Koenders (alweer) doodstil over extreem Indiaas overheidsgeweld tegen demonstranten…….

Uiteraard doet geen westerse politicus de mond open over het extreme geweld dat de Indiase regering gebruikte tegen vreedzame demonstraties in Kasjmir…… U snapt natuurlijk wel dat de jaknikkende PvdA dwaas Koenders, die godbetert minister van Buitenlandse Zaken mag spelen, al helemaal geen commentaar gaf….. Koenders geeft alleen negatief commentaar als zo ongeveer de hele wereld dat heeft gedaan……

De politie schoot maar liefst 23 vreedzame demonstranten dood en verwonde een groot aantal anderen…… De demonstraties ontstonden zaterdag, nadat Burhun Wani, lid van een islamitische onafhankelijkheidsbeweging omkwam in een vuurgevecht met de politie.

Er is sprake van 300 gewonden, die zelfs in ambulances en eerste hulpposten van ziekenhuizen, niet veilig waren voor het politiegeweld. Zo werden er zelfs traangasgranaten in zo’n eerste hulppost geschoten (en werden ambulances met gewonden letterlijk aangevallen door de politie…)…….

Ach ja, India is een steeds groter wordende handelspartner van het westen en u weet het: Het geld gaat ver voor op de mensenrechten en de volksgezondheid in het inhumane neoliberale westen……….. Het ijskoude neoliberalisme, dat o.a. wordt bediend door de slippendragende PvdA ‘politici…’

Zie ook:  ‘Kasjmir: staat van beleg, inclusief platlegging internet……… Koenders? Doodstil!!

        en: ‘Kasjmir: minstens 100 mensen blind vanwege door politie afgeschoten metaaldeeltjes….. Koenders? Zoals gewoonlijk doodstil!

        en: ‘Scarred and blinded for life: Brutal repercussions of using metal pellets in Kashmir

       en: ‘Koenders ‘slaapt’ >> Kasjmir: leger geeft toe een onderwijzer te hebben doodgeslagen……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft, dit geldt (nog) niet voor de labels: Kashmir en Wani.

Zelfdodingen in 2015 gestegen naar 5 per dag……. Alweer een ‘geweldige prestatie’ van Rutte 2!!

Het CBS meldde gisteren dat het aantal zelfdodingen vanaf 2007 is toegenomen met 36%, van 1.353 in 2007 tot 1871 in 2015, dat waren er in 2015 gemiddeld 5 per dag…….. BNR bracht dit nieuws gistermorgen onder de noemer ‘zelfmoord’, alsof het zo moeilijk is het woord zelfdoding te gebruiken…….. Mensen ik kan daar ongelofelijk pissig om worden, het is een extra schop na, voor de nabestaanden, alsof hen een zware misdadiger is ontvallen………

In het megasuffe Mediaforum op Radio1, zag men tijd voor een paar onderwerpen, die niets met sport te maken hadden, dus sprak men daar over zelfdodingen (dat viel me bepaald niet tegen!). Helaas zat ook Bert Vuijsje aan de studiotafel, deze lamlul van WNL wilde even gezegd hebben, dat zelfdodingen maar al te vaak wraaknemingen zijn (men ‘zocht’ in dit forum naar de oorzaak), zo van: “Nu kunnen jullie huilen….!” Hij was blijkbaar wel erg ingenomen met z’n opmerking, dus herhaalde hij deze nog een paar keer, waarbij hij de laatste keer stelde, dat wanneer je nooit aandacht hebt gekregen, je die in ieder geval wel krijgt als je van een flat springt…….. Godverdomme wat een tyfusschoft!!

Mokkenstorm, de grofgraaier van 113 Online was vanaf 13.09 u. te horen bij BNR. Deze hufter, die NB (en godbetert) als hulpverlener werkt voor mensen met suïcidale gedachten, blijft zelfdoding gewoon zelfmoord noemen……. De hufter stelde dat het aantal ‘zelfmoorden’ weliswaar is gestegen, maar dat deze nu stagneert, iets dat hij even later weersprak…….

Volgens Mokkenstorm heeft e.e.a. duidelijk met de crisis te maken. Mokkenstorm verwoorde dat héééél interessant, door te zeggen dat de crisis, de stresstest was voor de economie en de zorg…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zoals gezegd, kwam Mokkenstorm tegen het eind van het gesprek terug op de aantallen zelfdodingen (‘zelfmoorden’) en op dat moment stelde de klootzak, dat deze wel degelijk stijgen, ondanks dat Mokkenstorm toevoegend stelde, dat we de ‘zelfmoorden’ onder controle krijgen….. Ik zal niet lachen, dat is ongepast bij dit onderwerp, maar jezus, wat een top-idioot!!!!

