Ten Broeke en van Bommel blij met het mensenrechtenschendende en moorddadige Saoedische en Oekraïense regime…….

Ja beste mensen, ik ontkom er niet aan: gisteren stond zo ongeveer de hele dag in het teken van de aanslagen in België en alle figuren die met hun pleidooi misbruik maakten van de gevallen slachtoffers in en bij Brussel…. Dit blog is bedoeld om een beetje tegenwicht te bieden aan de enorme stroom aan leugens, verdraaiingen en ronduit schofterige uitlatingen van o.a. politici en journalistiek, die dagelijks over ons worden uitgestort….. Niet dat mij dat ook maar in de verste verte lukt, maar gelukkig heb ik wel uw aandacht getrokken.

Gistermiddag op Radio1 (wat ik zoveel mogelijk probeerde te ontwijken, tot ik de stem van SP’er van Bommel hoorde), rond 14.15 u., VVD onderknuppel en grootlobbyist van het militair-industrieel complex ten Broeke en zoals gezegd, het lopende geslachtsdeel, de Nederlands hervormd christelijke reserve-officier van Bommel, die intussen ook heel aardig weet te lobbyen voor het militair-industrieel complex.

Ten Broeke stelde als één van de eerste dingen, toen ik had afgestemd, dat we niet anders kunnen, dan samenwerken, met regimes waar we eigenlijk niet zo blij mee zijn (de hufter zei het in andere woorden, maar daar kwam het op neer). En ja hoor, even later stelde deze ploert dat we wel moeten samenwerken met Saoedi-Arabië tegen de terreur….. Waar hij volgens mij zelfs stelde, dat we wereldwijd moeten samenwerken met dit moorddadige regime; de lust ontbreekt me deze bak stront na te luisteren……

Met woorden als ‘klip en klaar’ (de enorme flapdrol probeert gezag uit te stralen… ha! ha!) ‘vergat’ ten Broeke voor het gemak even dat Saoedi-Arabië al een paar jaar lang IS en andere terreurgroepen, zoals de ‘gematigde Syrische oppositie’, heeft gesteund en steunt met wapens en geld…… Ondanks dat moeten wij wel samenwerken met dit regime tegen dezelfde terreur die het steunt…… Hetzelfde Saoedi-Arabië dat een illegale oorlog begon tegen Jemen* en daar het ene bloedbad na het andere aanricht; over terreur gesproken……… Je zou denken, dat van Bommel dit zou moeten weten, hij is immers de defensie en buitenlandwoordvoerder van volksverlakkerspartij SP, maar nee hoor, geen negatief woord over de uitlatingen van ten Broeke….. Kortom van Bommel was het eens met ten Broeke!!

EU landen hebben vorig jaar 25 miljard euro aan wapens verkocht aan het moorddadige reli-fascistische bewind in Saoedi-Arabië, dat zoals gezegd ook nog eens een illegale oorlog is begonnen tegen Jemen, onder goedkeuring van de VS en haar hielenlikkers, inclusief Nederland………

Ten Broeke had het in de korte tijd dat ik luisterde, een paar keer over een mevrouw van Eurojust, blijkbaar geilt onze VVD kippennek wel op die dame, die hetzelfde smerige gedachtegoed aanhangt als ten Broeke…..

Van Bommel is trouwens helemaal om: net als de VVD eist ook hij, dat er overheidstoezicht in de moskeeën komt….. ha! ha! ha! ha! Alsof dat de terreur tegen zal houden, in plaats van het stoppen door het westen met militaire operaties (lees: grootschalige terreur uitoefenen) in Afrika en het Midden-Oosten, de grote kweekvijvers voor de terreur, die als een boemerang terugkomt naar Europa…..

‘We gaan naar het grote helikopterend (uitgesproken als: helikopturrund) oog van Kees Boonman, zo probeerde de volvette presentator oliebol van Werven interessant te stellen, nadat hij ten Broeke volkomen ten onrechte veren in de vieze reet stak. Boonman begon over van Aartsen, stak ook hem in veer in de VVD reet en vertelde verder over diens pleidooi voor meer geld aan de politie, zonder dat daarover weer gezeur in de Kamer ontstaat…… Benieuwd welke ‘vrinden’ van van Aartsen daar nu weer baat bij hebben……..

