet worden beschermd, te verlagen en/of hen langere dagen te laten maken, zonder daar meer voor te betalen. Zaken waar de westerse aandeelhouders blij van worden en hen aanzetten tot kopen……..

*** Alcohol is giftig voor het lichaam en alcohol is fiks verslavend, de 2 hoofdredenen voor de aanduiding ‘harddrug’.

PS: ik ben bepaald niet van de blauwe knoop, mocht u dat denken. Het gaat me om de ongelofelijke hypocrisie. Als er in een jaar tijd 2 mensen overlijden aan XTC staat het land op z’n kop en eist men maatregelen…….. Een paar jaar geleden overleden er twee toeristen in Amsterdam na het gebruik van de softdrug ‘paddo’. Ondanks dat die twee uiterst labiel waren, andere drugs hadden gebruikt waaronder psychofarmaca en een sloot van de harddrug alcohol, werden de paddo’s als schuldige aangewezen…… Maffiavriend en grootlobbyist van de alcohol fabrikanten, VVD ‘crimefighter’ en misdadiger Opstelten, besloot toen deze softdrug te verbieden……… Tja veronderstel dat mensen door het gebruik van paddo’s afzien van alcoholgebruik (zoals met cannabis gebeurde op o.a. Jamaica…..)….. Te zot voor woorden……..

Zie ook: ‘Wim van Dalen (STAP) wil festivals en horeca om zeep helpen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Wim
van Dalen (o.a. STAP): alcohol is net zo schadelijk als tabak……
AUW!!!!

Wim van Dalen (STAP) wil festivals en horeca om zeep helpen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het is Wim van Dalen weer eens in de hersenpan geslagen. Gisteren haalde deze directeur van Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid STAP* de media met een pleidooi voor het op festivals en in horeca gelegenheden verkopen van niet meer dan 2 alcoholische dranken per keer………..

Dit daar uit de praktijk blijkt dat bij de verkoop van meerdere alcoholische dranken, er vaak ook alcohol voor jongeren onder de 18 wordt gehaald……… Het is duidelijk dat deze lapzwans, die alcohol niet eens een harddrug wenst te noemen**, nooit in de rij voor de biertent op een festival heeft gestaan, hetzelfde geldt voor het in de rij staan voor de bar in horeca gelegenheden op drukke avonden………….

Als deze regel zou worden ingevoerd, zal het aantal klanten op festivals en in de horeca snel teruglopen, ga maar na: als je een rondje voor tien personen moet halen, als het druk is, zou je al snel een uur bezig zijn!! Kortom knettergek!

Van Dalen wil e.e.a. om het aantal jongeren omlaag te brengen dat met een ‘alcoholvergiftiging’ wordt opgenomen in een ziekenhuis. Op de NOS webpagina, waar dit wordt genoemd, staat niet te lezen hoe het zit met het aantal ziekenhuisopnames van jongeren met deze vergiftiging, dus stijgt dit of neemt dit juist af….. (niet gevraagd door de redactie, wat ongelofelijk dom!)

Een paar decennia geleden waren veel jongeren net als nu, na een avond stappen, wel eens flink ‘in de lorum’. Het devies destijds: de roes uitslapen (wat nu ‘coma’ wordt genoemd…) en de volgende dag op de zelf aangebrachte blaren zitten (een dikke kater). Nooit heb ik in de laatste 4 decennia verontrustende nieuwsberichten gehoord over jongeren, die na een avond doorzakken zijn overleden….. Ofwel veel gedoe om zo goed als niets…..

Maak de bevolking eindelijk eens duidelijk dat alcohol (op de wat langere duur) een uiterst gevaarlijke en verslavende harddrug is en stop onmiddellijk met het maken van reclame voor deze harddrug!! Tevens zou een strafrechtelijk onderzoek in moeten worden gesteld naar politieke lobby voor de alcoholmaffia door de jaren heen! Dus ministers en staatssecretarissen die willens en wetens maatregelen tegen alcohol gebruik hebben gesaboteerd, zoals het verbieden van van reclame maken voor deze harddrug (uiteraard met aandacht voor de partijen die zich achter dit tuig hebben geschaard).

*  Vreemd genoeg heeft deze organisatie 2 namen: Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid en Stichting Alcohol Preventie (dat voor STAP staat). Benieuwd wat daar het nut van is, het zal me niet verbazen als dit om ‘belasting technische redenen’ is gedaan……..

** Terwijl alcohol de harddrug is die verreweg de meeste schade aanricht (zowel direct als indirect, dit aan zowel het individu, diens omgeving en de maatschappij in haar geheel!), alleen in Nederland sterven al 12 mensen per dag aan het langdurig gebruik van deze harddrug……. Ondanks dat mag er toch reclame voor gemaakt worden….. Als er 2 doden vallen (in een jaar tijd) door XTC gebruik, zijn de rapen gaar in de politiek en de reguliere media, maar die 12 alcohol doden per dag doet zelfs geen wenkbrauw fronsen…….. Wat een hypocriet zootje!!