Uiteraard is de crisis mede schuldig aan het aantal suïcides, maar als eerste moet tocht echt naar de GGZ gekeken en gewezen worden. Al jaren is de GGZ zwaar onder-begroot gezien de totale zorgbegroting. Hare VVD kwaadaardigheid Schippers heeft die bezuinigingen nog verder opgeschroefd en eigen bijdragen ingevoerd en verhoogd.

Als onderdeel is daardoor ook op de begeleiding van psychiatrisch patiënten bezuinigd* en wat velen, zelfs de politie, voorspelden is dus gebeurd: een groot aantal verwarde mensen op straat, naast een groot aantal suïcides (die met betere zorg voor een fiks deel voorkomen hadden kunnen worden)….. Je kan rustig stellen, dat Schippers (en de rest van het waardeloze kabinet Rutte) tot de neus in het bloed staat………

Het moment van bezuinigingen op deze zorg is ook een totaal verkeerde, niet alleen door de crisis, maar ook doordat de maatschappij steeds harder wordt, prestaties gaan ver voor op geluk en als je werkloos bent, moet je je scheel solliciteren, ook al zijn er geen vacatures en men daar depressief van wordt………

Daarnaast zijn de uitkeringen dermate laag, dat een groot deel van de Nederlanders er niet van rond kan komen, tel dat op bij zaken, zoals die hiervoor zijn genoemd en je hebt een giftige mix, die heel makkelijk tot zelfdoding kan leiden…… Ongelofelijk dat Mokkenstorm voor de zoveelste keer niets zei over de bezuinigingen op de GGZ……. Ach ja: wiens brood men eet, diens woord men spreekt……….

We moeten lekker doorgaan met deze inhumane, asociale, neoliberale prestatiemaatschappij, dan zullen we het aantal zelfdodingen nog veel verder zien stijgen………..

Mokkenstorm? Die moet als de donder ontslagen worden: geen vergoeding en geen WW, dat heeft hij dubbel en dwars verdiend!!!

* Vergeet niet dat veel psychiatrisch patiënten geneigd zijn hun medicatie te laten staan, als deze mensen niet meer begeleid worden, zullen ze hun medicatie laten staan…..

Zie ook: ‘Schippers GGZ beleid: 5 mensen benemen zich per dag het leven in ons ‘geweldige’ land……..

       en: ‘Schippers en van Rijn: Zelfdoding Enige Uitweg Uit Onaflosbare Schulden? Ons Neoliberale Inhumane Kabinet…….

       en: ‘CBS meldt 31.000 daklozen in ons puissant rijke land………. Lang leve Rutte 2!!

       en: ‘Huisuitzettingen: 25 per dag (minstens)!!!

       en: ‘Schippers wil actie tegen verwarde personen……… AUW!!!

       en: ‘Commissie Hoekstra verklaart verwarde mensen de oorlog, van der Steur steekt de ‘helpende hand’ toe……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Louis Bontes liegt dat het gedrukt staat, of alweer haatzaaien tegen Marokkanen……….

Vanmiddag stemde ik per ongeluk af op Radio1, per ongeluk daar ik het wezenloze geouwehoer over sport op NPO Radio1 Sportzomer niet wens aan te horen. Toevallig was er een ‘discussie’ gaande tussen angst- en haatzaaier Bontes (ex-PVV, nu groep-Bontes/van Klaveren) en PvdA sufferd Marcouch. Waar Bontes een pleidooi hield voor etnisch profileren en Marcouch daar uiteraard tegen was.

Volgens Bontes is het etnisch profileren geen discriminerende handeling, terwijl iedereen met meer dan 5 hersencellen begrijpt, dat het keer op keer mensen staande houden (vaak dezelfde personen meermaals) vanwege hun huidskleur, niets anders is dan discrimineren, immers hiermee worden minderheden vervolgd!!

Bontes had zelfs het gore lef te zeggen, dat het staande houden van Typhoon een vorm van bijkomende schade is……. ha! ha! ha! ha! ha! Marcouch was niet voorbereid en wist niet eens te vertellen, dat Typhoon wekelijks minstens twee keer staande wordt gehouden……. Bontes durfde zelfs te beweren, dat Typhoon het niet erg vond, dat hij staande werd gehouden in Zwolle……

Etnisch profileren is geen discriminatie en het is ook een logische handeling, aldus Bontes, die het zelfs effectief durfde te noemen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Vandaar dat het oplossingspercentage van misdaden door de politie rond de 20% ligt!! Waarbij de politie ook nog eens aangeeft, dat een groot deel van de opgeloste zaken, te danken is aan klikkend publiek……. Gelukkig stelde Marcouch nog wel, dat etnisch profileren niet effectief is, doordat leeghoofd Veenhoven presenteerde werd zowel aan Bontes als Marcouch niet gevraagd, waar ze e.e.a. op baseren…….