Overigens hebben zich vandaag 12 burgemeesters met een schrijven in de media gemeld, met diezelfde eis voor meer geld aan de politie, uiteraard misbruikt dit geteisem, waaronder van Aartsen, de aanslagen in België voor deze eis….. De politie kraakt en wankelt, aldus deze volksverlakkers, die dondersgoed weten, dat het met name schort aan de manier waarop de politie wordt ingezet, neem de onzinnige en zinloze jacht op softdrugs!!

Dat was het nog niet mensen, als men bij de AVROTROS bezig is met volksverlakkerij, dan doen ze dat ook grondig, dus volgend onderwerp: Oekraïne…… Daar waren ten Broeke en van Bommel gezamenlijk geweest en beiden zegden onder de indruk te zijn van de goede bedoelingen van de door neonazi’s gedomineerde en gecontroleerde junta**, zij willen daar keihard gaan werken tegen de corruptie en willekeur, aldus het stel….. ha! ha! ha! ha! Een paar jaar geleden zeiden ten Broeke en VVD oliebol Hans ‘horst wessel’ van Baalen, dat men daar toen al zo voortvarend bezig was tegen de corruptie en de willekeur…… Intussen is de corruptie niet afgenomen, maar onder Porosjenko juist enorm toegenomen!!

Weer geheel misplaatst in de rol van ‘deskundig staatsman’ stelde ten Broeke een paar keer dat het ‘snoeihart nodig’ is, dat we Oekraïne helpen een moderne rechtstaat te worden….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dat ‘snoeihart’ is vooral nodig, daar de neonazi-kliek van Porosjenko zo corrupt is, dat het land in feite failliet is. Porosjenko vertelde vorig jaar trots in de media, dat Oekraïne niet meer afhankelijk was van Russisch gas, waar hij toen niet vertelde, dat Oekraïne ongeveer een keer zoveel moet betalen voor het gas uit de EU, dan eertijds uit Rusland…… Daarnaast betaalt Oekraïne, ingegeven en gesteund door de EU en de VS, de 14 miljard euro niet terug, die het nog schuldig was voor (goedkoop) Russisch gas….. Met andere woorden: ondanks dat de junta een schuld van 14 miljard kon wegstrepen, is het land failliet gegaan!!

Let wel mensen: dat is nog maar één voorbeeld van het totale wanbeleid dat wordt gevoerd in Oekraïne, om nog maar te zwijgen van de oorlog die Porosjenko tegen het Oekraïense volk voert in het oosten van het land……… Een oorlog die hij weer aan het opstoken is, daar Porosjenko steeds meer (openlijk) wordt bekritiseerd door het andere deel van het Oekraïense bevolking (u weet wel, het deel dat achter hem zou staan..)……. Van Bommel gaf weer geen commentaar, anders dan dat hij bewondering had voor de politici in de junta en onder de indruk was van het Maidanplein…… U weet wel, het plein waar de neonazi’s van Porosjenko op demonstranten schoten, om zo het Oost-Oekraïense deel van het volk en de Russen zwart te maken…….. Kortom van Bommel gaat mee in de leugens over Oekraïne, die in het westen worden gepropageerd door politici, opiniemakers, ‘deskundigen’ en de totaal afhankelijke reguliere journalistiek………..

* In die illegale oorlog tegen Jemen, vechten de Saoediërs tegen de Houthi rebellen, die voortvarend IS en AL Qaida bestreden en bestrijden in dat land. Terreurgroepen, die onderdak werd verleend in Jemen, door de zelf opgestapte president Abd Rabbuh Mansur Al-Hadi. Overigens werd deze ex-president, weken na zijn aftreden door Saoedi-Arabië overgehaald, de hulp van hen in te roepen, daarmee dacht Saoedi-Arabië de illegale oorlog tegen Jemen legaal te kunnen verklaren……. Uiteraard gebeurde e.e.a. zonder enig westers protest…..

** Dat woord junta gebruikten deze volksverlakkers uiteraard niet. De junta van Porosjenko werd geïnstalleerd, na een opstand en staatsgreep, die werd bekostigd (met 14 miljard dollar!!!) en geregisseerd door de VS, met extra financiële bijdragen van het Duitse CDU en George Soros.

Klik voor meer berichten, voortvloeiend uit het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden………..

Van der Steur blijft nekklem en daarmee martelen en moord toestaan, de volgende dode valt onder zijn verantwoordelijkheid!