Zie ook: ‘Wim van Dalen (o.a. STAP): alcohol is net zo schadelijk als tabak…… AUW!!!!

       en: ‘ING prijst harddrugsfabrikant de hemel in!!

Paul Tang met kritiek op beleid PvdA partijcollega Dijsselbloem t.a.v. Griekenland…………

Een ongelofelijk staaltje PvdA hypocrisie waar je stijl van achterover slaat, was vanmorgen  te horen in Standpunt NL. De stelling van vandaag: ‘De EU moet de Griekse schulden gedeeltelijk kwijt schelden’.

PvdA oplichter Tang was in de studio om die stelling te verdedigen. De kritiek op het beleid van de EU door deze EU grofgraaier was niet mals. Uitermate vreemd als je bedenkt dat zijn partijcollega Dijsselbloem, de zwaar disfunctionerend demissionair minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep, het belachelijke beleid van de trojka (ECB, Europese Commissie en IMF) t.a.v. Griekenland te vuur en te zwaard verdedigt en zelfs het gore lef heeft de Grieken keer op keer de les te lezen………

Griekenland staat onder curatele van de EU, waardoor het land nog verder naar de knoppen wordt geholpen, zo staan de Griekse staatseigendommen nu onder beheer van het niet democratisch gekozen Europees Stabiliteitsmechanisme (ESM). Voor maar liefst 99 jaar heeft Griekenland geen zeggenschap meer over haar staatseigendommen en het ESM kan deze eigendommen voor een appel en een ei verkopen, zoals Griekenland eerder al vliegvelden en havens voor een grijpstuiver moest verkopen……

Griekenland heeft zoveel schulden, dat het land die onmogelijk kan aflossen, zo hebben al vele echte deskundigen betoogd, toch eist opperschoft Dijsselbloem het onhaalbare van de Grieken……. De armoede is ongelofelijk gegroeid en zelfs terminaal zieken kunnen pijnstillers vaak niet meer betalen, hetzelfde geldt voor anti-kanker medicatie t.b.v. arme Grieken……..

Een inbeller stelde terecht dat Tang met zijn kritiek en pleidooi voor kwijtschelding van schulden, eerder heeft ingestemd met de smerige manier waarop vooral de grote onderlaag in Griekenland wordt uitgenomen. Met andere woorden: Tang heeft zelf ingestemd met deze belachelijke eisen, zonder kans op kwijtschelding van de schulden…… Volgens Tang was hij het niet eens met de woorden van CDA oliebol Jan Kees de Jager, dat alle geld voor Griekenland terug zou komen, dat had hij hem o.a. laten weten, door met een bepaalde blik te kijken…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zo’n argument kan alleen van een PvdA’er komen!!

Tang is akkoord gegaan, zo stelde hij, daar anders Nederlandse banken en pensioenfondsen in de problemen waren gekomen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De schoft doelde hier op de enorme schulden die Griekenland had gemaakt door het veel te grote aantal leningen van die financiële instellingen, schulden die in feite werden overgenomen door de ECB. Als men van meet af aan de banken en pensioenfondsen had gestraft, had men de schuld niet over hoeven nemen van de Grieken, maar de schulden direct over kunnen maken aan banken, pensioenfondsen en verzekeringsmaatschappijen! Vervolgens had men deze financiële maffia kunnen dwingen de schade te vergoeden. Zo had Griekenland een echte kans gehad, de door de banken veroorzaakte crisis te boven te komen…..

Dit zou zelfs als een soort boete kunnen worden gezien (waar de deze maffia veel meer had moeten terugbetalen), immers de ellende is ontstaan door wanbeleid van de financiële maffia, die Griekenland geld op de pof leverden, terwijl een kind kon weten, dat dit geld nooit zou worden terugbetaald….. De levende wanprestatie van het CDA, Wellink heeft trouwens nooit enig bezwaar geuit tegen dit geld op de pof lenen, terwijl dit zijn taak was als toezichthouder van de Nederlandse Bank!!

Nu gaat het geld zogenaamd naar Griekenland, maar vloeit in werkelijkheid direct terug in de kas van de ECB, zodat de schulden worden goedgemaakt, die het overnam van de financiële maffia………… Je zou ook kunnen zeggen, dat het geld dat naar Griekenland gaat, in feite terugstroomt in de kluizen van de financiële maffia……..