Bontes ging nog een stap verder en stelde dat 60% van de Marokkaanse jongeren misdadig is…….. Terwijl een feit is, dat 60% van de gevangenen van allochtone komaf, dan wel ‘allochtoon’ is (waar uiteraard niet vergeten moet worden, dat een fiks aantal van deze mensen vastzit daar ze ‘illegaal’ zouden zijn..)…….

Bij elkaar zijn er zo’n 27.000 ‘allochtone’ (of van allochtone komaf) gevangenen in Nederland, in totaal zijn er rond de 43.500 gevangen in Nederland,10,7% daarvan is van Marokkaanse komaf, ofwel zo’n 4.655 mensen van Marokkaanse komaf. Dat zijn Marokkanen uit meerdere leeftijdsgroepen. Dit aantal is minder dan 1,5% van het aantal Marokkanen in Nederland, dat zijn er rond de 380.000……… Je maakt mij niet wijs, dat 4.655 Marokkanen (gesteld dat dit allen jongeren zouden zijn) 60% van het totaal aantal Marokkaanse jongeren in ons land zou uitmaken…… ha! ha! ha! ha! ha! Volgens het CBS waren er in 2012: 173.000 Marokkaanse jongeren in de leeftijd van 0 tot 25 jaar…….. Heb niet veel vertrouwen in het CBS, maar neem aan dat het optellen van het aantal jongeren nog wel overgelaten kan worden aan dit cijfergoochelinstituut.

Ach, Bontes herhaalt dit soort percentages een keer of honderd en uiteindelijk gelooft een groot deel dom gehouden witte Nederlanders deze leugens…… Zeker daar de andere partijen maar amper tegengas geven op dit soort grove leugens, daar gaf Marcouch, NB zelf van Marokkaanse komaf, vanmiddag weer ‘een mooi voorbeeld’ van…….

Nog even over het percentage van 60% allochtone gevangenen, die komen uit verschillende landen, dus Turks, Marokkaans, Surinaams, Antilliaans en ga nog maar even door. Dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn, is een normaal verschijnsel (zolang we in een onrechtvaardige maatschappij leven). Neem de achterstandswijken: voordat er sprake was van Turken of Marokkanen, waren de witte bewoners van die wijken, levend in sociale achterstand, oververtegenwoordigd in de gevangenissen, zoals de ‘allochtonen’ van nu in achterstand leven en oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers (die ‘allochtonen’ wonen nu overigens in de wijken, waar de witte Nederlanders van weleer te vinden waren……..)….. Zo moest de politie destijds minstens twee keer per jaar grootschalig ingrijpen in de Haagse Schilderswijk, waar dit tegenwoordig toch echt een uitzondering is!

Zie ook: ‘Etnisch profileren in Den Haag nog steeds ter discussie…..

       en: ‘Typhoon voor de zoveelste keer staande gehouden, ofwel etnisch profileren in Zwolle!! Van der Steur vraagt om hulp…. ha! ha! ha!

       en: ‘Bas van Werven (AVROTROS) en Carlo Brantsen hebben dikke pret over Typhoon en z’n advocaat………

      en: ‘Asscher voor etnisch profileren………M.a.w: ook angst- en haatzaaien is normaal!

Klik voor meer angst- en haatzaaierij plus andere berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Gerri Eickhof op pad met psychopaat………

Gerri Eickhof, uiterst belangwekkend ‘totaal onafhankelijk’ journalist, was afgelopen maandag met een extreem belangrijke missie bezig: het interviewen van de ‘vlogger’: ‘Ikvosonline’ over het telefoneren op de fiets…… De vlogger bleek geen antwoorden te geven op de extreem belangrijke vragen van Eickhof en gebruikte het geheel voor z’n eigen video-blog, hij filmde e.e.a. met zijn telefoon……. Kijk dat schoot de cameraman in het verkeerde keelgat, zeker daar de vlogger niet wegging, waarop hij de vlogger toebeet: “En nou flikker je op jij!”, waarop deze dolle cameraman de vlogger een schop verkocht……..

Daar bleef het niet bij, de cameraman was handtastelijk en duwde de vlogger….. Zelfs flapdrol Eickhof vond het wel gepast, de vlogger intimiderend toe te spreken. De klap op de vuurpijl was wel de reactie van de politie, die NB werd gebeld door de psychopathische cameraman en pakte na veel geouwehoer de telefoon van het slachtoffer af…… De vlogger mocht op het politiebureau geen aangifte doen……

Hier de video van ‘Ikvosonline’, bekijk het hele filmpje en vergelijk dat eens met de berichtgeving gisteren op Radio1 en andere reguliere grote media organen:

Blijkbaar is de NOS heilig en staat deze ‘onafhankelijke ‘ zendgemachtigde onder en boven de wet, wat de politie nog eens bewees met haar optreden………. Uiteraard had de politie ter plekke de video op de telefoon van het slachtoffer moeten bekijken, om daarna de cameraman aan te houden en niet het slachtoffer z’n telefoon af te pakken!!