In het BNR nieuws van 9.30 u. het bericht, dat de VVD versleten sierkwast van der Steur, na een uiterst lam onderzoek heeft besloten, dat de de politie de nekklem mag blijven gebruiken. Met andere woorden: van der Steur kan weten dat er door de nekklem al diverse doden zijn gevallen in binnen- en buitenland, daarmee is hij straks hoofdverantwoordelijk voor de volgende dode. Je zou dan zelfs van moord kunnen spreken………

Overigens kan je de nekklem zonder meer een manier van martelen noemen…….

Zie ook: ‘Nekklem moet verboden worden, aldus slachtoffer!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Politie schoot alweer verdachte dood, tijd voor echte schietlessen!

In amper een week tijd, schoot de politie twee verdachten dood, vandaag was het weer ‘prijs’ in De Kwakel. Het verweer was, dat de verdachten met een scherp voorwerp (een geslepen bronzen beeld??) op een agent afliepen. Waarom schieten die agenten de verdachte, met geweld dreigende figuren niet in het been?? Gegarandeerd dat deze mensen geen stap meer zetten en de bedreigde agent een paar stappen terug kan zetten……..

Daarnaast meen ik te weten, dat de politie over het taser-wapen en pepperspray beschikt, ook het gebruik van deze wapens stelt de dreigende verdachte buiten gevecht………. Al kan je bij het taser-wapen wel grote vraagtekens zetten, daarover zo meer.

Echt mensen, dit doodschieten van verdachten duurt al decennia en men weigert hier eenvoudig iets tegen te doen…… Het ‘beroemdste’ voorbeeld was wel een verwarde vrouw, die werd doodgeschoten omdat ze met een (scherp) aardappelmesje zwaaide……..

Het is de allerhoogste tijd, dat agenten echte schietlessen krijgen, waar hen wordt geleerd hoe een verdachte buiten gevecht te stellen, zonder deze dood te schieten…….. Kan men meteen het taser-wapen en pepperspray leren beheersen…….. Al moet ik toevoegen, dat de taser uit het arsenaal van de politie gehaald moet worden: het is intussen meer dan duidelijk, dat het gebruik van dit wapen tot een aantal overlijdens hebben geleid…….

Zie ook: Politie Gelsenkirchen schiet ten onrechte man met mes dood
(en zie de links in dat bericht over doodschieten van mensen door
politie, het gebruik van de taser en de moord op Mitch Henriquez)

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, onder dit bericht.

Paul Tang: politici hebben een berg boter op het hoofd en de PvdA heeft zorg voor ouderen……… ha! ha! ha! ha! ha!

PvdA EU grofgraaier Tang is goed in het uit de wind houden van de PvdA en de EU politiek op financieel gebied. Vandaar dat hij afgelopen zaterdag in Kots Kamerbreed (Radio1) stelde dat het verlagen van de rente, al jaren een trend is……. ha! ha! ha! ha! ha! Alsof het godverdomme een natuurverschijnsel is en niet een meer dan achterlijk instrument, dat keer op keer niet blijkt te werken……..

Uiteraard wenst Tang niet dat Dijsselbloem kritiek krijgt op zijn meer dan waardeloze financiële beleid. Dezelfde Dijsselbloem die als een betrapte kleuter niets wenste te zeggen op de nieuwste onzinnige renteverlaging van Draghi, anders dan de dooddoener ‘we moeten de resultaten afwachten….’ Resultaten (positieve resultaten, bedoelde hij) die zoals hij drommels goed weet, uit zullen blijven, zoals dit tot nu toe het ‘resultaat’ was, na dezelfde ingrepen……..

Wat betreft het commentaar op Draghi door o.a politici op de zoveelste rentverlaging, durfde Tang te zeggen, dat die politici zelf een berg boter op het hoofd hebben…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt hij het lef vandaan? PvdA politici hebben geen berg boter op hun hoofd, maar een hele Himalaya aan boter!!!