Het lulligste van al is, dat de banken die de crisis van 2008 veroorzaakten, een crisis die zovelen in diepe ellende stortte, niet zijn aangepakt, nee als klap op de vuurpijl wordt een land op een manier uitgekleed, die het beste te vergelijken is met de plicht van Duitsland om alle schade te vergoeden na WOI…… Een plicht die het land destijds onmogelijk kon waarmaken en naast Nederland is het nu Duitsland die om het hardst schreeuwt dat Griekenland alles terug moet betalen……. Moet je nagaan: na WOII werd Duitsland voor een groot deel vrijgesteld om de schuld te vergoeden, schuld veroorzaakt door de enorme schade die het had aangericht middels de oorlogsvoering tegen het Griekse verzet en tegen de Grieken in het algemeen……

En Tang? Laten we hopen dat de komende jaren, de PvdA volledig wordt weggevaagd en haar politici nooit weer aan de bak komen, al helemaal niet op een bestuurlijke functie, dat zou een mooie opruiming zijn. Tijd voor een echt socialistische partij, zoals die in Bolivia van president Morales…… (zie: ‘Roemer, Klaver en de hele bups in Den Haag >> zie Bolivia: socialisme is geen vies woord en kan uiterst succesvol zijn!!‘)

Zie ook:

Drie miljoen Grieken hebben geen ziektekostenverzekering daar ze die niet kunnen betalen……. Dank je wel Dijsselbloem (PvdA)…….‘ (veel patiënten kunnen niet eens benodigde medicatie als pijnstillers en chemo kuren betalen…..)

Radio1 met onvervalste anti-Griekse propaganda……..

IMF tegen Grieken: sorry we gaan jullie land vernietigen…………..

EU vluchtelingenbeleid is een ‘groot succes’ zo merken de vluchtelingen in Griekenland……..

Belastingontduiking/ontwijking kost de belastingbetalers wereldwijd honderden miljarden op jaarbasis……

Terzijde om de macht van bedrijven over regeringen te laten zien:

Wereldbank laat weer eens het ware, uiterst inhumane neoliberale gezicht zien: El Salvador wordt gedwongen miljarden te betalen aan groot vervuiler OceanaGold…..

Henk Nijboer (PvdA Tweede Kamer) is niet tegen ‘rulings….’

Jeroen Dijsselbloem (PvdA) wilde Griekse collega aanvallen bij nieuwe afspraken tot het verder in het pak naaien van Grieken…….

VS grenzen over de wereld >> The Long Reach Of The US Border

Information
Clearing House (ICH) bracht gisteren een artikel over de vele VS bases over
de wereld. De schrijver, Belen
Fernandez
stelt dat met al die bases het
grondgebied van de VS internationaal grenst aan een groot deel van de
landen die onze aarde rijk is. Daarmee is de VS een (uiterst
gevaarlijk) imperium, groter dan de wereld ooit zag……..

Lees dit
uitstekende artikel en oordeel zelf, onder het artikel vindt u een
link naar het volledige artikel op ICH, waaronder u de mogelijkheid
heeft tot vertaling:



The Long Reach Of The US Border

No
matter where you are in the world, you are likely to stumble upon the
US border-without-borders.


While
it might be tempting to blame US President 
Donald
Trump
 and
his special brand of 
counter-reality for
the frenzied expansion of the US border into international spaces,
the concept of the border itself evolved some time ago into something
encompassing much more than physical territorial limits

Just
ask the victims of the post-9/11 “war on terror”, which has
eliminated countless human lives for the ostensible purpose of
securing the US homeland.

While
the US has over the decades repeatedly been up in arms over perceived
enemy intrusions into its own ‘backyard’ – see, for example, the
Soviets in Cuba or the more recent ruckus over Iran’s supposed
infiltration of Latin America – the country persists in trampling
over other backyards at will.

Beyond
the matter of forcing international airlines to get on board with
every US whim in terms of 
security
measures
and
other life-complicating activities, there’s nothing like ubiquitous
military bases to reinforce the notion that the world in fact belongs
to America.

In
his 2015 book Base Nation: How US Military Bases Abroad Harm America
and the World, American University’s David Vine reported that, as of
that year, the US “controlled approximately 800 bases”
outside the country.

This
had resulted in a situation in which, he said, “we probably have
more bases in other people’s lands than any other people, nation, or
empire in world history”.

Vine
went on aptly to note that, for most Americans, “the idea of
even the nicest, most benign foreign troops arriving with their
tanks, planes, and high-powered weaponry and making themselves at
home in our country – occupying and fencing off hundreds or thousands
of acres of our land – is unthinkable”.

Thanks
to imperialism’s gloriously hypocritical logic, of course, America’s
disproportionate global footprint hasn’t stopped the US political
establishment from regularly accusing selected nemeses of meddling in
the internal affairs of other nations.


Hier de link naar het volledige artikel:

The Long Reach Of The US Border