De NOS, ‘de opdrachtgever’ die met ons belastinggeld wordt betaald, liet via een reactie weten, dat ‘de cameraman te ver was gegaan, wat hij zelf ook vindt’, gevolgd door de opmerking dat er wel twee kanten aan de zaak zitten…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dus: dit psychopaten gedrag kan niet, maar de vlogger had niet geweldloos ‘zijn actie’ mogen filmen en had zich uit de voeten moeten maken……. Waarop werd vervolgd de stelling, dat het NOS werk het afgelopen weekeinde onmogelijk is gemaakt…… ha! ha! ha! ha! ha! Dus één uiterst agressief incident, NB door de NOS cameraman zelf veroorzaakt en het hele weekeinde kan er niets meer gedaan worden (daarom is de agressie wel te begrijpen…)……??? Wat een achterlijk excuus, waar een excuus natuurlijk al helemaal niet op z’n plaats was……..

In het suffe Mediaforum op Radio1 gistermorgen Jean-Pierre Geelen van de Volkskrant en Jeroen Smit, ‘publicist en journalist’. Nadat Geelen over de staandehouding(en) van Typhoon* stelde, dat hij het allemaal wel erg veel ophef vond, stelde deze hufter het wel te begrijpen dat de vlogger door de NOS cameraman was getrapt……… Echt mensen ik lul niet!! “Het was een irritant mannetje”, aldus Geelen en zoals u zult begrijpen, ‘dan is alles toegestaan…..!!’ Geelen pruttelde nog even door en voegde er nog aan toe, dat de vlogger continu opzoek is naar rotzooi…….. Beide gasten, dus ook Smit, vonden dat de vlogger moet worden aangepakt…….. Let wel mensen, deze klootzakken durven zich journalist te noemen……..

* Zie: ‘Typhoon voor de zoveelste keer staande gehouden, ofwel etnisch profileren in Zwolle!! Van der Steur vraagt om hulp…. ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Eickhof en Ikvosonline.

Frauderend uitzendbureau niet met naam genoemd in NOS berichtgeving………

In het NOS Radio1 nieuws van gistermiddag 13.00 u., het bericht dat een uitzendbureau werd gepakt voor fraude. Het uitzendbureau betaalde de toch al uitgebuite werknemers minder uit, dan de bedrijven betaalden voor de loonslaven van dit uitzendbureau…….. Daarmee verdiende de baas van het uitzendbureau zo’n € 400.000,–. ‘Uiteraard’ is er altijd een verschil in wat een uitzendkracht betaald krijgt en wat een bedrijf aan het uitzendbureau betaalt, maar de verschillen waren hier ‘iets’ hoger…..

Vreemd genoeg werd de naam van het uitzendbureau niet genoemd in het nieuwsbericht, ‘ook niet’ in latere nieuwsberichten…… Waarschijnlijk om ‘de goede naam’ van het uitzendbureau te beschermen……

Op het internet vond ik wat extra informatie: de Inspectie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid stelde, dat het niet onwaarschijnlijk is, dat de loonslaven zelf ook verantwoordelijk zijn voor deze gang van zaken……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Oh vandaar, dat de naam van het uitzendbureau niet wordt genoemd!

Dus volgens de Inspectie van Sociale Zaken zouden die werknemers dat zelf ook doen, liegen over hun inkomen, als reden: om toch voor een hypotheek in aanmerking te komen……. Hoe die baas daar dan 4 ton aan overhoudt, werd er niet bij verteld…….

Een paar jaar geleden is er door de politie een speciaal interventieteam voor frauderende uitzendbureaus samengesteld*. Dit vanwege het grote aantal fraudegevallen bij uitzendbureaus, dit zou volgens de Inspectie van Sociale Zaken een positief gevolg hebben gehad, maar er vindt nog steeds veel fraude plaats, aldus diezelfde Inspectie……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Al meer dan 30 jaar lang is het bingo met frauderende uitzendbureaus en ondanks alle mooie beloften, interventieteams en ‘taskforces’ vindt er nog steeds fraude plaats en dat op grote schaal……… Te vrezen valt dan ook, dat we over tien jaar nog steeds met frauderende uitzendbureaus te maken hebben….. Je ‘zou bijna gaan denken’ dat politici uitzendbureaus de handen boven het hoofd houden…

Schande dat de naam van het uitzendbureau niet bekend wordt gemaakt!!