Tang durfde het te hebben over de zekerheden van ouderen, mensen die voor het overgrote deel keihard hebben moeten werken, die tijden hebben meegemaakt, dat ze voor het hogere doel een minimaal salaris kregen (in verhouding zelfs een stuk lager, dan het huidige minimumloon). Mensen die hun leven lang trouw hebben betaald voor sociale voorzieningen, voorzieningen die intussen voor een fiks deel zijn afgebroken en met het jaar verder worden uitgekleed door op macht en geld bewuste miezerige politici. Dezelfde politici die met het grootste gemak vanavond nog miljarden aan belastinggeld reserveren voor een bank, die middels wanbeleid en diefstal van de klanten, aan de grond is geraakt…….

De zekerheid die ouderen dachten te hebben op de sociale voorzieningen waar zij trouw voor betaalden, werd door figuren als PvdA oplichters van Rijn, Dijsselbloem en Asscher (+ steun van Tang), ten grave gedragen….. Tot verbijstering van vele ouderen, durfde dat geteisem dit te doen met valse beschuldigingen aan het adres van die ouderen, die door hen in feite werden afgeschilderd als egoïstische graaiers, die alleen oog hebben voor zaken als hun pensioen, of hun thuiszorg en geen rekening wensen te houden met jongere generaties………….

Alsof de PvdA onder Kok niet allemachtig blij was met de gespaarde kapitalen voor de pensioenen en daarna miljarden heeft gestolen uit de door o.a. die ouderen opgebouwde pensioenpot. Hetzelfde PvdA kabinet Kok, dat de pensioenfondsen toestemming gaf met nog grotere bedragen aan gespaarde pensioengelden te gokken op de beurs……. Als men zou onderzoeken wat dit beleggen door alle jaren heen ‘heeft opgeleverd’, moet het wel erg gek gaan, als de balans niet een fiks aantal miljarden negatief uitslaat!!! Als ik me niet vergis, stond ook PvdA grofgraaier Wouter ‘Shell’ Bos een verhoging van het gokken met pensioengelden toe, toen hij minister van Financiën was, in Balkenende 4………

Door de renteverlagingen van Draghi, worden de pensioenfondsen onevenredig hard getroffen, daar hoor je Tang niet over…….

Tang, durfde net als de laaghartige PvdA schoft Samsom zijn familie te betrekken in z’n achterlijke pleidooi, in dit geval zijn moeder van 79…… Waarschijnlijk denkt Tang dat men allang het debacle met de moeder van Martin ‘die vrouw’ van Rijn is vergeten en het noemen van zijn eigen moeder het klootjesvolk wel zal aanspreken…….

Ondertussen vervuilen en vereenzamen ouderen in onze maatschappij en dat in een puissant rijk land. Oude mensen kunnen hun thuiszorg niet meer betalen, na de zoveelste verhoging van de eigen bijdrage……. De meeste ouderen hebben een mager pensioen, in tegenstelling wat politici u proberen wijs te maken….. Deze ouderen hebben het geld eenvoudig niet om thuishulp of bezigheidstherapie (voor bijvoorbeeld een dementerende partner) uit eigen zak te betalen….. De ook door de PvdA zo geprezen ‘participatiemaatschappij’ zal hen aan de reet roesten. Immers zij hebben hun leven lang alle belasting betaald, die er te betalen was, zoals gezegd ook voor de zorg op de oude dag. Die mensen zijn na een leven lang werken echt niet van plan bij buren of kinderen te gaan bedelen om hulp……… Overigens ben ik ervan overtuigd dat dit wel degelijk bekend is bij de ‘dames/heren’ politici, deze ploerten weten donders goed dat ouderen niet gaan demonstreren, of op andere manier actie ondernemen. Staken kunnen die ouderen al helemaal niet, zoals u zult begrijpen……..

Beste lezer, moet u nagaan, dan schreef ik hier niet eens over het afknijpen van andere zwakke groepen door de PvdA, zoals de gehandicapten (onder regie van PvdA leeghoofd en hufter Klijnsma), of de hulp van de PvdA met de enorme bezuinigingen op de GGZ….. Door die bezuinigingen heeft een fiks aantal psychiatrisch patiënten zich het leven benomen, een ander deel van deze patiënten zwerft nu rond op de Nederlandse straten, waardoor de politie klaagt over het enorm aantal uren politie-inzet op deze groep mensen……..

Intussen draait Tang de boel om en liegt keihard, dat de PvdA zo begaan is met bijvoorbeeld ouderen…….

Zie ook: ‘Samsom getroffen door bliksem, is blij dat TSN failliet is………… AUW!!!

        en: ‘Paul Tang, ‘Linksom!’ of rechtsom, ‘t blijft een neoliberale lobbyist!!‘ (met in dat bericht nog meer links naar Tang, of klick op het labe met zijn naam, onder dit bericht)

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die onder dit bericht terug kan vinden.

Wim van de Donk (commissaris koning) schopt enkele open ‘vluchtelingen deuren’ in…………

In Buitenhof gistermiddag, CDA drollenpoetser van de Donk, die commissaris van de koning voor Noord-Brabant mag spelen (tegen een godsvermogen). Het ouwe wijf Witteman ontving hem ‘natuurlijk’ vanwege het ‘vluchtelingenprobleem’ en dan met name de weerstand in ‘zijn’ provincie. Een hele berg bla bla, met begrip voor de autoriteiten en de tegenstanders, totaal voorspelbaar dus……

Mensen, je hoeft bij god geen hogere wiskunde te hebben gestudeerd, om een oplossing te vinden, voor het openen van een AZC, waar dan ook n Nederland. Betrek de bewoners erbij voor dat er besluiten vallen en houdt rekening met het inwonertal van een gemeente, als het gaat om de hoeveelheid vluchtelingen……. Van de Donk stelt dat we misschien de burgers er meer bij moeten betrekken…. Niets over de gemeenten, die zich rijk rekenen met een (te) groot aantal asielzoekers, daar ze dan een bak geld van de overheid krijgen…….

De media kregen voor een flink deel de schuld, van de Donk stelde dat er wel aandacht is voor negatieve gebeurtenissen, terwijl er ook veel goed gaat, waar geen aandacht aan wordt besteed. De media zijn er dan ook, om nieuws te brengen, in deze is het nieuws als ‘beschaafde inwoners’ zich met hand en tand verzetten tegen de komst van getraumatiseerde vluchtelingen. Overigens wordt er in actualiteitenprogramma’s wel degelijk ook aandacht geschonken aan mensen die er anders over denken en voor plaatsen waar het wel goed gaat……

Dat de onrust aanhoudt wat betreft de komst van vluchtelingen, na oud & nieuw in Keulen, is vooral te danken aan de politiek zelf (het overgrote deel van de politici). Men stond vooraan om het gebeurde te veroordelen, maar deed bewust niet de uitspraak, dat het hier om een kleine hoeveelheid vluchtelingen ging. Daarbij zaaiden deze politici tegelijk angst voor en haat tegen de vluchtelingen……. Laten we daarbij niet vergeten, dat vluchtelingen bij binnenkomst niet simpel een aantal regels worden overhandigd in de eigen taal. Regels over hoe wij omgaan met een aantal zaken, waarbij men meteen vertelt wat de consequenties kunnen zijn bij overtreding: geen recht op asiel……

Ook gisteren in Buitenhof hoefden we niet te rekenen op een veroordeling van het sluiten van AZC’s, zoals de laatste jaren is gebeurd…. AZC’s die na veel strijd werden geopend en waar men dus dezelfde geschiedenis had van verzet door de lokale bevolking……… Met die sluiting is een enorm kapitaal vernietigd, letterlijk en figuurlijk (als begrip bij de lokale bevolkingen, die zelfs protesteerden als ‘hun’ AZC werd gesloten….)…….. Me dunkt een parlementaire enquête waardig

Witteman vroeg van de Donk naar de misdaad in Noord-Brabant, dat nu de top van Nederland aanvoert op dat gebied. Of de politie infiltranten gebruikt om de georganiseerde misdaad te bestrijden, of infiltreert in groepen die zich met geweld verzetten tegen de komst van vluchtelingen…….. ha! ha! ha! ha! ha! Dat was natuurlijk een uiterst domme vraag van Witteman, zelfs de politie zou daar geen uitlatingen over doen, laat staan deze vergulde flapdrol. Van de Donk liet wel weten, dat de politie niet naïef is en er alles aan doet bla bla bla….. Ja zou nogal vreemd zijn als de politie niets ondernam tegen de georganiseerde misdaad en figuren die op misdadige manier de komst van vluchtelingen willen voorkomen, hè van de Donk??? Voorlopig bakt de politie er maar weinig van, als het om deze zaken gaat, sterker nog, onlangs werden een paar politiefunctionarissen geschorst vanwege contacten met het misdadig ‘circuit….’