Wat een zootje mensen, jezus!!

* De politie die al totaal overwerkt is vanwege onzinnige inzet, zoals die op softdrugs……..

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Rutte: de Dodenherdenking met uiterst hypocriete politici………

Mensen, wat een ongelofelijke hypocriet zootje: de politici die gisteren schijnheilig meededen aan de Dodenherdenking, maar intussen weigeren vluchtelingen op te nemen, dan wel alleen bereid zijn een uitermate beperkt aantal vluchtelingen op te nemen. Ook voor WOII werden joden, Roma, Sinti, homo’s en politieke vluchtelingen voor het grootste deel geweigerd in Nederland en de aanwezige vluchtelingen werden met evenveel achterdocht bekeken, als men tegenwoordig de vluchtelingen beziet……. Koningin Wilhelmina verordonneerde zelfs, dat er in een straal van 50 kilometer rond haar Paleis ‘t Loo, geen vluchtelingenopvang mocht worden ingericht………

Politici die hypocriet deelnemen aan de Dodenherdenking, terwijl ze hebben bewezen voor illegale oorlogen te zijn, zoals die tegen Irak, Libië en Syrië, waarbij die tegen Irak aan meer dan 1,5 miljoen mensen het leven heeft gekost……. Illegale oorlogen, die de vluchtelingenstromen richting EU op gang hebben gebracht……

Ongetwijfeld was de meest hypocriete politicus, die deelnam aan de Dodenherdenking, de valswitte Venlose haatprofeet Wilders, die net als Hitler in de 20er en 30er jaren van de vorige eeuw, haatzaaide tegen- en angstzaaide voor minderheidsgroepen……..

Nummer twee moet Rutte zijn geweest, hij liet gisteren weten, dat door herdenking, je het verleden levend houdt……. Ja en intussen blind zijn voor de ellende van velen en zelfs durven te zeggen, dat het leuk is om in huisjes te kunnen kijken in een vluchtelingenkamp, zoals de hufter gisteren in Libanon heeft gedaan……*

Verder wist de zwaar wanpresterende grijnzende VVD premier Rutte het volgende te melden:  “Een leven in vrede, zonder angst voor geweld en vervolging. De toekomst met vertrouwen tegemoet kunnen zien. En precies dat maakt herdenken zo waardevol. Want door de doden te eren en de geschiedenis levend te houden, omarmen wij de vrijheid en wapenen wij onszelf om pal te staan voor alles wat goed is in het hier en nu……” Wapenen tegen vluchtelingen en intussen zorgen dat vluchtelingenstromen op gang blijven komen, met de geestelijke en fysieke steun voor het zwaar terroristische VS buitenlandbeleid…….

“Pal te staan voor alles wat goed is in het hier en nu…….” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het goedpraten van mensenrechtenschendingen en het schenden van het VN Vluchtelingenverdrag, middels de inhumane Turkije-deal, of het bezuinigen op het redden van vluchtelingen uit de Middellandse Zee……

Rutte’s kabinet heeft zoveel geleerd van het verleden, dat het met veel plezier handelsbetrekkingen onderhoudt met fascistisch geregeerde, of anderszins dictatoriaal geregeerde landen, waar totaal geen vrijheid is, de mensenrechten op grote schaal worden geschonden, kortom landen waar de willekeur groot is….. Neem Saoedi-Arabië, Egypte (en een aantal andere ‘arabische landen’), Turkije en China.

Verder wil ik nog wijzen op de nazificering van de EU: een aantal Oost-Europese landen heeft het fascisme omarmd, neem Hongarije en Polen. Oekraïne is nog geen deel van de EU, ook daar regeert het fascisme, daar hoor je Rutte, of een ander lid van kabinet Rutte 2 niet over…..

Nee, die Rutte heeft de Dodenherdenking ‘helemaal begrepen………..’

Trouwens waarom zouden we de toekomst met vertrouwen tegemoet zien? Daar is totaal geen reden voor! Onze vrijheden en privacy worden steeds verder ingeperkt!! Als Hitler morgen Nederland zou binnenvallen, zou hij zijn geluk niet op kunnen, de weg voor zijn terreurbewind zou al geheel geplaveid zijn……..

De rechten die arbeiders tegen de willekeur van werkgevers hebben bevochten, worden hen nu afgepakt, door neoliberale hufters als Rutte en zijn waardeloze kabinet…… De vrijheid om als ‘zelfstandige’ te worden uitgebuit…..

Dan is er nog de propaganda oorlog tegen Rusland: met veel leugens, door o.a. diezelfde politici, wordt de weg vrijgemaakt voor WOIII met het intimideren van Rusland langs haar grenzen…

Mensen ik kan nog wel een aantal minuten doorgaan, maar de strekking lijkt me wel duidelijk: een groot deel van de dodenherdenking is door het handelen van vooral politici verworden tot een smerige, hypocriete poppenkast!!