Wat de politie wel goed doet in Noord-Brabant, is het pakken van kleine wiettelers…. Daarover gesproken: Witteman bracht niet eens het commentaar, dat de politie in Noord-Brabant de handen vol heeft aan de jacht op softdrugs en andere drugs. Die zinloze jacht kost een enorm aantal politie-uren, daarom pleiten een aantal burgemeesters in Noord-Brabant voor legalisering van de koffieshop achterdeur, dat zou al een enorm aantal agenten vrijmaken, voor echt ernstige zaken…… Logisch ook, daar de politie met de achterlijke wietpas (als label onder dit bericht: weedpas) te maken kreeg met drugsrunners, die de buitenlandse gasten niet alleen wiet, maar ook meteen een scala aan harddrugs aanboden (en aanbieden). De reden waarom de straten in Nederland nu zijn overspoeld met XTC en andere harddrugs (tot heroïne aan toe), daar Nederlandse jongeren deze harddrugs ook gretig afnamen, omdat men doorkreeg dat een aantal van die drugs in verhouding goedkoper zijn, dan wiet of hasj……….

Beste lezer, al deze zaken kwamen niet ter sprake, Witteman wilde met het aanhalen van de politie, de link leggen tussen de georganiseerde misdaad en het verzet tegen vluchtelingen. Waar hij héééél interessant het in de fik steken van een politieauto een keer of wat noemde, in combinatie met het ophangen van een dood varken…… Volgens van de Donk zal er wel ‘overlap’ zijn en daarmee was zo ongeveer alles wel gezegd over de totaal overspannen Brabantse politie……

Wat een waardloos ‘interview’ en kan die Witteman eindelijk eens met het grofvuil mee?? Alvast mijn innige dank!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

PS: aan de harddrug alcohol overlijden in Nederland dagelijks gemiddeld 12 mensen………..

Vrouwen in Duitsland aangerand door mannen met verdacht uiterlijk……. Fascisten blij!!!!

In de avond/nacht van oud & nieuw, hebben volgens zeggen mannen met een Noord-Afrikaans en/of arabisch uiterlijk vrouwen aangerand in Keulen en andere Duitse plaatsen. Dat werd vanmorgen gebracht en u snapt ‘t al: sensatie!! Ieder zichzelf respecterend mediaorgaan, ‘dat er toe doet’, spreekt er schande, zoals Radio1 en BNR* en herhaalt de details uur na uur……. Al vroeg vandaag berichtten minder frisse internetsites dat hier sprak was van vorig jaar aangekomen vluchtelingen………. Gelukkig heeft de Duitse politie hier onmiddellijk op gereageerd en gesteld, dat hier niets over bekend is, er zijn tot nu toe 5 mannen gearresteerd.

Een zeer trieste zaak en mannen die zich hier schuldig aan maken, zou men zwaar moeten straffen. Bovendien toont dit eens te meer aan, dat het verboden moet worden om jongeren tot 21 jaar religieus te onderwijzen en op te voeden!! De hoogste tijd voor goede seksuele voorlichting op alle scholen!! Het is 2015 en een ieder weldenkend mens moet toch kunnen begrijpen, dat jongeren alle toegang tot liefde ontzeggen (op basis van religie en eventueel een middeleeuwse cultuur), moet leiden tot ongelukken., Met andere woorden: hoe kweek je seksueel gefrustreerden???

Uiteraard knallen vandaag de champagnekurken bij fascistische bewegingen en partijen, als de PVV en de neonazi’s van de NPD in Duitsland……….. Juichend kunnen ze hun gelijk halen, een vals gelijk, want als blijkt dat vluchtelingen er niets mee te maken hebben en ook Duitse jongemannen zich schuldig hebben gemaakt aan deze misdadige schoftenstreken, heeft het door fascisten gezaaide gif al wortel geschoten in de hoofden van velen………

Voorts wil ik nog opmerken, dat de politie, zowel hier als elders, seksuele intimidatie, aanrandingen en verkrachtingen eindelijk eens echt serieus moet nemen. Nog al te vaak, hoor je van vrouwen, dat zij na een verkrachting niet serieus werden genomen door de politie en/of zelfs onbeschoft werden behandeld……….

* Al moet ik eerlijk toegeven, dat dit nieuws op BNR een stuk minder sensationeel werd gebracht.

Zie ook: ‘Albrecht en Knevel hebben geen probleem met Beata Szydło, die bezig is Polen tot een reli-fascistische staat om te vormen…….

       en: ‘Koenders moet protest aantekenen tegen executies in Saoedi-Arabië, aldus Amnesty…….

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande klik op één van de labels, de u onder dit bericht terugvindt., dat geldt niet voor de labels ‘Keulen en NPD.’

‘Terreurbestrijding’ in Limburg….. OEI!!!

De advocaat van één van de terreurverdachten, die oudejaarsavond met veel ophaal werden gearresteerd, maar die op 2 januari weer vrijgelaten moesten worden, gaat schadevergoeding verhalen voor haar cliënt Aïcha.

Francoise Landerloo, de advocaat van de ‘jihadbruid’ (ha! ha! ha!) zoals 1Limburg* Aïcha noemt, vertelde gistermiddag op Radio1 (voor 15.30 u.), dat haar cliënt op oudejaarsavond, toen ze gekleed was in nachtkleding, tot twee maal toe bezoek van de politie kreeg. Het eerste bezoek vond rond 21.00 u. plaats, het tweede rond 22.00 u. Aïcha werd ondervraagd over een tip die de politie kreeg, dat ze betrokken zou zijn, bij een geplande aanslag op het Rotterdamse nieuwjaarsfeest bij de Erasmusbrug. Rond 23.45 u. werd de straat waar Aïcha woont afgezet en werd ze gearresteerd ik neem aan door een arrestatieteam……. ha! ha! ha! ha!

Volgens de tip aan de politie zouden de twee zelf naar Rotterdam gaan, om de aanslag te plegen, hoe je in godsnaam in een kwartier tijd van Maastricht naar Rotterdam moet komen werd er door de politie niet bijverteld, dat verbaasde ook Landerloo….. Terwijl de tweede verdachte Aïcha toch echt met een auto van Maastricht naar Rotterdam zou rijden…….. Waarschijnlijk verdacht men de twee ervan, dat ze eerst een politiehelikopter zouden kapen……. Het commentaar van de politie na dit gebeuren is nu, dat Aïcha de aanslag zou leiden vanuit Maastricht……… Overigens stelde Landerloo tussen neus en lippen door, dat de politie ook al het telefoonverkeer en internetverkeer van de twee tapte en tapt, maar zelfs daar was niets verdachts te zien of te horen, ook niet op oudejaarsavond……….

Ik neem aan dat de Limburgse politie op het tandvlees loopt, vanwege de enorme inzet op softdrugs, terwijl er dagelijks in ons land 12 mensen overlijden t.g.v. de verslaving aan de harddrug alcohol………

Het jaar is weer ‘mooi’ begonnen voor de politie Limburg, één hoeraatje!!

* 1Limburg: is dat een orgaan voor het samensmelten van het Nederlandse en Belgische Limburg……??? ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Soest maakte het ‘een beetje’ al te vuurwerkbont…….

In de gemeente Soest is men nu werkelijk knettergek geworden!!! Om de vuurwerkoverlast tegen te gaan, daar een groot deel van de burgers in Soest tegen vuurwerk afsteken is, had men voor de jaarwisseling ‘niet verplichte vuurwerkvrije gebieden’ aangewezen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zo had men in een aantal gebieden van Soest folders verspreid, met daarin het verzoek, geen vuurwerk af te steken. Nog niet bij het AZC, maar dat komt wellicht volgend jaar, aldus een enorme doerak van een wethouder…… Dat AZC herbergt o.a. een groot aantal oorlogsvluchtelingen, getraumatiseerde mensen, die bij elke knal die ze horen, stijf staan van de schrik……… Het is blijkbaar teveel gevraagd, om van de bestuurders in Soest te vragen, daar rekening mee te houden…… Ach deze disfunctionerende bestuurders zijn veel te dom om dit te kunnen bedenken………….

Ongelofelijk, wat een stel idioten!! Deze bestuurders zijn verantwoordelijk voor de terreur die velen in hun gemeente de afgelopen dag hebben moeten ondergaan!!!