Moet u nagaan, dan spreek ik niet eens over de razzia’s die de politie al jaren keer op keer loslaat op woonwagencentra……. Daar wordt haat mee gekweekt tegen deze mensen, die tijdens WOII middels razzia’s met behulp van de Nederlandse politie, werden afgevoerd en massaal werden vermoord door de nazi’s……. Als de politie anno 2016 een razzia loslaat op een willekeurige wijk in Nederland, komt men in verhouding evenveel misdaad tegen, dan men in die woonwagencentra aantreft………. Overigens zijn ook voor die razzia’s in de huidige tijd, dezelfde politici mede verantwoordelijk!

* Zie: ‘Ploumen en Rutte naar Libanon, maar niet om vluchtelingen op te halen, dat spreekt voor zich……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Klaas Wilting klapt uit de (geheime) politieschool……….

Vorige week donderdag hoorde ik Wilting (oud politievoorlichter) vertellen, dat de meeste zaken (misdaden) worden opgelost door tips van burgers…….. Niet door DNA of filmbeelden (zoals die bij Fopsnorren Verkocht*, ofwel Opsporing Verzocht), mensen Wilting noemde de recherche (en daarmee politie onderzoek) niet eens……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ik vermoed zomaar, dat zijn voormalig collega’s weer erg blij waren, met deze uitspraak, of beter gezegd ‘weglating’ van hun werk….

Dat was het nog niet mensen, Wilting vertelde over de ontvoering van Heineken, deze zaak werd ook opgelost door een tipgever. Wie dat was geweest mag Wilting ook nu nog niet zeggen, zo stelde hij. Logisch lijkt me, echter even later vertelde Wilting over die tipgever, dat hij het e.e.a. niet meer kon aanzien (de manier waarop Heineken en zijn chauffeur werden vastgehouden)……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Jééééééézus, wat een sufkont!! De betrokken ontvoerders, waaronder ene Holleeder, hoeven maar ‘een simpele som te maken’, om te bedenken wie die ‘hij‘ moet zijn…….

Tijd dat Wilting een verbod voor de media krijgt, al zou dat wel jammer zijn, ik beleef altijd plezier aan deze domme flapuit!

Maar ‘mooi hè?’ Het oplossingspercentage voor misdaden is al (misdadig) laag in Nederland en dan vertelt Wilting ook nog eens, dat dit lage percentage voornamelijk wordt gehaald, dankzij de bevolking………. Zet dat eens af, tegen de kapitalen die naar de politie gaan (en nu m.n. naar de Nationale Politie…..)…… Tijd voor een grote bezem door het hele politieapparaat, waarbij de hoofdverantwoordelijken van der Steur en Dijkhoff, als eerste de straat op moeten worden geschopt……

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

* Met dank aan Dave de Borst.

Nekklem martelmethode gepropageerd bij Argos………..

Onbegrijpelijk mensen, maar afgelopen zaterdagmiddag in Argos (Radio1), was NB in de herhaling te horen, hoe men met een lam onderzoek het martelen via de nekklem-methode propageerde……… Let wel mensen: in het journalistieke onderzoeksprogramma Argos……….

Aan het woord veelal Wilma Duijst (forensisch arts), die een onderzoek heeft gepleegd naar doodsoorzaken van arrestanten, over een periode van in totaal 10 jaar. Zegge en schrijve 1 geval, zou te wijten zijn aan de nekklem. De rest waren volgens de onderzoeken overlijdens te wijten aan de  fysieke gesteldheid en/of het gebruik van drank* en/of drugs…….

De politie leeft niet in een virtuele wereld en kan er dus vanuit gaan, dat de mensen die zij van de straat moeten halen, daar zij ‘een gevaar’ voor zichzelf dan wel voor anderen zijn, voor een fiks deel drugs (vooral alcohol) hebben gebruikt. Over de andere categorie, verwarde mensen, die ofwel fysieke problemen, dan wel problemen van psychische aard hebben, zo meer.

Twee à drie doden per jaar bij gewelddadige arrestaties is niet veel, aldus Duijst, die de martelmethode nekklem als een veilige arrestatie methode neerzette……..

Wat betreft verwarde mensen op straat: sinds hare VVD ploertigheid Schippers zwaar heeft bezuinigd op de vergoedingen voor de GGZ en een groot deel van de psychiatrische patiënten in feite aan hun lot heeft overgelaten, heeft de politie de handen vol aan verwarde mensen op straat.