Je snapt trouwens niet, dat de politie en haar vakbonden niet continu aandringen op een verbod van consumentenvuurwerk…… Niet alleen vallen er door vuurwerk ieder jaar weer veel gewonden, maar de lucht wordt bovendien ook nog eens zwaar vervuild, de lucht die ook de hulpdiensten, zoals de politie, moeten inademen tijdens hun werk met oud & nieuw……. Uiteraard zijn ook afgelopen nacht weer hulpdiensten, waaronder de politie bestookt met (‘legale’) vuurpijlen en rotjes……..

Nogmaals: de verantwoordelijke grofgraaiende bestuurders van politie en andere hulpdiensten, zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen, dat ze niet wekelijks de Kamer platlopen met hun eis: “Verbiedt het consumentenvuurwerk per direct!!!” Immers ze zijn niet alleen verantwoordelijk voor het bevorderen van de veiligheid voor burgers (óók wat betreft de enorme luchtvervuiling), maar ook nog eens voor de veiligheid van het eigen personeel!! Ontslag op staande voet, zonder recht op WW lijkt me zeer gepast voor deze grof verdienende, disfunctionerende plorken!!

Bent u ook tegen de jaarlijks weerkerende vuurwerkterreur, teken dan een verzoek tot verbod op consumentenvuurwerk op ‘Vuurwerkmanifest‘,  en geef het a.u.b. door aan familie, vrienden en bekenden!

Zie ook: ‘Vuurwerkverbod is dictatoriaal, aldus advocaat Willem Jan Ausma

        en: ‘Vuurpijlen zijn het best in voorkomen luchtvervuiling, ‘denkt’ hoogleraar Krol…….

        en: ‘2016, alweer een jaar dat begon met terreur……….

        en: ‘Oogziekenhuis Rotterdam meldde 14 personen met oogletsel door vuurwerk……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt. Dit geldt niet voor het label Soest.

Amsterdam wacht ‘bakfietsaanslag’ met oud & nieuw………. ha! ha! ha! ha! ha!

De politie van Amsterdam kreeg van de Nationaal Coördinator Terrorisme Bestrijding en Veiligheid (NCTV), u weet wel het kapitalen aan belasting vretend instituut, dat alleen als taak heeft angst- en haat te zaaien, dat in hun stad aanslagen dreigen met bakfietsen………..

Volgens nog onbevestigde berichten, moet de politie m.n. uitkijken naar in jalebba gehulde baarddragende figuren op klompen, die bakfietsen besturen……..

Waarschijnlijk besluiten deze terroristen nu, na deze angstzaaierij, een aanslag voor middels een kruiwagen, kinderwagen, of een matsjibatsjie………..

Overigens vond ik in de berichtgeving op het internet, niet één keer, wie de beoogde aanslagplegers zouden zijn en uit welke ‘hoek’ ze zouden komen………

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Taser wapen onschadelijk? Een enorme leugen!

Keer op keer durven politici en hoge politieambtenaren het Nederlandse volk voor te houden, dat ‘tasers’ onschadelijk zijn*. Dat is een grove leugen, zo blijkt uit rapporten die in de VS over dit wapen zijn gemaakt. In de VS is dit wapen in een aantal steden zelfs verboden als politiewapen. In Nederland wijt men de ongelukken met deze wapens aan de fysieke gesteldheid van de slachtoffers, dit getuigt van een ongelofelijk goor lef. Immers de agent die een taser gebruikt, kan niet van een afstand zien, of de persoon die hij martelt met een enorme elektrische schok, dit wel of niet fysiek aankan!!!

Hier een korte video van Brasscheck TV waar e.e.a. uit de doeken wordt gedaan:

Zie ook:

Taser pilot project mislukt en toch mag de politie dit dodelijke martelwapen blijven gebruiken……..

Demente bejaarde van 73 getaserd: politie en verplegend personeel wisten niet dat dit tegen de regels is…….

Kind van 4 getaserd en één van 3 onder dwang gekatheteriseerd……. Dagelijkse terreurpraktijk in politiestaat VS……

Taser martelwerktuig maakt zoveelste slachtoffer, politie NL werkt gewoon door met dit barbaarse onding…….

Hans Schoones (politievakbond) wil het stroomstootwapen, niet de verlengde wapenstok…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Segers, god’s eigen rentmeester wil martelen met stroomstootwapens

Teeven tasert softdrugsgebruikers

Opstelten en Teeven bestrijden de door henzelf veroorzaakte ellende

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt, de berichten voor het label ‘taser’, vindt u in de ‘inks’ hierboven.