Voor deze groepen geldt dat men toch uitermate beheerst dient op te treden, daar het gevaar bestaat, dat deze mensen tijdens hun arrestatie met (grote) lichamelijke letsels te maken krijgen. Gelukkig hebben een aantal politiekorpsen besloten om bij mensen die verward zijn, de GGD in te schakelen, waarbij zoveel mogelijk GGZ personeel wordt ingezet. Overigens kunnen ook mensen met een psychose uitermate agressief en gevaarlijk zijn.

Daarmee zijn we terug bij de nekklem als een bijzonder gevaarlijk middel, dat zeker in de hierboven beschreven situaties niet gebruikt zou mogen worden…… Niet voor niets besloot de politie van New York al jaren geleden, de nekklem niet meer te gebruiken, om arrestanten te fixeren…….. Lullig genoeg, kwam men daar na onderzoek op de nekklem martelmethode tot heel andere conclusies en de nekklem werd wel degelijk als grote boosdoener aangewezen bij de dood van verdachten, tijdens hun arrestatie……. ‘Fijn’ dat de redactie van Argos daar geen aandacht aan besteedde…………

Over de conclusie dat niet de nekklem, maar andere factoren de dood veroorzaakten, kan je stellen, dat bijvoorbeeld arrestanten die veel te veel alcohol hebben gedronken, met de nekklem op z’n zachtst gezegd niet beter uit zo’n arrestatie komen……….. Met andere woorden: je kan er donder op zeggen, dat de nekklem in combinatie met alcohol, een uiterst dodelijke martelmethode kan zijn! Mensen die agressief zijn door alcohol of XTC, kunnen heel snel in ademnood komen, daar ze al hun energie in die agressie gebruiken…….. Nog een reden om dan uitermate voorzichtig op te treden en vooral de nekklem niet te gebruiken!

Ongelofelijk te horen hoe kuttekop Duijst een pleidooi hield voor het ‘beter’ trainen van politiepersoneel op een smerige martelmethode, want dat is de nekklem………..

Alsof er godverdomme geen andere methoden zijn, om arrestanten te fixeren, met een groepje agenten (in het geval de nekklem wordt toegepast, zijn er NB altijd meer dan 4 agenten aanwezig….)…… Een arrestant met de handen op de rug geboeid, is al voor een groot deel gefixeerd, beten van een arrestant kunnen dan bijvoorbeeld makkelijk voorkomen worden…….

De dikke uitgezakte kwal van Weezel, die elke onafhankelijkheid als ‘journalist’ (zo durft deze kwijl zichzelf te noemen!) allang heeft verloren (en waarschijnlijk nooit heeft gehad) en die godbetert Argos mag presenteren, was zeer ingenomen met de uitzending, waar de politie van alle blaam werd gezuiverd, nou ja, op één na dan………

* ‘Drank’, bedoeld werd alcohol en dat is een harddrug!! Het overgrote deel van agressieve mensen, die de politie oppakt, hebben overigens een veel te grote dosis van de harddrug alcohol gebruikt.

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘Duijst’. (lees vooral de berichten onder het label nekklem en van Weezel!!).

Zie ook: ‘Nekklem: politie maakte alweer een dodelijk slachtoffer middels deze martelmethode…..

        en: ‘Haagse politie zwaar nalatig bij arrestatie, man overleden………..

        en: ‘Mitch Henriquez en de verstikkende behandeling die hij van de Haagse politie kreeg: rellen in de Schilderswijk…….

       en: ‘Mitch Henriques vermoord middels verstikking…… Zelfs zijn strottenhoofd was gebroken!!

       en: ‘Mitch Henriquez: Bouman gaf moordende agenten baangarantie, ongeacht de uitkomst van onderzoek………

       en: ‘Nekklem: zelfs de dood van Mitch Henriquez is niet genoeg, om deze (dodelijke) marteling te verbieden….. Hoe bedoelt u, dat het ministerie van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie, niet met de nabestaanden meeleeft???!!!

       en: ‘Gerard Bouman (Nationale Politie) wil politiestaat…………..

       en: ‘Van der Steur blijft nekklem en daarmee martelen en moord toestaan, de volgende dode valt onder zijn verantwoordelijkheid!’

       en: ‘Nekklem moet verboden worden, aldus slachtoffer!!

       en: ‘Van Aartsen niet over de dood van Mitch Henriquez en de rol van de Haagse politie daarin………..

       en: ‘Bouman is blij dat er een onderzoek naar de nekklem komt…….. AUW!!!!

       en: ‘Mitch Henriquez, slachtoffer van marteling middels nekklem: of hoe men alweer zwaar onrecht zal ‘rechtspreken…….’

Sensatiezucht op Radio1, of hoe een publieke zender overbodig munt slaat uit de aanslagen in België……

Gistermiddag op Radio1, in aanloop van het programma met de schijtlollige naam ‘Nieuws & Co’, berichtte de presentator met de verongelijkte stem, Lara Rense, dat ‘we’ na vieren (16.00 u.) verschillende van onze verslaggevers in Brussel zullen horen…… Zoals u begrijpt, naar aanleiding van de bomaanslagen een dag eerder, toen Radio1 de hele dag verslag deed van die aanslagen, met veel ‘sensationele geluiden’ van vlak na de aanslagen……. Ook toen met ‘dappere’ commentaren van politici, opiniemakers, ‘deskundigen’ en ‘journalisten’, die zich vooral bezighielden met de vraag wanneer dergelijke aanslagen ons land zullen treffen. Kortom een stevige portie angstzaaierij, met het volgende doel: de geesten rijp maken voor -meer geld naar politie en geheime diensten, -het overboord zetten van de privacy, – het beschermen van onze vrijheden, door ze af te pakken en tot slot -een voorzichtig inperken van de democratie (wat in feite deels al besloten ligt in het deels afpakken van onze burgerlijke vrijheden…)………

Gisteren hoorde je trouwens al (ver) voor 16.00 u. keer op keer verslaggevers van Radio1, die de vraag stelden aan de gewone Belg op straat, hoe zij/hij dacht over de aanslagen en of ze erg bang waren……. Ook toen na alweer sensationele inleidingen met het geschreeuw van slachtoffers, of de paniek bij burgers na de aanslagen….. Uiteraard ook veel ‘sfeerbeelden’ uit de wijken waar veel Marokkanen wonen, waar tot een aantal keren toe, de verslaggevers aan puberjongens van die minderheid vragen stelden naar hun beleving van het geheel. Natuurlijk in de hoop dat die ‘kut-Marokkaantjes’ de aanslagen zouden verheerlijken…….. Dat heb ik niet kunnen constateren, maar ik luisterde dan ook voornamelijk naar de BBC, BNR en in diepe arren moede naar Radio Bratsk en Radio Nova Scotia…….

Sensatie over de rug van slachtoffers, hoe laag kan je zinken als publieke omroep en dat met ons belastinggeld……..

Zie ook: ‘Johan Cruijff overleden, Radio1 last extra uitzending in…….

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Erik Akerboom, nog geen dag politie-opperhoofd, of hij bedreigt de bevolking……..

Erik Akerboom, oud-Coördinator Terrorismebestrijding (mislukt), werd gisteren beëdigd als nieuwe korpschef van de Nationale Politie, waar hij de zwaar wanpresterende hufter Bouman vervangt.

Vers beëdigd legde deze versleten pleeborstel de eis neer, dat de politie er minimaal 300 miljoen bij moet hebben, daar hij anders het korps zal inkrimpen…….. ha! ha! ha! ha! ha! Zo, die durft hè??!!!

In feite bedreigt Akerboom met zijn eis de Nederlandse bevolking, immers in de reguliere pers wordt keer op keer gesteld, dat het ‘gewone volk’ meer blauw (tegenwoordig in fascistisch zwart) op straat wil zien. Daarmee zaaien de reguliere landelijke media organen angst bij het deel van de bevolking, dat zich helemaal niet met de vraag bezighoudt, of er wel dan niet voldoende politie op straat is……. Deze korpschef zou zich niet met de politiek moeten bezighouden en zou dergelijke angstzaaierij hooguit mogen uiten, als hij uitgenodigd wordt bij de minister, die dan zijn/haar ambtenaren opdracht tot onderzoek kan geven…….. Althans zo zou het moeten gaan.

Nee, Akerboom slaat die route gewoon over en richt zich rechtstreeks tot de media……. Dat op een moment, dat de hysterie over de aanslagen in België, diezelfde media beheerst…… Een hysterie die door politici, opiniemakers, ‘deskundigen’ en de afhankelijke reguliere media wordt misbruikt om de angst voor terreur in Nederland, zo breed mogelijk uit te venten………

Kortom: ook grofgraaier Akerboom misbruikt nog eens de doden en gewonden, die vielen bij de aanslagen in België, om meer geld los te lullen, voor de politie…… Dezelfde politie die als het om financiën gaat, sinds een paar decennia, toch al het belastinggeld met zakken tegelijk in een diepe donkere put dondert….. Een paar dagen geleden werd nog eens bekend gemaakt, dat de vorming van het monstrum de Nationale Politie, alweer een paar honderd miljoen meer aan belastinggeld kost……..

Draai die hele vorming va de nationale politie maar terug en geef die Akerboom de zak, zonder oprotpremie of recht op een uitkering, in het bedrijfsleven wordt je voor minder op staande voet ontslagen!!!

Zie ook: ‘Ten Broeke en van Bommel blij met het mensenrechtenschendende en moorddadige Saoedische en Oekraïense regime…….

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kunt vinden.